Patrik Nyberg

Patrik Nyberg

Patrik Nyberg är mäklare på HusmanHagberg Umeå

Patrik Nyberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Patrik Nyberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Nyberg har haft 39 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

68 omdömen om Patrik Nyberg

Anton B
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nyberg en del av HusmanHagberg Umeå
Söderslätt

Proffsig rakt igenom. Men ändå ingen kostym nisse rakt igenom

Louise J
Väst På Stan

Glad och kunnig och trevlig och lyhörd.. Rekommenderar varmt Honom.

Emmy Z
Tomtebo

Mäklaren - glad, frammåt, noggrann, intresserad, lätt Förväntningar - inga? Så alla uppfyldes Positivt

Johan L
Tomtebo

Mycket trevlig och väldigt hjälpsam. Nu hade sambon den mesta kontakten så finns säkert ännu mer positivt att säga.

Mikael K
Grubbe

Bemötandet av mäklaren var mycket bra. Skulle avyttra lägenheten med kort varsel och här hjälpte det att han ordnade allt med designer, foto och administration så man kunde fokusera på att iirdningställa lägenheten inför försäljning. Mycket väl utfört arbete.

Lindo N
Grubbe

Patrik har varit proffsig, informerande, hjälpsam och på ett mycket lugnt sätt guidat inblandade parter genom processen. Mycket bra.

Jennie Ö
Ålidhem

Jag blev bemött på ett respektfullt sätt. Förväntningar var att han skulle lyckas sälja min bostad. Han levde upp till det med råge. Sammanfattningsvis vill jag säga att Patrik är en proffsig mäklaren. Kunning, hjälpsam och tillgänglig alla tider. Behandlar kunden med respekt. Lyssnar och har ett ödmjukt sätt.

Vincent V
Mariehem

Supernöjd! Bra bemötande och lyhörd. Allt kändes tryggt med Patrik som mäklare!

Annika J
Väst På Stan

Vi tycker att Patrik är en väldigt seriös, professionell och kompetent mäklare. Han är väldigt bra på hålla kontakten och hålla oss informerade. Då vi har anlitat honom vid en tidigare affär så tvekade vi aldrig att anlita honom igen.

Jennie Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nyberg en del av HusmanHagberg Umeå
Teg

Patrik är mycket lugn och mycket professionell i sitt bemötande med oss hans kunder. Han har en mycket snabb återkoppling och ställer upp med att både hitta kontakter och priser för saker som en behöver veta. Tillgängligheten är också mycket hög.