Patrik Nyberg

Patrik Nyberg

Patrik Nyberg är mäklare på HusmanHagberg Umeå

Patrik Nyberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Patrik Nyberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Nyberg har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-04 - 2024-03

64 omdömen om Patrik Nyberg

Sedan starten hos Reco 2023
Mikael K
Grubbe

Bemötandet av mäklaren var mycket bra. Skulle avyttra lägenheten med kort varsel och här hjälpte det att han ordnade allt med designer, foto och administration så man kunde fokusera på att iirdningställa lägenheten inför försäljning. Mycket väl utfört arbete.

Lindo N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Nyberg en del av HusmanHagberg Umeå
Grubbe

Patrik har varit proffsig, informerande, hjälpsam och på ett mycket lugnt sätt guidat inblandade parter genom processen. Mycket bra.

Jennie Ö
Ålidhem

Jag blev bemött på ett respektfullt sätt. Förväntningar var att han skulle lyckas sälja min bostad. Han levde upp till det med råge. Sammanfattningsvis vill jag säga att Patrik är en proffsig mäklaren. Kunning, hjälpsam och tillgänglig alla tider. Behandlar kunden med respekt. Lyssnar och har ett ödmjukt sätt.

Vincent V
Mariehem

Supernöjd! Bra bemötande och lyhörd. Allt kändes tryggt med Patrik som mäklare!

Annika J
Väst På Stan

Vi tycker att Patrik är en väldigt seriös, professionell och kompetent mäklare. Han är väldigt bra på hålla kontakten och hålla oss informerade. Då vi har anlitat honom vid en tidigare affär så tvekade vi aldrig att anlita honom igen.

Jennie Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nyberg en del av HusmanHagberg Umeå
Teg

Patrik är mycket lugn och mycket professionell i sitt bemötande med oss hans kunder. Han har en mycket snabb återkoppling och ställer upp med att både hitta kontakter och priser för saker som en behöver veta. Tillgängligheten är också mycket hög.

Saga H
Mariehem

Trevligt bemötande och superduktig säljare! Allt gick väldigt snabbt och smidigt med Patrik som mäklare.

Lisa F
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nyberg en del av HusmanHagberg Umeå
Tavleliden

Patrik har genom hela processen varit duktig med att hålla oss informerade på rätt nivå. Han har varit stöttande och tillgodosett våra behov rakt igenom.

Viktor F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Nyberg en del av HusmanHagberg Umeå
Ålidhem

Positiv och lugn i sättet. Lätt att få kontakt med. Kan uppleva att processen efter vunnen budgivning fram till att det skulle skrivas på papper var lite stressig. Vi hann knappt lösa allt med banken eller bestämma oss kring besiktning. Jättebra trepartsmöte hos mäklaren för pappersarbetet.

Evelina S
Berghem

Patrik är professionell och väldigt serviceinriktad. Han hade en tydlig försäljningsstrategi och plan, men var alltid öppen och flexibel för ändring om förutsättningarna förändrades. Patrik arbetade alltid för att försäljningen skulle ske utifrån våra önskemål och behov. Tydlig återkoppling och dialog under hela process. Vi kunde ringa tidigt en vardagsmorgon eller sent en helgkväll och Patrik var alltid snabb att svara eller ringa tillbaka. Vi rekommenderar Patrik helhjärtat och tror alla säljare och köpare skulle känna sig nöjda och trygga med Patrik som deras mäklare.