Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg Umeå Peter Jevenko
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 21 Läs vad Peter Jevenko

• Matilda F köpte sitt hus med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2019-06-28

Berghem
    Säljer lägenhet och köper hus. Tydlig, trevlig och mycket tillgänglig mäklare. Läs mer
  • Rode H sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2019-04-27

Centrum Umeå
    Bostadsrättslägenhet
    Engagerat och positivt. Gav hopp och tro på att lgh skulle säljas.
    Snabb och lyhörd till våra önskemål.
    Lätt att nå och kommunikativ.
    En bra mästare som var effektiv och personlig. Läs mer
  • Claes G köpte sitt hus med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2019-03-25

Holmsund
    Jag och min sambo har köpt ett hus, och ska sälja en bostadsrätt med Peter som mäklare. Tycker att han känns oerhört proffsig och trygg. Han förklarar saker på ett sätt som gör att man förstår, och man känner sig inte borttrollad med invecklade ord. Det märks att han har stor erfarenhet i branschen, och han har ett förtroendeingivande intryck.

Mvh/ Claes Gustavsson Läs mer
  • Liselotte R
    Liselotte R sålde sitt hus med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2019-03-24

Holmsund
    Jag har tillsammans med min man sålt vår bostad, en villa. Jag upplever att samarbetet med vår mäklare Peter Jevenko har gått mycket bra. Peter har ett trevlig och vänligt bemötande. Han är ärlig och relationen med honom under säljprocessen upplevdes enkel. Han finns tillgänglig och han återkopplar direkt det som händer i processen. Det fanns även en stor lyhördhet som gjorde att man kände att man kunde påverka. Jag hade stora förväntningar på fotograferingen. Det visade sig att HusmanHagberg i Umeå hade en fantastik fotograf - även där fanns en stor lyhördhet. Resultatet kunde inte bli bättre. Läs mer
  • Eva Agneta E sålde sitt hus med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2019-03-18

Förtroendegivande och trevlig. Läs mer
  • Peter Ö sålde sitt hus med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2018-12-27

Stöcksjö
    En mycket bra mäklare!

Han har en en objektiv hållning men med ett empatiskt förhållningssätt. Han viktar både säljare och köpare på ett mycket bra sätt. Han svarar i både mejl, sms och telefonsamtal med kort varsel. Jag rekommenderar honom varmt i alla framtida affärer. När vi säljer nästa gång kommer vi att anlita honom!! Läs mer
  • Linnea Å köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2018-11-05

Tomtebo
    Har köpt en bostadsrätt, tvåa. Blev bra bemött, men upplevde mäklaren lite snabb och eftersom det var mitt första bostadsköp så hade jag uppskattat mer stöd och information. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2018-11-03

Ersboda
    Vi köpte ett radhus av Peter. Under hela processen bemötte Peter oss trevligt och vi kände oss uppmärksammade som potentiella köpare. Vi rekommenderar Peter starkt och kommer garanterat kontakta han om vi i framtiden har liknande ärenden! Läs mer
  • Weigang G sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2018-11-01

Öbacka strand
    Sålt en lägenhet av Peter Jevenko. Vi tycker att Peter är väldigt trevlig och duktig mäklare som jobbar snabbt och effektivt. Läs mer
  • Mona R köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2018-09-21

Öst På Stan