Peter Jevenko

Peter Jevenko

Peter Jevenko är mäklare på HusmanHagberg Umeå

Peter Jevenko har varit registrerad mäklare sedan 1993-02. Peter Jevenko har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Jevenko har haft 48 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 78 Läs vad Peter Jevenko

• sålde sitt hus med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    • Carlslid
    2021-07-09
    Proffsig! Förstod vad vi ska ville och kom med egna bra idéer.
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    • Sillviken
    2021-07-03
    Hade velat ha snabbare återkoppling under hela affärsförloppet.
    Han hörde inte av sig som utlovat utan vi fick ringa och fråga.
    • Sandåkern
    2021-05-15
    Allt gick snabbt och smidigt när vi sålde vår lägenhet via Peter.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    • Böleäng
    2021-05-12
    Peter har förmedlat vårt hos som vi har haft i 20 år. Mycket professionellt bemötande och hjälpsam i alla typer av frågor. En snabb process och vi är mycket nöjda som kund till HusmanHagberg.
    • Sandåkern
    2021-05-10
    Återigen har vi anlitat Peter Jevenko för försäljning av vår bostad. Även denna gång är vi fantastiskt nöjda med affären från början till slut. Peter är kunnig, påläst och gör alltid sitt yttersta för att både köpare och säljare ska känna sig tillfreds med affären. Om det blir dags för bostadsbyte i framtiden kommer jag att vända mig till Peter Jevenko för en trygg affär/Anna
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    2021-05-04
    Har köpt Filgr 111b. Snabb på att svara på sms. Kändes rak och ärlig. Kändes som han ville underlätta och göra det bra för oss köpare också. Inger förtroende!
  • Paula N
    köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    • Ersboda
    2021-04-09
    Vi har varit i kontakt med många mäklare under tiden vi sökt efter nytt hem, och Peter Jevenko är den som får bäst betyg. Han bemöter en med respekt och ödmjukhet, han är tillgänglig för en både som köpare och säljare, och är så otroligt kunnig i de objekten han säljer.
    Han är positiv och fixar saker smidigt.
    Man känner sig otroligt trygg med att ha Peter som mäklare.

Tusen tack för allt!
  • Hanna H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    • Mariehem
    2021-03-26
    Köpte min första lägenhet i centrala Umeå med hjälp av Peter som varit trevlig och mycket hjälpsam under hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    • Centrum
    2021-03-20
    Peter Jevenko bemötte mig på ett öppet och trevligt sätt. Jag kände mig väldigt trygg i mitt köp av bostad med Peters vägledning.
    • Centrum
    2021-03-13
    Köpt o sålt en lägenhet. Vi fick en vänligt och proffsigt bemötande.
    Förväntningarna var att det skulle vara en ”fin affär” på alla sätt inte minst att den skulle skötas på ett enkelt sätt för oss. Då vi själva var upptagna med våra egna arbeten.Mäklaren avlastade oss på bästa sätt.
    Vi är så nöjda med hur dessa affärer sköttes- mäklaren var kunnig, saklig och vi fick en fint bemötande. Toppen!!