Peter Jevenko
Registrerad mäklare sedan 1993-02-10
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 53 Läs vad Peter Jevenko

• Linda B köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2020-08-09

3:a
    Jag har köpt en Bostadsrätt på Järnvägsallén 16a. Han bemötte oss på ett väldigt lugnt, trevligt och trovärdigt sätt. Han gav mig bra råd på hur jag kan fixa i lägenheten så att den blir bra för mig och mina barn.

Jag har varit på många visningar och många mäklare jag mött har inte känts personliga utan satt på sig en "mäklarmask" på något vis. Jag kände att Peter inte hade den utan bemötte mig på ett mer naturligt sätt vilket gjorde mig trygg i köpet. Läs mer
  • Arne E sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2020-08-01

Teg
    Han skötte sitt uppdrag med bravur och känsla! Arne! Läs mer
  • Johanna R sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-28

4:a
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Peter Jevenko som gett oss bra bemötande och snabb återkoppling. Tack vare Peter gick vår bostadsrättsförsäljning enkelt och smidigt. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Björn H köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-16

4:a
    Har haft Peter som mäklare i flera affärer. Sålt villa, Köpt villa, köpt bostadsrätt. Vi har alttid fått bra bemötande. Han är rutinerad och hanterar allting korrekt. Förmodligen en av Sveriges bästa mäklare. Läs mer
  • Anders F köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-13

Teg
    Köpt lägenhet. Bra trevligt bemötande. Läs mer
  • Maria J sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-06

Berghem
    Mycket bra bemötande och proffesionellt genomfört med allt ifrån bilder återkoppling och bud, samt affär!
    Tillgänglig för frågor och väldigt mån om oss som kund! Rekommenderas! Läs mer
  • Ola J sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-06

Berghem
    Väldigt mån om kund, lyssnar av hur vi ville ha det.
    Bra kille med servicekänsla och erfarenhet. Läs mer
  • Lars B köpte sin stuga med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-12

Norrbyn
    Bra bemötande, till synes öppet och ärligt. Läs mer
  • Stig R
    Stig R sålde sin stuga med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-11

Norrbyn
    Fritidshus i norrbyn vid havet med komplett inredning Han var mycket trevlig och verkar kunna sin sak Läs mer
  • Maria N
    Maria N sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-06

Väst På Stan
    Sålt en bostadsrätt. Vi är mer än nöjda över mäklaren, stylisten o fotografen.
    Allt har varit professionellt från första mötet, vid övriga kontakter, inför o vid visning, vid budgivningen osv.
    Kommer att rekommendera HusmanHagberg o framförallt Peter Jevenko till alla vänner o bekanta. Läs mer

Senaste försäljningarna

Gustav Garvares Gata