Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg Umeå Peter Jevenko
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 15 kunder tycker om Peter Jevenko

• Linnea Å köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Tomtebo
    Har köpt en bostadsrätt, tvåa. Blev bra bemött, men upplevde mäklaren lite snabb och eftersom det var mitt första bostadsköp så hade jag uppskattat mer stöd och information. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Ersboda
    Vi köpte ett radhus av Peter. Under hela processen bemötte Peter oss trevligt och vi kände oss uppmärksammade som potentiella köpare. Vi rekommenderar Peter starkt och kommer garanterat kontakta han om vi i framtiden har liknande ärenden! Läs mer
  • Weigang G sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Öbacka strand
    Sålt en lägenhet av Peter Jevenko. Vi tycker att Peter är väldigt trevlig och duktig mäklare som jobbar snabbt och effektivt. Läs mer
  • Mona R köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Öst På Stan
    Köpt bostadsrättslägenheter.
    Proffsig och påläst.
    Ja. Läs mer
  • Amanda E skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Otroligt avspänd, professionell och lugn i alla lägen. Skulle rekommendera Peter till vem som helst! Läs mer
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket bra mäklare, kollade på lägenheten ena dagen och dagen efter var det dags att skriva kontrakt. Jag kände mig trygg hela vägen. 5/5!!
    Skulle jag kontakta någon mäklare i Umeå så skulle det vara Jevenko! Läs mer
  • Kerstin S skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt vår lägenhet. Peter har verkligen levt upp till våra förväntningar. Han har varit ambitiös och hållit oss informerad under hela processen. Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera honom om tillfälle ges. Läs mer
  • Jonatan F skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt radhus.
    Trevligt bemötande och lätt att komma i kontakt med.
    Proffesionell! Läs mer
  • Josefine L skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Mäklaren var proffesionell och kunde processen, det som drar ner på betyget var att allt skulle vara så forcerat. Handpenning och godkänd besiktning inom alldeles för tajt tidsram. Mäklaren var dock villig att förlänga dessa i efterhand men det hade gett ett helt annat intryck om vi fått göra det direkt. Läs mer
  • Lena I skrev om Peter Jevenko en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket Positivt, snabb service och återkoppling!
    trevlig Läs mer

Senaste försäljningarna