Richard Öhman
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen, utmaningen och att vara den som knyter ihop affärer och drömmar och överträffar kundernas förväntningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare i tio år och dessförinnan som säljare inom olika företag och inriktningar. Försäljning kommer naturligt för mig och jag är en person som aldrig ger upp! Tar jag på mig ett uppdrag brukar mina säljare känna sig trygga med att jag genomför uppdraget på bästa möjliga sätt.

Hur ser din drömbostad ut?
Här måste jag nog säga ett mindre och underhållsfritt hus där familjen mår bra. Läs mer

Läs vad 62 Läs vad Richard Öhman

• Rikard B sålde sitt hus med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-30

Tavelsjö
    Vi sålde en bostad men hjälp av Rickard och vi tycker han hade ett riktigt trevligt bemötande. Känslan var också att han slet hårt för att sälja husen med diverse köpare. Mycket bra! Läs mer
  • Tomas S köpte sitt hus med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-22

Carlslid
    Vi köpte en villa.

Blev bemött på ett bra sätt. Trevlig. Informerande.

Vi hade väl inga direkta förväntningar för vi var ju köpare.

Richard gjorde ett bra jobb på alla sätt, finns inget att klaga på direkt. Läs mer
  • Rut Irene J sålde sitt hus med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-21

Carlslid
    Rickard Öhman är en mäklare med erfarenheter och kunskap inom sitt område som skapar trygghet och förtroende i försäljningsprocessen. Genom ett professionellt och ett pedagogiskt sätt har han hjälpt oss med försäljningen av vårt hus. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Tobias W sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-13

Haga
    Mycket förtroendeingivande och professionellt bemötande vid köp. Läs mer
  • Jimmy J sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-04

Väst På Stan
    Målmedveten och snabb i besluten Läs mer
  • Patrik T sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-02

Mariehöjd
    Sålde min 2:a. Richard var positiv och hade inställningen att det skulle gå att sälja lägenheten till ett bra pris. (Även fast det fanns flera lägenheter ute på samma ställe) Läs mer
  • Viola W köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-01-31

Berghem
    Köpt långenhet. Fått ett mycket seriöst intryck av Richard. Han har även varit noga med att ge oss mycket och bra information. Läs mer
  • Daniel A köpte sitt hus med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-01-07

Mariedal
    Richard lyssnade på mina behov och förde en konstruktiv dialog mellan mig och säljaren. Läs mer
  • Britt-Sofi Madelen G sålde sitt hus med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2019-11-27

Obbola
    Med engagemang, uppriktighet och trevligt bemötande har Richard sålt vårt hus. Det har varit lätt att nå honom, vi har fått återkommande återkoppling och info under försäljningen. Kort sagt ett proffsigt omhändertagande. Läs mer
  • Christer L köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2019-11-26

Sandåkern
    Vi köpte en lgh i Umeå.
    Richard tog emot oss alla, som var anmälda på visningen, vid ingången till trapphuset och gick igenom hur visningen skulle gå till. Detta är första gången vi har stött på en mäklare med detta arbetssätt. Imponerande! Richard var påläst om aktuell lgh, men även området i stort allt ifrån vilka som hade byggt området och framåt. Richard visade även garaget som har en särskild kölista. Richard var smidig och snabb med själva affären. Man visste hela tiden vad som gällde. Richard är en mäklare som jag rekommenderar. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kavaljersvägen