7 rekommendationer

Richard Öhman
en del av HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13
903 28 Umeå — Visa karta

Vad tror Richard att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Richard Öhman

• Carina A
    Carina A skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Engagerad, förtroendeingivande och snabb&trygg återkoppling Läs mer
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Richard is a excellent real estate agent that delivered beyond my expectations.

He is confident, knowledgeable and clever to help with solutions.

He helped me find a buyer before my property was even ready to be listed.

I would strongly recommend him if you are buying or selling in Umeå. Läs mer
  • Vlora R
    Vlora R skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Richard Öhman är en mäklare med gedigen erfarenhet och grymt bemötande.
    Richard har känsla för kunden och grym kännedom om den lokala marknaden. Vi har anlitat Richard tidigare och kommer definitivt att göra det igen. Vi känner oss trygga och nöjda med hans insats. Lämnar varmaste rekommendationer. Läs mer
    2017-10-05 Richard Ö svarar Vlora R
    Hej Vlora! Tackar ödmjukt för denna starka rekommendation! Jag ser framemot nästa tillfälle och om det är något annat ni behöver hjälp med är det bara att ringa. Hälsa familjen!
  • thomas s
    thomas s skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Professionellt bemötande blandad med stort förtroende. Mäklaren gjorde allt man kan önska sig och vi kände oss trygga från start till mål. Läs mer
    2017-10-03 Richard Ö svarar thomas s
    Hej Thomas! Som alltid, det är samarbetet mellan parter som skapar förutsättningarna att lyckas! Tack för kommentaren och denna gång! Om det finns något mer jag kan hjälpa till med så är det bara att ringa. Hälsa!
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Richard är en duktig mäklare som skött uppdragen utmärkt. Proffsig från start till mål, allt mellan värdering, fotografering och kontraktsskrivning. Bra på att få spekulanter till visningar. I mitt fall har det också lett till budgivning med flera deltagare. Bra på att återkoppla så att man känner att man får delta i processen och vet hur statusen är hela tiden. Som säljare slipper man ringa och oroa sig. Richard är mycket duktig på sitt jobb. Han är trevlig men framför allt proffsig. Läs mer
    2017-10-03 Richard Ö svarar Henrik J
    Hej Henrik! Vilken fin återkoppling av dig/er, tusen tack! Glöm inte att komma med underlagen så jag kan hjälpa till med värderingen! Hälsa familjen!
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket kunnig mäklare och väldigt trevlig. Väldigt nöjd. Läs mer
    2017-10-03 Richard Ö svarar Jenny W
    Hej Jenny! Tack för komplimangerna och ni har varit mycket lätta att samarbeta med, både som köpare och säljare! Nu är det snart dags att flytta in och jag kan tänka mig att Phongdanai redan nu längtar till våren för att prova fiskelyckan i forsarna =) Hälsa med dig så ses vi snart igen!
  • Egil N
    Egil N skrev om Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag bedömer Richard som en professionell och kunnig mäklare. Richard har varit lättillgänglig och alltid kunnat svara på frågor runt försäljningen av vårt hus. Hans delaktighet och engagemang beträffande visning och även besiktningen av huset var vi mycket nöjda med. Dialogen med presumtiva köpare uppfattar vi också har skett på ett tillfredställande sätt. Läs mer
    2017-10-03 Richard Ö svarar Egil N
    Tack för dessa fina ord, värmer inombords! Nu inväntar vi tillträdet så ni kan flytta söderut för nya utmaningar =) Glöm inte att jag gör deklarationen, kontakta mig i februari. Hoppas du funnit rätt med puttern, din går utmärkt =) Tack än en gång och hälsa familjen!
Jonas Eriksson
Richard Öhman