Richard Öhman

Richard Öhman

Richard Öhman är mäklare på HusmanHagberg Umeå

Richard Öhman har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Richard Öhman har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 228 omdömen med ett betyg på 4.9. Richard Öhman har haft 91 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen, utmaningen och att vara den som knyter ihop affärer och drömmar och överträffar kundernas förväntningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare i tio år och dessförinnan som säljare inom olika företag och inriktningar. Försäljning kommer naturligt för mig och jag är en person som aldrig ger upp! Tar jag på mig ett uppdrag brukar mina säljare känna sig trygga med att jag genomför uppdraget på bästa möjliga sätt.

Hur ser din drömbostad ut?
Här måste jag nog säga ett mindre och underhållsfritt hus där familjen mår bra.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 228 Läs vad Richard Öhman

• köpte sitt hus med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    • Rödäng
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi har köpt av honom och upplever att han är trevlig, tydlig och lättillgänglig.
    • Sandåkern
    2022-09-26 Verifierad kund
    Richard var tydlig vid första mötet, mina förväntningar och egna förutsättningar, mycket bra ingång. Jag ville göra en snabb lägenhets affär, Richard svarade flexibelt på det så det kunde bli som jag önskade. Det blev vinn vinn för bägge parter, säljare och köpare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    • Sävar
    2022-09-18 Verifierad kund
    Andra gången vi anlitade Richard Öhman. Lika nöjda den här gången. Snabb att återkoppla och svara på våra frågor, känns trygg och säker. Ett stort tack också till övriga medarbetare som med sitt engagemang bidrog till en bra känsla vid försäljningen av vårat hus.
    • Umedalen
    2022-09-16 Verifierad kund
    Veldig behjelpelig med hele prosessen og gav god informasjon. Hyggelig møte på alle måter.
    • Umedalen
    2022-09-15 Verifierad kund
    Trygg upplevelse. Mäklaren kändes pålitlig och hade bra koll. Snabb återkoppling
  • Marianne T
    sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-09-12 Verifierad kund
    Stans bästa mäklare. Effektiv och kunnig. Han håller vad han lovar. Har varit inblandad i fyra affärer med Richard och kommer att anlita honom också i fortsättningen. Om du vill få valuta för pengarna så anlita Richard!
    2022-08-30 Verifierad kund
    Vi blev bemött på ett mycket trevligt sätt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    • Haga
    2022-08-12 Verifierad kund
    Effektiv, driven och ambitiös. Rekommenderar!
    2022-08-11 Verifierad kund
    Richard var verkligen en bra mäklare som hjälpte till med hela förfarandet och var lösningsorienterad när problem tillstötte
    Tack för hjälpen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå
    2022-08-10 Verifierad kund
    Proffesionellt och ett trevligt bemötande under hela försäljningen.