Richard Öhman
Registrerad mäklare sedan 2008-05-30
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-26
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen, utmaningen och att vara den som knyter ihop affärer och drömmar och överträffar kundernas förväntningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare i tio år och dessförinnan som säljare inom olika företag och inriktningar. Försäljning kommer naturligt för mig och jag är en person som aldrig ger upp! Tar jag på mig ett uppdrag brukar mina säljare känna sig trygga med att jag genomför uppdraget på bästa möjliga sätt.

Hur ser din drömbostad ut?
Här måste jag nog säga ett mindre och underhållsfritt hus där familjen mår bra. Läs mer

Läs vad 83 Läs vad Richard Öhman

• Ola I sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-15

5:a
    Richard har förmedlat bostadsrätt och utfört uppdraget på ett klanderfritt sätt. Budgivningen drog ut på tiden och hade möjligen kunnat avslutats något snabbare, samtidigt är detta mycket upp till budgivarna. Läs mer
  • David P sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-27

3:a
    Holmsund
    Vi köpte ett hus av Richard. Richard är väldigt rak och tydlig vilket vi uppskattade. Han levde absolut upp till våra förväntningar och vi beslutade att anlita honom för att sälja vår lägenhet. Rekommenderas! Läs mer
  • Kristina U köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-26

Centrum Umeå
    Väldigt förtroendegivande och transparent. Super kunnig dessutom! Läs mer
  • Lennart S köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-23

Mariehem
    köpte ett bostadsrätt . mäklare gjorde sitt jobb bra. Läs mer
  • Camilla H köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-20

Mariehem
    Vi köpte en lägenhet och tack vare Richard så fick vi köpa lägenheten av säljarna för ett bra pris. Richard är trevlig och tillmötesgående. Kom hem till oss då vi inte kunde ta oss ner till kontoret försatt skriva å kontraktet. Så har bara bra att säga om Richard. Läs mer
  • Ulrika L köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-16

3:a
    Sandåkern
    Mycket bra och proffsigt bemötande när jag köpte min bostad.
    Mycket nöjd.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Anna H
    Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-07

2:a
    Haga
    Sålde min lägenhet via Richard efter att vi träffat honom på en husvisning. Han var väldigt engagerad och otroligt proffsig! Jag kan verkligen rekommendera honom! Vi kommer absolut att anlita honom i framtiden om vi ska sälja någon fler bostad. Läs mer
  • Mats H sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-05

Mariedal
    Rak och tydlig med frågor och svar. Upplevs ärlig, inte vanligt hos mäklare vi träffat tidigare.
    Som grädde på moset.så gjorde han oss till väldigt rika och glada säljare på Hermelinvägen.
    Vi kan verkligen rekommendera honom till bekanta som kommer sälja i framtiden. Läs mer
  • Jan Anders L sålde sitt hus med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-29

Norra Norrfjärden
    Sålt villa vid havet. Richard är väldig erfaren och professionell i sitt bemötande. Gillar en mäklare som vill ha raka puckar och med god dokumentation. Affären gick snabbt och smidigt och Richard är väldigt noga med att gå igenom alla papper. Man känner sig trygg helt enkelt.
    Det enda som var annorlunda mot vad jag förväntat var att jag trodde att man skulle bli mer styrd som säljare till ”vad som funkar” men så var det inte riktigt. Läs mer
  • Tone S sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Öhman en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-17

2:a
    Väst På Stan
    Sålde min lägenhet. Mycket bra annons där alla tillval på bostaden framgick, fina bilder och mycket bra bemötande av alla som varit inblandade i försäljningen. Extra positivt var att hela processen från första kontakten till försäljning gick snabbt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Äppelvägen