Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg Umeå Jonas Andersson
Registrerad mäklare sedan 1996
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 43 Läs vad Jonas Andersson

• Maria F sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2019-07-07

Berghem
    Har sålt ett radhus. Bra bemötande av mäklaren. Våra förväntningar var en snabb och smidig affär som vi upplevde att det blev. Mäklaren hade kunskap och kunde besvara på de funderingar som vi hade inför försäljningen. Samt att han även ställt upp på de intresserade av vår bostad med extra visningar. Läs mer
  • Eva N köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2019-06-12

Mariestrand
    Köpt lägenhet på Mariestrand i Umeå. Vi fick ett bra bemötande och en del tips. Läs mer
  • Eivor F sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2019-06-11

Obbola
    Jag har sålt ett hus i Själafjärden, Obbola. Mäklaren Jonas Andersson har med råge levt upp till mina förväntningar; trevligt bemötande och kunnig vad gäller husförsäljning.
    Vänliga hälsningar
    Eivor Fällgren Läs mer
  • Leif L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2019-06-06

Mariestrand
    Jonas sålde vårt hus för 9 år sedan på ett snabbt och bra sätt. Därför anlitade vi honom igen för vår bostadsrätt. Även där kom ett snabbt avslut. Jonas är ordentlig, trovärdig och kunnig. Kan rekommenderas Läs mer
  • Kristina N sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2019-05-28

Haga
    Sålt bostadsrätt .
    Har blivit proffsigt bemött av Jonas Andersson och rekommenderas varmt från oss.
    Återkoppling direkt om man har ringt och det har varit upptaget i telefon.
    Försäljningen gick fortare än förväntan,samma vecka som visningen.
    Vi är supernöjda. Läs mer
  • Tina L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2019-05-27

Haga
    Bostadsrätt.
    Bra i stort sett. Sämre bemötande vid ett tillfälle.
    Kunde inte svara säkert på vissa frågor. Flexibel mäklare som kunde träffad kväll o helg. Läs mer
  • Johan J köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2019-05-05

Mariedal
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Jonas var lugn, ärlig och rolig. Han hade rutin och vi kände oss säkra och att vi kunde vara likadana tillbaka. Läs mer
  • Anna G köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2019-05-03

Mariedal
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet. Jonas har varit hjälpsam och professionell. Han känns genuin och ärlig. Det har uppskattas av oss att han "inte är för mycket" som vissa mäklare kan vara, dvs glorifiera lägenheten och kännas ytlig. Vi är supernöjda. Läs mer
  • Gunnar F
    Gunnar F köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2019-04-17

Grisbacka
    Köpt hus, bra och trevlig samt påläst mäklare. Rekomenderar. Läs mer
  • Jörgen K sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2019-04-15

Grisbacka
    Jonas har sålt vårat hus på ett fantastiskt bra sätt. Ett bra bemötande och en bra peng som försäljningspris. Ett mycket bra jobb tycker jag. Läs mer

Senaste försäljningarna

Vargvägen