Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg Umeå Jonas Andersson
Registrerad mäklare sedan 1996
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 30 kunder tycker om Jonas Andersson

• Eva E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Västerslätt
    Jonas har sålt min lägenhet . Han fick jobba hårt eftersom det var så många liknande objekt ute samtidigt.
    Jag har hela tiden haft förtroende för Jonas som mäklare han har hållit mig uppdaterad och kommit med bra råd. Läs mer
  • Niklas L köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    trevligt och bra bemötande vid mitt köp av ett hus
    mycket trevligt att ha med jonas att göra Läs mer
  • Hanna R sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Ersboda - Östra
    -Bostadsrätt
    -Bra kontakt med mäklaren och fick ett bra bemötande under hela försäljningsprocessen.
    - Gick segt att sälja men Jonas kämpade på, otroligt tacksam!
    -Supernöjd med Jonas insats trots att priset blev lägre än vad vi hoppats på. Läs mer
  • Birgitte E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Mariehöjd
    Vi har köpt en bostadsrätt i Umeå och fick då kontakt med Jonas Andersson. Jag och min man bor i Helsingborg, men dottern studerar i Umeå. Det kommer att bli dotterns bostad! I och med att vi inte är på plats i Umeå har Jonas flexibla och service-mindes sätt gjort det väldigt lätt för oss med bostadsköpet! Jonas har fin struktur och ordning och reda på handlingar och har hanterat fullmakter och kontraktet på ett väldigt bra sätt! Vi ser fram emot att möta Jonas vid tillträdet! Läs mer
  • Brita W
    Brita W köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Öst På Stan
    Köpt en Bostadsrätt

Bra bemötande men inte toppklass

Snabb men möjligen lite slarvig Läs mer
  • Bodil R köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Mariehöjd
    Köpte en bostad av Jonas Andersson. Snabb respons och bra service. Mycket bra. Läs mer
  • Ronnie N
    Ronnie N sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Håkmark
    Jonas Andersson är mycket mån om sina kunder och har ”det” som gör att vi säljare får bästa möjliga för våra fastigheter.
    Proffisionell ut i fingertopparna och vad jag vill påstå, en av Umeås absolut vassaste eller rentutav den vassaste!
    Tack Jonas för allu mvh Ronnie Norell fd Savex VVS i Umeå AB. Läs mer
  • Karin A köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Sofiehem
    Köp av liten lägenhet. Proffsigt bemötande, köpet blev snabbt och enkelt avklarat! Toppen! Läs mer
  • Kjell Åke B sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Sofiehem
    sålt en lägenhet
    ställt upp på alla tänkbara sätt på ett mycke bra sätt med lugn och med förtroende Läs mer
  • Jan R L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
    Proffs !
    De vet vad man gör för att sälja. Läs mer

Senaste försäljningarna

Björnvägen