Jonas Andersson
Registrerad mäklare sedan 1996
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 64 Läs vad Jonas Andersson

• Sofia M köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-04-02

Hissjö
    Vi köpte en villa och jag tycker Jonas var professionell och lätt att ha att göra med. Gav ett ärligt intryck. Läs mer
  • Jennifer K sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-04-01

Hissjö
    Väldigt positiv upplevelse. Kände oss trygga genom hela processen. Läs mer
  • Linda F sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-04-01

Ersmark
    Ordning och reda. Bra på att återkoppla och hålla dig som säljare informerad om vad som sker under försäljnings"processen". Läs mer
  • Emma J sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-17

Hörnefors
    Proffsigt bemötande, koll på sin sak, Läs mer
  • Mari B sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-16

Mariehem
    Sålt en lägenhet.Blivit bra bemött.Köpt tidigare ett hus av honom för 13 år sedan. Alla förväntningar var bra. Rekommenderar honom till andra. Läs mer
  • Annika Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-15

Berghem
    Lite dyr, men trevlig att ha att göra med. Kändes som att han försökte få bra betalt åt oss. Smidig kontakt med honom. Men han kom inte ihåg allt vi sagt åt honom om lägenheten vi sålde. Läs mer
  • Bo A köpte sin stuga med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-12

Hemavan/Tärnaby
    positivt hela vägen ! vid nästa deal kommer jag att vända mig tillJonas A. Läs mer
  • Kristina R sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2019-12-25

Öbacka strand
    Stort Tack till Jonas Andersson för ett sammantaget proffesionellt bemötande ! Läs mer
  • Barbro Å
    Barbro Å sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2019-12-24

Väst På Stan
    Sålt bostadsrätt. Jättebra bemötande. Mäklaren levde upp till förväntningarna. Min upplevelse helt OK. Läs mer
  • Kerstin L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2019-12-12

Teg
    Lägenhet. Som alltid får man ett bra och professionellt bemötande av Jonas dessutom hade han gjort ett väldigt bra förarbete så försäljningen var klar inom två veckor Läs mer

Senaste försäljningarna

Mariehemsvägen