Jonas Andersson
Registrerad mäklare sedan 1996-01-09
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 75 Läs vad Jonas Andersson

• May-britt R köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-28

2:a
    Jag har köpt en liten lägenhet här i Umeå öst på stan.
    Mina upplevelser av Jonas som mäklare är bara positiva.Han har varit tillmötesgående för mina önskemål. Svarat när jag kontaktat honom osv. Allt har varit bra👍 Läs mer
  • Mikaela W köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-27

3:a
    Fick ett avslappnat, proffsigt och tjänstvilligt bemötande av Jonas när vi köpte en bostadsrätt med hans hjälp. Läs mer
  • Timo K köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-27

Nordmaling
    Har fått tag i mitt drömhus och Jonas var bra både mot mig som intressent och hon som sålde sitt hus.

>Proffsigt och sakligt bemött minsann!

Ja såhär ska en fastighetsförmedlare vara. Läs mer
  • Susanne W köpte sin stuga med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-21

Sörmjöle
    Köp fritidshus som blev en snabb affär. Han svarade på mail och telefon oavsett klockslag eller dag. Känner med sedd o bemött på ett bra sätt. Läs mer
  • Andrey S köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-17

Carlslid
    Mycket trevlig mäklare som hjälper med allt. Läs mer
  • Jens S köpte sin stuga med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-02

Fritidshus.
    Bra bemötande.
    Tydligt Läs mer
  • Malin C sålde sin stuga med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-01

Holmsjön
    Har både anlitat Jonas som mäklare och varit på visningar med honom. Efter att ha sprungit på visningar med diverse mäklare så är jag tacksam att jag valde Jonas att sälja åt mig.
    Jonas känns trygg, självsäker och informativ. Inget onödigt svammel som många mäklare kan ha. Håller sig till objektet utan att sväva iväg.
    Kommer rekommendera Jonas utifall vänner ska sälja bostäder. Läs mer
  • Pär H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-23

3:a
    Mariedal
    Proffsig, snabb, tillgänglig,.. grym helt enkelt Läs mer
  • Mattias S köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-07

Sofiehem
    Jonas skiljde sig från många andra mäklare genom att vara öppen, direkt och ärlig även om saker som behövde ordnas på fastigheten som jag köpte. Läs mer
  • Maud N sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-04-26

Täfteå
    Sålt en enplansvilla, Jonas är engagerad och tydlig. Mycket lätt att kommunicera med. Läs mer

Andra mäklare hos HusmanHagberg Umeå

Richard Öhman