Läs vad 81 Läs vad Jonas Andersson

• 2021-01-13
    Trevligt och seriöst bemötande.
    Sara T
    • 33.0 m²
    • Hemavan
    köpte sin stuga med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
  • 2021-01-13
    Har sålt en lägenhet i Hemavan. Jag känner Jonas sedan tidigare och vet att han är duktig. Han gjorde det jobb som vi hoppades på.
    Tom S
    • 33.0 m²
    • Hemavan
    sålde sin stuga med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
  • 2020-12-04
    Köpt. Trevligt serviceinriktat bemötande. Förväntade mig det. Jonas levde upp till förväntningarna
    Jobbigt köpa bostadsrätt. Mycket pengar. Bra mäklare viktigt
    Bernth O
    • 51.0 m²
    • Öst På Stan
  • 2020-11-06
    Jonas har hjälpt mig sälja min bostadsrätt, en tvåa på 65 kvadrat under det något knepiga läge som råder med tanke på Coronapandemin. Trots en utdragen process med bitvis väldigt svalt intresse från köpare tycker jag att Jonas hela tiden har haft en bra och positiv attityd. Jag känner också att jag fått en bra stöd som hjälpt mig att hålla huvudet kallt och inte misströsta. Tålamodet gav också frukt till slut och landade i en försäljning till ett acceptabelt pris med tanke på omständigheterna. Jonas känns också väldigt professionell i sitt agerande.
    Anders L
    • 65.0 m²
    • Väst På Stan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
  • 2020-11-04
    Vi har köpt en tomt. Bra bemötande, snabb återkoppling på våra frågor och tydlighet om processen
    köpte en tomt med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
  • 2020-10-02
    Sålt lägenhet
    Saklig och rutinerad, trevlig och engagerad
    Mött mina förväntningar väl
    Jack L
    Jack L
    • 50.0 m²
    • Centrum Umeå
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
  • 2020-07-28
    Jag har köpt en liten lägenhet här i Umeå öst på stan.
    Mina upplevelser av Jonas som mäklare är bara positiva.Han har varit tillmötesgående för mina önskemål. Svarat när jag kontaktat honom osv. Allt har varit bra👍
    May-britt R
    • 60.5 m²
    • Öst På Stan
  • 2020-07-27
    Fick ett avslappnat, proffsigt och tjänstvilligt bemötande av Jonas när vi köpte en bostadsrätt med hans hjälp.
    Mikaela W
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Tomtebo
  • 2020-06-27
    Har fått tag i mitt drömhus och Jonas var bra både mot mig som intressent och hon som sålde sitt hus.

>Proffsigt och sakligt bemött minsann!

Ja såhär ska en fastighetsförmedlare vara.
    Timo K
    • 122.0 m²
    • Nordmaling
    köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå
  • 2020-06-21
    Köp fritidshus som blev en snabb affär. Han svarade på mail och telefon oavsett klockslag eller dag. Känner med sedd o bemött på ett bra sätt.
    Susanne W
    • 0.0 m²
    • Sörmjöle
    köpte sin stuga med hjälp av Jonas Andersson en del av HusmanHagberg Umeå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte