Läs vad 69 Läs vad Lova Georgsson

• 2021-01-21
    Sålt en bostadsrätt på 3 rum, kök och inglasad balkong på Mariehöjd i Umeå. Lova är toppen att ha att göra med; kompetent, jordnära och trevlig, ger bland annat god information så man känner sig trygg (som nervös säljare) och är snabb på att svara på frågor!
    Upplevelse: Över förväntan både inför, under och efter kontraktsskrivning med köpare. Lova har funnits med och guidat oss väl genom hela processen!
    Linnéa L
    Linnéa L
  • 2021-01-21
    Lätt att prata med med alla frågor man har, väldigt service inriktad, rak och tydlig!
    Lisa H
    Lisa H
  • 2020-12-23
    Vi har köpt en lägenhet i Umeå men är bosatta i Sundsvall. Lova ställde upp och ordnade digital visning och har varit kontaktbar dag som kväll. Besvarat de frågor vi hade samt kom med bra förslag på hur vi skulle lösa kontraktsskrivning på bästa och enklaste sätt! Snabb och smidig affär!
    Elin S
    • 2:a
    • 39.4 m²
  • 2020-12-23
    Mycket bra kontakt. Snabb och saklig återkoppling. Bara gott att säga.
    Stina W
    • Ånäset
    köpte en tomt med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
  • 2020-12-12
    Sålde en bostadsrätt på tomtebo med hjälp av Lova. Upplever Lova som väldigt professionell, trevlig och glad. Alltid lika snabb återkoppling, rekommenderar henne som mäklare starkt.
    Sanna E
    • 76.0 m²
  • 2020-12-11
    Sökte bostadsrätt, blev kontaktad av Lova via hennes kollega. Rakt igenom proffsigt utförd affär, hög arbetsmoral och mycket mån om att alla parter är till freds.
    Gustav N
    • 76.0 m²
  • 2020-12-05
    Toppenbra bemötande och proffsigt skött. Vi skulle gärna anlita Lova fler gånger.
    Caroline O
    • 1:a
    • 23.0 m²
    • Teg
  • 2020-12-03
    Jag köpte en bostadsrätt där Lova var mäklare. Eftersom allt kring det köpet fungerade utmärkt så fick Lova uppdraget att sälja mitt hus. Trots lite diskussioner med köparna i sista stund, och då menar jag verkligen i sista stund, så fixade Lova ett reviderat kontrakt 21.15 fredag kväll!

Lova ger ett mycket kunnigt intryck. Är väldigt snabb på att kommunicera. Svarar oftast på frågor inom max. några minuter. Hon är också väldigt tillmötesgående för olika önskemål under säljprocessen. Som person är hon enligt mig en perfekt kombination av professionalism och personligt bemötande. Absolut toppklass helt enkelt!
    Åke N
    • 123.0 m²
    • Gimonäs
    sålde sitt hus med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå
  • 2020-11-28
    Sålt lägenhet. Väldigt bra upplevelse. Lova var väldigt kompetent, duktig på kommunikation och att informera om rätt saker i rätt tid.
    Lisa T
  • 2020-11-20
    Lova hanterade försäljningen av vår bostadsrätt på ett utmärkt sätt. Från den första kontakten till frånträdet gick det inte att ta miste på att Lova är en väldigt kunnig, trygg och stöttande mäklare. Försäljningen innehöll en hel del komplicerade omständigheter men vi tog oss i mål med bravur tack vare Lovas skicklighet.