Lova Georgsson

Lova Georgsson

Lova Georgsson är mäklare på HusmanHagberg Umeå

Lova Georgsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Lova Georgsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 126 omdömen med ett betyg på 5.0. Lova Georgsson har haft 89 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 126 Läs vad Lova Georgsson

• Mariedal
    2021-09-17
    Mycket gott bemötande, en väldigt proffsig interaktion. Jag är jättenöjd med upplevelsen.
    • Väst På Stan
    2021-09-15
    Vänlig, kunnig och seriös. Vi är väldigt nöjda. Svarade på frågor in på kvällen.
    • Väst På Stan
    2021-09-15
    Jag rekommenderar starkt Lova som mäklare. Från start till försäljning var hon en stöttepelare genom den omständiga process som är bostadsförsäljning. Alltid lätt att få tag på, alltid snabb att svara på de frågor jag hade, allting flöt på utmärkt.

Trevlig, ambitiös och professionell.

Lova får 5 av 5 möjliga av mig!
    • Öbacka strand
    2021-09-15
    Proffsigt och personligt bemötande.
    • Sävar
    2021-09-11
    Tack vare ett tips från tidigare säljare så valde vi Lova när vi sålde vårat hus i Sävar. Tack för det tipset , kan inte fått bättre mäklare än Lova. Lova är glad , lättsam , proffsig men ändå personlig. Vi fick löpande information och snabb återkoppling via sms , telefonsamtal och mail. Vi rekommenderar såklart Lova till alla som tänker köpa eller sälja sin bostad . Rickard och Inger.
    • Mariehem
    2021-09-07
    Lova Georgsson has been engaged with sound advice from the first phone call. She has gone beyond the norm to ensure that the process has gone smoothly and logistics for the move accommodated. I would highly recommend Lova to anyone!
    • Mariehem
    2021-09-06
    Rätt enkelt att konstatera att Lova är bästa mäklaren jag haft att göra med; oavsett ort.
    • Röbäck
    2021-09-05
    Vi anlitade Lova för att sälja våran villa och vi är mer än nöjda! Hon ger ett professionellt bemötande, har alltid varit snabb på återkoppling samt varit otroligt behjälplig från start till slut. Vi kommer definitivt att kontakta Lova nästa gång det blir dags att sälja eller köpa fastighet! / Tina och Philip
    • Ersboda
    2021-09-03
    Hon var trevligt och har bra koll på marknaden! Vi var nöjda och ska rekommendera henne till andra 😊
    • Sävar
    2021-09-01
    Lova är proffsig, glad och trevlig. Väldigt lätt att prata- och bolla idéer med. Får alltid snabb återkoppling när man behöver komma i kontakt med henne.