Lova Georgsson
Registrerad mäklare sedan 2018-04-24
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 30 Läs vad Lova Georgsson

• Kebne J köpte sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-08-08

2:a
    köpt en lägenhet på Tomtebo. tycker Lova bemöter med en perfekt balans mellan
    avslappnat och professionellt. super-mäklare! Läs mer
    Lova G gillar detta
  • Mikaela J köpte sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-28

4:a
    Verkligen helnöjd med Lova som mäklare för vårt radhusköp. Professionell, jättetrevlig, lätt att kommunicera med, svar på de frågor vi hade, alltid tillgänglig, och allt detta gör att man som kund känner sig trygg, vilket såklart är extremt viktigt vid ett bostadsköp. Kommer vi flytta i framtiden så skulle jag inte tveka en sekund på att anlita Lova som mäklare. Läs mer
    Lova G gillar detta
  • Janusa A sålde sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-28

En utmärkt mäklare!
    Jag har sålt en 2:a bostadsrätt.

Har upplevt en väldigt bra bemötande där Lova alltid varit glad och positiv. Hon berättar sin strategi och hur hon tänker för att kunna lyckas med en bra försäljning. Jag skulle beskriva Lova som mycket hängiven och kunnig. Då jag inte varit på plats i umeå något under försäljningen har jag alltid fått återkoppling direkt via sms eller telefonsamtal. Toppen är hon! Läs mer
    Lova G gillar detta
  • Parvan Z köpte sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-27

4:a
    Jag och min sambos första bostadsköp. Lova var snabb och behjälplig med frågor, och hade hon inte svar på rak arm tog hon reda på dom snabbt. Förklarade allt så det kändes enklare. Snabb och smidig affär, alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet, trevligt bemötande. Skulle inte tveka att ha henne som mäklare när/om vi säljer! Läs mer
  • Helena Cecilia K
    Helena Cecilia K skrev om Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-09

Jag hade tur som mötte henne. Hon räddade mig ur en extremt tuff situation som pågick under en lång tid. Det finns inga ord som kan beskriva den tacksamhet jag har inom mig. En hjälte. Och om du läser detta Lova... Allting är bra igen. ❤️ Tack. Läs mer
    Lova G gillar detta
  • Bodil H köpte sitt hus med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-17

Sävar
    Lova var trevlig och engagerad, redan från visningen av villan vi nu köpt via henne. Läs mer
    Lova G gillar detta
  • Daria Dorota N sålde sitt hus med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-13

Sävar
    Lova har hjälpt oss att sälja vårt hus.
    Hon är en otrolig positiv, omtänksam person som man litar på från alldeles första stunden man träffat henne.
    Lova levde upp till alla våra förväntningar och lite till.
    Om vi någon gång ska behöva mera hjälp så blir det definitiva Lova vi ska kontakta i första hand! Läs mer
    Lova G gillar detta
  • Niclas S sålde sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-05

Västerslätt
    Jag sålde min lägenhet och blev riktigt bra bemött, det gick fort och väldigt bekvämt att få den såld. Lova har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående under hela processen.
    Min sammanfattade upplevelse är överlag väldigt positiv. Läs mer
    Lova G gillar detta
  • Erik H sålde sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-05

Centrum Umeå
    Lova levde 100% upp till våra förväntningar på en bra säljmäklare, väldigt lyhörd, alltid snabb på att svara och ett ständigt trevligt bemötande! Rekommenderar starkt! Läs mer
    Lova G gillar detta
  • Jimmy J sålde sin lägenhet med hjälp av Lova Georgsson en del av HusmanHagberg Umeå

2020-04-23

Röbäck
    Lova svarade alltid i telefonen och besvarade våra frågor snabbt. Hon var lättillgänglig och fick till en bra affär. Rekommenderar starkt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Skogsfruvägen