Nina Lundström

Nina Lundström

Nina Lundström är mäklare på HusmanHagberg Umeå

Nina Lundström har varit registrerad mäklare sedan 2015-09. Nina Lundström har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.8. Nina Lundström har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

40 omdömen om Nina Lundström

Karina A
Mariehem

Nina har haft bra och tydlig kommunikation med mig hela vägen, återkopplat vid behov och gett mig information kring bostaden. Jag upplevde Ninas arbete som stödjande samt förenklande för mig som köpare och därför är jag väldig nöjd med samarbetet.

Elisabeth F
Berghem

Toppen! Kortfattat mycket hjälpsam och trevlig. Bra kontakt.

Anders R
Mariehem

kanon bemött, återkoppling , lugn o engagerad . Gav tidigt stort förtroende., Toppen.

Katarina S
Öst På Stan

Vi fick ett gott bemötande. Hon levde upp till våra förväntningar. Trevlig, kunnig och tillkgänglig

Angelica T
Öst På Stan

Vi är så glada att ha valt Nina som vår mäklare! Hon är professionell, snabb och hjälpsam och har gjort att vår försäljning känts trygg från start till mål. Vi kommer fortsätta anlita Nina i framtiden och rekommenderar starkt att andra gör detsamma, tack för all hjälp!

Filip P
Öst På Stan

Hon gjorde ett lysande jobb på alla sätt

Peder E
Väst På Stan

Bra bemötande, vi ville göra en snabb enkel försäljning av vår lägenhet vilket vi fick. Nina är väldigt kunnig och ser möjligheter kom med förslag på upplägg och gav inte upp. Rekommenderar henne varmt.

Viktor G
Köpte sitt hus med hjälp av Nina Lundström en del av HusmanHagberg Umeå
Grisbacka

Trevlig och saklig i sitt bemötande. Kontinuerlig återkoppling med fokus att få båda parterna nöjd.

Christer O
Köpte sin bostad med hjälp av Nina Lundström en del av HusmanHagberg Umeå
Nordmaling

Snabb återkoppling på frågor Tydlig information om hur budgivningen skulle gå till. Snabb o effektiv vid genomförande av köp. Jättetrevligt bemötande

Malin J
Dragonfältet

Jag upplevde mäklaren som effektiv och konstruktiv. Hon var kompetent och tydlig i kommunikationen. Jag uppskattar speciellt att hon var snabb på att svara på e-brev och mobil.