HusmanHagberg Göteborg Väster

HusmanHagberg Göteborg Väster

Här i Göteborgs västra och sydvästra delar hittar du oss på HusmanHagberg. Vi består av ett gäng mäklare med stor passion för vårt yrke, och vi hjälper gärna till med din bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja.

Vi kan anpassa oss helt efter dina önskemål eftersom vi inte är bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Dessutom hör vi till en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet. Vi har alltså bred kompetens och erfarenhet av alla boenden som finns, och såklart koll på Göteborgstrakten. Varmt välkommen!

239 omdömen om HusmanHagberg Göteborg Väster

Sedan starten hos Reco 2017
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Högsbo
    2023-01-27 Verifierad kund
    Victor is really excellent in his profession, his planning and approach are really great. We had a very nice experience in selling our apartment and I really recommend him.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Leonkrone  en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Centrala Hisingen Gamla Kvillebäcken
    2023-01-23 Verifierad kund
    Alexandra stod för professionell och trevligt bemötande från första kontakten.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Leonkrone  en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Centrala Hisingen Gamla Kvillebäcken
    2023-01-21 Verifierad kund
    Trevlig, lyhörd, kompetent och professionell från början till slut.
    Hög tillgänglighet och snabb på att svara. En duktig strateg som lyckades sälja min lägenhet trots en osäker marknad.

Rekommenderas varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    2022-12-10 Verifierad kund
    Kunnig, proffsig, tillgänglig, äkta trevlig
    • Centrala Hisingen
    2022-12-07 Verifierad kund
    Everything went pretty smooth and quite fast. Recommend
    • Centrala Hisingen
    2022-12-06 Verifierad kund
    väldigt bra mäklare, trevligt bemötande som lever upp till det man förväntar sig.
    • Centrala Hisingen Tolered
    2022-12-05 Verifierad kund
    Hon genomförde sitt uppdrag med ett trevligt bemötande och med hög kompetens som var till belåtenhet för både mig och köparna.
    • Centrala Hisingen Tolered
    2022-12-05 Verifierad kund
    Alexandra har varit professionell, lugn och trygg från början till slut, och vi är supernöjda med den hjälp och rådgivning vi har fått under hela processen. Högsta betyg rakt igenom helt enkel!
    2022-11-22 Verifierad kund
    Victor var mäklare för lägenheten vi köpte, och hjälpte oss även att sälja vår förra lägenhet. Vi är nöjda med allt arbete han lagt ner, främst vid försäljningen då vi trots en osäker marknad gjorde en bra affär.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kompetent och serviceminded.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    2022-10-18 Verifierad kund
    Proffsig och kompetent i sitt arbete.
    Serviceinriktad och lättillgänglig vid frågor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    2022-10-18 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam
    Tog hand allt på ett bra sätt
    2022-10-14 Verifierad kund
    Victor var trevlig, personlig, sympatisk och hängiven ända in i mål.

/Olof B.
    2022-10-14 Verifierad kund
    Klar och tydlig i sin information
    • Guldringen (Tynnered - Fiskebäck)
    2022-10-10 Verifierad kund
    Victor skötte försäljningen på ett utmärkt sätt och fick sålt bostaden snabbt och till bra pris i svårt klimat. Är dessutom en väldigt trevlig och kunnig mäklare.

Kommer att använda vid nästa husaffär!
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Leonkrone  en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    2022-10-10 Verifierad kund
    Alexandra är kunnig och lösningsorienterad. Vi är väldigt nöjda med vårt köp och hanteringen av affären.
    • Onsala
    2022-10-09 Verifierad kund
    We have met JS three times: two times in the house and once in his office. He has been most helpful and efficient though he was not fully informed about the details of house and surroundings but helped to find answers to all our questions.
    • Guldringen (Tynnered - Fiskebäck)
    2022-10-09 Verifierad kund
    Lite lat och inte lika proffsig som jag är van vid. Enligt mig dåliga bilder i objektbeskrivning. Lite slarv i kontraktsskrivning. Inget leg togs t ex.
    • Onsala
    2022-10-07 Verifierad kund
    We had 2 meetings with JS in the house and one in his office and we experienced him as pleasant and effective. Though his knowledge of the house details and surroundings was limited, which he acknowledged, he was most helpful in finding the information we wanted.
    • Hisings Backa
    2022-10-06 Verifierad kund
    En bra, driven och trevlig mäklare!
    • Hisings Backa
    2022-10-04 Verifierad kund
    Alexandra är personlig och väldigt hjälpsam. Trygg att ha att göra med för den som inte har tidigare erfarenhet av att sälja eller köpa bostad.
    2022-10-01 Verifierad kund
    Enkel att ha och göra med. Hög tillgänglighet och snabb på att svara. Kompetent mäklare som kämpar hårt för att få till en så bra affär som möjligt. En duktig strateg och en god kommunikatör. Inte många mäklare man springer på som når upp till den här nivån!
    • Askim
    2022-10-01 Verifierad kund
    Victor levde upp till förväntningarna av hur en bra mäklare jobbar. Han var behjälplig på alla fronter i försäljningen samt även i hjälp med köp av ny bostad. Han gav 100% i att få sålt bostaden till ett rimligt pris under svåra tider på bostadsmarknaden och lyckades även med detta. Victor är en ärlig mäklare som man kan lita på.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Alltid engagerad och serviceminded. Supertrevlig kille som jag garanterat kommer återkomma till vid försäljning.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Alltid trevlig och serviceminded. Lätt att få kontakt med. Inger förtroende. Mäklaren levde upp till förväntningarna på en trygg försäljning.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Jag tycker mäklaren var trevlig och professionell
    • Billdal-Lindås
    2022-09-10 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare!
    Supertrevlig, kunnig, hjälpsam och alltid snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera Victor!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    2022-08-27 Verifierad kund
    Lars är kunnig, lyhörd och lösningsfokuserad. En bra brygga mellan mig som säljare och köparen.

Toppbetyg och jag kan varmt rekommendera Lars som din mäklare. Du kommer att bli mer än nöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Hovås
    2022-08-18 Verifierad kund
    Seriös och kunnig, men samtidigt personlig och rolig vilket gör all kommunikation enkel och trevlig. Riktigt snabb på bollen vilket verkligen är ett plus.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Hovås
    2022-08-18 Verifierad kund
    Johan vet vad han sysslar med. Bra på återkoppling och håller vad han lovar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    2022-08-18 Verifierad kund
    Fick svar på alla frågoe och lyckades på väldigt kort tid få tillgång till lägenheten
    2022-08-16 Verifierad kund
    Smidig och lösningsorienterad, hjälpte oss igenom en väldigt snabb process
    2022-08-16 Verifierad kund
    Hela affären och dialogen med Lars löpte på mycket smidigt och på ett positivt vis.
    • Ruddalen
    2022-08-04 Verifierad kund
    Gjorde det lättare för mig att köpa, svarade alla frågor. Det gick smidigt och fint även om det gick inte att träffas. Jag är super nöjd med den
    • Hisings Kärra
    2022-07-07 Verifierad kund
    Toppenbra bemötande och hon levde upp till våra förväntningar som förstagångsköpare utav hus.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Leonkrone  en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Hisings Kärra
    2022-07-06 Verifierad kund
    Alexandra var väldigt professionell.

Hon gav bra stöd och råd till oss som säljare genom hela processen.

Bra kontaktnät för stylister och fastighetsinspektion.

Jag skulle varmt rekommendera Alexandra till andra fastighetssäljare och gärna använda henne i framtiden.
  • sålde en tomt med hjälp av Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Brottkärr - Hovås
    2022-06-25 Verifierad kund
    Johan har tagit SÅ väl hand om oss och vårt objekt från början till slut. Vi har känt oss helt trygga o lugna med hans handhavande, han har stenkoll. Kommer vi behöva en mäklare igen så finns det ingen vi hellre kommer anlita. Han är första klass rakt igenom. Vi är SUPERNÖJDA och rekommenderar honom till alla vi känner som behöver en mäklare!
    • Centrala Hisingen Wieselgren
    2022-05-22 Verifierad kund
    Alexandra gav ett väldigt ärligt och proffsigt intryck. Hon hade nya idéer på hur man kunde nå ut till potentiella köpare samt var väldigt dedikerad genom hela processen. Jag rekommenderar varmt Alexandra som har lång säljerfarenhet inom tjänstesektorn med ett stort kontaktnät.
    • Centrala Hisingen Wieselgren
    2022-05-20 Verifierad kund
    Bra hjälp för att fixa kontakt med banken!
    • Järnbrott
    2022-05-19 Verifierad kund
    Lars är en otroligt bra mäklare med ett bra bemötande alltid glad och trevlig.
    Han kämpa med att får våran lägenhet såld trots dessa tider. Han gav aldrig upp!
    • Bergkristallsgatan (Tynnered - Fiskebäck)
    2022-05-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande! Var hjälpsam och svara på alla frågorna man hade!
    • Bergkristallsgatan (Tynnered - Fiskebäck)
    2022-05-16 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande.
    Realistiska förväntningar.
    Trygg och säker upplevelse vid försäljningen.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med hela affären, från start till mål!
    • Fiskebäck
    2022-05-05 Verifierad kund
    Mycket bra och serviceminded mäklare!
    2022-05-05 Verifierad kund
    Vänlig, kompeten och serviceinriktad
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Tuve
    2022-04-19 Verifierad kund
    Förtroendeingivande, snabb, kan sitt område.
    • Skintebo - Billdal
    2022-04-11 Verifierad kund
    Alexandra har gett oss det bästa bemötandet. Alltid lättillgänglig, proffesionell och trevlig. Försäljningen av vår lägenhet och servicen har varit toppklass och vi är supernöjda. Skulle varmt rekommendera Alexandra.
    Tusen tack snälla! Alexandra Leonkrone
    • Skintebo - Billdal
    2022-04-02 Verifierad kund
    Från Alexandra får man snabb återkoppling, hon är hela tiden tillgänglig och professionell i sitt agerande. Det märks att hon brinner för förmedling av bostäder.

Jag kan verkligen rekommendera Alexandra om man ska köpa eller sälja bostad.
    Tusen tack Daniel! Alexandra Leonkrone
    2022-03-31 Verifierad kund
    Ett bra bemötande, sakkunnig och God kunskap.
    Att det skulle gå fort och det gick fort.
    Lars var kunnig och trevligt bemötande kan varmt rekommendera Lars
  • Pia Lena Yvonne J
    2022-03-31 Verifierad kund
    Lars är trevlig, fint bemötande och kunnig mäklare. Förväntningarna var att försäljningen skulle bli lyckad och inte långdraget. Såldes på några dagar helt otroligt bra jobbat. Vi kan varmt rekommendera honom.