HusmanHagberg Göteborg Väster

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda — Visa karta

Här i Göteborgs västra och sydvästra delar hittar du oss på HusmanHagberg. Vi består av ett gäng mäklare med stor passion för vårt yrke, och vi hjälper gärna till med din bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja.

Vi kan anpassa oss helt efter dina önskemål eftersom vi inte är bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Dessutom hör vi till en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet. Vi har alltså bred kompetens och erfarenhet av alla boenden som finns, och såklart koll på Göteborgstrakten. Varmt välkommen!

Läs vad 178 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Väster

• Anders d

2020-04-10

Anders d skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt bostadsrätt av Nora, trevligt första bemötande, snabb och enkel men korrekt kommunikation. Seriös i sin helhet! Läs mer
  • 2020-04-07

Roberth F skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas upplevde jag som en trevlig kille med grymt intresse för sitt jobbs alla aspekter (människor, marknader, ekonomi, byggteknik, juridik). Läs mer
  • 2020-04-03

Britta L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har sålt bostadsrätt på Eriksberg genom Jonas. Vi är mycket nöjda med engagemanget och bemötandet genom hela affären. Läs mer
  • 2020-03-31

Stina K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har sålt en bostadsrätt i Sannegården. Redan från första mötet fick vi ett väldigt bra intryck och väldigt bra och professionellt bemötta. Jag kände ett stort förtroende till Jonas och han gav oss ett positivt intryck och han kändes självsäker.
    Mina personliga förväntningar var ganska låga för en försäljning men som sagt var jonas positiv från början.
    Sammantaget av min upplevelse är jag mer än nöjd, både med försäljning och med vår mäklare. Jag kommer absolut att rekommendera Jonas och Husmanhagberg. Läs mer
  • 2020-03-30

Frida W skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet i Sannegården via Jonas. Engagerad, trevlig och kunnig mäklare som gjorde att vi som köpare känner oss väldigt trygga och nöjda med affären. Snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommendera Jonas! Läs mer
  • 2020-03-28

Petter K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte oss att sälja vår trea i sannegårdshamnen och skötte uppgiften proffisionellt och tryggt med gott resultat! Han rekomenderas! Läs mer
  • 2020-03-22

Jan R skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt bostad på Östra Eriksbergsgatan 104
    Positivt bemötande utan att vara påträngande
    Påläst och kompetent Läs mer
  • 2020-03-20

Karin Å skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt på Eriksberg. Bra bemött.

Ett tips till Jonas är att han ska värdera sitt positiva gött under samtal. Tror nog att detta ord användes i var tredje mening under avtalsskrivning. Läs mer
  • 2020-03-03

Louise S skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Daniel har varit toppen rakt igenom. Trevlig, driven och ambitiös. Han sålde min bostad snabbt och för en summa som jag är nöjd med. Jag kan verkligen rekommendera Daniel. Läs mer
  • 2020-03-02

Irene S skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi har köpt en lagenhet på Frölunda Torg.
    Nora var fantastiskt och jätteprofessionell.
    She helped us understand the Swedish system and all the procedures necessary for the buy.
    She was cordial and helpful when we had questions.
    She replied fast to our inquiries and was always with a knowledge base. If she did not have the answer right away she asked her colleagues and get back to us with an informed answer. She was concise and clear on what the next steps were.
    We really enjoyed working with her. Läs mer
  • 2020-02-28

Angel M skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    (English below)
    Vi köpte en bostadsrätt för en lägenhet. Agent var väldigt tålamod, välinformerad, villig att svara på alla våra frågor och redo att förklara allt på engelska. Vi kände oss självsäkra när vi pratade med henne. Hon vet vad hon gör och vad hon pratar om och det verkar för mig att hon har stor erfarenhet av fastigheter trots sin unga ålder.

We bought a bostadsrätt for an apartment. The agent was very patient, well informed, willing to answer all our questions and willing to explain everything in English. We felt confident when talking to her. She knows what she is doing and what she is talking about and it seems to me that she has vast experience with real estate despite her young age. Läs mer
  • 2020-02-27

Jessica R skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpte lägenhet. Blev en snabb, trevlig och trygg upplevelse! Läs mer
  • 2020-02-24

Fredric C skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Riktigt proffsig och trevlig. Man märker när någon gör det där lilla extra.
    God kommunikation hela vägen gjorde att det kändes tryggt och enkelt att sälja med Daniel i denna mäklardjungel. Rekomenderar starkt! Läs mer
  • 2020-02-23

Amanda J skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande och en smidig bostadsaffär! Läs mer
  • 2020-02-22

Jennifer C skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas skötte allt bra, flexibel då vi ville skriva kontrakt samma dag. Gick igenom avtalet noggrant. Läs mer
  • 2020-02-21

Jens G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mycket bra mäklare som i mitt tycke jobbade dag som natt. Skulle varmt rekommendera Jonas. Läs mer
  • Timmy L

2020-02-21

Timmy L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mitt uppe i ett bostadsköp, än så länge allting positivt. Läs mer
  • 2020-02-21

Camilla K skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag rekommenderar honom högt! Han är väldigt bra på att återkoppla, få en att känna dig delaktig och saker och ting rullar på. Han är en person som får saker gjort. Tack för försäljningen Daniel! Läs mer
  • 2020-02-20

John B skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har en gång i tiden köpt lägenheten , då Jonas var ansvarig mäklare.
    Har fortsatt haft en god kontakt under åren då vi blivit bemötta på ett fantastiskt sätt.
    Så det var inga tvivel på vem som skulle få hjälpa oss och sälja den.
    Jag har träffat några mäklare genom åren men Jonas är svårslagen där.
    Svarar nästan alltid när man söker honom annars ringer han alltid upp.
    Våra förväntningar var ju bara att få lägenheten såld för ett så bra pris som möjligt och det hjälpte Jonas oss med.
    Vi är mer än nöjda med honom .
    Han är inte bara en grym mäklare , han är även en riktigt skön gubbe .
    Husman Hagberg ska vara glada att dom har honom i sitt team.
    En bättre mäklare hittar man inte 👌
    Han är grym helt enkelt. Läs mer
  • 2020-02-20

Maria A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med hjälp utav Joans. Bemötandet är fantastiskt! Behjälpligt och tillgänglig. Den bästa mäklaren vi mött! Läs mer
  • 2020-02-19

Mats J skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Mycket kunnig och finner svaren ingen annan mäklare jag tanvänt äffat vill eller kan finna. Läs mer
  • 2020-02-15

Tobias H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas var mycket engagerad i arbetet med att sälja vår lägenhet och var intresserad och kunnig i fördelarna med lägenheten och området.

Till skillnad från andra mäklare vi träffat var fokus mer på oss och lägenheten än att nöja sig med att framhålla hur bra mäklarkontoret är. Jag känner mig övertygad om att vi fick rätt pris vid försäljningen och kan varmt rekommendera Jonas. Läs mer
  • 2020-02-14

Birgitta L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt bostadsrätt,tackar Jonas för all hjälp
    Vi fått från första mötet till avslutad försäljning. Läs mer
  • 2020-02-14

Henry A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Såld bostadsrätt duktig ock trevlig mäklare vänligt bemött rekommenderas Läs mer
  • 2020-02-05

Amal H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas var mycket trevlig, professionell och tydlig i sin förklaring och förväntning. han vägledde oss under processen och levde upp till sitt löfte. Läs mer
  • 2020-01-31

Ann-christin W skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en lägenhet och har bra erfarenheter av mäklaren. Lite bra tips osv. Läs mer
  • 2020-01-31

Roy H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trevlig lätt att tala med och man får svar på det man frågar om.
    Inga problem om man behöver hjälp angående köp. Läs mer
  • 2020-01-23

Michelle S skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag sålde min etta om ca 30kvm med Victor.

Jag hade inte så mycket förväntningar innan. Jag ville att personen i fråga skulle vara proffsig och ha förståelse för att det som var viktigt för mig i en eventuell försäljning var att det går smidigt och snabbt utan en massa kludd.

Victor kände snabbt av mig som kund och anpassade sig därefter även om han alltid var sig själv! Han förstod min motivation till att sälja, hur jag ville att affären skulle gå till och varför.
    Han var informativ, proffsig och försäkrade mig om att ingen fråga var en dum fråga.

Att han erbjöd sig hjälpa till när det är dags för deklarationen, att han var snabb och påhittig med lösningar när något strulade, samt att han var tillgänglig vid frågor/funderingar var det som fick Victor att stå ut från mängden!

Jag ser fram emot fler försäljningar med Victor och husmanhagberg.

/Michelle Ängkärrsgången 2. Läs mer
    2020-01-30 Victor A svarar Michelle S
    Tack! roligt att höra att du blev nöjd! Jag ser fram emot framtida samarbeten också!
  • 2020-01-23

Eric D skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag har precis sålt min lägenhet i V.Frölunda och är mycket nöjd med mäklarens jobb. Proffsigt bemötande, kontinuerlig uppdatering och pålästa kunskaper om närområdet. Läs mer
    2020-01-28 Nora C svarar Eric D
    Tack Eric för din rekommendation! Hoppas nu att du kommer att trivas bra i ditt nya boende :)
  • 2020-01-16

Tobias P skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Har köpt en lägenhet på 3 r.o.k
    Bra bemötande och trevlig. Läs mer
    2020-01-28 Nora C svarar Tobias P
    Kul att du känner så! Nu hoppas vi att ni kommer att trivas bra i ert nya boende!
  • 2020-01-16

Marie-louise S skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Har sålt en 3-rums bostadsrätt på Kapplandsgatan.
    Blev professionellt och trevligt bemött. Hade kontinuerlig kontakt och blev uppdaterad före samt under säljprocessen. Nora såg till att försäljningen gick snabbt, smidigt och hela tiden framåt.
    Mycket kompetent och trevlig mäklare som varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-01-28 Nora C svarar Marie-louise S
    Tack för de fina orden Marie-Louise! Kul att höra att ni blev nöjda.
  • 2020-01-14

Olsson Linnersten Elisabeth O skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Bra mäklare , som jag kan tänka mig använda vid ev försäljning av min nyinköpta lägenhet, med bästa resultat Läs mer
    2020-01-28 Nora C svarar Olsson Linnersten Elisabeth O
    Tack Elisabeth! Självklart hjälper jag till sen när det blir dags, alltid med bästa resultat som mål :)
  • 2019-12-22

Emil N skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Fick hjälp att hitta mig en fin lägenhet till ett bra pris. Suverän mäklare med koll på läget. Lätt att få tag på och alltid raka svar på mina frågor!
    Ska du köpa bostad så köp med Daniels hjälp! Läs mer
  • 2019-12-17

William L skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    - Tomträtt
    - Mycket bra bemötande och tillgänglighet.
    - Mäklaren har hittills levt upp till de förväntningar och krav som ställts.
    - Affären pågår ännu. Läs mer
  • 2019-12-16

Agneta S skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Min mamma sålde sin villa som hon bott i i 50 år. Lars tog stor hänsyn till min mamma och kollade hela tiden att hon var okay med vad som skulle göras.
    Dessutom pusslade han ihop alla möten så att det skulle passa när jag, dottern, var nere i Göteborg. Jobbade mycket professionellt och gav många goda råd för att på bästa sätt kunna genomföra den här försäljningen.
    Vi kan varmt rekommendera Lars Norrgren. Läs mer
  • 2019-12-10

Eva S skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Nora var ansvarig mäklare vid mitt köp av lägenheten på svängrumsgatan 28!

Nora var:
    Nogrann Läs mer
  • EVA S

2019-12-10

EVA S skrev om HusmanHagberg Göteborg Väster
    Nora Carlsson är en nogrann seriös och påläst mäklare som tar sitt arbete på stort allvar.
    Jag är nöjd med Noras insats! Läs mer
  • 2019-12-07

Alexander B skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Helt strålande!!!!

köpte en 2a tillsammans med min sambo på sjöbackevägen 4 i Billdal och den stod Mr Norrgren som ansvarig för. Tur det.

Detta är första gången vi köper, men Lars förklarade lugnt å fint hur allt går till och märkte nog att vi inte gör detta varje dag. Tror också det blev anledning till att han va extra tydlig med att vi alltid kan rådfråga honom om precis vad som helst! Allt har upplevts som självklart för oss.

Tack Lars, lägenheten är din att sälja när det är dags!

Den bästa säljaren är den som kan vara den kunden vill att man ska vara, och det kan ni sova rätt gott över att Lars kan.

Ha det gott Läs mer
  • 2019-11-29

Azhar A skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag har sålt min 3 rums lägenhet och Victor har hjälpt mig med det, det var svårt att få det sålt, men han var intelligent och idégivare för att hantera situationen och lyckades med det snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-11-29 Victor A svarar Azhar A
    Tack Azhar! ja det blev en bra affär =)
    Victor A gillar detta
  • 2019-11-28

Mikael G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kunnig, lugn, tydlig och hjälpsam. Läs mer
  • Daniel G

2019-11-23

Daniel G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas Lindquist är utan tvekan en riktigt trevlig och duktig mäklare. Vi har anlitat honom en gång tidigare och vi fick då hjälp med allt som behövdes. Nyligen sålde han vår andra bostad och han hjälpte oss med allt från försäljning till inredningstips och tog tag i saker.
    Även vid minsta fundering som man har, smsar man honom och han svarar blixtsnabbt. Han har superkoll på siffror. Den hjälpen och servicen som Jonas erbjuder är genuin. Han är en person som man kan lita på och jag kommer att anlita honom igen när de blir aktuellt.
    En riktig engagerad Mäklare med stort M! Läs mer
  • 2019-11-23

Mikael R skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Da vi inte bor I Sverige och inte kommer att gora det pa ett tag sa bestamde vi oss for att salja varan lagenhet pa Eriksberg. Fran min bank fick jag tips om Jonas. Jag kontakatade Jonas och fick ett jattebra bemotande av honom. Allt skottes pa ett utmarkt satt via mail och telefon. Tack Jonas for ditt satt att arbeta och att du fick salt var lagenhet snabbt och smidigt.

Vi kan starkt rekommendera Jonas till alla som vill salja for hans trevliga och positiva installning samt hans professionella satt att arbeta.

//Mikael Läs mer
  • 2019-11-16

Linn M skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en lägenhet på Bratteråsgatan och är väldigt nöjda med hur Jonas bemött oss i köpet. Vi har känt oss trygga, fått snabba svar på våra frågor och upplevt Jonas som tillmötesgående, proffsig och mån om att vi ska känna oss informerade under processens gång. Läs mer
  • 2019-11-15

Jimmy F skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostad i Sannegårdshamnen och Jonas i sin roll som mäklare skötte det hela på ett mycket smidigt och förtroendegivande sätt. Läs mer
  • Carina L

2019-11-15

Carina L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Grym mäklare och enormt engagerad💖Trevlig o vänlig o mycket kompetent!!! Sålde vår trea i Sannegårdshamnen o vi fick ett grymt bra pris!!! Bara att rekommendera honom vidare🤩 Läs mer

Azhar A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte en bostad, och mäklaren Jonas är kanon bra på att visa med underbar leende och trevligt bemötande, tydligt med allt vad som gällde, jag blev väldigt glad över hans suverän sätt att jobba med affären. Läs mer

Jiayan D skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Johan is a nice person, he helped a lots regarding this issue, thanks for his support. Läs mer

Oscar B skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt bostad i Högsbo Flatås. Victor var kanonbra och professionell. Läs mer
    2019-11-07 Victor A svarar Oscar B
    Hoppas ni blir super nöjda i er nya bostad! tack!
  • 2019-11-04

Hans K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    He was helpful and available.
    Those things are important for me because I am new here in Sweden. He shared experiences regarding how to buy apartment. Läs mer
  • 2019-11-04

Fredrik S skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag kan varmt rekommendera Daniel. Han var påläst, kunnig och mycket tillmötesgående och dessutom utmärkt att diskutera med. Han höll oss som säljare uppdaterade hela tiden om vad som hände och guidade oss genom processen på ett mycket bra sätt. Läs mer

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda