Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Väster

HusmanHagberg Göteborg Väster

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda — Visa karta

Här i Göteborgs västra och sydvästra delar hittar du oss på HusmanHagberg. Vi består av ett gäng mäklare med stor passion för vårt yrke, och vi hjälper gärna till med din bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja.

Vi kan anpassa oss helt efter dina önskemål eftersom vi inte är bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Dessutom hör vi till en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet. Vi har alltså bred kompetens och erfarenhet av alla boenden som finns, och såklart koll på Göteborgstrakten. Varmt välkommen!

Läs vad 7 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Väster

• Lars Göran B
    Lars Göran B skrev om HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag är mycket nöjd med försäljningsbroschyren, utfallet av affären , bemötandet mm. Dock lite svårt att nå mäklaren per telefon ibland. Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt hus. Väldigt bra mäklare, trevlig, duktig och inte för på och säljig. Lätt att få kontakt med och seriös. Läs mer
    2018-09-13 Anna E svarar Lena W
    Tack Lena! Det är precis så vi vill jobba!
  • David E
    David E skrev om HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålde en 75m2 lägenhet i Nya Hovås och var nöjda med vår mäklare från HusmanHagberg Läs mer
    2018-09-13 Anna E svarar David E
    Tack Daniel! Hoppas du kommer trivas med ditt nya boende!
  • Frida S
    Frida S skrev om HusmanHagberg Göteborg Väster
    Personlig och engagerad i all kontakt. Snabb och smidig försäljning. Läs mer
    2018-09-13 Anna E svarar Frida S
    Tack Frida vi försöker verkligen göra vårt bästa!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag köpte en bostadsrätt via husman hagberg, det gick smidigt och bra till! Läs mer
    2018-09-11 Anna E svarar Fredrik B
    Tack Fredrik! Roligt att höra :)
  • Omar S
    Omar S skrev om HusmanHagberg Göteborg Väster
    Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra Läs mer
    2018-09-11 Anna E svarar Omar S
    Tack för ett bra omdöme Omar, roligt att höra!
  • Robert B
    Robert B skrev om HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt en bostadsrätt på 100kvm med 4 rum och kök. Den säljande mäklaren skötte allting galant och var alltid anträffbar och kunde snabbt svara på eventuella frågor. Inget annat än positivt. Läs mer

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda