HusmanHagberg Göteborg Väster

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda — Visa karta

Här i Göteborgs västra och sydvästra delar hittar du oss på HusmanHagberg. Vi består av ett gäng mäklare med stor passion för vårt yrke, och vi hjälper gärna till med din bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja.

Vi kan anpassa oss helt efter dina önskemål eftersom vi inte är bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Dessutom hör vi till en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet. Vi har alltså bred kompetens och erfarenhet av alla boenden som finns, och såklart koll på Göteborgstrakten. Varmt välkommen!

Läs vad 149 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Väster

• 2020-01-16

Tobias P skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Har köpt en lägenhet på 3 r.o.k
    Bra bemötande och trevlig. Läs mer
  • 2020-01-16

Marie-louise S skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Har sålt en 3-rums bostadsrätt på Kapplandsgatan.
    Blev professionellt och trevligt bemött. Hade kontinuerlig kontakt och blev uppdaterad före samt under säljprocessen. Nora såg till att försäljningen gick snabbt, smidigt och hela tiden framåt.
    Mycket kompetent och trevlig mäklare som varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-01-14

Olsson Linnersten Elisabeth O skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Bra mäklare , som jag kan tänka mig använda vid ev försäljning av min nyinköpta lägenhet, med bästa resultat Läs mer
  • 2019-12-22

Emil N skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Fick hjälp att hitta mig en fin lägenhet till ett bra pris. Suverän mäklare med koll på läget. Lätt att få tag på och alltid raka svar på mina frågor!
    Ska du köpa bostad så köp med Daniels hjälp! Läs mer
  • 2019-12-17

William L skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    - Tomträtt
    - Mycket bra bemötande och tillgänglighet.
    - Mäklaren har hittills levt upp till de förväntningar och krav som ställts.
    - Affären pågår ännu. Läs mer
  • 2019-12-16

Agneta S skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Min mamma sålde sin villa som hon bott i i 50 år. Lars tog stor hänsyn till min mamma och kollade hela tiden att hon var okay med vad som skulle göras.
    Dessutom pusslade han ihop alla möten så att det skulle passa när jag, dottern, var nere i Göteborg. Jobbade mycket professionellt och gav många goda råd för att på bästa sätt kunna genomföra den här försäljningen.
    Vi kan varmt rekommendera Lars Norrgren. Läs mer
  • 2019-12-10

Eva S skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Nora var ansvarig mäklare vid mitt köp av lägenheten på svängrumsgatan 28!

Nora var:
    Nogrann Läs mer
  • EVA S

2019-12-10

EVA S skrev om HusmanHagberg Göteborg Väster
    Nora Carlsson är en nogrann seriös och påläst mäklare som tar sitt arbete på stort allvar.
    Jag är nöjd med Noras insats! Läs mer
  • 2019-12-07

Alexander B skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Helt strålande!!!!

köpte en 2a tillsammans med min sambo på sjöbackevägen 4 i Billdal och den stod Mr Norrgren som ansvarig för. Tur det.

Detta är första gången vi köper, men Lars förklarade lugnt å fint hur allt går till och märkte nog att vi inte gör detta varje dag. Tror också det blev anledning till att han va extra tydlig med att vi alltid kan rådfråga honom om precis vad som helst! Allt har upplevts som självklart för oss.

Tack Lars, lägenheten är din att sälja när det är dags!

Den bästa säljaren är den som kan vara den kunden vill att man ska vara, och det kan ni sova rätt gott över att Lars kan.

Ha det gott Läs mer
  • 2019-11-29

Azhar A skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag har sålt min 3 rums lägenhet och Victor har hjälpt mig med det, det var svårt att få det sålt, men han var intelligent och idégivare för att hantera situationen och lyckades med det snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-11-29 Victor A svarar Azhar A
    Tack Azhar! ja det blev en bra affär =)
    Victor A gillar detta
  • 2019-11-28

Mikael G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Kunnig, lugn, tydlig och hjälpsam. Läs mer
  • Daniel G

2019-11-23

Daniel G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas Lindquist är utan tvekan en riktigt trevlig och duktig mäklare. Vi har anlitat honom en gång tidigare och vi fick då hjälp med allt som behövdes. Nyligen sålde han vår andra bostad och han hjälpte oss med allt från försäljning till inredningstips och tog tag i saker.
    Även vid minsta fundering som man har, smsar man honom och han svarar blixtsnabbt. Han har superkoll på siffror. Den hjälpen och servicen som Jonas erbjuder är genuin. Han är en person som man kan lita på och jag kommer att anlita honom igen när de blir aktuellt.
    En riktig engagerad Mäklare med stort M! Läs mer
  • 2019-11-23

Mikael R skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Da vi inte bor I Sverige och inte kommer att gora det pa ett tag sa bestamde vi oss for att salja varan lagenhet pa Eriksberg. Fran min bank fick jag tips om Jonas. Jag kontakatade Jonas och fick ett jattebra bemotande av honom. Allt skottes pa ett utmarkt satt via mail och telefon. Tack Jonas for ditt satt att arbeta och att du fick salt var lagenhet snabbt och smidigt.

Vi kan starkt rekommendera Jonas till alla som vill salja for hans trevliga och positiva installning samt hans professionella satt att arbeta.

//Mikael Läs mer
  • 2019-11-16

Linn M skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en lägenhet på Bratteråsgatan och är väldigt nöjda med hur Jonas bemött oss i köpet. Vi har känt oss trygga, fått snabba svar på våra frågor och upplevt Jonas som tillmötesgående, proffsig och mån om att vi ska känna oss informerade under processens gång. Läs mer
  • 2019-11-15

Jimmy F skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostad i Sannegårdshamnen och Jonas i sin roll som mäklare skötte det hela på ett mycket smidigt och förtroendegivande sätt. Läs mer
  • Carina L

2019-11-15

Carina L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Grym mäklare och enormt engagerad💖Trevlig o vänlig o mycket kompetent!!! Sålde vår trea i Sannegårdshamnen o vi fick ett grymt bra pris!!! Bara att rekommendera honom vidare🤩 Läs mer

Azhar A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte en bostad, och mäklaren Jonas är kanon bra på att visa med underbar leende och trevligt bemötande, tydligt med allt vad som gällde, jag blev väldigt glad över hans suverän sätt att jobba med affären. Läs mer

Jiayan D skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Johan is a nice person, he helped a lots regarding this issue, thanks for his support. Läs mer

Oscar B skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt bostad i Högsbo Flatås. Victor var kanonbra och professionell. Läs mer
    2019-11-07 Victor A svarar Oscar B
    Hoppas ni blir super nöjda i er nya bostad! tack!
  • 2019-11-04

Hans K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    He was helpful and available.
    Those things are important for me because I am new here in Sweden. He shared experiences regarding how to buy apartment. Läs mer
  • 2019-11-04

Fredrik S skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag kan varmt rekommendera Daniel. Han var påläst, kunnig och mycket tillmötesgående och dessutom utmärkt att diskutera med. Han höll oss som säljare uppdaterade hela tiden om vad som hände och guidade oss genom processen på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Peter S

2019-11-04

Peter S skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålde 3:a i Flatås.
    Daniel är tydlig, kunnig, hjälpsam och mycket bra på att kommunicera med oss.
    Han var den mäklaren som var villig att gå de där extra stegen som gör skillnad i både affären och i vår upplevelse av att vi var speciella för honom.
    Tack Daniel! Läs mer
  • 2019-11-03

Alice C skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Daniel var väldig hjälpsam, kunde svara på alla frågor man hade och kändes ödmjuk. Läs mer
  • 2019-11-02

Peter G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köp av bostadsrätt i Eriksberg, Göteborg.
    Jonas har tagit sig tid både vid visning och kontraktskrivning. Han har låtit oss som köpare titta i lugn och ro vid visning.
    Han svarar snabbt på meddelanden via mail/sms.
    Ett proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-11-01

Michael J skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Snabb, strukturerad och väldigt proffsig. Dessutom trevlig att ha att göra med. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-31

Britt-Marie S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har sålt en 3:a på Eriksberg Hisingen, från första kontakt till
    avslutad affär, tycker jag att våra kontakter med Jonas varit
    positiva. Mina farhågor om att försäljningen skulle påverka vårt vardagsliv har lyckligtvis inte alls besannats,
    Skulle med glädje rekommendera Jonas till våra vänner om dom skall sälja eller köpa bostad i området.
    Visad respekt för både säljare och köpare är ett plus.
    från skala ett till tio får Jonas 10 av mig Läs mer

Hadar S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi är mycket nöjda med Jonas insats och
    vill ge honom de bästa rekommendationer
    inför kommande uppdrag. Läs mer

Åsa G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte SKEPPSPROMENADEN 3, av Jonas som mäklare. Från första mailkontakt när vi bokade plats på visningen visade Jonas intresse av oss och undrade om vi hade några speciella frågor. Under visningen visade han på proffessionalitet och kunskap om objektet och området vilket ingav förtroende. Bra genom hela budgivningen. Allt kring skrivning, fråga om råd mm. Kunde inte önskat bättre mäklare! Klockrent Läs mer
  • 2019-10-29

Charlotta D skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har tidigare köpt lägenhet via HusmanHagberg och var nöjd med dem och mäklaren. Numret till mäklaren fanns kvar i telefonen, men Jonas Lindqvist svarade. Jag är supernöjd hittills med att ha Jonas som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-28

Anders L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsigt utfört arbete, informerade hela tiden status var vi befann oss i försäljningsarbetet. Kan varmt rekommendera Jonas till alla! Läs mer
  • 2019-10-27

Karin A skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag har sålt en bostadsrätt (dödsbo) med tre rum. Victor har hela tiden varit klok, proffsig och omtänksam. Han har lyssnat men också gjort väldigt klart vad jag kunnat förvänta mig och hur han bedömt situationen. Händelseutvecklingen har också blivit i stort sett som han förutsett. Lägenheten var inte i så väldigt gott skick och jag föreställde mig ett jättestort och dyrt projekt med att göra iordning den. Men han såg lösningar som jag inte hade förväntat mig som också fungerade och gjorde hela försäljningen mycket enklare och mer framgångsrik än jag vågade hoppas.
    Jag känner mig väldigt nöjd och lättad över hur försäljningen fortlöpt och rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-11-05 Victor A svarar Karin A
    Tack för dem fina orden! Vad roligt att du är lika nöjd som jag med försäljningen :D
  • 2019-10-25

Zebulon E skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en fin 1.5 rums lägenhet av Jonas
    Fick ett bra bemötande.
    Affären gick snabbt & enkelt! Läs mer
  • 2019-10-08

Fouzieh D skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag ska sälja min bostad, den är tyvärr inte såld ännu.
    Bra bemötande av mäklaren, alltid tillgänglig , trevlig och tillmötesgående.
    Tydlig budskap.
    Planeringen för försäljning och visning kunde vara något bättre.
    Han har kämpat bra. Läs mer
  • 2019-10-04

Birgitta J skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi har sålt en villa på Näset. Nora har ett proffsigt sätt, men kanske lite junior i vissa sammanhang? Vi hade önskat snabbare återkoppling på aktiviteter, vilket vi påtalade.
    Även i slutskedet hade vi önskat en större tydlighet när de kom till olka bud/ olika intressenter.. Ett ex. var att varmvattenberedaren var trasig och skulle bytas ut, vilket redan var beställt och klart. Ändå tar Nora upp detta för köpare och påtalar att värmepunpen är trasig...vilket då tyvärr var helt fel. Huset har bara direktverkande el.Tror Nora kommer sig med åren, men mer frekvent återkoppling till oss som säljare hade varit kanon! Läs mer
  • Charina W

2019-10-03

Charina W skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt etagelägenhet, två våningar med havsutsikt.
    Fantastiskt bra bemött av trevlig, kunnig och välutbildad mäklare.
    Hon levde upp till förväntningarna på alla sätt, 100 %. Roligt att se, att det är helt andra krav i dag än för 30 år sedan, på hur mäklare arbetar och framtonar. Mycket mer seriöst idag.
    Väldigt positiv. Vi fick precis det vi var ute efter. Tack! Läs mer
  • 2019-10-03

Oscar S skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålt 2 rum och kök, bra bemötande, lugn och saklig utan att på något sätt vara för säljande eller på.
    Daniel levde väl upp till mina förväntningar och jag fick känslan av att han var lyhörd och lyssnade på vad jag önskade.

Jag kan varmt rekommendera Daniel, förtroendeingivande och proffsig. Läs mer
  • Toni B

2019-09-30

Toni B skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Mycket trevlig och proffsig mäklare.
    Kännedom om fastigheten, besvarade på de frågor vi hade. Vi köpte ett hus på Näset, väldigt nöjda.
    Tydlig genomgång och beskrivning av köp processen. Läs mer

Mirjam G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas är en vass och ärlig mäklare. Han är tillgänglig dygnet runt och svarar snabbt på sms o samtal. Av alla mäklaren vi har träffat under åren, så är han den enda mäklaren vi kan tänka oss rekommendera. Läs mer

Göran W skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt BRF

Trevligt Proffsigt bemötande
    Klar o tydlig

Enkel att prata med
    Noggrann. Läs mer

Barbro L skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålt större bostadsrätt i Västra Göteborg.
    Trots en ganska trög försäljning som tog tid sviktade aldrig Nora i sin övertygelse att det skulle bli bra. Jag hade ett mycket bra och öppet samarbete med Nora och kände mig viktig som kund.
    Skulle med glädje rekommendera Nora till andra! Läs mer

Camilla E skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi köpte en villa och tycker att Nora gav ett mkt gott intryck, hade svar på alla våra frågor vi hade. Sedan kändes det väldigt tryggt vid kontraktskrivningen, de gick igenom alla punkter metodiskt och vi hade möjlighet att ställa frågor om det var ngt vi funderade på. Sedan att man fick alla papper samlat i en pärm var ett stort plus! Vi valde oxå att låta Husman hagberg förmedla vår bostad nu när vi skall sälja. Vi är mkt nöjda med Nora! Läs mer

Birk G skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    jag har köpt en bostadsrätt. han bemötte mig på ett väldigt trevligt och lugnt sätt. Hade inte så mycket förväntningar för man har ju vissa förutfattade meningar om mäklare men han var verkligen inte som jag trodde utan han var mycket bättre. Läs mer
    2019-09-30 Victor A svarar Birk G
    Tack! och vad bra att du är nöjd Birk. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-09-20

Gunnar R skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har sålt en tomt. Jonas är mycket kunnig och har ett bra bemötande. Jag valde honom på rekomendation. Läs mer
  • 2019-09-18

Angelika O skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Ett helt igenom proffsigt bemötande och genomförande av försäljningen av min bostad! Kan varmt rekommendera Jonas! Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • 2019-09-18

Sebastian A skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpte ett radhus.
    Lars var mycket engagerad och kunnig. Han fick ihop en svår affär.
    Han hjälpte oss att tänka annorlunda så att vi tillslut valde att köpa detta radhus. Idag känner vi oss väldigt nöjda att vi köpte radhuset som vi till att börja med var väldigt tveksamma på. Vi hade nog aldrig köpt huset om det inte vore för Lars. Läs mer
  • Gunnar Andreas J

2019-09-16

Gunnar Andreas J skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte mig att sälja min 2:a i tuve. Grymt hjälpsam, lätt att prata med och lätt att få tag på! Han har stenkoll på marknaden och ville alltid mitt bästa, rekommenderas starkt till den som ska sälja sin bostad😁 Läs mer
  • 2019-09-16

Peter S skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Mycket bra och driven mäklare genom hela processen, allt från starten av att vi skall sälja vårt objekt(Radhus), tills dess att objektet blev sålt. Vi blev bemötta på ett positivt och professionellt sätt under hela processen av mäklaren.
    Kan verkligen rekommendera Lars. Läs mer
  • 2019-09-07

Gert V skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Proffesionellt genomfört, mycket sakkunnig i samtliga moment i försäljningsprocessen👍 Läs mer
  • 2019-09-06

Gunn C skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Detta är andra affären Lars Norrgren gör för oss och det är väl bevis nog. Läs mer
  • 2019-09-04

Anna Karin H skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Lars är en väldigt engagerad, påläst och kommunikativ mäklare. Jag är extremt nöjd hur han hanterade hela processen med att sälja min lägenhet där allt flöt väldigt smidigt och jag är väldigt nöjd med slutpriset. Kan varmt rekommendera Lars! Läs mer

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda