HusmanHagberg Göteborg Väster

HusmanHagberg Göteborg Väster

Här i Göteborgs västra och sydvästra delar hittar du oss på HusmanHagberg. Vi består av ett gäng mäklare med stor passion för vårt yrke, och vi hjälper gärna till med din bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja.

Vi kan anpassa oss helt efter dina önskemål eftersom vi inte är bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Dessutom hör vi till en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet. Vi har alltså bred kompetens och erfarenhet av alla boenden som finns, och såklart koll på Göteborgstrakten. Varmt välkommen!

Läs vad 578 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Väster 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Guldringen (Tynnered - Fiskebäck)
    2022-01-19 Verifierad kund
    Härlig, seriös kille som svarar på våra frågor utan problem.
    Rekommenderar starkt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Näset - Åkered
    2022-01-19 Verifierad kund
    Gav god information och var förtroendeingivande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2022-01-13 Verifierad kund
    Jonas är mycket trevlig och proffsig,skötte vår försäljning på ett utmärkt sätt.Vi är väldig nöjda med Jonas,kan varmt rekomendera honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Guldringen (Tynnered - Fiskebäck)
    2022-01-12 Verifierad kund
    Jag tycker Viktor kändes lugn och trygg och affären gick snabbt och smidigt.
    Men vår livssituation gjorde det svårare att reflektera över situationen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-12-24 Verifierad kund
    Patrik is not 100% perfect, but I would say he is the best agent you can find in central hisingen. Here are my seven reasons:
    1. I was recommended a few agents in the beginning by hittamaklare. Patrik always focuses on what he can do to make the selling better, not too much about what other agents had been doing. The other ones, however, would like to ask a few questions about their peers. It is also understandable but I think to focus on your own business is a smart strategy.
    2. HusmanHagberg Göteborg Hisingen is not big compared to länsförsäkringar which has the highest market share. However, his outstanding selling record could make top 3 or 4 in the whole central hisingen. That means something. This is pretty impressive, especially you are not working for a big fish.
    3. Patrik always focuses on details and he is good at listening. I know I could be sometimes naggy but he is very patient.
    4. Impressive knowledge and work history regarding the förening. He even knows some local tips. e.g. where you can park your car for free - not many agents know this.
    5. Work hard. If you SMS him like 9pm, he may still reply to you. I am not saying you should SMS him this late, but you never know the stress and some other factors that may keep you up late. He is a good safety net.
    6. Network capabilities. We sold ours in the kommande phase, and a lot of credit goes to his great networking competence. Maybe luck stands on his(our) side too, but hay, opportunities are only there for those who get prepared.
    7. Super easy-going, smart and reflective. If I have to name him one character from Game of Thrones, that's for sure Samwell Tarly from the perspective of friendliness and intelligence. He is a guy you feel you could make friends with because he is reliable.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • C Hisingen Porslinsfabriken
    2021-12-23 Verifierad kund
    Lars har ett proffsigt och engagerat sätt som ger förtroende - han vet vad han håller på med!
    Vill ger honom mina bästa rekommendationer!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-12-22 Verifierad kund
    Patrik agerade snabbt, trots att han själv var på semester. Allt löste sig på bästa sätt.
    Vi har vid flera tillfällen varit på visningar med Patrik och alltid blivit bra bemötta och blivit tipsade om lägenheter som skulle passa oss.
    2021-12-08 Verifierad kund
    Patrik var mycket professionel och allting gick smidigt. Han var mycket trevlig och det kändes naturligt att ha ha kontakt med honom.
    2021-12-08 Verifierad kund
    Trevlig, Duktig och mycket proffsigt.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Proffsig och engagerad, kan området väldigt bra
    2021-12-04 Verifierad kund
    Patrik har från första början varit förstående och bemötande för våra önskemål och har skött hela processen klanderfritt och alltid med ett leende på läpparna.
    Vi har varit 110% trygga med vårt försäljning med Patrik!
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Centrala Hisingen - Krabbeliderna
    2021-12-03 Verifierad kund
    Grymt bra mäklare, enkel att kommunicera med. Väldigt tillgänglig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    • Centrala Hisingen - Krabbeliderna
    2021-12-01 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd, tycker att allt varit bra och tydligt vad det gäller bedömning och budgivning. Rekommenderar gärna Patrik. Mvh Gullvi Anderälv
    2021-11-29 Verifierad kund
    Patrik är otroligt snäll och tillmötesgående! Lättillgänglig och uppdaterar snabbt i processen! Kan verkligen rekommendera honom som mäklare!
    2021-11-24 Verifierad kund
    Vi har haft Patriks hjälp att sälja vårt hus på Centrala Hisingen i Göteborg. Patrik är mycket omsorgsfull och pedagogisk och har dessutom samarbete med duktiga fotografer med mera.
    Jag kan med varm hand rekommendera Patrik till dig/er som skall sälja eller köpa hus/lägenhet
    2021-11-24 Verifierad kund
    Proffigt bemött, högt engagemang och personlig kontakt
    2021-11-22 Verifierad kund
    Vi kan verkligen rekommendera Jonas som mäklare!
    Han är en mycket trevlig, positiv och kunnig mäklare.
    Jonas visade ett stort engagemang under hela processen och lägenheten såldes helt enligt vår förväntan.
    Vi skulle utan tvekan använda Jonas tjänster vid nästa försäljning också!
    Neuri & Stefan
    • Hisings Kärra
    2021-11-21 Verifierad kund
    Blev rekommenderad att välja Patrik inför försäljning av min lägenhet, och han levde upp till alla förväntningar jag hade efter de goda rekomendationerna! En mäklare som finns där under hela processen, är tillgänglig för alla frågor och funderingar men framförallt en mäklare som är resultatinriktad och lyhörd för alla önskemål/krav du som säljare har. Är toppennöjd med min försäljning och rekommenderar Patrik varmt om ni är i tankarna att sälja!
    2021-11-19 Verifierad kund
    Perfekt - överträffade förväntningarna och ordnade så vi fick vår drömbostad.
    • Hisings Kärra
    2021-11-19 Verifierad kund
    Mitt första lägenhetsköp och kunde inte önskat mig en bättre mäklare.
    Patrik är helt fantastiskt!
    2021-11-19 Verifierad kund
    Patrik erbjuder ett kompetent och lungnt bemötande som hjälper både säljare och köpare känna sig trygga i en så stor och viktig affär som en bostad är i dagens ekonomi.
    Jag upplevera att vi har haft en mycket bra dialog genom hela affären och kan varmt rekomendera Patrik som mäklare.
    2021-11-13 Verifierad kund
    Super trevlig och kunning. Tog sin tid och stressade inte!
    2021-11-12 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Patrik!
    Han överträffade alla våra förväntningar och såg till att vi fick ett slutpris som var väääldigt bra! Hela processen från start till slut har gått smidigt och Patrik har funnits där för alla möjliga frågor. Skulle utan tvekan anlita honom vid framtida försäljningar.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Vi är mkt nöjda med Victors insats vid försäljningen av vår BRF-lägenhet. Victor såg till så att processen gick snabbt och smidigt och han var noga med att återkoppla och kommunicera under hela tiden.
    Extra plus för att han noggrant gick igenom det juridiska med både säljare och köpare.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Viktor blev den mäklare vi valde till försäljning av vår lägenhet och han har verkligen levt upp till alla våra förväntningar!
    Alltid proffsig kunnig driven trevlig och påläst!
    Hela säljprocessen har gått så smidigt och Viktor hittade precis rätt kund till vårt objekt !!
    En snabb och helt problemfri försäljning med ett mycket gott resultat
    Jag vill verkligen rekommendera Viktor som mäklare… helt enkelt 10/10 poäng!!
    Maria L
    • Ruddalen
    2021-11-11 Verifierad kund
    Fel planritning och lite små information
    Hej!

Tråkigt att du inte var nöjdare, ibland blir det fel i det tryckta materialet.. Får hoppas att du blir nöjd och kommer trivas i lägenheten. =)
    Victor Adamsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Tynnered Västra
    2021-11-11 Verifierad kund
    Lars har varit extremt tillmötesgående under hela processen och visat ett stort engagemang och väldigt väldigt trevlig att ha att göra med.
    Han är väldigt professionell i sin roll och hela tiden haft svar på frågor man haft. Vår första kontakt blev väldigt snabb och intensiv men även fortsättningsvis ställde han upp och var tillmötesgående på massa olika sätt i hela processen och hjälpte till. Han har även varit mycket trevlig att ha att göra med och följt upp och informerat under hela processen.
    • Fiskebäck
    2021-11-10 Verifierad kund
    Vi upplevde Lars Norrgren som mycket lugn, saklig och kunnig. Vi kan ge honom de bästa rekommendationer!
    • Tuve
    Trevlig.
    Pålitlig.
    Professionell.
    Kunnig om bostadsområdet.
    Tillmötesgående.
    2021-11-10 Verifierad kund
    Jag och min fru blev rekommenderade att kontakta Patrik för en kommande försäljning av vår lägenhet.

Patrik har från första stund gett ett väldigt bra bemötande och hanterat alla våra frågor, funderingar och oro på ett väldigt professionellt och inbjudande sätt.

Utöver det har han verkligen levt upp till våra högt ställda förväntningar och väglett oss genom försäljningen på ett bra sätt och sett till att vi hållts informerade löpande genom hela processen.

Kan verkligen rekommendera Patrik!
    • Fiskebäck
    2021-11-09 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och förståelse. Han beskrev en tänkt process mycket enkelt och tydligt. Mycket proffsigt.
    Detta första intryck av Mäklaren gjorde ju så klart att vi fick ganska höga förväntningar men det var ju inga som helst problem för mäklaren att infria detta.
    sammanfattningsmässigt å var Lars flexibel, snabb och mycket proffsig.
    Inget att klaga på någonstans!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-11-08 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande och med tydlig information.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Utmärkt, inget att anmärka på, proffsig och trevlig, ger ett kunnigt intryck
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Grimmered
    2021-11-07 Verifierad kund
    Lösningsorienterad, kommunikativ.
    • Grimmered
    2021-11-06 Verifierad kund
    Schysst, trevlig och lösningsorienterad!
    • Tuve
    2021-11-04 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemött av Lars. Vi behövde någon som var hjälpsam och kunde svara på våra frågor, och det gjorde Lars. Vid köpet har Lars varit mycket bra.
    • Länsmansgården
    2021-11-04 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött av en glad, trevlig och hjälpsam person, som var noga med att det ska kännas rätt för alla parter.
  • Xiaomin S
    skrev om Patrik Skarström en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-11-04 Spontant omdöme
    Allltid glad och hjälpsam bostadmäklare. Jobbar nästan 24x7. Svar alla frågor i tid oavsett kävll, helg eller när somhelt. Jätte trevligt och känns väl tryggt hos honom att köpa eller sälja bostad. Stor rekommendation!
    • Länsmansgården
    2021-10-28 Verifierad kund
    Bästa mäklaren på Hisingen! Vi är mer än nöjda och har känt oss trygga med Patrik under hela processen.
    • Övre Eriksberg
    2021-10-26 Verifierad kund
    It was an excellent service.
    Patrik was very clear and explained all contract documents.
    He played broker to seller and came back with quick responses.
    Overall I'm satisfied it was Partrk with whom I had to deal with.
    • Kungälv - Rödbo
    2021-10-21 Verifierad kund
    Vi kände oss mycket positivt bemötta. En trygg o lugn mäklare , vi kände förtroende för honom.
    Trots att samma dag vi skulle skriva meddelade köparen att de inte fick banklån löste Patrik problemet på ett synnerligen bra sätt.
    Vi är mycket nöjda
    • Brämaregården
    2021-10-20 Verifierad kund
    Supertrevlig! Löste en privatvisning med kort varsel! Svarar snabbt & var tillgänglig under hela delen av den första processen (allt är inte klart ännu)
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Näset
    2021-10-18 Verifierad kund
    Lars är pålitlig, energisk, och ambitiös.
    Lars har hjälpt oss på bästa sätt att få sålt vårt hus.
    • Sannegården
    2021-10-09 Verifierad kund
    Det gick smidigt att köpa lägenhet med Patrik, han är trevlig, kunnig och lyhörd.
    • Centrala Hisingen Kärrdalen
    2021-10-09 Verifierad kund
    Proffsig, sympatisk, hjälpsam, lyhörd. Vi är mycket nöjda.
    • Övre Eriksberg
    2021-10-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande! Kunde inte varit nöjdare. Gav väldigt bra intryck redan efter första samtalet och försäljningen av min lägenhet blev långt över förväntan. Patrik var lättillgänglig oavsett när man hörde av sig och han var flexibel och kom med mycket bra lösningar hela tiden. Kan varmt rekommendera honom!
    • Centrala Hisingen Kärrdalen
    2021-10-07 Verifierad kund
    Vi tycker att Patrik var lyhörd och kompetent. Gav ett tryggt intryck.
    • Centrala Hisingen Gamla Kvillebäcken
    2021-10-06 Verifierad kund
    Patrik hjälpte mig att sälja min lägenhet på centrala Hisingen. Jag är så nöjd och tacksam att jag valde Patrik, som jag blivit rekommenderad. Han är mycket professionell med sitt lugn, engagemang och förtroendeingivande sätt. Så det kunde bara sluta bra. Och det gjorde det. Jag rekommenderar Patrik alla dagar i veckan.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    2021-10-04 Verifierad kund
    God kontakt och förtroendeingivande men framförallt lättsam att ha att göra med.
    2021-09-30 Verifierad kund
    Victor är väldigt driven och överträffade mina förväntningar. Hela affären från start gick snabbt och smidigt. Fick mer för lägenheten än jag förväntade mig! Rekommenderar Victor starkt som din nya mäklare :-)