HusmanHagberg Göteborg Väster

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda — Visa karta

Här i Göteborgs västra och sydvästra delar hittar du oss på HusmanHagberg. Vi består av ett gäng mäklare med stor passion för vårt yrke, och vi hjälper gärna till med din bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja.

Vi kan anpassa oss helt efter dina önskemål eftersom vi inte är bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Dessutom hör vi till en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet. Vi har alltså bred kompetens och erfarenhet av alla boenden som finns, och såklart koll på Göteborgstrakten. Varmt välkommen!

Läs vad 117 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Väster

• 2019-10-08

Fouzieh D skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag ska sälja min bostad, den är tyvärr inte såld ännu.
    Bra bemötande av mäklaren, alltid tillgänglig , trevlig och tillmötesgående.
    Tydlig budskap.
    Planeringen för försäljning och visning kunde vara något bättre.
    Han har kämpat bra. Läs mer
  • 2019-10-04

Birgitta J skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi har sålt en villa på Näset. Nora har ett proffsigt sätt, men kanske lite junior i vissa sammanhang? Vi hade önskat snabbare återkoppling på aktiviteter, vilket vi påtalade.
    Även i slutskedet hade vi önskat en större tydlighet när de kom till olka bud/ olika intressenter.. Ett ex. var att varmvattenberedaren var trasig och skulle bytas ut, vilket redan var beställt och klart. Ändå tar Nora upp detta för köpare och påtalar att värmepunpen är trasig...vilket då tyvärr var helt fel. Huset har bara direktverkande el.Tror Nora kommer sig med åren, men mer frekvent återkoppling till oss som säljare hade varit kanon! Läs mer
  • Charina W

2019-10-03

Charina W skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt etagelägenhet, två våningar med havsutsikt.
    Fantastiskt bra bemött av trevlig, kunnig och välutbildad mäklare.
    Hon levde upp till förväntningarna på alla sätt, 100 %. Roligt att se, att det är helt andra krav i dag än för 30 år sedan, på hur mäklare arbetar och framtonar. Mycket mer seriöst idag.
    Väldigt positiv. Vi fick precis det vi var ute efter. Tack! Läs mer
  • 2019-10-03

Oscar S skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålt 2 rum och kök, bra bemötande, lugn och saklig utan att på något sätt vara för säljande eller på.
    Daniel levde väl upp till mina förväntningar och jag fick känslan av att han var lyhörd och lyssnade på vad jag önskade.

Jag kan varmt rekommendera Daniel, förtroendeingivande och proffsig. Läs mer
  • Toni B

2019-09-30

Toni B skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Mycket trevlig och proffsig mäklare.
    Kännedom om fastigheten, besvarade på de frågor vi hade. Vi köpte ett hus på Näset, väldigt nöjda.
    Tydlig genomgång och beskrivning av köp processen. Läs mer

Mirjam G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas är en vass och ärlig mäklare. Han är tillgänglig dygnet runt och svarar snabbt på sms o samtal. Av alla mäklaren vi har träffat under åren, så är han den enda mäklaren vi kan tänka oss rekommendera. Läs mer

Göran W skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt BRF

Trevligt Proffsigt bemötande
    Klar o tydlig

Enkel att prata med
    Noggrann. Läs mer

Barbro L skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålt större bostadsrätt i Västra Göteborg.
    Trots en ganska trög försäljning som tog tid sviktade aldrig Nora i sin övertygelse att det skulle bli bra. Jag hade ett mycket bra och öppet samarbete med Nora och kände mig viktig som kund.
    Skulle med glädje rekommendera Nora till andra! Läs mer

Camilla E skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi köpte en villa och tycker att Nora gav ett mkt gott intryck, hade svar på alla våra frågor vi hade. Sedan kändes det väldigt tryggt vid kontraktskrivningen, de gick igenom alla punkter metodiskt och vi hade möjlighet att ställa frågor om det var ngt vi funderade på. Sedan att man fick alla papper samlat i en pärm var ett stort plus! Vi valde oxå att låta Husman hagberg förmedla vår bostad nu när vi skall sälja. Vi är mkt nöjda med Nora! Läs mer

Birk G skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    jag har köpt en bostadsrätt. han bemötte mig på ett väldigt trevligt och lugnt sätt. Hade inte så mycket förväntningar för man har ju vissa förutfattade meningar om mäklare men han var verkligen inte som jag trodde utan han var mycket bättre. Läs mer
    2019-09-30 Victor A svarar Birk G
    Tack! och vad bra att du är nöjd Birk. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-09-20

Gunnar R skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har sålt en tomt. Jonas är mycket kunnig och har ett bra bemötande. Jag valde honom på rekomendation. Läs mer
  • 2019-09-18

Angelika O skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Ett helt igenom proffsigt bemötande och genomförande av försäljningen av min bostad! Kan varmt rekommendera Jonas! Läs mer
    Patrik S gillar detta
  • 2019-09-18

Sebastian A skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpte ett radhus.
    Lars var mycket engagerad och kunnig. Han fick ihop en svår affär.
    Han hjälpte oss att tänka annorlunda så att vi tillslut valde att köpa detta radhus. Idag känner vi oss väldigt nöjda att vi köpte radhuset som vi till att börja med var väldigt tveksamma på. Vi hade nog aldrig köpt huset om det inte vore för Lars. Läs mer
  • Gunnar Andreas J

2019-09-16

Gunnar Andreas J skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte mig att sälja min 2:a i tuve. Grymt hjälpsam, lätt att prata med och lätt att få tag på! Han har stenkoll på marknaden och ville alltid mitt bästa, rekommenderas starkt till den som ska sälja sin bostad😁 Läs mer
  • 2019-09-16

Peter S skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Mycket bra och driven mäklare genom hela processen, allt från starten av att vi skall sälja vårt objekt(Radhus), tills dess att objektet blev sålt. Vi blev bemötta på ett positivt och professionellt sätt under hela processen av mäklaren.
    Kan verkligen rekommendera Lars. Läs mer
  • 2019-09-07

Gert V skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Proffesionellt genomfört, mycket sakkunnig i samtliga moment i försäljningsprocessen👍 Läs mer
  • 2019-09-06

Gunn C skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Detta är andra affären Lars Norrgren gör för oss och det är väl bevis nog. Läs mer
  • 2019-09-04

Anna Karin H skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Lars är en väldigt engagerad, påläst och kommunikativ mäklare. Jag är extremt nöjd hur han hanterade hela processen med att sälja min lägenhet där allt flöt väldigt smidigt och jag är väldigt nöjd med slutpriset. Kan varmt rekommendera Lars! Läs mer
  • 2019-09-02

Lotta C skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Daniel gjorde ett starkt intryck där hann gjort ett väl utfört förarbete inför möte om försäljning av bostad. Detta gjorde att valet gick från en annan mäklare till Daniel.

Daniel har under hela processen följt och skött utsagt tidsschema och haft en god kontakt med mig som säljare.

Jag kommer rekommendera Daniel till andra samt kommer anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-09-01

Isac H skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Daniel var duktig och lade verkligen tid på att försäljningen skulle gå bra! Läs mer
  • Hugo S

2019-09-01

Hugo S skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Kanon ANG att återkoppla med info mm

🤗 Läs mer
  • 2019-09-01

Maj-Britt K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Denna gång köpte jag en lägenhet innan visning. Kan dessvärre inte säga att han håller det han säger och därav får ett stort -minus av mig. Har varit på visning tidigare m Jonas som mäklare, och jag rekommenderar honom inte t mina vänner.
    Men det är vad jag tycker. Läs mer
    2019-09-09 Jonas L svarar Maj-Britt K
    Hej, Tråkigt att du upplevt det såhär. Har man som säljare av en bostad valt att sälja via mäklare så går allt via oss. Därför kan jag förstå om det blivit lite miss i kommunikationen när du pratat med dem privat och samtliga säljare inte fått säga sitt. Jag slår dig en signal inom kort så vi får reda ut vad du inte är nöjd med.
  • 2019-08-24

Sofia B skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Han kunde varit lite mer påläst om lägenheten. Vi fick själva söka upp honom efter visningen för att få svar på frågor och lämna bud. Läs mer
  • 2019-08-22

Emelie L skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Trevlig och genuin - känns trovärdig och ärlig. Lätt att kommunicera med. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-08-20

Anthony B skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi köpte radhus... Kommunikationen med Daniel fungerade jättebra. Han var trevlig och proffsig. Läs mer
  • 2019-08-19

Ebba H skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag har köpt en bostadsrätt (1:a på 43kvm) vid Skäpplandsgatan 15. Allt gick väldigt smidigt, jag fick mycket bra kommunikation direkt med mäklaren. Fick komma på dubbla visningar, och vid frågor så fick jag svar på dessa direkt, kunde inte varit mer nöjd. Väldigt rak, ärlig och detaljerad kommunikation.

Tusen tack! Läs mer
    2019-08-19 Victor A svarar Ebba H
    Vad roligt att höra att du är nöjd! :D
  • 2019-08-11

Daniel A skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag har sålt min 3 rums lägenhet och Victor har på ett mycket tillmötesgående sätt bidragit till att uppfylla de önskemål jag hade för min försäljning. Jag hade förväntningen att snabbt få sålt lägenheten till önskat pris, vilket i stort sett uppfylldes. Jag är därmed nöjd. Läs mer
    2019-08-12 Victor A svarar Daniel A
    Tack själv för förtroendet och en lyckad försäljning!
  • 2019-08-10

Nicklas S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Helt okej! Kände att jag som säljare fick ligga på mäklaren lite för att få ut mer för min lägenhet, vilket jag fick. Men hade inte fått om jag gått på mäklarens rekommendation. Läs mer
    2019-09-09 Jonas L svarar Nicklas S
    Hallå Nicklas, Du fick välja om vi skulle gambla med ett kanonbud och testa mer ;) Vilket redan va betydligt mer än vad du önskade =) Så skönt att du är nöjd ändå. Mitt resonemang med risk/reward när vi va på redan höga nivåer men denna gång blev det ju succé! =)
    Hoppas du kommer trivas i nya huset nu!
  • 2019-07-22

Helene C skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Lars är den bästa mäklaren vi någonsin arbetat med och vi har sålt och köpt flera fastigheter.. Läs mer
  • Joachim S

2019-07-18

Joachim S skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Enormt kompetent och engagerad mäklare. Jag rekomenderar Lars varmt. Trots en trög marknad där flera likvärdiga lägenheter förblivit osålda så Lyckas Lars med sitt härliga engagemang leverera över förväntan.
    På en skala från 1-5 vill jag ge en 6:a ! Tack Lars. Läs mer
  • 2019-07-10

Frida F skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag kom kontakt med Viktor genom att jag behövde sälja min bostad pga att jag tillsammans med min sambo köpt en nya bostad. Mina förväntningar och krav på mäklaren inför var att den skulle vara lyhörd, ärlig och service-minded. Fram första sund har Victor visat att han har ljust de kvalitéerna och briefat mig under hela processen. Då processen gick trögt från en början har jag under hela tiden känt mig trygg med Victor då vi gått ifrån både föredelar och nackdelar under processen. Jag är därför mycket glad över att jag gick på min magkänsla och valde HusmanHagberg och fick äran att har Victor vid min sida. Tack Victor för all hjälp. Jag och min sambo kan äntligen se våra nya framtida planer till vår nya bostad. Väl mött, Frida Fransson Läs mer
    2019-07-10 Victor A svarar Frida F
    Tack så mycket för dem fina orden! Jätte roligt att ni blev så nöjda med mig och med affären :)
  • 2019-06-26

Ruth Ester Ann-Marie R skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Har blivit fortgående informerad hela tiden och mycket trevligt bemött. Läs mer
  • 2019-06-21

Malin B skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Eriksberg. Vid vårt första möte med honom fick vi intrycken att Jonas var lugn, trygg, trevlig, pålitlig samt affärsdriven. Det märks att han älskar sitt jobb och är mån om att hans kunder ska vara riktigt nöjda.

Jonas levde verkligen upp till den bild vi fått av honom. Han har även varit lätt att nå under hela processen, varit flexibel och lyhörd.

Jonas sålde vår lägenhet på förhand till ett pris vi är mycket nöjda med. Vi kan inte vara mer nöjda med vårt val av mäklare och vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-06-20

Olsson M skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en större lägenhet i samma förening som jag nu bor i. Jonas är en toppenmäklare. Bra bemötande o trevlig. Ärlig och saklig i sina förklaringar på frågor. Stor kunskap. Snabb med att svara på sms o telefon. Läs mer
  • 2019-06-13

Jonas H skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålt vår bostadsrätt.
    Seriös men med glimten i ögat, enkel kommunikation och alltid snabb i tanken.
    Skulle aldrig tveka att tipsa här😁 Läs mer
    2019-06-13 Victor A svarar Jonas H
    Tack Jonas! Härligt att höra att ni blev nöjda med min insats!:D
  • Barbro L

2019-06-13

Barbro L skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Nora har på ett mycket professionellt och trevligt sätt lett hela processen. Som säljare av ett radhus har jag känt mig väldigt trygg och hela tiden informerad om vad som händer och vad nästa steg är. Jag kan verkligen rekommendera Nora till vänner och bekanta! Läs mer
  • 2019-05-27

Zahra S skrev om HusmanHagberg Göteborg Väster
    Lägenhet
    Väldig positiv bemötande
    Hon tar jobbet på allvar och har varit opartisk
    Hjälpsam och proffsig Läs mer
  • 2019-05-25

Helene C skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Proffsig, kunnig, trevlig och serviceminded Läs mer
  • 2019-05-23

Sheedeh F skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Han var stödjande och hjälpsam. Gjorde allt han kunde för ett win-win slut. Highly recommend him. Läs mer
  • 2019-05-20

Björn S skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag sålde min lägenhet med Nora och hon organiserade allt på ett jättebra sätt. Jag var bortrest mycket under försäljningstiden, men ändå hade hon koll på allt. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2019-06-10 Nora C svarar Björn S
    Tack Björn! Vad roligt att du är nöjd, det gör mig glad att höra. Hoppas nu att ni kommer att trivas bra i ert nya hem!
  • 2019-05-13

Anders F skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas sålde vår lägenhet. En väldigt smidig affär, svarade gladeligen på de frågor vi kom med. Skulle definitivt kontakta igen vid behov. Läs mer
  • Fredrik H

Bostadsrättsköp
    Trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-05-06

Martin S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsigt bemötande, erfaren, kunnig i området med utbud och prisnivå. Skötte hela försäljningen med all kontakt med städ, styling, fotograf. Vi fick mer än vi hoppats :-) Läs mer

Margot H skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Trevligt och proffsigt bemötande vid en snabb och lyckad försäljning av min bostadsrätt! Rekommenderar honom gärna! Läs mer
    2019-05-20 Victor A svarar Margot H
    Tack för rekommendationen och ditt förtroende Margot! Hoppas du kommer trivas lika bra i din nya lägenhet nu också!

Fredrik S skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt bostadsrätt
    Fått bra kontakt med mäklare i telefon och fått hjälp av medhjälpare med visning Läs mer
    2019-05-20 Victor A svarar Fredrik S
    Tack! Hoppas ni blir jätte nöjda med er nya lägenhet nu!

Mårten L skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag blev mycket bra bemött och Victor visade ett stort engagemang i att sälja min bostadsrätt. Ett bra samarbete som ledde till en lyckad affär. Läs mer
    2019-05-20 Victor A svarar Mårten L
    Roligt att du blev nöjd! Tack så mycket för förtroendet!

Mvh Victor
  • 2019-05-03

Anna Maria T skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Mycket venlig o hjælpsam. Har fått salt min lilla brf. Letar nu efter en annan. Mycket positivt instælld till min mæklare. Läs mer
  • Maria L

2019-05-02

Maria L skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Trevlig hjälpsam pch förtroendeingivande Läs mer
  • 2019-05-02

Annika E skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi har köpt en bostadsrätt på förhandsvisning och hela affären har gått smidigt. Snabbt och proffsigt på alla sätt! Läs mer

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda