HusmanHagberg Göteborg Väster

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda — Visa karta

Här i Göteborgs västra och sydvästra delar hittar du oss på HusmanHagberg. Vi består av ett gäng mäklare med stor passion för vårt yrke, och vi hjälper gärna till med din bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja.

Vi kan anpassa oss helt efter dina önskemål eftersom vi inte är bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Dessutom hör vi till en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet. Vi har alltså bred kompetens och erfarenhet av alla boenden som finns, och såklart koll på Göteborgstrakten. Varmt välkommen!

Läs vad 235 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Väster

• Marina A

2020-11-13

Marina A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpe mig med försäljningen av min bostadsrätt i Tuve. Jag önskade en snabb affär där jag som säljare skulle behöva anstränga mig så lite som möjligt, eftersom jag velat prioritera andra saker i livet som kräver min uppmärksamhet och energi. Lägenheten var såld inom en vecka från det att lägenheten stylades och fotades, vilket var snabbare än jag vågat hoppas på. Jonas är kompetent och tydlig i sin kommunikation, vilket varit mycket hjälpsamt. Jonas har varit behjälplig vid alla funderingar jag haft kring försäljningen, han har gett goda råd och lyssnat på mina önskemål. När jag känt mig osäker eller orolig över något kring försäljningen har Jonas förmedlat trygghet. Jag efterfrågade en bostadsaffär som krävde så lite av min tid och energi som möjligt, Jonas tog till sig det och levererade precis det. Jag är mycket nöjd med Jonas som mäklare och skulle gärna anlita honom igen! Läs mer
  • 2020-11-10

Emma S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas är en super mäklare som sålde vår lägenhet till bra pris trotts Corona! Vi skulle verkligen rekommendera Jonas då han skapar förtroende och håller det han lovar. Läs mer
  • 2020-11-07

Johan E skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas lyckades trots dåliga förutsättningar med nya covid restriktioner ge oss ett riktigt bra slutpris! Läs mer
  • 2020-11-05

Lucas P skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    köpt en bostadsrätt.

har bara positiva saker att säga.

mer än väl

jättenöjd. Läs mer
  • 2020-10-28

Simon B skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Klockren mäklare, förtroendegivande och trevlig. Läs mer
  • 2020-10-18

David J skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Sannegårdshamnen i Göteborg.
    Mycket trevlig och sakkunnig och vi fick det priset vi ville ha för lägenheten.
    En riktigt bra mäklare! Läs mer
  • 2020-10-14

Sofia H skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Mycket nöjd med Lars, det blev en snabb och smidig affär! Läs mer
  • 2020-10-09

William L skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Bra korrekt avtal mellan min part och mig och min sambo. Utan anmärkning. Bra jobbat! Läs mer
  • 2020-10-06

Jelena B skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Allt bra, tack!
    Vi har köpt en tomt och allt var smidigt. Läs mer
  • 2020-10-05

Therese H skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi köpte en villa i Önnered. Lars var påläst och engagerad och gjorde det lilla extra så man som kund kände sig speciell. Snyggt rakt igenom, tack! Läs mer

Diana B skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi har köpt tomt i Hovås. Johan har hanterat detta jätte bra. Läs mer

Tommy G skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpte tomt,upplevde ett bra och proffsigt bemötande. Läs mer

Aleksandr B skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Lars and Nora are very knowledgeable, friendly and helpful. Thanks :-) Läs mer

Martin S skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Naturlig, avslappnad och kunnig. Läs mer

Jari H skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålt bostadsrätt på Hisingen. Kontaktad via bekant. Han överträffande förväntningarna.
    Var tydlig med vad han ansåg behövde göras inför försäljning med hans erfarenhet om vårt säljprojekt. Underlättade för oss och gav i god tid vad som behövdes ske för övrigt. Mycket bra mäklare. Läs mer

Sofia Viktoria N skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålt villa.
    Intresserad av att få ut så mycket betalt för huset som möjligt. Flexibel i upplägg. Läs mer

Marie Anneli E skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi har sålt en bostadsrätt lätt och smidigt. Vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2020-09-28

Anette H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en lägenhet i Eriksberg.
    Mäklaren (Jonas) var mycket trevlig och tillmötesgående och ordnade med snabb extra visning av lägenheten och under kontraktsskrivningen.
    Han var personlig och engagerad i både oss och säljaren på ett trevligt sätt. Läs mer
  • 2020-09-27

Siv G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Inför försäljning av min lägenhet på Eriksberg kom jag i kontakt med Jonas. Jag berättade om mina tankar kring försäljningen och tillsammans satte vi upp ett mål.
    Det har varit mycket givande att ha haft Jonas som mäklare. Han är oerhört bra på att lyssna in och samtidigt rådgivande i sin roll.
    Önskar honom en fortsatt lysande karriär som mäklare i fastighetsbranschen. Läs mer
  • 2020-09-26

Leo K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag blev upprepade gånger kontaktad på helger och sena kvällar och jag upplevde stor press från Jonas att skriva under ett avtal innan jag själv var redo. Jag har såklart förståelse för att mäklare kan jobba sent men jag skulle ha föredragit att hålla kommunikationen dagtid. Jag tyckte också att det var mycket oproffsigt att lägga så stort tryck på mig som köpare. Läs mer
  • 2020-09-19

Andreas A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet.
    Trevlig, svarar snabbt på frågor och är hjälpsam. Läs mer
  • 2020-09-12

Gunvor Margareta Y skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Nora sålde en bostadsrätt för min mamma. Hon var kunnig och saklig genom hela processen. Vi stötte inte på några problem under försäljningen. Hon var något mer återhållsam än säljaren för föräldrarnas radhus, vilket var skönt. Läs mer
  • 2020-09-11

Eva B skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt bostadsrätt
    Mycket bra bemötande, snabb respons, väl förberedd. Läs mer
  • 2020-09-08

Susanne Sindhu W skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi har sålt två villatomter. Vi blev väl bemötta. Läs mer
  • 2020-09-08

Per Arne W skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi har sålt två villatomtern.
    Vi blev väl bemötta Läs mer
  • 2020-09-01

Imani H skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Mycket behjälplig. Lätt att få kontakt med. Läs mer

Dag S skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Serviceinriktad och saklig i sitt bemötande av kunden. Läs mer

Daniel A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet i Eriksberg.
    Jonas är en professionell och trevlig mäklare. Läs mer

Therese C skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag har sålt min lägenhet i Hagen
    Det var ett väldigt trevligt första möte med Nora
    Mina förväntningar blev helt som jag ville
    Jag tycker att Nora lyssnade på mina önskemål, och kom med bra råd Läs mer
  • 2020-08-21

Ulrika S skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag skulle ha en annan mäklare men han slutade så Viktor fick uppdraget istället . Jag tycker Viktor är en trevlig lugn kille och gjorde säkert sitt bästa själv skulle jag kanske väntat lite med försäljning då det var för varmt ute värmebölja tror det är bättre när det är lite friskare fick inte riktigt det jag ville ha för min lägenhet vet att jag kunde fått mer men lärt mig till nästa gång hoppas min köpare. Blir nöjd till ett bra pris , Viktigt med mäklare att få ett bra förtroende och att man kan ha kontakt med honom /henne med i framtiden . Tack Viktor och lycka till 😄👍 Läs mer
  • 2020-08-10

Johann H skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Som köpare kände jag mig trygg i Noras händer. Processen var genomgående tydlig och strukturerad. Noras framtoning var vänlig och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-07-22

Eva H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mäklaren sålde vår bostadsrätt. Lägenheten såldes ”på förhand” och annonserades aldrig. Mäklarna hade köparna i sitt kundregister. Mäklaren var engagerad och det blev en smidig försäljning. Läs mer
  • 2020-07-22

Hans-owe L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Perfekt på alla sätt! Genomgående trevligt bemötande och en otroligt snabb affär där vi fick sålt till önskat pris utan visning! Läs mer
  • 2020-07-14

Marie-louise H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en tvåa bostadsrätt och hållet på att sälja min etta. Har blivit mycket väl bemött och Jonas har varit väldigt tillgänglig och kunnat svara på frågor gällande processen. Har varit behjälplig och möjliggjort förhandsvisningar. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-06-29

Horieh K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har såld min lgh via Jonas Lindquist och jag tycker att han är en utmärkt mäklare. Läs mer
  • 2020-06-28

Suzan G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en fantastiskt fin lägenhet på Norra Älvstranden och Jonas har varit mycket tillmötesgående och engagerad under hela processen. Min uppfattning är att han tagit både säljarens och min (som köpare) intressen på allvar och därigenom lyckats få ett avslut i affären. Läs mer
  • 2020-06-27

Richard A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte till med att sälja vår lägenhet. Han varextremt professionell, tillgänglig och intresserad av att hitta lösningar som passade oss. Läs mer
  • 2020-06-26

Oscar F skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Kan varmt rekommendera Victor som mäklare. Gjorde allt vi bad om och har alltid varit tillgänglig även i efterhand då vi bett om råd vid köp av lägenhet. Även varit rak och tydlig i kommunikationen vilket vi har uppskattat. Läs mer
  • 2020-06-26

Che L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en 1:a på Eriksberg, en drömlägenhet. Jonas var jättetrevlig och hjälpsam, snabb på att svara, hjälpt till med förhandlingen och bankkontakten, bra service och jättenöjd! Läs mer
  • 2020-06-24

Daniel G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi sålde lägenhet på Eriksberg. Bra process med god återkoppling under tiden vilket uppskattas. Vi fick även bra hjälp och strategiska råd för parallellt husköp. Läs mer
  • 2020-06-15

Maria Y skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag köpte en bostadsrätt via Husman Hagberg . Trevlig och kunnig mäklare som jag kände mig trygg med. Förväntade mig en bra affär för både säljare och köpare vilket det också blev. Rekommenderar HusmanHagberg och Lars Norrgren om man vill ha en engagerad och korrekt mäklare . Läs mer
  • 2020-06-15

Ivaylo D skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsig och med stenkoll på bostadsmarknaden. Anlitade Jonas, då jag hade följt hans försäljningar i Tuve och konstaterat att han gång på gång slår alla rekord i min förening.

Blev inte besviken - Jonas levererade med råge! Läs mer
    Patrik S, Jonas L gillar detta
  • 2020-06-10

Louise H skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi köpte Brottkärrsvägen 9. Jag upplever att Nora har varit lyhörd och vi har fått gå på 3 stycken visningar varav 1 privat. Vi uppskattar även att vi fick träffa säljaren samt ställa många frågor. Positivt bemötande och härligt med leksaker till barnen vid signering. Läs mer
  • 2020-06-09

Ewa S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt lägenhet på Östra Eriksbergsgatan 104
    Kunnig, alltid ringde tillbaka, vänlig.
    Rekommenderar ! Läs mer
  • 2020-06-08

Pontus K skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Nora är en mycket engagerad person och trots dessa tider av corona så har vi sålt vår bostadsrätt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-06-07

Marie M skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har köpt en BR-lägenhet av Jonas. Bemötandet av Jonas var väldigt bra och han svarade bra på alla frågor. Dock var budgivningen lite seg och utdragen. Jonas levde ändå upp till mina förväntningar och jag hade gärna anlitat honom som min mäklare igen. Läs mer
  • 2020-05-29

Ann Elisabeth Margareta B skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpte en bostadsrätt.
    Victor är en mycket kunnig mäklare och dessutom väldigt trevlig. Uppskattar att han höll mig uppdaterade under budgivningen.
    Något som jag också är nöjd med är att han att han besvarade frågor snabbt.
    Kan verkligen rekommendera Victor. Läs mer
    2020-05-29 Victor A svarar Ann Elisabeth Margareta B
    Tack för orden! Och roligt att du blev nöjd =)
  • 2020-05-19

Anna B skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostadsrätt genom Jonas och är jättenöjda. Han var kunnig och trevlig. Läs mer
  • 2020-05-17

Said S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas är en dygtig mäklare och behaglig som person. Läs mer
  • 2020-05-16

James H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har Jonas att tacka för att jag fick min lägenhet såld snabbt och till ett bra pris👍.Duktig mäklare som lyssnar på dig som säljare.
    Verkligen jätte nöjd👍. Läs mer
    Jonas L gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte