Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Väster

HusmanHagberg Göteborg Väster

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda — Visa karta

Här i Göteborgs västra och sydvästra delar hittar du oss på HusmanHagberg. Vi består av ett gäng mäklare med stor passion för vårt yrke, och vi hjälper gärna till med din bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja.

Vi kan anpassa oss helt efter dina önskemål eftersom vi inte är bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Dessutom hör vi till en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet. Vi har alltså bred kompetens och erfarenhet av alla boenden som finns, och såklart koll på Göteborgstrakten. Varmt välkommen!

Läs vad 94 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Väster

• 2019-08-22

Emelie L skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Trevlig och genuin - känns trovärdig och ärlig. Lätt att kommunicera med. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-08-20

Anthony B skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi köpte radhus... Kommunikationen med Daniel fungerade jättebra. Han var trevlig och proffsig. Läs mer
  • 2019-08-19

Ebba H skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag har köpt en bostadsrätt (1:a på 43kvm) vid Skäpplandsgatan 15. Allt gick väldigt smidigt, jag fick mycket bra kommunikation direkt med mäklaren. Fick komma på dubbla visningar, och vid frågor så fick jag svar på dessa direkt, kunde inte varit mer nöjd. Väldigt rak, ärlig och detaljerad kommunikation.

Tusen tack! Läs mer
    2019-08-19 Victor A svarar Ebba H
    Vad roligt att höra att du är nöjd! :D
  • 2019-08-11

Daniel A skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag har sålt min 3 rums lägenhet och Victor har på ett mycket tillmötesgående sätt bidragit till att uppfylla de önskemål jag hade för min försäljning. Jag hade förväntningen att snabbt få sålt lägenheten till önskat pris, vilket i stort sett uppfylldes. Jag är därmed nöjd. Läs mer
    2019-08-12 Victor A svarar Daniel A
    Tack själv för förtroendet och en lyckad försäljning!
  • 2019-08-10

Nicklas S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Helt okej! Kände att jag som säljare fick ligga på mäklaren lite för att få ut mer för min lägenhet, vilket jag fick. Men hade inte fått om jag gått på mäklarens rekommendation. Läs mer
  • 2019-07-22

Helene C skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Lars är den bästa mäklaren vi någonsin arbetat med och vi har sålt och köpt flera fastigheter.. Läs mer
  • Joachim S

2019-07-18

Joachim S skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Enormt kompetent och engagerad mäklare. Jag rekomenderar Lars varmt. Trots en trög marknad där flera likvärdiga lägenheter förblivit osålda så Lyckas Lars med sitt härliga engagemang leverera över förväntan.
    På en skala från 1-5 vill jag ge en 6:a ! Tack Lars. Läs mer
  • 2019-07-10

Frida F skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag kom kontakt med Viktor genom att jag behövde sälja min bostad pga att jag tillsammans med min sambo köpt en nya bostad. Mina förväntningar och krav på mäklaren inför var att den skulle vara lyhörd, ärlig och service-minded. Fram första sund har Victor visat att han har ljust de kvalitéerna och briefat mig under hela processen. Då processen gick trögt från en början har jag under hela tiden känt mig trygg med Victor då vi gått ifrån både föredelar och nackdelar under processen. Jag är därför mycket glad över att jag gick på min magkänsla och valde HusmanHagberg och fick äran att har Victor vid min sida. Tack Victor för all hjälp. Jag och min sambo kan äntligen se våra nya framtida planer till vår nya bostad. Väl mött, Frida Fransson Läs mer
    2019-07-10 Victor A svarar Frida F
    Tack så mycket för dem fina orden! Jätte roligt att ni blev så nöjda med mig och med affären :)
  • 2019-06-26

Ruth Ester Ann-Marie R skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Har blivit fortgående informerad hela tiden och mycket trevligt bemött. Läs mer
  • 2019-06-21

Malin B skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Eriksberg. Vid vårt första möte med honom fick vi intrycken att Jonas var lugn, trygg, trevlig, pålitlig samt affärsdriven. Det märks att han älskar sitt jobb och är mån om att hans kunder ska vara riktigt nöjda.

Jonas levde verkligen upp till den bild vi fått av honom. Han har även varit lätt att nå under hela processen, varit flexibel och lyhörd.

Jonas sålde vår lägenhet på förhand till ett pris vi är mycket nöjda med. Vi kan inte vara mer nöjda med vårt val av mäklare och vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-06-20

Olsson M skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en större lägenhet i samma förening som jag nu bor i. Jonas är en toppenmäklare. Bra bemötande o trevlig. Ärlig och saklig i sina förklaringar på frågor. Stor kunskap. Snabb med att svara på sms o telefon. Läs mer
  • 2019-06-13

Jonas H skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålt vår bostadsrätt.
    Seriös men med glimten i ögat, enkel kommunikation och alltid snabb i tanken.
    Skulle aldrig tveka att tipsa här😁 Läs mer
    2019-06-13 Victor A svarar Jonas H
    Tack Jonas! Härligt att höra att ni blev nöjda med min insats!:D
  • Barbro L

2019-06-13

Barbro L skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Nora har på ett mycket professionellt och trevligt sätt lett hela processen. Som säljare av ett radhus har jag känt mig väldigt trygg och hela tiden informerad om vad som händer och vad nästa steg är. Jag kan verkligen rekommendera Nora till vänner och bekanta! Läs mer
  • 2019-05-27

Zahra S skrev om HusmanHagberg Göteborg Väster
    Lägenhet
    Väldig positiv bemötande
    Hon tar jobbet på allvar och har varit opartisk
    Hjälpsam och proffsig Läs mer
  • 2019-05-25

Helene C skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Proffsig, kunnig, trevlig och serviceminded Läs mer
  • 2019-05-23

Sheedeh F skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Han var stödjande och hjälpsam. Gjorde allt han kunde för ett win-win slut. Highly recommend him. Läs mer
  • 2019-05-20

Björn S skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag sålde min lägenhet med Nora och hon organiserade allt på ett jättebra sätt. Jag var bortrest mycket under försäljningstiden, men ändå hade hon koll på allt. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2019-06-10 Nora C svarar Björn S
    Tack Björn! Vad roligt att du är nöjd, det gör mig glad att höra. Hoppas nu att ni kommer att trivas bra i ert nya hem!
  • 2019-05-13

Anders F skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas sålde vår lägenhet. En väldigt smidig affär, svarade gladeligen på de frågor vi kom med. Skulle definitivt kontakta igen vid behov. Läs mer
  • Fredrik H

Bostadsrättsköp
    Trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-05-06

Martin S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsigt bemötande, erfaren, kunnig i området med utbud och prisnivå. Skötte hela försäljningen med all kontakt med städ, styling, fotograf. Vi fick mer än vi hoppats :-) Läs mer

Margot H skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Trevligt och proffsigt bemötande vid en snabb och lyckad försäljning av min bostadsrätt! Rekommenderar honom gärna! Läs mer
    2019-05-20 Victor A svarar Margot H
    Tack för rekommendationen och ditt förtroende Margot! Hoppas du kommer trivas lika bra i din nya lägenhet nu också!

Fredrik S skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt bostadsrätt
    Fått bra kontakt med mäklare i telefon och fått hjälp av medhjälpare med visning Läs mer
    2019-05-20 Victor A svarar Fredrik S
    Tack! Hoppas ni blir jätte nöjda med er nya lägenhet nu!

Mårten L skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag blev mycket bra bemött och Victor visade ett stort engagemang i att sälja min bostadsrätt. Ett bra samarbete som ledde till en lyckad affär. Läs mer
    2019-05-20 Victor A svarar Mårten L
    Roligt att du blev nöjd! Tack så mycket för förtroendet!

Mvh Victor
  • 2019-05-03

Anna Maria T skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Mycket venlig o hjælpsam. Har fått salt min lilla brf. Letar nu efter en annan. Mycket positivt instælld till min mæklare. Läs mer
  • Maria L

2019-05-02

Maria L skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Trevlig hjälpsam pch förtroendeingivande Läs mer
  • 2019-05-02

Annika E skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi har köpt en bostadsrätt på förhandsvisning och hela affären har gått smidigt. Snabbt och proffsigt på alla sätt! Läs mer
  • 2019-05-01

Sture Ingvar K skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag, min bror, och våra kusiner behövde mäklare för att sälja vårt fädernehem. Vi intervjuade 5 mäklare och vårt val föll på Daniel Fuxborg. Vi fick förtroende för honom därför han verkade ha stor kunskap och var trevlig att ha att göra med. Detta bevisades genom hans sätt att genomföra sitt uppdrag. Vi uppnådde bästa möjliga resultat och allt gick friktionsfritt hela vägen genom projektet. Vi kan definitivt lämna våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-04-30

Christin B skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålt min bostadsrätt och är super nöjd. Lars är mycket trevlig och lättsam. Lyssnar och förstår sin kund Läs mer
  • 2019-04-26

Ulf H skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Hej
    Har sålt en lägenhet på Käringön Orust kommun. Har blivit bra bemött men stundom lite otydlig kommunikation. Det tog väldigt lång tid att komma till avslut. Läs mer
  • 2019-04-23

Mårten L skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag har sålt en lägenhet. Blivit bemött på ett mycket professionellt sätt och mäklaren har arbetat hårt för att få till en bra affär. Läs mer
  • 2019-04-23

Anna Maria T skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Mycket hjælpsam, återkommer alltid Läs mer
  • 2019-04-07

Emma S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte mig att sälja min etta på Hisingen på det smidigaste sättet man kan tänka sig. Med sin personliga framtoning och professionalitet kunde försäljningen inte gått lättare eller trevligare. Jag rekommenderar varmt Jonas till kommande kunder! Läs mer
  • 2019-04-05

David P skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en fin etta på översta våningen med balkong, belägen på centrala Hisingen.
    Jonas visade redan vid visningen att han var ödmjuk och mycket tillmötesgående; en mäklare man kan prata med/fråga om vad som helst. Han är lysande när det kommer till kontaktbarhet och svarar per omgående på såväl telefon som mail och sms. Med Jonas känner man sig trygg. Läs mer
  • 2019-04-03

Lovisa E skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde min etta på 30 kvm (byggnadsår 2012) som jag flyttade till för sex år sedan.

Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren och har känt mig väldigt trygg i alla beslut. Fick ett bra intryck från början då mäklaren hade bra koll på min brf och området.

Tyckte även att mäklaren anpassade sig till det tempo som jag ville ha och likaså har jag känt mig stöttad i mina beslut. God kommunikation och bra med information.

Mina förväntningar var att sälja lägenheten med god vinstmarginal efter visningar, och den såldes till slut till ett bud som var över det förväntade och likaså innan visning.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och har inget att klaga på! Läs mer
  • 2019-03-30

Kenneth M skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jonas är mycket kompetent och proffesionell mäklare. Jag kände att jag fick ett väldigt bra stöd. Läs mer
  • 2019-03-13

Katarina F skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Nora var över förväntan och vi kände oss så trygga genom hela processen av försäljning av vår bostadsrätt. Hon var alltid anträffbar, vänlig, engagerad och lyssnade på oss. Vi rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • 2019-03-07

Mehdi B skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålt en bostadsrätt, förträfflig bemötande, mycket erfaren och hjälpsam, kunnig i sitt yrke. Han får tio av tio Läs mer
    2019-03-07 Lars N svarar Mehdi B
    Hej Mehdi! Roligt att höra att ni är nöjda. Det gjorde vi riktigt bra tillsammans på alla sätt!
  • 2019-03-05

André L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har nu både köpt och sålt med hjälp av Jonas, en lägenhet i Tuve, en 2a i Brunnehagen. Jonas förmedlade mig även till en kollega i Kungsbacka när vi skulle sälja ett fritidshus.
    Jag är väldigt nöjd med Jonas, snabba ryck, bra kommunikation, seriös, tillgänglig. Som helhet väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-02-13

Hanna Ö skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en 2a på Hisingen. Vi gick på 8 visningar under en dag men Jonas stod ut för oss och vi uppfattade honom som hjälpsam, trevlig och rolig. Han hjälpte oss genom processen och fixade så att kontaktskrivning m.m. blev otroligt smidigt! Läs mer
    2019-02-18 Jonas L svarar Hanna Ö
    Tack för detta Hanna! Kul att jag stack ut på ett positivt sätt. =) Ja att göra smidiga affärer är alltid trevligt för alla parter! Varmt välkomna till Göteborg!
  • 2019-02-11

Ann-Britt L skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt en bostadsrätt. Har flyttat en hel del och gjort många affärer med mäklare. Måste säga att Lars Norrgren, har varit den trevligaste och duktigaste mäklaren hittills. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2019-02-11 Lars N svarar Ann-Britt L
    Roligt att ni är nöjda, det gläder mig verkligen! Hoppas ni kommer trivas;)
  • 2019-02-11

Peter S skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålt trerumslägenhet i Eriksberg Göteborg. Lars är en fantastisk säljare som ger service av högsta nivå till såväl köpande som säljande part. Läs mer
    2019-02-11 Lars N svarar Peter S
    Ja, den försäljningen fick vi till bra! Kul att ni är nöjda
  • 2019-01-26

Catharina S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har köpt en bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande och lätt att ha göra med. Snabb återkoppling vid frågor. Mycket nöjd köpare. Läs mer
  • 2019-01-23

Viktor Å skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Allt man kan förvänta sig av en duktig mäklare. Läs mer
    2019-02-11 Lars N svarar Viktor Å
    Va bra att ni är nöjda! Lycka till med renoveringen;)
  • 2019-01-21

Alexander H skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpte en bostadsrätt via Nora. Blev bemött professionellt och hjärtligt genom hela processen, hon var snabb och hjälpte till med allt som behövdes. Nora levde upp till alla förväntningar jag har på en mäklare. Läs mer
    2019-03-07 Nora C svarar Alexander H
    Vilka fina ord, tack så mycket Alexander! Hoppas nu att ni trivs bra i nya lägenheten :)
  • Seija I

2019-01-15

Seija I skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bostadsrätt i Gbg (Tuve). Mkt vänlig och trevlig mäklare. Alltid hjälpsam och svarat på alla frågor. Tydligt och pedagogiskt förklarat hela processen vad gäller försäljningen av bostaden. Ger toppbetyg! ☺️👍 Läs mer
  • 2019-01-14

Anna-Karin A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en minitvåa på Hisingen. Jag blev bra bemött och mäklaren hade en rimlig värdering av min bostad. Det känns som både jag säljaren, köparen och mäklaren är nöjda med affären. Det är det som är så bra med Jonas. Att alla blir nöjda. Jag kommer absolut använda Jonas igen både vid försäljning och inköpande av bostadsrätt igen. Läs mer
    2019-02-18 Jonas L svarar Anna-Karin A
    Det är så det ska vara när man gör affärer Anna-Karin! Alla parter nöjda på sitt sätt. Nu ses vi vid tillträdet på fredag och sen tar vi nästa bostadsaffär om ett tag. =)
  • 2019-01-09

Sonja Ann-Marie Kristine L skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Lars Norrgren har visat prov på stor yrkesskicklighet. Han har under hela uppdraget varit målmedveten och har alltid haft ett positivt bemötande. Vi är mycket nöjda med det sätt på vilket han handhaft hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2019-01-10 Lars N svarar Sonja Ann-Marie Kristine L
    Roligt att ni är nöjda! Skam den som ger sig;)
  • 2019-01-07

Mathilda S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte en lägenhet på 40,5 kvm i Tuve. Jag har fått ett väldigt bra och professionellt bemötande av Jonas. Han har varit mycket enkel att få kontakt med och har svarat på alla frågor, och tagit reda på svar om han inte visste. Jag uppskattade även att själva kontraktsskrivningen gjordes på ett väldigt noggrant och lugnt sätt, vilket gjorde att jag kände mig trygg. Skulle definitivt själv kunna tänka mig att anlita honom i framtiden vid försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-01-03

Peter S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde BR på Hisingen i Oktober 2018.
    Jonas var under hela processen mycket professionell och skötte all kommunikation på ett mycket bra sätt.
    Vi är helt nöjda med hur Jonas skötte uppdraget och kan verkligen rekommendera honom.

Peter S Läs mer

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda