HusmanHagberg Göteborg Väster

HusmanHagberg Göteborg Väster

Här i Göteborgs västra och sydvästra delar hittar du oss på HusmanHagberg. Vi består av ett gäng mäklare med stor passion för vårt yrke, och vi hjälper gärna till med din bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja.

Vi kan anpassa oss helt efter dina önskemål eftersom vi inte är bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Dessutom hör vi till en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet. Vi har alltså bred kompetens och erfarenhet av alla boenden som finns, och såklart koll på Göteborgstrakten. Varmt välkommen!

Läs vad 292 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Väster 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-06-07
    Jonas är så fantastisk att jobba med. Närvarande, engagerad, tillgänglig. Återkopplar hela tiden, bollar olika alternativ, ger tips och råd. Dessutom väldigt påläst och kunnig om sitt område. Jag har haft kontakt med honom både som säljare och köpare och fåttsamma bra intryck i båda affärerna. Kommer aldrig att anlita någon annan. Rekommenderas varmt
  • JOSEFINE K
    skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-05-24
    Jag har precis köpt min första bostadsrätt med hjälp av Jonas. Han är professionell, pålitlig och hjälpsam. Om ni går i sälj- eller köptankar kontakta Jonas, han är grym!
    Tack för de fina orden! Stort lycka till nu med inflytt och hoppas du kommer trivas galant! =) Jonas Lindquist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-05-18
    Köpte en lgh av Jonas och han är väldigt tillmötesgående och professionell! Väldigt nöjd med hur han hanterade allt.
    2021-05-18
    Sålt 124 kvm bostad. Sent i höstas (tror jag) diskuterade jag en försiktig lansering av lgh. Den lades ut utan bilder etc som kommande. Jonas var föredömligt lugn och pressade på intet vis på en försäljning utan lät mig bestämma takten. Jag var ej intresserad av s.k. styling och det respekterades. Ville helst att personer som visat sitt intresse skulle kontaktas och erbjudas visning. Som jag fattade det var det ett femtontal personer som visat intresse men några ”privata visningar” blev det aldrig, såvitt jag vet och varför har jag inte helt klart för mig.
    Jonas var alltid tillmötesgående, glad och vänlig. (Rekommenderade honom till en granne som oxå hade planer på att sälja).
    Mina förväntningar var, som alla snåla gamla tanters att få så bra betalt som möjligt. Han ingav på intet sätt några orealistiska förväntningar. Däremot var han mycket tydlig med att lgh måste läggas ut för försäljning. Så skedde och visningar bestämdes 16 och 17.5. Den 13.5 ringde han och berättade att ett bud kommit och att köparen var angelägen om en snabb affär men gick med på att jag inte behövde lämna lgh förrän 1.10. Budet var 500000 över de 6300000 vi begärt. Fick 6850000 och kontrakt skrevs.
    För mig var det skönt att slippa visningar och budgivning och att jag fick tiden till 1.10. Jag frågade om en budgivning skulle ge mer pengar och han konstaterade att så kunde ske men oxå motsatsen. Han tyckte dock att det var ett bra bud och vi lyckades krama ut 50000 till.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    2021-05-17
    Jag har både köpt och sålt med Lars som mäklare. En oerhört professionell och hjälpsam mäklare som får mina varmaste rekommendationer.
    2021-05-13
    Köpt lägenhet.

Proffsigt bemötande, pålitlig, bra återkoppling och väldigt kunnig och engagerad.
    2021-05-13
    Förtroendeingivande, professionell och trevligt bemötande.
    Kunnig i sin sak och öppen för alla slags frågor.
    2021-05-12
    Lättsam känsla av processen gör affären smidig. Go gubbe :)
    2021-05-04
    Otroligt hjälpsam och tillmötesgående. Tummen upp
  • Magnus Wook Jin U
    • Näset
    2021-05-03
    Allt gick smidigt. Han var lättillgänglig och väldigt tillmötesgående.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Billdal
    2021-05-03
    Köpte en lägenhet i Billdal. Kan varmt rekommendera Victor. Rak och tydlig kommunikation , som underlättar för köpare och säljare.
    2021-05-03
    Vi är mycket nöjda med han.
    Trovärdig och man fick snabb återkoppling.
    En go gubbe det säger allt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    2021-04-17
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Victor, en försäljning som med råge överträffade mina förväntningar.

Victor är en driven, engagerad, duktig, lyhörd och sympatisk mäklare som gjort ett fantastiskt jobb. Jag kunde inte vara mer nöjd med min lägenhetsförsäljning och ger mina bästa rekommendationer.

Mvh Marie Bratell
    2021-04-08
    Absolut inget att klaga på! Proffsigt och trevligt bemötande från första samtal till kontraktsskrivningen av min bostadsrätt i Eriksberg. Jonas tog fram snyggt material för annonsering med bra och beskrivande texter och fina bilder som gjorde lägenheten rättvisa. Smidig försäljning innan visning som levde upp till mina mål och förväntningar. Jonas får bästa betyg och jag rekommenderar dig att kontakta honom om du går i säljtankar.
    2021-04-02
    Köpte en trea i Göteborg. Proffesionellt, utan krångel, visade förståelse! Lätt att få kontakt med!
    • Centrala Hisingen Nya Kvillebäcken
    2021-03-30
    Jonas är en mycket kompetent mäklare, han har sålt en bostadsrättslägenhet för oss. Han har skött denna affär utmärkt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    2021-03-29
    Vi sålde vårt radhus i Eriksberg.
    Jonas har varit en bra stöd under hela processen och förklarat för oss de olika stegen.
    Vi är nöjda med utfallet.
    Vi tycket bara att köpkontraktet var alldeles för öppet till köparens fördel.
    2021-03-29
    Victor arbetade väldigt hårt med försäljningen av vår lägenhet. Han är väldigt seriös och noggrann med att hela tiden återkoppla.
    • Centrala Hisingen Nya Kvillebäcken
    2021-03-29
    I can't speak Swedish. For me, Jonas was so kind as to translate all the documents. I really appreciate Jonas being my broker and would like to make an offer with him next time. It's made me trust everything.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    2021-03-28
    Köpt en bostadsrätt genom Lars Norrgren.
    Lars, var mycket trevligt ärlig, professionellt.
    Är mycket mycket nöjd! Det kommer inte att vara sista gången jag gör affärer med Lars.
    Sålde mitt radhus i Eriksberg är nöjd med Jonas
    Han är lugn och säker mäklare .
    Kan varmt rekommendera han
    2021-03-27
    Jag är mycket nöjd med Jonas Lindquist bemötande. Han var tydlig och lyhörd.
    Han hjälpte mig att sälja en lägenhet. Han gjorde så att jag kände mig trygg och delaktig hela tiden.
    Jag skulle anlita honom igen och kan varmt rekommendera honom.
    • Eriksberg Västra
    2021-03-27
    Jonas hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Astris gata, vilket han gjorde med bravur. Vi är så nöjda och skulle rekommendera honom alla dagar i veckan, både om man går i köp- eller säljtankar.
    • Högsbo
    2021-03-19
    Kag köpte bostad. Blev bra bemött.
    2021-03-07
    Jag har en bra upplevelse med kontakten med mäklaren. Lätt att få tag på, vänlig, hjälpsam, bra vägledning.
    Ibland mail sent på kväll och lite svårt att veta när svar önskas tillbaka.
    2021-03-07
    Vi köpte en bostadsrätt med hjälp av en jätte trevlig mäklare och allt gick snabbt och smidigt
    Det var en jätte bra upplevelse och tackar för det
    2021-03-07
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren Jonas var mycket proffsig. Vi blev bemöta på ett bra och trevligt sätt. Jonas var redo att svara på alla frågor/funderingar vi hade.
    2021-03-04
    Lägenhet
    Blev bemött väldigt bra.
    Mäklaren uppnådde mina förväntningar som jag hade.
    2021-03-04
    Jonas hjälpte mig köpa min fösta lägenhet fick bra förtroende för han tidigt. Han var neutral mellan mig och säljaren mån om att vi båda skulle bli nöjda vilket kändes tryggt. Han var väl informerad och kunde svara på alla frågor jag hade vi första mötet och alla där efter, bra på att återkoppla och höra av sig snabbt. Kom med mycket bra tips angående banken och annat att tänka på som förstaköpare av bostad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    2021-03-03
    Fantastisk service och allt gick smidigt. Tack för all hjälp!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    2021-03-03
    Bostadsrätt 2:a. Mycket proffsigt och bra bemötande av Johan. Frågade Johan hur lång tid det skulle ta att sälja lägenheten och han sa en kvart, det tog två dagar så jag är väldigt tacksam för den snabba affär det blev.
    Upplevelsen var mycket bra!
    2021-03-03
    Vi var på jakt efter en lägenhet och fick kontakt med Johan. Johan gav oss en service vi inte alls räknade med att få. Vi lyckades köpa lägenheten och fick all hjälp vi behövde under hela processen av Johan.

Johan är en fantastisk mäklare!
    2021-02-21
    Har inte haft kontakt med mäklaren.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    2021-02-20
    Lars sålde mitt hus, jag upplever Lars noggrann och väldigt jord nära vilket jag tycker är viktigt och en bra egenskap. Har tar sig tid med alla kunder och även bra på uppdatera mig som säljare.
    Sålt bostadsrätt.
    Jonas är mycket professionell i sitt handhavande med kunder.
    Han tar stort ansvar, kommunicerar löpande, är driven, och lyckades trots tuffa förhållanden leva upp till våra initiala förväntningar på slutresultatet.

Jag kan bara lyfta på hatten och rekommendera denna mäklare!
    2021-02-19
    Jag kontaktade Johan direkt då han även var min mäklare när jag köpte mitt sommarboende för tio år sedan. Johan är snabb, effektiv och tillitsfull. Efter drygt en vecka så var försäljningen klar och vi sköter nu tillsammans de sista papperen. Jag kan varmt rekommendera Johan Slättberg.
    2021-02-19
    Köpt bostadsrätt som sommarboende. Johan var snabb o effektiv.
    Köpt en bostadsrätt
    Väldigt bra skött hela vägen av mäklaren
    Kändes som att mäklaren arbetade för bästa lösning för båda parter.
    Smidigt, hjälpsamt och informativt
    Försäljning av radhus
    Kunnig säljare
    Prisrekord
    • Långedrag - Hagen
    2021-02-07
    Sålde var lägenhet snabbt, enligt våra önskemål.
    Professionell, sympatisk, snabb. Höll till punkt och pricka det som han utlovat.
    Kan klart rekommendera honom.
    2021-01-25
    Mycket proffsig och erfaren mäklare som inger trygghet. Vi köpte en lägenhet på endast ett par dagar och är mycket nöjda.
    2021-01-22
    Jonas har hörsammat vad man vill. Ett trevligt bemötande, lätt att prata med. hjälpt till att ordna kontakter med städ och stylister. Dessutom har jag varit nöjd med försäljningen.
    • Eriksberg Västra
    2021-01-22
    Sålde lägenhet med Jonas och han överträffade verkligen våra förväntningar. Professionell, trevlig och tillgänglig. Vi hade sålt med Jonas igen!
    2021-01-12
    Vi är supernöjda med Johan Slättberg som mäklare! Han har alltid varit disponibel och tillgänglig alla tider på dygnet trots helger. Mycket positivi bemötande och professionell. Vi Kan varmt rekommendera signor Slättberg.
    2021-01-09
    Alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet och helgdag, alltid snabb respons, oerhört positiv rakt igenom, professionell och påläst!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Påvelund
    2021-01-08
    Vi anlitade Nora vid försäljning av bostadsrätt, och fick bra hjälp och tips, väldigt tillmötesgående och trevlig att ha att göra med. Fick sålt på förhandsvisning, med hjälp av Noras insats för att hitta seriösa köpare. I en något tidspressad situation ansträngde Nora sig till fullo för att få affären avslutad. Kan varmt rekommendera!
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Långedrag - Tångudden
    2020-12-28
    Köpt Villa, mäklaren var tydlig i sin kommunikation, snabb och proffsig!
    2020-12-26
    Köpte en bostad som Victor lät oss förhandstitta på. Smidig och snabb affär.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Fiskebäck
    2020-12-16
    Köpte ett hus i Fiskebäck av Johan och allt gick väldigt smidigt och tryggt.
    Trevlig mäklare som jag rekommenderar :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Skintebo - Billdal
    2020-12-14
    Sålt ett radhus. Mäklaren Johan Slättberg gjorde det snabbt, effektivt och förtroendefullt. Kan rekommendera honom.