Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Väster

HusmanHagberg Göteborg Väster

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda — Visa karta

Här i Göteborgs västra och sydvästra delar hittar du oss på HusmanHagberg. Vi består av ett gäng mäklare med stor passion för vårt yrke, och vi hjälper gärna till med din bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja.

Vi kan anpassa oss helt efter dina önskemål eftersom vi inte är bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Dessutom hör vi till en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet. Vi har alltså bred kompetens och erfarenhet av alla boenden som finns, och såklart koll på Göteborgstrakten. Varmt välkommen!

Läs vad 49 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Väster

• Seija I

2019-01-15

Seija I skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bostadsrätt i Gbg (Tuve). Mkt vänlig och trevlig mäklare. Alltid hjälpsam och svarat på alla frågor. Tydligt och pedagogiskt förklarat hela processen vad gäller försäljningen av bostaden. Ger toppbetyg! ☺️👍 Läs mer
  • 2019-01-14

Anna-Karin A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en minitvåa på Hisingen. Jag blev bra bemött och mäklaren hade en rimlig värdering av min bostad. Det känns som både jag säljaren, köparen och mäklaren är nöjda med affären. Det är det som är så bra med Jonas. Att alla blir nöjda. Jag kommer absolut använda Jonas igen både vid försäljning och inköpande av bostadsrätt igen. Läs mer
  • 2019-01-09

Sonja Ann-Marie Kristine L skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Lars Norrgren har visat prov på stor yrkesskicklighet. Han har under hela uppdraget varit målmedveten och har alltid haft ett positivt bemötande. Vi är mycket nöjda med det sätt på vilket han handhaft hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2019-01-10 Lars N svarar Sonja Ann-Marie Kristine L
    Roligt att ni är nöjda! Skam den som ger sig;)
  • 2019-01-07

Mathilda S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag köpte en lägenhet på 40,5 kvm i Tuve. Jag har fått ett väldigt bra och professionellt bemötande av Jonas. Han har varit mycket enkel att få kontakt med och har svarat på alla frågor, och tagit reda på svar om han inte visste. Jag uppskattade även att själva kontraktsskrivningen gjordes på ett väldigt noggrant och lugnt sätt, vilket gjorde att jag kände mig trygg. Skulle definitivt själv kunna tänka mig att anlita honom i framtiden vid försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-01-03

Peter S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde BR på Hisingen i Oktober 2018.
    Jonas var under hela processen mycket professionell och skötte all kommunikation på ett mycket bra sätt.
    Vi är helt nöjda med hur Jonas skötte uppdraget och kan verkligen rekommendera honom.

Peter S Läs mer
  • 2018-12-31

Lovisa B skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt bostadsrätt i Frölunda. Blev bemött på ett professionellt sätt. Mäklaren är insatt i objekter och kan svara på de flesta frågorna. Läs mer
  • 2018-12-29

Olof A skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Har sålt bostadsrätt. Affären gick snabbt och smidigt och Daniel var professionell. Läs mer
    2019-01-07 Daniel F svarar Olof A
    Tack för rekommendationen och lycka till i er nya lägenhet.
  • David A

2018-12-23

David A skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag sålde en lägenhet.
    Bemötande var väldigt trevligt.

Bredablick Förvaltning. Ja,det gjorde han.
    Upplevelse var utmärkt !
    David Läs mer
    2019-01-07 Daniel F svarar David A
    Tack för Rekommendationen! Roligt att du blev nöjd med affären.
  • 2018-12-22

Marianne B skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Mycket nöjd med Lars. Trevlig och proffsig. Läs mer
  • RoseMarie D

2018-12-21

RoseMarie D skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Nora Carlsson mäklare på Husman Hagberg har sålt en lägenhet i Ruddalen,Västra Göteborg för mig. Lägenheten bestod av fem rum o kök, badrum o gästtoalett samt två balkonger. Total yta 113 kvadrat.
    Nora var mycket proffsig på ett personligt och trevligt vis. Hon informerade mig om allt jag behövde veta inför visning, försäljning och flytt.
    Mina förväntningar på mäklaren infriades på alla sätt, Nora kom med bra förslag inför fotografering och visningar.
    Presentationen på HemNet var både i text o bild till belåtenhet.
    Försäljningen gick snabbt och utan problem, jag fick det pris vi begärt, Förhoppningarna var att få ett högre pris men i nuläget med rådande utbud och priser på bomarknaden är jag ändå nöjd.
    Det känns bra att affären är slutförd. Läs mer
  • 2018-12-21

Jo T skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostadsrätt på Hisingen, och blev mött på er utmärkt sätt av mäklaren. Information om objekt var ärlig och bra.

Vi fick lite strul med finansiering (nyinflyttad till Sverige från Norge) och vår mäklare gick långt ut över sine normala uppgifter och bistod oss att klara upp med bank och lån. Ärligt kan vi säga att mäklaren räddade oss i detta köpet. Vi är mycket nöjda! Läs mer

Frida S skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Nora var enkel att kontakta, var stöd både genom köp och försäljning.

Hon kom med bra idéer, löste komplikationer smidigt och var allmänt väldigt kunnig och proffsig. Läs mer
    2019-01-10 Nora C svarar Frida S
    Tack snälla Frida för de fina orden. Det var kul att få hjälpa er genom hela processen med att även hitta ett nytt hem! :)
  • Luisa S

2018-12-20

Luisa S skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag kan bekräfta att Lars var professionell, snabb och hjälpsam under hela förhandlingen och köp av fastigheten. Han gick ut ur hans sätt att hjälpa när vi ville se huset under sin semesterperiod. Vi var väldigt tacksamma för allt han gjorde. Läs mer

Cimia K skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Mycket trevlig och flexibel, har gärna henne som min mäklare igen i framtiden. Läs mer
    2019-01-10 Nora C svarar Cimia K
    Tack Cimia, det var roligt att höra att du är nöjd. Jag hoppas att du trivs bra i lägenheten!

Mattias W skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålde en bostad på brunnehagen (gbg). Då vi bor i dalarna så varv det jätte bra att jonas var så hjälpsam i allt.
    Proffsigt bemötande samt att priset blev ungefär det som han förutspådde. Läs mer

Eva P skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en mini-tvåa i Tuve. Jonas var(är) en trevlig mäklare. När man köper en lägenhet så är ju mäklaren mer inkopplad via säljaren, det kändes aldrig att Jonas gjorde nån större skillnad mellan köparen och säljaren. Det gjorde att man kände sig bekväm med Jonas. Läs mer

Martin B skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag sålde min bostad med hjälp av Jonas, han skötte allt mycket bra. Läs mer

Elin S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas var väldigt proffessionell genom hela försäljningen. Han sålde min lägenhet snabbt och ordnade med budgivningen exemplariskt. Jag kan absolut rekommendera Jonas till andra! Läs mer

Martina F skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte lägenhet i Tuve, Göteborg i våras. Det var en enkel affär och jag fick mycket hjälp och förstående vid köpet då jag va förstagångs köpare. Allt kändes ödmjukt! Läs mer

Mikael G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mäklaren hjälpte mig att göra min upplevelse och process oerhört smidig och lätt att förstå. Läs mer

Kristina E skrev om Johan Slättberg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Upplever att Johan var mycket professionell och hjälpsam på alla sätt.
    Fick den hjälp jag önskade. Läs mer
    Johan S gillar detta

• Annie L

2018-12-18

Annie L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet i Tuve.
    Inga tidigare erfarenheter av försäljning. Mycket nöjd med Jonas. Han är lätt att få tag på, svarar utförligt på frågor och har varit ett bra stöd när man haft funderingar.
    Jättenöjd med hans jobb. Läs mer
    2018-12-18 Jonas L svarar Annie L
    Man tackar! Så det ska vara att både köpa och sälja bostad! =)

Hoppas ni kommer trivas nu och har ni frågor vet ni var ni hittar mig!
  • 2018-12-17

Mats K skrev om Izabela Nowak en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt bostadsrät. Väl och professionellt bemött, väl förberedd. Läs mer
  • 2018-12-03

Anders A skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Trevlig kontakt i en ovanligt snabb affär där vi köpte en bostadsrätt och Läs mer
    2018-12-03 HusmanHagberg Göteborg Väster svarar Anders A
    Tack så mycket, vi är tacksamma för all feedback och strävar alltid efter att bli bättre :)
  • 2018-11-14

Jimmy T skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en 3a av Jonas och nu skall han sälja våran bostad.
    Proffsigt intryck och de känns som att han har koll på läget´! Läs mer
    2018-12-12 Jonas L svarar Jimmy T
    Tack för detta Jimmy! Det gick ju fint även med er försäljning! Nu hoppas jag ni ska trivas i er nya 3:a! =)
  • 2018-11-04

Daniel G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsig service, rak och tydlig mäklare, hjälpsam mäklare, mäklaren svarar alltid fort på sms, han ringer alltid tillbaka, brf låg ute på hemnet i tio dagar, rekommenderar honom gärna till andra. Läs mer
    2018-12-18 Jonas L svarar Daniel G
    Tack än en gång Daniel! Ser fram emot att komma och kolla till nya bostaden i vår när ni är klara! Hoppas nu du och familjen får en go jul! =)
  • 2018-11-03

Thomas N skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt. Positiv och pedagogiskt bemötande.
    Professionellt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-02

Thomas A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt.svårt att få återkoppling inför visning. Fick jaga mäklaren.
    När visningen väl var bokad var det gott bemötande och bra service. Hjälpsam och trevlig! Läs mer
  • 2018-11-02

Erik J skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har köpt en lägenhet på hisingen. Mäklaren ställde upp på visning men kort varsel och svarade på ett bra sätt. Medlingen gjorde han på ett bra sätt, tyckte att han representerade säljaren på ett bra sätt och även oss som köpare. Mäklaren gjorde ett bra jobb från vår sida. Läs mer
  • 2018-09-25

Zandra K skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag sålde min tvåa i Västra Frölunda, Göteborg. Jag hade redan flyttat från Göteborg så jag valde den mäklaren som kunde erbjuda den bästa helhetslösningen vilket var Nora Carlsson på HusmanHagberg. Hon såg det inte som ett hinder att jag inte bodde kvar i Göteborg så som de andra mäklarna gjorde jag var i kontakt med. Hon erbjud det de andra inte kunde så som att skriva på en fullmakt på deras kontor där jag bor idag istället för att åka hela vägen till Göteborg ens ärende. Hon var också den enda som erbjöd hjälp vid deklarationen nästa år vilket kändes underbart! Själva processen gick jättesmidigt, jag blev kontinuerligt uppdaterad på vad som skulle hända så som när stylisten skulle komma, fotografen skulle komma, vilka dagar visningarna skulle ske samt när runtringningen skulle äga rum. Nora är otroligt trevlig, väldigt tillmötesgående och lösningsorienterad! Jag jobbar själv i servicebranschen och har väldigt höga krav på den servicen jag förväntar mig, Nora uppfyllde verkligen alla mina förväntningar, så väljer ni henne kommer ni få toppservice. Läs mer
    2018-11-16 HusmanHagberg Göteborg Väster svarar Zandra K
    Tack för fina ord! Skönt att du är nöjd då är vi också nöjda :)
  • Patrick G

2018-09-20

Patrick G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Väldigt bra bemött.
    Väldigt bra påläst.
    Kanon bra mäklare! Läs mer
    2018-12-18 Jonas L svarar Patrick G
    Tackar Patrick! Så vi jobbar här på HusmanHagberg! =) Hoppas Partille funkar för er annars hojtar ni till så löser vi något nytt i Tuve! Hörs i januari ang. deklarationen.
  • 2018-09-14

Lars Göran B skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag är mycket nöjd med försäljningsbroschyren, utfallet av affären , bemötandet mm. Dock lite svårt att nå mäklaren per telefon ibland. Läs mer
  • 2018-09-13

Lena W skrev om Izabela Nowak en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt hus. Väldigt bra mäklare, trevlig, duktig och inte för på och säljig. Lätt att få kontakt med och seriös. Läs mer
    2018-09-13 HusmanHagberg Göteborg Väster svarar Lena W
    Tack Lena! Det är precis så vi vill jobba!
  • 2018-09-13

David E skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Sålde en 75m2 lägenhet i Nya Hovås och var nöjda med vår mäklare från HusmanHagberg Läs mer
    2018-09-13 HusmanHagberg Göteborg Väster svarar David E
    Tack Daniel! Hoppas du kommer trivas med ditt nya boende!

Frida S skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Personlig och engagerad i all kontakt. Snabb och smidig försäljning. Läs mer
    2018-09-13 HusmanHagberg Göteborg Väster svarar Frida S
    Tack Frida vi försöker verkligen göra vårt bästa!

Fredrik B skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag köpte en bostadsrätt via husman hagberg, det gick smidigt och bra till! Läs mer
    2018-09-11 HusmanHagberg Göteborg Väster svarar Fredrik B
    Tack Fredrik! Roligt att höra :)

Omar S skrev om Izabela Nowak en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra Läs mer
    2018-09-11 HusmanHagberg Göteborg Väster svarar Omar S
    Tack för ett bra omdöme Omar, roligt att höra!
  • 2018-07-08

Marcus H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har sålt en Bostadsrätt!

Vi blev bemötta mycket professionellt men också på ett personligt sätt som ingav förtroende. Läs mer
  • 2018-07-05

Jan B skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en lägenhet i Eriksberg. Mäklaren var fantastiskt tillmötesgående och proffsig. Jonas hjälpte oss att förverkliga vår dröm. Läs mer
  • 2018-07-03

Therese H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas Lindquist har skött sitt uppdrag på ett fantastiskt sätt. Återkopplar regelbundet och med ett positivt förhållningssätt. Har också förmågan att ta hem en affär på ett mycket proffsigt sätt i ett marknadsläge som inte är det lättast just nu. Våra varmaste rekommendationer 🌸
    Vänligen
    Therese & Marcus Humlehagen Läs mer
  • 2018-05-21

Jessica R skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag är mkt nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2018-05-18

Robert B skrev om Izabela Nowak en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt en bostadsrätt på 100kvm med 4 rum och kök. Den säljande mäklaren skötte allting galant och var alltid anträffbar och kunde snabbt svara på eventuella frågor. Inget annat än positivt. Läs mer
  • Linus N

2018-05-14

Linus N skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag sålde en bostadsrätt med Jonas Lindquist och kanonnöjd med hela processen. Han hade koll på allt och hörde av sig med jämna mellanrum såsom vi kommit överens om och min känsla var att han hade väldigt bra koll på marknaden just där jag skulle sälja. Läs mer
  • 2018-04-29

Conny N skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en lägenhet(3a) i tuve. Blev bra bemött av mäklaren ihop med några skämtsamma sidor som han hade, lätt person att prata med. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-04-27

Karin M skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt bostadsrätt.

Jag tog själv kontakt med mäklaren.

Mycket nöjd med bemötandet. Läs mer
  • 2018-04-22

Niklas J skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Pågående försäljning av bostadsrätt i Tuve har fungerat utmärkt hittills. Överlåtelse är i Juni, men jag förväntar mig att allt fortlöper lika bra som det gjort hittills. Mäklaren har under försäljningstiden haft löpande kontakt så att man varit uppdaterad på vad som händer. Läs mer
    2018-04-27 Jonas L svarar Niklas J
    Tack för rekommendationen! Jag garanterar att det ska fortsätta flyta på lika bra! =)
  • Cajsa L

2018-04-03

Cajsa L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi är otroligt nöjda med Jonas som var mer än hjälpsam vid vårt köp av lägenhet. Läs mer
    2018-04-11 Jonas L svarar Cajsa L
    Tack Kajsa! Kul att det blev affär! Hoppas renoveringen går bra och jag är spänd på att bli inbjuden över en kaffe sen för att se resultatet.
  • 2018-03-28

Ingemar H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Bra bemötande. Inte för påstridig och har koll på läget. Gick på två visningar samma kväll och den andra mäklaren från en annan firma var extremt påstridig och efterhängsen. Läs mer

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda