HusmanHagberg Göteborg Väster

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda — Visa karta

Här i Göteborgs västra och sydvästra delar hittar du oss på HusmanHagberg. Vi består av ett gäng mäklare med stor passion för vårt yrke, och vi hjälper gärna till med din bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja.

Vi kan anpassa oss helt efter dina önskemål eftersom vi inte är bundna till vare sig banker eller försäkringsbolag. Dessutom hör vi till en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet. Vi har alltså bred kompetens och erfarenhet av alla boenden som finns, och såklart koll på Göteborgstrakten. Varmt välkommen!

Läs vad 204 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Väster

• 2020-07-22

Eva H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mäklaren sålde vår bostadsrätt. Lägenheten såldes ”på förhand” och annonserades aldrig. Mäklarna hade köparna i sitt kundregister. Mäklaren var engagerad och det blev en smidig försäljning. Läs mer
  • 2020-07-22

Hans-owe L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Perfekt på alla sätt! Genomgående trevligt bemötande och en otroligt snabb affär där vi fick sålt till önskat pris utan visning! Läs mer
  • 2020-07-14

Marie-louise H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en tvåa bostadsrätt och hållet på att sälja min etta. Har blivit mycket väl bemött och Jonas har varit väldigt tillgänglig och kunnat svara på frågor gällande processen. Har varit behjälplig och möjliggjort förhandsvisningar. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-06-29

Horieh K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har såld min lgh via Jonas Lindquist och jag tycker att han är en utmärkt mäklare. Läs mer
  • 2020-06-28

Suzan G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt en fantastiskt fin lägenhet på Norra Älvstranden och Jonas har varit mycket tillmötesgående och engagerad under hela processen. Min uppfattning är att han tagit både säljarens och min (som köpare) intressen på allvar och därigenom lyckats få ett avslut i affären. Läs mer
  • 2020-06-27

Richard A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte till med att sälja vår lägenhet. Han varextremt professionell, tillgänglig och intresserad av att hitta lösningar som passade oss. Läs mer
  • 2020-06-26

Oscar F skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Kan varmt rekommendera Victor som mäklare. Gjorde allt vi bad om och har alltid varit tillgänglig även i efterhand då vi bett om råd vid köp av lägenhet. Även varit rak och tydlig i kommunikationen vilket vi har uppskattat. Läs mer
  • 2020-06-26

Che L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en 1:a på Eriksberg, en drömlägenhet. Jonas var jättetrevlig och hjälpsam, snabb på att svara, hjälpt till med förhandlingen och bankkontakten, bra service och jättenöjd! Läs mer
  • 2020-06-24

Daniel G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi sålde lägenhet på Eriksberg. Bra process med god återkoppling under tiden vilket uppskattas. Vi fick även bra hjälp och strategiska råd för parallellt husköp. Läs mer
  • 2020-06-15

Maria Y skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag köpte en bostadsrätt via Husman Hagberg . Trevlig och kunnig mäklare som jag kände mig trygg med. Förväntade mig en bra affär för både säljare och köpare vilket det också blev. Rekommenderar HusmanHagberg och Lars Norrgren om man vill ha en engagerad och korrekt mäklare . Läs mer
  • 2020-06-15

Ivaylo D skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Proffsig och med stenkoll på bostadsmarknaden. Anlitade Jonas, då jag hade följt hans försäljningar i Tuve och konstaterat att han gång på gång slår alla rekord i min förening.

Blev inte besviken - Jonas levererade med råge! Läs mer
    Patrik S, Jonas L gillar detta
  • 2020-06-10

Louise H skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi köpte Brottkärrsvägen 9. Jag upplever att Nora har varit lyhörd och vi har fått gå på 3 stycken visningar varav 1 privat. Vi uppskattar även att vi fick träffa säljaren samt ställa många frågor. Positivt bemötande och härligt med leksaker till barnen vid signering. Läs mer
  • 2020-06-09

Ewa S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har köpt lägenhet på Östra Eriksbergsgatan 104
    Kunnig, alltid ringde tillbaka, vänlig.
    Rekommenderar ! Läs mer
  • 2020-06-08

Pontus K skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Nora är en mycket engagerad person och trots dessa tider av corona så har vi sålt vår bostadsrätt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-06-07

Marie M skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har köpt en BR-lägenhet av Jonas. Bemötandet av Jonas var väldigt bra och han svarade bra på alla frågor. Dock var budgivningen lite seg och utdragen. Jonas levde ändå upp till mina förväntningar och jag hade gärna anlitat honom som min mäklare igen. Läs mer
  • 2020-05-29

Ann Elisabeth Margareta B skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpte en bostadsrätt.
    Victor är en mycket kunnig mäklare och dessutom väldigt trevlig. Uppskattar att han höll mig uppdaterade under budgivningen.
    Något som jag också är nöjd med är att han att han besvarade frågor snabbt.
    Kan verkligen rekommendera Victor. Läs mer
    2020-05-29 Victor A svarar Ann Elisabeth Margareta B
    Tack för orden! Och roligt att du blev nöjd =)
    Victor A gillar detta
  • 2020-05-19

Anna B skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostadsrätt genom Jonas och är jättenöjda. Han var kunnig och trevlig. Läs mer
  • 2020-05-17

Said S skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas är en dygtig mäklare och behaglig som person. Läs mer
  • 2020-05-16

James H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har Jonas att tacka för att jag fick min lägenhet såld snabbt och till ett bra pris👍.Duktig mäklare som lyssnar på dig som säljare.
    Verkligen jätte nöjd👍. Läs mer
  • 2020-05-13

Majvor Linnea N skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Lars Norrgren har hjälpt oss med försäljning av vårt hus.
    Detta har han skött perfekt,frågor har svarats på snabbt via Mail eller sms.
    Vi rekommenderar honom verkligen,noggrann, positiv och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-05-12

Eva Birgitta A skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi är väldigt nöjda . Vi har fått klara besked och feedback om det som händer. Och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-05-07

Kenth J skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har sålt en lägenhet. Jonas är väldigt smidig och en mycket kompetent Mäklare. Uppdraget med att sälja min lägenhet skötte han mycket bra. Läs mer
  • 2020-05-02

Linda B skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Blev mycket bra bemött av Nora under visningen för den lägenhet vi nu har köpt. Hon lät oss i lugn och ro få en känsla utav lägenheten och kunde svara på alla våra frågor. Tack Nora! Läs mer
  • 2020-05-01

Massoud G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrätt i Eriksberg. Jag tycker att Jonas är en trevlig mäklare med goda kunskaper. Läs mer
  • 2020-04-30

Anna E skrev om Victor Adamsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet och den service och flexibilitet Victor uppvisat i samband av köp av bostad.
    Trevlig, social och kunnig!
    Affären gick mycket smidigt. Läs mer
    Victor A gillar detta
  • 2020-04-16

Emelie L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi köpte ett hus med Jonas som mäklare. Han är riktigt trevlig och hjälpsam! Och jag tror vi gjort en bra affär. Rekommenderas! Läs mer
  • Anders d

2020-04-10

Anders d skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpt bostadsrätt av Nora, trevligt första bemötande, snabb och enkel men korrekt kommunikation. Seriös i sin helhet! Läs mer
    Nora C gillar detta
  • 2020-04-07

Roberth F skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas upplevde jag som en trevlig kille med grymt intresse för sitt jobbs alla aspekter (människor, marknader, ekonomi, byggteknik, juridik). Läs mer
  • 2020-04-03

Britta L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har sålt bostadsrätt på Eriksberg genom Jonas. Vi är mycket nöjda med engagemanget och bemötandet genom hela affären. Läs mer
  • 2020-03-31

Stina K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har sålt en bostadsrätt i Sannegården. Redan från första mötet fick vi ett väldigt bra intryck och väldigt bra och professionellt bemötta. Jag kände ett stort förtroende till Jonas och han gav oss ett positivt intryck och han kändes självsäker.
    Mina personliga förväntningar var ganska låga för en försäljning men som sagt var jonas positiv från början.
    Sammantaget av min upplevelse är jag mer än nöjd, både med försäljning och med vår mäklare. Jag kommer absolut att rekommendera Jonas och Husmanhagberg. Läs mer
  • 2020-03-30

Frida W skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet i Sannegården via Jonas. Engagerad, trevlig och kunnig mäklare som gjorde att vi som köpare känner oss väldigt trygga och nöjda med affären. Snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommendera Jonas! Läs mer
  • 2020-03-28

Petter K skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas hjälpte oss att sälja vår trea i sannegårdshamnen och skötte uppgiften proffisionellt och tryggt med gott resultat! Han rekomenderas! Läs mer
  • 2020-03-22

Jan R skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt bostad på Östra Eriksbergsgatan 104
    Positivt bemötande utan att vara påträngande
    Påläst och kompetent Läs mer
  • 2020-03-20

Karin Å skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Köpt på Eriksberg. Bra bemött.

Ett tips till Jonas är att han ska värdera sitt positiva gött under samtal. Tror nog att detta ord användes i var tredje mening under avtalsskrivning. Läs mer
  • 2020-03-03

Louise S skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Daniel har varit toppen rakt igenom. Trevlig, driven och ambitiös. Han sålde min bostad snabbt och för en summa som jag är nöjd med. Jag kan verkligen rekommendera Daniel. Läs mer
  • 2020-03-02

Irene S skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Vi har köpt en lagenhet på Frölunda Torg.
    Nora var fantastiskt och jätteprofessionell.
    She helped us understand the Swedish system and all the procedures necessary for the buy.
    She was cordial and helpful when we had questions.
    She replied fast to our inquiries and was always with a knowledge base. If she did not have the answer right away she asked her colleagues and get back to us with an informed answer. She was concise and clear on what the next steps were.
    We really enjoyed working with her. Läs mer
  • 2020-02-28

Angel M skrev om Nora Carlsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    (English below)
    Vi köpte en bostadsrätt för en lägenhet. Agent var väldigt tålamod, välinformerad, villig att svara på alla våra frågor och redo att förklara allt på engelska. Vi kände oss självsäkra när vi pratade med henne. Hon vet vad hon gör och vad hon pratar om och det verkar för mig att hon har stor erfarenhet av fastigheter trots sin unga ålder.

We bought a bostadsrätt for an apartment. The agent was very patient, well informed, willing to answer all our questions and willing to explain everything in English. We felt confident when talking to her. She knows what she is doing and what she is talking about and it seems to me that she has vast experience with real estate despite her young age. Läs mer
  • 2020-02-27

Jessica R skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Köpte lägenhet. Blev en snabb, trevlig och trygg upplevelse! Läs mer
  • 2020-02-24

Fredric C skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Riktigt proffsig och trevlig. Man märker när någon gör det där lilla extra.
    God kommunikation hela vägen gjorde att det kändes tryggt och enkelt att sälja med Daniel i denna mäklardjungel. Rekomenderar starkt! Läs mer
  • 2020-02-23

Amanda J skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande och en smidig bostadsaffär! Läs mer
  • 2020-02-22

Jennifer C skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas skötte allt bra, flexibel då vi ville skriva kontrakt samma dag. Gick igenom avtalet noggrant. Läs mer
  • 2020-02-21

Jens G skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mycket bra mäklare som i mitt tycke jobbade dag som natt. Skulle varmt rekommendera Jonas. Läs mer
  • Timmy L

2020-02-21

Timmy L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Mitt uppe i ett bostadsköp, än så länge allting positivt. Läs mer
  • 2020-02-21

Camilla K skrev om Daniel Fuxborg en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Jag rekommenderar honom högt! Han är väldigt bra på att återkoppla, få en att känna dig delaktig och saker och ting rullar på. Han är en person som får saker gjort. Tack för försäljningen Daniel! Läs mer
  • 2020-02-20

John B skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Har en gång i tiden köpt lägenheten , då Jonas var ansvarig mäklare.
    Har fortsatt haft en god kontakt under åren då vi blivit bemötta på ett fantastiskt sätt.
    Så det var inga tvivel på vem som skulle få hjälpa oss och sälja den.
    Jag har träffat några mäklare genom åren men Jonas är svårslagen där.
    Svarar nästan alltid när man söker honom annars ringer han alltid upp.
    Våra förväntningar var ju bara att få lägenheten såld för ett så bra pris som möjligt och det hjälpte Jonas oss med.
    Vi är mer än nöjda med honom .
    Han är inte bara en grym mäklare , han är även en riktigt skön gubbe .
    Husman Hagberg ska vara glada att dom har honom i sitt team.
    En bättre mäklare hittar man inte 👌
    Han är grym helt enkelt. Läs mer
  • 2020-02-20

Maria A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med hjälp utav Joans. Bemötandet är fantastiskt! Behjälpligt och tillgänglig. Den bästa mäklaren vi mött! Läs mer
  • 2020-02-19

Mats J skrev om Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    Mycket kunnig och finner svaren ingen annan mäklare jag tanvänt äffat vill eller kan finna. Läs mer
  • 2020-02-15

Tobias H skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Jonas var mycket engagerad i arbetet med att sälja vår lägenhet och var intresserad och kunnig i fördelarna med lägenheten och området.

Till skillnad från andra mäklare vi träffat var fokus mer på oss och lägenheten än att nöja sig med att framhålla hur bra mäklarkontoret är. Jag känner mig övertygad om att vi fick rätt pris vid försäljningen och kan varmt rekommendera Jonas. Läs mer
  • 2020-02-14

Birgitta L skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Sålt bostadsrätt,tackar Jonas för all hjälp
    Vi fått från första mötet till avslutad försäljning. Läs mer
  • 2020-02-14

Henry A skrev om Jonas Lindquist en del av HusmanHagberg Göteborg Hisingen
    Såld bostadsrätt duktig ock trevlig mäklare vänligt bemött rekommenderas Läs mer

Långedragsvägen 48, 426 71 Västra frölunda