Lars Norrgren
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 24 Läs vad Lars Norrgren

• Jessica R köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-02-27

Järnbrottsparken
    Köpte lägenhet. Blev en snabb, trevlig och trygg upplevelse! Läs mer
  • Mats J köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-02-19

Mycket kunnig och finner svaren ingen annan mäklare jag tanvänt äffat vill eller kan finna. Läs mer
  • Agneta S sålde sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-12-16

Askim-Hult
    Min mamma sålde sin villa som hon bott i i 50 år. Lars tog stor hänsyn till min mamma och kollade hela tiden att hon var okay med vad som skulle göras.
    Dessutom pusslade han ihop alla möten så att det skulle passa när jag, dottern, var nere i Göteborg. Jobbade mycket professionellt och gav många goda råd för att på bästa sätt kunna genomföra den här försäljningen.
    Vi kan varmt rekommendera Lars Norrgren. Läs mer
  • Alexander B köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-12-07

Billdal-Åsberget
    Helt strålande!!!!

köpte en 2a tillsammans med min sambo på sjöbackevägen 4 i Billdal och den stod Mr Norrgren som ansvarig för. Tur det.

Detta är första gången vi köper, men Lars förklarade lugnt å fint hur allt går till och märkte nog att vi inte gör detta varje dag. Tror också det blev anledning till att han va extra tydlig med att vi alltid kan rådfråga honom om precis vad som helst! Allt har upplevts som självklart för oss.

Tack Lars, lägenheten är din att sälja när det är dags!

Den bästa säljaren är den som kan vara den kunden vill att man ska vara, och det kan ni sova rätt gott över att Lars kan.

Ha det gott Läs mer
  • Fouzieh D sålde sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-10-08

Önnered
    Jag ska sälja min bostad, den är tyvärr inte såld ännu.
    Bra bemötande av mäklaren, alltid tillgänglig , trevlig och tillmötesgående.
    Tydlig budskap.
    Planeringen för försäljning och visning kunde vara något bättre.
    Han har kämpat bra. Läs mer
  • Sebastian A köpte sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-09-18

Köpte ett radhus.
    Lars var mycket engagerad och kunnig. Han fick ihop en svår affär.
    Han hjälpte oss att tänka annorlunda så att vi tillslut valde att köpa detta radhus. Idag känner vi oss väldigt nöjda att vi köpte radhuset som vi till att börja med var väldigt tveksamma på. Vi hade nog aldrig köpt huset om det inte vore för Lars. Läs mer
  • Peter S sålde sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-09-16

Önnered
    Mycket bra och driven mäklare genom hela processen, allt från starten av att vi skall sälja vårt objekt(Radhus), tills dess att objektet blev sålt. Vi blev bemötta på ett positivt och professionellt sätt under hela processen av mäklaren.
    Kan verkligen rekommendera Lars. Läs mer
  • Gunn C sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-09-06

Eriksberg Lindholmen
    Detta är andra affären Lars Norrgren gör för oss och det är väl bevis nog. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Anna Karin H sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-09-04

Göteborg
    Lars är en väldigt engagerad, påläst och kommunikativ mäklare. Jag är extremt nöjd hur han hanterade hela processen med att sälja min lägenhet där allt flöt väldigt smidigt och jag är väldigt nöjd med slutpriset. Kan varmt rekommendera Lars! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Helene C sålde sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-07-22

Näset
    Lars är den bästa mäklaren vi någonsin arbetat med och vi har sålt och köpt flera fastigheter.. Läs mer

Senaste försäljningarna

Umbragången