Lars Norrgren
Registrerad mäklare sedan 2009-06-29
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 27 Läs vad Lars Norrgren

• Maria Y köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-06-15

2.5:a
    Skintebo - Billdal
    Jag köpte en bostadsrätt via Husman Hagberg . Trevlig och kunnig mäklare som jag kände mig trygg med. Förväntade mig en bra affär för både säljare och köpare vilket det också blev. Rekommenderar HusmanHagberg och Lars Norrgren om man vill ha en engagerad och korrekt mäklare . Läs mer
  • Majvor Linnea N sålde sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-05-13

Styrsö
    Lars Norrgren har hjälpt oss med försäljning av vårt hus.
    Detta har han skött perfekt,frågor har svarats på snabbt via Mail eller sms.
    Vi rekommenderar honom verkligen,noggrann, positiv och hjälpsam. Läs mer
  • Eva Birgitta A sålde sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-05-12

Styrsö
    Vi är väldigt nöjda . Vi har fått klara besked och feedback om det som händer. Och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Jessica R köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-02-27

2:a
    Järnbrottsparken
    Köpte lägenhet. Blev en snabb, trevlig och trygg upplevelse! Läs mer
  • Mats J köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2020-02-19

Mycket kunnig och finner svaren ingen annan mäklare jag tanvänt äffat vill eller kan finna. Läs mer
  • Agneta S sålde sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-12-16

Askim-Hult
    Min mamma sålde sin villa som hon bott i i 50 år. Lars tog stor hänsyn till min mamma och kollade hela tiden att hon var okay med vad som skulle göras.
    Dessutom pusslade han ihop alla möten så att det skulle passa när jag, dottern, var nere i Göteborg. Jobbade mycket professionellt och gav många goda råd för att på bästa sätt kunna genomföra den här försäljningen.
    Vi kan varmt rekommendera Lars Norrgren. Läs mer
  • Alexander B köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-12-07

2:a
    Billdal-Åsberget
    Helt strålande!!!!

köpte en 2a tillsammans med min sambo på sjöbackevägen 4 i Billdal och den stod Mr Norrgren som ansvarig för. Tur det.

Detta är första gången vi köper, men Lars förklarade lugnt å fint hur allt går till och märkte nog att vi inte gör detta varje dag. Tror också det blev anledning till att han va extra tydlig med att vi alltid kan rådfråga honom om precis vad som helst! Allt har upplevts som självklart för oss.

Tack Lars, lägenheten är din att sälja när det är dags!

Den bästa säljaren är den som kan vara den kunden vill att man ska vara, och det kan ni sova rätt gott över att Lars kan.

Ha det gott Läs mer
  • Fouzieh D sålde sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-10-08

Önnered
    Jag ska sälja min bostad, den är tyvärr inte såld ännu.
    Bra bemötande av mäklaren, alltid tillgänglig , trevlig och tillmötesgående.
    Tydlig budskap.
    Planeringen för försäljning och visning kunde vara något bättre.
    Han har kämpat bra. Läs mer
  • Sebastian A köpte sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-09-18

Köpte ett radhus.
    Lars var mycket engagerad och kunnig. Han fick ihop en svår affär.
    Han hjälpte oss att tänka annorlunda så att vi tillslut valde att köpa detta radhus. Idag känner vi oss väldigt nöjda att vi köpte radhuset som vi till att börja med var väldigt tveksamma på. Vi hade nog aldrig köpt huset om det inte vore för Lars. Läs mer
  • Peter S sålde sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster

2019-09-16

Önnered
    Mycket bra och driven mäklare genom hela processen, allt från starten av att vi skall sälja vårt objekt(Radhus), tills dess att objektet blev sålt. Vi blev bemötta på ett positivt och professionellt sätt under hela processen av mäklaren.
    Kan verkligen rekommendera Lars. Läs mer

Senaste försäljningarna