Lars Norrgren

Lars Norrgren

Lars Norrgren är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Väster

Lars Norrgren har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Lars Norrgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars Norrgren har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

69 omdömen om Lars Norrgren

Sedan starten hos Reco 2018
Olof A
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
Fiskebäck

Bra bemötande, snabb återkoppling! Rak och ärlig i sina svar. Rekommenderas starkt!

Peter B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
Flatås

Blev, som förväntat, väldigt bra bemött av Lars Norrman på HusmanHagberg. Det fanns ett renoveringsbehov av bostaden som gjorde att den inte nådde upp till gängse marknadsvärde, men försäljningen gick till på ett bra sätt och vi var alla nöjda med processen.

Roberto V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
Centrala Hisingen Gamla Kvillebäcken

Ett väldigt positivt bemötande, påläst om objektet och kunde på ett bra sätt besvara frågor. Smidig och hjälpsam med praktiska saker då kontraktet skulle skrivas.

Marina M

Vår upplevelse av Lars är ett otroligt trevligt bemötande, stort engagemang och han står för vad han säger. Han är snabb, effektiv och ärlig. Vi har erfarenhet av att både köpa och sälja lägenhet genom honom. Ska vi sälja igen så skulle vi utan tvekan anlita Lars och vi kan varmt rekommendera honom.

Karin Å
Sannegården

Professionell och engagerad som mäklare vid försäljning av vår lägenhet.

Susanne O
Sannegården

Rak och ärlig. Snabba svar på frågor. Trevlig och tillmötesgående.

Mohammad E
Ruddalen

Han var en trevlig människa. Han hade bra bemötande när vi träffade honom. Han var tålmodig och försökte att svara på de frågorna som vi ställde till honom.

Karin Å
Sannegården

Väldigt bra och proffesionellt hanterad affär. Lars uppfyllde alla våra förväntningar på en mäklare. Kan varmt rekommenderas.

Robert O
Järnbrott

Fantastiskt bemötande. Enkel att jobba med och tillgänglig för frågor och funderingar.

Mårten K
Eriksberg

Lars hantering av vår bostadsaffär kännetecknades av lyhördhet, stor flexibilitet, snabbhet och effektivitet, vilket med stor sannolikhet var avgörande för en snabb och problemfri försäljning där slutresultatet blev enligt vår förhoppning. .