Lars Norrgren

Lars Norrgren

Lars Norrgren är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Väster

Lars Norrgren har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Lars Norrgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars Norrgren har haft 29 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 51 Läs vad Lars Norrgren

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Järnbrott
    2022-05-19 Verifierad kund
    Lars är en otroligt bra mäklare med ett bra bemötande alltid glad och trevlig.
    Han kämpa med att får våran lägenhet såld trots dessa tider. Han gav aldrig upp!
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Tuve
    2022-04-19 Verifierad kund
    Förtroendeingivande, snabb, kan sitt område.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Ett bra bemötande, sakkunnig och God kunskap.
    Att det skulle gå fort och det gick fort.
    Lars var kunnig och trevligt bemötande kan varmt rekommendera Lars
  • Pia Lena Yvonne J
    2022-03-31 Verifierad kund
    Lars är trevlig, fint bemötande och kunnig mäklare. Förväntningarna var att försäljningen skulle bli lyckad och inte långdraget. Såldes på några dagar helt otroligt bra jobbat. Vi kan varmt rekommendera honom.
    • Kaverös
    2022-02-06 Verifierad kund
    Väldigt nöjda med mäklaren ock våran försäljning kan rekommendera han
    • C Hisingen Porslinsfabriken
    2021-12-23 Verifierad kund
    Lars har ett proffsigt och engagerat sätt som ger förtroende - han vet vad han håller på med!
    Vill ger honom mina bästa rekommendationer!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Norrgren en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
    • Tynnered Västra
    2021-11-11 Verifierad kund
    Lars har varit extremt tillmötesgående under hela processen och visat ett stort engagemang och väldigt väldigt trevlig att ha att göra med.
    Han är väldigt professionell i sin roll och hela tiden haft svar på frågor man haft. Vår första kontakt blev väldigt snabb och intensiv men även fortsättningsvis ställde han upp och var tillmötesgående på massa olika sätt i hela processen och hjälpte till. Han har även varit mycket trevlig att ha att göra med och följt upp och informerat under hela processen.
    • Fiskebäck
    2021-11-10 Verifierad kund
    Vi upplevde Lars Norrgren som mycket lugn, saklig och kunnig. Vi kan ge honom de bästa rekommendationer!
    • Fiskebäck
    2021-11-09 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och förståelse. Han beskrev en tänkt process mycket enkelt och tydligt. Mycket proffsigt.
    Detta första intryck av Mäklaren gjorde ju så klart att vi fick ganska höga förväntningar men det var ju inga som helst problem för mäklaren att infria detta.
    sammanfattningsmässigt å var Lars flexibel, snabb och mycket proffsig.
    Inget att klaga på någonstans!
    • Tuve
    2021-11-04 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemött av Lars. Vi behövde någon som var hjälpsam och kunde svara på våra frågor, och det gjorde Lars. Vid köpet har Lars varit mycket bra.