HusmanHagberg Årsta

HusmanHagberg Årsta

Välkommen till HusmanHagberg Årsta!

Letar du bostad i Årsta med omnejd? Eller går du kanske i tankarna av att sälja din lägenhet eller radhus? Oavsett vilken situation du befinner dig i så hjälper våra professionella mäklare på HusmanHagberg Årsta dig att hitta eller sälja din drömbostad.

I Årsta hittar du det bästa av två världar. Den perfekta kombinationen av närheten till stadskärnan blandat med fördelarna av närförort. Vi på Husmanhagberg är fria från banker och försäkringsbolag och agerar därför som din oberoende mäklare.

Du kan enkelt värdera din bostad genom att välja en mäklare du känner dig trygg med och be om en fri värdering här ovan. Tveka inte att höra av dig till oss.

1178 omdömen om HusmanHagberg Årsta

Sedan starten hos Reco 2020
    2023-01-31 Verifierad kund
    Johan var flexibel, påläst, intresserad och tillmötesgående. Hela affären har hittills känns smidig.
    • Hammarbyhöjden
    2023-01-31 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med försäljningen. Saga är kunnig, trevlig och hjälpsam! Hon såg till att allt flöt på smidigt och snabbt. Skulle utan tvivel anlita henne igen.
    Vad härligt att höra!! Jättekul att jag fick hjälpa er, tack för så gott samarbete. Lycka till i letandet nu :) Saga Nilsson
    2023-01-31 Verifierad kund
    My experince with Leo was tremendous. He stuck by my side even as the market went down the basment motevated me to stay positive. Leo is someone thats not just pushes you to sell or buy antyhing, he actually puts himself in your shoes. He made me feel like family raher then a client. Thanks to Leo at the Husman Hagberg team in Årsta i made a terrifik and ulikely good sale. We need more brokers like him.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    • Hammarbyhöjden
    2023-01-29 Verifierad kund
    Saga var mycket trevlig, tillmötesgående och effektiv. Som köpare kände jag mig trygg med henne och uppskattade hennes sätt att kommunicera.
    Tack så mycket för din rekommendation Sofia och så trevligt bemötande! Grattis igen till er fina lägenhet! Saga Nilsson
    2023-01-24 Verifierad kund
    Så glad att vi valde Johan för vår försäljning! Vi hade köpt en nyproduktion som blev försenad varför försäljningen av vår lägenhet drog ut över ett år på tiden men Johan höll hela tiden kontakt med oss och följde upp. Johan är en otroligt tillmötesgående, proffsig och kunnig mäklare. Väldigt trevlig och förtroendeingivande och vi kände att Johan hela tiden var väldigt driven och engagerad i att få rätt spekulanter till vårt objekt. Vi är supernöjda rakt igenom och kan verkligen varmt rekommendera Johan!
  • Elina W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    • Enskededalen
    2023-01-22 Verifierad kund
    Allan har ett mycket proffesionellt bemötande och är kunnig på sitt område. Han är lyhörd för våra behov. Vi har känt oss mycket trygga under försäljningen.
    2023-01-22 Verifierad kund
    Trevlig och schysst. Jag va köpare. Enkel att ha å göra med.
    2023-01-22 Verifierad kund
    Väldigt proffsig och hjälpsam mäklare. Rekommenderar varmt.
    Tack så mycket Yann! Så roligt att jag fick hjälpa er igen, hoppas ni trivs bra i nya lägenheten! Saga Nilsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vincent Hellman en del av HusmanHagberg Enskede
    2023-01-19 Verifierad kund
    All praktisk och formell information var på sin plats och sköttes bra. Mindre trevligt var att Vincent pressade mig som säljare onödigt mycket. Vid ett tillfälle ringde han upp då jag hade det ledande budet och undrade om jag hade mer tillgångar utifall budet skulle överträffas. Jag blev förvånad och dubbelkollade att jag hade högsta budet och bad honom återkomma om någon annan budgivare skulle lägga sig högre. Jag var dessutom tydlig med att jag ville vara noggrann och se över allt innan jag godkände affären och Vincent tjatade vi varje telefonsamtal om att en ny budgivare skulle kunna ge sig i i leken och överträffa mitt bud om jag var långsam trots att jag vi första samtalet gjorde klart att jag var beredd att ta den risken. Samma sak hände när jag påtalade att jag ville anlita en besiktningsman att se över lägenheten innan köpet. Då sa Vincent att budgivaren under mitt bud inte ville ha besiktningsman inblandad och att säljaren hade full rätt att sälja till denne istället. Detta trotts att jag hade påtalat att jag ville göra en noggrann genomgång och var medveten om potentiella konsekvenser. Allt som allt gjorde Vincent sitt formella jobb men i övrigt var det inte en bra upplevelse.
  • Mimmi
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    2023-01-19 Verifierad kund
    Johan har från första kontakt visat stort engagemang och kunnighet och vi är väldigt nöjda med valet av mäklare för att sälja vår lägenhet. Med driv, god lokalkännedom, ett stort kontaktnät och professionalism från start till mål har han i en osäker tid levererat en affär där alla parter är nöjda och vi kan tryggt rekommendera honom vidare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vincent Hellman en del av HusmanHagberg Enskede
    2023-01-18 Verifierad kund
    Vincent tog sig an min bostadsaffär med hull och hår. Han var trygg, välkomnande och kunnig. Han mötte mina förväntningar och rakt igenom kände jag mig trygg. Han var positiv och höll igång processen.
    Kan varmt rekommendera Vincent.
    Hej Susanne
    Tack för det fina omdömet och jag är glad över att du känner dig nöjda med försäljningen. Det är alltid min målsättning att du som kund ska känns dig trygg genom hela försäljningsprocessen.

Allt gott
    2023-01-18 Verifierad kund
    Väldigt bra och trevligt intryck av Vincent, otroligt hjälpsam och ärlig. Har varit tryggt att ha med honom i den snurriga process som ett lägenhetsköp är. Rak, tydlig och tillgänglig! Om det är viktigt för dig med en trevlig och personlig mäklare så är han rätt för dig!
    Hej Fanny
    Tack för ditt fina omdöme. Min målsättning är alltid att du som kund ska få personlig service och att jag ska finnas tillhands genom alla steg oavsett om du är säljare eller köpare.

Allt gott,
    2023-01-17 Verifierad kund
    Duktig mäklare med engagemang och driv. Var effektiv i både bemötande och handling samt såg till att alla parter blev nöjda.

Hade kunnat vara aningen mer införstådd i vissa frågor gällande lägenhet och förening, men hade i övrigt bra koll på allt och förde en rak dialog.

Ung och trevlig kille som är en utmärkt mäklare!
    Hej Elsie
    Tack för ditt omdöme och för den positiva feedbacken. Det är alltid viktigt för mig att vara påläst och jag tar till mig av din ord.

Allt gott,
    2023-01-17 Verifierad kund
    Johan är en mycket trevlig person att ha med att göra. Väldigt engagerad, alltid tillgänglig och följde upp löpande. Har skötte försäljningen på ett exemplariskt sätt och det kändes verkligen tryggt att anlita Johan som mäklare.
    Johan gav mig ett mycket fint bemötande och han var grundlig med att förklara hela proceduren, jag sålde lgh den första gången. En erfaren mäklare som var kunnig och påläst. Rekommenderas!
    2023-01-15 Verifierad kund
    Johan har varit professionell, trevlig och förtroendeingivande. Det har varit enkelt att före en bra dialog då Johan har legat steget före med information.
    Jag har känt mig trygg som köpare och skulle själv anlita Johan om jag skulle sälja.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    2023-01-14 Verifierad kund
    He is the trustable personal and neutral personal from buyer, seller..i have impressed the way of handling.
    2023-01-12 Verifierad kund
    Trevligt och välkomnande bemötande, kunnig och snabb på att återkoppla vid frågor och funderingar.
    2023-01-12 Verifierad kund
    Vi anlitade Johan för försäljning av två lägenheter i vår bostadsrättsförening. Johan är professionell, lyhörd, kommunikativ och metodisk. Såg hela tiden till i att vi var väl underlättade i både processen samt i kontakt med både oss som säljare och med köpare. Stockholms bästa mäklare!
    2023-01-12 Verifierad kund
    Trevligt och formellt bemött. Professionell och erfaren mäklare.
    2023-01-11 Verifierad kund
    Vincent was a great realtor, he could easily converse in English as well with no issues, bringing more comfort to attracting more clients and at the same time preventing any misunderstandings and great fluidity throughout the transaction. He was very truth worthy and very helpful, pre sale, during the sale and post sale. I was lucky to have chosen Vincent as the realtor out of the initial 4 other brokers in the Årsta area I was interested in, as he was interested in helping me as a seller to sell the apartment and to attract buyers, at no point was he pushy, as a matter of fact he took the time to clarify any question I would have had. Although some things might have been new for him, he had no issues being upfront about them and had a fantastic team behind him to help him with those questions and coming back to me very promptly. My overall experience was very positive and can definitely recommend him!
    • Globen/Johanneshov
    2023-01-06 Verifierad kund
    Trevlig och vänlig mäklare som gjorde ett utmärkt jobb.
    2022-12-28 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, man kände sig trygg som köpare! Kommer rekommendera Vincent till andra i min närhet som ska sälja alternativt köpa!
    2022-12-27 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Vincent Hellman som mäklare. Han har genomfört försäljningen av vår lägenhet på ett mycket bra sätt.

Snabb, tydlig och välfungerande kommunikation. Närvarande, vänlig och personlig genom hela processen.

Finns inget att anmärka på.
    2022-12-27 Verifierad kund
    Mycket kompetent och tydlig mäklare. Personlig och engagerad samt mycket trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2022-12-21 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött av Ola Sjölund, och han levde verkligen upp till mina förväntningar på hur en mäklare ska vara; förtroendeingivande, vänlig och med en viss humor. Han var/är också lätt att få kontakt med, både socialt och digitalt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-12-20 Verifierad kund
    Vi gillade verkligen samarbetet med Allan under den långa tiden det tog för oss från första kontakten tills vi äntligen var redo att sälja. Han hjälpte oss genom hela processen med mycket tålamod och bra råd. Vi är supertacksamma och kan varmt rekommendera Allan som mäklare.
    Tack Alke för rekommendationen och framförallt det fina samarbetet från första början :) Är glad att ni till slut hittade ett nytt passande boende och jag hoppas att ni trivs bra. Önskar en god fortsättning! Allan Mohmand
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-12-16 Verifierad kund
    Mycket kompetent, trevlig och noggrann. Rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2022-12-14 Verifierad kund
    Ola har varit tillmötesgående och proffesionell i sitt uppdrag
    2022-12-14 Verifierad kund
    Han har verkligen kämpat och lagt ner sin själ och hjärta för att få min lägenhet såld i denna tuffa marknad. Alltid snabbt och bra bemötande från honom. Kan inte annat än varmt rekommendera!
    Ja vi fick kämpa lite Alma men det gör jag så gärna, jag ger inte upp i första taget och det gör uppenbarligen inte du heller, tålamod lönar sig:) framförallt i denna marknaden. Bra jobbat Alma och jag önskar dig lycka till med ditt nästa boende! Allt gott Johan Nilsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2022-12-11 Verifierad kund
    Ola var toppen! Proffsig, tydlig, informativ och kommunikativ. En trygg mäklare som vi rekommenderar.
    Tack så mycket Magnus för att du tog dig tid att ge mig en rekommendation , det glädjer mig att ni är nöjda.

Ska bli kul att få se er bostad när ni är färdigrenoverade. MVH Ola
    Ola Sjölund
    2022-12-08 Verifierad kund
    Mejlade honom sent under en söndagkväll och bad om visning. Han svarade direkt och vi planerade in visning dagen därpå. Någon dag senare har jag köpt bostadsrätten.

”Äntligen en påläst mäklare” tänkte jag på visningen. Märkte direkt att han har fullständigt koll på såväl området som föreningen och lägenheten specifikt. Jag har uppskattat Johan sedan första kontakt, och han är ett solklart val den dagen jag väljer att sälja.
    Väldigt fina ord William, tack för det! Kul att få förmedla en lägenhet till en kunnig köpare, alltid roligt att prata föreningsekonomi:) Hoppas du kommer trivas här i Årsta, superfin lägenhet du köpt! Är det något så hör av dig. Allt gott! Johan Nilsson
    2022-12-07 Verifierad kund
    Mycket proffsig och bra mäklare som är inlyssnande och flexibel. Skulle rekommendera honom till alla som ska sälja bostad i hans område. Han har bra erfarenhet av vad köpare vill ha och vart nivåerna ligger.
    • Liljeholmen
    2022-12-04 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och lösningsorienterad. Gjorde det där lilla extra för att få allt att fungera. Otroligt bra mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-12-01 Verifierad kund
    Trevlig och personlig mäklare
    Kunnig och engagerad i objektet
    Lätt att nå under processen
    Bra uppföljning av de olika stegen under budgivningen
    Mycket grundlig och omfattande information vis själva köpmötet
    Tack för detta fina omdöme och för en trevlig kontakt under resans gång! Vi ses om några veckor. Marcus Andersson
    2022-11-29 Verifierad kund
    Marcus är en trygg och duktig mäklare med stor erfarenhet vilket märks i sättet han hanterade vår försäljning. Rakt igenom tydligt och bra kommunicerat från Marcus sida. Han är en mycket kunnig mäklare och duktig på sitt jobb. Dessutom mycket trevlig och lätt att samarbeta med.
    Tack Erik, och tack för förtroendet att hjälpa dig igen - resultatet blev bra efter ett lyckat samarbete!
    Jag ser fram emot att ses igen när det är dags för tillträde. Allt gott!
    Marcus Andersson
  • Iren Å
    2022-11-29 Verifierad kund
    Har enbart positiva omdömen om Marcus Andersson.
    Tack Iren, vad roligt att läsa! Ha det så gott så ses vi när det är dags för inflytt. Marcus Andersson
    2022-11-29 Verifierad kund
    Vi köpte ett objekt som Johan förmedlade och vi var väldigt nöjda. Snabb återkoppling och hjälpsam genom hela processen vilket fick oss att känna oss trygga genom hela affären.
    Hej Gabriel! Tack för de fina orden, ni kommer trivas bra i den lägenheten det är jag övertygad om. Lätta och bra köpare, det uppskattas verkligen! Är det något jag kan hjälpa er med så säg till, jag finns här! Johan Nilsson
    2022-11-28 Verifierad kund
    Mycket professionell med känsla för hantverket. Trevlig, snabb och tydlig i sin kommunikation! Hjälpte både mig och min syster med gott resultat, trots tuffa tider på bostadsmarknaden.
    Tack Hjalmar för detta fina omdöme, & tack själv för en rak, tydlig och fin kontakt under denna resa :)
    Vi ses snart!
    Marcus Andersson
    2022-11-28 Verifierad kund
    Saga är en mycket trevlig, lugn o proffsig mäklare. Uppdaterade oss regelbundet vad som var på gång. Hon lyckades trots nedgång på marknaden snabbt sälja vår lägenhet till ett pris över vår förväntan.
    Vi kan varmt rekommendera henne.
    Tack så mycket för rekommendation (samt chokladen igen som jag redan börjar nalla på) och ett fint samarbete med er! Var ju super att ni fick till ett nytt badrum. Vi hörs om allt framåt, ha en härlig jul innan dess! Saga Nilsson
  • Anette
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-11-16 Verifierad kund
    Johan är en mycket kompetent, ärlig och trevlig mäklare med stor lokalkännedom som hjälpte mig sälja en BR 3:a på en i dagsläget oförutsägbar och rätt svår marknad. Han har varit stöttande och hört av sig löpande för att följa upp min process som säljare. I mäklararvodet ingick även stylinghjälp som jag är helt övertygad hjälpte till att snabba på försäljningen och hitta rätt köpare. Jag är väldigt nöjd med att ha anlitat Husman Hagberg för andra gången i rad.
    Stort tack för de fina orden Anette. Superfin lägenhet jag fick äran att förmedla, vi ihop gjorde det väldigt bra och du var ju väldigt engagerad vilket jag uppskattar enormt. Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya borta i Stureby och är det något du behöver hjälp med så vet du var jag finns:) Johan Nilsson
    2022-11-15 Verifierad kund
    Vänlig, tydlig och kunnig!
    Tack Vincent
    2022-11-07 Verifierad kund
    Alltid ett trevligt och glatt bemötande. Proffesionellt och ett alert agerande gentemot nya intressenter när det gäller att ta kontakt och planera in privatvisningar. Bra på att återkoppla och uppdatera mig som säljare. Väldigt hjälpsam och upplevdes inte ha några som helst bekymmer att göra det ”lilla extra” för båda parter. Hela processen kändes väldigt trygg och bra med Leo som mäklare.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Leo is really good at focusing on what customers need and with great patience. Because I am a foreigner who moved to Sweden not long ago, I needed someone to help me to do the translation when I was communicating with the bank. This entire process with the bank took us more than 3 weeks since we have decided to sign the contract with the seller. In order to help us not to lose this opportunity to buy the apartment we are satisfied with, Leo always gave us support quickly and responded to any of our questions almost immediately, even on weekends and late evenings. Really appreciated and good luck!
  • Xinxing W
    köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    pålitlig
    2022-11-05 Verifierad kund
    Inget att klaga på. Mycket trevlig.
    Skönt att höra det! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och grattis till nya huset! Saga Nilsson
    2022-11-05 Verifierad kund
    Kommunikativ, kunnig om marknaden och mycket trevlig
    Härligt att höra! Tack för rekommendation och ett enkelt samarbete med er. Roligt att det både blev försäljning och köp under bara några timmar, det var ju målet! :) Saga Nilsson
    2022-11-05 Verifierad kund
    Leo är lugn glad och trevlig. Han är flexibel för att gå sin kund och säljare till mötes, detta uppskattas oerhört mycket.
    Har bara positivt att säga om Leo som mäklare.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Johan gör en bra intryck från början. Han är trevlig, mycket tillgängligt och gav mig bra råd utan att pusha mig att göra som han tycker. Tack!
    Hej Lily! Jag säger detsamma, väldigt trevligt samarbete som ledde till en fin försäljning! Är det något jag kan hjälpa er med så är det bara att hör av er! Allt gott! Johan Nilsson
    • Globen/Johanneshov
    2022-11-03 Verifierad kund
    Supersmidig process trots att jag inte kunde vara på plats! Mycket trevligt bemötande.