HusmanHagberg Årsta

Hjälmarsvägen 41, 120 53 Årsta — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Årsta!

Letar du bostad i Årsta med omnejd? Eller går du kanske i tankarna av att sälja din lägenhet eller radhus? Oavsett vilken situation du befinner dig i så hjälper våra professionella mäklare på HusmanHagberg Årsta dig att hitta eller sälja din drömbostad.

I Årsta hittar du det bästa av två världar. Den perfekta kombinationen av närheten till stadskärnan blandat med fördelarna av närförort. Vi på Husmanhagberg är fria från banker och försäkringsbolag och agerar därför som din oberoende mäklare.

Du kan enkelt värdera din bostad genom att välja en mäklare du känner dig trygg med och be om en fri värdering här ovan. Tveka inte att höra av dig till oss.

Läs vad 861 kunder tycker om HusmanHagberg Årsta

• 2020-06-01

Kimberley H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt och lugnt bemötande från Marcus. Han var förstående gällande att detta var vårt första lägenhetsköp och att vi behövde lite extra vägledning genom processen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-05-29

Robin B skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus bidrog med mycket god lokalkännedom och kunde verkligen motivera för spekulanterna att köpa just vår bostad. Det resulterade i ett försäljningspris utöver får förväntan! Bra kommunikation genomgående under processen. Vi rekommenderar Marcus! Mvh Robin & Mikaela Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Robin B
    Många och varma tack för detta fina omdöme. Tack också för ett fint samarbete och god dialog!
    Allt gott,

Marcus
  • 2020-05-29

Fredrik E skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har precis köpt vår första lägenhet med hjälp av Marcus. Vi uppskattade verkligen hans goda kommunikationsförmåga, transparens och hans trevliga sätt. Vi kände oss i väldigt trygga händer på våra första steg på bostadsmarknaden. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Fredrik E
    Tack för detta, Fredrik! Glädjande att höra att ni har känt er trygga under resans gång - viktigt i dessa stora affärer!

Vi ses snart!
  • Ellinore J

2020-05-28

Ellinore J skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Jag och min man sålde precis våran två i Stureby. Eftersom det är dessa oroliga tider och man inte vet hur marknaden ser ut var vi oroliga för att ingen försäljning skulle bli av. Men Ola från Husman Hagberg i Enskede klarade av att sälja lägenheten innan visning! Från start fick vi ett bra intryck av Ola! Han var trevlig, engagerad och visste verkligen vad han gjorde! Vi rekommenderar varmt!! ☺️ Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Ellinore J
    Tack Ellinore, kul att höra att ni är nöjda. Ni har varit mycket enkla att samarbeta med. Hörs snart inför nyckelöverläming.
  • 2020-05-28

Josefine Q skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi hade Markus som mäklare när vi sålde vår bostadsrätt. Vi kunde inte vara mer nöjda med valet av mäklare. Markus är inlyssnande och tydlig och har skapat en trygg process trots oroliga Coronatider. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Josefine Q
    Tusen tack, Josefine! Roligt att läsa. Det har varit väldigt trevligt att arbeta med er!

Lina A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Var på visning i en treroms leilighet i Lindgården, og ble møtt av megleren Allan Mohmand. Han var veldig imøtekommende og hyggelig. Våres spørsmål ble vel besvart og han kunne gi oss mye informasjon om både leiligheten og området. Utrolig fornøyd med den kontakten vi har hatt, at han har vært tilgjengelig,profesjonell, fleksibel og forståelig. Tar kontakt med han igjen den dagen det er tid for å selge, og anbefaler han på det sterkeste. Läs mer
    2020-05-27 Allan M svarar Lina A
    Tusen tack Lina för det fina omdömet och rekommendationen, jag blir stolt över att jag lyckades uppfylla era förväntningar vid köpet av er nya härliga bostad! Får se till att öva mer på min norska fram tills tillträdet bara :D Ha en härlig sommar så ses och hörs vi!

Ted H skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte lägenhet genom Emil på HusmanHagberg och har blivit otroligt bra bemötta genom hela processen. Som förstagångsköpare uppskattade vi väldigt mycket Emils goda råd på vägen och att han alltid var snabb på att svara på våra frågor om både stort och smått. Vi är mycket tacksamma och nöjda över att ha haft Emil som mäklare! Läs mer
    2020-06-01 Emil C svarar Ted H
    Hej Ted!
    Tack för dina ord, de värmer. Jag har själv varit där, ny på marknaden. Roligt att ni uppskattar min hjälp. Jag brinner extra mkt för att hjälpa nya på bostadsmarknaden. Grattis till er fina lägenhet.

Yasir K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vår spontana kommentar efter att kontraktet var påskrivet var att Allan var professionell ut i fingerspetsarna, mycket flexibel, alltid nåbar, tog sig tid med frågor och funderingar och var väldigt trevlig.

Vi är otroligt nöjda och obeskrivligt glada för det fina hus vi fått. Jag kan bara starkt rekommendera Allan. Tummen upp och fortsätt så. Läs mer
    2020-05-27 Allan M svarar Yasir K
    Tack så mycket för det fina omdömet Yasir, det värmer att läsa och jag är glad att jag fick vara till hjälp med ert nya boende! Ha en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet :)
  • 2020-05-25

Andreas G skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil har på ett lugnt och tryggt sätt förmedlat vår bostad i tider som kan uppfattas som kämpiga. Vi kände fullt förtroende för Emil genom hela processen och i slutändan så levererades ett slutpris som vi var nöjda med. Vi kan varmt rekommendera Emil vidare! Stort tack. Läs mer
    2020-06-01 Emil C svarar Andreas G
    Tack Andreas och Sara för er rekommendation. Tack för ert förtroende. Ni har vart exemplariska säljare och grattis till försäljningen. Hoppas ni finner ert nya drömboende snart.
  • 2020-05-22

Helene W skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Saga N är snabb, effektiv och mycket trevlig att samarbeta med. Vi sålde en etta i Bagarmossen och hon fortsatte arbetet tills det fanns en köpare. Toppen, helt enkelt. Läs mer
    2020-05-26 Saga N svarar Helene W
    Tack Helene! Kul att ni valde HusmanHagberg igen och att jag fick hjälpa till med er lägenhet! Önskar er en fin sommar!
  • Zandra H

2020-05-21

Zandra H skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har blivit mycket väl bemött och omhändertagen som kund av Saga. Jag har upplevt henne som mycket kompetent på så vis att hon givetvis är kunnig inom sin bransch men även flexibel, väldigt trevlig, närvarande och tillgänglig. Saga har verkligen överträffat mina förväntningar och jag har känt mig trygg som kund hos henne! Läs mer
    2020-05-26 Saga N svarar Zandra H
    Tack så mycket Zandra för din rekommendation! Som sagt väldigt härligt att samarbeta med dig! Vi hörs om tillträdet, sen får du ha det så bra i Luleå och en fin sommar.
  • 2020-05-20

Sahar A skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Vi har sålt en 3a i blåsut. Ola är driven och engagerad samt kunnig och trovärdig. Kommunikationen fungerade utmärkt, gav bra information under processen vilket kändes tryggt. rekommenderar varmt. Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Sahar A
    Hej , tack för er rekommendation, förhoppningsvis så kan jag sälja ett nytt boende till er inom kort.
  • 2020-05-20

Agneta D skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Sålde en 2a på Lagavägen i Bagarmossen
    Ola har ett utmärkt sätt att bemöta sina kunder lätt att få kontakt med om man har frågor .
    Ja Ola är en bra mäklare och en god säljare alltså en kombination som behövs i denna tid . Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Agneta D
    Hej Agneta, tack för din fina rekommendation. Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende!
  • 2020-05-19

Karin G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag sålde min lägenhet, en tvåa i Skarpnäck, med hjälp av Allan i maj 2020. Han är väldigt lätt att jobba med, effektiv, noggrann och trevlig. Det kändes väldigt tryggt att ha en mäklare med stor kännedom om området. Full pott till Allan! Läs mer
    2020-05-19 Allan M svarar Karin G
    Tusen tack för omdömet Karin, det har varit superkul att få jobba tillsammans denna gång, förhoppningsvis hittar vi något nytt passande också tillsammans! Ha det gott så hörs vi framöver :)
  • 2020-05-18

Patrik S skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevligt professionellt bemötande. Inget att anmärka på öht. Läs mer
    2020-05-18 Saga N svarar Patrik S
    Härligt att höra! Tack så mycket för din kommentar!
  • Gareth J

2020-05-16

Gareth J skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Jag har sålt min villa under Coronapandemin och mitt i detta kaos har Ola konsekvent varit oerhört lugn, stadig och pålitlig, följaktligen mycket förtroendeingivande. Han har genomgående haft ett proffsigt bemötande och varit noga med sina förberedelser för att kunna svara på allsköns frågor som dykt upp under visningarna. Dessutom har Ola varit duktig på att följa upp alla tänkbara köpare så att jag som säljare hela tiden upplevt att han agerat aktivt för en god affär. Jag kan varmt rekommendera Ola om du går i säljtankar. Läs mer
    2020-06-01 Ola S svarar Gareth J
    Tack för för de fina orden, det har varit roligt att arbeta tillsammans med er. Huset ni sålde är superfint och jag tror att köparna är väldigt taggade på sitt nya hem. Skönt att allt gick i lås så ni kan flytta till ert nya boende, hörs snart!
  • 2020-05-15

Emma S skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en lght söder om söder. Proffsigt bemötande av Saga. Lugn och saklig. Finns inget att klaga på alls! Läs mer
    2020-05-15 Saga N svarar Emma S
    Härligt att höra Emma! Ni passar perfekt för lägenheten så grattis igen och tack för din Reco! Vi hörs kring tillträdet!
  • 2020-05-13

Pontus K skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålt en lägenhet om 5 rum. Saga Nilsson var engagerad, lugn och proffsig genom hela processen från värdering till kontraktskrivande. Läs mer
    2020-05-13 Saga N svarar Pontus K
    Tack så mycket Pontus före din rekommendation! Som sagt, det uppskattas verkligen!
    Vi hörs kring tillträdet!
  • 2020-05-05

Jesse F skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil and his colleague Leo were the estate agents in charge of the sale of our apartment in Gamla Enskede. I am happy to say that I am extremely satisfied with the service they provided and would undoubtedly recommend both/either one of them to anyone who needs help in sealing a property deal.

From our first meeting both Emil and Leo showed a great deal of professionalism and in-depth knowledge of the sector's current climate. My partner and I were immediately impressed by their approachability, knowledge and foresight.

Emil and Leo conducted their business with clarity, never failing to communicate their opinions and recommendations to us. They were perfect intermediaries between us, the sellers, and those who were interested in our property. They were positive and proactive from beginning to end, often getting out of their way to offer us the best possible service.

In a sector that is oftentimes marked by speculation and uncertainty, Emil and Leo's honesty and straightforwardness were genuinely appreciated by both me and my partner. All in all, I can confidently attest that Emil and Leo are two professionals operating on top of their game. Läs mer
  • 2020-05-05

Zanna L skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har sålt 2 lägenheter och köpt 1 lägenhet med hjälp av Marcus som mäklare! Jag har bara positiva saker att säga både som säljare och köpare. Marcus är en mäklare jag litar på till 100%, jag får svar på frågor som jag har utan att känna mig dum. Jag vet att det blir en trygg resa fram till kontrakt utan några krångligheter längs resans gång. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Zanna L
    Tusen tack för detta Zanna! Ja, det har blivit en del kontakt under åren. Roligt att jag fick möjlighet att hjälpa dig med köp och försäljning även denna gång!
  • 2020-05-04

Rasmus W skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket trevlig mäklare som, gjorde ett gott första intryck på oss. Hon sålde vår 56kvm stora två i Hammarbyhöjden. Vi fick ett professionellt bemötande och ett bra helhetsintryck av Saga. Hon levererade och gjorde ett toppen jobb! Vi är nöjda! Läs mer
    2020-05-05 Saga N svarar Rasmus W
    Tack så mycket för er fina rekommendation! Det blir jag väldigt glad för.
    Och för gott samarbete med er! Vi ses på tillträdet framöver, ha det så gott tills dess!
  • 2020-05-04

Maria V skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har köpt en bostadsrätt där Marcus var mäklare. Han är en kunnig och professionell mäklare som var inlyssnande gällande mina behov/önskemål, och gav mig tips och hjälp utöver förväntat. Han återkopplar direkt och sakligt, och lyfter viktiga frågor mellan säljare och köpare. Jag rekommenderar Marcus! Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Maria V
    Tack för detta fina omdöme Maria! Det är glädjande att läsa :-)
    Vi ses om några veckor!
  • 2020-05-02

Tove A skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Har sålt en 2:a i Enskede genom Leo. Leo har ett trevligt och proffsigt bemötande, var tillgänglig och svarade snabbt på frågor. Fick lägenheten såld innan visning. Läs mer
    2020-05-04 Leo W svarar Tove A
    Stort tack för förtroendet att sälja din bostad! Även roligt att så snabbt hitta en bra köpare och att allting gick smidigt. Vi ses nästa vecka på tillträdet. Ta hand om er!
  • 2020-05-01

Helena O skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köp av ny bostad samt försäljning av nuvarande höll Marcus Andersson i. Engagerad och proffsig, skaffade sig personkännedom och tog sig tid för att ro affären i hamn. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Helena O
    Tack så mycket Helena! Väldigt kul att vi fick ihop allting, och att vi hittade drömlägenheten till slut. Vi ses inom kort!
  • 2020-04-30

Anna M skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus har sålt vår lägenhet i Bagarmossen. Jag har tidigare träffat honom på visningar och blev imponerad av hans professionella och trevliga sätt. Jag hade därmed höga förväntningar, vilka infriades med råge. Vi sålde i samband med coronakrisen, vilket innebar en generellt orolig och oförutsägbar marknad, men Marcus lotsade oss lugnt och tryggt genom hela försäljningsprocessen. Han är väldigt ambitiös och visade prov på stor flexibilitet, lyhördhet och hjälpsamhet, så att både vi och köparen blev nöjda. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Anna M
    Tack Anna för denna novell! Wow. Vi gjorde detta bra tillsammans, med goda förberedelser, hårt jobb från båda håll och tålamod på det. Resultatet blev bra! Vi ses snart!
  • 2020-04-29

Marie N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt en bostadsrätt. Har fått god hjälp av mäklare med frågor och funderingar, och har opplevd god dialog hela vägen. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Marie N
    Vad roligt att höra, Marie! Önskar dig ett varmt lycka till med din nya lägenhet!
  • 2020-04-28

Mikael E skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Jag har köpt en lgh i Årsta som låg under kommande försäljning. Det hela gick snabbt och smidigt med att kunna se lgh på kort varsel. Hela affären genomfördes smidigt, jag är nöjd. Läs mer
    2020-04-29 Leo W svarar Mikael E
    Härligt att höra att du är nöjd Mikael, det är viktigt för mig!
    Tror att du kommer trivas bra i din nya bostad.
    Hör av dig om det skulle dyka upp några frågor, annars så ses vi på tillträdesdagen
  • Eric H

2020-04-28

Eric H skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Innan jag sålde min 2:a så var jag i kontakt med 4-5 olika mäklare på olika byråer.
    Mitt val föll på Leo som är väldigt lyhörd, jordnära och sätter sig in i både säljare och köpares situation.

Leo matchade ihop min lägenhet med en potentiell köpare väldigt snabb och det var över förväntan i dessa tider. Riktigt bra jobbat!

Rekommenderar varmt Leo och HusmanHagberg Årsta.

/ Eric Holmblad Läs mer
    2020-04-29 Leo W svarar Eric H
    Tack Eric!
    Väldigt tacksam över att jag fick hjälpa dig med försäljningen och extra roligt att det blev en bra och snabb försäljning!

Önskar er lycka till framöver så hörs vi snart!
    Leo W gillar detta
  • 2020-04-27

Hans W skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Har varit med vid försäljning Bagarmossen samt vid köp av ny lgh i Skarpnäck för min dotters räkning med fullmakt.
    Marcus är en mycket trevlig och kompetent mäklare inger trygghet och samspelar på ett mycket professionellt sätt.

Marcus levde mer än väl upp till mina förväntningar.

Han överträffar den schablon bild som jag har av mäklare. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Hans W
    Tackar så hjärtligt för detta, Hans! Väldigt roligt att läsa. Önskar en fortsatt fin sommar!
  • 2020-04-27

Dennis V skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag ville få hjälp att sälja en 3:a i Skarpnäck. Marcus som jag valde att anlita kände väl till marknaden i området och hade snabbt en åtgärdsplan på hur han skulle jobba med att lägga ut och arbeta kring detta projekt.
    Kontakten med Marcus var suverän hela vägen från första kontakt tills det att lägenheten var såld. Marcus kompetens inom området gjorde att jag kunde känna mig lugn och trygg under försäljningen och alla frågor jag hade kunde vi snabbt klara ut tillsammans.

Med vänlig hälsning, Dennis. Läs mer
    2020-06-01 Marcus A svarar Dennis V
    Tack Dennis för detta och för ett fint samarbete! Superroligt att läsa! Vi ses snart :-)
  • 2020-04-25

Ingela Kristina P skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte min trea genom Allan och han var både tålmodig o gav snabb respons på mina frågor.
    Han gav ett intryck att inte vara en mäklarsnobb samtidigt som han höll en professionell ton. Genom det fick han mitt förtroende! Läs mer
    2020-04-27 Allan M svarar Ingela Kristina P
    Hej Ingela, tack för omdömet och att du uppskattade mitt sätt att arbeta men framförallt till nya bostaden! Ha det gott och önskar all lycka med egna försäljningen nu :)

Liv A skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har köpt en lägenhet och jag är jättenöjd med Saga som mäklare. Jag tycker att hon var tillgänglig och tydlig vilket bidrog till att köpet kändes tryggt. Läs mer
    2020-04-23 Saga N svarar Liv A
    Tack Liv! Det blir jag glad för! Kommer som sagt gärna förbi sen och ser hur du fått det när du flyttat in och pysslat lite!

Jimmy Z skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag sålde min lägenhet i Skarpnäck via Allan.
    Han har varit trevlig, kommunikativ och taktisk under hela processen.
    Allan har levererat allt vad jag har förväntat mig och lite därtill bland annat försäljningspris, flyttdatum och dessutom en innovative online visning.
    Allan är en mäklare som man kan lita på!!! Läs mer
    2020-04-23 Allan M svarar Jimmy Z
    Tusen tack för de fina orden Jimmy, är tacksam för att ha uppnått era förväntningar från att vi sågs första gången för snart ett år sen. Håller tummarna för att ni hittar rätt hus nu :) Vi hörs!

Rebecca W skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en tvåa i Hammarbyhöjden. Saga gav ett proffsigt, tillmötesgående och trevligt bemötande! Läs mer
    2020-04-23 Saga N svarar Rebecca W
    Kul att höra! Tack! Där kommer du trivas bra :) Vi hörs framåt!

Irmgard M skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Trevlig lyhörd o kunnig
    Höll mig hela tiden uppdaterad Läs mer
    2020-04-23 Saga N svarar Irmgard M
    Uppskattar din rekommendation och att jag fick hjälpa er med försäljningen! Vi hörs mer framåt! Tack!
  • 2020-04-22

Therese N skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Saga var jättetrevlig och tillgänglig, lugn och kompetent. Läs mer
    2020-04-23 Saga N svarar Therese N
    Tack Therese, uppskattar verkligen din rekommendation! :) Vi ses på tillträdet!
  • 2020-04-22

Christian C skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola var mäklaren när vi nyligen köpte radhus.
    Vi har haft en hel del kontakt under processen och jag är mycket nöjd! Ola är väldigt lätt att ha och göra med, och samtidigt väldigt seriös och professionell.
    Vi är så pass nöjda att vi nu valde Ola som mäklare när vi säljer vår lägenhet. Läs mer
    Ola S gillar detta
  • 2020-04-20

Karin Maria P skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte lägenhet genom Saga. Lugn och proffsig, kändes tryggt som förvirrad och nervös köpare! Läs mer
    2020-04-22 Saga N svarar Karin Maria P
    Tack så mycket Karin! Härligt att höra! Och den bostaden passar ju dig perfekt! :)
  • 2020-04-19

Konstantin S skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Mycke trevlig mäklare , jag sålde lägenheten och är nöjd. Läs mer
    2020-05-04 Ola S svarar Konstantin S
    Tack så mycket, det har varit kul att arbeta tillsammans med er. Syns snart för nyckelöverlämning.
  • 2020-04-19

Marie G skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Emil är en engagerad mäklare som finns där för köparen. Trevligt och proffesionellt bemötande. Jag förväntar mig att jag ska kunna få tag på den mäklare jag ska köpa av vilket Emil uppfyllde. Det var en trevlig och trygg köpupplevelse Läs mer
    2020-05-04 Emil C svarar Marie G
    Hej Marie!
    Tack för din rekommendation. Roligt att ni tyckte om mig som er mäklare. Varmt välkommen till Gamla Enskede och hör av er om jag kan hjälpa er med något annat.

Alexander J skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Kanonbra mäklare!
    Super bra bemötande
    Rekommenderar starkt Läs mer
    2020-05-04 Emil C svarar Alexander J
    Hej Alexander!
    Kul att du gillade mitt arbete. Ni är väldigt trevliga och mysiga som köapre. Jag hopaps ni skall trivas bra i er superfina lägenhet.

Eddie Ö skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Jättebra vägledning genom mitt första bostadsköp. Läs mer
    2020-05-04 Ola S svarar Eddie Ö
    Hej Eddie, kul att du är nöjd. Du har köpt en jättefin första bostad. Hoppas du kommer trivas!.

Linnea Å skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi är så nöjda med hur Emil hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Gamla Enskede. Vi mötte med fyra olika mäklare, och Emil var ett självklart val för oss efter vårt möte. Han var professionell och tydlig från början till slut och höll oss uppdaterade dagligen på hur försäljningen gick. Emil analyserade även vår bostadssituation och planerade försäljningen utifrån våra förutsättningar, vilket vi tror hade stor påverkan på slutpriset. Vi uppskattar speciellt hans personliga och proffsiga approach, där kontakten med spekulanter, köpare och oss som säljare värderades stort. Emil är inte rädd för att gå ett extra steg för att se till till att både säljare och köpare blir mer än nöjda, vilket bland annat visade sig genom hans vilja att hjälpa köparen med lånelöfte genom att kontakta den lokala banken själv. Vi kan inte annat än rekommendera Emil och kommer själva att vända oss till Emil vid framtida bostadsförsäljningar. Tack! Läs mer
    2020-05-04 Emil C svarar Linnea Å
    Wow, tack Linnea. Vilken fin rekommendation. Jag uppskattar att du tog dig tid att skriva om mig och mitt arbete med försäljningen av er fina lägenhet i Gamla Enskede. Det har varit ett nöje att hjälpa er. Vi ses igen.
  • 2020-04-13

Johan H skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Mäklare med jättebra bemötande och starkt driv, jobbade hårt för att nå ett bra resultat vid vår försäljning. Läs mer
    2020-05-04 Ola S svarar Johan H
    Härligt att ni är nöjda, det är väldigt viktigt för mig. Hoppas ni kommer trivas bra med ert nya hem. Syns snart på tillträdet.
    Ola S gillar detta
  • 2020-04-09

Cecilia L skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Snabb återkoppling och fin förståelse för en nervös och velig köpare. Läs mer
    2020-04-13 Saga N svarar Cecilia L
    Tack så mycket Cecilia för din rekommendation! Jättefin lägenhet du kommer flytta in i snart! Vi ses på tillträdet :)
  • Kasper N

2020-04-08

Kasper N skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag köpte en 1a vid Gullmarsplan, Allan var mycket tillmötesgående och fick därigenom köpet att gå mycket fort och smidigt. Läs mer
    2020-04-14 Allan M svarar Kasper N
    Tack för omdömet Kasper, kul att du var nöjd med min insats i samband med köpet - är säker på att du kommer stormtrivas! Vi hörs och ses!

Bo N skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte lägenhet. Allan var tydlig och gick noggrant igenom alla papper med oss köpare/säljare och förklarade hela förloppet. Mycket bra bemötande. Läs mer
    2020-04-08 Allan M svarar Bo N
    Tack för omdömet Bo, känns bra för mig att ni blev nöjda med mitt arbete kring Kaspers nya bostad! Ha en härlig påsk så hörs vi framåt!

Annika M skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Den korta kontakt vi hade över telefon och mail var bra. Läs mer

Adam A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde min 1a med Allan nyligen! En suverän upplevelse! Allan hade genom hela processen enormt tålamod, och skänkte lugn i dessa oroliga tider.
    Han är kunnig, lättsam och jobbar hårt, rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-08 Allan M svarar Adam A
    Tusen tack för rekommendationen Adam, det värmer att läsa! Har varit extra kul att få varit med från början på din och Julias resa vidare till nästa boende. Vi håller kontakt framåt och passar på önskar er båda en härlig påsk!
  • 2020-04-05

Annika J skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Köpte en bostadsrätt i Stureby innan visning. Mäklaren var tillmötesgående och proffsig. Affärer gick lätt och smidig och vi alla var nöjda Läs mer
    2020-04-06 Leo W svarar Annika J
    Tack Annika för att jag fick hjälpa dig att hitta bostad! Hoppas du kommer trivas, vi ses på tillträdesdagen. Bara att höra av dig om det uppstår några frågor eller funderingar.

Hjälmarsvägen 41, 120 53 Årsta