HusmanHagberg Årsta

HusmanHagberg Årsta

Välkommen till HusmanHagberg Årsta!

Letar du bostad i Årsta med omnejd? Eller går du kanske i tankarna av att sälja din lägenhet eller radhus? Oavsett vilken situation du befinner dig i så hjälper våra professionella mäklare på HusmanHagberg Årsta dig att hitta eller sälja din drömbostad.

I Årsta hittar du det bästa av två världar. Den perfekta kombinationen av närheten till stadskärnan blandat med fördelarna av närförort. Vi på Husmanhagberg är fria från banker och försäkringsbolag och agerar därför som din oberoende mäklare.

Du kan enkelt värdera din bostad genom att välja en mäklare du känner dig trygg med och be om en fri värdering här ovan. Tveka inte att höra av dig till oss.

Läs vad 1315 kunder tycker om HusmanHagberg Årsta 2

• Svedmyra
    2022-01-26 Verifierad kund
    Bara bra saker att säga om Saga. Snabb med att svara, tillmötesgående, flexibel och väldigt trevlig!
    Tack så mycket Sunniva! Jätteroligt att det blev ni som köpte! Grattis igen! Fortfarande avis på att få flytta in i de fina BR-radhuset :) Där kommer ni trivas superbra! Saga Nilsson
    • Svedmyra
    2022-01-26 Verifierad kund
    Vi träffade Saga på en visning och fick på en gång förtroende för henne och ville ha henne att sköta vår försäljning. Saga är oerhört professionell och som säljare har vi hela tiden känt oss väldigt trygga. Vi kan helt klart rekommendera henne.
    Vad roligt att höra! Tack så mycket för det! Kändes faktiskt väldigt självklart från att vi sågs på visning att vi skulle ha ett bra samarbete. Glad att få hjälpa er med er fina bostad och att det gick så pass smidigt! Saga Nilsson
    2022-01-26 Verifierad kund
    Trevlig och lättsam, snabb på att återkoppla och hade koll på allt. Seriös och effektiv!
    2022-01-26 Verifierad kund
    Har varit närvarande och hade en bra genomgång vid kontraktskrivning.
    2022-01-23 Verifierad kund
    Engagerad mäklare som snabbt ordnade med visning. Känns tryggt med allt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-01-22 Verifierad kund
    Marcus har tagit ansvar för försäljningen av vår lägenhet från början till slut! En mäklare som är mycket lätt att kommunicera med, pålitlig och levererar mer än vad som kan förväntas. Vi rekommenderar varmt att anlita Marcus!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-01-21 Verifierad kund
    Att sälja min lägenhet med hjälp av Johan som mäklare och Husman Hagberg har varit toppen. Alltid positiv, gott bemötande och hela tiden tillgänglig för både stora och små frågor. Skulle säga att ni överträffade mina förväntningar och jag känner att kontakten med er var mycket mer personlig än den kontakt jag haft med tidigare mäklarfirmor, vilket jag ser som mycket positivt.
    Fem av fem!
    2022-01-21 Verifierad kund
    Jag hade tur med hans arbete. Han förklarat för mig hur och vad ska man göra. Han var hela tiden på tråden. Besvarad alla mina frågor. Jag kände min trygg. Och mycket glad över resultatet. Han är proffs!!!. Stor tack! Mvh Natalie.
    2022-01-21 Verifierad kund
    Bra mäklare! Bra bemötande, tillmötesgående, tydlig och hjälpsam
    2022-01-20 Verifierad kund
    Trevlig och inlyssnande.
    Kunnig på sitt område.
    Gjorde sitt bästa.
    Tack Maria! Och tack för gott samarbete från början till slut med dig. Vi hörs vidare. Sen hoppas jag att du kommer trivas bra i mysiga Västerås! Saga Nilsson
    2022-01-19 Verifierad kund
    Som ordförande i Brf Träfiberplattan 2 hade jag tidigare positiva erfarenheter av Allan. Dessa erfarenheter bekräftade han vid försäljningen av min egen lägenhet: korrekt, självständigt, välinformerad, fokuserad, uthållig, tillgänglig. Lycka till med kommande objekt!
    2022-01-19 Verifierad kund
    Jag var nöjd med Allans bemötande och han hjälpte till med den information som jag behövde.
    2022-01-16 Verifierad kund
    * Gott bemötande
    * Kontinuerlig kontakt
    * Professionell hantering av hela försäljningsprocessen
    * Kan området mycket väl
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-01-14 Verifierad kund
    Upplever helheten av vår kontakt med Johan som väldigt bra, han är lyhörd och delar samtidigt med sig av sin erfarenhet och kompetens på ett bra sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-01-11 Verifierad kund
    Trevlig bemötande från första stund. Det var mitt första bostadsköp och han förklarade allt pedagogiskt och på ett tydligt sätt. Var kunnig och kunde svara på alla frågor som jag hade.

Sammanfattningsvis: Marcus var väldigt kunnig och jag kände mig trygg från första mötet tills allt blev klart.
    2022-01-03 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och tydlig! Toppen att vi fick möjlighet att se lägenheten innan visning. Johan var mycket tillgänglig för frågor etc.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Isaksson en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2021-12-25 Verifierad kund
    Hej Anna Isaksson hon är jätte snäll mycket bra jobbat, best mäklaren.
  • CLARA S
    skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    2021-12-16 Spontant omdöme
    Jag är otroligt nöjd med Leo som mäklare. Han lyckades inte bara sälja lägenheten före visning och rekordsnabbt utan även för ett riktigt bra pris. Leo har varit mycket behjälplig med allt praktiskt runtomkring försäljningen vilket jag uppskattat massvis. Han är en mäklare som är mycket mån om upplevelsen för både köpare och säljare. Rekommenderar till alla - 10/10.
    2021-12-14 Verifierad kund
    Varm, lugn och professionell, jag är mycket nöjd med Allan som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vincent Hellman en del av HusmanHagberg Enskede
    2021-12-07 Verifierad kund
    Trevlig, noggrann, duktig, lättillgänglig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    2021-12-04 Verifierad kund
    Hej,

Jag tycker att Leo var snabb och smidig som mäklare. Jag blev väl bemött, har fått svar på mina frågor, och har lätt kunnat kommunicera om aspekter gällande mitt bostadsköp.
    2021-12-03 Verifierad kund
    Saga has answered all our inquiries very kindly and timely. We have been satisfied with service and support.
    Thank you so much! Im happy I could help you find youré first apartment here in Skarpnäck and that it went so smooth! Saga Nilsson
    2021-12-03 Verifierad kund
    mäklare behandlade oss mycket trevligt. hon informerade oss om allt och förklarade allt tydligt. hon var alltid tillgänglig via telefon och mail. vi hade en fantastisk upplevelse när vi köpte en lägenhet med Saga!
    Vad roligt att höra! Det var väldigt smidigt att samarbeta med er också! Grattis igen till nya fina bostaden, vi hörs vidare! Saga Nilsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    2021-12-02 Verifierad kund
    Av Leo får du allt du vill ha av en mäklare!

Han är väldigt trevlig, samt flexibel och tillgänglig när man har frågor genom processen.
    Han är kunnig inom yrket och har ett otroligt driv och engagemang!

Rekommenderar Leo varmt som mäklare om du ska köpa eller sälja bostad!
    2021-11-30 Verifierad kund
    Vi har sålt två bostäder med Allans hjälp och varit väldigt nöjda båda gångerna, både med den personliga kontakten och med resultatet. Kan varmt rekommendera Allan!
    2021-11-28 Verifierad kund
    Proffsig, tydlig och hjälpsam! Kan varmt rekommendera Marcus som mäklare.
    2021-11-28 Verifierad kund
    Johan var superproffsig och väldigt tillmötesgående med alla våra frågor inför köpet av vår första lägenhet.
    Köndes tryggt och ärligt.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Det här är andra gången vi vände oss till Allan, vilket var ett lika bra val som första gången. Snabb kommunikation, hantering och bra lyhördhet till oss som säljare. Vi är väldigt nöjda med hans bemötande och process där professionalitet och dialog är ledord,.
    Tack för omdömet Viktor och framförallt för att ni gav mig förtroendet att hjälp er på nytt 🙏🏼 Lycka till med radhuset nu och ha en fin jul! Allan Mohmand
    2021-11-27 Verifierad kund
    Både säljare och köpare gick nöjda från kontraktsskrivningen. Proffsigt bemötande och lättillgänglig.
    2021-11-26 Verifierad kund
    Allan har under hela processen varit väldigt professionell, tillmötesgående och engagerad. Han har alltid varit tillgänglig för frågor och kommit med bra och trovärdig vägledning. Trots att vi befann oss i en helt annan stad under hela processen har vi hela tiden känt oss väl uppdaterade och inkluderade och att allt flutit på väldigt smidigt.

Vi har varit otroligt trygga med honom som mäklare och är mycket nöjda med slutresultatet!
    Tack Elin för omdömet! Kul att vi nådde våra mål och lade upp en passande plan för er fina lägenhet. Ha en fin jul så ses vi förhoppningsvis på tillträdet iaf 😊 Allan Mohmand
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2021-11-26 Verifierad kund
    Ola är en mäklare som får en kännas sig trygg genom hela processen och ger det lilla extra.
    Professionell ,kunnig hjälpsam
    Tack Karin, det blir jag glad för! Och tack för gott samarbete, även då du varit en bit bort :) Hörs vidare! Saga Nilsson
    2021-11-24 Verifierad kund
    Har fått ett utmärkt bemötande av mäklaren.
    Har fungerat bra från visning och information till kontraktskrivning
    Tack så mycket för din rekommendation Anders! Blir jag glad för. Gick lika så utmärkt från ditt håll! Vi håller kontakt om övriga steg inför tillträde. Saga Nilsson
    2021-11-24 Verifierad kund
    Allan är mycket professionell och serviceinriktad

Han levde upp till dom över förväntan

Allan var flexibel och snabb, i det stora hela gjorde han, en annars omfattande process, till en bra upplevelse och med en känsla för hur man på bästa sätt arbetar med klienter
    Tack Sandro till er båda för förtroendet och omdömet! Gläder mig att ni är nöjda 🙏🏼 Allan Mohmand
    2021-11-24 Verifierad kund
    Jag har sålt fler bostäder genom åren men har aldrig blivit bemött på detta trevlig, proffsiga och inkännande sätt. Han levererar på alla sätt och det största beviset är slutresultat. Otroligt! Tack Allan!
    Wow, jättetack för det fina omdömet Susanne! Kul att vi löste det så bra enligt plan med smidighet. Ha en fin jul! Allan Mohmand
    2021-11-24 Verifierad kund
    Toppen mäklare, handlar snabbt och är effektiv och tillmötesgående kan varmt rekommendera Allan.
    Tack för omdömet Marcello! Är säker på att du kommer trivas i lägenheten, ha en fin jul så ses vi! Allan Mohmand
    2021-11-24 Verifierad kund
    Hade bra samarbete med Saga. Viktigt bara att inte visa upp en pessimism när marknaden viker och objektet är svårsålt!
    Saga är väldigt tillmötesgående och samarbetsvillig. Inlyssnande.
    Tack Dan, uppskattar att jag fick hjälpa er igen! Självklart viktigt att vara positiv från början till slut även när marknaden visar sig vara lite annat än förutspått. Glad över att vi fick till ett bra resultat! Tack för gott samarbete från eran sida. Ha en fin december, vi hörs och ses! Saga Nilsson
    2021-11-24 Verifierad kund
    Mkt bra mäklare, driftig, kunnig och trevlig.
    Tack för det fina samarbetet My, vi löste allt bra tillsammans! Önskar en härlig jul! Allan Mohmand
  • sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2021-11-23 Verifierad kund
    Hjälpsam, uppmuntrande, cool och professonionell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2021-11-23 Verifierad kund
    Kontakten var snabb och smidig, jag upplevde att mäklaren var genuin och trovärdig. Han gav oss god tid för frågor och funderingar och svarade tydligt och adekvat på våra frågor. Han har även varit särskilt tillmötesgående kring att det är vårt första bostadsköp och tex skickat information till oss utöver den sedvanliga, om vad vi kan tänka på som nya ägare till en bostadsrätt. Vi är mkt nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2021-11-22 Verifierad kund
    Vi har mött Ola i rollen som köpare, och tycker att vi alltid har blivit väl bemötta. Ola har varit tillmötesgående och svarat på frågor, och även om han varit anlitad av säljaren har vi fått intrycket att han haft vårt bästa i åtanke.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    2021-11-22 Verifierad kund
    Tydligt och strukturerat. Bra möten.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    2021-11-22 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande! Kunde hantera förväntningar och handfast stötta kring det mesta under affären.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2021-11-22 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och vänlig. Kändes trygg och vägledde oss genom köpet på ett bra sätt.
    • Blåsut/Johanneshov
    2021-11-21 Verifierad kund
    Saga answered all my questions in a professional way. Also during contract signing she spent time translating and explaining all pages in English.
    Thank you very much Cumali! Both for recommendation and for a good collaboration! Saga Nilsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    2021-11-21 Verifierad kund
    Vänlig, aktiv och serviceminded
    • Blåsut/Johanneshov
    2021-11-18 Verifierad kund
    Varm, lugn och professionell, vi är jätte nöjda med Saga som mäklare.
    Tack Emma! Härligt att höra! Det var roligt att få hjälpa er med er fina lägenhet! :) Saga Nilsson
    2021-11-18 Verifierad kund
    Marcus är en magisk mäklare med fingertoppskänsla! Enkel, trevlig och fick processen att kännas trygg och lätt. Det är bara att sätta sig i tåget och åka med!

Stort tack Marcus!
  • Andreas Nicolas H
    skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    2021-11-10 Spontant omdöme
    Allan gick above and beyond för att sälja min lägenhet. Jag rekommenderar honom varmt. Han är 100% professionell och lyhörd för mig som säljare. Han har guidat mig genom processen på ett lugnt, tryggt och tydligt sätt. Jag är övertygad om att de egenskaperna också är en fördel för köparen som känner sig trygg med köpprocessen. Hans noggrannhet och blick för detaljer gjorde att både text och bilder fick stort genomslag i annonsen.
    Wow, supertack för de fina orden Nicolas! Har verkligen uppskattat vår långa kontakt där vi sakta men säkert satte en passande plan för din extremt fina lägenhet som överträffade förväntningarna =) Är säker på att du nu kommer hitta ett nytt passande boende inom kort! Allan Mohmand
    2021-11-09 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med hjälpen vi fick av Anna i samband med försäljningen av vår lägenhet. Kan rekommendera henne till alla som ska sälja sin lägenhet!