HusmanHagberg Årsta

Hjälmarsvägen 41, 120 53 Årsta — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Årsta!

Letar du bostad i Årsta med omnejd? Eller går du kanske i tankarna av att sälja din lägenhet eller radhus? Oavsett vilken situation du befinner dig i så hjälper våra professionella mäklare på HusmanHagberg Årsta dig att hitta eller sälja din drömbostad.

I Årsta hittar du det bästa av två världar. Den perfekta kombinationen av närheten till stadskärnan blandat med fördelarna av närförort. Vi på Husmanhagberg är fria från banker och försäkringsbolag och agerar därför som din oberoende mäklare.

Du kan enkelt värdera din bostad genom att välja en mäklare du känner dig trygg med och be om en fri värdering här ovan. Tveka inte att höra av dig till oss.

Läs vad 913 kunder tycker om HusmanHagberg Årsta

• 2020-09-17

Marika S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Hej!
    Allan sålde min bostadsrätt under hösten 2020. Han var alltid trevlig, tillmötesgående och professionell. Jag kände mig trygg i att han höll i försäljningen av min bostad. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-09-16

Martin K skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Leo Wessman framstår som den bästa mäklaren vi har gjort affär med. Genom hela säljprocessen har han agerat seriöst, engagerat och lugnt löst uppkomna situationer samtidigt som vi fått kontinuerlig och relevant återkoppling. Läs mer
  • 2020-09-14

Felix U skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte en lägenhet via Emil. Bra kontakt, service och hjälp! Emil är grym och vi kommer anlita honom dagen vi väljer att sälja. Läs mer
  • 2020-09-11

Christoffer S skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Väldigt bra bemötande, var en del problem men Leo löste det utan problem samt uppdaterade mig om läget. Läs mer

Jan Ingemar G skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola har hittills gjort sitt jobb helt efter förväntan. En tydlig synpunkt är han eller någon annan INTE är MIN mäklare. Ola har varit mäklare för min försäljning av mitt hus men att han skulle vara "MIN" är missvisande. Det är även konstigt att ni tror att min husförsäljning är en "Upplevelse"... undrar hur ni tänker egentligen? Läs mer

Erik S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Kompetent och förtroendeingivande. Hade koll på läget och var lyhörd och kvicktänkt. Läs mer

Janne ? skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Trevlig, duktig och tillmötesgående Läs mer
  • 2020-09-08

Elina E skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra och engagerad och närvarande genom hela processen. Läs mer
  • 2020-09-07

Balder Navier S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Anlitade Marcus för att sälja lägenhet i Bagarmossen. Det är andra gången jag anlitar Marcus och jag tycker han är tydlig, professionell och realistisk. Sinne för detaljer av lägenheten. Inger realistiska förväntningar och presenterar olika scenarion och var lyhörd för mina önskemål. Läs mer
  • 2020-09-02

Julia B skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Saga är en superbra mäklare som verkligen gör allt för att jag som säljare ska bli nöjd. Hon var tydlig i kommunikation och alltid tillgänglig, hon gav även jättebra vägledning i säljprocessen. Läs mer
    2020-09-07 Saga N svarar Julia B
    Tack för fin rekommendation! Det var jättekul att hjälpa dig med försäljningen! Vi hörs mer framåt :)
  • 2020-09-01

Sara Caroline Å skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Saga hjälpte mig att sälja min tvåa i Höjden. Hon var under hela resan positiv och engagerad, påläst och insatt. Hennes lugn och tydlighet gjorde processen smidig och rolig. Jag kan varmt rekommendera Saga! Läs mer
    2020-09-01 Saga N svarar Sara Caroline Å
    Vad roligt att höra! Tack så mycket, det var gick ju väldigt smidigt och roligt att få hjälpa till med din fina lägenhet!
    Vi hörs om allt framåt :)
  • 2020-08-30

Fredrik I skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan var lyhörd och tydlig från början till slut. Han var professionell och hade god kännedom om området och marknaden. Vi fick hela tiden uppdateringar och han var lätt att få tag på när man hade frågor. Resultatet av försäljningen överträffade våra förväntningar! Läs mer
    2020-08-31 Allan M svarar Fredrik I
    Hej Fredrik, tack så mycket för omdömet! Känns väldigt bra att få överträffat din och Alexandras förväntningar, det var snabba kast där från att vi sågs första gången till att vi hittade en mycket nöjd köpare - tusen tack för förtroendet. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-08-30

Oskar D skrev om Emil Cronholm Baumer en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt och sålt flera lägenheter via Emil och jag kunde inte varit mer nöjd. Toppen bemötande, alltid engagerad och han gör det lilla extra både för köpare och säljare.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-09-07 Emil C svarar Oskar D
    Hej Oskar!
    Tack för ditt förtroende. Grattis till en bra affär och lycka till med din nya bostad
  • 2020-08-28

Emma H skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag har precis köpt en 2a i Skarpnäck där Allan Mohmand var mäklaren.

Allan bemötte mig på ett mycket bra sätt i alla våra interaktioner. Han kunde snabbt och smidigt lösa en privat visning då jag inte kunde delta på någon av de öppna visningarna! Under den visade han även innegården och förrådet som tillkom till bostaden. Han var påläst, kunnig och väldigt mån om att jag skulle bli nöjd, samt få svar på alla mina frågor.

Allan mötte mina förväntningar på en mäklare då han som sagt var både trevlig, professionell och villig att snabbt lösa de problem som dök upp. Jag skulle absolut rekommendera honom vidare både för den som vill sälja och den som vill köpa en bostad. Läs mer
    2020-08-31 Allan M svarar Emma H
    Hej Emma, tusen tack för det fina omdömet och rekommendationen - det värmer att läsa! Är säker på att du kommer stormtrivas i nya egna bostaden, vi håller kontakt och ses på tillträdet :)
  • 2020-08-28

José Luis O skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag och min Sambo köpte vår första lägenhet. Allan var väldigt profisionell från första sekund då vi kontaktade honom. Allt gick smidigt och Allan var hjälpsam från start. Eftersom det var vår första lägenhet vi skulle köpa så kände vi oss trygga hur processen skulle se ut. Läs mer
    2020-08-31 Allan M svarar José Luis O
    Hej José! Vad kul att läsa, är glad att det gick så smidigt och att jag fick vara den som fick hjälpa er med första egna bostaden tillsammans! Ha en härlig vecka så ses vi på tillträdet :)
  • 2020-08-25

Frida L skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Man får snabbt ett gott intryck av Leo som är kunnig och pålitlig. Smidig process med bra guidning vid köp och kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-09-07 Leo W svarar Frida L
    Vad härligt att höra Frida! Hör av er om det skulle vara något, vi ses på tillträdet :)
  • 2020-08-25

Linda S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte nyligen en lägenhet i Skarpnäck och fick Allan som mäklare, han bemötte oss av vänlighet och var väldigt trevlig o var väldigt lätt att prata med.
    Fanns inga krångel utan det gick så smidigt från start vilket vi tyckte var väldigt skönt då detta var vårt första köp av lägenheten.

Så vi vill tacka Allan så otroligt mycket för den snabba affären samt det trevliga bemötandet! Läs mer
    2020-08-26 Allan M svarar Linda S
    Hej Linda! Stort tack för de fina orden, var extra kul att få vara med och hjälpa er med en så stor händelse som köpet av första egna bostaden. Är säker på att ni kommer trivas inte bara i lägenheten utan med grannar, föreningen och området. Vi hörs!
  • 2020-08-23

Terje Ö skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han är mycket professionell, väldigt trevligt och mycket bra på att kommunicera. Vi kände oss väldigt nöjda! Läs mer
    2020-08-25 Allan M svarar Terje Ö
    Hej Terje! Tusen tack för det fina omdömet, skönt med att allt klaffade så bra från att vi träffades tidigt på året. Ett mycket bra samarbete ihop har vi haft. Vi hörs och ses!
  • 2020-08-21

Emilija M skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan har hjälpt oss med försäljning av vår lägenhet. Trevlig, professionell, tydlig och bra på att återkoppla. Läs mer
    2020-08-25 Allan M svarar Emilija M
    Tack för omdömet Emilija! Extra kul att vi fick till en så smidig och bra försäljning redan innan öppna visningar :) Snart börjar radhuslivet för er och vi ses på tillträdet!

Anna B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan sålde min lägenhet i Skarpnäck. Mycket nöjd med bemötandet, all hjälp inför försäljning och själva försäljningen. Jag har känt mig trygg hela vägen. Kan varmt rekommendera Husman Hagberg och Allan. Läs mer
    2020-08-21 Allan M svarar Anna B
    Stort tack för förtroendet Anna, värmer att läsa! Framförallt kul att allt gick enligt plan som vi skissade på redan på vårt första möte i början av året. Ha en härlig helg så ses vi på tillträdet!

Andreas B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte en lägenhet som Allan förmedlade.

Budgivningen flöt på bra och Allan var tillgänglig för frågor och bud. Signeringen gick smärtfritt.

Vi upplevde Allan som en mycket proffsig och sympatisk mäklare. Läs mer
    2020-08-21 Allan M svarar Andreas B
    Hej Andreas, stort tack för omdömet och grattis till nya bostaden - extra skönt med en så smidig flytt inom föreningen ;) Ha en härlig helg!

Anna-kajsa S skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Leo har varit toppen från början till slutet under försäljningen av vår lägenhet. Dels fick vi lägenheten såld till ett högre pris än vi väntat oss och sen har han alltid varit lättillgänglig, trevlig och tillmötesgående. Rekommenderar verkligen Leo. Läs mer
    2020-09-07 Leo W svarar Anna-kajsa S
    Tack så mycket för bra kontakt under hela försäljningen!
    Önskar er lycka till med framtida köp och hör av er om ni behöver hjälp med något!
  • Erik H

2020-08-20

Erik H skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Trevlig och hjälpsam, väldigt avslappnat på ett positivt sätt Läs mer
    2020-09-07 Leo W svarar Erik H
    Toppen Erik! Vi ses på tillträdet och jag tror ni kommer trivas väldigt bra i nya lägenheten :)
  • 2020-08-13

Isabella W skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt bostadsrätt. Väldigt gott bemötande, snabb och tillgänglig i kommunikationen, trevlig och tydlig.

Det är första gången jag köper lägenhet och Allan har varit noga med att jag förstår processen, att jag har hängt med i alla steg och varit tillgänglig för frågor och funderingar.

Det har varit/är en väldigt positiv upplevelse och jag är så tacksam för sen hjälp jag får/har fått. Läs mer
    2020-08-17 Allan M svarar Isabella W
    Hej Isabella, tusen tack för omdömet och jag är glad att du är nöjd med hur allt, framförallt i en så viktig affär som ens första bostadsköp! Varmt välkommen till området, är säker på att du kommer stormtrivas med naturen så nära lägenheten. Ha det gott
  • 2020-08-10

Nils Petter Villy D skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Mycket professionell och trygg mäkling! Läs mer
    2020-08-11 Allan M svarar Nils Petter Villy D
    Tack så mycket Nils för ditt omdöme, det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete! Återigen, stort grattis till ert nya hem, tveka inte på att höra av er om ni vill ha tips och råd inför eventuella renoveringar.
  • 2020-08-10

Caroline N skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    During the home visiting process, I was very well attended. The broker Marcus left me free to look around the apartment, explained, showed and cleared up my doubts. And in the purchase process, he spoke clearly and was friendly at all times. It exceeded my expectations! I am grateful for the service and all the help. Also everything was handled in English, it was great for me. Congratulations for the professionalism! Läs mer
  • 2020-08-09

Thiago D skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    I recently bought an apartment and Marcus was the broker responsible for it and I can tell you that throughout the whole process he was an amazing broker. I have a very basic level of Swedish and he conducted everything in English for me, making it very easy to understand. I thought that I would struggle in another country where I don't fully understand the language, but he nailed it in English and I'm very happy for that. Läs mer
  • 2020-08-07

Shovan H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Förutom att Marcus är en bra mäklare så är han eller känns iallafall väldigt genuin.
    Trevlig, hjälpsam, tillgänglig, tydlig, informativ och lösningsorienterad.
    Jag är glad och tacksam för hans hjälp. Läs mer
  • 2020-07-14

Anders P skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Kunde inte ha valt en bättre mäklare! Super nöjd, allting var tydligt, lugnt, raka puckar och vi fick över förväntat resultat på försäljningen! Varmt rekommenderad! :) Läs mer
    2020-07-14 Allan M svarar Anders P
    Tusen tack för rekommendationen och de fina orden Anders! Superkul att få ha hjälpt er köpa bostaden och även nu vidare till nästa! Ha en fortsatt härlig sommar så hörs vi och all lycka med radhuset ☺️
  • 2020-07-13

Caroline H skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Vi köpte vår nya bostad via Leo på HusmanHagberg och är så fantastiskt nöjda med hans hjälp genom hela processen. Lyhörd, trevlig & alltid tillgänglig. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-07-12

Björn Gunnar E skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Är bara med som finansiär. Helt korrekt bemötande och mkt proffsigt- Läs mer
  • 2020-07-09

Lillemor N skrev om Leo Wessman en del av HusmanHagberg Årsta
    Trevlig, hjälpsam, korrekt, helt ok. Läs mer
  • 2020-07-04

Jonatan F skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Fick hjälp av Marcus att sälja vår lägenhet och vi kunde inte varit mer nöjda med all hjälp!
    Var fläckfri kommunikation från första mötet tills idag efter vi sålt vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-07-02

Mia-mariana P skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Mäklaren Saga är handlingskraftig och försäljningen av lägenheten gick raskt enligt mitt önskemål. Läs mer
    2020-07-14 Saga N svarar Mia-mariana P
    Tack för din rekommendation Mia-Mariana det var mycket härligt att samarbeta med dig! Ha en fin sommar!
  • 2020-06-28

Natasha S skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Marcus har varit otroligt engagerad, tillmötesgående och flexibel i försäljningen av vår etta i Gamla Enskede. Han har kommunicerat väl och varit extrem lättsam att ha och göra med.

Marcus har även, utöver våra förväntningar, varit behjälplig i letandet efter större lägenheter i området vilket vi uppskattat mycket. Läs mer
  • 2020-06-26

Alexander George W skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en 2a strax söder om stan. Supertrevligt och proffsigt bemötande från Allan som verkligen styrde och roddade med allting från dag ett.

Jag förväntade mig att få svar på alla mina frågor, att affären känns trygg och smidig samt att mäklaren är välinformerad om objektet. Allan levererade på alla punkter. Stort tack! Läs mer
    2020-06-29 Allan M svarar Alexander George W
    Tack så mycket för omdömet Alexander, jag är glad att jag lyckades uppfylla dina förväntningar i samband med köpet! En superhärlig bostad har du köpt och kul med en så snabb och smidig affär vi fick till. Ha en härlig sommar så ses vi på tillträdet!
  • Pontus K

2020-06-26

Pontus K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan Mohmand hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Enskededalen. Han var professionell, rak och tydlig genom hela processen och gav "det lilla extra" i allt. Han lyckades sälja vårt objekt över förväntan och vi har inget annat än goda ord att beskriva Allan. Läs mer
    2020-06-29 Allan M svarar Pontus K
    Tack så mycket för de fina orden Pontus, det har varit grymt kul att få jobba ihop och känns extra kul att vi hamnade rätt till slut trots rådande omständigheter. Hoppas vi ses snart! Ha en härlig sommar.
  • 2020-06-25

Anders H skrev om Marcus Andersson en del av HusmanHagberg Enskede
    Markus var oerhört engagerade väldigt kompetent. Vi har köpt tidigare och nu sålt med hjälp av Markus och det har varit en väldigt bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-06-22

Mark Carl-henrik C skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Hjälpte oss kommer överens med säljaren under Corona-tiden. Läs mer
    2020-06-24 Saga N svarar Mark Carl-henrik C
    Tack Mark! Där kommer ni trivas bra!
  • 2020-06-18

Senad A skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Saga är en otroligt bra och hjälpsam mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    2020-06-18 Saga N svarar Senad A
    Härligt att höra! Tack så mycket för det och för bra samarbete här under våren! Vi hörs, glad midsommar!

Olle U skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola sålde vår lägenhet för 300 000 kronor mer än vad vi hoppades på att få.

Suveränt bemötande i processens alla steg. Uppskattar att det aldrig var någon stress eller press, att vi fick ta saker i vår tid. Läs mer

Daniel Arne K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan är enligt mig den optimala mäklaren. Från första kontakten tog han ett personligt ansvar. Hela försäljningsprocessen sköttes med tydlig struktur och planering. Samtidigt var han lyhörd och inkännande både gentemot mig och spekulanterna kring våra frågor och önskemål.

Jag uppskattar extra mycket att han hela tiden hade koll på detaljerna vilket ökade förtroendekapitalet ytterligare. Genom sin kontinuerliga uppdatering säljprocessen igenom skapade han ett lugn hos mig i en situation som för många av oss är vårt livs största affär.

Allan arbetar enligt mig långsiktigt med både säljare och köpare
    och utstrålar yrkesstolthet. Han är för mig det självklara valet när jag eller någon i min omgivning behöver hjälp. För precis så känns det så tack för hjälpen Allan och på återseende. Läs mer
    2020-06-22 Allan M svarar Daniel Arne K
    Daniel, vill börja med att tacka dig enormt för det stora förtroendet jag fått av er under hela processen, allt från det första mötet tills att vi hade en nöjd köpare till bostaden. Det har varit väldigt uppskattande att få lära känna dig och tack vare den täta kontakten vi haft gjort att jag kunnat arbeta på bästa möjliga sätt. Önskar dig och familjen en fantastisk sommar så hörs vi naturligen av framöver! /Allan

Kajsa Ebba Felicia E skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Har köpt min första lägenhet genom Saga och är väldigt nöjd! Proffsigt och kommunikativt och för mig som novis har jag fått bra hjälp med att sätta mig in i det som bostadsrättsköp innebär. Skulle absolut rekommendera Saga vidare! Läs mer
    2020-06-18 Saga N svarar Kajsa Ebba Felicia E
    Tack så mycket! Blir jag glad av att höra. Kul med första lägenheten, hoppas du kommer trivas bra, det tror jag nog! Glad midsommar till dig så hörs vi framåt!

Carolina U skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Proffsigt och bra allting, det gick smidigt och resultatet var över förväntan! Läs mer

Karl P skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Sålde min bostadsrätt genom Saga på HusmanHagberg och blev väldigt professionellt bemött.
    Saga är väldigt flexibel med bla. tider för fotografering och visningar.
    Enkelt att få svar vid frågor och hon höll mig informerad under hela processen. Väldigt nöjd med försäljningen och Sagas prestation. Läs mer
    2020-06-16 Saga N svarar Karl P
    Härligt att höra! Tackar så mycket för din Reco! Det var kul att hjälpa till och kul att det gick så smidigt. Ha det så gott i sommar!
  • 2020-06-13

Denise Z skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola är mycket duktig o professionell. Vi var i det här fallet köparna av en underbar villa och är mycket nöjda med Ola. Läs mer

Stefan T skrev om Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
    Ola sålde en bostadsrätt i söderort åt oss. Jättetrevligt bemötande från start till slut samt tydlig och ärlig vilket vi gillade. Toppbetyg! Läs mer

Julia R skrev om Saga Nilsson en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag köpte en tvårummare i Stureby/Enskede. Saga har varit mycket hjälpsam, svarat på sms och telefon väldigt snabbt och var trygg med att ställa frågor till henne. Har enbart bra saker att säga om Saga och har fått stöttning hela vägen trots att affären gick väldigt snabbt. Tack för fint samarbete/ Julia Läs mer
    2020-06-12 Saga N svarar Julia R
    Härligt att höra, detta blir jag glad för! Tack själv för bra samarbete från din sida med, det uppskattas alltid! Och jag tror du komemr trivas superbra i nya lägenheten! :)

MARIA F skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Allan. Vi fick väldigt bra stöd och snabb och bra återkoppling genom hela processen. Han är mycket noggrann och lämnar inget åt slumpen. Vi kände oss väldigt trygga med att han gav potentiella köpare bra information och service. Allt gick mycket snabbt och smidigt. Stort tack! Läs mer
    2020-06-12 Allan M svarar MARIA F
    Hej Maria, tusen tack för det fina omdömet - det värmer att läsa! Extra kul att få till en så snabb och smidig försäljning från att vi sågs inte allt för länge sen =) Hoppas ni hittar något nytt passande inom kort. Önskar dig och Roger en trevlig sommar!
  • Niclas U

2020-06-11

Niclas U skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte en bostadsrätt av Allan och han var väldigt bra. Läs mer
    2020-06-12 Allan M svarar Niclas U
    Tack Niclas för omdömet! Kul att allt gick smidigt i lås och ni fick ert nya härliga boende! Önskar dig och Johanna en härlig sommar så ses vi!

Hjälmarsvägen 41, 120 53 Årsta