Vincent Hellman

Vincent Hellman

Vincent Hellman är mäklare på HusmanHagberg Enskede

Vincent Hellman har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Vincent Hellman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.9. Vincent Hellman har haft 14 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 21 Läs vad Vincent Hellman

• köpte sin lägenhet med hjälp av Vincent Hellman en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-11-15 Verifierad kund
    Vänlig, tydlig och kunnig!
    Tack Vincent
    2022-11-03 Verifierad kund
    Supersmidig process trots att jag inte kunde vara på plats! Mycket trevligt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vincent Hellman en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-10-25 Verifierad kund
    Trevlig och engagerad. Mån om att göra ett bra jobb! Rekommenderar.
    2022-10-14 Verifierad kund
    Alltid glad och positiv och hjälpsam.
    Tänk om Alle säljare var som han.
    Jag tycker han är den bästa jag kunna hitta.
    Jag hade tur. 🇳🇴🇸🇪
    • Gullmarsplan/Globen
    2022-09-20 Verifierad kund
    En otroligt trevlig mäklare som går helhjärtat in i köpar/säljarprocessen. Stöttande och informativ genom hela processen, är snabb på att svara och lätt att få kontakt med vilket skapar en trygghet och tillit.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Vincent är en personlig och samtidigt mycket professionell mäklare, med stort engagemang i sitt uppdrag.
    Han är noggrann och jag har uppskattat hans stora kunnande när det gäller regler och lagar. Jag har känt stort förtroende för honom och är glad att jag anlitade just Vincent!
    2022-06-25 Verifierad kund
    Vincent visade på ett stort engagemang för mig som köpare. Han besvarade mina frågor snabbt och var till stor hjälp vid speciella omständigheter vid ett distansköp.
    2022-05-14 Verifierad kund
    Hej!
    Jag uppfattar Vincent Hellman som en utmärkt fastighetsmäklare. Min bedömning är baserad på engagemang, drivkraft, tillgänglighet, bemötande, punktlighet samt ordning och reda.
    Jag kommer att rekommendera Vincent Hellman till nära och kära, vänner och bekanta.
    Mvh Massoud Ahmadi
    2022-05-05 Verifierad kund
    Vincent har varit en fröjd att jobba med. Vincent är ordentlig och tydlig, samt varit väldigt mån om att jag skulle känna mig trygg i processen att sälja min lägenhet.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vincent har varit en mycket engagerad, hjälpsam och tillgänglig mäklare. Vi är väldigt nöjda med hans arbete och kan varmt rekommendera honom