Allan Mohmand
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absolut bästa är möjligheten att kunna få träffa och skapa relationer med människor i helt olika skeden i livet, med olika bakgrunder, yrken men alla med sina egna unika historier.
Att sedan få vara med och skapa affärer i det kapitel som rör det kanske mest heliga - ens hem, gör det bara än mer spännande!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
I varje möte utgår jag ifrån hur jag själv hade velat bli bemött och är därför lyhörd och fokuserar på personen före bostaden, ser till att vara väl förberedd och noggrann för att inte lämna något åt slumpen. Jag har ett stort driv ihop med en hög arbetsmoral och är alltid tillgänglig för att kunna leverera den bästa möjliga servicen från start till mål.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag fick förtroendet att hjälpa en familj som bott i ett och samma boende i 18 år, där barnen växt upp och slutligen flyttat ut. Vi lade tillsammans upp en plan och förberedde bostaden på bästa sätt och lyckades pricka alla rätt, vilket slutligen gav ett slutpris, långt över förväntan. Efter att kontraktet hade skrivits på, så satt vi kvar en stund och pratade om hur väl allt gått. Den ena säljaren satt rätt tyst och var så tagen och hade svårt att få fram ord samtidigt som glasögonen togs av och tårarna torkades. Det var talande nog för mig vad hon kände och jag kan bli rörd än idag när jag tänker tillbaka till den stunden.

Vad vet vi inte om dig?
Matlagning är ett stort intresse och min bolognese är enligt mig i en klass för sig ;) Läs mer

Läs vad 99 Läs vad Allan Mohmand

• Gustav H
    Gustav H sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-27

Hammarbyhöjden
    Allan har varit med från första början i vår process att sälja vår lägenhet. Han har alltid varit förstående, snabb och hjälpt oss med alla våra frågor.
    Vi hade höga förväntningar på den mäklaren vi skulle välja och med facit i hand kunde det inte bli bättre att det just blev Allan!

Rekommenderar Allan till ALLA som ska köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2020-04-01 Allan M svarar Gustav H
    Tusen tack för det fina omdömet och rekommendationen Gustav! Det har varit grymt kul och en ära att få förtroendet av er från vår första kontakt lite mer än två år sen till att allt gick så smidigt och bra när det väl var dags för er att lämna er härliga pärla! Vi håller kontakt och ses på tillträdet, ha det bäst!
    Allan M gillar detta
  • Alice Mathilda S köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-25

Hammarbyhöjden
    Tack för ett mycket professionellt och supertrevligt bemötande Läs mer
    2020-03-26 Allan M svarar Alice Mathilda S
    Tack så mycket för omdömet Mathilda, stort grattis till nya bostaden och varmt välkommen till området! Är säker på att du kommer trivas väl med naturen så nära också :) Ses på tillträdet!
    Allan M gillar detta
  • Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-03-25

Hammarbyhöjden
    Allan Mohmand har hjälpt oss att sälja vår tvåa på Läckövägen i Hammarbyhöjden. Vi är så enormt tacksamma för att vi haft Allan som vår mäklare. Vi har varit i kontakt länge och har alltid fått ett bemötande över förväntan. Han är oerhört hjälpsam, tillgänglig och trevlig och vi har känt oss så trygga tack vare honom. Högsta betyg och kommer definitivt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2020-03-26 Allan M svarar Anna H
    Tusen tack för det fina omdömet och rekommendationen Anna! Det har varit extra kul att få vara med och få förtroendet av dig och Gustav, från första kontakten vi hade snart två år sen till att vi fick till en snabb och smidig försäljning när det väl var dags. Stort tack och vi ses på tillträdet =)
    Allan M gillar detta
  • Karen F sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-02-23

Skärmarbrink/Gullmarsplan
    Hjälpsam och och håller en uppdaterad. Glad och trevlig 🤗 Läs mer
    2020-02-24 Allan M svarar Karen F
    Tack för omdömet Karen, kul att vi så smidigt hittade en köpare som verkligen uppskattar ditt boende :) Vi ses på tillträdet!
    Allan M gillar detta
  • Marie W sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-02-22

Hammarbyhöjden
    "Allan is a great professional.
    He showed much flexibility and understanding of your situation and need. I appreciated his honesty, giving his professional advice and his engagement to make it a success.
    Even after the sale, you can count on a thorough follow up.
    I would highly recommend him!" Läs mer
    2020-02-24 Allan M svarar Marie W
    Thank you so much for the recommendation and review of my work with helping you in this chapter of your life. I am glad it all worked out well given the timing and schedule we had to adapt to :) Wish you a great trip and stay Marie and you are more than welcome to reach out if you ever decide to move back again!
    Allan M gillar detta
  • Benny T köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-02-21

Skärmarbrink/Gullmarsplan
    Professionell, driven och framförallt engagerad. Mån om att få till en bra affär för alla parter och gjorde verkligen det lilla extra! Läs mer
    2020-02-24 Allan M svarar Benny T
    Tack så mycket för omdömet Benny, kul att läsa och jag är glad att jag fick hjälpa dig med första bostadsrätten här i Stockholm. Vi ses på tillträdet!
    Allan M gillar detta
  • Ingela S sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-02-14

Hammarbyhöjden
    Min mäklare har snabbt och kunnigt besvarat mina frågor, viktigt i en fastighetsaffär. Tillit och tillgänglighet har för mig varit viktigt och det har min mäklare levt upp till 100%.
    Tusen tack! Läs mer
    2020-02-17 Allan M svarar Ingela S
    Hej Ingela, tack för omdömet! Jag är glad att jag levt upp till dina förväntningar och det känns framförallt skönt att du fick ett pris du ville ha, även om vi behövde ha lite tålamod bara. Stort lycka till på Kungsholmen och hör av dig ifall du vill tillbaka till höjden igen :) Vi hörs och ses på tillträdet!
  • Birgitta L
    Birgitta L köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-01-30

Skarpnäck
    Köpt en ljus o fin 2:a som han visade oss innan den officiella visningen o vi kom överens med säljaren om priset så det blev ingen visning. Blev vänligt o respektfullt bemött av mäklaren. Har goda erfarenheter av den mäklarfirman han jobbar på o han motsvarade förväntningarna. Bra o positiv upplevelse av vår kontakt. Läs mer
    2020-02-04 Allan M svarar Birgitta L
    Hej Birgitta, vill tacka för det fina omdömet du lämnat och framförallt att jag och vi som firma kunnat uppfylla de förväntningar ni haft på oss. Vi ses på tillträdet och lycka till med försäljningen nu :)
    Allan M gillar detta
  • Andreas L sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-01-16

Gamla Enskede
    Allan hjälpte oss att sälja vår 2a i Enskede och vi kände direkt att han var rätt mäklare för oss.
    Jag kan bara säga positiva saker om Allan.
    Trevlig,lyhörd,noggrann och rakt på sak är fyra saker jag känt att jag uppskattat speciellt.
    Och han har hela tiden varit anträffbar och hjälpt oss även med rådgivning.
    Vi kommer definitivt anlita Allan igen den dagen vi bestämmer oss för att sälja vår nästa lägenhet. Läs mer
    2020-01-17 Allan M svarar Andreas L
    Tusen tack för det fina omdömet Andreas, jag som ska tacka för att ni gav mig förtroendet att få hjälpa er med första försäljningen! Vi håller kontakt framåt och ses på tillträdet 🙏🏼
    Allan M gillar detta
  • Binh D sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-01-16

Gamla Enskede
    Allan hjälpte oss att sälja vår tvåa, det hela var över förväntan. Allan bemötte oss med ödmjukhet och var professionell från början till slut, ärlig och rak.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2020-01-17 Allan M svarar Binh D
    Tack så mycket för omdömet Binh, jag är tacksam och glad över att få hjälpa er och att ni är nöjda! Önskar dig och familjen all lycka i nya boendet :) ses på tillträdet!

Senaste försäljningarna

Grafikvägen