Allan Mohmand
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-01 - 2018-12
Med över 10 års yrkeserfarenhet inom försäljnings- och servicebranschen, varav sex år som egenföretagare, gör att jag ödmjukt vågar påstå mig veta vilka nycklar som krävs för ett gott samarbete och som leder till en framgångsrik affär för alla parter.

Min breda och djupa kunskap i kombination med min höga drivkraft, där jag vägrar lämna något åt slumpen, gör att du kan känna en trygghet i att vi tillsammans skapar det vinnande receptet för just din bostadsaffär.

Jag är född och uppvuxen i söderort och bor kvar än idag – det är här jag känner mig hemma på riktigt.

Varmt välkommen att höra av dig till en mäklare med mycket god lokalkännedom och som aldrig kommer nöja sig med att du blir lagom nöjd! Läs mer

Läs vad 34 kunder tycker om Allan Mohmand

• Jerry B
    Jerry B köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2019-01-14

Skarpnäck
    Har köpt ett Bostadsrättsradhus.
    Tillmötesgående och snabb med återkoppling. Läs mer
  • Carina B
    Carina B köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2019-01-13

Har köpt radhus.
    Flexibel, snabb med svar vid funderingar.
    Överlag smidigt. Läs mer
    Allan M gillar detta
  • Heino R sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2019-01-10

Skarpnäck
    Allan e en trevlig kille med stort engagemang, lätt att prata med.
    Håller sig till tider och datum som har överenskommit . Läs mer
  • Birgitta Å
    Birgitta Å skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2018-12-10

Sålt en två med lusthus i Skarpnäck.
    Allan har alltid varit lättillgänglig, vilket vi verkligen har uppskattat. Svarade alltid med sms om han var upptagen.
    Kunnig och påläst. Svarade pedagogiskt på alla frågor. Vi har tittat och även bjudit på ett flertal bostäder. Innan vi hittade och köpte vår drömlägenhet. Hela tiden har Allan funnits som en stöttepelare för diverse frågor som dykt upp i olika processer.
    Vi vill ge Allan våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    Allan M gillar detta
  • Jessica Mari A köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2018-12-06

65m²
    Köpt en 2:a i skarpnäck.
    Allan var mycket påläst och kunnig. Jag fick stort förtroende för honom. Dessutom hade han humor och det är mycket trevligt. Speciellt när man är lite nervös inför dyra affärer. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
    Allan M gillar detta
  • Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2018-12-03

41m²
    Hammarbyhöjden
    Jag sålde en bostadsrätt på 41 kvadratmeter i Hammarbyhöjden.

Allan är glad, positiv och trevlig!

Mina förväntningar var att Allan skulle hjälpa till att sälja lägenheten och hjälpa till med alla praktiska saker som kommer med att sälja en bostad. Hittills har han skött det väl (den nya ägaren får tillträde i början av nästa år, så det är några praktiska saker kvar att göra). Läs mer
    Allan M gillar detta
  • Sanna W köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2018-11-27

41m²
    Hammarbyhöjden
    Fixade en extra visning när jag ville se objektet en gång till. Läs mer
    Allan M gillar detta
  • Frida G sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

Björkhagen
    Vi har sålt vår lägenhet genom Allan och är mycket nöjda! Han har alltid varit extremt väl förberedd inför våra möten och har varit en påläst, tillgänglig och trygg kontakt genom försäljningen. Även i efterarbetet har han varit ett stöd och fortsätter att hjälpa oss med nästa steg, dvs. att hitta vårt nästa hem. Jag kan varmt rekommendera Allan som mäklare. Läs mer
    2018-10-09 Allan M svarar Frida G
    Tack så mycket för det fina omdömet Frida! Det har varit väldigt kul att få ha fått äran till att hjälpa er med er första försäljning, dessutom till ett bra slutpris. Vi hörs framöver!
    Allan M gillar detta
  • Ella N köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

Björkhagen
    Har köpt en 2a i Björkhagen. Vi är mycket nöjda med Allans bemötande. Vi kände att han ville göra det bästa både för säljarna och för oss som köpare. Båda parters intressen bemöttes som lika viktiga för att affären skulle gå så smidigt som möjligt. Läs mer
    2018-10-09 Allan M svarar Ella N
    Tack för omdömet Ella! Önskar er all lycka med nya boendet och är säker på att ni kommer stortrivas!
  • Alexander N
    Alexander N köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

Björkhagen
    Jag och min sambo fick en förhandsvisning på en 2:a i det område vi har drömt om att få bo i. Det blev en kortare process så vi kom överens om summan direkt, detta tackvare Allans tydliga och smidiga kommunikation. Så i efterhand tycker jag att allt sköttes på ett tydligt och proffesionellt vis. Läs mer
    2018-10-09 Allan M svarar Alexander N
    Tack för det fina omdömet Alexander - det var kul att kunna få hjälpa er hitta ett boende som ni letat efter. Önskar er all lycka och vi ses framöver!

Senaste försäljningarna

Flygfältsgatan