Allan Mohmand

Allan Mohmand

Allan Mohmand är mäklare på HusmanHagberg Enskede

Allan Mohmand har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Allan Mohmand har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-04 och har fått 223 omdömen med ett betyg på 4.9. Allan Mohmand har haft 45 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absolut bästa är möjligheten att kunna få träffa och skapa relationer med människor i helt olika skeden i livet, med olika bakgrunder, yrken men alla med sina egna unika historier.
Att sedan få vara med och skapa affärer i det kapitel som rör det kanske mest heliga - ens hem, gör det bara än mer spännande!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
I varje möte utgår jag ifrån hur jag själv hade velat bli bemött och är därför lyhörd och fokuserar på personen före bostaden, ser till att vara väl förberedd och noggrann för att inte lämna något åt slumpen. Jag har ett stort driv ihop med en hög arbetsmoral och är alltid tillgänglig för att kunna leverera den bästa möjliga servicen från start till mål.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag fick förtroendet att hjälpa en familj som bott i ett och samma boende i 18 år, där barnen växt upp och slutligen flyttat ut. Vi lade tillsammans upp en plan och förberedde bostaden på bästa sätt och lyckades pricka alla rätt, vilket slutligen gav ett slutpris, långt över förväntan. Efter att kontraktet hade skrivits på, så satt vi kvar en stund och pratade om hur väl allt gått. Den ena säljaren satt rätt tyst och var så tagen och hade svårt att få fram ord samtidigt som glasögonen togs av och tårarna torkades. Det var talande nog för mig vad hon kände och jag kan bli rörd än idag när jag tänker tillbaka till den stunden.

Vad vet vi inte om dig?
Matlagning är ett stort intresse och min bolognese är enligt mig i en klass för sig ;)

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 223 Läs vad Allan Mohmand

2022-07-14 Verifierad kund
    Allan did a great job selling our apartment! He made a plan with us at the start and stuck to it. He was communicative and thorough during the entire process. He was also a friendly and nice person overall. We would highly recommend Allan!
    • Globen/Johanneshov
    2022-06-13 Verifierad kund
    Han kom och hälsade en välkommen, svarade tålmodigt på alla frågor och verkade genuint intresserad av alla.
    Tack för omdömet Isabella och framförallt kul att allt gick ihop med nya bostaden - önskar en fin sommar! Allan Mohmand
    • Globen/Johanneshov
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vi har känt oss mycket trygga under hela processen, ingen fråga har känts för dum och svaren har varit exemplariskt tydliga. Upplever även att Allan har stor anpassningsförmåga och verkligen är lyhörd för kundens önskemål. Rekommenderar Allan och skulle själv anlita honom igen.
    Stort tack för det fina omdömet och rekommendationen Sara! Har varit extra roligt att få ha haft kontakt med er under en längre tid för att sedan sätta igång enligt plan. Önskar er en fin sommar! Allan Mohmand
    • Hammarbyhöjden
    2022-06-10 Verifierad kund
    Bra och proffsig, uppdaterar hela vägen med status och information.
    Varmt välkommen till området Daniel, är säker på att du och barnen kommer trivas. Önskar en fin sommar! Allan Mohmand
  • sålde sitt hus med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    2022-05-31 Verifierad kund
    Alldeles utmärkt! Ambitiös, noggrann och mån om att alla parter skulle bli nöjda.
    Tack för det goda samarbetet från början till slut Henrik! Önskar dig och familjen en fin sommar så ses vi i höst! Allan Mohmand
    2022-05-19 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, snabb återkoppling. Mäklaren levererade det som utlovades och lite mer därtill.
    Jag är mycket nöjd.
    Tack Senada! Bra jobbat av både dig och Ena med att fixa med allt, det gjorde vi bra tillsammans =) Ha en fin sommar! Allan Mohmand
    2022-05-16 Verifierad kund
    Tydligt och enkelt, och framför allt väldigt trevligt!
    2022-05-14 Verifierad kund
    Allan hjälpte med både försäljning och köp och jag kände att jag kunde lita på honom hela processen. Jag kunde släppa allt utom städning i princip och lät honom ordna resten.
    Stort tack för det fina omdömet Kalle! Extra roligt att få ha hjälpt er både med försäljningen och köpet av nya bostaden =) Önskar en fin sommar så ses vi i höst! Allan Mohmand
    2022-05-02 Verifierad kund
    Superproffsig, trevlig och väldigt kunnig. Har hjälpt till i hela processen med ett väldigt transparent och tydligt sätt!
    2022-04-17 Verifierad kund
    Allan was fantastic broker and very adhesive in getting the deal promptly and appropriately done with ultimate professionalism. We strongly recommend Allan. All the very best Allan
    Thanks a lot Nishanth for the kind review! Glad it all worked out in the end and I apprecieate your patience and understanding - was very easy working together with both of you. Have a nice summer! Allan Mohmand