Läs vad 143 Läs vad Allan Mohmand

• 2020-12-15
    Working with Allan made the stressful process of selling our flat surprisingly easy.
    Allan managed to sell out flat in a record speed, due to our tight schedule. The entire process, unbelievably, took about 2 weeks, from first visit, to contract signing.
    All the while, he answered all our questions and addressed all our worries with patience and care.

I would recommend him all heartedly.

Allan, thank you again for all your work.
    Margot B
    • 103.0 m²
  • 2020-12-09
    Allan är en service inriktad mäklare som lyssnar till säljaren! Bra återkoppling under hela processen, raka besked inga konstigheter vill ni sälja er bostad är husmanhagberg-skarpnäck att rekommendera (Allan som mäklare 💯)
    Luciano A
    • 78.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Tack Luciano, kul att ni är nöjda! Ha en fantastisk härlig jul och nyår så ser vi till att att hitta ett nytt större boende nu :)

• 2020-12-07
    Trevlig, ärlig och korrekt. Lyssnar till oss som kunder och ger genuina råd.
    Eleni A
    • 78.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Tack för omdömet Eleni, nu ser vi till att lägga all fokus på att hitta ett nytt passande hem till er! Ha en härlig jul och nyår så hörs och ses vi :)

• 2020-12-06
    Allan var mycket vänlig och hjälpsam och kunde arbeta snabbt på en utmanande försäljning av våra lägenhet.
    Paul G
    • 103.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Hej Paul! Vad roligt att få ihop vår Plan A från att vi sågs inte allt för länge sen ☺️ Tusen tack för förtroendet till dig och Margot från första start! Ha en härlig jul och nyår så ses vi på tillträdet.

• 2020-11-26
    Allan sålde vår 2:a i Skarpnäck. Från första stund fick man en känsla av kunnande och proffsighet. Bra öga för detaljer, och är rak och ärlig i sin kommunikation. Vi känner oss väl omhandtagna, och trygga i affären.
    Tack för förtroendet Mirza - vi klickade väldigt bra från första början tycker jag och uppskattar omdömet! Ha en härlig jul så ses vi på tillträdet :)

• 2020-11-25
    Vi är mycket nöjda med mäklaren Allan som visade genuint intresse och engagemang under hela säljprocessen. Här är proffsig, super trevlig och kunnig, det syns att han älskar sitt jobb. Vi hade finaste bostadsannonsen någonsing, många spekulanter på visningen och var jättenöjda med slutresultatet. Superlativen är många och jag kan varmt rekommendera Allan till alla er som har sälj tankar speciellt i Dalen.
    Tiina-maria E
    Tiina-maria E
    • 82.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Tack så mycket Tiina, för de fina orden! Uppskattar förtroendet från början till slut, spännande att få vara med på resan från att vi sågs för snart två år sen till att er nästa resa börjar :) Ha en härlig jul så ses vi på tillträdet!

• 2020-11-10
    Köpt en fyra i Skarpnäck av Allan. Super i tillgänglighet och tydlighet. Hjälpsam så gott han kan vara och väldigt trevlig.
    Åsa G
    • 97.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Tack Åsa! Ska bli spännande att få följa er resa på att skapa ert egna hem alldeles efter eget tycke och smak :) Ses på tillträdet!

• 2020-11-10
    Allan var riktigt proffsig och hade öga för detaljer genom hela försäljningen. Varje uppdatering och uppföljning kom löpande och vi lyckades få det priset vi ville ha för bostaden även fast marknaden var lite skakig.
    Marvin T
    • 2:a
    • 64.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Tusen tack Marvin för omdömet och att ni är nöjda! Känns extra kul att ha fått hjälpa dig efter att vi sågs snart två år och haft kontakt löpande :) Ha det bäst, hälsa frugan och ta hand om er så ses vi på våren!

• 2020-11-08
    Jag och min fru ville byta bostadsrätter för att komma närmare våra barnbarn. Som 73 åringar med begränsad ekonomi insåg vi svårigheterna. Allan sålde vår bostadsrätt på ett mycket förtroendefullt, engagerat och samtidigt trevligt och snabbt sätt.
    Hans S
    • 88.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Tack för förtroendet Hans. Det känns väldigt bra att ha kunnat få hjälpa dig och Gullan med målet att få komma närmare barnbarnen. Det gjorde vi bra ihop! All lycka nu med förberedelserna inför flytten, vi håller kontakt och ses!

• 2020-11-05
    Allan Mohmand sålde min bostadsrätt i Stureby/Enskede i november.
    Proffsig hantering från början till slut. Lyhörd till mina önskemål, men kom även med bra förslag hur försäljningen skulle optimeras. Jobbade aktivt med spekulanter inför visningen. Höll mig uppdaterad genom hela processen.
    Mycket nöjd med utfallet!
    Anna-lena G
    • 72.0 m²
    • Stureby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Hej Anna-Lena! Detta gjorde vi bra ihop - från att vi sågs och satte upp en plan tillsammans som mer eller mindre föll på plats som vi ville :) Glad för att du valde att satsa på de delar jag tyckte behövdes för att vi skulle nå en lyckad försäljning - stort tack för förtroendet och all lycka med nya lägenheten inne i stan! Trevlig helg så ses och hörs vi framöver.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte