Allan Mohmand
Registrerad mäklare sedan 2018-02-08
Aktiv på Reco.se sedan 2018-04-28
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absolut bästa är möjligheten att kunna få träffa och skapa relationer med människor i helt olika skeden i livet, med olika bakgrunder, yrken men alla med sina egna unika historier.
Att sedan få vara med och skapa affärer i det kapitel som rör det kanske mest heliga - ens hem, gör det bara än mer spännande!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
I varje möte utgår jag ifrån hur jag själv hade velat bli bemött och är därför lyhörd och fokuserar på personen före bostaden, ser till att vara väl förberedd och noggrann för att inte lämna något åt slumpen. Jag har ett stort driv ihop med en hög arbetsmoral och är alltid tillgänglig för att kunna leverera den bästa möjliga servicen från start till mål.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag fick förtroendet att hjälpa en familj som bott i ett och samma boende i 18 år, där barnen växt upp och slutligen flyttat ut. Vi lade tillsammans upp en plan och förberedde bostaden på bästa sätt och lyckades pricka alla rätt, vilket slutligen gav ett slutpris, långt över förväntan. Efter att kontraktet hade skrivits på, så satt vi kvar en stund och pratade om hur väl allt gått. Den ena säljaren satt rätt tyst och var så tagen och hade svårt att få fram ord samtidigt som glasögonen togs av och tårarna torkades. Det var talande nog för mig vad hon kände och jag kan bli rörd än idag när jag tänker tillbaka till den stunden.

Vad vet vi inte om dig?
Matlagning är ett stort intresse och min bolognese är enligt mig i en klass för sig ;) Läs mer

Läs vad 116 Läs vad Allan Mohmand

• Nils Petter Villy D köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-08-10

Enskededalen
    Mycket professionell och trygg mäkling! Läs mer
    2020-08-11 Allan M svarar Nils Petter Villy D
    Tack så mycket Nils för ditt omdöme, det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete! Återigen, stort grattis till ert nya hem, tveka inte på att höra av er om ni vill ha tips och råd inför eventuella renoveringar.
    Allan M gillar detta
  • Anders P sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-07-14

3.5:a
    Kunde inte ha valt en bättre mäklare! Super nöjd, allting var tydligt, lugnt, raka puckar och vi fick över förväntat resultat på försäljningen! Varmt rekommenderad! :) Läs mer
    2020-07-14 Allan M svarar Anders P
    Tusen tack för rekommendationen och de fina orden Anders! Superkul att få ha hjälpt er köpa bostaden och även nu vidare till nästa! Ha en fortsatt härlig sommar så hörs vi och all lycka med radhuset ☺️
    Allan M gillar detta
  • Alexander George W köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-06-26

Blåsut
    Köpte en 2a strax söder om stan. Supertrevligt och proffsigt bemötande från Allan som verkligen styrde och roddade med allting från dag ett.

Jag förväntade mig att få svar på alla mina frågor, att affären känns trygg och smidig samt att mäklaren är välinformerad om objektet. Allan levererade på alla punkter. Stort tack! Läs mer
    2020-06-29 Allan M svarar Alexander George W
    Tack så mycket för omdömet Alexander, jag är glad att jag lyckades uppfylla dina förväntningar i samband med köpet! En superhärlig bostad har du köpt och kul med en så snabb och smidig affär vi fick till. Ha en härlig sommar så ses vi på tillträdet!
  • Pontus K
    Pontus K sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-06-26

Enskededalen
    Allan Mohmand hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Enskededalen. Han var professionell, rak och tydlig genom hela processen och gav "det lilla extra" i allt. Han lyckades sälja vårt objekt över förväntan och vi har inget annat än goda ord att beskriva Allan. Läs mer
    2020-06-29 Allan M svarar Pontus K
    Tack så mycket för de fina orden Pontus, det har varit grymt kul att få jobba ihop och känns extra kul att vi hamnade rätt till slut trots rådande omständigheter. Hoppas vi ses snart! Ha en härlig sommar.
    Allan M gillar detta
  • Daniel Arne K sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-06-16

4.5:a
    Gamla Enskede
    Allan är enligt mig den optimala mäklaren. Från första kontakten tog han ett personligt ansvar. Hela försäljningsprocessen sköttes med tydlig struktur och planering. Samtidigt var han lyhörd och inkännande både gentemot mig och spekulanterna kring våra frågor och önskemål.

Jag uppskattar extra mycket att han hela tiden hade koll på detaljerna vilket ökade förtroendekapitalet ytterligare. Genom sin kontinuerliga uppdatering säljprocessen igenom skapade han ett lugn hos mig i en situation som för många av oss är vårt livs största affär.

Allan arbetar enligt mig långsiktigt med både säljare och köpare
    och utstrålar yrkesstolthet. Han är för mig det självklara valet när jag eller någon i min omgivning behöver hjälp. För precis så känns det så tack för hjälpen Allan och på återseende. Läs mer
    2020-06-22 Allan M svarar Daniel Arne K
    Daniel, vill börja med att tacka dig enormt för det stora förtroendet jag fått av er under hela processen, allt från det första mötet tills att vi hade en nöjd köpare till bostaden. Det har varit väldigt uppskattande att få lära känna dig och tack vare den täta kontakten vi haft gjort att jag kunnat arbeta på bästa möjliga sätt. Önskar dig och familjen en fantastisk sommar så hörs vi naturligen av framöver! /Allan
  • MARIA F skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-06-11

Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Allan. Vi fick väldigt bra stöd och snabb och bra återkoppling genom hela processen. Han är mycket noggrann och lämnar inget åt slumpen. Vi kände oss väldigt trygga med att han gav potentiella köpare bra information och service. Allt gick mycket snabbt och smidigt. Stort tack! Läs mer
    2020-06-12 Allan M svarar MARIA F
    Hej Maria, tusen tack för det fina omdömet - det värmer att läsa! Extra kul att få till en så snabb och smidig försäljning från att vi sågs inte allt för länge sen =) Hoppas ni hittar något nytt passande inom kort. Önskar dig och Roger en trevlig sommar!
  • Niclas U
    Niclas U köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

4.5:a
    Gamla Enskede
    Vi köpte en bostadsrätt av Allan och han var väldigt bra. Läs mer
    2020-06-12 Allan M svarar Niclas U
    Tack Niclas för omdömet! Kul att allt gick smidigt i lås och ni fick ert nya härliga boende! Önskar dig och Johanna en härlig sommar så ses vi!
    Allan M gillar detta
  • Lars Pontus G köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

Skarpnäck
    Allan var korrekt och noggrann genom hela köpprocessen. Lätt att få tag på, återkommer snabbt annars. Läs mer
    2020-06-12 Allan M svarar Lars Pontus G
    Tack för omdömet Pontus! Kul att jag fick hjälpa dig hitta ditt nya boende, framförallt så smidigt och snabbt, önskar dig och familjen en trevlig sommar!
    Allan M gillar detta
  • Lina A köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-05-26

Enskededalen
    Var på visning i en treroms leilighet i Lindgården, og ble møtt av megleren Allan Mohmand. Han var veldig imøtekommende og hyggelig. Våres spørsmål ble vel besvart og han kunne gi oss mye informasjon om både leiligheten og området. Utrolig fornøyd med den kontakten vi har hatt, at han har vært tilgjengelig,profesjonell, fleksibel og forståelig. Tar kontakt med han igjen den dagen det er tid for å selge, og anbefaler han på det sterkeste. Läs mer
    2020-05-27 Allan M svarar Lina A
    Tusen tack Lina för det fina omdömet och rekommendationen, jag blir stolt över att jag lyckades uppfylla era förväntningar vid köpet av er nya härliga bostad! Får se till att öva mer på min norska fram tills tillträdet bara :D Ha en härlig sommar så ses och hörs vi!
    Allan M gillar detta
  • Yasir K köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2020-05-26

Enskededalen
    Vår spontana kommentar efter att kontraktet var påskrivet var att Allan var professionell ut i fingerspetsarna, mycket flexibel, alltid nåbar, tog sig tid med frågor och funderingar och var väldigt trevlig.

Vi är otroligt nöjda och obeskrivligt glada för det fina hus vi fått. Jag kan bara starkt rekommendera Allan. Tummen upp och fortsätt så. Läs mer
    2020-05-27 Allan M svarar Yasir K
    Tack så mycket för det fina omdömet Yasir, det värmer att läsa och jag är glad att jag fick vara till hjälp med ert nya boende! Ha en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet :)

Senaste försäljningarna

Läckövägen