Allan Mohmand
en del av HusmanHagberg Enskede

Med över 10 års yrkeserfarenhet inom försäljnings- och servicebranschen, varav sex år som egenföretagare, gör att jag ödmjukt vågar påstå mig veta vilka nycklar som krävs för ett gott samarbete och som leder till en framgångsrik affär för alla parter.

Min breda och djupa kunskap i kombination med min höga drivkraft, där jag vägrar lämna något åt slumpen, gör att du kan känna en trygghet i att vi tillsammans skapar det vinnande receptet för just din bostadsaffär.

Jag är född och uppvuxen i söderort och bor kvar än idag – det är här jag känner mig hemma på riktigt.

Varmt välkommen att höra av dig till en mäklare med mycket god lokalkännedom och som aldrig kommer nöja sig med att du blir lagom nöjd!
Stockholmsvägen 1
122 62 Enskede — Visa karta

Vad tror Allan att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 20 kunder tycker om Allan Mohmand

• Christoffer R
    Christoffer R skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan tog hand om försäljningen av vår tvåa i Hammarbyhöjden. Han gav ett proffsigt intryck och var otroligt hjälpsam och dedikerad, från första mötet till dess att kontraktet var påskrivet. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-09-23 Allan M svarar Christoffer R
    Tack för det fina omdömet Christoffer! Framförallt, tack för att jag fick hjälpa er vidare. Hoppas att ni kommer stormtrivas i nya boendet. Önskar dig och frugan all lycka!
  • Johan L
    Johan L skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Försäljning av lägenhet i Enskededalen.
    Mycket proffesionellt från första början, tydlig, trevlig och målinriktad. God lyssnare och bra på bemöta mina frågor. Mina förväntningar är uppfyllda med råge och jag kommer absolut rekommendera Allan till andra. Läs mer
    2018-09-23 Allan M svarar Johan L
    Det har varit ett nöje att få förtroendet att sälja din fina lägenhet Johan. Vi håller kontakt och jag önskar dig all lycka!
  • Kajsa Emelie Maria Ö
    Kajsa Emelie Maria Ö skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi har köpt en lägenhet i Enskededalen. Allan har varit tydlig, positiv och engagerad från dag ett till köp. Vi rekommenderar honom starkt! Med vänlig hälsning, Kajsa Öberg Läs mer
  • Frank M
    Frank M skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi sålde en bostadsrätt på 4 rum. Mäklaren var lyhörd, kom med egna idéer, lyssnade på det som vi ville även om han hade en annan tanke. Sedan backade han upp med sakliga svar/ kommentarer när köparen fick ångra sig vid kontraktskrivning. Allan har hög socialförmåga och var påläst i vårt område där vi sålde.
    Våra förväntningar var att mäklaren gör försäljningsjobbet och är engagerad i försäljningsprocessen. Han var hela tiden realistisk vilket vi uppskattade, inga luftslott utlovades.Märklaren skulle vara proaktiv. Det var i linje med det vi förväntade oss.
    Allt i allo en positiv upplevelse med en lyckad avslutning. Han gjorde ett bra arbete. Läs mer
    2018-09-17 Allan M svarar Frank M
    Tusen tack för det fina omdömet Frank! Det har varit väldigt kul att få ha jobbat med er, vi hörs framöver och jag önskar er all lycka med nya huset!
  • Mayte G
    Mayte G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Bra bemötande
    Lyhörd
    Anpassningsbar
    Jobbade hårt Läs mer
  • Aleksandra M
    Aleksandra M skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan hjälpte oss att sälja lägenheten. Han levde upp till våra förväntningar. Han är kompetent, tillgänglig och svarar på alla frågor. Allan är engagerad och öppen för människor. Vi kände oss verkligen omhändertagna. Läs mer
    2018-09-10 Allan M svarar Aleksandra M
    Tack Aleksandra för att jag fick förtroendet att hjälpa er och tack för det fina omdömet, det värmer. Gratulerar till en bra affär och önskar er all lycka i nya huset!
  • Nilas P
    Nilas P skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en bostadsrätt med Allans hjälp.
    Blev väl bemött från första visningen och genom hela affären, där Allan har guidat oss genom vage steg på ett proffesionellt sätt. Allan är trevlig hjälpsam och trovärdig som mäklare och jag kan mycket väl rekomendera honom till andra. Läs mer
    2018-09-08 Allan M svarar Nilas P
    Tack Nilas för det fina omdömet! Gratulerar till en fin affär och hoppas att ni kommer stormtrivas i ert nya boende.
  • Paulo B
    Paulo B skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Enskededalen, hans professionalism och engagemang fick oss känna oss trygga längst med hela resan. Han fanns alltid tillgänglig, verkligen lyssnade på våra önskemål och hjälpte oss att förstå alla frågor kring säljprocessen.

Allan uppfyllde alla förväntningar vi hade på en mäklare och hans servicenivå håller högsta klass. Vi kan verkligen rekommendera Allan. Läs mer
    2018-08-20 Allan M svarar Paulo B
    Tack för din rekommendation Paulo, det värmer att få läsa! Jag är glad att jag lyckades uppfylla era förväntningar, men framförallt fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen, från det första samtalet till att lägenheten blev såld. Önskar dig och familjen all lycka!
  • Wivi Birgitta N
    Wivi Birgitta N skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Bostadsrätt i Skarpnäck
    Allan är alltid väldigt
    Trevlig och engagerad samt gav alltid bra information . Noggrann.
    Bättre mäklare kan jag ej få super bra och trevlig
    Kan rekommenderas Läs mer
    2018-08-20 Allan M svarar Wivi Birgitta N
    Hej Wivi, det värmer att få läsa din kommentar! Det har varit ett nöje att få hjälpa er. Önskar er all lycka i det nya boendet. Ha det bäst!
  • Kjell P
    Kjell P skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan var engagerad och väldigt informativ från början till slut!
    Bättre mäklare och resultat kunde vi inte ha fått när vi sålde vår bostadsrätt i Skarpnäck. Vi kan verkligen rekommendera Allan till andra . Läs mer
    2018-08-20 Allan M svarar Kjell P
    Tack för de fina orden Kjell! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen och önskar er all lycka i nya huset. Ha det underbart så hörs vi!
  • Isak N
    Isak N skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpte en bostadsrätt i Skarpnäck. Förstagångsköpare, så hade inga tydliga förväntningar innan, men Allan var väldigt trevlig att ha och göra med. Allt gick smidigt, man fick snabba svar på alla frågor och blev alltid trevligt bemött. Läs mer
    2018-08-20 Allan M svarar Isak N
    Tack för din kommentar Isak! Önskar dig och Klara all lycka med den nya lägenheten. Vi hörs!
  • Pontus T
    Pontus T skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Köpt ett, för oss, kap i Dalen.

Allan var väldigt hjälpsam och lyhörd. Ärlig och vänlig.

Jag har känt mig trygg genom hela resan. Vilket för mig är viktigt då det handlar om min framtid och en väldigt stor ekonomisk investering.

Allan var saklig och detaljerad. Det var även sköt att Allan avdramatiserade mäklarerollen som kan vara ( nu generaliserar jag ) rätt så präktig och pretentiös. Han gjorde mötet mänskligt och avslappnat.

/Pontus T. Pagler. Läs mer
    2018-08-17 Allan M svarar Pontus T
    Tack för de fina orden Pontus, det värmer! Önskar er all lycka med den nya lägenheten och är övertygad om att ni kommer trivas!
  • Lisette T
    Lisette T skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi kom i kontakt med Allan när vi köpte vår nya lägenhet. Affären blev både smidig och snabb då vi la ett förhandsbud som säljaren gick med på.

Allan var väldigt tillmötesgående och hjälpte oss kontakta föreningen då vi vill bygga om köket.

Jag uppskattade och hans genomgång av kontraktet när vi signerade då det är väldigt fackmannamässigt och byråkratiskt författat.

Allt som allt en mycket bra upplevelse. Läs mer
    2018-08-17 Allan M svarar Lisette T
    Tack för de fina orden Lisette, jag önskar er all lycka med lägenheten. Det ska bli otroligt spännande att få se era planer med lägenheten.
  • Julia S
    Julia S skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag hade haft min lägenhet ute till försäljning i flera omgångar innan jag bytte mäklare till Allan. Allan fick min lägenhet såld inom den tidsperiod han hade sagt. Jag som säljare informerades hela tiden om aktuell status under säljresan och jag kände full tillit till Allan. Jag rekommenderar Allan varmt. Läs mer
    2018-08-17 Allan M svarar Julia S
    Tack för de fina orden och för ett fantastiskt samarbete. Ha det bäst!
  • Therese O
    Therese O skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag sålde min lägenhet i Sandsborg, en 2a på 64km. Vid tillfället bodde jag redan på annan ort, över 30 mil från Stockholm. Detta innebar en del bekymmer med logistiken. Allan hade ett vänligt och seriöst bemötande redan från första kontakt och var väldigt snabb på att lösa alla bekymmer som uppstod. Vid ett tillfälle erbjöd han sig tillochmed att flytta ner möbler till förrådet eftersom jag inte kunde vara på plats inför stylingen.
    Allan var noga med att förklara hur allt skulle gå till från början till slut samt höll regelbunden kontakt. Han känns ärlig, pålitlig och lyhörd och jag är väldigt nöjd med det jobb han har utfört.
    Utan minsta tvivel skulle jag rekommendera Allan till vänner och bekanta som funderar på att köpa/sälja bostad!
    Tack! Läs mer
    2018-06-04 Allan M svarar Therese O
    Tack för de fina orden Therese, det har varit ett nöje att samarbeta med dig och Simon! Även om det blir livet på landet för er del framöver, så hoppas jag att vi hörs och ses i framtiden. Ha det bäst!
  • Marta A
    Marta A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Jag köpte min första bostadsrätt via Husman Hagberg och hade Allan som mäklare. Han har varit väldigt bra och trevlig samt haft ett gott bemötande. Han har varit väldigt pedagogisk kring hela köpprocessen så det har känts tryggt. Han är lätt att få tag på och svarar på alla frågor på bästa sätt. Jag kan varmt rekommendera Allan. Läs mer
    2018-06-04 Allan M svarar Marta A
    Tack för de fina orden Marta, att köpa sin första lägenhet är ett stort steg och det gläder mig att du upplevt det som smidigt. Önskar dig all lycka med nya bostaden!
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan sålde vår trea i Enskededalen under en tid då bostadsmarknaden var ganska trög (våren 2018). Han lyckades hitta rätt köpare för oss så att vi fick det pris som vi var nöjda med. Vi vet att det krävde mycket engagemang och hårt slit. Han var väldigt kommuniaktiv, enkel att ha att göra med, lyhörd och hade ett väldigt trevligt sätt. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-05-17 Allan M svarar Hanna M
    Tack så mycket för de fina orden Hanna och framförallt för ett gott samarbete! Det gläder mig att ni vart så nöjda trots att det tog lite längre tid än vanligt med försäljningen.
  • Elina W
    Elina W skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Vi köpte vår lägenhet via Allan Mohmand på HusmanHagberg Enskede. Vi kände tillit för honom direkt. Han är alltid tillgänglig och har mycket tålamod. Han behåller lugnet i stressade situationer. Om vi i framtiden säljer en bostad skulle vi anlita Allan. Han kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-05-15 Allan M svarar Elina W
    Skönt att höra Elina! Det känns bra att trots att vi stötte på lite småhinder, så löste sig allt väl och att ni hittade ett boende på en av Dalens bästa gårdar, som jag är övertygad om att ni kommer trivas i!
  • Sara G
    Sara G skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Väldigt bra bemötande vid köp av bostadsrätt. Kontinuerlig information och uppdatering vid budgivningen. Rekommenderas! Läs mer
    2018-05-07 Allan M svarar Sara G
    Tack för de fina orden Sara! Önskar dig all lycka med din nya lägenhet och framförallt, varmt välkommen till Hammarbyhöjden - du kommer att stormtrivas!
  • Maja A
    Maja A skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede
    Allan var enormt hjälpsam med försäljningen av min lägenhet. Ambitiös, påläst och med extra tips för att få igenom en bra försäljning även nu i dagens svårare marknadsklimat. Dessutom är han en trevlig och rak person som verkar genuint uppskatta sitt jobb! Läs mer
    2018-04-30 Allan M svarar Maja A
    Tack så mycket för de fina orden Maja, det värmer! Det är jag som ska tacka för att jag fick förtroendet och vi har haft ett utmärkt samarbete från att vi sågs till att lägenheten såldes. Ska bli spännande och se vad ni köper härnäst och vi kommer att hålla fortsatt kontakt med tips på lägenheter som kan passa er. Allt gott!
Emil Cronholm
Marcus Andersson