Allan Mohmand
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2019-04
Med över 10 års yrkeserfarenhet inom försäljnings- och servicebranschen, varav sex år som egenföretagare, gör att jag ödmjukt vågar påstå mig veta vilka nycklar som krävs för ett gott samarbete och som leder till en framgångsrik affär för alla parter.

Min breda och djupa kunskap i kombination med min höga drivkraft, där jag vägrar lämna något åt slumpen, gör att du kan känna en trygghet i att vi tillsammans skapar det vinnande receptet för just din bostadsaffär.

Jag är född och uppvuxen i söderort och bor kvar än idag – det är här jag känner mig hemma på riktigt.

Varmt välkommen att höra av dig till en mäklare med mycket god lokalkännedom och som aldrig kommer nöja sig med att du blir lagom nöjd! Läs mer

Läs vad 50 Läs vad Allan Mohmand

• Sophia B
    Sophia B sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-05

Enskededalen
    Stort engagemang och personkännedom.
    Snabb försäljning som inte drog ut på tiden.
    Bra koll på prisläge.
    Tät och snabb kontakt under försäljningsperioden. Läs mer
    2019-05-08 Allan M svarar Sophia B
    Tack för rekommendationen Sophia! Det var kul att få hjälpa er med en så pass snabb och smidig försäljning till bra pris. Vi ses på tillträdet!
    Allan M gillar detta
  • Manish R köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2019-05-04

Enskededalen
    Allan was of great help to us right from the viewing to the signing of contract.

Since we do not speak swedish, he was so kind to translate every sentence of the contract in english and answer all our questions patiently.

Offered us all the help we needed, more than he was suppossed to.

Defenietly recommend Allan !! Läs mer
    2019-05-08 Allan M svarar Manish R
    Thank you for the great recommendation Manish, it was a pleasure helping you finally seal the suitable apartment. I am glad that it was me that got to help you! :)
  • Johanna B
    Johanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2019-04-29

Enskededalen
    Allan är väldigt trevlig, tillmötesgående och förstående.
    Han ger tips och råd samtidigt som han kan se situationen ur vår (säljarens) synvinkel. Läs mer
    2019-05-08 Allan M svarar Johanna B
    Tack för det fina omdömet Johanna - har varit kul att få varit med i resan du och Patrik gjort från första visningen vi sågs på tills nu :) Vi hörs och ses framöver!
    Allan M gillar detta
  • Gunnar T köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2019-04-29

Enskededalen
    Very gentle, responsive, agile, transparent and with good level of english Läs mer
    2019-05-08 Allan M svarar Gunnar T
    Thank you so much for the recommendation Gunnar! I am certain you will enjoy your new apartment!
  • Sebastian I
    Sebastian I sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

Hammarbyhöjden
    Jag har fått hjälp med att sälja min lägenhet (4 rok) i Sthlm. Jag stod dessutom inför den delikata utmaningen att sälja min lägenhet, samtidigt som jag själv befann mig på helt annan ort. I det läget kändes det inte bara viktigt, utan rent av avgörande att hitta en mäklare som jag har kunnat känna fullt förtroende för. En mäklare som med sitt professionella förhållningssätt lyckas inge både trygghet och tillit. Jag har verkligen behövt lita fullt ut på min mäklare och Allan har levererat med råge. På alla plan. Jag kan med min fulla uppriktighet varmt rekommendera Allan om ni har behov av en mäklare. /Sebastian Läs mer
    2019-04-16 Allan M svarar Sebastian I
    Sebastian, jag blev rörd och det värmde enormt att få läsa ditt fina omdöme - det betyder allt för mig och det är jag som ska tacka för förtroendet från början till slut! Vi ses på tillträdet!
    Allan M gillar detta
  • Marie H köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

Hammarbyhöjden
    Vi har köpt lägenhet och tycker att vi blivit bemötta otroligt professionellt och Allan känns kunnig i det han gör och verkar trivas med det yrke han valt. Läs mer
    2019-04-16 Allan M svarar Marie H
    Tack för omdömet Marie, önskar er all lycka med nya bostaden, vi hörs!
  • Ari H
    Ari H köpte sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

Hammarbyhöjden
    Har köpt en lägenhet Allan förmedlat, bemöttes på ett mycket trevligt och proffesionellt sätt, kommer lugnt och med all säkerhet kunna rekommendera honom till vem som helst...!!! Tack :-) Läs mer
    2019-04-16 Allan M svarar Ari H
    Tusen tack för den fina rekommendationen Ari, var ett rent nöje att få hjälpa er med köpet av den nya bostaden - är säker på att ni kommer stormtrivas. Vi hörs!
    Allan M gillar detta
  • Mitra K sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2019-03-14

Enskededalen
    Han gav oss väldigt positivt intryck med fint bemötande.
    Yes, Allan är duktigt och vi har nått vad vi har haft för förväntningar Läs mer
    Allan M gillar detta
  • Shahin A sålde sin lägenhet med hjälp av Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2019-03-14

Enskededalen
    Vi är extra nöjda att ha Allan som vår Mäklare, och skulle vilja rekommendera honom för andra säljaren.
    Allan var tydlig och höll oss uppdaterad. Han var väl förberedd och lätt att få tag på. Han var Inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor. Läs mer
  • Elmira K skrev om Allan Mohmand en del av HusmanHagberg Enskede

2019-03-06

Allan är proffsig , kunnig och effektiv under hela processen.
    Jag är supernöjd med mitt bostadsköp och mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt . Kunde inte varit bättre! Tack! Läs mer

Senaste försäljningarna

Täppgränd