HusmanHagberg Mullsjö & Habo

HusmanHagberg Mullsjö & Habo

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • Badge2023
Ring 0392-312 12 Dela

Här hos oss på HusmanHagberg i Mullsjö finner du mäklare som har koll på området i Mullsjö och Habo. Kontakta oss om du letar bostad här eller vill sälja - vi hjälper dig mer än gärna med affären. HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och alla våra mäklare har stor passion för bostadsmarknaden. Vi är inte ägda...

73 omdömen om HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Sedan starten hos Reco 2017

Camilla Lillvor L
Kråkeryd

Fantastiska människor som möter och ser säljaren/säljarna på bästa sätt. Raka och ärliga. Information på ett sätt så alla förstår. Uppdateringar på vad som händer och sker. Rätta människor på rätt ställe! Rekommenderar denna mäklare för alla hussäljare!

Tack Camilla för fint omdöme - mvh Fredrik & Anna

Urban Karl-Johan T
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Mäklare som lyssnar på säljaren och försöker göra det bästa med försäljningen.

Laust Sönderkaer P
Bjurbäck

Super service oplevet i hele perioden fra vi trådte ind af døren den første dag indtil huset var solgt efrer ca. 14 dage. Ligeledes fin opfølgning af proceduren efter salget. Ikke mindst tager vi hatten af for en aftale om vejlerning i begyndelsen af januar inden vi sender selvangivelse til skatteverket for at undgå at betale skat af de rigtig mange penge vi har brugt i de 13 år vi egede huset på renovering og diverse fornyelser. Venlig hilsen Laust Sønderkær

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1 000 tack Laust För fint omdöme - Ni sålde ett fint boende som verkligen många spekulanter efterfrågar i dessa tider. Ni har lagt ner både tid , pengar och engagemang i er fastighet, självklart hjälper vi er för att slutresultatet ska bli optimalt på alla tänkbara sätt. Mvh Fredrik & Anna

Elisabet S
Bosebygd

Alla på HusmanHagberg är väldigt engagerade och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera både Eleonore och Fredrik. Både är toppen bra att ha med att göra.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 Tack Elisabet för fint omdöme, det kommer bli jättebra med alla samlade i Mullsjö. Vi fortsätter att hjälpa er med era boendefrågor, välkommen in när som och ta en kopp Kaffe. tack så mkt Mvh Fredrik, Anna & Eleonore.

Dennis B
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Bra och smidig husaffär. Mycket kunnig och professionell mäklare.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 Tack Dennis för fina ord- Hoppas nu att alla bitar faller på plats och att ni kommer trivas i Mullsjö. Vi ska hjälpa er alla på bästa sätt. Mvh Fredrik, Anna & Eleonore.

Inger A
Bränninge

Fredrik Trolander har varit fantastik på alla sätt och vis, jag kan varmt rekommendera honom. Han har hjälpt mig med så mycket mer än han egentligen behövde och jag är så tacksam för att jag bytte mäklare till honom.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1 000 tack Inger för värmande ord, jag blir mycket glad för din skull. Allt gick smidigt och vi tog affären i lugn takt, Även om hela affären gick i lås på enbart 10 dagar :) Vägen till en lyckad affär var nog att vi satte oss ner o samtalade, lyssnade och belyste de olika alternativen. Tillsammans jobbade vi fram en plan som vi båda tyckte fungerade bra. Ditt nya boende kommer bli jättebra Jag o Anna kommer mer än gärna förbi på en kopp kaffe o ser hur du har det. Mvh Fredrik & Anna Trolander.

Hannes N
Mölekullen

Toppen bemötande. Förändrade min förutfattade bild av mäklare till det bättre. Fredrik är en herre med både fötterna på jorden. Husköpet gick mycket smidigt. Vi fick gott om hjälp av Fredrik och Anna.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 Tack Hannes för fint Omdöme - Men med smidiga kunder brukar det gå galant. Nu hoppas vi att du och Familjen kommer trivas i huset. Ha nu en skön semester så hörs vi av . Mvh Fredrik & Anna Trolander

Louise L
Torestorp

Bra bemötande. Uppfyllde förväntningarna.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 tack för fint Omdöme - Det kommer bli jättebra med detta villaboende till er. Grattis - Grattis. Mvh Fredrik Trolander

Barbro Elisabet L
Torestorp

Vi är mycket nöjda med mäklaren. Marknadsläget för husförsäljningar är ju inte den bästa just nu men han lade ner hela sin själ för att hitta en köpare

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 tack för fint omdöme, trägen vinner som det heter. Hoppas ni kommer trivas med ert Nya boende.

Emil C
Bränninge

Väldigt smidiga och hade bra service

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tack Emil - Jag fick ju bra och smidig information av dig löpande i processen och ni var mycket "In lyssnande" i processen. 1 000 tack för fint omdöme. Trampa Lungt :)

Amalia S
Bränninge

Bra mäklare som är kunnig inom sitt säljområde. Går att nå de flesta timmar på dygnet. Snabbt och smidigt!

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1 000 Tack Amalia för fint omdöme, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Mvh Fredrik & Anna Trolander

Emma T
Bosebygd

Köpte vårt hus med hjälp av Eleonore och kunde inte ha varit mer nöjda! Så enkel att ha och göra med och väldigt flexibel vilket gjorde allt väldigt smidigt för oss. Fick alltid återkoppling snabbt oavsett klockslag och kändes väldigt kunnig och påläst om fastigheterna vilket kändes bra och tryggt som köpare. Jättenöjda!

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tusen tusen tack för så fint omdöme och fina ord🌸 Jag hoppas verkligen ni ska trivas i ert nya hus. Ni har ett spännande äventyr framför er och jag kikar gärna förbi en dag och ser hur ni fått det 🌞 Med vänlig hälsningar // Eleonore Rath Olsen

Gunnel S
Bosebygd

Vi blev trevligt bemötta. Hen levde upp till mer än förväntan. Var väldigt påläst och kunnig. Ingav ett förtroende.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tack för fint omdöme 🌸 Jag hoppas du kommer trivas i ditt fina hus🌞 Vi ses snart igen Bästa hälsningar // Eleonore Rath Olsen

Jonathan H
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Positivt bemötande vid entrén av en glad person vid visningen. Eleonore var behjälplig vid frågor och funderingar, även smidig och lättsam att ha och göra med. Eleonore var tydlig och noggrann så att både köpare och säljare kände sig trygga i affären. Budgivningen gick tillväga på ett smidigt sätt och man blev uppdaterad snabbt vid händelser.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Stort tack för det fina omdömet 🌞 Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas och skapa ett underbart hem för er familj. Jag kikar gärna förbi när ni kommit iordning 🌸 Bästa hälsningar // Eleonore Rath Olsen

Dan Thomas F
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Trevlig och positiv inställning hela vägen.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tack för fint omdöme och stort lycka till med ert nya projekt 🌸 Bästa hälsningar // Eleonore Rath Olsen

Veronica N
Bosebygd

Ska ni sälja då är det absolut Eleonore ni ska anlita! Hon är glad, trevlig, omtänksam, engagerad, tillmötesgående, aktiv, driven med en snabb återkoppling. Hon är professionell och höll mig välinformerade under hela processen vilket gav mig trygghet. Jag vart själv rekommenderad Eleonore av par som även dom är av samma uppfattning. Så jag kan varmt rekommendera henne vidare! Kan även säga att det blev en lyckad affär, för med tanke på räntor, världsläge etc så trodde jag inte att jag skulle få det priset för min...

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Stort tack för så fint omdöme och fina ord =) det ska bli super spännande att få se ert nya hus ni flyttar till och alla förändringar ni kommer göra. Det har varit en fin resa med er och jag önskar ert stort lycka till med allt ni tar er för. Bästa hälsningar // Eleonore Rath Olsen

Sebastian O
Bosebygd

Bra bemötande! Snabb på att svara på mejl och sms. Svarar alltid i telefon! Vi fick en tidigare visning, till och med dagen efter vi kontaktat mäklaren. Vi kände oss trygga under köpeprocessen.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Stort tack för så fint omdöme 🌞 Jag hoppas ni kommer trivas och tittar gärna förbi och ser hur ni fått det när ni kommit iordning. Mvh Eleonore Rath Olsen

Amanda O
Bosebygd

Superbra bemötande av mäklaren. Hade privat visning dagen efter förfrågan, en sen tid som passade oss, inläst på objektet. Gav snabb respons under budgivning. Ordnade kontraktskrivning snabbt i samband med att säljarna accepterat budet. Kändes som att det gick snabbt, smidigt och tryggt vid köp av objektet.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tusen tack för ditt fina omdöme 🌸 Jag hoppas ni kommer trivas. Det är ett mysigt område ni landar i😊 Jag tittar gärna förbi när ni kommit iordning. Bästa hälsningar // Eleonore Rath Olsen

Tomas B
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Trevligt och proffsigt bemötande på alla sätt. Kan varmt rekommenderas!

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Stort tack för fint omdöme 🌞 Jag önskar er stor lycka i er nya oas // Eleonore Olsen

Carina Elisabeth H
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Trevlig och engagerad mäklare som såg till att vi fick ett snabbt och bra avslut på affären.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tusen tack för det fina omdömet. Snart startar erat projekt och jag hoppas verkligen jag får kika förbi på en kopp kaffe och se er förvandla ert nya hem med finesserna ni besitter. Stort lycka till🌞🌸 //Eleonore Olsen

Thomas Ove F
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Mycket snabb kontakt. Mäklaren kom redan samma kväll som vi hade kontaktat dom. Trevlig och kunnig. Upplyste om allt man måste tänka på. Skötte visningar på ett proffesionellt sätt. Gjorde ett utmärkt jobb med att ta fram rätt köpare.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Jag tackar ödmjukt för dessa fina ord. Det har varit ett privilegium att få hjälpa er att förmedla denna fantastiska bostad och jag är övertygad om att ni återigen kommer skapa något fantastiskt med ert nya projekt. 🌞Stort lycka till med er nya bostad // Eleonore Olsen

Joakim Anders Jonas A
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Elenore hjälpte oss att sälja vårat hus på Hasselgatan i Mullsjö, hon gav ett väldigt bra intryck redan vid första mötet, hon har varit väldigt hjälpsam, tillmötesgående och väldigt lätt att ha att göra med. Kan rekommendera henne skarpt om man vill sälja sitt hus 😊

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Stort tack för så fina ord och fint omdöme. Det har varit en fin resa med er genom detta förmedlingsuppdrag och jag önskar er stor lycka i vart framtiden bär er. Varma hälsningar// Eleonore Rath Olsen

Johanna F
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Blev väldigt bra bemött, hon tog sig tid och stressade inte, ingav förtroende och jag kände ett väldigt stöd i henne. Hade inga förväntningar alls men blev positivt överraskad. Hon engagerade sig och informerade mig om vad jag behövde göra för att kunna köpa huset. En stor eloge till henne för hennes engagemang och kunnande! Mycket nöjd med andra ord.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Stort tack för så fina ord och fantastiskt omdöme! Jag önskar dig enormt lycka till och många härliga år i ditt nya hem =) Jag kommer gärna på en kopp kaffe när du kommit i ordning och ser hur du fått det, Varma hälsningar // Eleonore Rath Olsen

Dan Magnus H
Sålde sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Snabb och enkel försäljning till rätt pris.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tack för fint omdöme, Jag hoppas du kommer trivas där du landar efter flytten=) Bästa hälsningar Eleonore

Richard B
Köpte sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Eleonor Rath Olssen har varit fantastisk hela tiden. Hon har uppdaterat meig hela processen och är mycket trevlig att jobba med.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tusen tack för fint omdöme Richard! Jag hoppas du kommer trivas fint ute i härliga kölingared. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er i denna process=) Jag besöker dig gärna när inflytten är klar. På återseende, Bästa hälsningar Eleonore

Alva L
Sjöåkra - Bankeryd

Väldigt bra bemötande och noggranna. Kan verkligen rekommendera Fredrik som mäklare.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 tack för fint omdöme. Hoppas Du trivs i din nya bostad. Mvh Fredrik Trolander

JESSIE V
Bosebygd

Mycket trevliga och kunniga. Skönt att ha en mäklare som känner till området där man är bosatt. Vi hade en god och öppen kommunikation vilket ledde till att förväntningarna uppnåddes även att marknaden inte var den bästa. God seriöst bemötande, hjälpsamma, lätta att nå om frågor fanns. Tillgängliga under visningar och framförde önskemål till andra parter på bra sätt om vi hade några. Vi är nöjda.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 Tack Jessie för fint omdöme , skoj att du är nöjd med den vår hjälp. Nu har du fått lite större yta för dig och familjen, vi kommer gärna förbi o ser hur ni har fått det.

JESSIE V
Skrev om HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Precis som betyget säger. Helt exceptionellt och mycket mer. Ni har hjälp oss att uppfylla en dröm, trots i dessa svåra tider. Människor som ni som bryr sig om sina kunder och som har stöttat mig och min familj under resans gång är precis dom rätta personerna i mäklar branschen. Lätt dom bästa mäklarna i Mullsjö. Vi önskar er gott nytt år från min familj och stort tack för allt.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 tack Jessie för fina ord, det har varit en lång resa med många frågor på vägen. Ni har varit öppna för input och förslag från vår sida, tillsammans kom vi fram till en lösning som kommer passa er familj galant. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende och vi På HusmanHagberg Mullsjö / Habo önskar er ett riktigt Gott Nytt år. Fredrik Trolander Eleonore Olsen Anna Trolander.

Renata G

Väl bemöt Kunnig och väl insatt i fastigheten Lätt att få tag på Mycket trevlig

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 Tack Renata för fint omdöme, hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya boende, vi kommer gärna förbi på vårkanten och kollar hur ni har det. Gott Nytt år önskar vi er Eleonore Olsen Anna Trolander Fredrik Trolander

Tage Einar Tommy S
Bosebygd

Trevlig mäklare och väldigt energisk trots att marknaden var trög. Vi är mycket nöjda med Mäklaren

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 tack Tage för fina ord- Hoppas ni är nöjda med hela affären. Mvh Fredrik , Eleonore & Anna .

Haidar A
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Trevligt bemötande och lärorikt när det gäller bostadsköp.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 tack för fina ord -och att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.

Hampus S
Bosebygd

Vi är mycket nöjda med bemötandet. Mäklaren var hjälpsam och fick oss att känna ett lugn och en trygghet genom hela affären.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 tack Hampus - Hoppas ni kommer trivas.

Thomas L
Sjöryd

Mkt kunnig och proffsig. Rekommenderas!

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 tack för fint omdöme. Thomas det ska bli skoj att se "förvandlingen " och utvecklingen på dina tankar o idéer med detta hus. Det kommer garanterat bli lyckosamt.

Fredrik Bo Allan B
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Proffsigt och trevligt bemötande av både Fredrik och Anna Trolander. Våra förväntningar av att vi skulle få samlad information om vad som gäller vid husförsäljning både när det gäller regler och villkor men även hur man agerar mot banken med tanke på räntevillkor och längden på lånen. Även vad man har för rättigheter och skyldigheter vid försäljning. Detta gicks väl och noggrant igenom av Fredrik. Vi är mycket nöjda med Fredrik och Anna som utfört affären, allt har gått smidigt och vi har fått all information och hjälp vi behöver.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 Tack Fredrik & Yvonne för fint omdöme - skoj att ni är nöjda med hela processen. Tackar även för ett bra samarbete genom hela processen.

Ted B
Havstenshult

Mycket bra och personlig service

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tack Ted för fint omdöme, hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad & Tack för att du tog dig tid att svara på detta omdöme - Mvh Fredrik & Anna .

Victoria C
Havstenshult

Jag upplevde mäklaren som väldigt duktig på att ta sig tid för oss och inte glömma bort oss.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tack så mycket för fint omdöme, hoppas du trivs med din nya bostad. Mvh Fredrik & Anna

Anders H
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Så bra. Allt har funkat kanon… snabb återkoppling.. kommer rekommendera husman Hagberg till bekanta o vänner //Anders Hedman

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 Tack Anders för fina ord, Lycka till med ert nya boende.

Per Jörgen C
Gunnarsbo

Väldigt bra bemötande och visning .

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 tack för fina ord, hoppas ni kommer trivas med ert Nya boende. Kom in på en kaffe när ni känner för detta.

Richard å
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Mäklaren va superbra. Gjorde allt enkelt och förståligt. Skulle absolut anlita Fredrik igen

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tack så mkt - fina ord från er och tack för att ni tog er tid att svara på detta omdöme. En lång väg blev det men slutresultatet blev jättebra. Hoppas ni kommer trivas, vi tittar gärna förbi efter semestern o ser hur ni har det. Mvh Fredrik & Anna

Bengt Arne M
Bosebygd

Professionell bryr sig om serviceinriktad tar tag i allt meddetsamma tillgänglig en perfekt mäklare inkl personal

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 tack för fina ord, allt gick smidigt och bra. Hoppas ni kommer trivas med ert nya boende Mvh Fredrik & Anna.

Carolina N
Sjöryd

Jag tycker vår mäklare är väldigt jordnära, lätt till skratt och lättsam att prata med. Vi kände att våra förväntningar var uppfyllda. Allt gick lätt och smidigt. Vi kommer rekommendera vår mäklare till andra.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 TACK för fint omdöme, hoppas ni kommer trivas i denna vackra fastighet. Mvh Fredrik & Anna

Åsa A
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

möttes med respekt o fint bemötande. en förstående mäklare som gjorde allt för att göra mig och min sambo nöjda. trevlig och tillmötesgående. noggrann och förklarade varje frågetecken för oss. kommer absolut anlita er igen om det behövs. Tack 😊😊😊

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 tack för fina ord , detta kommer bli toppen för hela er familj . Vi kommer gärna förbi och tittar på altanbygget o andra projekt. Trevlig sommar önskar Fredrik o Anna .

Julie Marie M
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Bra kontakt med mäklare och mycket professionell handtering av försäljningen

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 tack Julie, va roligt att du är nöjd. Skoj att nya ägare tar vid nu blir det snart barnspring på gården . Du är varmt välkommen att höra av dig på nytt. Mvh Fredrik och Anna .

Jan M
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Bra bemötande och smidigt handlat. Fick många bra alternativ som kunde passa oss, Tackar

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 Tack till er- Skoj att vi fick fram ett boende som passade er bra.

Yvonne B
Bosebygd

Very helpful and knowledgeable. With excellent English.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

thank you so much for the kind words. Hope you will enjoy your new home. Feel free to come by the office so I can update my crunchy English. Regards Fredrik & Anna Trolander.

PETRA T
Skrev om HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Vill bara säga stort tack till husmanhagberg mullsjö & Habo! Kunde inte valt bättre mäklare med kunnigt och förtroendefullt bemötande, inkännande, förstående för mig som förstagångssäljare. Kan varmt rekommendera Fredrik och Anna Trolander om nån går i säljartankar!

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 Tack Petra - Allt gick smidigt och bra , du la ner mycket kraft och energi på hela processen slutresultatet blev jättebra för alla parter. 1000 tack för förtroendet att vi fick förmedla ditt hus. Mvh Fredrik & Anna Trolander.

Inger Gullbritt K
Bosebygd

Jag har sålt mitt Radhus Snappat och bra serievis mycket bra kan rekommenderas Får hjälp med allt

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tack så Mkt Gullbritt för fina ord - skoj att du är nöjd. Det kommer bli kanonbra med ditt nya boende, titta in när du har vägarna förbi på en kopp Kaffe och träffa Valpen :) Mvh Fredrik & Anna

Stella N
Torestorp

Bemötande var över våra förväntningar av mäklare. Helt nöjd, såklart.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tack så mkt fö er fina ord, hoppas ni kommer trivas bra iver nya bostad . Mv Fredrik Trolander

Görgen O
Sandhem

Vi har köpt en villa i ett litet samhälle och begärde en enskild visning pga Corona och blev mycket bra bemött av en mäklare som tog sig tid Personlig och kompislik.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

1000 tack för fina ord hoppas ni kommer trivas. Välkommen in på en kaffe eller fastighetsfrågor Mvh Fredrik & Anna Trolander

Lena O
Sandhem

Mycket trevlig mäklare som man känner sig bekväm med. Tillmötesgående.

Svar från HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Tack lena för fina ord - Inga konstigheter alls rak dialog och enkelt språk - Hoppas ni kommer trivas Bara höra av er med era frågor allt från a-o , allt från hantverkare till trädgårds skötsel vi ska försöka svara på allt . Lycka till Mvh Fredrik & Anna Trolander + 2 ggr Irländsk Setter :)