HusmanHagberg Mullsjö & Habo

Här hos oss på HusmanHagberg i Mullsjö finner du mäklare som har koll på området i Mullsjö och Habo. Kontakta oss om du letar bostad här eller vill sälja - vi hjälper dig mer än gärna med affären. HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och alla våra mäklare har stor passion för bostadsmarknaden.

Vi är inte ägda av banker eller försäkringsföretag och anpassar självklart affären efter vad du som kund behöver och vill ha. Låt oss hjälpa dig med affären - vi lovar att du blir nöjd med ditt nya boende!

Läs vad 37 kunder tycker om HusmanHagberg Mullsjö & Habo 2

2021-09-02
    Så bra. Allt har funkat kanon… snabb återkoppling.. kommer rekommendera husman Hagberg till bekanta o vänner

//Anders Hedman
    1000 Tack Anders för fina ord, Lycka till med ert nya boende. HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    • Gunnarsbo
    2021-08-27
    Väldigt bra bemötande och visning .
    1000 tack för fina ord, hoppas ni kommer trivas med ert Nya boende. Kom in på en kaffe när ni känner för detta. HusmanHagberg Mullsjö & Habo
  • Richard å
    2021-07-06
    Mäklaren va superbra. Gjorde allt enkelt och förståligt. Skulle absolut anlita Fredrik igen
    Tack så mkt - fina ord från er och tack för att ni tog er tid att svara på detta omdöme.
    En lång väg blev det men slutresultatet blev jättebra. Hoppas ni kommer trivas, vi tittar gärna förbi efter semestern o ser hur ni har det.

2021-07-04
    Professionell bryr sig om serviceinriktad tar tag i allt meddetsamma tillgänglig en perfekt mäklare inkl personal
    1000 tack för fina ord, allt gick smidigt och bra. Hoppas ni kommer trivas med ert nya boende Mvh Fredrik & Anna. HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    • Sjöryd
    2021-07-02
    Jag tycker vår mäklare är väldigt jordnära, lätt till skratt och lättsam att prata med.
    Vi kände att våra förväntningar var uppfyllda.
    Allt gick lätt och smidigt. Vi kommer rekommendera vår mäklare till andra.
    1000 TACK för fint omdöme, hoppas ni kommer trivas i denna vackra fastighet.
  • Åsa A
    2021-06-20
    möttes med respekt o fint bemötande. en förstående mäklare som gjorde allt för att göra mig och min sambo nöjda. trevlig och tillmötesgående. noggrann och förklarade varje frågetecken för oss.
    kommer absolut anlita er igen om det behövs.

Tack 😊😊😊
    1000 tack för fina ord , detta kommer bli toppen för hela er familj . Vi kommer gärna förbi och tittar på altanbygget o andra projekt. Trevlig sommar önskar Fredrik o Anna . HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    2021-06-20
    Bra kontakt med mäklare och mycket professionell handtering av försäljningen
    1000 tack Julie, va roligt att du är nöjd. Skoj att nya ägare tar vid nu blir det snart barnspring på gården . Du är varmt välkommen att höra av dig på nytt.

Mvh Fredrik och Anna .
    2021-05-15
    Bra bemötande och smidigt handlat. Fick många bra alternativ som kunde passa oss,
    Tackar
    1000 Tack till er- Skoj att vi fick fram ett boende som passade er bra. HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    2021-05-07
    Very helpful and knowledgeable. With excellent English.
    thank you so much for the kind words. Hope you will enjoy your new home. Feel free to come by the office so I can update my crunchy English.
    Regards Fredrik & Anna Trolander.
  • PETRA T
    skrev om HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    2021-04-18
    Vill bara säga stort tack till husmanhagberg mullsjö & Habo! Kunde inte valt bättre mäklare med kunnigt och förtroendefullt bemötande, inkännande, förstående för mig som förstagångssäljare. Kan varmt rekommendera Fredrik och Anna Trolander om nån går i säljartankar!
    1000 Tack Petra - Allt gick smidigt och bra , du la ner mycket kraft och energi på hela processen slutresultatet blev jättebra för alla parter.
    1000 tack för förtroendet att vi fick förmedla ditt hus.

Mvh Fredrik & Anna Trolander.
    2020-12-14
    Jag har sålt mitt Radhus Snappat och bra serievis mycket bra kan rekommenderas Får hjälp med allt
    Tack så Mkt Gullbritt för fina ord - skoj att du är nöjd. Det kommer bli kanonbra med ditt nya boende, titta in när du har vägarna förbi på en kopp Kaffe och träffa Valpen :)

• Torestorp
    2020-11-30
    Bemötande var över våra förväntningar av mäklare. Helt nöjd, såklart.
    Tack så mkt fö er fina ord, hoppas ni kommer trivas bra iver nya bostad .

Mv Fredrik Trolander
    2020-11-27
    Vi har köpt en villa i ett litet samhälle och begärde en enskild visning pga Corona och blev mycket bra bemött av en mäklare som tog sig tid
    Personlig och kompislik.
    1000 tack för fina ord hoppas ni kommer trivas. Välkommen in på en kaffe eller fastighetsfrågor Mvh Fredrik & Anna Trolander HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    2020-11-27
    Mycket trevlig mäklare som man känner sig bekväm med. Tillmötesgående.
    Tack lena för fina ord - Inga konstigheter alls rak dialog och enkelt språk - Hoppas ni kommer trivas
    Bara höra av er med era frågor allt från a-o , allt från hantverkare till trädgårds skötsel vi ska försöka svara på allt . Lycka till

Mvh Fredrik & Anna Trolander + 2 ggr Irländsk Setter :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    2020-10-22
    Bostadsrätt. Bra och proffsigt bemötande. Har uppfyllt mina förväntningar. Detta är tredje affären jag gör med husman hagberg i mullsjö.
    1000 tack Helen för fint omdöme, alltid smidigt att göra affärer med er :)
    Ni är välkomna tillbaka så kan vi fixa en ny bostad till er om ni vill :)
    Mvh Fredrik & Anna / HusmanHagberg Mullsjö-Habo .
    • Torestorp
    2020-10-19
    Vi har köpt villa. Mäklaren var väldigt proffsig och hade ett sätt att visa att denne ville att köpet skulle bli så bra som möjligt. Både för säljare och köpare. En mycket bra mäklare som jag definitivt kommer att rekommendera till andra.
    Tack Amanda för fint omdöme, hoppas ni blev nöjda.
    Ert nya boende kommer bli jättebra.

Fredrik
    2020-10-09
    Vår son har skött kontakten o allt har varit jätte bra.
    Tack så mycket - bra att ni är nöjda
    Mvh Fredrik
    2020-10-07
    Köpt bostadsrätt

Gjort allting smidigt o lätt

Väldigt nöjd
    1000 tack Angela för fina ord - Hoppas du kommer trivas HusmanHagberg Mullsjö & Habo
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    2020-10-04
    Jag har sålt en bostadsrätt, men har tidigare köpt via samma mäklare. Just därför valde jag samma mäklare igen. Jag blev bemött på ett mycket bra sätt. Nu gick försäljningen extremt bra, utöver det gör Fredrik alltid ett kanonbra jobb. Jag har ett stort förtroende och tillit till min mäklare och behövde inte ens fundera över vem jag skulle välja när det var dags att sälja. Jag förväntar mig att känna mig trygg vid sälj/köp av bostad. Jag förväntar mig att mäklaren kan sitt jobb och att jag ska kunna luta mig tillbaka och lita på det. Jag förväntar mig att mäklaren är nåbar och förstående. Fredrik lever upp till alla dessa delar och jag har vart väldigt trygg under påse köp och försäljning av bostad.
    Tack för ett toppen bra jobb!
    Tack Eleonore för fint omdöme hoppas att du är nöjd med hela affären. Likaså att ert nya boende kommer passa er bra.
    1000 tack.
    2020-10-04
    Köpt en villa av Fredrik. Smidig process där han varit lättillgänglig vid frågor.
    1000 tack Amanda Hoppas villaboendet blir bra för er , HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    2020-06-22
    Fredrik var toppen både inför visningen av lägenheten och efter köpet. Han mötte min och säljarens behov och lyckades hitta ett upplägg som passade oss båda. Snabb, smidig rak och ärlig. Rekommenderar starkt Fredrik och om jag får för mig att sälja lägenheten kommer jag kontakta Fredrik direkt!
    1000 Tack Max Hoppas att du är nöjd, lägenheten kommer bli en dröm för dig.
    Mvh Fredrik Trolander
    2020-06-01
    Sålt bostad. Trevligt och snabbt bemötande.
    Förväntningarna på slutpris var högre, men affären gick snabbt.
    Tack så mkt för förtroendet. Skönt att ni är nöjda trots allt .Lycka till med ert nya Boende.
    2020-04-02
    har köpt och sålt hus
    mäklaren var behjälplig i båda fallen
    1000 Tack John , det kommer bli kanonbra med ditt nya boende.
    tack för förtroendet
    2020-01-20
    Sålt villa och köpt lägenhet. Utmärkt bemötande och kontinuerlig återkoppling. Mäklaren har levt upp till våra förväntningar av att vara driven, affärsmässig och engagerad. Vi har hela tiden kännt oss delaktiga i processen. Mäklaren och administrativt säljstöd kan varmt rekommenderas.
    1000 tack för förtroendet - Hoppas ni Kommer trivas / Mvh Fredrik HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    2020-01-04
    Husman Hagberg i Mullsjö har både hjälpt oss med att sälja och att hitta ny bostad. De har varit super bra.
    Alltid på lästa, kunniga och hjälpsamma.
    Vi är hel nöjda.
    Tack Emma & Morgan ! Va roligt att ni är nöjda det kommer bli jättebra med ert nya boende . Stort gratis o tack för förtroendet . Mvh Fredrik & Anna / HusmanHagberg Mullsjö/Habo. HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    • Stora Bråared
    2019-09-20
    Trevlig och engagerad mäklare, toppennöjd än så långe!
  • Jan N
    2019-08-26
    Har köpt villa i Mullsjö.
    Blev bra bemött av mäklaren vid köpet.
    Dock gav han ett lite rörigt och pratigt intryck som gjorde att vi valde annan mäklare för försäljningen av vårt gamla hus.
    2019-05-20
    Köpt björnhult 15, är supernöjd med Fredrik som mäklare! Jätte trevligt bemött och kändes som att han ville det bästa för en själv som köpare!
    Tack Karl för fina ord, hoppas du kommer trivas. Snart kan du njuta av utsikten mot Vättern. / Fredrik HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    2019-05-05
    Har sålt en villa där Husman-Hagberg genomförde affären på ett mycket bra och proffsigt sätt.
    Tack Carin, Du var väl förberedd och hade en tydlig och klar plan med din försäljning , va skoj att du är nöjd. / Fredrik HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    • Sjöryd
    2019-04-26
    Bästa mäklaren.
    Bästa hjälpen.
    1000 tack för Fina ord.
    2019-04-12
    Köpt ett hus i Mullsjö
    Trevlig ambitiös mäklare

Känns bra med mäklaren och hitills har allt fungerat toppenbra
    2019-03-26
    Sålt en bostad
    Kanonmäklare, bra på alla sätt
    Va skoj att du Är nöjd - Tack för uppdraget och lycka till med allt. Mvh Fredrik Trolander HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    • Fagerhult
    2019-03-10
    Sålt bostad. Positivt bemötande av mäklare som levde upp t våra förvänt6. Sammanfattningsvis positivt
  • skrev om HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    2019-03-02
    Snabb kontakt, alltid trevlig, kunnig,
  • Pia Marianne K
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Mullsjö & Habo
    2019-02-28
    Fantastisk mäklare och övrig personal, hjälpsam, trevlig, kunnig, ordnade allt inkl det lilla extra, mycket nöjd!
    Köpt bostadsrätt ihop med sambon.
    Rekommenderar starkt.
    2019-01-25
    Sålt radhus och bemötandet var toppen av mäklaren där kommunikationen va 100 % så fantastisk mäklare helt klart som jag rekommenderar till andra.
    2018-12-28
    trevliga grabbar
    ett hus i sandhem
    Tack Viktor - O Grattis till ett mkt Vackert hus, Verkligen speciellt. Hoppas ni alla kommer att trivas. HusmanHagberg Mullsjö & Habo