HusmanHagberg Hägersten

HusmanHagberg Hägersten

Här i Hägersten finns vi mäklare på HusmanHagberg på plats och hjälper dig gärna att hitta ett boende här eller i Skärholmen eller Liljeholmen. Vi har koll på områdena och brinner verkligen för bostadsaffärer och nöjda kunder.

Vi är inte bundna till varken banker eller försäkringsbolag, och därför kan du som kund få en affär anpassad helt efter dina egna förutsättningar eller önskemål. Kontakta oss om du vill göra en affär som går tryggt och säkert till. Varmt välkommen till oss så hjälper vi till!

Läs vad 147 kunder tycker om HusmanHagberg Hägersten 2

• Liljeholmskajen
    2022-01-17
    Bra bemötande. Smidig försäljning.
    Underlättade min försäljning.
    Kompetent.
    • Liljeholmskajen
    2021-12-02
    Jessica var trevlig, tydlig och enkel att samarbeta med.
    Vi satte upp en plan på hur försäljningen skulle göras och hon följde planen på ett professionellt sätt.
    Hon var duktig på att återkoppla och försäljningen var smidig och bra.
    Vi var väldigt nöjda med Jessica.
    • Örby
    2021-11-27
    Bra och professionell service!
    • Fruängen
    2021-11-17
    Professionellt bemötande, lyhörd och informerade tydligt. Förmedlade inga orealistiska förväntningar utan var ärlig. Processen kändes smidig
    • Örnsberg/Aspudden
    2021-11-04
    Johan är en bra och förtroendegivande mäklare, lätt att ha att göra med.
    2021-10-31
    Mäklaren Jessica Holappa var bra från första besöket fram till kontraktsskrivning. Hon var väldigt snabb att svara när jag undrade saker. Hon återkopplade också så fort det var något nytt som hände. Hon var snabb att fixa 2 nya visningar under visningsveckan vilket jag tror bidrog till det priset jag fick som jag är väldigt nöjd med. Det jag uppskattar mest var hennes jobb för köparna, hon ville serva dem vilket också naturligtvis bidrar till att de vill köpa! Jag är också tacksam att hon var villig att ha kontraktsskrivningen sent lördag eftermiddag!
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Hägersten
    • Mälarhöjden
    2021-10-28
    Snabb och smidig försäljning. Proffsig och trevlig mäklare.
    2021-10-25
    Jennie hjälpte oss på ett strålande sätt med vår försäljning. Hjälpsam och omtänksam, noggrann med känsla för detaljer. Vi kunde även bolla styling inför fotografering och visning, vilket var bra hjälp. Även köparen uttryckte hur nöjd den var med henne vid tillträdet, vilket kändes bra för oss som säljare.
    2021-10-17
    Vi träffade ett par olika mäklare inför försäljningen av vår bostadsrätt, och när vi träffade Jennie Göthlin på Husman och Hagberg, så kände vi direkt att vi träffat rätt person! En professionell, genuin, trevlig, kunnig, engagerad, vänlig och varm person som fick oss att känna oss trygga samt väl omhändertagna från början till slut!

Hon känner mycket väl till området och gav känslan av att hon förmedlar bostäder på rätt grunder. Jag kan såklart enbart tala för oss säljare, men jag skulle utan att tveka kunna köpa en lägenhet som hon förmedlar, då hon har vårt fulla förtroende för att hon agerar ärligt i sina förmedlingar!

En annan sak som vi verkligen uppskattade med Jennie är hennes engagemang! Hon tog sig an vår försäljning och verkligen såg den som viktig! Hon tog kontakt med alla spekulanter och avsatte verkligen tid till att göra en fin försäljning! Det kändes viktigt för oss och vi är så glada över att hon gjorde det. Man vet aldrig vart det finns en potentiell köpare och det är viktigt att fånga upp alla spekulanter!

Hon satte en rimlig förväntansbild inför slutpriset (som vi hade varit nöjda med), Vilket sedan toppades och vi är oerhört nöjda med slutresultatet!

Kan varmt rekommendera Jennie som mäklare och hon kommer vara vårt förstaval vid vår nästa försäljning!
    2021-10-01
    Mycket trevlig o professionell. Fick mycket information på visningen om lägenheten och området.
    Nöjd köparen
    • Telefonplan - Midsommarkransen
    2021-09-28
    Jag har fått ett bra bemötande av mäklaren och dem har levt upp till alla förväntningar jag hade. HusmanHagberg har utfört försäljningen på ett effektivt och proffsigt sätt med bra information och vägledning. Jag kan definitivt rekommendera HusmanHagberg till andra.
    • Skärholmen
    2021-09-23
    Har sålt med Yousif. Stort engangemang och driv!! Återkopplar regelbundet och uppfyllde samtliga av våra krav. Rekommenderas starkt!
    • Telefonplan/Hökmossen
    2021-09-11
    Extremt professionell och tillmötesgående mäklare som alltid höll mig á jour och drev affären framåt
    • Hägerstensåsen
    2021-09-10
    Mycket proffsigt och bra hela vägen igenom!
    2021-09-06
    Trevligt bemötande och bra service. Har inget att klaga på!
    • Långbro Park
    2021-09-02
    Proffsigt bemötande, förtroendegivande och trevligt.
    Förväntningar var att lyckas hitta en köpare relativt snabbt och få ett bra marknadspris vilket uppfylldes.
    2021-08-25
    Snabbt och bra hanterat utan onödiga möten
    2021-08-19
    Jessica har varit lyhörd som mäklare och hjälp mig både med köp och försäljning av lägenhet.
    • Örby Slott - Älvsjö
    2021-08-10
    Bra, snabb, snäll, professional
    • Södra
    2021-08-02
    Jag fick otroligt bra hjälp av mäklaren Yousif Gorges som var väldigt kunnig och påläst om objektet och vad som gäller. Jag träffade tre olika mäklare från olika firmor under samma vecka och Yousif särskillde sig från dem genom att han kunde svara exakt på de frågor jag ställde om föreningens ekonomi och annat. Han var också väldigt driftig i affären.
    • Södra
    2021-07-30
    Jättebra resultat över förväntan. Mycket kunnig mäklare. Snabbt att återkoppla. Bra bemötande. Rekommenderar.
    2021-07-19
    Gick smidigt och lätt, enkel kommunikation. Har inget att klaga på! ☺️
    • Alby
    2021-07-09
    Yousif Gorges är en väl mycket trevlig mäklare som är alltid tillgänglig och flexibel oavsett tid och veckodag. Han gör sitt yttersta och hittar lösningar som är nästan omöjliga och är vältalig varje gång man kontaktar honom. Han är full av energi och målinriktad. Ska ni anlita någon mäklare så är han det bästa ni kan få. Jag är bara tacksam för all tid han har lagt ned med stor engagemang för jobbet.Hoppas på fler affärer med honom. Tack så jättemycket Yousif.
    • Hagsätra Bandhagen
    2021-06-28
    Upplevelsen har varit väldigt enkel och har flutit på, bra kommunikation och väldigt trevligt bemötande!
    2021-06-20
    Snabb och effektiv försäljning, handfasta råd och enkel kommunikation.
    2021-06-18
    Nöjd med försäljningen! Bra och erfaren mäklare som vi hade en lång och god relation med.
    • Axelsberg/Mälarhöjden
    2021-06-18
    Har både köpt och sålt med Husman Hagberg. Mycket proffsigt bemötande! Affären blev över förväntan tack vare Husman Hagberg.
    2021-06-12
    Snabba svar. Professionellt bemötande. Bra helhetslösning med fullständig service.
    • Örnsberg/Aspudden
    2021-06-07
    Trevligt bemötande och koll på läget!
    2021-06-03
    Jag anlitade HusmanHagberg för att sälja min lägenhet i Aspudden. Jag valde HusmanHagberg pga av Mäklarens engagemang, personlighet samt att hon verkligen hade tid både för mig som säljare och för de som var intresserade av lägenheten.

Mina förväntningar på en mäklare är att denna är kunnig både angående lägenheten men även området, uppdaterar både säljare och köpare om vad som händer samt informerar mig som säljare om detaljer som kan förbättras samt sina synpunkter och erfarenheter från tidigare försäljningar.

Som helhet upplevde jag att min Mäklare Jennie verkligen engagerade sig samt skötte hela försäljningen på ett utomordentligt sätt.
    2021-06-01
    Vi köpte lägenhet via HusmanHagberg Hägersten. Bra och proffsigt bemötande från deras sida.
    • Telefonplan - Midsommarkransen
    2021-05-27
    Sålde en 2:a i Hägersten via förtidsbjudning. Mäklaren agerade professionellt och utförde sina tjänster enligt plan. Han pushade för att acceptera första bud efter förvisning. Lite defensivt kanske, men är medveten att det var mitt val som säljare att acceptera.
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Hägersten
    • Älvsjö - Solberga
    2021-05-15
    Köpte hus via husman Hagberg, nöjd med upplevelsen.
    • Hägerstenshamnen/Örnsberg
    2021-05-07
    Både köp och sälj av lägenheten. Trevligt, professionellt och "okrängigt" bemötande med full hänsyn till alla kunder, både köpare och säljare. Väldigt bra helhetsupplevelse.
    • Aspudden/Örnsberg
    2021-05-04
    Vi fick enormt bra hjälp av Jennie Göthlin på HusmanHagberg med att sälja vår bostad. Hon var professionell, smidig och mkt kunnig! Hon var väldigt engagerad och gjorde verkligen mer än vad som förväntades för att göra vår bostadsförsäljning så bra som möjligt.Vi kan starkt rekommendera henne!
    • Hägerstensåsen/Hökmossen
    2021-04-11
    Jag har sålt en bostadsrätt. Försäljningen var trög och till slut sålde jag till en egen nära relation. Mäklaren har ett jättetrevligt bemötande och svarar alltid snabbt i telefon eller sms.Vid ett tillfälle gick en sak sönder i lägenheten mellan två visningar och mäklaren skickade två filmer från första och andra visningen som något slags bevis. Problemet är att varken jag eller någon annan bodde eller var i lägenheten de dagarna förutom mäklaren och spekulanter. Den händelsen skaver lite. Mäklaren kanske inte var medveten om vad som hade hänt.
  • Marie-Louise N
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Hägersten
    • Liljeholmen
    2021-04-01
    Har sålt en lgh på 2 rok och det gick fantastiskt smidigt. Fick superbra återkoppling under hela processen och priset blev över förväntan. Är otroligt nöjd med min mäklare!
    2021-03-30
    Proffs och kunniga! Rekommenderar varmt
  • skrev om HusmanHagberg Hägersten
    2021-03-26
    Köpt lägenhet. Loj mäklare, som inte var service inriktad på visning eller i budgivning.
    • Solberga - Hägersten
    2021-03-12
    Solberga Trevligt Inga förväntningar,han kunde sitt säljar jobb. Han fick lite extra jobb med felaktiga förutsättningar som han klarade av bra. Tack
    2021-03-12
    Sålde en 1a i Bandhagen. Blev bemött med lyhördhet och engagemang av mäklaren som kunde svara på alla mina frågor och informerade mig bra genom hela försäljningen. Mina förväntningar överträffades då jag aldrig sålt förut och inte visste vad jag kunde förvänta mig. Jag rekommenderar den här mäklaren starkt!
    • Hägerstenshamnen/Örnsberg
    2021-03-09
    Bra erfarenhet i stort och mycket bra försäljning och även köp då samma mäklare hanterat sälj och köp. Dock kan återkoppling och mer frekvent kommunikation förbättras väsentligt under processen.
    • Fruängen
    2021-03-04
    Detta var tredje gången vi valde Patric och Husmanhagberg, lika nöjda (om inte mer) som första gången. Snabbt, enkelt, smidigt och ett bra bemötande.
    2021-03-01
    Trevlig och kunnig mäklare, som verkligen jobbade på och höll oss välinformerade hela tiden.
    • Aspudden/Örnsberg
    2021-02-19
    Johan är lugn och metodisk med bra erfarenhet, kan varmt rekommenderas!
    2021-02-13
    Engagerad och proffsig, lever helt klart upp till alla förväntningar en kan ha!
    2021-02-11
    Duktiga, pålitliga och engagerade. Med hjälp av HusmanHagberg i Hägersten blev min försäljning just det jag önskat.
    2021-02-04
    Min mäklare Jennie Göthlin hjälpte mig att sälja min fina tvåa i Aspudden. Det var en jättebra upplevelse från start till slut, hennes engagemang överträffade verkligen mina förväntningar. Hon är proffsig, kunnig och ärlig vilket gör att det blir en bra upplevelse för både säljare och köpare - vilket jag tror är anledningen till att hon också når så goda resultat! Rekommenderar Jennie varmt.
    • Hägerstensåsen
    2021-02-03
    Jessica var toppen! Supersnäll, flexibel och tog hand om hela försäljningen utan att vi behövde va på plats. Vi är supernöjda :)
    2021-01-25
    Köpte en 3:a, fick bra bemötande inledningsvis av mäklaren, sedan slutade han svara på mail och telefon. Han var väldigt svår att nå.