HusmanHagberg Hägersten

Hägerstensvägen 138C, 126 49 Hägersten — Visa karta

Här i Hägersten finns vi mäklare på HusmanHagberg på plats och hjälper dig gärna att hitta ett boende här eller i Skärholmen eller Liljeholmen. Vi har koll på områdena och brinner verkligen för bostadsaffärer och nöjda kunder.

Vi är inte bundna till varken banker eller försäkringsbolag, och därför kan du som kund få en affär anpassad helt efter dina egna förutsättningar eller önskemål. Kontakta oss om du vill göra en affär som går tryggt och säkert till. Varmt välkommen till oss så hjälper vi till!

Läs vad 94 kunder tycker om HusmanHagberg Hägersten

• 2020-11-25

Annagreta R skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålde en bostadsrätt i södra Stockholm och det funkade utmärkt. Bra mäklarfirma och jättebra mäklare. Läs mer
  • 2020-11-20

Jenny P skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jennie Göthlin har uppfyllt alla våra förväntningar på en bra mäklare- och lite mer där till! Hon hjälpte oss att sälja vår bostadsrättslägenhet.
    Hon är personlig och ser till att lösa alla detaljer och önskemål på ett bra och vänligt sätt. Det märks att hon är påläst och är mycket kunnig. Dessutom löste hon problem som uppkom som egentligen inte låg inom hennes ansvarsområde.
    Stort tack för det!
    Hon höll oss uppdaterad genom hela processen, som varade över en period på 6 månader. Läs mer
  • 2020-11-16

Helena N skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålt min 2a i Aspudden i oktober 2020. Min mäklare var engagerad, social, ärlig och tillsammans med sin erfarenhet, goda områdeskännedom med bra konkurrensbevakning sålde vi till ett kanonpris. Även om marknaden är lite galen just nu fick jag 200 000 kr mer än grannen som sålde en exakt likadan lägenhet veckan innan ...

Min köpare sa hon givit ett väldigt förtroendegivande intryck och var påläst om lägenheten, området & föreningen på bästa sätt. Jag var nöjd med hennes bemötande och service redan innan budgivningen började. Hon handskas med människor på ett väldigt ödmjukt och fint sätt.

Fick rekommendationer att anlita henne av min syster som hade henne vid sin lägenhetsförsäljning för 3år sen - även där lyckades hon att få dit många spekulanter och fick ett rekordhögt försäljningspris, högsta i deras förening. Kan varmt rekommendera Jennie Göthlin. Läs mer
  • 2020-11-08

Alban K skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Hej!
    När vi köpte vår bostad som är en lägenhet i Sätra hade vi stora förväntningar. Bostaden var exakt som vi ville ha det. Vi är en familj och vill ha en plats där vi alla trivs. Området omkring bostaden är fint. Mäklaren bemötte oss på ett trevlig sätt då vi var jätte nöjda. Sammanfattningsvis är vi nöjda med vårt köp. Läs mer

William H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Vi köpte en lägenhet av Johan Lundberg på Husman Hagberg Hägersten, hösten 2020. Hela processen har varit otroligt dåligt skött från början till slut och vi är otroligt missnöjda
    - Ingen vidare samarbetsvilja.
    - Knappt återkoppling på frågor.
    - Dålig koll på projektet.
    - Mycket information som inte framgick och dök upp efter. Läs mer

Daniel E skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Yousif var en klippa när det kom till försäljningen av min lägenhet. Verkligen toppenbra hjälp! Läs mer

Linus O skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Köpte en lägenhet som förstagångsköpare. Bra och professionellt bemötande. Inget att tillägga tror jag. Jag är nöjd helt enkelt. Läs mer
  • 2020-10-26

Josefina F skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Snabb smidig och lyckad affär. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-10-18

Johan S skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Korrekt. Förtroendegivande. Bra initiativtagande Läs mer
  • 2020-10-08

Elin Y skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jennie Götlin skötte försäljningen av min lägenhet och jag är mycket nöjd. Jennie är noggrann, har god lokalkännedom och är bra på strategi och har god kunskap om relevant statistik. Dessutom är hon personlig samtidigt som hon är professionell; en ovanlig kombination i mäklarbranschen. Jag rekommenderar varmt Jennie Götlin på Husman Hagberg Hägersten som mäklare för stora och små uppdrag. Läs mer
  • 2020-10-04

Valdemar T skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålde en hotellägenhet. Jessica Holappa bemötte mig proffsigt och engagerat. Hon var över förväntan. Skicklig, ärlig och engagerad. Skulle definitivt rekomendera henne. Var smidigt och inga konstigheter. Läs mer

Mikaela F skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Mycket nöjd med Husman hagbergs försäljning av vår lägenhet, bra kommunikation hela vägen. Läs mer

Stefan S skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Vi köpte lgh i Brf Hägerstenshamnen 2 och mäklaren Jennie Göthlin har varit mkt behjälplig och professionell under hela processen. En mäklare kan inte bli mkt bättre. /Stefan Läs mer

Jacob H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Ganska dålig återkoppling samt min känsla var att mäklaren inte var speciellt intresserad av att verkligen jobba med försäljningen Läs mer
  • 2020-08-07

Filippa P skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Har köpt en bostad i Aspudden via HusmanHagberg.
    Patric Olsson har varit min mäklare när det kommer till detta köp. Otroligt trevligt bemötande och väldigt hjälpsam i alla lägen!
    Kunde inte blivit bättre helt enkelt!
    Kan varmt rekommendera HusmanHagberg och givetvis Patric till de som är på jakt efter bostad. Läs mer
  • 2020-06-17

Felix L skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Köpte en tvåa vid Telefonplan. Trevlig, raka svar och professionell genom hela processen. Kunde eventuellt ha önskat lite snabbare uppdateringar av budgivningens status, men överlag nöjd! Läs mer
  • 2020-06-05

Torbjörn S skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Hej,

Blev bra bemött och ett professionellt avslut dock ringde
    jag imorse och ville uppringd vilket ingen har gjort ännu (13.30) Läs mer
  • 2020-06-01

Elin B skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålt en 4:a i Örnsberg. Bra kontakt med mäklaren och försäljningen gick smidigt. Läs mer
  • 2020-05-12

Mirey S skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Helt Fantastisk rekommender honom
    Patric Olsson Läs mer
  • 2020-05-08

Karin J skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålt hus. Mycket lugn och pålitlig mäklare, kändes tryggt hela vägen. Lätt att få kontakt med v.b, tillgänglig för råd och funderingar genom hela affären. Toppen! Läs mer
  • 2020-05-07

Åsa Ö skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Trots rådande corona-tider hittade Patric en passande köpare. Jag och säljare kände oss nöjda med genomförd affär! Läs mer
  • 2020-05-06

Caroline M skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Wir haben eine Wohnung für meinen Sohn in Stockholm in Midsomakransen gekauft, der darin selber wohnen wird.
    Die Maklerin Jennie Gothlin war sehr freundlich und hat uns sehr professionell , aber auch sehr persönlich betreut. Es war sehr angenehm.
    Die Maklerin hat uns sehr gut beraten, da wir das schwedische System ja nicht so gut kennen. Und sie war in der schwierigen Corona-Zeit sehr hilfreich, Lösungen zu finden . Läs mer
  • Anton A

2020-04-27

Anton A skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Genom Johan Lundberg på HusmanHagberg har vi fått stor hjälp med vår försäljning. Johan har väglett oss genom hela processen och också hjälpt oss med information inför köp.
    Många mäklare lägger bara ned minsta möjliga tid, så var det inte här. Läs mer
  • 2020-04-22

Andreas H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Proffsig innan påskrift. Mindre proffsig efter påskrift. Läs mer
  • 2020-03-23

Linus B skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Köpt lägenhet. Väldigt bra bemötande av mäklare. Väldigt ärlig och rak. Enkel att ha kontakt med Läs mer
  • 2020-03-21

Andreas B skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålde min lägenhet med Husman Hagberg och är väldigt nöjd.
    Snabbt, enkelt ,smidigt och jag blev nöjd med slutpriset. Läs mer
  • 2020-02-13

Linda E skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag sålde min bostad med Jessica, efter att ha jämfört henne med olika mäklare. Det var det bästa valet jag gjort för Jessica gjorde det lilla extra och lite till. Hon överträffade mina förväntningar och jag är super nöjd och glad! Tack för det! 😊 Läs mer
  • 2020-02-10

Sofi J skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Vi köpte lägenheten innan officiell visning och fick genast ett gott intryck av Patric, eftersom han var trevlig och mycket tillmötesgående då han erbjöd sig att visa lägenheten med kort varsel på ledig helgtid. Han var väldigt hjälpsam genom hela processen, även om vi hade önskat lite snabbare återkoppling på frågor inför och under pågående budgivning. Han erbjöd sig dessutom att återigen visa lägenheten på ledig dag efter kontraktskrivning för att vi skulle få möjlighet att ta mått osv. inför renovering och flytt, en oerhört generös gest. På det stora hela är vi mycket nöjda med bemötande, kontakt och hantering av hela processen från visning till kontraktskrivning. Läs mer
  • 2020-02-09

Joakim G skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Dåligt engagemang från mäklaren Läs mer
  • 2020-01-20

Lennart B skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Mycket bra och professionellt bemötande och genomförande.
    Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-01-19

skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Trevligt mottagande. Snabb och effektiv affär. Förväntningarna motsvarades. Läs mer
  • Kajsa C

2020-01-02

Kajsa C skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag sålde en 2:a i Fruängen och är supernöjd med hela processen från första mötet och värderingen till själva försäljningen. Patric är en väldigt kompetent, närvarande och hjälpsam mäklare! Läs mer
  • 2019-12-30

Ulla N skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Bra bemötande, kunnig, hade svaren, snabb Läs mer
  • Christer G

2019-12-28

Christer G skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Kunnig, Professionell och trevlig!

Tredje affären med samma mäklare! Läs mer
  • 2019-12-26

Axel E skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Enkel. Rakt på. Effektiv. Tillmötesgående. Vänlig. Professionell. Läs mer
  • 2019-12-25

Kristian P skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålde en 2:a med hjälp av Johan. Han visade stor kunskap kring mitt bostadsområde , kring marknadsläget och ett brinnande intresse för bostadsaffärer. Han var lättillgänglig och gav snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-12-23

Fanny S skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Trovärdig, energisk och effektiv! Läs mer
  • 2019-12-22

Jacob O skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålt lägenhet. Mycket nöjd. Allting blev bra och fick mycket hjälp och support av min mäklare. Läs mer
  • 2019-12-19

Tania J skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag har köpt och han förstod vad jag behövde och hade något på gång efter mina behov av storlek och pris. Det blev jättebra. Läs mer
  • Per-Erik Lennart Ö

2019-12-08

Per-Erik Lennart Ö skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Vi sålde vår villa i Mälarhöjden med hjälp av en fantastisk mäklare på HusmanHagbergs kontor i Hägersten/Aspudden - Jennie Göthlin! Hon var med oss varje dag under skeendet som tog mer än ett år, kunnigt, engagerat, varmt och oförtrutet arbetade hon för oss för att det hela skulle genomföras på allra bästa sätt. Vi är ytterst tacksamma att vi råkade komma i kontakt med henne och fick allt det stöd och den vägledning, som vi behövde, för att gå i land med den stora, långa och bitvis kämpiga processen. Vi kan inte tänka oss att ni kan hamna i bättre händer, om ni har för avsikt att göra fastighetsaffärer. Jennie är en pärla!!! Läs mer
  • 2019-11-20

Johan v skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag sålde min 1: a på 35kvm i Telefonplan
    Jag tycker jag blev genomgående bemött professionellt av mäklaren.
    Jag hade förväntningar att lägenheten skulle komma upp till en viss summa vilket också levererades av mäklaren.
    Allt som allt så var det en väldigt smidig process och proffsigt behandlat. Läs mer
  • 2019-11-12

Mats Stefan F skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålt 3 rum, 74 kvm, Hägerstensåsen
    Professionellt bemötande, inlyssnande erfaren och kunnig mäklare
    Tillgodosåg både säljarens och köparens intressen
    Inte framfusig, skapade trygghet hos båda parter
    Känsla for färg, form och design, bra kontakt med stylist
    Snabb när det blev skarpt läge, affärsmässig
    Priset överträffade med råge mina förväntningar, mycket nöjd
    Köparen också mycket nöjd
    Mina allra bästa rekommendationer Läs mer
  • 2019-11-06

Erik A skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Har anlitat samma mäklare från H&H flera gånger tidigare och är nöjd även denna gång när det gällde försäljning av lägenhet. Läs mer
  • 2019-11-03

Jonas H skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålt bostadsrättslägenhet, 4 rum, Midsommarkransen, Stockholm.
    Mäklaren var mycket engagerad i försäljningen och vi fick bra hjälp med både fotografering och annonsering.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar på både bemötande och hantering av försäljningsprocessen.
    Vi hade nog tur både i valet av mäklare och med slutpriset! Läs mer
  • 2019-10-26

Moa J skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Har köpt ett radhus genom mäklaren. Han kändes realtivt opåläst kring saker om bostaden/området/kostnader. Förminskade vissa saker som vi påtalade. Gav oss inte alla uppgifter om kostnader för boendet, påstod att han inte hade de vid upprättandet av prospektet. Informerade dessutom endast säljaren om att flyttstädning inte ingick i köpet, och tog bort det ifrån avtalet utan att meddela oss, varför vi fick bekosta det ur egen ficka. Hade en nonchalant, lite lat och icke ursäktande stil. Vi tror att vi köpte vårt radhus för mindre än vad det var värt, tack vare mäklarens lama insats. Så vi är ju nöjda över en bra affär för egen del, även om vi stundtals känt oss lurade. Men hade det varit vår mäklare hade vi nog inte känt oss lika nöjda. Läs mer
  • 2019-10-23

Daniel S skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Ett mycket proffsigt bemötande både inför och efter försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • 2019-10-08

Christoffer B skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Sålde min lägenhet på Tellusborgsvägen 90.
    Patric är en flexibel och tillmötesgående mäklare som hade svar på de frågor jag hade i samband med försäljningen.
    Inget negativt att invända. Läs mer
  • 2019-09-25

Lisa J skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Jag köpte en lägenhet på Personnevägen 102 och fick en jättebra visning av lägenheten och mycket bra information, kändes ärligt och tryggt.
    Detta var min första lägenheten jag köpt och mäklaren stöttade bra och förklarade hur allt gick till på ett bra sätt så att jag förstod. Läs mer
  • 2019-09-25

Jonas S skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Riktigt proffsig och bra mäklare. Skapade bra personkemi och trygghet under hela affären. Läs mer
  • 2019-09-24

Johan L skrev om HusmanHagberg Hägersten
    Stort kunnande, proffsigt mottagande kan bara säga positiva saker om Johan som hjälpt mig. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte