HusmanHagberg Hägersten

HusmanHagberg Hägersten

Här i Hägersten finns vi mäklare på HusmanHagberg på plats och hjälper dig gärna att hitta ett boende här eller i Skärholmen eller Liljeholmen. Vi har koll på områdena och brinner verkligen för bostadsaffärer och nöjda kunder.

Vi är inte bundna till varken banker eller försäkringsbolag, och därför kan du som kund få en affär anpassad helt efter dina egna förutsättningar eller önskemål. Kontakta oss om du vill göra en affär som går tryggt och säkert till. Varmt välkommen till oss så hjälper vi till!

Läs vad 115 kunder tycker om HusmanHagberg Hägersten 2

• köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Hägersten
    • Älvsjö - Solberga
    2021-05-15
    Köpte hus via husman Hagberg, nöjd med upplevelsen.
    2021-05-07
    Både köp och sälj av lägenheten. Trevligt, professionellt och "okrängigt" bemötande med full hänsyn till alla kunder, både köpare och säljare. Väldigt bra helhetsupplevelse.
    2021-05-04
    Vi fick enormt bra hjälp av Jennie Göthlin på HusmanHagberg med att sälja vår bostad. Hon var professionell, smidig och mkt kunnig! Hon var väldigt engagerad och gjorde verkligen mer än vad som förväntades för att göra vår bostadsförsäljning så bra som möjligt.Vi kan starkt rekommendera henne!
    • Hägerstensåsen/Hökmossen
    2021-04-11
    Jag har sålt en bostadsrätt. Försäljningen var trög och till slut sålde jag till en egen nära relation. Mäklaren har ett jättetrevligt bemötande och svarar alltid snabbt i telefon eller sms.Vid ett tillfälle gick en sak sönder i lägenheten mellan två visningar och mäklaren skickade två filmer från första och andra visningen som något slags bevis. Problemet är att varken jag eller någon annan bodde eller var i lägenheten de dagarna förutom mäklaren och spekulanter. Den händelsen skaver lite. Mäklaren kanske inte var medveten om vad som hade hänt.
  • Marie-Louise N
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Hägersten
    • Liljeholmen
    2021-04-01
    Har sålt en lgh på 2 rok och det gick fantastiskt smidigt. Fick superbra återkoppling under hela processen och priset blev över förväntan. Är otroligt nöjd med min mäklare!
    2021-03-30
    Proffs och kunniga! Rekommenderar varmt
  • skrev om HusmanHagberg Hägersten
    2021-03-26
    Köpt lägenhet. Loj mäklare, som inte var service inriktad på visning eller i budgivning.
    • Solberga - Hägersten
    2021-03-12
    Solberga Trevligt Inga förväntningar,han kunde sitt säljar jobb. Han fick lite extra jobb med felaktiga förutsättningar som han klarade av bra. Tack
    2021-03-12
    Sålde en 1a i Bandhagen. Blev bemött med lyhördhet och engagemang av mäklaren som kunde svara på alla mina frågor och informerade mig bra genom hela försäljningen. Mina förväntningar överträffades då jag aldrig sålt förut och inte visste vad jag kunde förvänta mig. Jag rekommenderar den här mäklaren starkt!
    2021-03-09
    Bra erfarenhet i stort och mycket bra försäljning och även köp då samma mäklare hanterat sälj och köp. Dock kan återkoppling och mer frekvent kommunikation förbättras väsentligt under processen.
    2021-03-04
    Detta var tredje gången vi valde Patric och Husmanhagberg, lika nöjda (om inte mer) som första gången. Snabbt, enkelt, smidigt och ett bra bemötande.
    2021-03-01
    Trevlig och kunnig mäklare, som verkligen jobbade på och höll oss välinformerade hela tiden.
    2021-02-19
    Johan är lugn och metodisk med bra erfarenhet, kan varmt rekommenderas!
    2021-02-13
    Engagerad och proffsig, lever helt klart upp till alla förväntningar en kan ha!
    • Fruängen Centrum
    2021-02-11
    Duktiga, pålitliga och engagerade. Med hjälp av HusmanHagberg i Hägersten blev min försäljning just det jag önskat.
    2021-02-04
    Min mäklare Jennie Göthlin hjälpte mig att sälja min fina tvåa i Aspudden. Det var en jättebra upplevelse från start till slut, hennes engagemang överträffade verkligen mina förväntningar. Hon är proffsig, kunnig och ärlig vilket gör att det blir en bra upplevelse för både säljare och köpare - vilket jag tror är anledningen till att hon också når så goda resultat! Rekommenderar Jennie varmt.
    • Hägerstensåsen
    2021-02-03
    Jessica var toppen! Supersnäll, flexibel och tog hand om hela försäljningen utan att vi behövde va på plats. Vi är supernöjda :)
    2021-01-25
    Köpte en 3:a, fick bra bemötande inledningsvis av mäklaren, sedan slutade han svara på mail och telefon. Han var väldigt svår att nå.
    2020-12-21
    Sålde min bostad med Husman Hagberg. De var mycket hjälpsamma, professionella och flexibla. Rekomenderar dem varmt.
    • Västberga/Telefonplan
    2020-12-02
    Fick sålt bostaden med hjälp av trevlig mäklare.
    • Västberga/Telefonplan
    2020-12-01
    Köpte en tvåa.

Är mycket nöjd med mäklaren som kunde lugna mig när köpstressen låg på som mest.
    • Skärholmen
    2020-11-25
    Sålde en bostadsrätt i södra Stockholm och det funkade utmärkt. Bra mäklarfirma och jättebra mäklare.
    2020-11-20
    Jennie Göthlin har uppfyllt alla våra förväntningar på en bra mäklare- och lite mer där till! Hon hjälpte oss att sälja vår bostadsrättslägenhet.
    Hon är personlig och ser till att lösa alla detaljer och önskemål på ett bra och vänligt sätt. Det märks att hon är påläst och är mycket kunnig. Dessutom löste hon problem som uppkom som egentligen inte låg inom hennes ansvarsområde.
    Stort tack för det!
    Hon höll oss uppdaterad genom hela processen, som varade över en period på 6 månader.
    2020-11-16
    Sålt min 2a i Aspudden i oktober 2020. Min mäklare var engagerad, social, ärlig och tillsammans med sin erfarenhet, goda områdeskännedom med bra konkurrensbevakning sålde vi till ett kanonpris. Även om marknaden är lite galen just nu fick jag 200 000 kr mer än grannen som sålde en exakt likadan lägenhet veckan innan ...

Min köpare sa hon givit ett väldigt förtroendegivande intryck och var påläst om lägenheten, området & föreningen på bästa sätt. Jag var nöjd med hennes bemötande och service redan innan budgivningen började. Hon handskas med människor på ett väldigt ödmjukt och fint sätt.

Fick rekommendationer att anlita henne av min syster som hade henne vid sin lägenhetsförsäljning för 3år sen - även där lyckades hon att få dit många spekulanter och fick ett rekordhögt försäljningspris, högsta i deras förening. Kan varmt rekommendera Jennie Göthlin.
    • Sätra - Skärholmen
    2020-11-08
    Hej!
    När vi köpte vår bostad som är en lägenhet i Sätra hade vi stora förväntningar. Bostaden var exakt som vi ville ha det. Vi är en familj och vill ha en plats där vi alla trivs. Området omkring bostaden är fint. Mäklaren bemötte oss på ett trevlig sätt då vi var jätte nöjda. Sammanfattningsvis är vi nöjda med vårt köp.
    2020-11-02
    Vi köpte en lägenhet av Johan Lundberg på Husman Hagberg Hägersten, hösten 2020. Hela processen har varit otroligt dåligt skött från början till slut och vi är otroligt missnöjda
    - Ingen vidare samarbetsvilja.
    - Knappt återkoppling på frågor.
    - Dålig koll på projektet.
    - Mycket information som inte framgick och dök upp efter.
    2020-11-02
    Yousif var en klippa när det kom till försäljningen av min lägenhet. Verkligen toppenbra hjälp!
    • Fruängen Centrum
    2020-11-02
    Köpte en lägenhet som förstagångsköpare. Bra och professionellt bemötande. Inget att tillägga tror jag. Jag är nöjd helt enkelt.
    • Västertorp - Hägerstensåsen
    2020-10-26
    Snabb smidig och lyckad affär. Vi är supernöjda!
    • Örnsberg/Aspudden
    2020-10-18
    Korrekt. Förtroendegivande. Bra initiativtagande
    2020-10-08
    Jennie Götlin skötte försäljningen av min lägenhet och jag är mycket nöjd. Jennie är noggrann, har god lokalkännedom och är bra på strategi och har god kunskap om relevant statistik. Dessutom är hon personlig samtidigt som hon är professionell; en ovanlig kombination i mäklarbranschen. Jag rekommenderar varmt Jennie Götlin på Husman Hagberg Hägersten som mäklare för stora och små uppdrag.
    2020-10-04
    Sålde en hotellägenhet. Jessica Holappa bemötte mig proffsigt och engagerat. Hon var över förväntan. Skicklig, ärlig och engagerad. Skulle definitivt rekomendera henne. Var smidigt och inga konstigheter.
    2020-10-02
    Mycket nöjd med Husman hagbergs försäljning av vår lägenhet, bra kommunikation hela vägen.
    2020-10-02
    Vi köpte lgh i Brf Hägerstenshamnen 2 och mäklaren Jennie Göthlin har varit mkt behjälplig och professionell under hela processen. En mäklare kan inte bli mkt bättre. /Stefan
    2020-10-02
    Ganska dålig återkoppling samt min känsla var att mäklaren inte var speciellt intresserad av att verkligen jobba med försäljningen
    2020-08-07
    Har köpt en bostad i Aspudden via HusmanHagberg.
    Patric Olsson har varit min mäklare när det kommer till detta köp. Otroligt trevligt bemötande och väldigt hjälpsam i alla lägen!
    Kunde inte blivit bättre helt enkelt!
    Kan varmt rekommendera HusmanHagberg och givetvis Patric till de som är på jakt efter bostad.
    • Telefonplan - Midsommarkransen
    2020-06-17
    Köpte en tvåa vid Telefonplan. Trevlig, raka svar och professionell genom hela processen. Kunde eventuellt ha önskat lite snabbare uppdateringar av budgivningens status, men överlag nöjd!
    2020-06-05
    Hej,

Blev bra bemött och ett professionellt avslut dock ringde
    jag imorse och ville uppringd vilket ingen har gjort ännu (13.30)
    2020-06-01
    Sålt en 4:a i Örnsberg. Bra kontakt med mäklaren och försäljningen gick smidigt.
    2020-05-12
    Helt Fantastisk rekommender honom
    Patric Olsson
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Hägersten
    • Mälarhöjden
    2020-05-08
    Sålt hus. Mycket lugn och pålitlig mäklare, kändes tryggt hela vägen. Lätt att få kontakt med v.b, tillgänglig för råd och funderingar genom hela affären. Toppen!
    • Telefonplan
    2020-05-07
    Trots rådande corona-tider hittade Patric en passande köpare. Jag och säljare kände oss nöjda med genomförd affär!
    2020-05-06
    Wir haben eine Wohnung für meinen Sohn in Stockholm in Midsomakransen gekauft, der darin selber wohnen wird.
    Die Maklerin Jennie Gothlin war sehr freundlich und hat uns sehr professionell , aber auch sehr persönlich betreut. Es war sehr angenehm.
    Die Maklerin hat uns sehr gut beraten, da wir das schwedische System ja nicht so gut kennen. Und sie war in der schwierigen Corona-Zeit sehr hilfreich, Lösungen zu finden .
  • Anton A
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Hägersten
    2020-04-27
    Genom Johan Lundberg på HusmanHagberg har vi fått stor hjälp med vår försäljning. Johan har väglett oss genom hela processen och också hjälpt oss med information inför köp.
    Många mäklare lägger bara ned minsta möjliga tid, så var det inte här.
    2020-04-22
    Proffsig innan påskrift. Mindre proffsig efter påskrift.
    2020-03-23
    Köpt lägenhet. Väldigt bra bemötande av mäklare. Väldigt ärlig och rak. Enkel att ha kontakt med
    2020-03-21
    Sålde min lägenhet med Husman Hagberg och är väldigt nöjd.
    Snabbt, enkelt ,smidigt och jag blev nöjd med slutpriset.
    2020-02-13
    Jag sålde min bostad med Jessica, efter att ha jämfört henne med olika mäklare. Det var det bästa valet jag gjort för Jessica gjorde det lilla extra och lite till. Hon överträffade mina förväntningar och jag är super nöjd och glad! Tack för det! 😊
    • Bredäng - Sätra
    2020-02-10
    Vi köpte lägenheten innan officiell visning och fick genast ett gott intryck av Patric, eftersom han var trevlig och mycket tillmötesgående då han erbjöd sig att visa lägenheten med kort varsel på ledig helgtid. Han var väldigt hjälpsam genom hela processen, även om vi hade önskat lite snabbare återkoppling på frågor inför och under pågående budgivning. Han erbjöd sig dessutom att återigen visa lägenheten på ledig dag efter kontraktskrivning för att vi skulle få möjlighet att ta mått osv. inför renovering och flytt, en oerhört generös gest. På det stora hela är vi mycket nöjda med bemötande, kontakt och hantering av hela processen från visning till kontraktskrivning.
    2020-02-09
    Dåligt engagemang från mäklaren