Andreas Pontén

Andreas Pontén

Andreas Pontén är mäklare på Bostada Örebro

Andreas Pontén har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Andreas Pontén har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Pontén har haft 16 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Att vara fastighetsmäklare innebär att jag får vara med och hjälpa till vid en otroligt viktig händelse i folks liv. Att köpa eller sälja sin bostad är inte bara en stor affär utan det är så många fler aspekter involverade, både av abstrakt och konkret natur. Allt ska gärna kännas rätt och det är där jag som mäklare kommer in för att både vara lyhörd och lugn när det passar och mer säljorienterad när den sidan ska fram för att nå ett tryggt och bra resultat för alla involverade.

2023-05 - 2024-04

30 omdömen om Andreas Pontén

Alvin N
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Pontén en del av Bostada Örebro
Askersund

Andreas har genom hela köpeprocessen varit mycket proffsig, personlig och hjälpsam! Rekommenderas!

Stefan Mattias L
Adolfsberg

Allt har fungerat smidigt med Andreas!

Lovisa D
Centralt väster

Flexibel, hjälpsam och tillgänglig mäklare!

Catarina W
Skrev om Andreas Pontén en del av Bostada Örebro

Andreas är flexibel och kundorienterad. Mycket nöjd med bemötande och servicenivå.

Joacim B
Hallsberg

Vi är mer en nöjda. Proffsig och kan sitt yrke!

Naimi J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Pontén en del av Bostada Örebro
Ekeby-Almby

Jag rekommenderar varmt Andreas! Professionell, kunnig och målmedveten!

Camilla F
Norra Bro

Kunnig. Lätt att samarbeta med

Mattias H
Marieberg

Oerhört professionell och förtroendeingivande! Genom hela säljprocessen har Andreas varit tydlig och haft en bra kommunikation med oss som säljare. Trots en svår marknad lyckades han sälja vårt hus till ett pris som vi är nöjda med. Vi är väldigt glada och tacksamma att vi anlitade Andreas som vår mäklare!

Björn M
Slussen

Mycket bra, positiv och alltid tillgänglig

Gunnel L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Pontén en del av Bostada Örebro
Slussen

Jag har blivit mycket bra bemött De förväntningar jag hade levde han upp till Ett proffsigt beteende som jag uppskattade