Läs vad 217 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nora 2

• 2020-10-02
    Vi har köpt en gammal gård med hjälp av Linn Sander. Vi är mycket nöjda med genomförandet av köpet. Allt gick väldigt smidigt och Linn hjälpte oss att förstå det vi behövde inför köpet. Helt klart en 10 poängare!
    Johan E
    • 135.0 m²
  • 2020-08-14
    Vi är nöjda med den hjälp vi har fått av mäklaren.
    Pernilla Maria E
  • 2020-08-07
    Bra bemötande på alla plan i fastighetsaffären skulle absolut använda mig Linn vid eventuella framtida fastighetsaffärer
    Leif Erik H
  • 2020-08-04
    Trevligt och professionell bemötande
    Seriös mot både säljare och köpare
    Göran A
    • 107.0 m²
  • 2020-08-04
    Linn har sålt vårt fina hus i Bergslagen.
    Hon är kunnig, säker, trevlig och har en professionell framtoning.
    Har varit handledande och hjälpsam under hela processen.
    Allt blev över förväntan.
    Vanja H
    • 107.0 m²
  • 2020-07-31
    Köpt villa. Positivt bemötande, kunnig och väldigt snabb återkoppling när vi haft frågor.
    Anette H
  • 2020-05-03
    Har sålt ett hus. Bra lugnt möte. Förväntan var att lyckas sälja huset.
    Och det gjorde v.
    Maria Pushpam K
  • 2020-03-17
    Fullt fart utan att tanda på kvaliten. Få som klarar av den kombinationen.
    Per S
    • 158.0 m²
    • Lindesberg
  • 2020-03-09
    Köpt tomt av Nora kommun genom mäklaren. Har fungerat bra
  • 2020-02-19
    Vi har sålt vårt hus och Linn Sander var vår mäklare. Linn har mött och överträffat mina förväntningar. Vi var väldigt nöjda med försäljningen.
    Marta E
    • 183.0 m²
  • 2020-02-15
    Linn har sålt vår villa och gjort ett strålande jobb! Vi har alltid blivit bra bemötta och fått svar på våra frågor. Vi blev rekommenderade Linn av en bekant och Linn överträffade våra förväntningar!
    Erik E
    • 183.0 m²
  • 2020-01-19
    Linn svarar alltid.....är hon upptagen ringer hon upp! Det uppskattas mycket. Hon är bra att prata med oavsett vilka " konstiga " frågor man kan ha!
    Annika S
    • 50.0 m²
    • Nora- Pershyttan
  • 2019-12-22
    Jag har köpt ett fritidshus i Nora vid Fåsjön.
    Linn var noga med att informera och vidarebefordra information om alla händelser i köpet av huset. Hon utförde det som kan begäras an en mäklare på ett suveränt sätt.
    Leif A
    • 79.0 m²
    • Järnboås
  • 2019-10-21
    Väldigt bra bemött vid visning samt senare vid köp av bostaden/fastigheten. Alla förväntningar besvarades väldigt väl.
    Carl-Johan E
    • 70.0 m²
    • Järnboås
  • 2019-10-18
    Professionell hjälp att sälja vårat hus på 190kvm. Kan varmt rekommendera Linn!
    Mathilda V
    • 190.0 m²
  • 2019-09-02
    Sålt min villa. Mycket bra mäklare!!!!
    Florence B
    Florence B
  • 2019-08-29
    Sålt en bostadsrätt, blev mycket väl bemött, än så länge så lever mäklaren upp till mina förväntningar. På det hela taget mycket bra erfarenhet.
    Kenneth L
    • 80.0 m²
    • Nora - Hitorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
  • 2019-08-26
    Väldigt hjälpsam. Bra information om hur köpet skulle utföras vilka saker jag behövde ordna
    Angelica N
    Avslutsavgörare
    Anders I
    • 80.0 m²
  • 2019-07-01
    Vi fick allra bäst bemötande och kände oss supertrygga med Linn!!!
    Vi fick alltid snabba svar på våra undringar både på telefon och direkt!!!
    Toppenmäklare!!!
    Catarina K
    • 126.0 m²
    • Ås
  • 2019-06-28
    Vi köpte en tomt av linn i våras. Vi blev bemötta väldigt bra hon är trevlig och hjälpsam när man frågar själv om saker, Annars upplevde vi henne som fåordig. Vi tyckte det var konstigt att hon bestämde ett datum för kontrakts skrivning när hon själv inte kunde vara där. detta fick vi ingen information om innan.
    köpte en tomt med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Hej. Jag beklagar verkligen att jag inte var på plats jag visste tyvärr inte förrän mycket kort innan att jag var tvungen att befinna mig i Stockholm just den dagen. Ser fram emot att se när ert nya hus växer fram på tomten. Med vänlig hälsning, Linn
    Linn Sander

Linn Sander

Visa svar
  • 2019-06-27
    Jag sålde en bostadsrätt med Linn Sander som mäklare. Hon var väldigt proffesionell och trevlig. Jag skulle rekommendera henne till all som vill ha en bra mäklare vid bostadsbyte!
    Theresia F
    • 82.0 m²
  • 2019-06-17
    Jag sålde en villa i samband med en skilsmässa vilket gjorde det till en extra känslig affär men Linn bemötte oss båda med stor professionalism och lagom mycket tålamod. Hon uppfyllde alla förväntningar jag hade på en smidig affär och gjorde ett utmärkt jobb.
    Carina S
    • 166.0 m²
  • 2019-06-16
    Sålt en villa.
    Bemötandet var mycket bra.
    Mina förväntningar på Linn S. blev uppfyllnad.
    Rekommenderar henne gärna till andra.
    Eva O
    • 204.0 m²
    • Lindesberg - Brodalen
  • 2019-06-12
    Jättebra och trevlig att ha med att göra Fixade att vi kom över den fina stugan
    Bengt-Ove L
    • 70.0 m²
  • 2019-06-11
    Sålt en villa.
    Bemötandet var bra och proffsigt, hon gick igenom vad som skulle hända.
    Vet inte vad jag hade för förväntningar egentligen, hon jobbade på bra. Och jag är nöjd.
    Per-Olof H
    • 100.0 m²
    • Nora Centralt
  • 2019-06-03
    We have bought two terrains in Nora and Linn has been extremely helpful in every step of the process. She has helped us with the administrative formalities around the bygglov.
  • 2019-06-01
    En toppen mäklare! Fick den bästa hjälp man kunde få. Förstående och proffsig.
    Mats J
    • 140.0 m²
  • 2019-05-31
    Vi har köpt fritidshus i Saxhyttan och fick ett bra mötande av mäklaren.
    Petra L
    • 30.0 m²
    • Grythyttan
  • 2019-05-29
    Vi har köpt ett fritidsboende i Gammelbo och kände redan ifrån start att vi skulle ha det här huset. Linn Sander var otroligt trevlig, proffesionell och såg till att vi fick all information vi behövde innan vi la bud och bestämde oss. Vi har mött många mäklare i vårat letande efter fritidsboende och Linn har varit den allra bästa. Vi som köpare har känt att vi alltid kan höra av oss vid frågor och funderingar till henne.

Vi är otroligt nöjda med Linn som mäklare, som hjälpte oss att detta blev möjligt!

Tack
    David R
    • 63.0 m²
  • 2019-05-21
    Sålt fastighet, Villa i tvåplan.
    Bra bemötande av mäklare.
    Andreas E
    • 140.0 m²
  • 2019-05-20
    Lin är bäst på hela Lindesberg som mäklare .från fathi Yassin från
    Tranbärsvägen 11 Lindesberg
    Kavi K
    • 150.0 m²
  • 2019-05-10
    En mäklare som vet verkligen sitt jobb
    Khuncha S
    • 125.0 m²
  • 2019-05-06
    Absolut den bästa service man kan få snäll kvinna snabb affär hon tar tar hand om allt
    Simon H
    • 74.0 m²
  • 2019-04-16
    Sommarstuga
    Blev bra bemött. God lokalkännedom om området. Snabb affär.
    Annika B
    • 63.0 m²
  • 2019-03-12
    Sålde ett hus på 125 kvm och bemötandet var väldigt bra.. även om försäljningen gick för lite mindre än jag väntat så är jag ändå nöjd med min mäklare. Kändes som har var där med hjälp under hela tiden och hon slogs för mina krav
    Fredrik C
    • 125.0 m²
  • 2019-03-11
    Tydlig, kunnig och seriös och ett trevligt bemötande kännetecknar bår upplevelse av Linn ism vårt köp av Förvaltargården i Pershyttan
    Dan P
    • 185.0 m²
    • Nora- Pershyttan
  • 2019-03-01
    Har sålt ett antal fastigheter igenom åren och detta är den bästa säljaren hittills som jag haft proffsig rakt av
    Dan Z
    • 110.0 m²
  • 2019-02-28
    Trevlig och kunnig! Bra helhetsintryck.
    Erik H
    • Lindesberg - Stadsskogen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
  • 2019-01-12
    Utmärkt Inget att klaga på för min del:):):)
    Jonas M
  • 2018-12-07
    mycket kompetent och duktig och lyhörd.
  • 2018-12-05
    Har sålt en bostadsrätt, blev mycket bra bemött👍 Försäljning gick över förväntan och Linn skötte allt klockrent så är mer än nöjd.
  • 2018-11-23
    Helt okey och med ett trevligt bemötande!
  • 2018-11-22
    Köpte en mindre gård, där Linn var mäklare.
    Vi har använt LInn vid en tidigare försäljning och köp och vi blev lika bra bemötta då som denna gång, hon är mycket engagerad och service inriktad. Man känner att hon bry sig och hon återkopplar alltid vid samtal och mail.
    kan starkt rekommendera henne.
  • 2018-10-30
    Bra bemötande av mäklaren med utmärkt flexibilitet av visning och påskrivning trots kort varsel
  • 2018-10-21
    Utmärkt på alla sätt! Alltid tillgänglig och tillmötesgående.
  • 2018-09-28
    Engagerad. Kunnig och inger ett förtroende. Återkopplar snabbt.
  • 2018-09-26
    Linn är en driven tjej, rak o jordnära. Hon är optimistisk, inger förtroende. Vi upplevde Linn som samarbetsvillig, lättillgänglig när vi hade frågor etc. Linn är ett proffs och vi är oerhört nöjda att vi anlitade henne.
  • 2018-09-23
    Vi har köpt en nyproducerad bostadsrätt.
    Linn har varit behjälplig med all man kan förvänta sig, i de fall hon inte haft fördjupat kunskap har hon förmedlat lämplig kontakt.
  • 2018-09-23
    Har köpt ny bostadsrätt. Väldigt öppen i sitt bemötande. Väl insatt. Saklig. Bra återkoppling. Kunde uppleva att hon hade många järn i elden så Anna Fröyseth har varit ett utmärkt stöd för oss i processen.
    skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte