Alla kategorier Mäklare Örebro Nora Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nora

Fastighetsbyrån Nora

Rådmansgatan 15, 713 22 Nora — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Nora och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 177 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nora

• Per S skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    mycket kompetent och duktig och lyhörd. Läs mer
  • Jonas B skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har sålt en bostadsrätt, blev mycket bra bemött👍 Försäljning gick över förväntan och Linn skötte allt klockrent så är mer än nöjd. Läs mer
  • Marianne L skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Helt okey och med ett trevligt bemötande! Läs mer
  • Kenneth C skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpte en mindre gård, där Linn var mäklare.
    Vi har använt LInn vid en tidigare försäljning och köp och vi blev lika bra bemötta då som denna gång, hon är mycket engagerad och service inriktad. Man känner att hon bry sig och hon återkopplar alltid vid samtal och mail.
    kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • Muhedin X skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Bra bemötande av mäklaren med utmärkt flexibilitet av visning och påskrivning trots kort varsel Läs mer
  • Ann Z skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Utmärkt på alla sätt! Alltid tillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
  • Tarja Ö skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Engagerad. Kunnig och inger ett förtroende. Återkopplar snabbt. Läs mer
  • Monica K skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Linn är en driven tjej, rak o jordnära. Hon är optimistisk, inger förtroende. Vi upplevde Linn som samarbetsvillig, lättillgänglig när vi hade frågor etc. Linn är ett proffs och vi är oerhört nöjda att vi anlitade henne. Läs mer
  • Curt J skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt en nyproducerad bostadsrätt.
    Linn har varit behjälplig med all man kan förvänta sig, i de fall hon inte haft fördjupat kunskap har hon förmedlat lämplig kontakt. Läs mer
  • Karin H skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har köpt ny bostadsrätt. Väldigt öppen i sitt bemötande. Väl insatt. Saklig. Bra återkoppling. Kunde uppleva att hon hade många järn i elden så Anna Fröyseth har varit ett utmärkt stöd för oss i processen. Läs mer
  • Lisbet E skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpte en bostadsrätt. Fick all tänkbar hjälp vi behövde. Kände att vi kunde ringa Linn så fort vi undrade över något. Blev alltid bemötta på ett positiv sätt, även vid lite "dumma" frågor. Om Linn inte kunde svara när vi ringde hörde hon av sig så fort hon hade möjlighet. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Katarina K skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpte ett fritidshus i Lindesberg. Mäklaren hade stor kunnighet om området & var trevlig och rolig.
    Vill rekommendera Linn på det varmaste. Läs mer
  • Marcus N skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Kunnig, proffsigt genomfört. Hel nöjd! Läs mer
  • Grethel S skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålde min villa och har köpt en bostadsrätt där båda affärerna har varit genom Linn Sander. Linn har ett mycket trevligt och kunnigt bemötande. Mina förväntningar har hon uppfyllt och har alltid återkopplat snabbt när jag har haft frågor.
    Linn har under hela tiden varit väldigt trevlig att göra affär med. Läs mer
  • Thomas E skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt nyproducerad bostadsrätt. Linn var profisionell och serviceinriktad. Fick svar på alla frågor som dök upp under resans gång antingen omgående eller så återkom Linn när hon hade svaret. Läs mer
  • Stefan O skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Linn är engagerad och kunnig

Det är ordning och reda utan ovidkommande dravel

Har bara plus att komma med

Sålt 2 st hus
    Köpt 1 st lägenhet Läs mer
  • Kerstin H skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt bostadsrätt med min man.

Vänligt bemötande. Sakliga och informativa möten som visat på att Linn Sander är mycket kunnig inom sitt område.

Eftersom inte någon av oss har tidigare erfarenhet av bostadsrätt
    visste vi inte vilka förväntningar man väntas ha men på de frågor som uppstod under tiden fick vi alltid snabba svar på av Linn eller hennes personal.

Vi är båda mycket nöjda med hur Linn har genomfört affären och
    kan varmt rekommendera henne till andra presumtiva kunder. Läs mer
  • Ann-Sofie A skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Linn är en mycket handlingskraftig mäklare. Hon är tydlig, rak och kunnig.
    Hon såg till att allt var i sin ordning innan försäljningsuppdraget påbörjades. Läs mer
  • Rolf F skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    en trevlig tjej som vet vad hon pratar om,lätt att ha och göra med min upplevelse med Linn var och är positiv så tummen upp för henne. Läs mer
  • Magnus E skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har hjälp mig att sälja huset. Linn är inte bara en duktig säljare utan en fantastisk människa också som tar hand om en på ett varmt sätt. Hon har svarat på en massa frågor och gett trygghet i alla beslut som skall tas. Läs mer
  • Camilla R skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Linns team känns rutinerade, mänskliga och vänliga. Vi har haft lite extraordinära omständigheter med utländsk bank inblandade när vi nu flyttar hem till Sverige efter 15 år utomlands. Det känns tryggt, bra och flexibelt att ha fått hjälp av Linn, Ann-Sofie och Patrik.

Jag tror både vi och säljarna är mycket nöjda. Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt sommarhus.
    Gott bemötande. Sakkunnig, trevlig, ärlig och intresserad.

Kunde gett mer information gällande övertagande av huset, plats för överlämning och att det var en annan mäklare som höll i det. Läs mer
  • Torbjörn L skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Kompetent, trevlig och professionell Läs mer
  • Sven O skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt en tomt vid Östra Sund Nora kommun för att bygga ett fritidshus.
    Vi tycker att Linn visade en utmärkt professionalitet i samband med köpet. Vi fick bra information och snabba svar på våra frågor.
    Linn levde upp till våra förväntningar eftersom allt som var planerat har kunnat genomföras utan problem.

Med en utmärkt kunskap och en positiv personlighet har Linn hjälpt oss att utan komplikationer kunna köpa vår tomt. Läs mer
  • Sonja Teresia W skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    sålt villa i Fellingsbro
    blev bemött på ett proffisionellt
    sätt
    bra tips råd lätt att få kontakt med
    slutbudet blev bättre än förväntat
    bra service
    jag är mycket nöjd med linns arbete Läs mer
  • Stefania R skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Linn was very efficient and helpful, always replied very promptly to all the questions I had even at odd times and days (e.g. early morning, weekend), she was accommodating and understanding with the fact that I don't speak fluent Swedish yet, and she was overall professional and polite. Läs mer
  • Fatou N skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Hon är bra lätt göra med.
    Nästa gång har jag hus till salu vill jag anlita henne ingen. Kanon bra. Ett stort tack Linn.Mvh Fatou Läs mer
  • Kerstin H skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi sålde en lägenhet.
    Linn var trevlig, kunnig, kompetent, tydlig och rakt på sak, väldigt bra och lätt att ha att göra med.
    Hon levde verkligen upp till mina förväntningar och om vi skulle sälja igen skulle jag ta kontakt med henne direkt.

Tummen upp för Linn som mäklare (känner inte henne privat). Läs mer

ingenting var omöjligt

klara bra besked

mycket bra mäklare Läs mer
  • Frida J skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt ett litet gulligt hus i Vasselhyttan.
    Vi blev bemötta på ett kanonbra sätt! Läs mer
  • Kjell-åke A skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    1. Sålt hus

2.En mycket trevlig och hjälpsam person och hon jobbade verkligen snabbt och effektivt kan verkligen rekommendera henne .

3.Det gick mycket bättre än väntat tack vare hon jobbade verkligen snabbt och effektivt

4.trevlig,hjälpsam,snabb , effektiv , rekommenderar gärna henne till uppdrag Läs mer
  • Solweigh Marianne E skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt en Fritidsfastighet!
    Vände mig direkt till Fastighetsbyrån eftersom jag tidigare både köpt och sålt fastigheter via dem.
    Linn är alltid glad och positiv. Proffsig i bemötande både med köpare och säljare. Är aldrig orolig att något ska gå fel.

Är supernöjd! Läs mer
  • Marie O skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt 2 fastigheter älvestorp o nyligen Skrymtarboda Linn är en tjej mä många bollar i luften och duktig försäljare . Tyvärr
    Fick vi inte avsluta affären utan en annan Go tjej gjorde det och det kändes så där. Vi rekommenderade Linn i en annans husförsäljning kram marie Läs mer
  • Tommy S skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Perfekt med allt.
    Mycket vänligt bemötande. Läs mer
  • Inger S skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Mycket bra bemötande och stort engagemang. Min gjorde ett bra jobb med att sälja vår fastighet. Läs mer
  • Natalie P
    Natalie P skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Det var igen en bra upplevelse med Linn. Våra varma rekommendationer.
    Hon är alltid ärligt om man frågar en sak. Sen har hon bra idéer om det kanske finns ett problem. Tack för att du finns. Läs mer
  • Ann-louise J skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Allt har fungerat mycket bra. Läs mer
  • Jannicka L skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har sålt en vila i Nora. En väldigt glad och duktig mäklare, förklarade allt väldigt enkelt. Våra förväntningar av henne var att hon skulle få sålt vårat hus på bästa sätt och det blev till ett bra pris med. Läs mer
  • Bernt J
    Bernt J skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålde mitt superfina fritidsställe.
    PERSONLIGT TREVLIG!
    Hade räknat med snabbare försäljning, men slutresultatet blev mycket bra! Läs mer
  • Nils J skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Allt fungerade väldigt bra på alla sätt. Och vi fick en mycket bra kontakt. Vi har även privat rådfrågat henne i en del frågor. Läs mer
  • Natalie P
    Natalie P skrev om Fastighetsbyrån Nora
    Tack för att du finns Linn Sanders. Efter 3 stycken husköp och många visningar med henne kan vi berätta att det finns inte så många mäklare som jobbar likeväl professionell som hon. Hon är top förberedat när man komma på en visning och fråga. Sen svarar hon alltid snabb och fair och det spelar även ingen roll vilken tid det är. Hon kollar alltid att det är en bra affär för båda - säljaren och köparen. Läs mer
  • Peder C skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Linn är en kunnig och trevlig person som det är lätt att få en bra relation med. Vi har bara gott att säga om henne. Läs mer
  • Kristina N skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Bra bemötande på husvisningen. Bra skött husaffär. Läs mer
  • Mats E skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Linn fick jag förtroende för från första stund. Kände mig trygg i affären. Linn, om hon inte svarade i telefonen så ringde hon alltid tillbaka även vid tider då hon var ledig. Hon har ansvar det kändes vilket gör att man litar på samarbetet. Läs mer
  • Håkan J skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Upplevde Linn som kunnig och snabb Läs mer
  • Kent N skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vår erfarenhet av Linn Sander är positiv. Vi fick ett personligt bemötande och Linn kändes erfaren och positiv. I ockmed att huset såldes relativt fort så levde mäklaren upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Mathias D skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Lätt att få kontakt med och svarar snabbt och utförligt på frågor. Smidig affär och trevligt och proffesionellt bemötande. Välskrivet avtal. Jättebra! Läs mer
  • Trijntje W skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Hon var bra och väldigt professionellt. Läs mer
  • Inga L skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Linn var trevlig och kunnig och kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Benny M skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Linn Sander förmedlade en underbar stuga till oss och när vi tyvärr ska sälja den. Så vim anlitar man? Jo Linn Sander Läs mer

Rådmansgatan 15, 713 22 Nora