Fastighetsbyrån Nora

Fastighetsbyrån Nora

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Nora och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 255 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nora 2

2021-09-18
    En perfekt mäklare klickade omedelbart. Har använt Linn förut ingen slump att jag valde henne även denna gång.
    2021-09-15
    Kunnig och trevlig ,hjälpsam snabb att rapportera ,engagerad..⁸
    2021-09-11
    Trevlig lättsam kunnig effektiv
    Snabb att rapportera hur det gick
    2021-09-10
    Otroligt bra bemött, det var professionellt rakt igen och tydligt och engagerad till både köpare och säljare. Kommer definitivt rekommendera fastighetsbyrån till andra.
  • köpte en tomt med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-09-10
    Mycket professionell och trevlig mäklare!
    Starka rekommendationer!
    2021-09-05
    Toppbetyg till Linn. Mycket trevlig, tydlig och informativ. Hon inger trygghet Vilket jag kan säga både som säljare och köpare då Linn har varit vår mäklare i båda transaktionerna. Hon rekommenderas med bästa betyg av oss.
    2021-08-21
    Hitils bra men vi är inte klara än.
  • Erik A
    sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-08-14
    Jag hade ingen personlig kontakt med Lina men mina systrar hade och dom var jättenöjda
    Bra och snabb affär genomfördes och ett bra pris
    2021-08-13
    Hjälpsamt och trevlig mäklare!
    2021-08-11
    Linn har ett positivt förhållningssätt, är ärlig och tillgänglig, agerar snabbt, effektivt och återkopplar kontinuerligt. Linn ger säljaren möjlighet till medinflytande och delaktighet. Hon svarar på frågor och ger utifrån önskemål förslag. Linn är mycket tydlig, professionell, kompetent och agerar effektivt. Ett nära samarbete.
    Det har som säljare varit väldigt enkelt i samarbetet med Linn.
    Rekommenderas varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-08-09
    Hon har tagit hand om mig och förkastat hur allt funkar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-08-06
    Blev bemött på ett mycket gott sätt. Arbetet utfördes effektivt och säkert. Mycket nöjd.
    • Stråssa
    2021-07-31
    Vi fick en bra kontakt med Linn och hon har kunnat svara på alla våra frågor varit väldigt tillmötesgående.
    2021-07-27
    Det var semester tider. Så jag hade mest
    kontakt med hennes assistent. Men jag har goda erfarenheter av Linn i tidigare fastighetsaffärer.
    2021-07-22
    Linn har skött sitt uppdrag utmärkt tack
    • Ställberg
    2021-07-08
    Tydlig, informativ och höll oss uppdaterade under hela processen
    2021-07-08
    Varit på flera husvisningar med Linn som alltid har ett fint bemötande. Nu när vi äntligen hittade vårt hus så har Linn hjälpt oss igenom husköpet med trygg hand. Alltid tillgänglig för alla de frågor man kan ha under ett husköp.
    2021-07-03
    Bra och snabb dialog. Hela affären blev klar på fyra dagar.
    2021-07-03
    Ett otvunget bemötande, öppet, ärligt och konstruktivt. Kanske till en del beroende på våra bakgrunder i Lindesbergsregionen. Min nu avlidna hustru jobbade med lån och fastighetsaffärer i 40 år inom Bergslagens Sparbank. Också i många år tillsammans med Linns mamma. Alltså inte konstigt att det fungerade bra!
    2021-07-03
    We had an excellent experience, dealing with Linn Sander.
    She was extremely helpful, and responded promptly to our first enquiries. She made the viewing process quick and easy, answering all our questions. And she helped us at each stage of the buying process.
    She seems to work tirelessly and always be there, with the answer, when we have a question.
    We are very grateful to her for all her help!
    • Guldsmedshyttan
    2021-07-02
    Allt var toppen bra , vänlig o saklig mycket trevlig , kunde sitt jobb verkligen så bra

Vänligen Annete
    2021-07-01
    Tycker allt varit bra från början till slut!
    Vi har blivit mycket bra bemötta och det vi förväntade oss blev uppfyllt! Huset är sålt!
    Vi rekommenderar Linn varmt till andra säljare!
    2021-06-26
    Hon ställde upp och visade fastigheten på obekväm arbetstid och skötte sitt jobb bra.
    • Ås
    2021-06-20
    Vid ett första proffsigt möte, förklarade hon, att hon hade en ”Plan” Denna plan resulterade i en lyckad försäljning, bra tidsplan, En lyhördhet, och feedback som jag inte hade räknat med. Det är med mina största rekommendationer, jag rekommenderar Linn att företräda er, i er försäljning
    (Lyssna på hennes plan)
    2021-06-15
    Vi blev vänligt bemötta och fick en snabb bokning för visning av bostaden.
    Linn svarade på de frågor vi hade under visningen och återkopplade snabbt på de frågor hon inte kunde besvara direkt.
    Vi har fått snabb och bra återkoppling under och efter budgivning och kontaktskrivning.
    2021-06-14
    Linn är väldigt kompetent och ger sitt allra yttersta för att båda parter ska känna sig trygga i en fastighetsaffär..
    Köpet av min fastighet gick otroligt bra och enkelt..
    Jag hade väldigt höga förväntningar på Linn som ansvarig mäklare och hon överträffade dem med god marginal.
    Mvh Hans Danielsson
    2021-06-12
    Proffsig och hkälpensam hela vägen
    2021-06-11
    känt henne länge o hon är både trevlig och kunnig i sitt yrke
    • Lindesberg - Stadsskogen 2
    2021-06-10
    Jättebra bemötande! Trevlig och tillmötesgående. Snabba återkopplingar och hjälpte oss att få det lägenhet vi önskade.
    Vi kunde inte bli mer nöjda!
    • Storå
    2021-06-02
    Har köpt hus. Då jag har förvaltare är det svårt att få till ett husköp då det är säljaren som bestämmer när och vem det skall säljas till Mäklaren gjorde ett toppen jobb.
    Mäklaren kan sitt jobb till 100%.
    Sålt ett fritidshus
    Blev bemött på ett bra/trevligt sätt
    Vi har upplevt det lite stressigt
    2021-06-02
    Vi har sålt ett fritidshus. Vi har blivit bemött på ett bra/trevligt sätt.
    Vi har upplevt det lite stressigt.
    • Lindesberg - Stadsskogen
    2021-05-15
    1 1/2 villa på 156kvm 6rok
    professionellt bemött varje gång, hade både köpare och säljarens intresse i första hand.

Köpet kändes tryggt och gick smärtfritt
    • Nora Centralt
    2021-05-03
    Köpt en villa. Utmärkt bemötande, snabba återkopplingar mm.
    2021-04-06
    Snabba raka svar och ett stort engagemang både mot mig som säljare och till köparen. Passade mig perfekt.
    2021-03-02
    Vi har köpt en villa i Ramsberg.
    Mycket bra bemötande under hela processen. Önskemål som vi hade fixades i stort sett omgående.
    Vi har köpt och sålt ganska många fastigheter under vår levnad och vi uppfattar Linn Sander som en av de bättre. Det blev ju en lite annorlunda process i dessa corona-tider.
    Helena Lindroth
    • Nora Centralt
    2021-02-20
    - Sålt en villa.
    - Mycket bra bemötande av mäklaren
    - Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar!!!
    - Som man önskar en försäljning skall fungera!
    • Guldsmedshyttan
    2021-02-12
    Sålt bostad.
    Vi hade ett bra samarbete kring försäljningen, Linn var mycket lätt att prata med, hon var väldigt lätt att få tag i om man behövde de.
    Hon efterlevde mina förväntningar
    2020-10-02
    Vi har köpt en gammal gård med hjälp av Linn Sander. Vi är mycket nöjda med genomförandet av köpet. Allt gick väldigt smidigt och Linn hjälpte oss att förstå det vi behövde inför köpet. Helt klart en 10 poängare!
    2020-08-14
    Vi är nöjda med den hjälp vi har fått av mäklaren.
    2020-08-07
    Bra bemötande på alla plan i fastighetsaffären skulle absolut använda mig Linn vid eventuella framtida fastighetsaffärer
    2020-08-04
    Trevligt och professionell bemötande
    Seriös mot både säljare och köpare
    2020-08-04
    Linn har sålt vårt fina hus i Bergslagen.
    Hon är kunnig, säker, trevlig och har en professionell framtoning.
    Har varit handledande och hjälpsam under hela processen.
    Allt blev över förväntan.
    2020-07-31
    Köpt villa. Positivt bemötande, kunnig och väldigt snabb återkoppling när vi haft frågor.
    2020-05-03
    Har sålt ett hus. Bra lugnt möte. Förväntan var att lyckas sälja huset.
    Och det gjorde v.
    2020-03-17
    Fullt fart utan att tanda på kvaliten. Få som klarar av den kombinationen.
  • köpte en tomt med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2020-03-09
    Köpt tomt av Nora kommun genom mäklaren. Har fungerat bra
    • Nora - Hitorp
    2020-02-19
    Vi har sålt vårt hus och Linn Sander var vår mäklare. Linn har mött och överträffat mina förväntningar. Vi var väldigt nöjda med försäljningen.
    • Nora - Hitorp
    2020-02-15
    Linn har sålt vår villa och gjort ett strålande jobb! Vi har alltid blivit bra bemötta och fått svar på våra frågor. Vi blev rekommenderade Linn av en bekant och Linn överträffade våra förväntningar!
    • Nora- Pershyttan
    2020-01-19
    Linn svarar alltid.....är hon upptagen ringer hon upp! Det uppskattas mycket. Hon är bra att prata med oavsett vilka " konstiga " frågor man kan ha!