Linn Sander
Registrerad mäklare sedan 2007-07-20
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 210 Läs vad Linn Sander

• Maria Pushpam K sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-05-03

Lindesberg - Hagaberg
    Har sålt ett hus. Bra lugnt möte. Förväntan var att lyckas sälja huset.
    Och det gjorde v. Läs mer
  • Per S sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-03-17

Lindesberg
    Fullt fart utan att tanda på kvaliten. Få som klarar av den kombinationen. Läs mer
  • Per-gunnar T köpte en tomt med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-03-09

Köpt tomt av Nora kommun genom mäklaren. Har fungerat bra Läs mer
  • Marta E sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-19

Nora - Hitorp
    Vi har sålt vårt hus och Linn Sander var vår mäklare. Linn har mött och överträffat mina förväntningar. Vi var väldigt nöjda med försäljningen. Läs mer
  • Erik E sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-15

Nora - Hitorp
    Linn har sålt vår villa och gjort ett strålande jobb! Vi har alltid blivit bra bemötta och fått svar på våra frågor. Vi blev rekommenderade Linn av en bekant och Linn överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • Annika S sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-01-19

Nora- Pershyttan
    Linn svarar alltid.....är hon upptagen ringer hon upp! Det uppskattas mycket. Hon är bra att prata med oavsett vilka " konstiga " frågor man kan ha! Läs mer
  • Leif A köpte sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-12-22

Järnboås
    Jag har köpt ett fritidshus i Nora vid Fåsjön.
    Linn var noga med att informera och vidarebefordra information om alla händelser i köpet av huset. Hon utförde det som kan begäras an en mäklare på ett suveränt sätt. Läs mer
  • Carl-Johan E köpte sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-10-21

Järnboås
    Väldigt bra bemött vid visning samt senare vid köp av bostaden/fastigheten. Alla förväntningar besvarades väldigt väl. Läs mer
  • Mathilda V sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-10-18

Professionell hjälp att sälja vårat hus på 190kvm. Kan varmt rekommendera Linn! Läs mer
  • Florence B
    Florence B sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-09-02

Lindesberg - Centralt