Linn Sander
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 197 Läs vad Linn Sander

• Catarina K köpte sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-07-01

Ås
    Vi fick allra bäst bemötande och kände oss supertrygga med Linn!!!
    Vi fick alltid snabba svar på våra undringar både på telefon och direkt!!!
    Toppenmäklare!!! Läs mer
  • Michiel P köpte en tomt med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-06-28

Vi köpte en tomt av linn i våras. Vi blev bemötta väldigt bra hon är trevlig och hjälpsam när man frågar själv om saker, Annars upplevde vi henne som fåordig. Vi tyckte det var konstigt att hon bestämde ett datum för kontrakts skrivning när hon själv inte kunde vara där. detta fick vi ingen information om innan. Läs mer
    2019-06-28 Linn S svarar Michiel P
    Hej. Jag beklagar verkligen att jag inte var på plats jag visste tyvärr inte förrän mycket kort innan att jag var tvungen att befinna mig i Stockholm just den dagen. Ser fram emot att se när ert nya hus växer fram på tomten. Med vänlig hälsning, Linn
  • Theresia F sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-06-27

Nora - Hitorp
    Jag sålde en bostadsrätt med Linn Sander som mäklare. Hon var väldigt proffesionell och trevlig. Jag skulle rekommendera henne till all som vill ha en bra mäklare vid bostadsbyte! Läs mer
  • Carina S sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-06-17

Lindesberg - Centralt
    Jag sålde en villa i samband med en skilsmässa vilket gjorde det till en extra känslig affär men Linn bemötte oss båda med stor professionalism och lagom mycket tålamod. Hon uppfyllde alla förväntningar jag hade på en smidig affär och gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
  • Eva O sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-06-16

Lindesberg - Brodalen
    Sålt en villa.
    Bemötandet var mycket bra.
    Mina förväntningar på Linn S. blev uppfyllnad.
    Rekommenderar henne gärna till andra. Läs mer
  • Bengt-Ove L köpte sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-06-12

Jättebra och trevlig att ha med att göra Fixade att vi kom över den fina stugan Läs mer
  • Per-Olof H sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-06-11

Nora Centralt
    Sålt en villa.
    Bemötandet var bra och proffsigt, hon gick igenom vad som skulle hända.
    Vet inte vad jag hade för förväntningar egentligen, hon jobbade på bra. Och jag är nöjd. Läs mer
  • Ignacio Más I skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-06-03

We have bought two terrains in Nora and Linn has been extremely helpful in every step of the process. She has helped us with the administrative formalities around the bygglov. Läs mer
  • Mats J köpte sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-06-01

Nora - Esstorp
    En toppen mäklare! Fick den bästa hjälp man kunde få. Förstående och proffsig. Läs mer
  • Petra L köpte sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-05-31

Grythyttan
    Vi har köpt fritidshus i Saxhyttan och fick ett bra mötande av mäklaren. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn Sander