Patrik Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 54 Läs vad Patrik Nilsson

• Pethra A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-19

Frövi
    Sålt en bostadsrätt. Anledningen till att jag valde Fastighetsbyrån och Patrik var att han fick mig att känna mig trygg vid första mötet. Jag hade förväntningar att jag skulle göra en vinst på försäljningen eftersom alla tre mäklarna jag tog offert av trodde att det skulle vara lätt att sälja. Blev en förlust, vilket inte känns så kul och det tog dessutom lång tid innan någon var intresserad.
    Överlag är jag nöjd, är ju inte mäklarens fel att det just när jag bestämde mig för att sälja, blir totalt stillestånd på marknaden. Läs mer
    2020-02-24 Patrik N svarar Pethra A
    Hej Pethra!
    Förstår din besvikelse, aldrig roligt när det inte går som man förväntat sig.
    Ha det gott.
  • Elin Birgitta N köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-04

Frövi
    Rekommenderar Patrik både vid köp och försäljning. På husvisningen fanns han till förfogande och tog sig tid att svara på frågor. Han tillät oss att gå runt och kolla ensamma i lugn och ro men fanns hela tiden i bakgrunden om vi undrade något. Han har tagit sig tid att fixa extra visning samt att svar på telefonsamtal på obekväm arbetstid. Till oss har han inbringat ett förtroende.

Vid värdering inför försäljning la han inga personliga åsikter till grund för värdet, detta är något vi tyvärr upplevde från annan mäklarfirma. Han hittade lösningar som passade oss bäst vid försäljningen. Han har känts lugn, trygg och kunnig. Vi skulle gärna anlita honom igen. Läs mer
    2020-02-04 Patrik N svarar Elin Birgitta N
    Stort tack för dom fina orden! kul att detta har känts bra för er!
    Vi hörs och syns framöver.
  • Mona H sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-01

Fellingsbro
    Jsg har sålt ett fritidshus, bästa tänkbara bemötande. Försäljningen överträffade långt, mina förväntningar.
    Jag är mycket nöjd och jag kommer verkligen rekommendera fastighetsbyrån lindesberg. Läs mer
    2020-02-01 Patrik N svarar Mona H
    Stort tack Mona!
    Vi ses framöver
  • Sara A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-01-25

Lindesberg - Hagaberg
    Jag har sålt min 1:a uppe på hagaberg i Lindesberg. Då jag själv bor på annan ort nu mera så har Patrik och jag haft telefon kontakt. Målet var att den skulle bli sålt och Patrik har gjort ett riktigt bra jobb. Patrik har haft ett bra bemötande genom hela försäljningen. Så jag vill rikta ett stort tack till Patrik som sålt min bostadsrätt på hagaberg i Lindesberg. Läs mer
    2020-01-25 Patrik N svarar Sara A
    Stort tack Sara’
    Bra att du känner dig nöjd.
    Ha det så gott så hörs vi framöver.
  • Mattias G sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-01-08

Lindesberg - Hagaberg
    Köpt ett hus och sålt en lägenhet med honom. Väldigt ambitiös, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2020-01-08 Patrik N svarar Mattias G
    Tack Mattias!
    Kul att allt blev så bra!
    Vi ses framöver.
  • Lena Anna Charlotta T sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-01-03

Trevligt, snabbt och effektivt! Mitt hus blev sålt på 3 veckor! Tack! Läs mer
    2020-01-03 Patrik N svarar Lena Anna Charlotta T
    Tack för ditt reco, ja det gick undan’
    Ha det gott så ses vi framöver.
  • Marcus E sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-12-22

Frövi
    Jag sålde en enplansbostadsrätt, Patrik har gett ett personligt bemötande och varit väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-12-22 Patrik N svarar Marcus E
    Tack Marcus
    Kul att du är nöjd.
    Vi ses vid tillträdet.
  • Anna Erika Charlotta J sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-12-21

En mycket trevlig och effektiv mäklare med bra koll på fastighetsmarknaden i Lindesberg. Alltid tillgänglig och mycket hjälpsam när det gällde att svara på frågor. Mitt hus såldes snabbt till ett pris som jag var nöjd med. Läs mer
    2019-12-21 Patrik N svarar Anna Erika Charlotta J
    Tack för dina fina ord.
    Kul att du är nöjd!
    Ha det gott.
  • Fiqirete B köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-11-28

Lindesberg - Centralt
    Jag köpte en villa och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Jag fick mycket bra information och utvecklade ett förtroende gentemot Patrik.
    Jag är väldigt nöjd över allt han har bidragit med och är tacksam för all hjälp jag har fått Läs mer
    2019-11-28 Patrik N svarar Fiqirete B
    Stort tack för dina fina ord.
    Hoppas ni kommer att trivas i erat nya hus.
  • Johanna S sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-11-26

Tryggt köp och försäljning. 👍 Läs mer
    2019-11-26 Patrik N svarar Johanna S
    Tack Johanna!
    Hoppas ni kommer trivas i erat nya boende.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn Sander