Patrik Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 42 Läs vad Patrik Nilsson

• Ulla Kristina A sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-10-17

Gusselby
    Vi har sålt ett sommarhus i Lindesberg, anlitade Patrik Nilsson för att han har stor kännedom om området och kan sin sak. Fastighetsbyrån känns som den mest seriösa mäklaren på orten. Vi är väldigt nöjda med bemötandet och engagemanget, och utfallet på försäljningen.
    Stort Tack! Läs mer
    2019-10-18 Patrik N svarar Ulla Kristina A
    Stort Tack och kul att ni känner er nöjda.
    Ses vid tillträdet.
  • Peter Åke P sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-10-17

Gusselby
    Uppdrag: Sälja sommarstuga. Patrik har varit ett föredöme för mäklarkåren. Han har återkommit med info, feedback, visat engagemang. Varit duktig på att lyssna samt diskutera med oss som kund. Väldigt noggrann. Kan bara säga superlativ om Patrik, hatten av. Läs mer
    2019-10-18 Patrik N svarar Peter Åke P
    Stort tack Peter för dina fina ord!
    Kul att allt gick så bra.
    Vi ses vid tillträdet
  • Marita B sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-10-16

Lindesberg - Centralt
    Jag sålde en bostadsrätt. Vänligt bemötande. Han var nåbar hela tiden och gav snabb respons på alla frågor jag ställde över sms. Var mycket lyhörd för mitt önskemål om en snabb affär och lyckades genomföra alla delar från fotografering, annons på Hemnet, till förhandsvisning och visning på mindre än en vecka. Jag hade inte förväntat mig att affären skulle skötas så smidigt och i sådant gott samförstånd. Läs mer
    2019-10-18 Patrik N svarar Marita B
    Tack Marita!
    Ja det gick verkligen undan.
  • Amin M
    Amin M köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-10-03

Jag köpt ett hus via Hemnet , blev kontakt med Patrik Nilsson , det gick mycket bra på visning , kontakten och skrivelse kontrakt ! Läs mer
    2019-10-03 Patrik N svarar Amin M
    Stort tack för Amin!
    Allt gick smidigt och bra.
    Ha det gott
  • Karl Jim Erik E sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-09-24

Stråssa
    Sålde en villa i stråssa med förväntningar på att få tillbaka pengarna samt kunna betala mäklaravgiften. Patrik gjorde sitt och lyckades med det och lite till. Han kom med kloka idéer och jag är mycket nöjd med honom. Läs mer
    2019-09-24 Patrik N svarar Karl Jim Erik E
    Stort tack Jim, kul att du är nöjd!
    Ses vid tillträdet.
  • Ragnhild Ilona E sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-09-24

Lindesberg - Centralt
    Patrik har bistått mig i försäljningen av min villa. Tusen tack för allt engagemang, stöd och alla snabba raka besked! Läs mer
    2019-09-24 Patrik N svarar Ragnhild Ilona E
    Stort tack Ilona!
    Allt gick ju smidigt och bra.
    Ha det gott så hörs och ses vi framöver
  • Karl Gustaf S sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-09-23

Ramsberg
    Vi har anlitat Patrik tidigare i en husförsäljning och var mycket nöjda.
    Trevlig, positiv och mycket förtroendeingivande. Hade en rak och snabb kommunikation som ledde till en snabb o smidig affär.
    Om det blir aktuellt med en ny försäljning så anlitar vi Patrik igen.
    Summerar detta med att allt var positivt! Läs mer
    2019-09-23 Patrik N svarar Karl Gustaf S
    Stort tack Kalle!
    Roligt att du är nöjd.
    Ha det gott så hörs vi framöver
  • Christer G sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-09-15

Lindesberg - Stadsskogen 2
    Sålt 3rum och kök Bostadsrätt, duktig dock lite otydligt gällande information om när 10% provisionen ska börjas. Glömde informera oss att vi får bestämma denna. Läs mer
    2019-09-15 Patrik N svarar Christer G
    Tack Christer!
    Tack för ditt svar, gällande dom 10 % står det alltid i uppdragsavtalet när det börjar gälla, men jag tar med mig detta och ska tänka på hur jag ska kunna vara mera tydlig.
    Ses framöver.
  • Patrik G köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-09-06

Lindesberg - Centralt
    Köpte en etta på Ålkilsplan 2 genom fastighetsbyrån och gjorde affären med Patrik som var kanon bra på alla sätt o vis. Läs mer
    2019-09-07 Patrik N svarar Patrik G
    Stort tack! Hoppas hon kommer trivas i nya lägenheten.
  • Emelie G sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-09-02

Lindesberg - Stadsskogen 2
    Vi sålde vår bodstadsrätt på Jätteåkersv.12b. Patrik gav ett seriöst och kunnigt bemötande. Förklarade saker på ett enkelt sätt. Gav ett tryggt intryck. Läs mer
    2019-09-02 Patrik N svarar Emelie G
    Tusen tack för dina fina ord!
    Ha det gott så hörs vi framöver.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn Sander