Patrik Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lindesberg

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Patrik Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 76 omdömen sedan 2018-09-28. Patrik Nilsson har haft 66 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 76 Läs vad Patrik Nilsson

• Trevlig och effektiv mäklare, jag har inget att klaga på och fastigheten som jag sålde blev fort såld. Mvh Lena
    Lena Ingeborg E sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2020-10-28
    • 30.0 m²
    2020-10-28
  • Jag har köpt en bostadsrätt på 3 rum och kök. Jag blev trevligt bemött och fick de upplysningar jag behövde.
    Valborg Inga Maria L köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2020-10-08
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Lindesberg - Hagaberg
    2020-10-08
  • Mycket trevligt bemötande vid köp av lantbruksfastighet, kunnig, avslappnad. Mycket flexibel när det gäller tider. Har inget negativt att dela med mig av.
    Oskar L
    Oskar L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2020-10-07
    • 115.0 m²
    2020-10-07
  • Sålde en fastighet med hjälp av Patrik. Oerhört lätt att få kontakt med när man har frågor och han är tydlig med ev bokningar och intressenter. Kunnig och hjälpsam.
    Veronica Märta Sofie U sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2020-09-23
    • 140.0 m²
    • Vedevåg
    2020-09-23
  • Vi är i en säljprocess för ett stort hus som kräver sin mäklare. Patrik lever verkligen upp till våra förväntningar då han är både trevlig och professionell i sin roll. Rekommenderas varmt vid försäljning av bostad i Lindesberg med omnejd då han även har stor lokalkännedom.
    Monica J
    Monica J sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2020-09-15
    • 323.0 m²
    • Lindesberg
    2020-09-15
  • Köpte en fastighet i Lindesberg kommun. Vi hade inte så många val då vi snabbt behövde hitta boende. Vi tycker att fastigheten övervärderats av mäklaren (med runt 300 000 kr) då det var en hel del att göra och inget garage mm. Ingen annan budgivare men vi var som sagt tvungna att hitta något boende, hade vi väntat hade säkerligen behövt sänka priset för att få det sålt. Mäklaren skötte visningen och allt papper. Visst det tog tid men gjordes bra. När vi tog besiktning kände vi dock att mäklaren blev irriterad och han lät då inte trevlig i telefonen. Så det är väl priset och telefonsamtalet som drar ner betyget.
    Ola N köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2020-09-08
    • 175.0 m²
    2020-09-08
    Hej Ola! Tråkigt att du upplevde mig irriterad, inte alls meningen att du ska göra detta. Hoppas ni kommer trivas i erat fina hus. Ha det gott.

Visa svar
  • Jag har sålt ett parhus. Har blivit utmärkt bemött av Patrik Nilsson. Patrik levde verkligen upp till mina förväntningar. Han är kunnig och "läser" människor mycket bra. Lugn och behaglig i sin kontakt när man själv kanske är orolig och tycker det är svårt att sälja, inte minst med praktiska saker. Men Patrik ordnar det förnämligt!
    Eva Karin Elsa N sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2020-07-02
    • 125.0 m²
    • Stråssa
    2020-07-02
    Stort tack Eva. Vi ses framöver

Visa svar
  • Vi har köpt en fastighet i Ullersätters by. Vi är väldigt nöjda med Patrik som motsvarade våra förväntningar, proffsigt och personligt! Tack så mycket! Jonny och Margita.
    Jonny S
    Jonny S köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2020-06-30
    • 79.0 m²
    2020-06-30
    Tack själva, kul att allt gick så bra. Ha det gott så ses vi säkert framöver 😄

• Allt funkade jätte bra. MvH
    Ingrid Kristina C sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2020-06-29
    • 63.0 m²
    • Lindesberg
    2020-06-29
    Tack! Kul att du är nöjd! Vi ses framöver.

Visa svar
  • Sålt vår villa, en snabb och smidig process - precis som vi önskade. Mycket engagerad mäklare med gott bemötande och stor kunskap. Alltid snabb återkoppling. Kan varmt rekommenderas!
    Leif Erik H sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2020-06-24
    • 97.0 m²
    • Lindesberg - Hagaberg
    2020-06-24
    Stort tack Leif för omdömet! kul att allt kändes bra. Ses framöver.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte