Fastighetsbyrån Lindesberg

Kristinavägen 37, 711 30 Lindesberg — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lindesberg och Nora!

I dessa två idylliska småstäder har du nära till naturen och det finns mycket att se i området. Vandra, paddla, spela på travet eller gå med i någon av de många idrotts- och kulturföreningar som finns.

Vi på Fastighetsbyrån har kontor i Bergslagens Sparbanks lokaler och vårt samarbete med dem är väl förankrat, en fördel för dig som ska köpa eller sälja en fastighet här. Vi kan områdena som vi verkar i och vet här både bostadsmarknad och socialt liv fungerar. Därför kan vi hjälpa dig med allt från en trovärdig värdering eller en rekommenderad visning till avslutad affär.

Läs vad 571 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lindesberg

• 2020-02-19

Pethra A skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt en bostadsrätt. Anledningen till att jag valde Fastighetsbyrån och Patrik var att han fick mig att känna mig trygg vid första mötet. Jag hade förväntningar att jag skulle göra en vinst på försäljningen eftersom alla tre mäklarna jag tog offert av trodde att det skulle vara lätt att sälja. Blev en förlust, vilket inte känns så kul och det tog dessutom lång tid innan någon var intresserad.
    Överlag är jag nöjd, är ju inte mäklarens fel att det just när jag bestämde mig för att sälja, blir totalt stillestånd på marknaden. Läs mer
    2020-02-24 Patrik N svarar Pethra A
    Hej Pethra!
    Förstår din besvikelse, aldrig roligt när det inte går som man förväntat sig.
    Ha det gott.
  • 2020-02-19

Marta E skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har sålt vårt hus och Linn Sander var vår mäklare. Linn har mött och överträffat mina förväntningar. Vi var väldigt nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2020-02-17

Roland L skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpte en villa i Skrymtarboda Lindesberg
    En trevligt bemötande
    Förväntningarna var som man räknade med
    Affären gick som planerat och väl genomförd inget att anmärka... Läs mer
  • 2020-02-15

Erik E skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Linn har sålt vår villa och gjort ett strålande jobb! Vi har alltid blivit bra bemötta och fått svar på våra frågor. Vi blev rekommenderade Linn av en bekant och Linn överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • 2020-02-13

Jimmy Anders E skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Hej!
    Vi har sålt en villa på landsbygden med hjälp av Sara Nilsson och kontakt och bemötande har varit bra.
    Allt har fungerat utmärkt från start till slut.
    Vi är mycket nöjda!
    Ingalill och Jimmy Läs mer
  • 2020-02-05

Christian D skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag har bara positiva saker att säga om Ann-Sofie!
    Hon har fått mig att känna mig trygg genom hela processen, från visningen av huset till att jag fick nycklarna.
    Tack!!
    /Christian Dam Läs mer
  • 2020-02-05

Mikael F skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sara har varit suverän i vår affär, kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-02-04

Elin Birgitta N skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Rekommenderar Patrik både vid köp och försäljning. På husvisningen fanns han till förfogande och tog sig tid att svara på frågor. Han tillät oss att gå runt och kolla ensamma i lugn och ro men fanns hela tiden i bakgrunden om vi undrade något. Han har tagit sig tid att fixa extra visning samt att svar på telefonsamtal på obekväm arbetstid. Till oss har han inbringat ett förtroende.

Vid värdering inför försäljning la han inga personliga åsikter till grund för värdet, detta är något vi tyvärr upplevde från annan mäklarfirma. Han hittade lösningar som passade oss bäst vid försäljningen. Han har känts lugn, trygg och kunnig. Vi skulle gärna anlita honom igen. Läs mer
    2020-02-04 Patrik N svarar Elin Birgitta N
    Stort tack för dom fina orden! kul att detta har känts bra för er!
    Vi hörs och syns framöver.
  • 2020-02-03

Pernilla G skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag köpte min första fastighet med hjälp av Ann-Sofi Almén och jag upplevde henne som kunnig och mycket trevlig. Jag blev alltid väl bemött av henne. Hon lotsade oss genom köpet med tålamod och kunskap. Jag kände mig trygg och att hon lyssnade på mig när jag eller någon annan familjemedlem ställde en fråga. Hon återkom snabbt vid de tillfällen hon lovat återkoppling. En kompetent mäklare som är redig att ha och göra med och en mäklare som jag kan rekommendera till andra. Läs mer
  • 2020-02-02

Lars-gunnar E skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har sålt min sommarbostad
    Blev väldigt bra bemött kunnig trevlig och väldigt lätt att kommunicera med
    Hon hjälpte oss med det mestaoch gav goda råd om hur vi skulle göra huset så attraktivt som möjligt Läs mer
  • 2020-02-01

Mona H skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jsg har sålt ett fritidshus, bästa tänkbara bemötande. Försäljningen överträffade långt, mina förväntningar.
    Jag är mycket nöjd och jag kommer verkligen rekommendera fastighetsbyrån lindesberg. Läs mer
    2020-02-01 Patrik N svarar Mona H
    Stort tack Mona!
    Vi ses framöver
  • 2020-01-25

Eva Ing-marie E skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Den bästa mäklaren vi haft.Snabb bra affär.Proffsig, Läs mer
  • 2020-01-25

Sara A skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag har sålt min 1:a uppe på hagaberg i Lindesberg. Då jag själv bor på annan ort nu mera så har Patrik och jag haft telefon kontakt. Målet var att den skulle bli sålt och Patrik har gjort ett riktigt bra jobb. Patrik har haft ett bra bemötande genom hela försäljningen. Så jag vill rikta ett stort tack till Patrik som sålt min bostadsrätt på hagaberg i Lindesberg. Läs mer
    2020-01-25 Patrik N svarar Sara A
    Stort tack Sara’
    Bra att du känner dig nöjd.
    Ha det så gott så hörs vi framöver.
  • 2020-01-19

Annika S skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Linn svarar alltid.....är hon upptagen ringer hon upp! Det uppskattas mycket. Hon är bra att prata med oavsett vilka " konstiga " frågor man kan ha! Läs mer
  • 2020-01-19

Gerard Derk M skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Efter att vi tog kontakt för att sälja vårt hus fick vi hjälp på ett roligt och korrekt sätt.
    Föreställde oss i vår situation och gav tips för att sälja det bättre. Eftersom vi var utomlands höll hon god kontakt. Vi visste när det var visningar och hur det gillade de potentiella köparna.
    Ge råd om hur du svarar på kommentarer från köpare.
    Har också haft en mycket god känsla med marknaden och gick aktivt efter potentiella köpare. Som ett resultat har huset inte varit till salu på länge.
    Hon gjorde också ett bra jobb med att hantera försäljningen.
    Jag har aldrig upplevt en sådan fastighetsmäklare i mitt liv.
    Kort sagt kan de vara något dyrare än den genomsnittliga mäklaren i Sverige, men de är också värda det.
    Jag rekommenderar därför denna mäklare till alla och om jag går tillbaka och köper ett hus kommer jag definitivt tillbaka till henne igen. Läs mer

Pär Henrik J skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köp av medelstor villa. Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Personlig. Läs mer

Awat M skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag har köpt en villa.

Jag blev bemött väldigt bra av mäklaren. Väldigt trevlig och bra mäklare.

Mäklaren mötte upp till förväntningarna och mycket mer.

Det var en bra upplevelse i stort sätt. Läs mer

Mattias G skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt ett hus och sålt en lägenhet med honom. Väldigt ambitiös, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2020-01-08 Patrik N svarar Mattias G
    Tack Mattias!
    Kul att allt blev så bra!
    Vi ses framöver.
  • 2020-01-07

Vany K skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt en bostadsrätt i Nora.
    Madeleine Hjul genomförde affären på ett trevligt och professionellt sätt. Hon företrädde mig på ett tryggt sätt, återkopplade med de frågor som uppstod utan dröjsmål.

Tar gärna henne som mäklare igen om det blir något annat objekt i framtiden. Läs mer
  • 2020-01-03

Lena Anna Charlotta T skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Trevligt, snabbt och effektivt! Mitt hus blev sålt på 3 veckor! Tack! Läs mer
    2020-01-03 Patrik N svarar Lena Anna Charlotta T
    Tack för ditt reco, ja det gick undan’
    Ha det gott så ses vi framöver.
  • 2020-01-02

Gunilla G skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    mycket bra Gick för sitt jobb trevlig glad utmärkt Läs mer
  • Therese M

2019-12-25

Therese M skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Tyckte kom va mer på säljarens sida. Vi fick hela tiden strida framåt och kände inte vi hade något medhåll. I början dålig att höra av sig bla på hur och vad som skedde när budgivningen låg still på vårt högsta bud. Inte så informativ mot oss.
    Skulle behöva vara mer rak, informativ och objektiv. Läs mer
  • 2019-12-24

Rune G skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt fritidshusen norr älgen 123. Madeleine höll tät kontakt under hela processen. Fick både säljarens och köparens förtroende. Läs mer
  • 2019-12-24

Robin A skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Allt var som det ska o jag är nöjd o kan rekommenderas Läs mer
  • 2019-12-22

Marcus E skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag sålde en enplansbostadsrätt, Patrik har gett ett personligt bemötande och varit väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-12-22 Patrik N svarar Marcus E
    Tack Marcus
    Kul att du är nöjd.
    Vi ses vid tillträdet.
  • 2019-12-22

Leif A skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag har köpt ett fritidshus i Nora vid Fåsjön.
    Linn var noga med att informera och vidarebefordra information om alla händelser i köpet av huset. Hon utförde det som kan begäras an en mäklare på ett suveränt sätt. Läs mer
  • 2019-12-21

Anna Erika Charlotta J skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    En mycket trevlig och effektiv mäklare med bra koll på fastighetsmarknaden i Lindesberg. Alltid tillgänglig och mycket hjälpsam när det gällde att svara på frågor. Mitt hus såldes snabbt till ett pris som jag var nöjd med. Läs mer
    2019-12-21 Patrik N svarar Anna Erika Charlotta J
    Tack för dina fina ord.
    Kul att du är nöjd!
    Ha det gott.
  • 2019-12-20

Eva Anita L skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Bästa mäklaren som vi kommer att rekommendera till andra som ska sälja sitt hus.
    Med sin positiva utstrålning och bemötande är hon bästa säljaren! Läs mer
  • 2019-12-18

Michaela Aina Maria Paulina E skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Underbart bemötande. Super trevlig och väldigt tillmötesgående i alla lägen.
    Rekommenderar varmt till alla Läs mer
    2019-12-19 Madeleine H svarar Michaela Aina Maria Paulina E
    Tusen tack för de fina orden, det värmer! Och ännu roligare är att ni är nöjda=) Nu får ni fira jul och fira in det nya året (och packa lite) så ses vi vid tillträdet! Ta hand om er!
  • 2019-12-13

Katja R skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sara Nilsson är SÅ bra. Hon är vänlig, professionell, svarar snabbt och uppnår goda resultat. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-12-12

Gunilla P skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har haft mycket kontakt med Sara och varit på många visningar, men hon kunde aldrig svara på vad som skulle komma in som motsvarade våra krav på hus. Vi hittade själva detta hus dagarna efter vi varit på visning på ett annat och hon nämnde aldrig detta objekt för oss. Hon ville bara ha semester så det var en annan mäklare som hjälpte oss och var väldigt tillmötesgående Ann-Sofie Almén. Sara har inte varit i kontakt med oss alls innan vi skulle skriva det slutgiltiga avtalet. vi har inte fått någon energideklaration, den frågade vi efter når vi skrev kontraktet på huset, och fick den då mailad till oss. Vi har haft en annan mäklare vid försäljningen av vår fastighet och de har gett oss en helt annan upplevelse om hur det ska /kan gå till. Läs mer
  • 2019-12-09

Mikael E skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-12-19 Madeleine H svarar Mikael E
    Tack, vad roligt att höra! =) Hoppas ni trivs bra i nya boendet och lycka till när nya familjemedlemmen anländer. Ha det så gott!
  • 2019-11-29

My N skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag har fått ett utmärkt bemötande av mäklaren. Snabba svar och hjälpsam igenom hela processen. Läs mer
  • 2019-11-29

Fia L skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg
    100% nöjd med Sara som mäklare! Kunnig, seriös, trevlig och har alltid koll på allt! Läs mer
  • 2019-11-28

Fiqirete B skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag köpte en villa och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Jag fick mycket bra information och utvecklade ett förtroende gentemot Patrik.
    Jag är väldigt nöjd över allt han har bidragit med och är tacksam för all hjälp jag har fått Läs mer
    2019-11-28 Patrik N svarar Fiqirete B
    Stort tack för dina fina ord.
    Hoppas ni kommer att trivas i erat nya hus.
  • 2019-11-27

Karin Viveca M skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg
    Försäljning av sommarstuga.
    Fin kontakt.
    Bra råd.
    Tog hand om alla formaliteter. Läs mer
  • 2019-11-26

Johanna S skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Tryggt köp och försäljning. 👍 Läs mer
    2019-11-26 Patrik N svarar Johanna S
    Tack Johanna!
    Hoppas ni kommer trivas i erat nya boende.
  • 2019-11-23

Rune W skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg
    100 % bra jobb
    Känns lite småaktigt att man inte bakar in kostnaden för Hemnet i arvodet på 30.000 utan deb kunden 600.
    Väldigt irriterande och otaktisk .
    TÄNK OM Läs mer
  • 2019-11-23

Svein K skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag vill inte ha nåt med sånt och göra när fastighetsbyrån inte legitimerar sig. Respektera detta. Läs mer
  • 2019-11-20

Karin Annika S skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Från att jag kontaktade Patrik för visning av lägenhet - till köp har allting flytit på smidigt. Han har varit lätt att få tag på och förklarat på ett bra sätt, vilket för mig som köper första bostaden har varit guld värt! Läs mer
    2019-11-28 Patrik N svarar Karin Annika S
    Kul att du upplevde att allt gick smidigt!
    Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende
  • 2019-11-18

Bo William L skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har sålt vårat fritidshus. Mycket engagerad och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-11-18

Ruben W skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Väldigt kompetent, vänlig och fint jobbat.
    Vi är helt nöjda. Läs mer
  • Anders L

2019-11-17

Anders L skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt ett hus, bemötandet från mäklaren var professionell och informativ. Jag anser att mäklaren är en av de bästa mäklare jag mött, väldigt sakkunnig, om svar inte fanns togs informationen som behövdes fram och lite därtill. Min upplevelse av allt sammantaget är att vi kunde inte fått en bättre mäklare, så tack! Läs mer
  • 2019-11-17

Pär F skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt vårt drömhus, och Sara har hjälpt oss bra. Det enda påpekandet skulle isåfall vara att vi under denna köpeprocess blivit hjälpta av 3st olika Mäklare. Läs mer
  • 2019-11-15

Laila S skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag har köpt ett litet fint hus som passar mig perfekt 👍
    Fick ett mycket fint o trevligt bemötande av Ann-Sofie hon var intresserad o engagerad av både mig o säljarna.
    Eftersom jag hade det säljarna behövde en fin o bra lägenhet så fick jag mycket bra gehör o hjälp av Ann-Sofie så att både de o jag känner oss nöjda. Läs mer
  • Gösta E

2019-11-15

Gösta E skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag och min man skulle tillsammans med vår dotter sälja vår fastighet. Vi pratade med Patrik, som gav ett bra intryck. Innan vår försäljning var klar fick vårt barnbarn problem med ett lägenhetsköp. Patrik hjälpte honom till allas belåtenhet. Patrik hjälpte även oss att köpa vår nuvarande lägenheten, så vi har bara positiva omdömen om Patrik. Våra förväntningar på vår husförsäljning blev mycket positiva. Vi behövde inte göra något alls, ingen visning utan det skötte Patrik om. Både jag, min man och vårt barnbarn samt vår dotter och måg tycker att han har gjort för oss ett bra arbete. Läs mer
    2019-11-15 Patrik N svarar Gösta E
    Stort tack!
    Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • 2019-11-11

Christoffer R skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Trevlig och engagerad mäklare! Läs mer
    2019-12-19 Madeleine H svarar Christoffer R
    Tack för fint omdöme!=) Hoppas ni får många fina stunder i stugan. Ta hand om er!
  • 2019-11-09

Pernille R skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Superbra hantering, vänligt bemötande Läs mer
    2019-12-19 Madeleine H svarar Pernille R
    Tack för fina ord!=) Hoppas ni kommer trivas toppen med stugan och tveka inte att höra av er om det är något. Ha det så gott!
  • Anders L

2019-11-08

Anders L skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg
  • 2019-11-06

Adam E skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpte en villa med Madeleine som mäklare. Man fick ett varmt och glatt bemötande direkt vid visningen. Väldigt kunnig på det hon gör. Hade vi några frågor så fick vi svar direkt. Toppen på alla sätt och vis. Läs mer
    2019-12-19 Madeleine H svarar Adam E
    Vad kul att höra och härligt att ni är nöjda!=) Önskar er en riktigt fin första jul i huset! Ta hand om er =)

Kristinavägen 37, 711 30 Lindesberg