Alla kategorier Mäklare Örebro Lindesberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lindesberg

Fastighetsbyrån Lindesberg

Kristinavägen 37, 711 30 Lindesberg — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lindesberg och Nora!

I dessa två idylliska småstäder har du nära till naturen och det finns mycket att se i området. Vandra, paddla, spela på travet eller gå med i någon av de många idrotts- och kulturföreningar som finns.

Vi på Fastighetsbyrån har kontor i Bergslagens Sparbanks lokaler och vårt samarbete med dem är väl förankrat, en fördel för dig som ska köpa eller sälja en fastighet här. Vi kan områdena som vi verkar i och vet här både bostadsmarknad och socialt liv fungerar. Därför kan vi hjälpa dig med allt från en trovärdig värdering eller en rekommenderad visning till avslutad affär.

Läs vad 489 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lindesberg

Drivande
    Avslutsavgörare Läs mer
  • 2019-08-17

Åge G skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    God oppfølging av meg og potensielle kjøpere, og profesjonell behandling.

Svært ryddig prosess. Läs mer
  • 2019-08-14

Jonny K skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi köpte ett litet hus i Grythyttan. Kontakten med mäklaren fungerade bra. Läs mer
  • 2019-08-14

Annika T skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har sålt ett fritidshus. Madeleine Hjul var behjälplig på ett föredömligt sätt, proffsig, kunnig och supertrevlig. Jag ger henne de bästa rekommendationer. Läs mer
  • Mathias E

2019-08-12

Mathias E skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Husköpet gick snabbt och smidigt, Sara skötte allt extremt bra! Rekommenderas Läs mer
  • Malin A

2019-08-12

Malin A skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi är mycket nöjda med Patrik Nilssons insats vid vårt husköp. Patrik var noggrann och lyhörd och agerade professionellt under hela processen. Toppbetyg! Läs mer
    2019-08-12 Patrik N svarar Malin A
    Tusen tack Malin!
    Hoppas ni kommer att trivas i erat nya boende.
  • 2019-08-12

Jörgen S skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har köpt en villa med Sara som ansvarig mäklare. Vi fick ett bra bemötande med en positiv inställning. Köpet gick snabbt och smidigt och Sara har varit tydlig och noggrann med att svara på våra frågor. En bra mäklare! Skulle absolut rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-08-07

Svante K skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Patrik är trevlig och enkel som person att bli bemött av, ha inger förtroende med kunskap och lugn i sitt sätt, även om tiden kan vara knapp. Läs mer
    2019-08-07 Patrik N svarar Svante K
    Tack Svante, hoppas allt känns bra.
    Ses framöver
  • 2019-08-07

Eva Britt-Marie L skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har sålt vår villa 🏡 Bemötandet har varit jättebra, trevligt, enkelt att få tag på och snabb återkoppling. Kan bara säga att allt gått smidigt att sälja huset. Läs mer
    2019-08-07 Patrik N svarar Eva Britt-Marie L
    Stort tack Britt-marie!
    Hoppas allt känns bra, vi ses vid tillträdet
  • 2019-08-02

Leif N skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Fritidhus gränsjön 26 Bemötandet var utmärkt ,finns troligen ingen bättre.Bra och proffsig. Läs mer
  • 2019-07-27

Jonas P skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Helt suveränt bemötande, allt slutade i en väldigt snabb och smidig affär.
    Hur nöjd som helst ! Läs mer
    2019-07-27 Patrik N svarar Jonas P
    Tack Jonas!
    Det blev en snabb och smidig affär, precis som du önskade.
    Vi ses på tillträdet.
    Ha en skön sommar.
  • 2019-07-24

Marie Elisabeth K skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har sålt vårat hus med hjälp av Madde och allt gick över förväntan. Väldigt trevlig och vi fick info. hela tiden om vad som hände. Vi är jättenöjda med allt! Läs mer
  • 2019-07-22

Tove Ö skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt bostad. Patrik svarade på min förfrågan och ordnade en visning med säljarna trots hans semester.
    Köpet ordnades även det under hans semester. Säljarna och vi var mycket nöjda Läs mer
    2019-07-22 Patrik N svarar Tove Ö
    Kul att ni är nöjda och att allt gick att lösa så smidigt!
    Ha det gott.
  • 2019-07-11

Jesper B skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Hej
    Sara skötte sitt uppdrag med god service, hon ger blixtsnabba svar och efterfrågad information på ett trevligt, korrekt och positivt sätt. Tycker
    Jesper Bergström Läs mer
  • 2019-07-10

Balsam A skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt ett hus med Sara och hon var jättebra hon är expert på sitt jobb och bi var nöjda med köpet . Läs mer
  • 2019-07-08

Agnes Elisabet E skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålde vårt fritidshus, snabbt och smidigt! Jätte trevlig mäklare som alltid varit anträffbar och väldigt engagerad i försäljningen!
    Levde upp till alla våra förväntningar och vi har varit mer än nöjda! Läs mer
    2019-07-08 Patrik N svarar Agnes Elisabet E
    Stort tack, kul att binär nöjda!
    Vi ses snart igen.
  • 2019-07-08

Jonathan B skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålde min lägenhet allt gick över förväntat Läs mer
  • 2019-07-07

Jane Maria B skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har anlitat Patrik för att sälja vår sommarstuga i Munkaboda. Patrik har varit trevlig att samarbeta med och han har utfört sitt uppdrag på ett proffsigt sätt. Snabb med annonsering och vi har hela tiden fått feedback på vad som hänt. Vår förväntning var att det skulle gå snabbt och att fler skulle vara intresserade av stugan. Tyvärr var marknaden lite för trög så det gick inte som vi förväntat oss.
    Överlag har Patrik varit aktiv och gjort vad han ska och kunde göra på ett proffsigt och , mot oss ett trevligt sätt.
    Mvh Jane Bäcklund och Göran Johansson. Läs mer
    2019-07-08 Patrik N svarar Jane Maria B
    Tack Jane och Göra , Lycka till med nya stugan

Gun G skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Trevligt och bra bemötande. Inga problem upplevde vi med denne mäklare. Läs mer
    2019-07-08 Patrik N svarar Gun G
    Tack Gun!
    Lycka till med nya huset.

Kjersti J skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt ett fritidshus i Gråboda. Mäklaren Madeleine Hjul gav ett mycket professionellt och trevligt intryck och har genomfört affären på bästa möjliga sätt. Läs mer

Johan K skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Var kunnig & hjälpsam under hela fastighetsaffären. Läs mer
  • 2019-07-01

Catarina K skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi fick allra bäst bemötande och kände oss supertrygga med Linn!!!
    Vi fick alltid snabba svar på våra undringar både på telefon och direkt!!!
    Toppenmäklare!!! Läs mer
  • 2019-07-01

Thomas M skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Allt har fungerat mkt bra. Toppen-nöjda med Sara. Läs mer

Michiel P skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi köpte en tomt av linn i våras. Vi blev bemötta väldigt bra hon är trevlig och hjälpsam när man frågar själv om saker, Annars upplevde vi henne som fåordig. Vi tyckte det var konstigt att hon bestämde ett datum för kontrakts skrivning när hon själv inte kunde vara där. detta fick vi ingen information om innan. Läs mer
    2019-06-28 Linn S svarar Michiel P
    Hej. Jag beklagar verkligen att jag inte var på plats jag visste tyvärr inte förrän mycket kort innan att jag var tvungen att befinna mig i Stockholm just den dagen. Ser fram emot att se när ert nya hus växer fram på tomten. Med vänlig hälsning, Linn

Markus E skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi köpte hus via Madeleine på Fastighetsbyrån och är mycket nöjda.
    Madeleine är väldigt professionell och saklig,
    dessutom tillmötesgående och alltid tillgänglig.
    Att hon dessutom är genuint trevlig och social gör henne
    till en toppenmäklare.
    Rekommenderar varmt Madeleine Läs mer

Lowe B skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Toppen mäklare. Bra bemötande, bra svar på frågorna. Kan inte säga annat än att vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-06-27

Theresia F skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag sålde en bostadsrätt med Linn Sander som mäklare. Hon var väldigt proffesionell och trevlig. Jag skulle rekommendera henne till all som vill ha en bra mäklare vid bostadsbyte! Läs mer
  • 2019-06-24

Robert W skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag och min sambo sålde våran bostadsrätt. Bra bemötande och guidning genom hela säljprocessen. Rekommenderar starkt Patrick till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2019-06-24 Patrik N svarar Robert W
    Tack Robert!
    Kul att ni är nöjda.
    Vi ses snart igen
  • 2019-06-17

Carina S skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag sålde en villa i samband med en skilsmässa vilket gjorde det till en extra känslig affär men Linn bemötte oss båda med stor professionalism och lagom mycket tålamod. Hon uppfyllde alla förväntningar jag hade på en smidig affär och gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
  • 2019-06-17

Kevin O skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag köpte en etta på Norevägen i Lindesberg, och det här var mitt första köp. Jag fick ett väldigt trevligt bemötande hela vägen och han har alltid varit tillmötesgående. Han har hjälpt mig hela vägen i processen och det har funkar bra.

Har ingenting att klaga på utan jag tackar för hjälpen. Läs mer
    2019-06-17 Patrik N svarar Kevin O
    Stort tack för ditt fina omdöme, lycka till med ditt nya boende
  • 2019-06-16

Eva O skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt en villa.
    Bemötandet var mycket bra.
    Mina förväntningar på Linn S. blev uppfyllnad.
    Rekommenderar henne gärna till andra. Läs mer
  • 2019-06-12

Bengt-Ove L skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jättebra och trevlig att ha med att göra Fixade att vi kom över den fina stugan Läs mer
  • 2019-06-12

Emelie H skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har köp ett hus i Kopparberg och även sålt min fastighet i Ställdalen. Sara har vart toppen och vi har fått mycket information och hjälp. Vi är mer än nöjda och nu ser vi fram emot flytten om några veckor. Läs mer
  • 2019-06-11

Per-Olof H skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt en villa.
    Bemötandet var bra och proffsigt, hon gick igenom vad som skulle hända.
    Vet inte vad jag hade för förväntningar egentligen, hon jobbade på bra. Och jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-06-10

Karina Elisabet P skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Madeleine Hjul har sålt vårt sommarställe på ett snabbt och bra sätt. Hon har visat ett trevligt och bra bemötande.
    Karina. Läs mer
  • 2019-06-08

Margareta H skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sara Nilsson har sett till att våran försäljning av huset blev en trevlig upplevelse. Bemötande var kanonbra. Hon är bara Bäst. Läs mer
  • 2019-06-06

Hannah N skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har köpt en villa med renoveringsbehov. Läs mer
    2019-06-06 Patrik N svarar Hannah N
    Tack Hannah för ditt fina betyg’
    Ha en underbar sommar.
  • 2019-06-03

Anna Boel Cecilia B skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Tycker inte att han på något vis levde upp till sin beskrivning av hur han skulle sälja min villa. Hans fördomar om området sipprade genom var gång han pratade med mig, för övrigt få gånger. Han blev sjuk och ingen på kontoret tog över hans uppgifter. Vid kontraktskrivningen visade han ingen respekt för mig utan fjäskade bara för köparen. Jag har ju nyligen köpt en villa och skillnaden i noggrannhet och detaljer mellan kontrakten är milsvid. Till fastighetsbyrån nackdel. Jag anser att mäklaren är överbetald och gör inte rätt för ens hälften av provisionen. Jag ångrade mig direkt efter att ha signerat ök och den känslan har inte ändrats. Jag kommer inte att rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-06-03

Ignacio Más I skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    We have bought two terrains in Nora and Linn has been extremely helpful in every step of the process. She has helped us with the administrative formalities around the bygglov. Läs mer
  • Anna B

2019-06-01

Anna B skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt villa i Frövi.
    Trevligt ärligt och sakligt bemötande- Läs mer
    2019-06-01 Patrik N svarar Anna B
    Tack Anna, kul att du är nöjd!
    Ha en fin sommar
  • 2019-06-01

Mats J skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    En toppen mäklare! Fick den bästa hjälp man kunde få. Förstående och proffsig. Läs mer

Hans C skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt sommarstuga jätte nöjda med hennes bemötande och service Läs mer
    2019-06-06 Madeleine H svarar Hans C
    Vad roligt att höra! Nu håller jag tummarna för en solig och varm sommar så ni får njuta ordentligt vid erat lilla paradis!

Petra L skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt fritidshus i Saxhyttan och fick ett bra mötande av mäklaren. Läs mer

Lars Mikael J skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Precis sålt en fristående villa blev mycket väl bemött av Patrik bra service återkopplade hela tiden om tankar å idéer.
    Patrik är en mäklare jag varmt skulle rekommendera till andra. Läs mer
    2019-05-31 Patrik N svarar Lars Mikael J
    Stort tack Micke! Lycka till med nya projektet ?
  • 2019-05-30

Tomas Håkan N skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Mäklaren Madeleine Hjul levde upp till förväntningarna vid försäljningen av mitt hus på landet. Hon gjorde ett alltigenom proffsigt jobb och var lätt att få kontakt med och besked under resans gång. Dessutom är hon social och har ett glatt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-29

David R skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt ett fritidsboende i Gammelbo och kände redan ifrån start att vi skulle ha det här huset. Linn Sander var otroligt trevlig, proffesionell och såg till att vi fick all information vi behövde innan vi la bud och bestämde oss. Vi har mött många mäklare i vårat letande efter fritidsboende och Linn har varit den allra bästa. Vi som köpare har känt att vi alltid kan höra av oss vid frågor och funderingar till henne.

Vi är otroligt nöjda med Linn som mäklare, som hjälpte oss att detta blev möjligt!

Tack Läs mer
  • 2019-05-27

Gunilla Margaretha K skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vid försäljningen av vårt hus har Sara ett stöd.
    Sara har god kunskap om försäljning och vad man bör tänka på vid försäljning av huset. Vi känner att hon
    har hjälpt oss att tänka alla de olika saker som dyker upp vid husförsäljning. Utan att vi känt oss tvungna att tacka jag så har hon erbjudit oss den hjälp som fastighetsbyrån kan bistå med.
    Är även tillgänglig när olika frågor dykt upp, vilket är en trygghet.
    Glad och väldigt trevlig, professionell också. Läs mer
  • 2019-05-25

Ulla-Karin S skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    En väldigt snabb och effektiv positiv glad trevlig mäklare. Första mötet var för värdering av mitt hus och hon hade förberett inför det mötet att ta på sig att sälja huset så det rullande igång direkt. Husförsäljningen gick väldigt snabbt fick ett väldigt bra pris på huset så jag är väldigt nöjd med mäklare och försäljningen. Läs mer
    2019-05-25 Madeleine H svarar Ulla-Karin S
    Tack för fina ord och kul att du är nöjd, då har jag lyckats med mitt jobb=) Vi ses på tillträdet och fram till dess får du njuta av en härlig vår/försommar =)
  • 2019-05-24

Sara Carolin E skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt en liten villa. Det kändes bra med Patrik som mäklare. Bra kommunikation hela tiden. Läs mer
    2019-05-24 Patrik N svarar Sara Carolin E
    Tack Sara! kul att du känner så, vi ses framöver.
  • 2019-05-21

Andreas E skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt fastighet, Villa i tvåplan.
    Bra bemötande av mäklare. Läs mer

Kristinavägen 37, 711 30 Lindesberg