Fastighetsbyrån Lindesberg

Fastighetsbyrån Lindesberg

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lindesberg och Nora!

I dessa två idylliska småstäder har du nära till naturen och det finns mycket att se i området. Vandra, paddla, spela på travet eller gå med i någon av de många idrotts- och kulturföreningar som finns.

Vi på Fastighetsbyrån har kontor i Bergslagens Sparbanks lokaler och vårt samarbete med dem är väl förankrat, en fördel för dig som ska köpa eller sälja en fastighet här. Vi kan områdena som vi verkar i och vet här både bostadsmarknad och socialt liv fungerar. Därför kan vi hjälpa dig med allt från en trovärdig värdering eller en rekommenderad visning till avslutad affär.

Läs vad 693 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lindesberg 2

• köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-05-06
    Jag har köpt ett hus. Jag har varit nöjd med hela processen från visningen till tillträdesdagen. Ann-Sofi har varit anträffbar när vi behövde hjälp och stöd. Hon förklarade och förtydligade saker och ting vi undrade om.
    2021-05-05
    Jag har köpt en sommarstuga som Ann-Sofie förmedlade. Hon var snabb med att återkomma med information och hade ett väldigt trevligt bemötande. Eftersom jag inte hade möjlighet att se fastigheten innan jag lade bud bad jag om flera kompletterande uppgifter. Ann-Sofie gav mig snabb och korrekt information.
    Det var mitt första fastighetsköp och jag har ingen tidigare erfarenhet av mäklare. Jag skulle rekommendera Ann-Sofie om någon vän skulle be om råd kring val av fastighetsmäklare.
    2021-05-03
    Köpt en villa. Utmärkt bemötande, snabba återkopplingar mm.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-04-30
    Jag köpte en lägenhet i Frövi. Mina förväntningar på en mäklare är att han ska vara närvarande, kunnig, dyka upp hjälpa, förklara och vara seriös. Jag blev bemött av en visning utan mäklare (varken jag eller säljaren visste om att säljaren skulle hålla i visningen själv). När vi sen skrev papper var han sen, rabblade igenom papperna utan att jag visste vad jag skrev på. Mellan det och tillträde så skulle all kontakt mellan mig och säljaren ske mellan oss, han brydde sig inte om tillträdelse datum(vi skulle få den tidigare), han. Sen när man ringde och frågade så saker så visste han inte vad det var eller något.Vid tillträde kommer han sist av alla och lämnar först av alla. Kollar inte av nycklarna, städningen eller något (det fattas en nyckel). Han har inte med sig pennor och åter igen bara snabb läser allt och jag förstår inget. Han har inte heller fixat tid med banken så det gjordes i efterhand. Sjukt oseriöst och tycker definitivt inte att säljaren ska behöva betala fullt arvode för den här katastrofen
  • sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-04-22
    Ann-Sofie har varit väldigt tillmötesgående, är väldigt nöjd med henne hittills.
    2021-04-14
    Sålt fritidshus och har bara positiva omdömen !
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    • Lindesberg - Brodalen
    2021-04-14
    Mycket fint och personligt bemötande när Patrik hjälpte oss att sälja villan. Han har längs hela vägen varit seriös och pålitlig.
    Stort tack för erat omdöme. Vi ses snart igen. Patrik Nilsson
    • Kopparberg
    2021-04-06
    Snabba raka svar och ett stort engagemang både mot mig som säljare och till köparen. Passade mig perfekt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-04-02
    Snäll. Duktig.
    Kan ge bra idé om hur man kan sälja bostad med bra pris
    2021-03-23
    Bästa mäklare, trevlig och bara positiv. Tusan tack.
    2021-03-21
    Vid köpet av vårt torp fick vid professionell hantering av processen och mycket trevligt bemötande. Stort tack till mäklare Sara Nilsson.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    • Lindesberg
    2021-03-18
    Trevlig! Snabba svar och en bra personlighet!
    Stort tack Jesper, hoppas du hittar ett hus snart Patrik Nilsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-03-07
    Mycket bra som förmedlare ansvarsfull.
    2021-03-02
    Vi har köpt en villa i Ramsberg.
    Mycket bra bemötande under hela processen. Önskemål som vi hade fixades i stort sett omgående.
    Vi har köpt och sålt ganska många fastigheter under vår levnad och vi uppfattar Linn Sander som en av de bättre. Det blev ju en lite annorlunda process i dessa corona-tider.
    Helena Lindroth
  • köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-03-02
    Personlig service på top är hur jag skulle summera bemötandet som jag fått från Madeleine. Efter att ha kikat på ett flertal objekt som tillslut ledde till affär, tycker jag att varje moment sköttes väldigt snyggt samt att känslan av att "det fanns tid" fortgick vid varje kontakt.

Jag är mycket nöjd med Madeleine och skulle utan tvekan rekommendera henne till samtliga som är på jakt efter en bra mäklare i området!
    2021-03-01
    Vi har sålt fritidshus. Vi blev bemötta bra och proffsigt. Allt gick väldigt snabbt och bra. Vi är mer än nöjda.
    2021-02-28
    Sålt en villa och möttes av mycket driv och engagemang för en smidig försäljning.
    2021-02-20
    - Sålt en villa.
    - Mycket bra bemötande av mäklaren
    - Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar!!!
    - Som man önskar en försäljning skall fungera!
    2021-02-16
    Glad o trevlig som person. Ordning och reda, bra information. Positiv upplevelse att ha Madeleine som mäklare!
    2021-02-15
    Sålt våran villa. Väldigt bra bemötande av Patrik. Han agerade snabbt och proffsigt vilket gjorde att försäljningen gick snabbt och bra. Vi är väldigt nöjda med honom.
    2021-02-12
    Sålt bostad.
    Vi hade ett bra samarbete kring försäljningen, Linn var mycket lätt att prata med, hon var väldigt lätt att få tag i om man behövde de.
    Hon efterlevde mina förväntningar
  • sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    • Grythyttan
    2021-02-10
    Jag har sålt mitt hus på 4 rok. Under hela processen så har Madeleine haft ett trevligt bemötande och det har känts tryggt att hon hållit i alla trådar vid en så stor affär som det är att sälja sitt hus. Hon har tålmodigt och vänligt svarat på alla funderingar och frågor kring huset, visningen och försäljningen. Madeleine har verkligen levt upp till de förväntningar som jag haft.
    '
    2021-02-07
    Jag har köpt en villa på i Hällefors och Madeleine har varit mycket trevlig och tillmötesgående. Framför allt uppskattar jag att hon några gånger hört av sig via telefon och mejl även när det inte var nödvändigt för köpet utan bara för att höra hur jag hade det. Detta var mitt första husköp och jag visste inte riktigt vad man kunde förvänta sig, men jag tycker att Madeleine har överträffat mina förväntningar.
    2021-02-07
    Jag och min fru har köpt ett hus. Madeleine är glad och trevlig och har förklarat och haft koll på allt och informerat oss på bästa sätt.
    2021-01-29
    Köpt ett hus i Nora. Positivt sätt, bra information från början till slut. Att man skulle hitta en bostad som man förhoppningsvis skulle trivas i för en lång tid framöver. Tycker att mäklaren har tillgodosetts vårat önskemål.
    2021-01-26
    Har sålt ett hus. Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Förväntningarna var att få huset sålt till ett rimligt pris,och det tycker jag att mäklaren fixade med råge. Väldigt informativ av hur det skulle gå till och uppföljningen av varje delsteg i försäljningen. Blev väldigt klart allting hur det skulle fungera. Vi kan bara tacka för ett väldigt professionellt utfört arbete med försäljningen.
    • Näcktjärn
    2021-01-25
    Näcktjärn 34
    Smidig o snabb återkoppling.
    • Ramsberg
    2021-01-25
    Sara, was very efficient and helpful as well as knowledgeable about the process of the transactions and explained all the way.
    • Kopparberg
    2021-01-08
    Köpte en villa innan visning, toppen kontakt med mäklaren och snabba puckar 🙌🏼
    • Ramsberg
    2021-01-07
    Har sålt en bostad i Ramsberg.
    Sara var en positiv och duktig mäklare.
    Hon var väldigt intresserad och ställde upp till hundra procent.
    Försäljningen gick väldigt snabbt.
    Vi är väldigt nöjda.
    Mvh Bengt-Ove Blomberg / Britt-Mari Ekehed
    2020-12-24
    Sålde 3 radhus från distans då jag befinner mig utomlands. Hade inte förväntad mig att den skulle bli såld så snabbt men Sara gjorde ett jätte bra jobb, svarade snabbt och jag är väldigt nöjd.
    2020-12-22
    Patrik var mycket bra, den bästa jag har träffat
    CR
    2020-12-21
    Smidigt husköp och Patrik har varit behjälplig under hela processen.
    2020-12-20
    Hon var proffsig och pålitlig.
    2020-12-18
    Vår upplevelse med vårt husköp har varit supersmidigt från start till mål. Utan mäklaren hade jag inte haft något hår kvar på huvudet pga klåda och huvudvärk.
    2020-12-12
    Har precis köpt en villa och det har gått supersmidigt. Bra och proffsigt bemötande!
    2020-12-03
    En mycket kompetent och noggrann mäklare. Fick all information jag behövde! Smidigt sälj och husköp blev det!
    Stort tack Marie för dina fina ord. Så kul att allt blev bra för er. Ha det gott. Patrik Nilsson
    • Vedevåg
    2020-12-02
    Vi har länge letat efter hus och oftast har det varit patrick som har haft dom visningarna. Bra bemötande från första början, trevlig och väldigt hjälpsam.
    Kvitta när man hörde av sig eller skicka ett sms så tog det bara någon minut så hade man fått svar på det man undrande. Super bra bemötande och super bra mäklare! :D Tack patrick för allt!
    Stort tack för din fina orden, kul att ni till slut hittade erat drömhus. Stort lycka till. Patrik Nilsson
    2020-11-23
    Bra bemötande .Snabb affär. Lättillgänglig
    Tack, ja det va en snabb affär 😄 Patrik Nilsson
    2020-10-28
    Trevlig och effektiv mäklare, jag har inget att klaga på och fastigheten som jag sålde blev fort såld.
    Lena
    Tack Lena. Kul att du är nöjd. Ha det gott Patrik Nilsson
    2020-10-27
    Vi köpte ett fritidshus av måklaren. Hennes uppträdantäde var korrekt och väldigt trevligt.
    2020-10-26
    Proffsig, påläst och lättillgänglig. Efter att ha varit på jakt efter hus en längre tid så hittade vi vårt drömhus och köpet blev precis som vi önskade tack vare mäklaren som fanns vid vår sida hela vägen tills vi fick nycklarna. Rekommenderas varmt!
  • Gorm N
    2020-10-14
    Tydlig information, bra kommunikation hela vägen, inget att klaga på. tack Ann-Sofie!
    2020-10-13
    Trevligt bemötande och allting fungerade bra!
    2020-10-12
    Köpt hus. Superbra service. Bra bemötande.
    Duktig och kunnig.
    Mycket nöjd. Kommer rekommendera mäklaren till alla jag känner
    • Lindesberg - Hagaberg
    2020-10-08
    Jag har köpt en bostadsrätt på 3 rum och kök. Jag blev trevligt bemött och fick de upplysningar jag behövde.
  • Oskar L
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2020-10-07
    Mycket trevligt bemötande vid köp av lantbruksfastighet, kunnig, avslappnad. Mycket flexibel när det gäller tider. Har inget negativt att dela med mig av.
    2020-10-06
    Hej. Vi köpte en villa. Bra bemötande och information från Madeleine.
    Vi är nöjda med Madeleine.

Mvh Charlotte Fridhagen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    • Lindesberg - Stadsskogen
    2020-10-04
    Köpt bostadsrätt.
    Jag tyckte att eran broschyr har kunnat gjort bättre.
    2020-10-02
    Vi har köpt en gammal gård med hjälp av Linn Sander. Vi är mycket nöjda med genomförandet av köpet. Allt gick väldigt smidigt och Linn hjälpte oss att förstå det vi behövde inför köpet. Helt klart en 10 poängare!