Fastighetsbyrån Lindesberg

Kristinavägen 37, 711 30 Lindesberg — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lindesberg och Nora!

I dessa två idylliska småstäder har du nära till naturen och det finns mycket att se i området. Vandra, paddla, spela på travet eller gå med i någon av de många idrotts- och kulturföreningar som finns.

Vi på Fastighetsbyrån har kontor i Bergslagens Sparbanks lokaler och vårt samarbete med dem är väl förankrat, en fördel för dig som ska köpa eller sälja en fastighet här. Vi kan områdena som vi verkar i och vet här både bostadsmarknad och socialt liv fungerar. Därför kan vi hjälpa dig med allt från en trovärdig värdering eller en rekommenderad visning till avslutad affär.

Läs vad 540 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lindesberg

• 2019-12-09

Mikael E skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-11-29

My N skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag har fått ett utmärkt bemötande av mäklaren. Snabba svar och hjälpsam igenom hela processen. Läs mer
  • 2019-11-29

Fia L skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg
    100% nöjd med Sara som mäklare! Kunnig, seriös, trevlig och har alltid koll på allt! Läs mer
  • 2019-11-28

Fiqirete B skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag köpte en villa och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Jag fick mycket bra information och utvecklade ett förtroende gentemot Patrik.
    Jag är väldigt nöjd över allt han har bidragit med och är tacksam för all hjälp jag har fått Läs mer
    2019-11-28 Patrik N svarar Fiqirete B
    Stort tack för dina fina ord.
    Hoppas ni kommer att trivas i erat nya hus.
  • 2019-11-27

Karin Viveca M skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg
    Försäljning av sommarstuga.
    Fin kontakt.
    Bra råd.
    Tog hand om alla formaliteter. Läs mer
  • 2019-11-26

Johanna S skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Tryggt köp och försäljning. 👍 Läs mer
    2019-11-26 Patrik N svarar Johanna S
    Tack Johanna!
    Hoppas ni kommer trivas i erat nya boende.
  • 2019-11-23

Rune W skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg
    100 % bra jobb
    Känns lite småaktigt att man inte bakar in kostnaden för Hemnet i arvodet på 30.000 utan deb kunden 600.
    Väldigt irriterande och otaktisk .
    TÄNK OM Läs mer
  • 2019-11-23

Svein K skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag vill inte ha nåt med sånt och göra när fastighetsbyrån inte legitimerar sig. Respektera detta. Läs mer
  • 2019-11-20

Karin Annika S skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Från att jag kontaktade Patrik för visning av lägenhet - till köp har allting flytit på smidigt. Han har varit lätt att få tag på och förklarat på ett bra sätt, vilket för mig som köper första bostaden har varit guld värt! Läs mer
    2019-11-28 Patrik N svarar Karin Annika S
    Kul att du upplevde att allt gick smidigt!
    Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende
  • 2019-11-18

Bo William L skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har sålt vårat fritidshus. Mycket engagerad och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-11-18

Ruben W skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Väldigt kompetent, vänlig och fint jobbat.
    Vi är helt nöjda. Läs mer
  • Anders L

2019-11-17

Anders L skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt ett hus, bemötandet från mäklaren var professionell och informativ. Jag anser att mäklaren är en av de bästa mäklare jag mött, väldigt sakkunnig, om svar inte fanns togs informationen som behövdes fram och lite därtill. Min upplevelse av allt sammantaget är att vi kunde inte fått en bättre mäklare, så tack! Läs mer
  • 2019-11-17

Pär F skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt vårt drömhus, och Sara har hjälpt oss bra. Det enda påpekandet skulle isåfall vara att vi under denna köpeprocess blivit hjälpta av 3st olika Mäklare. Läs mer
  • 2019-11-15

Laila S skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag har köpt ett litet fint hus som passar mig perfekt 👍
    Fick ett mycket fint o trevligt bemötande av Ann-Sofie hon var intresserad o engagerad av både mig o säljarna.
    Eftersom jag hade det säljarna behövde en fin o bra lägenhet så fick jag mycket bra gehör o hjälp av Ann-Sofie så att både de o jag känner oss nöjda. Läs mer
  • Gösta E

2019-11-15

Gösta E skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag och min man skulle tillsammans med vår dotter sälja vår fastighet. Vi pratade med Patrik, som gav ett bra intryck. Innan vår försäljning var klar fick vårt barnbarn problem med ett lägenhetsköp. Patrik hjälpte honom till allas belåtenhet. Patrik hjälpte även oss att köpa vår nuvarande lägenheten, så vi har bara positiva omdömen om Patrik. Våra förväntningar på vår husförsäljning blev mycket positiva. Vi behövde inte göra något alls, ingen visning utan det skötte Patrik om. Både jag, min man och vårt barnbarn samt vår dotter och måg tycker att han har gjort för oss ett bra arbete. Läs mer
    2019-11-15 Patrik N svarar Gösta E
    Stort tack!
    Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • 2019-11-11

Christoffer R skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Trevlig och engagerad mäklare! Läs mer
  • 2019-11-09

Pernille R skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Superbra hantering, vänligt bemötande Läs mer
  • Anders L

2019-11-08

Anders L skrev om Fastighetsbyrån Lindesberg
  • 2019-11-06

Adam E skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpte en villa med Madeleine som mäklare. Man fick ett varmt och glatt bemötande direkt vid visningen. Väldigt kunnig på det hon gör. Hade vi några frågor så fick vi svar direkt. Toppen på alla sätt och vis. Läs mer
  • 2019-11-03

Rebecca E skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt hus. Trevlig mäklare som tar sig tid att prata vid visning. Kunnig på det hon gör om det funnits frågor. Läs mer
  • 2019-10-27

Malin Gundel H skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi köpte ett fritidshus av Sara Nilsson. Vi har fått en personligt och varmt bemötande. Det hela har gått rätt så fort och affären har varit snabb och smidigt för vår del.

Det ända som kunde varit bättre var första kontakten. Vi hade väldigt svårt att få tag på henne när vi först visade intresse för fastigheten och fick ringa och maila flera gånger innan vi fick svar och kunde få till en visning på huset.

Annars utmärkt! Läs mer
  • 2019-10-23

Oskar P skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har både sålt mitt hus och köpt ett annat hus med hjälp av Sara.

Alltid bra å positivt bemötande.

Gick mycket bättre än vad vi hade förväntat oss med försäljningen av huset.

Mycket positivt. Läs mer
  • 2019-10-22

Ulla Marianne S skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt kärvingeborn 9 bra bemötande Läs mer
  • 2019-10-21

Carl-Johan E skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Väldigt bra bemött vid visning samt senare vid köp av bostaden/fastigheten. Alla förväntningar besvarades väldigt väl. Läs mer
  • 2019-10-21

Loke K skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag och min familj har köpt ett hus med egen damm och några stugor på gården.
    Mäklaren har varit med på tidigare husvisningar också så kan inte ge henne annat än toppenbetyg både i bemötande och service Läs mer
  • 2019-10-20

Linda E skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Madeleine är alltid glad och trevlig. Hon är en varm person med båda fötterna på jorden. När vi sålde vår bostad motsvarade tjänsten våra förväntningar. Om vi ska klaga på något så skulle det vara att det märktes tydligt att mäklaren hade väldigt mycket att göra och att det var stressigt för henne att hinna med allt. Det blev lite sista minuten i alla moment. Vi fick trots det full service och vi är mycket nöjda med Madeleine. Läs mer
  • 2019-10-18

Mathilda V skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Professionell hjälp att sälja vårat hus på 190kvm. Kan varmt rekommendera Linn! Läs mer
  • 2019-10-17

Ulla Kristina A skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har sålt ett sommarhus i Lindesberg, anlitade Patrik Nilsson för att han har stor kännedom om området och kan sin sak. Fastighetsbyrån känns som den mest seriösa mäklaren på orten. Vi är väldigt nöjda med bemötandet och engagemanget, och utfallet på försäljningen.
    Stort Tack! Läs mer
    2019-10-18 Patrik N svarar Ulla Kristina A
    Stort Tack och kul att ni känner er nöjda.
  • 2019-10-17

Peter Åke P skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Uppdrag: Sälja sommarstuga. Patrik har varit ett föredöme för mäklarkåren. Han har återkommit med info, feedback, visat engagemang. Varit duktig på att lyssna samt diskutera med oss som kund. Väldigt noggrann. Kan bara säga superlativ om Patrik, hatten av. Läs mer
    2019-10-18 Patrik N svarar Peter Åke P
    Stort tack Peter för dina fina ord!
    Kul att allt gick så bra.
    Vi ses vid tillträdet
  • 2019-10-16

Marita B skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag sålde en bostadsrätt. Vänligt bemötande. Han var nåbar hela tiden och gav snabb respons på alla frågor jag ställde över sms. Var mycket lyhörd för mitt önskemål om en snabb affär och lyckades genomföra alla delar från fotografering, annons på Hemnet, till förhandsvisning och visning på mindre än en vecka. Jag hade inte förväntat mig att affären skulle skötas så smidigt och i sådant gott samförstånd. Läs mer
    2019-10-18 Patrik N svarar Marita B
    Tack Marita!
    Ja det gick verkligen undan.
  • 2019-10-09

Helena B skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag o min kille köpte ett hus med hjälp av Sara!

Tycker hon är en superbra mäklare och rekommenderar henne verkligen! Läs mer
  • 2019-10-09

Malin L skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt villa genom Madeleine som varit väldigt trevlig och tillmötesgående ändå sedan vi först började kolla på hus. Uppdaterade oss bra genom hela processen och var snabb på att svara på frågor. Mycket nöjd. Läs mer
  • Mona Margareta A

2019-10-07

Mona Margareta A skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi sålde vårt fritidshus, vårt sommarparadis!!!

Sara Nilsson
    Vad skall man säga... "Connectade" direkt!
    Hon var intresserad, kunnig och på hugget.
    Inspekterade, ställde frågor, noterade och föreslog utgångspris.
    Var säker i sin roll som säljarombud, inspirerade och gav oss tro på en snabb och lyckad affär.
    Genomförde uppdraget till mer än vår belåtenhet!!!
    En mäklare vi varmt kan rekommendera Läs mer
  • 2019-10-07

Jonas P skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpte bostad och det gick smidigt och fick klara besked om vad som gällde och hur allt skulle gå till väga. Madeleine var utmärkt. Läs mer
    2019-10-07 Madeleine H svarar Jonas P
    Tack för fina ord =) Hoppas flytten har gått bra och att ni kommer trivas toppen! Och lycka till när nya familjemedlemmen anländer!=)
  • 2019-10-03

Erik Sören J skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålde en fritids bostad,försäljningen gick över förväntan,
    detta tack vare duktig mäklare. Läs mer
    2019-10-04 Madeleine H svarar Erik Sören J
    Tack vad roligt att höra!=)
    Vi ses på tillträdet!
  • Amin M

2019-10-03

Amin M skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag köpt ett hus via Hemnet , blev kontakt med Patrik Nilsson , det gick mycket bra på visning , kontakten och skrivelse kontrakt ! Läs mer
    2019-10-03 Patrik N svarar Amin M
    Stort tack för Amin!
    Allt gick smidigt och bra.
    Ha det gott
  • 2019-09-24

Karl Jim Erik E skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålde en villa i stråssa med förväntningar på att få tillbaka pengarna samt kunna betala mäklaravgiften. Patrik gjorde sitt och lyckades med det och lite till. Han kom med kloka idéer och jag är mycket nöjd med honom. Läs mer
    2019-09-24 Patrik N svarar Karl Jim Erik E
    Stort tack Jim, kul att du är nöjd!
  • 2019-09-24

Ragnhild Ilona E skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Patrik har bistått mig i försäljningen av min villa. Tusen tack för allt engagemang, stöd och alla snabba raka besked! Läs mer
    2019-09-24 Patrik N svarar Ragnhild Ilona E
    Stort tack Ilona!
    Allt gick ju smidigt och bra.
    Ha det gott så hörs och ses vi framöver
  • 2019-09-23

Karl Gustaf S skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har anlitat Patrik tidigare i en husförsäljning och var mycket nöjda.
    Trevlig, positiv och mycket förtroendeingivande. Hade en rak och snabb kommunikation som ledde till en snabb o smidig affär.
    Om det blir aktuellt med en ny försäljning så anlitar vi Patrik igen.
    Summerar detta med att allt var positivt! Läs mer
    2019-09-23 Patrik N svarar Karl Gustaf S
    Stort tack Kalle!
    Roligt att du är nöjd.
    Ha det gott så hörs vi framöver
  • 2019-09-18

Tomas B skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Både köpt och sålt bostad genom Sara. Mycket bra! Läs mer
  • 2019-09-17

Siv J skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    * Köpt hus.
    * Bra, ringde snappt upp om jag sökt henne.
    * Vet inte om det tillhör mäklarns jobb? Att huset ska vara rent o inflyttnings klart vid övertagandet.
  • 2019-09-15

Christer G skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt 3rum och kök Bostadsrätt, duktig dock lite otydligt gällande information om när 10% provisionen ska börjas. Glömde informera oss att vi får bestämma denna. Läs mer
    2019-09-15 Patrik N svarar Christer G
    Tack Christer!
    Tack för ditt svar, gällande dom 10 % står det alltid i uppdragsavtalet när det börjar gälla, men jag tar med mig detta och ska tänka på hur jag ska kunna vara mera tydlig.
    Ses framöver.
  • 2019-09-06

Patrik G skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpte en etta på Ålkilsplan 2 genom fastighetsbyrån och gjorde affären med Patrik som var kanon bra på alla sätt o vis. Läs mer
    2019-09-07 Patrik N svarar Patrik G
    Stort tack! Hoppas hon kommer trivas i nya lägenheten.
  • 2019-09-04

Sebastian P skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag har köpt bostad.
    Blev bra bemött.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-10-04 Madeleine H svarar Sebastian P
    Tack, vad roligt att höra!
    Lycka till med huset och renovering!=)
  • Florence B

2019-09-02

Florence B skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt min villa. Mycket bra mäklare!!!! Läs mer
  • 2019-09-02

Emelie G skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi sålde vår bodstadsrätt på Jätteåkersv.12b. Patrik gav ett seriöst och kunnigt bemötande. Förklarade saker på ett enkelt sätt. Gav ett tryggt intryck. Läs mer
    2019-09-02 Patrik N svarar Emelie G
    Tusen tack för dina fina ord!
    Ha det gott så hörs vi framöver.
  • 2019-08-31

Sven Anders Christer S skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt ett torpställe i Vedevåg. Patrik var en trevlig bekantskap som uppfyllde våra förväntningar till fullo. Vi rekommenderar honom gärna. Läs mer
    2019-09-03 Patrik N svarar Sven Anders Christer S
    Stort tack Anders!
    Vi ses framöver
  • 2019-08-29

Kenneth L skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt en bostadsrätt, blev mycket väl bemött, än så länge så lever mäklaren upp till mina förväntningar. På det hela taget mycket bra erfarenhet. Läs mer
  • 2019-08-27

Malin J skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt bostad och mäklaren trots semester varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-08-26

Angelica N skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Väldigt hjälpsam. Bra information om hur köpet skulle utföras vilka saker jag behövde ordna Läs mer

Kristinavägen 37, 711 30 Lindesberg