Fastighetsbyrån Lindesberg

Kristinavägen 37, 711 30 Lindesberg — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lindesberg och Nora!

I dessa två idylliska småstäder har du nära till naturen och det finns mycket att se i området. Vandra, paddla, spela på travet eller gå med i någon av de många idrotts- och kulturföreningar som finns.

Vi på Fastighetsbyrån har kontor i Bergslagens Sparbanks lokaler och vårt samarbete med dem är väl förankrat, en fördel för dig som ska köpa eller sälja en fastighet här. Vi kan områdena som vi verkar i och vet här både bostadsmarknad och socialt liv fungerar. Därför kan vi hjälpa dig med allt från en trovärdig värdering eller en rekommenderad visning till avslutad affär.

Läs vad 652 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lindesberg

• 2020-10-26

Ann-Charlotte J skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Proffsig, påläst och lättillgänglig. Efter att ha varit på jakt efter hus en längre tid så hittade vi vårt drömhus och köpet blev precis som vi önskade tack vare mäklaren som fanns vid vår sida hela vägen tills vi fick nycklarna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Gorm N

2020-10-14

Gorm N skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Tydlig information, bra kommunikation hela vägen, inget att klaga på. tack Ann-Sofie! Läs mer
  • 2020-10-13

Mats Olof B skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Trevligt bemötande och allting fungerade bra! Läs mer
  • 2020-10-12

Jenny E skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt hus. Superbra service. Bra bemötande.
    Duktig och kunnig.
    Mycket nöjd. Kommer rekommendera mäklaren till alla jag känner Läs mer
  • 2020-10-08

Valborg Inga Maria L skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag har köpt en bostadsrätt på 3 rum och kök. Jag blev trevligt bemött och fick de upplysningar jag behövde. Läs mer
  • Oskar L

2020-10-07

Oskar L skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Mycket trevligt bemötande vid köp av lantbruksfastighet, kunnig, avslappnad. Mycket flexibel när det gäller tider. Har inget negativt att dela med mig av. Läs mer
  • 2020-10-06

Charlotte J F skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Hej. Vi köpte en villa. Bra bemötande och information från Madeleine.
    Vi är nöjda med Madeleine.

Mvh Charlotte Fridhagen Läs mer
  • 2020-10-04

Ulf E skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt bostadsrätt.
    Jag tyckte att eran broschyr har kunnat gjort bättre. Läs mer
  • 2020-10-02

Johan E skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt en gammal gård med hjälp av Linn Sander. Vi är mycket nöjda med genomförandet av köpet. Allt gick väldigt smidigt och Linn hjälpte oss att förstå det vi behövde inför köpet. Helt klart en 10 poängare! Läs mer
  • 2020-09-23

Veronica Märta Sofie U skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålde en fastighet med hjälp av Patrik. Oerhört lätt att få kontakt med när man har frågor och han är tydlig med ev bokningar och intressenter.
    Kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • Monica J

2020-09-15

Monica J skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi är i en säljprocess för ett stort hus som kräver sin mäklare. Patrik lever verkligen upp till våra förväntningar då han är både trevlig och professionell i sin roll. Rekommenderas varmt vid försäljning av bostad i Lindesberg med omnejd då han även har stor lokalkännedom. Läs mer
  • 2020-09-08

Ola N skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpte en fastighet i Lindesberg kommun. Vi hade inte så många val då vi snabbt behövde hitta boende. Vi tycker att fastigheten övervärderats av mäklaren (med runt 300 000 kr) då det var en hel del att göra och inget garage mm. Ingen annan budgivare men vi var som sagt tvungna att hitta något boende, hade vi väntat hade säkerligen behövt sänka priset för att få det sålt. Mäklaren skötte visningen och allt papper. Visst det tog tid men gjordes bra. När vi tog besiktning kände vi dock att mäklaren blev irriterad och han lät då inte trevlig i telefonen. Så det är väl priset och telefonsamtalet som drar ner betyget. Läs mer
    2020-09-09 Patrik N svarar Ola N
    Hej Ola!
    Tråkigt att du upplevde mig irriterad, inte alls meningen att du ska göra detta.
    Hoppas ni kommer trivas i erat fina hus.
    Ha det gott.
  • 2020-09-07

Berit E skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Över förväntningarna, jag är mycket nöjd och har redan rekommenderar Ann-Sofie till andra. Läs mer
  • 2020-08-20

Linnea S skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi köpte ett fritidshus och är otroligt nöjda med vår köpupplevelse och Madeleine som mäklare. Hon är tillmötesgående, lyhörd, engagerad och tillgänglig. Ett stort plus är att hon har väldig kunskap om området och allt runtomkring. Vi kände oss väldigt trygga och kunde verkligen inte önskat oss en bättre mäklare! Läs mer
  • 2020-08-19

Ann-mari K skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vänligt bemötande och allt gick smidigt så jag är mycket nöjd! Med vänlig hälsning, Ann-Mari Karlsson Läs mer
  • 2020-08-18

Bo H skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag har köpt fastigheten Berggrensvägen 3 71230 Hällefors Är nöjd med den hjälp som jag fick av mäklaren topp betyg.mvh Bosse Läs mer

Josefin S skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Trevilg och serviceminded. Lätt att få tag på i alla lägen. Hjälpsam och lätt att samtala med. En mäklare som finns med i hela processen från början till slut! Jag rekommenderar Ann-Sofie. Läs mer

Ingemar B skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Utmärkt,inga konstigheter 🤗In
    Hälsningar Ingemar. Läs mer

Ann-catrin Ö skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Hammarvägen 28 villa.
    Mina förväntningar har blivit tillgodosedda. Bra service och vänligt bemötande. Snabbt och effektivt.
    Bankmötet på tillträdesdagen var bra förberett. Läs mer
  • 2020-08-14

Pernilla Maria E skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi är nöjda med den hjälp vi har fått av mäklaren. Läs mer
  • 2020-08-07

Leif Erik H skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Bra bemötande på alla plan i fastighetsaffären skulle absolut använda mig Linn vid eventuella framtida fastighetsaffärer Läs mer

Elise S skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt ett fritidshus.
    Madeleine har ett trevligt och öppet bemötande. Välvilligt inställd till att ta reda på ytterligare information om objektet som vi köpare efterfrågade.

Snabb svarsrespons via olika kontaktvägar (telefonsamtal, sms och mail). Toppen att mäklaren hade kännedom om området och gav tips på utflyktsområden, badplatser mm.

Madeleine ingav stort förtroende vilket gjorde att hela processen, från visning till kontraktskrivning, kändes trygg.
    Extra plus att det gick att skynda på för tillträde så vi fick möjlighet att njuta av vårt nyinköpta fritidshus under vår sista semestervecka!

Vi kunde inte vara mer nöjda! Läs mer

Göran A skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Trevligt och professionell bemötande
    Seriös mot både säljare och köpare Läs mer

Vanja H skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Linn har sålt vårt fina hus i Bergslagen.
    Hon är kunnig, säker, trevlig och har en professionell framtoning.
    Har varit handledande och hjälpsam under hela processen.
    Allt blev över förväntan. Läs mer
  • 2020-08-02

Elsa A skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag har sålt en liten etta.

Inga problem, saker och ting har gått utan bekymmer. En nöjd kund! Läs mer
  • 2020-07-31

Anette H skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt villa. Positivt bemötande, kunnig och väldigt snabb återkoppling när vi haft frågor. Läs mer
  • 2020-07-20

Helen F skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt ett hus. Bemötandet var jättebra. Totalt sett har det fungerat jättebra och Sara har varit tillmötesgående och ordnat allt. Läs mer
  • 2020-07-14

Barbro Magdalena S skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Mycket trevlig och hjälpsam.
    Lätt att nå och få kontakt med.
    Min man och jag är mycket nöjda med försäljningen av vårt hus.
    Kommer att rekommendera Mäklare Sara Nilsson till våra vänner och bekanta när dom ska sälja sina fastigheter. Läs mer
  • 2020-07-13

Eva-märtha O skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    En lyhörd, tillmötesgående och erfaren mäklare, vilket också var det jag sökte inför försäljningen av min villa. Läs mer
  • Carolle E

2020-07-10

Carolle E skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har sålt vår fritidshus med hjälp av Madeleine. Hon har alltid varit positiv och glad och ingenting varit jobbigt. Vi hade ingen aning att det var så stort tryck med stor efterfrågan på fritidshus just nu. Men trots många spekulanter har hon hållit huvudet kallt och aldrig varit stressad.
    Hon har lyckats väldigt bra med att hitta rätta köparen så att alla känt sig nöjd med affären. Läs mer
  • 2020-07-08

Madeléne F skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi köpte en Villa. Vi blev bra bemötta under hela processen från husvisning till vi tillträdde villan. Läs mer
  • 2020-07-05

Olle F skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jättetrevlig, mån om att göra det enkelt för oss som köpare att förstå processen i ett husköp. Jättesnäll och svarar snabbt och hjälper till. Det lilla extra i henne. Läs mer
  • 2020-07-02

Eva Karin Elsa N skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag har sålt ett parhus. Har blivit utmärkt bemött av Patrik Nilsson.
    Patrik levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Han är kunnig och "läser" människor mycket bra. Lugn och behaglig i sin kontakt när man själv kanske är orolig och tycker det är svårt att sälja, inte minst med praktiska saker. Men Patrik ordnar det förnämligt! Läs mer
    2020-07-02 Patrik N svarar Eva Karin Elsa N
    Stort tack Eva.
    Vi ses framöver
  • 2020-07-01

Bengt Thomas S skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Bra koll på marknaden och snabba svar Läs mer
  • Jonny S

2020-06-30

Jonny S skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt en fastighet i Ullersätters by. Vi är väldigt nöjda med Patrik som motsvarade våra förväntningar, proffsigt och personligt! Tack så mycket! Jonny och Margita. Läs mer
    2020-06-30 Patrik N svarar Jonny S
    Tack själva, kul att allt gick så bra.
    Ha det gott så ses vi säkert framöver 😄
  • 2020-06-29

Allt har fungerat jättebra ! Bostaden såld två dagar efter visning! Läs mer
  • 2020-06-25

Anders N skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Litet hus

Bra bemötande, snabb återkoppling, korrekthet men ändå glimten i ögat. Läs mer
  • 2020-06-24

Leif Erik H skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt vår villa, en snabb och smidig process - precis som vi önskade.
    Mycket engagerad mäklare med gott bemötande och stor kunskap. Alltid snabb återkoppling.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-06-24 Patrik N svarar Leif Erik H
    Stort tack Leif för omdömet! kul att allt kändes bra.
    Ses framöver.
  • 2020-06-18

Maj-gun Irene G skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Hej. Jag har sålt mitt hus och haft en mycket bra och trevlig kontakt med Ann-Sofie. Hon har varit snabb och informerat vid budgivningen och övrigt. Är alltid glad och posetiv vid kontakt. Hon har verkligen levt upp till mina förväntningar som mäklare. Hälsningar Irene Läs mer
  • 2020-06-17

Märit P skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi är mycket nöjda med Ann-Sofies hjälp med att sälja vår sommarstuga. Proffsigt bemötande! Fin presentation av objektet. Alltid svar direkt och inget omöjligt att ordna. Läs mer

Jan Ivan Erik L skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    behaglig bemötande
    det gick fort att sälja ullersäter 145
    hade alltid svar när man ringde
    även att man frågade samma sak flera gånnger
    alltid nogrann alldrig en suck
    för oss var det första gången vi sålde en fastighet så det var våran upplevelse var bara bra
    tack så välldigt mycke Läs mer

Johannes S skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Trevlig och snabb på att återkoppla Läs mer

Ing-mari Linnéa S skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Snabb hjälp. Positivt bemötande. Lätt att samarbeta med. Väl genomtänkt arbete Läs mer
    2020-06-02 Patrik N svarar Ing-mari Linnéa S
    Tack! kul att allt gick så bra och smidigt.
  • 2020-05-22

Annbritt Viola S skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Madde sålde vår villa i Nora i coronatider tack vare sin energi och positivitet. Toppen Läs mer
  • 2020-05-14

Jon-reidar B skrev om Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Alltid snabb återkoppling, tydlig och ett brinnande engagemang.
    Ann-Sofie tvekade aldrig att åka och göra extravisningar av vårat fritidshus som låg avskilt på en liten ö, där enda sättet att komma fram var via en lång skogsväg och sen ro sista biten.
    Överträffade våra förväntningar och rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-05-12

Peter H skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Madde sålde vårt fritidshus på ett mycket professionellt sätt.
    Hon är noggrann, kunnig och alert. Hennes sätt att uppdatera oss kändes väldigt tryggt. Vardag, helg eller kväll: Madde jobbar om det behövs.
    Vi har under åren träffat på många fastighetsmäklare, men ingen är bättre än Madeleine Hjul. Vi kan varmt rekommendera henne!
    Peter o Lillemor Läs mer
  • 2020-05-11

Margareta E skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag köpte en bostadsrätt.
    På ett mycket trevligt sätt, hjälpsam och svarade på alla frågor jag ville ha svar på.
    Känner mig nöjd från början till affären var färdig.
    Sara är en trevlig och harmonisk mäklare, som möter sina kunder mycket proffsigt sätt.
    MVH Margareta Eriksson Läs mer
  • 2020-05-10

Mika Matti Juhani K skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt villa. Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna. Rekommenderar verkligen denna mäklare. Läs mer
  • 2020-05-08

Ulla F skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpte en villa i Hällefors,
    Proffsig och trevlig mäklare.
    hjälpsam Det gick fort och lätt. Läs mer

Kristinavägen 37, 711 30 Lindesberg