Fastighetsbyrån Lindesberg

Fastighetsbyrån Lindesberg

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lindesberg och Nora!

I dessa två idylliska småstäder har du nära till naturen och det finns mycket att se i området. Vandra, paddla, spela på travet eller gå med i någon av de många idrotts- och kulturföreningar som finns.

Vi på Fastighetsbyrån har kontor i Bergslagens Sparbanks lokaler och vårt samarbete med dem är väl förankrat, en fördel för dig som ska köpa eller sälja en fastighet här. Vi kan områdena som vi verkar i och vet här både bostadsmarknad och socialt liv fungerar. Därför kan vi hjälpa dig med allt från en trovärdig värdering eller en rekommenderad visning till avslutad affär.

Läs vad 799 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lindesberg 2

• köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-10-15
    Mäklaren bemötte oss väl. Fast vi var försenade så var det inga problem eller sura miner.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-10-13
    Patrik är en jättebra medmänniska och mäklare.
    Hade träffat Patrik tidigare och han levde verkligen upp till förväntningarna vid vår försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-10-11
    Trevlig och bra på att höra av sej. Så helt ok.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-10-10
    Hängiven, trevlig och seriös mäklare som var lättillgänglig och som gjorde säljprocessen smidig
    2021-10-07
    Hon är trevlig och kunnig. Vi kände oss trygga med henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    • Nora - Hitorp
    2021-10-07
    Då vi inte visste någonting om hur allt går till vid ett bostadsköp har vi fått klarhet av allt av Madeleine. Hon har alltid svarat när vi ringt o haft frågor, superbra bemötande mot oss som köpare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-10-07
    Jättetrevlig o lätt att förstå vad som gällde o gav ett tryggt o pålitligt intryck kunde inte vara bättre det blev helt plötsligt kul att sälja. Mvh Håkan o Marianne
    • Nora - Hitorp
    2021-10-06
    Hon var lugn och trevlig, familjär. Vänlig och gav bra information. Hon levde upp till mina förväntningar. Rekommenderar henne verkligen.
    • Gyttorp
    2021-10-05
    Trevlig, engagerad, kunnig, pigg, glad, förstående, snabbt svar när jag sökt henne, märks att hon tycker om sitt jobb.
    Kändes tryggt med Madeleine eftersom det märktes att "hon visste vad hon gjorde" .
    Jag kommer absolut att tipsa andra som vill sälja sin bostad om Madeleine.
    2021-09-30
    Toppen mäklare som har koll på återkommande spekulanter och vad de söker för boende. Hon hjälpte mig att hitta mitt drömhus!
    • Näcktjärn
    2021-09-29
    Hon levde upp till vad vi hade förväntat oss kan varmt rekommenderas .
    • Näcktjärn
    2021-09-29
    Bemötande var bra och återkopplingen har varit utmärkt.
    Har fått bra information under hela försäljningen.
    2021-09-22
    Med Patrik kan man alltid känna sig trygg och nöjd
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-09-18
    Ann-Sofie är en helt fantastisk mäklare som värnar om både säljarens och köparens intresse. Riktigt bra bemötande och kan inte annat än ge henne våra varmaste rekommendationer som köpare av vårt drömhus!
    2021-09-18
    En perfekt mäklare klickade omedelbart. Har använt Linn förut ingen slump att jag valde henne även denna gång.
    2021-09-15
    Madelene är yrkesman ut i fingertopparna. Trevlig o glad lätt att ha att göra med. Saklig o ärlig.
    2021-09-15
    Bemötandet var trevligt å vänligt utan att det blev alltför personligt.
    Förväntningar ? Ja man söker förstås "drömbostaden"
    Kunnig och trevlig ,hjälpsam snabb att rapportera ,engagerad..⁸
    2021-09-11
    Trevlig lättsam kunnig effektiv
    Snabb att rapportera hur det gick
    2021-09-10
    Otroligt bra bemött, det var professionellt rakt igen och tydligt och engagerad till både köpare och säljare. Kommer definitivt rekommendera fastighetsbyrån till andra.
  • köpte en tomt med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-09-10
    Mycket professionell och trevlig mäklare!
    Starka rekommendationer!
    2021-09-09
    Allt gick smidigt och bra. Bra kontakt.
    Kul att ni är nöjda.
    Tack för att ni tog er tid att svara.
    Patrik Nilsson
    2021-09-09
    Riktigt bra bemötande , positiv & trevlig , hjälpsam , kunnig , professionell!
    2021-09-07
    Vi köpte hus från Patrik. Han var lugn och svarade bra och pedagogiskt på de frågor vi hade. Det kändes tryggt.
    2021-09-05
    Toppbetyg till Linn. Mycket trevlig, tydlig och informativ. Hon inger trygghet Vilket jag kan säga både som säljare och köpare då Linn har varit vår mäklare i båda transaktionerna. Hon rekommenderas med bästa betyg av oss.
    • Lindesberg - Stadsskogen
    2021-08-31
    Jobbade snabbt och effektivt. Sköter deklaration(avdrag på vinstskatten)uppskattas!
    • Bredsjö
    2021-08-24
    Rak, tydlig, informativ, inga onödiga förskönanden eller säljsnack. Hjälpsam och förtroendeingivande lugn. Hon betonar mäklande mellan köpare och säljare istället för att köra någon falsk repertoar av fina formuleringar för att försköna skavanker. Klart bästa mäklaren jag stött på.
    2021-08-22
    Madeleine hat uns beim Bieter verfahren und Hauskauf sehr gut betreut. Trotz der Sprachschwierigkeiten deutsch / Schwedisch verlief der Erwerb der Immobilie zu unserer Zufriedenheit.
    Mit freundlichen Grüßen
    Bernhard und Martina
    👍👍👍
    2021-08-21
    Hitils bra men vi är inte klara än.
  • Erik A
    sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-08-14
    Jag hade ingen personlig kontakt med Lina men mina systrar hade och dom var jättenöjda
    Bra och snabb affär genomfördes och ett bra pris
    2021-08-13
    Hjälpsamt och trevlig mäklare!
    2021-08-11
    Linn har ett positivt förhållningssätt, är ärlig och tillgänglig, agerar snabbt, effektivt och återkopplar kontinuerligt. Linn ger säljaren möjlighet till medinflytande och delaktighet. Hon svarar på frågor och ger utifrån önskemål förslag. Linn är mycket tydlig, professionell, kompetent och agerar effektivt. Ett nära samarbete.
    Det har som säljare varit väldigt enkelt i samarbetet med Linn.
    Rekommenderas varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-08-09
    Hon har tagit hand om mig och förkastat hur allt funkar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-08-06
    Blev bemött på ett mycket gott sätt. Arbetet utfördes effektivt och säkert. Mycket nöjd.
    2021-08-05
    Bra och fint bemötande, trygg och saklig.
    • Nora Centralt
    2021-08-04
    Har inte haft några problem alls av Madeleine Hjul allt har fungerat till full belåtenhet därför rekommenderar jag henne varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    • Lindesberg - Bondskogen
    2021-08-02
    Han är väldigt tillmötesgående och trevlig, lugn både i sitt sätt att vara & att prata. Det kändes tryggt.

Tyvärr så kunde han inte vara med när man skulle skriva kontrakt. Eftersom det blev under hans semester. Så då blev det Linn istället (de brukar tydligen bytas av när den andra har semester), men hon tänkte inte på allt man gick igenom (papperna & även situationen) att allt var nytt, och inte stannade upp (eller åtminstone saktade ned) för att se så man hängde med eller förstått det hela. Men man var helt slut & tankarna bara snurrade, lång tid efteråt (även lite mitt i).
    Jag hade även min mamma med mig, och det visade sig att hon inte heller hade hängt med på det.
    Tack för dina fina ord!
    Trist att du kände så vid kontraktet. Vi tar med oss detta och tar till oss den kritiken!
    Patrik Nilsson
    • Stråssa
    2021-07-31
    Vi fick en bra kontakt med Linn och hon har kunnat svara på alla våra frågor varit väldigt tillmötesgående.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-07-29
    Bemötandet jätte bra
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    Allt var bra (priset i mina ögon något högt).
    2021-07-29
    Fint bemötande social o trevlig !
    2021-07-27
    Det var semester tider. Så jag hade mest
    kontakt med hennes assistent. Men jag har goda erfarenheter av Linn i tidigare fastighetsaffärer.
    2021-07-22
    Har inte haft jattemycket kontakt med Patrik, men den kontakt vi haft har varit valdigt positiv. Gillar att jag fick en lang lista med alla stegen i köp processen.
    2021-07-22
    Linn har skött sitt uppdrag utmärkt tack
    • Järnboås
    2021-07-19
    Vi blev mycket bra bemötta. Hon höll hela tiden kontakten och underrättade oss fortlöpande om spekulanter , deras frågor och funderingar.
    Ann-Sofie levde upp till våra förväntningar på en mäklare.
    2021-07-19
    Patrik var väldigt trevlig och jordnära, kändes som en kompis men ändå uppenbart kunnig. Han gjorde ett jättejobb och husförsäljningen gick jättesmidigt och fort.
    2021-07-19
    Toppen bra,lättsam,,trevlig. Mycket sympatisk att göra bostadsinköp med.
    2021-07-09
    Patrik är en duktig och bra mäklare.
    • Ställberg
    2021-07-08
    Tydlig, informativ och höll oss uppdaterade under hela processen
    2021-07-08
    Varit på flera husvisningar med Linn som alltid har ett fint bemötande. Nu när vi äntligen hittade vårt hus så har Linn hjälpt oss igenom husköpet med trygg hand. Alltid tillgänglig för alla de frågor man kan ha under ett husköp.
    • Guldsmedshyttan
    2021-07-07
    Bra bemötande!
    Bra samarbete med mäklaren och väldigt trevlig.