Alla kategorier Mäklare Örebro Lindesberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lindesberg

Fastighetsbyrån Lindesberg

Kristinavägen 37, 711 30 Lindesberg — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lindesberg och Nora!

I dessa två idylliska småstäder har du nära till naturen och det finns mycket att se i området. Vandra, paddla, spela på travet eller gå med i någon av de många idrotts- och kulturföreningar som finns.

Vi på Fastighetsbyrån har kontor i Bergslagens Sparbanks lokaler och vårt samarbete med dem är väl förankrat, en fördel för dig som ska köpa eller sälja en fastighet här. Vi kan områdena som vi verkar i och vet här både bostadsmarknad och socialt liv fungerar. Därför kan vi hjälpa dig med allt från en trovärdig värdering eller en rekommenderad visning till avslutad affär.

Läs vad 462 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lindesberg

• 2019-06-24

Robert W skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag och min sambo sålde våran bostadsrätt. Bra bemötande och guidning genom hela säljprocessen. Rekommenderar starkt Patrick till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2019-06-24 Patrik N svarar Robert W
    Tack Robert!
    Kul att ni är nöjda.
    Vi ses snart igen
  • 2019-06-17

Carina S skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag sålde en villa i samband med en skilsmässa vilket gjorde det till en extra känslig affär men Linn bemötte oss båda med stor professionalism och lagom mycket tålamod. Hon uppfyllde alla förväntningar jag hade på en smidig affär och gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
  • 2019-06-17

Kevin O skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag köpte en etta på Norevägen i Lindesberg, och det här var mitt första köp. Jag fick ett väldigt trevligt bemötande hela vägen och han har alltid varit tillmötesgående. Han har hjälpt mig hela vägen i processen och det har funkar bra.

Har ingenting att klaga på utan jag tackar för hjälpen. Läs mer
    2019-06-17 Patrik N svarar Kevin O
    Stort tack för ditt fina omdöme, lycka till med ditt nya boende
  • 2019-06-16

Eva O skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt en villa.
    Bemötandet var mycket bra.
    Mina förväntningar på Linn S. blev uppfyllnad.
    Rekommenderar henne gärna till andra. Läs mer
  • 2019-06-12

Bengt-Ove L skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jättebra och trevlig att ha med att göra Fixade att vi kom över den fina stugan Läs mer
  • 2019-06-12

Emelie H skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har köp ett hus i Kopparberg och även sålt min fastighet i Ställdalen. Sara har vart toppen och vi har fått mycket information och hjälp. Vi är mer än nöjda och nu ser vi fram emot flytten om några veckor. Läs mer
  • 2019-06-11

Per-Olof H skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt en villa.
    Bemötandet var bra och proffsigt, hon gick igenom vad som skulle hända.
    Vet inte vad jag hade för förväntningar egentligen, hon jobbade på bra. Och jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-06-10

Karina Elisabet P skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Madeleine Hjul har sålt vårt sommarställe på ett snabbt och bra sätt. Hon har visat ett trevligt och bra bemötande.
    Karina. Läs mer
  • 2019-06-08

Margareta H skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sara Nilsson har sett till att våran försäljning av huset blev en trevlig upplevelse. Bemötande var kanonbra. Hon är bara Bäst. Läs mer
  • 2019-06-06

Hannah N skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har köpt en villa med renoveringsbehov. Läs mer
    2019-06-06 Patrik N svarar Hannah N
    Tack Hannah för ditt fina betyg’
    Ha en underbar sommar.
  • 2019-06-03

Anna Boel Cecilia B skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Tycker inte att han på något vis levde upp till sin beskrivning av hur han skulle sälja min villa. Hans fördomar om området sipprade genom var gång han pratade med mig, för övrigt få gånger. Han blev sjuk och ingen på kontoret tog över hans uppgifter. Vid kontraktskrivningen visade han ingen respekt för mig utan fjäskade bara för köparen. Jag har ju nyligen köpt en villa och skillnaden i noggrannhet och detaljer mellan kontrakten är milsvid. Till fastighetsbyrån nackdel. Jag anser att mäklaren är överbetald och gör inte rätt för ens hälften av provisionen. Jag ångrade mig direkt efter att ha signerat ök och den känslan har inte ändrats. Jag kommer inte att rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-06-03

Ignacio Más I skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    We have bought two terrains in Nora and Linn has been extremely helpful in every step of the process. She has helped us with the administrative formalities around the bygglov. Läs mer
  • Anna B

2019-06-01

Anna B skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt villa i Frövi.
    Trevligt ärligt och sakligt bemötande- Läs mer
    2019-06-01 Patrik N svarar Anna B
    Tack Anna, kul att du är nöjd!
    Ha en fin sommar
  • 2019-06-01

Mats J skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    En toppen mäklare! Fick den bästa hjälp man kunde få. Förstående och proffsig. Läs mer

Hans C skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt sommarstuga jätte nöjda med hennes bemötande och service Läs mer
    2019-06-06 Madeleine H svarar Hans C
    Vad roligt att höra! Nu håller jag tummarna för en solig och varm sommar så ni får njuta ordentligt vid erat lilla paradis!

Petra L skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt fritidshus i Saxhyttan och fick ett bra mötande av mäklaren. Läs mer

Lars Mikael J skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Precis sålt en fristående villa blev mycket väl bemött av Patrik bra service återkopplade hela tiden om tankar å idéer.
    Patrik är en mäklare jag varmt skulle rekommendera till andra. Läs mer
    2019-05-31 Patrik N svarar Lars Mikael J
    Stort tack Micke! Lycka till med nya projektet ?
  • 2019-05-30

Tomas Håkan N skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Mäklaren Madeleine Hjul levde upp till förväntningarna vid försäljningen av mitt hus på landet. Hon gjorde ett alltigenom proffsigt jobb och var lätt att få kontakt med och besked under resans gång. Dessutom är hon social och har ett glatt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-29

David R skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt ett fritidsboende i Gammelbo och kände redan ifrån start att vi skulle ha det här huset. Linn Sander var otroligt trevlig, proffesionell och såg till att vi fick all information vi behövde innan vi la bud och bestämde oss. Vi har mött många mäklare i vårat letande efter fritidsboende och Linn har varit den allra bästa. Vi som köpare har känt att vi alltid kan höra av oss vid frågor och funderingar till henne.

Vi är otroligt nöjda med Linn som mäklare, som hjälpte oss att detta blev möjligt!

Tack Läs mer
  • 2019-05-27

Gunilla Margaretha K skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vid försäljningen av vårt hus har Sara ett stöd.
    Sara har god kunskap om försäljning och vad man bör tänka på vid försäljning av huset. Vi känner att hon
    har hjälpt oss att tänka alla de olika saker som dyker upp vid husförsäljning. Utan att vi känt oss tvungna att tacka jag så har hon erbjudit oss den hjälp som fastighetsbyrån kan bistå med.
    Är även tillgänglig när olika frågor dykt upp, vilket är en trygghet.
    Glad och väldigt trevlig, professionell också. Läs mer
  • 2019-05-25

Ulla-Karin S skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    En väldigt snabb och effektiv positiv glad trevlig mäklare. Första mötet var för värdering av mitt hus och hon hade förberett inför det mötet att ta på sig att sälja huset så det rullande igång direkt. Husförsäljningen gick väldigt snabbt fick ett väldigt bra pris på huset så jag är väldigt nöjd med mäklare och försäljningen. Läs mer
    2019-05-25 Madeleine H svarar Ulla-Karin S
    Tack för fina ord och kul att du är nöjd, då har jag lyckats med mitt jobb=) Vi ses på tillträdet och fram till dess får du njuta av en härlig vår/försommar =)
  • 2019-05-24

Sara Carolin E skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt en liten villa. Det kändes bra med Patrik som mäklare. Bra kommunikation hela tiden. Läs mer
    2019-05-24 Patrik N svarar Sara Carolin E
    Tack Sara! kul att du känner så, vi ses framöver.
  • 2019-05-21

Andreas E skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt fastighet, Villa i tvåplan.
    Bra bemötande av mäklare. Läs mer
  • 2019-05-20

Kavi K skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Lin är bäst på hela Lindesberg som mäklare .från fathi Yassin från
    Tranbärsvägen 11 Lindesberg Läs mer
  • 2019-05-18

Åsa Irene L skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt enkel villa i Nora. Känt stort förtroende för mäklaren. Trevlig och återkopplande om läget. Saklig och professionell. Läs mer
    2019-05-19 Madeleine H svarar Åsa Irene L
    Tack för fina ord! Vi ses på tillträdet och sen får ni njuta av den härliga svenska sommaren på Österlen!=)
  • 2019-05-18

Terés A skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har sålt min bostadsrätt och fick den först värderad utav Sara. Ett gott bemötande och uppmuntrande åsikter och positiv inställning. Försäljningen gick snabbt och smidigt och Sara har varit tillgänglig för kontakt hela tiden, om man haft nå frågor eller så. Toppenmäklare! Skulle rekommendera henne till alla! Läs mer
  • 2019-05-10

Khuncha S skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    En mäklare som vet verkligen sitt jobb Läs mer
  • 2019-05-06

Carl H skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Lisselåsen 103.
    Sara svarade på mina frågor.
    Hon hjälpte mig att få kontakt med säljaren.
    Vilket hjälpte mig mycket.
    Det gick lätt o smidigt vid övertagandet. Läs mer
  • 2019-05-06

Simon H skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Absolut den bästa service man kan få snäll kvinna snabb affär hon tar tar hand om allt Läs mer
  • 2019-04-29

Gunnel Ingegerd L skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt en villa. Fick bra hjälp och svar på alla frågor kring detta. Hoppas att det fortsätter så inför resten. Patrik fanns tillgänglig när jag behövde fråga om något. Bra bemötande Läs mer
    2019-04-29 Patrik N svarar Gunnel Ingegerd L

Sålt hus. Sara var jättebra och lyhörd. Supernöjd. Läs mer
  • 2019-04-19

Rojin M skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt hus.
    Blev välbemött med respekt .väl informerad , tydlig med det mäklaren gick igenom ,visade glädje och lyhörd m.m Läs mer
    2019-04-19 Patrik N svarar Rojin M
    Tusen tack för dina fina ord!
    Hoppas ni kommer trivas i erat nya boende.
    Hoppas vi ses igen.
  • Agneta B

2019-04-18

Agneta B skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag och min man köpte ett torp med äldre åretruntstandard.
    Mäklaren var oerhört engagerad, vilket vi kanske inte förväntat oss med tanke på objektet (renoveringsobjekt).
    Vi blev positivt överraskade av mäklaren Patrik Nilsson. Totalt prestigelös, flexibel, alltid snabb respons vid frågor. Kunnig och påläst. Samt mycket socialt kompetent och genuint intresserad av sitt arbete. Vi kände oss verkligen trygga genom hela köpeprocessen.
    Vi kan varmt rekommendera Patrik till alla som vill ha en mäklare som ”går att prata med” - men som samtidigt är väldigt noggrann och transparent med alla dokument genom processen.
    10/10✨ Läs mer
    2019-04-18 Patrik N svarar Agneta B
    Stort tack för dina fina ord!
    Hoppas ni kommer trivas och att vi ses framöver
  • Wessel V

2019-04-18

Wessel V skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpte en fastighet av mäklaren och allt har gått smärtfritt, väldigt trevlig och entusiastisk, fanns att kontakta angående allt oavsett dag eller tid. Mina förväntningar var mindre då jag inte träffat på någon som var så driftig som henne förut. Men Madeleine Hjul, var en solklar tio av tio. All lycka till henne i framtiden. Läs mer
    2019-05-19 Madeleine H svarar Wessel V
    Tusen tack för de fina orden! Hoppas du kommer trivas toppen i huset och att du får en superhärlig första sommar som husägare! =)
  • 2019-04-16

Annika B skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sommarstuga
    Blev bra bemött. God lokalkännedom om området. Snabb affär. Läs mer
  • 2019-04-13

Peter Ö skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har sålt ett 1 1/2 plans hus.
    Sara Nilsson är hur bra som helst som mäklare. Det positiva med henne är att hon alltid är glad och svarar alltid i telefon.
    Super 10/10 Läs mer
  • Svante H

2019-04-10

Svante H skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har med Saras hjälp sålt vår villa.
    Från första möte till signerat kontrakt så agerade Sara väldigt professionellt och vänligt.
    Hon överträffade mina förväntningar då hon gång på gång hjälpte oss och potentiella budgivare långt utanför "kontorstid" då vi var mer tillgängliga.
    Otroligt smidigt att ha Sara som mäklare och rekommenderar gärna henne till andra. Läs mer
  • 2019-04-05

Signe Michaela N skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Madeleine har vart väldigt hjälpsam och fått oss att känna oss trygga med husköpet. Hon känns ärlig och genuin! Läs mer
  • 2019-04-02

Inga G skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sara är kunnig, lugn och väldigt trevlig att ha att göra med!
    Hon är tillmötesgående och har hjälpt till på ett utmärkt sätt i försäljningen och gjort hela försäljningsprocessen enkel och smidig!
    Rekommenderar varmt Sara Nilsson på Fastighetsbyrån i Lindesberg! Läs mer
  • 2019-03-25

Birgitta Elisabet A skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Patrik har ett fint bemötande som mäklare. Vi är jättenöjda med vår försäljning av vårt hus.. Efter en visning så blev det sålt.fantastiskt.Vi hade inga direkta förväntningar på försäljningen. Men nu är vi så nöjda.
    Tack Patrik
    Mvh Birgitta Andersson Läs mer
    2019-03-27 Patrik N svarar Birgitta Elisabet A
    Stort tack för dina fina ord, vi hörs och syns snart igen.
  • 2019-03-12

Fredrik C skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålde ett hus på 125 kvm och bemötandet var väldigt bra.. även om försäljningen gick för lite mindre än jag väntat så är jag ändå nöjd med min mäklare. Kändes som har var där med hjälp under hela tiden och hon slogs för mina krav Läs mer
  • 2019-03-11

Dan P skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Tydlig, kunnig och seriös och ett trevligt bemötande kännetecknar bår upplevelse av Linn ism vårt köp av Förvaltargården i Pershyttan Läs mer
  • Kurt Jonas S

2019-03-09

Kurt Jonas S skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Trevlig, sakkunnig och mycket noggrann. Läs mer
    2019-03-09 Patrik N svarar Kurt Jonas S
    Stort tack för dina ord! Ses snart igen.
  • Qays O

2019-03-04

Qays O skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Han är grymt mäklare han hjälpar mycket Läs mer
    2019-03-05 Patrik N svarar Qays O
    Tack Qays! lycka till med nya lägenheten.
  • Annmari L

2019-03-02

Annmari L skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har slår en villa med hjälp av Madeleine Hjul som är mycket seriös och plikttrogen. Hon levde upp till våra förväntningar. Allt gick snabbt och smidigt precis som vi ville ha det. Läs mer
  • 2019-03-01

Dan Z skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Har sålt ett antal fastigheter igenom åren och detta är den bästa säljaren hittills som jag haft proffsig rakt av Läs mer
  • 2019-03-01

Gustav Ingvar J skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Han var professionell och gav ett trevligt intryck Läs mer
    2019-03-01 Patrik N svarar Gustav Ingvar J
    Stort tack Gustav, och lycka till med ditt nya boende.
  • 2019-02-28

Erik H skrev om Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Trevlig och kunnig! Bra helhetsintryck. Läs mer
  • 2019-02-26

Jan-Eric A skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Hej Patrik hjälpte mig att sälja mitt hus och det gjorde han proffsigt och får högsta betyg av mig. Jag blev väldigt bra bemött av Patrik och fick all hjälp jag behövde.
    Jag kommer absolut att rekommendera att anlita Patrik om någon frågar och om jag själv någon gång i framtiden ska anlita en mäklare så blir Patrik den jag först kontaktar.
    Hälsningar
    Jan-Eric Andersson Läs mer
    2019-02-26 Patrik N svarar Jan-Eric A
    Stort Tack Jan-Erik för ditt fina betyg.
    Patrik N gillar detta
  • 2019-02-25

Angelica F skrev om Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt min första egna villa.
    Bra bemötande, alltid tillgänglig.
    Skulle absolut rekommendera Läs mer
    2019-02-25 Patrik N svarar Angelica F
    Stort tack för ditt svar!
    Hoppas vi ses igen.

Kristinavägen 37, 711 30 Lindesberg