Fastighetsbyrån Lindesberg

Fastighetsbyrån Lindesberg

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lindesberg och Nora!

I dessa två idylliska småstäder har du nära till naturen och det finns mycket att se i området. Vandra, paddla, spela på travet eller gå med i någon av de många idrotts- och kulturföreningar som finns.

Vi på Fastighetsbyrån har kontor i Bergslagens Sparbanks lokaler och vårt samarbete med dem är väl förankrat, en fördel för dig som ska köpa eller sälja en fastighet här. Vi kan områdena som vi verkar i och vet här både bostadsmarknad och socialt liv fungerar. Därför kan vi hjälpa dig med allt från en trovärdig värdering eller en rekommenderad visning till avslutad affär.

Läs vad 960 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lindesberg 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    • Lindesberg - Stadsskogen
    2022-11-25 Verifierad kund
    bra bemötande
    lyckades sälja min bostadsrätt trots marknaden

försäljningen lyckades jag är nöjd
  • sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-11-20 Verifierad kund
    Bra, snabb och tydlig kommunikation.
    Höll oss hela tiden informerade.
    Gunvor och Leif
    2022-11-17 Verifierad kund
    Madde är fantastisk, Gillar henne ren ut sagt.
    Hon är en förebild hur mäklare ska vara.
  • köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-11-14 Verifierad kund
    Trevlig och svarade bra på de frågor vi hade.
    2022-11-13 Verifierad kund
    Det var bra bemötande, vi fick bra hjälp
    2022-11-08 Verifierad kund
    Så här långt har allt varit bra men ärendet är ju inte avslutat än, men jag förväntar mej att resten också skall bli bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-11-07 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta och fick stöd i alla våra frågor och funderingar.

Vi förväntade oss en trevlig mäklare som alltid tog reda på det vi undrade över vilket vi möttes av.

Väldigt bra, allt som vi hade synpunkter eller frågor på togs med till när kontraktet skrevs till de som byggde huset så kändes väldigt bra och tryggt.
    2022-11-06 Verifierad kund
    Ett gott bemötande och svarade på alla våra frågor snabbt. Behjälplig och kunnig!
    Kan varmt rekommendera Linn.
    2022-10-31 Verifierad kund
    bra och proffsigt bemött.
    Hon levde upp till våra förväntningar
    • Guldsmedshyttan
    2022-10-30 Verifierad kund
    Linn har varit förtroende ingivande, uppriktig och lätt att ha att göra med, Hon får högsta betyg av mig.
    • Nora-striberg
    2022-10-29 Verifierad kund
    Vi träffade henne på en husvisning.
    Hon var den mäklare som visade den hus som vi köpte!
    Hon var jättesnäll och rar alltid.
    Hon är jätteflexibella och vi träffade flera gånger, alltid svarade alla möjliga fråga!
    Jag ge henne 10/10 poäng.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och har hållit mig väl uppdaterad under hela processen 👍😁
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    • Lindesberg - Stadsskogen 2
    2022-10-21 Verifierad kund
    Hon va jätte bra o smidigt. Fick hjälp med all som jag behövde.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Sara var tydlig och ärlig. Väldigt nöjd med allt hon hjälpte oss med.
    2022-10-08 Verifierad kund
    Linn är alltid positiv, ärlig och realistisk. Precis det man önskar vid både köp och sälj.
    Stort tack för en otroligt smidig affär.
    2022-10-01 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, professionell, lätt att få tag på vid behov. Han hjälpte till på ett jättebra sätt och var tillmötesgående så vi kunde köpa Djupdalsgatan 31. Samt samarbetade bra med vår egna mäklare så vi fick vårt hus sålt i samband med köpet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-09-30 Verifierad kund
    Trevligt och välkomnande bemötande. Förväntningar på proffsig och kunnig mäklare uppfylldes helt. Vi är mycket nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-09-24 Verifierad kund
    Madeleine har ett väldigt fint bemötande. Alltid glad och trevlig. Hon levde upp till mina förväntningar och mer därtill. Fick alltid utlovad feedback helg som vardag. Kunde inte fått en bättre mäklare. Tummen upp för Madelene 👍👌
    • Bredsjö
    2022-09-24 Verifierad kund
    Trevlig mäklare med bred kunskap om området👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-09-22 Verifierad kund
    Har varit lätt att prata med och förståelse för vad vi har sökt. Har haft ett bra förtroende för honom.
    Tack Anders.
    Lycka till med det nya boendet
    Patrik Nilsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    • Fellingsbro
    2022-09-22 Verifierad kund
    Vi har blivit bra bemötta av mäklaren .Inga särskilda förväntningar annat än att hen skulle sköta säljuppdraget på bästa sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-09-21 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig, trevligt bemötande och väldigt serviceinriktad. Hon överträffade våra förväntningar då hon inte bara sålde vårat väldigt snabbt utan även hjälpte oss att köpa vårt nästa boende. Vi är jättenöjda över Ann-Sofie och hade inte önskat oss ett bättre resultat av vår försäljning.
    2022-09-20 Verifierad kund
    Patrik är en toppen mäklare. Man känner sig trygg, lugn och säker med honom. Ett bra bemötande. Han fixar och förklarar allt. Vi är super nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-09-20 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Lätt att förstå och gör sitt yttersta för att man som säljare ska känna sig trygg och nöjd i sin försäljning. Sakkunnig och ger tips och råd om man behöver. Vi är jättenöjda!
    Stort tack Angela.
    Kul att du känner så
    Patrik Nilsson
  • Marie W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-09-17 Verifierad kund
    Som mäklare bemötrr hon mig som kund mycket bra och man känner tillit ... Hon har yrkeskunnande som mäklare försäljning och vad som gäller regler och skyldigheter., yrkesproffisanilite.
    Hon har dessutom ett mycket positivt och lösningsfokuseraåt sätt .
    • Storå
    2022-09-15 Verifierad kund
    Vi är nöjda med vår kontakt med Sara och har inget att anmärka på.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Jag tycker att hon är fantastisk trevlig och positiv,hade inte så stora förväntningar men efter samtal så kändes allt rätt.
    2022-09-13 Verifierad kund
    Vi har blivit väldigt väl bemött av Linn Sander. Hon är proffsig och mycket kunnig i sitt yrke. Hon har följt våran försäljning hela vägen och informerat om vad som händer hela tiden. Det har varit lätt att nå henne på telefon också och vi har alltid fått svar på våra frågor. Nu är det övertagande och slutfas av försäljningen kvar och vi förväntar oss att det ska gå lika bra som allt har gjort hittills.
    2022-09-13 Verifierad kund
    Helt fantastisk mäklare, väldigt proffesionell, kan verkligen rekommendera henne!
    2022-09-08 Verifierad kund
    Det var en bra mäklare .. // jocke
    2022-09-07 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande!
    2022-09-05 Verifierad kund
    Trevlig, glad och påläst. Vi fick snabba svar på dom frågor vi hade. Sammanfattningsvis ett lättsamt möte.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Hon var fulltansvar och jätteduktig.
    2022-08-27 Verifierad kund
    Han var toppen på alla sätt och vis. Bra bemötande och kunde svara på alla frågor
    2022-08-27 Verifierad kund
    Madeleine bemöter alla på ett trevligt sätt, är väldigt lyhörd och visar mycket förståelse. Hon har alltid tid för sin kund och det är lätt att ha dialog med henne.
    2022-08-25 Verifierad kund
    Hej,
    Vi har fått så bra information från mäklare när vi har haft visning och har skrivit kontrakt.

MVH
    Morteza Farzi
    2022-08-22 Verifierad kund
    Lättsamt och trevligt möte i det nya huset
    2022-08-22 Verifierad kund
    Han var i god tid på plats. Trevlig och lättsam, inget "påflugen". Har humor. Lätt att ha att göra med. Vår förväntning var att se huset och höra om det o se hur det såg ut. Vi har inget att klaga på ang hans uppgifter inför det.
    En bra mäklare som vi gärna rekommenderar till andra. / Lena
    2022-08-20 Verifierad kund
    Duktig , vet vad hon jobbar med och hur hon för fram objektet på ett säljande sätt.
    2022-08-18 Verifierad kund
    Jag rekommenderar vår mäklare, Madeleine Hjul, å detvarmaste. Madelaine har varit trevlig, sympatisk och mycket lyhörd inför mig som kund. Dessutom är hon kunnig, snabb och effektiv. Hon har i alla frågor och spörsmål kontaktat mig så jag har känt mig fullt delaktig i försäljningsprocessen.
    2022-08-11 Verifierad kund
    En trygg och säker mäklare. Vi har varit mer än nöjda. Madeleine har varit väldigt trevligt, och vår kontakt - via email, sms och telefon - har varit enkel och smidig. Samtidigt som vi har fått all information från henne om allt vi behövde veta. Mycket engagerad och kunnig mäklare. Vi har inte känt oss osäkra om något tack vare Madeleine.
    • Grythyttan
    2022-08-11 Verifierad kund
    Ann-Sofie har varit fantastisk och fixat visningar och fått till en köpare. Trots att hon hade semester, har hon ställt upp med allt. En proffsig, trevlig och glad mäklare. Kan rekommenderas. Tack./ Berit Bertzen.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Sara är mycket trevlig respektfull och kompetent
    2022-08-08 Verifierad kund
    Trevligt, serviceinriktad, flexibel med koll på läget.
  • köpte en tomt med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-08-07 Verifierad kund
    Fick ett positivt bemötande, allt kändes bra.
  • köpte en tomt med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-08-07 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra respons trots semestertider. Köp av tomt, så ingen bostadsvisning.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Hon har uppfyllt alla mina förväntningar på hur en bra mäklare ska vara. Dessutom väldigt flexibel.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Mkt professionell och förstående.
    Tillgänglig och tydlig.
    Jobbig process då det var en tvist.
    Men Ann Sofie hanterade det bra trots omständigheterna.
    • Gusselby
    2022-07-27 Verifierad kund
    Trevlig, snabb, kunnig och pålitlig. Rekommenderas!
    • Ställdalen
    2022-07-26 Verifierad kund
    Tyvärr sköttes det inte optimalt. Men beror ju inte på linn då hon hade semester. Datum för tillträde ändrades utan att förankra det med mig...