Sara Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 83 kunder tycker om Sara Nilsson

• Peter S köpte sin bostad med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Lofttjärn 45

Blev uppringd direkt när jag lämnade intresseanmälan
    Sara har varit helt igenom processen proffsig
    Skulle utan tvekan anlita Sara själv Läs mer
  • Amanda L sålde sin bostad med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Allt har fungerat okej. Hade dock önskat någon sorts återkoppling efter mäklararvodet betalats ut. Läs mer
  • Kent M
    Kent M köpte sin bostad med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt hus i Bångbro.
    Privat visning med mäklare.
    Allt man undrade över tog Sara reda på om hon inte visste. Läs mer
  • Per S sålde sin bostad med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Mycket nöjd med hennes insats. Läs mer
  • Jon B
    Jon B skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt en bostadsrätt, och sålt en bostadsrätt.

Blev bemött på ett trevlig och positivt sätt.

Hade förväntningar om en smidig affär och att mäklaren skulle se till mina intressen. Att hon skulle upplysa mig om det fanns några eventuella tveksamheter. Tyvärr blev det ej någon smidig affär utan utdraget och fullt av krångel. Där känner jag att mäklaren saknade handlingskraft. Hon var ganska otydlig och dålig på att återkoppla. Fick uppfattningen att hon är konflikt rädd.

Tillslut allt gott! Läs mer
  • Pauline H skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpte hus och fick en bra vägledning i hur allt går till med bostadsaffären samt fick en trygg känsla av mäklaren Läs mer
  • Johan O skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Mycket trevligt bemötande, vi köpte en villa genom Sara

Professionellt och bra helt igenom Läs mer
  • Leif E skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt bostad silkesberg 118

Detta svar och sammanfattning av mäklaren görs här av min fru Monica Eriksson som också haft kontakten med Sara Nilsson eftersom jag inte befattar mig med datorer.
    Bemötande och förväntningar gällande mäklare Sara Nilsson har med henne själv och hennes närmaste chef per email diskuterats..Alla är nöjda och Sara Nilsson är på väg att bli en mycket både empatisk och skicklig fastighetsmäklare.Svar har nu givits och bidragen till Barncancerfonden som ni ger kommer att vara till stor hjälp och nytta.
    Med vänlig hälsning
    Leif Eriksson
    gm Monica Eriksson Läs mer
  • Haroun E skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag köpte ett hus. Hon var en bra mäklare. Hon avslutade sitt arbete professionellt. Läs mer
  • Margareta T skrev om Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Fick bra kontakt på en gång, Sara kändes som en "kompis" på något vis och bemötandet var hjärtligt, Sara var saknad när hon hade sin semester och det kom in en person till och detta kändes helt fel, ett stort plus var att Sara och jag har stuga vid samma sjö och så kanske vi kan träffas privat Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn Sander