Sara Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2015-06-30
Aktiv på Reco.se sedan 2016-01-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 126 Läs vad Sara Nilsson

• Elsa A sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-08-02

Lindesberg
    Jag har sålt en liten etta.

Inga problem, saker och ting har gått utan bekymmer. En nöjd kund! Läs mer
  • Helen F köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-07-20

Lindesberg
    Vi har köpt ett hus. Bemötandet var jättebra. Totalt sett har det fungerat jättebra och Sara har varit tillmötesgående och ordnat allt. Läs mer
  • Barbro Magdalena S sålde sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-07-14

Mycket trevlig och hjälpsam.
    Lätt att nå och få kontakt med.
    Min man och jag är mycket nöjda med försäljningen av vårt hus.
    Kommer att rekommendera Mäklare Sara Nilsson till våra vänner och bekanta när dom ska sälja sina fastigheter. Läs mer
  • Margareta E köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-05-11

2:a
    Lindesberg
    Jag köpte en bostadsrätt.
    På ett mycket trevligt sätt, hjälpsam och svarade på alla frågor jag ville ha svar på.
    Känner mig nöjd från början till affären var färdig.
    Sara är en trevlig och harmonisk mäklare, som möter sina kunder mycket proffsigt sätt.
    MVH Margareta Eriksson Läs mer
  • Johan F sålde sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-04-28

Kopparberg
    Sålt våran villa snabbt och bra.

Lättsam och bra på att beskriva vad som skall hända och vilka frågor som kan komma upp .

Så att vi hade beslutat vad som skulle gälla innan de var aktuellt att svara.

Skulle inte tveka en sekund att rekommendera Sara,

Mvh Jfn Läs mer
  • Tuula F sålde sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-04-28

Kopparberg
    Jag har sålt villan på Dalsbrogatan 21. Superbra bemött,. Allt gick fort och bra , jag är jättenöjd😊 Läs mer
  • Stig Lennart B sålde sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-04-24

Kopparberg
    jag har sålt en villa .Blev vänligt bemött av Sara hon visste vad hon talade om Högsta betyg. Läs mer
  • Karen Lindley J köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-04-17

Ställdalen
    Vi har köpt en bostad genom Sara Nilsson. Hon är professionell, kapabel och mycket tillmötesgående. Hon var alltid tillgänglig och vänlig. Vi kan ärligt rekommenderar henne . Läs mer
  • Jesper C köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-03-23

Storå - Hällaboda
    Jag köpte en bostad till mig och mina barn.
    Blev bemött både vänligt och proffesionellt av Sara. Affären gick smidigt till väga. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Margareta S köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-03-09

Bra proffsig noggrann.