Sara Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 98 Läs vad Sara Nilsson

• Jesper B köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-07-11

Ramsberg
    Hej
    Sara skötte sitt uppdrag med god service, hon ger blixtsnabba svar och efterfrågad information på ett trevligt, korrekt och positivt sätt. Tycker
    Jesper Bergström Läs mer
  • Balsam A köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-07-10

Lindesberg - Centralt
    Vi har köpt ett hus med Sara och hon var jättebra hon är expert på sitt jobb och bi var nöjda med köpet . Läs mer
  • Jonathan B sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-07-08

Lindesberg - Bondskogen
    Sålde min lägenhet allt gick över förväntat Läs mer
  • Thomas M köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-07-01

Allt har fungerat mkt bra. Toppen-nöjda med Sara. Läs mer
  • Lowe B köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-06-28

Lindesberg - Hagaberg
    Toppen mäklare. Bra bemötande, bra svar på frågorna. Kan inte säga annat än att vi är jättenöjda! Läs mer
  • Emelie H sålde sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-06-12

Ställdalen
    Har köp ett hus i Kopparberg och även sålt min fastighet i Ställdalen. Sara har vart toppen och vi har fått mycket information och hjälp. Vi är mer än nöjda och nu ser vi fram emot flytten om några veckor. Läs mer
  • Margareta H sålde sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-06-08

Storå
    Sara Nilsson har sett till att våran försäljning av huset blev en trevlig upplevelse. Bemötande var kanonbra. Hon är bara Bäst. Läs mer
  • Gunilla Margaretha K sålde sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-05-27

Vid försäljningen av vårt hus har Sara ett stöd.
    Sara har god kunskap om försäljning och vad man bör tänka på vid försäljning av huset. Vi känner att hon
    har hjälpt oss att tänka alla de olika saker som dyker upp vid husförsäljning. Utan att vi känt oss tvungna att tacka jag så har hon erbjudit oss den hjälp som fastighetsbyrån kan bistå med.
    Är även tillgänglig när olika frågor dykt upp, vilket är en trygghet.
    Glad och väldigt trevlig, professionell också. Läs mer
  • Terés A sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-05-18

Lindesberg - Bondskogen
    Har sålt min bostadsrätt och fick den först värderad utav Sara. Ett gott bemötande och uppmuntrande åsikter och positiv inställning. Försäljningen gick snabbt och smidigt och Sara har varit tillgänglig för kontakt hela tiden, om man haft nå frågor eller så. Toppenmäklare! Skulle rekommendera henne till alla! Läs mer
  • Carl H köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-05-06

Kopparberg
    Lisselåsen 103.
    Sara svarade på mina frågor.
    Hon hjälpte mig att få kontakt med säljaren.
    Vilket hjälpte mig mycket.
    Det gick lätt o smidigt vid övertagandet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn Sander