Sara Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 118 Läs vad Sara Nilsson

• Jesper C köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-03-23

Storå - Hällaboda
    Jag köpte en bostad till mig och mina barn.
    Blev bemött både vänligt och proffesionellt av Sara. Affären gick smidigt till väga. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Margareta S köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-03-09

Lindesberg
    Bra proffsig noggrann.
    Rekommenderar. Läs mer
  • Rickard L köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-03-05

Ställberg
    svår och få tag på. hade dålig koll på objektet. Läs mer
  • Anne I sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-29

Lindesberg - Stadsskogen
    Jag hade hört att hon är bra, det var därför jag valde henne. Och det stämde, är jätte nöjd. Läs mer
  • Linda K sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-27

Lindesberg - Hagaberg
    Sålt en bostadsrätt.
    Blev vänligt och proffsigt bemött av min mäklare och allt funkade smidigt genom hela processen. Hon fick den såld så det är jag nöjd över. Läs mer
  • Jimmy Anders E sålde sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-13

Hej!
    Vi har sålt en villa på landsbygden med hjälp av Sara Nilsson och kontakt och bemötande har varit bra.
    Allt har fungerat utmärkt från start till slut.
    Vi är mycket nöjda!
    Ingalill och Jimmy Läs mer
  • Mikael F köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-05

Lindesberg
    Sara har varit suverän i vår affär, kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Katja R sålde sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-12-13

Sara Nilsson är SÅ bra. Hon är vänlig, professionell, svarar snabbt och uppnår goda resultat. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Gunilla P köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-12-12

Kopparberg
    Vi har haft mycket kontakt med Sara och varit på många visningar, men hon kunde aldrig svara på vad som skulle komma in som motsvarade våra krav på hus. Vi hittade själva detta hus dagarna efter vi varit på visning på ett annat och hon nämnde aldrig detta objekt för oss. Hon ville bara ha semester så det var en annan mäklare som hjälpte oss och var väldigt tillmötesgående Ann-Sofie Almén. Sara har inte varit i kontakt med oss alls innan vi skulle skriva det slutgiltiga avtalet. vi har inte fått någon energideklaration, den frågade vi efter når vi skrev kontraktet på huset, och fick den då mailad till oss. Vi har haft en annan mäklare vid försäljningen av vår fastighet och de har gett oss en helt annan upplevelse om hur det ska /kan gå till. Läs mer
  • Pär F köpte sitt hus med hjälp av Sara Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-11-17

Kopparberg
    Vi har köpt vårt drömhus, och Sara har hjälpt oss bra. Det enda påpekandet skulle isåfall vara att vi under denna köpeprocess blivit hjälpta av 3st olika Mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn Sander