Mäklare Örebro Lindesberg Fastighetsbyrån Lindesberg Madeleine Hjul
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 26 Läs vad Madeleine Hjul

• Kjersti J köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-07-03

Vi har köpt ett fritidshus i Gråboda. Mäklaren Madeleine Hjul gav ett mycket professionellt och trevligt intryck och har genomfört affären på bästa möjliga sätt. Läs mer
  • Johan K köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-07-03

Var kunnig & hjälpsam under hela fastighetsaffären. Läs mer
  • Markus E köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-06-28

Nora - Esstorp
    Vi köpte hus via Madeleine på Fastighetsbyrån och är mycket nöjda.
    Madeleine är väldigt professionell och saklig,
    dessutom tillmötesgående och alltid tillgänglig.
    Att hon dessutom är genuint trevlig och social gör henne
    till en toppenmäklare.
    Rekommenderar varmt Madeleine Läs mer
  • Karina Elisabet P sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-06-10

Madeleine Hjul har sålt vårt sommarställe på ett snabbt och bra sätt. Hon har visat ett trevligt och bra bemötande.
    Karina. Läs mer
  • Hans C köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-05-31

Hällefors
    Köpt sommarstuga jätte nöjda med hennes bemötande och service Läs mer
    2019-06-06 Madeleine H svarar Hans C
    Vad roligt att höra! Nu håller jag tummarna för en solig och varm sommar så ni får njuta ordentligt vid erat lilla paradis!
  • Tomas Håkan N sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-05-30

Järnboås
    Mäklaren Madeleine Hjul levde upp till förväntningarna vid försäljningen av mitt hus på landet. Hon gjorde ett alltigenom proffsigt jobb och var lätt att få kontakt med och besked under resans gång. Dessutom är hon social och har ett glatt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Ulla-Karin S sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-05-25

Hällefors
    En väldigt snabb och effektiv positiv glad trevlig mäklare. Första mötet var för värdering av mitt hus och hon hade förberett inför det mötet att ta på sig att sälja huset så det rullande igång direkt. Husförsäljningen gick väldigt snabbt fick ett väldigt bra pris på huset så jag är väldigt nöjd med mäklare och försäljningen. Läs mer
    2019-05-25 Madeleine H svarar Ulla-Karin S
    Tack för fina ord och kul att du är nöjd, då har jag lyckats med mitt jobb=) Vi ses på tillträdet och fram till dess får du njuta av en härlig vår/försommar =)
  • Åsa Irene L sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-05-18

Nora - Hitorp
    Sålt enkel villa i Nora. Känt stort förtroende för mäklaren. Trevlig och återkopplande om läget. Saklig och professionell. Läs mer
    2019-05-19 Madeleine H svarar Åsa Irene L
    Tack för fina ord! Vi ses på tillträdet och sen får ni njuta av den härliga svenska sommaren på Österlen!=)
  • Wessel V
    Wessel V köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-04-18

Hällefors
    Köpte en fastighet av mäklaren och allt har gått smärtfritt, väldigt trevlig och entusiastisk, fanns att kontakta angående allt oavsett dag eller tid. Mina förväntningar var mindre då jag inte träffat på någon som var så driftig som henne förut. Men Madeleine Hjul, var en solklar tio av tio. All lycka till henne i framtiden. Läs mer
    2019-05-19 Madeleine H svarar Wessel V
    Tusen tack för de fina orden! Hoppas du kommer trivas toppen i huset och att du får en superhärlig första sommar som husägare! =)
  • Signe Michaela N köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-04-05

Nora Centralt
    Madeleine har vart väldigt hjälpsam och fått oss att känna oss trygga med husköpet. Hon känns ärlig och genuin! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn Sander