Mäklare Örebro Lindesberg Fastighetsbyrån Lindesberg Madeleine Hjul
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 15 kunder tycker om Madeleine Hjul

• Sandra J köpte sin bostad med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpt ett hus i Nora och är väldigt nöjda med bemötandet. Madeleine hjälpte oss på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Rolf Sixten S sålde sin bostad med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi sålde vårt hus på Esstorp i Nora. Vi tycker att Madeliene var kunnig och lotsade oss genom hela affären på ett proffsigt sätt, våra förväntningar var ju att få huset sålt till ett bra pris och det blev bättre än förväntat . vi ger Madeliene högsta betyg då hon i alla kontakter vi haft uppträtt mycket vänligt och proffsigt. Läs mer
  • Emil L köpte sin bostad med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpte en bostadsrätt via Madeleine och jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
  • Juha M skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Köpt hus jag är mycket nöjd med mäklaren köpte dödsbo så det tog tid med alla pappren var klara . Är mycket nöjd med mäklaren fick info under hela affären Läs mer
  • Anna-Carin S
    Anna-Carin S skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Mycket bra bemötande och inlyssnande, utmärkt mäklare! Läs mer
  • Frank T skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Vi har köpter ett hus i Grythyttan,
    Madeleine Hjul gab oss bra råd och förklarde alt för oss,
    hon gör ett bra jobb och är en bra kvinna för oss ,

Med vänliga hälsningar
    Frank och Ute Thiess Läs mer
  • Åsa P skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålt ett radhus.

Fick ofta sms sena kvällar efter 23,24 tiden, vilket jag inte uppskattat. Förvänta mig en mer aktiv mäklare som gör det bästa för sina kunder. Kändes som hon arbetade slött och kunde gjort mer för att underlätta för mig som kund. Hade ja haft chansen att anlita någon annan så hade jag gjort de. Kmr absolut inte rekommendera vidare! Läs mer
  • Nina Marie P skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Sålde vårt sommarställe och allt gick snabbt och smidigt. Mäklaren var noggrann och lätt att ha att göra med, engagerad. 😁 Läs mer
  • Bengt Olof G skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Madeleine får högsta betyg av mig. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Stig Olof J skrev om Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    Jag fick nöjet att träffa Madeleine endast en gång vilket skedde vid tillträdandet av "Sör-Älgen 208.
    Jag upplevde henne som en kunnig fastighetsmäklare vid detta tillfälle. Objekt beskrivningen var utförd på ett bra sett vilket skapade mitt intresse för objektet, det vill jag ge Madeleine beröm för.Under budgivningen vill jag lyfta fram hennes kollega Linn Sander som jag hade mer kontakt med och som möjliggjorde köpet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn Sander