Madeleine Hjul
Registrerad mäklare sedan 2017-06-12
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 68 Läs vad Madeleine Hjul

• Elise S köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-08-04

Köpt ett fritidshus.
    Madeleine har ett trevligt och öppet bemötande. Välvilligt inställd till att ta reda på ytterligare information om objektet som vi köpare efterfrågade.

Snabb svarsrespons via olika kontaktvägar (telefonsamtal, sms och mail). Toppen att mäklaren hade kännedom om området och gav tips på utflyktsområden, badplatser mm.

Madeleine ingav stort förtroende vilket gjorde att hela processen, från visning till kontraktskrivning, kändes trygg.
    Extra plus att det gick att skynda på för tillträde så vi fick möjlighet att njuta av vårt nyinköpta fritidshus under vår sista semestervecka!

Vi kunde inte vara mer nöjda! Läs mer
  • Carolle E
    Carolle E sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-07-10

Hällefors
    Vi har sålt vår fritidshus med hjälp av Madeleine. Hon har alltid varit positiv och glad och ingenting varit jobbigt. Vi hade ingen aning att det var så stort tryck med stor efterfrågan på fritidshus just nu. Men trots många spekulanter har hon hållit huvudet kallt och aldrig varit stressad.
    Hon har lyckats väldigt bra med att hitta rätta köparen så att alla känt sig nöjd med affären. Läs mer
  • Madeléne F köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-07-08

Nora Centralt
    Vi köpte en Villa. Vi blev bra bemötta under hela processen från husvisning till vi tillträdde villan. Läs mer
  • Olle F köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-07-05

Nora Centralt
    Jättetrevlig, mån om att göra det enkelt för oss som köpare att förstå processen i ett husköp. Jättesnäll och svarar snabbt och hjälper till. Det lilla extra i henne. Läs mer
  • Bengt Thomas S sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-07-01

Nora Centralt
    Bra koll på marknaden och snabba svar Läs mer
  • Lars Gunnar G sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-06-27

Gyttorp
    Allt har fungerat jättebra ! Bostaden såld två dagar efter visning! Läs mer
  • Anders N köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-06-25

Nora-striberg
    Litet hus

Bra bemötande, snabb återkoppling, korrekthet men ändå glimten i ögat. Läs mer
  • Annbritt Viola S sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-05-22

Nora Centralt
    Madde sålde vår villa i Nora i coronatider tack vare sin energi och positivitet. Toppen Läs mer
  • Peter H sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-05-12

Madde sålde vårt fritidshus på ett mycket professionellt sätt.
    Hon är noggrann, kunnig och alert. Hennes sätt att uppdatera oss kändes väldigt tryggt. Vardag, helg eller kväll: Madde jobbar om det behövs.
    Vi har under åren träffat på många fastighetsmäklare, men ingen är bättre än Madeleine Hjul. Vi kan varmt rekommendera henne!
    Peter o Lillemor Läs mer
  • Mika Matti Juhani K sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-05-10

Hällefors
    Sålt villa. Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna. Rekommenderar verkligen denna mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn Sander