Madeleine Hjul
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 54 Läs vad Madeleine Hjul

• Fredrik Daniel Tobias K sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-03-20

Hällefors
    Madeleine sålde mitt hus på Hammarvägen Hällefors. Hon är glad o trevligt, Hon lyssnar o förstår och hon är tydlig med vad som händer o sker. Hon är faktisk! Ja är väldigt nöjd. Läs mer
  • Jort V köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-03-10

Good experience especially regarding the financial settlement after the sale. Läs mer
  • Roland L köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-17

Köpte en villa i Skrymtarboda Lindesberg
    En trevligt bemötande
    Förväntningarna var som man räknade med
    Affären gick som planerat och väl genomförd inget att anmärka... Läs mer
  • Eva Ing-marie E sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-01-25

Hällefors
    Den bästa mäklaren vi haft.Snabb bra affär.Proffsig, Läs mer
  • Pär Henrik J köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-01-08

Hällefors
    Köp av medelstor villa. Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Personlig. Läs mer
  • Awat M köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-01-08

Jag har köpt en villa.

Jag blev bemött väldigt bra av mäklaren. Väldigt trevlig och bra mäklare.

Mäklaren mötte upp till förväntningarna och mycket mer.

Det var en bra upplevelse i stort sätt. Läs mer
  • Vany K köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-01-07

Nora - Hitorp
    Köpt en bostadsrätt i Nora.
    Madeleine Hjul genomförde affären på ett trevligt och professionellt sätt. Hon företrädde mig på ett tryggt sätt, återkopplade med de frågor som uppstod utan dröjsmål.

Tar gärna henne som mäklare igen om det blir något annat objekt i framtiden. Läs mer
  • Therese M
    Therese M köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-12-25

Ås
    Tyckte kom va mer på säljarens sida. Vi fick hela tiden strida framåt och kände inte vi hade något medhåll. I början dålig att höra av sig bla på hur och vad som skedde när budgivningen låg still på vårt högsta bud. Inte så informativ mot oss.
    Skulle behöva vara mer rak, informativ och objektiv. Läs mer
  • Rune G köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-12-24

Hällefors
    Köpt fritidshusen norr älgen 123. Madeleine höll tät kontakt under hela processen. Fick både säljarens och köparens förtroende. Läs mer
  • Robin A köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Hjul en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-12-24

Nora - Hitorp
    Allt var som det ska o jag är nöjd o kan rekommenderas Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn Sander