Fastighetsbyrån Laxå

Fastighetsbyrån Laxå

Välkommen till Fastighetsbyrån i Laxå!

Nära till skog, sjöar och vacker natur på smidigt avstånd från både Stockholm och Göteborg. Tack vare närheten till Örebro flygplats, järnvägen och E20 som går genom staden är det lätt att ta sig runt både i Sverige och utomlands.

Funderar du på att flytta hit eller flytta i området? Vi vill att du ska göra en så bra bostadsaffär som möjligt, oavsett om du vill sälja eller köpa, och vi arbetar alltid med personligt engagemang och affärsmässighet.

Kontakta oss gärna, eller kom in på kontoret och ställ dina frågor till oss direkt!

Läs vad 173 kunder tycker om Fastighetsbyrån Laxå 2

• sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    2022-06-30 Verifierad kund
    Hej, mäklare Andreas var väldigt närvarande när det gällde att huset skulle säljas. För oss kändes det mörkt att få huset sålt under en sommar. Husägare hade ett boende klart i en annan kommun.Genom samtal och sms med mäklare kunde vi få svar på våra frågor och hur vi skulle tänka. Och när beskedet kommer att huset är sålt var det en lättnad känsla.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Bemötandet var gott.

Våra förväntningar överträffades eftersom priset på huset nästan nåddes. Jag hade inte förväntat detta eftersom läget för försäljning just nu har försämrats.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Utmärkt

Förväntningarna var att han skulle sälja huset snabbt vilket han gjorde.
    Vi själva hade trott på ett lägre pris men hans bedömning av priset visade sig vara rätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    2022-06-24 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött, snabbt kontaktat när jag önskade kontakt. Fick svar på alla mina frågor med gott humör och stort tålamod av mäklaren.
  • köpte sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Zinkgruvan
    2022-06-19 Verifierad kund
    Serviceminded, glad och trevlig! Felicia var omtänksam och lyhörd och det kändes verkligen som hon hade både säljarens och oss köpares bästa i åtanke.
    Stort tack Helna för den fina recon! Felicia Rosenlund
  • sålde sitt hus med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-06-12 Verifierad kund
    Fullt godkänd och en bra personkemi. Rekommenderas.
    • Sköllersta
    2022-06-09 Verifierad kund
    Tillgänglig ,lyhörd , lugnande och trevlig .Ett perfekt första möte för oss med en mäklare
    2022-06-09 Verifierad kund
    När det kommer bemötandet från Fastighetsmäklaren så får han full pott från min sida. Han har varit tydlig, bra på att återkoppla och en väldigt bra förhandlare. Jag ville ha hjälp med att bli av med bostaden på ett snabbt och smidigt sätt, vilket fastighetsmäklaren lyckades med och till ett slutpris som var över mina förväntningar allt tack vare hans förhandlingsförmåga.
    Kan starkt rekommendera han vidare till andra!
  • köpte sitt hus med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-06-09 Verifierad kund
    Kontakten med Mr Azar var mycket vänlig, kompetent och professionell. Han svarade på alla våra frågor och hade lösningar och hjälp med öppna frågor. Den informativa broschyren om köpobjektet hjälpte oss med köpbeslutet. Besiktningen av fastigheten var också mycket framgångsrik för oss, Mr Azar gav oss en värdefull överblick över alla husdetaljer. Han var till stor hjälp för oss att övervinna språkbarriärer, eftersom vi just håller på att lära oss svenska språket, samtalen var på engelska. Efter att ha skrivit på kontraktet fortsätter Mr Azar att vara till stor hjälp för oss med alla frågor med myndigheter och olika hantverk. Allt som allt: våra förväntningar överträffades, vi är mycket tacksamma för den fantastiska hjälpen!
    • Sköllersta
    2022-06-09 Verifierad kund
    Stefan har ett trevligt sätt och alltid tid när man behöver.
    Han har lugnat oss och förklarat i lugn takt flera gånger processen vid försäljning.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Han är en duktig och bra mäklare, han är trevlig och hjälper sina kunder.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Stefan får högsta betyg av mig, väldigt bra bemötande och snabb och fin respons på mina frågor. Han fick oss att känna trygghet inför och genom vår inköp. Han bryr sig om sina kunder. Han är kunnig och trevlig mäklare, tummen upp 👍
    • Tived
    2022-05-05 Verifierad kund
    Andreas är alltid tillgänglig och otroligt snabb med att återkoppla om man har frågor. Professionell, kunnig och alltid ett trevligt bemötande.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Har hjälpt mig genom min första försäljning av en bostad på ett mycket proffesionellt sätt. Fastighetsmäklaren var trevlig och väldigt bra på att återkoppla under resans gång. Kan varmt rekommendera Stefan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Kumla
    2022-04-28 Verifierad kund
    Bra jobbat och fortsätt vidare❤️❤️
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Kumla
    2022-04-27 Verifierad kund
    Har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Stefan. Första gången vi anlitar en mäklare, Stefan överträffade alla förväntningar med råge! Stefan har vart ödmjuk och professionell sedan första kontakten. Alltid tillgänglig, snabb återkoppling och ett stort engagemang. Kan varmt rekommendera Stefan!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Vi är nöjda med all hjälp vi fått vid vårt första bostadsköp. Trevligt och professionellt bemötande!
    2022-04-23 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande från Stefan och alltid tillgänglig, till och med på påskafton 😊
    2022-04-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och förklarade på ett bra sätt
    2022-04-21 Verifierad kund
    Tyckte mäklaren fångade trygghet och glädje till en lyckad affär. Hade inga förväntningar men med ett fantastiskt bemötande från mäklaren så ökade förväntningarna. Mäklaren var duktig på att förklara och informera på en nivå som är lätt att förstå. Mäklaren var målmedvetet om vårat gemensamma mål. Mäklaren var väldigt attraktiv i sitt arbete och det kändes väldigt tryggt och proffsigt. Från våran sida full pott.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Bra bemötande, följde upp och var alltid lätt att kontakta, med snabb respons under hela försäljningsprocessen.
    Stefan guidade oss fint från första dagen till avslut. Kändes tryggt.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Stefan is a very friendly and kind person. He helped us sell our first house and made us feel comfortable doing so by providing information in English as we come from USA. 11/10 stars
    2022-04-07 Verifierad kund
    Andreas är bästa märklare vi har haft att göra med!
    2022-04-07 Verifierad kund
    Super bra bemötande. Han tog sig tid att lyssna på oss och uppfyllde våra förväntningar. Han svara alltid snabbt om vi hade frågor och hjälpte oss även att hitta en hyresvärd som hade lediga lägenheter.
    Super bra verkligen!
    2022-04-07 Verifierad kund
    Väldigt professionell och trevligt bemötande
    2022-04-07 Verifierad kund
    Stefan hjälpte oss att sälja vårt hus snabbt. Han var optimistisk och vi kände oss prioriterade.
    2022-04-06 Verifierad kund
    Blev väldigt trevligt bemött!
    Han hade ett otroligt tålamod med oss när vi kollade runt.Svarade på våra frågor och berättade lite om byn.Så från oss får han betyg utmärkt.👍👍👍👍👍
    2022-04-05 Verifierad kund
    Köpet går lätt och han är hjälpsam genom processen👊
    2022-04-04 Verifierad kund
    En mäklare som är både är snabb på att återkoppla och alltid närvarande. Han var engagerad under hela processen och motiverad. Han är mån om både köpare och säljare. Rekommenderar Stefan till er som går i säljtankar.
    2022-03-27 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Skickade kompletterande dokument via Mail vid efterfrågan utan problem. Rekommenderas.
    2022-03-27 Verifierad kund
    Bra bemötande och hjälpsam om man hade några frågor, väldigt smidigt
    2022-03-01 Verifierad kund
    Vi är mer än nöjda. Professionell, hjälpsam och väldigt trevlig.
    2021-12-28 Verifierad kund
    Andreas hade ett mycket trevligt bemötandet vid första kontakt och han gav snabb respons till mina frågor.

Han var mycket hjälpsam och informativt via telefon, via video och sedan vid ett personlig möte.

Mycket konkret för vad som såldes för objekt och vilka för- och nackdelar som fanns i bostaden.

Vi är mycket glada att vi kom i kontakt med Andreas och vid eventueelt behov av hjälp kommer vi med största sannolighet att kontakta honom igen.
    2021-11-22 Verifierad kund
    Vi träffas fysiskt.
    jag anlitar allt till mäklare med tills slut fick reda på att huset vart inte besiktat denna hade inte förväntat jag .
    2021-11-20 Verifierad kund
    De makelaar heeft ons steeds voorzien van goede informatie en heeft met ons een online bezichtiging gedaan van het betreffende huis
    2021-11-16 Verifierad kund
    Andreas skötte uppdraget snabbt och smidigt.
    Vi kommer anlita Andreas om fler affärer blir av.
    2021-11-16 Verifierad kund
    Vänlig och kunnig mäklare. Saknade ibland lite statusuppdatering. Detta kan bero på om objektet är attraktivt eller inte. I vårt fall var det stort intresse och flera intressenter måste uppdateras. Andreas svarade alltid snabbt på SMS när vi ville få svar på information. Vi är mycket nöjda.
    2021-11-14 Verifierad kund
    När man köper en bostad att bo i så är man ju givetvis nyfiken och vill veta så mycket det går om bostaden. Jag har fått fina informativa visningar. Det är ju den ena sidan av köpet. Den andra sidan av ett köp är att det formella ska fungera och kännas tryggt hela vägen vilket jag upplever att det gjort. Seriöst och professionellt kunnande i kombination med ett trevligt bemötande gör att jag vill ge högsta betyget vid köpet av min bostad.
    2021-10-31 Verifierad kund
    Lätt att få tag i, ringer alltid upp. Ser till att allt sköts så smidigt som möjligt. Vi är jättenöjda!
    2021-10-31 Verifierad kund
    Tillmötesgående och lösningsfokuserad
    2021-10-30 Verifierad kund
    Bra mäklare trevlig och kunnig!
    2021-10-15 Verifierad kund
    För mig var detta första gången jag sålt ett hus. Med detta som förutsättning, är det väldigt svårt att göra en exakt bedömning av insatsen.
    Tillgänglighet för möten: 5
    Upplevelsen av möte mellan mäklare-säljare: 5
    Erfarenhet. 4+
    Informativ 4+
    Resultat. 4
    Omvärldsanalytiker ?
    2021-10-11 Verifierad kund
    Andreas har gjort en flott jobb med salg av vårt sommerhus. Kan anbefale Andreas på sterkeste.
    2021-10-05 Verifierad kund
    Lite oengagerad vid husvisning men annars bra
    2021-10-04 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande. Vi var nöjda med informationen och hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    2021-10-02 Verifierad kund
    Allt har fungerat bra ifrån första kontakt till kontrakt.
    Finns inget att klaga på.
    2021-09-21 Verifierad kund
    Andreas bjöd på goda råd och trygg känsla i affären, smidigt 👌
    2021-09-19 Verifierad kund
    Andreas bemötte mig väldigt väl och informerade mig om säljprocessen vad jag bör göra inför försäljning mm.
    Har jag haft frågor och undringar har han funnits där och hjälpt mig.
    Under budgivningen informerade han mig hela tiden om läget.
    Vig kontraktsskrivandet var allt mycket väl förberett och han gick igenom kontraktet med mig och köparen.
    Jag ger Andreas mina bästa rekommenderar .
    Stefan Berglund
    2021-09-19 Verifierad kund
    Proffsig mäklare som ger upplysningar om objektet utan att vara påträngande samt mycket hjälpsam!
    Har en genuint god upplevelse av Andreas mäkleri!
    2021-09-16 Verifierad kund
    Allt har funkat bra! inget att anmärka på