Alla kategorier Mäklare Örebro Laxå Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Laxå

Fastighetsbyrån Laxå

Centrumhuset, 695 30 Laxå — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Laxå!

Nära till skog, sjöar och vacker natur på smidigt avstånd från både Stockholm och Göteborg. Tack vare närheten till Örebro flygplats, järnvägen och E20 som går genom staden är det lätt att ta sig runt både i Sverige och utomlands.

Funderar du på att flytta hit eller flytta i området? Vi vill att du ska göra en så bra bostadsaffär som möjligt, oavsett om du vill sälja eller köpa, och vi arbetar alltid med personligt engagemang och affärsmässighet.

Kontakta oss gärna, eller kom in på kontoret och ställ dina frågor till oss direkt!

Läs vad 62 kunder tycker om Fastighetsbyrån Laxå

• Hasije D skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Sålde huset.Andreas beskrev huset som det var i verkligheten.Han är duktig,kunnig och hjälpte till med att beskriva husets skick.Han möte oss med respekt och snällhet.Jag förväntade mig att skulle sammanfatta husets skick,i en tydlig,klar och lättläst form,och det gjorde han utmärkt.Jag och familjen var glada som hade honom som mäklare.Om jag köper nåt här där jag bor så funderar vi att ha honom som mäklare.Tack Andreas. Läs mer
  • Monica J skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Jag har köpt en villa. Andreas har i stort sett varit bra, gett den information som jag efterfrågat, men ibland varit svår att nå.
    De objekt jag tittat på, vilket är några stycken,har i flera fall saknat planritning vilket jag tycket är ett minus. Läs mer
  • Hasije D skrev om Fastighetsbyrån Laxå
    Lätt åtkomlig,kontoret ligger på rätt plats.Man får hjälp att sälja eller köpa bostad.Kunig,duktig handläggare.Tacksam för all hjälp.Jag rekomenderar fastighetsbyrån och mäklaren. Läs mer
  • Birgitta Elisabet P skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Köpt och sålt hus i Hasselfors.
    Alltid tillgänglig
    Alltid på bra humör
    Alltid svar på frågor
    Kunnig
    Rekommenderas Läs mer
  • Alexsandra Marina C
    Alexsandra Marina C skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Andreas hjälpte oss att sälja fastigheten, Villa Porla. Vi är mycket nöjda med hans jobb. Affären gick snabbt och smidigt och alla parter nöjda. Läs mer
  • Berit Sylvia Elisabeth N skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Vi har sålt vårt fritidshus.Vi är väldigt nöjda med Andreas.Vi fick mycket bra hjälp.Berit o L-G Nordström Läs mer
  • Karl Mattias Å skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Trevligt och professionellt bemötande vid försäljning av fritidshus. Läs mer
  • Mahshid S
    Mahshid S skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Vi har köpt ett året runt fritidshus via Andreas Jinnestrand. Hela processen från första kontakten sköttes väldigt bra och professionellt av mäklaren Andreas. Extra visning och mycket bra service av Andreas gjorde att köpet gick till väldigt snabbt och smidigt. Både vi som köparen och säljarna var mycket nöjda med det hela. Han var tillgänglig under den intensiva tiden och fixade förhandlingen mycket bra mellan vi och säljarna! Vi har sålt och köpt flera fastigheter under de senaste åren och Andreas gav oss det lilla extra i samband med köpet.Mycket bra jobbat! Läs mer
  • Maria Esther H
    Maria Esther H skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Jag sålde en liten villa och Andreas var engagerad från början till slut av processen, vilken gjorde att jag kände mig trygg. Läs mer
  • Susanne E skrev om Fastighetsbyrån Laxå
    Suveränt bemötande där allt följdes upp på ett riktigt bra sätt! Läs mer
  • Tom o skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Trevlig och professionellt bemötande Läs mer
  • Karl Göran Holger J skrev om Fastighetsbyrån Laxå
    väl värt pengarna bra respons Läs mer
  • Berit Sylvia Elisabeth N skrev om Fastighetsbyrån Laxå
    Mäklaren har bemött oss bra .Mäklararvodet kan väl alltid ifrågasättas. Läs mer
  • Stefan H skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Sålt ett småhus som sommarbostad.
    Andreas tog tag i affären berättade om dom olika stegen gav förslag på den status huset skall vara i på visningsdagen. Ordnade besiktning, fotografering och annonsering på ett för oss smidigt och bra vis. Hans upplägg på huset mot marknad var väl genomtänkt och resulterade i en ganska snabb affär med en budgivning som final.
    Jag är Mycket nöjd med Andreas han är kunnig på husmarknaden i vår del av länet och informerar löpande på ett mycket bra sätt under hela sälj processen. Jag är en Mycket nöjd kund. Tack. Läs mer
  • Andreas G skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Bostadsrätt i Laxå. Bra mäklare men dålig återkoppling efter vi skrivit på avtalet.
    Hade två frågor och har inte fått svar på och en halv vecka... Läs mer
  • Stefan H skrev om Fastighetsbyrån Laxå
    Bästa tänkbara mäklare med en service och en kunskap på högsta nivå. Läs mer
  • Henrik E skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Sålde min bostadsrätt genom Andreas försorg och är mycket imponerad av hur han utförde uppdraget. Jag hade en sällsynt otur med hela två köpare efter en utdragen process som berodde på köparnas sida. Ändå lyckas Andreas "skaka liv" i en tredje budgivare som vi båda trodde var ute ur bilden sedan länge vilken jag nu också har gjort affär med. Genom Andreas förtjänstfulla arbete slapp jag en ny försäljningsomgång som troligen hade lett till ett sämre resultat. Läs mer
  • Peder B skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Vi har köpt en villa i Laxå. Trevlig och tog sig tid för oss som intressenter vid visningen. Läs mer
  • Marita T
    Marita T skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Tålmodig en mäklare som man verkligen litar på , korrekt och trevlig. Snabb försäljning.
    Mer kan man inte begära varken som kund eller köpare! Läs mer
  • Reza A skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Jag tycker att det var en positiv upplevelse för mig när det gäller bemötande med fastighetsbyrån i Laxå.
    Mvh/Reza Läs mer
  • Lie L skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Andreas är kunnig och skött sitt uppdrag åt mig perfekt 👍 Läs mer
  • Moa K skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Han är jätte bra. Bästa mäklaren! Känns tryggt att ha honom vid mitt första husköp. Läs mer
  • Brith-marie G skrev om Fastighetsbyrån Laxå
    Snabb och bra affär med försäljningen. Läs mer
  • Sven Erik W skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    ett korrekt och proffsigt agerande vi är jätte nöjda med
    anrdreas jinnestrands arbete med vårt uppdrag Läs mer
  • Yngve S skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Bra bemötande och proffsigt intryck.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Inge R skrev om Fastighetsbyrån Laxå
    Duktiga på att presentera huset i bild och text
    Snabbhet i hanteringen alla bra tips inför försäljningen Läs mer
  • Anita G skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Som säljare är Andreas helt suvurän lyssnar kommer med förslag gör ett pålitligt möte mellan säljare och köpare han är en SÄLJARE för kunderna Läs mer
  • Sven L skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Bra mäklare som hjälpte oss på flera olika sätt .
    Vi kan varmt rekommendera honom

Mvh Sven Lindahl Läs mer
  • Tobias P skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Mycket bra och kunnig. Svarade på alla frågor och mer därtill. Läs mer
  • Maria W skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Snabba svar och tillmötesgående, ihop med att vara väl inarbetade på orten gjorde att jag valde Fastighetsbyrån som mäklare. Andreas skötte affären både snabbt och smidigt - till ett pris över förväntan :) Läs mer
  • Mats N skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Andreas uppträdde mycket proffsigt.
    Hans erfarenhet hjälpte oss att hantera de låga inledningsbuden. Vi är mycket nöjda med honom! Läs mer
  • Mikael K skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Kunnig och påläst. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Henrik L skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Bra bemötande och ett proffsigt intryck. Kan klart rekommendera Andreas! Läs mer
  • Lars Olov O skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Vi har inget att anmärka.Det var positivt från början till slut. Läs mer
  • Louise D
    Louise D skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Jag upplever ett professionellt bemötande. Trevlig, tillgänglig för frågor och allt har funkat fint hittills. Läs mer
  • Jörgen F skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Har visat kunskap och serviceanda Vi har inte avslutat affären ännu. Läs mer
  • Morgan P skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Hej affären är inte klar ännu. Så ni får vänta på betyg Läs mer
  • Henric H skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Tycker att återkopplingen fungerat kanon samt att han lyssnat på mina önskemål! :) Läs mer
  • Marianne M skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Professionellt bemötande. Kunnig, lugn, vänlig och trovärdig.
    Absolut en person jag skulle rekommendera. Läs mer
  • Margit P skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Allt fungerad enkelt och smärtfritt.
    Bra kommunikation mellan oss som kund och med er som mäklare, ger ett fint förtroende och trygghet. Läs mer
  • Per-olov E skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Bara bra! Tillmötesgående, hjälpsam Läs mer
  • Erika T skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Glatt trevligt och proffsigt bemötande.
    Lätt att få tag på, eller kontakter mig snabbt om han varit upptagen. Läs mer
  • Maria T skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Bra service och snabb affär betyder mycket för kunden😃👍 Läs mer
  • Elin H skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Vår uppfattning är att Andreas inte tog in all information som fanns om fastigheten och skulle behöva hjälp med att lära sig att kommunicera med sina kunder. Kanske även vidga vyerna, se möjligheter, tänka utanför ramarna.
    Själva försäljningen gick misstänkt enkelt och vi undrar om köparens intresse verkligen togs tillvara.
    Ur vårt perspektiv är betyget "acceptabelt" - eg mellan "inte alls bra" och "helt ok". Läs mer
  • Berith E skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Väl bemött av mäklare. Kände att jag kunde ställa vilka frågor som helst och fick hjälp. Mycket nöjd Läs mer
  • Sonja R skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Andreas är en mäklare som är trevlig mot både säljare och köpare . Känd på orten ! Det är ett plus Läs mer
  • Ari S skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Han var kunnig, hjälpsam och trevlig. Upplevelsen av Fastighetsbyrån blev positiv.
    Fastighetsbyrån i Solna, där vi bor fortfarande, har inte flyttat än kontaktade oss kort efter köpet och undrade om vi kommer att sälja snart. Vårat svar var osäker men kom överens med att mäklaren skulle kontakta oss åter i augusti. Men han har inte ringt. Vi väntade faktisk lite om det. Fast än är det ingen bråttom. Läs mer
  • Bjarke B skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Very professional and good.
    Very good to ansvers my questions. Läs mer
  • Lars Gustav A skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    De va jättebra , de måste dom väl vara när dom kan sälja hus i Hasselfors. Jag är nöjd med allting! Läs mer
  • Simon H skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Mycket positiv bra kundbemötande och en väl genomförd husaffär. Läs mer

Centrumhuset, 695 30 Laxå