Fastighetsbyrån Laxå

Fastighetsbyrån Laxå

Välkommen till Fastighetsbyrån i Laxå!

Nära till skog, sjöar och vacker natur på smidigt avstånd från både Stockholm och Göteborg. Tack vare närheten till Örebro flygplats, järnvägen och E20 som går genom staden är det lätt att ta sig runt både i Sverige och utomlands.

Funderar du på att flytta hit eller flytta i området? Vi vill att du ska göra en så bra bostadsaffär som möjligt, oavsett om du vill sälja eller köpa, och vi arbetar alltid med personligt engagemang och affärsmässighet.

Kontakta oss gärna, eller kom in på kontoret och ställ dina frågor till oss direkt!

Läs vad 115 kunder tycker om Fastighetsbyrån Laxå 2

• Thomas B
    2021-06-15
    Vi är helt nöjda
    Fastighets affären välskött och
    bra på alla sätt
    ThomasBacknert
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    2021-06-12
    Proffsig och full koll👍🏻 Kände oss trygga i vårt husköp
  • Louise D
    2021-06-12
    Det har flytit på bra. Stor erfarenhet om området så känns bra.
  • Sofia S
    2021-06-11
    Bra och personlig. Lätt att bolla med.
  • köpte en tomt med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    2021-06-10
    Han var super trevlig och väldigt kompetent. Lyssnade bra och gav bra förslag. Toppen helt enkelt.
    2021-06-10
    Hoppas fler får möjligheten att få Andreas som mäklare, alltid åtkomlig och snabb att kunna svara på frågorna vi hade.
    Johan Brauner
    2021-06-10
    Han kan sitt område vilket är en stor fördel! Super att han har digitala visningar också.
    Dom kan gott fortsätta efter pandemin.
    Andreas är lugn och inte så gå-påig som mäklare kan vara! Mycket uppskattat.
    Mvh Carina Ejmert
    2021-05-30
    köp av villa, alltid trevligt bemötande, mäklaren hade god kunskap om bostaden vi köpte, hjälpsam, vi är mycket nöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    2021-05-29
    Sålt en villa. Mycket bra och proffsigt bemötande. Raka puckar redan från början. Tydlig information hela vägen och bra feedback på hur jag skulle förhålla mig.Hoppades att det skulle gå snabbt och det gjorde det.Inga problem med kostnaden då jag tycker mig fått full valuta för den.
    Med beröm godkänd insats.
    2021-05-24
    Köpte en Villa
    Andreas bemötande är utmärkt, visar mycket respekt, glädje, professionalism, trygghet, han svarar omedelbart när man kontaktar honom.
    Mina förväntningar har blivit uppfylld gällande hur huset ser ut. Han hade mycket kunskap om villas besiktning.
    Upplevelse, var otroligt trevligt och säkert och snabb!
    2021-05-20
    Vi har sålt ett fritidshus genom fastighetsbyrån och Andreas Jinnestrand. Vi har blivit väl bemötta av Andreas han har varit både proffsig och levt upp till de förväntningar vi hade innan.
    Vi rekommenderar Andreas till andra som vill sälja sitt hus.
    2021-05-11
    Solgt hus.
    Meget positiv, informativt og profesjonelt.
    Andreas har totalt sett gjort en utmerket god jobb på alle måter.
    Som megler anbefaler jeg han på det aller beste.
    Han får mitt beste betyg!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    • Almby
    2021-05-03
    Min andra husförsäljning med hjälp av Andreas och jag är mycket nöjd.
    Pålitlig och tillgänglig mäklare med positiv inställning. Jag skulle definitivt rekommendera honom till andra och anlita honom igen.
    2021-03-27
    Vi har sålt en villa i Laxå.
    Allt fungerade bra som vi hade förväntat oss och det gick väldigt snabbt.
    Bra förberett från Andreas sida.
    Bra bemötande.
    2021-03-26
    Har sålt ett gammalt missionshus byggt 1920.
    Allt sköttes på ett professionellt sätt
    och Andreas är väldigt kunnig.
    Har bara gott att säga om honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    2020-12-05
    Allmänt bra och inget att påpeka!
  • Frederick K
    2020-09-30
    Okomplicerad. Allt gick smidigt. Kan jag bara rekommendera.
    2020-08-11
    Har både köpt och sålt fastighet med Andreas Jinnestrand som mäklare. Alltid Bäblivit väl bemött och är väldigt nöjd med mäklaren.
    2020-07-21
    Alt ar perfekt!
    Jag kopte hus i Hasselfors
    2020-07-05
    En villa med utsikt över vattnet
    2020-06-06
    Kanonservice, han har ett enormt driv. Rekommenderar honom alla dagar i veckan!
    2020-05-26
    Andreas hjälpte oss på ett alldeles utmärkt sätt där han genom sin extremt höga kunskap och känsla för yrket fick till våra fastighetsaffärer precis som vi önskade och vi fick våran fastighet såld för över det begärda priset samt lyckades hitta en ny på ett väldigt bra sätt med hjälp av honom. Vi är väldigt nöjda!
    2020-04-28
    Köpte en ljuvlig fastighet i Finnerödja, ett paradis kan man säga.
    Visningen vi fick och genom hela affären var klockren och bra service från Andreas.
    • Bruket
    2020-03-08
    Jag har köpt ett flerbostadshus i nystartat AB vilket han hade ingen erfarenhet av och därmed inte kunde vara behjälplig. Han borde ha tackat nej till uppdraget
    2020-03-05
    Köpte Villa.
    Bra information och proffsig!
    Matchade mina förväntningar
    2020-02-16
    Sålt en villa. Bra bemötande av mäklaren. Saknade lite uppdatering efter visningarna av huset. Men totala i upplevelsen är bra.
    2020-01-25
    Köpt hus. Mycket bra bemötande .
    2020-01-24
    En mycket bra och trevlig mäklare som rekommenderas starkt.
    Vi kommer att anlita honom igen när vi säljer våra andra hus.
    mvh Stefan Skagersten.
    2020-01-05
    Vi har köpt ett fritidsboende.
    Mäklaren skötte sina uppgifter vid visningen dock var stället så mycket bättre än vi förväntat oss att vi inte trodde det skulle bli aktuellt så vi engagerade oss inte så mycket vid visningstillfället.
    När det sedan blev så gick allt mycket snabbt och proffsigt till. Han tog tom kontakt med F-byrån i vår stad för att hjälpa till att allt gick fort, enligt vårt önskemål.
    Jag tycker att mäklaren gjorde ett mycket bra jobb, eventuellt lite mer än man kan förvänta sig. Han kontaktade oss på kvällen t ex, säkert efter ordinarie arbetstid.
    Kan verkligen rekommendera Andreas som mäklare.
    2020-01-01
    Sålt en vill i Röfors.
    Andreas har gjort ett bra arbete som mäklare.
    Jag hade inga större förväntningar p,g,a att jag inte
    visste hur marknaden såg i Laxå kommun.

Jag är nöjd med allt.
    2019-12-08
    Över förväntan. Affären gick mycket snabbt och smidigt. Jag är jättenöjd med Andreas.
  • Gustav B
    2019-12-07
    Köpt gård och sålt villa.
    Allt gått smidigt och fick bra betalt för villan.
    Trevlig och kunnig mäklare.
    2019-12-06
    Kunnig, lyhörd och lösningsorienterad.
    2019-12-06
    Vi sålde vårt hus med Andreas. Vi valde honom för hans lokalkännedom och proffsighet och vi är jättenöjda. Tack Andreas!

Cecilia och Urban
    2019-11-19
    "Vi har sålt villan.
    Andreas kunnig, lugn och trevlig.
    Allt fungerade jättebra."
    -Arvo.
    2019-11-17
    Bra bemötande på visning och kändes trygg när vi höll på med husköp för första gången.
    Rekommenderas varmt!
    2019-11-15
    Har sålt villa, är fullständigt nöjd med Andreas, saklig professionell lugn och trevlig, (litade fullständigt på honom)
    2019-11-11
    Allt har avlöpt smidigt och snabbt.
    Mkt duktig att förklara alla faser. Snabba svar om man undrat över något.
    Dessutom jättetrevlig!
    2019-11-03
    Vi har köpt ett fritidshus.
    Mäklaren bemötte oss seriöst och kunnigt.
    Affären genomfördes snabbt, smidigt och utan trassel.
    Vi rekommenderar honom varmt.
  • Karl Jonas K
    2019-10-28
    Bra o kunnig god kontakt - trevligt bemötande på alla sätt
    2019-10-26
    försäljning av hus utanför litet samhälle
    förväntningar jag hade var att eftersom huset på lansbygden kan det ta lite tid att hitta köpare
    trevlig och kunnig mäklare- ordnade många visningar och hus sålt enligt tidplan
    2019-10-20
    Köpt bostad genom Andreas Jinnestrand, bemötandet kan inte ha varit bättre än det vi fick.
    Andreas är rätt kille på rätt plats.
    Bra jobbat och snabba svar.
    2019-10-10
    Ärlig, engagerad och rak. No bullshit.
  • Henrik E
    2019-10-01
    Köpt nygatan 11 Hasselfors.
    Blev mycket trevligt bemött vid visning och fick bra uppdateringar under budgivningen .
    Väldigt smidig affär
    2019-08-28
    Har varit väldigt hjälpsam med allt
    2019-08-21
    Köpte hus i porla
    Han är duktig
    Till minst100
    Mycket nöjd
    2019-08-14
    Hej, jag har fått hjälp med att sälja vårt hus. När Andreas fick ta över som mäklare gick det fort att få det sålt. Jag har bara positiva erfarenheter att säga om Andreas. Han är lyhörd och mycket trevlig.
    2019-07-06
    Sålt blåbärsstigen 7
    Har haft förtroende för andreas och han gjorde det vi förväntat oss .
    • Askersund
    2019-07-04
    Har sålt ett gammalt hus som är ett rivningsobjekt som jag ser det. Läget på fastigheten är dock ett utav Askersunds absolut bästa enligt min uppfattning.
    Bemötande och engagemang av Andreas har kort och gott varit bra.
    Förväntningen var att få ut begärt pris, vilket jag fick.
    Sammanfattningsvis så har försäljningsprocessen genomförts till min belåtenhet och kommunikation/dialogen har varit bra.

Mats Eriksson
    2019-06-19
    En bra kunnig mäklare som ger sort förtroende och goda kunskaper om objektet och området