Mäklare Örebro Laxå Fastighetsbyrån Laxå Andreas Jinnestrand
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-04

Läs vad 58 Läs vad Andreas Jinnestrand

• Andrew Heaton W sålde en tomt med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2019-05-04

Andreas har varit till stor hjälp med att snabbt hitta en köpare till vår tomt - till skillnad från den förste mäklaren vi hade. Han har varit tydlig och snabb då vi har haft frågor eller undrat över något. Han har också varit mycket flexibel då han har arrangerat möten med mäklare, köpare ,säljare och/eller bank och har ordnat allt på ett mycket smidigt sätt.
    Dessutom har han erbjudit sig att hjälpa till vid nästa års deklaration vad gäller skatteavdrag. Läs mer
  • Eva A köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2019-04-30

Finnerödja
    Köpt fastighet i Finnerödja. Läs mer
  • Björn H köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2019-04-01

Hasselfors
    Vi köpte ett fritidshus.
    Kompetent mäklare, ärlig, och snabb på att svara på funderingar vi hade. Affären gick smidigt.. vi har stort förtroende för honom. Läs mer
  • Hasije D sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2018-11-17

Sålde huset.Andreas beskrev huset som det var i verkligheten.Han är duktig,kunnig och hjälpte till med att beskriva husets skick.Han möte oss med respekt och snällhet.Jag förväntade mig att skulle sammanfatta husets skick,i en tydlig,klar och lättläst form,och det gjorde han utmärkt.Jag och familjen var glada som hade honom som mäklare.Om jag köper nåt här där jag bor så funderar vi att ha honom som mäklare.Tack Andreas. Läs mer
  • Monica J köpte sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2018-11-16

Jag har köpt en villa. Andreas har i stort sett varit bra, gett den information som jag efterfrågat, men ibland varit svår att nå.
    De objekt jag tittat på, vilket är några stycken,har i flera fall saknat planritning vilket jag tycket är ett minus. Läs mer
  • Birgitta Elisabet P köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2018-10-15

Hasselfors
    Köpt och sålt hus i Hasselfors.
    Alltid tillgänglig
    Alltid på bra humör
    Alltid svar på frågor
    Kunnig
    Rekommenderas Läs mer
  • Alexsandra Marina C
    Alexsandra Marina C sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2018-09-17

Andreas hjälpte oss att sälja fastigheten, Villa Porla. Vi är mycket nöjda med hans jobb. Affären gick snabbt och smidigt och alla parter nöjda. Läs mer
  • Berit Sylvia Elisabeth N sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2018-09-13

Vi har sålt vårt fritidshus.Vi är väldigt nöjda med Andreas.Vi fick mycket bra hjälp.Berit o L-G Nordström Läs mer
  • Karl Mattias Å sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2018-09-13

Trevligt och professionellt bemötande vid försäljning av fritidshus. Läs mer
  • Mahshid S
    Mahshid S köpte sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2018-09-11

Vi har köpt ett året runt fritidshus via Andreas Jinnestrand. Hela processen från första kontakten sköttes väldigt bra och professionellt av mäklaren Andreas. Extra visning och mycket bra service av Andreas gjorde att köpet gick till väldigt snabbt och smidigt. Både vi som köparen och säljarna var mycket nöjda med det hela. Han var tillgänglig under den intensiva tiden och fixade förhandlingen mycket bra mellan vi och säljarna! Vi har sålt och köpt flera fastigheter under de senaste åren och Andreas gav oss det lilla extra i samband med köpet.Mycket bra jobbat! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Laxå

Andreas Jinnestrand