Andreas Jinnestrand
Registrerad mäklare sedan 2010-02-09
Aktiv på Reco.se sedan 2016-03-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 88 Läs vad Andreas Jinnestrand

• Andreas L sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2020-06-06

Kanonservice, han har ett enormt driv. Rekommenderar honom alla dagar i veckan! Läs mer
  • Clas J sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2020-05-26

Tived
    Andreas hjälpte oss på ett alldeles utmärkt sätt där han genom sin extremt höga kunskap och känsla för yrket fick till våra fastighetsaffärer precis som vi önskade och vi fick våran fastighet såld för över det begärda priset samt lyckades hitta en ny på ett väldigt bra sätt med hjälp av honom. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Rolf L köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2020-04-28

Finnerödja
    Köpte en ljuvlig fastighet i Finnerödja, ett paradis kan man säga.
    Visningen vi fick och genom hela affären var klockren och bra service från Andreas. Läs mer
  • Stefan D köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2020-03-08

Bruket
    Jag har köpt ett flerbostadshus i nystartat AB vilket han hade ingen erfarenhet av och därmed inte kunde vara behjälplig. Han borde ha tackat nej till uppdraget Läs mer
  • Thimmy B köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2020-03-05

Köpte Villa.
    Bra information och proffsig!
    Matchade mina förväntningar Läs mer
  • Margareta Katarina Elisabeth W sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2020-02-16

Laxå
    Sålt en villa. Bra bemötande av mäklaren. Saknade lite uppdatering efter visningarna av huset. Men totala i upplevelsen är bra. Läs mer
  • Anneth B köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2020-01-25

Finnerödja
    Köpt hus. Mycket bra bemötande . Läs mer
  • Jan Stefan S sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2020-01-24

Laxå
    En mycket bra och trevlig mäklare som rekommenderas starkt.
    Vi kommer att anlita honom igen när vi säljer våra andra hus.
    mvh Stefan Skagersten. Läs mer
  • Inger A köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2020-01-05

Vi har köpt ett fritidsboende.
    Mäklaren skötte sina uppgifter vid visningen dock var stället så mycket bättre än vi förväntat oss att vi inte trodde det skulle bli aktuellt så vi engagerade oss inte så mycket vid visningstillfället.
    När det sedan blev så gick allt mycket snabbt och proffsigt till. Han tog tom kontakt med F-byrån i vår stad för att hjälpa till att allt gick fort, enligt vårt önskemål.
    Jag tycker att mäklaren gjorde ett mycket bra jobb, eventuellt lite mer än man kan förvänta sig. Han kontaktade oss på kvällen t ex, säkert efter ordinarie arbetstid.
    Kan verkligen rekommendera Andreas som mäklare. Läs mer
  • Ulf Lennart N sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2020-01-01

Sålt en vill i Röfors.
    Andreas har gjort ett bra arbete som mäklare.
    Jag hade inga större förväntningar p,g,a att jag inte
    visste hur marknaden såg i Laxå kommun.

Jag är nöjd med allt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Laxå

Andreas Jinnestrand