Andreas Jinnestrand

Andreas Jinnestrand

Andreas Jinnestrand är mäklare på Fastighetsbyrån Laxå

Andreas Jinnestrand har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Andreas Jinnestrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.7. Andreas Jinnestrand har haft 62 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 148 Läs vad Andreas Jinnestrand

• köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    2022-07-28 Verifierad kund
    Trevligt och kunnig om området.
    • Laxå
    2022-07-16 Verifierad kund
    Jag tycker att Andreas Jinnestrand skötte sig exemplariskt och gjorde sitt yttersta för att jag som köpare skulle känna mig trygg och bekväm. Förstklassig service!
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    • Laxå
    2022-06-30 Verifierad kund
    Hej, mäklare Andreas var väldigt närvarande när det gällde att huset skulle säljas. För oss kändes det mörkt att få huset sålt under en sommar. Husägare hade ett boende klart i en annan kommun.Genom samtal och sms med mäklare kunde vi få svar på våra frågor och hur vi skulle tänka. Och när beskedet kommer att huset är sålt var det en lättnad känsla.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Bemötandet var gott.

Våra förväntningar överträffades eftersom priset på huset nästan nåddes. Jag hade inte förväntat detta eftersom läget för försäljning just nu har försämrats.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Utmärkt

Förväntningarna var att han skulle sälja huset snabbt vilket han gjorde.
    Vi själva hade trott på ett lägre pris men hans bedömning av priset visade sig vara rätt.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött, snabbt kontaktat när jag önskade kontakt. Fick svar på alla mina frågor med gott humör och stort tålamod av mäklaren.
    • Tived
    2022-05-05 Verifierad kund
    Andreas är alltid tillgänglig och otroligt snabb med att återkoppla om man har frågor. Professionell, kunnig och alltid ett trevligt bemötande.
    • Hasselfors
    2022-04-07 Verifierad kund
    Andreas är bästa märklare vi har haft att göra med!
    2022-04-07 Verifierad kund
    Super bra bemötande. Han tog sig tid att lyssna på oss och uppfyllde våra förväntningar. Han svara alltid snabbt om vi hade frågor och hjälpte oss även att hitta en hyresvärd som hade lediga lägenheter.
    Super bra verkligen!
    2022-04-07 Verifierad kund
    Väldigt professionell och trevligt bemötande