Andreas Jinnestrand

Andreas Jinnestrand

Andreas Jinnestrand är mäklare på Fastighetsbyrån Laxå

Andreas Jinnestrand har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Andreas Jinnestrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.6. Andreas Jinnestrand har haft 26 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

171 omdömen om Andreas Jinnestrand

Sedan starten hos Reco 2016
Daniel L

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🏠👍

Svar från Andreas Jinnestrand

Tack Daniel, ett nöje att träffa er och få hjälpa er med er husaffär.

Britt-marie T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
Askersund

Trevlig mäklare , som proffesionellt ledde oss genom vårt lägenhetsköp

Svar från Andreas Jinnestrand

Tack Britt-Marie och grattis återigen till ert köp, kommer bli toppenbra för er.

Anneli A
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

Endast haft kort kontakt med Andreas då jag önskade en länk till visningen. Därefter hade han semester.

Svar från Andreas Jinnestrand

Hej Anneli, hoppas er fortsatta kontakt med mina kollegor blev positiv den med. Grattis till ert nya boende.

Kersti B
Tived

Positivt bemötande på ett professionellt sätt.

Svar från Andreas Jinnestrand

Tack Kersti, vår första visning vid huset kommer jag för alltid bära med mig som ett väldigt roligt minne :)

Eva Anne-Christine J
Sålde en tomt med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

En mycket trevlig och positiv person

Svar från Andreas Jinnestrand

Stort tack för det. Har varit ett nöje att få jobba med er och er försäljning.

Birgitta M
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
Finnerödja

Andreas har varit oss behjälplig både då vi köpte våran bostad Skagerholmsvägen 33 och när vi nu sålde våran bostad. Har upplevt. Andreas väldigt trygg och lugn, han har varit proffsig. Lite dåliga att svara på Mail, men förstår att det kan bli mycket ibland. Tack Andreas!

Svar från Andreas Jinnestrand

Tack för er fina reco Birgitta, så roligt och givande att få hjälpa er i er bostadsresa.

Sören L
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
Laxå

Väl bemött.Det har funkat jättebra

Tack Sören, är ett nöje att få arbeta med er. Vi ses på tillträdet. /Andreas

Bodil S
Laxå

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare Vet inte vad man kan önska sig mer än vad Andreas bidrog med och jag har haft kontakt med flera mäklare

Svar från Andreas Jinnestrand

Tack Bodil för dina fina ord, det värmer verkligen. Ska bli så trevligt att få se er i Laxå mer frekvent framåt. Grattis till ert nya boende. /Andreas

Karin P
Laxå

Mycket tillmötesgående och trevlig, lätt att gå tag på.

Svar från Andreas Jinnestrand

Tack Karin och jag passar återigen på att välkomna dig till Laxå. Lycka till nu med kommande renovering och trädgårdsarbete, ska bli så kul att följa din framfart. /Andreas

John A
Finnerödja

Han är en bra mäklare och kan sitt jobb !

Svar från Andreas Jinnestrand

Hej John och tack för ditt lämnade omdöme, så roligt att få hjälpa er i ert fritidshusköp. Ses på tillträdet för överlämning av nycklar mm.