Mäklare Örebro Laxå Fastighetsbyrån Laxå Andreas Jinnestrand
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-07

Läs vad 63 Läs vad Andreas Jinnestrand

• Dimitrios K köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2019-08-21

Köpte hus i porla
    Han är duktig
    Till minst100
    Mycket nöjd Läs mer
  • Harriet K sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2019-08-14

Hasselfors
    Hej, jag har fått hjälp med att sälja vårt hus. När Andreas fick ta över som mäklare gick det fort att få det sålt. Jag har bara positiva erfarenheter att säga om Andreas. Han är lyhörd och mycket trevlig. Läs mer
  • Tomas H sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2019-07-06

Laxå
    Sålt blåbärsstigen 7
    Har haft förtroende för andreas och han gjorde det vi förväntat oss . Läs mer
  • Mats Åke E sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2019-07-04

Askersund
    Har sålt ett gammalt hus som är ett rivningsobjekt som jag ser det. Läget på fastigheten är dock ett utav Askersunds absolut bästa enligt min uppfattning.
    Bemötande och engagemang av Andreas har kort och gott varit bra.
    Förväntningen var att få ut begärt pris, vilket jag fick.
    Sammanfattningsvis så har försäljningsprocessen genomförts till min belåtenhet och kommunikation/dialogen har varit bra.

Mats Eriksson Läs mer
  • Tomas I köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2019-06-19

Tived
    En bra kunnig mäklare som ger sort förtroende och goda kunskaper om objektet och området Läs mer
  • Andrew Heaton W sålde en tomt med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2019-05-04

Andreas har varit till stor hjälp med att snabbt hitta en köpare till vår tomt - till skillnad från den förste mäklaren vi hade. Han har varit tydlig och snabb då vi har haft frågor eller undrat över något. Han har också varit mycket flexibel då han har arrangerat möten med mäklare, köpare ,säljare och/eller bank och har ordnat allt på ett mycket smidigt sätt.
    Dessutom har han erbjudit sig att hjälpa till vid nästa års deklaration vad gäller skatteavdrag. Läs mer
  • Eva A köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2019-04-30

Finnerödja
    Köpt fastighet i Finnerödja. Läs mer
  • Björn H köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2019-04-01

Hasselfors
    Vi köpte ett fritidshus.
    Kompetent mäklare, ärlig, och snabb på att svara på funderingar vi hade. Affären gick smidigt.. vi har stort förtroende för honom. Läs mer
  • Hasije D sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2018-11-17

Sålde huset.Andreas beskrev huset som det var i verkligheten.Han är duktig,kunnig och hjälpte till med att beskriva husets skick.Han möte oss med respekt och snällhet.Jag förväntade mig att skulle sammanfatta husets skick,i en tydlig,klar och lättläst form,och det gjorde han utmärkt.Jag och familjen var glada som hade honom som mäklare.Om jag köper nåt här där jag bor så funderar vi att ha honom som mäklare.Tack Andreas. Läs mer
  • Monica J köpte sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

2018-11-16

Jag har köpt en villa. Andreas har i stort sett varit bra, gett den information som jag efterfrågat, men ibland varit svår att nå.
    De objekt jag tittat på, vilket är några stycken,har i flera fall saknat planritning vilket jag tycket är ett minus. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Laxå

Andreas Jinnestrand