Mäklare Örebro Laxå Fastighetsbyrån Laxå Andreas Jinnestrand
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 55 kunder tycker om Andreas Jinnestrand

• Hasije D sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Sålde huset.Andreas beskrev huset som det var i verkligheten.Han är duktig,kunnig och hjälpte till med att beskriva husets skick.Han möte oss med respekt och snällhet.Jag förväntade mig att skulle sammanfatta husets skick,i en tydlig,klar och lättläst form,och det gjorde han utmärkt.Jag och familjen var glada som hade honom som mäklare.Om jag köper nåt här där jag bor så funderar vi att ha honom som mäklare.Tack Andreas. Läs mer
  • Monica J köpte sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Jag har köpt en villa. Andreas har i stort sett varit bra, gett den information som jag efterfrågat, men ibland varit svår att nå.
    De objekt jag tittat på, vilket är några stycken,har i flera fall saknat planritning vilket jag tycket är ett minus. Läs mer
  • Birgitta Elisabet P köpte sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Köpt och sålt hus i Hasselfors.
    Alltid tillgänglig
    Alltid på bra humör
    Alltid svar på frågor
    Kunnig
    Rekommenderas Läs mer
  • Alexsandra Marina C
    Alexsandra Marina C sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Andreas hjälpte oss att sälja fastigheten, Villa Porla. Vi är mycket nöjda med hans jobb. Affären gick snabbt och smidigt och alla parter nöjda. Läs mer
  • Berit Sylvia Elisabeth N sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Vi har sålt vårt fritidshus.Vi är väldigt nöjda med Andreas.Vi fick mycket bra hjälp.Berit o L-G Nordström Läs mer
  • Karl Mattias Å sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Trevligt och professionellt bemötande vid försäljning av fritidshus. Läs mer
  • Mahshid S
    Mahshid S köpte sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Vi har köpt ett året runt fritidshus via Andreas Jinnestrand. Hela processen från första kontakten sköttes väldigt bra och professionellt av mäklaren Andreas. Extra visning och mycket bra service av Andreas gjorde att köpet gick till väldigt snabbt och smidigt. Både vi som köparen och säljarna var mycket nöjda med det hela. Han var tillgänglig under den intensiva tiden och fixade förhandlingen mycket bra mellan vi och säljarna! Vi har sålt och köpt flera fastigheter under de senaste åren och Andreas gav oss det lilla extra i samband med köpet.Mycket bra jobbat! Läs mer
  • Maria Esther H
    Maria Esther H sålde sin bostad med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Jag sålde en liten villa och Andreas var engagerad från början till slut av processen, vilken gjorde att jag kände mig trygg. Läs mer
  • Tom o skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Trevlig och professionellt bemötande Läs mer
  • Stefan H skrev om Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå
    Sålt ett småhus som sommarbostad.
    Andreas tog tag i affären berättade om dom olika stegen gav förslag på den status huset skall vara i på visningsdagen. Ordnade besiktning, fotografering och annonsering på ett för oss smidigt och bra vis. Hans upplägg på huset mot marknad var väl genomtänkt och resulterade i en ganska snabb affär med en budgivning som final.
    Jag är Mycket nöjd med Andreas han är kunnig på husmarknaden i vår del av länet och informerar löpande på ett mycket bra sätt under hela sälj processen. Jag är en Mycket nöjd kund. Tack. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Laxå

Andreas Jinnestrand