Alla kategorier Mäklare Örebro Lindesberg Skogs- & Villamäklaren

Gusselhyttan 459, 711 95 Gusselby — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Skogs- & Villamäklaren

• Kerstin W
    Kerstin W skrev om Skogs- & Villamäklaren
    Vår familj har genomfört två fastighetsaffärer med hjälp av Skogs och Villamäklaren, vi fick hjälp långt utöver det vi förväntade. Mycket kunnig personal som mötte oss omtanke och hjärta. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Tom N
    Tom N skrev om Skogs- & Villamäklaren
    Bästa mäklaren vi haft hittills. Rak och bra.
    Överträffade våra förväntningar, kom t.ex. med K6 blanketten utan att vi behövde påminna. Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Skogs- & Villamäklaren
    Jag har anlitat dom vid flera tillfällen sen flera år tillbaka. Husvärderingar, försäljning privat när vi endast skrivit papper hos dom och försäljning med deras hjälp. Har även köpt ett par hus med dom som mäklare i husförsäljningen.
    Senast var årets slut 2016 när de sålde ett hus åt mig.
    Jag är jättenöjd med all deras hjälp alla gånger. De är tillmötesgående, serviceinriktade, flexibla, kunniga och trevliga.
    Dom finns till hjälp större delen av dygnet, svarar och hör av sig så fort de sett meddelande/mail eller samtal.
    Jag kommer fortsätta vända mig till dessa underbara människor även i framtiden.
    Jag rekommenderar dom varmt som mäklare! Läs mer
  • Pia G
    Pia G skrev om Skogs- & Villamäklaren
    Jag har anlitat dom vid flera husaffärer och är jättenöjd. De är kunniga, vänliga, tillmötesgående, serviceinriktade och finns tillgängliga för frågor och stöttning långt efter kontorstid när de borde vara lediga sen länge för kvällen. Jag kan varmt rekommendera dom som mäklare. Läs mer
    Malin B gillar detta
  • Erik
    Erik skrev om Skogs- & Villamäklaren
    Tänjde väldigt mycket på sanningen i annonsen. Svårt att få kontakt med, när vi väl fick det var intrycket oseriöst. Återkom inte med efterfrågade uppgifter och visade ett totalt ointresse för oss som köpare. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Skogs- & Villamäklaren
    Uselt uselt. Dålig service. Ringer inte tillbaka. För inte fram alla bud. Ingen bra mäklare. Läs mer

Bästa mäklarna i Lindesberg:

Peder C Peder C tycker: