Skogs- & Villamäklaren

3.8

13 omdömen om Skogs- & Villamäklaren

Gunilla E
Skrev om Skogs- & Villamäklaren

Saklig, tydlig, informativ om hur allt går till. Trevligt bemötande, tillgänglig. Snabb Annorlunda och spännande kontor.

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1119 omdömen 4.8 av 1119 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

Helen S
Skrev om Skogs- & Villamäklaren

Vi sålde vår fastighet under hösten/vintern 2022 och har bara positiva erfarenheter från den processen. Vår mäklare var alltid pålitlig, ödmjuk, respektfull och inlyssnade till oss som kunder och våra önskemål. Så fort något hände i processen kommunicerade hon detta direkt till oss vilket bidrog till att vi alltid kände oss informerade och inkluderade. Vi är mycket nöjda med Christina Kemperyd som mäklare. Hon gjorde verkligen sitt yttersta för att göra processen så smidig som möjligt. Tack! Vi kan varmt rekommendera henne och Skogs- och Villamäklaren när du ska sälja eller köpa bostad.

ROBERT K
Skrev om Skogs- & Villamäklaren

Har genomfört 2 st. fastighetsaffärer med skogs&villamäklarna och har enbart positiva erfarenheter av det. Väl genomfört arbete och trevligt bemötande.

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2176 omdömen 4.7 av 2176 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

KARIN S
Skrev om Skogs- & Villamäklaren

Jag ger högsta betyg till Skogs- och Villamäklaren! Jag har blivit så bra bemött och fått svar på mina frågor och blivit informerad om det som berör en fastighetsaffärer. Stort tack Christina! Professionella mäklare med stor kunskap och mycket god känsla för sina kunder. Jag rekommenderar verkligen Skogs- och Villamäklaren!

EVA L
Skrev om Skogs- & Villamäklaren

Undvik för allt i världen att köpa av denna mäklarfirman. De har en nedvärderande attityd gentemot köparen samt dennes kompetens. De står handfallna när något oväntat händer och har ingen handlingskraft. De förmedlar hus med falsk marknadsföring och anklagar köparen för påvisade dolda fel. Som köpare blir man av mäklaren anklagad för allt som är inkorrekt och fel. Skulle ge denna firma alla minus som finns och vill måna om mina medmänniskor som ska köpa. Köp för allt i världen genom en annan mäklare. Denna firma bör undvikas. Gör INTE fastighetsaffärer genom denna firma. Mycket besviken!

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2177 omdömen 4.8 av 2177 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe

Caroline E
Skrev om Skogs- & Villamäklaren

Är såå nöjd! De är trevliga, svarar alltid eller ringer upp om de är upptagna. Ett sms direkt när de är upptagna är att föredra än inget svar alls i min värld. De ringer ju alltid upp när de har tid! De gör allt i sin makt för att man ska ha en lyckad försäljning! De är också envisa och ger aldrig upp! Vill ni ha personlig service med det där lilla extra så är det Skogs- & Villamäklaren som gäller!

Mari D
Skrev om Skogs- & Villamäklaren

Håller med föregående, som beskrev hur mäklaren inte ringer tillbaka eller gör bud offentliga. Vi skulle sälja och det var en enda röra och soppa med en totalt oengagerad mäklare. Undrar hur många potentiella köpare som han missat... Verkar endast lägga ner energi på försäljningar i miljonklassen. När vi ringde för att få veta efter visning och annat, svarade de inte utan skickade sms. Oerhört dåligt! Kan inte rekommenderas.

EVA L gillar detta
Kerstin W
Skrev om Skogs- & Villamäklaren

Vår familj har genomfört två fastighetsaffärer med hjälp av Skogs och Villamäklaren, vi fick hjälp långt utöver det vi förväntade. Mycket kunnig personal som mötte oss omtanke och hjärta. Rekommenderas varmt.

Tom N
Skrev om Skogs- & Villamäklaren

Bästa mäklaren vi haft hittills. Rak och bra. Överträffade våra förväntningar, kom t.ex. med K6 blanketten utan att vi behövde påminna.

Malin B
Skrev om Skogs- & Villamäklaren

Jag har anlitat dom vid flera tillfällen sen flera år tillbaka. Husvärderingar, försäljning privat när vi endast skrivit papper hos dom och försäljning med deras hjälp. Har även köpt ett par hus med dom som mäklare i husförsäljningen. Senast var årets slut 2016 när de sålde ett hus åt mig. Jag är jättenöjd med all deras hjälp alla gånger. De är tillmötesgående, serviceinriktade, flexibla, kunniga och trevliga. Dom finns till hjälp större delen av dygnet, svarar och hör av sig så fort de sett meddelande/mail eller samtal....

Pia G
Skrev om Skogs- & Villamäklaren

Jag har anlitat dom vid flera husaffärer och är jättenöjd. De är kunniga, vänliga, tillmötesgående, serviceinriktade och finns tillgängliga för frågor och stöttning långt efter kontorstid när de borde vara lediga sen länge för kvällen. Jag kan varmt rekommendera dom som mäklare.

Malin B gillar detta
Erik
Skrev om Skogs- & Villamäklaren

Tänjde väldigt mycket på sanningen i annonsen. Svårt att få kontakt med, när vi väl fick det var intrycket oseriöst. Återkom inte med efterfrågade uppgifter och visade ett totalt ointresse för oss som köpare.

EVA L gillar detta
Lena S
Skrev om Skogs- & Villamäklaren

Uselt uselt. Dålig service. Ringer inte tillbaka. För inte fram alla bud. Ingen bra mäklare.