Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Köpmangatan 18, 692 25 Kumla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kumla!

Är det dags att köpa bostad i området runt Kumla eller Hallsberg? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi har god lokalkännedom här i Närketrakten och vet precis var du kan hitta rätt boende för dig och när det är dags att sälja eller köpa.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Faktum är att vi tillhör en mäklarkedja som funnits i hela 80 år och är en av de absolut största i Sverige. Det säger något om vår kompetens. Vi är måna om att du som kund ska hitta ditt drömboende, därför finns vi här under hela bostadsaffären.

Läs vad 149 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kumla

• 2020-11-19

Per-åke Gunnar Ö skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi blev väl bemötta av Sandra och hon levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-11-25 Sandra S svarar Per-åke Gunnar Ö
    Tack för att ni tog er tid och skrev en recommendation och härligt att jag levde upp till era förväntningar, det är alltid mitt mål! :)
  • 2020-11-16

Bernt A skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra bemötte oss glatt kunnigt och proffsigt, genom hela processen.
    B.A Läs mer
    2020-11-25 Sandra S svarar Bernt A
    Tack för era ord och ett gott samarbete! :)
  • 2020-11-14

Johan A skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sköter allt superproffsigt o tänker på allt , både för säljare o köpare . Läs mer
  • 2020-11-12

Barbro J skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet i Kumla.
    Mycket bra bemötande jag kände direkt att det skulle bli bra.
    Mäklaren var bra på att informera mej det kändes mycket tryggt.
    Jag är mycket nöjd har inget att klaga på. Fick även ett bra pris för lägenheten. Läs mer
  • 2020-11-08

Ellinor H skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra gav oss en trygg och lugn känsla kring vårt husköp. Hon var alltid trevlig och tillmötesgående. Svarade på alla dumma frågor en förstagångsköpare kan ha. Skulle rekommendera Sandra varje dag i veckan! Läs mer
    2020-11-17 Sandra S svarar Ellinor H
    Tack Ellinor för era fina ord! Så kul att ni hittat rätt hus och är säker på att ni kommer att trivas där i många år! Ses på tillträdet!
  • 2020-11-06

Fredrick H skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Helen sålde mitt hus till ett pris som skapade bra möjligheter inför mitt nya husköp, och har försökt hjälpa mig hitta rätt hus sedan mitt blev sålt. Läs mer
    2020-11-12 Helene Å svarar Fredrick H
    Tack Fredrick! Hoppas självklart att vi ska hitta ditt nya hem!
    Helene Å gillar detta
  • Åsa W

2020-11-06

Åsa W skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Professionell, trygg och sympatisk. Läs mer
    2020-11-12 Helene Å svarar Åsa W
    Tack Åsa för dina ord! Hoppas ni kommer trivas i huset :)
    Helene Å gillar detta
  • 2020-11-04

Göran G skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Att han tog sig tid på kvällen för att göra upp affären med oss och säljaren trodde jag inte det klara därför vi kunde köpa huset eftersom det skulle vara en visning till dagen därpå på förmiddagen och då kan det varit kört och ett högre pris. Utmerkt. Läs mer
    2020-11-11 Ludwig Å svarar Göran G
    Tack Göran för dom orden! Jag hoppas att ni blir nöjda med ert husköp!

• 2020-11-02

David G skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpte ett hus som Ludwig var mäklare för.
    Seriös och bra mäklare, med bra och snabb kontakt.
    Han hörde av sig innan visningen och frågade om man hade några funderingar eller frågor.

Köpet skedde väldigt snabbt efter visningen, där vi la ett bud utanför budgivnings processen, direkt till säljaren (via Ludwig), som säljaren gick med på.
    Ludwig ordnade och tog sig tid, så att vi skrev på redan samma söndag kväll.
    Visningen var bra upplagd och han hade koll på det mesta.
    Han gjorde allt han kunde för att det skulle bli en smidig affär mellan oss och säljaren.
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-11-11 Ludwig Å svarar David G
    Tack David för att du tog dig tiden att skriva en Reco om mig! Det gör mig väldigt glad att ni har upplevt mig som den fastighetsmäklare jag vill vara. Grattis till ett fint boende!

• Ove L

2020-11-02

Ove L skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt en enplansvilla
    Intresserad, engagerad, kunnig och öppen attityd
    Redan vid första visningen där 18 familjer kom på besök lyckades han få till ett bra avslut och affären gjordes upp samma dag.
    Mycket nöjd med sättet han skött affären från första mötet med rekommendationer om styling, försäkring m m.
    Kommer att rekommendera honom till bekanta i fortsättningen som tänker köpa eller sälja fastighet eller bostadsrätt. Läs mer
    2020-11-11 Ludwig Å svarar Ove L
    STORT TACK för dom fina orden Ove! Jag uppskattar det verkligen! Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende!

• 2020-10-27

Marina S skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag har köpt ett hus. Mäklaren Sandra var tillgänglig från första samtal, var jätte hjälpsam. Hon levde upp alla mina förväntningar jag hade från en mäklare, det bästa mäklare i Örebro län. Läs mer
    2020-11-02 Sandra S svarar Marina S
    Tack Marina för dina fina ord! Det värmer! Önskar dig all lycka i nya huset! :)
  • 2020-10-23

Erik Gunnar E skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Sandra

Med sin trevliga personlighet har hon hjälpt inte bara oss utan även presumtiva köpare på ett proffsigt sätt.

Sandra har varit lätt att nå och varit snabb att återkoppla när vi haft någon fråga. Hon är påläst och kunnig i sin yrkesroll.

Vi kan varmt rekommendera Sandra som mäklare Läs mer
    2020-11-02 Sandra S svarar Erik Gunnar E
    Tack för att ni tog er tid och skrev en recension. Blir glad av era ord och att jag lyckas förmedla det jag eftersträvar högt! Blir kul att se renoveringen i nya lägenheten sen :)
  • 2020-10-20

PHILIP J skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Rekommenderas varmt!!

Lätt att få tag på, snabba svar på frågor och gjorde mitt första köp av lägenhet till ett tryggt och smidigt köp.

Mycket nöjd! Läs mer
    2020-10-21 Ludwig Å svarar PHILIP J
    Tack Philip för att du tog dig tiden att skriva några rader om mig! Otroligt kul att få vara delaktig i dina första bostadsaffär, och ännu roligare att du känner att allt har gått tryggt och smidigt till! :)

• 2020-10-19

Anders Göte S skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    jag har sålt vår villa.
    Vi har blivit bemötta på bästa sätt.
    Vi är mycket nöjda med Helene Läs mer
    2020-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Anders Göte S
    Tack Anders! Ni gjorde ett jättebra jobb inför visningen. Nu får du planera inför din flytt till nya lägenheten.

Susanne R skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi har sålt vårat par hus.Sandra är trevlig och kunnig i sitt yrke med glimten i ögat. Vi är super nöjda med allt. Läs mer
    2020-10-22 Sandra S svarar Susanne R
    Tack för att ni tog er tid att skriva en reco! Har varit kul att få samarbeta med er! :) Önskar er stort lycka till i nya huset!

Enver S skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Kan sitt jobb,trevlig,bra bömetan,kunnig.tidlig.
    Hon är jätte trevligt och bra mäklaren
    ska rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Enver S
    Hej! Tack ni är så välkomna till Kumla, hoppas ni kommer trivas.
    Helene Å, Svensk Fastighetsförmedling Kumla gillar detta
  • 2020-10-15

JOAKIM K skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålde mitt hus med Sandra som mäklare. Professionell, trevlig och framförallt en väldigt duktig mäklare. Väldigt nöjd med hela processen från första mötet till avslutad affär. Läs mer
    2020-10-20 Sandra S svarar JOAKIM K
    Tack Joakim för att du tog dig tiden att lämna denna rekommendation! Mitt mål är alltid att man ska bli nöjd med hela processen. Tack för ett gott samarbete och lycka till med nya huset!
  • 2020-10-13

Nena S skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag har köpt ett hus.
    Jag har upplevt Helene Å. som en öppen person med positiv utstrålning, lyhörd och omtänksam. Hon har en bra marknadsföring och talar om säljarens hem som om det vore hennes egen eller någon henne nära. Hon är organiserad och noggrann, verkar vara driven och motiverad. Utstrålar självförtroende. Måste nämna också att hon har varit tillgänglig i högsta grad. Läs mer
    2020-11-06 Helene Å svarar Nena S
    Tack för att du skriver ett par rader om mig Nena.Du beskriver mig precis som jag är, så tack för dessa fina ord. Hoppas ni kommer trivas i huset.
    Helene Å, Svensk Fastighetsförmedling Kumla gillar detta
  • 2020-10-12

Barbro A skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag sålde min bostadsrätt och fick från första stund all den hjälp jag behövde av Ludwig. Han gav tips och råd som gjorde mig trygg i försäljningen. Han fanns alltid tillhands om jag hade några frågor. Bostaden såldes snabbt och priset blev bra.

Sammanfattning: Mycket nöjd. Ludwig är en bra mäklare och en trevlig person. Läs mer
    2020-11-11 Ludwig Å svarar Barbro A
    Ett jättetack ska du ha Barbro för att du tog dig tiden att skriva några fina ord om mig! Det gläder mig att du är mycket nöjd med mig!

• 2020-08-31

Emmelie E skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Med ett bra bemötande gjorde Ludwig så köpet av parhuset gick snabbt och smidigt utan några som helst problem. Läs mer
    2020-09-24 Ludwig Å svarar Emmelie E
    Ett stort tack Emmelie för att du skrev några ord om mig! Vad kul att du är nöjd med mig! Vi ses på tillträdet!

• 2020-08-29

Maria S skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Han var toppen! Jätte trevlig och hjälpsam lätt att få kontakt med. Köpt en lägenhet i Hallsberg Läs mer
    2020-09-24 Ludwig Å svarar Maria S
    Tusen tack Maria att du tog dig tiden att skriva några ord om mig! Hoppas att du trivs i din nya lägenhet med närhet till jobbet :)

• 2020-08-29

Saara S skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi sålde en bostadsrätt i Skogstorp Kumla. Ludwig var väldigt lyhörd och hjälpsam. Han var alltid tillgänglig och återkom snabbt om det var något han inte kunde svara på direkt. Han förklarade allt väldigt pedagogiskt så vi förstod allt, då vi aldrig har sålt en bostad förut. Rekommenderar Ludwig varmt! Läs mer
    2020-09-24 Ludwig Å svarar Saara S
    Tack Saara och Dijan för att jag fick förtroendet och nöjet att hjälpa till med er första försäljning! Det glädjer mig att ni kan rekommendera mig till vänner och bekanta. Vi ses på tillträdet!

• 2020-08-26

Johan K skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Extrem trevlig, med många idéer.
    Kan verkligen rekommendera han. Läs mer
    2020-09-24 Ludwig Å svarar Johan K
    Ett jättetack för att du tog dig tiden att skriva några ord om mig Johan! Jag hoppas verkligen vi träffas igen, och att du stormtrivs i din nya lägenhet!

• 2020-08-26

Emil F skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Har sålt 2 bostäder med Sandra och hon är lugn och professionell. Har var 2 väldigt lyckade affärer. Läs mer
  • 2020-08-24

Saber G skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Var snällt, trevligt, pratat å berättat tydligt. Läs mer
    2020-09-24 Ludwig Å svarar Saber G
    Tack Saber för att du tog dig tiden att skriva några ord om mig. Det uppskattas! Vi ses på tillträdet.

• 2020-08-21

Mathias F skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpare av fritidshus där Ludwig skötte allt briljant från första kontakt. Professionell, lyhörd, serviceinriktad och ett lugn genom hela processen som gjorde att vi som köpare kände att vi var i goda händer. Ludwig är garanterat den vi vänder oss till vid ev framtida försäljningar! Läs mer
    2020-09-24 Ludwig Å svarar Mathias F
    Tack Mathias för dom fina orden! Värmer verkligen! Det glädjer mig att ni är så pass nöjda! Jag hoppas att allt går fint med ert nya sommarställe och att jag får komma tillbaka någon sommar och se hur det blir :)

• 2020-08-19

Jan Z skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Ludvig är en trevlig och kunnig kille,som ledsagare oss genom försäljningsprocessen av sommarstugan på ett enkelt och smidigt sätt. Ja,vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2020-09-24 Ludwig Å svarar Jan Z
    Stort tack Jan att du/ni tog er tiden att skriva ett omdöme om mig. Det var ett nöje att få jobba tillsammans med dig och Majvor. Jag hoppas att vi ses igen i framtiden!

• 2020-08-15

Alexander B skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt bostadsrätt. Hade förväntat mig ett högre engagemang, fick min lägenhet visad av många av Sandras kollegor, då Sandra valt att ta ledigt... Läs mer
    2020-08-17 Sandra S svarar Alexander B
    Hej Alexander! Vad tråkigt att du känner så. Tack för att du tog dig tid att skriva några rader och lycka till med studierna! Mvh Sandra
  • 2020-08-11

Emma N skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag har köpt bostad och är ganska oerfaren på detta. Har blivit trevligt bemött och fått bra och tydlig info från mäklaren på ett lättförståeligt sätt. Jag har även fått hjälp med frågor som kanske inte egentligen är mäklarens uppgift att stötta mig i. Läs mer
    2020-08-17 Sandra S svarar Emma N
    Tack Emma för dina fina ord och att du tog dig tid att skriva dem! :) Känns bra att du fått svar på alla funderingar. Ses snart på tillträdet! Mvh Sandra
  • 2020-08-04

Bianca B skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag och min sambo köpte vårt första hus tillsammans, vi har fått otroligt bra stöd och hjälp med detta. Vi har alltid blivit bemötta på ett väldigt professionellt sätt där vi fått bra och tydliga svar på alla våra tusen frågor och funderingar kring husköp. Kan varmt rekommendera Sandra Sääw och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2020-08-05 Sandra S svarar Bianca B
    Så roligt att ni hittade ert första hus tillsammans hos oss! Det vi är till för och är glad att ni upplevt det så. All lycka i nya hemmet!
  • 2020-07-21

Elfriede L skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi ha sålt en bostad på ett rum och kök i kumla
    Mitt första möte var att jag tyckte om honom och han var driven .
    Tyvärr kom coronna tiderna ivägen och ställde till det och jag är väldigt glad att Ludvig var där alla frågor fick jag svar på och han drev på även om det såg dött ut
    Han informerade hela tiden om vad som händer och sker . Läs mer
    2020-08-17 Ludwig Å svarar Elfriede L
    Jag tackar så hemskt mycket för att du tog dig tiden att skriva några ord om mig. Jag hoppas verkligen att ni känner er nöjda och så ses vi på igen på tillträdet! :)

Urban A skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi har sålt en villa.
    Vi blev väldigt bra bemöta.
    Han fanns alltid tillgänglig på telefon hörde av sig så fort nånting hände.
    Han överträffade mina förväntningar.
    Helt klart en som vi kan rekommendera. Läs mer
    2020-08-17 Ludwig Å svarar Urban A
    Hej Urban. Jag är väldigt glad att höra att ni känner er nöjda och att jag överträffade era förväntningar! Det är ALLTID mitt mål.

Andreas J skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpte en villa, blev väldigt trevligt och proffesionellt bemött. Läs mer
    2020-08-17 Ludwig Å svarar Andreas J
    Stort tack Andreas för att du tog dig tiden att skriva några ord om mig. Det glädjer mig att du känner dig väl och proffsigt bemött!

Fredrik L skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Supertrevlig och engagerad, mycket bra förklarat om allt vi behövde hjälp med då det var första gången vi sålde ett hus. Läs mer
    2020-08-03 Sandra S svarar Fredrik L
    Tack för ett gott samarbete och era fina ord! Lycka till sedan i ert nya boende! :)
  • 2020-07-14

Karin H skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag har sålt ett fritidshus.
    Bemötandet har varit till full belåtenhet. Trevlig, visar äkta intresse för mig som kund.
    Jag förväntade mig en snabb affär och det blev det också.
    Sandra är trevlig, kunnig, noggrann och väldigt proffsig.
    Vänder mig gärna till henne igen i liknande ärende. Läs mer
    2020-07-20 Sandra S svarar Karin H
    Tack Karin för att du tog dig tid och skrev en rekommendation! Glädjer mig att du är nöjd och jag samarbetar gärna med er igen! :) Ser fram emot att träffa er igen idag på tillträdet!
  • 2020-06-29

Cecilia T skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag köpte min första bostad, en villa i fjugesta, och Sandra var toppen! Trevlig, tydlig, diskret och allmänt väl bemötande. Både jag och min mamma tyckte hon var bra! Bästa mäklaren jag träffat under mitt halvår som jag letat hus! Läs mer
    2020-07-05 Sandra S svarar Cecilia T
    Tack Cecilia för dina fina ord! Önskar dig en fin första sommar där ute och jag tror att du kommer att trivas toppen! :D
  • 2020-06-14

Maria Charlotta G skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Efter att länge har övervägt och funderat, så har jag äntligen sålt mitt radhus. Redan vid första mötet med Sandra så kände jag mig trygg och säker på att få bästa möjliga hjälp. Sandra har genom hela försäljningen förklarat och svarat på alla frågor och funderingar som jag haft. Hon har agerat på ett behagligt och professionellt sätt vilket gjort att både köparna och jag är mycket nöjda med affären.
    Stort tack för hjälpen Sandra! Läs mer
    2020-06-15 Sandra S svarar Maria Charlotta G
    Tack Låtta för att jag fick förtroendet att förmedla ditt trevliga radhus och för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Önskar dig en fin sommar!
  • 2020-06-11

Sofia W skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt radhus.
    Bra och trevligt bemötande.
    Snabb på att svara på frågor om köpet. Läs mer
    2020-06-11 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Sofia W
    Tack Sofia! Hoppas du kommer trivas på nya stället! Kommer gärna förbi och kollar hur det blir.
  • 2020-06-07

Kristin N skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi anlitade Helene för att sälja en villa och redan under första mötet gav hon ett engagerat och ärligt intryck. Hon såg våra behov och uppfyllde dem med råge. Det var första gången vi sålde ett hus och hennes kunnande och erfarenhet gjorde att vi kände oss mycket trygga genom hela processen. Hon har en proffsighet och lokalkännedom som är svårslagen. Vi skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta som vill sälja sitt hus. Läs mer
    2020-06-11 Helene Å svarar Kristin N
    Tack Kristin! Du sätter precis fingret på det som jag vill vara och leverera som mäklare. Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
  • Ingemar H

2020-06-04

Ingemar H skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi blev mycket fint bemötta av Sandra Sääw och har bara gott att säga om henne. Trevlig. Lyhörd. Positiv. Seriös och kunnig. Läs mer
    2020-06-09 Sandra S svarar Ingemar H
    Tack Ingemar för att du tog dig tid att skriva några rader :) Tack för ett fint sammarbete!
  • 2020-05-28

Mattias C skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi uppfattar att Helene varit noga med att förklara varje steg i försäljningen på ett begripligt sätt, samt att hon ansträngt sig för att göra ett bra jobb. Vi är supernöjda. Läs mer
    2020-06-05 Helene Å svarar Mattias C
    Tack Mattias, hoppas ni kommer trivas i nya huset!
  • 2020-05-28

Elisabet C skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Handlingskraftig OCH inlyssnande. Gedigen information i prospektet för vårt hus som vi skulle sälja, var mycket noggrannare med att få med alla detaljer om huset jämfört med andra mäklares prospekt vilket ger köparen en bra service. Läs mer
    2020-05-28 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Elisabet C
    Tack Elisabet! Ni köpte av mig för ett antal år sedan och det känns roligt att även få vara med och sälja nu. Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
  • Daniel L

2020-05-13

Daniel L skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Proffsig mäklare som vi är mycket nöjda med. Ordnade flera extra visningar och var alltid väldigt tillmötesgående och lättillgänglig. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-05-14 Sandra S svarar Daniel L
    Tack för era värmande ord! Och önskar er ett stort lycka till på Västkusten! :)
  • 2020-03-31

Cecilia J skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Min mäklare Ronja uppfyllde mina förväntningar mycket bra.

Ronja har skött försäljningen av min villa mycket kunnigt och professionellt.

Jag har fått all info jag behövt , bra och kunniga råd och täta uppdateringar om hur det går. Läs mer
  • 2020-03-26

Josef B skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt en etta inne i centrala Kumla. Blivit bra bemött att Ludwig, trevlig kille som har varit väldigt hjälpsam under hela processen och även hjälpt till med saker efter köpet.

Kan inte annat än att rekommendera Ludwig och ser gärna att jag har han igen som mäklare på min nästa bostad. Läs mer
    2020-03-30 Ludwig Å svarar Josef B
    Stort tack Josef för att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme om mig. Det glädjer mig att du är nöjd och jag hoppas att vi ses igen framöver!

Varmt välkommen till Kumla!
  • 2020-03-15

Gabriel B skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt hus. Trevligt bemötande, bra kommunikation vardagar som helg. Allt kändes väldigt tryggt och genomtänkt. Rekommenderar verkligen! Läs mer
    2020-03-16 Ludwig Å svarar Gabriel B
    Jag tackar allra ödmjukast för ditt omdöme Gabriel! Det glädjer mig att du/ni är nöjda med mitt arbete. Stort grattis till ett väldigt fint hus!

• 2020-03-11

Viktoria S skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag har sålt min lilla villa. Ludwig har varit lyhörd och otroligt engagerad på alla sätt och vis.
    Jag har fått löpande information under hela försäljningen, både på kvällstid och på helger.
    Det uppskattas verkligen då jag varit utomlands under försäljningen.
    All information som tänkas vara nödvändig har jag fått utan att be om den. Väldigt serviceminded.
    Ludwig är en väldigt trevlig och öppen person. Rekommenderas varmt av mig.
    Lycka till med alla affärer framöver!! Läs mer
    2020-03-12 Ludwig Å svarar Viktoria S
    Tack Viktoria! Dina ord värmer. Det har varit ett nöje att samarbete med dig! Ett samarbete som jag sent kommer glömma. Jag hoppas att du kommer stormtrivas inne i Örebro på en solig balkong med härlig utsikt!

• 2020-03-02

Oliver H skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag köpte en bostadsrätt i Kumla
    Jag blev oerhörd väl bemött av Helene, hon var trevlig och tydlig och noggrann.

Hon månade om säljaren och köparen på ett mycket bra sätt.

Kanon bra helt enkelt. Läs mer
    2020-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Oliver H
    Tack Oliver! Mitt motto är att kunden ska känna sig trygg med mig som mäklare, både säljare och köpare, men även övriga spekulanter. Hoppas du kommer trivas med gångavstånd till jobbet nu :)
  • 2020-03-01

Johan E skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Bra återkoppling och ringer alltid upp. Trevlig och har bra koll. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Johan E
    Tack Johan med familj! Välkomna tillbaka till Kumla igen :)
  • Emelie M

2020-02-28

Emelie M skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt bostadsrätt, haft bra kommunikation trevligt bemötande. Läs mer
    2020-02-28 Ludwig Å svarar Emelie M
    Jag är väldigt tacksam över att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om mig, Emelie. Tack för ett gott samarbete!

Vi ses på tillträdet!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte