Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Köpmangatan 18, 692 25 Kumla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kumla!

Är det dags att köpa bostad i området runt Kumla eller Hallsberg? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi har god lokalkännedom här i Närketrakten och vet precis var du kan hitta rätt boende för dig och när det är dags att sälja eller köpa.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Faktum är att vi tillhör en mäklarkedja som funnits i hela 80 år och är en av de absolut största i Sverige. Det säger något om vår kompetens. Vi är måna om att du som kund ska hitta ditt drömboende, därför finns vi här under hela bostadsaffären.

Läs vad 90 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kumla

• 2019-11-08

Kobra D skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jätte trevlig och snäll mäklare. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-11-08 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Kobra D
    Tack själva och lycka till med nya boendet och nya familjemedlemmen.
  • 2019-11-07

Ulla J skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt bostadsrätt genom att vara god man.
    Blev väldigt bra bemött.
    Mtp 3st mäklare på en försäljning, så fick ja mkt bra hjälp.
    Alla gjort ett suveränt jobb, så nöjd! Läs mer
    2019-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Ulla J
    Tack Anki!! Tillsammans är man starka. Hoppas Ulla blir nöjd och våra vägar möts igen, alla goda ting är tre :)
  • 2019-11-05

Linnéa C skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket hjälpsamma med försäljningen.
    Smidigt och enkelt då jag flyttade långt bort innan försäljningen var ens startad.
    Använde mig av samma mäklare som när jag köpte bostaden Läs mer
  • 2019-10-30

Anna M skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt en bostadsrätt och även sålt en bostadsrätt. Samma mäklare i båda fallen.
    Jättetrevlig mäklare, både social och kunnig. Lugn och stabil.
    Mäklaren lever upp till mina förväntningar.
    En bra upplevelse och kommer att rekommendera mäklarfirman:) Läs mer
    2019-11-05 Sandra S svarar Anna M
    Tack Anna! Kul att det gick så snabbt och smidigt! Tror du kommer trivas toppen :)
  • 2019-10-24

Mats R skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Kanonbra mäklare men det viste jag. Läs mer
    2019-10-30 Sandra S svarar Mats R
    Tack Mats! Härligt att det stämde! :)
  • 2019-10-21

Nikolin C skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag har köpt hus med tomt
    Mäklaren har gjort ett jättebra jobb och vi fick ett jättebra bemötande. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Nikolin C
    Tack :) Jag hoppas verkligen ni kommer att trivas och jag kommer självklart tillbaka när ni byggt nytt på tomten!
  • 2019-10-18

Jimmy E skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi har sålt en villa och köpt en ny. Sandra har ett lugnt och trevligt bemötande. Vi vill känna att mäklaren är trygg och säker i sitt agerande. Priecis så har vi upplevt Sandra.
    Både försäljning och köp gick smidigt, Sandra gjorde ett jättebra jobb. Läs mer
    2019-10-24 Sandra S svarar Jimmy E
    Tack Jimmy för dina fina ord! Precis det jag vill förmedla. Hoppas ni trivs bra ute på landet! :D
  • 2019-10-09

Stefan L skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    JÄTTE BRA TOPPEN MÄKLARE I KUMLA Läs mer
    2019-10-15 Sandra S svarar Stefan L
    Tack Stefan! Var kul att få hjälpa dig! Ha det gott!
  • 2019-10-06

Andreas L skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-10-07 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Andreas L
    Tack och välkommen till Kumla! :)
  • 2019-10-06

Christina K skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Kompetent och förtroendeingivande Läs mer
    2019-10-15 Helene Å svarar Christina K
    Tack Christina, hoppas du kommer trivas i nya lägenheten :)

Erik B skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Kanon finemang! Och alldeles utmärkt. Läs mer

Ulrika A skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Hon gjorde sitt jobb bra, kunnig och engagerad vi är nöjda med all hjälp vi fick. Läs mer

Madelene M skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Trevligt bemötande av både säljare och kontoret Läs mer
    2019-10-07 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Madelene M
    Tack Madde! Tanken är att man inte bara är "min" kund, utan man ska känna att alla på vårt kontor bemöter våra köpare och säljare som sina kunder.

André S skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi är jättenöjda med Ronja som mäklaren. Hon både hjälpte oss att sälja och köpa nytt. Läs mer

Lars K skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt hus. Bra bemötande med snabb återkoppling under affärens gång. Läs mer
    2019-10-15 Sandra S svarar Lars K
    Tack Lars! Vore kul att få se vad du har gjort efter köpet :) Ha det gott!

Jan L skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Bra kontakt, tydlig, kunnig och allmänt positiv i våra kontakter när vi genom henne köpte ett hus i Kumla

Till vännerna på reco från vännen Jan (ironi!) Läs mer

Lennart L skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Hej! Helene har hjälpt oss att sälja vår villa i Kumla. Hon har genomfört projektet/försäljningen med hög proffessionell kompetens. Helene inger stort förtroende för både köpare och säljare samt genomförde projektet föredömligt. Läs mer
    2019-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Lennart L
    Tack Lennart! Jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende och du vet var jag finns när det är dax för nya husaffärer :) men nu får du landa och bo en stund.

Jonas J skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Helt okej mäklare, vi skulle ej använda oss av henne själv dock. Tydligt att mäklaren var på "säljarens sida". Rent administrativt bra. Läs mer
    2019-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Jonas J
    Hej! Tack för att ni tagit er tid att svara och recensera mig. Tycker att det känns tråkigt att ni tycker jag har tagit "säljarens sida" jag hade fullmakt från en av säljarna vid tillträdet. Synd att ni fått den känslan men önskar er lycka till och att ni kommer trivas i nya huset.

Iréne G skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Trevlig attityd, flexibel och snabbtänkt.
    Snabb med att svara på mail och förklarar saker på normalsvenska utan invecklade förklaringar. Läs mer
  • Stefan K

2019-10-03

Stefan K skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Korrekt, mycket trevlig och väldigt hjälpsam! Läs mer
    2019-10-15 Sandra S svarar Stefan K
    Tack Stefan! Hoppas du och barnen trivs bra i huset! :) Ha det gott!

Susanne E skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Hon har hjälptmig att både sälja och köpa villa Läs mer
    2019-10-07 Sandra S svarar Susanne E
    Hej Susanne! Kul att få hjälpa dig vid både köp och sälj av bostad. Hoppas du trivs bra i den trevliga tegelvillan! :) Mvh Sandra
  • 2019-10-03

Vestergren Hans V skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi har köpt hus . Är jätte nöjda hon var proffsig men ändå vänlig och man fick förtroende Läs mer
    2019-10-07 Sandra S svarar Vestergren Hans V
    Tack Hans för era fina ord! Var så kul att få komma hem till er och se hur ni har det nu :) Mvh Sandra

Tommie K skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra är en ytterst bra och trevlig Mäklare.

Träffade Sandra på visningen av det hus där jag nu bor, hon var proffsig och svarade tydligt och bra på frågor.

Affären gick enkelt och smidigt och på den vägen blev jag och min fru husägare till ett underbart hus. Stort tack Sandra och Svensk fastighetsförmedling i Kumla. Läs mer
    2019-10-07 Sandra S svarar Tommie K
    Tack Tommie för att du tog dig tid att skriva några fina rader! :) Kul att ni hittade ert hus på landet till er och era fina katter! På återseende! :) Mvh Sandra

Mimmi L skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt radhus. Väldigt trevlig och informativ mäklare, lätt att få tag på vid frågor och funderingar. Fick svar på alla frågor vi hade vid visning. Skulle gärna anlita själv om vi någon gång säljer ett objekt! Läs mer
  • 2019-09-12

Nina Anna Victoria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vid köp av fastighet har vi haft kontakt med Sandra Sääw och har bara positivt att säga om hennes egenskaper som mäklare. Noggrann, professionell, engagerad, flexibel och vänlig. Precis som man vill att en mäklare ska vara! Läs mer
  • Ulla Marie H

2019-08-29

Ulla Marie H skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt gammalt torp. Värdering över förväntan.
    Mycket trevlig mäklare som verkligen ställde upp och hjälpte till.
    Mycket nöjd och jag kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Kumla och särskilt Ronja Sköld. Läs mer
  • Matilda T

2019-08-29

Matilda T skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    En trevlig, kunnig och förtroendeingivande mäklare. Från början till slut har allting gått väldigt smidig och Sandra har alltid varit snabb på att svara på de frågor som uppkommit under resans gång. Hela processen har känts trygg och Sandra känns mån om att det ska kännas bra för samtliga inblandade.

Väldigt nöjd med att vi hade just Sandra som mäklare! :) Läs mer
    2019-09-12 Sandra S svarar Matilda T
    Tack för dina fina ord Matilda! Ska bli så kul och se ert hus när det är färdigbyggt :)
  • 2019-08-21

Anne M skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket trevlig mäklare. Duktig och lyhörd. Läs mer
    2019-08-28 Sandra S svarar Anne M
    Tack Anne! Kul att det gick så snabbt och smidigt med er försäljning! :)
  • 2019-08-19

Ulrika W skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt bostadsrätt o är jättenöjd med bemötandet o servicen jag fått!
    Professionellt o ambitiöst jobb, smidig försäljning o lätt att få tag på o bra information kring allt. Läs mer
    2019-08-20 Sandra S svarar Ulrika W
    Det var kul att få ha dig som kund igen! :) Tack snälla och lycka till med gården!
  • 2019-06-19

Ingalill Yvonne S skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt bostadsrätt.
    Allt fungerat som förväntat. Läs mer
    2019-06-20 Helene Å svarar Ingalill Yvonne S
    Tack Ingalill, vet att det kändes i hjärtat att sälja "mammas lägenhet"
  • 2019-03-28

Terese S skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Engagerad, personlig och tillgänglig Läs mer
    2019-06-20 Helene Å svarar Terese S
    Precis mina ledord, tack Terese :)
  • 2019-02-15

Louise E skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi har köpt vårt första hus med hjälp av Helen Åhlund på Svensk Fastighetsförmedling. Helen är erfaren och mycket professionell i sin yrkesroll. Från första kontakten har vi blivit mycket väl bemötta och vi har fått svar på alla våra frågor på ett mycket pedagogiskt sätt. Helen var anträffbar snudd på dygnets alla timmar och det var aldrig några problem att få kontakt. Helen överträffade våra förväntningar och vid kommande fastighetsaffärer är hon ett självklart val för oss! Läs mer
    2019-02-18 Helene Å svarar Louise E
    Tack Lollo & Tobbe! Jag hälsar er välkomna till Kumla och hoppas ni kommer trivas i nya huset. Hoppas på fler affärer genom åren med er??
  • 2019-02-05

Rebecka G skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Hej!
    Jag har haft Sandra Sääv som mäklare i Kumla hon har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt.
    Mycket trevlig person och bra bemött av Sandra.
    Gjorde ett fantastiskt jobb. Många kramar Rebecka Läs mer
    2019-08-20 Sandra S svarar Rebecka G
    Tack för dina fina ord! Hoppas rätt hus dyker upp för er nu när ni är köpklara! :) Kram!
  • 2019-02-02

Janne R skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi sålde vår villa och köpte en bostadsrätt. Ronja skötte mäkleriet åt oss. Hon gjorde ett väldigt bra arbete. Lyssnade in våra behov och svarade lugnt och pedagogiskt på våra frågor. Hösta betyg till henne :-)

JR&MP Läs mer
  • 2019-01-20

Calle Å skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    En mycket trygg person. Trots mycket strul med vår försäljning av fritidshus var hon lugn och mycket hjälpsam.Tack Sandra. Du är guld värd. Rätt person på rätt plats. Läs mer
    2019-01-24 Sandra S svarar Calle Å
    Tack för era fina ord och tack till er som kämpat på under denna långdragna försäljning. På återseende! :)
  • 2018-12-04

Nils-Olov T skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra Sääw är en mycket duktig o trevlig mäklare o person , som vi fick förtroende för på en gång. Sandra fixade allt, så det gick fort o bra. Tusen tack Sandra .Sandra kan vi varmt rekommendera. Läs mer
    2018-12-18 Sandra S svarar Nils-Olov T
    Tack för era fina ord! Tack till er för ett gott sammarbete! Hoppas det går bra med renoveringen av nya lägenheten, Välkomna till Kumla!
  • Mikael H

2018-11-06

Mikael H skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket bra bemötande.
    Jobbar dygnet runt.
    Köpte enplansvilla i Hallsberg.
    Snygg också...... Läs mer
    2018-12-18 Sandra S svarar Mikael H
    Hoppas du trivs i nya villan! Tack för din rekommendation! God jul!
  • 2018-11-05

Marcus K skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Har sålt villa. Mäklaren var påläst och gav ett förtroende ingivande intryck. Visade stort intresse att det skulle bli en bra affär för oss. Hela processen gick fort inom 2 veckor så var affären i hamn. har använt mig av samma byrå tidigare och kommer med stor sannolikhet att använda dem igen när jag ska köpa eller sälja nästa gång. Läs mer
    2018-12-04 Sandra S svarar Marcus K
    Tack Marcus! Kul att ni blev nöjda även denna gång när ni anlitade oss! Hoppas vi får samarbeta igen! Mvh Sandra
  • 2018-11-05

Mats E skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Har sålt min villa i Kumla.
    Bra bemötande av mäklaren, hon var påläst och hade bra koll på dom som visat intresse i huset.
    Antalet intressenter var dock lägre än det jag räknade med som resulterade i ett lägre pris än det jag tänkt mig Läs mer
  • 2018-10-20

Lars-Gustav S skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    En mäklare som visat på god tillgänglighet och flexibilitet och gjort sitt bästa för att jag som köpare ska känna mig trygg och få svar på alla mina funderingar. Ett gott och proffsigt bemötande och vi är mycket nöjda med denna mäklare. Läs mer
    2018-10-22 Helene Å svarar Lars-Gustav S
    Tack LG och Linda! Varmt välkomna till Kumla med hela familjen.
  • 2018-10-19

Frida B skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi valde ut Helene som mäklare och gav henne förtroendet att sälja vårt hus på varma rekommendationer från många i vår omgivning. Vi är supernöjda!!! Helene var engagerad, personlig och återkopplade snabbt. Läs mer
    2018-10-19 Helene Å svarar Frida B
    Tack Frida! Du har fångat mina ledord som jag vill vara som mäklare, tack så mycket! Hoppas på att vi möts igen!
  • 2018-10-18

Rikard B skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt första huset. Vi är kanonnöjda med Helene som styrde upp allting, trots surrande mage vid kontraktsskrivningen.
    Kung. Läs mer
    2018-10-19 Helene Å svarar Rikard B
    haha magen får surra ett par dagar till verkar det som!! Jag hoppas få hjälpa er igen att bli kanonnöjda.
  • 2018-09-25

Kjell F skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Toppen mäklare som kämpar ända fram tills att affären är i hamn
    Kjeöl Läs mer
    2018-09-25 Helene Å svarar Kjell F
    Tack Kjell! Nu har du testat Kumla, men du är alltid välkommen tillbaka. Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten!
  • 2018-09-24

Linda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Valet att välja Ronja Sköld var väldigt enkelt. Super proffsig, väl insatt och jag fick direkt stort förtroende för henne. Återkopplade direkt om det var något och kunde svara på alla frågor som man undrade över. Kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • 2018-09-23

Ida A skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi köpte en villa i Kumla, Ängabackan 8.
    Tycker vi fått ett väldigt bra bemötande. Hon var väldigt hjälpsam och tog sig tid att förklara allt vi behövde hjälp med. Läs mer
    2018-12-04 Sandra S svarar Ida A
    Tack Ida! Kul att ni är nöjda med både bemötandet och svaren på era frågor! Mvh Sandra
  • 2018-09-22

Mathias B skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Ronja Sköld var min mäklare. Jag fick ett seriöst bemötande av en mäklare, som man kunde lita på. Ronja är en trevlig person och skötte mitt ärende professionellt. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2018-09-16

Kent J skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi är supernöjda och det har funkat bra med kommunikationen oss emellan. Läs mer
  • 2018-09-15

June N skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt bostadsrätt.Positivt bemött av mäklaren,fint bemötade,"😊och sevicekänsla inför mig,lyhörd.Jag hade nog rätt höga förväntningar,eftersom jag nyligen sålt min bostadsrätt i Örebro ,Alexander Sjönvall.Jag är mycket nöjd med Sandra,som jag nu haft.Lätt,att få återkopplingar till Sandra.Jag kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling fortsättningsvis till bekanta o vänner framledes.mvh june N Läs mer
    2018-09-19 Sandra S svarar June N
    Tack June för dina fina ord! Alltid vårt mål att våra kunder ska vara så nöjda så de vill rekommendera oss framöver! Lycka till i nya lägenheten!
  • 2018-09-15

Liss-Beth M skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt villa - sålt lägenhet med hjälp av en mäklare som är både kunnig, proffsig och trevlig!!😃👍 Läs mer
    2018-09-19 Sandra S svarar Liss-Beth M
    Kul att vi fick samarbeta två gånger på kort tid! Tack för dina fina ord! :)
  • 2018-09-08

Camilla Linnéa B skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Ronja vet hur jag vill ha det. Fick ett bra intryck på en gång. Hon fixar och svarar på allt. Toppen Läs mer

Köpmangatan 18, 692 25 Kumla