Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Köpmangatan 18, 692 25 Kumla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kumla!

Är det dags att köpa bostad i området runt Kumla eller Hallsberg? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi har god lokalkännedom här i Närketrakten och vet precis var du kan hitta rätt boende för dig och när det är dags att sälja eller köpa.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Faktum är att vi tillhör en mäklarkedja som funnits i hela 80 år och är en av de absolut största i Sverige. Det säger något om vår kompetens. Vi är måna om att du som kund ska hitta ditt drömboende, därför finns vi här under hela bostadsaffären.

Läs vad 122 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kumla

• 2020-08-15

Alexander B skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt bostadsrätt. Hade förväntat mig ett högre engagemang, fick min lägenhet visad av många av Sandras kollegor, då Sandra valt att ta ledigt... Läs mer
  • 2020-08-11

Emma N skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag har köpt bostad och är ganska oerfaren på detta. Har blivit trevligt bemött och fått bra och tydlig info från mäklaren på ett lättförståeligt sätt. Jag har även fått hjälp med frågor som kanske inte egentligen är mäklarens uppgift att stötta mig i. Läs mer
  • 2020-08-04

Bianca B skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag och min sambo köpte vårt första hus tillsammans, vi har fått otroligt bra stöd och hjälp med detta. Vi har alltid blivit bemötta på ett väldigt professionellt sätt där vi fått bra och tydliga svar på alla våra tusen frågor och funderingar kring husköp. Kan varmt rekommendera Sandra Sääw och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2020-08-05 Sandra S svarar Bianca B
    Så roligt att ni hittade ert första hus tillsammans hos oss! Det vi är till för och är glad att ni upplevt det så. All lycka i nya hemmet!
  • 2020-07-21

Elfriede L skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi ha sålt en bostad på ett rum och kök i kumla
    Mitt första möte var att jag tyckte om honom och han var driven .
    Tyvärr kom coronna tiderna ivägen och ställde till det och jag är väldigt glad att Ludvig var där alla frågor fick jag svar på och han drev på även om det såg dött ut
    Han informerade hela tiden om vad som händer och sker . Läs mer

Urban A skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi har sålt en villa.
    Vi blev väldigt bra bemöta.
    Han fanns alltid tillgänglig på telefon hörde av sig så fort nånting hände.
    Han överträffade mina förväntningar.
    Helt klart en som vi kan rekommendera. Läs mer

Andreas J skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpte en villa, blev väldigt trevligt och proffesionellt bemött. Läs mer

Fredrik L skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Supertrevlig och engagerad, mycket bra förklarat om allt vi behövde hjälp med då det var första gången vi sålde ett hus. Läs mer
    2020-08-03 Sandra S svarar Fredrik L
    Tack för ett gott samarbete och era fina ord! Lycka till sedan i ert nya boende! :)
  • 2020-07-14

Karin H skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag har sålt ett fritidshus.
    Bemötandet har varit till full belåtenhet. Trevlig, visar äkta intresse för mig som kund.
    Jag förväntade mig en snabb affär och det blev det också.
    Sandra är trevlig, kunnig, noggrann och väldigt proffsig.
    Vänder mig gärna till henne igen i liknande ärende. Läs mer
    2020-07-20 Sandra S svarar Karin H
    Tack Karin för att du tog dig tid och skrev en rekommendation! Glädjer mig att du är nöjd och jag samarbetar gärna med er igen! :) Ser fram emot att träffa er igen idag på tillträdet!
  • 2020-06-29

Cecilia T skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag köpte min första bostad, en villa i fjugesta, och Sandra var toppen! Trevlig, tydlig, diskret och allmänt väl bemötande. Både jag och min mamma tyckte hon var bra! Bästa mäklaren jag träffat under mitt halvår som jag letat hus! Läs mer
    2020-07-05 Sandra S svarar Cecilia T
    Tack Cecilia för dina fina ord! Önskar dig en fin första sommar där ute och jag tror att du kommer att trivas toppen! :D
  • 2020-06-14

Maria Charlotta G skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Efter att länge har övervägt och funderat, så har jag äntligen sålt mitt radhus. Redan vid första mötet med Sandra så kände jag mig trygg och säker på att få bästa möjliga hjälp. Sandra har genom hela försäljningen förklarat och svarat på alla frågor och funderingar som jag haft. Hon har agerat på ett behagligt och professionellt sätt vilket gjort att både köparna och jag är mycket nöjda med affären.
    Stort tack för hjälpen Sandra! Läs mer
    2020-06-15 Sandra S svarar Maria Charlotta G
    Tack Låtta för att jag fick förtroendet att förmedla ditt trevliga radhus och för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Önskar dig en fin sommar!
  • 2020-06-11

Sofia W skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt radhus.
    Bra och trevligt bemötande.
    Snabb på att svara på frågor om köpet. Läs mer
    2020-06-11 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Sofia W
    Tack Sofia! Hoppas du kommer trivas på nya stället! Kommer gärna förbi och kollar hur det blir.
  • 2020-06-07

Kristin N skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi anlitade Helene för att sälja en villa och redan under första mötet gav hon ett engagerat och ärligt intryck. Hon såg våra behov och uppfyllde dem med råge. Det var första gången vi sålde ett hus och hennes kunnande och erfarenhet gjorde att vi kände oss mycket trygga genom hela processen. Hon har en proffsighet och lokalkännedom som är svårslagen. Vi skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta som vill sälja sitt hus. Läs mer
    2020-06-11 Helene Å svarar Kristin N
    Tack Kristin! Du sätter precis fingret på det som jag vill vara och leverera som mäklare. Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
  • Ingemar H

2020-06-04

Ingemar H skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi blev mycket fint bemötta av Sandra Sääw och har bara gott att säga om henne. Trevlig. Lyhörd. Positiv. Seriös och kunnig. Läs mer
    2020-06-09 Sandra S svarar Ingemar H
    Tack Ingemar för att du tog dig tid att skriva några rader :) Tack för ett fint sammarbete!
  • 2020-05-28

Mattias C skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi uppfattar att Helene varit noga med att förklara varje steg i försäljningen på ett begripligt sätt, samt att hon ansträngt sig för att göra ett bra jobb. Vi är supernöjda. Läs mer
    2020-06-05 Helene Å svarar Mattias C
    Tack Mattias, hoppas ni kommer trivas i nya huset!
  • 2020-05-28

Elisabet C skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Handlingskraftig OCH inlyssnande. Gedigen information i prospektet för vårt hus som vi skulle sälja, var mycket noggrannare med att få med alla detaljer om huset jämfört med andra mäklares prospekt vilket ger köparen en bra service. Läs mer
    2020-05-28 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Elisabet C
    Tack Elisabet! Ni köpte av mig för ett antal år sedan och det känns roligt att även få vara med och sälja nu. Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
  • Daniel L

2020-05-13

Daniel L skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Proffsig mäklare som vi är mycket nöjda med. Ordnade flera extra visningar och var alltid väldigt tillmötesgående och lättillgänglig. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-05-14 Sandra S svarar Daniel L
    Tack för era värmande ord! Och önskar er ett stort lycka till på Västkusten! :)
  • 2020-03-31

Cecilia J skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Min mäklare Ronja uppfyllde mina förväntningar mycket bra.

Ronja har skött försäljningen av min villa mycket kunnigt och professionellt.

Jag har fått all info jag behövt , bra och kunniga råd och täta uppdateringar om hur det går. Läs mer
  • 2020-03-26

Josef B skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt en etta inne i centrala Kumla. Blivit bra bemött att Ludwig, trevlig kille som har varit väldigt hjälpsam under hela processen och även hjälpt till med saker efter köpet.

Kan inte annat än att rekommendera Ludwig och ser gärna att jag har han igen som mäklare på min nästa bostad. Läs mer
    2020-03-30 Ludwig Å svarar Josef B
    Stort tack Josef för att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme om mig. Det glädjer mig att du är nöjd och jag hoppas att vi ses igen framöver!

Varmt välkommen till Kumla!
  • 2020-03-15

Gabriel B skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt hus. Trevligt bemötande, bra kommunikation vardagar som helg. Allt kändes väldigt tryggt och genomtänkt. Rekommenderar verkligen! Läs mer
    2020-03-16 Ludwig Å svarar Gabriel B
    Jag tackar allra ödmjukast för ditt omdöme Gabriel! Det glädjer mig att du/ni är nöjda med mitt arbete. Stort grattis till ett väldigt fint hus!

• 2020-03-11

Viktoria S skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag har sålt min lilla villa. Ludwig har varit lyhörd och otroligt engagerad på alla sätt och vis.
    Jag har fått löpande information under hela försäljningen, både på kvällstid och på helger.
    Det uppskattas verkligen då jag varit utomlands under försäljningen.
    All information som tänkas vara nödvändig har jag fått utan att be om den. Väldigt serviceminded.
    Ludwig är en väldigt trevlig och öppen person. Rekommenderas varmt av mig.
    Lycka till med alla affärer framöver!! Läs mer
    2020-03-12 Ludwig Å svarar Viktoria S
    Tack Viktoria! Dina ord värmer. Det har varit ett nöje att samarbete med dig! Ett samarbete som jag sent kommer glömma. Jag hoppas att du kommer stormtrivas inne i Örebro på en solig balkong med härlig utsikt!

• 2020-03-02

Oliver H skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag köpte en bostadsrätt i Kumla
    Jag blev oerhörd väl bemött av Helene, hon var trevlig och tydlig och noggrann.

Hon månade om säljaren och köparen på ett mycket bra sätt.

Kanon bra helt enkelt. Läs mer
    2020-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Oliver H
    Tack Oliver! Mitt motto är att kunden ska känna sig trygg med mig som mäklare, både säljare och köpare, men även övriga spekulanter. Hoppas du kommer trivas med gångavstånd till jobbet nu :)
  • 2020-03-01

Johan E skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Bra återkoppling och ringer alltid upp. Trevlig och har bra koll. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Johan E
    Tack Johan med familj! Välkomna tillbaka till Kumla igen :)
  • Emelie M

2020-02-28

Emelie M skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt bostadsrätt, haft bra kommunikation trevligt bemötande. Läs mer
    2020-02-28 Ludwig Å svarar Emelie M
    Jag är väldigt tacksam över att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om mig, Emelie. Tack för ett gott samarbete!

• 2020-02-26

Magdalena F skrev om Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Trevlig, höll mig som köpare uppdaterad om köpet, hjälpsam, informerade om det som behövdes och tog reda på det han inte hade svar på. Läs mer
    2020-02-28 Ludwig Å svarar Magdalena F
    Stort tack Magdalena för att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme om mig. Hoppas att dottern blir överlycklig över att få ett eget rum!

• 2020-02-22

Gunilla W skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Ronja var guld värd i vår husförsäljning. Tydlig, tillgänglig, engagerad, flexibel och kunnig. Det självklara valet för oss om vi någon gång ska sälja igen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-02-06

Ulrika B skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Professionell, trevlig och kunnig. Gav en rättvis värdering. Läs mer
    2020-02-14 Sandra S svarar Ulrika B
    Tack Ulrika för att du tog dig tid och skrev några rader :) Nu håller vi tummarna att drömhuset dyker upp i Örebro!
  • 2020-01-30

Susanna N skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket bra bemötande, information och kontakt i samband med lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • 2019-12-06

Iréne G skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Glad öppen och vet vad som ska göras.
    Har koll. 👍🏼 Läs mer
    2019-12-18 Helene Å svarar Iréne G
    Tack Irène, hoppas du voven kommer trivas i nya lägenheten!
  • 2019-12-04

Matilda B skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Ronja hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt och hon har varit toppen hela vägen! Hon lyssnar och gör det bästa för både säljare och köpare. Hon är också otroligt målmedveten! Ronja är en mäklare vi varmt vill rekommendera! Läs mer
  • 2019-11-22

Leif L skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Hej, en tvåa i Askersund. Väl omhändertagen av Helene. Proffsigt bemött , hjälpsam och vänlig. MVH Leif Larsson Läs mer
    2019-11-22 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Leif L
    Tack Leif! Du är och har varit fantastiks under affären. Jag önskar dig välkommen till Askersund och hoppas på en fin sommar för dig och båten.
  • 2019-11-21

Carina W skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Seriös, kunnig, trevlig, smidig mäklare som ger ett bra förtroende. Väldigt lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Carina W
    Tack Carina och Anders😊 Jag hoppas du sover bättre på nätterna nu. Lycka till med nya huset, jag lovar att jag kommer förbi när allt är klar.
  • 2019-11-18

Linus L skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi köpte en villa i Kumla.

Helene var lätt att få tag i, hon svara bra på våra frågorna och hon gav oss mycket information om huset utan att vi behövde fråga. Läs mer
    2019-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Linus L
    Jag hälsar er ❤️ Välkomna till Kumla. Hoppas ni kommer bo lika länge som säljarna gjort.
  • 2019-11-08

Kobra D skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jätte trevlig och snäll mäklare. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-11-08 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Kobra D
    Tack själva och lycka till med nya boendet och nya familjemedlemmen.
  • 2019-11-07

Ulla J skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt bostadsrätt genom att vara god man.
    Blev väldigt bra bemött.
    Mtp 3st mäklare på en försäljning, så fick ja mkt bra hjälp.
    Alla gjort ett suveränt jobb, så nöjd! Läs mer
    2019-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Ulla J
    Tack Anki!! Tillsammans är man starka. Hoppas Ulla blir nöjd och våra vägar möts igen, alla goda ting är tre :)
  • 2019-11-05

Linnéa C skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket hjälpsamma med försäljningen.
    Smidigt och enkelt då jag flyttade långt bort innan försäljningen var ens startad.
    Använde mig av samma mäklare som när jag köpte bostaden Läs mer
    2019-11-28 Sandra S svarar Linnéa C
    Tack för din Reco Linnéa! :) Skönt att du fick släppa taget helt till slut. All lycka till dig!
  • 2019-10-30

Anna M skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt en bostadsrätt och även sålt en bostadsrätt. Samma mäklare i båda fallen.
    Jättetrevlig mäklare, både social och kunnig. Lugn och stabil.
    Mäklaren lever upp till mina förväntningar.
    En bra upplevelse och kommer att rekommendera mäklarfirman:) Läs mer
    2019-11-05 Sandra S svarar Anna M
    Tack Anna! Kul att det gick så snabbt och smidigt! Tror du kommer trivas toppen :)
  • 2019-10-24

Mats R skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Kanonbra mäklare men det viste jag. Läs mer
    2019-10-30 Sandra S svarar Mats R
    Tack Mats! Härligt att det stämde! :)
  • 2019-10-21

Nikolin C skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag har köpt hus med tomt
    Mäklaren har gjort ett jättebra jobb och vi fick ett jättebra bemötande. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Nikolin C
    Tack :) Jag hoppas verkligen ni kommer att trivas och jag kommer självklart tillbaka när ni byggt nytt på tomten!
  • 2019-10-18

Jimmy E skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi har sålt en villa och köpt en ny. Sandra har ett lugnt och trevligt bemötande. Vi vill känna att mäklaren är trygg och säker i sitt agerande. Priecis så har vi upplevt Sandra.
    Både försäljning och köp gick smidigt, Sandra gjorde ett jättebra jobb. Läs mer
    2019-10-24 Sandra S svarar Jimmy E
    Tack Jimmy för dina fina ord! Precis det jag vill förmedla. Hoppas ni trivs bra ute på landet! :D
  • 2019-10-09

Stefan L skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    JÄTTE BRA TOPPEN MÄKLARE I KUMLA Läs mer
    2019-10-15 Sandra S svarar Stefan L
    Tack Stefan! Var kul att få hjälpa dig! Ha det gott!
  • 2019-10-06

Andreas L skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-10-07 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Andreas L
    Tack och välkommen till Kumla! :)
  • 2019-10-06

Christina K skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Kompetent och förtroendeingivande Läs mer
    2019-10-15 Helene Å svarar Christina K
    Tack Christina, hoppas du kommer trivas i nya lägenheten :)

Erik B skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Kanon finemang! Och alldeles utmärkt. Läs mer

Ulrika A skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Hon gjorde sitt jobb bra, kunnig och engagerad vi är nöjda med all hjälp vi fick. Läs mer

Madelene M skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Trevligt bemötande av både säljare och kontoret Läs mer
    2019-10-07 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Madelene M
    Tack Madde! Tanken är att man inte bara är "min" kund, utan man ska känna att alla på vårt kontor bemöter våra köpare och säljare som sina kunder.

André S skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi är jättenöjda med Ronja som mäklaren. Hon både hjälpte oss att sälja och köpa nytt. Läs mer

Lars K skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt hus. Bra bemötande med snabb återkoppling under affärens gång. Läs mer
    2019-10-15 Sandra S svarar Lars K
    Tack Lars! Vore kul att få se vad du har gjort efter köpet :) Ha det gott!

Jan L skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Bra kontakt, tydlig, kunnig och allmänt positiv i våra kontakter när vi genom henne köpte ett hus i Kumla

Till vännerna på reco från vännen Jan (ironi!) Läs mer

Lennart L skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Hej! Helene har hjälpt oss att sälja vår villa i Kumla. Hon har genomfört projektet/försäljningen med hög proffessionell kompetens. Helene inger stort förtroende för både köpare och säljare samt genomförde projektet föredömligt. Läs mer
    2019-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Lennart L
    Tack Lennart! Jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende och du vet var jag finns när det är dax för nya husaffärer :) men nu får du landa och bo en stund.

Jonas J skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Helt okej mäklare, vi skulle ej använda oss av henne själv dock. Tydligt att mäklaren var på "säljarens sida". Rent administrativt bra. Läs mer
    2019-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Jonas J
    Hej! Tack för att ni tagit er tid att svara och recensera mig. Tycker att det känns tråkigt att ni tycker jag har tagit "säljarens sida" jag hade fullmakt från en av säljarna vid tillträdet. Synd att ni fått den känslan men önskar er lycka till och att ni kommer trivas i nya huset.

Köpmangatan 18, 692 25 Kumla