Helene Åhlund
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09

Läs vad 24 Läs vad Helene Åhlund

• Andreas L köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-10-06

Kumla
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-10-07 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Andreas L
    Tack och välkommen till Kumla! :)
  • Christina K köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-10-06

Kompetent och förtroendeingivande Läs mer
  • Madelene M sålde sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-10-05

Kumla
    Trevligt bemötande av både säljare och kontoret Läs mer
    2019-10-07 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Madelene M
    Tack Madde! Tanken är att man inte bara är "min" kund, utan man ska känna att alla på vårt kontor bemöter våra köpare och säljare som sina kunder.
  • Lennart L sålde sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-10-03

Kumla
    Hej! Helene har hjälpt oss att sälja vår villa i Kumla. Hon har genomfört projektet/försäljningen med hög proffessionell kompetens. Helene inger stort förtroende för både köpare och säljare samt genomförde projektet föredömligt. Läs mer
    2019-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Lennart L
    Tack Lennart! Jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende och du vet var jag finns när det är dax för nya husaffärer :) men nu får du landa och bo en stund.
    Svensk Fastighetsförmedling Kumla gillar detta
  • Jonas J köpte sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-10-03

Kumla
    Helt okej mäklare, vi skulle ej använda oss av henne själv dock. Tydligt att mäklaren var på "säljarens sida". Rent administrativt bra. Läs mer
    2019-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Jonas J
    Hej! Tack för att ni tagit er tid att svara och recensera mig. Tycker att det känns tråkigt att ni tycker jag har tagit "säljarens sida" jag hade fullmakt från en av säljarna vid tillträdet. Synd att ni fått den känslan men önskar er lycka till och att ni kommer trivas i nya huset.
    Svensk Fastighetsförmedling Kumla gillar detta
  • Ingalill Yvonne S sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-06-19

Sålt bostadsrätt.
    Allt fungerat som förväntat. Läs mer
    2019-06-20 Helene Å svarar Ingalill Yvonne S
    Tack Ingalill, vet att det kändes i hjärtat att sälja "mammas lägenhet"
    Helene Å gillar detta
  • Terese S sålde sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-03-28

Kumla
    Engagerad, personlig och tillgänglig Läs mer
    2019-06-20 Helene Å svarar Terese S
    Precis mina ledord, tack Terese :)
    Helene Å gillar detta
  • Louise E köpte sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-02-15

Kumla
    Vi har köpt vårt första hus med hjälp av Helen Åhlund på Svensk Fastighetsförmedling. Helen är erfaren och mycket professionell i sin yrkesroll. Från första kontakten har vi blivit mycket väl bemötta och vi har fått svar på alla våra frågor på ett mycket pedagogiskt sätt. Helen var anträffbar snudd på dygnets alla timmar och det var aldrig några problem att få kontakt. Helen överträffade våra förväntningar och vid kommande fastighetsaffärer är hon ett självklart val för oss! Läs mer
    2019-02-18 Helene Å svarar Louise E
    Tack Lollo & Tobbe! Jag hälsar er välkomna till Kumla och hoppas ni kommer trivas i nya huset. Hoppas på fler affärer genom åren med er??
    Helene Å gillar detta
  • Lars-Gustav S köpte sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-10-20

Kumla
    En mäklare som visat på god tillgänglighet och flexibilitet och gjort sitt bästa för att jag som köpare ska känna mig trygg och få svar på alla mina funderingar. Ett gott och proffsigt bemötande och vi är mycket nöjda med denna mäklare. Läs mer
    2018-10-22 Helene Å svarar Lars-Gustav S
    Tack LG och Linda! Varmt välkomna till Kumla med hela familjen.
  • Frida B sålde sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-10-19

Kumla
    Vi valde ut Helene som mäklare och gav henne förtroendet att sälja vårt hus på varma rekommendationer från många i vår omgivning. Vi är supernöjda!!! Helene var engagerad, personlig och återkopplade snabbt. Läs mer
    2018-10-19 Helene Å svarar Frida B
    Tack Frida! Du har fångat mina ledord som jag vill vara som mäklare, tack så mycket! Hoppas på att vi möts igen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Sandra Sääw