Läs vad 44 Läs vad Helene Åhlund

• 2020-12-13
    Vi blev rekommenderade att anlita Helene av en bekant och det är vi glada för! Helene har sålt vår villa på ett smidigt och professionellt sätt. Mycket kunnig, erfaren och kompetent. Kommer med bra tips och råd, ger stöd och information under hela processen. Vi kan varmt rekommendera att anlita Helene som mäklare! 😃👍🏼
    Mattias H
    • Kumla
    sålde sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Tack Mattias att du tog dig tid att skriva ett par rader om mig. Jag önskar och hoppas att jag kommer träffa fler kunder som dig/er. Hoppas verkligen ni ska trivas på nya stället och hitta ert drömboende. :)

• 2020-11-14
    Sköter allt superproffsigt o tänker på allt , både för säljare o köpare .
    Johan A
    • Kumla
    Tack Johan! Vi har nu gjort ett gäng affärer, kommer snart något på posten :)

• 2020-11-06
    Helen sålde mitt hus till ett pris som skapade bra möjligheter inför mitt nya husköp, och har försökt hjälpa mig hitta rätt hus sedan mitt blev sålt.
    Fredrick H
    • 79.0 m²
    • Kumla
    Tack Fredrick! Hoppas självklart att vi ska hitta ditt nya hem!

• 2020-11-06
    Professionell, trygg och sympatisk.
    Åsa W
    Åsa W
    • 79.0 m²
    • Kumla
    köpte sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Tack Åsa för dina ord! Hoppas ni kommer trivas i huset :)

• 2020-10-19
    jag har sålt vår villa.
    Vi har blivit bemötta på bästa sätt.
    Vi är mycket nöjda med Helene
    Anders Göte S
    • Kumla
    Tack Anders! Ni gjorde ett jättebra jobb inför visningen. Nu får du planera inför din flytt till nya lägenheten.

• 2020-10-19
    Kan sitt jobb,trevlig,bra bömetan,kunnig.tidlig.
    Hon är jätte trevligt och bra mäklaren
    ska rekommendera henne till andra.
    Enver S
    • Kumla
    Hej! Tack ni är så välkomna till Kumla, hoppas ni kommer trivas.

• 2020-10-13
    Jag har köpt ett hus.
    Jag har upplevt Helene Å. som en öppen person med positiv utstrålning, lyhörd och omtänksam. Hon har en bra marknadsföring och talar om säljarens hem som om det vore hennes egen eller någon henne nära. Hon är organiserad och noggrann, verkar vara driven och motiverad. Utstrålar självförtroende. Måste nämna också att hon har varit tillgänglig i högsta grad.
    Nena S
    • Kumla
    Tack för att du skriver ett par rader om mig Nena.Du beskriver mig precis som jag är, så tack för dessa fina ord. Hoppas ni kommer trivas i huset.

• 2020-06-11
    Köpt radhus.
    Bra och trevligt bemötande.
    Snabb på att svara på frågor om köpet.
    Sofia W
    • 83.0 m²
    • Kumla
    Tack Sofia! Hoppas du kommer trivas på nya stället! Kommer gärna förbi och kollar hur det blir.

• 2020-06-07
    Vi anlitade Helene för att sälja en villa och redan under första mötet gav hon ett engagerat och ärligt intryck. Hon såg våra behov och uppfyllde dem med råge. Det var första gången vi sålde ett hus och hennes kunnande och erfarenhet gjorde att vi kände oss mycket trygga genom hela processen. Hon har en proffsighet och lokalkännedom som är svårslagen. Vi skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta som vill sälja sitt hus.
    Kristin N
    • 113.0 m²
    • Kumla
    Tack Kristin! Du sätter precis fingret på det som jag vill vara och leverera som mäklare. Hoppas ni kommer trivas i nya huset.

• 2020-05-28
    Vi uppfattar att Helene varit noga med att förklara varje steg i försäljningen på ett begripligt sätt, samt att hon ansträngt sig för att göra ett bra jobb. Vi är supernöjda.
    Mattias C
    • Kumla
    Tack Mattias, hoppas ni kommer trivas i nya huset!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte