Helene Åhlund
Registrerad mäklare sedan 2005-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att hjälpa människor att förändra sin boendesituation.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag jobbar med hjärtat, vill att alla ska vara nöjda efter avslutad affär. Jag är öppen, ärlig, spontan och älskar mötet med nya människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Spelar padel, roligaste sporten! Läs mer

Läs vad 37 Läs vad Helene Åhlund

• Sofia W köpte sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-06-11

Köpt radhus.
    Bra och trevligt bemötande.
    Snabb på att svara på frågor om köpet. Läs mer
    2020-06-11 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Sofia W
    Tack Sofia! Hoppas du kommer trivas på nya stället! Kommer gärna förbi och kollar hur det blir.
  • Kristin N sålde sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-06-07

Kumla
    Vi anlitade Helene för att sälja en villa och redan under första mötet gav hon ett engagerat och ärligt intryck. Hon såg våra behov och uppfyllde dem med råge. Det var första gången vi sålde ett hus och hennes kunnande och erfarenhet gjorde att vi kände oss mycket trygga genom hela processen. Hon har en proffsighet och lokalkännedom som är svårslagen. Vi skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta som vill sälja sitt hus. Läs mer
    2020-06-11 Helene Å svarar Kristin N
    Tack Kristin! Du sätter precis fingret på det som jag vill vara och leverera som mäklare. Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
  • Mattias C sålde sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-05-28

Kumla
    Vi uppfattar att Helene varit noga med att förklara varje steg i försäljningen på ett begripligt sätt, samt att hon ansträngt sig för att göra ett bra jobb. Vi är supernöjda. Läs mer
    2020-06-05 Helene Å svarar Mattias C
    Tack Mattias, hoppas ni kommer trivas i nya huset!
  • Elisabet C sålde sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-05-28

Kumla
    Handlingskraftig OCH inlyssnande. Gedigen information i prospektet för vårt hus som vi skulle sälja, var mycket noggrannare med att få med alla detaljer om huset jämfört med andra mäklares prospekt vilket ger köparen en bra service. Läs mer
    2020-05-28 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Elisabet C
    Tack Elisabet! Ni köpte av mig för ett antal år sedan och det känns roligt att även få vara med och sälja nu. Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
  • Oliver H köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-03-02

2:a
    Kumla
    Jag köpte en bostadsrätt i Kumla
    Jag blev oerhörd väl bemött av Helene, hon var trevlig och tydlig och noggrann.

Hon månade om säljaren och köparen på ett mycket bra sätt.

Kanon bra helt enkelt. Läs mer
    2020-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Oliver H
    Tack Oliver! Mitt motto är att kunden ska känna sig trygg med mig som mäklare, både säljare och köpare, men även övriga spekulanter. Hoppas du kommer trivas med gångavstånd till jobbet nu :)
    Svensk Fastighetsförmedling Kumla gillar detta
  • Johan E köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-03-01

3.5:a
    Kumla
    Bra återkoppling och ringer alltid upp. Trevlig och har bra koll. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Johan E
    Tack Johan med familj! Välkomna tillbaka till Kumla igen :)
    Svensk Fastighetsförmedling Kumla gillar detta
  • Iréne G köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-12-06

Kumla
    Glad öppen och vet vad som ska göras.
    Har koll. 👍🏼 Läs mer
    2019-12-18 Helene Å svarar Iréne G
    Tack Irène, hoppas du voven kommer trivas i nya lägenheten!
    Svensk Fastighetsförmedling Kumla gillar detta
  • Leif L köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-11-22

2:a
    Askersund
    Hej, en tvåa i Askersund. Väl omhändertagen av Helene. Proffsigt bemött , hjälpsam och vänlig. MVH Leif Larsson Läs mer
    2019-11-22 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Leif L
    Tack Leif! Du är och har varit fantastiks under affären. Jag önskar dig välkommen till Askersund och hoppas på en fin sommar för dig och båten.
    Svensk Fastighetsförmedling Kumla gillar detta
  • Carina W sålde sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-11-21

Kumla
    Seriös, kunnig, trevlig, smidig mäklare som ger ett bra förtroende. Väldigt lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Carina W
    Tack Carina och Anders😊 Jag hoppas du sover bättre på nätterna nu. Lycka till med nya huset, jag lovar att jag kommer förbi när allt är klar.
    Svensk Fastighetsförmedling Kumla gillar detta
  • Linus L köpte sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-11-18

Kumla
    Vi köpte en villa i Kumla.

Helene var lätt att få tag i, hon svara bra på våra frågorna och hon gav oss mycket information om huset utan att vi behövde fråga. Läs mer
    2019-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Linus L
    Jag hälsar er ❤️ Välkomna till Kumla. Hoppas ni kommer bo lika länge som säljarna gjort.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Sandra Sääw