Helene Åhlund

Helene Åhlund

Helene Åhlund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Helene Åhlund har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Helene Åhlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.9. Helene Åhlund har haft 11 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att hjälpa människor att förändra sin boendesituation.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag jobbar med hjärtat, vill att alla ska vara nöjda efter avslutad affär. Jag är öppen, ärlig, spontan och älskar mötet med nya människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Spelar padel, roligaste sporten!

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 72 Läs vad Helene Åhlund

• sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    • Centrum
    2022-09-08 Verifierad kund
    Vi tycker väldigt bra om Helen o hennes medarbetare. Vår lägenhet var svårsåld o låg länge ute på Hemnet. Helen hittade hela tiden på olika lösningar för att hitta den rätta köparen till oss. Plötsligt hände det, hon fick tag i den rätta köparen o allt gick plötsligt väldigt fort. Vi är så nöjda med både Helen o de nya ägarna till lägenheten Önskar dem alla LYCKA TILL
    Tack Birgitta och Peter. Det har varit lite trögt, men skam den som ger sig :) Vi på kontoret vill önska er lycka till med nya lägenheten. Så kul att vi hittade rätt köpare till lägenheten. Helene Åhlund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2022-09-08 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt! Kändes tryggt och bra!
    Tack Hanna! Hoppas ni trivs och ni vet vart vi finns om det blir dax igen :) Helene Åhlund
  • sålde sin bostad med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    • Fjugesta
    2022-07-28 Verifierad kund
    Rak och lätt att göra med.
    Kommer med tips/idéer samtidigt som hon lyssnar och tar in önskemål.
    Tack Daniel och My! Hoppas vi kommer göra fler affärer framåt :) Helene Åhlund
  • sålde sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    • Hallsberg
    2022-07-28 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och gav ett professionellt intryck.

Hon förklarade allt på ett bra och tydligt sätt, hjälpte till med alla funderingar.

I vårt fall även en snabb och effektiv försäljning.
    Tak Andreas och du vet vart vi finns om du vill tillbaka till Hallsberg :) Helene Åhlund
  • köpte sin bostad med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    • Fjugesta
    2022-07-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabba svar på våra frågor. Skapade en trygg känsla både vid visning och köp.
    Tack Jan och Susanne! Tror det kommer bli toppen för er, inte lika mycket skjutsa med bil framöver. Helene Åhlund
  • köpte sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2022-06-09 Verifierad kund
    Fungerade väldigt bra och vad mycket tillgänglig och hjälpsam.
    Tack Marcus. Hoppas du och barnen kommer trivas! Förhoppningsvis blir det tid över för en tvåhjuling också! Helene Åhlund
    2022-06-01 Verifierad kund
    Min man och jag blev mottagna på ett trevligt sätt med en kopp kaffe och ljus på bordet. Mäklaren gick igenom och förklarade de olika delarna i kontraktet på ett föredömligt sätt. .Vi är mycket nöjda med besöket
    Tack Regina! Ni är så välkomna till Kumla och önskar lycka till med er försäljning. Helene Åhlund
    2022-05-31 Verifierad kund
    Helene var lätt att prata med och även att få tag i. Smidig med tider vad gäller visning och kontraktsskrivning. Väldigt utförlig när hon gick genom kontraktet, tydligy vad allt innebar.
    Tack Anders! Skönt att ha familjen samlad i Kumla :) Helene Åhlund
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi, min hustru och jag tyckte att hon kunde på ett enkelt sätt redogöra för hur försäljning, respektive köp av bostad går till. Hon kändes säker och kunnig i det hon delgav oss. Hon redogjorde i ett lugnt tempo så att man aldrig kände sig stressad.
    Tack för dessa ord. Ni är så välkomna in på kaffe när ni flyttat hit. Välkomna till Kumla! Helene Åhlund
    2022-04-29 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och trevlig. Hjälpsam och visar ett intresse för köparen.
    Tack Stina! Jag tror det kommer bli jättebra, du kommer snart att längta efter helgerna :) Helene Åhlund