Ludwig Åhlund

Ludwig Åhlund

Ludwig Åhlund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Ludwig Åhlund har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Ludwig Åhlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 115 omdömen med ett betyg på 4.9. Ludwig Åhlund har haft 26 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 115 Läs vad Ludwig Åhlund

• sålde sin stuga med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2022-09-28 Verifierad kund
    Proffsig och kunnig genom hela processen. Vi är så nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2022-09-20 Verifierad kund
    Fick ett väldigt trevligt och bra bemötande . Hade inga speciella förväntningar och blev glatt överraskad. Ludwig är en mycket trevlig och engagerad mäklare som jag varmt kan rekommendera.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2022-09-18 Verifierad kund
    Ludwig har varit trevlig och tydlig med information om lägenheten och ställt upp på egen visning. Även tydlig med information om hur köpet går till för att kunna genomföras och avslutas på ett korrekt sätt.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Ludwig levde upp till de förväntningar som jag hade om en mäklare och lite mer därtill!
    Han var:
    - Snabb i svängar med frågor och påläst inom bostadsrätten.
    - Koncist i de flesta fall men förmedlade även en djupare förståelse till mig ang. avtal m.m. där han inkluderade allt.
    - Väldigt trevlig i sitt bemötande gentemot alla på visningen.
    - Mycket snabb affär med inga krusiduller
    Helt enkelt en mäklare som jag själv skulle vilja anlita i mina framtida säljanden!
    2022-09-15 Verifierad kund
    Høfflig,kunnskapsrik,informerte på et bra sett.
    Vi er veldig fornøyd med han som mekler.Anbefales på det sterkeste.Kunne ikke fått en bedre mekler.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    • Sannahed
    2022-09-15 Verifierad kund
    Han bemötte oss på ett trevligt sätt.
    Han hade en saklig och noggrann genomgång hur försäljningen går till och vad vi kan förvänta oss.
    Han hade en bra dialog mellan oss och köparen vid försäljningen.
    En bra mäklare!!!
  • Ove L
    2022-09-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande både vid visning och affärsuppgörelse. Kunnig och påläst. Skapar god stämning mellan säljare och köpare.
    Kan verkligen rekommendera Ludwig till vänner och bekanta som tänker göra fastighetsaffärer.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    • Sannahed
    2022-09-10 Verifierad kund
    Ludwig var tillgänglig och agerade proffesionellt under hela processen! Han har haft regelbunden kontakt med oss och varit engagerad sedan dag ett. Nu har vi äntligen köpt vårt första hus! Rekommenderas varmt!
  • köpte sin stuga med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2022-09-05 Verifierad kund
    Glad och trevlig mäklare. Då detta var första gången jag köper en bostad är jag väldigt tacksam över hur hjälpsam och tydlig Ludwig har varit.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Påläst om objektet!
    Noga med att jag skulle ha all information man kan behöva.
    Lätt att nå och snabb att svara på frågor.
    Jag fick gott om tid på visningen så jag kunde få en bra uppfattning om huset.
    Inga problem att få visning när det passade mig.
    Noga vid skrivning av kontrakt.
    Inkännande och inte påstridig.
    Den dag jag ska sälja huset är sannolikheten mycket stor att jag ringer Ludwig!
    Stort tack Anna för ditt fina omdöme! Jag uppskattar det enormt! Hoppas att du ska stormtrivas i ditt nya fina hus. Du är varmt välkommen åter den dag det är dags att flytta igen :) Ludwig Åhlund