Ludwig Åhlund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Ludwig Åhlund har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Ludwig Åhlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.9. Ludwig Åhlund har haft 22 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 64 Läs vad Ludwig Åhlund

• köpte sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2021-09-21
    Trevligt och korrekt bemötande. Noggrann, visade stor vilja på att tillmötesgå och informera både kund och säljare när affären gjordes upp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2021-09-14
    Trevlig och glad.
    Kunde svara på de frågor jag hade och verkade inte stressad fast vi var så många på visningen.

Bra att de var 2 stycken, en höll reda på våra tider och lotsade in oss i bostaden. Ludwig var inne i huset och guidade oss där.
    Trevlig stämning på det hela taget.

Kort visningstid bara 15 minuter var men det berodde kanske på att vi var så många som ville gå på visningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2021-09-13
    Ludwig är ett proffs ut i fingerspetsarna. Han jobbar snabbt och effektivt men ändå lugnt och metodiskt. Han har ett mycket behagligt sätt och lyssnar på de frågor och funderingar man har. Två dagar efter visning såldes huset! Självklar får han de bästa rekommendationer.
    2021-09-08
    Väldigt serviceminded och lyhörd. Vi kände oss mycket trygga i affären tack vare Ludwig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    • Mullhyttan
    2021-08-04
    Bra bemötande. Fick något högre förväntningar än vad utfallet blev. Totalt sett en positiv upplevelse av mäklaren.
    2021-07-28
    Ludwig uppnår en hög standard i det jobb han utför trots sina unga år. Rak och tydlig, snabbt anträffbar och tar sig tid att säkerställa att jag som kund kan känna mig trygg i mitt husköp.

Tack Ludwig!
    /Emma S
    • Mullhyttan
    2021-07-26
    En mycket trevlig kille, lättsam och lyhörd om våra behov. Inte omöjlig varken när de gäller tider eller återkoppling på telefon. I vårat tycke som köpare så kunde vi inte ha träffat på någon bättre!
    Säljer vi någon gång i framtiden så hoppas vi att Ludwig arbetar kvar!

Med vänlig hälsning Pernilla Karlsson, o Anders Strand
    2021-07-19
    Ludvig är en trevlig kille som är väldigt duktig på sitt jobb. Han hjälpte oss att sälja vårat hus. Och jag skulle anlita honom igen!
    2021-07-01
    Ludwig ger ett professionellt intryck och lever upp till det. Han är lyhörd och otroligt duktig i sin support. Vi är mycket nöjda att vi valde honom att förmedla vårt hus.
    Ett STORT TACK för dom fina orden Sofia! Det uppskattas enormt, och det gläder mig att ni är mycket nöjda :)

Vi ses på tillträdet!
    2021-07-01
    Fick snabb återkoppling och trevligt bemötande!
    Tack Frida för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation om mig! Gratulerar till ett väldigt fint hus :)
    Vi ses på tillträdet!