Läs vad 29 Läs vad Ludwig Åhlund

• 2020-12-30
    När vi skulle sälja vårat hus kändes Ludwig som det självklara valet, väldigt proffsigt bemötande och fanns alltid tillgänglig på telefon. Han höll oss kontinuerligt underrättade vilket kändes väldigt skönt eftersom vi inte sålt ett hus tidigare. Rekommenderas!
    /Niklas och Elin
    Elin B
    • 81.0 m²
    • Kumla
    sålde sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
  • 2020-12-22
    Vi ha köpt en lägenhet och är mycket nöjda med hanteringen av detta.
    Tack Ludvig
    Berith Lundgren
    Berit L
    • 2.5:a
    • 70.0 m²
    • Kumla
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
  • 2020-12-14
    Ödmjuk och trevlig kille som har hjälpt mig att sälja min lägenhet.
    Han har under hela resans gång uppdaterat mig om försäljningen och allt har gått smidigt till.
    Rekommenderar starkt Ludwig, och kommer anlita han vid nästa affär.
    André G
    • 1:a
    • 38.5 m²
    • Kumla
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
  • 2020-12-14
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Ludwig var jättetrevlig och duktig. Allting kändes tryggt och mycket bra. Jag skulle rekommendera Ludwig och Svensk Fastighetsförmedling till andra.
    Alice J
    • 1:a
    • 38.5 m²
  • 2020-12-03
    Köpt en bostadsrätt.
    Jag tycker att jag fått ett bra bemötande. Vid frågor och funderingar har det fungerat bra. Lätt att få tag i och har snabbt återkommit med svar.
    Han har även fått förtroendet att sälja mitt hus.

Kristina Törnqvist
    Kristina T
    • 4:a
    • 75.7 m²
  • 2020-12-03
    Sålt ett radhus i Kumla.
    Affären gick väldigt snabbt och vi blev mycket nöjda med resultatet.
    Kan varmt rekommendera Ludwig Åhlund som mäklare.
    Roger J
    • Kumla
    Enormt tack Roger för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om mig! Det gläder mig att ni är mycket nöjda och att ni kan rekommendera mig vidare till vänner och bekanta. Jag hoppas att ert nya boende kommer att bli toppen! Vi ses på tillträdet! :)

• 2020-11-28
    Utmärkt och proffsigt bemötande.
    Mikael F
    • Kumla
    köpte sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Tack Mikael för att du tog dig tiden och skriva en Reco om mig. Det uppskattas verkligen! Jag hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende! Vi ses på tillträdet! :)

• 2020-11-28
    Sålt ett radhus i Kumla.
    Ludwig Åhlund var mycket proffsig och väldigt hjälpsam med allt.
    Affären avslutades med en väldigt nöjd säljare och köpare.
    Yvonne J
    • Kumla
    Ett jättetack ska du ha Yvonne för att du tog dig tiden att skriva några rader om mig. Jag blir väldigt glad av att höra att ni är nöjda med mig som Er mäklare. Både du och Roger ska ha ett stort tack för ett gott samarbete! Vi ses på tillträdet. :)

• 2020-11-12
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet i Kumla.
    Mycket bra bemötande jag kände direkt att det skulle bli bra.
    Mäklaren var bra på att informera mej det kändes mycket tryggt.
    Jag är mycket nöjd har inget att klaga på. Fick även ett bra pris för lägenheten.
    Barbro J
    • 4:a
    • 75.7 m²
    • Kumla
    Du ska ha ett stort tack Barbro för dom fina orden. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig! Det gläder mig att du är nöjd med mig som mäklare. Vi ses på tillträdet! :)

• 2020-11-04
    Att han tog sig tid på kvällen för att göra upp affären med oss och säljaren trodde jag inte det klara därför vi kunde köpa huset eftersom det skulle vara en visning till dagen därpå på förmiddagen och då kan det varit kört och ett högre pris. Utmerkt.
    Göran G
    • 127.0 m²
    • Kumla
    Tack Göran för dom orden! Jag hoppas att ni blir nöjda med ert husköp! Vi ses på tillträdet! :) /Ludwig Åhlund

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte