Ludwig Åhlund
Registrerad mäklare sedan 2020-01-02
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 8 Läs vad Ludwig Åhlund

• Elfriede L sålde sin lägenhet med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-07-21

Kumla
    Vi ha sålt en bostad på ett rum och kök i kumla
    Mitt första möte var att jag tyckte om honom och han var driven .
    Tyvärr kom coronna tiderna ivägen och ställde till det och jag är väldigt glad att Ludvig var där alla frågor fick jag svar på och han drev på även om det såg dött ut
    Han informerade hela tiden om vad som händer och sker . Läs mer
  • Urban A sålde sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-07-20

Vi har sålt en villa.
    Vi blev väldigt bra bemöta.
    Han fanns alltid tillgänglig på telefon hörde av sig så fort nånting hände.
    Han överträffade mina förväntningar.
    Helt klart en som vi kan rekommendera. Läs mer
  • Andreas J köpte sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-07-20

Kumla
    Köpte en villa, blev väldigt trevligt och proffesionellt bemött. Läs mer
  • Josef B köpte sin lägenhet med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-03-26

Kumla
    Köpt en etta inne i centrala Kumla. Blivit bra bemött att Ludwig, trevlig kille som har varit väldigt hjälpsam under hela processen och även hjälpt till med saker efter köpet.

Kan inte annat än att rekommendera Ludwig och ser gärna att jag har han igen som mäklare på min nästa bostad. Läs mer
    2020-03-30 Ludwig Å svarar Josef B
    Stort tack Josef för att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme om mig. Det glädjer mig att du är nöjd och jag hoppas att vi ses igen framöver!

Varmt välkommen till Kumla!
  • Gabriel B köpte sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-03-15

Kumla
    Köpt hus. Trevligt bemötande, bra kommunikation vardagar som helg. Allt kändes väldigt tryggt och genomtänkt. Rekommenderar verkligen! Läs mer
    2020-03-16 Ludwig Å svarar Gabriel B
    Jag tackar allra ödmjukast för ditt omdöme Gabriel! Det glädjer mig att du/ni är nöjda med mitt arbete. Stort grattis till ett väldigt fint hus!

Vi ses på tillträdet!
  • Viktoria S sålde sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-03-11

Kumla
    Jag har sålt min lilla villa. Ludwig har varit lyhörd och otroligt engagerad på alla sätt och vis.
    Jag har fått löpande information under hela försäljningen, både på kvällstid och på helger.
    Det uppskattas verkligen då jag varit utomlands under försäljningen.
    All information som tänkas vara nödvändig har jag fått utan att be om den. Väldigt serviceminded.
    Ludwig är en väldigt trevlig och öppen person. Rekommenderas varmt av mig.
    Lycka till med alla affärer framöver!! Läs mer
    2020-03-12 Ludwig Å svarar Viktoria S
    Tack Viktoria! Dina ord värmer. Det har varit ett nöje att samarbete med dig! Ett samarbete som jag sent kommer glömma. Jag hoppas att du kommer stormtrivas inne i Örebro på en solig balkong med härlig utsikt!

• Emelie M
    Emelie M sålde sin lägenhet med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-02-28

2.5:a
    Kumla
    Sålt bostadsrätt, haft bra kommunikation trevligt bemötande. Läs mer
    2020-02-28 Ludwig Å svarar Emelie M
    Jag är väldigt tacksam över att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om mig, Emelie. Tack för ett gott samarbete!

Vi ses på tillträdet!
  • Magdalena F köpte sin lägenhet med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-02-26

2.5:a
    Kumla
    Trevlig, höll mig som köpare uppdaterad om köpet, hjälpsam, informerade om det som behövdes och tog reda på det han inte hade svar på. Läs mer
    2020-02-28 Ludwig Å svarar Magdalena F
    Stort tack Magdalena för att du tog dig tiden till att skriva ett omdöme om mig. Hoppas att dottern blir överlycklig över att få ett eget rum!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Sandra Sääw