Ronja Sköld
Registrerad mäklare sedan 2016-07-22
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 23 Läs vad Ronja Sköld

• Cecilia J sålde sitt hus med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-03-31

Fjugesta
    Min mäklare Ronja uppfyllde mina förväntningar mycket bra.

Ronja har skött försäljningen av min villa mycket kunnigt och professionellt.

Jag har fått all info jag behövt , bra och kunniga råd och täta uppdateringar om hur det går. Läs mer
  • Gunilla W sålde sitt hus med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-02-22

Sköllersta
    Ronja var guld värd i vår husförsäljning. Tydlig, tillgänglig, engagerad, flexibel och kunnig. Det självklara valet för oss om vi någon gång ska sälja igen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Susanna N sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-01-30

3:a
    Kumla
    Mycket bra bemötande, information och kontakt i samband med lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Matilda B sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-12-04

3.5:a
    Kumla
    Ronja hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt och hon har varit toppen hela vägen! Hon lyssnar och gör det bästa för både säljare och köpare. Hon är också otroligt målmedveten! Ronja är en mäklare vi varmt vill rekommendera! Läs mer
  • Erik B köpte sitt hus med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Mullhyttan
    Kanon finemang! Och alldeles utmärkt. Läs mer
  • Ulrika A köpte sitt hus med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Kumla
    Hon gjorde sitt jobb bra, kunnig och engagerad vi är nöjda med all hjälp vi fick. Läs mer
  • André S köpte sitt hus med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Kumla
    Vi är jättenöjda med Ronja som mäklaren. Hon både hjälpte oss att sälja och köpa nytt. Läs mer
  • Jan L köpte sitt hus med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Kumla
    Bra kontakt, tydlig, kunnig och allmänt positiv i våra kontakter när vi genom henne köpte ett hus i Kumla

Till vännerna på reco från vännen Jan (ironi!) Läs mer
  • Iréne G köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Kumla
    Trevlig attityd, flexibel och snabbtänkt.
    Snabb med att svara på mail och förklarar saker på normalsvenska utan invecklade förklaringar. Läs mer
  • Mimmi L köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

5:a
    Kumla
    Köpt radhus. Väldigt trevlig och informativ mäklare, lätt att få tag på vid frågor och funderingar. Fick svar på alla frågor vi hade vid visning. Skulle gärna anlita själv om vi någon gång säljer ett objekt! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Sandra Sääw