Olivia Oscarsson

Olivia Oscarsson

Olivia Oscarsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Olivia Oscarsson har varit registrerad mäklare sedan 2024-01. Olivia Oscarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.6. Olivia Oscarsson har haft 1 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

8 omdömen om Olivia Oscarsson

Sedan starten hos Reco 2024
Charlott E
Köpte sitt hus med hjälp av Olivia Oscarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Lätt att få kontakt med, professionell.

Jens H
Kumla

Guidade oss professionellt genom vårat fastighetsköp

Svar från Olivia Oscarsson

Stort tack Jens, är säker på att ni kommer trivas superbra i ert nya boende!

Anders S
Sålde sitt hus med hjälp av Olivia Oscarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Mycket bra service och visade stort engagemang, hörde av sig och svarade snabbt när man sökte henne. Verkligen intresserad av att göra mig nöjd.

Svar från Olivia Oscarsson

Stort tack Anders för förtroendet. Vad glad jag blir för de fina orden och att det blev en smidig affär. Stort lycka till med ert nya boende så ses vi framöver!

Inger F
Kumla

Hon peppar och stöttar när det drar ut på tiden. Lättsam men ändå seriös.

Svar från Olivia Oscarsson

Tack Inger för de fina orden, ibland tar det längre tid än man hoppats. Ha det fint och ta hand om varandra!

Torsten F
Kumla

Trevlig, rapp och tillmötesgående.

Svar från Olivia Oscarsson

Tack Torsten! Ha det fint och ta hand om varandra.

Simon B
Kumla

Duktig, driven och hjälpsam mäklare. Hjälpte med alla frågor som dök upp och löste dom på bästa sätt.

Svar från Olivia Oscarsson

Stort tack Simon, Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende! Vi ses snart framöver!

Jenny L
Pålsboda

En driven glad och positiv mäklare som verkligen behåller lugnet i alla situationer och håller en fin relation till både köpare och säljare. Ger bra tips om man själv funderar på något, men ger ändå en möjlighet att själv kunna bestämma. Rekommenderas!/Jenny

Svar från Olivia Oscarsson

Stort stort tack Jenny, så glad att det blev en smidig och bra affär. Ha det fint så länge så ses vi framöver!

Linnéa F
Pålsboda

En väldigt rar och trevlig tjej som svarade bra på våra funderingar och hade hon inte svar på plats så kollar hon upp det. Med andra ord fick hon oklara funderingar klara. Kan varmt rekommendera Olivia!

Svar från Olivia Oscarsson

Tack Linnéa för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende och att det blir minst lika bra som ni tänkt er. Ta hand om er!