Olivia Oscarsson

Olivia Oscarsson

Olivia Oscarsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Olivia Oscarsson har varit registrerad mäklare sedan 2024-01. Olivia Oscarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.7. Olivia Oscarsson har haft 10 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-06

26 omdömen om Olivia Oscarsson

Sedan starten hos Reco 2024
Hugo S
Köpte sitt hus med hjälp av Olivia Oscarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Olivia var väldigt trevlig och anpassade sig mycket bra till situationen då det var min första bostad jag skulle köpa!

Peter S
Kumla

Ett varmt bemötande av en trevlig, hjälpsam och påläst mäklare. Olivia är verkligen mäklaren som utstrålar trygghet och jag kan starkt rekommendera henne.

Ebba F
Köpte sin stuga med hjälp av Olivia Oscarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Hallsberg

Jag rekommenderar verkligen Olivia Oscarsson som mäklare. Hon har ett varmt och personligt bemötande och samtidigt genomproffsigt. Hon besvarar alla frågor, men är tydlig med vad hon vet och vad hon kommer försöka ta reda på. Hon återkopplar bra. Som köpare känner jag mig trygg med att hon gör sitt bästa för båda parter, och jag skulle gärna använda mig av Olivia om jag skulle behöva mäklartjänster på andra sidan bordet, dvs om jag skulle sälja något i framtiden. Som sagt, hon ger ett väldigt bra och förtroendeingivande intryck som består genom hela processen.

Svar från Olivia Oscarsson

Stort stort tack Ebba för den fina rekommendationen! Varit otroligt kul att få hjälpa dig med ditt köp av fritidshus och tror ni alla kommer trivas så bra där ute, speciellt nya valpen. Ser fram emot att ses igen på tillträdesdagen. Varma hälsningar, Olivia!

Annika S
Sålde sin stuga med hjälp av Olivia Oscarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Hallsberg

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Tog sig tid att svara på alla möjliga och omöjliga frågor.

Svar från Olivia Oscarsson

Tack Annika för du tog dig tid att svara och för rekommendationen. Ha det fint så länge!

Per L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Oscarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Väldigt bra engagemang och attityd ! Mycket bra värde och extra service kring försäljningen Mina bästa rekommendationer.

Svar från Olivia Oscarsson

Stort tack Per för förtroendet och för den fina rekommendationen. Vi ses på tillträdesdagen om inte annat! Ha det fint så länge!

Lennart T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Oscarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

god service och lätt att få kontakt med.

Svar från Olivia Oscarsson

Tack Lennart! Tror ni kommer trivas bra i lägenheten! Ha det fint så länge så ses vi snart.

Tegen T
Sålde sitt hus med hjälp av Olivia Oscarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Pålsboda

Olivia var till så mycket hjälp under försäljningen av våran bostad. Vi hade noll erfarenhet av att sälja ett hus, men med Olivias hjälp så gick det hur bra som helst. Olivia är pedagogisk, hjälpsam och så stöttande. Vi kommer absolut ta hjälp av henne när det är dags att köpa bostad igen!

Svar från Olivia Oscarsson

Stort stort tack Tegen för den fina Reco:n, det värmer i hjärtat. Varit så roligt att få hjälpa er igenom denna process och fint att ha lärt känna både dig, Olle och självklart katten Sten! Ta hand om er så länge så ses vi på tillträdesdagen om inte annat. / Olivia Oscarsson

John R
Pålsboda

Trevligt bemötande och förde god kommunikation mellan parterna. Rekommenderar

Svar från Olivia Oscarsson

Tack John för den fina reco:n. Är säker på att ni kommer trivas så bra i ert nya boende! // Olivia Oscarsson

Olle G
Pålsboda

Jag är extremt glad och tacksam över den insatsen som Olivia gjort för oss, Vi hade aldrig sålt en fastighet tidigare och var således helt novis på området. Men Olivia visade ett genuint intresse och var verkligen mån om att vi skulle förstå & känna oss trygga genom hela processen. Riktigt proffsigt!

Svar från Olivia Oscarsson

Tack Olle! Är så glad att jag fick lära känna er och vara med på er resa och förväntansfull på att veta vart ert nya boende blir! Ses på tillträdesdagen om inte annat. // Olivia Oscarsson

Alicia A
Pålsboda

Personlig men professionell mäklare som hade väldigt bra koll på även små detaljer på huset. Mycket bra på att återkoppla och kommunicera hela tiden. 10/10!

Svar från Olivia Oscarsson

Stort tack Alicia för den fina rekommendationen! Är säker på att ni kommer trivas i ert nya hus. Ha det fint så länge!