Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro!

Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot den perfekta bostadsaffären. Vi har koll på hela kedjan i affären, allt från värdering till köp eller försäljning.

Något helt nytt är att vi numera erbjuder 3D-visning av lägenheter! Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 501 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

• 2020-09-25

Lennart A skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt bostadsrätt.

Jag hade först Alexander Sjövall som mäklare som jag skrev kontrakt med. Han valde sen att sluta sina anställning och lämande över till Mikael Pettersson, vilket Alexander personligen meddelade mig.Mikael och jag hade kontakt via telefon och mail, men efter ett tag fick jag inga svar. Efter någon månad ringde jag Svensk fastighetsförmedling och fick då reda på att även Mikael Petterson hade slutat, men inte meddelat mig eller att jag hade fått någon annan kontakt på svensk fastighetsförmedling. Det är jag inte helt nöjd med, men den kritiken är inte emot Martina utan mot Svensk fastighetsförmedling.

/Lennart Läs mer
  • 2020-09-24

Jonas O skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Martina är receptiv förstår uppdraget och agerar snabbt, hon är en god kommunikatör och genomförde uppdraget på ett utmärkt sätt Läs mer
  • 2020-09-22

Svenbertil S skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt en br. Jag fick komma på visning och bestämde mig snabbt och la ett bud. Hon fixade allt väldigt smidigt och fort.

Hon har alltid varit trevlig, korrekt och flexibel. Läs mer
  • 2020-09-16

Nena S skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej! Vi har sålt vår lägenhet!
    Martina har alltid svarat då vi har kontaktat henne. Mycket trevlig, professionell och angagerad. Toppen mäklare, kan sitt jobb! Läs mer
  • 2020-09-11

Hurria A skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Throughout the whole process, Martina was very helpful and quick to respond to our questions!

She helped us understand the contract better in English which made a big difference!

Highly professional and helpful agent! Läs mer
  • 2020-09-10

Susanna L skrev om Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt bostad i Örebro
    Snabb kontakt, snabb försäljning till bra pris
    Trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • 2020-09-08

Andreas S skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Martina hjälpte oss med en snabb försäljning och var alltid tillgänglig för oss och våra frågor. Kan inte bli mer nöjd! Läs mer
  • 2020-09-07

Erland W skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt en liten stuga på en Ö som varit i min ägo i 25 år. Har inte tidigare varit i kontakt med någon mäklare men vände mig till svensk fastighetsförmedling därför att de hade ett liknande objekt till salu. Mitt intryck av Martina var gott från början till slut. Trevlig och proffsig. Hon tog hand om allt, vilket var precis vad jag ville. God kontakt på alla plan inkl. mejl och sms. Är väldigt nöjd. Tror att personkemin är en viktig faktor. Kommer att rekommendera henne i en liknande situation! Läs mer
    2020-09-20 MartinaS svarar Erland W
    Hej Erland!
    Tusen tack för dina fina ord och inte minst ett fint samarbete under processens gång!
    Önskar dig allt gott!

• 2020-09-05

Sandra F skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Villa

Jag blev bemött på ett mycket professionellt och ödmjukt sätt. Hon förklarade bra så att man förstod allt i processen. Hon är också trevlig och glad. Tyvärr så har jag sen tidigare träffat en icke så trevlig mäklare så mina förväntningar var rätt låga så man kan verkligen säga att hon är över all förväntan faktiskt.

Detta är mitt första hus, vilket är stort. Hon var duktig på att visa glädje för mig och min sambo men också grace för säljaren som vars situation kanske inte var lika glad. Hon tog in rummet på ett intuitivt sätt. Läs mer
    2020-09-20 MartinaS svarar Sandra F
    Hej Sandra!
    Tusen tack för dina fina ord. Omdömen som dessa värmer lite extra mycket. Jag hoppas verkligen ni kommer att trivas i huset. Vi ses när det är dags för tillträde. Allt gott!

• 2020-09-03

Camilla skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Martina var professionell och trevlig och vi är väldigt nöjda med affären! Läs mer
    2020-09-20 MartinaS svarar Camilla
    Hej Camilla!
    Tak för att du tog dig tiden att bedöma mitt arbete. Hoppas ni kommer få njuta av många fina sommarkvällar i ert nya paradis!

• 2020-08-25

Åsa Birgitta K skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har köpt ett av Noras äldsta hus och kommer att flytta från Uppsala. Martina var glad, pigg och proffsig. Allt gick mycket snabbt och smidigt, en vecka från visning till köp. 😀 Läs mer
    2020-09-20 MartinaS svarar Åsa Birgitta K
    Hej Åsa!
    Tusen tack för att du tog dig tiden att bedöma mitt arbete. Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i huset och jag vill hälsa er varmt välkomna till Nora! Vi ses när det blir dags för tillträde! :)

• 2020-08-24

Harriet S skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig hjälpsam engagerad duktigt Läs mer
    2020-09-20 MartinaS svarar Harriet S
    Hej Harriet!
    Tack för att jag fick förtroendet att förmedla i försäljningen av ditt fantastiska hus. Det var en ära.
    Allt gott!

• 2020-08-22

Maria F skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt en bostadsrätt.

Martina förklarade och gick igenom kontraktet mycket väl.

Professionellt bemötande och kunde förklara de saker jag inte förstod på ett bra sätt. Läs mer
    2020-09-20 MartinaS svarar Maria F
    Hej Maria!
    Tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten!

• 2020-08-16

Christina F skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Martina är proffsig, ambitiös, har ordning och reda, och är dessutom trevlig att samarbete med. Det underlättade arbetet med försäljningen av ett kedjehus i Örebro. Läs mer
    2020-08-20 MartinaS svarar Christina F
    Hej Christina!
    Stort tack för dina fina ord, det värmer verkligen!
    Jag är glad att jag fick äran att förmedla i er bostadsaffär.

Sköt om er så hörs vi när det börjar närma sig tillträde! :)

• 2020-08-14

Björn R skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde min lägenhet i Örebro på 55kvm
    Är väldigt imponerad av proffsigheten o engagemanget i hela processen.
    Kan varmt rekommendera Martina på Svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2020-08-20 MartinaS svarar Björn R
    Hej Björn! Tack för din fina rekommendation och stort tack för bra samarbete under affärens gång.

Sköt om dig så ses vi vid tillträdet om vi inte hörs innan dess!

• Fredrik M

2020-08-08

Fredrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket proffsig och driven från första kontakt till påskrivet kontrakt.
    Lyhörd och kreativ kring fastighetens potential för vidareförmedling till intressenter.

Intervjuade 4st mäklare från olika byråer och valde Mike för det överlägset bästa intrycket. Läs mer
  • 2020-08-03

Susanne H skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Håller på att köpa en bostadsrätt.
    Har träffat Martina en gång då vi gick igenom överlåtelseavtal mm och skrev på. Martina var tydlig och informativ, och gav oss bra med tid för att hinna kolla och mäta i lägenheten med mer.

Hade hellre bedömt Martina när affären är klar, då man får en helhetsbild.

Så här långt har Martina varit toppen. Läs mer
    2020-08-20 MartinaS svarar Susanne H
    Hej Susanne!
    Tack för att du tog dig tid att svara på utskicket. Jag ska givetvis gör allt för att affären ska gå lika smidigt fortsättningsvis som den gjort hittills.

Ha det fint så länge så ses vi vid tillträdet om vi inte hörs innan dess! :)

• 2020-08-03

Christina R skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt bostadsrätt.

Vilken underbar mäklare!😁 Martina har varit väldigt professionell och extremt engagerad i sitt arbete och vi har bara haft bra kontakt hela vägen.

Kommunikation är extremt viktigt för min del och i det här fallet har jag haft speciella villkor då min sambo och jag har köpt en annan lägenhet men vet inte när vi kan flytta in än. Min lägenhet var bara ute som kommande och Martina lyckades sälja den innan visning till ett pris jag kan vara glad för. Även där vid kontraktskrivningen var det annorlunda då köparen ville göra klart det så snabbt som möjligt, så inom en timme efter visningen lyckades Martina fixa till allt så att vi kunde skriva på.

Kan bara varmt rekommendera Martina, det känns som att jag har varit i trygga händer hela vägen med henne och jag är väldigt lycklig över att allt har varit så smidigt som det har varit! Självklart ska man vara realistiskt vilket jag har varit, men Martina har verkligen träffat mina förväntningar och gått över.

Tusen tack ska du ha Martina!😁 Läs mer
    2020-08-20 MartinaS svarar Christina R
    Hej Christina! Tusen tack för dina fina ord, det värmer verkligen!
    Jag är glad att vi kunde lösa en snabb och smidig affär som passade dina önskemål :)

Ha det gott!

• 2020-07-25

Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde en bostadsrätt med Mikael, rakt genom professionellt från början till slut.

Man kände verkligen Mikaels 100% engagemang från start till mål.
    Mikael är genuint intresserad och duktig på sitt yrke. Rätt man på rätt plats.
    Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2020-07-09

Majda J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Ledgränd 24 köpte jag.
    Mikael var en trevlig mäklare, svarade alltid på mina fundering snabbt o proffsigt, var lojal till säljare o även till mig.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-07-06

Magnus J skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    har sålt ett radhus.

har blivit väldigt bra bemött av mäklaren.

Hade förväntning angående försäljningen och den gick mycket bättre än jag kunde drömma om!

Allt har gått väldigt snabbt och smidigt genom hela processen.
    Väldigt nöjd som helhet. Läs mer
    2020-08-20 MartinaS svarar Magnus J
    Hej Magnus!
    Stort tack för att du tog dig tid att svara på utskicket. Jag är glad att du är nöjd med utfallet och att ni nu kan se fram emot tillträdet på ert nya boende :)

Hälsa hem och ta hand om er! Vi ses vid tillträdet.

• 2020-07-06

Kajsa T skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag är väldigt nöjd med Martina! Hon sålde vår bostadsrätt och jag kände mig trygg genom hela processen. Alltid ett bra och proffesionellt bemötande. Jag rekommenderar definitivt att anlita Martina som din mäklare! Läs mer
    2020-08-20 MartinaS svarar Kajsa T
    Hej Kajsa! Tusen tack för dina fina ord :)
    Det glädjer mig att ni är nöjda med er försäljning och jag ser fram emot att se hur ni får det i nya huset!

Ha det fint!

• 2020-07-05

Per Birger M skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En saklig person som upplevdes neutral mellan köpare och säljare. Med reservation för att vi ännu inte tillträtt vår nya bostad. Läs mer
    2020-08-20 MartinaS svarar Per Birger M
    Hej Per!
    Tack för att du tog dig tid att svara på utskicket, det uppskattas verkligen. Jag ska göra allt jag kan för att processen fortsättningsvis ska uppfattas på samma sätt.

• Fredrik Å

2020-07-04

Fredrik Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra dialog under hela tiden. Proffsigt agerande hela tiden. Nu hoppas vi på att få våran lägenhet såld också av Mikael. Läs mer
  • 2020-07-02

Gabriel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Väldigt entusiastisk. Svarar snabbt och är en väldigt trevlig mäklare. Köper jag en lägenhet i framtiden igen vill jag jättegärna att han är mäklaren. Läs mer
    2020-07-02 Mikael P svarar Gabriel S
    Stort, stort tack för dina fina ord Gabriel. Fantastisk roligt att förmedla denna bostad till just dig, du kommer garanterat att trivas där!

• 2020-07-02

Oscar T skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde bostadsrätt i Örebro. Mycket smidigt och proffsigt bemötande och bra tänk kring försäljningen. Vi fick sålt till bra pris och är väldigt nöjda! Läs mer
    2020-08-20 MartinaS svarar Oscar T
    Hej Oscar!
    Tusen tack för att du tog dig tid att svara på utskicket. Det glädjer mig att ni är nöjda och jag hoppas ni kommer trivas med ert nya boende! Vi ses när det är dags att lämna över nycklarna.

• 2020-06-30

Magnus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har köpt en bostadsrätt i Hovsta

vi är mycket nöjda med bemötandet under hela processen.

kommunikationen fungerade bra från start, det blev en snabb och smidig affär. Läs mer
    2020-07-02 Mikael P svarar Magnus J
    Vad roligt att ni är nöjda! Jag önskar er en härlig sommar och när väl tiden kommer hoppas jag att ni kommer stormtrivas i eran nya bostad!

• 2020-06-28

Claes H skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har sålt ett Fritidshus och allt har varit toppen Martina har skött sej helt perfekt med allt,hon är väldigt duktig,påläst hela
    tiden och det märks att hon tycker Mäklaryrket är roligt våra
    förväntningar var ej så stora på grund den förra Mäklaren ej
    kunde leva upp till något alls

Med Vänlig Hälsning

Claes o Maud Läs mer
    2020-07-01 MartinaS svarar Claes H
    Hej Claes och Maud!
    Tusen tack för ert förtroende och er fina rekommendation. Ni har väldigt rätt i att jag älskar mitt jobb och omdömen som dessa är den främsta anledningen till att jag känner så. TACK!

• 2020-06-23

Peter A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt en fastighet i Garphyttan och alla möten o extra visning har skötts utmärkt av Mikael. Vi har avslutet kvar i September. Bemötandet och rapport vid budgivning sköttes också bra. Läs mer
    2020-06-25 Mikael P svarar Peter A
    Tack snälla för att ni tog er tiden att skriva ett par rader. Väldigt roligt att ni är nöjda och jag är verkligen glad över att just jag fick äran att hjälpa er med eran försäljning. Hoppas nu att allting blir så bra som tänkt inne i Örebro, jag är säker på att ni kommer att trivas!

• 2020-06-17

Peter Å skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Martina hjälpte oss att sälja en villa i Örebro. Vi valde henne för att hon verkade pålitlig, väl förberedd, ambitiös och med gott renommé. Våra förväntningar har i friats då hon hela tiden varit tillgänglig, snabb, pålitlig och kommunikativ och samtidigt lugn och effektiv utan att vara för mycket "på". Läs mer
    2020-07-01 MartinaS svarar Peter Å
    Hej Peter!
    Stort tack för dina fina ord! Det är ett väldigt attraktivt hus och jag är väldigt glad att jag fick äran att förmedla i er bostadsaffär. Lycka till med tömningen av huset.

• 2020-06-15

Alexander O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde min 2:a genom Karl-Albin med gott resultat. snabb respons och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-06-14

Anette K skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Han gjorde allt för oss inkl. en extra visning och kontraktsskrivning vid fastigheten. Läs mer
  • 2020-06-14

Anna R skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    God service och kunskap. Skapade en trygg känsla. Läs mer
    2020-07-01 MartinaS svarar Anna R
    Hej Anna!
    Tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Det glädjer mig att ni känt er trygga i ert livs största affär. Det är ett fantastiskt område och ett bra hus så jag är övertygad om att ni kommer att trivas! Vi ses vid tillträdet.

• 2020-06-13

Charlotta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig och bra bemötande vid försäljning av vår bostadsrätt. Läs mer
    2020-06-19 Mikael P svarar Charlotta K
    Tack snälla för att du tog dig tiden att skriva ett par rader. Hoppas ni kommer att trivas i huset!

Emma C skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi sålde vårt hus på Sånnaboda med hjälp av fantastiska mäklaren Robert. Vi var i en risig situation med både husinköp och husförsäljning med nästan noll marginal. Mäklaren fixade en oerhört snabb och superbra affär, vilket ledde till att vårt husinköp blev även genomfört!
    Han är skicklig och självsäker med sitt arbete, det syns på honom att han brinner för det. Bra och snabb kommunikation. Vi är mer än nöjda! Läs mer

Eva F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mikael gjorde ett snabbt och effektivt arbete.
    Vi är mycket nöjda med honom! Läs mer
    2020-06-12 Mikael P svarar Eva F
    Tack så mycket för att du tog dig tiden och skrev ett par rader. Jag är glad att ni är nöjda med mitt bemötande och jag hoppas och tror att ni kommer att stormtrivas i er nya lägenhet. Ha nu en fin sommar!

Dan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mikael var imponerande snabb och effektiv i sina kontakter med oss. De frågor vi hade besvarade han grundligt och professionellt. Han levde upp till våra högt ställda förväntningar. Läs mer
    2020-06-12 Mikael P svarar Dan C
    Stort tack för att du tog dig tiden och skrev ett par rader. Jätteroligt att ni är nöjda med mitt bemötande. Jag hoppas innerligt att ni kommer att trivas i eran nya lägenhet! Trevlig sommar!

• 2020-06-11

Anton B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsigt och engagerat! Mikael har skött våran affär med stort engagemang och yrkesskicklighet. Vi kan inte bli mer nöjda med den hjälp vi fått. Tack! /Anton & Hanna Läs mer
    2020-06-11 Mikael P svarar Anton B
    Tack snälla för dem fina orden, väldigt roligt att höra att ni är nöjda! Jag är oerhört tacksam för att jag fick möjligheten att hjälpa er med eran försäljning.

• 2020-06-09

Staffan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Lyhörd, proffsig och tålmodig är tre bra ord!, Läs mer
    2020-06-09 Mikael P svarar Staffan L
    Roligt att ni är nöjda, tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med eran försäljning!

Med vänlig hälsning,
    Mikael Pettersson Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2020-06-09

Caroline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hjälpte oss med affären på vårt nya hus på ett utmärkt sätt! Väldigt trevlig och kunnig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-06-09 Mikael P svarar Caroline S
    Vad roligt att ni är nöjda! Jag är oerhört tacksam för att du tog dig tiden att skriva ett par rader och jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende. Ha en fantastisk sommar!

Med vänlig hälsningar,
  • 2020-06-03

Leif N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har sålt en bostadsrätt. Alexander har varit väldigt tillmötesgående under hela processen och sköt sitt uppdrag till min belåtenhet. Mina förväntningar lyckades han uppfylla. Alexander är väldigt lyhörd och noggrann i sitt arbete, så jag kommer att rekommendera honom till mina vänner och bekanta vid köp eller försäljning av bostad. Läs mer
  • 2020-06-03

Anton N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av Alexander. Han är en grym förhandlare och strävar alltid efter bästa möjliga resultat.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-06-02

Mariya D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mikael sålde min lägenhet på termikgatan. Han är en trevlig och bemötande mäklare som alltid ställer upp. Han levererade verkligen och var alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-06-05 Mikael P svarar Mariya D
    Tack för att du tog dig tid för att skriva ett par rader och det är oerhört glädjande att höra att du är nöjd med försäljningen av din bostad.

• 2020-06-01

Åsa O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vid köp av lägenhet i Örebro har vi haft flertalet kontakter via telefon och mail med Mikael. Han har vid alla kontakter varit mycket engagerad, hjälpsam och tillmötesgående så att vi fått den information vi efterfrågat för att kunna göra valet att köpa nämnda objekt. Läs mer
    2020-06-05 Mikael P svarar Åsa O
    Roligt att kunna möta era förväntningar och att ni är nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten och att Örebro kommer att ta väl hand om er. Ha en trevlig sommar!

• 2020-06-01

Carolin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En fantastisk bra mäklare som hjälpte oss att köpa huset. Han finns tillgänglig och bemöter varje fråga bra. Flexibel då vi kunde skriva kontrakt även på helgen :) Läs mer
  • 2020-05-31

Niklas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Lugnt och tryggt bemötande. Proffsig och kunnig. Läs mer
  • 2020-05-30

Anette N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Här sålt mitt hus o blivit bra bemött Läs mer
  • 2020-05-29

Martin J skrev om Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Martina gav mig fantastik rådgivning & service gällande min försäljning. Stort tack!! =) Läs mer
    2020-06-04 MartinaS svarar Martin J
    Hej Martin!
    Tusen tack för dina fina ord och tack för att jag fick förtroendet att förmedla i din bostadsaffär. Ha en fortsatt fin sommar, om vi inte ses innan tillträdet så ses vi i augusti!

Med vänlig hälsning, Martina Skårud
  • 2020-05-29

Caroline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mikael har varit tillmötesgående och tillgänglig. Trevlig och han håller det han lovar. Läs mer
    2020-05-29 Mikael P svarar Caroline S
    Tack snälla för att du tog dig tid och skriva ett par rader. Roligt att du är nöjd med min insats och jag hoppas verkligen du kommer att trivas i din nya bostad!

• 2020-05-28

Kjell W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mikael var korrekt och kunnig och har ett bra bemötande både mot säljare och köpare, Han inger förtroende . Läs mer
    2020-05-28 Mikael P svarar Kjell W
    Tack snälla Kjell. Jag är glad över att ha fått möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din bostad.
    Ta hand om dig!

Med vänlig hälsning,
    Mikael Pettersson Svensk Fastighetsförmedling.

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro