Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro!

Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot den perfekta bostadsaffären. Vi har koll på hela kedjan i affären, allt från värdering till köp eller försäljning.

Något helt nytt är att vi numera erbjuder 3D-visning av lägenheter! Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 313 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

• 2019-11-17

Rohollah T skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt Bostadsrätt. Bra mäklare, trevlig, snabba svar. Snäll, tydlig info, ärlig. Helt nöjd. Läs mer
  • 2019-11-15

Rebecka T skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt bostadsrätt och mäklaren bemötte med leende, kunskap, trevligt bemötande, svarade väl på frågor, snabba svar, snannt genomförande av uppköpet. Läs mer
  • Habibollah Y

2019-11-14

Habibollah Y skrev om Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde vår trea och bemötande av mäklaren var proffsigt och sakligt och kunnig, han är mycket trevligt och svarade alltid snabbt på våra frågor .vi var mycket nöjda med det hela. Läs mer
    2019-11-14 Pether N svarar Habibollah Y
    Stort tack till er båda. Hoppas ert nya boende kommer passa lika bra som det ni lämnar.
  • 2019-11-12

Anneli P skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har köpt en villa i Nora. Vi tycker att allt har funkat toppen hittills. Snabbt och enkelt. Läs mer
  • Elisabeth W

2019-11-12

Elisabeth W skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Seriös
    Kunnig
    Fullföljer tills klart
    Har en bra strategi
    Håller oss uppdaterade av sig själv
    Trevlig Läs mer
    2019-11-14 Petter H svarar Elisabeth W
    Hej Elisabeth,
    Tack för de fina orden! Super kul att få följa er hela vägen från köp av bostad till att få förtroendet att sälja eran.
    All lycka.
    Med vänlig hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • Malin S

2019-11-11

Malin S skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin sålde min lägenhet på ett kick. Den var svårsåld hela hösten fram tills han tog över, och plötsligt var det som att resten av stan fattade vilken bra lägenhet det är!
    Proffsigt men ändå personligt bemötande varje gång, en mycket driven mäklare. Man känner sig prioriterad hela vägen.
    Jag kan definitivt rekommendera honom till andra! Läs mer
  • Anneli Å

2019-11-08

Anneli Å skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag kan varmt rekommendera Robert Olsson som mäklare! En trygg resa från värdering till tecknade av köpekontrakt. Stor hjälp och vägledning när det gäller kontakt och upprättande av Godmanskap, som är en snårig byråkrati. Mina varmaste rekommendationer för en trygg fastighetsaffär. Läs mer
  • 2019-11-08

Dan S skrev om Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt 3:a på Peppargatan
    Trevligt och bra bemötande enligt mina förväntningar på kunskap och smidighet. Läs mer
    2019-11-08 Pether N svarar Dan S
    Tack Dan, hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • 2019-11-08

Niclas L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Gjorde det bästa av förutsättningar av objektet Läs mer
  • 2019-11-01

Frida L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin har sålt vår lägenhet, han har genom hela processen varit otroligt proffsig, tillmötesgående och förstående. Som försäljare kände vi oss oroliga och nervösa inför ”resan mot signerade papper” men Karl-Albin var hela tiden lugn och tydlig med hur planen såg ut. Vi är supernöjda och skulle rekommendera alla vi känner att ta hjälp av Karl-Albin och Svensk Fastighetsförmedling vid köp/eller sälj av bostad. Läs mer

Ami D skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt villa.

Bra, trevlig & väldigt tillmötesgående. Förklarade bra vid ev frågor. Påläst om objektet!

Bara positivt! Läs mer
  • 2019-10-30

Mikael S skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag tycker det funkat bra. Mycket hjälpsam. Fasta priset är aningen dyrt om man jämför med andra mäklarfirmor. Läs mer
  • 2019-10-30

Tobias A skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpte ett hus.
    Väl påläst samt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-29

Anton Jan Erik K skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren bemötte oss väldigt bra. Trevligt och inlyssnande. Överlag så tycker vi att Karl-Albin bemött oss på ett väldigt bra sätt och man får en trygg känsla med honom. Skulle vi sälja i framtiden skulle jag helt klart vilja anlita Karl-Albin. Läs mer
  • 2019-10-26

Ulrika S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde min bostadsrätt med denna underbara man som hjälp och han är helt fantastisk!
    Jag fick mycket mer för min bostad än vad jag någonsin hoppats för.
    Robert är BÄSTA!!! Läs mer
    2019-10-30 Robert O svarar Ulrika S
    Stort tack för dina fina ord Ulrika! Roligt att läsa att du är nöjd med försäljningen och min hjälp! Vi ses nästa år för deklarationen! Ha en fortsatt bra dag! Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-23

Anton O skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har köpt en bostadsrätt av Karl-Albin. Mäklaren tog sig tid att förklara hur allt går till och svarade på alla frågor. Kontakten via mail gick smidigt och snabbt. Rekommenderar honom som seriös mäklare för alla som vill ha en seriös bostadsaffär! Läs mer
    2019-10-27 Karl-Albin L svarar Anton O
    Tack Anton! Hoppas ni ska komma trivas bra i nya lägenheten.
  • ANDREAS O

2019-10-23

ANDREAS O skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpte samt sålde bostad av Petter och kan inte annat än rekommendera honom. Grymt bra bemötande varje gång och var alltid professionell. Fick den bostad vi ville ha och sålde min på bara några dagar. Kom alltid ihåg mig genom att ställa en fråga i samtalet som bara vi pratat om. Nästa gång jag säljer min bostad tvekar jag inte en sekund på att ta Petter igen. Man förstår verkligen att han älskar att göra det han gör idag redan vid första bemötandet. Läs mer
    2019-10-23 Petter H svarar ANDREAS O
    Hej Andreas,
    Stort tack för ert fina förtroende och kontakt.
    Otroligt kul att vi lyckades sälja fort och bra samt att hitta något som passade er!
    Jag önskar er all lycka,
    Med vänlig hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • 2019-10-22

Trine A skrev om Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trygg, proffsig och snabb försäljning. Läs mer
    2019-10-22 Pether N svarar Trine A
    Tack Trine, hoppas det går bra med renoveringen av ert nya boende.

Vänligen Pether
  • 2019-10-21

Kajsa S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra försäljning och bra bemötande, kom dock sent till en visning. Läs mer
    2019-10-23 Alexander S svarar Kajsa S
    Hej Kajsa! Tack för din rekommendation! Ja det blev en riktigt bra försäljning, där vi fick affären precis dit vi ville med ett stort intresse och ett riktigt bra slutpris!

Tyvärr har vi mäklare svårt att styra över allt, även fast vi gärna skulle önska ;) Så var fallet inför den privatvisningen vi hade, då trafiken inte riktigt var på min sida och jag blev några minuter sen (som spekulanterna informerades om)!

Tack för förtroendet att få sälja er fina gård!
    Jag hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya!
  • Emil N

2019-10-21

Emil N skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Engagerad och fantastisk person! Stort tack för all den tid han lagt ned. Läs mer
    2019-10-21 Robert O svarar Emil N
    Hej Emil! Tack för dina fina ord och stort lycka till i Stockholm!
  • Hanna-Sofie L

2019-10-20

Hanna-Sofie L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde vår bostad med hjälp av Karl Albin. Vi blev väldigt bra bemötta och det kändes som att han gav allt för att få vår bostad såld, han gav aldrig upp. Detta gjorde att vi kunde gå vidare för köp av vår nuvarande bostad. Jag rekommenderar Karl Albin till alla som behöver en mäklare. Han lyssnade från början och förstod vad vi behövde för att kunna gå vidare och köpa vårt drömhus. Och trots några ”gupp” på vägen gav han inte upp utan fortsatte tills han nått det mål vi satt upp. Läs mer
    2019-10-27 Karl-Albin L svarar Hanna-Sofie L
    Stort tack för den fina rekommendationen Hanna-Sofie. Fantastiskt roligt att jag fick förtroendet att hjälpa er vidare till ert nya drömhus!!
  • 2019-10-20

Liliane B skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har gjort 2 lägenhetsaffärer med Karl-Albin och vi blev nöjda. Han är professionell, lyhörd och trevlig att samarbeta med. Uppdaterade oss kontinuerligt.
    Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-10-27 Karl-Albin L svarar Liliane B
    Tack för de fina orden Liliane! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten :)
  • 2019-10-20

Alexander D skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Alexander och är väldigt nöjda. Vi blev mycket bra bemötta och det kändes tryggt genom hela processen. Alexander var lyhörd inför våra önskningar och förväntningar. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse och mäklare! Läs mer
    2019-10-23 Alexander S svarar Alexander D
    Hej Alexander! Tack för rekommendationen, och tack för förtroendet att få hjälpa er vid försäljningen och härligt att höra att ni är nöjda! Nu ska vi se till att hitta er nya bostad!

Kennet L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt och bra bemötande. Service-minded. Snabb handläggning. Läs mer
    2019-10-29 Robert O svarar Kennet L
    Tack Kennet för att du har tagit dig tid och recenserat mitt arbete och roligt att se att du är nöjd med utförandet! Kolla mailen vid tillfälle, jag har gett förslag på tid för deklaration! Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling

Ola S skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Affären ej klar än, återkom när det är klart!!! Läs mer
  • Pervz M

2019-10-20

Pervz M skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Tack för en smidig affär! Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-29 Robert O svarar Pervz M
    Tack för din rekommendation, det är bara att du hör av dig om du har några funderingar framöver. Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-20

Hajdar S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har köpt bostadsrätt,
    Av mäklaren blev jag bemöt på ett fint sätt , Läs mer
    2019-10-24 Alexander S svarar Hajdar S
    Hej Hajdar! Tack för rekommendationen! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad.
    Vi ses till tillträdet!

• 2019-10-20

Kristina V skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi köpte en bostadsrätt i stan. Enkelt och smidigt och han hjälpte till med att få fram de dokument vi efterfrågade. Läs mer
    2019-10-28 Karl-Albin L svarar Kristina V
    Hej Kristina! Vad roligt att höra ni är nöjda. Lycka till med allt!
  • 2019-10-19

Isabelle S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpare av villa

Bra bemötande, ärlig kommunikation och tillgänglig. Läs mer
    2019-10-21 Petter H svarar Isabelle S
    Hej Isabelle,
    Tack för era fina ord! Hoppas hela familjen trivs i er nya villa.
  • 2019-10-19

Lisbeth L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt bostadsrätt.
    Bra bemött av både mäklare och på mäklarkontoret. Funkat bra under hela försäljningen. Läs mer
    2019-10-24 Alexander S svarar Lisbeth L
    Hej Lisbeth! Tack för rekommendationen! Härligt att höra att ni är nöjda! :)

• 2019-10-19

CHRISTER Carl Ragnar E skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Fsg bostadsrätt. Bemötande bra. Mkt dåligt engagemang att sälja vår lgh. Avbröt avtalet efter 2-3 månader o anlitade annan mäklare. Fsg gick då mkt effektivt o den såldes på en enda visning Läs mer
    2019-10-24 Alexander S svarar CHRISTER Carl Ragnar E
    Hej Christer!
    Tack för att du väljer att skriva några rader. Jag skulle vilja göra en rättelse - vårt uppdrag startade den 21/12 -18 (efter att ni hade kommit fram till att ni inte ville tillträda den lägenhet som ni hade köpt via mig) och avslutades den 17/1 -19, så knappt en månad. Vi hann då ha en visning. Jag sa sedan upp förmedlingsuppdraget (första och enda jag sagt upp) pga bristande förtroende och för att vi inte var överens. Det är tråkigt att du har fått uppfattningen att jag inte är en engagerad mäklare då majoriteten av mina kunder uppfattar mig som engagerad.

Jag är glad att allting löste sig för er.

Mvh Alexander Sjönvall, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-19

Annicka A skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi köpte en bostadsrätt i Sörbyängen i Örebro. Läs mer
    2019-10-21 Alexander S svarar Annicka A
    Hej Annicka! Jag hoppas ni trivs bra i er nya fina lägenhet!
  • 2019-10-19

Sofie L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Utmärkt service vid värdering av fritidshus innan samt efter genomförd renovering. Läs mer
    2019-10-21 Alexander S svarar Sofie L
    Hej Sofie!
    Stort tack för rekommendationen! Det är bara att slå en signal när ni behöver hjälp!
  • 2019-10-18

Anna-Karin Maria Ö skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Skickade Mail som det inte svarades på. Annars inget att anmärka på. Ordinär mäklare. Läs mer
    2019-10-21 Petter H svarar Anna-Karin Maria Ö
    Hej,
    Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med hur jag utför mitt uppdrag, i detta fall tar jag med mig missen av ditt mail.
    Tack för ditt omdöme, jag uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla om köpet av din bostad och jag hoppas du stormtrivs!

Dan F skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har köpt en villa.

Mäklaren var tydlig och rak

Svarade uppriktigt och ärligt kring huset.

Känslan var att ingen konstlad prisdrivnig fanns utan målet var att tillgodose säljare och köpare.

Mvh Dan Läs mer
    2019-10-21 Petter H svarar Dan F
    Hej Dan,
    Tack för de orden. Jag är glad att ni upplevde köpet och att ni fick den informationen ni behövde för att känna er trygga!
    Önskar er lycka med renoveringarna.
  • 2019-10-18

Lukas G skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffesionellt utfört arbete och vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Andreas T

2019-10-18

Andreas T skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde vårt radhus med hjälp av Petter. Väldigt proffsigt bemötande ovh han är en väldigt driven och duktig mäklare. Läs mer
    2019-10-21 Petter H svarar Andreas T
    Hej Andreas,
    Stort tack för ert förtroende!
    Hoppas allt går super i den nya villan.
  • 2019-10-18

Jan Gunnar G skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde bostadsrätt i Örebro. Tog in 4 offerter och valde Petter på Svensk Fastighetsförmedling. Den bästa kombinationen av Marknadskunnande, Seriöst realistiskt bemötande och effektiv transparent process. Kvalitet före, under och efter genomförd transaktion. Mer än nöjda 👍 Läs mer
    2019-10-21 Petter H svarar Jan Gunnar G
    Hej Jan,
    Stort tack för dina fina ord! Stort tack för er förtroende.
    Önskar er all lycka,
  • 2019-10-18

Bernt Torgny E skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt en bostad i Örebro!
    Ett trevlig och bra bemötande, saklig och återkom med den information vi efterfrågade! Läs mer

Andreas E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köp en bostadsrätt!
    Bemötandet var bra, genomförandet av affären var ok.
    Efter affären visade det sig dock att säljaren inte levt upp till sina åtaganden gällande städningen. Mäklaren fick i detta fallet veta detta och fick bildbevis samt höll med om att säljaren inte skött sin del av avtalet. Här agerade mäklaren dock inte utan lämnade konflikten mellan mig och säljaren utan att hjälpa till och reda ut det. Läs mer
    2019-10-18 Petter H svarar Andreas E
    Hej Andreas,
    Vad kul att du tyckte att affären gick bra och hoppas ni blev lika nöjda som vi trodde av er fina vindsvåning.
    Vad tråkigt dock att det ej blev någon mer diskussion mellan dig och säljaren.
    Jag som fastighetsmäklare bör ej ta parti för varken säljare eller köpare då jag skall verka opartiskt mellan säljare och köpare i de flesta aspekter. Jag tog dock detta på högsta allvar och förklarade för säljaren att ni ej var nöjda med flyttstädningen och informerade dig att jag hade kontaktat honom och vilka möjligheter du hade för att gå vidare med ang. flyttstädningen.
    Hoppas dock verkligen inte att detta påverkat er idag utan att ni stor trivs i er fina lägenhet.
    Önskar er all lycka,
  • 2019-10-18

Bengt Gunnar N skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter sålde vårt objekt snabbt och till bra slutpris Läs mer
    2019-10-18 Petter H svarar Bengt Gunnar N
    Hej Bengt,
    Tack för dina fina ord och 5*-betyg!
    Hoppas ni trivs bra i er nya stad samt nya bostad.
    Med vänliga hälsningar, DIN mäklare Petter Hedström.

Felix M skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jättetrevlig! Köpte en bostadsrätt, bemöttes av en trevlig och jordnära kille. Min sambo sålde även sin bostad efter köpet och tog hjälp av Petter, varit en mycket god kontakt, ivrig på att sälja och väldigt professionell Läs mer
    2019-10-18 Petter H svarar Felix M
    Hej Felix,
    Vilka snälla ord! Stort tack för ert stora förtroende i både köp samt försäljning av bostad. Jag uppskattar vårt samarbete!
    All lycka i ert nya radhus.
  • 2019-10-18

Inez Birgitta B skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    A summer cottage. Treated in a professional way. The broker explained matters and the process and toke care of practicalities. Robert Olsson Exceeded expectations. Läs mer
    2019-10-21 Robert O svarar Inez Birgitta B
    Thank you for taking your time and write a recommendation after our collaboration! It was a pleasure to be of service and the beautiful cottage now has a new happy owner!

Per O skrev om Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt ett bostadsrätts radhus
    Mäklaren var verkligen trevlig och kändes so matt han faktiskt representerade både köpare och säljare Läs mer
    2019-10-18 Pether N svarar Per O
    Tack Per, hoppas du trivs i ditt nya boende.

Vänligen

Pether
  • 2019-10-18

Martin Mikael N skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpte en lägenhet i Örebro av Petter. Köpet gick igenom och vi är nöjda med affären, men det va inte helt problemfritt att komma fram till en affär. Man fick sällan svar från mäklaren, vilket gjorde det riktigt svårt att boka visning och diskutera pris. Läs mer
    2019-10-18 Petter H svarar Martin Mikael N
    Hej,
    Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med hur jag utför mitt uppdrag, i detta fall orsaken till att det tog tid från första kontakten till sista var dels att jag var en del av tiden på semester. Sedan lyckades vi efter några om och men äntligen få ihop en gemensam tid som passade för båda partner då ni även bodde på annan ort. Vilket gjorde att vi senare kunde diskutera fram ett pris och göra lägenheten till er! Jag är glad att av alla lägenheter ni tittade på tillslut valde denna.
  • 2019-10-18

Linnea G skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mäklaren har varit engagerad och lyhörd. Han har alltid gjort det lilla extra och ansträngt sig. Han har alltid varit nåbar och alltid trevlig vid kontakt. Absolut en mäklare jag skulle rekommendera. Läs mer
  • 2019-10-18

Cajsa Jennifer K skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Verkligen super nöjd över Petter och svenskfast. Seriösa, trevliga och hjälpsamma!

Kände mig välkommen och Petter skötte allt utan anmärkningar. Väldigt hjälpsam och professionell. Det var mitt första bostadsköp så va inte hundra på hur allt gick till, men kände mig trygg hela vägen. Jag fick alltid svar på alla mina frågor och funderingar.

Nu äger jag en bostadsrätt som jag trivs super i! Läs mer
    2019-10-18 Petter H svarar Cajsa Jennifer K
    Hej Cajsa,
    Vad roligt att höra! Kul att du fortsatt trivs.
    På åhörande.
    Med vänliga hälsningar, DIN mäklare Petter Hedström.

Sebastian M skrev om Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde ett radhus åt oss. Allt fungerade fint. Proffsigt och bra bemötande. Läs mer
    2019-10-18 Pether N svarar Sebastian M
    Tack Sebastian. Jättekul att få hjälpa er vidare mot nya äventyr i er kommande villa ni ska bygga.

Vänligen

Pether Nyberg

Robert C skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Serviceunderlaget och väldigt proffsig vid köp av vårt fritidsboende i Hällefors. Läs mer
    2019-10-18 Petter H svarar Robert C
    Hej Robert,
    Tack för de fina ordern. Hoppas att alla byggplaner slagit igenom, ser fram emot att få se förändringen i framtiden.
  • 2019-10-18

Joseph L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket bra bemötande, proffsig och flexibel.
    Sålde ett radhus Läs mer

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro