Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro!

Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot den perfekta bostadsaffären. Vi har koll på hela kedjan i affären, allt från värdering till köp eller försäljning.

Något helt nytt är att vi numera erbjuder 3D-visning av lägenheter! Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 375 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

• Senad T

2020-02-29

Senad T skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En trevlig person som kan sitt jobb.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-27

Fatme E skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt hus. Mäklaren va jätte hjälpsam. Trots att jag bor utomlands kändes det som att jag var där. Mycket bra uppföljning. Hela upplevelsen va mycket bra. Läs mer
    2020-02-28 Mikael R svarar Fatme E
    Hej Fatme!

Tack för dom trevliga orden!

Vi ses och hörs.
    Ha en fin helg!

Mvh/
    Din mäklare
    Mikael Rantala
  • 2020-02-26

Per Ola L skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig och saklig, bra bemötande, köper gärna fastigheter av honom i framtiden Läs mer
    2020-02-26 Mikael R svarar Per Ola L
    Hej Peo!

Tack för dom fina orden.
    Hoppas du får en strålande dag.

Vi ses!
    /Din mäklare,
    Mikael Rantala
  • 2020-02-26

Kent E skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander hjälpte oss att sälja vårt hus, försäljningen gick över förväntan. Alexander var mycket professionell och engagerad genom hela processen. Läs mer
    2020-02-27 Alexander S svarar Kent E
    Hej Kent! Stort tack för förtroendet att få sälja ert fina hus, underbart att höra att ni är nöjda!
    Tack för rekommendationen! Lycka till i er "ny-gamla" stad, vi ses till tillträdet!
  • 2020-02-25

Caroline G skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag köpte min första bostad med Mikael som mäklare. Kunde inte vara mer nöjd med det bemötande jag fick. Han var väldigt tillmötesgående, vänlig och snabb på att återkoppla. Som en förstagångs köpare hade jag en hel del frågor som jag behövde bolla med mäklaren och då snabbt fick svar på. Jag har inget annat än positiva upplevelser av min kontakt med Mikael. Läs mer
    2020-02-26 Mikael R svarar Caroline G
    Hej Caroline!

Tack så jätte mycket för dom fina orden.
    Har varit ett sant nöje att hjälpa dig med din första lägenhet!

• 2020-02-22

Fredrik S skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi var ute efter att köpa ett större hus i ett specifikt område. Vi gjorde ett utskick till dom flesta mäklarbyråer i stan för att se om någon hade vad vi sökte.
    Mikael återkopplade väldigt snabbt och lyssnade verkligen in vad vi hade för önskemål. Sen visade Mikael ett fantastiskt driv och engagemang för att lösa alla våra önskemål. Några veckor senare kunde vi skriva på ett kontrakt för ett hus som var precis vad vi sökte. Läs mer
    2020-02-26 Mikael R svarar Fredrik S
    Hej Fredrik och Ullis!

Tack så jätte mycket för dom fina orden.
    Har varit ett sant nöje att hjälpa er med att leta rätt på er nya bostad!

• 2020-02-22

Yasmin D skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Grymt bra jobbat av Mikael Rantala som gjorde ett fantastiskt jobb. / Toni & Yasmin Danho Läs mer
    2020-02-26 Mikael R svarar Yasmin D
    Hej Yasmin och Tony!

Tack så jätte mycket för dom fina orden.
    Har varit Kul att hjälpa er!

• 2020-02-21

Arijana P skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi träffade Mikael på en husvisning och vi fick en sån härlig energi från honom att vi gärna ville att han skulle komma och göra en värdering på vår bostad. Samma positiva energi fick vi av honom när han kom till oss och vi gick igenom allt. Hans energi fick oss att snabba på processen att få bostaden såld och leta efter något nytt.

Så nu är bostaden såld och en ny köpt - tack Mikael för all hjälp med att få vår bostad såld trots lite nervösa besked vid besiktningen. Läs mer
    2020-02-26 Mikael R svarar Arijana P
    Hej Arijana och Samir!

Tack så jätte mycket för dom fina orden.
    Har varit ett sant nöje att hjälpa er!

• 2020-02-21

Ulf N skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt lägenhet där vi blev bra bemötte och allt sköttes "by the book". Läs mer
  • 2020-02-20

Ellen L skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi köpte ett radhus som såldes av denne mycket trevliga och kompetenta mäklare som arbetar snabbt och håller vad han lovar. Vi är supernöjda med affären men tror att säljaren är ännu mer nöjd då mäklaren fick till en riktigt snabb och smidig affär och en rejäl prishöjning. Läs mer
    2020-02-26 Mikael R svarar Ellen L
    Hej Ellen!

Tack så jätte mycket för dom fina orden.
    Har varit super spännande att hjälpa er med er nya bostad i Örebro!
    Välkomna hit!

• 2020-02-11

Gunnar G skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bostadsrätt
    Saklig, kunnig, förtroendegivande, noggrann, trevlig Läs mer
  • Amanda F

2020-02-11

Amanda F skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mikael hjälpte oss sälja vår lägenhet och det gick både snabbt och smidigt. Han var väldigt professionell och trevlig, inga frågor kändes dumma - vi blev fint bemötta och fick snabb återkoppling! Tack för en toppenbra upplevelse. Vi rekommenderar absolut Mikael Rantala som mäklare! Läs mer
    2020-02-15 Mikael R svarar Amanda F
    Hej Amanda!

Tack så jätte mycket för dom fina orden.
    Har varit ett sant nöje att hjälpa er!

• 2020-02-07

Emanuel B skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kunde inte varit mer nöjd! Petter är både affärsdriven och ödmjuk. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-07 Petter H svarar Emanuel B
    Hej,
    Varmt tack Emanuel! Kul att få följa er. Ser fram emot framtiden.
    All lycka,
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström!
  • PONTUS E

2020-02-05

PONTUS E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bästa Petter! Har köpt en lägenhet och sålt två stycken med Petter som mäklare. Han har alltid överträffat mina förväntningar och är dessutom väldigt trevlig! Läs mer
    2020-02-05 Petter H svarar PONTUS E
    Bästa Pontus,
    Stort tack för ert stora förtroende era gånger om!
    Önskar er i familjen all lycka,
  • 2020-02-04

Mats Gustaf B skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Försäljning av villafastighet i Marieberg.
    Uppdraget utfördes exemplariskt och helt enligt uppgjord/utlovad plan. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-05 Petter H svarar Mats Gustaf B
    Hej,
    Tack för de fina orden. Superkul att allt följdes,helt utan annonsering lyckades vi ändå hitta vår köpare.
  • 2020-02-03

Maria T skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Ska sälja en liten lägenhet på 40kvm. Alexander kom med ett trevligt bemötande och hade idéer om upplägget. Det vi kom överens om, levde han upp till även om intresset från presumtiva köpare var lågt. Alexander föreslog en styling av lägenheten, vi gjorde så och lägenheten såldes innan nästa annonsomgång. Man får känslan av att han kan branschen och redogör för det som man frågar efter. En positiv upplevelse att samarbeta med honom. Läs mer
    2020-02-07 Alexander S svarar Maria T
    Hej Maria! Tack så mycket för den fina rekommendationen! Härligt att höra att ni är nöjda!
    Stort tack för förtroendet!
  • 2020-02-03

Alan D skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag kan starkt rekommendera att anlita Alexander Sjönvall som din mäklare.
    Hade försökt sälja lägenhten via flera andra mäklare utan framgång. Alexander är väldigt professionell och hade en klar bild om vad som måste göras. Han lyckades sälja bostadsrätten under två veckor vilket bevisar hans styrka som mäklare.
    Mycket trevlig och tillmötesgående.
    En av dem absolut bästa mäklarna i Örebro län. Läs mer
    2020-02-07 Alexander S svarar Alan D
    Hej Alan! Stor tack, och tack för den fina rekommendationen. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till vid försäljningen! Vi ses till tillträdet!
  • 2020-02-02

ISABELLA L skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter var ansvarig mäklare för huset som vi köpte. Vi träffade honom första gången i egenskap av köpare och var väldigt nöjda med bemötandet och vi fick stort förtroende för honom. Vi kände direkt att vi ville anlita honom som mäklare vid försäljningen av våra lägenheter. Att både köpa och sälja med Petter har fungerat jättebra. Vi har känt att vi fått hans fulla uppmärksamhet när det har behövts i processerna. Vi har som sagt gjort 3 fastighetsaffärer med Petter under ganska kort tid och är supernöjda! Läs mer
    2020-02-03 Petter H svarar ISABELLA L
    Hej Isabella,
    Super kul att fått följa er genom er resa!
    Tack för ert förtroende och all lycka.
  • 2020-02-02

Timmy E skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mäklaren var alltid kontaktbar och svarade snabbt. Första gången vi köper bostad så det var otroligt uppskattat att mäklaren var hjälpsam och tydlig med vad som gällde och hur det funkar. Läs mer
    2020-02-07 Alexander S svarar Timmy E
    Hej Timmy! Härligt att höra att ni är nöjda! Stort tack, och stort tack för rekommendationen. Hoppas att ni ska trivas bra i er nya fina bostad!
  • 2020-02-01

Clara G skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi träffade flera mäklare inför försäljningen av vår lägenhet, men efter mötet med Petter kändes valet av mäklare enkelt. Han är lyhörd, tillmötesgående och tålmodig. Vi hade högt ställda förväntningar och han överträffade de flera gånger om. Vi rekommenderar Petter till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
    2020-02-01 Petter H svarar Clara G
    Hej Clara,
    Stort tack för era fina ord. Och kul att vi slog alla förväntningar tillsammans!
    All lycka mot västkusten.
  • 2020-01-29

Anders S skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    jag har sålt en villa
    bra på alla sätt Läs mer
    2020-02-07 Mikael R svarar Anders S
    Hej Anders!

• 2020-01-27

Thomas L skrev om Mikael Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde min lägenhet och fick proffsig och snabb hjälp av Mikael. Finns absolut inget att klaga på. Utmärkt skött. Läs mer
    2020-02-05 Mikael P svarar Thomas L
    Hej!
    Vad roligt att ni är nöjda och superkul att allt gick så snabbt och smidigt precis som önskat. Stort tack för denna gång och lycka till med kommande arbete och dess utmaningar som Stockholm bjuder på Erik!

Med vänlig hälsning, Mikael Pettersson Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2020-01-26

Hoang N skrev om Mikael Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Thank Mikael for all the information that he gave. He made the transaction smooth and fast. He is always available when we need. Läs mer
    2020-02-05 Mikael P svarar Hoang N
    Hi! Thank you for your kind words Hoang, I really hope you and your wife will enjoy your new apartment.

Regards Mikael Pettersson, Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2020-01-26

Jens W skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bostadsrätt, radhus på ulsavilagatan. Bra bemötande och snabb affär. Mäklaren var alltid tillgänglig för frågor. Överlag en toppen bra försäljning. Läs mer
    2020-02-05 Alexander S svarar Jens W
    Hej Jens! Stort tack för förtroendet att få sälja er bostad, och stort tack för rekommendationen! Lycka till i er nya stad, och vi ses till tillträdet.
  • 2020-01-25

Emelie A skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt en bostadsrätt. Karl-Albin gav oss ett gott bemötande. Vi hade positiva förväntningar i början sedan kände vi ett bristande engagemang men så kanske inte var fallet? Överlag positiv upplevelse. Läs mer
  • 2020-01-23

Sara E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt en bostadsrätt på 82 kvm i Örebro. Det var mäklaren som letade rätt på objektet i ett hus där många var i säljarfasen. Detta efter att jag just förlorat en budgivning på ett annat av hans objekt. Så han ansträngde sig verkligen för min skull. Jag kunde köpa bostaden innan budgivning. Allt gick väldigt smidigt till väga. Stort tack! Läs mer
    2020-01-28 Petter H svarar Sara E
    Hej Sara,
    Stort tack för dina fina ord. Kul att höra att det lilla extra gjorde dig glad!
    All lycka i din nya fina lägenhet.
  • 2020-01-23

Joakim H skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mikael var snabb, effektiv och engagerad när han sålde vår lägenhet. Vi hade inga stora förväntningar om att sälja lägenheten så snabbt utan ville egentligen bara testa marknaden. Men från första kontakten tills vi skrev gick den endast 12 dagar. Sammanfattningsvis är vi super nöjda med Mikael. Läs mer
    2020-02-07 Mikael R svarar Joakim H
    Hej Joakim och Lena!

• 2020-01-22

Ida M skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt bostadsrätt. Mikael var snabb, tillgänglig och tillmötesgående. Trevligt och glatt bemötande. Tack vare honom gick affären väldigt smidigt. Läs mer
    2020-02-07 Mikael R svarar Ida M
    Hej Ida!

Tack så mycket för dem fina orden!
  • 2020-01-21

Lars-göran G skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Han sålde vår brf lägenhet. Mycket proffsigt och bra agerat. Jag har rean givit honom två nya uppdrag! Så ska en bra mäklare vara!😀 Läs mer
    2020-02-10 Robert O svarar Lars-göran G
    Stort tack för din fina rekommendation! Hoppas nu att ni kommer trivas i ert nästa boende. Jag uppskattar verkligen att ni också har rekommenderat mig vidare vid två tillfällen, vilket är det finaste kvittot för att ni är nöjda med mitt jobb. Nu ser jag fram emot att hjälpa er med ert vackra fritidsboende under försommaren! Stort tack!
  • 2020-01-21

Tommy R skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket trevlig och tillmötesgående vid mitt köp av bostadsrätt. Läs mer
    2020-01-21 Petter H svarar Tommy R
    Hej Tommy,
    Tack för rekommendationen.
    Med vänlig hälsning, din Mäklare Petter Hedström!
  • 2020-01-20

Marie H skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej
    Jag är mycket nöjd med Mikael Rantala som mäklare. Han hjälpte mig sälja en bostad som jag hastigt ärvde av en person som betydde mycket för mig.
    Jag skulle varmt rekommendera honom för andra som tänkte sälja sina bostäder.

Hälsningar
    Marie Holmström Läs mer
    2020-02-07 Mikael R svarar Marie H
    Hej Marie!

• 2020-01-18

Erling L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har köpt en lägenhet. Alexander har agerat professionellt i sin roll. Han har varit väldigt hjälpsam och svarat på frågor oavsett tidpunkt. Läs mer
    2020-02-05 Alexander S svarar Erling L
    Hej Erling! Stort tack för rekommendationen! Härligt att höra är ni är nöjda!

Eva L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Har köpt en lägenhet i Örebro, annan ort än där vi är bosatta. Vi hade ingen kunskap om bostadsmarknaden på orten eller om dagens process och regelverk runt att köpa lägenhet.
    Alexander har, på ett professionellt och positivt sätt, besvarat alla våra frågor samt lotsat oss igenom processen, med oss köpare på distans.

Våra varma rekommendationer och ett stort tack till Alexander. Läs mer
    2020-02-05 Alexander S svarar Eva L
    Hej Eva! Stort tack, och stort tack för rekommendationen. Jag tackar ödmjukaste och kul att höra att ni är nöjda. Jag hoppas att sonen ska trivas bra i lägenheten!

Yosuf A skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köper en villa
    Blev bemöt på ett trevligt sätt
    Jag ville ha hjälp då detta köp var min första
    Han levde upp på mina förväntningar väl
    Jag är glad att ha haft honom som min mäklare Läs mer
    2020-02-07 Mikael R svarar Yosuf A
    Hej Yosuf!

Trevlig helg!
  • 2020-01-17

Birgitta E skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevligt bemötande och professionell hantering av försäljningen. Läs mer
    Karl-Albin L gillar detta

Anders E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket bra. Han är tydlig o enkel i sitt sätt att uttrycka sig.
    Han är också nåbar,, både på mejl o på telefon. Svarar han inte så återkommer han snabbt.
    Vänlig o tålmodig är han också.
    Anders Erkman Läs mer
    2020-01-21 Petter H svarar Anders E
    Hej Anders,
    Stort tack för dina fina ord!
    All lycka med ditt nya boende.
  • 2020-01-17

Magnus B skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt en brf. Lätt att få kontakt med mäklare. Snabba återkopplingar. Vi kände att vi var i "trygga händer". Läs mer
    2020-01-27 Alexander S svarar Magnus B
    Hej Magnus! Stort tack för rekommendationen! Bra att allt kändes tryggt och att ni är nöjda!
  • 2020-01-16

Tobias J skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Från möte till färdig försäljning så var det en grym service.
    Väldigt säker på sin sak.
    kan starkt rekomendera Mikael Rantala. Läs mer
    2020-02-07 Mikael R svarar Tobias J
    Hej Tobias!

• 2020-01-15

Marcus W skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En riktigt proffsig och smidig mäklare att göra affärer med! Läs mer
    2020-01-27 Alexander S svarar Marcus W
    Hej Marcus! Stort tack för rekommendationen!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall

Marcus B skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt en villa.
    Blev väldigt bra bemött, bra återkoppling med snabba svar.
    Jag kände mig trygg med Mikael han är väldigt trevlig och pålitlig.
    Mina förväntningar var lägre än vad utfallet blev Mycket BRA.
    Allt gick smidigt och bra inget att klaga på. Läs mer
    2020-02-07 Mikael R svarar Marcus B
    Hej Marcus!

Cecilia J skrev om Mikael Rantala en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra och kunnigt bemötande. Snabba svar på ev frågor. Engagerad. Läs mer
    2020-01-15 Mikael R svarar Cecilia J
    Hej Cecilia!
    Tack för dom fina orden. Hoppas du får en strålande dag så se vi snart igen!
    /Mikael Rantala
  • 2020-01-09

Emily L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander sålde våran lägenhet och vi är väldigt nöjda med hans professionalitet under hela säljningsprocessen. Han har varit informativ och lyhörd. Han är en mäklare som har en strategi redan från början och han har även lyssnat till våra önskemål under hela resan. Vi rekommenderar Alexander om man önskar att sälja en bostad.
    Adrian och Emily Läs mer
    2020-01-14 Alexander S svarar Emily L
    Hej Adrian och Emily! Stort tack för rekommendationen och stort tack för förtroendet att få sälja er bostad. Underbart att höra att ni är nöjda!
    Vi ses till tillträdet!
  • 2020-01-09

Viktoria S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt en bostadsrätt. Bemötande och information från Alexander har varit korrekt. Tillgängligheten enorm.
    Mycket proffsigt rätt igenom. Läs mer
    2020-01-14 Alexander S svarar Viktoria S
    Hej Viktoria! Stort tack för rekommendationen! Härligt att höra att du är nöjd! Vi ses till tillträdet, hör av dig innan om det är några funderingar.
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • 2020-01-08

Pär B skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter har levererat 100% av min målbild.
    Uppdraget var att leverera en försäljning på ca 200 tkr mer än vad marknaden ville betala idag.
    Petter kunde erbjuda mig ett upplägg som passade mig och min målbild.
    Det resulterade en kontraktsskrivning inom 14 dagar och att jag nu kan gå vidare på nya äventyr.
    Han är rak och tydlig vilket underlättar både för köpare/säljare.
    Då han är en väldigt aktiv mäklare så får man acceptera några timmars väntetid på svar men dom kommer oavsett om det är helg eller kväll.
    Mosåsvägen 120
    / Pär Läs mer
    2020-01-14 Petter H svarar Pär B
    Hej Pär,
    Stort tack för ditt förtroendet.
    All lycka i framtiden!
  • 2020-01-05

Maj-britt Solveig B skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi träffades vid köp av bostadsrätt och blev proffsigt bemötta Läs mer
    2020-01-07 Petter H svarar Maj-britt Solveig B
    Hej Maj-Britt,
    Stort tack för din rekommendation och glad att ni kände er trygga!
  • 2020-01-01

Felix S skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt bostad i örebro. Bra bemötande och svara alltid Läs mer

Nese A skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Extremely helpful and friendly. Läs mer

Adam D skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin är en mäklare som man kan lita på. Vi önskade en snabb och enkel försäljning av vår bostad, vilket Karl-Albin fixade. Han är engagerad, tydlig, håller sitt ord och är väldigt tillmötesgående. Vi kan varmt rekommendera honom, och kommer själva att använda oss av honom vid framtida försäljningar! Läs mer
  • 2019-12-29

Josef W skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har sålt en bostadsrätt 2 rok. Karl-Albin var trevlig och professionell. Tyvärr fick vi sälja lägenheten till ett lägre pris än vi tidigare trott. Läs mer
  • 2019-12-25

Jessica S skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt lägenhet på Olofsgatan. Mycket trevligt bemötande av mäklaren, fick svar på alla frågor vi hade. Jättenöjd! Läs mer

Köpmangatan 3, 702 10 Örebro