Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro!

Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot den perfekta bostadsaffären. Vi har koll på hela kedjan i affären, allt från värdering till köp eller försäljning.

Något helt nytt är att vi numera erbjuder 3D-visning av lägenheter! Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 900 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro 2

• sålde sin stuga med hjälp av Lili Nguyen en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-10-05 Verifierad kund
    Hon var lyhörd för våra tankar och förväntningar. Vi kände oss trygga genom hela processen. Allt gick väldigt smidigt, så vi är väldigt nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Adolfsberg
    2022-10-04 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande av Lili, tydlig, kunnig och väl insatt i objektet. Fick direkt en stor känsla av trygghet.
    Mina förväntningar överträffades.
    Lili är mycket tydlig och noga med att både säljare och köpare förstår kontraktets innehåll.

Har bara bra erfarenheter med mig från affären.

Mvh Mariette Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-09-28 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött, och hjälpte till att få svar på alla frågor jag hade
  • Mattias A
    2022-09-28 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Martina från första mötet till försäljning av bostaden. Lättåtkomlig mäklare som alltid återkopplar inom en stund.
    Våra förväntningar levde hon upp till.

Super nöjd och kan rekommendera henne😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Fellingsbro
    2022-09-25 Verifierad kund
    Vilket proffs !
    Kan varmt rekommendera Reynolds. Han höll mig uppdaterad och var lätt att få kontakt med. Reynolds är mkt lugn och tydlig, fick verkligen förtroende för Reynolds. Och affären gick fort och smidigt.
    Tack än en gång.
    Lena
    Tack så jättemycket Lena! Det var ett nöje att få hjälpa dig genom denna försäljning, stort tack för förtroendet. Det är kvitton som detta - nöjda kunder - som gör att allt arbete blir värt det! Ha det bäst :D Reynolds Ndugwa Kigula
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-09-24 Verifierad kund
    Trevlig, seriös och alltid lätt att få tag på. Varit tillgänglig och hjälpt till på alla sätt. Proffsig rakt igenom. Vi är väldigt nöjda.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Very open, friendly and informative. Great communication skills throughout.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-09-21 Verifierad kund
    Jag blev bemött av professionalism och kompetens. Med tanke på krisen så var förväntningarna inte högre än att få lägenheten såld till ett rimligt pris under rådande omständigheter. Efter den tuffa försäljningen är jag nöjd och tacksam för ett bra jobb, utfört av en kompetent och arbetsam mäklare.
    Stort tack för förtroendet i att få hjälpa er med denna försäljning. Jag är också tacksam för att ni tog er tid att lämna denna rekommendation. Stort lycka till med allt, jag hoppas att du ska trivas i den nygamla staden! :) Reynolds Ndugwa Kigula
    2022-09-18 Verifierad kund
    Absolutly professional and devoted to what he does and we decided to go for it also because we felt we could trust him and relay on what he said.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-09-18 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Reynolds! Mycket trevligt första möte, lugnt och fint genom hela processen. Första bostadsaffären för mig och det kändes mycket bra!
    Tack så jättemycket för att du tog dig tid att lämna denna rekommendation. Tack för dom snälla orden. Jag är övertygad om att du kommer stortrivas i din nya bostad! :D Reynolds Ndugwa Kigula
  • sålde sitt hus med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-09-16 Verifierad kund
    Tack Joel,för trevligt o kunnigt bemötande,vi är så nöjda du åtagit försäljningen av vårt kära Biskopskulla. Ditt positiva sätt,har bidragit till att, det var positivt att lämna vårt ställe,vill på det varmaste rekomendera dig,till alla som tänker sälja,,,Mvh Rose Marie och Håkan Larsson.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Very professional, well organized and supportive.
    Easy to access. Very good experience!
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-09-12 Verifierad kund
    En lyhörd mäklare som anstränger sig för att vara till bästa hjälp Bara positiva erfarenheter, Hittar snabbt lösningar på udda problem
    Stort tack för förtroendet Ronald! Hoppas att ni kommer att trivas i ert framtida boende! Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling Robert Olsson
    • Lillkyrka
    2022-09-06 Verifierad kund
    Joel har varit mycket bra och förklarat tydligt och klart vad som sker under försäljningen Om jag har haft några frågor har jag fått klara besked. Detta är viktigt för mig eftersom jag hör dåligt och missar en del om man inte är tydlig. Han kan varmt rekommenderas
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-09-03 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Har koll på läget och hade en bra strategi för just får bostad. Allt gick smidigt och vi är helnöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Ringstorp
    2022-08-28 Verifierad kund
    Vi fick svar på alla våra frågor och hjälp igenom hela processen som förstagångsköpare.
    Robert var otroligt tillmötesgående och skötte kommunikationen på ett mycket bra sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-08-22 Verifierad kund
    Hon var trevlig, tydlig och bra på att informera lätt att kommunicera med.
    Hon var toppen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-08-15 Verifierad kund
    Hej
    proffsigt bemötande och bra tipps inför fotografering och bortplockande från Hemnet. Vi hade ett högre slutmål men att marknaden stoppade kunde inte Martina göra något åt. Det blev försäljning via eran sida utan att vi behövde lägga ut på Hemnet igen.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Bara gott att säga, rekommenderar starkt!
    2022-08-07 Verifierad kund
    Martina är en bra och lyhörd mäklare som även under sin semester höll oss uppdaterade om vad som hände med försäljningen.
    Tyvärr så är bostadsmarknaden inte den bästa just nu och vi fick inte det pris vi ville ha för bostaden. Men det är inget Martina kunde påverka.
    Martina kommunicerar ofta och man känner inte att man stör. Man behöver inte skriva och fråga vad som händer, hon berättar det själv.
    Rekommenderar henne!
    2022-08-05 Verifierad kund
    Martina har varit engagerad och varit mån om att ha oss delaktiga i försäljningens alla delar. Kommunikationen med henne har varit otroligt smidig. Tydlighet och rakhet är rakt igenom. Hjälpt oss att ta avvägda beslut utifrån hennes försäljningskunskaper. Rekommenderar henne starkt.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande proffsig och väldigt hjälpsam, ställde upp och hade visning för oss en Söndag då vi bor i Halmstad och har en bit att köra!
    Reynolds levde verkligen upp till våra förväntningar, kan varmt rekommendera honom, våra förväntningar var att få köpet klart under söndagen och det hjälpte Reynolds oss med '"Världsklass"
    Finns bara ett ord " fantastik"
    Stort stort tack för de värmande orden! Tack för du tog dig tiden att skriva ett par rader, uppskattar det otroligt mycket. Jag är övertygad om att grabben kommer stortrivas i bostaden och i Örebro, stort lycka till! Ha det gott Reynolds Ndugwa Kigula
  • sålde sitt hus med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-07-21 Verifierad kund
    Vi har varit trygga genom hela processen tack vare Martina. Allt har gått så smidigt. Martina har varit kontaktbar hela tiden & även uppdaterat oss regelbundet. Är supernöjd!
    • Rynningeåsen
    2022-07-16 Verifierad kund
    Från köparens sida så tycker jag att Joel varit professionell och påläst om objektet.
    Som köpare förväntar man sig kunna få svar på de frågor som ofta dyker upp under visning eller efteråt.
    Joel har varit lätt att komma i kontakt med, hjälpsam och varit mycket tydlig i kommunikation.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Tydlig, effektiv,målinriktad och inkännande.
    Toppbetyg!
    Hej Madeleine!
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag är väldigt tacksam över att jag fick förtroendet att förmedla i försäljningen av din fantastiska fastighet. Jag ser fram emot att ses igen vid överlämnandet. Allt gott!

Martina Skårud
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Rynningeåsen
    2022-07-08 Verifierad kund
    Förtroendegivande och trygg mäklare!
    • Ormesta
    2022-07-08 Verifierad kund
    Bemötandet från mäklaren var i professionell nivå. Trevlig, social och tydlig.
    Mina förväntningar var att kunna ställa frågor och lägenheten och få frågorna besvarade. Kunde bre mäklaren svara på det direkt så kollade mäklaren upp vad svaret är. Detta uppskattades mer än att få ett svar utan någon kännedom.

Smidigt köp av lägenheten. Hade jag andra frågor eller funderingar kunde jag enkelt nå mäklaren via sms, mail eller telefon samtal och få svar omgående.
    Tack Abdullah för att du lämnat denna rekommendation! Stort tack för de snälla orden, mitt mål i varje förmedling är att alla mina kunder ska bli så nöjda som det bara går. Jag hoppas att du trivs i den nya bostaden, återigen stort grattis! Ha det fint :) Reynolds Ndugwa Kigula
    2022-07-01 Verifierad kund
    Han var trevlig och förklarade på ett bra sätt.
    Tack Kerstin för att du tog dig tiden att lämna denna rekommendation. Tack för förtroendet i att få hjälpa dig med förmedlingen. Ta hand om dig, ha det fint :) Reynolds Ndugwa Kigula
    2022-06-27 Verifierad kund
    Genuint trevlig, målmedveten samt upplevdes saklig och ordentlig i sitt bemötande.
    Detta gjorde att vi valde honom framför konkurrenterna.

Med vänlig hälsning
    Carolina
    Stort tack för jag fick ert förtroende i att förmedla din lägenhet. Ett jätteroligt uppdrag med ett jättebra resultat! Jag uppskattar verkligen att du lämnade denna rekommendation. Lycka till med det nya huset, ha det fint! Reynolds Ndugwa Kigula
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi valde mellan flera byråer och fastnade för Reynolds sakliga och lugna presentation.
    Kontakterna under försäljnings processen var sakliga och lagom många.
    Mötet under kontraktsskrivning var saklig. lugn och seriös.
    Vi är mycket nöjda med Reynolds jobb hittills.
    Stort tack Kalevi för att du tog dig tiden att skriva denna rekommendation. Tack för förtroende i att förmedla er bostad i osäkrare tider, slutresultatet blev jättebra om man frågar mig. Ha det fint, vi hörs framöver :) Reynolds Ndugwa Kigula
    • Sörby - Eklunda
    2022-06-12 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande var utgångspunkten. Men sedan något svår att få tag på ibland, svarade inte på mail eller sms alltid som jag skickat efter jag ringt. Det kändes som att man fick vara "på".
    Jag hade förväntningen att bli guidad och hjälpt, men känner mig på många sätt snarare lurad av en försäljare på många vis. Inte full transparens, kring vad som var möjligt att fixa och inte och jag fick inte all viktig information framlagd(vilket jag förstår nu i efterhand). Eftersom det var första bostadsköpet hade jag uppskattat det.
    Men nu har jag fått lära mig den hårda vägen helt enkelt. Jag hade velat bli informerad rakt och ärligt, jag hade nog köpt lägenheten ändå men då hade jag vetat vad jag stod framför och det hade varit en bättre upplevelse. En bättre dialog kring förväntningar och önskemål hade också varit önskvärt. Kommer inte anlita detta bolag/honom när det är dags för försäljning i framtiden i alla fall. Känner liten tillit såhär i efterhand.
    Kanske man inte kan kräva det av en mäklare, detta är bara min upplevelse. Men andra visningar jag varit på och kontakter jag haft med andra mäklare har jag definitivt uppskattat mer personligen!
    • Runnaby
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jolin tog hand om vår försäljning på bästa sätt. Vi kan varmt rekommendera henne.
    • Runnaby
    2022-06-10 Verifierad kund
    Väldigt proffsig. Kändes som att vår affär var i fokus hela tiden. Varit ett bra bollplank under hela resan från första bilderna till underskrifterna på kontraktet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-06-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och service!
    Tack så jättemycket Jonas! Nu har ni tagit över stafettpinnen till ett riktigt smultronställe, stort grattis och lycka till :) Reynolds Ndugwa Kigula
  • köpte sitt hus med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-06-07 Verifierad kund
    Bra. Skulle önskat mera tid för egna iakttagelser innan slutgiltigt beslut.
    Hej Roleigh!
    Tack för att du tog dig tid att skriva en kommentar och jag tar åt mig av kritiken. Det är såklart viktigt att känna att man får se bostaden ordentligt innan beslut. Hade såklart hoppats att du skulle känna att du fått den möjligheten efter en ordinarie visning, en extrainsatt privatvisning samt visningen i samband med kontraktsskrivningen.
    Hoppas du ändå ser fram emot flytten. Vi ses igen vid tillträdet. Allt gott!

• Lindesberg
    2022-06-07 Verifierad kund
    Marina är trevlig och kunnig. Hon har full koll på allt från strategier till hur man löser problem på smidigast sätt. Jag har en mycket bra upplevelse från hela försäljningen.
    Hej Evelina!
    Jag är så glad att du hörde av dig i samband med din försäljning. Jag är tacksam över förtroendet och hoppas du kommer trivas med ditt nya boende. Vi ses igen vid tillträdet om vi inte ses innan dess! :)

2022-06-07 Verifierad kund
    Proffsigt avslut, Bra kontakt under hela försäljningen
    Hej Staffan!
    Tack för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse. Det glädjer mig att höra hur du upplevt affären.
    Vi hörs och ses igen när det börjar närma sig överlämning av huset. Allt gott så länge!

2022-06-07 Verifierad kund
    Reynolds var väldigt tillmötesgående och ställde upp för extra visning och kontraktskrivning, utanför ordinarie arbetstider. Vi kände oss mycket trygga med honom i köpeprocessen.
    Stort tack för er rekommendation! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas på ert nya fritidsställe, önskar er lycka till :) Ha det fint, Reynolds Ndugwa Kigula
    2022-06-06 Verifierad kund
    allt har gått som jag förväntat mig och lite bättre .
    ett bra bemötandeoch snabb försäljning
    Tack för att du tagit dig tid att lämna denna kommentar det uppskattar jag verkligen! Tack för förtroendet ännu en gång :) Resultatet som söktes var snabbt och smidigt, och det lyckades vi med. Ha det gott nu, Reynolds Ndugwa Kigula
    2022-06-05 Verifierad kund
    Mycket bra trevligt lugnt bemötande. Agerar intresserat och engagerat och man blir sedd som kund. Levererade över förväntan.
    Jag skulle gärna anlita honom som mäklare i framtida bostadsaffärer,
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna så snälla ord. Jag är super glad att ni uppskattat mitt arbete, jag är tacksam att ni under hela processen varit så välkomnande, tacksamma och trevliga! Tack för förtroendet ännu en gång. Lycka till i fortsättningen Reynolds Ndugwa Kigula
  • Peter Josef M
    2022-06-05 Verifierad kund
    Jag upplevde att Reynolds utstrålar ett lugn som skapar trygghet. Han är "behagligt pådrivande" och lyssnar till både köpare och säljares önskemål, behov och uppfattning.
    Han är väldigt påläst och kan svara på alla möjliga frågor från juridiska till byggnadstekniska till en viss nivå.
    Kan kommunikativ på en mycket bra nivå, varken för lite eller för mycket. Han är också alltid tillgänglig/snabb på att återkoppla.
    Reynolds är också mycket duktig på att förklara och likaså lugn och pedagogisk om han behöver upprepa sig ;-)

Jag skulle lämna mina allra varmaste rekommendationer om jag skulle bli ombedd att vara hans referens.
    Det betyder enormt mycket för mig att få höra detta. Tack för att ni tagit er tid att skriv denna rekommendation. O Tack för att ni gav mig förtroendet att få hjälpa er med att förmedla, vilken ställe! Jag önskar er lycka till med alla äventyr framåt och den nya sommarstugan :) Ha det gött Reynolds Ndugwa Kigula
    • ÖREBRO
    2022-06-04 Verifierad kund
    Efter att ha varit i kontakt med andra mäklare så tycker jag att Reynolds har bemött oss på ett väldigt bra och trevligt sätt. Han skapade bra möjligheter för både säljaren och oss.
    Tack för du tog dig tid att lämna ditt omdöme Julia! Vad roligt att du känner så, jag tyckte det blev jättebra att vi kunde hitta en tid där både du och Susanne kunde närvara och göra detta tillsammans. Ditt första bostadsköp, gratulerar! Stort lycka till med studierna, Reynolds Ndugwa Kigula
    • Ladugårdsängen
    2022-06-04 Verifierad kund
    Väldigt snabb, effektiv och hjälpsam mäklare. Vi är nöjda!
    • ÖREBRO
    2022-06-02 Verifierad kund
    Han jobbar verkligen för att kunderna bli nöjda.Han är tydligt och ärligt.
    Tack så jättemycket Aydin! Jag är glad att ni blev nöjda med slutresultatet. Jag önskar er all lycka till i den nya staden med nya äventyr som väntar :) Reynolds Ndugwa Kigula
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-06-01 Verifierad kund
    Snabb affär och rätt hela vägen!
    Hej Åke!
    Tack för det fina omdömet. Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten! Ni vet vart jag finns om ni skulle undra över något i efterhand.

• Jennica C
    2022-05-31 Verifierad kund
    Martina står ut från övriga mäklare med sin noggrannhet, ärlighet och struktur. Hon lyssnar till dina behov och möter dom alla. Så otroligt nöjd med att alltid känna sig säker i alla val, bra support och rådgivning och alltid all information på topp.
    5 av 5 guldstjärnor 🌟
    Hej Jennica!
    Det har varit ett rent nöje att hjälpa dig i din bostadsförsäljning. Hoppas våra vägar möts igen i framtiden, om inte så önskar jag dig stort lycka till i allt du tar dig för! :)

• Fellingsbro
    2022-05-30 Verifierad kund
    Otroligt förstående, förklarar på ett sunt och försåtligt sätt.
    trevligt och framåt.
    Hej Julia! Tusen tack för de fina orden. Det glädjer mig att ni känner er nöjda hittills, jag hoppas vi kan ha samma fina samarbete framöver. Hoppas ni ser fram emot flytten!
    Vi ses :)

Martina Skårud
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Blev väldigt bra bemött.
    Kunnig och bra svar på frågor. Sådant som vi kunde väldigt lite om förklarades på ett pedagogiskt sätt och vi fick verkligen chansen att förstå på riktigt.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Detta var mitt första bostads köp och Joel har varit väldigt bemötande och hjälpsam och svarat på alla ens frågor och funderingar på ett bra sätt. Rekommenderas starkt
    2022-05-28 Verifierad kund
    Alldeles utmärkt bemötande, proffesionellt, med omtanke, utmärkt på att hålla kontakt och informera. Respektfull med personlig värme.
    Kunde inte haft en bättre mäklare. Genom åren har vi ett antal mäklare.