Läs vad 561 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro 2

• 2021-01-21
    Utmärkt!!!
    Väl bemöt med tydlighet och professionalism.
    Gheorghe L
    • 105.0 m²
    • Centralt Norr
    köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
  • 2021-01-21
    Lugn och trygg. Hanterade både visning och försäljning på ett proffsigt sätt. Förtroendeingivande.
    Ann-christine S
    • 85.5 m²
    • Solhaga
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
  • 2021-01-19
    Sålt lgh.
    - Trevligt bemötande
    - hjälpsam
    - solid
    Mikael N
    • 105.0 m²
    • Centralt Norr
    sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
  • 2021-01-16
    Toppenbra hon har skött uppdraget mycket bra
    Sven V
    • 66.0 m²
    • Centralt-Öster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
  • 2021-01-14
    Köpt bostadsrätt Mycket fint och personligt bemötande. Bra koll på bostaden och föreningen. Lever upp till och överträffar de förväntningar jagvhar på en mäklare.
    Gav superbra service och hjälp för att lösa situationen när jag inte hade min banks ställningstagande klart. Mycket bra service o hjälp med de dokument som behövdes till min bankman för att jag skulle kunna ordna mina lån.
    Kommer att rekommendera varmt till vänner och bekanta.
    Pia L
    • 66.0 m²
    • Centralt-Öster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Tack för de fina orden Pia! Det gläder mig att höra att du känner dig nöjd med mitt arbete :)

• 2020-12-23
    Sålde en villa. Han bemötte mig mycket bra. Gick över förväntan. Lyssnade på mina önskemål kring försäljningen vilket jag tycker är A och O. Duktig försäljare!
    Tobias H
    • 95.0 m²
    • Stora Mellösa
    sålde sitt hus med hjälp av Robert Hamwi en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
  • 2020-12-23
    Allt bra, förutom att han upplevdes stressad på visningen
    Julia G
    • 95.0 m²
    • Stora Mellösa
    köpte sitt hus med hjälp av Robert Hamwi en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
  • 2020-12-22
    Martina Skårud är en duktig och engagerad mäklare.
    Hon har hjälpt oss hela vägen med försäljningen av vårt hus.
    Mikael M
    • 150.0 m²
    • Almby
    sålde sitt hus med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
  • 2020-12-18
    Hej!

Joel Andersson har genomfört min fastighetsaffär på ett proffsigt och kundorienterat sätt.
    All bästa rekommendationer till Joel, han är rätt man på rätt plats och har överträffat mina förväntningar på ett positivt sätt.
    Roland H
    • 64.0 m²
    • Ås
    köpte sitt hus med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Tack för de fina orden Roland! Hoppas du kommer trivas med att vara tillbaks i Ås och i det nya huset. Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-12-18
    Vi sålde ett mycket älskat hus, därför kändes det viktigt att välja rätt mäklare. Joel är trevlig, mycket professionell och återkopplar snabbt. Vi är så nöjda med hans tjänster och kan varmt rekommendera honom.
    Christina A
    • 192.0 m²
    • Nora
    sålde sitt hus med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej Christina! Vad kul att du och Håkan känner att ni gjorde rätt val när jag fick förtroendet att hjälpa er med eran husförsäljning. Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-12-05
    Köpte lägenhet, var först inte så intresserad och hon respektera mitt beslut och sedan efter några månader när man åter fick intresset så kom hon fortfarande ihåg en och hjälpte till utan att tveka.

Gav mig även lite input och hjälp när jag hade funderingar kring andra lägenheter från andra mäklare. Väldigt proffsigt!

Anser att hon levde upp till mina förväntningar, bra tålamod också, min telefon krånglade litegrann.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd, vart i kontakt med 12-15 mäklare och vissa har varit lite skumma osv. De flesta har varit trevliga och många är proffsiga och hjälper en. Martina vet vad hon sysslar med och jag kan inte komma på något att klaga på. Mycket nöjd!
    Peter K
    • 61.0 m²
    • Södra Ladugårdsängen
    Hej Peter! Det glädjer mig att du är nöjd med din bostadsaffär! Jag uppskattar verkligen att du uppmärksammat mitt engagemang och att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Jag hoppas du ser fram emot att tillträda din nya bostad. Önskar dig en fin jul-och nyårshelg så ses vi till våren! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-12-03
    Sålt en villa,
    Martina känns mycket kunnig, trevlig och glad samt mycket hjälpsam och man känner förtroende.
    Martina överträffade mina förväntningar, jag är mycket glad att det var just hon som var vår fastighetsmäklare.
    Jag kommer rekommendera henne starkt om någon behöver tips om en mäklare i framtiden.
    Jeanette B
    Jeanette B
    • 156.0 m²
    • Örebro
    Hej Jeanette! Tusen tack för dina fina ord. Det glädjer mig att du/ni är nöjda! Det har varit en fröjd att få jobba tillsammans med er, tack för ett gott samarbete! :) Önskar er en fin jul- och nyårshelg så hörs vi efter årsskiftet! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-12-02
    Vi sålde en tvåa och Joel jobbade lugnt och metodiskt, var alltid tillgänglig och svarade på alla frågor. Vi kände oss trygga med honom i dessa tider och vi kan starkt rekommendera Joel när det är dags för er tur att sälja bostaden!
    Niklas P
    • 54.0 m²
    • Centralt Väster
    Tack för att ni tog er tid och svarade på utskicket samt för de fina orden kring mitt arbete :) Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-30
    Joel har sålt sommarstuga åt mig.
    Han är trevlig, seriös. Han har jobbat grundig, proffsig och gjort ett väldigt bra jobb. Är väldigt nöjd och han ska sälja mitt hus oxå. Rekommenderar honom!
    Maria I
    • 64.0 m²
    • Ås
    Tack så mycket för de fina orden samt det fortsatta förtroendet med din villaförsäljning :) Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-30
    Jag har hjälpt min mamma och hennes man att sälja deras hus och köpa en bostadsrätt. Martina har varit ansvarig mäklare i båda affärerna.
    Vi är otroligt glada och tacksamma för den hjälp och stöd vi har fått av Martina i denna process. Hon har varit otroligt duktig att återkoppla och kommunicera mellan alla parter så att affärerna skulle gå i lås. Jag skulle varmt rekommendera Martina!
    Catarina H
    • 155.0 m²
    • Nora
    Hej Catarina! Tusen tack för att du/ni tog er tid att bedöma mitt arbete. Det är dubbel glädje för mig när jag får hjälpa till med både köp och försäljning. Ha en fin jul- och nyårshelg! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-30
    Vi köpte en villa som Martina hade som kommande objekt. Det vi saknade var tydlighet och återkoppling/svar på sms. Flertalet gånger uteblev det svar på sms från Martina. Som mäklare förväntar man sig åtminstone en bekräftelse tillbaka oavsett om det är frågor eller ej med i texten.
    På visningen hade vi frågor då det inte fanns så mycket på annonsen. Martina blandade ihop sina objekt och fick återkomma med flera svar via mail. Känslan var att Martina hade för många objekt igång och hade svårt att hålla isär dom vilket fick oss att känna stress och lite otrygga under resans gång.
    Erika L
    • 155.0 m²
    • Nora
    köpte sitt hus med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej Erika! Tack för att du tog dig tid att svara på recon. Tråkigt att ni känner som ni känner. Jag tar till mig kritiken och hoppas vi kan hålla god dialog framöver. Hoppas ni ändå ser fram emot att tillträda huset nu när ni fick köpa det innan vi annonserade på hemnet. Säljarna ser fram emot att lämna över huset till några som tycker om det lika mycket som de har gjort! Önskar er en fin jul - och nyårshelg! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-26
    Tillgänglig och har svar på det mesta. Kan varmt rekommendera Martina.
    Sofia S
    • Glanshammar
    Hej Sofia! Tusen tack för att jag fick förtroendet att förmedla i er husförsäljning och att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Detta är ett uppdrag som jag sent kommer att glömma och ni har varit otroligt hjälpsamma under processens gång! Ha en fin jul- och nyårshelg så ses vi till våren! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-26
    Trevlig, tillmötesgående och noga med att alla parter ska vara införstådda med allt som ingår i en försäljning/ ett köp.
    Caroline D
    • Glanshammar
    Hej Caroline! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Nu ser vi fram emot våren och tillträdet av ert nya hus! Ha en fin jul-och nyårshelg så hörs vi vidare! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-26
    Det bästa valet jag kunnat gjort. Trevlig och proffsig. Han var alltid närvarande och såg till att målet var mött med bravur. Jag rekommenderar verkligen denna mäklare!
    Lars C
    • 3.5:a
    • 89.0 m²
    • Ladugårdsängen
    Hej Lars tusen tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Jag uppskattar verkligen dina fina ord. Ha det fint så ses vi vid frånträdet! :) Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-26
    Martina var påläst och hade gjort ett grundligt förarbete när vi träffade henne första gången, därför valde vi henne.
    Under säljprocessen har hon sedan varit ett bra bollplank och varit transparent hela tiden.
    Johan S
    • Glanshammar
    Hej Johan! Tusen tack för att jag fick förtroendet att förmedla i er försäljning. Det blev minst sagt ett spännande uppdrag med ett fint slutresultat. Hoppas ni har får en fin jul och - nyårshelg så ses vi till våren! :) Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-23
    Jag har sålt en bostadsrätt. Emma har vid all kontakt varit trevlig och professionell. Hon har alltid återkommit enligt ök och de frågor hon inte vetat svaret på har hon tagit reda på och återkopplat kring. Vid kontraktsskrivning var hon noggrann och gick igenom avtalet, vilket vi upplevde som mycket positivt.. Kan varm rekommendera Emma.
    Sofia F
    • 78.5 m²
    • Örebro
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation :) Ha en härlig dag!

• 2020-11-22
    Mycket bra mäklare som hjälpte till med försäljningen av min lägenheten. Slutresultatet var bättre än förväntat!
    Daniel T
    • 53.0 m²
    • Örebro
    sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej Daniel! Tusen tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Vi ses i efter årsskiftet och sedan får jag önska dig stort lycka till i framtiden. Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-22
    Mycket trevlig. Hade svar på frågor. Tog kontakt redan innan första visningen. Något som inte alla mäklare gör. Det gav ett gott första intryck. Glad och tillmötesgående
    Lukas T
    • 35.0 m²
    • Södra Ladugårdsängen
    Tack för rekommendationen! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad :) ses på tillträdet.

Köpt bostadsrätt
    Trevligt bemötande. Snabb respons på frågor.
    Kristian T
    • 35.0 m²
    • Södra Ladugårdsängen
    Tack Kristian för din fina rekommendation!

• 2020-11-10
    Väldigt professionell i första mötet och gav en trygg känsla.
    Amanda G
    • 53.0 m²
    • Örebro
    Vad kul att höra att ni är nöjda och kände att det var en trygg affär. Hoppas ni kommer trivas i Stockholm nu. Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-18
    Martina är en av de mäklare som rätt förstått sin uppgift som förmedlare av bostäder/fastigheter och som lyssnar på riktigt till båda parter.
    Tack för Ditt arbete och Lycka till i fortsättningen!
    Mats W
    • 122.0 m²
    • Ladugårdsängen
    Hej Mats! Tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete och stort tack för ditt tålamod och förståelse för arbetet som lett fram till försäljningen. Jag är övertygad om att dina köpare kommer stortrivas i lägenheten! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-15
    Trevlig mäklaren att ha att göra med. Lätt att få tag på och återkommer snabbt vid förfrågningar.
    Jennie W
    • 6:a
    • 122.0 m²
    • Lillån
    Hej Jennie! Tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete och stort tack för ett gott samarbete! Det hade aldrig gått att få till en smidig affär utan er hjälp :) Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-13
    Martina hjälpte oss att sälja vårt hus.
    Martina har ett väldigt bra och proffsigt bemötande. Hon levde mer än väl upp till våra förväntningar. Vi anlitar gärna Martina igen om det blir aktuellt.
    Morgan P
    • 112.0 m²
    • Nya Hjärsta
    Hej Morgan! Tusen tack för dina fina ord, det värmer verkligen! Nästa steg blir att hitta ert drömboende :D Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

Sålt villa.
    Mycket proffsigt bemötande hela vägen genom köpet.
    Gott samarbete, super trevlig fotograf.
    Flera frågetecken kring besiktning av Anticimex. Den är vi inte nöjda med därför att skrift och muntlig redovisning av innehåll i besiktning inte stämmer överens.
    Lena L
    • 135.0 m²
    • Adolfsberg
    Hej Lena! Tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Jag ska framföra dina fina ord till Inger (fotografen), det förtjänar hon verkligen! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-12
    Vi köpte ett radhus via Robert Olsson. Det var toppen! Robert var lätt att ha kontakt med, svarade snabbt och kändes genuint engagerad i affären. Trots mängder av frågor från vår sida så verkade inget vara för dumt eller litet. Robert bemötte oss alltid trevligt, sakligt och professionellt - och med ett till synes aldrig sinande tålamod.

Vi har stort förtroende för Robert och upplevde hela köpeprocessen (dvs tiden före, under och efter kontraktsskrivningen) som trygg, transparent och okomplicerad. Robert skötte allt administrativt (inbjudan till visning, budgivning, kontraktsskrivning, kontakt med banken etc) på ett smidigt och effektivt sätt.

Robert Olsson var en nyckelperson i vårat livs största affär, det är vi väldigt glada och tacksamma över.
    Elisabeth A
    • Sörby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2020-10-12
    Sålt en villa. Proffsig och kunnig mäklare. Kanske lite väl entusiastisk vad beträffar lättsåldhet. Gick inte så lätt och snabbt som hon trodde. Till slut fungerade det men fick inte så mycket betalt som vi trodde. Men över utgångspris! Trevlig och sympatisk tjej. Kan definitivt rekommendera henne!!
    Anders O
    Anders O
    • 135.0 m²
    • Adolfsberg
    Hej Anders! Tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Ibland går inte allt som man har tänkt sig , men till slut så löser sig det mesta. Ni har ett fantastiskt hus och jag är övertygad om att nästa ägare kommer att trivas som fisken i vattnet :) Nu ska jag försöka hitta något bra hus till er! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-09
    Vi har sålt vårt radhus. Vi har blivit mkt bra bemötta av robert då han tålmodigt förklarat för oss när det vart rörigt och saker inte gått som planerat. Robert levde absolut upp till de förväntningar vi haft. Vi upplevde dock att det hade kunnat finnas ännu med tydlighet kring vilka kostnader som landar på oss och inte i slutändan då vår försäljning inte blev en standardförsäljning.
    Fredrik S
    • 113.0 m²
    • Örebro
    sålde sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2020-10-07
    Trevligt och proffesionellt bemötande, utan att forcera och ” sälja” för mycket.
    Vänlig och respektfull
    Marianne B
    • 79.0 m²
    • Solhaga
    Tack Marianne för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten. Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-04
    Valde mellan ett flertal mäklare och jag är glad att jag gav mitt uppdrag till Robert, proffsigt bemötande och jag är mycket nöjd med resultatet!
    Nick T
    • 40.0 m²
    • Rosta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2020-10-02
    Mäklaren har varit väldigt trevlig och professionell. Hon har alltid varit tillgänglig.
    Goran P
    • 84.0 m²
    • Mellringe
    Hej Goran! Tack för att du valde att svara på utskicket. Jag hoppas du kommer trivas i bostaden och lycka till med renoveringen. Vi ses vid tillträdet! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-25
    Sålt bostadsrätt.

Jag hade först Alexander Sjövall som mäklare som jag skrev kontrakt med. Han valde sen att sluta sina anställning och lämande över till Mikael Pettersson, vilket Alexander personligen meddelade mig.Mikael och jag hade kontakt via telefon och mail, men efter ett tag fick jag inga svar. Efter någon månad ringde jag Svensk fastighetsförmedling och fick då reda på att även Mikael Petterson hade slutat, men inte meddelat mig eller att jag hade fått någon annan kontakt på svensk fastighetsförmedling. Det är jag inte helt nöjd med, men den kritiken är inte emot Martina utan mot Svensk fastighetsförmedling.

/Lennart
    Lennart A
    • 101.1 m²
    • Sörbyängen
    Hej Lennart! Vi får givetvis be om ursäkt för att din affär blev lidandes när några av våra mäklare valde att avsluta sina anställningar. Min förhoppning är att du ändå kan känna dig nöjd med affären trots omständigheterna. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Vi ses när det blir dags för frånträde! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-24
    Martina är receptiv förstår uppdraget och agerar snabbt, hon är en god kommunikatör och genomförde uppdraget på ett utmärkt sätt
    Jonas O
    • Örebro
    Hej Jonas! Tusen tack för dina fina ord och för att jag fick förtroendet att förmedla i er bostadsaffär! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-22
    Jag har köpt en br. Jag fick komma på visning och bestämde mig snabbt och la ett bud. Hon fixade allt väldigt smidigt och fort.

Hon har alltid varit trevlig, korrekt och flexibel.
    Svenbertil S
    • 79.0 m²
    • Örebro
    Hej Svenbertil! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Vi ses när det är dags för tillträde. Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-16
    Hej! Vi har sålt vår lägenhet!
    Martina har alltid svarat då vi har kontaktat henne. Mycket trevlig, professionell och angagerad. Toppen mäklare, kan sitt jobb!
    Nena S
  • 2020-09-11
    Throughout the whole process, Martina was very helpful and quick to respond to our questions!

She helped us understand the contract better in English which made a big difference!

Highly professional and helpful agent!
    Hurria A
  • 2020-09-10
    Sålt bostad i Örebro
    Snabb kontakt, snabb försäljning till bra pris
    Trevlig och tillmötesgående
    Susanna L
    • 37.5 m²
    • Centralt Väster
    Hej Susanna! Tack för att du tog dig tid och svarade på utskicket. Det glädjer mig att ni är nöjda med affären och dess tillvägagångssätt. Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-08
    Martina hjälpte oss med en snabb försäljning och var alltid tillgänglig för oss och våra frågor. Kan inte bli mer nöjd!
    Andreas S
    • 56.0 m²
    • Öster
  • 2020-09-07
    Jag har sålt en liten stuga på en Ö som varit i min ägo i 25 år. Har inte tidigare varit i kontakt med någon mäklare men vände mig till svensk fastighetsförmedling därför att de hade ett liknande objekt till salu. Mitt intryck av Martina var gott från början till slut. Trevlig och proffsig. Hon tog hand om allt, vilket var precis vad jag ville. God kontakt på alla plan inkl. mejl och sms. Är väldigt nöjd. Tror att personkemin är en viktig faktor. Kommer att rekommendera henne i en liknande situation!
    Erland W
    • 15.0 m²
    • Örebro
    sålde sin stuga med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej Erland! Tusen tack för dina fina ord och inte minst ett fint samarbete under processens gång! Önskar dig allt gott! Med vänlig hälsning, Martina Skårud

• 2020-09-05
    Villa

Jag blev bemött på ett mycket professionellt och ödmjukt sätt. Hon förklarade bra så att man förstod allt i processen. Hon är också trevlig och glad. Tyvärr så har jag sen tidigare träffat en icke så trevlig mäklare så mina förväntningar var rätt låga så man kan verkligen säga att hon är över all förväntan faktiskt.

Detta är mitt första hus, vilket är stort. Hon var duktig på att visa glädje för mig och min sambo men också grace för säljaren som vars situation kanske inte var lika glad. Hon tog in rummet på ett intuitivt sätt.
    Sandra F
    • 110.0 m²
    • Fellingsbro
    Hej Sandra! Tusen tack för dina fina ord. Omdömen som dessa värmer lite extra mycket. Jag hoppas verkligen ni kommer att trivas i huset. Vi ses när det är dags för tillträde. Allt gott! Med vänlig hälsning, Martina Skårud

• 2020-09-03
    Martina var professionell och trevlig och vi är väldigt nöjda med affären!
    Camilla
    • 15.0 m²
    • Örebro
    köpte sin stuga med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej Camilla! Tak för att du tog dig tiden att bedöma mitt arbete. Hoppas ni kommer få njuta av många fina sommarkvällar i ert nya paradis! Med vänlig hälsning, Martina Skårud

• 2020-08-25
    Vi har köpt ett av Noras äldsta hus och kommer att flytta från Uppsala. Martina var glad, pigg och proffsig. Allt gick mycket snabbt och smidigt, en vecka från visning till köp. 😀
    Åsa Birgitta K
    • Nora
    Hej Åsa! Tusen tack för att du tog dig tiden att bedöma mitt arbete. Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i huset och jag vill hälsa er varmt välkomna till Nora! Vi ses när det blir dags för tillträde! :) Med vänlig hälsning, Martina Skårud

• 2020-08-24
    Trevlig hjälpsam engagerad duktigt
    Harriet S
    • Nora
    Hej Harriet! Tack för att jag fick förtroendet att förmedla i försäljningen av ditt fantastiska hus. Det var en ära. Allt gott! Med vänlig hälsning, Martina Skårud

• 2020-08-22
    Jag har köpt en bostadsrätt.

Martina förklarade och gick igenom kontraktet mycket väl.

Professionellt bemötande och kunde förklara de saker jag inte förstod på ett bra sätt.
    Maria F
    • 55.0 m²
    • Ladugårdsängen
    Hej Maria! Tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten! Med vänlig hälsning, Martina Skårud

• 2020-08-16
    Martina är proffsig, ambitiös, har ordning och reda, och är dessutom trevlig att samarbete med. Det underlättade arbetet med försäljningen av ett kedjehus i Örebro.
    Christina F
    • 85.0 m²
    • Nya Hjärsta
    Hej Christina! Stort tack för dina fina ord, det värmer verkligen! Jag är glad att jag fick äran att förmedla i er bostadsaffär. Sköt om er så hörs vi när det börjar närma sig tillträde! :) Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-08-14
    Sålde min lägenhet i Örebro på 55kvm
    Är väldigt imponerad av proffsigheten o engagemanget i hela processen.
    Kan varmt rekommendera Martina på Svensk fastighetsförmedling
    Björn R
    • 55.0 m²
    • Ladugårdsängen
    Hej Björn! Tack för din fina rekommendation och stort tack för bra samarbete under affärens gång. Sköt om dig så ses vi vid tillträdet om vi inte hörs innan dess! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling