Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro!

Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot den perfekta bostadsaffären. Vi har koll på hela kedjan i affären, allt från värdering till köp eller försäljning.

Något helt nytt är att vi numera erbjuder 3D-visning av lägenheter! Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 699 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Örebro 2

2021-09-18
    Tillmötesgående och väldigt trevlig människa.
    2021-09-16
    Från första träffen till försäljningen har allt gått utmärkt. Reynolds bemötande har varit utmärkt, vi har haft en bra kommunikation rakt igenom.
    Detta var min första försäljning och tycker den gick väldigt smidigt. Reynolds skötte allt galant utan att jag egentligen behövde engagera mig speciellt mycket.
    Så jag kan inte mer än rekommendera Reynolds.
    2021-09-16
    Proffesionell, duktig! Han var mycket tydlig!
    2021-09-15
    Trevlig, hjälpsam, påläst, tillgänglig.
    2021-09-15
    Trevlig och kunnig mäklare, mycket bra upplevelse och bra affär!
    2021-09-13
    Driven och aktiv samt väldigt engagerad.
    2021-09-07
    Har bara gott att säga om Martinas bemötande. Väldigt viktigt i sammanhanget var att Martina är väldigt tydlig och klar i sin kommunikation.
    Genomgående väldigt positiv upplevelse!
    2021-09-06
    Mycket bra bemötande och proffsig hantering
    2021-09-06
    Jag blev bemött på ett trevligt sätt.
    Förväntningarna var att det skulle bli en smidig affär där mäklaren sköter och gör återkoppling med vadsom händer och det är jag nöjd med.
    2021-09-05
    Snabb hantering av försäljningen och lyhörd för våra tankar. Återkom på avtalade tider. Inget ytligt tjafs utan allt har känts seriöst och effektivt. Vår enda oro var att hon arbetar för mycket och intensivt
    2021-09-02
    Robin är en jätte trevlig och duktig mäklare. Jag blev mycket bra bemött av honom, då han noggrant förklarade många saker för oss
    2021-09-01
    Trevligt bemötande, bra kunskap, tydlig.
    2021-09-01
    Trevlig. Kundservice.
    Svar på alla frågor samt professionell i sina svar.
    2021-08-31
    Kunnig, snabb och trevligt bemötande. Överträffade förväntningarna.
    2021-08-30
    Mycket trevligt bemötande på visningen. Påläst, proffsig och ingav förtroende.
    Bra genom hela processen. Tillgänglig.
    2021-08-30
    Trevlig, kunnig och lyhörd. Rekommenderas.
    2021-08-30
    Skön kille som kunde sina saker
    2021-08-30
    Allt var utmärkt. Mycket proffsigt och vänligt bemötande.
    2021-08-27
    Bra och trevligt bemötande. Snabb respons vid frågor och funderingar.
    2021-08-27
    Väldigt proffsigt bemötande och lätt att få tag på.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    • Adolfsberg - Nasta
    2021-08-23
    Vi upplever Robert som trevlig och professionell. Han skapar förtroende och visar att han är duktig i det han gör. Han är även ödmjuk och inkännande .
  • Rebecca F
    skrev om Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2021-08-19
    Jolin var mycket hjälpsam under hela processen. Hon upplevdes kunnig, trygg och var ständigt tillgänglig (även under kvällar och helger).
    Rekommenderas varmt!!!
    2021-08-18
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling vid funderingar.
    2021-08-18
    Mäklaren besökte aldrig bostaden innan försäljning och kommunicerade endast via telefon. Mäklaren glömde att sätta upp "till försäljningsskyltar". Endast en budgivare och utgångspriset kunde inte uppnås.
    I övrigt verkade mäklaren sakkunnig vid kontaktsskrivning.
    Hej Mikeal!

Tack för feedbacken. Det är alltid bra att veta vad jag kan göra bättre inför framtida försäljningar och speciellt i omständigheter som denna då jag tog över affären från min kollega som inte kunde slutföra den.
    Robert Hamwi
    2021-08-17
    Robert Hamwi har bemött oss på ett professionellt sätt. Han har gjort ett fantastiskt jobb. Vi är nöjda och vi kommer att rekommendera honom till de som vill sälja sin bostad.
    2021-08-17
    Trevlig och proffsig mäklare och helnöjd i helhet.
    2021-08-17
    Robert Hamwi har bra bemötande och uppfyller de förväntningar vi har på en mäklare. Vi kan rekommendera honom för kommande uppdrag!
    2021-08-15
    * Bemötandet har varit bra, både vid visning och vid telefonkontakt. Jolin har varit tillmötesgående.

* Våra förväntningar var att få bra information om lägenheten och möjlighet att titta runt i lugn och ro. Båda dessa förväntningarna uppfylldes.

* Vi har fått bra återkoppling under hela köpprocessen. Vi har också fått hjälp med alla frågor och funderingar som vi haft på ett bra sätt.
    2021-08-14
    Bra och professionellt bemötande samt välstrukturerad genom hela köpet
    2021-08-13
    Vänligt och professionellt bemötande. Lättillgänglig. Kunde svara alla våra frågor och lösa alla aktuella problem. Uppskattat
    2021-08-13
    Vi fick väldigt bra bemötande av mäklaren.
    Vi hade förväntningar att få snabb försäljning och bra pris för vårt hus och det gjorde mäklaren.
    Sammanfattningsvis är Reynolds väldigt trevlig och duktig mäklare.
    2021-08-12
    Bra bemötande, bra på att förklara avtalet och alltid glad.
    2021-08-09
    Bra bemötande, pedagogisk och snabb återkoppling.
  • Magdalena B
    skrev om Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2021-08-09
    Direkt vid första mötet så bestämde jag mig för att Jolin skulle få sälja min lägenhet, något som skulle visa sig vara helt rätt val. Hon slog både föreningsrekord, sålde innan visning och inom en vecka. Värt att notera är att lägenheten bara låg ute som kommande. Man hittar bara få personer som lägger sin själ i sitt arbete och är så ambitiös som hon är, vilket Jolin visade genom hennes otroliga engagemang och viljan att slå rekord. Jolin höll mig uppdaterad under hela processen, jag behövde aldrig kontakta henne för att fråga vad som skedde. Hon fanns alltid tillgänglig om jag hade frågor och nådde som sagt ett slutpris som överträffade mina förväntningar. Jolin visar inte bara din lgh, hon säljer den!! Jag kan varmt rekommendera Jolin för de som går i tankar på att sälja. Ni kommer inte bli besvikna!
    2021-08-06
    Driven mäklare med en stark vilja att lyckas.
    Har återkopplat och informerat under hela processen. Vill rekommendera Martina för dig som skall sälja din bostad. Stort Tack!
    2021-08-06
    2021-08-05
    Vi blev bra bemötta och bostadsaffären sköttes enligt våra önskemål.
    2021-08-05
    Snabb och tydlig i kommunikationen. Mycket bra information i alla steg och höll oss uppdaterade. Rekommenderas starkt!
    2021-08-05
    Joel agerade bra och korrekt, med snabba och enkla svar samt bra förståelse för situationen.
    2021-08-04
    Bra service då vi inte bor i Örebro. Varma rekommendationer från oss.
    2021-08-02
    Martina var ett fantastiskt stöd i både försäljning av vår nuvarande bostad och vid köp av nya. Vi kände oss trygga genom hela processen då hon la störst vikt vid att det skulle kännas bra för oss. Väldigt proffsigt bemötande! Rekommenderas varmt.
    2021-08-02
    Bra bemötande, kunnig / påläst, och lätt att få kontakt med
    2021-08-02
    En kompetent mäklare påläst och kunnig på objektet som såldes. Ingav förtroende och ett seriöst intryck från första kontakt via telefon fram till kontraktskrivning på mäklarkontoret.

Tydlig och noggrann genom hela processen.
    2021-08-02
    Mycket trevlig och tålmodig. Proffesionellt bemötande och kunnig i sin proffesion.
    2021-07-25
    Försäljningen har gått relativt snabbt och bra, och jag är nöjd med priset så jag är 100% nöjd.
    2021-07-24
    Proffsig i sitt kundbemötande och effektiv i sin försäljning.
    2021-07-22
    Jolin är en blivande stjärnmäklare! Proffsig service med en konstruktiv och transparent dialog längs hela säljproceseen. Mina intressen om en snabb och smidig försäljning både tillvaratogs och överträffades. Jolin är en mäklare som gör allt för nöjda kunder även om det innebär att arbeta extra under helger och varma sommardagar. Rekommenderas!
    2021-07-22
    Jolin var lätt och sympatisk att ha kontakt med och snabb med att återkomma med svar på våra frågor. Lägenhetsköpet förlöpte smidigt. Vi fick god hjälp genom hela processen.
    2021-07-22
    Martina är verkligen en riktigt proffsig mäklare! ⭐️
    2021-07-21
    Jolin skötte uppdraget på ett utmärkt sätt. Höll oss informerade och lyckades att få till en mycket smidig försäljning. Vi är så nöjda!