William Lindblom

William Lindblom

William Lindblom är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Örebro

William Lindblom har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. William Lindblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.8. William Lindblom har haft 11 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

17 omdömen om William Lindblom

Helena G
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Pålitlig, trovärdig, kommunikativ och trevlig!

Svar från William Lindblom

Tack så mycket Helena. Det har varit ett nöje att få samarbeta med er! - William Lindblom, Svensk fastighetsförmedling Örebro

Linnea L
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Super trevlig mäklare! Processen gick smidigt och fick tydliga svar på allt man undrade över!

Svar från William Lindblom

Stort tack för det fina omdömet. Hoppas ni kommer trivas bra i eran nya fina lägenhet! - William Lindblom, Svensk fastighetsförmedling Örebro

David B
Örebro

Oerhört trevlig och proffsig!

Svar från William Lindblom

Tack så jättemycket David. Grattis till köpet och hoppas ni ska trivas toppen i nya lägenheten! - William Lindblom, Svensk fastighetsförmedling Örebro

Filip L
Örebro

Trevlig och kunnig, tog reda på fakta jag efterfrågade och var lättillgänglig.

Svar från William Lindblom

Stort tack för det fina omdömet Filip. Hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten! - William Lindblom, Svensk fastighetsförmedling Örebro

Solveig P
Örebro

William Lindblom är en mycket trevlig och tillmötesgående person. Hade han inte svar på våra frågor så tog han reda på det och återkom mycket snabbt. William levde gott och väl upp till våra förväntningar på mäklare.

Svar från William Lindblom

Tack så jättemycket för de fina orden, det värmer. Hoppas ni kommer trivas bra i eran nya fina lägenhet! Allt gott! - William Lindblom, Svensk fastighetsförmedling Örebro

Carola F

Alt gick klockrent! Snabbt och smidigt! Carola

Svar från William Lindblom

Stort tack för det fina omdömet Carola!

Sobat D

Det kändes tryggt och seriöst att ha William L som mäklare. Trevlig som person

Svar från William Lindblom

Tackar för de fina orden Sobat, hoppas du kommer trivas toppen i nya lägenheten!

Lena L
Örebro

Han är en bra lyssnare och försökte följa våra önskemål. Han jobbade snabbt o var proffsig och bra på att informera. Försäljningen gick snabbt trots dessa tider och han lyckades troligen med att alla parter blev nöjda med affären.

Svar från William Lindblom

Tack så jättemycket för omdömet Lena!

Inger J
Örebro

Ett proffsigt bemötande, visade stort intresse av att det skulle bli en bra o trygg affär. Det var våra förväntningar Smidig o lyhörd mäklare som under hela vägen informerade om lägesbilden o var lätt att nå.

Svar från William Lindblom

Stort tack för det fina omdömet Inger!

Fredrik S
Vasastan

Jag blev kontaktad av William via ett missat telefonsamtal som istället blev ett sms som fångade mitt intresse, där han undrade om jag ville få min lägenhet värderad. Med ett år kvar på mitt bundna lån med bra ränta valde jag att undersöka saken för att se om jag kunde återhämta min investering. Tanken var först inte att sälja men William lyckades någonstans övertala mig. I och med att jag blev övertalad till försäljning fick jag en känsla att han även kunde övertala någon till att köpa. Jag valde William på grund av hans...

Svar från William Lindblom

Tack så mycket Fredrik! Det har varit ett nöje att få sammarbeta med dig!