Jolin D'Mello

Jolin D'Mello

Jolin D'Mello är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Jolin D'Mello har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Jolin D'Mello har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.7. Jolin D'Mello har haft 30 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-09

Läs vad 37 Läs vad Jolin D'Mello

• Sven Roger G
    • Väster
    2021-10-15
    Bra bemött ! Visade intresse och hade bra kunskap om objektets område.
    Ganska stora eftersom jag blivit rekommenderad Svensk Fastighetsförmedling . Mäklaren hade ett bra register med potentiella kunder. Bra samtal där vi i samråd diskuterade strategi .
    Mycket nöjd , lätt att samarbeta med och var lyhörd för våra åsikter.
    Blev också ett väldigt bra resultat i slutändan!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Väster
    2021-10-15
    Ett bra bemötande av mäklaren och hon levde upp till våra förväntningar med råge och genomförde försäljningen snabbt och förtroendeingivande med ett bra resultat.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Nora
    2021-10-11
    Jolin was very helpful and professional in my dealings with her.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Solhaga
    2021-10-10
    Som mäklare till vårat första bostadsköp har Joline varit suverän! Svarat tålmodigt på alla våra frågor, förklarat hela köpekontraktet utan att leendet försvann.
    Mycket trevligt bemötande.
    Snabb smidig affär, Jolin fixade alla papper sent på kvällen och sparade oss en extra resa på 9mil. Världsklass
    2021-10-08
    Snabb visning, Trevligt bemötande snabb och smidig affär!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2021-10-08
    Jolin var professionell rakt igenom och väldigt trevlig! Hon hade ett högt mål med försäljningen av min bostad som jag inte riktigt vågade hoppas på själv men hon lyckades med målet. Jag är därför väldigt nöjd med hela försäljningsprocessen och rekommenderar verkligen alla att anlita Jolin om ni ska sälja er bostad.
    • Adolfsberg-Brunnsgärdet
    2021-10-07
    Jolin har varit professionell och lösningsinriktad genom hela processen. Vi är nöjda!
  • Rebecca F
    • Ladugårdsängen
    2021-08-19
    Jolin var mycket hjälpsam under hela processen. Hon upplevdes kunnig, trygg och var ständigt tillgänglig (även under kvällar och helger).
    Rekommenderas varmt!!!
    2021-08-15
    * Bemötandet har varit bra, både vid visning och vid telefonkontakt. Jolin har varit tillmötesgående.

* Våra förväntningar var att få bra information om lägenheten och möjlighet att titta runt i lugn och ro. Båda dessa förväntningarna uppfylldes.

* Vi har fått bra återkoppling under hela köpprocessen. Vi har också fått hjälp med alla frågor och funderingar som vi haft på ett bra sätt.