Jolin D'Mello

Jolin D'Mello

Jolin D'Mello är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Jolin D'Mello har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Jolin D'Mello har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.7. Jolin D'Mello har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

112 omdömen om Jolin D'Mello

Sedan starten hos Reco 2021
Kristina L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Vi har haft förtroende för Josefin som är rekommenderad av mitt barnbarn som är mäklare i en annan del Sverige. Vi bor 20 mil från Örebro och har dessutom varit utomlands under tiden. Har inte kunnat följa upp hennes arbete men är mycket nöjda med slutresultatet. Med vänlig hälsning, Kristina och Sven Lundin

Gabriel W
Väster

RIKIGT BRA mäklare hon ska ni vara rädda om, allt funka super tycker ja hon förklara bra, när man inte förstår vad visa saker menas, alltid super glad visar att hon tycker om sitt jobb. så chefen på mäklarhuset tycker jag ska köpa henne något fint för att han har Jolin som mäklare för att visa att han / hon ska uppskatta att ha såna kolleger i företaget. !

Lena R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Bemötandet var trevligt, varmt och korrekt gav ett professionellt och tryggt intryck. Kontrakt skrivningen var snabb, enkel och noggrann.

Charbel G
Örebro

Otrolig duktig mäklare, som alltid tar sig tid att svara på dina frågor.

Peter I
Centralt

Jolin gjorde vad vi begärde att sälja huset för det pris vi önskade vilket är ett gott betyg. Även trevlig i kontakten

Anita I
Centralt

Kunnig och ordentlig. Lätt att samarbeta med.

Stefanie G
Solhaga

Jag rekommenderar starkt Jolin D'Mello som mäklare! Hon överträffade mina förväntningar och gjorde hela försäljningsprocessen smidig och stressfri. Jolin visade sig vara mycket professionell, kunnig och engagerad. Hon lyssnade noggrant på mina önskemål och behov, och arbetade hårt för att hitta rätt köpare till mitt hem. Jolin visade upp en imponerande marknadskännedom och var skicklig på att marknadsföra mitt hem på ett sätt som lockade till sig potentiella köpare. Hon höll mig ständigt uppdaterad och var alltid tillgänglig...

Mia F

Väldigt duktig och kunnig mäklare, är så nöjd med värderingen som hon hjälpte mig med! Rekommenderar verkligen Jolin!

Fredrik L
Öster

Hon skötte allting super! Jättesmidigt och bra!

Horst Jürgen D
Sörbyängen

På mitt arbete är det flera kollegor som håller på och säljer sina fastigheter – både hus och lägenheter. Den ständigt återkommande diskussionen är hur mäklaren är och hur hen bemöter sin kund. Många är besvikna på mäklarens tillgänglighet och engagemang. Min berättelse om Jolin är omvänt följande: Från första mötet, och hennes fasta handslag, så skapade Jolin en atmosfär av att ’nu bär det av’. Hennes driv, professionalism och höga ambitionsnivå är av sällan skådat slag – och smittar naturligtvis av sig på mig som säljare...