Robert Olsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17
722 11 Västerås — Visa karta

Vad tror Robert att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 16 kunder tycker om Robert Olsson

• Stanley S
    Stanley S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det har gått mycket bra och jag är helt nöjd hur Robert Olsson arbetade snabbt och tillmötesgående med bästa tänkbara resultat.
    Med vänlig hälsning
    Kerstin Sjöberg Läs mer
  • Yhya A
    Yhya A skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en lägenhet. Jag kontaktade med mäklaren via mobilen
    och jag har fått mycket hjälp.
    Han hjälpte mig så snabbt som möjligt och var jätte snäll och punktlig. Läs mer
  • Rodrigo M skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Lyhörd, återkopplade under hela processen och var mycket smidig och flexibel. Kan varmt rekommendera och har alltid både säljare och köpare i fokus! Läs mer
  • Filip L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Försäljning av bostadsrätt i Västerås.

Robert är lugn, kunnig och förtroendeingivande. Ingen jobbig säljartyp. 5 solar. Läs mer
  • Maud S
    Maud S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Förtroendeingivande, sympatisk, engagerad. Robert har verkligen uppfyllt krav som vi tycker på hur en mäklare ska agera från första samtalet till kontraktsskrivning.
    Verkligen ett proffs i sitt yrke. Läs mer
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert Olsson var topenbra fick förtrende för honom
    mycket kunnig och ett trevligt bemötande,jag kommer att
    rekomendera honom som tänker att sälja sitt hus. Läs mer
  • Pernilla R skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt och bra bemötande, och seriös.
    Väldigt mån om kunderna och lätt att kontakta gällande frågor och funderingar. Läs mer
    2018-03-13 Robert O svarar Pernilla R
    Tack för dina fina ord Pernilla! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet!
  • Kenneth L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    lugn och förtroendegivande ett stort engagemang i sitt uppdrag Läs mer
    2018-03-13 Robert O svarar Kenneth L
    Tack Kenneth för förtroendet och för grönkålen från ert frodiga land! Hälsa Birgitta så mycket!
  • Lars-Göran L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag anser att mäklaren skötte försäljningen enligt förväntan på ett bra sätt och informerade löpande om vad som hände i budgivning mm. Läs mer
    2018-03-13 Robert O svarar Lars-Göran L
    Tack för förtroendet, det var en fin lägenhet som jag fick förtroendet att hjälpa er med, och ni har nu ett fint hus att se fram emot i Hallstahammar! Hälsa till Monica!
  • Lena E
    Lena E skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert Olsson är professionell, har fokus på affären och var lyhörd för mina önskemål. Allt gick smidigt och jag kände mig i trygga händer genom hela processen. Svensk Fastighetsförmedling i Västerås har ett mycket bra koncept, proffsiga prospekt och annonsering. Fotografen tog otroligt bra och säljande bilder. Jag rekommendera Robert till 110% och skulle absoluttanlita honom igen.0 Läs mer
    2018-03-13 Robert O svarar Lena E
    Tack Lena! Det var trevligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet med många smarta lösningar på en liten yta! Kom in på en kaffe när du är i närheten!
  • Chadi H skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har under en längre period kikat efter objekt och under resan träffat ex antal mäklare. Det som vi upplevde med Robert va hur efftektiv han va i situationen. Ringde själv till mig för uppdatering under bud givningen men inte som andra mäklare enbart jaga ett bud.

Han var sammarbetsvillig och därför kunde låsa affären där båda jag och säljaren blev nöjda. Läs mer
    2018-03-13 Robert O svarar Chadi H
    Tack Chadi för förtroendet att sälja din lägenhet och även hjälpa till vid köpet av ert radhus! Vi ses för deklaration nästa år förstås!
  • Johan A skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket trevlig och kompetent! Läs mer
    2018-03-13 Robert O svarar Johan A
    Stort tack för orden Johan och tack för förtroendet att förmedla er lägenhet!
  • Annika F skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert är mycket professionell och serviceinriktad mäklare. Ett utmärkt bemötande under hela processen, kunnig,pålitlig,tillgänglig och tydlig, jag kommer rekommendera honom till alla. Läs mer
    2018-03-13 Robert O svarar Annika F
    Tack Annika! Det är förstås min önskan att göra ett bra jobb där man blir rekommenderad vidare efter en avslutad affär!
  • Andreas O skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Separerade och behövde få två fastigheter sålda under en kortare tidsperiod. Valde då Svensk Fastighetsförmedling Västerås och fastighetsmäklare Robert Olsson.
    Båda försäljningarna gick mycket bra och jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fick genom hela processen från början till slut. Allt gick mycket smidigt. Upplevde Robert som mycket kunnig, kompetent och engagerad.
    Det är en mäklare som man kan lita på och som anstränger sig. Kan verkligen rekommendera denna byrå och mäklare! /Andreas Läs mer
  • Henrik S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert Olsson på Svensk Fastighetsförmedling har hanterat vår försäljning utmärkt!
    Med ett lugn och bra bemötande både emot oss som säljande part samt spekulanter har Robert visat att han har ett bra sinne för fastighetsbranschen.
    Robert var väldigt öppen för nya idéer och tog varje steg i försäljningen i tur och ordning och blinkar inte en sekund för att berätta vad han tyckte och tänkte, det uppskattades otroligt utav mig och min sambo.

Med Roberts hjälp fick vi en härlig upplevelse i vår försäljning och skulle med glädje välja Robert när/om det är dags igen.

// Henrik Sjöåsen Porsander. Läs mer
    2018-03-13 Robert O svarar Henrik S
    Tack Henrik! Jag hjälper er gärna i framtiden och jag är stolt över att ha fått hjälpa till att förmedla en så fin bostad som er!
  • Mimmi L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är väldigt nöjda med de jobb Robert Ohlsson gjorde i samband med vår försäljning av vår lgh i Västerås. Han var alltid tillgänglig och svarade på alla frågor vi hade. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-03-13 Robert O svarar Mimmi L
    Tack Mimmi! Kul också att få komma ut och värdera ert fina nybyggda hus efter försäljningen av lägenheten! Hoppas att ni trivs bra!
Mikaela Gustavsson
Björn Wallberg