Robert Olsson

Robert Olsson

Robert Olsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Robert Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-08. Robert Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Olsson har haft 70 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 53% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 40 Läs vad Robert Olsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    • Centralt - Hamnplan
    2021-05-04
    Jag har både köpt och sålt en lägenhet med hjälp av Robert.
    Professionellt och personligt bemötande.
    Lätt att få kontakt via både mail och sms, bra och tydlig information.
    Jag har stort förtroende för Robert och upplever att jag fått bra support i både köp och försäljning. Robert var envis och positiv när budgivningen inte kom igång, stort engagemang!
    Kan absolut rekommendera en bra mäklare!
    2021-03-25
    Jag har sålt en lägenhet.
    Robert hade ett väldigt bra bemötande och kändes trygg att ha och göra med.
    Robert levde upp till förväntningarna och jag kommer att anlita honom i framtiden igen. Försäljningen blev också väldigt lyckad!
    2021-03-25
    Sålt en lägenhet centralt.
    En väldigt noggrann, kunnig trevlig och hjälpsam mäklare.

Första gången vi sålt en bostad, så vi själva var väldigt osäkra. Robert hjälpte oss genom alla steg och fick oss att känna oss säkra i alla steg.

Väldigt nöjda!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-03-25
    Jag har köpt en lägenhet och fått otroligt bra support.
    Just nu säljer jag min lägenhet med hjälp av Robert som känns professionell, och personlig utan att bli privat.
    Roberts sätt att sköta köp och försäljning känns seriöst, jag får bra och tydlig information.
    Jag har haft möjlighet att jämföra mäklare och valet var väldigt enkelt, bättre pris och en bra känsla.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    • Lundby
    2021-03-21
    Trevligt bemött och tillgänglig för frågor.
    • Väster
    2021-03-04
    Jag sålde min bostad i Örebro. Vi hade planer att flytta till Skåne, men visste inte när. Vi kontaktade några olika mäklare och kände att Robert var den bästa.

Med en positiv inställning och en bra plan för hur vi skulle ta oss an försäljningen var bara positivt. Robert var väl förberedd och kunde svara på alla våra frågor. Han och Svensk Fast hade redan en kundlista med intressenter vilket gjorde att vi redan från start hade en grund att gå på.

Från att vi la ut vår lägenhet som kommande i slutet på september till att den blev såld i februari hade vi en kontinuerlig kontakt med Robert vilket gav oss en trygghet genom hela köpet.

Min upplevelse av Robert och Svensk Fastighetsförmedling är bara positiv. Allting sköttes på ett proffsigt sätt från start till mål.
    2021-03-03
    Köpt bostadsrätt
    Bra och proffsigt bemötande
    • Sörby
    2020-10-12
    Vi köpte ett radhus via Robert Olsson. Det var toppen! Robert var lätt att ha kontakt med, svarade snabbt och kändes genuint engagerad i affären. Trots mängder av frågor från vår sida så verkade inget vara för dumt eller litet. Robert bemötte oss alltid trevligt, sakligt och professionellt - och med ett till synes aldrig sinande tålamod.

Vi har stort förtroende för Robert och upplevde hela köpeprocessen (dvs tiden före, under och efter kontraktsskrivningen) som trygg, transparent och okomplicerad. Robert skötte allt administrativt (inbjudan till visning, budgivning, kontraktsskrivning, kontakt med banken etc) på ett smidigt och effektivt sätt.

Robert Olsson var en nyckelperson i vårat livs största affär, det är vi väldigt glada och tacksamma över.
    • Örebro
    2020-10-09
    Vi har sålt vårt radhus. Vi har blivit mkt bra bemötta av robert då han tålmodigt förklarat för oss när det vart rörigt och saker inte gått som planerat. Robert levde absolut upp till de förväntningar vi haft. Vi upplevde dock att det hade kunnat finnas ännu med tydlighet kring vilka kostnader som landar på oss och inte i slutändan då vår försäljning inte blev en standardförsäljning.
    • Rosta
    2020-10-04
    Valde mellan ett flertal mäklare och jag är glad att jag gav mitt uppdrag till Robert, proffsigt bemötande och jag är mycket nöjd med resultatet!