Läs vad 33 Läs vad Robert Olsson

• 2020-10-12
    Vi köpte ett radhus via Robert Olsson. Det var toppen! Robert var lätt att ha kontakt med, svarade snabbt och kändes genuint engagerad i affären. Trots mängder av frågor från vår sida så verkade inget vara för dumt eller litet. Robert bemötte oss alltid trevligt, sakligt och professionellt - och med ett till synes aldrig sinande tålamod.

Vi har stort förtroende för Robert och upplevde hela köpeprocessen (dvs tiden före, under och efter kontraktsskrivningen) som trygg, transparent och okomplicerad. Robert skötte allt administrativt (inbjudan till visning, budgivning, kontraktsskrivning, kontakt med banken etc) på ett smidigt och effektivt sätt.

Robert Olsson var en nyckelperson i vårat livs största affär, det är vi väldigt glada och tacksamma över.
    Elisabeth A
    • 4:a
    • 93.0 m²
    • Sörby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2020-10-09
    Vi har sålt vårt radhus. Vi har blivit mkt bra bemötta av robert då han tålmodigt förklarat för oss när det vart rörigt och saker inte gått som planerat. Robert levde absolut upp till de förväntningar vi haft. Vi upplevde dock att det hade kunnat finnas ännu med tydlighet kring vilka kostnader som landar på oss och inte i slutändan då vår försäljning inte blev en standardförsäljning.
    Fredrik S
    • 113.0 m²
    • Örebro
    sålde sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2020-10-04
    Valde mellan ett flertal mäklare och jag är glad att jag gav mitt uppdrag till Robert, proffsigt bemötande och jag är mycket nöjd med resultatet!
    Nick T
    • 1.5:a
    • 40.0 m²
    • Rosta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2020-06-14
    Han gjorde allt för oss inkl. en extra visning och kontraktsskrivning vid fastigheten.
    Anette K
    • 70.0 m²
    • Garphyttan
    köpte sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2020-06-12
    Vi sålde vårt hus på Sånnaboda med hjälp av fantastiska mäklaren Robert. Vi var i en risig situation med både husinköp och husförsäljning med nästan noll marginal. Mäklaren fixade en oerhört snabb och superbra affär, vilket ledde till att vårt husinköp blev även genomfört!
    Han är skicklig och självsäker med sitt arbete, det syns på honom att han brinner för det. Bra och snabb kommunikation. Vi är mer än nöjda!
    Emma C
    • 70.0 m²
    • Garphyttan
  • 2020-01-21
    Han sålde vår brf lägenhet. Mycket proffsigt och bra agerat. Jag har rean givit honom två nya uppdrag! Så ska en bra mäklare vara!😀
    Lars-göran G
    • 84.6 m²
    • Örebro
    Stort tack för din fina rekommendation! Hoppas nu att ni kommer trivas i ert nästa boende. Jag uppskattar verkligen att ni också har rekommenderat mig vidare vid två tillfällen, vilket är det finaste kvittot för att ni är nöjda med mitt jobb. Nu ser jag fram emot att hjälpa er med ert vackra fritidsboende under försommaren! Stort tack!

• 2019-11-08
    Jag kan varmt rekommendera Robert Olsson som mäklare! En trygg resa från värdering till tecknade av köpekontrakt. Stor hjälp och vägledning när det gäller kontakt och upprättande av Godmanskap, som är en snårig byråkrati. Mina varmaste rekommendationer för en trygg fastighetsaffär.
    Anneli Å
    Anneli Å
    • 80.1 m²
  • 2019-10-26
    Sålde min bostadsrätt med denna underbara man som hjälp och han är helt fantastisk!
    Jag fick mycket mer för min bostad än vad jag någonsin hoppats för.
    Robert är BÄSTA!!!
    Ulrika S
    • 78.0 m²
    • Eklunda/Sörby
    Stort tack för dina fina ord Ulrika! Roligt att läsa att du är nöjd med försäljningen och min hjälp! Vi ses nästa år för deklarationen! Ha en fortsatt bra dag! Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling

• 2019-10-21
    Engagerad och fantastisk person! Stort tack för all den tid han lagt ned.
    Emil N
    Emil N
    • 2:a
    • 71.0 m²
    • Sörbyängen
    Hej Emil! Tack för dina fina ord och stort lycka till i Stockholm!

• 2019-10-20
    Trevligt och bra bemötande. Service-minded. Snabb handläggning.
    Kennet L
    • 186.0 m²
    • Malmaberg
    Tack Kennet för att du har tagit dig tid och recenserat mitt arbete och roligt att se att du är nöjd med utförandet! Kolla mailen vid tillfälle, jag har gett förslag på tid för deklaration! Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte