6 rekommendationer

Robert Olsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17
722 11 Västerås — Visa karta

Vad tror Robert att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Robert Olsson

• Chadi H
    Chadi H skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har under en längre period kikat efter objekt och under resan träffat ex antal mäklare. Det som vi upplevde med Robert va hur efftektiv han va i situationen. Ringde själv till mig för uppdatering under bud givningen men inte som andra mäklare enbart jaga ett bud.

Han var sammarbetsvillig och därför kunde låsa affären där båda jag och säljaren blev nöjda.
  • Johan A
    Johan A skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket trevlig och kompetent!
  • Annika F
    Annika F skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert är mycket professionell och serviceinriktad mäklare. Ett utmärkt bemötande under hela processen, kunnig,pålitlig,tillgänglig och tydlig, jag kommer rekommendera honom till alla.
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Separerade och behövde få två fastigheter sålda under en kortare tidsperiod. Valde då Svensk Fastighetsförmedling Västerås och fastighetsmäklare Robert Olsson.
    Båda försäljningarna gick mycket bra och jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fick genom hela processen från början till slut. Allt gick mycket smidigt. Upplevde Robert som mycket kunnig, kompetent och engagerad.
    Det är en mäklare som man kan lita på och som anstränger sig. Kan verkligen rekommendera denna byrå och mäklare! /Andreas
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert Olsson på Svensk Fastighetsförmedling har hanterat vår försäljning utmärkt!
    Med ett lugn och bra bemötande både emot oss som säljande part samt spekulanter har Robert visat att han har ett bra sinne för fastighetsbranschen.
    Robert var väldigt öppen för nya idéer och tog varje steg i försäljningen i tur och ordning och blinkar inte en sekund för att berätta vad han tyckte och tänkte, det uppskattades otroligt utav mig och min sambo.

Med Roberts hjälp fick vi en härlig upplevelse i vår försäljning och skulle med glädje välja Robert när/om det är dags igen.

// Henrik Sjöåsen Porsander.
  • Mimmi L
    Mimmi L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är väldigt nöjda med de jobb Robert Ohlsson gjorde i samband med vår försäljning av vår lgh i Västerås. Han var alltid tillgänglig och svarade på alla frågor vi hade. Vi är väldigt nöjda.
Björn Wallberg
Michel Petterson