Robert Olsson

Robert Olsson

Robert Olsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Robert Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-08. Robert Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.9. Robert Olsson har haft 44 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 27% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 46 Läs vad Robert Olsson

• köpte sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    • Nora
    2022-05-30 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött.
    Kunnig och bra svar på frågor. Sådant som vi kunde väldigt lite om förklarades på ett pedagogiskt sätt och vi fick verkligen chansen att förstå på riktigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    • Nora
    2022-05-28 Verifierad kund
    Alldeles utmärkt bemötande, proffesionellt, med omtanke, utmärkt på att hålla kontakt och informera. Respektfull med personlig värme.
    Kunde inte haft en bättre mäklare. Genom åren har vi ett antal mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2022-03-01 Verifierad kund
    Genomgående proffsigt och seriöst arbete genom hela processen. Bra och snabb kommunikation och återkoppling.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2022-01-13 Verifierad kund
    Robert hjälpte till att genomföra en snabb affär på ett mycket trevligt och professionellt sätt, utan stress. Han tog väl vara på oss som köpare och hjälpte till så att det blev en bra lösning och start för vår son Markus, som ska bo i lägenheten.
    2022-01-13 Verifierad kund
    Robert upplever vi som lugn, professionell och kunnig. Vi känner oss väldigt bra bemötta som köpare.
    • Adolfsberg - Nasta
    2021-08-23 Verifierad kund
    Vi upplever Robert som trevlig och professionell. Han skapar förtroende och visar att han är duktig i det han gör. Han är även ödmjuk och inkännande .
    • Centralt - Hamnplan
    2021-05-04 Verifierad kund
    Jag har både köpt och sålt en lägenhet med hjälp av Robert.
    Professionellt och personligt bemötande.
    Lätt att få kontakt via både mail och sms, bra och tydlig information.
    Jag har stort förtroende för Robert och upplever att jag fått bra support i både köp och försäljning. Robert var envis och positiv när budgivningen inte kom igång, stort engagemang!
    Kan absolut rekommendera en bra mäklare!
    2021-03-25 Verifierad kund
    Jag har sålt en lägenhet.
    Robert hade ett väldigt bra bemötande och kändes trygg att ha och göra med.
    Robert levde upp till förväntningarna och jag kommer att anlita honom i framtiden igen. Försäljningen blev också väldigt lyckad!
    2021-03-25 Verifierad kund
    Sålt en lägenhet centralt.
    En väldigt noggrann, kunnig trevlig och hjälpsam mäklare.

Första gången vi sålt en bostad, så vi själva var väldigt osäkra. Robert hjälpte oss genom alla steg och fick oss att känna oss säkra i alla steg.

Väldigt nöjda!!
    2021-03-25 Verifierad kund
    Jag har köpt en lägenhet och fått otroligt bra support.
    Just nu säljer jag min lägenhet med hjälp av Robert som känns professionell, och personlig utan att bli privat.
    Roberts sätt att sköta köp och försäljning känns seriöst, jag får bra och tydlig information.
    Jag har haft möjlighet att jämföra mäklare och valet var väldigt enkelt, bättre pris och en bra känsla.