Robert Olsson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 28 Läs vad Robert Olsson

• Lars-göran G sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-01-21

Örebro
    Han sålde vår brf lägenhet. Mycket proffsigt och bra agerat. Jag har rean givit honom två nya uppdrag! Så ska en bra mäklare vara!😀 Läs mer
    2020-02-10 Robert O svarar Lars-göran G
    Stort tack för din fina rekommendation! Hoppas nu att ni kommer trivas i ert nästa boende. Jag uppskattar verkligen att ni också har rekommenderat mig vidare vid två tillfällen, vilket är det finaste kvittot för att ni är nöjda med mitt jobb. Nu ser jag fram emot att hjälpa er med ert vackra fritidsboende under försommaren! Stort tack!
  • Anneli Å
    Anneli Å sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-11-08

Örebro
    Jag kan varmt rekommendera Robert Olsson som mäklare! En trygg resa från värdering till tecknade av köpekontrakt. Stor hjälp och vägledning när det gäller kontakt och upprättande av Godmanskap, som är en snårig byråkrati. Mina varmaste rekommendationer för en trygg fastighetsaffär. Läs mer
  • Ulrika S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-10-26

Eklunda/Sörby
    Sålde min bostadsrätt med denna underbara man som hjälp och han är helt fantastisk!
    Jag fick mycket mer för min bostad än vad jag någonsin hoppats för.
    Robert är BÄSTA!!! Läs mer
    2019-10-30 Robert O svarar Ulrika S
    Stort tack för dina fina ord Ulrika! Roligt att läsa att du är nöjd med försäljningen och min hjälp! Vi ses nästa år för deklarationen! Ha en fortsatt bra dag! Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • Emil N
    Emil N sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-10-21

Sörbyängen
    Engagerad och fantastisk person! Stort tack för all den tid han lagt ned. Läs mer
    2019-10-21 Robert O svarar Emil N
    Hej Emil! Tack för dina fina ord och stort lycka till i Stockholm!
  • Kennet L sålde sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-10-20

Malmaberg
    Trevligt och bra bemötande. Service-minded. Snabb handläggning. Läs mer
    2019-10-29 Robert O svarar Kennet L
    Tack Kennet för att du har tagit dig tid och recenserat mitt arbete och roligt att se att du är nöjd med utförandet! Kolla mailen vid tillfälle, jag har gett förslag på tid för deklaration! Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • Pervz M
    Pervz M köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-10-20

Örnsro
    Tack för en smidig affär! Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-29 Robert O svarar Pervz M
    Tack för din rekommendation, det är bara att du hör av dig om du har några funderingar framöver. Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • Inez Birgitta B sålde sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-10-18

Gyttorp
    A summer cottage. Treated in a professional way. The broker explained matters and the process and toke care of practicalities. Robert Olsson Exceeded expectations. Läs mer
    2019-10-21 Robert O svarar Inez Birgitta B
    Thank you for taking your time and write a recommendation after our collaboration! It was a pleasure to be of service and the beautiful cottage now has a new happy owner!
  • Angéla Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-09-21

Örebro
    Snabb och bra försäljning bra mäklare
    rekommenderas. Läs mer
    2019-09-26 Robert O svarar Angéla Ö
    Tack Angéla för din rekommendation! Hälsa Anders så gott och lycka till på era husvisningar som ni ska på! Ring om ni vill bolla lite tankar kring husen med mig förstås!
  • Marie H
    Marie H köpte sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-09-09

Gyttorp
    Jag har köpt ett fritidshus, och har blivit mycket bra bemött av Robert, noggrann, supertrevlig och servicemindad.
    Han har mer än väl levt upp till mina förväntningar av en mäklare.
    Jag kommer absolut vända mig till SF och Robert om jag i framtiden kommer köpa eller sälja någon fastighet. Läs mer
    2019-09-26 Robert O svarar Marie H
    Vad roligt att höra, tack för dina fina ord Marie! Stort lycka till med ditt nya fritidshus! Jag ser fram emot att komma ut och titta igen när dina idéer har blivit förverkligade. Mvh Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • Mats Å sålde sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-03-30

Berghamra
    Robert har varit mycket bra. Lyhörd för våra önskemål i säljprocessen. Bra upplägg och snabb process. Presentationen och säljmaterislet mycket bra. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Robert Olsson. Läs mer
    2019-09-30 Robert O svarar Mats Å
    Hej Mats!

Stort tack för din rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av ert fina hus! Hoppas att ni trivs i er nya bostad! Hälsa Päivi så gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Björn Wallberg