Robin Tångring är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Robin Tångring har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 87 omdömen sedan 2018-10-23. Robin Tångring har haft 72 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 87 Läs vad Robin Tångring

• Trots många mäklare i vår vänkrets och bekantskapskrets så kände vi en stark känsla av att Robin var mäklaren för oss. Vi är hundra procent nöjda med vårt val av att anlita någon vi inte hade anknytning till då Robin med sin breda kunskap och sitt sätt att vara lugn och saklig men ändå oerhört produktiv, lyckades göra en oväntad snabb och enkel affär där vi som säljare i princip inte behövde göra någonting. Vi hoppas Robin fortsätter många år i branschen då vi i framtiden vet vem vi vill anlita vid kommande bostadsaffärer.
    Victor E sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2020-10-16
    • 4:a
    • 100.0 m²
    • Västermalm
    2020-10-16
    Tusen tack Victor för de fina orden! Jag är väldigt tacksam för att jag fick ert förtroende att hjälpa er. Ni är alltid välkomna att återkomma till mig vid frågor, funderingar eller om ni önskar hjälp med något. Vi ska självklart fortsätta sökandet efter ett passande hus åt er. Vi ses vid tillträdet! /Er mäklare Robin

Visa svar
  • Jag har köpt en trerumslägenhet och fick ett väldigt bra bemötande. Robin kändes kunnig och han såg till att jag som förstagångsköpare av en bostadsrätt under hela förloppet var medveten om hur det gick till.
    Anton U köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2020-10-05
    • 75.0 m²
    • Gideonsberg
    2020-10-05
    Tack Anton för att du tagit dig tid att skriva några rader om hur du upplevt affären. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i lägenheten. Vi ses vid tillträdet. /Robin

Visa svar
  • Har sålt fastighet och blivit bemött på ett utmärkt sätt.
    Kent P sålde sitt hus med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    • 106.0 m²
    • Västerås
    2020-09-21
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er Kent! Ni är alltid välkomna att höra av er till mig o ni har några frågor eller funderingar. /Robin

Visa svar
  • Köpt en bostadsrätt åt min son. Mäklaren var trevlig och kunnig, ställde upp med tidsändringar mm och var tillmötesgående för att vi skulle få till kontraktsskrivningen. Han var tydlig och kunnig kring regler och tillvägagångssätt. Litet + att han kan alla dokumenten ordagrant utantill. En mäklare jag gärna träffar på igen om vi ska sälja eller köpa bostad.
    Eva W köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    • 1:a
    • 36.5 m²
    • Haga
    2020-09-21
    Hej Eva! Vad roligt att du fått en sån bra upplevelse av hur jag jobbar. Jag hoppas att din son kommer att trivas väl i lägenheten. /Robin

Visa svar
  • Har nyttjar Robin för både köp och försäljning. Han ger ett engagerat och professionellt intryck och försöker efter bästa förmåga stödja såväl köpare som säljare i den mån möjligt.
    Olof S sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Karlsdal
    2020-09-21
    Tack så mycket Olof för att du tagit dig tid att skriva om mig och mitt arbetssätt. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i ditt nya hus. Önskar du nå hjälp så är du alltid välkommen att ringa mig. /Din mäklare Robin

Visa svar
  • Robin har varit mycket behjälplig vid köp av vår bostadsrätt. Lätt att få tag i. Vid avtalsskrivningen var han väldigt pedagogisk och svarade på alla frågor. Det kändes tryggt!
    Mary C köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2020-07-16
    • 84.0 m²
    • Östermalm
    2020-07-16
    Hej Mary! Tack för att du tagit dig tid att skriva om er upplevelse av affären. Jag hoppas att ni trivs bra i er nya lägenhet. /Robin

Visa svar
  • Håller på att sälja huset (dödsbo) efter min mor. Robin har varit väldigt tydlig, trevlig och hjälpt oss på alla sätt. Lättsam att ha och göra med. Tar sig tid, förklarar på bra sätt. Är noga.
    Catarina G sålde sitt hus med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2020-06-27
    • 122.0 m²
    • Viksäng
    2020-06-27
    Tusen tack för de fina orden om mig och mitt arbetssätt. Har ni några frågor eller önskar hjälp med något så når ni mig på 0707328887. /Er mäklare Robin

Visa svar
  • Robin fick i uppdrag att sälja föräldrarnas lägenhet och det sköttes på bästa sätt. Hans sätt att sköta kontakten och att genomföra försäljning gick verkligen smidigt. Han uppfyllde alla ställda förväntningar som vi hade på affären. Kan stark rekommendera honom.
    Ulf D sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2020-06-25
    • 2:a
    • 65.7 m²
    • Centralt / Jakobsberg
    2020-06-25
    Hej Ulf! Tack för att du har tagit dig tid och skriva om mig och mitt arbetssätt. Jag vill även passa på att tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Tack för rekommendationen. /Robin

Visa svar
  • Vi köpte en lägenhet som Robin förmedlade, och anlitade honom sedan vid försäljningen av vår villa. Allt till full belåtenhet. Robin är kompetent, noggrann och ger ett mycket seriöst och trevligt intryck.
    Christer Å sålde sitt hus med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2020-06-22
    • 113.0 m²
    • Rönnby
    2020-06-22
    Tack för att du tagit dig tid att skriva om mig och mitt arbetssätt Christer. Jag tackar ödmjukast för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er villa. Önskar ni hjälp med något i framtiden så når ni mig snabbast på 0707328887. /Er mäklare Robin

Visa svar
  • Trevlig, Tydlig, Kompetent och Ordningsam beskriver Robin bra. Vi har både köpt av Robin samt överlåtit försäljningen till Robin. Rekommenderas skarpt!
    Jimmy B sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2020-06-17
    • 77.8 m²
    • Rönnby
    2020-06-17
    Tusen tack för rekommendationen Jimmy! Hoppas att du trivs bra i nya villan och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med lägenhetsförsäljningen. /Er mäklare Robin

Senaste försäljningarna

Tegnérgatan