Robin Tångring
Registrerad mäklare sedan 2018-09-26
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-23
2019-07 - 2020-06

Läs vad 81 Läs vad Robin Tångring

• Catarina G sålde sitt hus med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-27

Viksäng
    Håller på att sälja huset (dödsbo) efter min mor. Robin har varit väldigt tydlig, trevlig och hjälpt oss på alla sätt. Lättsam att ha och göra med. Tar sig tid, förklarar på bra sätt. Är noga. Läs mer
  • Ulf D sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-25

2:a
    Centralt / Jakobsberg
    Robin fick i uppdrag att sälja föräldrarnas lägenhet och det sköttes på bästa sätt.
    Hans sätt att sköta kontakten och att genomföra försäljning gick verkligen smidigt.
    Han uppfyllde alla ställda förväntningar som vi hade på affären.
    Kan stark rekommendera honom. Läs mer
  • Christer Å sålde sitt hus med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-22

Rönnby
    Vi köpte en lägenhet som Robin förmedlade, och anlitade honom sedan vid försäljningen av vår villa. Allt till full belåtenhet. Robin är kompetent, noggrann och ger ett mycket seriöst och trevligt intryck. Läs mer
  • Jimmy B köpte sitt hus med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-17

Rönnby
    Trevlig, Tydlig, Kompetent och Ordningsam beskriver Robin bra.
    Vi har både köpt av Robin samt överlåtit försäljningen till Robin.
    Rekommenderas skarpt! Läs mer
  • Helene K sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-05-28

Öster Mälarstrand
    Robin är en mycket kunnig och professionell mäklare med ett väldigt bra bemötande i alla kontakter. Lättillgänglig och snabb att återkoppla, och håller oss som både köpare och säljare uppdaterade under hela processen. Vi har anlitat Robin i tre bostadsaffärer, vilka alla fungerat väldigt smidigt. Sålt villa och radhus,och köpt lägenhet. Vi rekommenderar varmt Robin som mäklare! Lasse och Helene Läs mer
  • Lars I sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-05-24

3:a
    Klockartorpet
    Vi tycker Robin varit mycket informerande och saklig, vilket har resulterat i en lyckad snabb försäljning av vår lägenhet. Läs mer
  • Gunilla M sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-05-23

Tillberga
    Vårt bostadsrättsradhus i Tillberga sålde Robin snabbt. Med en bra kommunikation mellan oss, gick allt smärtfritt. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Aprilyn S köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-05-19

Tillberga
    Vi har köpt ett radhus på Tillberga i Västerås. Mäklaren är professionell och kunnig i sin roll. Mycket nöjd. Läs mer
  • Ylva B köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-05-10

3:a
    Haga
    Bra och trevlig och prioriterar sina kunder Läs mer
  • Salwa A köpte sitt hus med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-05-10

Hökåsen
    -vi har köpt en villa
    -vi blev bemött av mäklaren på ett mycket bra och väldigt positivt sätt .

-Sammanfattnings vist så hade vi en väldigt bra upplevelse Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Björn Wallberg