Robin Tångring
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 68 Läs vad Robin Tångring

• Magnus A sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-03-30

Norra Gryta
    Mycket trevligt och professionellt bemötande som låg till grund för en snabb och smidig försäljning av vår bostad.
    Robin rekommenderas varmt till de som värdesätter bra kommunikation, önskar en mäklare som är kunnig inom sitt yrkesområde samt lyssnar till de olika parternas behov. Läs mer
  • Katarina S köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-03-29

Skälby
    Jag upplevde Robin som väldigt proffsig och tydlig, mån om att vi skulle förstå allting. Väldigt trevlig! Läs mer
  • Sara L köpte sitt hus med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-03-09

Bäckby
    Köpt villa. Blev mycket trevligt bemött och fick svar på alla mina frågor, kände mig trygg och upplevde Robin som en mycket kunnig och trevlig mäklare! :) Läs mer
  • Angelica F sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-03-07

Västerås
    Otroligt professionell och informativt Läs mer
  • Linnea P köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-03-05

Västerås
    Första gången jag och min kille köper lägenhet så vi var inte helt säkra på allt så mäklaren svarade på alla de frågor som vi frågade:) Läs mer
  • Sari E köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-02-08

Norra Haga
    Köpt lägenhet, väl förberett möte med informativt innehåll och proffsigt bemötande, positiv upplevelse. Läs mer
  • Ludwig J sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Hökåsen
    När en bostadsaffär genomförts såsom Robin skött våran så är det inget annat än guldstjärna som gäller. Snabbt, trovärdigt och smidigt. Klar och tydlig kommunukation från start till mål.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mathilda E sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Hökåsen
    Proffsig och trevlig mäklare som hjälpt oss att leta nytt boende samt sälja vårat nuvarande boende snabbt och smidigt.
    Lätt att kontakta samt snabb på att återkoppla, vi är nöjda Läs mer
  • Pär S köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Hökåsen
    Snabb återkoppling och raka besked. Hans lugna attityd ger en stabil och trygg affär.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Anton C köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-02-02

Råby
    Köpte en 2a i Västerås efter en tids letande och hittade då drömlägenheten. Från visningen va Robin väldigt trevligt bemötande och ville svara på alla frågor man hade och var väldigt förstående om ens situation. Under budgivningen va Robin väldigt hjälpsam och ringde alltid upp för att fråga hur jag ställde mig till budet och om jag hade några fler frågor.

Sedan när jag vann budgivningen, skrev på kontraktet och allt annat har Robin varit otroligt hjälpsam och trevlig. En utmärkt mäklare enligt mig! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Björn Wallberg