Robin Tångring

Robin Tångring

Robin Tångring är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Robin Tångring har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Robin Tångring har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 202 omdömen med ett betyg på 4.9. Robin Tångring har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

202 omdömen om Robin Tångring

Sedan starten hos Reco 2018
Johan K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Haga

Robin var jättebra genom hela försäljning!

Dennis M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Haga

Robin var väldigt professionell under hela processen och kommunikativ. Processen gick väldigt fort och kan inte annat än att rekommendera Robin som mäklare.

Vanessa T
Asea-Stan

Robin har gjort ett strålande jobb med försäljningen av vår bostad. Han har varit lättillgängligt, smidig och positiv under hela gången. Vi är mycket nöjda och tacksamma över hans insats!

Aziz O
Asea-Stan

Robin hjälpte till med att sälja vår bostad och han var verkligen riktigt duktig! Han skötte planeringen, försäljningen och hela kedjan på det absolut bästa sättet. Han får 10/10!!

Tomas Andreas A
Haga

Vi både köpte huset och sålde lägenheten med Robin. Allt gick otroligt smidigt och lyssnade på vad vi ville vilket gjorde att vi kände ett otroligt lugn i affärerna.

Mia S
Västerås

Väldigt trevlig och förklarade bra.

Inga-Lena S
Västerås

Har ju bara träffat honom en gång men jag tyckte han var trevlig, och verkade engagerad och kunnig.

Mattias A
Rönnby

Upplevdes som väldigt lättillgänglig och flexibel. Hjälpte till väldigt mycket att få till en snabb affär

Ferial K
Rönnby

Väldigt trevlig och lugn bemötande Motsvarade våra förväntningar. Snabb handläggning blev det. Stor tack till dig Robin 🌸

Abdulla N
Västerås

Hjälpsam, svarar på kundens frågor