8 rekommendationer

Björn Wallberg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17
722 11 Västerås — Visa karta

Vad tror Björn att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Björn Wallberg

• Johanna  H
    Johanna H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn träffade oss i hemmet, han gav oss en trygghet och förmedlade ett proffsigt intryck! Björn har med tålamod och ett lugn besvarat samtliga av våra frågor. Vi har genom Björn sålt vårt första hus och har under hela processen lärt oss mycket! Vi skulle varmt rekommendera Björn som mäklare!
    2017-09-21 Björn W svarar Johanna H
    Tack Johanna!
    Det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb och att jag fick förtroendet att vara delaktig vid er första försäljning av en fastighet. Jag hoppas att ni ska få mycket glädje med ert nya boende.
  • Jonny N
    Jonny N skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn var en fantastisk mäklare, ställde upp och försökte lösa alla frågor som vi hade. Rekommenderar gärna honom till andra som går i köp eller säljtankar.
    Kram till dig Björn
    2017-08-14 Björn W svarar Jonny N
    Tack Jonny! Jag blir alldeles rörd av det du skriver. Jag hoppas verkligen att du stortrivs i din nya fina lägenhet!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt och trevligt bemötande!
    2017-08-14 Björn W svarar Andreas J
    Tack Andreas för förtroendet att förmedla din lägenhet. Jag hoppas även att vi snart ska kunna hitta ditt nya drömboende!
  • Helena H
    Helena H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevlig, hjälpsam och kunnig. Mycket nöjd!
    2017-07-20 Björn W svarar Helena H
    Stort tack Helena och tack för förtroendet att förmedla ert fina hus!
  • Karolin Ö
    Karolin Ö skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket duktig och proffsig mäklare som jag gärna anlitar igen
    2017-07-20 Björn W svarar Karolin Ö
    Tack Karolin. Kul att du är nöjd med mitt jobb. Det var riktigt kul att hjälpa dig med din försäljning och när det blir dags igen så siktar vi mot nya rekord!
    Karolin Ö gillar detta
  • Håkon G
    Håkon G skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Et stort takk til Bjørn for all hjelp.helt topp
    2017-07-20 Björn W svarar Håkon G
    Tack själv Håkon! Kul att få hjälpa till med en rolig förmedling!
  • Sonja K
    Sonja K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi upplevde Björn som en mycket påläst och kompetent mäklare. Han fanns tillhands när man behövde svar på frågor och kom alltid tillbaka med svar. Bra
    2017-07-20 Björn W svarar Sonja K
    Tack Sonja för din fina rekommendation och tack för ert förtroende.
  • Petter L
    Petter L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn har mycket god förmåga att känna efter säljarens behov och anpassa sitt agerande efter detta. Agerar med en professionell trygghet och säkerhet till både säljare, spekulanter och köpare vilket har gjort vår försäljning väldigt smidig med gott resultat för alla parter.
    2017-07-20 Björn W svarar Petter L
    Tack Petter för dina fina ord och tack för förtroendet att förmedla eran lägenhet! Jag hoppas att ni även trivs i ert nya fina hus!
Björn Wallberg
Robert Olsson