Björn Wallberg
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 44 kunder tycker om Björn Wallberg

• Daniel K
    Daniel K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte fritidshuset Kolmsta 11.
    Björn var mycket proffitionell och hade ett förtroendeingivande bemötande. Han svarade sakligt på de frågor jag hade kring tomten och fastigheten. Läs mer
    2018-12-17 Björn W svarar Daniel K
    Tack Daniel!
    Jag hoppas att ni kommer att få mycket glädje av fritidshuset!
  • Sara R skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpte en bostad på Rotorvägen. Fick mycket bra hjälp av mäklaren med frågor jag hade om bostaden och han gav ett trevligt intryck redan från början. Stort plus att han svarade snabbt via mail vid frågor. Läs mer
    2018-10-22 Björn W svarar Sara R
    Tack Sara! Kul att du är nöjd med mitt jobb och stort grattis till din nya fina lägenhet!
  • Jenny Å skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är otroligt nöjd med Björn som mäklare! Konkret och tydlig, vilket har varit en stor fördel för oss som säljare men som även skapar trygghet för en köpare. Lugn och förtroende givande, helt klart stans bästa mäklare! Läs mer
    2018-10-22 Björn W svarar Jenny Å
    Tack för dina fina ord Jenny! Kul att höra att ni är nöjda med förmedlingen och att slutresultatet blev väldigt bra!
  • Karl M
    Karl M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn hjälpte oss att sälja vår mors villa. Utmärkt mäklare som med stort engagemang tog uppdraget från start till mål. Björn rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Karl M
    Tack för förtroendet från dig och dina syskon Karl! En rolig förmedling med ett bra resultat i slutändan!
  • Daniel M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn hjälpte oss med försäljningen av vårt hus. Han var professionell och mycket bra på att hantera förväntningar. Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Daniel M
    Tack Daniel, och ta för förtroendet att sköta förmedlingen. Även om marknaden gått ner så fick vi bra betalt!
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte en bostadsrätt i Skultuna av Björn Wallberg. En mycket professionell och trevlig mäklare.//Jessica, Tommy & Ellie Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Jessica K
    Tack Jessica!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet!
  • Eva L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi valde Björn utifrån rekommendation när vi sålde vår villa. Han var väldigt tydlig och noggrann. Återkopplade snabbt oavsett tidpunkt. Försäljningen genomfördes skickligt, kunnigt och snabbt. Vi kan verkligen rekommendera Björn som mäklare. Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Eva L
    Tack för dina fina ord Eva! En väldigt rolig förmedling med två välbesökta visningar samt ett bra slutpris till rätt köpare.
  • Niklas K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Förväntan var höga men första mäklaren levde inte upp till dom.
    Fick ingen återkoppling och fick jaga den mäklaren om vad som skulle ske mm.
    Annan mäklare tog över efter semestern och då blev det mycket bättre. Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Niklas K
    Tack för din reco Niklas! Alltid skönt att få ta över efter en lite sämre start och kunna gå i mål efter flertalet visningar.
  • Karin S skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Allt har varit smidigt och jag har haft God kontakt med mäklaren genom hela processen. Läs mer
    2018-10-04 Björn W svarar Karin S
    Tack för din reco Karin! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet.
  • Anton N skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt etta på 37 kvadrat. Bra bemött och allt gick bra och smidigt! Läs mer
    2018-10-04 Björn W svarar Anton N
    Tack för ditt förtroende Anton! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Mikaela Gustavsson