18 rekommendationer

Björn Wallberg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17
722 11 Västerås — Visa karta

Vad tror Björn att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 18 kunder tycker om Björn Wallberg

• Ulf Robert J
    Ulf Robert J skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn är med sitt personliga lugn engagerad och driven. Han lämnar inga frågor obesvarade och har en förmåga att få samtliga parter att känns sig trygga i en bostadsaffärer. Läs mer
    2018-02-19 Björn W svarar Ulf Robert J
    Tack Robert och tack det förtroende ni har gett mig både med huset och med lägenheten!
  • Eleonor H
    Eleonor H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn var trevlig och förtroendeingivande! Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-02-19 Björn W svarar Eleonor H
    Tack Elenor! Jag hoppas att ni kommer att trivas i er fina lägenhet!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Proffsig, noggrann och lämnar inget åt slumpen. Bra återkopplingar under hela projektet. Kommer rekommendera Björn Wallberg till alla som vi känner som ska sälja/köpa Läs mer
    2018-02-05 Björn W svarar Susanne B
    Tack Susanne! Och stort tack för ert förtroende med förmedlingen. Det gläder mig att ni är nöjda och att resultatet blev väldigt bra!
  • Rita E
    Rita E skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är mycket nöjda! Han har visat stort intresse och engagemang! Läs mer
    2018-01-29 Björn W svarar Rita E
    Tack Rita, och tack för förtroendet att förmedla er fina lägenheten!
  • Tobias C
    Tobias C skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande genom hela säljprocessen. Som person uppfattar jag Björn som kunnig, ansvarsfull och engagerad. Han var alltid lättillgänglig för olika frågeställningar och gav tillfredställande svar på frågor som uppkom. Mina förväntningar som kund uppfylles och överträffades på samtliga punkter. Läs mer
    2018-01-22 Björn W svarar Tobias C
    Tack för dina fina ord Tobias och tack för förtroendet att förmedla din fina lägenhet! En kul och lyckad förmedling med ett mycket gott resultat.
  • Per H
    Per H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ett mycket korrekt, vänligt, professionellt och inte minst personligt bemötande. Lugn och förtroendeingivande är andra ord som passar in på Björn. En uppenbarligen duktig förhandlare som trots en stiltje marknad och endast en budgivare lyckades få budgivaren att höja sitt bud, vilket bör ses som en bedrift.
    Jag tycker han uppfyllde mina behov till 100 %
    Rekommenderar honom gärna till andra. Läs mer
    2018-01-22 Björn W svarar Per H
    Tack Per! Efter flera bra visningar men endast ett skambud så lyckades vi tills sist få ihop det! Kul att ni är nöjda och jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus!
  • Per O
    Per O skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt bemötande
    Kunnig Läs mer
    2018-01-19 Björn W svarar Per O
    Tack Per!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Karin E
    Karin E skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är mycket nöjda med Björn och Svensk Fast, de har under hela vår process fått oss att känna oss trygga och viktiga. Björn är proffsig med genuint engagemang. Alltid trevlig med glimten i ögat. Läs mer
    2018-01-19 Björn W svarar Karin E
    Stort tack Karin, och tack för ert förtroende! Även i en tung och jobbig marknad så fick vi ihop det till slut!
  • Patric D
    Patric D skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Lugn, metodisk, väldigt proffesionell! Läs mer
    2017-11-28 Björn W svarar Patric D
    Tack Patric! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hus!
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bara positiva saker att säga om Björn! Han har varit med under 3 st försäljningar/köp och kommer inte använda någon annan mäklare.

Väldigt personlig och tar sig an uppdraget på stort allvar. Kan varmt rekommendera Björn på Svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2017-11-16 Björn W svarar Madeleine B
    Tack för dina fina ord Madeleine, och tack för det förtroende ni har gett mig! Det har varit en rolig resa, både i mot och medgång med bland annat en rekordförsäljning av lägenheten. Ni är alltid välkomna tillbaka oavsett vad det är!
  • Johanna  H
    Johanna H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn träffade oss i hemmet, han gav oss en trygghet och förmedlade ett proffsigt intryck! Björn har med tålamod och ett lugn besvarat samtliga av våra frågor. Vi har genom Björn sålt vårt första hus och har under hela processen lärt oss mycket! Vi skulle varmt rekommendera Björn som mäklare! Läs mer
    2017-09-21 Björn W svarar Johanna H
    Tack Johanna!
    Det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb och att jag fick förtroendet att vara delaktig vid er första försäljning av en fastighet. Jag hoppas att ni ska få mycket glädje med ert nya boende.
  • Jonny N
    Jonny N skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn var en fantastisk mäklare, ställde upp och försökte lösa alla frågor som vi hade. Rekommenderar gärna honom till andra som går i köp eller säljtankar.
    Kram till dig Björn Läs mer
    2017-08-14 Björn W svarar Jonny N
    Tack Jonny! Jag blir alldeles rörd av det du skriver. Jag hoppas verkligen att du stortrivs i din nya fina lägenhet!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt och trevligt bemötande! Läs mer
    2017-08-14 Björn W svarar Andreas J
    Tack Andreas för förtroendet att förmedla din lägenhet. Jag hoppas även att vi snart ska kunna hitta ditt nya drömboende!
  • Helena H
    Helena H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevlig, hjälpsam och kunnig. Mycket nöjd! Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Helena H
    Stort tack Helena och tack för förtroendet att förmedla ert fina hus!
  • Karolin Ö
    Karolin Ö skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket duktig och proffsig mäklare som jag gärna anlitar igen Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Karolin Ö
    Tack Karolin. Kul att du är nöjd med mitt jobb. Det var riktigt kul att hjälpa dig med din försäljning och när det blir dags igen så siktar vi mot nya rekord!
    Karolin Ö gillar detta
  • Håkon G
    Håkon G skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Et stort takk til Bjørn for all hjelp.helt topp Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Håkon G
    Tack själv Håkon! Kul att få hjälpa till med en rolig förmedling!
  • Sonja K
    Sonja K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi upplevde Björn som en mycket påläst och kompetent mäklare. Han fanns tillhands när man behövde svar på frågor och kom alltid tillbaka med svar. Bra Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Sonja K
    Tack Sonja för din fina rekommendation och tack för ert förtroende.
  • Petter L
    Petter L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn har mycket god förmåga att känna efter säljarens behov och anpassa sitt agerande efter detta. Agerar med en professionell trygghet och säkerhet till både säljare, spekulanter och köpare vilket har gjort vår försäljning väldigt smidig med gott resultat för alla parter. Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Petter L
    Tack Petter för dina fina ord och tack för förtroendet att förmedla eran lägenhet! Jag hoppas att ni även trivs i ert nya fina hus!
Mikaela Gustavsson
Björn Wallberg