Björn Wallberg
Registrerad mäklare sedan 2012-03-22
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 113 Läs vad Björn Wallberg

• Fredrik B köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-07-25

Östermalm
    Köpte en bostadsrätt om 2RoK i Västerås. Upplevelsen var bra. Läs mer
  • Lena O sålde sitt hus med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-07-12

Seriös mäklare, lättillgänglig Läs mer
  • Fredrik C sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-07-09

Pettersberg
    Sålt lägenhet.

Bra bemötande.

Förväntningar var att få en professionell hjälp.
    Vi upplevde dock inte detta då återkopplingen var dålig.

Fick ingen information inför kontraktsskrivningen om att kontraktet skulle skrivas med klausul, då köparen ännu inte fått objektet godkänt av banken.
    Dålig återkoppling efter kontraktsskrivningen.
    Jag fick ringa för att få bekräftelse, trots utlovad bekräftelse från mäklaren.

Bra genomgång om försäljningsprocessen. Läs mer
  • Talaat N köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-07-01

5:a
    Västerås
    Vi har köpt en lägenhet. Björn är mycket trevlig och svarar på alla våra frågor, förklarar allt och det lätt att få kontakt med honom. Vi är mycket tacksamma Läs mer
  • Roger N köpte sitt hus med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-28

Duvhällarna
    Vi har köpt en villa.
    Mycket bra.
    Vi fick bra information om objektet på visningen på ett bra och
    Tydligt sätt. Och det ver det vi föväntade oss

Allt var positivt. Läs mer
  • Agbor E sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-26

5:a
    Västerås
    Vi har såld en bostadsrätt, Irisvägen 144.

Jag skrev till Svensksfastighet förmedling och blev kontaktat av Björn.

Jag skulle önska att lägenheten skulle ute och slutföra affären i juni, helst innan mid sommar, trots att vi hade ca 2 veckor på oss.

Med Björn, det gick hur bra som helst. Vi fick ju bra affärer och lägenheten är såld. Läs mer
  • Sofia M sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-22

Skiljebo
    Fick hjälp att sälja min lägenhet. Allt gick enkelt och väldigt smidigt precis som jag ville. Mycket bra bemötande. 5/5 👍 Läs mer
  • Mustafa A köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-19

Skiljebo
    Jag har köpt en lägenhet och mäklaren var snäll, hjälpsam och tålig. Läs mer
  • Anna B köpte sitt hus med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-18

Haga
    Trevlig och lugn som ger ett seriöst intryck. Duktig. Läs mer
  • Johannes Herkules S köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-06-14

3:a
    Öster Mälarstrand
    Björn har varit jätte hjälpsam och var väl förberedd inför både visningen och underskriften. Har var snabb att svara på våra frågor och han såg till att både våra och säljarens önskemål mötes. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Björn Wallberg