Läs vad 123 Läs vad Björn Wallberg

• 2021-01-10
    Köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande och hade svar på alla frågor. Även snabb respons på helger/kvällar. Trevlig och seriös mäklare.
    Sahag N
    • 4:a
    • 89.4 m²
    • Västerås
    köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2021-01-08
    Sålt bostadsrätt. Blev proffesionellt bemött. Levde upp till mina förväntningar till 100%. Mycket smidig o responsiv. Skulle rekommendera honom till andra
    Ulf Lennart D
    • 4:a
    • 89.4 m²
    • Västerås
    sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2020-12-13
    Allt gick snabbt och smidigt. Professionellt bemötande.
    Henrik E
    • 62.0 m²
    • Ändesta
    köpte sitt hus med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2020-11-30
    Mäklaren var väldigt tillmötesgående och gjorde försäljningen av min bostadsrätt plättlätt!

Björn var kunnig och förklarade processen steg för steg vilket var precis vad jag som första-gångs-säljare behövde.

Blev själv rekommenderad Björn och jag kan inte annat än och rekommendera vidare!

Ska du sälja i Västerås? Ring Björn Wallberg!
    Oscar K
    • 2:a
    • 43.8 m²
    • Haga
  • 2020-11-24
    Björn har agerat mycket professionellt gentemot oss som säljare. Han har på ett lugnt och sakligt sätt informerat oss om alla steg, både praktiska och juridiska, som måste uppfyllas vid försäljningen av vår lägenhet. Vi kan starkt rekommendera Björn till den som vill ha en noggrann och kunnig mäklare.
    Tomas L
    • 3:a
    • 86.0 m²
    • Öster Mälarstrand
  • 2020-10-19
    Stuga Almö-Lindö
    Björn hjälpte till att få igenom affären
    Snabb återkoppling och uppriktiga svar
    Tack vare Björns uppriktighet kunde vi som köpare förstå vad som krävdes av oss.
    Anderas F
    • 61.0 m²
    • Västerås
    Tack så mycket Andreas! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas och ha glädje av fastigheten i många år framöver!

• 2020-10-13
    Jag rekommenderar verkligen Björn.
    Ett kundbemötande i världsklass.

Med vänlig hälsning,
    Kimmo Strang
    Kimmo S
    • 71.0 m²
    • Västerås
    Tack så mycket Kimmo! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert drömhus!

• 2020-09-14
    Jag fick ett mycket bra bemötande från början och det var lätt o behagligt att kommunicera med Björn. Jag har fått bra information hela vägen till slutänden av försäljningen. Mvh Yvonne Malmros
    Yvonne M
    • 71.0 m²
    • Västerås
    sålde sitt hus med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Tack så mycket Yvonne! Efter en lång process är vi äntligen i mål med köparna! Stort tack för ditt förtroende!

• 2020-09-11
    Professionell mäklare med stor kunskap om fastighetsförmedling. Mycket bra bemötande både mot säljare och köpare.
    Anette L
    • 125.0 m²
    • Sevalla
    Tack så mycket Anette! En väldigt roligt försäljning och en välbesökt visning med ett gott slutresultat.

• 2020-08-31
    Björn har hjälpt mig sälja en lägenhet trots att han hade semester:)
    Mycket bra återkopplingar och proffesionellt hanterat.
    Förväntningarna var höga men de infriades.
    Niclas P
    • 2:a
    • 38.0 m²
    • Centralt / Kristiansborg
    Tack för din Reco Niclas! Det gläder mig att ni är nöjda och att resultatet blev bra!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte