Björn Wallberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Björn Wallberg har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Björn Wallberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.7. Björn Wallberg har haft 39 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 171 Läs vad Björn Wallberg

• köpte sitt hus med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2022-07-18 Verifierad kund
    Mycket engagerad och hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    • Centrala Västerås
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vi fick en väldigt fin bemötande och är jätte nöjda.
    Försäljningen av vår lägenhet var smidig och den hanterades med professionalitet under hela processen.
    Vi kan varmt rekommendera Björn Wallberg och Svensk Fastighetsförmedling.
    • Centrala Västerås
    2022-06-10 Verifierad kund
    Björn är trevlig, kunnig och mycket professionell. Under affärens gång dök det upp en hel del frågetecken som han hjälpte oss att räta ut. Vi kände oss hela tiden trygga med att ha Björn som mäklare och kan varmt rekommendera honom!
  • sålde sin stuga med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2022-05-25 Verifierad kund
    Hade höga förväntningar men dessa infriades inte. Björn deltog inte i det slutliga övertagandemötet och arvodet var högt med tanke på att vi själva stod för en del av arbetet, t.ex. fotograferingen. Fick intryck av att Björn inte var riktigt fokuserad. Vidare fungerade inte mailkommunikationen bra. Alltför lång väntan på svar.
    Hej Hans.
    Det är självklart tråkigt att ni inte är nöjda. Från min sida så upplevde jag försäljningen väldigt forcerad, då ni som säljare själva ville få ut bostaden snabbt till försäljning och redan samma dag som vårt första möte skickade bilder till mig för att kunna publicera bostaden. Redan 4 dagar senare hade jag första förhandsvisningen och dagen efter den andra förhandsvisningen och bostaden såldes 8 dagar efter vårt första möte, så fotografen hann helt enkelt inte med att ta bilder. När det sedan va dags för överlämnandet så hade jag legat med feber i tre dagar vilket jag informerade er om, vilket gjorde att för allas trygghet och säkerhet gjorde att min kollega hjälpte till i mitt ställe för övertagandet.
    Vi tar självklart åt oss av kritiken. Är det några vidare funderingar är du välkommen att kontakta mig på telefon 0704-827273.
    Björn Wallberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    • Bäckby
    2022-05-20 Verifierad kund
    Tydlig, förklarande och resonerande. Gav en realistisk beskrivning av marknaden. Engagerad.
    2022-04-16 Verifierad kund
    Kan inte säga annat än: Mycket bra bemötande och säljprocess!
    • Viksäng
    2022-04-07 Verifierad kund
    Smidigt, tryggt och effektivt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    • Gideonsberg
    2022-02-16 Verifierad kund
    Bra bemötande och hjälp :) kan rekommendera Björn!
    2022-02-07 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Vi valde Björn som nr 1 av fyra som kom hem och gjorde en värdering och det har vi inte ångrat. Lugn, tydlig och professionell med god kommunikation. Kan varmt rekommenderas.
    • Centralt
    2022-02-07 Verifierad kund
    Jag har bara lovord för Björns insats. Engagerad och snabba återkopplingar och goda råd.