Björn Wallberg
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 47 Läs vad Björn Wallberg

• Emira H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-03-08

Jag har köpt en lägenhet. Björn har varit fantastiskt professionellt under den hektiska budgivningen. Ja som köpare ställde verkligen till det eftersom jag kom in i budgivningen väldigt sent, 2 timmar innan kontraktet skulle skrivas på. Björn hade inte alls en lätt uppgift men han klarade det utmärkt. Sama dagen skrev jag på kontraktet. Stort tack! Läs mer
    2019-03-09 Björn W svarar Emira H
    Tack för din Reco Emira och det gläder mig att du är nöjd! Det blev snabba vändningar i budgivningen och vikten av att skriva när det är klart kunde inte ha varit tydligare. Nu hoppas jag att du kommer att trivas i den nya lägenheten!
  • Klas A skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-03-08

Har sålt en 2:a i Västerås.
    Den blev såld rekordsnabbt och till ett mycket bra pris! Läs mer
    2019-03-09 Björn W svarar Klas A
    Tack Klas och tack för ditt förtroende! Det va skönt att det gick fort när det väl behövdes! Nu hoppas jag att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Sirwa H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2019-01-17

Jag gav Björn uppdraget att säljs min lägenhet och det lyckades han med galant. Nu när bostadsmarknaden har stannat av lite grann så var jag orolig för hur det skulle gå men jag fick det pris jag ville ha. Björn var också grym på att återkoppla så för det hände något nytt med försäljningen.
    Supernöjd!
    /Sirwa Läs mer
    2019-01-18 Björn W svarar Sirwa H
    Stort tack för ditt förtroende Sirwa med att förmedla din fina lägenhet! En smidig förmedling med gott resultat!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-12-14

Jag köpte fritidshuset Kolmsta 11.
    Björn var mycket proffitionell och hade ett förtroendeingivande bemötande. Han svarade sakligt på de frågor jag hade kring tomten och fastigheten. Läs mer
    2018-12-17 Björn W svarar Daniel K
    Tack Daniel!
    Jag hoppas att ni kommer att få mycket glädje av fritidshuset!
  • Sara R skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-10-20

Köpte en bostad på Rotorvägen. Fick mycket bra hjälp av mäklaren med frågor jag hade om bostaden och han gav ett trevligt intryck redan från början. Stort plus att han svarade snabbt via mail vid frågor. Läs mer
    2018-10-22 Björn W svarar Sara R
    Tack Sara! Kul att du är nöjd med mitt jobb och stort grattis till din nya fina lägenhet!
  • Jenny Å skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-10-20

Vi är otroligt nöjd med Björn som mäklare! Konkret och tydlig, vilket har varit en stor fördel för oss som säljare men som även skapar trygghet för en köpare. Lugn och förtroende givande, helt klart stans bästa mäklare! Läs mer
    2018-10-22 Björn W svarar Jenny Å
    Tack för dina fina ord Jenny! Kul att höra att ni är nöjda med förmedlingen och att slutresultatet blev väldigt bra!
  • Karl M
    Karl M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-10-09

Björn hjälpte oss att sälja vår mors villa. Utmärkt mäklare som med stort engagemang tog uppdraget från start till mål. Björn rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Karl M
    Tack för förtroendet från dig och dina syskon Karl! En rolig förmedling med ett bra resultat i slutändan!
  • Daniel M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-10-09

Björn hjälpte oss med försäljningen av vårt hus. Han var professionell och mycket bra på att hantera förväntningar. Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Daniel M
    Tack Daniel, och ta för förtroendet att sköta förmedlingen. Även om marknaden gått ner så fick vi bra betalt!
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-10-07

Vi köpte en bostadsrätt i Skultuna av Björn Wallberg. En mycket professionell och trevlig mäklare.//Jessica, Tommy & Ellie Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Jessica K
    Tack Jessica!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet!
  • Eva L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2018-10-06

Vi valde Björn utifrån rekommendation när vi sålde vår villa. Han var väldigt tydlig och noggrann. Återkopplade snabbt oavsett tidpunkt. Försäljningen genomfördes skickligt, kunnigt och snabbt. Vi kan verkligen rekommendera Björn som mäklare. Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Eva L
    Tack för dina fina ord Eva! En väldigt rolig förmedling med två välbesökta visningar samt ett bra slutpris till rätt köpare.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Mikaela Gustavsson