Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Västerås!

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa? Kontakta oss, vi har koll på Västerås!
Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på Västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade och 2014 slog vi upp portarna på vår nya bobutik på Norra Källgatan 17. Vi kan Västerås!
Idag är vi totalt nio medarbetare i bobutiken, varav en mäklarassistent.

Våra samlade erfarenheter har lett oss fram till ett arbetssätt som innefattar engagemang, nytänkande, omtänksamhet och inte minst affärsmässighet. Det har resulterat i nöjda, trygga och återkommande kunder. Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet (ca 230 butiker) och vi känner till våra områden i detalj. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina bobutik på Norra Källgatan 17, mitt emot Klippans parkering. Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Läs vad 354 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• 2020-11-24

Tomas L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn har agerat mycket professionellt gentemot oss som säljare. Han har på ett lugnt och sakligt sätt informerat oss om alla steg, både praktiska och juridiska, som måste uppfyllas vid försäljningen av vår lägenhet. Vi kan starkt rekommendera Björn till den som vill ha en noggrann och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-11-24

Karolina W skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    SOm köpare,
    Vi gick på en extra visning men blev inte kontaktade efter. Vi visade intresse på ett hus men blev inte kontaktade utan fick driva det själva

Hade förväntat mig en kontakt av mäklare som vill sälja objekten då vi visat intresse genom att delta på visning och visat intresse innan visning på ett annat.

Tips är att fånga upp de som visat intresse mer aktivt. Kanske hade vi till och med köpt ett objekt då.

Det är väl det som är arvodet dvs följa upp intressenterna och få dem att lägga bud. Läs mer
    2020-11-25 Jesper Erkers svarar Karolina W
    Hej Karolina,

Tack för att du har tagit dig tiden att skriva en rekommendation. Jättetråkigt att ni har upplevt det så. Som jag minns det hade vi kontakt gällande ett annat hus på gatan och då nämnde jag för er att detta hus skulle säljas och då berättade ni att ni kände säljarna av det huset. Efter det pratades vi inte vid något mer om detta hus mer än era funderingar gällande driftskostnaderna. Några dagar efter det ringde säljaren och berättade att ni tagit kontakt med säljarna direkt och fått en egen visning och att ni även var överens om ett pris för huset. Detta var första gång jag fick reda på att ni varit där. Så jag kan ha förståelse för att ni uppfattat mitt arbete enligt ovan.

Jag hoppas att ni kommer trivas i huset!

• 2020-11-20

Patrik L skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra och serös både presentation och genomgång av det objekt som vi köpte Läs mer
    2020-11-20 Ingrid Gjellan svarar Patrik L
    Tusen tack för ett så fint omdöme! Det känns otroligt roligt att ni har upplevt processen så seriöst. Varma hälsningar, Ingrid
  • 2020-11-19

Ganesh C skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jesper recently helped us in buying an apartment. He was clear and thoughtful in explaining the entire process.
    All my queries related to the apartment were answered promptly. Läs mer
  • 2020-11-19

Ann Kristin L skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ingrid är kompetent, lyhörd och seriös och jag kan rekommendera henne och hennes kollega till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-11-20 Ingrid Gjellan svarar Ann Kristin L
    Stort tack för så fina ord om vårt arbete! Det värmer verkligen att höra att ni upplevde processen så positivt. Jag ser fram emot att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet! Varma hälsningar, Ingrid
  • 2020-11-11

Jakob N skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Robin. Den såldes via Svensk Fastighetsförmedlings tjänst Läge +. Vi är tacksamma att vi kunde sälja tidigare än planerat samt slippa en allmän visning.

Robin är förtroendeingivande, pedagogisk och lung - precis vad man behöver i en bostadsaffär när det är mycket att tänka på och stora beslut som ska fattas. Han har även bistått som bollplank när vi haft funderingar gällande vårt nästa boende.

Vi är supernöjda och rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2020-11-11

Marina B skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mina förväntningar blev mer än väl uppfyllda.
    Ingrid Gjellan är en behaglig person att ha att göra med och professionell i sitt yrkesutövande.

Jag rekommenderar henne gärna som mäklare till andra blivande klienter. Läs mer
    2020-11-11 Ingrid Gjellan svarar Marina B
    Tack snälla Marina för ett så fint omdöme! Det betyder otroligt mycket att du är så nöjd med mitt arbete och det har varit väldigt roligt att få hjälpa till med din försäljning. Varma hälsningar, Ingrid
  • 2020-11-05

Anna Märta P skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt lgh
    Trevligt
    Väl bemött ja det gjorde han

Allt har gått bra Läs mer
  • 2020-11-05

Niklas T skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi sålde via Johannes vår lägenhet. Det gick mycket fort mellan att lägenhet kom ut på Läge + tills att vi skrev på papper. Vi blev bemötta bra och på ett proffsigt sätt, vi är nöjda med Johannes som mäklare :) Läs mer
    2020-11-05 Johannes U svarar Niklas T
    Hej Niklas
    Tack för din fina rekommendation.
    Det gick väldigt snabbt att hitta en spekulant som presenterade ett mycket bra bud samt var flexibel med tillträde som också var vårat mål från start. Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med processen och affären.
  • 2020-11-02

Jan Erik I skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Han ordnade affären professionellt och snabbt för båda parter. Läs mer
    2020-11-04 Robin T svarar Jan Erik I
    Tack för att du tog dig tid att skriva om hur du upplever mitt arbete. Vi ses på tillträdesdagen!

• 2020-10-30

Linda E skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mina varmaste rekommendationer. Robin är lyhörd, professionell, trygg och tydlig. Vi anlitade honom för vår lägenhetsförsäljning och skulle inte tveka en sekund med att anlita honom i kommande bostadsaffärer! Läs mer
    2020-11-02 Robin T svarar Linda E
    Tusen tack Linda, för den fina rekommendationen! Jag är tackar ödmjukast för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Ni är alltid välkomna att höra av er till mig om ni har några frågor eller funderingar.

/Er mäklare Robin
  • 2020-10-21

Fredrik A skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Superproffsig mäklare som höll oss i handen genom hela processen utav köp av våran drömlägenhet. Läs mer
    2020-10-22 Ingrid Gjellan svarar Fredrik A
    Tusen tack för er fina rekommendation! Vad roligt att ni känner er så nöjda. Det är verkligen en magisk lägenhet ni har köpt som jag hoppas att ni kommer att trivas bra i! Varma hälsningar, Ingrid
  • 2020-10-19

Mikael G skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Har sålt min lägenhet och min mäköare Johannes var hjälpsam, engagerad och proffsig Läs mer
    2020-10-20 Johannes U svarar Mikael G
    Hej Mikael
    Stort tack för din rekommendation.
    Vad kul att du är nöjd med processen och Läge +, det glädjer mig!
  • 2020-10-19

Anderas F skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Stuga Almö-Lindö
    Björn hjälpte till att få igenom affären
    Snabb återkoppling och uppriktiga svar
    Tack vare Björns uppriktighet kunde vi som köpare förstå vad som krävdes av oss. Läs mer
    2020-10-19 Björn W svarar Anderas F
    Tack så mycket Andreas!
    Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas och ha glädje av fastigheten i många år framöver!
  • 2020-10-16

Victor E skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trots många mäklare i vår vänkrets och bekantskapskrets så kände vi en stark känsla av att Robin var mäklaren för oss.

Vi är hundra procent nöjda med vårt val av att anlita någon vi inte hade anknytning till då Robin med sin breda kunskap och sitt sätt att vara lugn och saklig men ändå oerhört produktiv, lyckades göra en oväntad snabb och enkel affär där vi som säljare i princip inte behövde göra någonting.

Vi hoppas Robin fortsätter många år i branschen då vi i framtiden vet vem vi vill anlita vid kommande bostadsaffärer. Läs mer
    2020-10-19 Robin T svarar Victor E
    Tusen tack Victor för de fina orden! Jag är väldigt tacksam för att jag fick ert förtroende att hjälpa er. Ni är alltid välkomna att återkomma till mig vid frågor, funderingar eller om ni önskar hjälp med något. Vi ska självklart fortsätta sökandet efter ett passande hus åt er. Vi ses vid tillträdet!

/Er mäklare Robin
  • 2020-10-15

Rebecca A skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpte en fantastisk bostad av Johannes! Allt från första kontakt till kontraktsskrivning gick super smidigt, han löste alla praktiska saker och hjälpte oss hela vägen från start till mål! Kände en enorm trygghet i honom. Läs mer
    2020-10-15 Johannes U svarar Rebecca A
    Hej Rebecca
    Tusen tack för rekommendationen, det glädjer mig att veta att jag har kunnat hjälpa er med köpet av eran fantastiska bostad som jag hoppas att ni kommer att trivas jättebra i !
  • 2020-10-15

Daniel N skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jesper hanterade försäljningen riktigt bra. Han var lugn och tydligt när han förklarade hur försäljningen skulle gå till och vad vi borde tänka på. Det kom riktigt många på visningen och vi fick bra betalt för huset. Har inga problem med att rekommendera Jesper som mäklare. Läs mer
    2020-10-19 Jesper Erkers svarar Daniel N
    Tack Daniel för den fina rekommendationen och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Önskar er lycka till med nya huset.

Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2020-10-14

Jan M skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Hej!
    Köpt en brf på Agnegatan i Västerås.
    Mäklaren var snabb med svar på allt ,korrekt, höll vad han lovade och agerade mycket förtroendeingivande. Skulle absoluta anställa Johannes. Hoppas ni ger honom högre lön.
    Jan Myrberg Läs mer
    2020-10-15 Johannes U svarar Jan M
    Hej Jan!
    tack för att du tog dig tid att skriva denna fina rekommendation. Glädjer mig att höra att ni är nöjda med den snabba och smidiga processen. Jag hoppas ni kommer att trivas med eran nya lägenhet!
  • 2020-10-13

Kimmo S skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag rekommenderar verkligen Björn.
    Ett kundbemötande i världsklass.

Kimmo Strang Läs mer
    2020-10-19 Björn W svarar Kimmo S
    Tack så mycket Kimmo!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert drömhus!
  • 2020-10-12

Elisabeth A skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte ett radhus via Robert Olsson. Det var toppen! Robert var lätt att ha kontakt med, svarade snabbt och kändes genuint engagerad i affären. Trots mängder av frågor från vår sida så verkade inget vara för dumt eller litet. Robert bemötte oss alltid trevligt, sakligt och professionellt - och med ett till synes aldrig sinande tålamod.

Vi har stort förtroende för Robert och upplevde hela köpeprocessen (dvs tiden före, under och efter kontraktsskrivningen) som trygg, transparent och okomplicerad. Robert skötte allt administrativt (inbjudan till visning, budgivning, kontraktsskrivning, kontakt med banken etc) på ett smidigt och effektivt sätt.

Robert Olsson var en nyckelperson i vårat livs största affär, det är vi väldigt glada och tacksamma över. Läs mer
  • Harri S

2020-10-11

Harri S skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ska köpa och sälja bostadsrätt .Väldigt positivt och trevligt bemötande. Förväntningar infriades , fick hjälp ,stöd , tips och råd.

En trevlig och lättsam dialog , förklarar, formulerar sig på ett sätt så att man förstår.. Rekommenderar gärna till andra.

/Harri,S Läs mer
    2020-10-22 Ingrid Gjellan svarar Harri S
    Tack Harri för så fint omdöme! Det gläder mig att ni är så nöjda med bemötandet hittills. Jag ska göra mitt allra bästa för att fortsätta leverera enligt förväntningar vid försäljning av er lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid
  • 2020-10-09

Fredrik S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har sålt vårt radhus. Vi har blivit mkt bra bemötta av robert då han tålmodigt förklarat för oss när det vart rörigt och saker inte gått som planerat. Robert levde absolut upp till de förväntningar vi haft. Vi upplevde dock att det hade kunnat finnas ännu med tydlighet kring vilka kostnader som landar på oss och inte i slutändan då vår försäljning inte blev en standardförsäljning. Läs mer
  • 2020-10-06

Elin N skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte en bostadsrätt i Västerås vilken såg likadan ut på bilderna som i verkligheten så det blev ingen besvikelse när man skulle se den i verkligheten vilket var väldigt bra.
    Johannes har varit väldigt hjälpsam under hela processen med budgivning och frågor som man haft.
    Under kontraktsskrivningen var han professionell men ändå avslappnad och jätte trevlig, vilket jag aldrig känt av dom få mäklarna jag har träffat.
    Kommer absolut höra av mig till honom den dagen jag ska sälja min fina lägenhet. Läs mer
    2020-10-06 Johannes U svarar Elin N
    Hej Elin
    tusen tack för din fina rekommendation!
    Det glädjer mig att höra att din upplevelse från första början till slut var kanon bra, Vi vill och kommer alltid att jobba med verklighetstrogna bilder och det glädjer mig att du också intygar vad som just är bra med det!
    Jag hoppas ni kommer att trivas i eran nya lägenhet och jag ser fram emot att få erat förtroende i framtida försäljning.
    Återigen, stort tack för dina fina ord!
  • 2020-10-05

Anton U skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en trerumslägenhet och fick ett väldigt bra bemötande. Robin kändes kunnig och han såg till att jag som förstagångsköpare av en bostadsrätt under hela förloppet var medveten om hur det gick till. Läs mer
    2020-10-19 Robin T svarar Anton U
    Tack Anton för att du tagit dig tid att skriva några rader om hur du upplevt affären. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i lägenheten. Vi ses vid tillträdet.

• 2020-10-04

Kristofer S skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte en bostadsrätt av han.
    Han va trevlig och ärlig och allt gick väldigt smidigt.
    Vi tycker han va jätte bra att ha och göra med. Läs mer
    2020-10-06 Johannes U svarar Kristofer S
    Tusen tack kristofer för din rekommendation.
    Är väldigt glad att jag kunde hjälpa er, jag hoppas att ni kommer att trivas i eran efterlängtade lägenhet på Syrenvägen!

Nick T skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Valde mellan ett flertal mäklare och jag är glad att jag gav mitt uppdrag till Robert, proffsigt bemötande och jag är mycket nöjd med resultatet! Läs mer

Åsa B skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Johannes har hjälpt mig med försäljningen av min bostadsrätt och också under tiden ställt upp som rådgivare inför mitt husköp (där han inte var säljande mäklare). Har fått mycket bra råd och stöd under båda processerna. Läs mer
    2020-10-06 Johannes U svarar Åsa B
    Stort tack för din rekommendation Åsa.
    Det glädjer mig att höra att du är nöjd med våran process och även rådgivningen av ditt köp!
  • 2020-09-26

Tarja L skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt bemötande. Allmänt mycket gott intryck! Läs mer
    2020-09-28 Jesper Erkers svarar Tarja L
    Tack Tarja för din rekommendation. Hoppas Ville kommer att trivas bra i lägenheten!

• 2020-09-24

Peter S skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Har sålt lgh 1:a i Västerås.
    Jesper har från första stund varit tydlig och korrekt, förklarat processen på ett lättfattligt och vänligt sätt.
    Korrespondens via mail utan fördröjning.
    Totalt är jag mycket nöjd. Läs mer
    2020-09-25 Jesper Erkers svarar Peter S
    Tack så mycket för din fina rekommendation Peter och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten.

• 2020-09-24

Ann-mari B skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Östra Hamngatan 2
    Enkelt, smidigt, tillgänglig, lyhörd, trevlig Läs mer
    2020-09-25 Jesper Erkers svarar Ann-mari B
    Tack så mycket för din rekommendation Ann-Mari! Hoppas din mamma kommer trivas i lägenheten. Vi ses på tillträdet.

• 2020-09-23

Anna G skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har sålt en bostadsrätt, 2 r o k. Jag kan varmt rekommendera Jesper som fastighetsmäklare. Han är professionell, flexibel, tydlig och noggrann. Jesper inger förtroende. Svensk Fastighetsförmedling har även den bästa fotografen! Jag är 100 % nöjd med allt gällande min försäljning. Läs mer
    2020-09-25 Jesper Erkers svarar Anna G
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation. Det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet.

• 2020-09-23

Oscar S skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har sålt en lägenhet, vid första mötet blev jag väldigt bra bemött och mäklaren agerade proffesionellt men samtidigt trevlig. Jag hade höga förväntningar på mäklaren som möttes på ett positivt sätt. Mäklarens prestationer var över mina förväntningar. Läs mer
    2020-09-25 Jesper Erkers svarar Oscar S
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Oscar! Jätteroligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Tack för förtroendet och lycka till i nästa lägenhet nu.

Kent P skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Har sålt fastighet och blivit bemött på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2020-10-19 Robin T svarar Kent P
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er Kent! Ni är alltid välkomna att höra av er till mig o ni har några frågor eller funderingar.

Eva W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt en bostadsrätt åt min son.

Mäklaren var trevlig och kunnig, ställde upp med tidsändringar mm och var tillmötesgående för att vi skulle få till kontraktsskrivningen.

Han var tydlig och kunnig kring regler och tillvägagångssätt. Litet + att han kan alla dokumenten ordagrant utantill.

En mäklare jag gärna träffar på igen om vi ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2020-10-19 Robin T svarar Eva W
    Hej Eva!
    Vad roligt att du fått en sån bra upplevelse av hur jag jobbar. Jag hoppas att din son kommer att trivas väl i lägenheten.

Olof S skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Har nyttjar Robin för både köp och försäljning. Han ger ett engagerat och professionellt intryck och försöker efter bästa förmåga stödja såväl köpare som säljare i den mån möjligt. Läs mer
    2020-10-19 Robin T svarar Olof S
    Tack så mycket Olof för att du tagit dig tid att skriva om mig och mitt arbetssätt. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i ditt nya hus. Önskar du nå hjälp så är du alltid välkommen att ringa mig.

/Din mäklare Robin
  • MARIA Ö

2020-09-21

MARIA Ö skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Johannes är en mäklare med gott bemötande, kommunikativ och lyhörd för kundens önskningar. Tack vare Johannes engagemang för vår lägenhet kunde vi sälja den snabbt och smidigt till ett pris som vi var mycket nöjda med. Läs mer
    2020-10-06 Johannes U svarar MARIA Ö
    Tack så mycket för dom fina orden och rekommendationen Maria och Jocke!
    Det glädjer mig att ha förmedlat erat första radhus till er samt att jag efter det fick förtroendet att förmedla eran lägenhet.
  • 2020-09-15

Nils S skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Johannes Udd, Svensk Fastighetsförmedling i Västerås, har ombesörjt försäljning av ett radhus. Radhuset såldes för ett dödsbos räkning. Johannes gjorde redan vid vårt första möte ett mycket förtroendegivande intryck. Han lyssnade samt var noggrann i sin genomgång. Därefter har vi löpande haft kontinuerlig kontakt. Johannes har varit mycket professionell under hela ”resans gång”. Vi har ett mycket stort förtroende för Johannes som mäklare. Han har själv löpande hanterat det mesta, utan att vi behövt närvara. Detta har underlättat eftersom vi är bosatta drygt 20 mil ifrån Västerås. Försäljningen gick rekord fort och kom aldrig till visning. Priset blev också bra. Så vi är mycket nöjda med hur Johannes har hanterat försäljning och allt runtomkring. Trots sin relativt i sammanhanget låga ålder, märks det tydligt att Johannes har stor erfarenhet och fallenhet som mäklare. I samband med att köpet gjordes upp rekommenderade vi köparna att vända sig till Johannes eftersom de sälja skulle sälja en lägenhet. För oss kändes detta mycket enkelt och naturligt efter vår goda erfarenhet av Johannes som mäklare. I övrigt är Johannes som person mycket social och Inkännande samt förstående. Det är därför mycket lätt att föra ett samtal med Johannes samt att vända sig till honom om någon fråga uppkommer.

Vi vill varmt rekommendera Johannes. Han är ett föredöme som mäklare.

För dödsboets räkning
    Ewa och Nils Sahlén Läs mer
    2020-09-15 Johannes U svarar Nils S
    Hej Nils och Ewa.
    Tusen tack för ert förtroende samt samarbete med försäljningen av Vetterslundsgatan 142.
    Denna rekommendation värmer att höra och det ger mig stor glädje att ni känner er nöjda med hela processen och resans gång. Det känns väldigt roligt att ni uppskattade hur vi löste allt smidigt och bekymmersfritt utifrån era önskemål men även väldigt snabbt som underlättade för er också såklart. Vi skräddarsydde ett upplägg som passade er situation helt enkelt! och ännu en gång tusen tack för dom fina orden.
  • 2020-09-14

Yvonne M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag fick ett mycket bra bemötande från början och det var lätt o behagligt att kommunicera med Björn. Jag har fått bra information hela vägen till slutänden av försäljningen. Mvh Yvonne Malmros Läs mer
    2020-10-19 Björn W svarar Yvonne M
    Tack så mycket Yvonne!
    Efter en lång process är vi äntligen i mål med köparna! Stort tack för ditt förtroende!
  • 2020-09-14

Elisabeth S skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    När jag skulle sälja min bostadsrätt (2 rum och kök i Västerås) kontaktade jag Ingrid Gjellan på Svensk Fastighetsförmedling, Västerås efter att ha läst goda omdömen om henne och det visade jag vara ett klokt val.

Ingrid har det jag önskar hos en mäklare.
    Hon är kommunikativ, lyhörd och tydlig och har ett äkta engagemang. Jag rekommenderar henne varmt.

Elisabeth Läs mer
    2020-09-14 Ingrid Gjellan svarar Elisabeth S
    Tack snälla Elisabeth för en så fin rekommendation! Det gör mig otroligt glad att du är så nöjd med arbetet och rekommenderar mig. Stort tack för ditt förtroende att låta mig hjälpa till med försäljningen, det har varit ett nöje att få bidra. Varma hälsningar, Ingrid
  • 2020-09-11

Anette L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionell mäklare med stor kunskap om fastighetsförmedling. Mycket bra bemötande både mot säljare och köpare. Läs mer
    2020-10-19 Björn W svarar Anette L
    Tack så mycket Anette!
    En väldigt roligt försäljning och en välbesökt visning med ett gott slutresultat.
  • 2020-09-08

Niclas N skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har sålt vårat hus och Johannes har med sitt engagemang och sin kunnighet bidragit till en snabb och bra affär. Läs mer
    2020-09-09 Johannes U svarar Niclas N
    Hej Niclas
    Tack för din rekommendation!
    Vad kul att du är nöjd med processen och försäljningen av ditt hus.
    Med vänlig hälsning
    Johannes Udd, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-09-08

Aryet Ö skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt bemötande med en snabb affär! Läs mer
    2020-09-09 Johannes U svarar Aryet Ö
    Hej Aryet
    vad kul att du är nöjd, jag hoppas ni kommer att trivas i erat nya hus!
    Med vänlig hälsning
    Johannes Udd, Svensk Fastighetsförmedling
  • Zaidy L

2020-09-07

Zaidy L skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Fantastisk mäklare! Närvarande , engagerad, kommunikativ och lösningsfokuserad. Vi fick vår lägenhet såld 2 dagar efter att den lades ut på "kommande".

Rekommenderar Johannes starkt! Jag var nervös inför försäljning, inte längre. Kommer rekommendera honom för samtliga av mina vänner som kan komma att sälja framöver. Läs mer
    2020-09-07 Johannes U svarar Zaidy L
    Tusen tack Zaidy för din rekommendation!
    Lösningen blev helt klart optimal utifrån eran situation. Jättekul att ni är nöjda och glada med försäljningen av eran bostad!
  • 2020-09-01

Malin A skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en lägenhet och fick ett väldigt bra första bemötande av Johannes. Han var påläst om lägenheten och området och kände mig otroligt nöjd efter visningen. Han är väldigt proffsig och mån om köparen och vill köparens bästa. Hela processen från budgivningen fram till nu upplever jag att Johannes är seriös och professionell mäklare som jag kan höra av mig till när jag har frågor eller funderingar. Jag kommer varmt rekommendera Johannes till andra! Läs mer
    2020-09-01 Johannes U svarar Malin A
    Tusen tack Malin för dom fina orden. Jättekul att du är nöjd med processen och mitt bemötande. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet och stort lycka till med studierna!
  • 2020-09-01

Emma L skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    En mycket engagerad mäklare igenom hela processen. Flexibel, saklig och bra på att kommunicera, vilket är egenskaper jag uppskattar. Kommer varmt att rekommendera Johannes som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-09-01 Johannes U svarar Emma L
    Tack så mycket för din fina rekommendation Emma. Det glädjer mig att höra att du är nöjd med förmedlingen och att du gärna rekommenderar mig vidare till dina vänner och bekanta. Stort tack för ditt förtroende.
  • 2020-08-31

Niclas P skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn har hjälpt mig sälja en lägenhet trots att han hade semester:)
    Mycket bra återkopplingar och proffesionellt hanterat.
    Förväntningarna var höga men de infriades. Läs mer
    2020-10-19 Björn W svarar Niclas P
    Tack för din Reco Niclas!
    Det gläder mig att ni är nöjda och att resultatet blev bra!

Maxim M skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Svarar alltid och är på plats när man behöver honom! Läs mer
    2020-08-27 Johannes U svarar Maxim M
    Tack för ditt omdöme Maxim!
    vad kul att du är nöjd, jag hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet.

Joakim K skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt bostadsrättslägenhet 2ROK.
    Bra bemött, gedigen genomgång inför försäljning.
    Vid genomgång innan försäljning höjdes förväntningarna något, dessvärre sänktes dem lite under försäljningsskedet men det ordnade upp sig på slutet när ytterligare budgivare kom in. Sammanfattningsvis positiv inställning till försäljningen och mäklaren. Läs mer
    2020-09-09 Jesper Erkers svarar Joakim K
    Tack Joakim för rekommendationen och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Önskar dig lycka till på dina nya äventyr.

Ali S skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    The broker treated us very well and explained everything clearly. Läs mer
    2020-09-09 Jesper Erkers svarar Ali S
    Thanks Ali for the recommendation. I hope you will enjoy the apartment.

Best regards
  • 2020-08-22

Hans-åke N skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mån om att hålla mig informerad. Läs mer
    2020-08-25 Johannes U svarar Hans-åke N
    Tack för ditt förtroende Hans-Åke. Vad kul att du är nöjd med förmedlingen samt uppdateringen kring den!

Johannes Udd
    Svensk Fastighetsförmedling

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte