Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Västerås!

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa? Kontakta oss, vi har koll på Västerås!
Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på Västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade och 2014 slog vi upp portarna på vår nya bobutik på Norra Källgatan 17. Vi kan Västerås!
Idag är vi totalt nio medarbetare i bobutiken, varav en mäklarassistent.

Våra samlade erfarenheter har lett oss fram till ett arbetssätt som innefattar engagemang, nytänkande, omtänksamhet och inte minst affärsmässighet. Det har resulterat i nöjda, trygga och återkommande kunder. Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet (ca 230 butiker) och vi känner till våra områden i detalj. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina bobutik på Norra Källgatan 17, mitt emot Klippans parkering. Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 171 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• Hawez A skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    jag har köpt ett hus och kommer sälja mitt hus med mäklaren som vi har haft, han är kunnig och trevlig, jättebra bemötande. jag fick jag ville av mäklaren. Läs mer
    2018-12-18 Robin T svarar Hawez A
    Tack för rekommendationen Hawez!

/ Robin
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte fritidshuset Kolmsta 11.
    Björn var mycket proffitionell och hade ett förtroendeingivande bemötande. Han svarade sakligt på de frågor jag hade kring tomten och fastigheten. Läs mer
    2018-12-17 Björn W svarar Daniel K
    Tack Daniel!
    Jag hoppas att ni kommer att få mycket glädje av fritidshuset!
  • Simon N skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Både köpt samt sålt en lgh med hjälp utav Robin, gott bemötande ända ifrån start, han har haft ett otroligt engagemang ifrån dag ett tills vår lgh var såld. God service anda samt alltid tillgänglig. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-12-12 Robin T svarar Simon N
    Tack för rekommendationen Simon!

• Camilla R
    Camilla R skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ang. Ingrid Gjellan
    En lugn, kunnig och ödmjuk mäklare som engagerade sig mycket och gav fortöpande återkoppling. Läs mer
  • Per K skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har sålt vårt radhus och hade inte några förväntningar hur det skulle gå till. Annonseringen var bra(foto) men fick sänka vad mäklaren föreslog från början och fick sedan sänka ytterligare vid försäljningen så det kändes inte så bra. Mäklaren gav intrycket av att han skulle sälja vårt hus hur enkelt som helst när vi gav honom uppdraget...men men även vi förstår att det inte alltid blir som man tror Läs mer
    2018-12-05 Robin T svarar Per K
    Hej Per!
    Tack för din rekommendation. Precis som du själv säger är det alltid marknaden som avgör vilket pris man får i slutändan. Vi hade tre visningar och totalt tre besökare och priset slutade ca 3% under det begärda priset, vilket aldrig är roligt. Jag hade precis som ni, en högre förhoppning än så.

Stort lycka till med ert letande efter en ny lägenhet. Vem vet? Vi kanske ses på någon visning framöver, och hittar ni någon intressant bostad hos någon annan fastighetsmäklare så hjälper jag er gärna om ni har frågor. Vill ni prata mer om detta kan ni alltid ringa mig. Vi hörs oavsett av nästa år då jag gärna hjälper er med deklarationen och då vi ses på tillträdet.

Stort tack för ert förtroende!
    Med vänlig hälsning
    Robin Tångring
  • Pernilla L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Blev väldigt bra bemött, mycket trevlig och positiv mäklare. Hade inte direkt några förväntningar.

Allt va toppen har inget dåligt att säga😀 Läs mer
    2018-11-29 Mikaela G svarar Pernilla L
    Tack så mycket Pernilla! Härligt att ni känner er bra bemötta och fick ett positivt intryck av mig! :)
  • Camilla N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Väldigt effektiv och professionell , glad och positiv . Jag upplevde att allt gick så fort . Läs mer
    2018-11-29 Mikaela G svarar Camilla N
    Tack för Reco Camilla! Ja, det är alltid positivt när en försäljning går fort med ett gynnsamt slutpris. :)
  • Maria B skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har sålt en bostadsrätt och haft Robin som mäklare. Han är toppen, den absolut bästa man kan få! Kunnig, inlyssnande och ett otroligt fint bemötande. Kände mig mycket trygg med honom under hela processen. Maria Läs mer
    2018-11-21 Robin T svarar Maria B
    Tack för rekommendationen Maria!

/Robin
  • Technology Sweden Aktiebolag F skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Snabbt och professionellt fick vi ett acceptabelt pris. Läs mer
  • Ida H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt ett radhus, är nöjd med mäklarens bemötande, hon agerade proffesionellt och var väldigt trevlig. Läs mer
    2018-11-19 Mikaela G svarar Ida H
    Tack för reco Ida! Hoppas du ska trivas det mysiga radhuset du precis köpt!:)
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela har engagerat och med varm medkänsla varit med oss genom processen att sälja vårat hem sedan 30 år tillbaka! Läs mer
    2018-11-17 Mikaela G svarar Kristina S
    Tack Tina! Det har vart en ära att få sälja er fina fastighet och få lära känna er! :)
  • Advija K
    Advija K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela har sålt vårt stuga och henne har vi upplevt som mest angagerade mäklare vi har träffat i vårt liv👍
    Hon är väldigt positiv, aktiv och angagerad både som person och mäklare.
    Vi skulle vilja varmt rekomendera henne till vem och vad som helst. Läs mer
    2018-11-17 Mikaela G svarar Advija K
    Tack snälla Advija! Det var väldigt trevligt att lära känna er! :)
  • Jennifer F
    Jennifer F skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mäklaren för bostadsrätt Föreningsgatan 43, Västerås. Mycket trevlig och förstående. Ödmjuk och öppen för samtal. Upplever verkligen henne som en god förmedlare och inte någon som bara vill kränga pengar! Känner oss mycket nöjda.
    Vi har köpt objektet och kommer absolut boka aktuell mäklare om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2018-11-12 Ingrid Gjellan svarar Jennifer F
    Tusen tack för de fina orden och ett gott samarbete! Hoppas att du och familjen kommer att trivas i er nya, fina lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid
  • Sara R skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag sålde min bostad på Haga med Mikaela som mäklare.
    Hon har varit ett stöd under hela processen och gjorde att säljprocessen kändes smidig, ordentlig och bra.
    Stort plus var att hon svarade snabbt på frågor jag hade via mail eller sms.
    Kan rekommendera henne till er som vill sälja er bostad :) Läs mer
    2018-11-19 Mikaela G svarar Sara R
    Åh tack Sara! Vad roligt att du känner dig nöjd med affären och den hjälp du fick av mig. :)
  • Hanna A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt, varmt och tryggt bemötande! Bra genomgång av kontrakt. Läs mer
    2018-11-07 Mikaela G svarar Hanna A
    Tack för reco Hanna och lycka till med allt! :)
  • Rita F skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    En glad engagerad och energisk ung man, som jag känner verkligen trivs med sitt arbete.
    Min lägenhet på Korsängsgatan blev snabbt såld och till ett pris som jag är jättenöjd med.
    Jag rekommenderar gärna Robin till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-11-05 Robin T svarar Rita F
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen Rita!

/Robin
  • Magnus S skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ingrid Gjellan var mycket trevlig, kunnig och ambitiös. Jag kan varmt rekommendera Ingrid. Läs mer
  • Lennart B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt bostadsrätt 3 rum o kök.
    Mycket bra bemött och utmärkt information under försäljningsprocessen.
    Kommer säkert att anlita Svensk fastighetsförmedling om det skulle bli aktuellt att sälja igen.

Bra jobbat😍 Läs mer
    2018-11-05 Mikaela G svarar Lennart B
    Tack så hemskt mycket för den fina recon Lennart! :)
  • Elin L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Allt har gått snabbt och smidigt utan hinder. Bra bemötande och enkel att ha och göra med. Läs mer
    2018-11-05 Mikaela G svarar Elin L
    Tack för reco Elin! Hoppas ni ska trivas i lägenheten. :)
  • Lennart F skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi sålde vår bostadsrätt i Västerås.
    Ingrids bemötte oss på allra bästa sätt. Hon är vänlig, kunnig, noggrann, lyhörd, lugn men ändå snabb och var alltid enkel att få kontakt med. Hon inger stort förtroende.
    Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Klockren affär. Snabbt och smidigt. Mäklaren Robin Tångring var tydlig, engagerad och tog sitt uppdrag seriöst. Bra och tät återkoppling. Har inget att klaga på. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-02 Robin T svarar Jesper L
    Tusen tack Jesper för rekommendationen! En riktigt rolig affär där allt gick väldigt fort!

/Robin
  • Sanna L skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mäklaren var mycket professionell, kunnig, förtroendeingivande och snabb. Jag ville ha en smidig affär, hade inte tid att vänta, därför infriades mina förväntningar. Läs mer
    2018-11-02 Robin T svarar Sanna L
    Tack så mycket för rekommendationen Sanna!

• Ulf S skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Proffesionellt bemötande av en kunnig mäklare som besvarade alla frågor tydligt. Läs mer
    2018-10-31 Robin T svarar Ulf S
    Tusen tack för en fin rekommendation Ulf.

/Robin
  • Hanna Maria J skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Söker du en engagerad mäklare som är lätt att ha att göra med ska ni vända er till Ingrid på Svensk fastighetsförmedling. Från första mötet fick Ingrid oss att känna oss trygga med hjälp av sitt helhjärtade engagemang och sin positiva inställning. Hon har alltid varit lätt att få tag på och har svarat proffsigt och kunnigt på alla våra frågor. Många gånger känns det som om att hon har gjort mer än vad hon egentligen behövt, vilket ytterligare bekräftar hur engagerad hon är. Finns ingen anledning att välja någon annan mäklare! Stort tack Ingrid! Läs mer
  • Sten E skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt min villa
    Mycket bra
    Hoppades på ett bra pris
    Totalt en bra upplevelse Läs mer
    2018-10-24 Mikaela G svarar Sten E
    Tack Sten för fint samarbete. :) Väldigt kul med en så positiv budgivning och slutpris!
  • Sara R skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpte en bostad på Rotorvägen. Fick mycket bra hjälp av mäklaren med frågor jag hade om bostaden och han gav ett trevligt intryck redan från början. Stort plus att han svarade snabbt via mail vid frågor. Läs mer
    2018-10-22 Björn W svarar Sara R
    Tack Sara! Kul att du är nöjd med mitt jobb och stort grattis till din nya fina lägenhet!
  • Jenny Å skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är otroligt nöjd med Björn som mäklare! Konkret och tydlig, vilket har varit en stor fördel för oss som säljare men som även skapar trygghet för en köpare. Lugn och förtroende givande, helt klart stans bästa mäklare! Läs mer
    2018-10-22 Björn W svarar Jenny Å
    Tack för dina fina ord Jenny! Kul att höra att ni är nöjda med förmedlingen och att slutresultatet blev väldigt bra!
  • Stanley S
    Stanley S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det har gått mycket bra och jag är helt nöjd hur Robert Olsson arbetade snabbt och tillmötesgående med bästa tänkbara resultat.
    Med vänlig hälsning
    Kerstin Sjöberg Läs mer
  • Carl-Fredrik T skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    En mycket trevlig, engagerad och kompetent mäklare. Fick vårt hus sålt. Mycket nöjda och kan varmt rekomenderas. Läs mer
    2018-10-22 Mikaela G svarar Carl-Fredrik T
    Tack tack!! Blir hemskt glad för de fina orden. :)
  • Torkil G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Smidigt och bra!
    ..................... Läs mer
    2018-10-12 Mikaela G svarar Torkil G
    Tack för reco Torkil och stort grattis till köpet av den fantastiska fastigheten ni just köpt! :)
  • Edvin B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde lägenhet med hjälp av Mickaela. Jag fick ett väldigt bra bemötande. Mickaela var mycket lätt att göra med . Positiv,driven ,förtroendeingivande och rolig. Jag kan absolut rekommendera henne . Läs mer
    2018-10-12 Mikaela G svarar Edvin B
    Tack vad glad jag blir! :) Det var roligt att lära känna dig och få förtroendet att sälja din bostad!
  • Karl M
    Karl M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn hjälpte oss att sälja vår mors villa. Utmärkt mäklare som med stort engagemang tog uppdraget från start till mål. Björn rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Karl M
    Tack för förtroendet från dig och dina syskon Karl! En rolig förmedling med ett bra resultat i slutändan!
  • Daniel M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn hjälpte oss med försäljningen av vårt hus. Han var professionell och mycket bra på att hantera förväntningar. Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Daniel M
    Tack Daniel, och ta för förtroendet att sköta förmedlingen. Även om marknaden gått ner så fick vi bra betalt!
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte en bostadsrätt i Skultuna av Björn Wallberg. En mycket professionell och trevlig mäklare.//Jessica, Tommy & Ellie Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Jessica K
    Tack Jessica!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet!
  • Eva L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi valde Björn utifrån rekommendation när vi sålde vår villa. Han var väldigt tydlig och noggrann. Återkopplade snabbt oavsett tidpunkt. Försäljningen genomfördes skickligt, kunnigt och snabbt. Vi kan verkligen rekommendera Björn som mäklare. Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Eva L
    Tack för dina fina ord Eva! En väldigt rolig förmedling med två välbesökta visningar samt ett bra slutpris till rätt köpare.
  • Niklas K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Förväntan var höga men första mäklaren levde inte upp till dom.
    Fick ingen återkoppling och fick jaga den mäklaren om vad som skulle ske mm.
    Annan mäklare tog över efter semestern och då blev det mycket bättre. Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Niklas K
    Tack för din reco Niklas! Alltid skönt att få ta över efter en lite sämre start och kunna gå i mål efter flertalet visningar.
  • Karin S skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Allt har varit smidigt och jag har haft God kontakt med mäklaren genom hela processen. Läs mer
    2018-10-04 Björn W svarar Karin S
    Tack för din reco Karin! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet.
  • Jenny-Lee J skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Allt har varit toppen!
    Snabb och bra kommunikation och bra tips och råd på vägen! Läs mer
    2018-10-09 Mikaela G svarar Jenny-Lee J
    Tack Jenny! :) Jag blir väldigt glad att du känner dig nöjd med försäljningen. Du kan alltid höra av dig till mig om du behöver min hjälp med något. :)
  • Anton N skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt etta på 37 kvadrat. Bra bemött och allt gick bra och smidigt! Läs mer
    2018-10-04 Björn W svarar Anton N
    Tack för ditt förtroende Anton! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende!
  • Carola E
    Carola E skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela Gustavsson som var våran mäklare gick in i sin uppgift till 125%.
    Glad, trevlig, samarbetsvillig och positiv. Hon gav oss all info man kan tänkas behöva plus lite till.
    Dessutom gjorde hon både säljarna och oss som köpare mycket nöjda och belåtna.
    Vi rekommenderar derar henne varmt! Läs mer
    2018-10-09 Mikaela G svarar Carola E
    Vilken fin Reco Carola. Tack på hemskt mycket för de jättefina orden! :)
  • Susanne N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra bemötande. Omhändertagen. Läs mer
    2018-09-30 Mikaela G svarar Susanne N
    Tack Susanne! :) Hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten!
  • Inger J skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Underbar och empatisk samt otrolgt.bra på att lyssna in kunder Mikaela Gustavsson högsta betyg 👍 Läs mer
    2018-09-30 Mikaela G svarar Inger J
    Tack så mycket Inger! Din reco gör mig väldigt varm i hjärtat! :)
  • Maciej och Joanna K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte en lägenhet på Råby i Västerås och Mikaela var våran mäklare
    Vi tycker Mikaela var väldigt proffesinell och svarade på alla frågor vi hade
    Var lätt att komma i kontakt med Mikaela och hon svarade eller ringde upp väldigt snabbt om hon var upptagen med annat Läs mer
    2018-09-30 Mikaela G svarar Maciej och Joanna K
    Tack! Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med mitt jobb och att ni fått svar på era frågor. :)
  • Tomas och Annika B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Finns bara positivt att säga :) Läs mer
    2018-09-17 Mikaela G svarar Tomas och Annika B
    Tack Tomas och Annika! Det gör mig väldigt glad att ni känner så. Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya boende. :)
  • Rikard J skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra hantering vid köp av lägenhet. Läs mer
    2018-09-14 Mikaela G svarar Rikard J
    Tack Rikard för reco! :) Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
  • Johan Rikard J skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra hantering vid köp av bostad. Läs mer
    2018-09-30 Mikaela G svarar Johan Rikard J
    Tack Rikard för reco! :) Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ingrid var helt fantastisk!snabb proffsig och engagerad Läs mer
  • Rebaz D skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde bostadsrätt och Mikaela var toppen! Mikaela var ärlig, punktlig och professionell. Under försäljningen återkopplade Mikaela kontinuerligt och skötte kontakten med föreningen vid frågor jag inte kunde svara på.
    Rekommenderar Mikaela starkt!! Läs mer
    2018-08-28 Mikaela G svarar Rebaz D
    Oj vad glad jag blir! Tack så mycket för den superfina recon Rebaz. Det har varit så trevligt att lära känna dig och din andra hälft. :)
  • Rut G skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde en 2:a på Furugatan 1d.
    Mäklaren Björn var trevlig och skötte sitt arbete bra och bostadsförsäljningen gick mycket smidigt när jag väl bestämt mig för att sälja.
    Jag är nöjd! Läs mer
    2018-10-01 Björn W svarar Rut G
    Tack för ditt förtroende med försäljningen Rut!
  • James R
    James R skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Hon är en trevlig kvinna, fick bra info. Vi köpte bostad. Allt gick bra. Läs mer
    2018-08-28 Mikaela G svarar James R
    Tack James. Hoppas du och familjen ska trivas i er nya fina bostad! :)

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås