Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Västerås!

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa? Kontakta oss, vi har koll på Västerås!
Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på Västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade och 2014 slog vi upp portarna på vår nya bobutik på Norra Källgatan 17. Vi kan Västerås!
Idag är vi totalt nio medarbetare i bobutiken, varav en mäklarassistent.

Våra samlade erfarenheter har lett oss fram till ett arbetssätt som innefattar engagemang, nytänkande, omtänksamhet och inte minst affärsmässighet. Det har resulterat i nöjda, trygga och återkommande kunder. Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet (ca 230 butiker) och vi känner till våra områden i detalj. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina bobutik på Norra Källgatan 17, mitt emot Klippans parkering. Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 40 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• Rebecca P
    Rebecca P skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag är super nöjd med Mikaelas jobb. Hon var ett jättebra stöd under hela min säljproses och jag är tacksam för att det blev en snabb affär. Läs mer
    2018-01-06 Mikaela G svarar Rebecca P
    Tack Rebecca! Vad glad jag blir att du är nöjd med försäljningen av bostaden och min insats. ☺️ Hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet! Varma hälsningar Mikaela
  • Karin E
    Karin E skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är mycket nöjda med Björn och Svensk Fast, de har under hela vår process fått oss att känna oss trygga och viktiga. Björn är proffsig med genuint engagemang. Alltid trevlig med glimten i ögat. Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Positiv, driven, kunnig och hjälpsam. Gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2017-12-21 Mikaela G svarar Daniel H
    Tack så mycket Daniel för de fina orden! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig! Varma hälsningar Mikaela
  • Lars B
    Lars B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mäklaren har gjort ett jätte bra arbete. Jag är super nöjd. Läs mer
    2017-12-07 Mikaela G svarar Lars B
    Tack Lars! Vad roligt att du är nöjd med mig och mitt arbete. :)
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Fredrik Björkell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi var väldigt nöjda med Fredriks bemötande. Han är väldigt professionell och ansvarsfull. Vi rekommenderar varmt honom. Läs mer
    2017-12-05 Fredrik B svarar Sofie A
    Tack Sofie! Jag hoppas att ni ska trivas i er nya fina lägenhet! Hälsa Martin!
  • Birger O
    Birger O skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi rekommenderar Michel med hänsyn till hans professionella arbetssätt.8 Läs mer
    2017-11-28 Michel P svarar Birger O
    Tack Birger för omdömet och lycka till med det nya boendet!
  • Patric D
    Patric D skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Lugn, metodisk, väldigt proffesionell! Läs mer
    2017-11-28 Björn W svarar Patric D
    Tack Patric! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hus!
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Min erfarenhet är att Michel är väldigt kunnig fokuserad effektiv samt har ett trevligt bemötande.Förtroendeingivelse. Vill tacka för all hjälp och stöd Läs mer
    2017-11-23 Michel P svarar Birgitta N
    Tack Birgitta för omdömet. Det var ett långt och trevligt samarbete med gott resultat.
  • Renzo Natale F
    Renzo Natale F skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Stiligt .Gav en professionell intryck ..Duktig Säljare !! Läs mer
    2017-11-22 Michel P svarar Renzo Natale F
    Tack Eva för omdömet! Hoppas ni kommer trivas i nya boendet.
  • Said M
    Said M skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Med Michel var det ett bra möte från första början! Han var tydlig och hjälpsam och kom med förslag och idéer när jag som kunde inte hade den kunskapen som behövdes för att sälja min bostad! Michel var betryggande och ingav en känsla av att vi kommer att uppnå mina mål med att sälja min bostad!

Detta var första gången jag sålde en bostad och Michel gjorde hela processen väldigt enkelt från första mötet till kontraktskrivning!

Jag kommer att använda mig utav Michel i mina framtida affärer! Läs mer
    2017-11-22 Michel P svarar Said M
    Tack Said! Det var ett sant nöje att hjälpa till med din försäljning. På återseende!
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jättebra och trevligt bemötande, besvarade frågor och kommunicerade genom hela processen. Kom med bra idéer och var tillmötesgående med de önskemål vi hade kring försäljningen. Vi är väldigt nöjda med Michel och skulle rekommendera andra att anlita honom som mäklare. Läs mer
    2017-11-20 Michel P svarar Fredrik Ö
    Tack Fredrik! Det var ett sant nöje att samarbeta med er. Hoppas ni ska trivas i det nya boendet!
  • Susan Q
    Susan Q skrev om Fredrik Björkell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Engagerad, kunnig och vägleder genom hela processen. Lyssnade på kunden och föreslog olika lösningar på frågor som uppstod på vägen. Läs mer
    2017-11-21 Fredrik B svarar Susan Q
    Stort tack för de fina orden och förtroendet Susan! Det var ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen.
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bara positiva saker att säga om Björn! Han har varit med under 3 st försäljningar/köp och kommer inte använda någon annan mäklare.

Väldigt personlig och tar sig an uppdraget på stort allvar. Kan varmt rekommendera Björn på Svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2017-11-16 Björn W svarar Madeleine B
    Tack för dina fina ord Madeleine, och tack för det förtroende ni har gett mig! Det har varit en rolig resa, både i mot och medgång med bland annat en rekordförsäljning av lägenheten. Ni är alltid välkomna tillbaka oavsett vad det är!
  • Michelle D
    Michelle D skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Michel hade ett gott bemötande och är en av de bästa mäklarna jag mött under mina tre månaders intensivt letande av bostad. Han var tillmötesgående genom att bland annat ta reda på detaljer som jag frågade om under visningen. Läs mer
    2017-11-06 Michel P svarar Michelle D
    Tack Michelle för omdömet. Det glädjer mig att höra att du är nöjd med min insats!
  • Chadi H
    Chadi H skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har under en längre period kikat efter objekt och under resan träffat ex antal mäklare. Det som vi upplevde med Robert va hur efftektiv han va i situationen. Ringde själv till mig för uppdatering under bud givningen men inte som andra mäklare enbart jaga ett bud.

Han var sammarbetsvillig och därför kunde låsa affären där båda jag och säljaren blev nöjda. Läs mer
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Kanon bemötande. Aktiv i sitt uppdrag och tillgänglig. Läs mer
    2017-11-07 Mikaela G svarar Caroline P
    Tack Caroline! Det var kul att allt gick så smidigt och att vi fick ett högt slutpris. Lycka till med nya huset! :)
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag tycker att han har gjort ett bra intryck och saklig bedömning av mitt objekt. Han tog det till sig och jobbade hårt tills det blev sålt. Det gjorde han bra. Läs mer
    2017-11-06 Michel P svarar Håkan W
    Tack Håkan för de fina orden. Det var ett sant nöje att samarbeta med dig!
  • Johanna  H
    Johanna H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn träffade oss i hemmet, han gav oss en trygghet och förmedlade ett proffsigt intryck! Björn har med tålamod och ett lugn besvarat samtliga av våra frågor. Vi har genom Björn sålt vårt första hus och har under hela processen lärt oss mycket! Vi skulle varmt rekommendera Björn som mäklare! Läs mer
    2017-09-21 Björn W svarar Johanna H
    Tack Johanna!
    Det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb och att jag fick förtroendet att vara delaktig vid er första försäljning av en fastighet. Jag hoppas att ni ska få mycket glädje med ert nya boende.
  • Jonny N
    Jonny N skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn var en fantastisk mäklare, ställde upp och försökte lösa alla frågor som vi hade. Rekommenderar gärna honom till andra som går i köp eller säljtankar.
    Kram till dig Björn Läs mer
    2017-08-14 Björn W svarar Jonny N
    Tack Jonny! Jag blir alldeles rörd av det du skriver. Jag hoppas verkligen att du stortrivs i din nya fina lägenhet!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt och trevligt bemötande! Läs mer
    2017-08-14 Björn W svarar Andreas J
    Tack Andreas för förtroendet att förmedla din lägenhet. Jag hoppas även att vi snart ska kunna hitta ditt nya drömboende!
  • Helena H
    Helena H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevlig, hjälpsam och kunnig. Mycket nöjd! Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Helena H
    Stort tack Helena och tack för förtroendet att förmedla ert fina hus!
  • Johan A
    Johan A skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket trevlig och kompetent! Läs mer
  • Karolin Ö
    Karolin Ö skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket duktig och proffsig mäklare som jag gärna anlitar igen Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Karolin Ö
    Tack Karolin. Kul att du är nöjd med mitt jobb. Det var riktigt kul att hjälpa dig med din försäljning och när det blir dags igen så siktar vi mot nya rekord!
    Karolin Ö gillar detta
  • Håkon G
    Håkon G skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Et stort takk til Bjørn for all hjelp.helt topp Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Håkon G
    Tack själv Håkon! Kul att få hjälpa till med en rolig förmedling!
  • Sven-Gunnar W
    Sven-Gunnar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Proffessionel hantering från början till slut Läs mer
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt, smidigt och strukturerat. Vänligt bemötande. Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Väldigt bra. Blev väl mottagen och omhändertagen under hela processen. Fick tydliga och bra förklaringar löpande på vad som hände och hur vi låg till. Kändes väldigt tryggt genom hela affären Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det var ett väldigt proffesionellt bemötande och mycket smidigt rakt igenom! Läs mer
  • Carl C
    Carl C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra bemötande och en hög servicenivå. Ger seriöst intryck. Läs mer
  • Sonja K
    Sonja K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi upplevde Björn som en mycket påläst och kompetent mäklare. Han fanns tillhands när man behövde svar på frågor och kom alltid tillbaka med svar. Bra Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Sonja K
    Tack Sonja för din fina rekommendation och tack för ert förtroende.
  • Anders D
    Anders D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Proffsigt agerat från beskrivning av försäljningsupplägg till genomförd affär. Kontinuerlig uppdatering av aktuell status. Ambitiös och tillgänglig. Bästa rekommendationer!! Läs mer
  • Annika F
    Annika F skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert är mycket professionell och serviceinriktad mäklare. Ett utmärkt bemötande under hela processen, kunnig,pålitlig,tillgänglig och tydlig, jag kommer rekommendera honom till alla. Läs mer
  • Petter L
    Petter L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn har mycket god förmåga att känna efter säljarens behov och anpassa sitt agerande efter detta. Agerar med en professionell trygghet och säkerhet till både säljare, spekulanter och köpare vilket har gjort vår försäljning väldigt smidig med gott resultat för alla parter. Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Petter L
    Tack Petter för dina fina ord och tack för förtroendet att förmedla eran lägenhet! Jag hoppas att ni även trivs i ert nya fina hus!
  • Sven-Erik K
    Sven-Erik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt bemötande och vänlighet. Läs mer
  • Vilhelm S
    Vilhelm S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Inget att anmärka, allt var över förväntan. Läs mer
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Separerade och behövde få två fastigheter sålda under en kortare tidsperiod. Valde då Svensk Fastighetsförmedling Västerås och fastighetsmäklare Robert Olsson.
    Båda försäljningarna gick mycket bra och jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fick genom hela processen från början till slut. Allt gick mycket smidigt. Upplevde Robert som mycket kunnig, kompetent och engagerad.
    Det är en mäklare som man kan lita på och som anstränger sig. Kan verkligen rekommendera denna byrå och mäklare! /Andreas Läs mer
  • Ramona B
    Ramona B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Snabbt och enkelt att sälja lägenheten med Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert Olsson på Svensk Fastighetsförmedling har hanterat vår försäljning utmärkt!
    Med ett lugn och bra bemötande både emot oss som säljande part samt spekulanter har Robert visat att han har ett bra sinne för fastighetsbranschen.
    Robert var väldigt öppen för nya idéer och tog varje steg i försäljningen i tur och ordning och blinkar inte en sekund för att berätta vad han tyckte och tänkte, det uppskattades otroligt utav mig och min sambo.

Med Roberts hjälp fick vi en härlig upplevelse i vår försäljning och skulle med glädje välja Robert när/om det är dags igen.

// Henrik Sjöåsen Porsander. Läs mer
  • Erik A
    Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Inga problem från start till slut.
    Väldigt nöjd. Läs mer
  • Mimmi L
    Mimmi L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är väldigt nöjda med de jobb Robert Ohlsson gjorde i samband med vår försäljning av vår lgh i Västerås. Han var alltid tillgänglig och svarade på alla frågor vi hade. Vi är väldigt nöjda. Läs mer

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås