Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Västerås!

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa? Kontakta oss, vi har koll på Västerås!
Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på Västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade och 2014 slog vi upp portarna på vår nya bobutik på Norra Källgatan 17. Vi kan Västerås!
Idag är vi totalt nio medarbetare i bobutiken, varav en mäklarassistent.

Våra samlade erfarenheter har lett oss fram till ett arbetssätt som innefattar engagemang, nytänkande, omtänksamhet och inte minst affärsmässighet. Det har resulterat i nöjda, trygga och återkommande kunder. Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet (ca 230 butiker) och vi känner till våra områden i detalj. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina bobutik på Norra Källgatan 17, mitt emot Klippans parkering. Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 60 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• Alexandra P
    Alexandra P skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Eftersom jag inte använt mig av mäklare förr var det en helt ny erfarenhet, jag kände mig trygg väldigt fort tack vare Mickaelas personlighet!
    * Glad
    * Trevlig och positiv
    * Kunnig
    Detta gör att jag i framtiden inte kommer tveka att använda mig av mäklare. Läs mer
  • Ulf Robert J
    Ulf Robert J skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn är med sitt personliga lugn engagerad och driven. Han lämnar inga frågor obesvarade och har en förmåga att få samtliga parter att känns sig trygga i en bostadsaffärer. Läs mer
    2018-02-19 Björn W svarar Ulf Robert J
    Tack Robert och tack det förtroende ni har gett mig både med huset och med lägenheten!
  • Eleonor H
    Eleonor H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn var trevlig och förtroendeingivande! Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-02-19 Björn W svarar Eleonor H
    Tack Elenor! Jag hoppas att ni kommer att trivas i er fina lägenhet!
  • Bo F
    Bo F skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket proffsig och trevlig. Jag skall absolut kontakta honom igen om det blir aktuellt. Naturligtvis också rekommendera mina vänner att anlita honom. Läs mer
    2018-02-20 Michel P svarar Bo F
    Tack Bosse! Det var verkligen ett sant nöje att hjälpta till med försäljningen av din lägenhet. På återseende!
  • Lars-Göran L
    Lars-Göran L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag anser att mäklaren skötte försäljningen enligt förväntan på ett bra sätt och informerade löpande om vad som hände i budgivning mm. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra bemötande, lugnt, professionellt, inlyssnande och tydlig. Nåbar. Svarade snabbt. Läs mer
    2018-02-16 Mikaela G svarar Karin S
    Tack Karin för de varma orden! Hoppas ni ska trivas i er nya fina lägenhet. :) Hör av dig om det finns något jag kan hjälpa er med. Vänliga hälsningar Mikaela
  • Anna B
    Anna B skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är nöjda! Försäljningen har gått smidigt och Michel är en väldigt "tillgänglig" mäklare som snabbt svarar! Läs mer
    2018-02-15 Michel P svarar Anna B
    Tack för omdömet Anna och lycka till med nya boendet!
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Har haft en del Mäklare under åren och vi är otroligt nöjda med Mikaela både gällande bemötande samt försäljningspris.
    En glad tjej som är noga och seriös.
    Har bara positiva intryck av henne Läs mer
    2018-02-08 Mikaela G svarar Patrik B
    Åh vad glad jag blir! Det har varit så roligt att lära känna och jobba med er. Nu siktar vi på att hitta er nya drömbostad! :) Varma hälsningar Mikaela
  • Ingergerd P
    Ingergerd P skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela har varit mycket bra att ha att göra med. Lätt att få kontakt med. Snabb återkoppling på frågor och med information.
    Trevlig och positiv som person. Läs mer
    2018-02-05 Mikaela G svarar Ingergerd P
    Tack så mycket! Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med mig och mitt arbete. :) Jag hoppas ni ska trivas i den underbara lägenhet ni köpte! Hjärtliga hälsningar Mikaela
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Proffsig, noggrann och lämnar inget åt slumpen. Bra återkopplingar under hela projektet. Kommer rekommendera Björn Wallberg till alla som vi känner som ska sälja/köpa Läs mer
    2018-02-05 Björn W svarar Susanne B
    Tack Susanne! Och stort tack för ert förtroende med förmedlingen. Det gläder mig att ni är nöjda och att resultatet blev väldigt bra!
  • Carolina M
    Carolina M skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag fick ett fint bemötande och vi kunde pussla in en tid som passade mig då jag inte kunde komma ord. visningstid. Bra information och kontakt under hela processen. Läs mer
    2018-02-05 Mikaela G svarar Carolina M
    Tack Carolina! Jag hoppas du ska trivas i lägenheten. :) Hör av dig om det finns något som jag kan hjälpa dig med. Varma hälsningar Mikaela
  • Jafar B
    Jafar B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Hon verkade väldigt trevligt och kunnig. Läs mer
    2018-01-29 Mikaela G svarar Jafar B
    Tack Jafar! Lycka till med studierna. :) Varma hälsningar Mikaela
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Är mycket nöjda med hur Michel Pettersson hanterat mäklaruppdraget. Genomgående mycket tydlig med vad uppdraget innebar, vad som skulle göras och när, samt mycket bra återkoppling löpande. Läs mer
    2018-02-15 Michel P svarar Mikael J
    Vad kul att höra att ni är nöjda med min insats och att återkopplingarna uppskattades!
  • Rita E
    Rita E skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är mycket nöjda! Han har visat stort intresse och engagemang! Läs mer
    2018-01-29 Björn W svarar Rita E
    Tack Rita, och tack för förtroendet att förmedla er fina lägenheten!
  • Tobias C
    Tobias C skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande genom hela säljprocessen. Som person uppfattar jag Björn som kunnig, ansvarsfull och engagerad. Han var alltid lättillgänglig för olika frågeställningar och gav tillfredställande svar på frågor som uppkom. Mina förväntningar som kund uppfylles och överträffades på samtliga punkter. Läs mer
    2018-01-22 Björn W svarar Tobias C
    Tack för dina fina ord Tobias och tack för förtroendet att förmedla din fina lägenhet! En kul och lyckad förmedling med ett mycket gott resultat.
  • Peter L
    Peter L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    trevlig och proffsig och sakkunnigt möte Läs mer
    2018-01-22 Mikaela G svarar Peter L
    Tack Peter! Jag hoppas du ska trivas i din nya fina lägenhet. :) Vänliga hälsningar Mikaela
  • Per H
    Per H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ett mycket korrekt, vänligt, professionellt och inte minst personligt bemötande. Lugn och förtroendeingivande är andra ord som passar in på Björn. En uppenbarligen duktig förhandlare som trots en stiltje marknad och endast en budgivare lyckades få budgivaren att höja sitt bud, vilket bör ses som en bedrift.
    Jag tycker han uppfyllde mina behov till 100 %
    Rekommenderar honom gärna till andra. Läs mer
    2018-01-22 Björn W svarar Per H
    Tack Per! Efter flera bra visningar men endast ett skambud så lyckades vi tills sist få ihop det! Kul att ni är nöjda och jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus!
  • Per O
    Per O skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt bemötande
    Kunnig Läs mer
    2018-01-19 Björn W svarar Per O
    Tack Per!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Lena E
    Lena E skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert Olsson är professionell, har fokus på affären och var lyhörd för mina önskemål. Allt gick smidigt och jag kände mig i trygga händer genom hela processen. Svensk Fastighetsförmedling i Västerås har ett mycket bra koncept, proffsiga prospekt och annonsering. Fotografen tog otroligt bra och säljande bilder. Jag rekommendera Robert till 110% och skulle absoluttanlita honom igen.0 Läs mer
  • Teodor V
    Teodor V skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    fick ett bra bemötande och hin levde upp till min förväntan till 100% , kommer rekommendera henne till alla jag känner som ska sälja , är riktigt nöjd. Läs mer
    2018-01-17 Mikaela G svarar Teodor V
    Tack för de fina orden Teo! Vad glad jag blir. :) Det var jätteroligt att få lära känna och arbeta med er. Stort lycka till med husköpet! Hjärtliga hälsningar Mikaela
  • Rebecca P
    Rebecca P skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag är super nöjd med Mikaelas jobb. Hon var ett jättebra stöd under hela min säljproses och jag är tacksam för att det blev en snabb affär. Läs mer
    2018-01-06 Mikaela G svarar Rebecca P
    Tack Rebecca! Vad glad jag blir att du är nöjd med försäljningen av bostaden och min insats. ☺️ Hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet! Varma hälsningar Mikaela
  • Karin E
    Karin E skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är mycket nöjda med Björn och Svensk Fast, de har under hela vår process fått oss att känna oss trygga och viktiga. Björn är proffsig med genuint engagemang. Alltid trevlig med glimten i ögat. Läs mer
    2018-01-19 Björn W svarar Karin E
    Stort tack Karin, och tack för ert förtroende! Även i en tung och jobbig marknad så fick vi ihop det till slut!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Positiv, driven, kunnig och hjälpsam. Gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2017-12-21 Mikaela G svarar Daniel H
    Tack så mycket Daniel för de fina orden! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig! Varma hälsningar Mikaela
  • Lars B
    Lars B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mäklaren har gjort ett jätte bra arbete. Jag är super nöjd. Läs mer
    2017-12-07 Mikaela G svarar Lars B
    Tack Lars! Vad roligt att du är nöjd med mig och mitt arbete. :)
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Fredrik Björkell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi var väldigt nöjda med Fredriks bemötande. Han är väldigt professionell och ansvarsfull. Vi rekommenderar varmt honom. Läs mer
    2017-12-05 Fredrik B svarar Sofie A
    Tack Sofie! Jag hoppas att ni ska trivas i er nya fina lägenhet! Hälsa Martin!
  • Birger O
    Birger O skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi rekommenderar Michel med hänsyn till hans professionella arbetssätt.8 Läs mer
    2017-11-28 Michel P svarar Birger O
    Tack Birger för omdömet och lycka till med det nya boendet!
  • Patric D
    Patric D skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Lugn, metodisk, väldigt proffesionell! Läs mer
    2017-11-28 Björn W svarar Patric D
    Tack Patric! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hus!
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Min erfarenhet är att Michel är väldigt kunnig fokuserad effektiv samt har ett trevligt bemötande.Förtroendeingivelse. Vill tacka för all hjälp och stöd Läs mer
    2017-11-23 Michel P svarar Birgitta N
    Tack Birgitta för omdömet. Det var ett långt och trevligt samarbete med gott resultat.
  • Renzo Natale F
    Renzo Natale F skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Stiligt .Gav en professionell intryck ..Duktig Säljare !! Läs mer
    2017-11-22 Michel P svarar Renzo Natale F
    Tack Eva för omdömet! Hoppas ni kommer trivas i nya boendet.
  • Said M
    Said M skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Med Michel var det ett bra möte från första början! Han var tydlig och hjälpsam och kom med förslag och idéer när jag som kunde inte hade den kunskapen som behövdes för att sälja min bostad! Michel var betryggande och ingav en känsla av att vi kommer att uppnå mina mål med att sälja min bostad!

Detta var första gången jag sålde en bostad och Michel gjorde hela processen väldigt enkelt från första mötet till kontraktskrivning!

Jag kommer att använda mig utav Michel i mina framtida affärer! Läs mer
    2017-11-22 Michel P svarar Said M
    Tack Said! Det var ett sant nöje att hjälpa till med din försäljning. På återseende!
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jättebra och trevligt bemötande, besvarade frågor och kommunicerade genom hela processen. Kom med bra idéer och var tillmötesgående med de önskemål vi hade kring försäljningen. Vi är väldigt nöjda med Michel och skulle rekommendera andra att anlita honom som mäklare. Läs mer
    2017-11-20 Michel P svarar Fredrik Ö
    Tack Fredrik! Det var ett sant nöje att samarbeta med er. Hoppas ni ska trivas i det nya boendet!
  • Susan Q
    Susan Q skrev om Fredrik Björkell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Engagerad, kunnig och vägleder genom hela processen. Lyssnade på kunden och föreslog olika lösningar på frågor som uppstod på vägen. Läs mer
    2017-11-21 Fredrik B svarar Susan Q
    Stort tack för de fina orden och förtroendet Susan! Det var ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen.
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bara positiva saker att säga om Björn! Han har varit med under 3 st försäljningar/köp och kommer inte använda någon annan mäklare.

Väldigt personlig och tar sig an uppdraget på stort allvar. Kan varmt rekommendera Björn på Svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2017-11-16 Björn W svarar Madeleine B
    Tack för dina fina ord Madeleine, och tack för det förtroende ni har gett mig! Det har varit en rolig resa, både i mot och medgång med bland annat en rekordförsäljning av lägenheten. Ni är alltid välkomna tillbaka oavsett vad det är!
  • Michelle D
    Michelle D skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Michel hade ett gott bemötande och är en av de bästa mäklarna jag mött under mina tre månaders intensivt letande av bostad. Han var tillmötesgående genom att bland annat ta reda på detaljer som jag frågade om under visningen. Läs mer
    2017-11-06 Michel P svarar Michelle D
    Tack Michelle för omdömet. Det glädjer mig att höra att du är nöjd med min insats!
  • Chadi H
    Chadi H skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har under en längre period kikat efter objekt och under resan träffat ex antal mäklare. Det som vi upplevde med Robert va hur efftektiv han va i situationen. Ringde själv till mig för uppdatering under bud givningen men inte som andra mäklare enbart jaga ett bud.

Han var sammarbetsvillig och därför kunde låsa affären där båda jag och säljaren blev nöjda. Läs mer
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Kanon bemötande. Aktiv i sitt uppdrag och tillgänglig. Läs mer
    2017-11-07 Mikaela G svarar Caroline P
    Tack Caroline! Det var kul att allt gick så smidigt och att vi fick ett högt slutpris. Lycka till med nya huset! :)
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag tycker att han har gjort ett bra intryck och saklig bedömning av mitt objekt. Han tog det till sig och jobbade hårt tills det blev sålt. Det gjorde han bra. Läs mer
    2017-11-06 Michel P svarar Håkan W
    Tack Håkan för de fina orden. Det var ett sant nöje att samarbeta med dig!
  • Johanna  H
    Johanna H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn träffade oss i hemmet, han gav oss en trygghet och förmedlade ett proffsigt intryck! Björn har med tålamod och ett lugn besvarat samtliga av våra frågor. Vi har genom Björn sålt vårt första hus och har under hela processen lärt oss mycket! Vi skulle varmt rekommendera Björn som mäklare! Läs mer
    2017-09-21 Björn W svarar Johanna H
    Tack Johanna!
    Det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb och att jag fick förtroendet att vara delaktig vid er första försäljning av en fastighet. Jag hoppas att ni ska få mycket glädje med ert nya boende.
  • Jonny N
    Jonny N skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn var en fantastisk mäklare, ställde upp och försökte lösa alla frågor som vi hade. Rekommenderar gärna honom till andra som går i köp eller säljtankar.
    Kram till dig Björn Läs mer
    2017-08-14 Björn W svarar Jonny N
    Tack Jonny! Jag blir alldeles rörd av det du skriver. Jag hoppas verkligen att du stortrivs i din nya fina lägenhet!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt och trevligt bemötande! Läs mer
    2017-08-14 Björn W svarar Andreas J
    Tack Andreas för förtroendet att förmedla din lägenhet. Jag hoppas även att vi snart ska kunna hitta ditt nya drömboende!
  • Helena H
    Helena H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevlig, hjälpsam och kunnig. Mycket nöjd! Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Helena H
    Stort tack Helena och tack för förtroendet att förmedla ert fina hus!
  • Johan A
    Johan A skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket trevlig och kompetent! Läs mer
  • Karolin Ö
    Karolin Ö skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket duktig och proffsig mäklare som jag gärna anlitar igen Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Karolin Ö
    Tack Karolin. Kul att du är nöjd med mitt jobb. Det var riktigt kul att hjälpa dig med din försäljning och när det blir dags igen så siktar vi mot nya rekord!
    Karolin Ö gillar detta
  • Håkon G
    Håkon G skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Et stort takk til Bjørn for all hjelp.helt topp Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Håkon G
    Tack själv Håkon! Kul att få hjälpa till med en rolig förmedling!
  • Sven-Gunnar W
    Sven-Gunnar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Proffessionel hantering från början till slut Läs mer
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt, smidigt och strukturerat. Vänligt bemötande. Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Väldigt bra. Blev väl mottagen och omhändertagen under hela processen. Fick tydliga och bra förklaringar löpande på vad som hände och hur vi låg till. Kändes väldigt tryggt genom hela affären Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det var ett väldigt proffesionellt bemötande och mycket smidigt rakt igenom! Läs mer
  • Carl C
    Carl C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra bemötande och en hög servicenivå. Ger seriöst intryck. Läs mer
  • Sonja K
    Sonja K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi upplevde Björn som en mycket påläst och kompetent mäklare. Han fanns tillhands när man behövde svar på frågor och kom alltid tillbaka med svar. Bra Läs mer
    2017-07-20 Björn W svarar Sonja K
    Tack Sonja för din fina rekommendation och tack för ert förtroende.

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås