Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Västerås!

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa? Kontakta oss, vi har koll på Västerås!
Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på Västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade och 2014 slog vi upp portarna på vår nya bobutik på Norra Källgatan 17. Vi kan Västerås!
Idag är vi totalt nio medarbetare i bobutiken, varav en mäklarassistent.

Våra samlade erfarenheter har lett oss fram till ett arbetssätt som innefattar engagemang, nytänkande, omtänksamhet och inte minst affärsmässighet. Det har resulterat i nöjda, trygga och återkommande kunder. Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet (ca 230 butiker) och vi känner till våra områden i detalj. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina bobutik på Norra Källgatan 17, mitt emot Klippans parkering. Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 270 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• 2019-09-13

Kalle J skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Lyhörd, trevlig och hårt jobbande mäklare.Alltid kontaktbar och lyssnade på mina önskemål. Lyckades att under tuffa förhållanden och ett högt mål överträffa mina förväntningar. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-09-09

Staffan T skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    har gjort det man kan begära av en "mäklare" Läs mer
    2019-09-09 Mikaela G svarar Staffan T
    Tack Staffan! Hoppas ni ska trivas i lägenheten! :)
  • Marie H

2019-09-09

Marie H skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt ett fritidshus, och har blivit mycket bra bemött av Robert, noggrann, supertrevlig och servicemindad.
    Han har mer än väl levt upp till mina förväntningar av en mäklare.
    Jag kommer absolut vända mig till SF och Robert om jag i framtiden kommer köpa eller sälja någon fastighet. Läs mer
  • 2019-09-04

Fanny Å skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Har köpte en lägenhet, kände mig väldigt bra bemött av mäklaren. Läs mer
    2019-09-05 Mikaela G svarar Fanny Å
    Tack Fanny! Hoppas du ska trivas i lägenheten! :)
  • 2019-09-04

Martin D skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en lägenhet, en tvåa på 66 kvm. Jag blev väldigt bra bemött av min mäklare. Han var insatt, noggran och gav ett gott första intryck. Trots att han precis hade tagit över försäljningen av lägenheten hade han bra koll på allt. Jag tycker att mäklaren levde upp till förväntningarna. Jag skulle definitivt rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
  • 2019-09-03

Sofie Å skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mäklaren Mikaela Gustavsson har varit mitt fina stöd när jag sålde min bostadsrätt.
    Trevlig, empatisk,tillgänglig.
    Skicklig!
    Jag rekommenderar henne varmt.
    Sofie Å Läs mer
    2019-09-04 Mikaela G svarar Sofie Å
    Vad fin Reco Sofie! Tack då mycket för de fina orden. :) Det har varit fantastiskt kul att få lära känna dig.
  • 2019-09-02

Mats A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag sålde min lägenhet jättenöjd med mäklaren. Mikaela Gustavsson Läs mer
    2019-09-04 Mikaela G svarar Mats A
    Tack Mats för Reco! Roligt att du känner dig nöjd med mig och försäljningen. :)

Tobias O skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte en lägenhet på oxbacken i västerås och fick sjukt bra bemötande och snabba svar sjukt nöjd Läs mer

ANDERS L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi sålde klockargatan 16b och anlitade Robin Tångring, strålande bemötande ,bra uppdateringar, och väldigt flexibel! Kommer garanterat höra av mig till honom igen om det blir aktuellt! Läs mer
  • Christin I

2019-08-30

Christin I skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jesper har skött försäljningen av vår fastighet på ett utmärkt sätt. Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Upplevde att han har respekt för både säljare och köpare. Läs mer
  • Fahlman E

2019-08-29

Fahlman E skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde min lägenhet på Skjutbanegatan 6B.
    Allt gick supersmidigt. Väldigt tydlig och hjälpsam med alla frågor. Väldigt kompetent
    Kan starkt rekommendera Robin! :) Läs mer
    2019-08-29 Robin T svarar Fahlman E
    Tack för den fina rekommendationen Emil! Tack för förtroendet, det var ett nöje att få samarbeta med dig/er. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.

Hör av dig om det är något du funderar över, annars hörs vi när det närmar sig deklaration.

/Robin Tångring
  • 2019-08-24

Lennart H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt Smältverksgatan 56.
    Mycket bra, förklarade bra.
    Höga förväntningar! Han levde upp till dom!
    Allt gick bra! Som jag hade hoppats!😃😃 Läs mer
    2019-09-10 Robin T svarar Lennart H
    Tusen tack för en fin rekommendation Lennart och tack så mycket för att jag fick möjligheten att hjälpa er både som Läge+ då vi inledde vårt samarbete, men även när det kom till en aktiv försäljning.
    Ha det så bra så ses vi vid tillträdet och sen hjälper jag dig med deklarationen efter årsskiftet.
  • Peter W

2019-08-22

Peter W skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag tycker vi hade en god kontakt under hela processen. Mäklaren var mycket lyhörd för mina önskemål och jag är väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-08-23 Mikaela G svarar Peter W
    Vad roligt att du känner dig nöjd med försäljningen! Tack så hemskt mycket för fin reco! :)
  • 2019-08-21

Conrad W skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi träffade Mikaela på en visning och tyckte hon var väldigt genuin och gav ett bra intryck. Det gjorde oss lugna med att hon förmodligen skulle sköta vår försäljning på ett bra sätt, vilket visade sig stämma bra. Hon informerade oss om processen, gav bra tips och lyssnade på våra krav och förslag på ett bra sätt. Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
    2019-08-22 Mikaela G svarar Conrad W
    Tack så mycket Conrad för fin reco! Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med försäljningen och min insats. :)
  • 2019-08-18

Carina N skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Min man och jag har köpt Genuagatan 4 på Östermälarstrand. Vi har blivit väl bemött utav Robin och han har varit trevlig och lätt att få kontakt med. Läs mer
    2019-09-10 Robin T svarar Carina N
    Hej Carina.
    Tack för en fin rekommendation, vi ses vid tillträdet. Har ni några frågor så är ni hjärtligt välkomna att ringa mig på 0707328887.

• 2019-08-14

Barbro S skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket trevligt bemötande. Bra genomgång och information vid kontraktsskrivning. Vi har köpt en bostadsrätt 3 rok på markplan. Vi är väldigt nöjda. Vi fick väldigt bra tips ang. budgivning då vi inte tidigare varit med om detta.

Helhetsintrycket blev utmärkt. Läs mer
    2019-09-10 Robin T svarar Barbro S
    Hej Barbro.
    Va kul att ni haft en bra upplevelse genom hela processen. Tack så mycket för en fin Reco!

• Jenny O

2019-08-08

Jenny O skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde en bostadsrätt i västerås med Robin Tångring svensk fastighetsförmedling som huvudmäklare, mycket nöjd med bemötandet under hela försäljningen! Seriös,ambitiös,flexibel, och aldrig problem att få tag på, kom med många goda råd som tillslut ledde till en försäljning trots lite stiltje på marknaden under semestertider! Mycket nöjd //Anders Läs mer
    2019-08-08 Robin T svarar Jenny O
    Tack Jenny & Anders för er fina rekommendation och era fina ord om mig och mitt arbete, det betyder väldigt mycket för mig. Jag vill tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning av lägenheten. Vill ni ha hjälp med något så är ni alltid välkomna att höra av er till mig på 0707328887, annars ses vi igen vid tillträdet.

Ha det så bra!
  • 2019-08-05

Catarina E skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har fått en mycket bra information av Björn och vi är mycket nöjda!
    Vi har köpt Hedensberg 6 och har nu bett Björn sälja vårt hus. Läs mer
    2019-08-12 Björn W svarar Catarina E
    Tack Catarina för att ni som köpare är nöjda med mitt jobb, och även att jag får förtroendet att nu förmedla ert radhus!
  • 2019-07-28

Per L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt nyare enplansvilla. Björn är profetionell o kunnig. Sympatisk o trevlig. Ger ett lugnt intryck. Informerar och återkopplar ofta. Lättillgänglig. Vi diskuterade även öppet våra förväntningar med Björn och han levde upp till dem.
    Jag kan varmt rekommendera Björn till andra, både köpare o säljare.
    Per Larsen Läs mer
    2019-08-12 Björn W svarar Per L
    Tack för ert förtroende i förmedlingen Per! En förmedling som innehöll det mesta och som slutade med ett gott resultat!
  • Sören F

2019-07-12

Sören F skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt villa.Vår mäklare uppfyllde på alla sätt det vi förväntade oss med råge. Läs mer
    2019-08-12 Björn W svarar Sören F
    Tack för eran Reco Sören och Ulla-Carin! En rolig förmedling med ett gott resultat. Det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb!
  • 2019-07-10

Joel B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket nöjda. Proffsigt och bra bemötande! Läs mer
    2019-07-12 Mikaela G svarar Joel B
    Tack för reco! :) Jättekul att ni känner er nöjda med mig och köpet av bostaden!
  • 2019-07-05

Sanam N skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Hej,

Björn’s remarkably trustworthiness was a great point for us a first home buyers.

Sanam Läs mer
    2019-08-12 Björn W svarar Sanam N
    Hi Sanam!
    Thanks for your reply and kind words! I´ll hope you will enjoy your new home!
  • 2019-07-03

Nawzat A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte ett hus
    Trevligt mäklare kändes skönt upplevelse Läs mer
    2019-07-04 Mikaela G svarar Nawzat A
    Tack! Vad roligt att ni känner er nöjda med köpet av huset och mig som mäklare! :)
  • 2019-06-30

Arne Vilhelm H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt villa. Positiv mäklare. Nådde nästan min förhoppning om
    Försäljningspris. Mycket proffsig mäklare. Läs mer
    2019-07-01 Björn W svarar Arne Vilhelm H
    Tack så mycket Arne!
    Slutresultatet blev att vi fick absolut bäst betalt för bostaden och väldigt nöjda köpare.
  • 2019-06-30

Victor P skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt bostadsrätt. Mycket proffesionelt bemötande. Läs mer
    2019-07-01 Björn W svarar Victor P
    Tack så mycket Victor!
    Efter lite trevande med budgivare som hoppade av så blev slutresultatet väldigt bra!
  • 2019-06-28

Scanvac Control Aktiebolag skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Försäljning av villa.
    Utmärkt bemötande.
    Högsta möjliga betyg. Läs mer
    2019-07-01 Björn W svarar Scanvac Control Aktiebolag
    Tack så mycket för förtroendet till uppdraget!
    En lyckad och väldigt roligt förmedling med ett gott resultat.
  • Lars-Gösta H

2019-06-26

Lars-Gösta H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Engagagerad säljare som skötte sitt jobb väl. Skulle gärna nyttja honom vid nästa affär. mvh Lars-Gösta Läs mer
    2019-08-07 Robin T svarar Lars-Gösta H
    Tack för rekommendationen Lars-Gösta!

• Simon A

2019-06-26

Simon A skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag och min sambo köpte ett radhus vilket var vårt första bostadsköp.
    Vi kan nu i efterhand inte tänka oss en bättre upplevelse med en mäklare. Björn var snabb på att svara, det fanns inga dumma frågor, han var väldigt lugn och förklarade allting glasklart.

Vi kände oss så säkra genom hela köpet och rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2019-07-01 Björn W svarar Simon A
    Tack Simon!
    Det är kul att få vara en del av ert första bostadsköp. Jag hoppas att ni kommer att trivas i många år framöver!
  • 2019-06-25

Birgit B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Har köpt ett fritidshus genom Mikaela Gustavsson, mycket trevlig mäklare som hjälpt till på alla tänkbara sätt.
    Rekommenderar henne varmt som mäklare! Läs mer
    2019-06-26 Mikaela G svarar Birgit B
    Tack Birgit! :) Njut av ert fina smultronställe!
  • 2019-06-24

Mattias R skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt ett radhus i form av bostadsrätt.
    Mäklare positiv, tydlig och hjälpsam. Något hetsig och påskyndande i affären. Uppskattas inte när det berör familj och ens livsförändring. Läs mer
    2019-08-07 Robin T svarar Mattias R
    Hej Mattias!

Tack för återkopplingen. Tråkigt att du/ni upplevde det som stressigt att genomföra affären. Bostadsköp tenderar att gå väldigt fort från att man har ett vinnande bud tills att kontraktet skrivs. Vi ses vid tillträdet så önskar jag er en trevlig sommar!

• 2019-06-19

Vid köp av fritidshus med hjälp av Mikaela, har vi fått mycket fin hjälp med visning och köpet!
    Trevlig och personlig mäklare! Läs mer
    2019-06-26 Mikaela G svarar Birgit B
    Tack Birgit! :) Njut av ert fina smultronställe!
  • 2019-06-03

Lars L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt bostadsrätt i Västerås.
    Nygatan 14.
    Mäklaren var korrekt och kunnig.
    Våra förväntningar var höga och infriades av mäklaren.
    Hela affären genomfördes på ett mycket betryggande sätt.
    Mäklaren gick igenom alla dokument på ett pedagogiskt sätt.

Margit och Lars Lundgreen Läs mer
    2019-07-01 Björn W svarar Lars L
    Tack Margit och Lars! Kul att ni är nöjda med ert köp och med mitt jobb. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet!
  • Raymond N

2019-06-03

Raymond N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har fått hjälp av Mikaela att sälja en lägenhet på Malmaberg. Har under hela processen känt en stor trygghet då vi haft bra och smidig kontakt både via sms och telefon. Det känns mycket viktigt då jag inte bor på orten, har hon även löst att vi kunnat ordna vissa saker på distans. Rekommenderar verkligen Mikaela för dig som vill sälja eller köpa bostad! Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Raymond N
    Tack så hemskt mycket Raymond. Vilken fin reco! :)
  • 2019-06-01

Mikael W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har just köpt vårat första hus och som alltid när det är första gången man gör något så finns det en viss oro. När vi träffade Robin på visningen så kände vi att här kan inget gå fel, Robin med sin medvetna närvaro lotsade oss lugnt och pedagogisk igen hela köpet. Vi kan starkt rekommendera Robin som er mäklare.
    /M och G. Läs mer
    2019-08-07 Robin T svarar Mikael W
    Hej Mikael!
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Jag hoppas och tror att ni kommer att stortrivas i ert nya hus.

• 2019-05-31

Thomas P skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela var otroligt trevlig och hjälpsam då detta var min första boendeaffär så jag är jättenöjd 🙂 Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Thomas P
    Tack för reco Thomas! Hoppas att du ska trivas i lägenheten. :)
  • 2019-05-31

Thomas G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    sålt en 3:a i Västerås, mycket trevlig och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Thomas G
    Tack för reco Thomas! Hoppas ni ska trivas i nya huset. :)
  • 2019-05-30

Tova K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Har sålt bostadsrätt ett parhus. Den bästa mäklaren jag träffat på och som jag varmt rekommenderar. Mycket professionell, med genuint förståelse för köpare och säljare. Lyhörd och engagerad. Högsta betyg. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Tova K
    Wow vad fint Tova! Tack så mycket för de superfina orden. De ska jag bära med mig. :)
  • 2019-05-29

Elvira J skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    - köpt ett bostadsrättsradhus på Gäddeholm.
    - Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Väldigt trevlig atmosfär på visningen. Mäklaren spred positiv energi. Mäklaren svarade på frågor utan att vara påträngande. Vi fick gå runt och kolla i lugn och ro och mäklaren fanns som stöd och hjälp, precis som man vill.

- sammanfattningsvis, Mikaela var otroligt professionell och vi kände oss trygga som köpare. När vi ska sälja i framtiden kommer vi anlita henne. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Elvira J
    Oj vilken fin vilken reco! Tack så hemskt mycket. :)
  • 2019-05-29

Anita B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Försäljning av villa.

Hade inga förväntningar på "mäkleriet"; möjligen formellt och affärsmässigt.

Men Mikaela Gustafsson sprängde alla gränser! Vilken rar, trevligt personlig, effektiv och smidigt arbetande person! Vi kände oss som ett sammansvetsat arbetslag från allra första kontakten.

Vi skickade intresseanmälan om försäljning till 15 av Västerås mäklare. Hon var den som snabbt som ögat tog kontakt med oss ... och saken var klar.

Vi ger Mikaela högsta betyg och rekommenderar henne till alla. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Anita B
    Vad fint skrivet av er och tack så hemskt mycket för de fina orden! Det har vart ett sant nöje att lära känna er och jag hoppas vi kommer ses många gånger här framöver. :)
  • 2019-05-29

Samuel J skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt villa. Mäklaren skötte sitt jobb utmärkt. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Samuel J
    Tack för reco! :) Önskar er all lycka till med nya boendet!
  • CHRISTER L

2019-05-23

CHRISTER L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Väl genomfört arbete. Björn var tålmodig och lyssnade på vad våra funderingar var och hjälpte oss att ta reda på om det här var rätt hus för oss. Läs mer
    2019-05-27 Björn W svarar CHRISTER L
    Tack så mycket Christer!
    Det gläder mig att ni är nöjda och jag är övertygad om att ni kommer att trivas jättebra i ert nya fina hus!
  • 2019-05-22

Anna H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har sålt vår villa i hökåsen, Västerås. Mäklaren har varit otroligt professionell hela vägen. Hållt oss uppdaterade och varit lyhörd för våra önskemål. Han har visat stort engagemang och alltid tagit sig tid för våra samtal och möten trots obekväma arbetstider. Jag hade ganska höga förväntningar på vad en mäklares arbete skulle vara men detta var ändå över all förväntan. Jag skulle absolut rekommendera svensk fastighetsföemedling och Robin Tångring till andra som ska sälja. Läs mer
    2019-08-07 Robin T svarar Anna H
    Hej Anna!

Tack för den värmande rekommendationen. Det var ett stort nöje att få hjälpa er med försäljningen och jag tackar ödmjukast för förtroendet.

• 2019-05-22

Magnus W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt vårt hus. Över förväntan och bra kontakt genom hela försäljningen. rekommenderas! Läs mer
    2019-08-07 Robin T svarar Magnus W
    Tack för rekommendationen Magnus!
  • Kalle H

2019-05-22

Kalle H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin sålde vår villa. Från första stunden kändes allt rätt. Robin skötte vår försäljning med stort engagemang och driv och gav ett otroligt seriöst intryck på oss. Vi kände oss helt trygga genom hela affären. Läs mer
    2019-08-07 Robin T svarar Kalle H
    Hej Kalle!
    Tack för att du tog dig tid att skriva om mig. Det var ett stort nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses vid tillträdet.

Ha det gott!

• 2019-05-20

Kreshnik K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt bostadsrätt

Bra bemötande ifrån start, noggrann och förklara vid pappersskrivande vilket jag som kund uppskattade mycket!

Tumme upp!👍🏻 Läs mer
    2019-05-27 Björn W svarar Kreshnik K
    Tack för din rekommendation Kreshnik. Det gläder mig att du som köpare är nöjd med mitt jobb!
    Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • S�ren H

2019-05-20

S�ren H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin sålde vår 3a på Norra Floragatan och han har på ett föredömligt sätt skött affären! Vi är mycket nöjda med kontakten och sättet han följde våra önskemål. Var rädd om honom! Läs mer
    2019-08-07 Robin T svarar S�ren H
    Hej Sören!

Tack för de fina orden. Jag tackar ödmjukast för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten.

• 2019-05-18

Harry B skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin var saklig och trevlig gav ett mkt bra intryck kan verkligen rek honom tack Robin Läs mer
    2019-08-07 Robin T svarar Harry B
    Tack för rekommendationen Harry!

• Janet W

2019-05-18

Janet W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi sålde vårt hus. Robin gav ett ärligt och proffsigt intryck direkt från början. Tillgänglig för oss 24/7 utan problem. Försäljningen gick jättebra och Robin använde sin erfarenhet och kunskap för att ge oss tips och råd efter vägen. Efter huset var sålt trodde vi att han skulle hjälpa oss att hitta eget boende men inte ett ord eller tips om kommande hus har vi hört från honom. Känslan om att vi blev övergivna kom som en överraskning då vi nu stod utan nytt boende. Läs mer
    2019-08-07 Robin T svarar Janet W
    Hej Janet!
    Tack för rekommendationen och de fina orden du skrivit om mig och mitt arbete, det betyder väldigt mycket för mig. Efter kontraktsskrivningen fick jag information om att ni redan hittat det ni sökte. Här måste det ha skett ett missförstånd, något som jag verkligen ber ursäkt för.

Är det något ni behöver hjälp med nu eller i framtiden så finns jag tillgänglig och ni når mig på 0707328887 annars hörs vi av när vi närmar oss deklarationen.

Ha det så bra.

• 2019-05-16

Sam E skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    jag tycker du är proffs på sälja bostad och väldig trevlig person.
    Mvh Sam Läs mer
    2019-05-27 Björn W svarar Sam E
    Tack så mycket Sam!
    Jag hoppas att du kommer få mycket glädje av din nya lägenhet!
  • Marie H

2019-05-13

Marie H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    VI har sålt en villa på mycket kort tid.
    Med hjälp av Mikaela Gustavsson fick vi ett snabbt förlopp av vår affär med utmärkt service och bemötande av en kunnig och glad mäklare.
    Våra förväntningar överträffades helt klart både vad gäller tid och slutpris. Där det visade sig att Mikaela hade fullständigt rätt.
    Mikaela fanns tillgänglig för oss hela vägen och gav oss god vägledning trots en stressig situation.
    VI kan varmt rekommendera henne och skulle gärna vända oss till henne igen för hjälp. Läs mer
    2019-05-16 Mikaela G svarar Marie H
    Tack så hemskt mycket! Värmer otroligt att ni känner er nöjda med mig och min arbetsinsats! :)

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås