Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Västerås!

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa? Kontakta oss, vi har koll på Västerås!
Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på Västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade och 2014 slog vi upp portarna på vår nya bobutik på Norra Källgatan 17. Vi kan Västerås!
Idag är vi totalt nio medarbetare i bobutiken, varav en mäklarassistent.

Våra samlade erfarenheter har lett oss fram till ett arbetssätt som innefattar engagemang, nytänkande, omtänksamhet och inte minst affärsmässighet. Det har resulterat i nöjda, trygga och återkommande kunder. Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet (ca 230 butiker) och vi känner till våra områden i detalj. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina bobutik på Norra Källgatan 17, mitt emot Klippans parkering. Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 206 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• 2019-11-18

Gustav E skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    sålde en lägenhet, hade inte kunnat finna en bättre mäklare för uppgiften, både trevlig och väldigt hög arbetsmoral ledde till en lyckad försäljning! Läs mer
    2019-11-20 Robin T svarar Gustav E
    Hej Gustav!
    Tack för dessa fina ord du skriver om mig och mitt arbete. Jag tackar ödmjukast för att jag fick ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Ni är alltid välkomna att ringa mig om det dyker upp några frågor, annars ses vi på tillträdesdagen.
    Ha det bra så länge!
  • 2019-11-11

Casper S skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det gick lätt och smidigt till. Läs mer
    2019-11-20 Robin T svarar Casper S
    Hej Casper.
    Tack för att du tog dig tid att skriva lite om hur du upplevde affären. Det är kul att höra att ditt första lägenhetsköp kändes lätt och smidigt. Har du några frågor så är du välkommen att ringa mig på 0707328887, annars ses vi vid tillträdet.
  • 2019-11-09

Gabriella S skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt hus
    Proffsigt och ödmjukt bemötande Läs mer
  • Anneli Å

2019-11-08

Anneli Å skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag kan varmt rekommendera Robert Olsson som mäklare! En trygg resa från värdering till tecknade av köpekontrakt. Stor hjälp och vägledning när det gäller kontakt och upprättande av Godmanskap, som är en snårig byråkrati. Mina varmaste rekommendationer för en trygg fastighetsaffär. Läs mer
  • 2019-11-04

Tova Helena K skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Hjälpte oss att hitta en villa i det område vi önskade efter vi sålt vår gamla bostad. En mäklarfirman med både hjärta och hjärna som förstår kunden behov. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-01

Michelle W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jättetrevlig mäklare som fick mig att känna mig trygg under hela processen. Nöjd! Läs mer
    2019-11-20 Robin T svarar Michelle W
    Hej Michelle!
    Va kul att du känner dig nöjd med mitt arbete. Det var jätteroligt att få möjligheten att hjälpa dig med att förmedla din fina lägenhet.
    Ha det bra så länge så ses vi vid tillträdet.
  • 2019-11-01

Oskar H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Väldig trevlig, hjälpsam, kunnig av sitt jobb, Läs mer
    2019-11-18 Robin T svarar Oskar H
    Hej Oskar.
    Tack för att du tog dig tid att skriva något om mig, det tackar jag ödmjukast för. Vi ses vid tillträdet!

• 2019-10-29

Johnny E skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Har sålt både radhus och en tvårumslägenhet med ett par års mellanrum genom samma mäklare. Väldigt bra bemötande och man känner sig omhändertagen. Fortlöpande uppdateringar om hur det går med försäljningen. Har bara positivt att säga och kommer självklart att anlita samma mäklare i framtiden om det blir aktuellt att sälja igen. Läs mer
  • 2019-10-29

Kent W skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    En mäklare som jag fick uppfattningen om var mån om både säljare och köpare och var mer jordnära än många jag haft kontakt med. En man kan bolla frågor med. Läs mer
  • 2019-10-27

Ingegerd Britt-Mari W skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn Wallverg har varit mkt tillmötesgående och det har varit lätt att få kontakt med honom då han alltid hört av sig om han inte kunnat svara på en gång. Allt har fungerat med alla papper och olika kontakter. Vid. visningen av. vårt hus kom han i god tid och allt fungerade mkt bra med återkoppling till oss som säljare.av ett hus. Vi fick betydligt mer för huset än vi kunnat ana. Vi är mkt mkt nöjda med allt och vill gärna rekommendera Björn som den bäste!
    Med vänlig hälsning, Ingegerd Walfridsson Läs mer
  • 2019-10-26

Ulrika S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde min bostadsrätt med denna underbara man som hjälp och han är helt fantastisk!
    Jag fick mycket mer för min bostad än vad jag någonsin hoppats för.
    Robert är BÄSTA!!! Läs mer
    2019-10-30 Robert O svarar Ulrika S
    Stort tack för dina fina ord Ulrika! Roligt att läsa att du är nöjd med försäljningen och min hjälp! Vi ses nästa år för deklarationen! Ha en fortsatt bra dag! Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-26

Eva Kristina P skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Kaserngatan 143 Västerås

I början bra.

Efterhand blev de sämre.

Förväntningar var att få hjälp, men de blev inte så.

Jag tycker de besvarade frågorna säger allt. Läs mer
  • 2019-10-25

Kristina M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Försäljningen av vår bostadsrätt gick smidigt och Björn har varit proffsig från början till slut, väldigt pedagogisk i alla kontakter och lyhörd för oss som säljare. Rekommenderas varmt. Läs mer

Thomas W skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    ...............................................
    ....

..... Läs mer

Carina A skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt en villa. Mycket fint bemötande av mäklaren. Tog sig tid. Lugn och saklig. Höll oss hela tiden uppdaterade med information under försäljningsprocessen. Ingav trygghet. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-24

Roger Bjarne B skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpte min drömtomt med hjälp av Björn allt funkade perfekt Läs mer
    2019-11-21 Björn W svarar Roger Bjarne B
    Tack Roger! Det ska bli spännande att se hur det blir när huset kommer på plats!
  • 2019-10-23

Camilla B skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte en lägenhet, två rum och kök. Mäklaren var väldigt trevlig, och kom ihåg mej från tidigare visningar av andra lägenheter. Han var lätt att få tag på per telefon. En kompetent och noggrann mäklare! Läs mer
    2019-11-21 Björn W svarar Camilla B
    Tack för ditt omdöme Camilla! Jag hoppas att du trivs i din fina lägenhet.

Helena J skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn hjälpte oss att sälja vårt radhus. Kunde inte fått en bättre och proffsigare mäklare. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-10-29 Björn W svarar Helena J
    Tack Helena! En roligt och smidig försäljning och ett väldigt bra resultat med en lång och svettig väntan på villkor som skulle uppfyllas, men tillslut gick vi i mål!
  • Andréas H

2019-10-23

Andréas H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra och proffsigt bemötande. God tillgänglighet. Läs mer
    2019-10-29 Björn W svarar Andréas H
    Tack Andreas! En snabb förmedling där vi lyckades lösa det med tillträdesdelen!

Peter B skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde en bostadsrätt. Vi kunde inte vara mer nöjda över hur bra vår mäklare tog hand om oss och vår försäljning. Läs mer
    2019-10-29 Björn W svarar Peter B
    Tack Peter! Det blev en lyckad försäljning trotts en lite trevande start.
  • 2019-10-23

Christer L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte ett småhus där Björn var mäklare. Vi tog in offerter från flera olika mäklare när det sedan var dags för oss att sälja våran lägenhet, men Björn var det naturliga valet.

Han var proffsig i alla interaktioner oavsett om det var på visning, på kontoret eller när vi sprang på varandra på stan.

Han är trygg och kunnig och hjälpte oss att förstå processen och såg till att hålla oss ständigt uppdaterade under budgivning. Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-10-29 Björn W svarar Christer L
    Tack för din fina rekommendation Christer! Det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb både som köpare och säljare!
    Jag hoppas att ni trivs i ert nya fina hus!
  • Emil N

2019-10-21

Emil N skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Engagerad och fantastisk person! Stort tack för all den tid han lagt ned. Läs mer
    2019-10-21 Robert O svarar Emil N
    Hej Emil! Tack för dina fina ord och stort lycka till i Stockholm!
  • 2019-10-20

Stefan T skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde en bostadsrätt. Robin var lyhörd, påläst och tydlig genom hela processen. Vi var supernöjda med bemötandet! Läs mer
    2019-11-12 Robin T svarar Stefan T
    Hej Stefan!
    Jättekul att ni är nöjda med hela processen. Det har varit superkul att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Vi startade upp allt i ett tidigt skede som Läge+ och övergick sedan till aktiv försäljning vilket blev väldigt lyckat. Om ni har några funderingar över det ni bygger och behöver nå hjälp så är ni alltid välkomna att kontakta mig.
    Ha det bra!
  • 2019-10-20

Kennet L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt och bra bemötande. Service-minded. Snabb handläggning. Läs mer
    2019-10-29 Robert O svarar Kennet L
    Tack Kennet för att du har tagit dig tid och recenserat mitt arbete och roligt att se att du är nöjd med utförandet! Kolla mailen vid tillfälle, jag har gett förslag på tid för deklaration! Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • Pervz M

2019-10-20

Pervz M skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Tack för en smidig affär! Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-29 Robert O svarar Pervz M
    Tack för din rekommendation, det är bara att du hör av dig om du har några funderingar framöver. Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-18

Jennifer Xantippa Helena F skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte en lägenhet på blåsbo, Västerås. Vi blev bemötta med en fin ödmjukhet och ett neutralt förhållningssätt. Vi uppskattade verkligen mäklaren och kommer garanterat kontakta henne om vi någon gång skulle behöva sälja/köpa igen. Kändes inte som att hon försökte sälja till dyraste pris, utan snarare till rätt köpare. Ovanligt att möta en sådan trevlig och genuint äkta mäklare som verkade för allas bästa som var involverade i affären. Läs mer
    2019-10-25 Ingrid Gjellan svarar Jennifer Xantippa Helena F
    Jennifer, jag blir alldeles rörd av dina fina ord! Vad glad jag blir att ni har upplevt processen så positiv. Det har varit ett nöje att få vara en del i köpet av ert drömboende och jag hoppas verkligen att du och familjen trivs i er fina lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid

Sofia L skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin Tångring är en helt fantastisk mäklare. Ett proffs som vet exakt hur man handlar med bostäder. Robin sålde oss ett hus och på den vägen fick han även bli den som sålde våran Etage lägenhet vilket vi är otroligt nöjda med. Robin har varit snabb på att återkoppla och har under hela processens gång hållt oss väl informerade om nästa steg. Rekommenderar verkligen Robin och hans team på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-08 Robin T svarar Sofia L
    Hej Sofia.
    Tusen tack för dessa fantastiska ord om mig och mitt arbete. Det värmer verkligen och uppskattas otroligt mycket. Jag tackar ödmjukast för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Sen hoppas jag att ni kommer att stortrivas i det nya huset.
    Tack så mycket för rekommendationen.
  • 2019-10-18

Michael K skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt en lägenhet,vart väldigt bra bemött av mäklaren och bra bemötande vid budgivningen. Totala bemötandet av mäklaren suveränt. Läs mer
    2019-10-18 Ingrid Gjellan svarar Michael K
    Tusen tack för er fina rekommendation! Det värmer att ni har upplevt processen så positiv. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya, fina lägenhet! Vi ses igen på tillträdesdagen. Varma hälsningar, Ingrid
  • 2019-10-18

Mattias E skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte hus genom Robin, han skötte allting jätte bra och vi kommer rekommendera honom i framtiden. Läs mer
    2019-11-08 Robin T svarar Mattias E
    Hej Mattias!
    Tack för att du/ni tog er tid att skriva. Va roligt att ni uppskattar mitt arbete och det uppskattas enormt att ni kommer att rekommendera mig till andra.
    Ha det bra!

• 2019-10-18

Inez Birgitta B skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    A summer cottage. Treated in a professional way. The broker explained matters and the process and toke care of practicalities. Robert Olsson Exceeded expectations. Läs mer
    2019-10-21 Robert O svarar Inez Birgitta B
    Thank you for taking your time and write a recommendation after our collaboration! It was a pleasure to be of service and the beautiful cottage now has a new happy owner!
  • 2019-10-18

Annelie B skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin hjälpte oss att sälja vårt radhus, och har genom hela processen varit oerhört tillmötesgående, informativ och profesionell! Jag kan verkligen rekommendera honom då han gjorde ett strålande jobb. Läs mer
    2019-11-06 Robin T svarar Annelie B
    Hej Annelie!
    Jätteroligt att höra att ni uppskattar mitt arbete och tusen tack för rekommendationen. Jag tackar ödmjukast för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert radhus. Vi ses vid tillträdet.

Niklas H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag sålde min bostadsrätt och affären gick väldigt smidigt! Läs mer
    2019-11-04 Robin T svarar Niklas H
    Hej Niklas.
    Va skönt att höra att du uppskattade smidigheten i affären. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet.

Johan M skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Saklig och proffsig, förtroendeingivande och förstående för våra behov som säljare men även som framtida köpare eftersom vi även letade ny bostad. Läs mer
    2019-10-30 Robin T svarar Johan M
    Hej Johan!
    Tack för att du/ni tog er tid att skriva lite om mig. Va roligt att ni uppskattar mitt arbete. Jag tackar ödmjukast för att jag fick förtroendet till att hjälpa er och är det något annat ni behöver hjälp med så är ni alltid välkomna att höra av er till mig.
  • JIMI T

2019-10-07

JIMI T skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Exceptionellt!
    Jag behövde en övernattningslägenhet i Västerås, varpå Ingrid skyndsamt och professionellt löste hela processen. Tack! Läs mer
  • 2019-10-04

Robin har på ett tryggt och säkert sätt hjälpt oss med försäljningen av vårt radhus. Han har funnits där under hela processen, guidat, svarat på frågor och hållit oss uppdaterade. Vi kan verkligen rekommendera Robin! Läs mer
    2019-10-15 Robin T svarar Annelie B
    Tack för en jättefin rekommendation Annelie.

• Lars S

2019-10-03

Lars S skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde ett radhus. Under hela processen har mäklaren varit tydlig, transparent och vänlig. Våra högt ställda förväntningar inte bara infriades, de överträffade med råge.
    Vi kommer anlita honom igen, om vi ska sälja en bostad i framtiden. Det är det bästa betyg och rekommendation vi kan ge! Läs mer
    2019-10-03 Robin T svarar Lars S
    Hej Lars!
    Jag tackar ödmjukast för att ni tog er tid att skriva en sån fin rekommendation. Jag vill även tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus där vi inledde vårt samarbete i ett tidigt skede som Läge+. Om det dyker upp några frågor så är ni alltid välkomna att ringa mig på 0707328887, annars ses vi på tillträdesdagen.
  • 2019-09-21

Angéla Ö skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Snabb och bra försäljning bra mäklare
    rekommenderas. Läs mer
    2019-09-26 Robert O svarar Angéla Ö
    Tack Angéla för din rekommendation! Hälsa Anders så gott och lycka till på era husvisningar som ni ska på! Ring om ni vill bolla lite tankar kring husen med mig förstås!
  • 2019-09-18

Sandra L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Lugn, samlad, erfaren mäklare som levererar mer en vad man kan vänta sig!
    Jag rekommenderar Björn till vänner och kompisar redan nu. Läs mer
    2019-09-30 Björn W svarar Sandra L
    Tack Sandra! och stort tack för förtroendet med att förmedla din lägenhet!
  • Karen H

2019-09-18

Karen H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin hjälpte oss att sälja lägenheten på Malmaberg (4:a). Allting gick snabbt och enkelt tack vare Robin. Läs mer
    2019-09-18 Robin T svarar Karen H
    Tack för att ni tog er tid att svara på reco. Jag vill även tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Är det något ni funderar på så är ni alltid välkomna att höra av er till mig, annars hörs vi efter årsskiftet när det är dags för deklaration.
  • 2019-09-13

Kalle J skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Lyhörd, trevlig och hårt jobbande mäklare.Alltid kontaktbar och lyssnade på mina önskemål. Lyckades att under tuffa förhållanden och ett högt mål överträffa mina förväntningar. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-09-16 Robin T svarar Kalle J
    Tack för den fina rekommendationen Kalle! Vi ses på tillträdet, dyker det upp några frågetecken så kan du alltid ringa mig:)

Ha det gott!
  • Marie H

2019-09-09

Marie H skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt ett fritidshus, och har blivit mycket bra bemött av Robert, noggrann, supertrevlig och servicemindad.
    Han har mer än väl levt upp till mina förväntningar av en mäklare.
    Jag kommer absolut vända mig till SF och Robert om jag i framtiden kommer köpa eller sälja någon fastighet. Läs mer
    2019-09-26 Robert O svarar Marie H
    Vad roligt att höra, tack för dina fina ord Marie! Stort lycka till med ditt nya fritidshus! Jag ser fram emot att komma ut och titta igen när dina idéer har blivit förverkligade. Mvh Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-09-04

Martin D skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en lägenhet, en tvåa på 66 kvm. Jag blev väldigt bra bemött av min mäklare. Han var insatt, noggran och gav ett gott första intryck. Trots att han precis hade tagit över försäljningen av lägenheten hade han bra koll på allt. Jag tycker att mäklaren levde upp till förväntningarna. Jag skulle definitivt rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2019-10-03 Jesper Erkers svarar Martin D
    Hej Martin! Tack så mycket för dom fina orden. Jätteroligt att du är nöjd med köpet av din lägenhet, hoppas att du kommer trivas! Vill du ha en värdering av lägenheten i framtiden är det bara att höra av dig!
  • 2019-09-02

Tobias O skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte en lägenhet på oxbacken i västerås och fick sjukt bra bemötande och snabba svar sjukt nöjd Läs mer
    2019-10-03 Jesper Erkers svarar Tobias O
    Hej Tobias! Jätteroligt att höra att du är nöjd med köpet av din bostad. Det är bara att höra av dig om du vill ha en värdering i framtiden av din lägenhet.
  • 2019-09-02

ANDERS L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi sålde klockargatan 16b och anlitade Robin Tångring, strålande bemötande ,bra uppdateringar, och väldigt flexibel! Kommer garanterat höra av mig till honom igen om det blir aktuellt! Läs mer
  • Christin I

2019-08-30

Christin I skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jesper har skött försäljningen av vår fastighet på ett utmärkt sätt. Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Upplevde att han har respekt för både säljare och köpare. Läs mer
  • Fahlman E

2019-08-29

Fahlman E skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde min lägenhet på Skjutbanegatan 6B.
    Allt gick supersmidigt. Väldigt tydlig och hjälpsam med alla frågor. Väldigt kompetent
    Kan starkt rekommendera Robin! :) Läs mer
    2019-08-29 Robin T svarar Fahlman E
    Tack för den fina rekommendationen Emil! Tack för förtroendet, det var ett nöje att få samarbeta med dig/er. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.

Hör av dig om det är något du funderar över, annars hörs vi när det närmar sig deklaration.

/Robin Tångring
  • 2019-08-24

Lennart H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt Smältverksgatan 56.
    Mycket bra, förklarade bra.
    Höga förväntningar! Han levde upp till dom!
    Allt gick bra! Som jag hade hoppats!😃😃 Läs mer
    2019-09-10 Robin T svarar Lennart H
    Tusen tack för en fin rekommendation Lennart och tack så mycket för att jag fick möjligheten att hjälpa er både som Läge+ då vi inledde vårt samarbete, men även när det kom till en aktiv försäljning.
    Ha det så bra så ses vi vid tillträdet och sen hjälper jag dig med deklarationen efter årsskiftet.
  • 2019-08-18

Carina N skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Min man och jag har köpt Genuagatan 4 på Östermälarstrand. Vi har blivit väl bemött utav Robin och han har varit trevlig och lätt att få kontakt med. Läs mer
    2019-09-10 Robin T svarar Carina N
    Hej Carina.
    Tack för en fin rekommendation, vi ses vid tillträdet. Har ni några frågor så är ni hjärtligt välkomna att ringa mig på 0707328887.

• 2019-08-14

Barbro S skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket trevligt bemötande. Bra genomgång och information vid kontraktsskrivning. Vi har köpt en bostadsrätt 3 rok på markplan. Vi är väldigt nöjda. Vi fick väldigt bra tips ang. budgivning då vi inte tidigare varit med om detta.

Helhetsintrycket blev utmärkt. Läs mer
    2019-09-10 Robin T svarar Barbro S
    Hej Barbro.
    Va kul att ni haft en bra upplevelse genom hela processen. Tack så mycket för en fin Reco!

• Jenny O

2019-08-08

Jenny O skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde en bostadsrätt i västerås med Robin Tångring svensk fastighetsförmedling som huvudmäklare, mycket nöjd med bemötandet under hela försäljningen! Seriös,ambitiös,flexibel, och aldrig problem att få tag på, kom med många goda råd som tillslut ledde till en försäljning trots lite stiltje på marknaden under semestertider! Mycket nöjd //Anders Läs mer
    2019-08-08 Robin T svarar Jenny O
    Tack Jenny & Anders för er fina rekommendation och era fina ord om mig och mitt arbete, det betyder väldigt mycket för mig. Jag vill tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning av lägenheten. Vill ni ha hjälp med något så är ni alltid välkomna att höra av er till mig på 0707328887, annars ses vi igen vid tillträdet.

Ha det så bra!

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås