Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Västerås!

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa? Kontakta oss, vi har koll på Västerås!
Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på Västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade och 2014 slog vi upp portarna på vår nya bobutik på Norra Källgatan 17. Vi kan Västerås!
Idag är vi totalt nio medarbetare i bobutiken, varav en mäklarassistent.

Våra samlade erfarenheter har lett oss fram till ett arbetssätt som innefattar engagemang, nytänkande, omtänksamhet och inte minst affärsmässighet. Det har resulterat i nöjda, trygga och återkommande kunder. Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet (ca 230 butiker) och vi känner till våra områden i detalj. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina bobutik på Norra Källgatan 17, mitt emot Klippans parkering. Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 251 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• Sören F

2019-07-12

Sören F skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt villa.Vår mäklare uppfyllde på alla sätt det vi förväntade oss med råge. Läs mer
  • 2019-07-10

Joel B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket nöjda. Proffsigt och bra bemötande! Läs mer
    2019-07-12 Mikaela G svarar Joel B
    Tack för reco! :) Jättekul att ni känner er nöjda med mig och köpet av bostaden!
  • 2019-07-05

Sanam N skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Hej,

Björn’s remarkably trustworthiness was a great point for us a first home buyers.

Sanam Läs mer
  • 2019-07-03

Nawzat A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte ett hus
    Trevligt mäklare kändes skönt upplevelse Läs mer
    2019-07-04 Mikaela G svarar Nawzat A
    Tack! Vad roligt att ni känner er nöjda med köpet av huset och mig som mäklare! :)
  • 2019-06-30

Arne Vilhelm H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt villa. Positiv mäklare. Nådde nästan min förhoppning om
    Försäljningspris. Mycket proffsig mäklare. Läs mer
    2019-07-01 Björn W svarar Arne Vilhelm H
    Tack så mycket Arne!
    Slutresultatet blev att vi fick absolut bäst betalt för bostaden och väldigt nöjda köpare.
  • 2019-06-30

Victor P skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt bostadsrätt. Mycket proffesionelt bemötande. Läs mer
    2019-07-01 Björn W svarar Victor P
    Tack så mycket Victor!
    Efter lite trevande med budgivare som hoppade av så blev slutresultatet väldigt bra!
  • 2019-06-28

Scanvac Control Aktiebolag skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Försäljning av villa.
    Utmärkt bemötande.
    Högsta möjliga betyg. Läs mer
    2019-07-01 Björn W svarar Scanvac Control Aktiebolag
    Tack så mycket för förtroendet till uppdraget!
    En lyckad och väldigt roligt förmedling med ett gott resultat.
  • Lars-Gösta H

2019-06-26

Lars-Gösta H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Engagagerad säljare som skötte sitt jobb väl. Skulle gärna nyttja honom vid nästa affär. mvh Lars-Gösta Läs mer
  • Simon A

2019-06-26

Simon A skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag och min sambo köpte ett radhus vilket var vårt första bostadsköp.
    Vi kan nu i efterhand inte tänka oss en bättre upplevelse med en mäklare. Björn var snabb på att svara, det fanns inga dumma frågor, han var väldigt lugn och förklarade allting glasklart.

Vi kände oss så säkra genom hela köpet och rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2019-07-01 Björn W svarar Simon A
    Tack Simon!
    Det är kul att få vara en del av ert första bostadsköp. Jag hoppas att ni kommer att trivas i många år framöver!
  • 2019-06-25

Birgit B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Har köpt ett fritidshus genom Mikaela Gustavsson, mycket trevlig mäklare som hjälpt till på alla tänkbara sätt.
    Rekommenderar henne varmt som mäklare! Läs mer
    2019-06-26 Mikaela G svarar Birgit B
    Tack Birgit! :) Njut av ert fina smultronställe!
  • 2019-06-24

Mattias R skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt ett radhus i form av bostadsrätt.
    Mäklare positiv, tydlig och hjälpsam. Något hetsig och påskyndande i affären. Uppskattas inte när det berör familj och ens livsförändring. Läs mer
  • 2019-06-19

Vid köp av fritidshus med hjälp av Mikaela, har vi fått mycket fin hjälp med visning och köpet!
    Trevlig och personlig mäklare! Läs mer
    2019-06-26 Mikaela G svarar Birgit B
    Tack Birgit! :) Njut av ert fina smultronställe!
  • 2019-06-03

Lars L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt bostadsrätt i Västerås.
    Nygatan 14.
    Mäklaren var korrekt och kunnig.
    Våra förväntningar var höga och infriades av mäklaren.
    Hela affären genomfördes på ett mycket betryggande sätt.
    Mäklaren gick igenom alla dokument på ett pedagogiskt sätt.

Margit och Lars Lundgreen Läs mer
    2019-07-01 Björn W svarar Lars L
    Tack Margit och Lars! Kul att ni är nöjda med ert köp och med mitt jobb. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet!
  • Raymond N

2019-06-03

Raymond N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har fått hjälp av Mikaela att sälja en lägenhet på Malmaberg. Har under hela processen känt en stor trygghet då vi haft bra och smidig kontakt både via sms och telefon. Det känns mycket viktigt då jag inte bor på orten, har hon även löst att vi kunnat ordna vissa saker på distans. Rekommenderar verkligen Mikaela för dig som vill sälja eller köpa bostad! Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Raymond N
    Tack så hemskt mycket Raymond. Vilken fin reco! :)
  • 2019-06-01

Mikael W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har just köpt vårat första hus och som alltid när det är första gången man gör något så finns det en viss oro. När vi träffade Robin på visningen så kände vi att här kan inget gå fel, Robin med sin medvetna närvaro lotsade oss lugnt och pedagogisk igen hela köpet. Vi kan starkt rekommendera Robin som er mäklare.
    /M och G. Läs mer
  • 2019-05-31

Thomas P skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela var otroligt trevlig och hjälpsam då detta var min första boendeaffär så jag är jättenöjd 🙂 Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Thomas P
    Tack för reco Thomas! Hoppas att du ska trivas i lägenheten. :)
  • 2019-05-31

Thomas G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    sålt en 3:a i Västerås, mycket trevlig och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Thomas G
    Tack för reco Thomas! Hoppas ni ska trivas i nya huset. :)
  • 2019-05-30

Tova K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Har sålt bostadsrätt ett parhus. Den bästa mäklaren jag träffat på och som jag varmt rekommenderar. Mycket professionell, med genuint förståelse för köpare och säljare. Lyhörd och engagerad. Högsta betyg. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Tova K
    Wow vad fint Tova! Tack så mycket för de superfina orden. De ska jag bära med mig. :)
  • 2019-05-29

Elvira J skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    - köpt ett bostadsrättsradhus på Gäddeholm.
    - Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Väldigt trevlig atmosfär på visningen. Mäklaren spred positiv energi. Mäklaren svarade på frågor utan att vara påträngande. Vi fick gå runt och kolla i lugn och ro och mäklaren fanns som stöd och hjälp, precis som man vill.

- sammanfattningsvis, Mikaela var otroligt professionell och vi kände oss trygga som köpare. När vi ska sälja i framtiden kommer vi anlita henne. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Elvira J
    Oj vilken fin vilken reco! Tack så hemskt mycket. :)
  • 2019-05-29

Anita B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Försäljning av villa.

Hade inga förväntningar på "mäkleriet"; möjligen formellt och affärsmässigt.

Men Mikaela Gustafsson sprängde alla gränser! Vilken rar, trevligt personlig, effektiv och smidigt arbetande person! Vi kände oss som ett sammansvetsat arbetslag från allra första kontakten.

Vi skickade intresseanmälan om försäljning till 15 av Västerås mäklare. Hon var den som snabbt som ögat tog kontakt med oss ... och saken var klar.

Vi ger Mikaela högsta betyg och rekommenderar henne till alla. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Anita B
    Vad fint skrivet av er och tack så hemskt mycket för de fina orden! Det har vart ett sant nöje att lära känna er och jag hoppas vi kommer ses många gånger här framöver. :)
  • 2019-05-29

Samuel J skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt villa. Mäklaren skötte sitt jobb utmärkt. Läs mer
    2019-06-03 Mikaela G svarar Samuel J
    Tack för reco! :) Önskar er all lycka till med nya boendet!
  • CHRISTER L

2019-05-23

CHRISTER L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Väl genomfört arbete. Björn var tålmodig och lyssnade på vad våra funderingar var och hjälpte oss att ta reda på om det här var rätt hus för oss. Läs mer
    2019-05-27 Björn W svarar CHRISTER L
    Tack så mycket Christer!
    Det gläder mig att ni är nöjda och jag är övertygad om att ni kommer att trivas jättebra i ert nya fina hus!
  • 2019-05-22

Anna H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har sålt vår villa i hökåsen, Västerås. Mäklaren har varit otroligt professionell hela vägen. Hållt oss uppdaterade och varit lyhörd för våra önskemål. Han har visat stort engagemang och alltid tagit sig tid för våra samtal och möten trots obekväma arbetstider. Jag hade ganska höga förväntningar på vad en mäklares arbete skulle vara men detta var ändå över all förväntan. Jag skulle absolut rekommendera svensk fastighetsföemedling och Robin Tångring till andra som ska sälja. Läs mer
  • 2019-05-22

Magnus W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt vårt hus. Över förväntan och bra kontakt genom hela försäljningen. rekommenderas! Läs mer
  • Kalle H

2019-05-22

Kalle H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin sålde vår villa. Från första stunden kändes allt rätt. Robin skötte vår försäljning med stort engagemang och driv och gav ett otroligt seriöst intryck på oss. Vi kände oss helt trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2019-05-20

Kreshnik K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt bostadsrätt

Bra bemötande ifrån start, noggrann och förklara vid pappersskrivande vilket jag som kund uppskattade mycket!

Tumme upp!👍🏻 Läs mer
    2019-05-27 Björn W svarar Kreshnik K
    Tack för din rekommendation Kreshnik. Det gläder mig att du som köpare är nöjd med mitt jobb!
    Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • S�ren H

2019-05-20

S�ren H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin sålde vår 3a på Norra Floragatan och han har på ett föredömligt sätt skött affären! Vi är mycket nöjda med kontakten och sättet han följde våra önskemål. Var rädd om honom! Läs mer
  • 2019-05-18

Harry B skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin var saklig och trevlig gav ett mkt bra intryck kan verkligen rek honom tack Robin Läs mer
  • Janet W

2019-05-18

Janet W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi sålde vårt hus. Robin gav ett ärligt och proffsigt intryck direkt från början. Tillgänglig för oss 24/7 utan problem. Försäljningen gick jättebra och Robin använde sin erfarenhet och kunskap för att ge oss tips och råd efter vägen. Efter huset var sålt trodde vi att han skulle hjälpa oss att hitta eget boende men inte ett ord eller tips om kommande hus har vi hört från honom. Känslan om att vi blev övergivna kom som en överraskning då vi nu stod utan nytt boende. Läs mer
  • 2019-05-16

Sam E skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    jag tycker du är proffs på sälja bostad och väldig trevlig person.
    Mvh Sam Läs mer
    2019-05-27 Björn W svarar Sam E
    Tack så mycket Sam!
    Jag hoppas att du kommer få mycket glädje av din nya lägenhet!
  • Marie H

2019-05-13

Marie H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    VI har sålt en villa på mycket kort tid.
    Med hjälp av Mikaela Gustavsson fick vi ett snabbt förlopp av vår affär med utmärkt service och bemötande av en kunnig och glad mäklare.
    Våra förväntningar överträffades helt klart både vad gäller tid och slutpris. Där det visade sig att Mikaela hade fullständigt rätt.
    Mikaela fanns tillgänglig för oss hela vägen och gav oss god vägledning trots en stressig situation.
    VI kan varmt rekommendera henne och skulle gärna vända oss till henne igen för hjälp. Läs mer
    2019-05-16 Mikaela G svarar Marie H
    Tack så hemskt mycket! Värmer otroligt att ni känner er nöjda med mig och min arbetsinsats! :)
  • Cecilia H

2019-05-12

Cecilia H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har både köpt en bostadsrätt och sålt våran bostadsrätt med hjälp av Robin på svensk fastighetsförmedling i Västerås.

Vi är oerhört nöjda över hans engagemang och uthållighet i en lång process med både hinder och framgångar på vägen.
    Vi rekommenderar absolut honom till andra som vill köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2019-05-13 Robin T svarar Cecilia H
    Va kul att ni uppskattar mitt arbete och jag får tacka så mycket för den fina rekommendationen.

• Kent M

2019-05-11

Kent M skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Återkopplade mycket snabbt när vi fick möjlighet att köpa villan , trots ej högsta bud. Hade snabb bra kontakt med både mig och säljaren och hjälpte även till att ge min bank all information de behövde för att godkänna fastigheten som insats för lånet. Mycket gott bemötande, trevlig och professionell . Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-16 Mikaela G svarar Kent M
    Oj, stort tack till er för den fina Recon!! Jätteskönt att allt löste sig så snabbt och att ni fick möjligheten att köpa det fina huset som passar er perfekt! :)
  • Daniel W

2019-05-01

Daniel W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Träffade Robin när jag skulle köpa hus. Var dock inte intresserad av huset men mäklaren gav ett ärligt och varmt bemötande. Jag kontaktade honom sedan för våran försäljning av lägenheten och har bara gott att säga. Han har också vart behjälplig vid vårt husköp med tips och svar på frågor. Läs mer
    2019-05-06 Robin T svarar Daniel W
    Va roligt att du bara har gott att säga om mitt arbete, det tackar jag varmast för. Jag vill även passa på att tacka för förtroendet ni gav mig till er försäljning.
  • Andreas T

2019-05-01

Andreas T skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt villa och sålt lägenhet. Mycket bra kommunikation och engagemang vid båda tillfällena. Alltid tillgänglig och hjälpsam vid frågor och funderingar., och alltid tydlig med vad som gäller. Läs mer
    2019-05-06 Robin T svarar Andreas T
    Tack för de fina orden Andreas.
    /Robin
  • 2019-04-17

Susanne H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn har hjälpt oss med försäljning av vår villa. Från första träffen till kontraktsskrivningen har Björn agerat lugnt, noggrant, tydligt och pedagogiskt på ett vänligt sätt som tilltalat oss som säljare och bevisligen också köparna.
    Björn har hela tiden återkopplat och varit engagerad och lyhörd och även visat ett genuint intresse för husets historia. Allt detta sammantaget med god marknadskännedom har resulterat i ett mycket gott utfall.
    Tack Björn för väl utfört arbete! Läs mer
    2019-04-18 Björn W svarar Susanne H
    Tack Susanne och Kjell för den fina rekommendationen. Kul att ni är nöjda med mitt jobb!
    En rolig förmedling av ert fina hus med ett mycket gott resultat. Jag är övertygad om att köparna kommer ha lika stor glädje av huset under minst lika många år som det har varit i er ägo!
  • 2019-04-17

Salah N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Great support.
    She was really good and she explain everything. Läs mer
    2019-04-24 Mikaela G svarar Salah N
    Thank you so much and good luck! :)
  • Ylva-Li L

2019-04-17

Ylva-Li L skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde en villa med hjälp av Robin. Han skötte sig exemplariskt i form av integritet, goda råd och fint stöd i processen. Robin får våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-05-06 Robin T svarar Ylva-Li L
    Tack så mycket för rekommendationen Ylva-Li!
    Ha det gott.

Sofia M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en villa på Rönnby tillsammans med min sambo. Björn har varit supertrevlig, tillmötesgående, duktig på att förenkla och förklara samt kompetent! Läs mer
    2019-04-18 Björn W svarar Sofia M
    Tack Sofia!
    Det gläder mig att höra att ni är nöjda med mitt jobb! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-04-16

Christofer O skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte ett hus och fick hjälp av mäklaren som var mycket sakkunnig och trevlig. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-04-17 Björn W svarar Christofer O
    Tack Christofer för din rekommendation och att ni är nöjda med mitt jobb!
    Jag är övertygad om att ni kommer att trivas och ha mycket glädje av ert fina hus många år framöver!
  • 2019-04-15

Rebecca F skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpte en lägenhet. Blev bemött av en mycket glad och trevlig mäklare. Som kunde skoja och vara allvarlig samtidigt. Läs mer
    2019-04-17 Björn W svarar Rebecca F
    Tack Rebecca. Det är alltid kul för mig som mäklare att höra att du som köpare är nöjd med mitt jobb! Jag hoppas att du kommer få mycket glädje av din nya fina lägenhet!
  • 2019-04-15

Marja R skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vid vår villa försäljning förmedlade vår mäklare Mikaela både kunskap engagemang med en stor optimism och och glädje som spred sig på oss trötta säljare och de som blev köpare, mycket snabbt och snyggt ordnat och mycket nöjda parter .Tack Marjaplog Läs mer
    2019-04-17 Mikaela G svarar Marja R
    Vad fint skrivet Marja! :) Tack, det värmer verkligen i hjärtat!
  • 2019-04-15

Marina A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi fick hjälp av Mikaela Gustavsson . Hon är en kunnig, tillgänglig och trevlig mäklare. Vi köpte hus och hela processen gick snabbt och smidigt. Under kontraktskrivningen kände jag mig trygg. Hon var tydlig, gick genom alla punkter med en bra förklaring. Det kändes att hon hade bra kännedom om säljarens behov och köparens önskemål.
    Mikaela , du lyckades en gång till .
    Tack för allt ! Läs mer
    2019-04-15 Mikaela G svarar Marina A
    Vad härligt att ni kände er trygga och nöjda med mig. :) Tack för er superfina reco, det värmer!
  • 2019-04-13

Jennie P skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi anlitade Björn vid försäljning av vår villa. Björn agerade mycket proffesionellt under helt säljprocessen från första mötet då han tydligt gick igenom de olika stegen i försäljningen till att allt var klart. Som kund är du i trygga händer hos Björn. Han är mån om sina kunder, han är informativ och håller dig uppdaterade under hela budgivningen. Vi kan varmt rekommendera Björn! Läs mer
    2019-04-17 Björn W svarar Jennie P
    Stort tack Jennie!
    Det har varit roliga förmedlingar tillsammans med er, både när ni köpte och även när vi sålde. En kul förmedling av ert otroligt fina hus och som mäklare är det alltid kul att göra försäljningsrekord! Dessutom ett rekord som kommer att stå sig ett tag framöver i området.
  • Danne L

2019-04-10

Danne L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har anlitat Mikaela Gustavsson som mäklare för hjälp med att sälja min bostadsrätt på Bjurhovda på 1 rok.Hon är lugn och seriös samt tydlig och alltid villig att hjälpa till och ge svar på eventuella frågor man kan ha som säljare.Mycket att tänka på vid en försäljning och därför känns det väldigt bra att ha anlitat en seriös och trevlig mäklare som Mikaela.Jag tycker att hon som mäklare levt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-04-11 Mikaela G svarar Danne L
    Tack Danne för de fina orden. :) Ja, det är väldigt mycket att tänka på vid en försäljning av sin bostad och det är skönt att höra att du inte har känt dig ensam genom processen. Varma hälsningar Mikaela
  • Hjördis J

2019-04-06

Hjördis J skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn Wallberg har hjälpt oss sälja en bostadsrätt i Öster Mälarhamnsområdet i Västerås. Han har genomfört detta på ett mycket professionellt sätt. Han har visat mycket god marknadskännedom och väl koordinerat städning, styling och marknadsföring. Björn har verkat med stort engagemang, snabb återkoppling och trevligt bemötande. Det har varit ett nöje att anlita Björn. Läs mer
    2019-04-17 Björn W svarar Hjördis J
    Tack för din fina rekommendation Thomas! En väldigt rolig förmedling med ett gott resultat. Kul att ni är nöjda med mitt jobb!
  • Rodi T

2019-04-03

Rodi T skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Grym mäklare som gjorde att man kände sig bekväm och trygg från början till slutet av köpet. Väldigt noggrann med allt och såg till att man inte missade någon detalj. Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-04-04 Robin T svarar Rodi T
    Tack för Rekommendationen Rodi! Hoppas du kommer att trivas i nya lägenheten.

• Aimen H

2019-04-02

Aimen H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en lägenhet på Skjutbanegatan jag är jätte nöjd och glad med lägenheten Mikaela Gustavsson var min mäklare hon hjälpte mig med allt vilken underbar mäklare och vilken service hon gav mig !
    Jag blev bemött på ett fantastiskt sätt tack snälla för allt och jag kommer vända mig till henne nästa gång jsg köper eller säljer bästa Mikaela ❤️💐💐🏠🖊 Läs mer
    2019-04-08 Mikaela G svarar Aimen H
    Wow vilken fin reco Aimen! Tack! :)
  • 2019-03-30

Mats Å skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert har varit mycket bra. Lyhörd för våra önskemål i säljprocessen. Bra upplägg och snabb process. Presentationen och säljmaterislet mycket bra. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Robert Olsson. Läs mer
  • 2019-03-29

Hans Jerker S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert skötte försäljningen av vår villa i Örebro på ett utmärkt sätt. Och jag är nöjd med köparna också! Läs mer

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås