Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Västerås!

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa? Kontakta oss, vi har koll på Västerås!
Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på Västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade och 2014 slog vi upp portarna på vår nya bobutik på Norra Källgatan 17. Vi kan Västerås!
Idag är vi totalt nio medarbetare i bobutiken, varav en mäklarassistent.

Våra samlade erfarenheter har lett oss fram till ett arbetssätt som innefattar engagemang, nytänkande, omtänksamhet och inte minst affärsmässighet. Det har resulterat i nöjda, trygga och återkommande kunder. Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet (ca 230 butiker) och vi känner till våra områden i detalj. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina bobutik på Norra Källgatan 17, mitt emot Klippans parkering. Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 187 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• 2019-02-11

Kristoffer Ö skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela är en seriös och intelligent mäklare som förstår sig på marknaden och möter ens behov. Vi behövde snabbt få sålt våran lägenhet, på en trög marknad dessutom, och Mikaela var med och stöttade hela vägen till försäljningen. Det tog bara några veckor att få den sålt.

Hon känns mänsklig och förtroendeingivande. Inte alls någon "plastförsäljare" - som många andra mäklare vi jämförde med. Hon kan absolut rekommenderas. Läs mer
    2019-02-13 Mikaela G svarar Kristoffer Ö
    Tack för den fina recon! Vad glad jag blir att ni kände att jag var rätt mäklare för er! Önskar er all lycka i framtiden. :)
  • 2019-02-06

Ewa Charlotta F skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ingrid har med entusiasm drivit arbetet med försäljning av mitt hus. Vi hamnade mitt i en marknad som övergick alltmer till köparens marknad, men vi lyckades få igenom ett pris där vi alla blev nöjda. Ingrid har ställt upp på inplanerade och privata visningar vardagskvällar som helger. Hon har med engagemang sökt upp köpare och gett snabb återkoppling. Läs mer
    2019-02-07 Ingrid Gjellan svarar Ewa Charlotta F
    Tusen tack för så fina ord Charlotta! Det är alltid roligt när hårt arbete till slut ger utdelning. Hoppas att ni nu kan njuta av att försäljningen äntligen är genomförd och se fram emot er nya, fina lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid
  • 2019-02-02

Andreas Ö skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt lgh på Flisavägen 44

Mikaela har varit väldigt tillmötesgående och givit ett seriöst intryck. Hon såg till att vi fick komma på privat visning då vi inte kunde komma på den ordinarie vilket uppskattades mycket.

Vid kontraktsskrivning så gick hon igenom alla detaljer på ett föredömligt sätt och förklarade även på ett bra sätt så samtliga förstod.

Kan tänka mig att anlita Mikaela när behov av mäklare blir aktuellt. Läs mer
    2019-02-07 Mikaela G svarar Andreas Ö
    Tack så mycket för de jättefina orden! :) Varma hälsningar Mikaela
  • 2019-01-30

Martin F skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte en lägenhet på skjutbanegatan där Mikaela Gustavsson var mäklare. Jag blev väldigt bra bemött och och Mikaela var väldigt trevlig. Läs mer
    2019-02-07 Mikaela G svarar Martin F
    Tack Martin för reco! :) Hoppas att du ska trivas bra i din nya fina lägenhet!
  • Magnus G

2019-01-23

Magnus G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag sålde en 2,5:a på Haga och jag kan varmt rekommendera Mikaela Gustavsson. Hon var mycket trevlig, kunnig och professionell och bra på att hålla mig uppdaterad under hela försäljningen. Inga problem att hålla extra visningar när det fanns intresse för det. Allt gick smidigt från början till slut! Rekommenderas!

/ Magnus Läs mer
    2019-02-07 Mikaela G svarar Magnus G
    Oj vilken fin Reco Magnus! Tack så mycket, det värmer! :)
  • 2019-01-20

Bisera I skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte en lägenheten.
    Han var mycket snäll 😊
    Allt är bra dett var som jag tänkte.
    Min åsikt var att han var glad,snäll,pozitiv,kommunikativ,allt förklara bra...Han är alltid aktiv. Läs mer
    2019-01-21 Robin T svarar Bisera I
    Tack Bisera!

Jag hoppas du kommer att trivas i lägenheten, vi ses vid igen vid tillträdet.

• Lennart B

2019-01-19

Lennart B skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har sålt ett kedjehus.
    Min mäklare, Robin Tångring, var påläst, noggrann, lätt att kontinuerligt få kontakt med och i övrigt professionell på alla sätt.

Mina förväntningar på bemötande och på det pris som fastigheten kunde säljas för överskreds med råge!

Suveränt Robin! Läs mer
    2019-01-21 Robin T svarar Lennart B
    Tack Lennart!
    Vi ses igen vid tillträdet och återigen, tack för förtroendet. Det har varit riktigt kul att samarbeta med dig/er.

• 2019-01-18

Vi har sålt vårt kedjehus!
    Mäklaren, Robin Tångring, var påläst, noggrann, lyhörd och rent allmänt mycket professionell.
    Han lyssnade, förklarade, avrapporterade regelbundet och var alltid tillgänglig.
    Bemötandet var toppen och priset på vår fastighet blev långt över våra förväntningar.
    Tack Robin för din suveräna insats! Läs mer
    2019-01-18 Robin T svarar Lennart B
    Tack så mycket för förtroendet Lennart och tack så mycket för de fina orden!

/ Robin
  • 2019-01-18

Åsa S skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har sålt en bostadsrätt och är jättenöjd. Läs mer
    2019-01-18 Robin T svarar Åsa S
    Kul att du är nöjd Åsa!
    Tack för förtroendet!

• 2019-01-17

Sirwa H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag gav Björn uppdraget att säljs min lägenhet och det lyckades han med galant. Nu när bostadsmarknaden har stannat av lite grann så var jag orolig för hur det skulle gå men jag fick det pris jag ville ha. Björn var också grym på att återkoppla så för det hände något nytt med försäljningen.
    Supernöjd!
    /Sirwa Läs mer
    2019-01-18 Björn W svarar Sirwa H
    Stort tack för ditt förtroende Sirwa med att förmedla din fina lägenhet! En smidig förmedling med gott resultat!
  • 2019-01-17

Tommy S skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpare av bostadstadsrätt. Mäklaren var lugn och trevlig svarade på frågor tog sig även tid att lyssna, och va med i samtal som inte alltid handlade om själva bostadsrätten. Positiv upplevelse. Läs mer
    2019-01-17 Robin T svarar Tommy S
    Tack Tommy!

Vi ses vid tillträdet igen.
  • Anders J

2019-01-16

Anders J skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av mäklaren Robin Tångring. Robin var kunnig och påläst vilket gav ett mycket bra intryck redan från start. Genom hela processen har han varit otroligt professionell och hjälpsam. Försäljningen gav ett bättre slutpris än vad jag hade hoppats på. Jag kan verkligen rekommendera Robin som mäklare! Läs mer
    2019-01-16 Robin T svarar Anders J
    Tack för förtroendet och tack för den fina rekommendationen Anders!

• 2019-01-09

Petra A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte vårt radhus i Västerås av Mikaela och vi kände oss så trygga i hela processen.
    Mikaela är lyhörd och tillmötesgående. Påläst och är det något hon inte vet så tar hon reda på det och återkopplar, vilket många andra inte gör.

Kan verkligen rekommendera Mikaela!
    Tusen tack för allt!
    // Petra och Bess Läs mer
    2019-01-15 Mikaela G svarar Petra A
    Men vad fint skrivet! TACK så hemskt mycket! Jag hoppas att hela familjen ska trivas i ert nya fina radhus. :)
  • 2018-12-24

Lena L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte en bostadsrätt, min mäklare var tillmötesgående o väldigt trevlig!
    Hon förklarade bra när vi skrev på papper o träffade säljarna. Så jag är nöjd med henne! Läs mer
    2019-01-02 Mikaela G svarar Lena L
    Tack Lena för din fina Reco! :) Hoppas att du ska trivas bra i lägenheten!
  • 2018-12-21

Erika A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har fått ett super bra bemötande vid köp av vår första bostadsrätt.
    Vi är nybörjare och har fått tydliga och snabba svar på våra frågor.
    Vi rekommenderar starkt Mikaela från Svenskfastighetsförmedling i Västerås! Läs mer
    2019-01-03 Mikaela G svarar Erika A
    Stort tack! :) Ni kan alltid höra av er till mig om det dyker upp fler frågor.
  • David E

2018-12-19

David E skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi sålde en lägenhet i city.
    Marknaden var inte beredd att betala det utgångspris mäklaren värderade lägenheten till vilken borde ha kunnat förutses bättre, vilket fick negativa följder för oss. Annars väldigt serviceminded och trevlig mäklare och svarar alltid i telefon eller ringer upp om man sökt dem. Överlag ett proffessionellt intryck. Läs mer
    2019-01-02 Mikaela G svarar David E
    Tack för Reco David! Ja, efter en tuff höst med en trög bostadsmarknad hoppas jag att ni nu ska landa och trivas riktigt bra i nya bostaden. Se till att ta hand om varandra! :)
  • 2018-12-18

Hawez A skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    jag har köpt ett hus och kommer sälja mitt hus med mäklaren som vi har haft, han är kunnig och trevlig, jättebra bemötande. jag fick jag ville av mäklaren. Läs mer
    2018-12-18 Robin T svarar Hawez A
    Tack för rekommendationen Hawez!

/ Robin
  • Daniel K

2018-12-14

Daniel K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte fritidshuset Kolmsta 11.
    Björn var mycket proffitionell och hade ett förtroendeingivande bemötande. Han svarade sakligt på de frågor jag hade kring tomten och fastigheten. Läs mer
    2018-12-17 Björn W svarar Daniel K
    Tack Daniel!
    Jag hoppas att ni kommer att få mycket glädje av fritidshuset!
  • 2018-12-11

Simon N skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Både köpt samt sålt en lgh med hjälp utav Robin, gott bemötande ända ifrån start, han har haft ett otroligt engagemang ifrån dag ett tills vår lgh var såld. God service anda samt alltid tillgänglig. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-12-12 Robin T svarar Simon N
    Tack för rekommendationen Simon!

• Camilla R

2018-12-06

Camilla R skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ang. Ingrid Gjellan
    En lugn, kunnig och ödmjuk mäklare som engagerade sig mycket och gav fortöpande återkoppling. Läs mer
  • 2018-12-03

Per K skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har sålt vårt radhus och hade inte några förväntningar hur det skulle gå till. Annonseringen var bra(foto) men fick sänka vad mäklaren föreslog från början och fick sedan sänka ytterligare vid försäljningen så det kändes inte så bra. Mäklaren gav intrycket av att han skulle sälja vårt hus hur enkelt som helst när vi gav honom uppdraget...men men även vi förstår att det inte alltid blir som man tror Läs mer
    2018-12-05 Robin T svarar Per K
    Hej Per!
    Tack för din rekommendation. Precis som du själv säger är det alltid marknaden som avgör vilket pris man får i slutändan. Vi hade tre visningar och totalt tre besökare och priset slutade ca 3% under det begärda priset, vilket aldrig är roligt. Jag hade precis som ni, en högre förhoppning än så.

Stort lycka till med ert letande efter en ny lägenhet. Vem vet? Vi kanske ses på någon visning framöver, och hittar ni någon intressant bostad hos någon annan fastighetsmäklare så hjälper jag er gärna om ni har frågor. Vill ni prata mer om detta kan ni alltid ringa mig. Vi hörs oavsett av nästa år då jag gärna hjälper er med deklarationen och då vi ses på tillträdet.

Stort tack för ert förtroende!
    Med vänlig hälsning
    Robin Tångring
  • 2018-11-26

Pernilla L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Blev väldigt bra bemött, mycket trevlig och positiv mäklare. Hade inte direkt några förväntningar.

Allt va toppen har inget dåligt att säga😀 Läs mer
    2018-11-29 Mikaela G svarar Pernilla L
    Tack så mycket Pernilla! Härligt att ni känner er bra bemötta och fick ett positivt intryck av mig! :)
  • 2018-11-21

Camilla N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Väldigt effektiv och professionell , glad och positiv . Jag upplevde att allt gick så fort . Läs mer
    2018-11-29 Mikaela G svarar Camilla N
    Tack för Reco Camilla! Ja, det är alltid positivt när en försäljning går fort med ett gynnsamt slutpris. :)
  • 2018-11-20

Maria B skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har sålt en bostadsrätt och haft Robin som mäklare. Han är toppen, den absolut bästa man kan få! Kunnig, inlyssnande och ett otroligt fint bemötande. Kände mig mycket trygg med honom under hela processen. Maria Läs mer
    2018-11-21 Robin T svarar Maria B
    Tack för rekommendationen Maria!

• 2018-11-19

Technology Sweden Aktiebolag F skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Snabbt och professionellt fick vi ett acceptabelt pris. Läs mer
  • 2018-11-18

Ida H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt ett radhus, är nöjd med mäklarens bemötande, hon agerade proffesionellt och var väldigt trevlig. Läs mer
    2018-11-19 Mikaela G svarar Ida H
    Tack för reco Ida! Hoppas du ska trivas det mysiga radhuset du precis köpt!:)
  • Kristina S

2018-11-17

Kristina S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela har engagerat och med varm medkänsla varit med oss genom processen att sälja vårat hem sedan 30 år tillbaka! Läs mer
    2018-11-17 Mikaela G svarar Kristina S
    Tack Tina! Det har vart en ära att få sälja er fina fastighet och få lära känna er! :)
  • Advija K

2018-11-10

Advija K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela har sålt vårt stuga och henne har vi upplevt som mest angagerade mäklare vi har träffat i vårt liv👍
    Hon är väldigt positiv, aktiv och angagerad både som person och mäklare.
    Vi skulle vilja varmt rekomendera henne till vem och vad som helst. Läs mer
    2018-11-17 Mikaela G svarar Advija K
    Tack snälla Advija! Det var väldigt trevligt att lära känna er! :)
  • Jennifer F

2018-11-10

Jennifer F skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mäklaren för bostadsrätt Föreningsgatan 43, Västerås. Mycket trevlig och förstående. Ödmjuk och öppen för samtal. Upplever verkligen henne som en god förmedlare och inte någon som bara vill kränga pengar! Känner oss mycket nöjda.
    Vi har köpt objektet och kommer absolut boka aktuell mäklare om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2018-11-12 Ingrid Gjellan svarar Jennifer F
    Tusen tack för de fina orden och ett gott samarbete! Hoppas att du och familjen kommer att trivas i er nya, fina lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid
  • 2018-11-09

Sara R skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag sålde min bostad på Haga med Mikaela som mäklare.
    Hon har varit ett stöd under hela processen och gjorde att säljprocessen kändes smidig, ordentlig och bra.
    Stort plus var att hon svarade snabbt på frågor jag hade via mail eller sms.
    Kan rekommendera henne till er som vill sälja er bostad :) Läs mer
    2018-11-19 Mikaela G svarar Sara R
    Åh tack Sara! Vad roligt att du känner dig nöjd med affären och den hjälp du fick av mig. :)
  • 2018-11-07

Hanna A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt, varmt och tryggt bemötande! Bra genomgång av kontrakt. Läs mer
    2018-11-07 Mikaela G svarar Hanna A
    Tack för reco Hanna och lycka till med allt! :)

Rita F skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    En glad engagerad och energisk ung man, som jag känner verkligen trivs med sitt arbete.
    Min lägenhet på Korsängsgatan blev snabbt såld och till ett pris som jag är jättenöjd med.
    Jag rekommenderar gärna Robin till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-11-05 Robin T svarar Rita F
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen Rita!

Magnus S skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ingrid Gjellan var mycket trevlig, kunnig och ambitiös. Jag kan varmt rekommendera Ingrid. Läs mer
  • 2018-11-04

Lennart B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt bostadsrätt 3 rum o kök.
    Mycket bra bemött och utmärkt information under försäljningsprocessen.
    Kommer säkert att anlita Svensk fastighetsförmedling om det skulle bli aktuellt att sälja igen.

Bra jobbat😍 Läs mer
    2018-11-05 Mikaela G svarar Lennart B
    Tack så hemskt mycket för den fina recon Lennart! :)
  • 2018-11-04

Elin L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Allt har gått snabbt och smidigt utan hinder. Bra bemötande och enkel att ha och göra med. Läs mer
    2018-11-05 Mikaela G svarar Elin L
    Tack för reco Elin! Hoppas ni ska trivas i lägenheten. :)
  • 2018-11-03

Lennart F skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi sålde vår bostadsrätt i Västerås.
    Ingrids bemötte oss på allra bästa sätt. Hon är vänlig, kunnig, noggrann, lyhörd, lugn men ändå snabb och var alltid enkel att få kontakt med. Hon inger stort förtroende.
    Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Jesper L

2018-11-01

Jesper L skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Klockren affär. Snabbt och smidigt. Mäklaren Robin Tångring var tydlig, engagerad och tog sitt uppdrag seriöst. Bra och tät återkoppling. Har inget att klaga på. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-02 Robin T svarar Jesper L
    Tusen tack Jesper för rekommendationen! En riktigt rolig affär där allt gick väldigt fort!

• 2018-11-01

Sanna L skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mäklaren var mycket professionell, kunnig, förtroendeingivande och snabb. Jag ville ha en smidig affär, hade inte tid att vänta, därför infriades mina förväntningar. Läs mer
    2018-11-02 Robin T svarar Sanna L
    Tack så mycket för rekommendationen Sanna!

• 2018-10-31

Ulf S skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Proffesionellt bemötande av en kunnig mäklare som besvarade alla frågor tydligt. Läs mer
    2018-10-31 Robin T svarar Ulf S
    Tusen tack för en fin rekommendation Ulf.

• 2018-10-25

Hanna Maria J skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Söker du en engagerad mäklare som är lätt att ha att göra med ska ni vända er till Ingrid på Svensk fastighetsförmedling. Från första mötet fick Ingrid oss att känna oss trygga med hjälp av sitt helhjärtade engagemang och sin positiva inställning. Hon har alltid varit lätt att få tag på och har svarat proffsigt och kunnigt på alla våra frågor. Många gånger känns det som om att hon har gjort mer än vad hon egentligen behövt, vilket ytterligare bekräftar hur engagerad hon är. Finns ingen anledning att välja någon annan mäklare! Stort tack Ingrid! Läs mer
  • 2018-10-22

Sten E skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt min villa
    Mycket bra
    Hoppades på ett bra pris
    Totalt en bra upplevelse Läs mer
    2018-10-24 Mikaela G svarar Sten E
    Tack Sten för fint samarbete. :) Väldigt kul med en så positiv budgivning och slutpris!
  • 2018-10-20

Sara R skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpte en bostad på Rotorvägen. Fick mycket bra hjälp av mäklaren med frågor jag hade om bostaden och han gav ett trevligt intryck redan från början. Stort plus att han svarade snabbt via mail vid frågor. Läs mer
    2018-10-22 Björn W svarar Sara R
    Tack Sara! Kul att du är nöjd med mitt jobb och stort grattis till din nya fina lägenhet!
  • 2018-10-20

Jenny Å skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är otroligt nöjd med Björn som mäklare! Konkret och tydlig, vilket har varit en stor fördel för oss som säljare men som även skapar trygghet för en köpare. Lugn och förtroende givande, helt klart stans bästa mäklare! Läs mer
    2018-10-22 Björn W svarar Jenny Å
    Tack för dina fina ord Jenny! Kul att höra att ni är nöjda med förmedlingen och att slutresultatet blev väldigt bra!
  • Stanley S

2018-10-13

Stanley S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det har gått mycket bra och jag är helt nöjd hur Robert Olsson arbetade snabbt och tillmötesgående med bästa tänkbara resultat.
    Med vänlig hälsning
    Kerstin Sjöberg Läs mer
  • 2018-10-13

Carl-Fredrik T skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    En mycket trevlig, engagerad och kompetent mäklare. Fick vårt hus sålt. Mycket nöjda och kan varmt rekomenderas. Läs mer
    2018-10-22 Mikaela G svarar Carl-Fredrik T
    Tack tack!! Blir hemskt glad för de fina orden. :)
  • 2018-10-12

Torkil G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Smidigt och bra!
    ..................... Läs mer
    2018-10-12 Mikaela G svarar Torkil G
    Tack för reco Torkil och stort grattis till köpet av den fantastiska fastigheten ni just köpt! :)
  • 2018-10-09

Edvin B skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde lägenhet med hjälp av Mickaela. Jag fick ett väldigt bra bemötande. Mickaela var mycket lätt att göra med . Positiv,driven ,förtroendeingivande och rolig. Jag kan absolut rekommendera henne . Läs mer
    2018-10-12 Mikaela G svarar Edvin B
    Tack vad glad jag blir! :) Det var roligt att lära känna dig och få förtroendet att sälja din bostad!
  • Karl M

2018-10-09

Karl M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn hjälpte oss att sälja vår mors villa. Utmärkt mäklare som med stort engagemang tog uppdraget från start till mål. Björn rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Karl M
    Tack för förtroendet från dig och dina syskon Karl! En rolig förmedling med ett bra resultat i slutändan!
  • 2018-10-09

Daniel M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn hjälpte oss med försäljningen av vårt hus. Han var professionell och mycket bra på att hantera förväntningar. Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Daniel M
    Tack Daniel, och ta för förtroendet att sköta förmedlingen. Även om marknaden gått ner så fick vi bra betalt!
  • Jessica K

2018-10-07

Jessica K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte en bostadsrätt i Skultuna av Björn Wallberg. En mycket professionell och trevlig mäklare.//Jessica, Tommy & Ellie Läs mer
    2018-10-11 Björn W svarar Jessica K
    Tack Jessica!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet!

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås