Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Västerås!

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa? Kontakta oss, vi har koll på Västerås!
Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på Västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade och 2014 slog vi upp portarna på vår nya bobutik på Norra Källgatan 17. Vi kan Västerås!
Idag är vi totalt nio medarbetare i bobutiken, varav en mäklarassistent.

Våra samlade erfarenheter har lett oss fram till ett arbetssätt som innefattar engagemang, nytänkande, omtänksamhet och inte minst affärsmässighet. Det har resulterat i nöjda, trygga och återkommande kunder. Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet (ca 230 butiker) och vi känner till våra områden i detalj. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina bobutik på Norra Källgatan 17, mitt emot Klippans parkering. Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 112 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• Andreas L
    Andreas L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt Sjöhagen 2, Lilla Åsby Västerås.

Björn har skött sina åtaganden på ett exemplariskt sätt.

Mitt helhetsintryck är mycket bra och jag kommer rekommendera Björn till andra som skall sälja. Läs mer
    2018-05-25 Björn W svarar Andreas L
    Tack för förtroendet att förmedla ert fina fritidshus Andreas! Rolig förmedling med ett gott resultat!
  • Lina J
    Lina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi anlitade Halepce Tosun vid vår försäljning. Trevlig kille men hade svårt att ro affären i hamn, dålig på att återkoppla och vi upplevde att vi fick ligga på för att något skulle hända. Jag hade inte anlitat honom igen. Läs mer
    2018-05-24 Robert O svarar Lina J
    Hej Lina! Halepce jobbar inte hos oss på Svensk Fastighetsförmedling. Ni är välkomna att kontakta oss i framtida affärer för att jämföra våra tjänster. Ha en bra dag och lycka till med nya boendet.

Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
    2018-05-25 Lina J svarar Robert O
    Ja det vart galet. Ska se så jag kan får bort omdömet, sorry!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Ida W
    Ida W skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag är jätte nöjd med hela processen kring köpet av vår villa, Björn har uppträtt proffsigt från första kontakt genom att vara tillgänglig, trevlig och kunnig. Läs mer
    2018-05-21 Björn W svarar Ida W
    Stort tack Ida. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert hus när det väl är dags för inflytt!
  • Linnéa A
    Linnéa A skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevlig och proffsig mäklare! Läs mer
    2018-05-03 Björn W svarar Linnéa A
    Tack Linnéa för din rekommendation!
  • Arzoo H
    Arzoo H skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Michel är en toppen mäklare. Han har gett mig hopp under hela min lägenhets försäljning, som jag trodde var helt omöjligt. Han har alltid varit tillgänglig och hans bemötande har varit väldigt respektfull. Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Duktig kille som sålt vår "ögonsten" med alla dess "pros and cons" till rätt köpare och rätt pris.
    Mycket bra förberedelser och kommunikation runt säljprocessen som genomfördes på kort tid och med bra "timing". Läs mer
    2018-04-27 Michel P svarar Jan G
    Tack för omdömet och förtroendet! Det var riktigt kul att få hjälpa till vid försäljningen av ert drömhus!
  • Inga-Lill J
    Inga-Lill J skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn Wallberg, Svensk Fastighetsförmedling, hjälpte mig att sälja Kristiansborgsallen 19 i Västerås. Han har varit professionell och fokuserad på försäljning. Dessutom är han trevlig att arbeta tillsammans med och jag vill ge honom mina bästa rekommendationer.
    Inga-Lill Johansson Läs mer
    2018-05-03 Björn W svarar Inga-Lill J
    Tack Inga-Lill för din fina rekommendation. Det gläder mig att du är nöjd och att slutresultatet blev bra trotts en svängig marknad. Nu kan du fokusera helt på att komma i ordning i din nya lägenhet!
  • Filip L
    Filip L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Försäljning av bostadsrätt i Västerås.

Robert är lugn, kunnig och förtroendeingivande. Ingen jobbig säljartyp. 5 solar. Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Gav ett bra första intryck. Svarade ärligt vid visningen av huset, även på det han inte visste vilket gjorde att vi fick förtroende för Björn.
    Hörde av sig vid utlovad tid. Och behandlade oss respektfullt. Läs mer
    2018-04-23 Björn W svarar Magnus L
    Tack för din reco Magnus! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina hus!
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket trevlig person,tillmötesgående och ödmjuk.
    Hon har varit kunnig och upplysande om försäljningen av lägenheten efter min pappa.
    Hälsningar
    Fredrik Malmberg Läs mer
    2018-04-18 Mikaela G svarar Fredrik M
    Tack så mycket Fredrik för de fina orden! :)
  • Alf K
    Alf K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela är både personlig och professionell. Läs mer
    2018-04-18 Mikaela G svarar Alf K
    Tack Alf! :) Hoppas ni ska trivas i nya bostaden!
  • Maud S
    Maud S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Förtroendeingivande, sympatisk, engagerad. Robert har verkligen uppfyllt krav som vi tycker på hur en mäklare ska agera från första samtalet till kontraktsskrivning.
    Verkligen ett proffs i sitt yrke. Läs mer
  • Isabelle M
    Isabelle M skrev om Fredrik Björkell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mäklaren var väldigt bra, han har varit tydlig med allt och tog reda på allt man undrade över. Skötte allt bra och gav hela tiden ny information om allt som hände. Läs mer
    2018-04-10 Fredrik B svarar Isabelle M
    Tack så mycket Isabelle! Det är viktigt att man som köpare hela tiden vet vad nästa steg är, jag är glad att du upplevde det så också.
    Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Linda H
    Linda H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det var ett bra mottagande och väldigt tillmötesgående. Läs mer
    2018-04-06 Mikaela G svarar Linda H
    Tack Linda! Hoppas du ska trivas i lägenheten. :)
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bostadsrätt.
    Mäklaren var kanon!
    Är jättenöjd med allt. Läs mer
    2018-04-03 Björn W svarar Alexander L
    Tack Alexander, och tack för förtroendet igen att förmedla din lägenhet!
  • Martin N
    Martin N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Profetionel bemötande, engagerad och trevlig Läs mer
    2018-03-27 Mikaela G svarar Martin N
    Tack Martin! Det är alltid roligt att sälja och visa en lägenhet med så noggranna säljare som er! :)
  • Jane Å
    Jane Å skrev om Fredrik Björkell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Seriöst bemötande, klar genomgång av processen, väl förberedd Läs mer
    2018-04-10 Fredrik B svarar Jane Å
    Tack Jane! Det var ett sant nöje att få hjälpa er, hoppas ni trivs i ert nya läge!
  • Jacob J
    Jacob J skrev om Fredrik Björkell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag är hur nöjd som helst med Fredrik som mäklare! Hur trevlig som helst men samtidigt väldigt professionell i sitt arbete, lättillgänglig, förklarande och stöttande från första början hela vägen till slutet. Försäljningen överträffade alla mina förväntningar där Fredrik gjorde ett kanonbra jobb.
    Jag kan varmt rekommendera honom till er som är på jakt efter en riktigt bra mäklare! Läs mer
    2018-04-10 Fredrik B svarar Jacob J
    Hej Jacob! Tack så mycket för de varma orden, det ger mig ren glädje av att höra hur nöjda ni är! Jag siktar alltid efter att överträffa förväntningarna och det värmer när ni säger att jag lyckats. Det var ett rent nöje att få hjälpa er!
  • Magdalena H
    Magdalena H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vänlig,lyhörd och tillmötesgående mäklare. Stort plus för snabb återkoppling och engagemang. Läs mer
    2018-03-26 Björn W svarar Magdalena H
    Tack Magdalena! Jag hoppas att ni kommer att trivas i er fina lägenhet!
  • Teglat G
    Teglat G skrev om Fredrik Björkell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket trevlig o professionell. Fredrik är den första mäklaren jag stött på som visat förståelse för både köparen o säljaren. För honom är det viktigt att båda parterna är nöjda o inte bara hur mycket pengar man kan suga ut ur denna affär. Fredrik har mitt fulla förtroende. Kommer anlita honom o Svensk Fastighetsförmedling i framtia bostadsaffärer tack vare hans bemötande o service. Läs mer
    2018-04-10 Fredrik B svarar Teglat G
    Vilka fina ord Teglat, tack! Trygghet är en av de viktiga faktorerna jag jobbar med i en bostadsaffär och för att få maximal trygghet måste både köpare och säljare vara på samma plan. Jag är glad att höra att du upplevt det så. Hoppas du trivs i ditt nya boende och lycka till!
  • Samuel J
    Samuel J skrev om Fredrik Björkell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Fredrik har varit klockren! Lättillgänglig, stöttande, kompetent, förklarande. Personligen är jag helt nöjd med Fredriks insats från start till slut. Läs mer
    2018-04-10 Fredrik B svarar Samuel J
    Tack så mycket Samuel! Det värmer verkligen. Orden du nämner värdesätter jag mycket och är något jag verkligen jobbar för. Tack!
    Det var ett rent nöje att få hjälpa er!
  • Maggie N
    Maggie N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vänligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-03-26 Mikaela G svarar Maggie N
    Tack. :) Nu blir det spännande att se hur det går med försäljningen av din fina lägenhet! Vänliga hälsningar Mikaela
  • David S
    David S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde mitt hus med hjälp av Mikaela. Hon är en proffsig mäklare, med en trevlig och positiv inställning som gagnar både säljare och köpare!
    Försäljningen överträffade mina förväntningar och jag skulle rekommendera henne till alla som vill sälja sitt hus på ett smidigt och enkelt sätt! Läs mer
    2018-03-22 Mikaela G svarar David S
    Tack så mycket David för den fina Recon. Det värmer! Jättekul att du känner dig nöjd med både försäljningen och mig. :)
  • Peter M
    Peter M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mäklare Michel Pettersson engagerade sig verkligen på ett personligt sätt både vid köp av bostadsrätt och försäljning av bostadsrätt. Från första sammanträffandet vid presentationen av sig själv och företaget till de sista mötena med kontraktsskrivning blev vi väl informerade om innebörden av de olika momenten vid köp och försäljning av bostadsrätter. Under köp- och säljprocesserna höll Michel oss snabbt och kontinuerligt informerade om hur de olika processerna fortskred. Vi (min sambo Eva Löf och jag) ger Michel högsta betyg för hantering av vårt köp och vår försäljning av bostadsrätter i Västerås. Läs mer
  • Basma R
    Basma R skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag är så nöjd med Mikaela. Hon är väldigt öppen, lätt att tala med & väldigt ödmjuk. Läs mer
    2018-03-19 Mikaela G svarar Basma R
    Åh, tack så mycket för de fina orden Basma! :)
  • Lilian G
    Lilian G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt bemötande. Snabb, effektiv. Läs mer
    2018-03-16 Mikaela G svarar Lilian G
    Tack för Reco Lilian! :) Hör av er om jag kan hjälpa er med något. Hjärtliga hälsningar Mikaela
  • Krister R
    Krister R skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Hon var trevlig och mycket kunnig.
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Förväntningarna blev uppfyllda. Läs mer
    2018-03-19 Mikaela G svarar Krister R
    Kul att jag levde upp till era förväntningar. Har vart trevligt att lära känna er alla! Tack för Reco. :)
  • Christer G
    Christer G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är helt nöjda med mäklaren, trevligt bemötande och klar och tydlig genomgång av fastighetsaffären. Läs mer
    2018-03-15 Mikaela G svarar Christer G
    Tack Christer! Vad kul att ni känner er nöjda med mig. :) Vänliga hälsningar Mikaela
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert Olsson var topenbra fick förtrende för honom
    mycket kunnig och ett trevligt bemötande,jag kommer att
    rekomendera honom som tänker att sälja sitt hus. Läs mer
  • Roger L
    Roger L skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag är nöjd med allt och processen flöt på bra. Läs mer
    2018-03-12 Michel P svarar Roger L
    Tack för omdömet Roger! Det var ett sant nöje att samarbeta med dig.
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela är jättetrevlig och tillmötesgående. Vi hade önskat någon mer kontakt innan själva visningen eftersom vi blev osäkra på hur mycket hon var förberedd eftersom hon skulle ta reda på all information själv och inte frågade oss så mycket om detaljer. Men det Vi uppfattat verkar allt ha varit bra på visningen och annonsen blev bra. Vi fick inte till en budgivning och om det berodde på mäklarens insats eller marknaden vid försäljningstillfället är svårt för oss att avgöra. Läs mer
    2018-03-12 Mikaela G svarar Lisa W
    Tack Lisa! Jag hoppas ni ska trivas i huset och hör av er till mig om det finns något jag kan hjälpa er med. :) Hjärtliga hälsningar Mikaela
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn ordnade en förhandsvisning till mig och var snabb med återkoppling vilket uppskattas enormt. Han pratade lagom mycket på visningen och gav mig utrymme att resonera självständigt. Påläst om lägenheten, föreningen och området. Ordnade snabbt med kontraktskrivningen och var noggran när vi gick igenom varje punkt. Har endast sålt och köpt på distans innan så detta var en ny och bra erfarenhet. Dagen efter svarade han snabbt på ett Sms vilket också betyder mycket för mig. Allt var toppen och skulle rekommendera Björn alla dagar i veckan :-) Läs mer
    2018-03-12 Björn W svarar Johanna A
    Tack för en fin RECO Johanna, det gläder mig mycket! Jag hoppas att du kommer att trivas jätte bra i din nya fina lägenhet!
  • Betol M
    Betol M skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bästa mäklaren i hela Västmanland. Han gjorde allt i sin makt för att vi ska sälja vårt hus för det priset vi hade tänkt och inte under beloppet och han hjälpte till för att vi ska kunna köpa vår drömhus. Tusen tack för allt. Mvh Betol Menet och Ala Jamil Läs mer
    2018-03-12 Michel P svarar Betol M
    Tack Betol och Ala för de otroligt fina orden :) de värmer verkligen. Jag är så glad för er skull att det gick att lösa till slut, hoppas ni ska trivas i ert nya fina hem!
  • Johan J
    Johan J skrev om Fredrik Björkell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevlig kille.
    100% klockren mäklare.
    Rek. hjärtligen, det här är
    killen som håller vad han
    lovat. Läs mer
    2018-03-15 Fredrik B svarar Johan J
    Stort tack för de fina orden Johan! Det var en otroligt rolig resa och tackar hjärtligt för förtroendet att hjälpa till att sälja ditt fina hus. Hoppas ni får det bra i Gäddeholm och massa bad i sommar!
  • Katharina Å
    Katharina Å skrev om Fredrik Björkell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra bemötande, bra återkoppling. Läs mer
    2018-03-15 Fredrik B svarar Katharina Å
    Tack Katharina! Det var ett nöje att få hjälpa er båda som köpare och säljare.
  • Åse B
    Åse B skrev om Fredrik Björkell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket bra bemötande och förklade allt ingående. Kommer att rekommendera Fredrik Björkell till mina kollegor och vänner. Läs mer
    2018-03-15 Fredrik B svarar Åse B
    Tack så mycket Åse! Det var ett rent nöje att få hjälpa dig och din mor!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi var väldigt nöjda med priset vi fick och Michel gjorde ett bra jobb med alla kunder också och ansträngde sig verkligen. Läs mer
    2018-03-12 Michel P svarar Fredrik S
    Tack Fredrik för förtroendet och omdömet!
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt och bra bemötande, och seriös.
    Väldigt mån om kunderna och lätt att kontakta gällande frågor och funderingar. Läs mer
    2018-03-13 Robert O svarar Pernilla R
    Tack för dina fina ord Pernilla! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet!
  • skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Utmärkt service och högt engagemang. Läs mer
    2018-03-05 Björn W svarar
    Tack. Ni är välkomna tillbaka när det är dags för nästa projekt!
  • Hans G
    Hans G skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ett utmärkt och engagerat arbete och trevligt bemötande Läs mer
    2018-03-02 Michel P svarar Hans G
    Tack Hans för omdömet! Väldigt kul att få kvitto på att ni är nöjda med min insats!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Väldigt bra bemötande, var klar och tydlig genom hela försäljningen av lägenheten. Läs mer
    2018-03-05 Björn W svarar Emelie B
    Tack så mycket för ditt förtroende Emelie! Jag hoppas att du är nöjd och att du kommer att trivas i ditt nya boende!
  • Tore S
    Tore S skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt och trevligt bemötande både när vi var med och bjöd på en lgh (den affären gick oss förbi) och när vi sålde vår gamla lgh. Läs mer
    2018-03-02 Michel P svarar Tore S
    Tack Tore för omdömet! Hoppas ni ska trivas på er nya adress!
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag är mycket nöjd med Michel Petterssons
    bemötande och sättet att utföra mitt behov av hjälp. Och han levererade helt suveränt. Läs mer
    2018-03-02 Michel P svarar Håkan W
    Tack Håkan! Det var ett sant nöje att hjälpa till med försäljningen av ditt fritidshus!
  • Anne K
    Anne K skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Proffesionell och trevlig. Kunde sin sak med alla papper och vad som måste göras. Läs mer
    2018-02-24 Mikaela G svarar Anne K
    Tack Anne! :) Hoppas du ska trivas i nya fina lägenheten! Varma hälsningar Mikaela
  • Jörgen R
    Jörgen R skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt och bra bemötande. Lite kort tid för den förahandsvisning vi fick till, mesta tiden gick till att gå igenom och skriva kontraktet. Läs mer
    2018-02-24 Michel P svarar Jörgen R
    Tack för omdömet Jörgen! Det var kul att höra att din dotter blev nöjd med affären. Jag tar till mig av kritiken och lär av den!
  • Oscar V
    Oscar V skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Fantastisk mäklare. Hon lyssnade på vad vi sa och tog det till sig. Läs mer
    2018-03-19 Mikaela G svarar Oscar V
    Tack Oscar! Hör av er om ni har några frågor eller funderingar som jag kan hjälpa er med. :)
  • My M
    My M skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Michaela har ett väldigt bra bemötande, proffesionell, effektiv, lyhörd, glad och vi kände oss väldigt trygga och supernöjda med henne. :) Läs mer
    2018-02-24 Mikaela G svarar My M
    Tack så mycket My! Hoppas ni trivs i ert fina hus! :) Hjärtliga hälsningar Mikaela
  • Carola E
    Carola E skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela är otroligt proffsig och kunnig. Ingenting är omöjligt för henne, hon löser allt.
    Som kund hos henne är man i trygga händer! Läs mer
    2018-02-24 Mikaela G svarar Carola E
    Tack Carola för de fina orden! :) Lycka till med allt! Varma hälsningar Mikaela
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    lugn och förtroendegivande ett stort engagemang i sitt uppdrag Läs mer
    2018-03-13 Robert O svarar Kenneth L
    Tack Kenneth för förtroendet och för grönkålen från ert frodiga land! Hälsa Birgitta så mycket!
  • Curt P
    Curt P skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt bemötande. Proffs i sin yrkesutövning. Målinriktad. Läs mer
    2018-03-19 Mikaela G svarar Curt P
    Tack Curt! Det har vart så trevligt att lära känna er alla. :) Hör av er om jag kan hjälpa er med något i framtiden!

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås