Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Västerås!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Västerås är idag totalt fem mäklare och en mäklarassistent. Vår helt nya bobutik på Norra Källgatan 17, slog upp portarna 2014 och Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade. Vi kan Västerås!

Våra samlade erfarenheter har lett oss fram till ett arbetssätt som innefattar engagemang, nytänkande, omtänksamhet och inte minst affärsmässighet. Det har resulterat i nöjda, trygga och återkommande kunder. Eftersom vi finns på så många platser i landet (ca 230 butiker) känner vi till våra områden i detalj. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Möt våra mäklare!

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina bobutik på Norra Källgatan 17, mitt emot Klippans parkering. Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 24 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• Håkan W
    Håkan W skrev om Michel Petterson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag tycker att han har gjort ett bra intryck och saklig bedömning av mitt objekt. Han tog det till sig och jobbade hårt tills det blev sålt. Det gjorde han bra.
    2017-10-09 Michel P svarar Håkan W
    Tack Håkan för de fina orden. Det var ett sant nöje att samarbeta med dig.
  • Johanna  H
    Johanna H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn träffade oss i hemmet, han gav oss en trygghet och förmedlade ett proffsigt intryck! Björn har med tålamod och ett lugn besvarat samtliga av våra frågor. Vi har genom Björn sålt vårt första hus och har under hela processen lärt oss mycket! Vi skulle varmt rekommendera Björn som mäklare!
    2017-09-21 Björn W svarar Johanna H
    Tack Johanna!
    Det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb och att jag fick förtroendet att vara delaktig vid er första försäljning av en fastighet. Jag hoppas att ni ska få mycket glädje med ert nya boende.
  • Jonny N
    Jonny N skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn var en fantastisk mäklare, ställde upp och försökte lösa alla frågor som vi hade. Rekommenderar gärna honom till andra som går i köp eller säljtankar.
    Kram till dig Björn
    2017-08-14 Björn W svarar Jonny N
    Tack Jonny! Jag blir alldeles rörd av det du skriver. Jag hoppas verkligen att du stortrivs i din nya fina lägenhet!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt och trevligt bemötande!
    2017-08-14 Björn W svarar Andreas J
    Tack Andreas för förtroendet att förmedla din lägenhet. Jag hoppas även att vi snart ska kunna hitta ditt nya drömboende!
  • Helena H
    Helena H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevlig, hjälpsam och kunnig. Mycket nöjd!
    2017-07-20 Björn W svarar Helena H
    Stort tack Helena och tack för förtroendet att förmedla ert fina hus!
  • Johan A
    Johan A skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket trevlig och kompetent!
  • Karolin Ö
    Karolin Ö skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket duktig och proffsig mäklare som jag gärna anlitar igen
    2017-07-20 Björn W svarar Karolin Ö
    Tack Karolin. Kul att du är nöjd med mitt jobb. Det var riktigt kul att hjälpa dig med din försäljning och när det blir dags igen så siktar vi mot nya rekord!
    Karolin Ö gillar detta
  • Håkon G
    Håkon G skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Et stort takk til Bjørn for all hjelp.helt topp
    2017-07-20 Björn W svarar Håkon G
    Tack själv Håkon! Kul att få hjälpa till med en rolig förmedling!
  • Sven-Gunnar W
    Sven-Gunnar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Proffessionel hantering från början till slut
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt, smidigt och strukturerat. Vänligt bemötande.
  • Robin S
    Robin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Väldigt bra. Blev väl mottagen och omhändertagen under hela processen. Fick tydliga och bra förklaringar löpande på vad som hände och hur vi låg till. Kändes väldigt tryggt genom hela affären
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det var ett väldigt proffesionellt bemötande och mycket smidigt rakt igenom!
  • Carl C
    Carl C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra bemötande och en hög servicenivå. Ger seriöst intryck.
  • Sonja K
    Sonja K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi upplevde Björn som en mycket påläst och kompetent mäklare. Han fanns tillhands när man behövde svar på frågor och kom alltid tillbaka med svar. Bra
    2017-07-20 Björn W svarar Sonja K
    Tack Sonja för din fina rekommendation och tack för ert förtroende.
  • Anders D
    Anders D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Proffsigt agerat från beskrivning av försäljningsupplägg till genomförd affär. Kontinuerlig uppdatering av aktuell status. Ambitiös och tillgänglig. Bästa rekommendationer!!
  • Annika F
    Annika F skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert är mycket professionell och serviceinriktad mäklare. Ett utmärkt bemötande under hela processen, kunnig,pålitlig,tillgänglig och tydlig, jag kommer rekommendera honom till alla.
  • Petter L
    Petter L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn har mycket god förmåga att känna efter säljarens behov och anpassa sitt agerande efter detta. Agerar med en professionell trygghet och säkerhet till både säljare, spekulanter och köpare vilket har gjort vår försäljning väldigt smidig med gott resultat för alla parter.
    2017-07-20 Björn W svarar Petter L
    Tack Petter för dina fina ord och tack för förtroendet att förmedla eran lägenhet! Jag hoppas att ni även trivs i ert nya fina hus!
  • Sven-Erik K
    Sven-Erik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt bemötande och vänlighet.
  • Vilhelm S
    Vilhelm S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Inget att anmärka, allt var över förväntan.
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Separerade och behövde få två fastigheter sålda under en kortare tidsperiod. Valde då Svensk Fastighetsförmedling Västerås och fastighetsmäklare Robert Olsson.
    Båda försäljningarna gick mycket bra och jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fick genom hela processen från början till slut. Allt gick mycket smidigt. Upplevde Robert som mycket kunnig, kompetent och engagerad.
    Det är en mäklare som man kan lita på och som anstränger sig. Kan verkligen rekommendera denna byrå och mäklare! /Andreas
  • Ramona B
    Ramona B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Snabbt och enkelt att sälja lägenheten med Svensk Fastighetsförmedling.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert Olsson på Svensk Fastighetsförmedling har hanterat vår försäljning utmärkt!
    Med ett lugn och bra bemötande både emot oss som säljande part samt spekulanter har Robert visat att han har ett bra sinne för fastighetsbranschen.
    Robert var väldigt öppen för nya idéer och tog varje steg i försäljningen i tur och ordning och blinkar inte en sekund för att berätta vad han tyckte och tänkte, det uppskattades otroligt utav mig och min sambo.

Med Roberts hjälp fick vi en härlig upplevelse i vår försäljning och skulle med glädje välja Robert när/om det är dags igen.

// Henrik Sjöåsen Porsander.
  • Erik A
    Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Inga problem från start till slut.
    Väldigt nöjd.
  • Mimmi L
    Mimmi L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är väldigt nöjda med de jobb Robert Ohlsson gjorde i samband med vår försäljning av vår lgh i Västerås. Han var alltid tillgänglig och svarade på alla frågor vi hade. Vi är väldigt nöjda.

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås