Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Västerås!

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa? Kontakta oss, vi har koll på Västerås!
Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på Västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade och 2014 slog vi upp portarna på vår nya bobutik på Norra Källgatan 17. Vi kan Västerås!
Idag är vi totalt nio medarbetare i bobutiken, varav en mäklarassistent.

Våra samlade erfarenheter har lett oss fram till ett arbetssätt som innefattar engagemang, nytänkande, omtänksamhet och inte minst affärsmässighet. Det har resulterat i nöjda, trygga och återkommande kunder. Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet (ca 230 butiker) och vi känner till våra områden i detalj. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina bobutik på Norra Källgatan 17, mitt emot Klippans parkering. Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 230 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• CHRISTER L

2019-05-23

CHRISTER L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Väl genomfört arbete. Björn var tålmodig och lyssnade på vad våra funderingar var och hjälpte oss att ta reda på om det här var rätt hus för oss. Läs mer
  • 2019-05-22

Anna H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har sålt vår villa i hökåsen, Västerås. Mäklaren har varit otroligt professionell hela vägen. Hållt oss uppdaterade och varit lyhörd för våra önskemål. Han har visat stort engagemang och alltid tagit sig tid för våra samtal och möten trots obekväma arbetstider. Jag hade ganska höga förväntningar på vad en mäklares arbete skulle vara men detta var ändå över all förväntan. Jag skulle absolut rekommendera svensk fastighetsföemedling och Robin Tångring till andra som ska sälja. Läs mer
  • 2019-05-22

Magnus W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt vårt hus. Över förväntan och bra kontakt genom hela försäljningen. rekommenderas! Läs mer
  • Kalle H

2019-05-22

Kalle H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin sålde vår villa. Från första stunden kändes allt rätt. Robin skötte vår försäljning med stort engagemang och driv och gav ett otroligt seriöst intryck på oss. Vi kände oss helt trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2019-05-20

Kreshnik K skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt bostadsrätt

Bra bemötande ifrån start, noggrann och förklara vid pappersskrivande vilket jag som kund uppskattade mycket!

Tumme upp!👍🏻 Läs mer
  • S�ren H

2019-05-20

S�ren H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin sålde vår 3a på Norra Floragatan och han har på ett föredömligt sätt skött affären! Vi är mycket nöjda med kontakten och sättet han följde våra önskemål. Var rädd om honom! Läs mer
  • 2019-05-18

Harry B skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin var saklig och trevlig gav ett mkt bra intryck kan verkligen rek honom tack Robin Läs mer
  • Janet W

2019-05-18

Janet W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi sålde vårt hus. Robin gav ett ärligt och proffsigt intryck direkt från början. Tillgänglig för oss 24/7 utan problem. Försäljningen gick jättebra och Robin använde sin erfarenhet och kunskap för att ge oss tips och råd efter vägen. Efter huset var sålt trodde vi att han skulle hjälpa oss att hitta eget boende men inte ett ord eller tips om kommande hus har vi hört från honom. Känslan om att vi blev övergivna kom som en överraskning då vi nu stod utan nytt boende. Läs mer
  • 2019-05-16

Sam E skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    jag tycker du är proffs på sälja bostad och väldig trevlig person.
    Mvh Sam Läs mer
  • Marie H

2019-05-13

Marie H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    VI har sålt en villa på mycket kort tid.
    Med hjälp av Mikaela Gustavsson fick vi ett snabbt förlopp av vår affär med utmärkt service och bemötande av en kunnig och glad mäklare.
    Våra förväntningar överträffades helt klart både vad gäller tid och slutpris. Där det visade sig att Mikaela hade fullständigt rätt.
    Mikaela fanns tillgänglig för oss hela vägen och gav oss god vägledning trots en stressig situation.
    VI kan varmt rekommendera henne och skulle gärna vända oss till henne igen för hjälp. Läs mer
    2019-05-16 Mikaela G svarar Marie H
    Tack så hemskt mycket! Värmer otroligt att ni känner er nöjda med mig och min arbetsinsats! :)
  • Cecilia H

2019-05-12

Cecilia H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har både köpt en bostadsrätt och sålt våran bostadsrätt med hjälp av Robin på svensk fastighetsförmedling i Västerås.

Vi är oerhört nöjda över hans engagemang och uthållighet i en lång process med både hinder och framgångar på vägen.
    Vi rekommenderar absolut honom till andra som vill köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2019-05-13 Robin T svarar Cecilia H
    Va kul att ni uppskattar mitt arbete och jag får tacka så mycket för den fina rekommendationen.

• Kent M

2019-05-11

Kent M skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Återkopplade mycket snabbt när vi fick möjlighet att köpa villan , trots ej högsta bud. Hade snabb bra kontakt med både mig och säljaren och hjälpte även till att ge min bank all information de behövde för att godkänna fastigheten som insats för lånet. Mycket gott bemötande, trevlig och professionell . Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-16 Mikaela G svarar Kent M
    Oj, stort tack till er för den fina Recon!! Jätteskönt att allt löste sig så snabbt och att ni fick möjligheten att köpa det fina huset som passar er perfekt! :)
  • Daniel W

2019-05-01

Daniel W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Träffade Robin när jag skulle köpa hus. Var dock inte intresserad av huset men mäklaren gav ett ärligt och varmt bemötande. Jag kontaktade honom sedan för våran försäljning av lägenheten och har bara gott att säga. Han har också vart behjälplig vid vårt husköp med tips och svar på frågor. Läs mer
    2019-05-06 Robin T svarar Daniel W
    Va roligt att du bara har gott att säga om mitt arbete, det tackar jag varmast för. Jag vill även passa på att tacka för förtroendet ni gav mig till er försäljning.
  • Andreas T

2019-05-01

Andreas T skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt villa och sålt lägenhet. Mycket bra kommunikation och engagemang vid båda tillfällena. Alltid tillgänglig och hjälpsam vid frågor och funderingar., och alltid tydlig med vad som gäller. Läs mer
    2019-05-06 Robin T svarar Andreas T
    Tack för de fina orden Andreas.
  • 2019-04-17

Susanne H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn har hjälpt oss med försäljning av vår villa. Från första träffen till kontraktsskrivningen har Björn agerat lugnt, noggrant, tydligt och pedagogiskt på ett vänligt sätt som tilltalat oss som säljare och bevisligen också köparna.
    Björn har hela tiden återkopplat och varit engagerad och lyhörd och även visat ett genuint intresse för husets historia. Allt detta sammantaget med god marknadskännedom har resulterat i ett mycket gott utfall.
    Tack Björn för väl utfört arbete! Läs mer
    2019-04-18 Björn W svarar Susanne H
    Tack Susanne och Kjell för den fina rekommendationen. Kul att ni är nöjda med mitt jobb!
    En rolig förmedling av ert fina hus med ett mycket gott resultat. Jag är övertygad om att köparna kommer ha lika stor glädje av huset under minst lika många år som det har varit i er ägo!
  • 2019-04-17

Salah N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Great support.
    She was really good and she explain everything. Läs mer
    2019-04-24 Mikaela G svarar Salah N
    Thank you so much and good luck! :)
  • Ylva-Li L

2019-04-17

Ylva-Li L skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde en villa med hjälp av Robin. Han skötte sig exemplariskt i form av integritet, goda råd och fint stöd i processen. Robin får våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-05-06 Robin T svarar Ylva-Li L
    Tack så mycket för rekommendationen Ylva-Li!
    Ha det gott.

Sofia M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en villa på Rönnby tillsammans med min sambo. Björn har varit supertrevlig, tillmötesgående, duktig på att förenkla och förklara samt kompetent! Läs mer
    2019-04-18 Björn W svarar Sofia M
    Tack Sofia!
    Det gläder mig att höra att ni är nöjda med mitt jobb! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-04-16

Christofer O skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte ett hus och fick hjälp av mäklaren som var mycket sakkunnig och trevlig. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-04-17 Björn W svarar Christofer O
    Tack Christofer för din rekommendation och att ni är nöjda med mitt jobb!
    Jag är övertygad om att ni kommer att trivas och ha mycket glädje av ert fina hus många år framöver!
  • 2019-04-15

Rebecca F skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpte en lägenhet. Blev bemött av en mycket glad och trevlig mäklare. Som kunde skoja och vara allvarlig samtidigt. Läs mer
    2019-04-17 Björn W svarar Rebecca F
    Tack Rebecca. Det är alltid kul för mig som mäklare att höra att du som köpare är nöjd med mitt jobb! Jag hoppas att du kommer få mycket glädje av din nya fina lägenhet!
  • 2019-04-15

Marja R skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vid vår villa försäljning förmedlade vår mäklare Mikaela både kunskap engagemang med en stor optimism och och glädje som spred sig på oss trötta säljare och de som blev köpare, mycket snabbt och snyggt ordnat och mycket nöjda parter .Tack Marjaplog Läs mer
    2019-04-17 Mikaela G svarar Marja R
    Vad fint skrivet Marja! :) Tack, det värmer verkligen i hjärtat!
  • 2019-04-15

Marina A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi fick hjälp av Mikaela Gustavsson . Hon är en kunnig, tillgänglig och trevlig mäklare. Vi köpte hus och hela processen gick snabbt och smidigt. Under kontraktskrivningen kände jag mig trygg. Hon var tydlig, gick genom alla punkter med en bra förklaring. Det kändes att hon hade bra kännedom om säljarens behov och köparens önskemål.
    Mikaela , du lyckades en gång till .
    Tack för allt ! Läs mer
    2019-04-15 Mikaela G svarar Marina A
    Vad härligt att ni kände er trygga och nöjda med mig. :) Tack för er superfina reco, det värmer!
  • 2019-04-13

Jennie P skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi anlitade Björn vid försäljning av vår villa. Björn agerade mycket proffesionellt under helt säljprocessen från första mötet då han tydligt gick igenom de olika stegen i försäljningen till att allt var klart. Som kund är du i trygga händer hos Björn. Han är mån om sina kunder, han är informativ och håller dig uppdaterade under hela budgivningen. Vi kan varmt rekommendera Björn! Läs mer
    2019-04-17 Björn W svarar Jennie P
    Stort tack Jennie!
    Det har varit roliga förmedlingar tillsammans med er, både när ni köpte och även när vi sålde. En kul förmedling av ert otroligt fina hus och som mäklare är det alltid kul att göra försäljningsrekord! Dessutom ett rekord som kommer att stå sig ett tag framöver i området.
  • Danne L

2019-04-10

Danne L skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har anlitat Mikaela Gustavsson som mäklare för hjälp med att sälja min bostadsrätt på Bjurhovda på 1 rok.Hon är lugn och seriös samt tydlig och alltid villig att hjälpa till och ge svar på eventuella frågor man kan ha som säljare.Mycket att tänka på vid en försäljning och därför känns det väldigt bra att ha anlitat en seriös och trevlig mäklare som Mikaela.Jag tycker att hon som mäklare levt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-04-11 Mikaela G svarar Danne L
    Tack Danne för de fina orden. :) Ja, det är väldigt mycket att tänka på vid en försäljning av sin bostad och det är skönt att höra att du inte har känt dig ensam genom processen. Varma hälsningar Mikaela
  • Hjördis J

2019-04-06

Hjördis J skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn Wallberg har hjälpt oss sälja en bostadsrätt i Öster Mälarhamnsområdet i Västerås. Han har genomfört detta på ett mycket professionellt sätt. Han har visat mycket god marknadskännedom och väl koordinerat städning, styling och marknadsföring. Björn har verkat med stort engagemang, snabb återkoppling och trevligt bemötande. Det har varit ett nöje att anlita Björn. Läs mer
    2019-04-17 Björn W svarar Hjördis J
    Tack för din fina rekommendation Thomas! En väldigt rolig förmedling med ett gott resultat. Kul att ni är nöjda med mitt jobb!
  • Rodi T

2019-04-03

Rodi T skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Grym mäklare som gjorde att man kände sig bekväm och trygg från början till slutet av köpet. Väldigt noggrann med allt och såg till att man inte missade någon detalj. Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-04-04 Robin T svarar Rodi T
    Tack för Rekommendationen Rodi! Hoppas du kommer att trivas i nya lägenheten.

• Aimen H

2019-04-02

Aimen H skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en lägenhet på Skjutbanegatan jag är jätte nöjd och glad med lägenheten Mikaela Gustavsson var min mäklare hon hjälpte mig med allt vilken underbar mäklare och vilken service hon gav mig !
    Jag blev bemött på ett fantastiskt sätt tack snälla för allt och jag kommer vända mig till henne nästa gång jsg köper eller säljer bästa Mikaela ❤️💐💐🏠🖊 Läs mer
    2019-04-08 Mikaela G svarar Aimen H
    Wow vilken fin reco Aimen! Tack! :)
  • 2019-03-30

Mats Å skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert har varit mycket bra. Lyhörd för våra önskemål i säljprocessen. Bra upplägg och snabb process. Presentationen och säljmaterislet mycket bra. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Robert Olsson. Läs mer
  • 2019-03-29

Hans Jerker S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert skötte försäljningen av vår villa i Örebro på ett utmärkt sätt. Och jag är nöjd med köparna också! Läs mer
  • Johanna A

2019-03-28

Johanna A skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt en villa på Vallbygränd i Västerås. Mäklaren var mycket duktig, kunnig, tillgänglig och trevlig. Det hon inte kunde svara på direkt, tog hon snabbt reda på och kunde därefter ge mig information och de svar jag ville ha. En mäklare som jag gärna kan rekommendera! Läs mer
    2019-03-29 Mikaela G svarar Johanna A
    Tack Johanna för de fina orden! Jag hoppas ni ska trivas i "lilla Bullerbyn". :)
  • 2019-03-28

Ulrika Ö skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt Flisavägen 44
    Bra bemötande och ett proffesionellt intryck
    Ser fram emot lika bra service då affären skall avslutas om ca 1 månad Läs mer
    2019-03-29 Mikaela G svarar Ulrika Ö
    Tack Ulrika! :) Vi ses snart igen, hör av er om det dyker upp frågor innan tillträdet!
  • 2019-03-28

Lina S skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevlig mäklare som höll mig väl informerad under hela processen. Läs mer
    2019-04-17 Björn W svarar Lina S
    Tack Lina! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet!
  • 2019-03-27

Jannicke B skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är supernöjda med Svensk fastighetsförmedling , samt vår mäklare Björn, som hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Otroligt proffissionellt och positivt bemötande. Allt man kan behöva och tänka sig i form av en mäklare! Läs mer
    2019-04-17 Björn W svarar Jannicke B
    Stort tack Jannicke! Efter lite trevande fick vi ihop det tillslut med ett gott resultat!
  • Caroline H

2019-03-23

Caroline H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har köpt vårt första gemensamm hus och jag upplevde att mäklaren var fantastiskt serviceminded både innan, under och efter visning. Läs mer
    2019-04-04 Robin T svarar Caroline H
    Tack för de fina orden Caroline! Jag hoppas att ni kommer att trivas i nya huset när det är dags för tillträde.

• 2019-03-21

Tobias D skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning. Har funkat väldigt bra. Läs mer
    2019-04-04 Robin T svarar Tobias D
    Tack för förtroendet Tobias och Maria!

• Johan L

2019-03-14

Johan L skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi både köpte och sålde med samma mäklare.
    Mäklaren var professionell i sitt arbete och alla våra förväntningar uppfylldes av hans arbete o väldigt trevliga bemötande. Läs mer
    2019-03-21 Robin T svarar Johan L
    Tack Johan för de fina orden. Vi ses vid tillträdet.

• 2019-03-12

Sålde bostad med Robin Tångring, han var mycket behjälplig och skötte allt professionellt. Han gav mycket bra tips och råd samt lotsade en igenom processen på absolut bästa sätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-03-12 Robin T svarar Ylva-Li L
    Tack så mycket Ylva-Li för en fin rekommendation samt att jag fick förtroendet att hjälpa till mer er försäljning.

• 2019-03-08

Emira H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en lägenhet. Björn har varit fantastiskt professionellt under den hektiska budgivningen. Ja som köpare ställde verkligen till det eftersom jag kom in i budgivningen väldigt sent, 2 timmar innan kontraktet skulle skrivas på. Björn hade inte alls en lätt uppgift men han klarade det utmärkt. Sama dagen skrev jag på kontraktet. Stort tack! Läs mer
    2019-03-09 Björn W svarar Emira H
    Tack för din Reco Emira och det gläder mig att du är nöjd! Det blev snabba vändningar i budgivningen och vikten av att skriva när det är klart kunde inte ha varit tydligare. Nu hoppas jag att du kommer att trivas i den nya lägenheten!
  • 2019-03-08

Klas A skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Har sålt en 2:a i Västerås.
    Den blev såld rekordsnabbt och till ett mycket bra pris! Läs mer
    2019-03-09 Björn W svarar Klas A
    Tack Klas och tack för ditt förtroende! Det va skönt att det gick fort när det väl behövdes! Nu hoppas jag att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-02-27

Andreas J skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpte en bostadsrätt. Trevligt bemötande på visningen och skötte sedan budgivning och kontraktsskrivning smidigt och snabbt. Läs mer
    2019-02-28 Ingrid Gjellan svarar Andreas J
    Tusen tack för de fina orden Andreas, vad roligt att du har upplevt processen så positivt! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya, fina lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid
  • 2019-02-25

Gunilla N skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har köpt en tvåa. Jag blev väldigt fint bemött, seriöst och trevligt. Mäklaren var proffsig och ödmjuk. Hon hjälpte mig på ett väldigt lugnt och bra sätt.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar med råge.
    Sammanlagt så känner jag mig glad och nöjd att affären gick i lås så snabbt och smidigt, helt mäklarens förtjänst.
    Tack. Läs mer
    2019-02-26 Mikaela G svarar Gunilla N
    Tack Gunilla för de fina orden! Betyder mycket att du känner dig nöjd med mig och mitt hanterande av ditt bostadsköp! :)
  • 2019-02-24

Tony Z skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi fick hjälp sälja en lägenhet och den blev såld första dagen den låt ute, annonsen var jätte proffsig och resten skötes också galant. Läs mer
    2019-02-26 Mikaela G svarar Tony Z
    Tack för Reco Tony! Kul att ni känner er nöjda med mig och Svensk fastighetsförmedling. :)
  • 2019-02-21

Jennie G skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde min lägenhet, otroligt bra bemötande! Kunnig och professionell, positiv och informativ genom hela processen! Det blev över mina förväntningar! Jag kommer att kontakta mäklaren igen vid framtida försäljningar och kommer även att rekommendera till andra! Läs mer
    2019-02-21 Ingrid Gjellan svarar Jennie G
    Tack snälla för förtroendet och så fin rekommendation Jennie! Vad roligt att vi lyckades överträffa förväntningarna. Varma hälsningar, Ingrid
  • 2019-02-11

Kristoffer Ö skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mikaela är en seriös och intelligent mäklare som förstår sig på marknaden och möter ens behov. Vi behövde snabbt få sålt våran lägenhet, på en trög marknad dessutom, och Mikaela var med och stöttade hela vägen till försäljningen. Det tog bara några veckor att få den sålt.

Hon känns mänsklig och förtroendeingivande. Inte alls någon "plastförsäljare" - som många andra mäklare vi jämförde med. Hon kan absolut rekommenderas. Läs mer
    2019-02-13 Mikaela G svarar Kristoffer Ö
    Tack för den fina recon! Vad glad jag blir att ni kände att jag var rätt mäklare för er! Önskar er all lycka i framtiden. :)
  • 2019-02-06

Ewa Charlotta F skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Ingrid har med entusiasm drivit arbetet med försäljning av mitt hus. Vi hamnade mitt i en marknad som övergick alltmer till köparens marknad, men vi lyckades få igenom ett pris där vi alla blev nöjda. Ingrid har ställt upp på inplanerade och privata visningar vardagskvällar som helger. Hon har med engagemang sökt upp köpare och gett snabb återkoppling. Läs mer
    2019-02-07 Ingrid Gjellan svarar Ewa Charlotta F
    Tusen tack för så fina ord Charlotta! Det är alltid roligt när hårt arbete till slut ger utdelning. Hoppas att ni nu kan njuta av att försäljningen äntligen är genomförd och se fram emot er nya, fina lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid
  • 2019-02-02

Andreas Ö skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt lgh på Flisavägen 44

Mikaela har varit väldigt tillmötesgående och givit ett seriöst intryck. Hon såg till att vi fick komma på privat visning då vi inte kunde komma på den ordinarie vilket uppskattades mycket.

Vid kontraktsskrivning så gick hon igenom alla detaljer på ett föredömligt sätt och förklarade även på ett bra sätt så samtliga förstod.

Kan tänka mig att anlita Mikaela när behov av mäklare blir aktuellt. Läs mer
    2019-02-07 Mikaela G svarar Andreas Ö
    Tack så mycket för de jättefina orden! :) Varma hälsningar Mikaela
  • 2019-01-30

Martin F skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte en lägenhet på skjutbanegatan där Mikaela Gustavsson var mäklare. Jag blev väldigt bra bemött och och Mikaela var väldigt trevlig. Läs mer
    2019-02-07 Mikaela G svarar Martin F
    Tack Martin för reco! :) Hoppas att du ska trivas bra i din nya fina lägenhet!
  • Magnus G

2019-01-23

Magnus G skrev om Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag sålde en 2,5:a på Haga och jag kan varmt rekommendera Mikaela Gustavsson. Hon var mycket trevlig, kunnig och professionell och bra på att hålla mig uppdaterad under hela försäljningen. Inga problem att hålla extra visningar när det fanns intresse för det. Allt gick smidigt från början till slut! Rekommenderas!

/ Magnus Läs mer
    2019-02-07 Mikaela G svarar Magnus G
    Oj vilken fin Reco Magnus! Tack så mycket, det värmer! :)
  • 2019-01-20

Bisera I skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte en lägenheten.
    Han var mycket snäll 😊
    Allt är bra dett var som jag tänkte.
    Min åsikt var att han var glad,snäll,pozitiv,kommunikativ,allt förklara bra...Han är alltid aktiv. Läs mer
    2019-01-21 Robin T svarar Bisera I
    Tack Bisera!

Jag hoppas du kommer att trivas i lägenheten, vi ses vid igen vid tillträdet.

• Lennart B

2019-01-19

Lennart B skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag har sålt ett kedjehus.
    Min mäklare, Robin Tångring, var påläst, noggrann, lätt att kontinuerligt få kontakt med och i övrigt professionell på alla sätt.

Mina förväntningar på bemötande och på det pris som fastigheten kunde säljas för överskreds med råge!

Suveränt Robin! Läs mer
    2019-01-21 Robin T svarar Lennart B
    Tack Lennart!
    Vi ses igen vid tillträdet och återigen, tack för förtroendet. Det har varit riktigt kul att samarbeta med dig/er.

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås