Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Västerås!

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa? Kontakta oss, vi har koll på Västerås!
Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på Västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade och 2014 slog vi upp portarna på vår nya bobutik på Norra Källgatan 17. Vi kan Västerås!
Idag är vi totalt nio medarbetare i bobutiken, varav en mäklarassistent.

Våra samlade erfarenheter har lett oss fram till ett arbetssätt som innefattar engagemang, nytänkande, omtänksamhet och inte minst affärsmässighet. Det har resulterat i nöjda, trygga och återkommande kunder. Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet (ca 230 butiker) och vi känner till våra områden i detalj. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina bobutik på Norra Källgatan 17, mitt emot Klippans parkering. Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 222 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• 2020-01-21

Ken Erik Robert J skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jesper har varit oerhört duktig och dedikerad i min försäljning utav min lägenhet. Bemötandet har alltid varit trevlig t och professionellt och Jesper har lyckats nå alla förväntningar som vi haft och överskridit dessa markant. Läs mer
  • 2020-01-20

Vanessa V skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har sålt vår villa i Kvicksund. Allt gick mycket bra, hon varmycket hjälpsam och kompetent. Läs mer
    2020-01-20 Ingrid Gjellan svarar Vanessa V
    Stort tack för fina ord! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus och jag vill verkligen tacka för förtroendet. Jag hoppas att vi får möjlighet att träffas inför tillträdet! Varma hälsningar, Ingrid
  • 2020-01-19

Robin P skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte en lägenhet genom Robin och hela affären gick väldigt smidigt med hjälp av en kunnig och hjälpsam mäklare. Hela affären gick i lås före ordinarie visning. Läs mer
  • 2020-01-18

Kent L skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi har sålt en 5-rums lägenhet på markplan i centrala Västerås. Robin har varit väldigt tillmötesgående under resans gång. Vi kan verkligen rekommendera Robin till andra som går i sälj-/köptankar. Läs mer
  • 2020-01-16

Liza M skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte en lägenhet som Robin förmedlade. Han ingav förtroende redan från första handslaget genom att vara lugn, påläst och engagerad. Även om lägenheten är fin så var det garanterat Robins förtjänst att budgivningen genererade ett högt slutpris för säljaren. Han är proaktiv och har svaren innan jag har frågorna. Läs mer
    2020-01-20 Robin T svarar Liza M
    Hej Liza!
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse från vårt första möte till kontraktsskrivningen. Jag tackar ödmjukast för de fina orden du skriver om mig och mitt arbete.
    Om du funderar över något så är du välkommen att höra av dig, du når mig på 0707328887, annars ses vi på tillträdesdagen!

Ha det så gott så länge.

• 2020-01-14

Rebecka Kristina A skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Väldigt trevlig och förtroendeingivande! Läs mer
    2020-01-15 Ingrid Gjellan svarar Rebecka Kristina A
    Tack snälla för så fina ord! Hoppas verkligen att ni kommer trivas i er nya, fina lägenhet! Vi ses igen vid tillträdet. Varma hälsningar, Ingrid
  • 2020-01-14

Idun O skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin har varit mäklare för flera objekt jag kikat på, och även den lägenhet jag nu köpt. Han är trevlig utan att vara insmickrande, inger förtroende och känns oerhört proffsig. Väldigt lätt att ha att göra med! Läs mer
    2020-01-14 Robin T svarar Idun O
    Hej Idun!
    Tack för att du tog dig tid att skriva om mig och mitt arbetssätt. Det tackar jag ödmjukast för. Vi ses som senast på tillträdet till din nya lägenhet.
    Dyker det upp några frågetecken så är du alltid välkommen att höra av dig till mig, du når mig på 0707328887.
    Ha det så bra, så ses vi längre fram.

/Robin Tångring
  • 2020-01-10

Emelie B skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag sålde min bostadsrätt med Robin och kunde inte vara nöjdare, varken med priset eller med val av mäklare! Robin är engagerad, tydlig och återkopplade regelbundet genom hela processen. Han hade också en tydlig strategi för hur lägenheten skulle väcka intresse i bruset samt för hur den skulle kunna säljas till högsta möjliga pris, vilket var en av de sakerna som var viktiga för mig i jakten på rätt mäklare. Jag har genom hela bostadsaffären känt mig oerhört trygg med valet av Robin och jag kan varmt rekommendera honom till andra som vill ha en kunnig och dedikerad mäklare! Läs mer
    2020-01-14 Robin T svarar Emelie B
    Hej Emelie!
    Tusen tack för din fina rekommendation. Jag vill tacka dig för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet, det tackar jag ödmjukast för. Om du funderar över något eller har några frågor så är du alltid välkommen att ringa mig. Annars ses vi på tillträdet igen!
    Ha det så bra fram tills dess.

Med vänlig hälsning
    Din mäklare Robin
  • 2019-12-13

Simon L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Mycket nöjd med förmedlingen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-12-10

Christine F skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vår bostadsrätt såldes innan visning. De låg ute på läge +.
    Jesper är en trevlig, kunnig och lugn mäklare. Han lyssnade in och jag kände mig aldrig stressad i mina beslut. Läs mer
  • 2019-12-06

Mikael H skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Fick ett mycket hjälpsamt, kompetent och trevligt bemötande av Jesper vid förmedling av en bostadsrätt Läs mer
  • 2019-12-05

Lillemor A skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Eftersom vi är mitt uppe i vår försäljning så här vi inte haft färdigt vårt samarbete Fram till nu är vi jätte nöjda med Jesper. Läs mer
  • 2019-12-04

Andreas M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt villa där Björn var mäklare.
    Kanonbra bemötande och kunnig. Läs mer
  • 2019-11-27

Erika L skrev om Jesper Erkers en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det finns andra mäklare att vända sig till. Gör det istället. Läs mer
    2020-01-08 Jesper Erkers svarar Erika L
    Hej Erika,
    Tack för ditt omdöme, jag uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla. Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med hur jag utför mitt uppdrag. Efter två månader med fem genomförda öppna visningar hade vi totalt fyra närvarande spekulanter och efter bearbetningen fick vi två av dessa att lägga bud där en av dessa presenterade det begärda priset.

Du får gärna ringa eller maila till mig och berätta mer om din upplevelse av det hela och vad det är som du inte har varit nöjd med mer specifikt. Du når mig på jesper.erkers@svenskfast.se alt. 073-622 28 96

Med vänliga hälsningar, Jesper Erkers.
  • 2019-11-26

Dano Z skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag kan ärligt och uppriktigt säga att jag är jätte nöjd med mitt köp och med mäklaren som gjorde allt, jag va i trygga händer. Bättre mäklare får man leta efter.
    /Dano Läs mer
    2019-11-27 Ingrid Gjellan svarar Dano Z
    Tusen tack för dina fina ord Dano, det värmer att du känner dig så nöjd med ditt lägenhetsköp och mitt arbete. Du är varmt välkommen att höra av dig om det uppstår några funderingar, annars ses vi på tillträdesdagen! Varma hälsningar, Ingrid
  • 2019-11-26

Daniel W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Var lite osäker om det var rätt tid för mig att sälja och jag tog kontakt med Robin Tångring på svensk fast för se min lägenhets värde och försäljningsmöjligheter. Robin la upp en plan som gav mig trygghet och påvisade även sin expertis när det väl kom till att lägga ut bostaden till försäljning. Robin lyckades inte enbart göra en otroligt snabb och smidig affär utan jag fick mycket mer ut av lägenheten än jag räknat med. Han har även varit trevlig och hjälpt mig med frågor om köpet av min nya lägenhet trots jag köpt den via annan mäklarfirma, det kallar jag service. Vill ni ha en trygg och säker affär så är Robin den lugna tryggheten ni vill ha. Läs mer
    2019-11-26 Robin T svarar Daniel W
    Hej Daniel!
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Jag tackar ödmjukast för att jag fick ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Det har varit en rolig resa där vi började i ett tidigt skede med ett riktigt bra upplägg och en tydlig plan för hur vi skulle gå tillväga för att uppnå bästa resultat. Jag tackar återigen för rekommendationen och du är alltid välkommen att höra av dig till mig om du har några funderingar eller behöver hjälp med något.

• 2019-11-18

Gustav E skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    sålde en lägenhet, hade inte kunnat finna en bättre mäklare för uppgiften, både trevlig och väldigt hög arbetsmoral ledde till en lyckad försäljning! Läs mer
    2019-11-20 Robin T svarar Gustav E
    Hej Gustav!
    Tack för dessa fina ord du skriver om mig och mitt arbete. Jag tackar ödmjukast för att jag fick ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Ni är alltid välkomna att ringa mig om det dyker upp några frågor, annars ses vi på tillträdesdagen.
    Ha det bra så länge!
  • 2019-11-11

Casper S skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Det gick lätt och smidigt till. Läs mer
    2019-11-20 Robin T svarar Casper S
    Hej Casper.
    Tack för att du tog dig tid att skriva lite om hur du upplevde affären. Det är kul att höra att ditt första lägenhetsköp kändes lätt och smidigt. Har du några frågor så är du välkommen att ringa mig på 0707328887, annars ses vi vid tillträdet.
  • 2019-11-09

Gabriella S skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt hus
    Proffsigt och ödmjukt bemötande Läs mer
  • Anneli Å

2019-11-08

Anneli Å skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag kan varmt rekommendera Robert Olsson som mäklare! En trygg resa från värdering till tecknade av köpekontrakt. Stor hjälp och vägledning när det gäller kontakt och upprättande av Godmanskap, som är en snårig byråkrati. Mina varmaste rekommendationer för en trygg fastighetsaffär. Läs mer
  • 2019-11-04

Tova Helena K skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Hjälpte oss att hitta en villa i det område vi önskade efter vi sålt vår gamla bostad. En mäklarfirman med både hjärta och hjärna som förstår kunden behov. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-01

Michelle W skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jättetrevlig mäklare som fick mig att känna mig trygg under hela processen. Nöjd! Läs mer
    2019-11-20 Robin T svarar Michelle W
    Hej Michelle!
    Va kul att du känner dig nöjd med mitt arbete. Det var jätteroligt att få möjligheten att hjälpa dig med att förmedla din fina lägenhet.
    Ha det bra så länge så ses vi vid tillträdet.
  • 2019-11-01

Oskar H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Väldig trevlig, hjälpsam, kunnig av sitt jobb, Läs mer
    2019-11-18 Robin T svarar Oskar H
    Hej Oskar.
    Tack för att du tog dig tid att skriva något om mig, det tackar jag ödmjukast för. Vi ses vid tillträdet!

• 2019-10-29

Johnny E skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Har sålt både radhus och en tvårumslägenhet med ett par års mellanrum genom samma mäklare. Väldigt bra bemötande och man känner sig omhändertagen. Fortlöpande uppdateringar om hur det går med försäljningen. Har bara positivt att säga och kommer självklart att anlita samma mäklare i framtiden om det blir aktuellt att sälja igen. Läs mer
  • 2019-10-29

Kent W skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    En mäklare som jag fick uppfattningen om var mån om både säljare och köpare och var mer jordnära än många jag haft kontakt med. En man kan bolla frågor med. Läs mer
  • 2019-10-27

Ingegerd Britt-Mari W skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn Wallverg har varit mkt tillmötesgående och det har varit lätt att få kontakt med honom då han alltid hört av sig om han inte kunnat svara på en gång. Allt har fungerat med alla papper och olika kontakter. Vid. visningen av. vårt hus kom han i god tid och allt fungerade mkt bra med återkoppling till oss som säljare.av ett hus. Vi fick betydligt mer för huset än vi kunnat ana. Vi är mkt mkt nöjda med allt och vill gärna rekommendera Björn som den bäste!
    Med vänlig hälsning, Ingegerd Walfridsson Läs mer
  • 2019-10-26

Ulrika S skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde min bostadsrätt med denna underbara man som hjälp och han är helt fantastisk!
    Jag fick mycket mer för min bostad än vad jag någonsin hoppats för.
    Robert är BÄSTA!!! Läs mer
    2019-10-30 Robert O svarar Ulrika S
    Stort tack för dina fina ord Ulrika! Roligt att läsa att du är nöjd med försäljningen och min hjälp! Vi ses nästa år för deklarationen! Ha en fortsatt bra dag! Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-26

Eva Kristina P skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Kaserngatan 143 Västerås

I början bra.

Efterhand blev de sämre.

Förväntningar var att få hjälp, men de blev inte så.

Jag tycker de besvarade frågorna säger allt. Läs mer
  • 2019-10-25

Kristina M skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Försäljningen av vår bostadsrätt gick smidigt och Björn har varit proffsig från början till slut, väldigt pedagogisk i alla kontakter och lyhörd för oss som säljare. Rekommenderas varmt. Läs mer

Thomas W skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    ...............................................
    ....

..... Läs mer

Carina A skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålt en villa. Mycket fint bemötande av mäklaren. Tog sig tid. Lugn och saklig. Höll oss hela tiden uppdaterade med information under försäljningsprocessen. Ingav trygghet. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-24

Roger Bjarne B skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpte min drömtomt med hjälp av Björn allt funkade perfekt Läs mer
    2019-11-21 Björn W svarar Roger Bjarne B
    Tack Roger! Det ska bli spännande att se hur det blir när huset kommer på plats!
  • 2019-10-23

Camilla B skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag köpte en lägenhet, två rum och kök. Mäklaren var väldigt trevlig, och kom ihåg mej från tidigare visningar av andra lägenheter. Han var lätt att få tag på per telefon. En kompetent och noggrann mäklare! Läs mer
    2019-11-21 Björn W svarar Camilla B
    Tack för ditt omdöme Camilla! Jag hoppas att du trivs i din fina lägenhet.

Helena J skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn hjälpte oss att sälja vårt radhus. Kunde inte fått en bättre och proffsigare mäklare. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-10-29 Björn W svarar Helena J
    Tack Helena! En roligt och smidig försäljning och ett väldigt bra resultat med en lång och svettig väntan på villkor som skulle uppfyllas, men tillslut gick vi i mål!
  • Andréas H

2019-10-23

Andréas H skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Bra och proffsigt bemötande. God tillgänglighet. Läs mer
    2019-10-29 Björn W svarar Andréas H
    Tack Andreas! En snabb förmedling där vi lyckades lösa det med tillträdesdelen!

Peter B skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde en bostadsrätt. Vi kunde inte vara mer nöjda över hur bra vår mäklare tog hand om oss och vår försäljning. Läs mer
    2019-10-29 Björn W svarar Peter B
    Tack Peter! Det blev en lyckad försäljning trotts en lite trevande start.
  • 2019-10-23

Christer L skrev om Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte ett småhus där Björn var mäklare. Vi tog in offerter från flera olika mäklare när det sedan var dags för oss att sälja våran lägenhet, men Björn var det naturliga valet.

Han var proffsig i alla interaktioner oavsett om det var på visning, på kontoret eller när vi sprang på varandra på stan.

Han är trygg och kunnig och hjälpte oss att förstå processen och såg till att hålla oss ständigt uppdaterade under budgivning. Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-10-29 Björn W svarar Christer L
    Tack för din fina rekommendation Christer! Det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb både som köpare och säljare!
    Jag hoppas att ni trivs i ert nya fina hus!
  • Emil N

2019-10-21

Emil N skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Engagerad och fantastisk person! Stort tack för all den tid han lagt ned. Läs mer
    2019-10-21 Robert O svarar Emil N
    Hej Emil! Tack för dina fina ord och stort lycka till i Stockholm!
  • 2019-10-20

Stefan T skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Sålde en bostadsrätt. Robin var lyhörd, påläst och tydlig genom hela processen. Vi var supernöjda med bemötandet! Läs mer
    2019-11-12 Robin T svarar Stefan T
    Hej Stefan!
    Jättekul att ni är nöjda med hela processen. Det har varit superkul att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Vi startade upp allt i ett tidigt skede som Läge+ och övergick sedan till aktiv försäljning vilket blev väldigt lyckat. Om ni har några funderingar över det ni bygger och behöver nå hjälp så är ni alltid välkomna att kontakta mig.
    Ha det bra!
  • 2019-10-20

Kennet L skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Trevligt och bra bemötande. Service-minded. Snabb handläggning. Läs mer
    2019-10-29 Robert O svarar Kennet L
    Tack Kennet för att du har tagit dig tid och recenserat mitt arbete och roligt att se att du är nöjd med utförandet! Kolla mailen vid tillfälle, jag har gett förslag på tid för deklaration! Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • Pervz M

2019-10-20

Pervz M skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Tack för en smidig affär! Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-29 Robert O svarar Pervz M
    Tack för din rekommendation, det är bara att du hör av dig om du har några funderingar framöver. Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-10-18

Jennifer Xantippa Helena F skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte en lägenhet på blåsbo, Västerås. Vi blev bemötta med en fin ödmjukhet och ett neutralt förhållningssätt. Vi uppskattade verkligen mäklaren och kommer garanterat kontakta henne om vi någon gång skulle behöva sälja/köpa igen. Kändes inte som att hon försökte sälja till dyraste pris, utan snarare till rätt köpare. Ovanligt att möta en sådan trevlig och genuint äkta mäklare som verkade för allas bästa som var involverade i affären. Läs mer
    2019-10-25 Ingrid Gjellan svarar Jennifer Xantippa Helena F
    Jennifer, jag blir alldeles rörd av dina fina ord! Vad glad jag blir att ni har upplevt processen så positiv. Det har varit ett nöje att få vara en del i köpet av ert drömboende och jag hoppas verkligen att du och familjen trivs i er fina lägenhet. Varma hälsningar, Ingrid

Sofia L skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin Tångring är en helt fantastisk mäklare. Ett proffs som vet exakt hur man handlar med bostäder. Robin sålde oss ett hus och på den vägen fick han även bli den som sålde våran Etage lägenhet vilket vi är otroligt nöjda med. Robin har varit snabb på att återkoppla och har under hela processens gång hållt oss väl informerade om nästa steg. Rekommenderar verkligen Robin och hans team på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-08 Robin T svarar Sofia L
    Hej Sofia.
    Tusen tack för dessa fantastiska ord om mig och mitt arbete. Det värmer verkligen och uppskattas otroligt mycket. Jag tackar ödmjukast för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Sen hoppas jag att ni kommer att stortrivas i det nya huset.
    Tack så mycket för rekommendationen.
  • 2019-10-18

Michael K skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Köpt en lägenhet,vart väldigt bra bemött av mäklaren och bra bemötande vid budgivningen. Totala bemötandet av mäklaren suveränt. Läs mer
    2019-10-18 Ingrid Gjellan svarar Michael K
    Tusen tack för er fina rekommendation! Det värmer att ni har upplevt processen så positiv. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya, fina lägenhet! Vi ses igen på tillträdesdagen. Varma hälsningar, Ingrid
  • 2019-10-18

Mattias E skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi köpte hus genom Robin, han skötte allting jätte bra och vi kommer rekommendera honom i framtiden. Läs mer
    2019-11-08 Robin T svarar Mattias E
    Hej Mattias!
    Tack för att du/ni tog er tid att skriva. Va roligt att ni uppskattar mitt arbete och det uppskattas enormt att ni kommer att rekommendera mig till andra.
    Ha det bra!

• 2019-10-18

Inez Birgitta B skrev om Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    A summer cottage. Treated in a professional way. The broker explained matters and the process and toke care of practicalities. Robert Olsson Exceeded expectations. Läs mer
    2019-10-21 Robert O svarar Inez Birgitta B
    Thank you for taking your time and write a recommendation after our collaboration! It was a pleasure to be of service and the beautiful cottage now has a new happy owner!
  • 2019-10-18

Annelie B skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robin hjälpte oss att sälja vårt radhus, och har genom hela processen varit oerhört tillmötesgående, informativ och profesionell! Jag kan verkligen rekommendera honom då han gjorde ett strålande jobb. Läs mer
    2019-11-06 Robin T svarar Annelie B
    Hej Annelie!
    Jätteroligt att höra att ni uppskattar mitt arbete och tusen tack för rekommendationen. Jag tackar ödmjukast för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert radhus. Vi ses vid tillträdet.

Niklas H skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Jag sålde min bostadsrätt och affären gick väldigt smidigt! Läs mer
    2019-11-04 Robin T svarar Niklas H
    Hej Niklas.
    Va skönt att höra att du uppskattade smidigheten i affären. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet.

Johan M skrev om Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Saklig och proffsig, förtroendeingivande och förstående för våra behov som säljare men även som framtida köpare eftersom vi även letade ny bostad. Läs mer
    2019-10-30 Robin T svarar Johan M
    Hej Johan!
    Tack för att du/ni tog er tid att skriva lite om mig. Va roligt att ni uppskattar mitt arbete. Jag tackar ödmjukast för att jag fick förtroendet till att hjälpa er och är det något annat ni behöver hjälp med så är ni alltid välkomna att höra av er till mig.
  • Jimi T

2019-10-07

Jimi T skrev om Ingrid Gjellan en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Exceptionellt!
    Jag behövde en övernattningslägenhet i Västerås, varpå Ingrid skyndsamt och professionellt löste hela processen. Tack! Läs mer

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås