Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• BadgeNineYears
1 024

Mäklare med koll på läget i Västerås! Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa? Kontakta oss, vi har koll på Västerås! Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på Västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade och 2014 slog vi upp portarna på vår nya bobutik på Norra Källgatan...

1024 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Caspár W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Köpsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Viksäng

Simon visade ett fantastiskt bemötande, han visade stort engagemang och stor kunskap. Är extremt nöjd med hanteringen av försäljningen och att han alltid var tillgänglig. Kan starkt rekommendera honom.

Gabriel S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Köpsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Viksäng

En trevlig kille som kämpar för att få till en bra deal mellan köpare och säljare!

Svar från Simon Köpsell

Tack Gabriel! Det glädjer mig att vi kom fram till ett slutresultat där alla parter blev nöjda. /Simon

Aina Eugenia Å
Sålde sin bostad med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Hällefors

Ett proffs i sitt yrke. Metodisk, affärsmässig. Bra kontakt med köparna och oss. Utnyttjar SFs egen upparbetade kundstock och intresselistor. God genomförd budgivning, över förväntan. Bra genomförd visning, trots väder. God ordning på kontrakt, likvidavräkning och tillträdet. Tips från en vän om Robert. Jag ville ha Örebros bästa mäklare och det tror jag att vi fick det, utan att känna alla. Tack

Stefan P
Västerås

Simon hade ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Objektet jag var intresserad utav var vilande. Så det fanns just nu inga planerade visningar etc. Det löste han snabbt och smidigt och återkopplade också snabbt och sakligt. Jag meddelade därför att jag skulle avvakta husförsäljning han önskade "Lycka till" utan att verka missnöjd alls för den onödiga extra visningen. När jag sedan sålt var inte objektet mitt första alternativ men olika omständigheter gjorde att jag kontaktade Simon igen. Fick återigen ett trevlig...

Svar från Simon Köpsell

Tack Stefan för en bra reco. Det glädjer mig att du upplevt snabb återkoppling och trevligt bemötande samt att du är nöjd med mitt hanterande av affären. Önskar dig all lycka framåt med flytten. Vi ses på tillträdesdagen! /Simon

Adam H
Vetterslund

Simon är effektiv, lyhörd och gav ett väldigt fint bemötande. Han kunde utefter mina behov föreslå en annan lägenhet än den jag ringde om som jag tyckte var så pass bra vilket ledde till ett köp. Snabbt, bra och enkelt, jag gillllar!

Svar från Simon Köpsell

Tack Adam! Det glädjer mig att jag så snabbt kunde träffa rätt på dina önskemål. Önskar dig all lycka framåt. Vi ses på tillträdet! /Simon

Joonas S
Vetterslund

Väldigt professionell. Extremt flexibel och lyhörd. Rekommenderar!

Svar från Simon Köpsell

Tack Joonas! Uppskattar den fina rekommendationen och jag önskar er all lycka i nya huset. Vi ses på tillträdesdagen! /Simon

Lena P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Lätt att få kontakt med. Följde upp hela processen på ett bra sätt. Trevlig och ett bra stöd.

Jonathan L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Örebro

Jag tyckte Robert gjorde ett bra jobb. Blev alltid bemött på ett trevligt sätt vid alla kontakter. Han var flexibel med tider vilket gjorde allting smidigare för oss som säljare. Det var/är lite tuffare tider på bostadsmarknaden och särskilt för vår lägenhet, men det kändes som Robert gjorde allt han kunde för att marknadsföra lägenheten och få den såld. Totalt sett mycket nöjd med Robert!

Anna J
Gideonsberg

Bra bemötande och proffsigt intryck.

Tack Anna för din fina rekommendation! /Simon

Niklas E
Gideonsberg

Simon var professionell på alla sätt och vi är jättenöjda med allt rörande försäljningen av vår lägenhet.

Svar från Simon Köpsell

Tack för din fina rekommendation Niklas! Det glädjer mig att ni är så nöjda och jag önskar er allt gott framåt! /Simon

Marko D
Gideonsberg

Prompt reply; available for any questions; fair and polite

Svar från Simon Köpsell

Thank you Marko for your recomendation! I am happy to hear you had a good experience through the process. /Simon

Lennart E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Centralt / Stallhagen

Allt har fungerat jättefint från första kontakt och genom hela processen !

Lennart E
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Brandthovda

Allt har fungerat jättefint från första kontakt och genom hela processen !

Johanna A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Centrala Västerås

Björn är väldigt kunnig i sin sak och otroligt trevlig. Han är snabb på kommunikation och vill båda parter bäst. Jag kände mig trygg med honom hela vägen.

Anders Erik Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Gideonsberg

En mäklare som är påläst och håller en uppdaterad konstant när de händer nå. Affären gick fort och de va inga konstigheter. Rekomenderas!

Maria Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Mycket bra bemötande, serviceinriktad med en verklighetsbild av marknaden/mina förväntningar,/önskan av pris mm. Det uppskattas, då ett drömscenario inte är det jag efterfrågar. Lätt att få kontakt med gällande funderingar eller annan hjälp. Jag kan varmt rekommendera Olivia Gemmel.

Simone A
Västerås

Björn var toppen vid försäljningen av min lägenhet och jag rekommenderar honom till alla! Han kom fram till nya lösningar när marknaden försvårade försäljningen, samt var proffsig och lugn genom allt.

Patrik T
Köpte sitt hus med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Brandthovda

Trevlig. Bra intryck och inget svammel som vissa andra mäklare.

Anne B
Köpte sin stuga med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Jag blev trevligt bemött av mäklaren. Han kunde varit mer påläst om objektet, om öppen spis, tv nät och renovering. Det var lite dålig information kring bank och hur det ska gå till när man betalar kontant. Även kring arrende och föreningsavgift. På kontoret var det ok men med mycket innantill läsning. Som istället kunde ha beskrivits kortfattat med enklare språk.

Carina F
Brandthovda

Engagerad, professionell, tydlig, trevlig och lätt att få kontakt med

Eva A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Haga

Duktig lyhörd, återkopplade fort vid intresse av lägenheten. Fick hjälp vid kontakt av bank. Lättsam person.

Signe M
Västerås

Smidig och enkel hantering, hjälpsam och effektiv försäljning

Svar från Simon Köpsell

Tack Signe, det glädjer mig att du är nöjd kring arbete och slutresultat! /Simon

Emma C
Västerås

Jag tycker absolut att Simon levde upp till våra förväntningar. Väldigt trevligt och hjälpsam, vi hade inte möjlighet att komma på visningen som var och då löste han så vi fick en förhandsvisning och det var väldigt snällt att det gick att lösa. Han anpassade möten så att det skulle passa både mig och min sambo och det uppskattas. Jag skulle säga att vårat köp av Linnégatan 12 var väldigt smidigt och vi är väldigt glada över att vi snart kommer få tillgång till lägenheten. Mvh Emma Corlin

Svar från Simon Köpsell

Hej Emma, tusen tack för din fina rekommendation. Vi ses på tillträdesdagen! /Simon

Johan L
Västerås

Bra och professionellt bemötande. Utlovade snabb affär vilket det verkligen blev. En kompetent, lyhörd och lättillgänglig mäklare.

Svar från Simon Köpsell

Tack Johan! Det glädjer mig att ni är nöjda. Önskar er allt gott i nya bostaden, vi ses på tillträdesdagen! /Simon

Winsent T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Otroligt förstående och hjälpsam mäklare. Som förstagångsköpare så var det läskigt med bostadsköp men Johannes förklarade hela processen och alla steg på ett väldigt tydligt sätt utan att vara dumförklarande. 10/10!

Svar från Johannes Udd

Hej Winsent Tack så mycket för din rekommendation. Jag uppskattar att du tog dig tiden att skriva samt förklara din upplevelse av erat första köp! Det glädjer mig att ni kände er trygga med processen, mitt bemötande och alla steg. Jag hoppas att du och Saga kommer att trivas! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Linda E
Västerås

Lugn, förtroendeingivande. Lyhörd och tålmodig. Kunnig och lätt att kommunicera med, lätt att nå. Hjälpsam och lösningsfokuserad . Rekommenderar absolut Johannes till andra

Svar från Johannes Udd

Hej Linda! Stort tack för erat förtroende samt den fina rekommendationen. Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen och mitt bemötande! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Ingrid P
Centrala Västerås

Trevligt möte. Påläst, lugn och med bra information.

Antonette G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Bjurhovda

Robin var grym på alla sätt! Är supernöjd med Robins jobb och han var alltid där när man hade frågor eller funderingar!

Emil C
Centralt / Kristiansborg

Björn var riktigt bra, han inger ett bra förtroende och har sin egna plan för hur han kan hjälpa sin klient.

Jörgen S
Västerås

Robin har varit mycket trevlig, hjälpsam och professionell genom hela vår resa som säljare av en bostad. Han utstrålar ett positivt och vänligt intryck och har framför allt ett gediget kunnande vilket gett trygghet både för oss som säljare såväl som de som han förmedlat bostaden till. Jag kan varmt rekommendera honom! /Jörgen Steijer

Amanda T
Västerås

Lätt att få kontakt med, bra och öppet bemötande

Svar från Johannes Udd

Hej Amanda! Tack för att du tog dig tiden att skriva hur du upplevda ditt köp. Vad kul att du är nöjd med mitt bemötande, det glädjer mig! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Göran E
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Köpsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Trevlig, Tydlig, Bra information Mäklaren beskrivning av hur försäljningen skulle ske infriades Smidig och snabb

Svar från Simon Köpsell

Tack Göran! Det glädjer mig att du upplevt mig som tydlig och försäljningen som smidig. Önskar dig allt gott! /Simon

Gustaf H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Garphyttan

Super trevlig och kanon bra service, allt gick smidigt och bra!

Fredrik S
Västerås

Då det var min första gång jag fått hjälp av en mäklare så hade jag egentligen inga förväntningar utan jag gick in i det hela helt grön. Fick ett mycket trevligt bemötande och svar på de frågor jag har haft på ett professionellt sätt utan svåra termer och så vidare. Den hjälp jag har fått utav Johannes Udd vid köpet av Spantgatan 5c har varit på topp och utav bästa kvalitet och jag kommer att rekommendera Svensk Fastighetsmörmedling Västerås till de jag känner och även Johannes. Tack så mycket! Mvh. //Fredrik Sandberg

Svar från Johannes Udd

Hej Fredrik! Tack för att du tog dig tiden att skriva hur du upplevde ditt köp samt mitt bemötande. Vad kul och vad glad jag blir att du fick en bra upplevelse av hela processen. Hoppas du kommer att trivas i den nya bostad. Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Pernilla J
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Väster

Amanda var mycket kunnig, tillgänglig och aktiv under hela processen. Amanda höll i en snabb och smidig försäljning, alltid med ett leende och mycket trevligt bemötande.

Sören G
Sålde sitt hus med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Redan vid vårt första möte fick vi en positiv bild av Johannes . Trevlig och kunnig. Genomförandet med fotografering , besiktning , annonsering , visning , budgivning och kontraktsskrivning skedde med en imponerande effektivitet . Vi är oerhört nöjda med vårt samarbete med Johaness Udd och Svensk Fastighetsförmedling.

Svar från Johannes Udd

Hej Sören & Anja! Tusen tack för erat förtroende samt för denna fina rekommendation. Det glädjer mig att ni är nöjda samt att vi kunde hjälpa er både med köp och försäljning till mycket lyckat resultat. Jag hoppas att ni kommer att trivas i eran nya bostad. Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Sven Erik R
Köpte sitt hus med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Johannes var mycket informativ och hade ett seriöst uppträdande

Svar från Johannes Udd

Hej Sven-Erik! Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva hur du upplevde mitt bemötande vid erat köp. Vad kul att det kändes bra och informativt. Jag hoppas ni kommer att trivas i erat nya hus! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Anton Sang N
Sålde sin stuga med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Exemplarisk mäklare från start till slut. Lyhörd och tillgänglig. Rekommenderar starkt

Svar från Johannes Udd

Hej Anton! Tack för din rekommendation, förtroende och det smidiga samarbetet. Vad kul att du är nöjd med hela processen, det glädjer mig! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Åsa S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Har fått bästa möjliga bemötande från Oskar som också varit lyhörd för vad jag tyckt. Hade förväntningar att få bra hjälp vid försäljning av lägenhet och det fick jag. Kan varmt rekommendera Oskar vid försäljning av bostad.

Pernilla G
Blåsbo

Björn var välkomnande, trevlig och jordnära.. Vi kände oss sedda! Kontraktsskrivningen upplevdes tydlig, pedagogisk och avslappnad.

Christoffer S
Västerås

Alltid närvarande och haft ett professionellt bemötande mot oss som säljare av vår läghenhet. Jättenöjda är vi båda över hela processen.

Fredrik J
Herrgärdet

Väldigt proffsig och förbered. Saklig och jobbar med stort kundfokus.

Rebecca F
Köpte sitt hus med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Väldigt tillgänglig, snabb att ta fram efterfrågad information och oerhört trevligt bemötande.

Johan K
Haga

Robin var jättebra genom hela försäljning!

Simon L
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Köpsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Trevligt och respektfullt bemötande.

Svar från Simon Köpsell

Tack Simon! Önskar er all lycka framöver i flytten. Vi ses på tillträdesdagen! /Simon Köpsell

Dennis M
Haga

Robin var väldigt professionell under hela processen och kommunikativ. Processen gick väldigt fort och kan inte annat än att rekommendera Robin som mäklare.

Erika N
Västerås

Simon är mycket lyhörd och gör sitt yttersta för att jag som kund ska bli nöjd och känna mig trygg genom hela säljprocessen. Snabb att återkoppla samt att svara på frågor och funderingar som dyker upp längs resans gång.. Rekommenderar Simon varmt till andra som ska sälja sin bostad.

Svar från Simon Köpsell

Tack för det fina omdömet! Det glädjer mig att du är nöjd med mig som förmedlare och att du upplevt trygghet och snabb återkoppling. Tusen tack också för din varma rekommendation! /Simon Köpsell

Jimmy N
Västerås

Simon hade ett bra bemötande och var tydlig med hur marknaden ser ut så att vi skulle känna oss trygga i hans åtagande. Simon har varit mycket hjälpsam med alla papper och det runt omkring som ska ordnas. Förväntningarna på Simon är mer an godkänd. Sammanfattningsvis så är är jag mycket nöjd med Simon, trevlig som person och människa.

Svar från Simon Köpsell

Tusen tack Jimmy, det glädjer mig att du upplevt trygghet genom försäljningsprocessen och att du är nöjd med samarbetet! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad. All lycka till! /Simon Köpsell

Sören G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Centralt / Stallhagen

Klar , rak och trevlig .Har besvarat alla våra frågor under hela köpet.

Vanessa T
Asea-Stan

Robin har gjort ett strålande jobb med försäljningen av vår bostad. Han har varit lättillgängligt, smidig och positiv under hela gången. Vi är mycket nöjda och tacksamma över hans insats!