Simon Köpsell

Simon Köpsell

Simon Köpsell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Simon Köpsell har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Simon Köpsell har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.7. Simon Köpsell har haft 2 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

6 omdömen om Simon Köpsell

Sedan starten hos Reco 2024
Simon L
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Köpsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Trevligt och respektfullt bemötande.

Svar från Simon Köpsell

Tack Simon! Önskar er all lycka framöver i flytten. Vi ses på tillträdesdagen! /Simon Köpsell

Erika N
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Köpsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Simon är mycket lyhörd och gör sitt yttersta för att jag som kund ska bli nöjd och känna mig trygg genom hela säljprocessen. Snabb att återkoppla samt att svara på frågor och funderingar som dyker upp längs resans gång.. Rekommenderar Simon varmt till andra som ska sälja sin bostad.

Svar från Simon Köpsell

Tack för det fina omdömet! Det glädjer mig att du är nöjd med mig som förmedlare och att du upplevt trygghet och snabb återkoppling. Tusen tack också för din varma rekommendation! /Simon Köpsell

Jimmy N
Västerås

Simon hade ett bra bemötande och var tydlig med hur marknaden ser ut så att vi skulle känna oss trygga i hans åtagande. Simon har varit mycket hjälpsam med alla papper och det runt omkring som ska ordnas. Förväntningarna på Simon är mer an godkänd. Sammanfattningsvis så är är jag mycket nöjd med Simon, trevlig som person och människa.

Svar från Simon Köpsell

Tusen tack Jimmy, det glädjer mig att du upplevt trygghet genom försäljningsprocessen och att du är nöjd med samarbetet! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad. All lycka till! /Simon Köpsell

Eva K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Köpsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Bjurhovda

Trevlig, hjälpsam och mycket kunnig. Det kändes tryggt.

Svar från Simon Köpsell

Hej, Tack för att du tog dig tiden att skriva en rad om vårt samarbete. Det glädjer mig att du upplevde trygghet genom processen. /Simon Köpsell

Ida R
Västerås

Jag vill tacka för det arbete Simon lagt ned för att bistå oss under vår fastighetsaffär. Till en början kände vi oss lite oroliga, eftersom det är vår första affär. Simons inställning och strävan att hjälpa oss var uppenbar, och vi uppskattar engagemanget för att uppnå ett positivt resultat. Vi upplevde dock ibland att det var lite svårt att ta fullständig kontroll och vissa löften och förväntningar kunde inte riktigt uppfyllas fullt ut. Så kanske en något mer försiktigare approach. Simon har absolut potential att utvecklas...

Svar från Simon Köpsell

Hej Ida, Tack för din Reco. Jag uppskattar verkligen att ni tagit er tid att skriva om hur ni upplevt affären. Det blev väldigt oturligt och tråkigt då vi hade en budgivare som drog sig ur när vi skulle boka in en kontraktsskrivning. Detta medförde att vi egentligen hamnade på ruta ett igen. Men vi lyckades tillslut uppnå nästan samma slutpris som den tidigare budgivaren presenterat, även om vägen fram blev något krokig. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i huset ni köpt och vi ses på tillträdesdagen av lägenheten....

Filip H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Köpsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Väldigt trevlig och bemötande. Över förväntningar Duktig, seriös, trevlig och rolig

Svar från Simon Köpsell

Tack för det fina omdömet. All lycka till i nya lägenheten nu, vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning, Simon Köpsell