Läs vad 21 Läs vad Johannes Udd

• 2021-01-27
    Han var jätte snäll och svarar direkt när vi ringer honom. Han svarar med leende på alla frågor som vi ställer till honom. Han hjälpsam
    Basem M
    • 4:a
    • 88.5 m²
    • Västerås
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
  • 2021-01-18
    Vid köp av en större villa fastighet var Johannes mäklare. Det var en enkel och tydlig kommunikation med god tillgänglighet vid frågor och svar. Snabb respons med efterfrågat ytterligare underlag.
    Ckf F
    • 147.0 m²
    • Västerås
    köpte sitt hus med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Hej Samuel! Tack så mycket för din rekommendation, det betyder mycket för mig att du tog dig tid att skriva hur du upplevde köpet av Anundshög 1 samt mitt agerande i processen. Grattis och all lycka till med renoveringarna nu!

• 2020-12-30
    Johannes har haft ett trevligt bemötande genom processen! Han har varit förstående och svarat på alla våra frågor på ett ödmjukt sätt.
    Ida E
    • 136.0 m²
    • Ransta
    Tusen tack för din fina rekommendation! Detta glädjer mig att höra och jag hoppas ni kommer att trivas jättebra i erat nya hus.

• 2020-12-14
    Han sköter allt bra, själv har man haft en smidig försäljning.
    Mohammed Z
    • 1:a
    • 39.9 m²
    • Bjurhovda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Tack Mohammed för rekommendationen. Alltid lika kul med nöjda återkommande kunder! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-05
    Vi sålde via Johannes vår lägenhet. Det gick mycket fort mellan att lägenhet kom ut på Läge + tills att vi skrev på papper. Vi blev bemötta bra och på ett proffsigt sätt, vi är nöjda med Johannes som mäklare :)
    Niklas T
    • 77.9 m²
    • Västerås
    Hej Niklas Tack för din fina rekommendation. Det gick väldigt snabbt att hitta en spekulant som presenterade ett mycket bra bud samt var flexibel med tillträde som också var vårat mål från start. Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med processen och affären.

• 2020-10-19
    Har sålt min lägenhet och min mäköare Johannes var hjälpsam, engagerad och proffsig
    Mikael G
    • 90.0 m²
    • Västerås
    Hej Mikael Stort tack för din rekommendation. Vad kul att du är nöjd med processen och Läge +, det glädjer mig! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-15
    Köpte en fantastisk bostad av Johannes! Allt från första kontakt till kontraktsskrivning gick super smidigt, han löste alla praktiska saker och hjälpte oss hela vägen från start till mål! Kände en enorm trygghet i honom.
    Rebecca A
    • 90.0 m²
    • Västerås
    Hej Rebecca Tusen tack för rekommendationen, det glädjer mig att veta att jag har kunnat hjälpa er med köpet av eran fantastiska bostad som jag hoppas att ni kommer att trivas jättebra i ! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-14
    Hej!
    Köpt en brf på Agnegatan i Västerås.
    Mäklaren var snabb med svar på allt ,korrekt, höll vad han lovade och agerade mycket förtroendeingivande. Skulle absoluta anställa Johannes. Hoppas ni ger honom högre lön.
    Med vänlig hälsning,
    Jan Myrberg
    Jan M
    • 2:a
    • 62.1 m²
    • Centralt / Blåsbo
    Hej Jan! tack för att du tog dig tid att skriva denna fina rekommendation. Glädjer mig att höra att ni är nöjda med den snabba och smidiga processen. Jag hoppas ni kommer att trivas med eran nya lägenhet! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-06
    Jag köpte en bostadsrätt i Västerås vilken såg likadan ut på bilderna som i verkligheten så det blev ingen besvikelse när man skulle se den i verkligheten vilket var väldigt bra.
    Johannes har varit väldigt hjälpsam under hela processen med budgivning och frågor som man haft.
    Under kontraktsskrivningen var han professionell men ändå avslappnad och jätte trevlig, vilket jag aldrig känt av dom få mäklarna jag har träffat.
    Kommer absolut höra av mig till honom den dagen jag ska sälja min fina lägenhet.
    Elin N
    • 77.5 m²
    • Västerås
    Hej Elin tusen tack för din fina rekommendation! Det glädjer mig att höra att din upplevelse från första början till slut var kanon bra, Vi vill och kommer alltid att jobba med verklighetstrogna bilder och det glädjer mig att du också intygar vad som just är bra med det! Jag hoppas ni kommer att trivas i eran nya lägenhet och jag ser fram emot att få erat förtroende i framtida försäljning. Återigen, stort tack för dina fina ord! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-04
    Vi köpte en bostadsrätt av han.
    Han va trevlig och ärlig och allt gick väldigt smidigt.
    Vi tycker han va jätte bra att ha och göra med.
    Kristofer S
    • 4:a
    • 105.0 m²
    • Västerås
    Tusen tack kristofer för din rekommendation. Är väldigt glad att jag kunde hjälpa er, jag hoppas att ni kommer att trivas i eran efterlängtade lägenhet på Syrenvägen!