Registrerad mäklare sedan 2020-07-09

Läs vad 10 Läs vad Johannes Udd

• MARIA Ö
    MARIA Ö skrev om Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-09-21

Johannes är en mäklare med gott bemötande, kommunikativ och lyhörd för kundens önskningar. Tack vare Johannes engagemang för vår lägenhet kunde vi sälja den snabbt och smidigt till ett pris som vi var mycket nöjda med. Läs mer
  • Nils S sålde sitt hus med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-09-15

Västerås
    Johannes Udd, Svensk Fastighetsförmedling i Västerås, har ombesörjt försäljning av ett radhus. Radhuset såldes för ett dödsbos räkning. Johannes gjorde redan vid vårt första möte ett mycket förtroendegivande intryck. Han lyssnade samt var noggrann i sin genomgång. Därefter har vi löpande haft kontinuerlig kontakt. Johannes har varit mycket professionell under hela ”resans gång”. Vi har ett mycket stort förtroende för Johannes som mäklare. Han har själv löpande hanterat det mesta, utan att vi behövt närvara. Detta har underlättat eftersom vi är bosatta drygt 20 mil ifrån Västerås. Försäljningen gick rekord fort och kom aldrig till visning. Priset blev också bra. Så vi är mycket nöjda med hur Johannes har hanterat försäljning och allt runtomkring. Trots sin relativt i sammanhanget låga ålder, märks det tydligt att Johannes har stor erfarenhet och fallenhet som mäklare. I samband med att köpet gjordes upp rekommenderade vi köparna att vända sig till Johannes eftersom de sälja skulle sälja en lägenhet. För oss kändes detta mycket enkelt och naturligt efter vår goda erfarenhet av Johannes som mäklare. I övrigt är Johannes som person mycket social och Inkännande samt förstående. Det är därför mycket lätt att föra ett samtal med Johannes samt att vända sig till honom om någon fråga uppkommer.

Vi vill varmt rekommendera Johannes. Han är ett föredöme som mäklare.

För dödsboets räkning
    Ewa och Nils Sahlén Läs mer
    2020-09-15 Johannes U svarar Nils S
    Hej Nils och Ewa.
    Tusen tack för ert förtroende samt samarbete med försäljningen av Vetterslundsgatan 142.
    Denna rekommendation värmer att höra och det ger mig stor glädje att ni känner er nöjda med hela processen och resans gång. Det känns väldigt roligt att ni uppskattade hur vi löste allt smidigt och bekymmersfritt utifrån era önskemål men även väldigt snabbt som underlättade för er också såklart. Vi skräddarsydde ett upplägg som passade er situation helt enkelt! och ännu en gång tusen tack för dom fina orden.
    Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling
  • Niclas N sålde sitt hus med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-09-08

Västerås
    Vi har sålt vårat hus och Johannes har med sitt engagemang och sin kunnighet bidragit till en snabb och bra affär. Läs mer
    2020-09-09 Johannes U svarar Niclas N
    Hej Niclas
    Tack för din rekommendation!
    Vad kul att du är nöjd med processen och försäljningen av ditt hus.
    Med vänlig hälsning
    Johannes Udd, Svensk Fastighetsförmedling
  • Aryet Ö köpte sitt hus med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-09-08

Västerås
    Trevligt bemötande med en snabb affär! Läs mer
    2020-09-09 Johannes U svarar Aryet Ö
    Hej Aryet
    vad kul att du är nöjd, jag hoppas ni kommer att trivas i erat nya hus!
    Med vänlig hälsning
    Johannes Udd, Svensk Fastighetsförmedling
  • Zaidy L
    Zaidy L sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-09-07

4:a
    Bjurhovda
    Fantastisk mäklare! Närvarande , engagerad, kommunikativ och lösningsfokuserad. Vi fick vår lägenhet såld 2 dagar efter att den lades ut på "kommande".

Rekommenderar Johannes starkt! Jag var nervös inför försäljning, inte längre. Kommer rekommendera honom för samtliga av mina vänner som kan komma att sälja framöver. Läs mer
    2020-09-07 Johannes U svarar Zaidy L
    Tusen tack Zaidy för din rekommendation!
    Lösningen blev helt klart optimal utifrån eran situation. Jättekul att ni är nöjda och glada med försäljningen av eran bostad!
    Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling
  • Malin A köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-09-01

Viksäng
    Jag har köpt en lägenhet och fick ett väldigt bra första bemötande av Johannes. Han var påläst om lägenheten och området och kände mig otroligt nöjd efter visningen. Han är väldigt proffsig och mån om köparen och vill köparens bästa. Hela processen från budgivningen fram till nu upplever jag att Johannes är seriös och professionell mäklare som jag kan höra av mig till när jag har frågor eller funderingar. Jag kommer varmt rekommendera Johannes till andra! Läs mer
    2020-09-01 Johannes U svarar Malin A
    Tusen tack Malin för dom fina orden. Jättekul att du är nöjd med processen och mitt bemötande. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet och stort lycka till med studierna!
    Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling
  • Emma L sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-09-01

Viksäng
    En mycket engagerad mäklare igenom hela processen. Flexibel, saklig och bra på att kommunicera, vilket är egenskaper jag uppskattar. Kommer varmt att rekommendera Johannes som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-09-01 Johannes U svarar Emma L
    Tack så mycket för din fina rekommendation Emma. Det glädjer mig att höra att du är nöjd med förmedlingen och att du gärna rekommenderar mig vidare till dina vänner och bekanta. Stort tack för ditt förtroende.
    Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling
  • Maxim M köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-08-25

Bjurhovda
    Svarar alltid och är på plats när man behöver honom! Läs mer
    2020-08-27 Johannes U svarar Maxim M
    Tack för ditt omdöme Maxim!
    vad kul att du är nöjd, jag hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • Hans-åke N sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-08-22

Bjurhovda
    Mån om att hålla mig informerad. Läs mer
    2020-08-25 Johannes U svarar Hans-åke N
    Tack för ditt förtroende Hans-Åke. Vad kul att du är nöjd med förmedlingen samt uppdateringen kring den!

Med vänlig hälsning,
    Svensk Fastighetsförmedling
  • Maggie N
    Maggie N sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås

2020-08-21

2:a
    Råby
    Jag tycker han har gjort ett jättebra jobb, kan inte komma på något som han kunde gjort bättre.
    Än är inte allt klart men jag kan verkligen rekommendera Johannes Udd som mäklare. Läs mer
    2020-08-21 Johannes U svarar Maggie N
    Hej Margaretha!
    Tack för din fina rekommendation. Jätte kul att du är nöjd och tack för ditt förtroende.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Björn Wallberg