Johannes Udd är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Johannes Udd har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Johannes Udd har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.9. Johannes Udd har haft 53 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 57 Läs vad Johannes Udd

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-09-18
    En kompetent och positiv mäklare som förstår både säljaren och köparen. Kan varmt rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-09-12
    Johannes är en professionell , hjälpsam och kunnig mäklare som sätter sina kunders behov i fokus .
    • Brottberga
    2021-09-01
    Jag är nöjd och han försökte med sin bästa.
    Hej Soraya!
    Tack för erat förtroende och ett bra samarbete. Det glädjer mig att ni är nöjda.
    Hoppas ni kommer att trivas i erat nya hus.
    • VÄSTERÅS
    2021-08-26
    Kompetent, tydlig och trevlig samt höll kontinuerlig kontakt.
    Hej Lena
    Det glädjer mig att du är nöjd med försäljningen och vårat samarbete. Tusen tack för ditt förtroende!
    • VÄSTERÅS
    2021-08-26
    Kunnig, bra bemötande och lyhörd för mina funderingar och frågor. Ett bra och tydligt genomförande av mitt köp.
    Hej Carina
    Vad kul att du är nöjd med processen och ditt köp. Jag hoppas att du kommer att trivas!
    2021-08-25
    Professionellt och trevligt bemötande. Svarade alltid snabbt vid kommunikation.
    Vi blev jättenöjda med försäljningen av lägenheten.
    Hej Anders & Edith!
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med vårat samarbete, all lycka till med flytten och jag hoppas att ni kommer att trivas!
    Johannes Udd
  • sålde sitt hus med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-08-02
    Johannes har under hela processen varit lyhörd och alltid bemött oss och våra funderingar med ett glatt humör och en vilja att hjälpa till. Mycket trevlig och professionell!

Skulle gladeligen anlita honom igen samt rekommendera honom till vänner och bekanta.
    Tusen tack för rekommendationen!
    Det glädjer mig att höra detta samt att ni är nöjda med hela processen.
    2021-07-08
    Johannes var helt klart den rätta mäklaren för mig som förstagångssäljare. Otroligt professionell mäklare som höll hög nivå genom hela processen. Hans fantastiska engagemang gjorde så att hela försäljningen från första till sista mötet gått väldigt smidigt till. Finns alltid tillgänglig att svara på frågor och ge råd. Rekommenderar varmt att ta hjälp av honom!
    Hej Lisa!
    Stort tack för dina fina rekommendation. Det glädjer mig att höra att du är nöjd med hela processen från början till slut!
    • Centralt / Vasastaden
    2021-06-21
    Västerås i särklass bästa mäklare! Så professionellt bemötande och fantastisk service utifrån min situation. Kan varmt rekommendera Johannes, känns dumt att anlita någon annan!
    Tusen tack för din fina rekommendation!
    Det glädjer mig att höra att du är nöjd med försäljningen, hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende!
    2021-06-14
    På ett bra sätt, mäklaren hade mycket pondus och pratade väldigt tydligt. Lätt att förstå och bra kommunikation. Ärlig och rak.

Jag hade inga förväntningar förutom att jag letade efter en bostad att köpa. Johannes gjorde det smidigare för mig genom att vara så neutral.
    Hej Brian!
    Tusen tack för din rekommendation. Det är kul att höra att du är nöjd med processen och mitt bemötande. Jag hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet, tveka inte på att höra av dig om du behöver hjälp med något!