Olivia Gemmel

Olivia Gemmel

Olivia Gemmel är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Olivia Gemmel har varit registrerad mäklare sedan 2023-02. Olivia Gemmel har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.5. Olivia Gemmel har haft 12 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

6 omdömen om Olivia Gemmel

Nicklas G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Vi är mycket nöjda med Olivia. Väldigt trevlig och professionell. Hon levde upp till samtliga förväntningar vi hade och var väldigt engagerad i sitt uppdrag samt otroligt hjälpsam. Kan starkt rekommendera att anlita Olivia.

Mattias D
Köpte sitt hus med hjälp av Olivia Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Proffsigt, tryggt och engagerat.

Viktoria V
Sålde sitt hus med hjälp av Olivia Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Olivia har rakt igenom givit ett både proffsigt, personligt och trevligt intryck. Samarbetet har flutit på bra och vi har fått snabba och tydliga svar på våra frågor. Vi är jättenöjda!

Pia A
Västerås

Olivia var ett bra stöd i processen. Marknaden dog mitt i processen så det var en riktig utmaning för oss båda att ta oss igenom. Jag hade verkligen önskat ett bättre försäljningspris men blev tvungen att ge upp. Jag såg att Olivia jobbade hårt och gjorde vad hon kunde för att få till det.

Bassam A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Olivia Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Det var bra upplevelse med Olivia allt var klart

Elisabeth N

Trevlig och tillmötesgående. Tjänstevillig