Alla kategorier Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskoga

Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 1, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!
Mån-Ons: 09:00-17:00
Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 93 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga

• Elsiv A skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda vår mäklare skötte allt på ett bra o proffsigt sätt till en snabb försäljning. Läs mer
  • Gunn S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en lägenhet. Och hjälp med pappersarbete av försäljning av hus. Läs mer
  • Fredrik H skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag kontaktade fastighetsbyrån och blev bemött utav Haidar. Läs mer
  • Sara A skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hej! Jag sålde nyss min lägenhet och fick så kontakt med Haidar. Jag ville att försäljningen skulle gå så snabbt och smidigt som möjligt vilket den gjorde. Jag fick all den hjälp jag behövde och jag fick verkligen förtroende för Haidar.

Haidar är en fantastisk mäklare som lyssnar på sina kunder.
    All lycka till han i framtiden!
    MVH Super nöjd kund Sara Ahlström Läs mer
  • Kabonawa B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hej jag tycker att Ann Sk är kompetent, o kan sitt jobb som mäklare, bemöt som kinder på bra sett. Vi är nöjda med vara bemöntande när vi köper heller säljer produkter med fastighetsbyrås hjälp. Tack Läs mer
  • Timmie F skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Rakt igenom professionell. Saklig, kunnig och gör det lätt att förstå.

Ett föredöme för sin yrkesgrupp. Läs mer
  • Sally Margareta I skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt bostadsrätt i Karlskoga 2 rok i centrum i sep 2018.
    Har blivit bra bemött av mäklaren som även varit mån om att höra av sig ang olika frågor jag haft längs vägen.

Med vänlig hälsning

Sally Ingeström Läs mer
  • Ebba L
    Ebba L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag och min man är mycket nöjda med Amanda som våran mäklare, både vid husköp och försäljning av lägenhet. Hon har ett professionellt bemötande, som gjorde att man kände sig trygg. Mycket trevlig och duktig i sin sak! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-25 Amanda M svarar Ebba L
    Tusen tack Ebba! Det har vart ett nöje att arbeta tillsammans med er, roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni ska trivas i huset :)
  • Daniel F skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en bostad och allt gick smidigt Läs mer
  • Eva B skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    bra mäklare.korrekt och tydlig. Har haft bra kontakt under bostadsförsäljningen.Arvodet skulle vara förhandlingsbart . Läs mer
  • Sara A skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Super bra service och bemötande! Läs mer
  • Monica F skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann är kunnig, erfaren, lugn och trygg i sin profession. Bra dialog. Läs mer
  • Karin S skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålde lägenhet med hjälp av Haidar, otroligt tacksam och nöjd för att han skötte och fixade precis allt! Mycket proffsig och duktig på återkoppling. Ett självklart val vid nästa försäljning! :) Läs mer
  • Magnus O skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt villa. Proffsigt, personligt och korrekt, mycket nöjd. Läs mer
  • Ing-Britt Virginia T skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålde en villa, blev väldigt bra bemött, alla förväntningar uppfyllda på bästa sätt. Läs mer
    2018-09-23 Amanda M svarar Ing-Britt Virginia T
    Tack snälla Ing-Britt, hoppas du trivs och mår bra i din lägenhet!
  • Lars J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har köpt en villa. Ann har varit otroligt tillmötesgående och proffsig i sitt arbete.Hon har verkligen levt upp till mäklarrollen för oss som köpare. Läs mer
  • Kent H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en villa.
    Mäklaren har skött sig på ett utmärkt sätt.
    Trevlig och hållit vad hon lovat. Har verkligen satt kunden i centrum. Ville att både säljare och köpare skulle vara nöjda.

Förväntningarna som vi hade har uppfyllts med råge.

Kan verkligen rekommendera Ann på det varmaste. Läs mer
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann hjälpte oss att sälja vår villa. Vi är mycket nöjda med hennes kompetenta och personliga bemötande samt med hur hon ledde försäljningsprocessen. Läs mer
  • Angelica D skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har köpt en bostad där ann var mäklare. Hon skötte allt från början till slut med proffesionalism o serviceanda. Läs mer
  • Tom J skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en lägenhet på 40 kvm. Trevligt bemötande och engagerad mäklare som tog sig tid med mig som kund. Smidigt köp. Läs mer
  • Sofie F skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra bemötande. Kunnig personal.
    Mycket bra service! Läs mer
    2018-10-11 Amanda M svarar Sofie F
    Tack Sofie för den fina Rekommendationen! Hoppas du ska trivas bra i Örebro! :)
  • Lina P skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt bostadsrätt. Tydlig information, snabb respons, allt med ett leende. Professionellt intryck! Läs mer
  • Hans L skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett professionellt bemötande och ett energiskt arbete med försäljningen Läs mer
  • Michaela K skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag och min sambo har köpt vårt första gemensamma hus genom fastighetsbyrån Karlskoga.
    Vi har blivit väldigt väl bemötta av mäklaren, bra vid kontraktsskrivandet där allt som har med det att göra förklarades på ett bra och proffsigt sätt. Läs mer
  • Kjell M skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra och trevlig och formell mäklare och serviceinriktat Läs mer
  • Vahid M skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevlig och professionell och bra kunskap om marknaden. Läs mer
    2018-09-14 Amanda M svarar Vahid M
    Tack Vadde! Roligt att höra, hoppas vi ses snart igen!
  • Anne B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag tyckte hon var stressad och kändes inte äkta i sina kontakter. Hon lyssnade inte på våra frågor vilket gjorde affären krånglig. Tidigare mäklarkontakter i mitt liv har varit bättre och enklare. Jag skulle inte anlita henne för försäljning av bostad.
    Jag har köpt en bostadsrätt. Läs mer
  • Alexander L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt bostadsrätt.
    Av positivitet och ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-09-11 Amanda M svarar Alexander L
    Tack Alexander, det var roligt att höra. Hoppas du ska trivas i lägenheten och att köket snart blir klart! :)
  • Lars P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Kunnig och ärlig.har en korrekt uppfattning om vad hon säljer.Inte något skönmåleri som en del kollegor i branchen har.Hon kan fastigheter och är inte bara en säljare av vad som helst. Läs mer
    2018-09-11 Ann S svarar Lars P
    Tack så jättemycket för de fina orden. Så roligt att du är nöjd! :-)
  • Rolf T skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Kunnig, korrekt och trevlig.
    Bra ordning på en fastighetsaffär. Läs mer
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Försäljning utav bostadsrätt.
    Jättetrevligt och professionellt bemötande. Öppen för förslag och anpassade försäljningen efter våra behov. Jag kan starkt rekommendera Amanda! 😊 Läs mer
    2018-07-03 Amanda M svarar Tobias S
    Tusen tack för din fina rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet i Karlstad!
  • Gerd E
    Gerd E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en lägenhet - för första gången i mitt liv.
    Kändes därför gruvsamt.
    Då var det skönt att träffa på en mäklare som ingav sådan trygghet och sådant förtroende som Ann Skoglund gjorde.
    Så jag tror att jag har anledning att känna mej nöjd med affären.### Läs mer
  • Susanne S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi var på jakt efter en tomt från början och hittade ett smultronställe som var till salu som Ann hanterade. Över en natt bestämde vi oss för att vi bara MÅSTE ha det huset och tomten. Ann har från första stund varit himla tillmötesgående och agerat både i säljaren och köparens bästa. Trots ett pressat schema med mycket på sina axlar så fanns hon alltid där och återkopplade och höll kontakten under resans gång med bolån och allt. Mina förväntningar på mäklare generellt är att man som köpare inte riktigt är den som kommer i första hand om man inte anlitar en mäklare just för det syftet. Jag har tidigare fått uppfattningen att mäklaren jobbar för säljaren enkom - och även om det kanske är så i verkligheten så fick Ann det att kännas som om hon jobbade lika mycket för oss som köpare som för Lars som säljare. Som person är hon dessutom jätte trevlig och inger förtroende - en sån människa som man bara inte kan låta bli att tycka om. - Helt rätt person på rätt ställe! Läs mer
  • Lars M skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    har sålt och köpt flera fastigheter genom ann. hon förstår vad jag behöver hjälp med i affärerna och krånglar ej till saker. enkelt och okomplicerat och tydliga förklaringar. tack för bra samarbete. hälsningar lars. Läs mer
  • Jennifer P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi sålde vår lägenhet och köpte ett hus. Båda två med hjälp av Ann. Jag har absolut ingenting att klaga på. Hon var lätt att nå, lätt att prata med och fixade allt smidigt och smärtfritt. Jag skulle inte kunnat önska mig något annat än den servicen vi fick av Ann.

Helt enkelt 10/10. Läs mer
    2018-06-26 Ann S svarar Jennifer P
    Det var värmande ord från er. :-) Har varit en superkul "resa" ihop med er på så många sätt och jag hoppas nu att det blir härliga stunder i ert nya hus och härliga trädgård.
    Ha en skön sommar! //Ann
  • Lars M skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    bemötandet var bra och jag fick det jag betalade för........................ Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt hus på krontorpsvägen i degerfors och då anlitade jag henne att sälja min lägenhet på Hedgatan i Karlskoga o tycker hon är otroligt duktig och tillmötesgående mot kunden Läs mer
    2018-06-26 Ann S svarar Anders S
    Tack för de fina orden. Så roligt att ni är nöjda och hoppas att allt blir bra nu i Degerfors i ert nya fina hus. Ha många sköna stunder på era uteplatser och njut av sommaren!
  • Anna A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en bostadsrätt. Hon var servicemainded på ett lagomt sätt som kändes tryggt och ärligt. Inga förväntningar. Positiv upplevelse. Läs mer
    2018-06-26 Ann S svarar Anna A
    Tack för din rekommendation. Hoppas att allt kommer att gå bra för er.
  • Ann-Cathrine D skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt Björndalsgatan 15, Degerfors.
    Ann Skoglund levde upp till alla våra förväntningar med sitt proffesionella bemötande, trevliga sätt och glada humör. En utmärkt mäklare! Läs mer
    2018-05-14 Ann S svarar Ann-Cathrine D
    Tack så mycket för de snälla orden och rekommendationen. Så glad att ni är nöjda och hoppas nu att allt blir bra framöver med allt. Ha en skön sommar! //Ann
  • Jan H skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra service och överträffade mina förväntningar vad som gällde slutpriset vid försäljning av min bostadsrätt Läs mer
  • Jouko Tapani D skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi sålde ett radhus.
    Proffsig, trevlig och korrekt i på alla sätt. Läs mer
    2018-05-14 Ann S svarar Jouko Tapani D
    Kul att ni är nöjda. Tycker att det har flutit på bra och ni är ju väldigt lätta att ha att göra med så det har gjort hela processen trevlig och rolig. Önskar er en skön sommar och lycka till framöver! //Ann
  • Werner P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mäklaren var kunnig, alltid trevlig, mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2018-05-11 Ann S svarar Werner P
    Tusen tack! Känns så skönt att allt har flutit på som det var tänkt. Lycka till nu med ert nya boende. //Ann
  • Oguzhan D skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jätte bre bemötande och hjälper till för en snabb affär.ordnade pappren så allt gick ganska bra och smidig med affären kan rekommendera med gött samvete mvh Läs mer
    2018-05-11 Ann S svarar Oguzhan D
    Tack för den fina rekommendationen och lycka till nu med era renoveringar. Ha en skön sommar! //Ann
  • Helena S skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har en positiv upplevelse om försäljningen i sin helhet Läs mer
  • Britt-inger B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt ett hus. Bemötandet från mäklaren var mycket bra och hon beskrev hela försäljningsförloppet på ett lätt begripligt sätt och vad hon kunde hjälper till med. Hon genomförde annonsering, visning, budgivning, kontrakt och kontraktskrivning mm på ett deltagande och informativt sätt.
    Hon gav ett tryggt och kunnigt intryck genom hela processen. Läs mer
    2018-03-22 Amanda M svarar Britt-inger B
    Tack för de fina orden från er och det var ett nöje att få arbeta tillsammans med er också!
  • Sara W skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jättebra, hjälpte mig med alla detaljer kring affären. Väldigt bra service med snabb återkoppling om det så var på kväll eller helg. Jag var tveksam till om priset skulle bli så högt från början men fick lov att lita på Amanda, vilket visa sig vara väldigt klokt. Läs mer
    2018-03-22 Amanda M svarar Sara W
    Tusen tack Sara, hoppas ni ska trivas bra i huset! :)
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag anlitade Amanda för att sälja min lägenhet på Gustavsgatan i Karlskoga. Jag hade kännedom av Amanda sedan tidigare och visste att hon levde upp till den professionalitet jag önskade i en mäklare. Vid första bemötandet var hon öppen, glad och extremt lätt att ha att göra med. Hon var förstående och förklarande i första processen och ville gärna få en bild av bostaden, grannskapet och allt runt omkring. Vi satte ett pris och därefter skötte hon allt väldigt smidigt med fotografering, visning, budgivning, kontraktskrivande och tillträde. Under dessa steg har hon hört av sig kontinuerligt och lägligt för att jag ska känna mig lugn och ha översikt på försäljningen. Även fast jag bott på annan ort har jag kunnat slappna av och haft mitt fulla förtroende för att Amanda skött försäljningen organiserat och säkert. Kommer anlita Amanda igen om jag får möjligheten och rekommenderar henne starkt till övriga potentiella köpare och säljare. Läs mer
  • Bo S skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hon var lugn, pratade sakligt och förståligt.hetsade inte oss att ta snabba beslut. Fick stort förtroende för Amanda direkt. En jordnära person som var bra påläst om vad som gäller vid fastighetsförsäljning. Flexibel med att hitta visningstider för intressenterna. Amanda är en trevlig person som vi kan rekommendera till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2018-03-13 Amanda M svarar Bo S
    Tusen tack Bosse! Mycket fina ord från dig, roligt att höra. Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet.
  • Ingela B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    1 Bra bemötande
    2 Ja
    3 Kommer absolut att rekommendera henne.
    4 Fick ett bra förtroende med henne från första stund. Läs mer
    2018-03-22 Amanda M svarar Ingela B
    Vilken fin rekommendation, det värmer att höra! Jag önskar er ett stort lycka till i nya huset.
  • Anders H skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket trevlig och proffsig. Bra på att återkoppla och förklara. Läs mer
    2018-03-12 Amanda M svarar Anders H
    Roligt att höra Anders, tack! Jag hoppas du ska trivas mycket bra du nya lägenheten.

Kilgatan 1, 691 31 Karlskoga