Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!
Mån-Ons: 09:00-17:00
Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 188 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga

• 2019-10-15

Petra E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    tyckte ann skoglund bemötte oss och köparna mycket bra , var proffsigt utfört, med hela upplägget. Läs mer
  • 2019-10-13

Evelina P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    En trevlig och bra mäklare, gjorde en enkel affär med oss utan konstigheter! Läs mer

Emina S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en bostad och är ekstra nöjd med allt. Läs mer

Niklas W skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hon var bra, tog inte för mycket plats. Löste allt runtomkring på ett effektivt bra sätt Läs mer

Mijo I skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jättebra mäklare, sköter sitt jobb utmärkt . 110%
    Bra information . Lätt att jobba med . Läs mer
  • 2019-10-08

Håkan A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Försäljning av villa
    Mäklaren har gjort ett mycket gott arbete och levt upp till mina förväntningar.
    Tillägg;
    Det enda negativa jag har att säga om försäljningen är att, med ett mäklararvode på 50.000 kr så borde det utgå någon slags goodwill när säljaren ställer upp och visar objektet för ev köpare under flera timmar. Det ligger ju självklart i säljarens intresse att bli av med objektet men säljaren har ju ändå anlitat en mäklare av någon orsak!!! Läs mer
  • 2019-10-04

Britt L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt en lägenhet

Jag har bara träffat Amanda en gång när jag skrev på överlåtelseavtalet.

Mycket trevlig och förklarade bra. Läs mer
    2019-10-11 Amanda M svarar Britt L
    Tack Britt för rekommendationen! Kul att jag fick slutföra affären tillsammans med dig efter att jag tog över affären efter Haidar som slutade hos oss.
    Stort lycka till med lägenheten!
  • 2019-10-02

Christoffer S skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt hus.
    bra bemötanden.
    bra drivkraft.
    bra återkoppling. Läs mer
  • 2019-10-02

Esa H skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda var helt fantastisk!
    positiv trevlig o hade svar på mina frågor!
    Svarade snabbt om inte direkt på telefon, men så fort hon blev ledig!
    uppdaterade mig om läget vid försäljningen!
    jag sålde min bostadsrätt på vindarnasväg!
    Engagerad, trevlig mäklare o försäljningen gick väldigt snabbt!
    Tack så jätte mycket!
    Mvh Esa Hauta Läs mer
    2019-10-02 Amanda M svarar Esa H
    Hej Esa, tusen tack för den fina rekommendationen! Det värmer att höra. Jag hoppas du ska trivas i Hallstavik! /Amanda
  • 2019-09-30

Åsa E skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en fastighet och Emelie var både påläst och duktig, hon gjorde ett väldigt bra intryck och skapade en lugn och trevlig atmosfär som är en förutsättning för en bra känsla vid en affär. / Åsa Läs mer
  • 2019-09-25

Börje J skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har köpt en lägenhet och sålt en villa.
    Amanda är kunnig, hjälpsam, omtänksam och ställer upp vilken tid på dygnet som helst.
    Hon har varit toppen!
    Vi väntade oss att få hjälp och råd vid både köp och försäljning och det har vi också fått.
    Det har varit bra att ha Amanda som hjälp under den press som det har varit att både köpa och sälja.
    Stort tack, Amanda! Läs mer
    2019-10-02 Amanda M svarar Börje J
    Tack själva Börje och Siv, det har vart ett nöja att arbeta tillsammans med er! Tack för ert förtroende! / Kramar Amanda
  • 2019-09-20

Emil J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Super, bra kommunikation, gav bra tips på saker för att förenkla försäljningen. Läs mer
    2019-10-11 Ann S svarar Emil J
    TACK Emil!
    Lycka till nu med ert nya boende och hälsa frugan o barnen.
  • 2019-09-19

Mirja H skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt min lägenhet.
    Emelie är saklig, lätt att prata med, trevlig, kunnig.
    Jag kan varmt rekommendera henne till både säljare och köpare. Önskar henne all lycka till framtiden. Läs mer
  • Haris K

2019-09-18

Haris K skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag sålde en bostadsrätt. Jag mötte flera mäklare innan jag skulle sälja, men Amanda var den mest proffsiga av alla och berätta och förklarade allt från A-Å jätte noga, därför jag valde att sälja min bostad med Amanda. Alla förväntningar blev uppfyllda och hon visade hur god hon är när det blev budgivning, jag är vädligt nöjd med hennes arbete. Hon är väldigt snäll och lätt att prata med och gör allt hon kan för att göra kunden nöjd. Jag rekommenderar Amanda. Läs mer
    2019-10-02 Amanda M svarar Haris K
    Tack snälla Haris, det var fint sagt :) Jag hoppas att familjen kommer trivas i huset i Karlskoga, jag önskar er allt gott! /Amanda
  • 2019-09-13

Mikael E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    jag har sålt min bostadsrätt. Har absolut inget att klaga på. Jag fick information direkt. Fick goda råd gällande ny köp av hus. Tycker allt har fungerat klockrent Läs mer
    2019-09-20 Ann S svarar Mikael E
    TACK Mikael för den fina rekommendationen. Så glad över att ni är nöjda.
    Ha det så bra tills vi syns igen!
  • 2019-09-12

Arne M skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    En bra allt gick bra och mycket bra information om allt .kram och puss Läs mer
    2019-10-02 Amanda M svarar Arne M
    Tack snälla Arne, stort lycka till med huset. Jag ser fram emot att besöka dig när du har fixat i huset och bott in dig! /Kramar Amanda
  • 2019-09-07

Jack K skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en bostadsrätt. Tydligt och enkelt, med ett trevligt framförande. Hade inte några större förväntningar då jag inte visste hur de skulle gå till med köp av en bostadsrätt genom mäklare. Gick enkelt och smidigt till väga. Så har inte för min del gick de till på ett bra sett.

Min upplevelse är att att allt gick till på ett bra och smidigt sett men trevligt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-07

Jack K skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt en bostadrätt. De var ett trevligt och glatt bemötande men på ett lite försiktigt sett. Hade inte några större förväntningar mer än att jag skulle få min bostadrätt såld. Men upptäckte att de ingick mer än så. Så de upplevde jag som positivt.

Jag väldigt nöjd med de totala och har egentligen inte några invändningar. Läs mer
  • 2019-09-02

Monica R skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Emelie har haft ett professionellt bemötande under hela processen. Vi köpte en sommarstuga och allt har fungerat väl, från visning till avslut/affär. God och snabb info längs vägen.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-08-30

Patrik H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en sommarstuga bredvid sjön Skagern.
    Ann har mött upp frågeställningar och hanterat ärenden på ett professionellt och givande sätt.
    Ann har motsvarat alla våra förväntningar på hur en positiv och professionell mäklare ska möta en kund.
    Hanteringen av vårt ärende har fungerat så smidigt och sakligt gediget som vi bara kunnat önska av Ann. Läs mer
    2019-09-20 Ann S svarar Patrik H
    Hej Patrik!
    Tack för de fina orden. Så skönt att höra att ni är nöjda och att allt har gått enligt plan. Jag hoppas att ni hann med ngt avsvalkande bad i sjön Skagern innan höstkylan kom.
    Ha det så bra och hälsa den resterande familjen!
  • 2019-08-29

Conny A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Fritidshus
    Saklig o tydlig
    Bemöttes med respekt o förtroende Läs mer
  • 2019-08-28

Linda B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra bemötande och service från första stund och genom hel köpeprocessen. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-08-26

Jonas C skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket bra bemötande från allra första början. Lösningsorienterad och flexibel. Mycket nöjda. Läs mer
    2019-08-27 Amanda M svarar Jonas C
    Tack Jonas! Vad roligt att höra, hoppas hela familjen ska trivas i huset :) Lycka till med ett ev blivande trädäck!
  • 2019-08-21

August B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en 2:a i Degerfors på cirka 60 kvm.
    Ann var väldigt trevlig och kunnig. Enkel att nå och hjälpte till väldigt mycket.

Tyckte definitivt att Ann levde upp till mina förväntningar. Väldigt nöjd med processen och mitt köp! Läs mer
    2019-08-26 Ann S svarar August B
    TACK August!
    Alltid kul när ni kunder är nöjda. Hoppas nu att det blir bra med ditt nya boende och att du kommer att trivas.
  • 2019-08-19

Birgitta E skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte ett radhus,där Amanda M.var mäklare.Hon sålde sedan min bostadsrätt.En väldigt trevlig och duktig mäklare,fick besvära henne när jag ville.Hade annars inga förväntningar. Läs mer
  • Thomas S

2019-08-14

Thomas S skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett torp, bra bemötande och snabbt avslut, fullt nöjd när affären var avslutad. Läs mer
  • 2019-07-27

Lennart P skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Kunnig
    Trevlig
    Respektfullt bemötande
    Lätt att få kontakt med
    Ansvarstagande
    Strukturerad Läs mer
  • 2019-07-18

Natalia R skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en bostadsrätt med Emelie Björndahl Svensson som mäklare. Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt av Emelie och hon är mycket duktig. Jag hade höga förväntningar och Emelie uppfyllde alla. Sammanfattningsvis så tycker jag att Emelie skötte hela affären mycket bra och alla parter är nöjda. Läs mer
  • 2019-07-18

Ossama M skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt ett kedjehus inom mäklare Ann Skoglund, vad jag tycker om henne? att hon är trevlig person, sköter sitt jobb på bättre sätt.

Det är bara att hon är bäst. Läs mer
    2019-08-26 Ann S svarar Ossama M
    Hej!
    Så kul att du är nöjd!
    Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • 2019-07-15

Gunilla H skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda såg fastighetens värden och möjligheter och utgick inte främst från mäklarstatistik.
    Hon var lyhörd för mina synpunkter men kom även med konstruktiva förslag inför visningen, t ex.
    Hon var lätt att få kontakt med via sms och telefon.
    Under kontraktsskrivningen uppstod några komplikationer som hon hanterade på ett professionellt sätt. Läs mer
    2019-10-02 Amanda M svarar Gunilla H
    Tusen tack för den fina rekommendationen Gunilla. Din sommarstuga var en dröm och jag är stolt att vi fick fram det på ett fint sätt! :) Hoppas du hittar hem till ditt nya Paradis! /Kramar Amanda
  • 2019-07-10

Thomas H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt fritidshus
    Vi blev väldigt bra bemötta, lungt och sansat .
    Mina förväntningar var som de skulle på en mäklare.
    Det var inget krångel nån gång under själva köpet, vi hade en bra dialog. Läs mer
    2019-08-26 Ann S svarar Thomas H
    Hej på Er!
    Tack för den fina rekommendationen. Blev en bra affär och både ni och säljaren var inte så svåra att ha att göra med så vi gjorde detta till en trevlig upplevelse tillsammans. Jag hoppas att ni har hunnit njuta lite av härliga soltimmar ute i stugan och kanske ett och annat svalkande bad.
    Ha det så bra!
  • 2019-07-04

Jonas C skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag tycker att hon var fantastisk o kan starkt rekommendera henne som mäklare . Jonas Läs mer
    2019-07-04 Amanda M svarar Jonas C
    Tack snälla, Jonas! Hoppas du ska trivas bra i din lägenhet!
    Jag önskar dig en fin sommar!
  • 2019-07-04

Henning P skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    123456789123456789123456789123789 Läs mer
  • Eriks R

2019-06-30

Eriks R skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag och min hustru har köpt en etta i Degerfors men har inte haft någon erfarenhet av bostadsmarknaden innan, därför som vi upplevde det som ett stressmoment till en början. Vår upplevelse har däremot förvandlats till glädje och ett bra minne för livet just tack vare mäklaren Amanda Mether på Fastighetsbyrån Karlskoga.
    Amanda har en talang att vara både sakkunnig och pedagogisk. Hon har bemött oss med hög social kompetens och har bidragit till att hela processen blivit till en positiv upplevelse. Eftersom vi saknade erfarenhet av bostadsmarknaden innan, så hade vi nog ganska vaga förväntningar. Vi hade nog mest farhågor istället. Men nu är vi nöjda!
    Sammanfattningsvis vill vi varmt rekommendera Amanda Mether som mäklare samt berömma hennes professionella och respektfulla förhållningssätt. Vi önskar Amanda lycka till i framtiden! Läs mer
  • 2019-06-25

Anneli O skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt ett fritidshus. Mäklaren gav ett mycket positivt intryck vid första mötet. Det vi saknade var kontakten med mäklaren efter visningen. Vi fick inte reda på så mycket utan fick själv ta kontakten och fråga hur det låg till. Läs mer
    2019-07-15 Ann S svarar Anneli O
    Hej Anneli!
    Tack för din rekommendation och jag tar med mig din feedback. Ha nu en skön sommar och hoppas att det blir många nya äventyr.
  • Oskar H

2019-06-24

Oskar H skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en tvåa på 44kvm i Karlskoga.

Bra och seriöst bemött hela processen, med kontinuerlig kontakt med mäklaren.

Mäklaren levde upp till mina förväntningar, att hon hörde av sig om något hände, även att hon hade fler visningar för de som ej kom på första visningen. Läs mer
  • 2019-06-20

Isabella V skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann Skoglund känns trygg och seriös. Hon sålde vårt första hus till mig och min sambo och lyckades samtidigt hålla i försäljningen av min lägenhet. Allt har fungeeat jättebra tack vare lugnet som mäklaren lyckades förmedla. Skulle absolut rekommendera Ann till alla som är i bostadstankar Läs mer
    2019-07-15 Ann S svarar Isabella V
    Hej Bella!
    Känns så kul att ni är nöjda och jag kan bara hålla med om att allt har flutit på bra men vi har hjälpts åt bra och ni var inte värst svåra att samarbeta med. :-)
    Ha nu en skön sommar i ert nya boende.
  • 2019-06-17

Alexandra A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bästa mäklaren
    Har köpt en bostad
    Bemött på bästa sätt Läs mer
    2019-06-28 Ann S svarar Alexandra A
    Tack Alexandra för den fina rekommendationen. Det glädjer mig att du är nöjd.
    Ha nu en riktigt skön sommar!
  • 2019-06-14

Max S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en bostadsrätt, en tvåa, på Gösta Berglings väg 2E. Jag blev väldigt trevligt bemött av mäklaren och de förväntningar jag hade på en bra och smidig affär uppfylldes verkligen. Läs mer
    2019-06-28 Ann S svarar Max S
    Hej Max!
    Så kul att höra att du är nöjd. :-)
    Ha det så bra och ha en skön sommar!
  • 2019-06-12

Emelie O skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålde ett hus i Degerfors. Emelie var den självklara mäklaren för oss då hon var mäklare till vårat hus när vi köpte det. Hon kunde historian och visste vad vi hade gjort med huset.

Vi hade en jättebra relation.
    Marknaden var trög för vår del där förväntningarna var att det skulle vara enkelt att sälja. Men tillslut kom det en köpare och allt kändes bra.

Rekommenderar verkligen Emelie!! Läs mer
  • 2019-06-10

Asos A skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Min upplevelse av visningen var att den var inte så väl planerad och förbered. Det var många frågor som inte kunde svaras och den generella känslan var att man inte riktigt visste vad som skulle säljas.

Allting efter detta; dvs kontakten efter visningen var riktigt bra och vi var/är jättenöjda med hela den processen. Emelie är väldigt varm och tillmötesgående och vi fick alltid snabba svar. Läs mer
  • Rikard K

2019-06-05

Rikard K skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Fantastisk människa på alla vis! Trevlig, hjälpsam och väldigt professionell i sitt agerande.
    Köpte hus av Amanda och även gett henne i uppdrag att sälja gamla lägenheten. Men helt klart en riktigt bra mäklare, alla tummar upp! Läs mer
  • 2019-06-05

Helen K skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte ett hus och vi jobbade till 17 när visningen började 17, så vi kom sent men Amanda sa att vi kunde stanna så länge vi ville och kolla. Det drog över på visningen men Amanda var snäll och lät oss kolla klart. Jättetrevlig och omtänksam. Hon har hela tiden haft kontakt med oss och hjälpt oss på alla sätt som hon har kunnat och som vi har behövt hjälp med. Hon hjälpte oss även en helgdag (söndag) även fast hon inte jobbar då. Det var över förväntan. Hon har varit snabb på att svara när vi har behövt hjälp, det är också över förväntan. Läs mer
  • Jerry K

2019-06-03

Jerry K skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har sålt lägenhet. Förstod att jag inte skulle få ut pris vad jag gav. Läs mer
  • Carl-Henry Mathias M

2019-06-03

Carl-Henry Mathias M skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt ett hus, jättebra bemötande och en snabb och bra affär. Läs mer
  • 2019-05-30

Gunilla G skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    E,fter försäljningsinfo, så gick försäljningen snabbt. Info till köparen
    var detaljerad o så korrekt som möjligt. Läs mer
    2019-06-11 Amanda M svarar Gunilla G
    Tack snälla du för den fina rekommendationen! Det har vart ett nöje att få arbeta tillsammans med dig, vi ses på tillträdet! Jag önskar dig en härlig sommar.
  • 2019-05-30

Theodor S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    köpte lägenhet, allt gick bra. Läs mer
    2019-06-24 Ann S svarar Theodor S
    Tack Theodor!
    Hoppas att du kommer att trivas med ditt nya boende.
    Ha en skön sommar!
    //Ann
  • 2019-05-29

Åke E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Idet stora hela var det väl godkänt. Läs mer
    2019-06-24 Ann S svarar Åke E
    Tack Åke!
    Kul att du är nöjd.
    Ha en skön sommar.
  • 2019-05-28

Carl N skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sommahus. Tydlighet och ordning och reda, samt trevligt bemötande! :) Läs mer
    2019-06-24 Ann S svarar Carl N
    Tack för den fina rekommendationen.
    Hoppas att ni nu får en härlig sommar och många mysiga timmar med familj och släkt.
  • 2019-05-26

Tobias A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Professionell, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-06-11 Amanda M svarar Tobias A
    Tusen tack Tobias! Stort lycka till med nya lägenheten och renoveringarna!

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga