Fastighetsbyrån Karlskoga

Fastighetsbyrån Karlskoga

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 775 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-11-27 Verifierad kund
    Ann ger ett mycket professionellt intryck. Hon förklarar de viktiga juridiska punkterna på ett lugnt och pedagogiskt vis samt kommer med tips på saker att tänka på.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-11-25 Verifierad kund
    Helhetsupplevelsen får 10 av 10.
    Har haft en god kommunikation genom hela processen. Har jag haft frågor har Max alltid kommit med tydliga och pedagogiska svar som har hjälpt väldigt mycket.
    Väldigt nöjd och skulle absolut rekommendera Max som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevligt bemötande och informativ
    2022-11-23 Verifierad kund
    Återigen hade vi Max Nilsson som mäklare när vi köpte våran lägenhet och återigen är vi mycket nöjda! Max som alltid var professionell, lätt tillgänglig och alltid trevlig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-11-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och hjälpsam. Jag fick den hjälp jag behövde och behövde inte tveka för att fråga om något var oklart.
    Vad roligt att höra, och tack för recon! Lycka till med nya boendet. J Alexander Parmhed
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-11-21 Verifierad kund
    Trevlig och vi har haft en tät kontakt vilket jag har uppskattat och har alltid svarat på alla mina frågor, gjort en snabb och bra affär åt oss.
    Vad roligt att höra, tack så mycket! Passa på att njuta av avslutningen på året, så får ni ta tag i flyttandet i januari. J Alexander Parmhed
    2022-11-20 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött! Fixade visning tidigare åt oss då vi inte kunde delta på ursprungliga datumet. Väldigt tillmötesgående!
    Tack för din fina reco, Lovisa! Skönt att vi kunde lösa allt så smidigt med fullmakter etc också. Ha en fin avslutning på året, så ses vi på tillträdet! Alexander Parmhed
  • köpte sitt hus med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-11-15 Verifierad kund
    Lugn. Trevlig. Saklig och tydlig.
    • Karls-Åby
    2022-11-13 Verifierad kund
    Alexander har agerat mycket proffisionellt och varit hjälpsam och ödmjuk. En trygghet hela vägen.
    Tack för din fina reco. Lycka till i nya boendet! Alexander Parmhed
    • Karls-Åby
    2022-11-13 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och service i världsklass.
    Tack Jari, väldigt kul att ni är nöjda! Alexander Parmhed
    2022-11-12 Verifierad kund
    kort o gott max får maximalt betyg

max kompetent
    max trevlig
    max serviceminded
    • Sandviken/Flottnäset
    Han är rolig och kul.

Han är professionell.

Svarade på tråkiga frågor, han läste kontraktet noggrann till oss och han sa till att vi missade inget av kontraktet.

100% nicest kille jag träffat i dem senaste åren.

Rekommenderar han över dem andra mäklaren.

+ W
    Tack, vilken fin reco! Lycka till med nya boendet! Alexander Parmhed
    2022-11-12 Verifierad kund
    Ann är en mycket trevlig mäklare. Hon var tydlig under kontraktsskrivningen så jag som förstagångsköpare hängde med i alla paragrafer i kontraktet. Mäklare kan vara lite svåra att få tag på men Ann meddelade om hon skulle vara svårtillgänglig någon dag så man visste om att svar kunde dröja. Inget dåligt att säga.
    • Sandviken/Flottnäset
    2022-11-11 Verifierad kund
    Han är duktig trevlig och snäll han har hjälpt mig.
    Tack för din reco, härligt att du är nöjd! J Alexander Parmhed
    2022-10-31 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Resultatet av försäljningen blev inte vad som jag och mäklaren hade förväntat oss. Försäljningspriset blev under utgångspriset.
    Men aMax gjorde det han kunde i en vikande marknad.
    2022-10-30 Verifierad kund
    Max var väldigt trevlig och proffsig på det han gör! Kan varmt rekommendera honom...
    2022-10-30 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare som gjorde att köpet kändes tryggt och bra.
    Tack för din fina reco Michelle. Vi ses på tillträdet! J Alexander Parmhed
  • skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-10-28 Spontant omdöme
    Max är jätte trevlig o proffsig på det han gör.
    2022-10-28 Verifierad kund
    En väldigt trevlig och hjälpsam mäklare.
    Det här är min första bostad och jag kände att det inte blev några konstigheter.
    Max ordna så alla frågor och funderingar blev besvarade utan att det blev mer funderingar på svaren som gavs.
    Snabbt o smidigt helt enkelt och en bra mäklare för folk som letar efter sin första bostad.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Trevlig, tillgänglig och lätt att ha att göra med.
    Snabb och smidig bostadsaffär!
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-10-27 Verifierad kund
    Alexander arbetar otröttligt, är positiv och snabb i sin återkoppling. Vi var på distans, och han lyckades ändå få oss att känna oss trygga, och hittade lösningar på problem som dök upp. Fick sålt vårt objekt i svåra tider 😊
    Tack Alexander!
    Varmt tack för den fina recon! Det gäller att hålla uppe en positiv attityd när det blir lite motvind och det tycker jag att vi gjorde bra från båda håll. Kul att ni är nöjda! J Alexander Parmhed
  • sålde sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Bråten
    2022-10-23 Verifierad kund
    Ann har ett väldigt bra bemötande. Hon är engagerad och hittade hela tiden nya intressenter. Ann verkar vara aktiv och intresserad av att ge säljaren bra förutsättningar till en bra affär. Hon sålde vårat hos relativt snabbt över förväntan i dessa tider.
    Ann var tydlig till både köpare och säljare vad som gällde när vi skrev papper. Hon såg till att båda parter förstod vad som menades i skriften. Rekommenderar Ann å det varmaste. Toppenmäklare!
    2022-10-20 Verifierad kund
    Väl bemött av Alexander. Fick fortlöpande info om försäljningen som gick väldigt smidigt.
    Är väldigt nöjd med Alexander som är en lugn och trevlig person som jag fick förtroende för

Eva Johansson
    Tack för de fina orden, Eva. Snabbt, smidigt och rätt betalt - det är så vi vill ha det! Ha en fin helg. J Alexander Parmhed
    2022-10-20 Verifierad kund
    Han är snabb och bra, Alexander är en mycket bra mäklare som är duktig på att hålla kontakten och informera både via mejl och telefon.
    Tack för din reco, och vad kul att du uppskattar jobbet jag lägger ner i mina affärer. Varmt lycka till i din nya fina bostad. J Alexander Parmhed
    2022-10-18 Verifierad kund
    Max hjälpte oss att sälja våran bostad, proffesionellt från start till mål. Max var hjälpsam och lättillgänglig under hela försäljningen och kunde alltid svara på våra frågar och funderingar. Vi kan starkt rekommendera Max!
    2022-10-15 Verifierad kund
    De frågor hon inte kunde svara på tog hon reda på och återkom snabbt.
    Alltid trevligt bemötande.
    2022-10-13 Verifierad kund
    Hjälpsam, har fixt mitt problem
    2022-10-12 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande från start, riktigt trevlig!
    Vilka frågor jag än haft har besvarats, om inte direkt så kort därpå.
    Vad jag än behövt veta så har Max informerat mig, kring allt i stora drag.
    Så inga konstigheter alls!
  • sålde sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Kanada
    2022-10-10 Verifierad kund
    Proffsig å kunnig fem stjärnor
    2022-10-09 Verifierad kund
    Alexander inger ett proffesionellt intryck, han är kundorienterad och fixade vår försäljning med bravur. Han håller det som görs upp och har varit följsam men samtidigt givit kloka råd i hela försäljningens olika steg.
    Varmt tack för din rekommendation. Kul att ni uppskattat det jobb vi lagt ner tillsammans, ha en fin vinter så ses vi på tillträdet! J Alexander Parmhed
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-10-09 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och lyssnade verkligen in våra behov och stöttade oss på ett bra sätt genom hela köpprocessen
    Tack för recon! Det har varit superkul att få hjälpa till med både köp och försäljning. Vi ses på tillträdena! J Alexander Parmhed
  • Agneta G
    köpte sitt hus med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-10-07 Verifierad kund
    Initiativrik och väldigt trevlig. Lyssnade och kunde sätta sig in i våran situation. Serviceinriktad och förtroendeingivande.
    Toppen helt enkelt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-10-06 Verifierad kund
    Helt toppen mäklare lyhörd framåt hjälpsam
    2022-10-05 Verifierad kund
    Hej,
    Max har ett mycket behagligt bemötande, mycket trevlig.
    Vi hade inga förväntningar, uppskattade mycket att Max hela tiden höll oss uppdaterade - även när det inte hände så mycket.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött, ser till både köpare och säljare. Ser individen. Snabb gällande återkoppling.
    2022-10-02 Verifierad kund
    Perfekt! Bra bemötande! Lätt att få kontakt med mäklaren.
    Tack! Kul att du är nöjd med mitt arbete, Rima. J Alexander Parmhed
    2022-09-30 Verifierad kund
    Proffsig mäklare som verkligen gett bra service och visat på stort engagemang. Vi som säljare har bara positivt att säga och är väldigt nöjda över Alexanders driv och sätt att tillgodose våra önskemål, behov och krav trots att vi blev tvungna att snabba på hela processen.
    Tack, vilken fin reco! Kul att ni är nöjda, och vad skönt att det löste sig bra för alla parter. Ha en fin helg! Alexander Parmhed
    2022-09-30 Verifierad kund
    Det var smidigt och mäklaren är bra.
    Tack för recon Mohamad! Kul att få göra affärer med dig ytterligare en gång. J Alexander Parmhed
    • Stora Valla
    2022-09-29 Verifierad kund
    Varit trevlig och välkomnade. Varit duktig och noggrann med vad allt betyder i papprena
    2022-09-27 Verifierad kund
    Grym Mäklare! Visning torsdag och skrev kontrakt redan fredag seneftermiddag! Även fast det var utanför arbetstid en fredag och man kanske är sugen på helg så jobbade mäklaren över så allt blev klart så fort som möjligt!
    Grazie! Vilken härlig reco. Lycka till med nya fina lägenheten. J Alexander Parmhed
    2022-09-27 Verifierad kund
    Vi har fått ett mycket fint bemötande! Han motsvarade våra högt ställda förväntningar. Vi är med andra ord helnöjda!
    Tack för den fina recon! Kul att få svara upp till era högt ställda förväntningar också. J Alexander Parmhed
    2022-09-27 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare! Toppenbemötande.
    Tack, vad glad jag blir! Vi ses på tillträdet. J Alexander Parmhed
    2022-09-25 Verifierad kund
    Blivit bra bemött, hållit oss uppdaterade kring försäljningen.
    Tack för din reco. Lycka till med flytten, så ses vi på tillträdet! J Alexander Parmhed
    • Bohult
    2022-09-14 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett bra sett av Ann.
    Jag hade inga speciella förväntningar.
    Min sammanfattning av min upplevelse var bra och jag tycker allt gick smidigt till.
    • Nedre Skranta
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket proffsig. Lyssnade in mina önskemål och försäljningen var snabb och smidig. Alexander var lättillgänglig och svarade snabbt på alla frågor som dök upp. Samt väldigt hjälpsam på alla fronter innan under och efter försäljningen.
    Tack och tack igen! Glädjer mig verkligen att du är nöjd över mitt och Fastighetsbyråns arbete. J Alexander Parmhed
    • Stackfallet/Knektåsen
    2022-09-13 Verifierad kund
    Alexander var riktigt proffsig och pedagogisk genom hela processen. Kan rekommendera!
    Tack för din fina reco! Kul att jag fick äran att få hjälpa till med livets största affär. J Alexander Parmhed
    • Stackfallet/Knektåsen
    2022-09-13 Verifierad kund
    Alexander var väldigt engagerad, hjälpsam och lyhörd för vad vi ville uppnå från första kontakten.

Vi är jättenöjda med både försäljningen och samarbetet med mäklaren, från första dagen till kontraktsskrivandet.

Jag kan, och kommer, rekommendera den här mäklaren till alla som frågar.
    Tack, vad glad jag blir! Lycka till med flytt och allt det nya. J Alexander Parmhed
    2022-09-13 Verifierad kund
    Bästa mäklaren jag upplevt, herregud lägenheten hann inte ens gå ut på hemnet innan den såldes för mer än vad jag kunnat föreställa mig.
    Redan från första bemötandet förstod han mig direkt.
    Professionell, elegant, stilig, ståtlig, rak.
    Vilken reco! Tack för det fantastiska omdömet. Varmt lycka till i Göteborg! Alexander Parmhed
    • Agen
    2022-09-13 Verifierad kund
    Ann är lugn och tydlig som mäklare. Tar både säljare och köpare genom affären på ett bra sätt. Rekommenderas
    Kul att få så fina ord skriven om sig :-)
    Tycker att vi har gjort det bra tillsammans och nu är det bara slutspurten kvar i själva affären och sedan så är det tuffa jobbet kvar att flytta in. (Fast den behöver ju inte jag göra).'
    TACK än en gång och hälsa de andra.
    Med vänliga hälsningar Ann
    Ann Skoglund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Agen
    2022-09-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande,positiv och kunnig. Rimliga bedömningar och bra upplägg på försäljningen
    Hej Martin och tack för den fina rekommendationen.
    Har varit roligt att jobba ihop med dig och din mor. Känns lite trist att se en så mysig dam flytta ifrån Degerfors men jag förstår att hon vill vara tillsammans med er där nere i söder. :-) Ta nu hand om varandra.
    Med vänliga hälsningar Ann
    P.S Ge mamma en kram från mig. D.S