Alla kategorier Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskoga

Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!
Öppet just nu

Jennie L skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevligt bemötande och stor hjälpsamhet. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-04-08

Ingalill G skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en lägenhet, första mötet med Ann var väldigt bra hon är trevlig och tillmötesgående. Vi kom bra överens. Hon är bra på att förklara hur allt går till, och som sagt väldigt trevlig och glad. Om jag ska göra nån mer affär så går jag till Ann. Läs mer
    2019-04-11 Ann S svarar Ingalill G
    TACK Ingalill, för de fina orden.
    Är så glad över att allt gick bra och hoppas/ räknar med att du kommer att trivas i ditt nya boende.
    Ha nu en skön påsk och hoppas att du får vila lite efter din flytt.
    Mvh Ann
  • 2019-04-02

Lillemor H skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt lägenhet, mäklarens bemötande var bra.
    Mina förväntningar var att jag skulle få så mycket information som möjligt och det fick jag. Sammanfattning var att han gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-04-02

Börge R skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Han är ju säljare å agerar som sådan för övrigt fick han mig att lägga ett högre bud än va jag troligtvis inte behövt göra Läs mer
  • 2019-04-01

Irèn B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Min förhoppning var att min lägenhet skulle säljas så snabbt som möjligt. Tack vare Amandas hjälp blev min lägenhet såld snabbare än min förväntning. Amanda är som person mycket trevlig och proffsig i sitt jobb och har ett fint bemötande. Läs mer
  • 2019-03-28

Jennifer A skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Toppklass! Läs mer
  • Maria M

2019-03-28

Maria M skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Han sålde en fin 3:a på 81 kvm på bergsmansgatan 56D i karlskoga.
    Hade träffat på han tidigare, när vi hade varit på andra visningar.
    Fick genast bra kontakt med honom.
    Ett underbart bemötande.
    Han kontaktade oss senare, efter ett par dagar.
    Han ville skapa en kundkontakt.
    Vi avvaktade lite i början p.ga av osäkerheten om vi verkligen skulle sälja.
    När vi sedan tog beslutet kontaktade vi Haidar.
    Han ordnade till en träff, och gick igenom allt kring försäljning mm.
    Talar på ett bra sätt, och lindar inte in en massa saker.
    Ärlig o rak, vilket uppsakttas.
    Han gjorde ett kanonjobb.
    Medveten om när/hur den ska läggas ut.
    Han levde upp mer än väl på mina förväntningar.
    En jättetrevlig kille, som jag gärna anlitar o träffar igen
    Mvh Mia Läs mer
  • 2019-03-27

Jarmo K skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    köpt hus sålt bostadsrätt. Blev bra bemött. Allt va bra Läs mer
    2019-04-08 Ann S svarar Jarmo K
    Hej Jarmo!
    Tack för rekommendationen. Det var en rolig "resa" tillsammans med dig och vårt slutresultat tycker jag blev riktigt bra. Ha det nu så bra och hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende.
    Mvh Ann
  • 2019-03-26

Erik J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt en lägenhet, jag är mycket nöjd med Ann och hon har hjälpt mig sälja min första bostad. Läs mer
    2019-04-08 Ann S svarar Erik J
    Tack Erik för din fina rekommendation. Så roligt att du är nöjd. Finns här när det är dags att sälja din andra bostad också ;-) Du var ju inte så svår att samarbeta med heller utan ser fram emot en nästa gång. Vi gjorde detta bra tillsammans.
    Ha det nu så bra och hojta till om du vill ha hjälp med deklarationen längre fram.
  • 2019-03-16

Helena E skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Fick hjälp att sälja bostadsrätt. Blev trevligt bemött och det kändes tryggt med hans kunskap och engagemang genom hela processen. Fick mer betalt än jag trodde jag skulle få. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2019-03-13

Elisabeth E skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Lyhörd mäklare.
    Bra information. Läs mer
  • 2019-03-13

Eddy S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Allt gick mycket bra. Dels försäljningen av villan och köp av en bostadsrätt. Läs mer
    2019-03-18 Ann S svarar Eddy S
    Tack Eddy för den fina rekommendationen. Så roligt att allt har flutit på som vi planerat och nu hoppas jag att du kommer att trivas i ditt nya boende.
    Vi syns när det är dags för deklarationen eller på hockeyn (nu tar vi Västerås ikväll!).
  • 2019-03-04

Sheila M skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    sålde min lgh.för mig är det extra viktig att ha en mäklare som behandlar affären på ett proffsigt sätt och inte bara ha bråttom och därigenom stressa kunden,utan bemöta kunden med värme och vänlighet,förklara sakligt och klar.Det var inte första gången jag sålde/köpte en bostad.så jag har erfarenheter av olika mäklare.har haft bostäder både i Sverige och tomlands.
    Amanda får kunden att känna att man är i trygga händer under hela processen.ger goda råd inför försäljningen och engagerar sig i frågor runt det.
    Under avtals skrivningen förklarar allt på ett opatiskt och tydligt sätt för båda parter och svarar på frågor och ser till att alla hänger med och båda parter känner sig trygga.
    Jag beundrar hennes sätt att jobba,undrar hur hon har lärt sig detta fina sätt att jobba på,för hon är så ung.Jag gratulerar Swedbanks fastighetsbyrå för denne fantastiska mäklare.

vänligen
    sheila Läs mer
    2019-03-04 Amanda M svarar Sheila M
    Tusen tack Sheila för den rekommendationen! Det glädjer mig att du ser "merjobbet" i arbetet som vi tillsammans har lagt ner på försäljningen och att sen det fick resultat.
    Lycka till med flytten Sheila, hoppas vi ses längre fram!
  • 2019-02-27

Mehdi A skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt en lägenhet i karlberg. Mäklaren har varit suveränt i kontakten och återkoppling, gällande svar på mina frågor! Rekomenderas varmt ;) Läs mer
  • 2019-02-21

Linda N skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann sålde mitt hus, jättebra bemötande och bra information runt försäljningen. Tacksam för alla svar hon hade på alla mina frågor!! Kunde inte vara bättre! Läs mer
    2019-03-04 Ann S svarar Linda N
    Tack Linda!
    Det blev en bra och rolig affär och vi gjorde det tillsammans. Nu hoppas vi att allt går bra med dina kommande renoveringar samt flytten och så ses vi lite längre fram.
  • 2019-02-21

Annica L skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann är seriös och kompetent som mäklare.Har hanterat både köp och försäljningar med stor kunnighet och använt sin erfarenhet vid rådgivning. Har känt trygghet trots utdragen försäljning. Läs mer
    2019-03-04 Ann S svarar Annica L
    Hej Annica!
    Tack för de fina orden och att vi jobbade så bra ihop i hela processen. Ni är underbara att jobba med och er lägenhet var superfin. Nu får vi hoppas på en fin vår och sommar så att ni kan nyttja torpet fullt ut och hinna njuta av att allt är klart.
    Var rädda om er!
  • 2019-02-19

Christer L skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en bostadsrätt.
    Bra bemötande av mäklaren.
    Trodde bostadsrätten var lätt såld men nergång på bostadsmarknaden samt 3:e våningen gjorde den svårsåld trots uppskattad lgh. Mäklarentrodde dock på lgh och till slut hittade vi köpare.
    Sköntatt lgh blev såld fast inte till utgångspris. Läs mer
    2019-03-04 Ann S svarar Christer L
    Hej!
    Tack för de fina orden. Som sagt ni hade en otroligt fin lägenhet och er köpare tror jag kommer att trivas otroligt bra. Det blev lite utdraget men vi fick en bra lösning till slut.
  • 2019-02-19

Cristina T skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag kontaktade Amanda i ett tidigt skede för att försäljningen skulle kunna komma igång när det nya boendet hittats. I detta sammanhang tycker jag att Amanda bemötte mig bra då hon lät mig styra hur tät vår kontakt behövde vara då letandet efter nytt boende drog ut lite på tiden. Jag kände mig aldrig stressad utan visste att hon fanns för mig när jag var redo.

När det till slut var dags för försäljning fanns Amanda alltid tillgänglig med mycket snabb och effektiv återkoppling. Jag kände att jag kunde släppa många av mina funderingar och helt lämna det till henne.

Sammanfattningsvis har jag känt mig väldigt trygg men Amanda. Läs mer
    2019-02-19 Amanda M svarar Cristina T
    Skönt och höra att du har känt dig trygg och sedd under hela försäljningen. Att du hörde av dig i tid och vi hade en längre tid att arbeta på är något som gör hela försäljningen smidig och effektiv, när det väl är dags att man hittar sin nya bostad. Stort tack för den fina rekommendationen och hoppas ni ska trivas bra i nya huset!
  • 2019-02-18

Yvonne H skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Kanon bra
    Rekomenderar varmt+++++ Läs mer

Impi M skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hade till försäljning en tvåa.
    Jag blev väldigt bra bemött av Haidar Thamer.
    Förväntningarna jag hade så han uppfyllde galant.
    Han sålde snabbt lägenheten så jag är mycket nöjd med han som mäklare.
    Så jag rekommendera honom. Läs mer

Ulla N skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålde mors lägenhet. Proffsigt bemötande och hantering av hela processen Läs mer
    2019-03-04 Ann S svarar Ulla N
    Tack Ulla, för den fina rekommendationen. Den värmer gott i det ruggiga "vårvädret".

Maj-Britt B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt bostadsrätt.
    bra bemött, lugnt och trevligt
    skulle gå snabbt, gick jättebra, Ann berättade om varje steg i försäljningen
    Den var oerhört bra. Jag skulle rekommendera henne till en vän. Läs mer
    2019-03-04 Ann S svarar Maj-Britt B
    Hej Maj-Britt!
    Jag hjälper dig gärna igen att kanske söka bostad i Karlskoga OM du ångrar dig och vill flytta tillbaks. ;-) men jag hoppas att du kommer att trivas i din nya ort.
    Ha nu en skön vår och var rädd om dig!
  • 2019-02-15

Thomas B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en villa.
    Blev väl bemött.
    Förväntningarna var bi av med huset.
    Känner till Ann som mäklare och hon levde upp till förväntningarna.
    Husförsäljningen funkade utmärkt. Läs mer
    2019-03-04 Ann S svarar Thomas B
    Hej Thomas!
    Så roligt att du är nöjd. Hoppas nu att du kommer trivas i ditt "nya" boende och vi syns inför deklarationen.
  • 2019-02-15

Lars Magnus Z skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Proffsigt hanterad husförsäljning från början till slut. Läs mer
    2019-02-25 Emelie B svarar Lars Magnus Z
    Tack så mycket Lars för den fina rekommendationen, har varit ett nöje att arbeta med er. Vi ses på tillträdet!

Lars P skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Fick kontakt med Thamer genom att jag ville sälja min bostadsrätt i Karlskoga och sen sökte jag också en ny lgh .fick hjälp av honom och Amanda och jag har mycket bra information om att sälja och köpa av dom är tryg i min omgivning. Läs mer

Jihan D skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi köpte ett hus och jag är tacksam och nöjd för att jag har gjort en bra affär med Fastighetsbyrån Karlskoga med hjälp av Haidar . 👍
    Jihan Daood Läs mer

Alice E skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hej
    Vi blev bra bemöta och hon var kunnig.
    Allt fungerade som vi hade tänkt oss. Läs mer
    2019-02-25 Emelie B svarar Alice E
    Tack så mycket för rekommendationen även om det så klart va ni som gjorde det största jobbet med att hitta eran köpare.
  • 2019-02-12

Anton F skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hej jag köpte en villa och bemötande och kunskap om objektet var mycket bra.
    Jag fick mycket hjälp med frågor.
    Och att jag bor 100 mil norrut var inga problem och inte heller någon större fördröjning med pappers delen ,för allt gick mycket snabbt och smidigt.
    En mycket bra mäklare , rekommenderas starkt.

Mvh Läs mer
    2019-02-14 Emelie B svarar Anton F
    Tack så mycket Anton. Känns skönt att ni är nöjda och att ni känner att ni fått den hjälpen ni behöver. Vi ses om ett par veckor för nyckelöverlämning!
  • 2019-02-12

Kai Juhani H skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Emelie sålde ett hus åt oss och skötte det otroligt bra, det gick snabbt och smidigt . Efter några möten så kändes Emelie som en kompis . Jag hade egentligen inte så mycket förväntningar då jag inte sålt något förut . Men sen så övertog vi ett hus efter min svärfar och fick då återigen hjälp av Emelie med alla papper . Det kändes väldigt tryggt . Så som sammanfattning kan jag bara rekommendera henne till alla som ska köpa eller sälja . Läs mer
    2019-02-14 Emelie B svarar Kai Juhani H
    Tack så mycket Kai och tack för förtroendet för att jag fick förmedla försäljningen av erat hus.
    Lycka till i nya huset!
  • 2019-01-26

Sina Majed M skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har ett hus som liggar i Bossossvägen 6.
    Det var jätte bra bemött av mäklaren.
    Ja! Mäklaren levde upp till dem.
    Det var jättebra upplevelse med en underbart mäklaren 👌😊 Läs mer
  • 2019-01-25

Ture Peter Gerhard J skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mäklaren gjorde ett utmärkt arbete, snabbt och effektivt, och informerade bra under tiden. Mycket väl genomförd försäljning!

Med vänlig hälsning
    Gerhard Jansson Läs mer
  • 2019-01-24

Christina E skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har sålt bostadsrätten Halmvägen 37 b 2 rum o kök.
    Mycket bra. Trevlig, vänlig och duktig.
    Förväntningarna var stora och hon får högsta betyg av mig.
    Jag är till 100% nöjd. Läs mer
    2019-02-05 Amanda M svarar Christina E
    Tack Christina! Vad roligt att höra att jag levde upp till dina förväntningar. Hoppas du ska trivas på Öland! Vi ses på tillträdet. /Amanda
  • 2019-01-21

Ruben H skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda utstrålar positiv energi och är en person som tar sitt jobb på allvar till 100%. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-01-21 Amanda M svarar Ruben H
    Det värmer i mitt hjärta att höra detta! Tusen tack, hoppas letande efter ny bostad går fint, vi ses till våren, vid tillträdet.
  • 2019-01-14

Nina Maria P skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra bemötande, professionellt. Lätt att få tag på och höll kunden välinformerad. Läs mer
    2019-01-21 Amanda M svarar Nina Maria P
    Tack Nina, tack för ditt förtroende för att jag fick förmedla försäljningen av ditt hus.
    Lycka till i nya huset!
  • 2019-01-07

Thomas B skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en villa.
    Blev mycket väl bemött.
    Förväntade mej att bostaden skulle bli såld mäklaren fixade det galant.
    Tycker det gick bra och smidigt. Läs mer
  • 2018-12-22

Karin P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevlig och glad samt lungt och saklig. God jul och gott nytt år! Läs mer
    2019-02-15 Ann S svarar Karin P
    Tack Karin!
    Hoppas att du får ett härligt 2019 i din nya bostad.
    God fortsättning på det nya året!

• 2018-12-20

Mattias L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag köpte en bostad med Amanda som mäklare. Hela hennes sätt att bemöta och hjälpa till med frågor man hade gällande bostaden gjorde hon galant. Även om man hade de mest simpla frågor så stod hon ut och besvarade dom så att man fick svar.

Jag hade inga speciella förväntningar på hur mäklaren skulle vara, men hon är ett bra exempel på hur en mäklare ska vara.

Överlag så tycker jag att hela affären gick bra och hon bistod med allt man behövde veta. Läs mer
    2019-01-04 Amanda M svarar Mattias L
    Tack Mattias! Vad glad jag blir att du är nöjd och att jag har kunnat hjälpa till. Hoppas du ska trivas bra i lägenheten! /Amanda
  • 2018-12-19

Joakim S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt fritidshuset Valåsen 227 och jag är väldigt nöjd med Ann. Allt har fungerat perfekt. Den enda anmärkningen är att utgångspriset inte stämde alls med slutpriset. Läs mer
  • 2018-12-17

Papha K skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt en villa. Hon var tillmötesgående å hjälpsam,så helt ok👍 Läs mer
    2019-02-15 Ann S svarar Papha K
    Tack Papha! Hoppas nu att ni kommer att trivas i huset. Må så gott!
  • 2018-12-12

Leif R skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt mitt hus.
    Mycket bra bemött.

Mäklaren har mött mina förväntningar.

Jag är nöjd. Läs mer
    2018-12-17 Ann S svarar Leif R
    Tack Leif!
    Det gick ju riktigt bra och smidigt det hela. Nu är det bara det där sista som skall göras....flytta ut allt: ;-) Sedan så möts vi vid tillträdet för de sista påskrifterna. Ha nu en skön Jul och ett Gott Nytt År!
    Syns nästa år!
  • 2018-12-10

Ulrika J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi köpte en etta på Frödingsvägen.
    Ann ställde upp och visade lgh en annan dag och tid än när det var visning,vi hade inte tid att komma på den vanliga visningen.Men hon ställde upp direkt att visade oss lgh en kväll.
    Mycket trevlig kontak.Snabb information.
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt tillväga.
    Ann var väldigt duktig på att informera både oss som köpare och säljaren om skyldigheter och rättigheter på ett sätt som vi förstod.
    Fantastisk mäklare,förtroende ingivande. Läs mer
    2018-12-17 Ann S svarar Ulrika J
    Tack för de fina orden och så kul att ni är nöjda. Hoppas att allt har gått bra med flytten och att det ordnade sig med det vi pratade lite om efter tillträdet.
    Ha nu en skön Jul och ett Gott Nytt ÅR!
  • 2018-12-08

Jenny E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag köpte en villa privat och är mycket nöjd i kontakten med Ann! Hon har känts uppriktig, serviceinriktad, tydlig, varit smidig att ha med att göra och har uppfattats ”neutral” -inte bara som en säljare åt uppdragsgivarna utan som en mellanhand som värnat om att allt ska bli så bra som möjligt för båda parter. Mycket snyggt skött upplever jag! Läs mer
    2018-12-17 Ann S svarar Jenny E
    TACK Jenny!
    Kul att du är nöjd och du är inte så svår att jobba med heller utan jag tycker att det har flutit på bra med "gruppen" och att vi har hjälps åt bra. Hoppas nu att du får en fin Jul och ett härligt 2019.
  • 2018-12-05

Gun Yvonne J skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket nöjd med Amanda som sålde mitt hus snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-12-06 Amanda M svarar Gun Yvonne J
    Vad roligt att du är nöjd Yvonne! Det har vart roligt att arbeta tillsammans med dig! Lycka till med letande efter ny bostad. God Jul, önskar jag dig.
    /Amanda
  • 2018-12-04

Jessika A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en lägenhet, 2 rum och kök.
    Amanda har varit fantastisk, hon har funnits där hela tiden när vi stött på problem, eller när jag haft frågor.

Jag kommer helt klart rekommendera Amanda till vänner och familj vid försäljning eller köp av bostad! Läs mer
    2018-12-04 Amanda M svarar Jessika A
    Vad glad jag blir! Tack för den fina rekommendationen Jessica. Jag hoppas du ska trivas bra i lägenheten! :)
  • 2018-12-04

Annika W skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag är jättenöjd, och anlitar gärnas Amanda vid kommande försäljningar :) Läs mer
    2018-12-04 Amanda M svarar Annika W
    Kul att du är nöjd och hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad.
    Tack för att du tog dig tid att skriva detta, det värmer! :)
    Med Vänliga Hälsningar Amanda
  • 2018-12-03

Marcus B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har bara gott och säga om Fastighetsbyrån Karlskoga. Mäklaren var lika taggad som jag att få lägenheten såld och jag upplever att vårt samarbete inte kunde blivit bättre. Bra kommunikation och återkoppling gjorde att affären gick jättesmidigt. Läs mer
    2018-12-10 Ann S svarar Marcus B
    Tack Marcus!
    Så kul att höra att du är nöjd! Ha nu en skön Jul och ett Gott Nytt År! Så kanske vi ses nästa år om du vill ha lite hjälp med deklarationen. Bara att du hör av dig! :-)
  • Sjöwildas AnneLie B

2018-12-03

Sjöwildas AnneLie B skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Haidar hjälpte oss att sälja våran villa. Han var super rekommenderas varmt. AnneLie & Tobias Läs mer
  • 2018-11-23

Ingrid U skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en fastighet

Ann Skoglund är Informativ, saklig, flexibel, trevlig, positiv som person
    Förmedlar ett proffsigt sätt gentemot säljare och köpare
    En mäklare som jag utan tvekan kan tänka mig anlita igen Läs mer
    2018-12-10 Ann S svarar Ingrid U
    Tack Ingrid, har varit en trivsam resa hela vägen och det har vi gjort tillsammans.
    Ha nu en skön Jul och Ett Gott Nytt År!
  • 2018-11-22

Lennart U skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann hjälpte oss med försäljning av vår villa.
    Hon ger ett proffsigt bemötande och ett mycket trevligt sätt.
    Våra förväntningar infriades och fastigheten blev såld snabbt och smidigt.

Vi kan rekommendera Ann å det varmaste Läs mer
    2018-12-10 Ann S svarar Lennart U
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Det har löpt på bra och så roligt att ni är nöjda. Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • 2018-11-21

Michael T skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Han var perfekt som mäklare. Inga konstigheter alls, fanns alltid där för mig som hjälp. Läs mer

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga