Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!
Mån-Ons: 09:00-17:00
Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 209 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga

• 2019-12-13

Julia M skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    En väldigt professionell och välkomnande mäklare redan på visning som gav ett riktigt bra intryck redan då. I samband med budgivning och rådfrågor fanns hon lätt till hands och gjorde med att köpet av huset kändes helt perfekt och tryggt.
    Vi är jättenöjda som köpare av vårt nya hus! Läs mer
  • 2019-12-10

Charlotta L skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Var lugn och trevlig som person!
    Behöver läsa på om bostadens eventuella ombyggnader sedan tidigare. Mina förväntningar levde inte riktigt upp, Ann behöver ha mer koll överlag det upplevdes då och då rörigt och som att hon inte hade koll över visningen eller helt påläst. Kunde inte alltid svara på frågor, behövde titta mycket i bopärmen för att kunna svara, skulle återkomma med svar men gjorde aldrig detta. Men hon hade superkoll under påskrivning mellan köpare och säljare, gjorde en ordentlig och tydlig presentation och kunde besvara alla frågor. Läs mer
  • 2019-12-09

Tommy A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Personlig, jordnära och väldigt trevlig åperson. Läs mer
  • 2019-12-01

Pernilla S skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi köpte lägenhet och min upplevelse är att hon företrädde säljaren och alltså inte var neutral. Läs mer
  • 2019-11-28

Jan G skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevlig, kunnig, engagerad, serviceminded. Läs mer
  • 2019-11-28

Eija K skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hon sålde vårad bostadrätt. Vi upplevde att hon är mycket kompetent och varm person! Hon fyllde alla våra förväntningar.Det sänder som himmelriket att det gick så bra så fort. Hälsning Eija! Läs mer
    2019-11-29 Amanda M svarar Eija K
    Tack snälla Eja, det var roligt att höra! :) Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet, vi ses på tillträdet. /Kramar, Amanda
  • 2019-11-19

Johan S skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålde ett hus, Amanda var professionell, trevlig och effektiv. Läs mer
    2019-11-29 Amanda M svarar Johan S
    Härligt att höra! Skönt när affären klaffade så bra :) Vi ses på tillträdet! /Amanda
  • Curt B

2019-11-16

Curt B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    En mycket trevlig och kunnig mäklare som verkligen engagera mäklare, som jag verkligen kan rekomedera. Läs mer
    2019-11-19 Amanda M svarar Curt B
    Tack snälla Curt, det har vart roligt att få arbeta tillsammans med dig! Hoppas du ska trivas i nya lägenheten, vi ses på tillträdet! /Amanda
  • 2019-11-15

Thomas P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Försäljningsuppdrag gällande fritidshus.
    Bra bemötande och genomgång av hela försäljningsprocessen. Snabba bra uppdateringar under hela tiden.
    Fin service och proffsigt skött affär. Läs mer
  • 2019-11-14

Örjan J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt våran bostad, och för oss var det självklart att välja Ann eftersom vi har varit på några visningar som hon hade haft hand om och gett ett bra intryck.
    Allt har klaffat bra med Ann, har kunnat svara på alla de frågor vi hade kring våran försäljning.
    Är MYCKE nöjd med allt :) 5 + :) Läs mer
    2019-11-28 Ann S svarar Örjan J
    Tack Örjan för den fina rekommendationen!
    Måste erkänna att jag hade aldrig klarat detta utan en helt suverän "mäklarassistent" ;-)
    Tycker att vi har haft ett mycket bra samarbete och nu tar vi de sista små sakerna som är kvar innan försäljningen är helt klar.
  • 2019-11-14

Kate K skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi sålde vårt hus. Att vi valde Ann berodde på hennes trevliga bemötande vid visningar av hus vi tidigare tittat på. Hon ger ett tryggt och proffsigt intryck. Hon förklarade på ett enkelt sätt och lyssnade på våra viljor som säljare. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-11-28 Ann S svarar Kate K
    Tack Kate!
    Det har varit en trivsam "resa" tillsammans och vårt samarbete har funkat väldigt bra.
    Jag hoppas nu att ert nästa boende kommer att passa er bra och att ni kommer att trivas där.
  • 2019-11-11

Lajla Sylvia L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt ett hus och Amanda skötte allt på ett föredömligt sätt
    vi blev väl bemötta första gången vi träffade Amanda hon var
    intresserad och lyssnade in hur vi ville ha det. Under hela försäljningen informerade hon oss vad som kommer att hända framöver. Efter varje visning ringde hon och talade om hur det hade gått.Vi kände att vi var i trygga händer, hon svarade kunnigt på alla frågor som vi hade och hon var positiv och glad och
    uppmuntrande.Vi tycker att Amanda är en MYCKET duktig
    mäklare som är värd all beröm. Vi anlitar henne gärna igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • 2019-11-07

Anders A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann har hjälpt oss att sälja våran fastighet.
    Ann har jobbat med oss på mycket förtroligt sätt och bemött oss på bästa sätt !! Förväntningarna var inte så stora, men Anna jobbade intensivt så förväntningarna tog Ann.

Allt är ok, finns inget att klaga på, bara possitivt med allt.
    M.V.H. Anders Andersson Läs mer
    2019-11-28 Ann S svarar Anders A
    Hej Anders!
    Så roligt att höra att ni är nöjda. Vårt samarbete har funkat klockrent och det är även tack vare att ni är sådana härliga människor att jobba med. Vi syns snart igen!
  • 2019-11-04

Jessica E skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en villa i Svartå, mycket bra bemött och fick stor hjälp med saker som dök upp efter vägen. Levde helt klart upp till mina förväntningar. Mycket bra allting. Läs mer
  • 2019-11-04

Anneli P skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en bostadsrätt, har blivit väl bemött av Emelie. Läs mer
  • 2019-10-30

Kate S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har köpt en 3: a HSB, och vi har även fått hjälp med kontraktsskrivning vid försäljning av vår gamla bostad.

Ann har varit fantastisk, hjälpsam och tillmötesgående, trevlig.

Alla förväntningar vi har haft har hon överträffat.

Det har varit fantastiskt trevligt Läs mer
    2019-11-28 Ann S svarar Kate S
    TACK snälla Kate för den fina rekommendationen. Så roligt att ni är nöjda och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.
    P.S Hälsa gubben :-) D.S
  • Kristina F

2019-10-25

Kristina F skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt vårt hus och Amanda har varit väldigt bra på alla sätt.
    Bra telefonkontakt med oss under visningar och övrig försäljning.
    Alltid glad och positiv och hjälpsam på alla vis.
    Amanda är duktig som mäklare och kan verkligen förklara
    steg för steg hur en försäljning går till. Läs mer
    2019-11-19 Amanda M svarar Kristina F
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Det ska bli kul att få se vad våra köpare tar sig an, jag hoppas vi ses på någon kaffe där framöver! /Amanda
  • 2019-10-25

Annica S skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt lägenhet, sålt bostadsrätt
    Super bra bemötande 👌
    Driven och framåt kanon tjej håll hårt i henne . Läs mer
    2019-10-30 Amanda M svarar Annica S
    Det värmer i hjärtat att höra. Det var ett nöje att arbeta tillsammans med er! Hoppas ni ska trivas bra i nya lägenheten.
    Vi ses på tillträdet/deklarationen. /Amanda
  • 2019-10-22

Monica Birgitta L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt villa. Amanda har ett strukturerat arbetssätt, hon är väl förberedd, svarar snabbt på samtal och e-mail, lätt att få kontakt med, lyhörd för säljarens önskemål. Hon uppfyller med råge våra förväntningar. Läs mer
    2019-10-25 Amanda M svarar Monica Birgitta L
    Tack snälla Monica och Hans Olov, det har vart en ära att arbeta tillsammans med er! Jag önskar er stort lycka till med lägenheten och alla val med tapeter som jag vet att ni håller på med nu. Vi ses på tillträdet, ta hand om er! :) /Amanda
  • 2019-10-21

Monica S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt ett hus. Ann kombinerar personlighet och proffesionellt bemötande på ett mycket behagligt sätt. Hon är tillmötesgående och upplevs ge raka och ärliga svar. Var rädda om henne 😊👍 Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Monica S
    Tack Monica!
    Kan bara säga att ni var inte värst svåra att samarbeta med och jag tycker att vi har haft ett skönt "flow" i affären. Kommer allt att ta ngn promenad förbi fastigheten och se vad som händer och vem vet...jag kanske "pallar" lite äpplen även nästa år ;-)
  • 2019-10-21

Jörgen S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Suveränt bemötande vid köp av fastighet! Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Jörgen S
    TACK är alltid så roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas nu att allt går bra med fastigheten och att det blir som ni har tänkt er.
  • 2019-10-15

Petra E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    tyckte ann skoglund bemötte oss och köparna mycket bra , var proffsigt utfört, med hela upplägget. Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Petra E
    Kul att du är nöjd och att du nu är redo för ditt nästa steg i livet. Är säker på att det kommer bli både spännande och bra dit du flyttar. Vi syns längre fram!
  • 2019-10-13

Evelina P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    En trevlig och bra mäklare, gjorde en enkel affär med oss utan konstigheter! Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Evelina P
    Tack för din rekommendation.
    Ni var ju väldigt smidiga själva så det var inte så svårt att samarbeta med er. :-)
    Ha det så bra! //Ann

Emina S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en bostad och är ekstra nöjd med allt. Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Emina S
    Hej!
    Så roligt att du är nöjd och tack för den fina rekommendationen, den värmer.
    Hoppas att du kommer att trivas med ditt nya boende.

Niklas W skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hon var bra, tog inte för mycket plats. Löste allt runtomkring på ett effektivt bra sätt Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Niklas W
    Tack Niklas!
    Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.

Mijo I skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jättebra mäklare, sköter sitt jobb utmärkt . 110%
    Bra information . Lätt att jobba med . Läs mer
    2019-10-25 Amanda M svarar Mijo I
    Tusen tack Mijo för rekommendationen! Det har varit smidigt att arbeta med dig också. Jag önskar er stort lycka till med huset! Jag vet att ni kämpar och har fixat så mycket. Vi ses på tillträdet. /Amanda
  • 2019-10-08

Håkan A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Försäljning av villa
    Mäklaren har gjort ett mycket gott arbete och levt upp till mina förväntningar.
    Tillägg;
    Det enda negativa jag har att säga om försäljningen är att, med ett mäklararvode på 50.000 kr så borde det utgå någon slags goodwill när säljaren ställer upp och visar objektet för ev köpare under flera timmar. Det ligger ju självklart i säljarens intresse att bli av med objektet men säljaren har ju ändå anlitat en mäklare av någon orsak!!! Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Håkan A
    Hej Håkan!
    Tack för din fina rekommendation och jag tycker att du jobbade på bra som "mäklarassistent" och nu fick du ju en bra inblick i vem din nya granne kommer att bli. :-) Så roligt när kunderna "klickar" med varandra.
    Ha det så bra och så syns vi på tillträdet.
  • 2019-10-04

Britt L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt en lägenhet

Jag har bara träffat Amanda en gång när jag skrev på överlåtelseavtalet.

Mycket trevlig och förklarade bra. Läs mer
    2019-10-11 Amanda M svarar Britt L
    Tack Britt för rekommendationen! Kul att jag fick slutföra affären tillsammans med dig efter att jag tog över affären efter Haidar som slutade hos oss.
    Stort lycka till med lägenheten!
  • 2019-10-02

Christoffer S skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt hus.
    bra bemötanden.
    bra drivkraft.
    bra återkoppling. Läs mer
  • 2019-10-02

Esa H skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda var helt fantastisk!
    positiv trevlig o hade svar på mina frågor!
    Svarade snabbt om inte direkt på telefon, men så fort hon blev ledig!
    uppdaterade mig om läget vid försäljningen!
    jag sålde min bostadsrätt på vindarnasväg!
    Engagerad, trevlig mäklare o försäljningen gick väldigt snabbt!
    Tack så jätte mycket!
    Mvh Esa Hauta Läs mer
    2019-10-02 Amanda M svarar Esa H
    Hej Esa, tusen tack för den fina rekommendationen! Det värmer att höra. Jag hoppas du ska trivas i Hallstavik! /Amanda
  • 2019-09-30

Åsa E skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en fastighet och Emelie var både påläst och duktig, hon gjorde ett väldigt bra intryck och skapade en lugn och trevlig atmosfär som är en förutsättning för en bra känsla vid en affär. / Åsa Läs mer
  • 2019-09-25

Börje J skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har köpt en lägenhet och sålt en villa.
    Amanda är kunnig, hjälpsam, omtänksam och ställer upp vilken tid på dygnet som helst.
    Hon har varit toppen!
    Vi väntade oss att få hjälp och råd vid både köp och försäljning och det har vi också fått.
    Det har varit bra att ha Amanda som hjälp under den press som det har varit att både köpa och sälja.
    Stort tack, Amanda! Läs mer
    2019-10-02 Amanda M svarar Börje J
    Tack själva Börje och Siv, det har vart ett nöja att arbeta tillsammans med er! Tack för ert förtroende! / Kramar Amanda
  • 2019-09-20

Emil J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Super, bra kommunikation, gav bra tips på saker för att förenkla försäljningen. Läs mer
    2019-10-11 Ann S svarar Emil J
    TACK Emil!
    Lycka till nu med ert nya boende och hälsa frugan o barnen.
  • 2019-09-19

Mirja H skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt min lägenhet.
    Emelie är saklig, lätt att prata med, trevlig, kunnig.
    Jag kan varmt rekommendera henne till både säljare och köpare. Önskar henne all lycka till framtiden. Läs mer
  • Haris K

2019-09-18

Haris K skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag sålde en bostadsrätt. Jag mötte flera mäklare innan jag skulle sälja, men Amanda var den mest proffsiga av alla och berätta och förklarade allt från A-Å jätte noga, därför jag valde att sälja min bostad med Amanda. Alla förväntningar blev uppfyllda och hon visade hur god hon är när det blev budgivning, jag är vädligt nöjd med hennes arbete. Hon är väldigt snäll och lätt att prata med och gör allt hon kan för att göra kunden nöjd. Jag rekommenderar Amanda. Läs mer
    2019-10-02 Amanda M svarar Haris K
    Tack snälla Haris, det var fint sagt :) Jag hoppas att familjen kommer trivas i huset i Karlskoga, jag önskar er allt gott! /Amanda
  • 2019-09-13

Mikael E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    jag har sålt min bostadsrätt. Har absolut inget att klaga på. Jag fick information direkt. Fick goda råd gällande ny köp av hus. Tycker allt har fungerat klockrent Läs mer
    2019-09-20 Ann S svarar Mikael E
    TACK Mikael för den fina rekommendationen. Så glad över att ni är nöjda.
    Ha det så bra tills vi syns igen!
  • 2019-09-12

Arne M skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    En bra allt gick bra och mycket bra information om allt .kram och puss Läs mer
    2019-10-02 Amanda M svarar Arne M
    Tack snälla Arne, stort lycka till med huset. Jag ser fram emot att besöka dig när du har fixat i huset och bott in dig! /Kramar Amanda
  • 2019-09-07

Jack K skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en bostadsrätt. Tydligt och enkelt, med ett trevligt framförande. Hade inte några större förväntningar då jag inte visste hur de skulle gå till med köp av en bostadsrätt genom mäklare. Gick enkelt och smidigt till väga. Så har inte för min del gick de till på ett bra sett.

Min upplevelse är att att allt gick till på ett bra och smidigt sett men trevligt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-07

Jack K skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt en bostadrätt. De var ett trevligt och glatt bemötande men på ett lite försiktigt sett. Hade inte några större förväntningar mer än att jag skulle få min bostadrätt såld. Men upptäckte att de ingick mer än så. Så de upplevde jag som positivt.

Jag väldigt nöjd med de totala och har egentligen inte några invändningar. Läs mer
  • 2019-09-02

Monica R skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Emelie har haft ett professionellt bemötande under hela processen. Vi köpte en sommarstuga och allt har fungerat väl, från visning till avslut/affär. God och snabb info längs vägen.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-08-30

Patrik H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en sommarstuga bredvid sjön Skagern.
    Ann har mött upp frågeställningar och hanterat ärenden på ett professionellt och givande sätt.
    Ann har motsvarat alla våra förväntningar på hur en positiv och professionell mäklare ska möta en kund.
    Hanteringen av vårt ärende har fungerat så smidigt och sakligt gediget som vi bara kunnat önska av Ann. Läs mer
    2019-09-20 Ann S svarar Patrik H
    Hej Patrik!
    Tack för de fina orden. Så skönt att höra att ni är nöjda och att allt har gått enligt plan. Jag hoppas att ni hann med ngt avsvalkande bad i sjön Skagern innan höstkylan kom.
    Ha det så bra och hälsa den resterande familjen!
  • 2019-08-29

Conny A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Fritidshus
    Saklig o tydlig
    Bemöttes med respekt o förtroende Läs mer
  • 2019-08-28

Linda B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra bemötande och service från första stund och genom hel köpeprocessen. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-08-26

Jonas C skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket bra bemötande från allra första början. Lösningsorienterad och flexibel. Mycket nöjda. Läs mer
    2019-08-27 Amanda M svarar Jonas C
    Tack Jonas! Vad roligt att höra, hoppas hela familjen ska trivas i huset :) Lycka till med ett ev blivande trädäck!
  • 2019-08-21

August B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en 2:a i Degerfors på cirka 60 kvm.
    Ann var väldigt trevlig och kunnig. Enkel att nå och hjälpte till väldigt mycket.

Tyckte definitivt att Ann levde upp till mina förväntningar. Väldigt nöjd med processen och mitt köp! Läs mer
    2019-08-26 Ann S svarar August B
    TACK August!
    Alltid kul när ni kunder är nöjda. Hoppas nu att det blir bra med ditt nya boende och att du kommer att trivas.
  • 2019-08-19

Birgitta E skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte ett radhus,där Amanda M.var mäklare.Hon sålde sedan min bostadsrätt.En väldigt trevlig och duktig mäklare,fick besvära henne när jag ville.Hade annars inga förväntningar. Läs mer
  • Thomas S

2019-08-14

Thomas S skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett torp, bra bemötande och snabbt avslut, fullt nöjd när affären var avslutad. Läs mer
  • 2019-07-27

Lennart P skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Kunnig
    Trevlig
    Respektfullt bemötande
    Lätt att få kontakt med
    Ansvarstagande
    Strukturerad Läs mer
  • 2019-07-18

Natalia R skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en bostadsrätt med Emelie Björndahl Svensson som mäklare. Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt av Emelie och hon är mycket duktig. Jag hade höga förväntningar och Emelie uppfyllde alla. Sammanfattningsvis så tycker jag att Emelie skötte hela affären mycket bra och alla parter är nöjda. Läs mer
  • 2019-07-18

Ossama M skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt ett kedjehus inom mäklare Ann Skoglund, vad jag tycker om henne? att hon är trevlig person, sköter sitt jobb på bättre sätt.

Det är bara att hon är bäst. Läs mer
    2019-08-26 Ann S svarar Ossama M
    Hej!
    Så kul att du är nöjd!
    Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya boende.

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga