Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!
Mån-Ons: 09:00-17:00
Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 346 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga

• 2020-10-24

Stefan F skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann sålde min lägenhet snabbt och för mitt utgångspris. Hon var ett bra stöd hela processen och vi hade tät och bra kontakt under hela processen. Hon är alltid tillgänglig och besvarar frågor tydligt och snabbt. Läs mer
    2020-10-26 Ann S svarar Stefan F
    Tack Stefan!
    Kul att du är nöjd! Vi får se om du vill ha lite hjälp senare med deklarationen för då är det bara att du återkommer. Ha nu en fortsatt skön höst.
  • 2020-10-14

Ebba S skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt min bostadsrätt genom Alexander. Bra bemötande, snabb återkoppling och engagemang gentemot mina förväntningar som säljare. Nöjd! Läs mer
    2020-10-14 Alexander P svarar Ebba S
    Tack snälla Ebba! Det var ju supersmidigt att jobba med både dig och Adam, lycka till med nya boendet och sambolivet :)
  • 2020-10-08

Pernilla A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag är jättenöjd med Amanda i samband med mitt lägenhetsköp i Karlskoga. . Hon ingav förtroende med bostads letandet , var snabb med återkoppling och svar på frågor jag hade under tiden.
    Trevligt och tryggt bemötande. Läs mer
    2020-10-22 Amanda M svarar Pernilla A
    Tack snälla Pernilla för ditt omdöme och att du tog dig tid att besvara och bedöma mitt arbete, det uppskattar jag verkligen! Jag hoppas du ska trivas i din nya lägenhet, jag tror den passar dig perfekt! :) /Amanda
  • 2020-10-07

Inga-lill Maria S skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en lägenhet och sålt en villa.
    Har blivit bemött på ett mycket bra sätt.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar Läs mer
    2020-10-08 Alexander P svarar Inga-lill Maria S
    Tack för att ni tar er tid att recensera mitt arbete. Det var väldigt roligt att få hjälpa till med både nya boendet och fina huset. Vi syns och hörs här i framtiden!
  • 2020-10-06

Robin A skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket trevlig och hjälpsam. Inget negativt att anmärka. Läs mer
  • 2020-10-03

Linda A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en enplansvilla.
    Professionellt. Sakligt. Ärligt och med värme
    Hon fick huset sålt för långt mer än vi räknat med, så vi är mer än nöjda Läs mer
    2020-10-26 Ann S svarar Linda A
    Tack för den fina rekommendationen. Så roligt att ni är nöjda och att allt har gått över förväntan. Hoppas nu att allt annat klaffar också med era framtidsplaner :-)
    Vi syns på tillträdet och kanske lite deklaration framöver.
    Må gott! //Ann
  • 2020-10-02

Mats O skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt lägenhet och fått all tänkbar hjälp av Amanda hon är kanon bra på alla sätt, kan varmt rekommendera Amanda, Mvh Mats Läs mer
    2020-10-22 Amanda M svarar Mats O
    Tusen tack Mats, det var fint sagt! Kul att ni tillslut hittade den där lägenheten som ni har sökt efter ett tag :) Lycka till med renoveringen, så ser jag fram emot att komma och besöka er efter ett tag. /Amanda
  • 2020-09-29

Sara H skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Rak tydlig framåt informativ ett stort engagemang till att gör allt så bra som möjligt Läs mer
    2020-10-23 Amanda M svarar Sara H
    Tack Sara, kul att ni är nöjda! Det har vart roligt att samarbeta med er. Stort lycka till med huset, hoppas jag får komma och se hur ni har det framöver :) /Amanda
  • 2020-09-25

Per B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi är mycket nöjda med Ann som mäklare. Hon lyckades över
    förväntan med sitt uppdrag. Vi har ett gammalt bostadshus
    som ursprungligen är från 1700-talet och Gårdshus. Vi
    önskade innerligt att hitta nya ägare som är måna om detta
    fantastiska hus , med en underbar trädgård, och hon lyckades.
    Bra gjort! Läs mer
  • 2020-09-23

Charalambos N skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag äntligen sålde min bostad i karlskoga.Jag var väldigt skeptiskt om den skulle bli såld, när jag kom i kontakt med min mäklare så var hon super trevlig och super bestämd,jag könde att min lägenher var i trygga händer! På två veckor blev lägenheten såld! kan inte bli gladare !
    Hjärtligt tacksam ❤️ Läs mer
    2020-09-24 Moa K svarar Charalambos N
    TACK så jättemycket för den fina rekommendationen! Det viktigaste för mig är att du är nöjd med mitt arbete! Vi ses på tillträdet! :-)
  • 2020-09-22

FREDRIK O skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevlig, kunnig och mycket hjälpsam! Läs mer
    2020-09-23 Moa K svarar FREDRIK O
    Tack så jättemycket för de fina orden Fredrik! Lycka till i ditt nya boende, jag slår vad om att du kommer stortrivas! :-)
  • 2020-09-21

Jeannette R skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt mitt hus i Degerfors med hjälp av Moa. Hon var engagerad, trevlig och mycket kunnig. Jag är mycket nöjd med hennes arbete. Läs mer
    2020-09-21 Moa K svarar Jeannette R
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen Jeannette! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete, det är det viktigaste för mig! Vi ses på tillträdet! :-)
  • 2020-09-21

Jan-erik A skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    HAN SÅLDE VÅRT SOMMARHUS. HAR BARA GOTT ATT
    SÄGA OM ALEXANDER BLEV BEMÖTTA PÅ ETT MYCKET TREVLIGT SÄTT..
    vÅRA FÖRVÄNTNINGAR STÄMDE BRAOCH STÄMDE FINT MED
    mÄKLARENS..

ALLT VAR JÄTTEBRA OCH TREVLIGT. Läs mer
    2020-09-21 Alexander P svarar Jan-erik A
    Ja det gick ju superbra med försäljningen och ni var härliga att jobba tillsammans med också. Vi ses här i framtiden, hälsa Barbro så gott också.
  • 2020-09-18

Mikaela S skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en bostadsrätt och är supernöjd med Moa som mäklare. Trevlig och proffsig mäklare som jag kan rekommendera till alla som ska sälja en bostad. Läs mer
    2020-09-18 Moa K svarar Mikaela S
    Tack så jättemycket Mikaela för din fina rekommendation! Det har varit så kul att få samarbeta med er och hjälpa er med att sälja er fina lägenhet! Stort lycka till med nya boendet, så ses vi på tillträdet! :-)
    Alexander P gillar detta
  • 2020-09-18

Ann-britt D skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Alexander har varit väldigt tillmötesgående. Har känns tryggt att ha honom som mäklare. Kommer att rekommendera honom varmt. Ann Britt Dager Läs mer
    2020-09-18 Alexander P svarar Ann-britt D
    Tack snälla för de orden! Det blev ju alldeles utmärkt detta. Lycka till med allt nu och hälsa familjen!
  • 2020-09-17

Nadja N skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en bostadsrätt. Väldigt bra bemötande av en flexibel mäklare. Levde upp till förväntningarna och gjorde vårt köp smidigt. Läs mer
    2020-09-18 Alexander P svarar Nadja N
    Tack för din reco Nadja! Ni var väldigt smidiga att jobba med också. Lycka till med allt och ha en fin helg!
  • 2020-09-17

Gus W skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har köpt en bostadsrätt.

Fick ett jättebra bemötande och kunde köpa fastigheten väldigt fort och smidigt som vi ville tack vare Alexander.

Mycket nöjd med Alexanders jobb. Skulle absolut använda han själv som mäklare när vi någon gång säljer. Läs mer
    2020-09-18 Alexander P svarar Gus W
    Så skönt att höra att ni är nöjda! Lycka till med nya boendet och med tomten så hörs vi här i framtiden.
  • Peter K

2020-09-16

Peter K skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Moa hjälpte oss att sälja våran lägenhet på Tegnérvägen.
    Jag/vi blev bemötta väldigt bra av Moa! Hon sa hela tiden att "vi löser det i eran egen takt" så fort vi ansåg oss själva vara lite "jobbiga" kunder, sånt uppskattas! Ingen stress och inga omöjlighet. Jättebra verkligen, vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2020-09-17 Moa K svarar Peter K
    TACK så jättemycket för de fina orden! Det är viktigt att inte påskynda saker i en säljprocess och verkligen ta allt i den takt som ni säljare känner er bekväma med. Det har varit ett nöje att hjälpa till och att få samarbeta med er. Önskar er all lycka till i ert nya boende, ha det så bra så länge så ses vi på tillträdet! :-)
  • 2020-09-15

Rickard G skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda var mäklare när vi köpte vårt hus. Kunde inte önskat oss en bättre mäklare till detta, hon hade full koll hela tiden och höll oss uppdaterade. Under hela processen var Amanda tillmötesgående och flexibel och gjorde affären så smidig som möjligt. Vi kommer definitivt tillbaka till henne om behov uppstår! Läs mer
    2020-10-23 Amanda M svarar Rickard G
    Tack för ert fina omdöme, det värmer att höra! Jag hoppas verkligen ni ska trivas hela familjen i ert nya hus! Jag hjälper er gärna med en värdering framöver, stort lycka till med renoveringen! /Amanda
  • 2020-09-14

Ingela J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Helt ok. Kanske mer driven när det gälde att ta nya bilder för att locka kunder Läs mer
  • 2020-09-14

Jan A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en lägenhet.
    Jag fick så mycket mer hjälp än jag hade förväntat mig.
    Hon var alltid lätt att få tag på och hade bra kunskap om lägenheten jag skulle köpa.

Väldig hjälpsam när man hade frågor.

Rekommenderar henne skarpt. Läs mer
    2020-09-14 Amanda M svarar Jan A
    Tack snälla för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att besvara/bedöma mitt arbete. Jag hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet! Vi löste situationen bra tycker jag tillsammans när du inte bodde i samma stad! Kramar Amanda
  • Edvin H

2020-09-13

Edvin H skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag anställde Alexander för att sälja min lägenhet i Karlberg. Hans genomförande av uppgiften är helt klockren. Alexander är lyhörd för dina önskemål, flexibel, lättillgänglig, tydlig och super professionell i sitt bemötande. Vid framtida köp eller sälj kommer jag alltid vända mig mot Alexander då allt känns så enkelt, rättvist och hedervärt vilket känns viktigt när det gäller bostadsaffärer. Läs mer
    2020-09-14 Alexander P svarar Edvin H
    Tack för dina värmande ord! Glädjer mig att du uppskattar mitt jobb. Lycka till med allt så ses vi här framöver.
    Alexander P gillar detta
  • 2020-09-11

Victor C skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en 2:a ganska centralt i Karlskoga. Affären gick otroligt smidigt, inga konstigheter och allt blev jättebra. Så jag är super nöjd sammanfattningsvis. Läs mer
    2020-09-11 Alexander P svarar Victor C
    Tack för de orden Victor, skönt att få gå på helg med en fin reco i bagaget! Ni var också supersmidiga att jobba med. Lycka till med nya boendet och plugget :)
  • 2020-09-09

Nils Fredrik Ö skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Moa är mycket engagerad och det märks att hon brinner för sitt jobb och hon jobbar hårt för att det ska bli bra. Läs mer
    2020-09-09 Moa K svarar Nils Fredrik Ö
    Tack så jättemycket för dom fina orden Fredrik! Det viktigaste för mig är att mina kunder är nöjda med mitt arbete. Tackar återigen för förtroendet att få hjälpa till med förmedlingen! Vi ses på tillträdet :-)!
  • 2020-09-08

Monica Å skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålde en bostadsrätt på två rum o kök. Alexander har ingett förtroende från första stund och har skött sitt uppdrag med beröm, affären gick snabbt och smärtfritt. Kommer att anlita honom fler gånger. Läs mer
    2020-09-08 Alexander P svarar Monica Å
    Så härligt att få inleda en dag med så fina ord! Tack! Vi ses här framöver :)
  • 2020-09-05

Slavenka R skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt bostad i Karlskoga. Tack vare mäklare Moa Karas gick allt bra trots corona tider och mindre intresse för investering pengar dvs av att köpa ny bostad. Mäklare var tillgänglig hela tiden och jag var väldig bra informerad om allt. När någon jobbar så professionellt som Moa Karas, blir kund alltid nöjd. Jag rekommenderar henne gärna till mina vänner och bekanta. Läs mer
    2020-09-05 Moa K svarar Slavenka R
    TACK så jättemycket för alla fina ord Slavenka, det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Tack för förtroendet att hjälpa till! Vi ses på tillträdet!
  • 2020-09-03

Edgar O skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt lägenhet.
    Allt var bra.
    Allt bra som man kan rekommenderar.
    Tack. Läs mer
  • 2020-09-03

Jonathan R skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag och min sambo köpte vårat hus genom Moa. Upplevde alldrig några problem med varken information eller kommunikation. Alltid trevligt bemötande och tydliga svar oavsett fråga eller situation. Har varit i kontakt med ett gäng mäklare från både Örebro och Karlskoga och Moa är en av de bättre. Läs mer
    2020-09-03 Moa K svarar Jonathan R
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen Jonathan! Det glädjer mig att ni är nöjda och jag önskar er stort lycka till i ert nya boende, ni kommer trivas så bra! Allt gott.
  • 2020-08-31

Torbjörn M skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt lägenhet.
    Fick ett mycket trevligt bemötande av Ann.
    Fick också de upplysningar som jag behövde.
    Allt var till belåtenhet från min sida sett.
    Mvh Torbjörn Läs mer
  • 2020-08-31

Isabella J skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda är en fantastiskt duktig mäklare som verkligen har funnits där för oss genom hela försäljningen trots att det blev många ändrade planer från våran del. Hon är så proffsig, kunnig och stöttande, precis vad jag behövde ha av min mäklare. Är otroligt nöjd! Läs mer
    2020-08-31 Amanda M svarar Isabella J
    Tack fina Isabella för ditt omdöme och att du tog dig tiden att svara! Jag önskar er stort lycka till med flytten till Örebro samt på det nya jobbet! :) Kramar Amanda
  • 2020-08-20

Kenneth L skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Försäljning av bostadsrätt, mycker bra bemötande och bra hjälp vid frågor. Läs mer
  • 2020-08-19

Ulla P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en bostadsrätt i Kga på Karlberg. Mäklaren Ann har varit mycket trevlig, intresserad och villig att hjälpa till med div. praktiska delar av affären, då jag har lite svåra omständigheter pga att jag bor på annan ort vilket försvårar en del moment i försäljningen. Hade valt Ann på rekommendation från en bekant i Karlskoga och tycker att mina förväntningar infriades. Jag har haft lätt att komma i kontakt och få olika slags återkoppling, jag har fått svar på frågor och förslag på lämpliga lösningar.
    Det enda som inte blev bra, var på sättet jag kallades till överlåtelse. Den 1 september är ett datum jag själv inte varit med och godkänt. Vi hade på kontraktet skrivit den 20 oktober men fick senare via e-post en kallelse till den 1 september. Jag har själv varit positiv till att diskutera en tidigareläggning av överlåtelsen, men det var märkligt att bli kallad till ett överlåtelsedatum (dessutom väldigt mycket tidigare!) av mitt eget objekt - utan att själv först ha blivit tillfrågad om det passar och är görbart med så pass mycket tidigare datum. Detta är jag dock osäker på om mäklaren har ansvar för, det kan ha varit ett initiativ som togs av kommunikatörerna/assistenterna. Hur som helst känns det inte bra att det fattas beslut över mitt huvud, som jag senare får läsa i ett mail. Kommunikationen där blev inte alls bra -eller rättare sagt, bristen på kommunikation gjorde mig besviken på bemötandet i just det avseendet. Någon hade absolut kunnat ta ansvar för att stämma av med mig om den 1/9 var ett bra datum, eftersom 10 utflyttningsveckor istället blev knappt tre - en avsevärd skillnad! På de tre veckorna ska jag hinna rensa, flytta ut alla möbler samt städa och ordna med alla praktiska saker - trots att jag bor och arbetar heltid på annan ort vilket i praktiken ger mig tre helger. Jag uppfattar det som att man missat mina önskemål om datum helt, pga av köparens möjligheter att kunna flytta in tidigare. Jag känner mig inte delaktig och utan påverkan i det beslutet, trots att det är jag som betalar arvodet för affären. Ingen skugga alls över köparen här, det ansvaret måste vila på mäklaren eller mäklarens assistenter att stämma av med både köpare och säljare, som ska vara överens och nöjda. Läs mer
  • 2020-08-19

Karim M skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag köpt ett hus .Jag var Jätte nöjd .
    Hon var riktig hjlpsam med oss. Så vi jag och min fru Tacksam åt henne . Läs mer
  • 2020-08-14

Van Thanh H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt hus och sålt bostad. Ann var bra, bemötande utmärkt och hjälpsam. Läs mer
    2020-08-31 Ann S svarar Van Thanh H
    TACK Thanh för den fina rekommendationen. Vi syns snart! Så gör vi klart de sista sakerna med både köp och er försäljning. Ha nu en skön höst och jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende.
  • 2020-08-13

Mona Ann Kristina W skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda har varit solid som mäklare även under mycket ovanliga omständigheter. Jag bor i Spanien och fastigheten som skulle säljas var ett arv efter min mor i Sverige. Endast några veckor efter hennes bortgång drabbades världen av Corona och jag kunde inte resa till Sverige som planerat. Månaderna har gått och vi har alla varit tvungna att anpassa oss till en ny vardag, men så fort jag fick möjlighet reste jag till Sverige för att ordna med huset. Vi bestämde vising i början av augusti och det blev sålt. Med Amanda är det inga konstigheter, hon är rak och tydlig i sin dialog, ger snabba svar, är konkret och trevlig. Varm rekommendation från mig. / Mona Läs mer
  • 2020-08-10

Arena R skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket hjälpsam och snabb att svara när vi köpte vår sommarstuga! Läs mer
    2020-08-10 Moa K svarar Arena R
    Tack så mycket för de fina orden! Jag tror ni kommer trivas så bra i ert nya smultronställe!
  • 2020-08-09

Thommy S skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevligt bemötande, noggrann med formalia, bra dokumentation. Läs mer
    2020-08-10 Amanda M svarar Thommy S
    Tack Thommy för ditt fina omdöme! Jag hoppas ni ska trivas i lägenheten! /Amanda
  • 2020-08-04

Rasmus I skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hade ingen tidigare erfarenhet av att köpa lägenhet och därför hade jag inga speciella förväntningar men jag tycker hela köpet inklusive visningen gick väldigt smidigt och Alexander var väldigt tydlig i allt så ingenting kändes oklart Läs mer
    2020-08-05 Alexander P svarar Rasmus I
    Skönt att du upplevde processen smidig Rasmus och att allt flöt på. Kommer bli strålande detta, lycka till i nya boendet!
  • 2020-07-28

Ella B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket trevlig mäklare, däremot lite tveksamt agerande i sin försäljningsteknik. Läs mer
  • 2020-07-23

Helena K skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Väldigt engagerad och ställde upp på extravisningar med kort varsel. Vi kan varmt rekommendera Moa! Läs mer
    2020-07-24 Moa K svarar Helena K
    Tack för dom fina orden Helena! Det har varit ett nöje att hjälpa er med förmedlingen! :-) Trevlig helg!
  • 2020-07-22

PATRICK H skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Moa har under processen uppvisat ett trevligt och gott bemötande samt att hon har varit informativ och hjälpsam. Läs mer
    Moa K gillar detta
  • 2020-07-22

Lars Robert Daniel L skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag sålde en villa med hjälp av Moa. Ett hus i behov av en hel del jobb.
    Under hela processen, som visade sig bli kort då Moa hittade köpare nästan omgående, så hanterade Moa allting. Hon förekom alla förväntningar och skötte hela ärendet exemplariskt. Läs mer
    2020-07-22 Moa K svarar Lars Robert Daniel L
    Tack så jättemycket för dom fina orden och att du tog dig tid till att bedöma mitt arbete! Nöjda kunder är något jag alltid strävar efter att ha och det var ju extra roligt att förmedlingen gick smidigt och snabbt! Ses på tillträdet!
  • PETRA S

2020-07-21

PETRA S skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jordnära, trygg, proffesionellt bemötande i alla lägen. Vi är otroligt nöjd över hela affären från första samtalet till att vi skrev kontraktet! Tack! 🙏🏻 Läs mer
    2020-07-24 Moa K svarar PETRA S
    Tack så hjärtligt för dom fina orden Petra! Jag slår vad om att ni kommer skapa er ett riktigt fint hem och jag ser fram emot att få komma och kika när allt är klart! Ta hand om er så ses vi på tillträdet! :-)
  • 2020-07-17

Fanny H skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en lägenhet, blev bemött på ett trevligt och välkomnande sett, förväntningarna va att hitta en lägenhet som passade mig och det gjorde den. Läs mer
    2020-07-17 Alexander P svarar Fanny H
    Tack Fanny! Så skönt att få gå på helg med en fin reco i bagaget :) Jag är säker på att du kommer trivas kanonbra i din nya & fina lägenhet.
  • ANNELIE P

2020-07-15

ANNELIE P skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag är mycket nöjd att ha haft Moa som min mäklare Läs mer
    2020-07-15 Moa K svarar ANNELIE P
    Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete Annelie, det är det bästa kvittot jag kan få! Vi ses på tillträdet! :-)
  • 2020-07-07

Rasmus K skrev om Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en lägenhet på 2rok och har blivit positivt bemött av mäklaren som har visat intresse under hela processen och get snabba svar när man haft frågor.
    Är överlag nöjd med hur processen har gått till. Läs mer
    2020-07-07 Moa K svarar Rasmus K
    Tack så jättemycket Rasmus för dom fina orden! Det glädjer mig att du är nöjd och jag tror du kommer trivas jättebra i ditt nya fina boende! Stort lycka till!
  • 2020-07-02

Alexander S skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en etta i Karlskoga, Alexander visade även andra lägenheter för mig och var oerhört hjälpsam och aktiv under hela mitt bostadsletande. Läs mer
    2020-07-03 Alexander P svarar Alexander S
    Vilken härlig start på dagen, tack för din reco! Skönt att det löste sig så bra för både dig och säljaren, ni var supersmidiga att jobba med.
  • 2020-06-20

Elisabeth W skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köp: en bostadsrätt.
    Vi fick ett trevligt bemötande av Ann Skoglund, som är en engagerad, professionell och sympatisk fastighetsmäklare. Läs mer
    2020-07-08 Ann S svarar Elisabeth W
    TACK Elisabeth! Har varit en trivsam resa tillsammans med er också. Hoppas att ni får en skön sommar!
    Somriga hälsningar från mig!
  • 2020-06-19

Hans Eric W skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt Dalvägen 1. Ann var utmärkt!!!!
    Bemötande, information etc..... +++++
    Perfekt mäklare!! Läs mer
    2020-07-08 Ann S svarar Hans Eric W
    TACK Hans-Eric för de värmande orden. Ha nu en riktigt bra sommar och hoppas att ni kommer att trivas med ert nya boende.
  • Elin S

2020-06-19

Elin S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Snabb och smidig försäljning där mäklaren varit mycket proffsig, lättillgänglig och trevlig! Kommer definitivt anlita Ann Skoglund för eventuell framtida försäljning igen. Läs mer
    2020-07-08 Ann S svarar Elin S
    Så kul att få en sån fin rekommendation, tack Elin! Kan bara säga att vi har arbetat bra ihop och jag kunde ej ha gjort det utan er och er fina lägenhet. Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya boende och jag finns här om ni vill ha hjälp i framtiden också ;-)
    Vi syns dock för lite tillträde och deklaration framöver.
    Ha en skön sommar!
    Elin S gillar detta