Fastighetsbyrån Karlskoga

Fastighetsbyrån Karlskoga

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 558 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-12-02
    Alexanders bemötande och arbete var helt fantastiskt under hela processen, från första möte till avslutad affär. Jag hade väldigt höga förväntningar, men han överträffade dem med råge.

Redan från första mötet gav Alexander ett otroligt professionellt och bra intryck. Han var väldigt lyhörd inför mina önskemål och tankar och tog sig verkligen tid för att sätta sig in i min situation.

Kontakten med Alexander fungerade också väldigt smidigt. Jag kände att han hela tiden var tillgänglig och engagerad. Varje gång jag hade frågor så fanns han där som ett stöd.

Även efter att affären var avslutad fanns han där och ville verkligen säkerställa att jag var nöjd och att det inte fanns några frågetecken eller funderingar kvar.

Alexander har mina absolut starkaste rekommendationer! Jag kommer alltid välja dig i framtiden. Tack!
    Vilken härlig reco att få läsa, tack Tobias! Och tack för ett riktigt trevligt samarbete så hörs vi nästa år. J Alexander Parmhed
    2021-12-01
    Positivt och professionellt.
    Mäklaren levde med råge upp till våra förväntningar.
    En mäklare som verkligen kan rekommenderas.
    Tack så jättemycket för de fina orden Lars! Det var en ära att få hjälpa till att förmedla er fina lägenhet. Så kul att affären gick som vi hoppats på - snabbt, smidigt och bra betalt. Hoppas att ni kommer trivas bra uppe i Norr nu :-) Allt gott till er. Moa Karas
    • Bruket
    2021-11-30
    Väldigt bra och tydligt bemött. Vi hade inga direkta förväntningar mer en att vara tydlig med vad som gällde samt vara trevlig och inte för på vilket hon var.
    Toppen tjej verkligen.
    Tack så jättemycket för dom fina orden Emelie. Blir så glad över att ni känner att ni fått bra och tydlig information från mig och att ni blev önskvärt bemötta av mig. Nu håller vi tummarna för att besiktningen ser bra ut, så får ni längta vidare till inflytten i erat fina hus! :-) Allt gott till er. Moa Karas
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-11-28
    Tydlig, kändes som han tog sig tid och brydde sig om både mig och säljaren
    Tack, kul att du är nöjd Axel. Vi ses på tillträdet! J Alexander Parmhed
    2021-11-28
    Han lyssnar på dina förslag och hjälper till så gott han kan. Riktigt trevlig mäklare att ha
    Tack Oscar! Lycka till med allt i framtiden och ha ett fint avslut på året. J Alexander Parmhed
    • Svartå
    2021-11-27
    Bra bemötande tydlig och bra information
    Tack Ingela för att du tog dig tiden och svara på min reco. Det känns bra att du tycker att jag har gett er tydlig information och att du blivit bemött på ett önskvärt sätt. Allt gott, Moa Karas
    2021-11-25
    Jag blev positivt bemött av Alexander. Väldigt trevlig och glad. Svarade tydligt på ens frågor och visade engagemang. ☺️
    Tack för din fina reco! Kul att du är nöjd :) Vi ses på tillträdet! Alexander Parmhed
    2021-11-17
    Alexander har ett vänligt och proffesionellt bemötande.
    Jag ville ha bostaden såld snabbt och så blev det.
    En bra mäklare som helt och fullt levde upp till mina förväntningar.
    Tack för din reco Glenn! Snabb och smidig affär med rätt betalt, blev kanonbra.
    Ha ett fint avslut på året,
    2021-11-15
    Alexander gav mig ett förtroendefullt intryck. Jag kände att han lyssnade på mig, vad jag hade för önskemål.
    Han är proffsig, engagerad och har ett väldigt trevligt bemötande.
    Jag kände mig trygg. Kan verkligen rekommendera honom.
    Tack för din fina reco Kerstin! Jag är säker på att du kommer trivas hur bra som helst i din nya, fina lägenhet.
    Alexander Parmhed
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-11-15
    Trevligt bemötande av Ann, där hon även fanns till för oss som spekulanter och köpare av lägenheten. Vi förväntade oss ett kort bemötande, där mäklaren vill snabbt få lägenheten såld. Men vi fick så mycket mer av Ann! Det var frekventa återkopplingar, tydlighet i vad som skulle hända härnäst och en ärlighet som fick oss som köpare att känna en trygghet att allt inte handlade om pengar, utan att ge alla potentiella köpare en chans.
    Sammanfattningsvis är vi så nöjda med att haft Ann som kontaktperson!
    • Karlshagen
    2021-11-15
    Tycker att det var väldigt lätt att ha kontakt med Ann, hon lyssnade på vad jag ville och kom med bra förslag. Allt va inom mina förväntningar, kan verkligen rekommendera Ann.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-11-13
    Fick bra intryck direkt och behövde inte fundera länge på om jag skulle låta henne sälja lägenheten åt mig!
    Väldig personlig i bemötandet och enkel att föra dialog och diskussion med!
    Visste om att de var ett tufft lägenheten på bostadsmarknaden att sälja men vi hade tur så försäljning gick både snabbare och fick högre pris mot vad jag vågat drömma om.
    Bara positivt att säga om Ann och hur hon har skött de hela! Väldigt imponerad och tacksam av vilket bra jobb hon gjorde+
    2021-11-11
    Trevligt bemött vid visning. Har haft bra kontakt med oss under tiden.
    • Sandviken/Flottnäset
    2021-11-04
    Alltid trevlig och hjälpsam. Punktlig.
    2021-11-02
    Han hälsade mig med ett leende och förklarade alla detaljer för mig angående lägenheten. Han tipsade mig om att det är ett bra erbjudande.
    Jättekul att höra Mohammad. Skönt att du är nöjd! Tack för din reco så ses vi på tillträdet. J
    Alexander, Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-11-02
    Har köpt hus via Ann tidigare och kändes självklart att ta hjälp av henne när vi skulle sälja huset. Vi har stort förtroende för henne och upplever att försäljningen gått väldigt bra hela vägen från början till slut. Uppskattar hennes tydlighet och engagemang och det märks att hon är mån om både säljare och köpare. Rekommenderar henne!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-10-25
    Lätt att komma i kontakt med😀. Saklig. Kunnig. Har känts bra hela vägen😀
    Tack Else-britt för din fina reco! Det glädjer mig att du känt att jag varit tillgänglig och att du fått den informationen du behövt under processens gång. Allt gott till dig, Moa Karas
    2021-10-25
    Mycket trevlig och proffsig.
    Tyvärr hade vi missbedömt marknadsvärdet men inte mäklarens fel..
    Det var alltid trevligt bemötande och kan inte tänka mig en bättre mäklare.
    Tack så mycket Roger för de fina orden. Ja, marknadsvärdet blev tyvärr inte bemött på det sättet vi önskat, jättetråkigt tycker jag också. Återigen stort tack för förtroendet att få hjälpt till. Allt gott till dig och Eva. Moa Karas
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Immetorp
    2021-10-23
    Bra mäklare, trevligt intryck allt gick snabbt och enkelt 10/10
    Så roligt att du är nöjd med mitt arbete.
    Hoppas att du kommer trivas med ditt nya boende.
    2021-10-22
    Jag sålde nyss min lägenhet genom Ann Skoglund på fastighetsbyrån. Hon gjorde ett fantastisk jobb och informerade mig väl genom hela processen. Jag rekommenderar Ann starkt och vet att fler kommer bli minst lika nöjda som mig.
    Tack snälla du för de orden!
    Så roligt att du är nöjd och jag är säker på att din köpare kommer bli mer än nöjd i din fina bostadsrätt. Lycka till nu med allt som du har framför dig.
    2021-10-20
    Träffade inte Ann på ordinarie visningen och min budgivning blev det något konstigt med. Men Ann är otroligt trevlig och bad om ursäkt. Nöjd!
    2021-10-18
    Väldigt bra bemötande och service.
    Håller alltid bra kontakt med vad som händer i försäljningen.
    Tack för din reco Lisa :) Lycka till i nya huset, så hörs vi när det är dags för deklaration!
    Alexander Parmhed
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Aggerud
    2021-10-14
    Alexander ingav stort förtroende på direkten. Trevlig o lyhörd och oerhört kunnig. Hörde ofta av sig o svarade på sms o meil snabbt. Han har hjälpt oss så bra med vår husförsäljning så vi kommer rekommendera honom till alla vi känner som behöver anlita mäklare. En kanonkille. 😊😀
    Vad roligt att få avsluta jobbveckan med en så fin reco, tack snälla!
    2021-10-07
    Vi kände ett bra förtroende för Moa från första stund. Hon har lett oss genom försäljningsprocessen på ett lugnt och tryggt sätt. Vi har haft bra och tät kontakt under hela tiden och hon har hållit oss uppdaterade.
    Vi är jättenöjda med Moa.
    Tack så jättemycket för de fina orden. Det har varit så kul att få samarbeta med er och fått hjälpt till att förmedla erat superfina hus. Det glädjer mig så att ni är nöjda med mitt arbete. Önskar er stort lycka till nu med att hitta erat drömboende uppe i norr. Vi ses på tillträdet. Moa Karas
    2021-10-05
    Gott samarbete, trevligt bemötande och fått information hela tiden om processen 👍
    Tack för recon och gott samarbete, Jan & Helen. Ha en fin höst så hörs vi i samband med deklarationen :)
    2021-10-05
    Ett proffsigt och personligt bemötande. Snabba och bra svar på de frågor som vi hade under affärens gång.
    Tack Gustaf för att ni tog er tiden att svara på min reco. Det värmer mig att höra att ni känner att ni blivit bemötta på ett önskvärt sätt av mig. Superkul att ni ska få vända hem till Karlskoga och att vi fick hjälpa till att hitta erat nya, superfina boende. Vi ses på tillträdet! :-) Moa Karas
    2021-10-01
    bra. hade inga direkta förväntningar. mycket trevlig mäklare
    Tack Hugo, för din rekommendation.
    Lycka till nu med ditt nya boende och hoppas att det blir ett nytt kök så småningom.
    • Sandviken/Flottnäset
    2021-09-29
    Jättebra och seriös mäklare som hjälpte mig med allt och lite till. Kan varmt rekommendera Ann.
    Hej Marcus!
    Det gick ju både bra och smidigt. Det mesta kan man lösa tillsammans. Nu tar vi det sista på fredag och sen får du inte glömma deklarationen. Du vet var jag finns om du vill ha lite hjälp med det.
    Om du ångrar dig så fixar vi fram en ny bostadsrätt till dig. För du är så välkommen tillbaks till Karlskoga.
    Lycka till med allt och ha det så bra.
    Mvh Ann
    2021-09-29
    Moa har gett mig en otrolig bra och trygg försäljning av min lägenhet! Rekommenderar Moa starkt
    Tack så jättemycket för de fina orden Sara! Det har varit roligt att få hjälpa till att förmedla din otroligt fina etta. Önskar dig stort lycka till med nya boendet. Vi ses på tillträdet! :-) Moa Karas
    2021-09-22
    Fantastisk duktig o kunnig mäklare. Svarar alltid på meil o sms. Mycket trevligt bemötande. Så rar o vill alla väl. ❤️
    Tack snälla, så himla kul att mitt arbete uppskattas av er. Ett nöje att få hjälpa er med både med fina huset och nya boendet :)
    2021-09-22
    Jag tycker Alexander är en av dom bästa mäklare 👌❤️
    Tack snälla Harry! Vi krigade på bra med försäljningen, trots vissa hinder på vägen så gick det ju bra till slut. Vi ses snart :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-09-20
    Blivit bra bemött av Moa och allt har gått smidigt till och har svarat snabbt på mina frågor via sms osv, utmärkt.
    Tack så jättemycket för att du tog dig tiden att skriva några rader om mitt arbete Denny! Skönt att du känner att allt gått smidigt och att du har fått svar på det du undrat över. Superkul att jag dessutom fick hjälpa dig att köpa din första lägenhet. Stort grattis återigen, vi ses på tillträdet! :-) Moa Karas
    2021-09-20
    Ungdomlig entusiasm. Hårt och målmedvetet arbete av Alex och det slutade med en lyckad försäljning där alla parter blev nöjda.
    Tack för recon Boka! Kul att du är nöjd, det har varit riktigt trevligt att få jobba ihop med er.
    2021-09-18
    Bra bemötande och jag får svar ganska fort. God information vid köp av bostad.
    Tack för recon, lycka till i nya boendet!
    2021-09-15
    Allt har fungerat mycket bra, från första kontakt till kontrakt, finns inget att klaga på.
    Tack för recon Lelle! Det gick ju riktigt smidigt det här :)
    2021-09-11
    Jättebra bemött

Vi fick högre pris än utgångspriset så är nöjd

Bra kommunikation genom hela affären
    • Stackfallet/Knektåsen
    2021-09-08
    Mycket trevlig, professionell , imponerande begåvad dvs rätt person på rätt plats
    Tack så jättemycket för de fina orden Husejin. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och Refija att förmedla erat mysiga hus. Hoppas att ni kommer trivas i er nya hemstad med barnbarn och familj i närheten. Allt gott till er, vi ses på tillträdet! :-) Moa Karas
    • Övre Aggerud
    Mkt bra bemötande
    Jag tycker vi har fått det vi önskade av mäklaren och jag känner mig nöjd.
    Tack så mycket Malin för att du tog dig tiden att svara på min reco. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa till att förmedla erat fina hus. Ännu roligare att få följa er lite på sidan av nu med erat nya projekt, det ska bli så kul att få se slutresultatet av det också. Allt gott till er, så ses vi på tillträdet. Moa Karas
    • Övre Aggerud
    2021-09-08
    Vi är nöjda med hela processen från inledande möten till kontakt och samtal under säljprocessen.
    Tack Olle för att du tog dig tiden att svara på recon! Det har varit ett nöje att få hjälpa till och jag önskar dig och familjen stort lycka till i ert nya sen när det är dags! Hoppas på att få komma förbi och kika lite när allt är klart. Spännande! Allt gott till er, så ses vi på tillträdet. Moa Karas
    2021-09-07
    Mycket trevligt bemötande,engagerad och kunnig.Alexander är seriös,sosial,… Vi är super nöjda.
    Tack snälla Seppo för din fina reco! Skönt att ni är nöjda än så länge, ska bli kul att hjälpa er att sälja nu också. J
    Alexander, fastighetsbyrån
    • Stackfallet/Knektåsen
    2021-09-06
    Har ingenting att anmärka på, allt har fungerat jättebra!
    Tack Daniel för att du tog dig tid att svara på min reco. Det glädjer mig att du är nöjd och jag hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya boende. Stort lycka till med lägenhetsförsäljningen nu, så ses vi i november. Allt gott, Moa Karas
    • Kanada
    2021-08-31
    Trevligt och väldigt positivt bemötande.
    Tack Kunigunde för att du tog dig tiden att svara på min reco. Det har varit ett nöje att få hjälpa till. Önskar er stort lycka till med erat nya boende, så ses vi på tillträdet. Moa Karas
    2021-08-27
    Mycket väl och proffsigt bemötande.. ett bra intryck från första besöket. Jag kan varmt rekommendera att anlita Alexander!
    Tack snälla för din fina reco. Lycka till med allt så ses vi på tillträdet :)
    2021-08-26
    Vi blev väldigt bra omhändertagna på visningen, vi blev väldigt positivt överraskade. Ett proffsigt och trevligt bemötande av oss som kunder. Rekommenderas varmt!
    Tack Susanna för de fina orden och att du tog dig tiden att skriva lite om mig. Det glädjer mig att ni är nöjda med visningen och att ni kände att ni blev bemötta på ett önskvärt sätt av mig. Superkul att ni har hittat ert smultronställe och jag hoppas att ni ska stormtrivas och att ni fångar mycket fisk i alla härliga sjöar som finns i området. Allt gott till er. Moa Karas
    2021-08-25
    Moa Karas på Fastighetsbyrån är duktig, snäll, och hon förklarade om bostad på ett lätt sätt.
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva några ord om mig, blir jätteglad. Det glädjer mig att ni tycker att ni fått bra information om bostaden och jag hoppas att ni ska känna er lika trygga med mig under hela processen nu fram tills tillträdet. Även kul att få hjälpa er att köpa erat första hus i Sverige. Hoppas att ni kommer trivas. Vi ses på tillträdet :-) Moa Karas
  • Erik Alvar J
    sålde sitt hus med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-08-25
    Väldigt bra och proffsigt bemötande. Vi har haft en väldigt bra kommunikation under försäljningsprocessen, lätt att bolla funderingar med Moa.
    Mina förväntningar var att det skulle bli en smidig (snabb) försäljning med ett hyggligt ekonomiskt resultat.

Jag skulle välja Moa som mäklare igen om jag skulle sälja en gång till. Hon har väldigt bra koll på sitt område och har också uppträtt med ett stort lugn och säkerhet i processen.
    Moa Karas rekommenderas starkt.
    Tack så jättemycket Erika för de fina orden. Det värmer att höra att du är nöjd med mitt arbete, det är det bästa kvittot jag kan få. Hoppas att du och din käraste kommer trivas bra i erat nya boende också. Vi ses på tillträdet! :-) Moa Karas
    • Bossåsen
    2021-08-23
    Som vanligt mycket bra att göra affär med.
    Tack Björn!
    Vi gör det tillsammans och då funkar det bra. Lycka till nu med dina framtidsplaner.
    Håller tummarna för att du får en bra vinter.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Bråten
    2021-08-23
    Jag tycker att Ann bemötte oss bra.
    Jag hade inga specifika förväntningar på mäklaren. Hon har varit bra för att hon har förklarat saker dånats vi har förstått.
    Hej Marcus!
    Kul att du är nöjd och hoppas nu att du kommer att trivas i ditt nya boende.
    Ann Skoglund
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-08-19
    Jag upplevde mitt möte med Alexander som professionell och lättsam
    Tack för recon Sanja! Och grattis till köpet av ert nya, mysiga smultronställe :)
    2021-08-08
    Min uppfattning av Moa Karas är enbart positiv. Vi har bara träffats vid ett tillfälle men kontakt via mail och sms har varit mycket tillfredställande.
    Tack så jättemycket Florence för de fina orden. Ja, vi han bara ses en gång men det var ett riktigt trevligt möte med gott fika som jag kommer att minnas. Superbra att det fanns kollegor här på plats som hjälpte dig med försäljningen när jag var på semester. Vi ses igen på tillträdet. Allt gott till dig och lycka till i din nya stad. Moa Karas