Alla kategorier Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskoga

Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!
Mån-Ons: 09:00-17:00
Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 182 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga

• 2019-06-20

Isabella V skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann Skoglund känns trygg och seriös. Hon sålde vårt första hus till mig och min sambo och lyckades samtidigt hålla i försäljningen av min lägenhet. Allt har fungeeat jättebra tack vare lugnet som mäklaren lyckades förmedla. Skulle absolut rekommendera Ann till alla som är i bostadstankar Läs mer
  • 2019-06-17

Alexandra A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bästa mäklaren
    Har köpt en bostad
    Bemött på bästa sätt Läs mer
  • 2019-06-14

Max S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en bostadsrätt, en tvåa, på Gösta Berglings väg 2E. Jag blev väldigt trevligt bemött av mäklaren och de förväntningar jag hade på en bra och smidig affär uppfylldes verkligen. Läs mer
  • 2019-06-12

Emelie O skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålde ett hus i Degerfors. Emelie var den självklara mäklaren för oss då hon var mäklare till vårat hus när vi köpte det. Hon kunde historian och visste vad vi hade gjort med huset.

Vi hade en jättebra relation.
    Marknaden var trög för vår del där förväntningarna var att det skulle vara enkelt att sälja. Men tillslut kom det en köpare och allt kändes bra.

Rekommenderar verkligen Emelie!! Läs mer
  • 2019-06-10

Asos A skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Min upplevelse av visningen var att den var inte så väl planerad och förbered. Det var många frågor som inte kunde svaras och den generella känslan var att man inte riktigt visste vad som skulle säljas.

Allting efter detta; dvs kontakten efter visningen var riktigt bra och vi var/är jättenöjda med hela den processen. Emelie är väldigt varm och tillmötesgående och vi fick alltid snabba svar. Läs mer
  • 2019-06-10

Joakim J skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    sålt en lägenhet.
    väldigt bra bemött. Läs mer
  • 2019-06-09

Lena A skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Han tog hand om allt runt mitt köp. Väldigt nöjd men Haidar Thamer . Läs mer
  • Rikard K

2019-06-05

Rikard K skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Fantastisk människa på alla vis! Trevlig, hjälpsam och väldigt professionell i sitt agerande.
    Köpte hus av Amanda och även gett henne i uppdrag att sälja gamla lägenheten. Men helt klart en riktigt bra mäklare, alla tummar upp! Läs mer
  • 2019-06-05

Helen K skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte ett hus och vi jobbade till 17 när visningen började 17, så vi kom sent men Amanda sa att vi kunde stanna så länge vi ville och kolla. Det drog över på visningen men Amanda var snäll och lät oss kolla klart. Jättetrevlig och omtänksam. Hon har hela tiden haft kontakt med oss och hjälpt oss på alla sätt som hon har kunnat och som vi har behövt hjälp med. Hon hjälpte oss även en helgdag (söndag) även fast hon inte jobbar då. Det var över förväntan. Hon har varit snabb på att svara när vi har behövt hjälp, det är också över förväntan. Läs mer
  • Jerry K

2019-06-03

Jerry K skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har sålt lägenhet. Förstod att jag inte skulle få ut pris vad jag gav. Läs mer
  • Carl-Henry Mathias M

2019-06-03

Carl-Henry Mathias M skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt ett hus, jättebra bemötande och en snabb och bra affär. Läs mer
  • 2019-05-30

Gunilla G skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    E,fter försäljningsinfo, så gick försäljningen snabbt. Info till köparen
    var detaljerad o så korrekt som möjligt. Läs mer
    2019-06-11 Amanda M svarar Gunilla G
    Tack snälla du för den fina rekommendationen! Det har vart ett nöje att få arbeta tillsammans med dig, vi ses på tillträdet! Jag önskar dig en härlig sommar.
  • 2019-05-30

Theodor S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    köpte lägenhet, allt gick bra. Läs mer
  • 2019-05-29

Åke E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Idet stora hela var det väl godkänt. Läs mer
  • 2019-05-28

Carl N skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sommahus. Tydlighet och ordning och reda, samt trevligt bemötande! :) Läs mer
  • 2019-05-26

Tobias A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Professionell, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-06-11 Amanda M svarar Tobias A
    Tusen tack Tobias! Stort lycka till med nya lägenheten och renoveringarna!
  • Nils L

2019-05-24

Nils L skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Haidar har hjälpt mig att sälja Uppsättarevägen 1.
    Och har även varit mäklare vid mitt köp av Faktorivägen 12B.
    Blev bemött på ett bra sätt. Väldigt "rak på sak" direkt.
    Jag hade förväntning att han skulle fixa en snabb affär och det gjorde han.

För att sammanfatta så är han överlag väldigt bra,
    Men för vissa människor kan han nog va lite för "framfusig".
    Men för mig passade Haidar perfekt Läs mer
  • 2019-05-24

Katarina N skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bostadsrätt
    Trevligt bemötande
    Hade hoppats på snabbare försäljnings- process, men jag tror inte Haidar hade kunnat påverka så mycket mer.
    Priset kunde blivit högre men i samråd med H beslutade vi att gå till avslut. Läs mer
  • András T

2019-05-21

András T skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Fritidshus.

Jag blev väldigt väl bemött från början till slut. Jag fick även ett professionellt intryck av en kunnande och trygg person.

Vissa mäklare kan känns lite pådyvlande, det upplevde jag inte här. Mäklaren gav utrymme till eftertanke och helhetsbild. Läs mer
    2019-05-28 Emelie B svarar András T
    Tack András för ett fint omdöme, kul att höra att ni är nöjda och fått den hjälpen ni behövt. Jag hoppas att ni ska få många härliga somrar tillsammans i stugan.
  • 2019-05-18

Karin S skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jätte trevlig, seriös och kunde svara på frågor, på telefon och vid möten. Vi är väldigt nöjda ! Läs mer
    2019-05-28 Emelie B svarar Karin S
    Vad kul att höra att ni är nöjda. Jag hoppas att ni ska få många härliga somrar i stugan tillsammans.
  • 2019-05-17

Jimmy Å skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Toppenbetyg.
    Mycket proffsig och snabb service och hjälp med allt !
    5 stjärnor av 5 möjliga Läs mer
    2019-05-27 Ann S svarar Jimmy Å
    Hej Jimmy!
    TACK för den fina rekommendationen. Måste säga att du verkar vara väldigt snabb och proffsig också....tog en promenad förbi huset och jag säger bara WOW vad du har jobbat på. Ska bli så kul att se vad du gör med det. Bra jobbat så här långt!
  • Linus T

2019-05-15

Linus T skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt ett fritidshus och vi fick hjälp av Emelie som är väldigt skicklig och engagerad. Vi kände väldigt snabbt ett förtroende för Emelie och under hela försäljningsprocessen kände vi oss trygga. Kommer absolut vända oss till henne igen i framtiden! Läs mer
    2019-05-28 Emelie B svarar Linus T
    Tusen tack Linus! Det har vart ett nöje att arbeta tillsammans med er, roligt att höra att ni är nöjda. Nu håller vi tummarna att ni hittar ett bra hus framöver.
  • 2019-05-14

Ronny Henning O skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt vår bostad och fick en bra hjälp, vi är riktigt nöjda. Läs mer
    2019-06-11 Amanda M svarar Ronny Henning O
    Tack Ronny och Linda! Vad roligt att höra, hoppas flytten hem till Storfors flyter på bättre än hur den startade! Hoppas ni ska trivas i huset, vi ses på tillträdet!
  • Albin A

2019-05-13

Albin A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag har blivit bemött väldigt vänligt & bra, levde verkligen upp till mina förväntningar! Läs mer
    2019-06-11 Amanda M svarar Albin A
    Tack Albin för ett fint samarbete. Hoppas flytten till huset går fint, vi ses på tillträdet!
  • 2019-05-09

Gustav Bertil N skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt min villa . Åtorp.
    Amanda fick uppdraget 3 juli 2018.Trots svårigheter att sälja
    har Amanda har skött uppdraget utmärkt.
    Jag har fullt förtroende för Amanda. Läs mer
    2019-06-11 Amanda M svarar Gustav Bertil N
    Tack Bertil och Sonja! Det värmer att höra. Jag önskar er det bästa, trevlig sommar!
  • 2019-05-08

Mattias G skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra och engagerad mäklare med lokalkännedom Läs mer
    2019-05-28 Emelie B svarar Mattias G
    Tack Mattias, ja hoppas att du ska trivas bra i huset.
  • 2019-05-08

Eva Margaretha Jonsdotter S skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Skicklig, lugn och väldigt förtroendeingivande, mycket nöjd med precis allting Läs mer
    2019-05-28 Emelie B svarar Eva Margaretha Jonsdotter S
    Tack Eva, sköt att höra att du är nöjd. Vi har kämpat på tillsammans under den här resan och jag hoppas att du ska känna dig lika nöjd när vi har kommit i mål.
  • 2019-05-06

Linda N skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en lgh av Amanda och det fungerade utmärkt!! Jag hade mkt frågor och jag fick snabba svar på allt. Läs mer
    2019-05-06 Amanda M svarar Linda N
    Tack Linda för den fina rekommendationen! Jag ser fram emot och få se lägenheten när du har renoverat klart den!
  • 2019-05-04

Madina S skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålde en villa via Haidar. En mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Kan varmt rekommendera honom till er som har objekt att sälja. Läs mer
  • Carl-Henry Mathias M

2019-04-23

Carl-Henry Mathias M skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt mitt hus, har bara gott att säga om Amanda. Läs mer
    2019-05-06 Amanda M svarar Carl-Henry Mathias M
    Tack Mathias! Nu hoppas jag vi hittar något nytt till dig också. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-04-23

Eva Maria M skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Snabb och smidig husförsäljning. Amanda var väldigt hjälpsam, kunnig och proffsig. Är jättenöjd! Läs mer
    2019-04-23 Amanda M svarar Eva Maria M
    Tack Eva för den fina rekommendationen! Vad roligt att höra att du är nöjd. Tack för ett fint samarbete! :)
  • 2019-04-21

Torbjörn W skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Intresset och köpet blev en 2:a. då vi tyckte att lgh passade bra vid första kollen och ville granska den lite mer så ställde Emelie upp fantastiskt bra och visade den på helgen t.o.m. Läs mer
    2019-05-28 Emelie B svarar Torbjörn W
    Vad kul att höra att ni är nöjda, jag hoppas din mor har hunnit komma tillrätta i lägenheten och att hon ska trivas bra.
  • 2019-04-12

Jennie L skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevligt bemötande och stor hjälpsamhet. Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-05-02 Ann S svarar Jennie L
    Tack Jennie!
    Kul att du är nöjd. Lycka till nu med ditt nya boende och hoppas det blir bra med de renoveringar som du planerar att göra.
  • 2019-04-08

Ingalill G skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en lägenhet, första mötet med Ann var väldigt bra hon är trevlig och tillmötesgående. Vi kom bra överens. Hon är bra på att förklara hur allt går till, och som sagt väldigt trevlig och glad. Om jag ska göra nån mer affär så går jag till Ann. Läs mer
    2019-04-11 Ann S svarar Ingalill G
    TACK Ingalill, för de fina orden.
    Är så glad över att allt gick bra och hoppas/ räknar med att du kommer att trivas i ditt nya boende.
    Ha nu en skön påsk och hoppas att du får vila lite efter din flytt.
  • 2019-04-02

Lillemor H skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt lägenhet, mäklarens bemötande var bra.
    Mina förväntningar var att jag skulle få så mycket information som möjligt och det fick jag. Sammanfattning var att han gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-04-02

Börge R skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Han är ju säljare å agerar som sådan för övrigt fick han mig att lägga ett högre bud än va jag troligtvis inte behövt göra Läs mer
  • 2019-04-01

Irèn B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Min förhoppning var att min lägenhet skulle säljas så snabbt som möjligt. Tack vare Amandas hjälp blev min lägenhet såld snabbare än min förväntning. Amanda är som person mycket trevlig och proffsig i sitt jobb och har ett fint bemötande. Läs mer
    2019-05-06 Amanda M svarar Irèn B
    Tack Irén för den fina rekommendationen! Det var ett nöje för mig att både få sälja lägenheten till dig och sen att få hjälpa dig att sälja den vidare. Vi ses på tillträdet! Hoppas flytten har gått bra.
  • 2019-03-28

Jennifer A skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Toppklass! Läs mer
  • Maria M

2019-03-28

Maria M skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Han sålde en fin 3:a på 81 kvm på bergsmansgatan 56D i karlskoga.
    Hade träffat på han tidigare, när vi hade varit på andra visningar.
    Fick genast bra kontakt med honom.
    Ett underbart bemötande.
    Han kontaktade oss senare, efter ett par dagar.
    Han ville skapa en kundkontakt.
    Vi avvaktade lite i början p.ga av osäkerheten om vi verkligen skulle sälja.
    När vi sedan tog beslutet kontaktade vi Haidar.
    Han ordnade till en träff, och gick igenom allt kring försäljning mm.
    Talar på ett bra sätt, och lindar inte in en massa saker.
    Ärlig o rak, vilket uppsakttas.
    Han gjorde ett kanonjobb.
    Medveten om när/hur den ska läggas ut.
    Han levde upp mer än väl på mina förväntningar.
    En jättetrevlig kille, som jag gärna anlitar o träffar igen
    Mvh Mia Läs mer
  • 2019-03-27

Jarmo K skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    köpt hus sålt bostadsrätt. Blev bra bemött. Allt va bra Läs mer
    2019-04-08 Ann S svarar Jarmo K
    Hej Jarmo!
    Tack för rekommendationen. Det var en rolig "resa" tillsammans med dig och vårt slutresultat tycker jag blev riktigt bra. Ha det nu så bra och hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende.
  • 2019-03-26

Erik J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt en lägenhet, jag är mycket nöjd med Ann och hon har hjälpt mig sälja min första bostad. Läs mer
    2019-04-08 Ann S svarar Erik J
    Tack Erik för din fina rekommendation. Så roligt att du är nöjd. Finns här när det är dags att sälja din andra bostad också ;-) Du var ju inte så svår att samarbeta med heller utan ser fram emot en nästa gång. Vi gjorde detta bra tillsammans.
    Ha det nu så bra och hojta till om du vill ha hjälp med deklarationen längre fram.
  • 2019-03-16

Helena E skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Fick hjälp att sälja bostadsrätt. Blev trevligt bemött och det kändes tryggt med hans kunskap och engagemang genom hela processen. Fick mer betalt än jag trodde jag skulle få. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2019-03-13

Elisabeth E skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Lyhörd mäklare.
    Bra information. Läs mer
  • 2019-03-13

Eddy S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Allt gick mycket bra. Dels försäljningen av villan och köp av en bostadsrätt. Läs mer
    2019-03-18 Ann S svarar Eddy S
    Tack Eddy för den fina rekommendationen. Så roligt att allt har flutit på som vi planerat och nu hoppas jag att du kommer att trivas i ditt nya boende.
    Vi syns när det är dags för deklarationen eller på hockeyn (nu tar vi Västerås ikväll!).
  • 2019-03-04

Sheila M skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    sålde min lgh.för mig är det extra viktig att ha en mäklare som behandlar affären på ett proffsigt sätt och inte bara ha bråttom och därigenom stressa kunden,utan bemöta kunden med värme och vänlighet,förklara sakligt och klar.Det var inte första gången jag sålde/köpte en bostad.så jag har erfarenheter av olika mäklare.har haft bostäder både i Sverige och tomlands.
    Amanda får kunden att känna att man är i trygga händer under hela processen.ger goda råd inför försäljningen och engagerar sig i frågor runt det.
    Under avtals skrivningen förklarar allt på ett opatiskt och tydligt sätt för båda parter och svarar på frågor och ser till att alla hänger med och båda parter känner sig trygga.
    Jag beundrar hennes sätt att jobba,undrar hur hon har lärt sig detta fina sätt att jobba på,för hon är så ung.Jag gratulerar Swedbanks fastighetsbyrå för denne fantastiska mäklare.

vänligen
    sheila Läs mer
    2019-03-04 Amanda M svarar Sheila M
    Tusen tack Sheila för den rekommendationen! Det glädjer mig att du ser "merjobbet" i arbetet som vi tillsammans har lagt ner på försäljningen och att sen det fick resultat.
    Lycka till med flytten Sheila, hoppas vi ses längre fram!
  • 2019-02-27

Mehdi A skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt en lägenhet i karlberg. Mäklaren har varit suveränt i kontakten och återkoppling, gällande svar på mina frågor! Rekomenderas varmt ;) Läs mer
  • 2019-02-21

Linda N skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann sålde mitt hus, jättebra bemötande och bra information runt försäljningen. Tacksam för alla svar hon hade på alla mina frågor!! Kunde inte vara bättre! Läs mer
    2019-03-04 Ann S svarar Linda N
    Tack Linda!
    Det blev en bra och rolig affär och vi gjorde det tillsammans. Nu hoppas vi att allt går bra med dina kommande renoveringar samt flytten och så ses vi lite längre fram.
  • 2019-02-21

Annica L skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann är seriös och kompetent som mäklare.Har hanterat både köp och försäljningar med stor kunnighet och använt sin erfarenhet vid rådgivning. Har känt trygghet trots utdragen försäljning. Läs mer
    2019-03-04 Ann S svarar Annica L
    Hej Annica!
    Tack för de fina orden och att vi jobbade så bra ihop i hela processen. Ni är underbara att jobba med och er lägenhet var superfin. Nu får vi hoppas på en fin vår och sommar så att ni kan nyttja torpet fullt ut och hinna njuta av att allt är klart.
    Var rädda om er!
  • 2019-02-19

Christer L skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en bostadsrätt.
    Bra bemötande av mäklaren.
    Trodde bostadsrätten var lätt såld men nergång på bostadsmarknaden samt 3:e våningen gjorde den svårsåld trots uppskattad lgh. Mäklarentrodde dock på lgh och till slut hittade vi köpare.
    Sköntatt lgh blev såld fast inte till utgångspris. Läs mer
    2019-03-04 Ann S svarar Christer L
    Hej!
    Tack för de fina orden. Som sagt ni hade en otroligt fin lägenhet och er köpare tror jag kommer att trivas otroligt bra. Det blev lite utdraget men vi fick en bra lösning till slut.
  • 2019-02-19

Cristina T skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag kontaktade Amanda i ett tidigt skede för att försäljningen skulle kunna komma igång när det nya boendet hittats. I detta sammanhang tycker jag att Amanda bemötte mig bra då hon lät mig styra hur tät vår kontakt behövde vara då letandet efter nytt boende drog ut lite på tiden. Jag kände mig aldrig stressad utan visste att hon fanns för mig när jag var redo.

När det till slut var dags för försäljning fanns Amanda alltid tillgänglig med mycket snabb och effektiv återkoppling. Jag kände att jag kunde släppa många av mina funderingar och helt lämna det till henne.

Sammanfattningsvis har jag känt mig väldigt trygg men Amanda. Läs mer
    2019-02-19 Amanda M svarar Cristina T
    Skönt och höra att du har känt dig trygg och sedd under hela försäljningen. Att du hörde av dig i tid och vi hade en längre tid att arbeta på är något som gör hela försäljningen smidig och effektiv, när det väl är dags att man hittar sin nya bostad. Stort tack för den fina rekommendationen och hoppas ni ska trivas bra i nya huset!

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga