Fastighetsbyrån Karlskoga

Fastighetsbyrån Karlskoga

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 431 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-05-05
    De har funkar bra, tar dock ut lite för hög avgift men annars bra
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Löten
    2021-05-03
    Alexander har varit extremt enkel att ha kontakt med. Han är transparent och proffsig

Processen att sälja vårt hus har varit väldigt behaglig. Vi har verkligen kunnat slappna av trots att vi båda har ett stort kontrollbehov.
    Varmt tack för rekommendationen. Resan har varit lika behaglig för mig, det har varit superkul att få jobba tillsammans med er. Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-05-02
    Alexander sålde min lägenhet och det var en snabb och smidig affär där alla parter blev supernöjda.
    Jag skulle absolut rekommendera Alexander om du går i tankarna på att sälja din bostad.
    Tack för din fina reco, Fanny. Nöjda kunder är bästa kvittot jag kan få, lycka till i framtiden! Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
    2021-04-30
    Ärlig och korrekt mäklare som hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Kände på en gång att man kan ha en bra dialog med Alexander och att vi fick det stöd vi behövde under försäljningen
    Hej Udo! Glädjer mig att du är nöjd och att du vill skriva en rad om mig. Tack för ett trevligt samarbete! Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
    • Bråten
    2021-04-12
    Professionellt och kunnigt bemötande. Alltid tillgänglig för frågor.
    Tack för din reco Johan. Stort lycka till med flytten, kommer bli kanon detta! Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
    • Bregården
    2021-04-01
    Jag har såld en villa,jag bhar blivit väl bemött.
    Tack för din reco. Har ju gått supersmidigt än så länge! Ha det fint så ses vi här framöver :) Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
    • Aggerud
    2021-03-31
    God tillgänglighet och serviceinriktad. Hade tät kontakt med oss säljare, höll oss uppdaterade om vad som hände i försäljningsprocessen. Duktig och gav råd på ett förtroende ingivande sätt.
    Tack för din fina reco, Karin! Stort lycka till med nya boendet, ser fram emot att få komma dit och kika :) Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
    • Löten
    2021-03-29
    Proffisonellt bemötande. Bra kund kontakt! Kanon!
    Tack Sanna! Kul att ni är nöjda. Lycka till med allt nu, ska bli kul att se hur det blir i nya huset :) Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Skranta
    2021-03-27
    Är supernöjd, han var väldigt trevlig tydlig och svarade snabbt.
    Tack för din reco! Hoppas allt har gått bra med flytt och renovering. Alexander, fastighetsbyrån Alexander Parmhed
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-03-24
    Mycket professionell och kunnig i samband med köp av drömhuset. Värnar både om säljare och köpare, rekommenderas varmt!
    • Kanada
    2021-03-17
    Sålt villa. Jättebra bemötande från mäklaren, bra förklaringar på frågor jag ställt. jättetrevlig person. Mina förväntningar infriades och mäklaren levde upp till dem på ett mycket proffsigt sätt.
    Upplevelsen att sälja bostaden blev mycket lättare och smidigare
    än jag hade trott. Väldigt positivt. Mvh Maud Holm
    • Ekeby
    2021-03-16
    Sålde min lägenhet och blev professionellt bemött av en ung och härlig kille som verkligen älskar sitt jobb!
    Tack för din reco Robin! Riktigt kul att få hjälpa dig :) Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
    2021-03-15
    Jag har sålt en bostadsrätt (4:a). Jag upplever att Moa är väldigt tillmötesgående och förstående när vi diskuterar försäljning av lägenheten och vilka förväntningar vi har på varandra.
    Tack för dom fina orden Sandra, och återigen stort tack för förtroendet att få hjälpa till med förmedlingen av din lägenhet. Det glädjer mig att du är nöjd, det är det viktigaste! :-) Moa Karas
    • Stråningstorp
    2021-03-11
    Sålt en villa från 1978. Kontakten inleddes med mäklare Amanda Mether. Alexander blev vår mäklare i början av februari. Han ordnade en visning för dem som visat intresse via På gång. Efter den visningen hade han en intresserad köpare och avtal skrevs inom en vecka.
    Alexander har varit korrekt, tydlig, engagerad och diplomatisk. Uppfattas mycket pålitlig och noggrann.
    Alla förväntningar jag hade har uppfyllts med råge.
    Jag är mycket tacksam för Alexanders arbetsinsats och mycket nöjd.
    Tack snälla för er fina reco! Det har varit väldigt kul att jobba tillsammans med er, och jag hoppas att allt går bra i samband med flytten och nygamla staden. Amanda hälsar så gott också! Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
    2021-03-06
    Vi har först köpt en villa med Ann som mäklare och tyckte hon var stabil, kunnig och professionell, så vi använde henne även för att sälja vår tidigare villa. Hon har varit tydlig med sin roll, gett bra information om våra val genom processen och engagerat sig genom hela affären tills vi fick ett pris som vi var nöjda med.

Vi rekommenderar gärna Ann till andra som ska köpa eller sälja.
    Hej Jonas och tack för den fina rekommendationen. Allt har fungerat riktigt bra både vid ert köp och er försäljning men vi har gjort det tillsammans och det har vi gjort bra. Hoppas nu att slutspurten funkar lika bra och att vi gör en avslutning med lite deklaration nästa år. Ha nu en skön påsk! Med vänliga hälsningar Ann Ann Skoglund
    2021-03-05
    Ann hjälpte oss att sälja vår villa i Karlskoga. Hon har varit ett tryggt och kunnigt stöd genom hela processen. Vi har kunnat vända oss med frågor och funderingar till henne och få ta del av hennas kunnande. Hon har ett mycket trevligt och lättsamt bemötande som gör att man som kund känner sig trygg och respekterad.
    Tack Marie! Så roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas nu att det blir en härlig vår och att ni får njuta av ert nya ställe. Med vänliga hälsningar Ann Ann Skoglund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Centralt
    2021-03-05
    Hittade en jättefin lägenhet i centrala Karlskoga och bestämde mig för att kontakta Alexander.
    Han var väldigt snabb, och otroligt hjälpsam under hela köpeprocessen och även om jag bodde utomlands utan tillgång till vissa saker såsom bankID, hjälpte Alexander mig genom hela proceduren med mina behov i åtanke.

Det är mitt första bostadsköp, men kände mig trygg i Alexanders tillmötesgående och proffsiga attityd.
    Tack, vad härligt att få avsluta jobbveckan med en fin reco! Det gick ju bra det här, även om vi befunnit oss i olika länder, ser fram emot att träffa dig för att lämna över nycklarna :) Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Centralt
    2021-02-28
    Mycket trevlig och kunnig mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Bricketorp
    2021-02-26
    Köpte hus
    Bemötandet var bra
    Mäklaren var trevlig och väldigt bra!
    Tack Tobias! Så roligt att ni är nöjda. Hoppas att allt ordnade sig med ert dilemma som uppkom där i början och att detta nu kommer bli ert nya drömboende. Hälsa din sambo. Med vänliga hälsningar Ann Ann Skoglund
    • Rosendal
    2021-02-23
    Jag har köpt en bostadsrätt i Rosendal. Moa var mycket trevlig och lätt att prata och ventilera med under hela affären. Var det något hon inte kunde svara på så återkopplade hon snabbt.
    tack för den fina orden Emma, är glad över att du är nöjd med mitt arbete. Jag hoppas att du kommer stormtrivas i ditt nya, fina boende. Moa Karas
    2021-02-22
    Bostadsrätt. Mäklaren har skött sig på ett utmärkt sätt. Finns inget att klaga på. Mycket proffsig och tydlig.
    TACK så roligt att ni är nöjda. Hoppas nu att ni kommer trivas med ert nya boende och att allt flyter på som det är tänkt med renoveringarna. Med vänliga hälsningar Ann Ann Skoglund
    2021-02-21
    Allt fungerade mycket bra! 👍🌹
    Tack för det. Glädjer mig att ni är nöjda! Med vänliga hälsningar Ann Ann Skoglund
    2021-02-17
    Fick snabb och professionell hjälp att sälja min nyrenoverade 2a i Karlskoga. Alltid trevligt bemötande och han hjälpte mig att få en snabb och bra affär. Mycket nöjd med Alexander!
    Tack Alexandra! Så kul att få höra att du är nöjd. Lycka till med studier och livet på andra sidan Kilsbergen :) Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
    2021-02-17
    Allt var bra övertydlig och korrekt.
    Hjälpsam med allt. Fixade saker som han kanske inte behövde.

Mycket nöjd!
    Tack för din reco, Tomas! Kul att du uppskattar mitt arbete. Lycka till med allt nu! Bästa hälsningar, Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
    2021-02-16
    Affären gick smidigt till! Känner mig trygg med mäklaren.
    Glädjer mig att du är nöjd med mitt och Amandas arbete. Det har varit ett nöje att få hjälpa till! Allt gott Moa Karas
  • sålde sitt hus med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-02-15
    Moa är en trevlig, engagerad mäklare som ger järnet för att hjälpa dig som kund.
    Tack för de fina orden Minna, det har varit ett nöje att få hjälpa till att förmedla erat fina hus. Moa Karas
    • Karls-Åby
    2021-02-13
    Alexander hjälpte mig att sälja min lägenheten. Allt gick väldigt smidigt och Alexander höll mig ständigt uppdaterad under processens gång. Alexander är en trevlig och väldigt kompetent mäklare.
    Tack för din reco, Olle! Det gick ju supersmidigt, "på gång" är verkligen ett superbra verktyg i en försäljning. Ha det bäst! Alexander Parmhed
  • EvaLena Ö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-02-08
    Kan bara säga att allt gick smidigt från början till slut kände mig väldigt trygg o hon gav ett proffsigt bemötande.
    Tack för de fina orden, det glädjer mig att ni är nöjda med allt. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya fina boende :-) Moa Karas
    2021-02-06
    Jag har köpte en lägenhet

Blev bemött positivt
    Förväntade mig tydlighet och det var exakt det jag fick!
    Tack Jakob för den fina rekommendationen! Det glädjer mig att du tycker att jag varit tydlig med allt under processen och att du är nöjd i helhet. Stort lycka till med nya boendet! :-) Moa Karas
    2021-02-05
    Fick råd/tips och även den information jag behövde i samband med försäljning av vår Villa.
    Detta genom genom mycket god dialog och ett professionellt bemötande av Alexander som verkligen uppfyllt de förväntningar jag hade.
    Glädjer mig verkligen att läsa en såhär fin rekommendation. Tack! Nu jobbar vi bara vidare med de sista bitarna så kommer allt bli superbra :) Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
    2021-02-03
    Har sålt en villa och alexander var vår mäklare.
    Han gav ett mycket bra intryck och förtroende.
    Kan verkligen rekommendera honom.
    Mycket trevlig ung man.
    Tack för din reco Patrik. Glädjer mig att du kan rekommendera mig vidare, det är bästa kvittot! Alexander Parmhed
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-02-03
    Toppen mäklare. Bryr sig om säljaren och köparen. Gjorde allt bra
    informera hur allt skulle gå till. Jag personligen skulle rekommendera Emelie till vem som helst.
    • Aggerud
    2021-01-31
    Köpte en nyrenoverad enplansvilla i Karlskoga. Affären gick snabbt och smidigt precis som vi önskade. Vi blev väl bemötta av Alexander och han svarade mycket väl på alla våra frågor. Han beaktade våra önskemål angående affären och skötte allt mycket professionellt vilket gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen. Jag skulle absolut anlita Alexander för framtida försäljning av min fastighet och rekommenderar honom gärna till personer i min omgivning.
    Tack så jättemycket för din fina reco Julia. Så fint hus som ni har övertagit, jag är säker på att ni kommer trivas där länge! Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
    • Bossåsen
    2021-01-31
    En seriös mäklare som är kunnig och har god hand med potentiella köpare.
    Utmärkt kommunikation under hela min försäljning.
    Tack för den fina rekommendationen Fredrik! Har varit ett nöje att samarbeta med dig och det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete, det är det som är viktigast för mig! Allt gott till dig. Moa Karas
    • Ramshöjden
    2021-01-30
    Hej! Vi har köp en bostadsrätt!! Våran första bemött var mycket vänligt! Vi hade förväntningar att affären går bra och att vi lyckas får det som vi letade efter!!! Och vi lyckade!! Alt gick lätt och smidig och välinformerade sätt!! Lycka till MOA i framtiden!!!🙏
    Tack för de fina orden Eija. Är så glad över att ni är nöjda med mitt arbete och jag tror att ni kommer trivas såå bra i ert nya fina boende! Allt gott till er. Moa Karas
  • Jack A
    köpte sitt hus med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-01-25
    Glad
    Tillmötesgående
    Kunnig
    Hade svar på alla mina frågor
    Tack för de fina orden Jack. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig. Stort lycka till med allt, så hoppas jag att vi ses i framtiden! Moa Karas
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-01-20
    Snabb, proffsig och hjälpsam.

Hjälpte mig att sälja en lägenhet i Karlberg på Dahlgrensvägen.
    2021-01-19
    Duktig, trevlig och kan sitt jobb!
    Tack för dom snälla orden! Stort lycka till med studierna så hörs vi i framtiden. Alexander, Fastighetsbyrån Alexander Parmhed
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-01-14
    Köpte lägenhet i Karlskoga.
    Toppen mäklare (information, bra bemött, alltid tillgänglig , glad..
    .......)
    Omdöme om skalan är mellan 1-10 10+

Mvh. Seppo
    • Bohult
    2021-01-13
    Köpte villa som Amanda förmedlade. Superproffs med snabb återkoppling och stort engagemang!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Agen
    2021-01-13
    Jag har köpt en insatslägenhet.
    Mäklaren var bra och fick svar på alla
    frågorna jag undra.
    Hon förklarade bra så man förstod.
    Det var första gången jag köpt nått
    Med en mäklare å det var ju bra.
    • Bråten
    2021-01-10
    Vi hade Amanda som mäklare när vi köpte vårat hus och var och är väldigt nöjda med all kontakt med henne.

Snabb återkoppling, hjälpsam och väldigt trevlig!
    • Bohult
    2021-01-07
    Köpt villa. Tydlig och kommunikativ mäklare. Vi är mycket nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Svartå
    2020-12-30
    kunnighet
    tillmötesgående
    pålitlig
    noggrann
    2020-12-30
    Kan varmt rekommendera Moa Karas!!!
    • Stråningstorp
    2020-12-28
    Sålde mitt radhus med hjälp av Ann. Hon är professionell, trevlig och tillmötesgående. Svarade på de frågor jag haft och kom med råd.
    Jag tycker att hon levde upp till mina förväntningar, som att få det pris vi kom överens om och t om lite mer än det. Snabbt gick affären också och det var bra.
    Har haft hjälp av Ann tidigare vid en husförsäljning och det var därför jag valde henne nu igen.
    2020-12-28
    sålt en lägenhet, vår mäklare skötte det professionellt
    Tack Olivia för att du tog dig tiden att svara på recon! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete. Vi ses på tillträdet! :-) Moa Karas
    2020-12-25
    Köpt bostad
    Trevlig och hjälpsam mäklare
    Tack för de fina orden Mohammad! Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya, fina boende. Allt gott till dig. Moa Karas
    2020-12-22
    Jag har under året både köpt hus och sålt bostadsrätt med hjälp av Moa! Från början till slut har hon varit en oumbärlig hjälp som gjort att jag kunnat släppa stress och måsten kring köp och försäljning.
    Ett enormt plus i kanten för snabbt, proffesionellt, flexibelt och personligt engagemang. Kunnig och lösnings-orienterad som gjort att man känt sig väldigt trygg som kund.
    Är mer än nöjd och kommer definitivt rekommendera henne vidare samt kontakta henne om nya tillfällen för mäklarhjälp dyker upp. Tack Moa!🌟
    Stort tack Elina för att du tog dig tiden till att rekommendera mig, och tack för de fina, fina orden! Blir så glad över att du känner dig nöjd med mitt arbete. Det har varit så roligt att både få ha dig som köpare, men också säljare! Tack för ett fint samarbete. Allt gott till dig. Moa Karas
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-12-21
    Sålt lägenhet. Har blivit bemött på bästa sätt. Trevlig, noggrann effektiv. Hon har levt upp till förväntningarna. Jag rekommenderar henne till alla. /Annica Parling