Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!
Öppet just nu
Mån-Ons: 09:00-17:00
Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 231 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga

• 2020-02-27

Lars P skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Emelie fullföljde sitt uppdrag på ett proffesionellt och aktivt sätt.Min förväntning var att få Amanda som mäklare , men fick istället Emelie, vilket visade sig vara en fullgod ersättare till den annars helt utmärkta Amanda. jag är mycket nöjd med genomförandet av försäljningen av min villa och priset som uppnåddes. Läs mer
  • 2020-02-25

Pasi Antero P skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt fritidshus.
    Med en proffsig och tydlig bemötande.
    Förväntningarna var att sälja så snabbt och till så bra pris som möjligt.
    Och det gjordes!
    Nöjda och glada efter försäljningen😀 Läs mer
  • 2020-02-25

Adam B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Tydliga, ärliga och snabba svar på alla frågor man hade. Kändes väldigt säkert och tryggt. Läs mer
  • 2020-02-21

Ida I skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevlig och hjälpsam mäklare :) Läs mer
  • Signe S

2020-02-11

Signe S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en lägenhet I Karlskoga centrum på 2 rum o kök. Ann Skoglund som sålde lägenheten till mig är en trevlig, duktig o hjälpsam mäklare. Jag har blivit mycket bra bemött av henne, kan inte vara bättre. Ann hjälpte till med köpet, information mm och jag är mycket nöjd med mitt lägenhetsköp.
    Med vänlig hälsning
    Signe Sundgren. Läs mer
  • 2020-02-07

Kjell Ö skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt bostadsrätt, På ett proffsigt sätt. Jag förväntade mig att försäljningen skulle gå någorlunda snabbt.vilket den gjorde.
    Spännande upplevelse!
    Kjell Örn Läs mer
  • 2020-02-04

Ebba L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag och min sambo köpte en villa med Amanda som mäklare.
    Jag och min sambo har i alla lägen blivit väl bemötta av Amanda och hon har guidat oss genom affären på bästa möjliga sätt.
    Hon har varit tillgänglig vid alla tider och kunnat svara på all frågor samt gett bra tips och råd.

Vi är supernöjda med Amanda som mäklare! Läs mer
  • 2020-02-03

Erika M skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har både köpt och sålt av Ann och fått jätte bra bemötande och hjälp. Svarar på sms oavsett om de är helg eller inte. Vi är jätte nöjda Läs mer
    2020-02-24 Ann S svarar Erika M
    Tack Erika för den fina rekommendationen. Så roligt att allt blev som vi ville och planerade. Nu tar vi slutspurten på det hela och nästa år så tar vi deklarationen.
    Hälsa Mattias och flickorna.
  • 2020-02-01

Sawsan A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann är väldigt bra mäklare som sköter sitt jobb på flexibelt och praktiskt sätt.
    I början var vi i familjen väldigt rädda för att det är det första hus vi köper . Men som jag sade Ann var professionell på hanteringen av alla hindrar och problem som stode framför oss.

Tack/Sawsan. Läs mer
    2020-02-10 Ann S svarar Sawsan A
    Tack Sawsan!
    Jag hoppas att eran fortsatta resa med huset fortlöper enligt er plan och att du och din fina familj kommer att trivas i ert nya boende. Var rädda om varandra!
  • 2020-01-28

Marcus H skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt en lägenhet. Mäklaren alexander var oerhört proffesionell, han tog hand om allting och ordnade en snabb affär. Jag har bara gott att säga om honom och hans bemötande.

Om jag kommer sälja bostad igen så kommer jag absolut att kontakta alexander. Läs mer
  • 2020-01-24

Maja G skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt 2a degerfors
    Amanda var både kunnig och hjälpsam i sitt bemötande. Lätt att få kontakt med och snabba svar.
    Är nöjd med allt! Läs mer
  • 2020-01-23

Margareta A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bostadsrätt. God information,lätt att förstå,visade tydligt hur försäljningen av bostaden i olika steg förlöpte. har aldrig varit i behov av en Mäklares kompetens förut, blev mycket imponerad av hennes arbete och kunskaper. var alltid till hands när man hade frågor kring försäljningen. Ann är en mycket drivande Mäklare som jag är mycket glad att få äran att följa hennes kunskaper. Ett stort TACK... Läs mer
    2020-02-10 Ann S svarar Margareta A
    Tack så mycket Maggan!
    Har varit en rolig resa tillsammans med dig och den fortsätter ju ett antal sidor till ;-)
    Jag ser fram emot att träffa dig igen när du kommer tillbaks upp till våra trakter. Hojta till så kan vi kanske ta en kopp kaffe om du är i dessa krokar igen. Må så gott!
    Kram
  • 2020-01-11

Pia H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har sålt en lägenhet med hjälp av Ann Skoglund och Alex Parmhed. Dessa två är lätta att ha och göra med. Ann har hjälpt mig med två försäljningar o jag är jättenöjda med bägge. Ann är lättsam och alltid glad och positiv. Läs mer
    2020-02-10 Ann S svarar Pia H
    Tack Pia för den fina rekommendationen. Samt ett stort TACK för din förståelse och medmänsklighet. Alltid trevligt att ha med dig att göra också. Ha det nu så bra med ert nya spännande extra boende och passa på och njut av livet!
  • 2019-12-30

Catherin S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt villa. Vi har blivit väldigt bra bemötta o våra förväntningar är uppfyllda. Skulle vi behöva anlita mäklare igen så skulle vi anlita Ann. Läs mer
    2020-01-30 Ann S svarar Catherin S
    Så kul att höra. Måste dock säga att ett samarbete som skall funka...då behöver man två bra parter ;-) Ni har varit underbara att jobba med och roligt från dag ett, nu kör vi det sista och avslutar det hela bra också.
  • 2019-12-30

Stefan S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi hade stora förhoppningar på försäljningen av vårt hus.
    Ann Skoglund infriade mer än vad våra förhoppningar kunnat drömma om.
    Ann får 5 av 5 i betyg.
    Kan varmt rekommendera henne för fler som ska sälja. Läs mer
    2020-01-30 Ann S svarar Stefan S
    TACK Stefan för den fina rekommendationen!
    Så glad att ni är nöjda och att allt har flutit på! Nu verkar ju även den sista lilla pusselbiten falla på plats så nu ser vi fram emot ett bra 2020.
    Ha det så gott!
    //Ann
  • 2019-12-29

CHARLOTTA J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har, som ombud till min mamma Siw, just varit med och avsluta försäljningen av hennes bostadsrätt i ett radhusområde i Karlskoga. Vårt ombud och mäklare var Ann Skoglund.

Från början och till slut har Ann skött affären på ett utomordentligt sätt; i stort och smått, på kontorstid och utanför, via telefon eller mess. Hennes råd har varit erfarna, professionella och framförallt givna utifrån det tempo som säljaren (mamma) har önskat.
    Lyhört har hon lyssnat och sedan planerat varje steg med oss både involverade och väliformerade. Inget har varit oklart och inget har känts osäkert
    I det skarpa läget (budgivningen) lämnade vi vårt mandat till Ann, vilket ledde till ett helt annat resultat än om hon inte funnits med.

Med hela vårt hjärta rekommenderar vi Ann Skoglund som mäklare.

/Siw Lövgren med döttrar Läs mer
  • 2019-12-26

Stefan L skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en 2:a i centrala Karlskoga. Ett väldigt bra bemötande av mäklaren. Allt ifrån visningen till budgivningen och efterföljande affär gick väldigt smidigt. Är mycker nöjd med Ann Skoglund och Fasighetsbyrån i Karlskoga Läs mer
  • 2019-12-25

Marika W skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag blev bemött med respekt och upplevde att Amanda var kunnig och proffsig. Läs mer
    2020-01-03 Amanda M svarar Marika W
    Tusen tack Marika! Hoppas ni ska trivas i lägenheten och att det ska bli lättare att kunna hälsa på er mor. /Kramar Amanda
  • 2019-12-25

Mats W skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en liten etta för att ha som övernattningslägenhet.
    Amanda införlivade all förväntningar vi hade och de var högt ställda för vi har tidigare anlitat er och Ann Skoglund sålde mina föräldrars lägenhet.
    Vi är enbart nöjda med bemötande, professionalism etc... Läs mer
    2020-01-03 Amanda M svarar Mats W
    Tack för den fina rekommendationen Mats! Hoppas du har det bra på resan så hörs vi längre fram. /Kramar, Amanda
  • 2019-12-23

Elina O skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Väldigt positivt bemött och bra support/hjälp. Läs mer
    2020-01-03 Amanda M svarar Elina O
    Tusen tack Elina, hoppas du ska trivas bra i lägenheten! :) /Amanda
  • 2019-12-20

Maria S skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har en bekant som är mäklare på en konkurrerande mäklarbyrå men vi valde Amanda ändå pga hennes professionella sätt vid vår affär av husköp och att hon vid tidigare visning av hus kom för att värdera vår bostad innan vi var beredda att sälja. Hon har hela tiden legat ett steg före och med ett vänligt bemötande, saklig information har hon gett oss en ypperlig upplevelse av både köp och försäljning. Läs mer
    2020-01-09 Amanda M svarar Maria S
    Tusen tack Maria! Vad roligt att höra. Det känns väldigt bra att vi hittade ett sätt tillsammans att arbeta på och att ni gillade det. Jag önskar er stort lycka till med flytt och att bli villaägare, jag hoppas ni ska trivas! Vi ses på tillträdet! /Kramar Amanda
  • 2019-12-17

Therese H skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en liten enplans villa. Blev väldigt bra bemött. Texten i annonsen var inte 100 men hon jobbade väldigt bra på ev. köpare. Totalt sett är jag nöjd. Läs mer
    2020-01-09 Amanda M svarar Therese H
    Tack Therese för rekommendation! Det kändes bra att få prata med dig efteråt och höra att du var nöjd :) Jag ser fram emot att träffa dig och hjälpa dig med deklarationen! Stort lycka till med flytt och det nya huset. /Amanda
  • 2019-12-13

Julia M skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    En väldigt professionell och välkomnande mäklare redan på visning som gav ett riktigt bra intryck redan då. I samband med budgivning och rådfrågor fanns hon lätt till hands och gjorde med att köpet av huset kändes helt perfekt och tryggt.
    Vi är jättenöjda som köpare av vårt nya hus! Läs mer
    2020-01-13 Ann S svarar Julia M
    TACK Julia för den fina rekommendationen så roligt att ni är nöjda! Hoppas nu att ni kommer att trivas i er nya fastighet och vara lika nöjd med den. Ha ett bra 2020!
  • 2019-12-10

Charlotta L skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Var lugn och trevlig som person!
    Behöver läsa på om bostadens eventuella ombyggnader sedan tidigare. Mina förväntningar levde inte riktigt upp, Ann behöver ha mer koll överlag det upplevdes då och då rörigt och som att hon inte hade koll över visningen eller helt påläst. Kunde inte alltid svara på frågor, behövde titta mycket i bopärmen för att kunna svara, skulle återkomma med svar men gjorde aldrig detta. Men hon hade superkoll under påskrivning mellan köpare och säljare, gjorde en ordentlig och tydlig presentation och kunde besvara alla frågor. Läs mer
    2020-01-13 Ann S svarar Charlotta L
    Hej Lotta!
    Tack för din feedback och tar med mig den och skall jobba mer på det. Hoppas att ni trivs i er nya bostad och att ni får ett härligt 2020.
  • 2019-12-09

Tommy A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Personlig, jordnära och väldigt trevlig åperson. Läs mer
    2019-12-23 Ann S svarar Tommy A
    Tack Tommy, så roligt att höra att du är nöjd!
    Ha nu en skön JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Hälsningar Ann
  • 2019-12-01

Pernilla S skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi köpte lägenhet och min upplevelse är att hon företrädde säljaren och alltså inte var neutral. Läs mer
  • 2019-11-28

Jan G skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevlig, kunnig, engagerad, serviceminded. Läs mer
    2019-12-23 Ann S svarar Jan G
    TACK Jan!
    Ha nu en lugn och skön julhelg och hoppas att allt rullar på enligt planen.
  • 2019-11-28

Eija K skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hon sålde vårad bostadrätt. Vi upplevde att hon är mycket kompetent och varm person! Hon fyllde alla våra förväntningar.Det sänder som himmelriket att det gick så bra så fort. Hälsning Eija! Läs mer
    2019-11-29 Amanda M svarar Eija K
    Tack snälla Eja, det var roligt att höra! :) Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet, vi ses på tillträdet. /Kramar, Amanda
  • 2019-11-19

Johan S skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålde ett hus, Amanda var professionell, trevlig och effektiv. Läs mer
    2019-11-29 Amanda M svarar Johan S
    Härligt att höra! Skönt när affären klaffade så bra :) Vi ses på tillträdet! /Amanda
  • Curt B

2019-11-16

Curt B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    En mycket trevlig och kunnig mäklare som verkligen engagera mäklare, som jag verkligen kan rekomedera. Läs mer
    2019-11-19 Amanda M svarar Curt B
    Tack snälla Curt, det har vart roligt att få arbeta tillsammans med dig! Hoppas du ska trivas i nya lägenheten, vi ses på tillträdet! /Amanda
  • 2019-11-15

Thomas P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Försäljningsuppdrag gällande fritidshus.
    Bra bemötande och genomgång av hela försäljningsprocessen. Snabba bra uppdateringar under hela tiden.
    Fin service och proffsigt skött affär. Läs mer
  • 2019-11-14

Örjan J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt våran bostad, och för oss var det självklart att välja Ann eftersom vi har varit på några visningar som hon hade haft hand om och gett ett bra intryck.
    Allt har klaffat bra med Ann, har kunnat svara på alla de frågor vi hade kring våran försäljning.
    Är MYCKE nöjd med allt :) 5 + :) Läs mer
    2019-11-28 Ann S svarar Örjan J
    Tack Örjan för den fina rekommendationen!
    Måste erkänna att jag hade aldrig klarat detta utan en helt suverän "mäklarassistent" ;-)
    Tycker att vi har haft ett mycket bra samarbete och nu tar vi de sista små sakerna som är kvar innan försäljningen är helt klar.
  • 2019-11-14

Kate K skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi sålde vårt hus. Att vi valde Ann berodde på hennes trevliga bemötande vid visningar av hus vi tidigare tittat på. Hon ger ett tryggt och proffsigt intryck. Hon förklarade på ett enkelt sätt och lyssnade på våra viljor som säljare. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-11-28 Ann S svarar Kate K
    Tack Kate!
    Det har varit en trivsam "resa" tillsammans och vårt samarbete har funkat väldigt bra.
    Jag hoppas nu att ert nästa boende kommer att passa er bra och att ni kommer att trivas där.
  • 2019-11-11

Lajla Sylvia L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt ett hus och Amanda skötte allt på ett föredömligt sätt
    vi blev väl bemötta första gången vi träffade Amanda hon var
    intresserad och lyssnade in hur vi ville ha det. Under hela försäljningen informerade hon oss vad som kommer att hända framöver. Efter varje visning ringde hon och talade om hur det hade gått.Vi kände att vi var i trygga händer, hon svarade kunnigt på alla frågor som vi hade och hon var positiv och glad och
    uppmuntrande.Vi tycker att Amanda är en MYCKET duktig
    mäklare som är värd all beröm. Vi anlitar henne gärna igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2020-01-09 Amanda M svarar Lajla Sylvia L
    Tack snälla Lajla för den fina rekommendationen! Vad roligt att höra att ni är så nöjda, det är det viktigaste för mig :) Jag önskar er en God fortsättning och en fin vinter! /Kramar Amanda!
  • 2019-11-07

Anders A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann har hjälpt oss att sälja våran fastighet.
    Ann har jobbat med oss på mycket förtroligt sätt och bemött oss på bästa sätt !! Förväntningarna var inte så stora, men Anna jobbade intensivt så förväntningarna tog Ann.

Allt är ok, finns inget att klaga på, bara possitivt med allt.
    M.V.H. Anders Andersson Läs mer
    2019-11-28 Ann S svarar Anders A
    Hej Anders!
    Så roligt att höra att ni är nöjda. Vårt samarbete har funkat klockrent och det är även tack vare att ni är sådana härliga människor att jobba med. Vi syns snart igen!
  • 2019-11-04

Jessica E skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en villa i Svartå, mycket bra bemött och fick stor hjälp med saker som dök upp efter vägen. Levde helt klart upp till mina förväntningar. Mycket bra allting. Läs mer
  • 2019-11-04

Anneli P skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en bostadsrätt, har blivit väl bemött av Emelie. Läs mer
  • 2019-10-30

Kate S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har köpt en 3: a HSB, och vi har även fått hjälp med kontraktsskrivning vid försäljning av vår gamla bostad.

Ann har varit fantastisk, hjälpsam och tillmötesgående, trevlig.

Alla förväntningar vi har haft har hon överträffat.

Det har varit fantastiskt trevligt Läs mer
    2019-11-28 Ann S svarar Kate S
    TACK snälla Kate för den fina rekommendationen. Så roligt att ni är nöjda och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.
    P.S Hälsa gubben :-) D.S
  • Kristina F

2019-10-25

Kristina F skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt vårt hus och Amanda har varit väldigt bra på alla sätt.
    Bra telefonkontakt med oss under visningar och övrig försäljning.
    Alltid glad och positiv och hjälpsam på alla vis.
    Amanda är duktig som mäklare och kan verkligen förklara
    steg för steg hur en försäljning går till. Läs mer
    2019-11-19 Amanda M svarar Kristina F
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Det ska bli kul att få se vad våra köpare tar sig an, jag hoppas vi ses på någon kaffe där framöver! /Amanda
  • 2019-10-25

Annica S skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt lägenhet, sålt bostadsrätt
    Super bra bemötande 👌
    Driven och framåt kanon tjej håll hårt i henne . Läs mer
    2019-10-30 Amanda M svarar Annica S
    Det värmer i hjärtat att höra. Det var ett nöje att arbeta tillsammans med er! Hoppas ni ska trivas bra i nya lägenheten.
    Vi ses på tillträdet/deklarationen. /Amanda
  • 2019-10-22

Monica Birgitta L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt villa. Amanda har ett strukturerat arbetssätt, hon är väl förberedd, svarar snabbt på samtal och e-mail, lätt att få kontakt med, lyhörd för säljarens önskemål. Hon uppfyller med råge våra förväntningar. Läs mer
    2019-10-25 Amanda M svarar Monica Birgitta L
    Tack snälla Monica och Hans Olov, det har vart en ära att arbeta tillsammans med er! Jag önskar er stort lycka till med lägenheten och alla val med tapeter som jag vet att ni håller på med nu. Vi ses på tillträdet, ta hand om er! :) /Amanda
  • 2019-10-21

Monica S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt ett hus. Ann kombinerar personlighet och proffesionellt bemötande på ett mycket behagligt sätt. Hon är tillmötesgående och upplevs ge raka och ärliga svar. Var rädda om henne 😊👍 Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Monica S
    Tack Monica!
    Kan bara säga att ni var inte värst svåra att samarbeta med och jag tycker att vi har haft ett skönt "flow" i affären. Kommer allt att ta ngn promenad förbi fastigheten och se vad som händer och vem vet...jag kanske "pallar" lite äpplen även nästa år ;-)
  • 2019-10-21

Jörgen S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Suveränt bemötande vid köp av fastighet! Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Jörgen S
    TACK är alltid så roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas nu att allt går bra med fastigheten och att det blir som ni har tänkt er.
  • 2019-10-15

Petra E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    tyckte ann skoglund bemötte oss och köparna mycket bra , var proffsigt utfört, med hela upplägget. Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Petra E
    Kul att du är nöjd och att du nu är redo för ditt nästa steg i livet. Är säker på att det kommer bli både spännande och bra dit du flyttar. Vi syns längre fram!
  • 2019-10-13

Evelina P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    En trevlig och bra mäklare, gjorde en enkel affär med oss utan konstigheter! Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Evelina P
    Tack för din rekommendation.
    Ni var ju väldigt smidiga själva så det var inte så svårt att samarbeta med er. :-)
    Ha det så bra! //Ann

Emina S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en bostad och är ekstra nöjd med allt. Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Emina S
    Hej!
    Så roligt att du är nöjd och tack för den fina rekommendationen, den värmer.
    Hoppas att du kommer att trivas med ditt nya boende.

Niklas W skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hon var bra, tog inte för mycket plats. Löste allt runtomkring på ett effektivt bra sätt Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Niklas W
    Tack Niklas!
    Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.

Mijo I skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jättebra mäklare, sköter sitt jobb utmärkt . 110%
    Bra information . Lätt att jobba med . Läs mer
    2019-10-25 Amanda M svarar Mijo I
    Tusen tack Mijo för rekommendationen! Det har varit smidigt att arbeta med dig också. Jag önskar er stort lycka till med huset! Jag vet att ni kämpar och har fixat så mycket. Vi ses på tillträdet. /Amanda
  • 2019-10-08

Håkan A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Försäljning av villa
    Mäklaren har gjort ett mycket gott arbete och levt upp till mina förväntningar.
    Tillägg;
    Det enda negativa jag har att säga om försäljningen är att, med ett mäklararvode på 50.000 kr så borde det utgå någon slags goodwill när säljaren ställer upp och visar objektet för ev köpare under flera timmar. Det ligger ju självklart i säljarens intresse att bli av med objektet men säljaren har ju ändå anlitat en mäklare av någon orsak!!! Läs mer
    2019-11-07 Ann S svarar Håkan A
    Hej Håkan!
    Tack för din fina rekommendation och jag tycker att du jobbade på bra som "mäklarassistent" och nu fick du ju en bra inblick i vem din nya granne kommer att bli. :-) Så roligt när kunderna "klickar" med varandra.
    Ha det så bra och så syns vi på tillträdet.
  • 2019-10-04

Britt L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt en lägenhet

Jag har bara träffat Amanda en gång när jag skrev på överlåtelseavtalet.

Mycket trevlig och förklarade bra. Läs mer
    2019-10-11 Amanda M svarar Britt L
    Tack Britt för rekommendationen! Kul att jag fick slutföra affären tillsammans med dig efter att jag tog över affären efter Haidar som slutade hos oss.
    Stort lycka till med lägenheten!

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga