Alla kategorier Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskoga

Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 1, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!
Mån-Ons: 09:00-17:00
Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 58 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga

• Lars M
    Lars M skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    bemötandet var bra och jag fick det jag betalade för........................ Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt hus på krontorpsvägen i degerfors och då anlitade jag henne att sälja min lägenhet på Hedgatan i Karlskoga o tycker hon är otroligt duktig och tillmötesgående mot kunden Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en bostadsrätt. Hon var servicemainded på ett lagomt sätt som kändes tryggt och ärligt. Inga förväntningar. Positiv upplevelse. Läs mer
  • Ann-Cathrine D
    Ann-Cathrine D skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt Björndalsgatan 15, Degerfors.
    Ann Skoglund levde upp till alla våra förväntningar med sitt proffesionella bemötande, trevliga sätt och glada humör. En utmärkt mäklare! Läs mer
    2018-05-14 Ann S svarar Ann-Cathrine D
    Tack så mycket för de snälla orden och rekommendationen. Så glad att ni är nöjda och hoppas nu att allt blir bra framöver med allt. Ha en skön sommar! //Ann
  • Jan H
    Jan H skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra service och överträffade mina förväntningar vad som gällde slutpriset vid försäljning av min bostadsrätt Läs mer
  • Jouko Tapani D
    Jouko Tapani D skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi sålde ett radhus.
    Proffsig, trevlig och korrekt i på alla sätt. Läs mer
    2018-05-14 Ann S svarar Jouko Tapani D
    Kul att ni är nöjda. Tycker att det har flutit på bra och ni är ju väldigt lätta att ha att göra med så det har gjort hela processen trevlig och rolig. Önskar er en skön sommar och lycka till framöver! //Ann
  • Werner P
    Werner P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mäklaren var kunnig, alltid trevlig, mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2018-05-11 Ann S svarar Werner P
    Tusen tack! Känns så skönt att allt har flutit på som det var tänkt. Lycka till nu med ert nya boende. //Ann
  • Oguzhan D
    Oguzhan D skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jätte bre bemötande och hjälper till för en snabb affär.ordnade pappren så allt gick ganska bra och smidig med affären kan rekommendera med gött samvete mvh Läs mer
    2018-05-11 Ann S svarar Oguzhan D
    Tack för den fina rekommendationen och lycka till nu med era renoveringar. Ha en skön sommar! //Ann
  • Helena S
    Helena S skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har en positiv upplevelse om försäljningen i sin helhet Läs mer
  • Britt-inger B
    Britt-inger B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt ett hus. Bemötandet från mäklaren var mycket bra och hon beskrev hela försäljningsförloppet på ett lätt begripligt sätt och vad hon kunde hjälper till med. Hon genomförde annonsering, visning, budgivning, kontrakt och kontraktskrivning mm på ett deltagande och informativt sätt.
    Hon gav ett tryggt och kunnigt intryck genom hela processen. Läs mer
    2018-03-22 Amanda M svarar Britt-inger B
    Tack för de fina orden från er och det var ett nöje att få arbeta tillsammans med er också!
  • Sara W
    Sara W skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jättebra, hjälpte mig med alla detaljer kring affären. Väldigt bra service med snabb återkoppling om det så var på kväll eller helg. Jag var tveksam till om priset skulle bli så högt från början men fick lov att lita på Amanda, vilket visa sig vara väldigt klokt. Läs mer
    2018-03-22 Amanda M svarar Sara W
    Tusen tack Sara, hoppas ni ska trivas bra i huset! :)
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag anlitade Amanda för att sälja min lägenhet på Gustavsgatan i Karlskoga. Jag hade kännedom av Amanda sedan tidigare och visste att hon levde upp till den professionalitet jag önskade i en mäklare. Vid första bemötandet var hon öppen, glad och extremt lätt att ha att göra med. Hon var förstående och förklarande i första processen och ville gärna få en bild av bostaden, grannskapet och allt runt omkring. Vi satte ett pris och därefter skötte hon allt väldigt smidigt med fotografering, visning, budgivning, kontraktskrivande och tillträde. Under dessa steg har hon hört av sig kontinuerligt och lägligt för att jag ska känna mig lugn och ha översikt på försäljningen. Även fast jag bott på annan ort har jag kunnat slappna av och haft mitt fulla förtroende för att Amanda skött försäljningen organiserat och säkert. Kommer anlita Amanda igen om jag får möjligheten och rekommenderar henne starkt till övriga potentiella köpare och säljare. Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hon var lugn, pratade sakligt och förståligt.hetsade inte oss att ta snabba beslut. Fick stort förtroende för Amanda direkt. En jordnära person som var bra påläst om vad som gäller vid fastighetsförsäljning. Flexibel med att hitta visningstider för intressenterna. Amanda är en trevlig person som vi kan rekommendera till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2018-03-13 Amanda M svarar Bo S
    Tusen tack Bosse! Mycket fina ord från dig, roligt att höra. Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet.
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    1 Bra bemötande
    2 Ja
    3 Kommer absolut att rekommendera henne.
    4 Fick ett bra förtroende med henne från första stund. Läs mer
    2018-03-22 Amanda M svarar Ingela B
    Vilken fin rekommendation, det värmer att höra! Jag önskar er ett stort lycka till i nya huset.
  • Anders H
    Anders H skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket trevlig och proffsig. Bra på att återkoppla och förklara. Läs mer
    2018-03-12 Amanda M svarar Anders H
    Roligt att höra Anders, tack! Jag hoppas du ska trivas mycket bra du nya lägenheten.
  • Ode A
    Ode A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda har väl uppfyllt vår förväntan på hur en mäklare skall agera. Läs mer
    2018-03-06 Amanda M svarar Ode A
    Tack Anders, hoppas ni ska trivas med ert nya boende i storstaden :)
  • Nathalie P
    Nathalie P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevlig och organiserad. Bra känsla för vad man som kund vill ha. Läs mer
    2018-05-09 Ann S svarar Nathalie P
    Tack så jätte mycket för de fina orden. Så roligt att du är nöjd! //Ann
  • Narhan M
    Narhan M skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hej!
    Hun var jätte duktigt och allt var klart och gick snabba! Jätte nöjd! Läs mer
    2018-03-02 Ann S svarar Narhan M
    Kul att du är nöjd. Lycka till med studierna och ditt nya boende.//Ann
  • Mattias O
    Mattias O skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda på fastighetsbyrån i Karlskoga sköte försäljningen av min bostadsrätt på ett väldig trevligt och proffsigt sätt! Kan inte annat än att ge ett toppentbetyg 10/10👍 Läs mer
    2018-03-12 Amanda M svarar Mattias O
    Tusen tack Mattias för de fina orden! Det var ett nöje att arbeta tillsammans med dig också. Lycka till vidare nu.
  • Lundwall M
    Lundwall M skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Tyckte hon va duktig och proffsig! En väldigt glad och trevlig person som jag definitivt kommer anlita om ja ska sälja lägenhet. Kändes väldigt tryckt att hon förmedlade lägenheten till mig. Läs mer
    2018-03-06 Amanda M svarar Lundwall M
    Tack, vad roligt att höra. Det värmer gott.
  • Leif N
    Leif N skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Gjort affärer med henne tidigare.
    Hon är engagerad. Som kund känner man sig trygg o väl omhändertagen.
    Hon återkopplar alltid o svarar på frågor.
    Kan absolut tänka mig göra affärer med Ann i framtiden Läs mer
    2018-03-02 Ann S svarar Leif N
    Tack så jätte mycket för den fina rekommendationen. Hoppas att framtiden kommer snart ;-)
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    allt var Kanon köpet blev som vi ville att det skulle bli Läs mer
    2018-03-02 Ann S svarar Tobias N
    Tack så jätte mycket, kul att du är nöjd!
  • Ingrid  F
    Ingrid F skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Personal med mycket bra lokalkännedom vilket underlättar all kommunikation under hela processen. Läs mer
  • Inger G
    Inger G skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-11-24 Ann S svarar Inger G
    Kul att du är nöjd! TACK! //Ann
  • Kenny H
    Kenny H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bemötandet var proffesionellt och Ann var duktig på att förklara allt på ett sätt som man förstod, allt gick väldigt snabbt och smidigt och vi är väldigt nöjda med Ann som mäklare. Läs mer
    2017-11-16 Ann S svarar Kenny H
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Så glad att ni är nöjda med affären. //Ann
  • Anna-carin W
    Anna-carin W skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi uppfattar Ann som en kunnig och engagerad person som gav oss svar på allt vi funderade på. Hon förklarade hela försäljningsprocessen på ett enkelt och lättbegripligt sätt.
    Lätt att få tag på och höll oss hela tiden informerade. Läs mer
    2017-11-13 Ann S svarar Anna-carin W
    Kul att ni är nöjda! Tack för den fina rekommendationen. //Ann
  • Ghuzal A
    Ghuzal A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Expert på sitt jobb. Social och hjälpsam. Läs mer
    2018-03-06 Amanda M svarar Ghuzal A
    Vad roligt att höra, tack så mycket!
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra bemötande. Kunde varit mer påläst på objektet. Enkel och bra att ha att göra med. Läs mer
  • Johan V
    Johan V skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Framåt, lösningsorienterad, lyckas med balansakten att hjälpa både köpare och säljare. Läs mer
    2018-03-06 Amanda M svarar Johan V
    Tack för rekommendationen, hoppas ni ska trivas bra i nya huset, nu närmar sig flytten med stormsteg! :)
  • Nicklas K
    Nicklas K skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Han var superbra :)! Förtroligt och bra hjälp på alla vis. Ta hand om denna man. Läs mer
  • Catarina L
    Catarina L skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Kunnig, engagerad och otroligt trevlig och hjälpsam /Catarina och Kecke Läs mer
    2017-11-13 Ann S svarar Catarina L
    TACK så jättemycket för er rekommendation. Det var en snabb och mycket trevlig affär. :-) Lycka till med det nya projektet.//Ann
  • Vesa O
    Vesa O skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett mycket trevligt möte och hon har gjort allt som krävs av en mäklare i mitt tycke. Läs mer
    2017-11-07 Ann S svarar Vesa O
    Tack så jätte mycket för den fina rekommendationen. /Ann
  • Carina D
    Carina D skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har blivit bra bemött . En ung tjej med skinn på näsan som gör så gott hon kan. Jag tycker hon passar för sitt yrkesval. Läs mer
    2018-03-06 Amanda M svarar Carina D
    Tusen tack Carina. Hoppas du trivas bra i huset :)
  • John Harry H
    John Harry H skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag vill varmt rekommendera Ann Skoglund på Fastighetsbyrån. Hon är engagerad, informerar tydligt och återkommande, är noggrann och kunnig. Hon har ett trevligt bemötande och inger förtroende från första kontakten och hela vägen till avslut.
    Ann-Christin K Läs mer
    2017-09-27 Joel H svarar John Harry H
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Den värmer :-) //Ann
  • Catarina L
    Catarina L skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Seriösa och kunniga. Skönt att lägga all pappersexercis i händer som kan detta Läs mer
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket trevligt, professionellt och tjänstvilligt.

Ann har dessutom rätt känsla för kunderna och marknaden.
    Jag kan varmt rekommendera Ann! Läs mer
    2017-08-11 Ann S svarar Marianne T
    Tack för de fina rekommendationen. Känns redan lättare att börja efter semestern.
    Ha en fortsatt skön sommar!
  • jari j
    jari j skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett professionellt bemötade, kunnig och tydlig i information. Jag är mycket nöjd med hanteringen av försäljningen hittills, Hur mkt frågor mm. så ställer hon upp. Dag som natt. Stort tack Läs mer
    Joel H gillar detta
  • Arne J
    Arne J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett professionellt bemötade, kunnig och tydlig i information. Jag är mycket nöjd med hanteringen av försäljningen hittills, skall färdigställas imorgon !! Läs mer
    2017-07-10 Ann S svarar Arne J
    Tack för rekommendationen!
    Nu tar vi sista slutspurten imorgon! :-)
    Ha en skön sommar!
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Är på det stora hela mycket nöjd. Kanske jag skulle vilja ha
    lite mer dialog även på helgen även om jag respekterar deras tider. Men är man mäklare så är man
    Med vänlig hälsning Kerstin Jarnhamn genom Thomas Jarnhamn Läs mer
    2017-07-10 Ann S svarar Kerstin J
    Hej!
    Tack så mycket för din rekommendation.
    Ledsen att jag ej var tillgänglig under helgen men ibland måste man prioritera mellan jobb och familjen. Är tyvärr svårt att räcka till överallt ibland.
    Ha nu en skön sommar och hoppas ni hinner få lite lugn och ro efter allt flyttande.
  • Therese R
    Therese R skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevligt bemötande, tillmötesgående med mycket god service. Läs mer
  • Nisse L
    Nisse L skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket bra, bra information, lugn och sansad Läs mer
  • Liselotte E
    Liselotte E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag tycker att Ann Skoglund är mycket professionell och har varit utmärkt som mäklare. Sätter kunden i fokus Läs mer
    2017-07-03 Ann S svarar Liselotte E
    Tack Liselotte!
    Det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme och man blir så glad. Det ger mig extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
    Lycka till nu med det som ni har framför er och ha nu en skön sommar!
  • Barbro J
    Barbro J skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevlig tjej. bra bemötande och kunnig Läs mer
  • Ann H
    Ann H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevligt och engagerat. Företroendeingivande och kunnig. Allt fungerade jättesmidigt för mig som kund. Läs mer
    2017-07-03 Ann S svarar Ann H
    Tack Ann!
    Det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme. Det ger mig extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
  • Anneli I
    Anneli I skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket bra mäklare som tog sig tid att både informera om allt hur det går till och även lyssnade på våra önskemål. Läs mer
    2017-07-03 Ann S svarar Anneli I
    Hej!
    Tack för din fina rekommendation det värmer. Ha en fin sommar!
  • Sten I
    Sten I skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann har skött försäljningen på ett föredömligt sätt och vi kan varmt rekommendera henne. Vi uppfattar det så att hon har varit väldigt bra för både köpare och säljare.
    Tydliga och konkreta råd, som varit enkla att följa och som vi uppfattar det, vinnlägger hon sig om att följa de mäklarregler som finns, genom att tydliggöra för aktörerna vad som gäller vid kontraktsgenomgångar mm.
    Samarbetet med Sparbanken och dess möjligheter för affärens genomförande har i vårt fall varit avgörande och vi ser det som en fördel med korta kontaktvägar mellan bank och mäklare, vika Ann administrerat föredömligt.
    Till sist vill vi framhålla fördelen som Ann har som mäklare med en framtoning som är lite lagom offensiv, andra mäklare vi haft kontakt med är ofta lite för angelägna/aggressiva. Läs mer
    2017-07-03 Ann S svarar Sten I
    Tack för den fina rekommendationen så roligt att ni är nöjda och det har varit en trevlig "resa" även för mig. Ha en skön sommar!
  • Sven E
    Sven E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Toppenbra , skötte hela försäljningen perfekt med härlig återkoppling till mej som säljare av lgh Läs mer
    2017-07-12 Ann S svarar Sven E
    Tack så jätte mycket för rekommendationen. Kul att höra att du är nöjd!
  • Anders E
    Anders E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Väldigt bra bemötande, hon lever upp till alla förväntningar o lite där till, denna gång gick allt fort o bra precis som önskat Läs mer
    2017-07-03 Ann S svarar Anders E
    Tack så mycket för rekommendationen. Kul att du är nöjd.
  • Rolf Å
    Rolf Å skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Snabb med beaked och enkel att komma överens med
    Känns tryggt Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Kunniga,seriösa och vänligt bemötande! Läs mer

Kilgatan 1, 691 31 Karlskoga