Alla kategorier Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Karlskoga

Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 1, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Karlskoga och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.
Drottninggatan 18-20, 70210, ÖREBRO
Fastighetsbyrån Örebro
Mats H:
Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt...

Mäklare nära Fastighetsbyrån Karlskoga:

Bergsmansgatan 4, Karlskoga
Signild B:
Mycket väl bemötande och professionellt hanterande av försäljningen av vårt objekt. Helt i linje med våra förväntningar.

Läs vad 9 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga

• Mats E
    Mats E skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Kunniga,seriösa och vänligt bemötande!
  • Anette B
    Anette B skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Fastighetsbyrån skötte min försäljning till full belåtenhet. Jag är mycket nöjd med all hjälp jag fick.
  • Johan M
    Johan M skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi upplevde vår mäklare som jätte engagerad och kunnig, hon var lyhörd och hjälpte till med det vi undrade och fanns alltid till hands, kostnaden var i relation till det vi fick var bra.
  • Arne Lennart B
    Arne Lennart B skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Personligt och bra bemötande av mäklaren
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann på Fastighetsbyrån i Karlskoga är en oerhört gullig och engagerad mäklare, som lägger mycket av sin tid och själ på att det ska bli en bra affär.
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hade ett bra samarbete med mäklaren som tog hand om det mesta och hjälpte oss med sådant vi inte visste eller förstod då det var första gången vi sålde ett hus med mäklare.
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mäklaren var kunnig och utförde sitt uppdrag mycket bra!
  • Niklas Fredrik A
    Niklas Fredrik A skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vår mäklare på Fastighetsbyrån har verkligen gjort ett enastående jobb med att knyta ihop både försäljning och köp.
    Hittat bra lösningar till problem som uppkommit. Trots jul/nyår har han fixat och ordnat. Verkligen bra jobbat!
  • Louise G
    Louise G skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Fastighetsbyrån är himla bra, de är jättekunniga och så trevliga och man känner sig verkligen omhändertagen. Jag kunde få tag på min mäklare jättesmidigt och blev väldigt bra bemött! Rekommenderas varmt!

Kilgatan 1, 691 31 Karlskoga