Alla kategorier Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskoga

Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 1, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!
Mån-Ons: 09:00-17:00
Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 35 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga

• Inger G
    Inger G skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra och professionellt bemötande.
  • Kenny H
    Kenny H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bemötandet var proffesionellt och Ann var duktig på att förklara allt på ett sätt som man förstod, allt gick väldigt snabbt och smidigt och vi är väldigt nöjda med Ann som mäklare.
    2017-11-16 Ann S svarar Kenny H
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Så glad att ni är nöjda med affären. //Ann
  • Anna-carin W
    Anna-carin W skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi uppfattar Ann som en kunnig och engagerad person som gav oss svar på allt vi funderade på. Hon förklarade hela försäljningsprocessen på ett enkelt och lättbegripligt sätt.
    Lätt att få tag på och höll oss hela tiden informerade.
    2017-11-13 Ann S svarar Anna-carin W
    Kul att ni är nöjda! Tack för den fina rekommendationen. //Ann
  • Ghuzal A
    Ghuzal A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Expert på sitt jobb. Social och hjälpsam.
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Anders Hallström en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra bemötande. Kunde varit mer påläst på objektet. Enkel och bra att ha att göra med.
  • Johan V
    Johan V skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Framåt, lösningsorienterad, lyckas med balansakten att hjälpa både köpare och säljare.
  • Nicklas K
    Nicklas K skrev om Anders Hallström en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Han var superbra :)! Förtroligt och bra hjälp på alla vis. Ta hand om denna man.
  • Catarina L
    Catarina L skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Kunnig, engagerad och otroligt trevlig och hjälpsam /Catarina och Kecke
    2017-11-13 Ann S svarar Catarina L
    TACK så jättemycket för er rekommendation. Det var en snabb och mycket trevlig affär. :-) Lycka till med det nya projektet.//Ann
  • Vesa O
    Vesa O skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett mycket trevligt möte och hon har gjort allt som krävs av en mäklare i mitt tycke.
    2017-11-07 Ann S svarar Vesa O
    Tack så jätte mycket för den fina rekommendationen. /Ann
  • Carina D
    Carina D skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har blivit bra bemött . En ung tjej med skinn på näsan som gör så gott hon kan. Jag tycker hon passar för sitt yrkesval.
  • John Harry H
    John Harry H skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag vill varmt rekommendera Ann Skoglund på Fastighetsbyrån. Hon är engagerad, informerar tydligt och återkommande, är noggrann och kunnig. Hon har ett trevligt bemötande och inger förtroende från första kontakten och hela vägen till avslut.
    Ann-Christin K
    2017-09-27 Joel H svarar John Harry H
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Den värmer :-) //Ann
  • Catarina L
    Catarina L skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Seriösa och kunniga. Skönt att lägga all pappersexercis i händer som kan detta
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket trevligt, professionellt och tjänstvilligt.

Ann har dessutom rätt känsla för kunderna och marknaden.
    Jag kan varmt rekommendera Ann!
    2017-08-11 Ann S svarar Marianne T
    Tack för de fina rekommendationen. Känns redan lättare att börja efter semestern.
    Ha en fortsatt skön sommar!
  • jari j
    jari j skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett professionellt bemötade, kunnig och tydlig i information. Jag är mycket nöjd med hanteringen av försäljningen hittills, Hur mkt frågor mm. så ställer hon upp. Dag som natt. Stort tack
    Joel H gillar detta
  • Arne J
    Arne J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett professionellt bemötade, kunnig och tydlig i information. Jag är mycket nöjd med hanteringen av försäljningen hittills, skall färdigställas imorgon !!
    2017-07-10 Ann S svarar Arne J
    Tack för rekommendationen!
    Nu tar vi sista slutspurten imorgon! :-)
    Ha en skön sommar!
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Är på det stora hela mycket nöjd. Kanske jag skulle vilja ha
    lite mer dialog även på helgen även om jag respekterar deras tider. Men är man mäklare så är man
    Med vänlig hälsning Kerstin Jarnhamn genom Thomas Jarnhamn
    2017-07-10 Ann S svarar Kerstin J
    Hej!
    Tack så mycket för din rekommendation.
    Ledsen att jag ej var tillgänglig under helgen men ibland måste man prioritera mellan jobb och familjen. Är tyvärr svårt att räcka till överallt ibland.
    Ha nu en skön sommar och hoppas ni hinner få lite lugn och ro efter allt flyttande.
  • Therese R
    Therese R skrev om Anders Hallström en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevligt bemötande, tillmötesgående med mycket god service.
  • Nisse L
    Nisse L skrev om Anders Hallström en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket bra, bra information, lugn och sansad
  • Liselotte E
    Liselotte E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag tycker att Ann Skoglund är mycket professionell och har varit utmärkt som mäklare. Sätter kunden i fokus
    2017-07-03 Ann S svarar Liselotte E
    Tack Liselotte!
    Det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme och man blir så glad. Det ger mig extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
    Lycka till nu med det som ni har framför er och ha nu en skön sommar!
  • Barbro J
    Barbro J skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevlig tjej. bra bemötande och kunnig
  • Ann H
    Ann H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevligt och engagerat. Företroendeingivande och kunnig. Allt fungerade jättesmidigt för mig som kund.
    2017-07-03 Ann S svarar Ann H
    Tack Ann!
    Det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme. Det ger mig extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
  • Anneli I
    Anneli I skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket bra mäklare som tog sig tid att både informera om allt hur det går till och även lyssnade på våra önskemål.
    2017-07-03 Ann S svarar Anneli I
    Hej!
    Tack för din fina rekommendation det värmer. Ha en fin sommar!
  • Sten I
    Sten I skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann har skött försäljningen på ett föredömligt sätt och vi kan varmt rekommendera henne. Vi uppfattar det så att hon har varit väldigt bra för både köpare och säljare.
    Tydliga och konkreta råd, som varit enkla att följa och som vi uppfattar det, vinnlägger hon sig om att följa de mäklarregler som finns, genom att tydliggöra för aktörerna vad som gäller vid kontraktsgenomgångar mm.
    Samarbetet med Sparbanken och dess möjligheter för affärens genomförande har i vårt fall varit avgörande och vi ser det som en fördel med korta kontaktvägar mellan bank och mäklare, vika Ann administrerat föredömligt.
    Till sist vill vi framhålla fördelen som Ann har som mäklare med en framtoning som är lite lagom offensiv, andra mäklare vi haft kontakt med är ofta lite för angelägna/aggressiva.
    2017-07-03 Ann S svarar Sten I
    Tack för den fina rekommendationen så roligt att ni är nöjda och det har varit en trevlig "resa" även för mig. Ha en skön sommar!
  • Sven E
    Sven E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Toppenbra , skötte hela försäljningen perfekt med härlig återkoppling till mej som säljare av lgh
    2017-07-12 Ann S svarar Sven E
    Tack så jätte mycket för rekommendationen. Kul att höra att du är nöjd!
  • Anders E
    Anders E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Väldigt bra bemötande, hon lever upp till alla förväntningar o lite där till, denna gång gick allt fort o bra precis som önskat
    2017-07-03 Ann S svarar Anders E
    Tack så mycket för rekommendationen. Kul att du är nöjd.
  • Rolf Å
    Rolf Å skrev om Anders Hallström en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Snabb med beaked och enkel att komma överens med
    Känns tryggt
  • Mats E
    Mats E skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Kunniga,seriösa och vänligt bemötande!
  • Anette B
    Anette B skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Fastighetsbyrån skötte min försäljning till full belåtenhet. Jag är mycket nöjd med all hjälp jag fick.
  • Johan M
    Johan M skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi upplevde vår mäklare som jätte engagerad och kunnig, hon var lyhörd och hjälpte till med det vi undrade och fanns alltid till hands, kostnaden var i relation till det vi fick var bra.
  • Arne Lennart B
    Arne Lennart B skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Personligt och bra bemötande av mäklaren
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann på Fastighetsbyrån i Karlskoga är en oerhört gullig och engagerad mäklare, som lägger mycket av sin tid och själ på att det ska bli en bra affär.
    2017-07-03 Ann S svarar Andreas B
    Tack Andreas! Superkul att du är nöjd.
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hade ett bra samarbete med mäklaren som tog hand om det mesta och hjälpte oss med sådant vi inte visste eller förstod då det var första gången vi sålde ett hus med mäklare.
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mäklaren var kunnig och utförde sitt uppdrag mycket bra!
  • Niklas Fredrik A
    Niklas Fredrik A skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vår mäklare på Fastighetsbyrån har verkligen gjort ett enastående jobb med att knyta ihop både försäljning och köp.
    Hittat bra lösningar till problem som uppkommit. Trots jul/nyår har han fixat och ordnat. Verkligen bra jobbat!
  • Louise G
    Louise G skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Fastighetsbyrån är himla bra, de är jättekunniga och så trevliga och man känner sig verkligen omhändertagen. Jag kunde få tag på min mäklare jättesmidigt och blev väldigt bra bemött! Rekommenderas varmt!

Kilgatan 1, 691 31 Karlskoga