Alla kategorier Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskoga

Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!
Mån-Ons: 09:00-17:00
Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 117 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga

• 2019-01-14

Nina Maria P skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra bemötande, professionellt. Lätt att få tag på och höll kunden välinformerad. Läs mer
  • 2019-01-07

Thomas B skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en villa.
    Blev mycket väl bemött.
    Förväntade mej att bostaden skulle bli såld mäklaren fixade det galant.
    Tycker det gick bra och smidigt. Läs mer
  • 2018-12-22

Karin P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevlig och glad samt lungt och saklig. God jul och gott nytt år! Läs mer
  • 2018-12-20

Mattias L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag köpte en bostad med Amanda som mäklare. Hela hennes sätt att bemöta och hjälpa till med frågor man hade gällande bostaden gjorde hon galant. Även om man hade de mest simpla frågor så stod hon ut och besvarade dom så att man fick svar.

Jag hade inga speciella förväntningar på hur mäklaren skulle vara, men hon är ett bra exempel på hur en mäklare ska vara.

Överlag så tycker jag att hela affären gick bra och hon bistod med allt man behövde veta. Läs mer
    2019-01-04 Amanda M svarar Mattias L
    Tack Mattias! Vad glad jag blir att du är nöjd och att jag har kunnat hjälpa till. Hoppas du ska trivas bra i lägenheten! /Amanda
  • 2018-12-19

Joakim S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt fritidshuset Valåsen 227 och jag är väldigt nöjd med Ann. Allt har fungerat perfekt. Den enda anmärkningen är att utgångspriset inte stämde alls med slutpriset. Läs mer
  • 2018-12-17

Papha K skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt en villa. Hon var tillmötesgående å hjälpsam,så helt ok👍 Läs mer
  • 2018-12-12

Leif R skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt mitt hus.
    Mycket bra bemött.

Mäklaren har mött mina förväntningar.

Jag är nöjd. Läs mer
    2018-12-17 Ann S svarar Leif R
    Tack Leif!
    Det gick ju riktigt bra och smidigt det hela. Nu är det bara det där sista som skall göras....flytta ut allt: ;-) Sedan så möts vi vid tillträdet för de sista påskrifterna. Ha nu en skön Jul och ett Gott Nytt År!
    Syns nästa år!
  • 2018-12-10

Ulrika J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi köpte en etta på Frödingsvägen.
    Ann ställde upp och visade lgh en annan dag och tid än när det var visning,vi hade inte tid att komma på den vanliga visningen.Men hon ställde upp direkt att visade oss lgh en kväll.
    Mycket trevlig kontak.Snabb information.
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt tillväga.
    Ann var väldigt duktig på att informera både oss som köpare och säljaren om skyldigheter och rättigheter på ett sätt som vi förstod.
    Fantastisk mäklare,förtroende ingivande. Läs mer
    2018-12-17 Ann S svarar Ulrika J
    Tack för de fina orden och så kul att ni är nöjda. Hoppas att allt har gått bra med flytten och att det ordnade sig med det vi pratade lite om efter tillträdet.
    Ha nu en skön Jul och ett Gott Nytt ÅR!
  • 2018-12-08

Jenny E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag köpte en villa privat och är mycket nöjd i kontakten med Ann! Hon har känts uppriktig, serviceinriktad, tydlig, varit smidig att ha med att göra och har uppfattats ”neutral” -inte bara som en säljare åt uppdragsgivarna utan som en mellanhand som värnat om att allt ska bli så bra som möjligt för båda parter. Mycket snyggt skött upplever jag! Läs mer
    2018-12-17 Ann S svarar Jenny E
    TACK Jenny!
    Kul att du är nöjd och du är inte så svår att jobba med heller utan jag tycker att det har flutit på bra med "gruppen" och att vi har hjälps åt bra. Hoppas nu att du får en fin Jul och ett härligt 2019.
  • 2018-12-05

Gun Yvonne J skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket nöjd med Amanda som sålde mitt hus snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-12-06 Amanda M svarar Gun Yvonne J
    Vad roligt att du är nöjd Yvonne! Det har vart roligt att arbeta tillsammans med dig! Lycka till med letande efter ny bostad. God Jul, önskar jag dig.
    /Amanda
  • 2018-12-04

Jessika A skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en lägenhet, 2 rum och kök.
    Amanda har varit fantastisk, hon har funnits där hela tiden när vi stött på problem, eller när jag haft frågor.

Jag kommer helt klart rekommendera Amanda till vänner och familj vid försäljning eller köp av bostad! Läs mer
    2018-12-04 Amanda M svarar Jessika A
    Vad glad jag blir! Tack för den fina rekommendationen Jessica. Jag hoppas du ska trivas bra i lägenheten! :)
  • 2018-12-04

Annika W skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag är jättenöjd, och anlitar gärnas Amanda vid kommande försäljningar :) Läs mer
    2018-12-04 Amanda M svarar Annika W
    Kul att du är nöjd och hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad.
    Tack för att du tog dig tid att skriva detta, det värmer! :)
    Med Vänliga Hälsningar Amanda
  • 2018-12-03

Marcus B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har bara gott och säga om Fastighetsbyrån Karlskoga. Mäklaren var lika taggad som jag att få lägenheten såld och jag upplever att vårt samarbete inte kunde blivit bättre. Bra kommunikation och återkoppling gjorde att affären gick jättesmidigt. Läs mer
    2018-12-10 Ann S svarar Marcus B
    Tack Marcus!
    Så kul att höra att du är nöjd! Ha nu en skön Jul och ett Gott Nytt År! Så kanske vi ses nästa år om du vill ha lite hjälp med deklarationen. Bara att du hör av dig! :-)
  • Sjöwildas AnneLie B

2018-12-03

Sjöwildas AnneLie B skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Haidar hjälpte oss att sälja våran villa. Han var super rekommenderas varmt. AnneLie & Tobias Läs mer
  • 2018-11-23

Ingrid U skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en fastighet

Ann Skoglund är Informativ, saklig, flexibel, trevlig, positiv som person
    Förmedlar ett proffsigt sätt gentemot säljare och köpare
    En mäklare som jag utan tvekan kan tänka mig anlita igen Läs mer
    2018-12-10 Ann S svarar Ingrid U
    Tack Ingrid, har varit en trivsam resa hela vägen och det har vi gjort tillsammans.
    Ha nu en skön Jul och Ett Gott Nytt År!
  • 2018-11-22

Lennart U skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann hjälpte oss med försäljning av vår villa.
    Hon ger ett proffsigt bemötande och ett mycket trevligt sätt.
    Våra förväntningar infriades och fastigheten blev såld snabbt och smidigt.

Vi kan rekommendera Ann å det varmaste Läs mer
    2018-12-10 Ann S svarar Lennart U
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Det har löpt på bra och så roligt att ni är nöjda. Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • 2018-11-21

Michael T skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Han var perfekt som mäklare. Inga konstigheter alls, fanns alltid där för mig som hjälp. Läs mer
  • 2018-11-21

William A skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en villa, mäklaren visade direkt intresse och var väldigt tillmötesgående under hela processen. Läs mer
  • 2018-11-20

Ann-Sofie B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi sökte en pålitlig mäklare för att sälja en bostadsrätt och Amanda hade fått bra rekommendationer sedan tidigare. Tiden att sälja bostad var inte den bästa, även med den bästa av mäklare. Men Amanda arbetade professionellt och ambitiöst från början till slut av säljprocessen. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2018-11-21 Amanda M svarar Ann-Sofie B
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas vi ses längre fram när ni kommer tillbaka till Karlskoga. Men fram tills dess, stort lycka till i Örebro och till den blivande familjen! :)
  • Kjell H

2018-11-20

Kjell H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    KÖPTE EN BOSTADSRÄTT I KARLSKOGA  BEMÖTANDET VAR MYCKET BRA Läs mer
    2018-11-22 Ann S svarar Kjell H
    Kul att du är nöjd och hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad.
    Tack för att du tog dig tid att skriva detta, det värmer! :-)

Martin T skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann är kunnig, tydlig och lätt att få kontakt med. Läs mer
    2018-11-20 Ann S svarar Martin T
    Tack Martin för din recension - uppskattas!
    Ha det så bra!

Fredrik N skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Haidar är en mäklare som gör det extra.Väldigt Professionell, Jag är grymt nöjd med mitt val av mäklare.När jag säljer nästa gång väljer jag Haidar :D Läs mer

Martin H skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Anlitade Emelie för att sälja våran lägenhet. Gick snabbt och smidigt och gjorde det enkelt att förstå hela processen.
    Alltid enkel att få kontakt med och ett trevligt bemötande. Sen att vi fick mer för våran lägenhet än vad vi ”räknat” med är ju såklart ett plus :)
    Kommer vända mig till Emelie nästa gång det är dags och kan varmt rekommendera till andra som är på gång att sälja. Läs mer
    2018-11-20 Emelie B svarar Martin H
    Tusen tack Martin! Det har vart ett nöje att arbeta tillsammans med er, roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni ska trivas i huset :)
  • 2018-11-18

Lisa K skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt Vår villa. Ann kom hem till oss och beskrev försäljningsprocessen på ett pedagogiskt sätt. Hennes erfarenhet samt lugna och inlyssnande sätt gjorde att vi genast fick förtroende för henne.
    Våra förväntningar att försäljningen skulle gå smidigt Infriades till fullo - vi har fått stor hjälp.
    Vi kan varmt rekommendera Ann som mäklare. Läs mer
    2018-11-19 Ann S svarar Lisa K
    TACK så jättemycket för er rekommendation.
    Vad roligt att ni upplevde det så:) ja och ni var lättsamma och smidiga att jobba med också. Har varit en trevlig resa så här långt och vi ser till att avsluta det sista också bra.
    Hoppas nu att ni får njuta av ert "nya" boende och så syns vi straxt på tillträdet.
    Kram Ann
  • 2018-11-12

Elsiv A skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda vår mäklare skötte allt på ett bra o proffsigt sätt till en snabb försäljning. Läs mer
  • 2018-11-10

Gunn S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en lägenhet. Och hjälp med pappersarbete av försäljning av hus. Läs mer
    2018-11-19 Ann S svarar Gunn S
    Tack Gunn för att jag fick hjälpa er. Hoppas nu att allt börjar bli klart och att ni alla får en lugn och fin jul.
    Mvh Ann
  • 2018-11-01

Fredrik H skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag kontaktade fastighetsbyrån och blev bemött utav Haidar. Läs mer
  • 2018-10-31

Sara A skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hej! Jag sålde nyss min lägenhet och fick så kontakt med Haidar. Jag ville att försäljningen skulle gå så snabbt och smidigt som möjligt vilket den gjorde. Jag fick all den hjälp jag behövde och jag fick verkligen förtroende för Haidar.

Haidar är en fantastisk mäklare som lyssnar på sina kunder.
    All lycka till han i framtiden!
    MVH Super nöjd kund Sara Ahlström Läs mer
  • 2018-10-29

Kabonawa B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hej jag tycker att Ann Sk är kompetent, o kan sitt jobb som mäklare, bemöt som kinder på bra sett. Vi är nöjda med vara bemöntande när vi köper heller säljer produkter med fastighetsbyrås hjälp. Tack Läs mer
    2018-11-19 Ann S svarar Kabonawa B
    Tack för de orden. Så roligt att ni är nöjda. Hoppas att våra vägar möts snart igen ;-)
    Lycka till med allt!
  • 2018-10-17

Timmie F skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Rakt igenom professionell. Saklig, kunnig och gör det lätt att förstå.

Ett föredöme för sin yrkesgrupp. Läs mer
    2018-11-19 Ann S svarar Timmie F
    TACK Timmie! Kul att ni är nöjda med mitt arbete. Vi gjorde denna "resa" tillsammans och jag tycker att vi samarbetade bra allihopa och hade ett trevligt bemötande mot varandra från början till slut. Så ni är en stor del av att allt också har gått bra och smidigt. :-)
    Önskar dig och familjen lycka till med ert nya boende.
    Med vänlig hälsningar Ann
  • 2018-10-14

Sally Margareta I skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt bostadsrätt i Karlskoga 2 rok i centrum i sep 2018.
    Har blivit bra bemött av mäklaren som även varit mån om att höra av sig ang olika frågor jag haft längs vägen.

Med vänlig hälsning

Sally Ingeström Läs mer
  • Ebba L

2018-10-09

Ebba L skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag och min man är mycket nöjda med Amanda som våran mäklare, både vid husköp och försäljning av lägenhet. Hon har ett professionellt bemötande, som gjorde att man kände sig trygg. Mycket trevlig och duktig i sin sak! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-25 Amanda M svarar Ebba L
    Tusen tack Ebba! Det har vart ett nöje att arbeta tillsammans med er, roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni ska trivas i huset :)
  • 2018-09-29

Daniel F skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en bostad och allt gick smidigt Läs mer
  • 2018-09-29

Eva B skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    bra mäklare.korrekt och tydlig. Har haft bra kontakt under bostadsförsäljningen.Arvodet skulle vara förhandlingsbart . Läs mer
  • 2018-09-26

Sara A skrev om Fastighetsbyrån Karlskoga
    Super bra service och bemötande! Läs mer
  • 2018-09-26

Monica F skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann är kunnig, erfaren, lugn och trygg i sin profession. Bra dialog. Läs mer
  • 2018-09-24

Karin S skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålde lägenhet med hjälp av Haidar, otroligt tacksam och nöjd för att han skötte och fixade precis allt! Mycket proffsig och duktig på återkoppling. Ett självklart val vid nästa försäljning! :) Läs mer
  • 2018-09-23

Magnus O skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt villa. Proffsigt, personligt och korrekt, mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-20 Ann S svarar Magnus O
    Varmt tack för den fina rekommendationen och för att jag har fått hjälpa till med försäljningen!

Ing-Britt Virginia T skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålde en villa, blev väldigt bra bemött, alla förväntningar uppfyllda på bästa sätt. Läs mer
    2018-09-23 Amanda M svarar Ing-Britt Virginia T
    Tack snälla Ing-Britt, hoppas du trivs och mår bra i din lägenhet!

Lars J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har köpt en villa. Ann har varit otroligt tillmötesgående och proffsig i sitt arbete.Hon har verkligen levt upp till mäklarrollen för oss som köpare. Läs mer

Kent H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en villa.
    Mäklaren har skött sig på ett utmärkt sätt.
    Trevlig och hållit vad hon lovat. Har verkligen satt kunden i centrum. Ville att både säljare och köpare skulle vara nöjda.

Förväntningarna som vi hade har uppfyllts med råge.

Kan verkligen rekommendera Ann på det varmaste. Läs mer
    2018-11-20 Ann S svarar Kent H
    Hej Kent!
    Tack för de fina orden, de värmer och gör mig glad. Har som sagt varit en trevlig affär och det känns som att vårt samarbete har funkat bra i hela gruppen.
    Ha det så bra nu i ert nya boende och så syns vi väl på stan ;-)
  • Thomas F

2018-09-21

Thomas F skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann hjälpte oss att sälja vår villa. Vi är mycket nöjda med hennes kompetenta och personliga bemötande samt med hur hon ledde försäljningsprocessen. Läs mer

Angelica D skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har köpt en bostad där ann var mäklare. Hon skötte allt från början till slut med proffesionalism o serviceanda. Läs mer
    2018-11-20 Ann S svarar Angelica D
    Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen. Det har varit ett otroligt fint samarbete och jag är väldigt glad att ni uppskattat mitt arbete! Njut nu av ert fina hus och de större ytorna :-)

Ha det gott!

Tom J skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en lägenhet på 40 kvm. Trevligt bemötande och engagerad mäklare som tog sig tid med mig som kund. Smidigt köp. Läs mer

Sofie F skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra bemötande. Kunnig personal.
    Mycket bra service! Läs mer
    2018-10-11 Amanda M svarar Sofie F
    Tack Sofie för den fina Rekommendationen! Hoppas du ska trivas bra i Örebro! :)

Lina P skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt bostadsrätt. Tydlig information, snabb respons, allt med ett leende. Professionellt intryck! Läs mer
  • 2018-09-13

Hans L skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett professionellt bemötande och ett energiskt arbete med försäljningen Läs mer
  • 2018-09-13

Michaela K skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag och min sambo har köpt vårt första gemensamma hus genom fastighetsbyrån Karlskoga.
    Vi har blivit väldigt väl bemötta av mäklaren, bra vid kontraktsskrivandet där allt som har med det att göra förklarades på ett bra och proffsigt sätt. Läs mer
    2018-11-20 Ann S svarar Michaela K
    Tack så jätte mycket för din fina rekommendation! Det har varit väldigt kul att få hjälpa dig och Joel med ert första gemensamma boende. Vi gjorde det bra tillsammans!

Lycka till nu och be pappa om RÄTT hjälp! ;-)

• 2018-09-12

Kjell M skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra och trevlig och formell mäklare och serviceinriktat Läs mer
    2018-11-20 Ann S svarar Kjell M
    Tack Kjell för din recension- uppskattas mycket!
    Ha det så bra!
  • 2018-09-11

Vahid M skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevlig och professionell och bra kunskap om marknaden. Läs mer
    2018-09-14 Amanda M svarar Vahid M
    Tack Vadde! Roligt att höra, hoppas vi ses snart igen!

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga