Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Om du ska göra en bostadsaffär i Karlskoga eller Degerfors ska du vända dig till oss på Fastighetsbyrån. Vi här på kontoret har lång erfarenhet och vi alla är uppvuxna häromkring. Därför har vi en känsla för området och marknaden som är otroligt stark.

Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarkedja och du hittar vårt Karlskogakontor på Kilgatan 1. Vad du än har för frågor eller funderingar lovar vi att finnas vid din sida under hela affärens gång. Vi har stort engagemang för mäklarbranschen. Varmt välkommen att kontakta oss!
Mån-Ons: 09:00-17:00
Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 303 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskoga

• 2020-07-07

Rasmus K skrev om Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en lägenhet på 2rok och har blivit positivt bemött av mäklaren som har visat intresse under hela processen och get snabba svar när man haft frågor.
    Är överlag nöjd med hur processen har gått till. Läs mer
    2020-07-07 Moa H svarar Rasmus K
    Tack så jättemycket Rasmus för dom fina orden! Det glädjer mig att du är nöjd och jag tror du kommer trivas jättebra i ditt nya fina boende! Stort lycka till!
  • 2020-07-02

Alexander S skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en etta i Karlskoga, Alexander visade även andra lägenheter för mig och var oerhört hjälpsam och aktiv under hela mitt bostadsletande. Läs mer
    2020-07-03 Alexander P svarar Alexander S
    Vilken härlig start på dagen, tack för din reco! Skönt att det löste sig så bra för både dig och säljaren, ni var supersmidiga att jobba med.
  • 2020-06-20

Elisabeth W skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köp: en bostadsrätt.
    Vi fick ett trevligt bemötande av Ann Skoglund, som är en engagerad, professionell och sympatisk fastighetsmäklare. Läs mer
    2020-07-08 Ann S svarar Elisabeth W
    TACK Elisabeth! Har varit en trivsam resa tillsammans med er också. Hoppas att ni får en skön sommar!
    Somriga hälsningar från mig!
  • 2020-06-19

Hans Eric W skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt Dalvägen 1. Ann var utmärkt!!!!
    Bemötande, information etc..... +++++
    Perfekt mäklare!! Läs mer
    2020-07-08 Ann S svarar Hans Eric W
    TACK Hans-Eric för de värmande orden. Ha nu en riktigt bra sommar och hoppas att ni kommer att trivas med ert nya boende.
  • Elin S

2020-06-19

Elin S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Snabb och smidig försäljning där mäklaren varit mycket proffsig, lättillgänglig och trevlig! Kommer definitivt anlita Ann Skoglund för eventuell framtida försäljning igen. Läs mer
    2020-07-08 Ann S svarar Elin S
    Så kul att få en sån fin rekommendation, tack Elin! Kan bara säga att vi har arbetat bra ihop och jag kunde ej ha gjort det utan er och er fina lägenhet. Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya boende och jag finns här om ni vill ha hjälp i framtiden också ;-)
    Vi syns dock för lite tillträde och deklaration framöver.
    Ha en skön sommar!
    Elin S gillar detta
  • 2020-06-17

Joakim J skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Alexander hjälpte till att sälja min bostadsrätt. Allt gick väldigt snabbt och resultatet blev långt över förväntan. Affären kunde inte ha slutat bättre än vad den gjorde.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-17 Alexander P svarar Joakim J
    Stort tack för din reco Joakim! Snabbt, smidigt och rätt betalt - kan ju inte bli bättre :)
  • 2020-06-15

Rickard K skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålde en lägenhet. Fick ett stort förtroende och Ann gav trygghet genom hela säljprocessen. Ann är professionell och kunnig i sitt bemötande. Läs mer
    2020-06-30 Ann S svarar Rickard K
    Tack Rickard för den fina rekommendationen. Så kul att du är nöjd! Lycka till nu med ert nya boende och så hörs vi av när det börjar dra ihop sig för deklaration. Ha en skön sommar!
  • 2020-06-15

Andreas S skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Alexander uppträdde otroligt proffsigt får första kontakt då han bara kom och värderade min bostad, redan då kände jag att jag hittat rätt mäklare då han inspelade en sådan trygghet och kunskap till mig som säljare. Alexander höll mig alltid uppdaterad om vad som skulle göras så jag var med på banan. Alexander har det där lilla extra som en mäklare ska ha, då det blev bråttom med en försäljning av min bostad la Alexander i en extraväxel och gjorde verkligen allt för att få den såld så snabbt och så bra som möjligt vilket han löste galant.

det sista som beskriver Alexanders proffsighet är att han utan tvivel åker in till Örebro på sin lunch för att skriva kontraktet med mig och köpare, bara det visar en enorm vilja och hängivenhet!

tack Alexander för en otroligt bra upplevelse!!! 10/10 Läs mer
    2020-06-16 Alexander P svarar Andreas S
    Otroligt stort tack för de orden Andreas! Glädjer mig enormt att jag kunde leva upp till dina förväntningar. Lycka till med nya boendet, jag ser fram emot att få komma och se hur du har det i nya boendet i Örebro här efter sommaren :)
  • 2020-06-12

VIKTORIA N skrev om Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Professionellt bemötande. Funnits tillgänglig och svarat på alla våra frågor längs vägen. Rekommenderas varmt :) Läs mer
    2020-06-15 Moa H svarar VIKTORIA N
    Tack så mycket Viktoria för de fina orden! Det viktigaste för mig är att ni är nöjda! Jag önskar er stort lycka till i ert nya boende och jag tror ni kommer trivas väldigt bra där! Trevlig midsommar på er :-)
  • 2020-06-11

Emilia B skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Amanda hjälpte mig att sälja min bostadsrätt, i en tid då vi båda var beredda på att det skulle kunna ta tid. Men Amanda gjorde ett jättebra jobb och överträffade mina förväntningar! Jag är supernöjd på alla sätt och vis. Hon återkopplade efter alla steg och dessutom är hon en sån himla fin och härlig person! Jag är SÅ nöjd att jag valde henne! Läs mer
  • 2020-06-08

Caroline S skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpet gick väldigt smidigt och smärtfritt. Alexander hanterade allt väldigt proffesionellt och jag kände mig trygg och påläst under hela köpet. Läs mer
    2020-06-08 Alexander P svarar Caroline S
    Vad skönt att höra att ni är nöjda. Ny stad och nytt boende, spännande! Hoppas ni trivs bra i Karlskoga nu :)
  • 2020-06-05

Mehmood K skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Han är en mycket trevlig person och ger perofisional service och han förklarade varje hus. Jag är en mycket rekommenderad Läs mer
    2020-06-08 Alexander P svarar Mehmood K
    Vad glad jag blir, tack! Lycka till med nya huset så ses vi mer här i sommar.
  • 2020-06-05

Maria F skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket kompetent, proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-08 Alexander P svarar Maria F
    Tack för de otroligt fina orden Maria. Lycka till med nya boendet så ses vi här framöver.
  • 2020-06-01

Jonny Ture Gustav B skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Emelie har på vårt uppdrag sålt vår villa på ett alldeles perfekt sätt Hon kan rekommenderas på det bästa sätt. Läs mer
  • 2020-06-01

Helmi Maria B skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt vår villa genom Emelie. Vilket hon på bästa sätt genomförde. Läs mer
  • 2020-05-30

Lennart S skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket kunnig och seriös, och dessutom trevlig också. Läs mer
    2020-06-02 Alexander P svarar Lennart S
    Varmt tack för din fina reco Lennart. Ni var också väldigt trevliga att jobba ihop med. Lycka till med allt nu och ha en trevlig sommar!
  • 2020-05-29

Klaus F skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra bemötande, hade full kontroll på allt från ankomst till avslutande avtalsskrivning. Kontrollerade att både köpare säljare var införstådda med vad de skulle skriva på för dokument. Läs mer
    2020-06-22 Ann S svarar Klaus F
    Tack Klaus!
    Så roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Ha nu en riktigt skön sommar!
  • 2020-05-25

Helena P skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har köpt ett hus genom Emelie.
    Bra och tydlig information för en sån som jag som inte är insatt i allt som har med husköp att göra.
    Mycket trevlig tjej. Läs mer
  • 2020-05-24

Brita I skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt villa.
    Professionellt och sakligt bemötande av mäklaren som väl levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-06-22 Ann S svarar Brita I
    Tack för de fina orden. Så kul att få hjälpa er ytterligare en gång. Hoppas nu att det blir bra med ert nya boende och att sommaren blir underbar.
    Ha det så bra!
  • 2020-05-21

Daniel J skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Såld min lägenhet, mäklaren har skött allt exemplariskt! Högt över förväntan! Läs mer
    2020-05-21 Alexander P svarar Daniel J
    Tack för din reco Daniel! Snabb och smidig affär med ett bra slutpris, det är alltid roligt :)
  • 2020-05-19

Annelie J skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt ett parhus i Karlberg. Tillmötesgående och noggrann, vill att allt ska gå rätt till. Saknar erfarenhet när det gäller tekniska frågor men det tar ju tid innan man har stött på alla möjliga frågor som köpare har 😉 Vi känner som helhet att vi är väldigt nöjda med Amanda. Läs mer
  • 2020-05-14

Matilda O skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Försäljning av en bostadsrätt. Vi är jättenöjda med allt! Läs mer
    2020-05-15 Alexander P svarar Matilda O
    Nöjda kunder är bästa kvittot! Tack Matilda, och lycka till i erat nya fina boende.
  • 2020-05-13

Erland C skrev om Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte huset Högberg och kunde inte varit mer nöjd med mäklaren! Snabba svar och rak och ärlig 😃 Läs mer
    2020-05-13 Moa H svarar Erland C
    Tack Erland för din fina rekomendation! Det glädjer mig att du är nöjd, det är det viktigaste för mig som mäklare. Önskar er stort lycka till med bostaden!
  • 2020-05-12

Runa H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt fastighet för klients räkning, affären har gått helt ok Läs mer
    2020-06-04 Ann S svarar Runa H
    Tack för din rekommendation. Tycker att vår affär gick gott och väl över vad vi hade förväntat oss. Det tog lite längre tid än vad vi trodde ...men blev ett riktigt bra slutresultat tycker jag med ett riktigt mysigt par som köpare som kommer ta väl hand om din klients hus.
  • 2020-05-12

Jerry N skrev om Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en bostadsrätt. Bemötandet mycket bra . Förväntningarna mer än bra . Helt nöjd. Kan rekommenderas till fler. Läs mer
    2020-05-12 Moa H svarar Jerry N
    Tack så jättemycket för de fina orden! Det glädjer mig att du är nöjd! Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad!
  • Ezzat C

2020-05-11

Ezzat C skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket bra proffsigt bemötande hela vägen Läs mer
    2020-05-14 Amanda M svarar Ezzat C
    Tack Ezzat för dina fina ord, det värmer att höra! Kramar Amanda
  • 2020-05-10

Claes-göran O skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Vi är mycket nöjda med resultatet av försäljningen Läs mer
    2020-06-04 Ann S svarar Claes-göran O
    Hej Classe!
    Alltid lika kul att få gå in och läsa såna fina ord på Reco det är så det skall vara att ni kunder är nöjda. För är ni nöjda så är jag glad och nöjd också. :-) Samt vet att jag har gjort mitt jobb bra.
    Må gott!
  • 2020-05-09

Margareta B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Allt har fungerat som vi önskade. proffsigt skött rakt igenom Läs mer
    2020-06-04 Ann S svarar Margareta B
    Tack Margareta, det var en trivsam affär rakt igenom. Ni har varit suveräna att ha med att göra och vi hade en otrolig tur med vädret på vår visning. Fullt förståeligt att våra spekulanter älskade ert ställe.
    Ha nu en skön sommar!
  • Camilla W

2020-05-08

Camilla W skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Efter mängder av husvisningar blev det bara svårare och svårare för oss att hitta drömhuset. Vad som inte var så svårt var att välja mäklare inför vår egen försäljning. Redan på vår första visning med Amanda hade vi bestämt oss för att anlita henne när det var dags. Vilket bra val! Vi valde en mäklare med passion för sitt yrke, en mäklare som ville göra både köpare och säljare nöjda och, framför allt, en mäklare som trodde på objektet.
    Trots att vi hade önskemål om en snabb och smidig försäljning lyckades hon överraska oss med att sälja snabbare och smidigare än vad vi hade kunnat förvänta oss.
    Amanda gör verkligen allt för att hitta RÄTT köpare och hon gör allt för att säljaren ska känna sig trygg med affären, hon lyssnar och hon anpassar sig. Högsta betyg från oss! Vi var särskilt nöjda med hennes snabba, informativa återkopplingar - både när vi var spekulanter på andra hus och nu som säljare. Om vi någonsin skulle sälja hus igen, vare sig det är i Karlskoga eller Haparanda, så skulle Amanda vara vårat förstahandsval alla dagar i veckan.
    Tack Amanda! Läs mer
    2020-05-14 Amanda M svarar Camilla W
    Tack snälla Camilla, blir helt rörd! Så glad att ni uppskattar mitt arbete och det har vart så roligt att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Stort lycka till med att bli husägare, det kommer ni fixa galant! vi ses på tillträdet. Kramar Amanda
  • 2020-05-08

Eric W skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt bostadsrätt med Amanda som mäklare. Processen har gått smidigt där mäklaren har varit lyhörd, professionell och anpassat tillvägagångssätt efter våra önskemål. Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-14 Amanda M svarar Eric W
    Tack Eric för att du tog dig tid att utvärdera mitt arbete. Det viktigaste för mig är att ni är nöjda! :) stort lycka till med huset och flytten! /Amanda
  • 2020-05-07

Elisabet D skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann är proffsig, noggrann, tillmötesgående och en toppen mäklare :) Läs mer
    2020-06-04 Ann S svarar Elisabet D
    Tack för de fina orden! Så roligt att allt gick som vi ville.
    Ha nu en skön sommar!
  • Thelma Jolanda V

2020-05-01

Thelma Jolanda V skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi är nu i processen att säljer en mindre gård. Pga av Corona och att vi jobbar i Nederländerna tog Emelie hand om allt.
    Ingen möjlighet att träffa, allting genom mail och telefon.
    Huset var snabbt reserverat till ett bra pris och nu gå vi genom kontraktsskrivandet.
    Men än så länge är vi jättenöjda 👍 Läs mer
  • 2020-04-29

Martin W skrev om Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har sålt en lägenhet. Jag blev bemött av en trevlig och lugn person som förklarade allt för mig på ett bra sätt. Mina förväntningar var att sälja lägenheten och att få hjälp med allt runtom så jag kunde fokusera på annat.
    Moa har varit fantastiskt bra och hållit mig uppdaterad och sett till att försäljningen har gått bra och smidigt. Jag är så nöjd jag kan vara! Läs mer
    2020-04-29 Moa H svarar Martin W
    Tack så jättemycket för dom fina orden Martin! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete, det är det viktigaste för mig! Jag önskar dig fortsatt lycka till med ditt nya boende, vi ses på tillträdet! :-)
  • 2020-04-27

Andreas N skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
    2020-04-30 Amanda M svarar Andreas N
    Tack Andreas att du tog dig tiden att värdera mitt arbete. Det viktigaste för mig är att ni är nöjda, så det är väldigt roligt att höra. :) Ser fram emot att hälsa på er längre fram och se hur ni har det! Kramar Amanda
  • 2020-04-27

Simon J skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte ett fritidshus och tycker att Amanda har skött processen på ett proffsigt och trevligt sätt. Hon har varit väldigt tillmötesgående och tydlig, något som varit tacksamt vid köp av ens första fritidshus :-) Läs mer
    2020-04-30 Amanda M svarar Simon J
    Tack Simon för den fina rekommendationen! Jag är så glad för er skull, hoppas ni får en underbar sommar i stugan. Kramar Amanda
  • 2020-04-25

Kenny S skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Snabbt och smidigt arbete från Alexander när han hjälpte oss med försäljningen av våran bostadsrätt. Läs mer
    2020-04-27 Alexander P svarar Kenny S
    Tack för recon Kenny! Ni var också väldigt smidiga att jobba med. Lycka till med nya huset, ser fram emot att få komma och kika när ni renoverat klart och skapat ett nytt hem :)
  • 2020-04-21

Kerstin B skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag tycker att allt har fungerat jättebra. Emelie har varit lätt att samarbeta med o gjort ett bra jobb. Hon vägleder mig steg för steg vad jag ska göra o har hela tiden talat om vad hon gör. Läs mer
    2020-06-08 Emelie B svarar Kerstin B
    Tack så mycket Kerstin för den fina rekommendationen, har varit ett nöje att arbeta med dig. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-04-20

Per J skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt vårat hus med hjälp av Amanda. Hon har på ett proffsigt och personligt sätt lett oss genom denna resa. Kombinationen av dessa två egenskaperna gör att vi känt oss trygga! Läs mer
    2020-04-22 Amanda M svarar Per J
    Tack Marie för dina fina ord! Och Tack för ett fint samarbete tillsammans med er. Jag önskar er en fin sommar i huset innan er nya resa börjar till hösten! /Kramar Amanda
  • 2020-04-17

Tina Eleanor O skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt vår villa (I stort behov av renovering) och jag oroade mig för att den inte skulle bli såld på grund av skicket. Men Emelie tog våra speciella omständigheter i beaktande och lyssnade på våra önskemål, och drog nytta av sin expertis för att utforma annonsen och guida oss genom processen tills huset såldes med en vinst vi aldrig hade förväntat oss. Hon har varit extremt tillmötesgående och professionell och jag kunde inte vara nöjdare. Jag skulle rekommendera henne till alla jag känner som är i behov av en mäklare. Läs mer
    2020-06-08 Emelie B svarar Tina Eleanor O
    Tusen tack för de fina orden! Det har vart ett nöje att arbeta tillsammans med er, roligt att höra att ni är nöjda.
  • Jouni Heikki O

2020-04-17

Jouni Heikki O skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vid försäljning av villa så fick vi ett exceptionellt bemötande och professionellt hanterande av både preparation av försäljning samt exekverande av detsamma.

Vi hade en extremt komplicerad situation då vi i början av processen bodde i utlandet. Emelie löste allting galant med fullmakter och preparation så att våran egen involvering blev minimerad för att bespara oss onödiga kostnader och resor över kontinenten.

Vi är mycket nöjda med allt förarbete och exekvering, samt extremt snabb och lyckad försäljning tack vare hennes goda kunskaper om husmarknaden i regionen. Läs mer
    2020-06-08 Emelie B svarar Jouni Heikki O
  • 2020-04-17

Anna S skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Lugn och saklig proffsig . Duktig tycker jag är super nöjd med henne Läs mer
    2020-06-08 Emelie B svarar Anna S
    Tack för fina ord! Jag hoppas att allt har gått bra med flytt och nya jobbet.
  • 2020-04-16

Hans R skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köp bostad
    ........................................... Läs mer
  • 2020-04-13

CAMILLA W skrev om Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt en lägenhet med Moa som mäklare. Det har varit en smidig process från start och jag har känt mig avslappnad och trygg hela vägen. Moa är både professionell och lättsam, vilket jag uppskattat. Hon har varit tillmötesgående och har återkopplat snabbt på mina frågor och funderingar. En härlig tjej som jag starkt kan rekommendera.
    /Camilla Widå Läs mer
    2020-04-14 Moa H svarar CAMILLA W
    Tack så jättemycket för dom fina orden! Det glädjer mig att du är nöjd! Jag hoppas du kommer stortrivas i din nya bostad. Vi ses på tillträdet! :-)
  • 2020-04-11

Emma K skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har köpt Hjortronvägen 14 i Karlskoga med Amanda Mether som mäklare och vi är supernöjda! Hon tar sig tiden till allt och förklarar många gånger (till oss speciellt som köpt hus för första gången) och man känner sig trygg hela vägen.
    Amanda möter en som en kompis eller jämlik mer än att det bara är arbete för henne.
    En av våra favoritmäklare! Läs mer
    2020-04-17 Amanda M svarar Emma K
    Tack för den fina rekommendationen och att ni tog er tid att skriva till mig! Jag hoppas ni ska trivas bra i huset och jag hoppas få komma och se hur ni bor framöver! Kramar Amanda
  • 2020-04-09

Åke G skrev om Moa Hollstedt en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt lgh på KarlsÅby. Moa, från första stund lugn, ej påträngande.Kunnig, lyssnade.
    Ekonomiskt väl insatt. Ordnade allt.Förklarade på ett sätt som vi förstod.
    Känner oss helt lugna.
    Får högsta betyg.
    Kerstin o Åke Gäfvert Läs mer
    2020-04-09 Moa H svarar Åke G
    Tack så jättemycket för dom fina orden, jag blir så glad av att höra att ni är nöjda! Det har varit en ära att få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet. Jag önskar er stort lycka till med ert nya boende! Glad påsk på er!
  • 2020-04-08

Per J skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt ett hus i Karlskoga. Amanda har varit tydlig, närvarande, enkel att jobba med och bra på ett kommunicera. Hon har hjälpt oss med alla typer av frågor vi haft och vi har svarat på alla hennes och även genom henne köparens frågor. Hon har till 100% levt upp till våra redan från början högt ställda förväntningar.

Sammanfattningsvis: MVG (Utmärkt) Läs mer
    2020-04-17 Amanda M svarar Per J
    Tack snälla Per, det värmer att höra! Det har vart en ära att få jobba tillsammans med er! Vi hörs säkert innan tillträdet, annars önskar jag er en fin Sommar och vår! :) /Amanda
  • Marcus L

2020-04-07

Marcus L skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Alexander sköte försäljningen av min lägenhet otroligt proffsigt. Väldigt nöjd med mitt val av mäklare och mäklar byrå!
    Försätt så Alex👊 Läs mer
    2020-04-13 Alexander P svarar Marcus L
    Kul att du är nöjd med mitt jobb Marcus, nöjda kunder är det bästa kvittot :) Stort lycka till med nya huset nu också!
  • 2020-04-06

Joakim R skrev om Emelie Björndahl Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpte en bostad med Emelie som mäklare. Otroligt bra service och hon stöttade hela vägen och hade svar på alla våra frågor. Trevlig mäklare som var påläst och fanns där hela vägen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-04-09 Emelie B svarar Joakim R
    Tack för era fina ord! Jag hoppas att du och Sofia kommer trivas bra i huset nu. Glad Påsk :)
  • Linda E

2020-04-03

Linda E skrev om Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en bostadsrätt. Har fått väldigt bra bemötande och service av Alexander.
    Hans arbetssätt uppfyllde mina förväntningarna.
    Har fått väldigt bra återkoppling och information av honom. Är väldigt nöjd med Alexanders goda och seriösa arbetsinsats. Läs mer
    2020-04-06 Alexander P svarar Linda E
    Tack snälla Linda för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete! Jag kommer hålla ett öga på hur det går för er här de närmsta åren :)
  • 2020-04-03

Tim P skrev om Amanda Mether en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en bostadsrätt. Hade kollat upp de mesta själv innan visning, dom frågor ja hade kunde hon svara på eller kollade upp så ja fick svar. Hon var trevlig och såg dessutom bra ut de tyckte ja underlättade istället för en gammal grinig gubbe/tant. Trevlig helg!! Läs mer
    2020-04-22 Amanda M svarar Tim P
    Tack Tim för att du tog dig tiden att värdera mitt arbete. Jag önskar dig lycka till med renoveringen av din lägenhet! /Amanda

Kilgatan 6, 691 31 Karlskoga