Alexander Parmhed är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskoga

Alexander Parmhed har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Alexander Parmhed har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 5.0. Alexander Parmhed har haft 68 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 116 Läs vad Alexander Parmhed

• köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Rävåsen
    2021-09-22
    Fantastisk duktig o kunnig mäklare. Svarar alltid på meil o sms. Mycket trevligt bemötande. Så rar o vill alla väl. ❤️
    Tack snälla, så himla kul att mitt arbete uppskattas av er. Ett nöje att få hjälpa er med både med fina huset och nya boendet :)
    Alexander Parmhed
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-09-22
    Jag tycker Alexander är en av dom bästa mäklare 👌❤️
    Tack snälla Harry! Vi krigade på bra med försäljningen, trots vissa hinder på vägen så gick det ju bra till slut. Vi ses snart :)
    • Rävåsen
    2021-09-20
    Ungdomlig entusiasm. Hårt och målmedvetet arbete av Alex och det slutade med en lyckad försäljning där alla parter blev nöjda.
    Tack för recon Boka! Kul att du är nöjd, det har varit riktigt trevligt att få jobba ihop med er.
    • Ekeby
    2021-09-18
    Bra bemötande och jag får svar ganska fort. God information vid köp av bostad.
    Tack för recon, lycka till i nya boendet!
    • Karlberg
    2021-09-15
    Allt har fungerat mycket bra, från första kontakt till kontrakt, finns inget att klaga på.
    Tack för recon Lelle! Det gick ju riktigt smidigt det här :)
    2021-09-07
    Mycket trevligt bemötande,engagerad och kunnig.Alexander är seriös,sosial,… Vi är super nöjda.
    Tack snälla Seppo för din fina reco! Skönt att ni är nöjda än så länge, ska bli kul att hjälpa er att sälja nu också. J
    Alexander, fastighetsbyrån
    2021-08-27
    Mycket väl och proffsigt bemötande.. ett bra intryck från första besöket. Jag kan varmt rekommendera att anlita Alexander!
    Tack snälla för din fina reco. Lycka till med allt så ses vi på tillträdet :)
    Alexander Parmhed
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2021-08-19
    Jag upplevde mitt möte med Alexander som professionell och lättsam
    Tack för recon Sanja! Och grattis till köpet av ert nya, mysiga smultronställe :)
    2021-08-06
    Professionell och samtidigt nära...Jag är säker att han kommer ha samma inställning i slutet av köpet.
    Varmt tack för din reco Doina. Vi ses på tillträdet!
    • Karlberg
    2021-08-01
    Fick ett väldigt trevligt bemötande och jag är väldigt nöjd
    Härligt! Lycka till med allt i nya staden :)