Alexander Parmhed
Registrerad mäklare sedan 2019-12-12
Aktiv på Reco.se sedan 2020-01-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 23 Läs vad Alexander Parmhed

• Rasmus I köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-08-04

Ekeby
    Hade ingen tidigare erfarenhet av att köpa lägenhet och därför hade jag inga speciella förväntningar men jag tycker hela köpet inklusive visningen gick väldigt smidigt och Alexander var väldigt tydlig i allt så ingenting kändes oklart Läs mer
    2020-08-05 Alexander P svarar Rasmus I
    Skönt att du upplevde processen smidig Rasmus och att allt flöt på. Kommer bli strålande detta, lycka till i nya boendet!
  • Fanny H köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-07-17

Ekeby
    Köpt en lägenhet, blev bemött på ett trevligt och välkomnande sett, förväntningarna va att hitta en lägenhet som passade mig och det gjorde den. Läs mer
    2020-07-17 Alexander P svarar Fanny H
    Tack Fanny! Så skönt att få gå på helg med en fin reco i bagaget :) Jag är säker på att du kommer trivas kanonbra i din nya & fina lägenhet.
  • Alexander S köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-07-02

Karlberg
    Köpte en etta i Karlskoga, Alexander visade även andra lägenheter för mig och var oerhört hjälpsam och aktiv under hela mitt bostadsletande. Läs mer
    2020-07-03 Alexander P svarar Alexander S
    Vilken härlig start på dagen, tack för din reco! Skönt att det löste sig så bra för både dig och säljaren, ni var supersmidiga att jobba med.
  • Joakim J sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-06-17

Karlberg
    Alexander hjälpte till att sälja min bostadsrätt. Allt gick väldigt snabbt och resultatet blev långt över förväntan. Affären kunde inte ha slutat bättre än vad den gjorde.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-17 Alexander P svarar Joakim J
    Stort tack för din reco Joakim! Snabbt, smidigt och rätt betalt - kan ju inte bli bättre :)
  • Andreas S sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-06-15

Karlberg
    Alexander uppträdde otroligt proffsigt får första kontakt då han bara kom och värderade min bostad, redan då kände jag att jag hittat rätt mäklare då han inspelade en sådan trygghet och kunskap till mig som säljare. Alexander höll mig alltid uppdaterad om vad som skulle göras så jag var med på banan. Alexander har det där lilla extra som en mäklare ska ha, då det blev bråttom med en försäljning av min bostad la Alexander i en extraväxel och gjorde verkligen allt för att få den såld så snabbt och så bra som möjligt vilket han löste galant.

det sista som beskriver Alexanders proffsighet är att han utan tvivel åker in till Örebro på sin lunch för att skriva kontraktet med mig och köpare, bara det visar en enorm vilja och hängivenhet!

tack Alexander för en otroligt bra upplevelse!!! 10/10 Läs mer
    2020-06-16 Alexander P svarar Andreas S
    Otroligt stort tack för de orden Andreas! Glädjer mig enormt att jag kunde leva upp till dina förväntningar. Lycka till med nya boendet, jag ser fram emot att få komma och se hur du har det i nya boendet i Örebro här efter sommaren :)
  • Caroline S köpte sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-06-08

Stråningstorp
    Köpet gick väldigt smidigt och smärtfritt. Alexander hanterade allt väldigt proffesionellt och jag kände mig trygg och påläst under hela köpet. Läs mer
    2020-06-08 Alexander P svarar Caroline S
    Vad skönt att höra att ni är nöjda. Ny stad och nytt boende, spännande! Hoppas ni trivs bra i Karlskoga nu :)
  • Mehmood K köpte sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-06-05

Bråten
    Han är en mycket trevlig person och ger perofisional service och han förklarade varje hus. Jag är en mycket rekommenderad Läs mer
    2020-06-08 Alexander P svarar Mehmood K
    Vad glad jag blir, tack! Lycka till med nya huset så ses vi mer här i sommar.
  • Maria F köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-06-05

5:a
    Karls-Åby
    Mycket kompetent, proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-08 Alexander P svarar Maria F
    Tack för de otroligt fina orden Maria. Lycka till med nya boendet så ses vi här framöver.
  • Lennart S köpte sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-30

Stråningstorp
    Mycket kunnig och seriös, och dessutom trevlig också. Läs mer
    2020-06-02 Alexander P svarar Lennart S
    Varmt tack för din fina reco Lennart. Ni var också väldigt trevliga att jobba ihop med. Lycka till med allt nu och ha en trevlig sommar!
  • Daniel J sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-21

Karls-Åby
    Såld min lägenhet, mäklaren har skött allt exemplariskt! Högt över förväntan! Läs mer
    2020-05-21 Alexander P svarar Daniel J
    Tack för din reco Daniel! Snabb och smidig affär med ett bra slutpris, det är alltid roligt :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund