Läs vad 42 Läs vad Alexander Parmhed

• 2021-01-19
    Duktig, trevlig och kan sitt jobb!
    Mojtaba R
    • 41.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Tack för dom snälla orden! Stort lycka till med studierna så hörs vi i framtiden. Alexander, Fastighetsbyrån

• 2020-12-16
    Jag köpte en bostadsrätt nära centrum i Karlskoga, jag är 20 år så det var min första egna bostad. Alexander gjorde det lätt för mig att förstå hur köpet fungerade och var mycket tydlig när vi skrev kontrakt. Det var enkelt att lita på Alexander då han var så tydlig med mig som förstagångs köpare.
    Max K
    • 39.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jättetack för din reco! Skönt att du är nöjd med det jobb som jag lägger ner och att det var tydligt hela vägen :) Lycka till i nya boendet så får jag passa på att önska ett trevligt avslut på året! Alexander,

• 2020-12-14
    Alexander parmhed är en skicklig och bra mäklare jag har bara gott att säga om honom
    Juhani L
    • 29.5 m²
    • Karlberg
    Varmt tack för de orden, Juhani. Ni var enkla att ha och göra med också. Stort lycka till med nya boendet i nya staden! Vi hörs, Alexander

• 2020-12-01
    Köpt hus samt håller på med försäljning utav lägenhet där Alexander skött båda affärerna helt exemplariskt! Snabba återkopplingar och väldigt proffesionellt
    Filip L
    • 55.0 m²
    • Karlberg
    Så kul att höra att du är nöjd Filip. Önskar dig allt det bästa i framtiden, skönt att ha båda affärerna klara nu också. Ser fram emot att få komma och kika i huset när du är klar :) Ha ett fint avslut på året, Alexander

• 2020-11-24
    Sålt en bostadsrätt. Alexander skötte det hela utmärkt, snabbt, smidigt och alltid med ett leende på läpparna. Han svarade snabbt och inga frågor var för dumma. Oerhört trevlig och proffsig vid kontraktskrivning!
    Frida H
    • 42.0 m²
    • Aggerud
    Tack snälla Frida för din fina reco! Önskar er all lycka i nya boendet :) Hälsningar Alexander

• 2020-11-11
    Jag sålde ett hus . Alexsander parmhed e en otrolig bra som en människa o säljare. Han e trevlig o ärlig. Kortfattat e han e en riktig krigare 💪 .
    Mvh Osman
    Mohamad O
    • 158.0 m²
    • Bråten
    sålde sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Det blev en långkörare, men så skönt att höra att du är nöjd med vårat samarbete. Nu är det min tur att vara kund hos dig på ditt företag istället :) Tack!

• 2020-11-09
    Alexander är en ohörd respektfull person, ödmjuk och vänligt. Han sköter sitt jobb på ett väldigt professionellt sätt.
    Amin K
    • 29.5 m²
    • Karlberg
    Så kul att få höra de orden, tack! Lycka till med allt nu Amin, hoppas vi får ses igen när pandemin börjat lägga sig :) Ha det bäst, Alexander

• 2020-11-09
    Jag och min sambo har köpt en gemensam 2 rok med hjälp av Alexander.

Alex har hjälpt oss med att besvara alla möjliga frågor vi haft väldigt snabbt och smidigt och dagen vi fick nycklarna var inflyttningen solklar.

Alex är väldigt noga och seriös vilket vi tycker om när man ska göra livets hittills största affär.

Kan inget annat än att fullt rekommendera vår mäklare.
    Calle C
    • 57.0 m²
    • Karlberg
    Så himla skönt att få starta en ny vecka med en såhär fin reco i bagaget! Lycka till med nya boendet så ses vi här i framtiden :)

• 2020-11-04
    Bostadsrätt 40m^2 1:a

Mäklaren bemötte mig väldigt bra!

Alla förväntningar var bra, Alexander gjorde ett utmärkt jobb

Köpet av bostadsrätten var smidig och allt gick som planerat. Alexander gjorde det han skulle och skötte allt väldigt professionellt!
    Adnan I
    • 40.0 m²
    Tack snälla för din fina reco! Tror du kommer trivas kanonfint i nya lägenheten Adnan :)

• 2020-10-30
    Hej
    Min fem av fem betyg har ett stort MEN med sig. Det är just att Alexander kan vara lite mer noggrann i beskrivning av objektet han säljer.
    Vi köpt vår stuga med hjälp av en mycket trevlig och hjälpsam man. Vi Vill gärna anlita och rekommendera Alexander vidare.

Ett stort tack till Alexander och hela teamet

Mvh/ Nader
    Nader N
    • 50.0 m²
    • Åtorp
    köpte sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Varmt tack för din reco, Nader! Jag tar åt mig av din feedback och kan förstå dig i detta fallet, det blev lite missförstånd mellan mig och säljaren i infon och det får jag ta på mig. Skönt ändå att ni kunde visa förståelse och ändå är nöjda med helheten av mitt och mina kollegors arbete. Lycka till så ses vi till sommaren :)