Alexander Parmhed
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-04 - 2020-03

Läs vad 11 Läs vad Alexander Parmhed

• Marcus L
    Marcus L sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-04-07

Karlberg
    Alexander sköte försäljningen av min lägenhet otroligt proffsigt. Väldigt nöjd med mitt val av mäklare och mäklar byrå!
    Försätt så Alex👊 Läs mer
  • Linda E
    Linda E köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-04-03

Karlberg
    Jag har köpt en bostadsrätt. Har fått väldigt bra bemötande och service av Alexander.
    Hans arbetssätt uppfyllde mina förväntningarna.
    Har fått väldigt bra återkoppling och information av honom. Är väldigt nöjd med Alexanders goda och seriösa arbetsinsats. Läs mer
    2020-04-06 Alexander P svarar Linda E
    Tack snälla Linda för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete! Jag kommer hålla ett öga på hur det går för er här de närmsta åren :)
  • Miranda G sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-26

Karls-Åby
    Trevlig, professionell och flexibel. Gjorde jättebra jobb med försäljningen av våran lägenhet. Läs mer
    2020-03-27 Alexander P svarar Miranda G
    Varmt tack för de orden Miranda! Lycka till med allt nu i framtiden.
  • Felix H sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-26

Karls-Åby
    Snabbt smidigt och fick det sålt för det priset vi ville ha, vad mer kan man önska. Läs mer
    2020-03-26 Alexander P svarar Felix H
    Skönt att ni är nöjda, ni var smidiga att jobba med också! Lycka till i nya boendet så ses vi på tillträdet :)
  • Karl-gerhard Gunnar L sålde sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-25

Aggerud
    Vi har sålt vår villa med tillhörande gäststuga med hjälp av Alexander och vi är supernöjda med det arbete han har lagt ned på det här projektet. Ett vänligt och proffsigt bemötande samt att han förklarade saker och ting på ett lättförståeligt sätt som t.ex. köpekontraktet. Han gjorde också en mycket fin objektbeskrivning. Läs mer
    2020-03-26 Alexander P svarar Karl-gerhard Gunnar L
    Tack snälla för er fina reco, känns fantastiskt att ni är nöjda med mitt arbete! Lycka till i nya boendet nu, så ses vi i framtiden.
  • Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-11

Karlberg
    Jag har sålt en bostadsrätt i Karlskoga. Från första början har Alexander visat upp en proffsig sida och en förståelse för vad jag vill ha ut av affären. På så sätt satt vi tillsammans upp ett mål för vad som kunde förväntas och trots att det kom ut fler lägenheter i samma område löste han en snabb och smidig affär så att målbilden(priset) uppnåddes. Han har även innan/under/efter alltid varit tillgänglig för frågor och även kunnat svarat på dessa trots att det inte alltid berörde honom utan låg på exempelvis bankens bord. Läs mer
    2020-03-12 Alexander P svarar Fredrik B
    Stort tack för din fina reco Fredrik! Och ett ännu större lycka till i erat nya fina hus, det kommer att bli toppen!
  • Alexander J köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-09

Underbar mäklare som får 10/10 Läs mer
    2020-03-10 Alexander P svarar Alexander J
    Stort tack Alex! Det var jättekul att få hjälpa till i er affär :)
  • Mattias N köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-08

Karlberg
    Köpt lägenhet till grabben i Karlskoga, bra bemötande, bra ordning på papper m.m
    Tydlig, inget strul..

Bra..

Hälsn

Mattias Läs mer
    2020-03-10 Alexander P svarar Mattias N
    Tack för din reco Mattias, skönt att ni känner er nöjda med mitt arbete. Hälsa grabben ett stort lycka till ifrån mig!
  • Barbro B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-07

Karlberg
    Sålt en liten insatslägenhet mot min vilja. Jag blev bemött med stor respekt och förståelse då jag inte mådde bra då jag tvingats sälja min lägenhet. Alexander lotsade mig tryggt och säkert genom hela affären och jag fick all information till mig under försäljningstiden och väldigt bra redovisning efter att köpet blev klart idag. Alexander förklarade för mig vid första besöket hur allt skulle gå till och det fungerade hela vägen. Jag kunde när som helst ta kontakt med honom på telefon eller över nätet och jag fick snabbt svar på mina frågor. Ett extra + var att det blev budgivning och jag fick mycket mer än beräknat för min lägenhet. Läs mer
    2020-03-08 Alexander P svarar Barbro B
    Tack för de fina orden Barbro! Det har varit fantastiskt att få jobba ihop med dig, trots omständigheterna. Ha en fin vår, så ses vi förhoppningsvis i framtiden.
  • Eija P köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-04

Karlberg
    Jag tyckte att allting gick smidigt och bra. Jag år jätte nöjd. Läs mer
    2020-03-04 Alexander P svarar Eija P
    Hej Eija! Känns väldigt skönt att veta att du är nöjd. Hoppas du trivs jättebra i din nya bostad!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund