Alexander Parmhed

Alexander Parmhed

Alexander Parmhed är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskoga

Alexander Parmhed har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Alexander Parmhed har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 5.0. Alexander Parmhed har haft 65 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 192 Läs vad Alexander Parmhed

• sålde sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Skranta
    2022-09-25 Verifierad kund
    Blivit bra bemött, hållit oss uppdaterade kring försäljningen.
    Tack för din reco. Lycka till med flytten, så ses vi på tillträdet! J Alexander Parmhed
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket proffsig. Lyssnade in mina önskemål och försäljningen var snabb och smidig. Alexander var lättillgänglig och svarade snabbt på alla frågor som dök upp. Samt väldigt hjälpsam på alla fronter innan under och efter försäljningen.
    Tack och tack igen! Glädjer mig verkligen att du är nöjd över mitt och Fastighetsbyråns arbete. J Alexander Parmhed
    • Stackfallet/Knektåsen
    2022-09-13 Verifierad kund
    Alexander var riktigt proffsig och pedagogisk genom hela processen. Kan rekommendera!
    Tack för din fina reco! Kul att jag fick äran att få hjälpa till med livets största affär. J Alexander Parmhed
    • Stackfallet/Knektåsen
    2022-09-13 Verifierad kund
    Alexander var väldigt engagerad, hjälpsam och lyhörd för vad vi ville uppnå från första kontakten.

Vi är jättenöjda med både försäljningen och samarbetet med mäklaren, från första dagen till kontraktsskrivandet.

Jag kan, och kommer, rekommendera den här mäklaren till alla som frågar.
    Tack, vad glad jag blir! Lycka till med flytt och allt det nya. J Alexander Parmhed
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Centralt
    2022-09-13 Verifierad kund
    Bästa mäklaren jag upplevt, herregud lägenheten hann inte ens gå ut på hemnet innan den såldes för mer än vad jag kunnat föreställa mig.
    Redan från första bemötandet förstod han mig direkt.
    Professionell, elegant, stilig, ståtlig, rak.
    Vilken reco! Tack för det fantastiska omdömet. Varmt lycka till i Göteborg! Alexander Parmhed
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Sandviken/Flottnäset
    2022-09-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Proffsig och förklade allt på ett tydligt sätt. Skulle kunna tänka mig att anlita honom om jag själv skulle sälja.
    Tack för den fina recon! Kul att du är nöjd med mitt och Fastighetsbyråns arbete. J Alexander Parmhed
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Parmhed en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2022-09-09 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande genom hela processen.

Extra plus för att mäklaren haft en transparant och informationsrik kommunikation till oss!
    Tack David. Känns bra att ni är nöjda med arbetet jag lägger ner, det betyder mycket för mig! Alexander Parmhed
    2022-09-07 Verifierad kund
    Alexander har varit genomgående tydlig i sin kommunikation - innan, under och efter köpet. Vi uppskattar extra att han va transparent i sin kommunikation mot oss som köpare, då det gjorde att vi enklare kunde ta ett beslut om köp.

Under visningen var han tillgänglig för frågor och att diskutera bostaden. Han levde upp gott till de förväntningar vi ställer på en mäklare.
    Varmt tack för den fina recon, Julia. Det glädjer mig verkligen att ni är nöjda med både visning och kommunikation! Ha det bäst så ses vi på tillträdet. J Alexander Parmhed
    • Ekeby
    2022-08-23 Verifierad kund
    Bra bemötande, uppriktig, snabb att återkoppla
    Tack för de fina orden! Vi ses på tillträdet. J Alexander Parmhed
    • Ekeby
    2022-08-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt och hjälpsam person.
    Tack för recon! Ha en fin avslutning på sommaren så ses vi på tillträdet. J Alexander Parmhed