Andreas Jansson

Andreas Jansson

Andreas Jansson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskoga

Andreas Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Jansson har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

28 omdömen om Andreas Jansson

Adnan K
Strömtorp

Kanon kille väldigt trevlig o hjälpsam

Svar från Andreas Jansson

Kan bara säga detsamma Adnan! Tack för smidigt samarbete.

Albin E
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Jansson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Strömtorp

Första gången jag hade med en mäklare att göra men Andreas var enkelt att ha och göra med. Jag är nöjd 👍

Svar från Andreas Jansson

Tack för din Reco Albin. Lycka till i nya huset :)

Linda B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Jansson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Centralt

Professionellt bemötande och mycket kunnig.

Svar från Andreas Jansson

Skam den som ger sig ;) Tack för ett smidigt och mycket trevligt samarbete!

Gun C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Jansson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Centralt

Han är ju oslagbar och påläst vad gäller försäljning av bostad. Tack Andreas.

Svar från Andreas Jansson

Tack Gun och Tommy för era vänliga ord! Det värmer :)

Juha K
Centralt

Kände på en gång att han var rätt mäklare för mig då jag var på en visning av annat boende. Tycker han gjort ett exemplariskt arbete med försäljningen av min lägenhet.

Svar från Andreas Jansson

Hej Juha! Stort tack för din Reco. Det blev en bra och smidig försäljning detta.. Allt gott!

Alexander Å
Strömtorp

Mycket bra sätt blev jag bemött av mäklaren. En suverän mäklare som verkligen skapade en trygghet för oss som säljare.

Svar från Andreas Jansson

Tack Alexander för din fina Reco! Med uthållighet och vilja kommer tillslut resultat, vilket vi alla tre i affären har haft. Kul att ni är nöjda! :)

Linus L
Karlberg

Tycker Andreas var strålande, bra bemötande när jag ringde om visning samt när jag var på visningen. Rak och inget krångel fram och tillbaka, fanns alltid tillgänglig på sms och telefon. När vi skrev kontraktet beskriv han allt super bra och förklara väldigt bra, så Andreas var en mycket bra mäklare skulle kunna lita på han i framtiden

Svar från Andreas Jansson

Tack Linus för din varma ord. Detsamma till dig, du var väldigt trevlig och smidig under den kontakt vi hade mellan visning och kontrakt. Lycka till i lägenheten!

Sirpa T
Valåsen

Ett proffsigt och varmt bemötande. En man med glimten i ögat

Svar från Andreas Jansson

Tack för din fina Reco Sirpa! Mig går det alltid att skämta lite med ;)

Anita K
Ekeby

- mycket bra - kunnighet och opartiskhet Andreas har varit en utmärkt mäklare - kunnig och informerande - positiv och vägledande - varit på alerten hela tiden, trots att jag har dragit ut på tiden, ville ha "rätt lägenhet". Jag har varit totalt trygg med hans insatser! Rekommenderar honom å det varmaste till nya kunder! /Anita Karlsson

Svar från Andreas Jansson

Oj vad glad jag blir av dina fina ord Anita! Jag får tacka så mycket för förtroendet och din glädje genom hela försäljningen.

Eva F
Centralt

Andreas gav ett mycket proffsigt bemötande, bra förberedd inför visningen med kunnande om både föreningen och dess ekonomi. Med Vänliga Hälsningar Ingemar & Eva

Svar från Andreas Jansson

Tack så mycket för er Reco! Kul att ni kände er bra bemötta och att ni uppskattade min kunskap om föreningen! :)