Läs vad 145 Läs vad Ann Skoglund

Margareta F
    • 146.0 m²
    • Svartå
  • 2020-12-28
    Sålde mitt radhus med hjälp av Ann. Hon är professionell, trevlig och tillmötesgående. Svarade på de frågor jag haft och kom med råd.
    Jag tycker att hon levde upp till mina förväntningar, som att få det pris vi kom överens om och t om lite mer än det. Snabbt gick affären också och det var bra.
    Har haft hjälp av Ann tidigare vid en husförsäljning och det var därför jag valde henne nu igen.
    Jenny T
    • 116.0 m²
    • Stråningstorp
  • 2020-12-16
    Vi är väldigt nöjda med Ann, blivit bra bemötta och fått svar på frågorna vi haft. Henne rekommenderar vi starkt!

Även blivit bra bemötta på Fastighetsbyrån när vi varit där på möte av hennes kollegor.
    Toppen ställe!
    Sandra Rivas H
    • 116.0 m²
    • Ramshöjden
  • 2020-12-16
    Sålt mitt hus. Och Ann har varit mycket bra i sitt arbete.
    Marita M
    • 96.0 m²
    • Bricketorp
  • 2020-12-07
    Mäklare Ann Skoglund mötte upp mot våra förväntningar på alla plan under vårt köp av hus i Degerfors
    Mikael D
    • 126.0 m²
    • Strömtorp
    köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Tack Mikael! Kul att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende och att ni får en fin Jul och ett Gott Nytt År! Med vänliga hälsningar Ann

• 2020-12-07
    Hej, jag har varit på många visningar innan jag valde detta hus och jag har träffat på många mäklare under de senaste månaderna. Jag måste berömma alla Swedbanks mäklare och speciellt Ann som har alltid visat en hög nivå av professionalism och ett gott bemötande! Jag är mer än nöjd med henne.
    Abed B
    • 132.0 m²
    • Knektåsen
    köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Tack Abed! Så roligt att du är nöjd med både mitt arbete och mina kollegors. Ha nu en skön julledighet och ett riktigt Gott Nytt År! Med vänliga hälsningar Ann

• 2020-11-30
    Hon var kunnig, trevlig. Förklarande allt på ett bra och tydligt sätt.
    Josefin J
    • 140.0 m²
    • Karlshagen
    köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Tack Josefin! Hoppas nu att du kommer att trivas i ditt nya boende. GOD JUL o GOTT NYTT ÅR!

• 2020-11-25
    Försäljning av egen fastighet.
    Utmärkt bemötande.
    Hade inga förväntningar eftersom det var första gången jag sålt en fastighet. "Vi fick" väldigt bra hjälp och fortlöpande information vad som skulle hända.
    Vi är väldigt nöjda med alltihop.
    Kenneth B
    • 100.0 m²
    • Bossåsen
    sålde sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hej Kenneth! Tack för den fina rekommendationen. Så roligt att ni är nöjda. Ha nu en riktigt GOD JUL o ett GOTT NYTT ÅR! Med vänliga hälsningar Ann

• 2020-11-10
    Vi har fått utmärkt hjälp av Ann vid försäljningen av vår villa. Vi har blivit professionellt och omtänksamt bemötta under hela processen.
    Inger F
    • 142.0 m²
    • Skranta
  • 2020-11-09
    Far har sålt sin villa och allt har fungerat bra hittills,men inte halt klart än
    Leo Veli K
    • 126.0 m²
    • Strömtorp
    sålde sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte