Ann Skoglund
en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 1
691 31 Karlskoga — Visa karta

Vad tror Ann att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 40 kunder tycker om Ann Skoglund

• Timmie F skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Rakt igenom professionell. Saklig, kunnig och gör det lätt att förstå.

Ett föredöme för sin yrkesgrupp. Läs mer
  • Monica F skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann är kunnig, erfaren, lugn och trygg i sin profession. Bra dialog. Läs mer
  • Magnus O skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt villa. Proffsigt, personligt och korrekt, mycket nöjd. Läs mer
  • Lars J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har köpt en villa. Ann har varit otroligt tillmötesgående och proffsig i sitt arbete.Hon har verkligen levt upp till mäklarrollen för oss som köpare. Läs mer
  • Kent H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en villa.
    Mäklaren har skött sig på ett utmärkt sätt.
    Trevlig och hållit vad hon lovat. Har verkligen satt kunden i centrum. Ville att både säljare och köpare skulle vara nöjda.

Förväntningarna som vi hade har uppfyllts med råge.

Kan verkligen rekommendera Ann på det varmaste. Läs mer
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann hjälpte oss att sälja vår villa. Vi är mycket nöjda med hennes kompetenta och personliga bemötande samt med hur hon ledde försäljningsprocessen. Läs mer
  • Angelica D skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har köpt en bostad där ann var mäklare. Hon skötte allt från början till slut med proffesionalism o serviceanda. Läs mer
  • Michaela K skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag och min sambo har köpt vårt första gemensamma hus genom fastighetsbyrån Karlskoga.
    Vi har blivit väldigt väl bemötta av mäklaren, bra vid kontraktsskrivandet där allt som har med det att göra förklarades på ett bra och proffsigt sätt. Läs mer
  • Kjell M skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra och trevlig och formell mäklare och serviceinriktat Läs mer
  • Lars P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Kunnig och ärlig.har en korrekt uppfattning om vad hon säljer.Inte något skönmåleri som en del kollegor i branchen har.Hon kan fastigheter och är inte bara en säljare av vad som helst. Läs mer
    2018-09-11 Ann S svarar Lars P
    Tack så jättemycket för de fina orden. Så roligt att du är nöjd! :-)
  • Gerd E
    Gerd E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag har köpt en lägenhet - för första gången i mitt liv.
    Kändes därför gruvsamt.
    Då var det skönt att träffa på en mäklare som ingav sådan trygghet och sådant förtroende som Ann Skoglund gjorde.
    Så jag tror att jag har anledning att känna mej nöjd med affären.### Läs mer
  • Susanne S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi var på jakt efter en tomt från början och hittade ett smultronställe som var till salu som Ann hanterade. Över en natt bestämde vi oss för att vi bara MÅSTE ha det huset och tomten. Ann har från första stund varit himla tillmötesgående och agerat både i säljaren och köparens bästa. Trots ett pressat schema med mycket på sina axlar så fanns hon alltid där och återkopplade och höll kontakten under resans gång med bolån och allt. Mina förväntningar på mäklare generellt är att man som köpare inte riktigt är den som kommer i första hand om man inte anlitar en mäklare just för det syftet. Jag har tidigare fått uppfattningen att mäklaren jobbar för säljaren enkom - och även om det kanske är så i verkligheten så fick Ann det att kännas som om hon jobbade lika mycket för oss som köpare som för Lars som säljare. Som person är hon dessutom jätte trevlig och inger förtroende - en sån människa som man bara inte kan låta bli att tycka om. - Helt rätt person på rätt ställe! Läs mer
  • Lars M skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    har sålt och köpt flera fastigheter genom ann. hon förstår vad jag behöver hjälp med i affärerna och krånglar ej till saker. enkelt och okomplicerat och tydliga förklaringar. tack för bra samarbete. hälsningar lars. Läs mer
  • Jennifer P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi sålde vår lägenhet och köpte ett hus. Båda två med hjälp av Ann. Jag har absolut ingenting att klaga på. Hon var lätt att nå, lätt att prata med och fixade allt smidigt och smärtfritt. Jag skulle inte kunnat önska mig något annat än den servicen vi fick av Ann.

Helt enkelt 10/10. Läs mer
    2018-06-26 Ann S svarar Jennifer P
    Det var värmande ord från er. :-) Har varit en superkul "resa" ihop med er på så många sätt och jag hoppas nu att det blir härliga stunder i ert nya hus och härliga trädgård.
    Ha en skön sommar! //Ann
  • Anders S
    Anders S skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har köpt hus på krontorpsvägen i degerfors och då anlitade jag henne att sälja min lägenhet på Hedgatan i Karlskoga o tycker hon är otroligt duktig och tillmötesgående mot kunden Läs mer
    2018-06-26 Ann S svarar Anders S
    Tack för de fina orden. Så roligt att ni är nöjda och hoppas att allt blir bra nu i Degerfors i ert nya fina hus. Ha många sköna stunder på era uteplatser och njut av sommaren!
  • Anna A skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en bostadsrätt. Hon var servicemainded på ett lagomt sätt som kändes tryggt och ärligt. Inga förväntningar. Positiv upplevelse. Läs mer
    2018-06-26 Ann S svarar Anna A
    Tack för din rekommendation. Hoppas att allt kommer att gå bra för er.
  • Ann-Cathrine D skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt Björndalsgatan 15, Degerfors.
    Ann Skoglund levde upp till alla våra förväntningar med sitt proffesionella bemötande, trevliga sätt och glada humör. En utmärkt mäklare! Läs mer
    2018-05-14 Ann S svarar Ann-Cathrine D
    Tack så mycket för de snälla orden och rekommendationen. Så glad att ni är nöjda och hoppas nu att allt blir bra framöver med allt. Ha en skön sommar! //Ann
  • Jouko Tapani D skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi sålde ett radhus.
    Proffsig, trevlig och korrekt i på alla sätt. Läs mer
    2018-05-14 Ann S svarar Jouko Tapani D
    Kul att ni är nöjda. Tycker att det har flutit på bra och ni är ju väldigt lätta att ha att göra med så det har gjort hela processen trevlig och rolig. Önskar er en skön sommar och lycka till framöver! //Ann
  • Werner P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mäklaren var kunnig, alltid trevlig, mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2018-05-11 Ann S svarar Werner P
    Tusen tack! Känns så skönt att allt har flutit på som det var tänkt. Lycka till nu med ert nya boende. //Ann
  • Oguzhan D skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jätte bre bemötande och hjälper till för en snabb affär.ordnade pappren så allt gick ganska bra och smidig med affären kan rekommendera med gött samvete mvh Läs mer
    2018-05-11 Ann S svarar Oguzhan D
    Tack för den fina rekommendationen och lycka till nu med era renoveringar. Ha en skön sommar! //Ann
  • Nathalie P skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevlig och organiserad. Bra känsla för vad man som kund vill ha. Läs mer
    2018-05-09 Ann S svarar Nathalie P
    Tack så jätte mycket för de fina orden. Så roligt att du är nöjd! //Ann
  • Narhan M skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hej!
    Hun var jätte duktigt och allt var klart och gick snabba! Jätte nöjd! Läs mer
    2018-03-02 Ann S svarar Narhan M
    Kul att du är nöjd. Lycka till med studierna och ditt nya boende.//Ann
  • Leif N skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Gjort affärer med henne tidigare.
    Hon är engagerad. Som kund känner man sig trygg o väl omhändertagen.
    Hon återkopplar alltid o svarar på frågor.
    Kan absolut tänka mig göra affärer med Ann i framtiden Läs mer
    2018-03-02 Ann S svarar Leif N
    Tack så jätte mycket för den fina rekommendationen. Hoppas att framtiden kommer snart ;-)
  • Tobias N skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    allt var Kanon köpet blev som vi ville att det skulle bli Läs mer
    2018-03-02 Ann S svarar Tobias N
    Tack så jätte mycket, kul att du är nöjd!
  • Inger G skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-11-24 Ann S svarar Inger G
    Kul att du är nöjd! TACK! //Ann
  • Kenny H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Bemötandet var proffesionellt och Ann var duktig på att förklara allt på ett sätt som man förstod, allt gick väldigt snabbt och smidigt och vi är väldigt nöjda med Ann som mäklare. Läs mer
    2017-11-16 Ann S svarar Kenny H
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Så glad att ni är nöjda med affären. //Ann
  • Anna-carin W skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi uppfattar Ann som en kunnig och engagerad person som gav oss svar på allt vi funderade på. Hon förklarade hela försäljningsprocessen på ett enkelt och lättbegripligt sätt.
    Lätt att få tag på och höll oss hela tiden informerade. Läs mer
    2017-11-13 Ann S svarar Anna-carin W
    Kul att ni är nöjda! Tack för den fina rekommendationen. //Ann
  • Catarina L skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Kunnig, engagerad och otroligt trevlig och hjälpsam /Catarina och Kecke Läs mer
    2017-11-13 Ann S svarar Catarina L
    TACK så jättemycket för er rekommendation. Det var en snabb och mycket trevlig affär. :-) Lycka till med det nya projektet.//Ann
  • Vesa O skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett mycket trevligt möte och hon har gjort allt som krävs av en mäklare i mitt tycke. Läs mer
    2017-11-07 Ann S svarar Vesa O
    Tack så jätte mycket för den fina rekommendationen. /Ann
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket trevligt, professionellt och tjänstvilligt.

Ann har dessutom rätt känsla för kunderna och marknaden.
    Jag kan varmt rekommendera Ann! Läs mer
    2017-08-11 Ann S svarar Marianne T
    Tack för de fina rekommendationen. Känns redan lättare att börja efter semestern.
    Ha en fortsatt skön sommar!
  • jari j skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett professionellt bemötade, kunnig och tydlig i information. Jag är mycket nöjd med hanteringen av försäljningen hittills, Hur mkt frågor mm. så ställer hon upp. Dag som natt. Stort tack Läs mer
    Joel H gillar detta
  • Arne J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett professionellt bemötade, kunnig och tydlig i information. Jag är mycket nöjd med hanteringen av försäljningen hittills, skall färdigställas imorgon !! Läs mer
    2017-07-10 Ann S svarar Arne J
    Tack för rekommendationen!
    Nu tar vi sista slutspurten imorgon! :-)
    Ha en skön sommar!
  • Kerstin J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Är på det stora hela mycket nöjd. Kanske jag skulle vilja ha
    lite mer dialog även på helgen även om jag respekterar deras tider. Men är man mäklare så är man
    Med vänlig hälsning Kerstin Jarnhamn genom Thomas Jarnhamn Läs mer
    2017-07-10 Ann S svarar Kerstin J
    Hej!
    Tack så mycket för din rekommendation.
    Ledsen att jag ej var tillgänglig under helgen men ibland måste man prioritera mellan jobb och familjen. Är tyvärr svårt att räcka till överallt ibland.
    Ha nu en skön sommar och hoppas ni hinner få lite lugn och ro efter allt flyttande.
  • Liselotte E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag tycker att Ann Skoglund är mycket professionell och har varit utmärkt som mäklare. Sätter kunden i fokus Läs mer
    2017-07-03 Ann S svarar Liselotte E
    Tack Liselotte!
    Det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme och man blir så glad. Det ger mig extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
    Lycka till nu med det som ni har framför er och ha nu en skön sommar!
  • Ann H
    Ann H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevligt och engagerat. Företroendeingivande och kunnig. Allt fungerade jättesmidigt för mig som kund. Läs mer
    2017-07-03 Ann S svarar Ann H
    Tack Ann!
    Det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme. Det ger mig extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
  • Anneli I skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket bra mäklare som tog sig tid att både informera om allt hur det går till och även lyssnade på våra önskemål. Läs mer
    2017-07-03 Ann S svarar Anneli I
    Hej!
    Tack för din fina rekommendation det värmer. Ha en fin sommar!
  • Sten I skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann har skött försäljningen på ett föredömligt sätt och vi kan varmt rekommendera henne. Vi uppfattar det så att hon har varit väldigt bra för både köpare och säljare.
    Tydliga och konkreta råd, som varit enkla att följa och som vi uppfattar det, vinnlägger hon sig om att följa de mäklarregler som finns, genom att tydliggöra för aktörerna vad som gäller vid kontraktsgenomgångar mm.
    Samarbetet med Sparbanken och dess möjligheter för affärens genomförande har i vårt fall varit avgörande och vi ser det som en fördel med korta kontaktvägar mellan bank och mäklare, vika Ann administrerat föredömligt.
    Till sist vill vi framhålla fördelen som Ann har som mäklare med en framtoning som är lite lagom offensiv, andra mäklare vi haft kontakt med är ofta lite för angelägna/aggressiva. Läs mer
    2017-07-03 Ann S svarar Sten I
    Tack för den fina rekommendationen så roligt att ni är nöjda och det har varit en trevlig "resa" även för mig. Ha en skön sommar!
  • Sven E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Toppenbra , skötte hela försäljningen perfekt med härlig återkoppling till mej som säljare av lgh Läs mer
    2017-07-12 Ann S svarar Sven E
    Tack så jätte mycket för rekommendationen. Kul att höra att du är nöjd!
  • Anders E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Väldigt bra bemötande, hon lever upp till alla förväntningar o lite där till, denna gång gick allt fort o bra precis som önskat Läs mer
    2017-07-03 Ann S svarar Anders E
    Tack så mycket för rekommendationen. Kul att du är nöjd.
  • Andreas B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann på Fastighetsbyrån i Karlskoga är en oerhört gullig och engagerad mäklare, som lägger mycket av sin tid och själ på att det ska bli en bra affär. Läs mer
    2017-07-03 Ann S svarar Andreas B
    Tack Andreas! Superkul att du är nöjd.
Ann Skoglund
Amanda Mether