Ann Skoglund

Ann Skoglund

Ann Skoglund är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Ann Skoglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 168 omdömen med ett betyg på 4.8. Ann Skoglund har haft 59 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 168 Läs vad Ann Skoglund

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Ekeby
    2021-07-30
    Mycket bra, kändes tryggt, proffsigt och seriöst.
    2021-07-09
    Hej! Vi blev väldigt bra bemötta av Ann Skoglund. Hon upplevdes väldigt professionell och noggrann. Ann levde upp till våra förväntningar. Det är första ggn som vi köper något som i våra ögon är så här dyrt. Det kändes väldigt bra att det var Ann som hjälpte oss att köpa Knutsbol 415. MVH Maria Olofsson Sevelin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Karlberg
    2021-07-09
    Duktig rolig o saklig fick flrtroende för henne.
    2021-07-09
    Bra och glatt bemötande av mäklaren.
    Bra och noggrann genomgång vid kontrakt skrivningen. Visar sig tillgänglig, trots semestergående.
    Kan tänka mig kontakta henne vid ev försäljning.
    • Sandviken
    2021-06-13
    Hon är erfaren och drivande
    • Sandviken
    2021-06-12
    Utmärkt bemötande. Lyhörd och förstående får våra behov och önskemål.
    • Centralt
    2021-06-08
    Sålt min villa och köpt lägenhet. Allt med hjälp av Ann. En mycket duktig mäklare
    Vi hade bra genom gång av försäljningen av villan och sedan under resan all tänkbar service. Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Bästa mäklaren
    • Nedre Aggerud
    2021-06-08
    Blivit riktigt bra bemött. Mäklaren tog sig tid på sin fritid för att vi skulle hinna få en extra visning av bostaden och har hjälpt till att lösa andra problem längs vägen då vi inte hade möjlighet att närvara vid tillträdet pga covid.
    • Kanada
    2021-06-05
    Köpte en lägenhet men min partner. Mäklaren i fråga har bemött mig och min partner på ett väldigt varmt och trevligt sett, allt man undrade hade hon svar på
    Tack Albin för de fina orden. Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya boende. Med vänliga hälsningar Ann Ann Skoglund
  • Melindha G
    • Kanada
    2021-06-05
    Lägenhet, bra bemötande. Lätt tillgänglig ifall man hade frågor. Gav oss bra tips och la ner tid på oss att förklara saker, främst för att det va första gången vi köpte något. Hade inga speciella förväntningar men är supernöjd och skulle förmodligen anlita henne i framtiden.
    Hej på dig! Så trevligt att få hjälpa er med ert första bostadsköp och det är klart att man har frågor när man köper ngt för första gången. Lite trist det som hände för er men jag hoppas att ni hittade en lösning på det och att det ej blev för kostsamt. Njut nu av resterande delen av sommaren och hälsa sambon. Med vänliga hälsningar Ann Ann Skoglund