Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Karlskoga Ann Skoglund
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 75 Läs vad Ann Skoglund

• Ossama M köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-07-18

Jag har köpt ett kedjehus inom mäklare Ann Skoglund, vad jag tycker om henne? att hon är trevlig person, sköter sitt jobb på bättre sätt.

Det är bara att hon är bäst. Läs mer
  • Thomas H köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-07-10

Köpt fritidshus
    Vi blev väldigt bra bemötta, lungt och sansat .
    Mina förväntningar var som de skulle på en mäklare.
    Det var inget krångel nån gång under själva köpet, vi hade en bra dialog. Läs mer
  • Anneli O sålde sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-06-25

Sålt ett fritidshus. Mäklaren gav ett mycket positivt intryck vid första mötet. Det vi saknade var kontakten med mäklaren efter visningen. Vi fick inte reda på så mycket utan fick själv ta kontakten och fråga hur det låg till. Läs mer
    2019-07-15 Ann S svarar Anneli O
    Hej Anneli!
    Tack för din rekommendation och jag tar med mig din feedback. Ha nu en skön sommar och hoppas att det blir många nya äventyr.
    Mvh Ann
  • Isabella V sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-06-20

Ekeby
    Ann Skoglund känns trygg och seriös. Hon sålde vårt första hus till mig och min sambo och lyckades samtidigt hålla i försäljningen av min lägenhet. Allt har fungeeat jättebra tack vare lugnet som mäklaren lyckades förmedla. Skulle absolut rekommendera Ann till alla som är i bostadstankar Läs mer
    2019-07-15 Ann S svarar Isabella V
    Hej Bella!
    Känns så kul att ni är nöjda och jag kan bara hålla med om att allt har flutit på bra men vi har hjälpts åt bra och ni var inte värst svåra att samarbeta med. :-)
    Ha nu en skön sommar i ert nya boende.
    Mvh Ann
  • Alexandra A köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-06-17

Sandviken
    Bästa mäklaren
    Har köpt en bostad
    Bemött på bästa sätt Läs mer
    2019-06-28 Ann S svarar Alexandra A
    Tack Alexandra för den fina rekommendationen. Det glädjer mig att du är nöjd.
    Ha nu en riktigt skön sommar!
    Med vänliga hälsningar Ann
  • Max S köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-06-14

Ekeby
    Jag har köpt en bostadsrätt, en tvåa, på Gösta Berglings väg 2E. Jag blev väldigt trevligt bemött av mäklaren och de förväntningar jag hade på en bra och smidig affär uppfylldes verkligen. Läs mer
    2019-06-28 Ann S svarar Max S
    Hej Max!
    Så kul att höra att du är nöjd. :-)
    Ha det så bra och ha en skön sommar!
    Mvh Ann
  • Theodor S köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-05-30

Karls-Åby
    köpte lägenhet, allt gick bra. Läs mer
    2019-06-24 Ann S svarar Theodor S
    Tack Theodor!
    Hoppas att du kommer att trivas med ditt nya boende.
    Ha en skön sommar!
    //Ann
  • Åke E sålde sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-05-29

Bråten
    Idet stora hela var det väl godkänt. Läs mer
    2019-06-24 Ann S svarar Åke E
    Tack Åke!
    Kul att du är nöjd.
    Ha en skön sommar.
    Mvh Ann
  • Carl N köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-05-28

Sommahus. Tydlighet och ordning och reda, samt trevligt bemötande! :) Läs mer
    2019-06-24 Ann S svarar Carl N
    Tack för den fina rekommendationen.
    Hoppas att ni nu får en härlig sommar och många mysiga timmar med familj och släkt.
    Med vänliga hälsningar Ann
  • Jimmy Å köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-05-17

Aggerud
    Toppenbetyg.
    Mycket proffsig och snabb service och hjälp med allt !
    5 stjärnor av 5 möjliga Läs mer
    2019-05-27 Ann S svarar Jimmy Å
    Hej Jimmy!
    TACK för den fina rekommendationen. Måste säga att du verkar vara väldigt snabb och proffsig också....tog en promenad förbi huset och jag säger bara WOW vad du har jobbat på. Ska bli så kul att se vad du gör med det. Bra jobbat så här långt!
    //Ann

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga