Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Karlskoga Ann Skoglund
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 50 kunder tycker om Ann Skoglund

• Ulrika J köpte sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi köpte en etta på Frödingsvägen.
    Ann ställde upp och visade lgh en annan dag och tid än när det var visning,vi hade inte tid att komma på den vanliga visningen.Men hon ställde upp direkt att visade oss lgh en kväll.
    Mycket trevlig kontak.Snabb information.
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt tillväga.
    Ann var väldigt duktig på att informera både oss som köpare och säljaren om skyldigheter och rättigheter på ett sätt som vi förstod.
    Fantastisk mäklare,förtroende ingivande. Läs mer
  • Jenny E köpte sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag köpte en villa privat och är mycket nöjd i kontakten med Ann! Hon har känts uppriktig, serviceinriktad, tydlig, varit smidig att ha med att göra och har uppfattats ”neutral” -inte bara som en säljare åt uppdragsgivarna utan som en mellanhand som värnat om att allt ska bli så bra som möjligt för båda parter. Mycket snyggt skött upplever jag! Läs mer
  • Marcus B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Har bara gott och säga om Fastighetsbyrån Karlskoga. Mäklaren var lika taggad som jag att få lägenheten såld och jag upplever att vårt samarbete inte kunde blivit bättre. Bra kommunikation och återkoppling gjorde att affären gick jättesmidigt. Läs mer
    2018-12-10 Ann S svarar Marcus B
    Tack Marcus!
    Så kul att höra att du är nöjd! Ha nu en skön Jul och ett Gott Nytt År! Så kanske vi ses nästa år om du vill ha lite hjälp med deklarationen. Bara att du hör av dig! :-)
    Med vänliga hälsningar Ann
  • Ingrid U sålde sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Sålt en fastighet

Ann Skoglund är Informativ, saklig, flexibel, trevlig, positiv som person
    Förmedlar ett proffsigt sätt gentemot säljare och köpare
    En mäklare som jag utan tvekan kan tänka mig anlita igen Läs mer
    2018-12-10 Ann S svarar Ingrid U
    Tack Ingrid, har varit en trivsam resa hela vägen och det har vi gjort tillsammans.
    Ha nu en skön Jul och Ett Gott Nytt År!
    Med vänliga hälsningar Ann
  • Lennart U sålde sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann hjälpte oss med försäljning av vår villa.
    Hon ger ett proffsigt bemötande och ett mycket trevligt sätt.
    Våra förväntningar infriades och fastigheten blev såld snabbt och smidigt.

Vi kan rekommendera Ann å det varmaste Läs mer
    2018-12-10 Ann S svarar Lennart U
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Det har löpt på bra och så roligt att ni är nöjda. Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • Kjell H
    Kjell H köpte sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    KÖPTE EN BOSTADSRÄTT I KARLSKOGA  BEMÖTANDET VAR MYCKET BRA Läs mer
    2018-11-22 Ann S svarar Kjell H
    Kul att du är nöjd och hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad.
    Tack för att du tog dig tid att skriva detta, det värmer! :-)
    Med vänliga hälsningar Ann
  • Martin T köpte sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann är kunnig, tydlig och lätt att få kontakt med. Läs mer
    2018-11-20 Ann S svarar Martin T
    Tack Martin för din recension - uppskattas!
    Ha det så bra!

//Ann
  • Lisa K sålde sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Vi har sålt Vår villa. Ann kom hem till oss och beskrev försäljningsprocessen på ett pedagogiskt sätt. Hennes erfarenhet samt lugna och inlyssnande sätt gjorde att vi genast fick förtroende för henne.
    Våra förväntningar att försäljningen skulle gå smidigt Infriades till fullo - vi har fått stor hjälp.
    Vi kan varmt rekommendera Ann som mäklare. Läs mer
    2018-11-19 Ann S svarar Lisa K
    TACK så jättemycket för er rekommendation.
    Vad roligt att ni upplevde det så:) ja och ni var lättsamma och smidiga att jobba med också. Har varit en trevlig resa så här långt och vi ser till att avsluta det sista också bra.
    Hoppas nu att ni får njuta av ert "nya" boende och så syns vi straxt på tillträdet.
    Kram Ann
  • Gunn S köpte sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Köpt en lägenhet. Och hjälp med pappersarbete av försäljning av hus. Läs mer
    2018-11-19 Ann S svarar Gunn S
    Tack Gunn för att jag fick hjälpa er. Hoppas nu att allt börjar bli klart och att ni alla får en lugn och fin jul.
    Mvh Ann
  • Kabonawa B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Hej jag tycker att Ann Sk är kompetent, o kan sitt jobb som mäklare, bemöt som kinder på bra sett. Vi är nöjda med vara bemöntande när vi köper heller säljer produkter med fastighetsbyrås hjälp. Tack Läs mer
    2018-11-19 Ann S svarar Kabonawa B
    Tack för de orden. Så roligt att ni är nöjda. Hoppas att våra vägar möts snart igen ;-)
    Lycka till med allt!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga