Mäklare Örebro Karlskoga Fastighetsbyrån Karlskoga Ann Skoglund
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 57 kunder tycker om Ann Skoglund

• Ulla N sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-02-17

3:a
    74m²
    Karls-Åby
    Sålde mors lägenhet. Proffsigt bemötande och hantering av hela processen Läs mer
  • Maj-Britt B sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-02-17

2:a
    68.5m²
    Ekeby
    Sålt bostadsrätt.
    bra bemött, lugnt och trevligt
    skulle gå snabbt, gick jättebra, Ann berättade om varje steg i försäljningen
    Den var oerhört bra. Jag skulle rekommendera henne till en vän. Läs mer
  • Thomas B sålde sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2019-02-15

8:a
    200m²
    Övre Aggerud
    Sålt en villa.
    Blev väl bemött.
    Förväntningarna var bi av med huset.
    Känner till Ann som mäklare och hon levde upp till förväntningarna.
    Husförsäljningen funkade utmärkt. Läs mer
  • Karin P köpte sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-12-22

Trevlig och glad samt lungt och saklig. God jul och gott nytt år! Läs mer
    2019-02-15 Ann S svarar Karin P
    Tack Karin!
    Hoppas att du får ett härligt 2019 i din nya bostad.
    God fortsättning på det nya året!

Med vänliga hälsningar Ann
  • Joakim S köpte sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-12-19

Jag har köpt fritidshuset Valåsen 227 och jag är väldigt nöjd med Ann. Allt har fungerat perfekt. Den enda anmärkningen är att utgångspriset inte stämde alls med slutpriset. Läs mer
  • Papha K köpte sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-12-17

Har köpt en villa. Hon var tillmötesgående å hjälpsam,så helt ok👍 Läs mer
    2019-02-15 Ann S svarar Papha K
    Tack Papha! Hoppas nu att ni kommer att trivas i huset. Må så gott!
    Med vänliga hälsningar Ann
  • Leif R sålde sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-12-12

Jag har sålt mitt hus.
    Mycket bra bemött.

Mäklaren har mött mina förväntningar.

Jag är nöjd. Läs mer
    2018-12-17 Ann S svarar Leif R
    Tack Leif!
    Det gick ju riktigt bra och smidigt det hela. Nu är det bara det där sista som skall göras....flytta ut allt: ;-) Sedan så möts vi vid tillträdet för de sista påskrifterna. Ha nu en skön Jul och ett Gott Nytt År!
    Syns nästa år!
    //Ann
  • Ulrika J köpte sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-12-10

Vi köpte en etta på Frödingsvägen.
    Ann ställde upp och visade lgh en annan dag och tid än när det var visning,vi hade inte tid att komma på den vanliga visningen.Men hon ställde upp direkt att visade oss lgh en kväll.
    Mycket trevlig kontak.Snabb information.
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt tillväga.
    Ann var väldigt duktig på att informera både oss som köpare och säljaren om skyldigheter och rättigheter på ett sätt som vi förstod.
    Fantastisk mäklare,förtroende ingivande. Läs mer
    2018-12-17 Ann S svarar Ulrika J
    Tack för de fina orden och så kul att ni är nöjda. Hoppas att allt har gått bra med flytten och att det ordnade sig med det vi pratade lite om efter tillträdet.
    Ha nu en skön Jul och ett Gott Nytt ÅR!
    Med vänliga hälsningar Ann
  • Jenny E köpte sin bostad med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-12-08

Jag köpte en villa privat och är mycket nöjd i kontakten med Ann! Hon har känts uppriktig, serviceinriktad, tydlig, varit smidig att ha med att göra och har uppfattats ”neutral” -inte bara som en säljare åt uppdragsgivarna utan som en mellanhand som värnat om att allt ska bli så bra som möjligt för båda parter. Mycket snyggt skött upplever jag! Läs mer
    2018-12-17 Ann S svarar Jenny E
    TACK Jenny!
    Kul att du är nöjd och du är inte så svår att jobba med heller utan jag tycker att det har flutit på bra med "gruppen" och att vi har hjälps åt bra. Hoppas nu att du får en fin Jul och ett härligt 2019.
  • Marcus B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2018-12-03

Har bara gott och säga om Fastighetsbyrån Karlskoga. Mäklaren var lika taggad som jag att få lägenheten såld och jag upplever att vårt samarbete inte kunde blivit bättre. Bra kommunikation och återkoppling gjorde att affären gick jättesmidigt. Läs mer
    2018-12-10 Ann S svarar Marcus B
    Tack Marcus!
    Så kul att höra att du är nöjd! Ha nu en skön Jul och ett Gott Nytt År! Så kanske vi ses nästa år om du vill ha lite hjälp med deklarationen. Bara att du hör av dig! :-)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga

Ann Skoglund