Ann Skoglund
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 114 Läs vad Ann Skoglund

• Kerstin D sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-30

Karlberg
    Försäljning av anhörigs lägenhet. Trevligt bemötande! Bra på att förklara tjänster, åtagande m m. Har hållit oss informerade under processens gång. Viktigt för oss som inte bor på orten att det fungerar bra! Fick bra tips om hur vi kunde fixa till lite innan visningen. Läs mer
  • Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-30

Sandviken
    Ann på Fastighetsbyrån är otrolig. Hon fixade allt med min lägenhetsförsäljning på ett perfekt sätt. Jag rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • Gunnel S sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-23

Försäljnig av lägenhet. Ann har genom hela affären uppträtt på ett mycket proffsigt och tillfredställande sätt. Läs mer
  • Peter H sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-23

Karlberg
    Fick vår lägenhet såld under en tuff tid. Engagerad och vänlig mäklare som alltid tog sig tid för oss. Läs mer
  • Lena B sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-19

Stråningstorp
    En mycket trevlig och proffsig mäklare.
    Jag är jätte nöjd med bemötandet och all hjälp jag har fått av henne Läs mer
  • Tobias F köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-04

Nedre Skranta
    Köpt ett hus i Karlskoga genom fastighetsbyrån.

Affären blev smidig med en bra och tydlig kommunikation mellan oss som köpare och Ann.

Rekommenderar gärna fastighetsbyrån och Ann då allt sköttes exemplariskt. Läs mer
  • Vilmante D
    Vilmante D köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-03-02

Löten
    Jag hade köpt ett lägenhet och var jätte nöjd att ha sånt makläre som Ann. Hon jobbar jättebra och med bra kvalitet. Hon vet sin jobbar 100 % Läs mer
    2020-03-23 Ann S svarar Vilmante D
    Tack Vilma!
    Kul att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas att ni kommer att trivas och att badrummet blir precis som ni önskat. Må så gott!
    Vilmante D gillar detta
  • Adam B köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-02-25

Karlberg
    Tydliga, ärliga och snabba svar på alla frågor man hade. Kändes väldigt säkert och tryggt. Läs mer
    2020-03-10 Ann S svarar Adam B
    Härligt att höra att du är nöjd Adam! :-)
  • Signe S
    Signe S köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-02-11

Centralt
    Jag har köpt en lägenhet I Karlskoga centrum på 2 rum o kök. Ann Skoglund som sålde lägenheten till mig är en trevlig, duktig o hjälpsam mäklare. Jag har blivit mycket bra bemött av henne, kan inte vara bättre. Ann hjälpte till med köpet, information mm och jag är mycket nöjd med mitt lägenhetsköp.
    Med vänlig hälsning
    Signe Sundgren. Läs mer
    2020-03-06 Ann S svarar Signe S
    Hej Signe och tusen tack för den fina rekommendationen. Är så glad att jag fick äran att bli din mäklare vid ditt köp av din nya bostad. Hoppas nu att den blir riktigt fin efter de renoveringar som ni gör och att du kommer att trivas jättebra.
    Du kan väl komma in och säga hej på kontoret om du har vägarna förbi. :-)
    Kram Ann
  • Kjell Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-02-07

Karls-Åby
    Sålt bostadsrätt, På ett proffsigt sätt. Jag förväntade mig att försäljningen skulle gå någorlunda snabbt.vilket den gjorde.
    Spännande upplevelse!
    Kjell Örn Läs mer
    2020-03-06 Ann S svarar Kjell Ö
    Tack Kjell för de orden och nu tar vi slutspurten och gör även denna bra!
    Må så gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga