Ann Skoglund
Registrerad mäklare sedan 2006-02-27
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 126 Läs vad Ann Skoglund

• Ella B sålde sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-07-28

Häsängen
    Mycket trevlig mäklare, däremot lite tveksamt agerande i sin försäljningsteknik. Läs mer
  • Elisabeth W köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-06-20

4:a
    Karls-Åby
    Köp: en bostadsrätt.
    Vi fick ett trevligt bemötande av Ann Skoglund, som är en engagerad, professionell och sympatisk fastighetsmäklare. Läs mer
    2020-07-08 Ann S svarar Elisabeth W
    TACK Elisabeth! Har varit en trivsam resa tillsammans med er också. Hoppas att ni får en skön sommar!
    Somriga hälsningar från mig!
  • Hans Eric W köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-06-19

4:a
    Karls-Åby
    Köpt Dalvägen 1. Ann var utmärkt!!!!
    Bemötande, information etc..... +++++
    Perfekt mäklare!! Läs mer
    2020-07-08 Ann S svarar Hans Eric W
    TACK Hans-Eric för de värmande orden. Ha nu en riktigt bra sommar och hoppas att ni kommer att trivas med ert nya boende.
  • Elin S
    Elin S sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-06-19

3:a
    Ekeby
    Snabb och smidig försäljning där mäklaren varit mycket proffsig, lättillgänglig och trevlig! Kommer definitivt anlita Ann Skoglund för eventuell framtida försäljning igen. Läs mer
    2020-07-08 Ann S svarar Elin S
    Så kul att få en sån fin rekommendation, tack Elin! Kan bara säga att vi har arbetat bra ihop och jag kunde ej ha gjort det utan er och er fina lägenhet. Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya boende och jag finns här om ni vill ha hjälp i framtiden också ;-)
    Vi syns dock för lite tillträde och deklaration framöver.
    Ha en skön sommar!
    Elin S gillar detta
  • Rickard K sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-06-15

2:a
    Centralt
    Sålde en lägenhet. Fick ett stort förtroende och Ann gav trygghet genom hela säljprocessen. Ann är professionell och kunnig i sitt bemötande. Läs mer
    2020-06-30 Ann S svarar Rickard K
    Tack Rickard för den fina rekommendationen. Så kul att du är nöjd! Lycka till nu med ert nya boende och så hörs vi av när det börjar dra ihop sig för deklaration. Ha en skön sommar!
    Med vänliga hälsningar Ann
  • Klaus F köpte sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-29

Åtorp
    Bra bemötande, hade full kontroll på allt från ankomst till avslutande avtalsskrivning. Kontrollerade att både köpare säljare var införstådda med vad de skulle skriva på för dokument. Läs mer
    2020-06-22 Ann S svarar Klaus F
    Tack Klaus!
    Så roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Ha nu en riktigt skön sommar!
    Med vänliga hälsningar Ann
  • Brita I sålde sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-24

Ramshöjden
    Sålt villa.
    Professionellt och sakligt bemötande av mäklaren som väl levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-06-22 Ann S svarar Brita I
    Tack för de fina orden. Så kul att få hjälpa er ytterligare en gång. Hoppas nu att det blir bra med ert nya boende och att sommaren blir underbar.
    Ha det så bra!
    Med vänliga hälsningar Ann
  • Runa H sålde sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-12

Nedre Skranta
    Sålt fastighet för klients räkning, affären har gått helt ok Läs mer
    2020-06-04 Ann S svarar Runa H
    Tack för din rekommendation. Tycker att vår affär gick gott och väl över vad vi hade förväntat oss. Det tog lite längre tid än vad vi trodde ...men blev ett riktigt bra slutresultat tycker jag med ett riktigt mysigt par som köpare som kommer ta väl hand om din klients hus.
    Med vänliga hälsningar Ann
  • Claes-göran O sålde sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-10

Åtorp
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Vi är mycket nöjda med resultatet av försäljningen Läs mer
    2020-06-04 Ann S svarar Claes-göran O
    Hej Classe!
    Alltid lika kul att få gå in och läsa såna fina ord på Reco det är så det skall vara att ni kunder är nöjda. För är ni nöjda så är jag glad och nöjd också. :-) Samt vet att jag har gjort mitt jobb bra.
    Må gott!
    Med vänliga hälsningar Ann
  • Margareta B sålde sitt hus med hjälp av Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

2020-05-09

Åtorp
    Allt har fungerat som vi önskade. proffsigt skött rakt igenom Läs mer
    2020-06-04 Ann S svarar Margareta B
    Tack Margareta, det var en trivsam affär rakt igenom. Ni har varit suveräna att ha med att göra och vi hade en otrolig tur med vädret på vår visning. Fullt förståeligt att våra spekulanter älskade ert ställe.
    Ha nu en skön sommar!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskoga