11 rekommendationer

Ann Skoglund
en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Kilgatan 1
691 31 Karlskoga — Visa karta

Vad tror Ann att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Ann Skoglund

• Marianne T
    Marianne T skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket trevligt, professionellt och tjänstvilligt.

Ann har dessutom rätt känsla för kunderna och marknaden.
    Jag kan varmt rekommendera Ann!
    2017-08-11 Ann S svarar Marianne T
    Tack för de fina rekommendationen. Känns redan lättare att börja efter semestern.
    Ha en fortsatt skön sommar!
  • jari j
    jari j skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett professionellt bemötade, kunnig och tydlig i information. Jag är mycket nöjd med hanteringen av försäljningen hittills, Hur mkt frågor mm. så ställer hon upp. Dag som natt. Stort tack
    Joel H gillar detta
  • Arne J
    Arne J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ett professionellt bemötade, kunnig och tydlig i information. Jag är mycket nöjd med hanteringen av försäljningen hittills, skall färdigställas imorgon !!
    2017-07-10 Ann S svarar Arne J
    Tack för rekommendationen!
    Nu tar vi sista slutspurten imorgon! :-)
    Ha en skön sommar!
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Är på det stora hela mycket nöjd. Kanske jag skulle vilja ha
    lite mer dialog även på helgen även om jag respekterar deras tider. Men är man mäklare så är man
    Med vänlig hälsning Kerstin Jarnhamn genom Thomas Jarnhamn
    2017-07-10 Ann S svarar Kerstin J
    Hej!
    Tack så mycket för din rekommendation.
    Ledsen att jag ej var tillgänglig under helgen men ibland måste man prioritera mellan jobb och familjen. Är tyvärr svårt att räcka till överallt ibland.
    Ha nu en skön sommar och hoppas ni hinner få lite lugn och ro efter allt flyttande.
  • Liselotte E
    Liselotte E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Jag tycker att Ann Skoglund är mycket professionell och har varit utmärkt som mäklare. Sätter kunden i fokus
    2017-07-03 Ann S svarar Liselotte E
    Tack Liselotte!
    Det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme och man blir så glad. Det ger mig extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
    Lycka till nu med det som ni har framför er och ha nu en skön sommar!
  • Ann H
    Ann H skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Trevligt och engagerat. Företroendeingivande och kunnig. Allt fungerade jättesmidigt för mig som kund.
    2017-07-03 Ann S svarar Ann H
    Tack Ann!
    Det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme. Det ger mig extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
  • Anneli I
    Anneli I skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Mycket bra mäklare som tog sig tid att både informera om allt hur det går till och även lyssnade på våra önskemål.
    2017-07-03 Ann S svarar Anneli I
    Hej!
    Tack för din fina rekommendation det värmer. Ha en fin sommar!
  • Sten I
    Sten I skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann har skött försäljningen på ett föredömligt sätt och vi kan varmt rekommendera henne. Vi uppfattar det så att hon har varit väldigt bra för både köpare och säljare.
    Tydliga och konkreta råd, som varit enkla att följa och som vi uppfattar det, vinnlägger hon sig om att följa de mäklarregler som finns, genom att tydliggöra för aktörerna vad som gäller vid kontraktsgenomgångar mm.
    Samarbetet med Sparbanken och dess möjligheter för affärens genomförande har i vårt fall varit avgörande och vi ser det som en fördel med korta kontaktvägar mellan bank och mäklare, vika Ann administrerat föredömligt.
    Till sist vill vi framhålla fördelen som Ann har som mäklare med en framtoning som är lite lagom offensiv, andra mäklare vi haft kontakt med är ofta lite för angelägna/aggressiva.
    2017-07-03 Ann S svarar Sten I
    Tack för den fina rekommendationen så roligt att ni är nöjda och det har varit en trevlig "resa" även för mig. Ha en skön sommar!
  • Sven E
    Sven E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Toppenbra , skötte hela försäljningen perfekt med härlig återkoppling till mej som säljare av lgh
    2017-07-12 Ann S svarar Sven E
    Tack så jätte mycket för rekommendationen. Kul att höra att du är nöjd!
  • Anders E
    Anders E skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Väldigt bra bemötande, hon lever upp till alla förväntningar o lite där till, denna gång gick allt fort o bra precis som önskat
    2017-07-03 Ann S svarar Anders E
    Tack så mycket för rekommendationen. Kul att du är nöjd.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Ann Skoglund en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Ann på Fastighetsbyrån i Karlskoga är en oerhört gullig och engagerad mäklare, som lägger mycket av sin tid och själ på att det ska bli en bra affär.
    2017-07-03 Ann S svarar Andreas B
    Tack Andreas! Superkul att du är nöjd.
Ann Skoglund
Anders Hallström