Max Nilsson

Max Nilsson

Max Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskoga

Max Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Max Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.8. Max Nilsson har haft 56 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

187 omdömen om Max Nilsson

Daniel L
Stråningstorp

Max är otroligt driven och effektiv i sin roll som mäklare. Han är i en klass för sig max var mycket förstående och ärlig vid köpet av vår nya bostad. Han skötte all kommunikation på ett galant och effektivt sätt. Kan starkt rekommendera Max vid försäljning eller köp av bostad.

Conchiglia T
Karlberg

Väldigt trevlig och positiv. Hjälpsam och kunnig i sitt yrke. Lätt att prata med och få en bra kontakt med.

Svar från Max Nilsson

Tack Conchiglia. Lycka till med flytten!

Mansour M
Karlberg

Försäljningen gick snabbt och enkelt.

Svar från Max Nilsson

Det gjorde den verkligen, blev en smidig affär!

David L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Bohult

Max har varit hjälpsam och vägledande i processen att köpa lägenhet vilket jag uppskattat mycket eftersom det är första gången jag köper lägenhet. Det har dessutom varit lätt att kontakta honom och han svarar mycket snabbt om jag har några frågor.

Svar från Max Nilsson

Stort tack David för dom fina orden, glad att kunna hjälpa dig vid ditt första bostadsköp!

Alexander H
Stråningstorp

trevlig, hjälpsam och proffsig!

Svar från Max Nilsson

Tack Alex, glad att kunna hjälpa er hitta rätt hus. Nu laddar vi tillträde!

Ulrika W
Bruket

Han är professionell, trevlig och kunnig

Tack Ulrika! Ses på tillträdet /M

Aini Lempi K
Sålde sitt hus med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Bruket

Mycket bra bemötande av mäklaren, förväntningar var mycket goda, mäklaren levde upp till dem. Mycket professionellt arbete av mäklaren, mycket bra Max ! Tack Med vänlig hälsning, Aini o Rikhard

Tack för dom fina orden. Blev en smidig affär! Vänligen Max

Julia R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Max är en mycket kompetent och duktig mäklare som vi är supernöjda med! Trevlig och lätt att samarbeta med! Kan varmt rekommendera! fam. Kolb/ Rendius

Agneta G
Sålde sitt hus med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
Stråningstorp

Max är inkännande och lyssnande och Inger förtroende. Han är dessutom trevlig och social. Vi hade förväntningar om hans yrkeskunskap som skulle kunna vägleda oss till för oss rätt beslut vilket vi tycker har infriats. Vi rekommenderar honom varmt.

Susanne F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Max Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlskoga

Max är tillmötesgående, vänlig och professionell. Han anstränger sig det där lilla extra som gör stor skillnad. Det har varit en smidig och bra kontakt.

Svar från Max Nilsson

Tack Susanne och tack för ett trevligt bemötande. Lycka till med flytten, så ses vi på tillträdet!