Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Bergsmansgatan 4, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlskoga!

Dags att skaffa nytt boende i Karlskoga eller Degerfors? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här i Värmland och Örebro län har vi koll på allt från lägenheter till villor eller var nyproduktionerna finns. Vi har lång erfarenhet och våra mäklare har koll på det mesta.

Vill du få en kostnadsfri värdering eller bara bolla tankarna om att byta bostad? Inga problem, vi finns där för att stötta dig under vilket steg som helst under bostadsbytet.

Läs vad 251 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

• Letlet L

2020-08-02

Letlet L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har köpt en bostadsrätt om 3 r o k. Mäklaren Jonas Carlén var helt perfekt. Trevlig, kunnig, seriös och hjälpsam - han överträffade våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-07-23

Kristina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Lyhörd och flexibel önskat större flexibilitet vid tidpunkt för tillträde Läs mer
  • 2020-07-23

Lise A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt en lägenhet 2rok
    Mycket proffsigt bemött
    Mycket nöjd med mäklaren Läs mer
  • 2020-07-22

Annika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Bostadsrätt - dödsbo.
    Trevligt bemötande av alla och snabba svar på mina frågor
    Uppfyllde förväntningarna, och levde upp till dem
    Kommer gärna att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Karlskoga Läs mer
    2020-07-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika S
    Tack för din fina rekommendation!
    Git Bengtzing/Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-07-15

Jan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt villa i Karlskoga.
    Allt har funkat bättre en förväntat. Läs mer
  • 2020-07-08

Tapani L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har både köpt och sålt hus av Andreas Persson på Svensk fastighetsförmedling. Andreas har gjort ett mycket bra jobb på ett professionellt och målinriktat sätt i båda fallen. Vi är mycket nöjda.

Tapani Laukkanen Läs mer
  • 2020-07-07

Jenni L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har både köpt villa och sålt vår nuvarande villa med hjälp av Svensk fastighetsförmedling Karlskoga, Andreas Persson

Vi har blivit mycket väl bemötta av mäklaren, Andreas Persson. Han fick, med sin kunskap, oss att känna oss trygga både med köp av ny villa och försäljning av vår nuvarande villa. Mäklaren inkluderade oss i samtliga steg av köp och försäljning och hade regelbunden kontakt och återkoppling med oss.

Våra förväntningar var att med mäklarens hjälp ta oss genom köp och försäljning och vi kan bara säga att Andreas levt upp till de förväntningar vi hade. Andreas har varit mycket professionell och seriös vilket vi känt varit viktigt för att på så sätt skapa förtroende mellan mäklaren och oss.

Det är sällan vi träffat en så målmedveten mäklare. Både köp och försäljning var klart inom loppet av ca två veckor.

Vi kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling, Karlskoga när du ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • 2020-07-04

Frida W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt lägenhet. Jättenöjd med bemötande av mäklare. Läs mer
  • 2020-07-01

Pentti Olavi M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    sålt bostad . mäklaren var bra, bemötandet utmärkt. mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2020-06-15

Emil M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Toppen bemötande av mäklaren i alla aspekter. Har en vänlig attityd och ett engagemang så man känner sig sedd och hörd i sina tankar kring köpandet. Min och sambons första val av mäklare, rekommenderar Andreas varmt. Läs mer
    2020-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emil M
    Tack så mycket för rekommendationen Emil! Kul att ni har fått en bra upplevelse och stöd/trygghet av mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling då ni varit och träffat fler mäklare i Karlskoga.
    Stort lycka till i er nya bostad!

• 2020-06-15

Ia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har köpt Högberg 167, Degerfors.
    Bra bemötande hela vägen, dock var det inte mäklare Johan Tjernström som visade oss huset utan mäklarasssitent Ida. De frågor vi haft som Johan eller Ida inte kunnat svara på omgående har de tagit reda på och återkommit om.

Extra uppskattat var att Johan plockat fram gamla ritningar och beskrivningar från huset med byggår 1940 - extra roligt då vår plan är att återställa huset till original i den mån det går. Läs mer
  • 2020-06-09

Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har sålt en villa i Degerfors. Vi har blivit bemött av mäklaren på bästa möjliga sätt. Under försäljningsprocessen uppstod ett problem med huset som mäklaren hanterade på ett utomordentligt sätt. Vi fick allt stöd vi kunde tänka oss där mäklaren var konstruktiv och informativ.
    Det blev i slutändan en lyckad försäljning där vi är mycket nöjda med hela processen.
    Vi måste också berömma fotografen som tog fantastiskt fina bilder på vårt hus. Läs mer
  • Birgitta S

2020-06-07

Birgitta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har sålt min fastighet med hjälp av Andreas Persson på Svensk Fastighetsförmedling.
    Han har verkligen hjälpt mig med goda råd vid försäljningen.
    Kan varmt rekommendera Andreas Persson. Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta S
    Tack för din rekommendation Birgitta! Jag uppskattar att jag fick hjälpa dig med din försäljning och skönt att du har känt ett stöd och trygghet under din försäljning.
    Stort lycka till i din nya bostad!!

• 2020-06-07

Mathias H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har köpt en villa och har varit nöjda med våran mäklare Johan från början till slut.

Våra förväntningar var inte höga då vi hade varit i kontakt med en mäklare från en annan firma och blivit dåligt bemötta.
    Med Johan upplevde vi en trygghetskänsla eftersom han var informativ, kompetent och väldigt tillmötesgående.

Vi kommer definitivt använda oss av Svensk fastighetsförmedling i framtiden. Läs mer
  • 2020-06-07

Klas Göran S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålde ett radhus.En trevlig mäklare som man lite fick dra ur information vid första kontakten men kunde klargöra våra frågor.
    Under säljprocessen hade vi velat få info om läget,även info om att inget direkt hände.Vi fick själva ta kontakt efter knappt en vecka. Vi har inte fått info om att handpenningen har betalats vilket skulle ha skett senast i fredags.Mäklaren har väl inte riktigt levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-05

Clara C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har köpt en lägenhet som vi är ytterst nöjda med!
    Andreas Persson var engagerad och fick både säljaren och köparen att känna sig lika viktiga! Bästa mäklaren vi mött, utan tvekan. Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Clara C
    Tack Clara för din rekommendation! Kul och höra att ni känner att ni har blivit bra bemötta och väl omhändertagna av mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Det är även kul att ni har märkt skillnaden på mitt och Svensk Fastighetsförmedlings arbete och arbetssätt om hur vi finns där för er alla.

Vill önska er ett stort lycka till i er nya bostad och stort grattis!

• 2020-05-28

Liselott S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren har varit väldigt bra, professionell och noga med att informera genom hela processen.
    Mina förväntningar att få stöd, tips och råd för att göra en bra försäljning är uppfyllda. Jag är jätte nöjd. Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liselott S
    Tack för din rekommendation Liselott och för att jag fick äran att hjälpa till med din bostad! Kul och läsa att du har känt dig nöjd och att du har fått det stödet och tryggheten genom hela processen som du förväntat dig tillsammans med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Tack återigen!

• 2020-05-25

Steffanie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag sålde min lägenhet och är jättenöjd med det bemötande och stöd jag fick av Christoffer. Alltid tillgänglig för frågor och var ett bra stöd under budgivningen! Läs mer
    2020-05-26 Christoffer H svarar Steffanie M
    Tusen tack för din rekommendation Steffanie, kul att höra att du känner dig nöjd.
    MVH
  • Barry Och Kristine B

2020-05-20

Barry Och Kristine B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mäklare gav bra rådgivning och trevlig bemötande. Han hjälpte till med att hur vi kan tänka oss renovera och även riskerna av att köpa hus som behöver renoveringen. Det visade att han inte bara vil sälja men att alla skulle känna sig nöjd med köpet. Läs mer
    2020-05-20 Jonas C svarar Barry Och Kristine B
    Tack ska ni ha för den fina rekommendationen. Jag hoppas att allt kommer att gå bra med renoveringen av huset och att ni är och fortsätter vara nöjda med köpet. Med vänliga hälsningar, Jonas Carlén, Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2020-05-19

Linn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har köpt hus och är mycket nöjd med Andreas som mäklare. Han har varit hjälpsam genom hela processen och svarat på alla frågor som jag haft. Det har känts tryggt och jag är mycket nöjd med min bostadsaffär. Högsta betyg! Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linn J
    Tack för din rekommendation Linn! Kul att du känner dig nöjd med mitt arbete och att du känner att du som köpare har fått den tryggheten som du förväntas att få. Jag uppskattar att du tar upp just att du har känt dig trygg med mig och mitt arbete, då tryggheten är något vi jobbar väldigt mycket med på Svensk Fastighetsförmedling så att just både köpare och säljare får den känslan!

Stort lycka till i din nya bostad och stort grattis!

• 2020-05-17

Jonathan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Lägenhet 2rok
    Alltid trevligt bemötande och hjälpsam i alla lägen!
    Mycket nöjd! Läs mer

Hanna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket nöjda med bemötande och all kontakt vi haft med mäklaren Läs mer

Simon K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Johan har varit mycket kompetent och duktig och hållit mig väl underrättad under hela processen. Man känner sig fullständigt trygg med att lämna allt i goda händer! Läs mer

Robert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålde ett hus och köpte en lägenhet utav en och samma mäklarfirma. Det gick både snabbt och smidigt. Alla inblandade mäklare gjorde sitt jobb proffsigt. Båda affärerna var gjorda inom tre veckor tid. Därför ger jag med glädje alla inblandade 5 stjärnor. Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert L
    Tack för din rekommendation Robert! Kul att vi fått hjälpt till i båda ändarna genom att både förmedla och hjälpa dig hitta något nytt. Vi alla inblandade på Svensk Fastighetsförmedling uppskattar och känner oss glada över att du känner dig nöjd med alla moment.

Stort grattis och lycka till i din nya bostad!

Andreas Persson med kollegor, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
  • Mathias T

2020-05-15

Mathias T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vid min försäljning av huset så har jag fått mer hjälp och stöd från Andreas än vad jag trodde jag skulle få.

Otroligt trevlig, engagerad, tydlig och flexibel i sin och våran situation.

Finns ingenting negativt överhuvudtaget att ta upp, väldigt tacksam och nöjd. Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mathias T
    Tack för din rekommendation Mathias! Det känns väldigt kul att jag fick äran att jag hjälpa er med både er försäljning och även i ert sökande av ny bostad. Känns väldigt bra att ni kände er trygga med mig och som du säger att "mer stöd än vad du trodde" genom din/er process. Ni har ju trots allt träffat samtliga av oss på orten och jag är glad att jag fick äran att hjälpa er med förmedlingen av er bostad.

Stort lycka till i nya bostaden och stort grattis!

• 2020-05-10

Alma N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har sålt min bostadsrätt på 2 rum och kök i Karlskoga med hjälp av mäklare Jonas på Svensk Fastighetsförmedling. Både min sambo och jag upplevde att vi fick ett lugnt och trevligt första möte med mäklaren. Jonas uppmärksammande våra önskemål på ett mycket bra sätt och vi kände ingen stress över att sälja bostaden snabbt utan vi fick tid på oss utan tidspress. Vi valde att flytta ut nästan alla möbler innan fotografering och visning vilket andra mäklare sa var en sämre idé, men hos Svensk Fastighetsförmedling var det inga problem och inget ifrågasättande/tips om andra lösningar. Bra intryck och väl utfört arbete med försäljningen hela vägen. Läs mer
    2020-05-10 Jonas C svarar Alma N
    Tack Alma för din fina rekommendation. Det är alltid trevligt med positiv feedback. Jag hoppas att ni trivs i ert nya boende. Med vänlig hälsning Jonas Carlén.
  • 2020-05-10

Ulrika K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Hej!
    Jag och min man har köpt en sommarstuga.
    Vi är mycket nöjda med mäklare Andreas som har varit trevlig och professionell i sin yrkesroll. Han har varit noggrann och tydlig med allt, han håller kontakt och återkommer snabbt. Vi har inget att klaga på, och ger Andreas högsta betyg.
    Ulrika och Thomas Kilenius Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulrika K
    Tack för er rekommendation Ulrika & Thomas! Kul och höra att ni känner er nöjda och att ni som köpare fått ett bra förtroende under er process med mig. Känns bra att ni fått den tryggheten som jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling stävar efter!

Stort lycka till och stort grattis till er nya fritidsbostad!

• 2020-05-07

Marcus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Johan har varit väldigt hjälpsam under hela processen. Jag skulle definitivt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2020-05-07

Miriam B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt en lägenhet och upplevde mäklaren som trevlig och kunnig. Lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2020-05-06

Ann L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har köpt en bostadsrätt
    Väldigt trevlig, hjälpsam och kunnig
    Det är våran första kontakt med mäklare(har bott i hus i 35 år)
    Vi är helnöjda med mäklaren Läs mer
    2020-05-07 Christoffer H svarar Ann L
    Tack Ann och grattis till en bra bostadsaffär! Känns skönt att jag har levt upp till dina förväntningar då vi hela tiden strävar efter ett hålla hög service.

Med vänlig hälsning, Christoffer Hallström
  • 2020-05-04

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag blev rekommenderad av en kollega att vända mig till Svensk Fastighetsförmedling i Karlskoga och att jag följde detta råd är något jag är mycket glad över. Jag har genom åren sålt och köpt två hus och sju bostadsrätter och har aldrig mött en mer noggran, kompetent och trevlig mäklare som dessutom tog ansvar för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-04-22

Jimmy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt ett hus..
    Mäklaren skötte affären smidigt och tryggt.
    Ett bra bemötande och hade förståelse på alla plan..Verkligen en mäklare vi kan rekommendera på alla sätt.
    Skulle vi förmodan i framtiden sälja hus igen skulle vi anlita Jonas Carlén bästa mäklaren i karlskoga. Läs mer
    2020-04-22 Jonas C svarar Jimmy H
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Det uppskattas verkligen. / Jonas
  • 2020-04-19

Ditte J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har sålt en villa och köpt en bostadsrätt.
    Vår mäklare har bemött oss mycket professionellt , trevligt och positivt. Han har hela tiden hållit oss uppdaterade om vad som händer .
    En mycket positiv upplevelse. Läs mer
    2020-04-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ditte J
    Tack för er rekommendation Ditte och Lennart! Kul och höra att ni känner er nöjda med mitt arbete och att ni har haft full koll under hela tiden. Även roligt att läge+ var den perfekta tjänsten för er så ni kunde förbereda er på absolut bästa sätt och även på det viset gjorde att ni hittade ert nya drömboende!
    Tack för att jag fick äran att hjälpa er att både förmedla ert nuvarande boende och hitta ert nya boende. Stort lycka till i ert nästa boende!

• 2020-04-07

Amanda K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har köpt en villa, jag har blivit väldigt trevligt bemött.
    Min mäklare var erfaren och det märktes att han hade jobbat länge.
    Han förklarade och gick igenom kontraktet väl och lätt att förstå. Allt kändes väldigt tryggt och seriöst. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2020-04-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Amanda K
    Tack Amanda!
    Känns mycket bra att du upplevt affären på det sättet. Efter 9 år i branschen så har man hyfsad koll på läget :)
    Lycka till i ditt nya hus!
  • 2020-03-23

Katarina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålde en villa. Blev väldigt väl bemött.
    Hade ofta kontakt med mäklaren ang nästa steg och gällande visningar.
    Hade gärna sett att mäklaren kunnat höra av sig mer efter visningar.
    Och kunde ha kommit lite tidigare innan visningarna. Läs mer
    2020-03-24 Christoffer H svarar Katarina K
    Tack för rekommendationen Katarina! Det känns bra att ni har haft bra hjälp av mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling genom hela din försäljning. Alltid bra med feedback så man kan ge den bästa servicen. Tack för att jag fick äran att hjälpa er och stort lycka till i din nya bostad!

• Heidi A

2020-03-21

Heidi A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mäklaren har varit väldigt tillgänglig och svarat på de frågor som jag ställt. Ett mycket proffsigt bemötande som har känts tryggt vid mitt livs första bostadsköp. Läs mer
    2020-03-24 Christoffer H svarar Heidi A
    Tack för din rekommendation Heidi! Kul och höra att du känner dig nöjd med servicen och att du fått tryggheten i denna process. Tack för att jag fick hjälpa dig att hitta det du letat efter!

• 2020-03-21

Meg S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet och jag tycker att vi blev mycket bra bemötta av mäklaren. Fick mycket bra information och lärde mig mycket av upplevelsen. Är mer än nöjd över mäklarens hjälp.

Mvh Läs mer
    2020-03-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Meg S
    Tack så mycket för er rekommendation Meg! Kul att ni har känt er trygga som köpare för er nya bostad och att ni känner att ni även fått lärdom om en bostadsaffär. Känns skönt att ni har fått en bra upplevelse och känsla av mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Stort lycka till i er nya bostad!

• 2020-03-19

David L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag sålde en bostadsrätt och fick genom hela försäljningsprocessen både trevlig och proffsig hjälp av min mäklare. Förklarade hur det skulle gå till på ett enkelt och tydligt sätt, och gjorde det mesta för att vi skulle bli så nöjda som möjligt. Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar David L
    Tack för rekommendationen David! Kul och hör att du känner att förväntningarna och processen har fungerat som den skulle för er. För mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling är kvalité och trygghet i sin förmedling och ett köp av största prioritet.

Tack för att jag fick hjälpa till och stort lycka till i er nya bostad!

• 2020-03-15

Tina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Kontaktade Andreas för att få hjälp med att sälja min lägenhet och allt har gått både snabbt och smidigt. Allt har känts tydligt och tryggt med smidig kommunikation, högsta betyg! Läs mer
    2020-03-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tina H
    Tack för rekommendationen Tina! Kul att du känner dig nöjd och trygg med din förmedling av lägenheten samt att allt har gått som du förväntat dig!
    Tack för att jag fick äran att hjälpa till!

• 2020-03-13

Liv J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Noggrann, serviceinriktad och serös mäklare med förståelse för både köpare och säljare. Läs mer
    2020-03-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liv J
    Tack för din rekommendation Liv! Kul att du känner dig nöjd och att du har fått en trygghet och förståelse kring din situation med den hjälpen och information som du har förväntat dig av mig.
    Stort lycka till i din nya bostad och att jag fick hjälpa dig att finns din nya bostad!

• 2020-03-06

VICTOR F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Kan bara säga bra saker om denna mäklare och varmt rekommendera dem. Jag hade turen att köpa ett hus genom Jonas Carlén och vilken service och tålamod denna karl har, efter många turer fram och tillbaka till äntligen ett köp skötte han affären proffsigt i alla lägen och hjälpte till i allt från udda frågor till själva avslutet. Läs mer
    2020-03-06 Jonas C svarar VICTOR F
    Tack ska du ha Viktor för din fina rekommendation. Hoppas att allt går bra med renoveringen. Lycka till.
  • 2020-03-02

Hanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt ett hus, smidig affär! Fick noggrann information. Läs mer
  • 2020-02-22

Torbjörn B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har sålt en villa och våran mäklare Andreas Persson ger vi ett stort tack till. Har bemött oss på ett proffsigt sätt och haft stort tålamod med oss. Varit engagerad och tillmötesgående med våra mål vi haft. Vi rekommenderar honom som säljare. Tack från Torbjörn o Lena Bäckman Läs mer
    2020-02-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Torbjörn B
    Tack för er rekommendation Torbjörn & Lena! Tack för att jag fick hjälpa er under hela processen med både att leta ny bostad samt förmedla er nuvarande. Kul och höra att ni känner er nöjda med den hjälpen som ni har fått!
    Stort lycka till med ert nya boende!

• 2020-02-20

Anne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren va trevlig visade mej runt och förklarade allt väldigt bra 👍🏻 Höga förväntningar inför och titta på lägenheten och allt kändes bra. Mäklaren va proffsig. Läs mer
    2020-02-27 Christoffer H svarar Anne L
    Tack Anne och grattis till en bra bostadsaffär! Känns skönt att jag har levt upp till dina förväntningar då vi hela tiden strävar efter ett hålla hög service.

Med vänlig hälsning, Christoffer Hallström
  • 2020-02-18

Ann-kristin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt en lägenhet. Bra och saklig information. Trevligt bemötande. Läs mer
    2020-02-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-kristin J
    Tack så mycket för din rekommendation!
    Med vänlig hälsning, Git Bengtzing
  • 2020-02-18

Henrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Då jag har tidigare mycket positiva erfarenheter med Svensk Fastighetsförmedling i Karlskoga så var det en självklarhet att kontakta Git Bengtzing då vi skulle sälja vår bostadsrätt.
    Kan bara säga att allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-02-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik J
    Tusen tack för din rekommendation!
    MVH Git Bengtzing, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-02-13

Hamid M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Hejsan!
    Jag har köpt ett hus.
    Jag o min familj var hos eras kontor i Karlskoga o träffade en positiv man .
    Nu rekommenderar jag er till andra .
    Jag o min familj är nöjda .
    Tack för allt.
    Hamid Läs mer
    2020-02-20 Jonas C svarar Hamid M
    Tack så mycket för din fina rekommendation. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.
  • 2020-02-04

Hans A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vänligt och positivt bemötande. Ställde upp på en separat visning utan mankemang Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans A
    Tack för din rekommendation Hans! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet.

• 2020-01-21

Jonas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren har hjälpt mig på bästa möjliga sätt. Förklarat lätt förståelig och tydligt. Det var mitt första köp Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas F
    Tack Jonas. Det är alltid kul när du som köpare upplever att affären gått bra. Jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet.

• 2020-01-20

Susanne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har köpt en bostadsrätt på 2 rum och kök.

Jag blir alltid bra bemött av alla mäklare på Svensk Fastighetsförmedling. Jag anlitar alltid den mäklaren.

Jag förväntade mej att lägenheten skulle vara precis så som den var och mäklaren var väldigt trevlig i sitt bemötande.

Jag upplevde att jag var redan bestämd på att få köpa lägenheten innan jag tittade på den, för just denna skulle passa mej perfekt. Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne A
    Som handen i handsken Susanne! Känns så roligt att du köpte lägenheten och att du alltid är nöjd med oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi strävar alltid att både säljare och köpare är så nöjda att ni kan rekommendera oss vidare.
    Lycka till i din nya lägenhet!

Bergsmansgatan 4, 691 31 Karlskoga