Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Bergsmansgatan 4, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlskoga!

Dags att skaffa nytt boende i Karlskoga eller Degerfors? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här i Värmland och Örebro län har vi koll på allt från lägenheter till villor eller var nyproduktionerna finns. Vi har lång erfarenhet och våra mäklare har koll på det mesta.

Vill du få en kostnadsfri värdering eller bara bolla tankarna om att byta bostad? Inga problem, vi finns där för att stötta dig under vilket steg som helst under bostadsbytet.

Läs vad 176 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

• 2019-10-04

Britt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt en villa.

Mycket bra.

Har anlitat henne en gång förut och fick bra bemötande därför valde jag henne igen. Läs mer
    2019-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Britt L
    Tack så mycket för din rekommendation och hoppas att du nu kommer att trivas bra i din nya lägenhet. Med vänlig hälsning, Git Bengtzing
  • 2019-09-20

Frida-Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag köpte en lägenhet genom svensk fastighetsförmedling Karlskoga. Andreas visade lägenheten på ett mycket trevligt sätt, han gav tydlig information och bra svar på mina frågor.
    Andreas har varit lätt att få tag i under köpets gång och mån om att hålla bägge parter informerade. Läs mer
    2019-09-20 Andreas P svarar Frida-Maria K
    Tack för rekommendationen Frida-Maria! Skönt och höra att du har fått den bästa servicen och att du fick en bra visning. För mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling trygghet i ditt förvärv viktigt.
    Stort grattis och lycka till i din nya bostad!

• 2019-09-17

Kjell M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag sålde hästgård i Vårbo.Mycket bra bemötande av Andeas och bra info hela tiden. Har bara gött o säga om hela affären😁😁 Läs mer
    2019-09-20 Andreas P svarar Kjell M
    Tack för rekommendationen Kjell! Gött och höra att du känner att allting har funkat som du önskat och du är nöjd med mitt arbete gällande din förmedling. Tack för att jag fick äran att hjälpa till.

• 2019-09-17

Anneli P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Försäljning av hus. Bemötandet har varit bra. Läs mer
  • 2019-09-14

Fredrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi köpte en mindre jordbruksfastighet och Andreas är mycket kunnig kring allt som hör därtill förutom att han allmänt är en duktig mäklare.

Han var mån om att alla parter skulle känna sig nöjda under hela processen. Vi har tidigare läst om att Svensk Fastighetsförmedling skall stå för ett bra omhändertagande av sina kunder och nu fick vi själva uppleva det. Överträffade våra förväntningar.

Utöver allt annat som var bra, t.ex. visningen, så ledde Andreas oss på ett mycket pedagogiskt vis genom hela processen. Hade det varit möjligt att dela ut 6 poäng i betyg så hade vi gjort det. Läs mer
    2019-09-20 Andreas P svarar Fredrik A
    Stort tack för rekommendationen Fredrik! Känner mig stolt när jag får höra dina känslor kring ditt förvärv samt mitt arbete. Kul att du har fått den känslan som jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling vill ta fram åt alla, just omhändertagandet och tryggheten.
    Kul att du även upplevde visningen på ett bra sätt och att du fick den informationen som du skulle få.

Stort grattis och lycka till med din nya bostad!
  • 2019-09-09

Rickard E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag fick hjälp med värdering samt kontraktsskrivning mm avseende försäljning av min mors bostadsrätt. Allt gick mycket bra och mäklarens genomförande präglades av tydlighet och saklighet, men fortfarande utan "stelhet". En trevlig upplevelse. Läs mer
    2019-09-09 Andreas P svarar Rickard E
    Tack för din rekommendation Rickard! Tack för att jag fick vara behjälplig med det administrativa arbetet för din mors bostad med vår tjänst skrivuppdrag på Svensk Fastighetsförmedling.

• 2019-09-06

Patrik D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Christoffer är väldigt trevlig och ger ett strukturerat och ärligt intryck. Han var tillgänglig när vi hade frågor utanför ”vanlig arbetstid” och är lätt att prata med.
    Vi köpte ett fritidshus med tillhörande tomt. Läs mer
    2019-09-09 Christoffer H svarar Patrik D
    Tack för din rekommendation Patrik! Kul och höra att du/ni känner er nöjda med servicen och att ni fått tryggheten i denna process. Tack för att jag fick hjälpa er att hitta det ni letat efter!

• 2019-09-05

Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt bostadsrätt som var lite trögt i början men när Jonas kom åter från semestern så fixa han snabb försäljning
    Så är mycket nöjd med resultatet Läs mer
    2019-09-05 Jonas C svarar Margareta A
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Margareta. Jag hoppas att du och din dotter kommer att trivas i er nya bostad.
  • 2019-09-04

Clara C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt en lägenhet. Jag blev bra bemött av Jonas redan från börjarn. Han var tydlig under mötet vi hade när vi skrev på kontraktet. Känner mig trygg med Jonas!
    Bra jobbat! Läs mer
    2019-09-05 Jonas C svarar Clara C
    Tack så mycket Clara för din fina rekommendation. Hoppas att du blir nöjd med din nya bostad.
  • 2019-09-01

Linda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålde lägenhet. Ger det absolut bästa betyget till Johan Tjernström. Seriös, trevlig och väldigt kunnig. Bra mäklare! Rekommenderar! Läs mer
    2019-09-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda B
    Tack för din rekommendation Linda! Känns mycket bra för mig att träffa dina förväntningar, och lite till.
  • Patrick A

2019-08-16

Patrick A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har köpt en villa. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren och kände genast en trygghet. Allt var som förväntat. Han var väldigt profisionel och kunde skojja när det gick😊 allt kändes mkt bra. Behövde aldrig känna att man fråga för mkt👍 Läs mer
    2019-08-19 Andreas P svarar Patrick A
    Tack för rekommendationen Patrick! Skönt och läsa att allting kändes bra och att du har varit trygg i ditt förvärv av din nya villa. För mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling så är det viktigt att du och alla andra upplever den känslan som du beskriver.

Stort tack och lycka till i din nya bostad!

• 2019-07-13

Kristina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    lägenhet gbv 37,
    Glatt välkömnande och väldigt trevlig.
    Bra visning av lägenheten och all beskrivning man kan önska.
    En superbra kontakt o väldigt trevligt. Läs mer
    2019-08-08 Andreas P svarar Kristina F
    Tack så mycket för din rekommendation Kristina! Kul att din känsla av att visningen gav dig all information som du ville ha och känslan om önskades. Skönt att du även känner att kontakten har fungerat som den skall innan, under och efter visningen.
    Lycka till i er nya bostad!

• Leanne S

2019-07-13

Leanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi sålde en 2a på 65 kvadrat. Har ingenting att klaga på, allt har fungerar suveränt! Vi var i kontakt med en annan mäklarfirma först men valde sedan Svensk fastighetsförmedling, vilket vi är glada för att vi gjorde! Andreas hade en grym presentation av både sig själv som mäklare, men även om Svensk fastighetsförmedling. Efter första mötet hade man helt enkelt en bra känsla i magen! Han förklarar och går igenom allt på ett väldigt pedagogiskt sätt, vilket är väldigt skönt när man känner sig lite vilse bland alla avancerade banktermer. Han uppdaterar och informerar så man känner att man är med på tåget hela vägen.

Man får känslan av att Andreas älskar sitt jobb och är där för att hjälpa just DIG på bästa möjliga sätt. Skulle starkt rekommendera att ta in Andreas som mäklare! Läs mer
    2019-08-08 Andreas P svarar Leanne S
    Stort tack för din rekommendation Leanne! Kul att jag har lyckats att förmedla fram just allt för er kring förmedlingen och allt som sker under tiden. Fantastiskt att du även fick den känslan som jag har varje dag jag går till jobbet på hos oss på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga att jag just älskar mitt jobb och äran om att få hjälpa till på bästa sätt!

Tack för de fina orden och stort lycka till i er nya bostad!

• 2019-07-13

Viktor E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi sålde en bostadsrätt och tog in Andreas för detta uppdrag. Efter första samtalet så kände vi direkt att vi blev omhändertagna på bästa sätt. Kommer vi sälja något igen så kommer vi garanterat ta in Andreas. Läs mer
    2019-08-08 Andreas P svarar Viktor E
    Tack för rekommendationen Viktor! Tack för att jag fick äran att hjälpa er att förmedla er bostad och även förklara många av de tankar som ni hade för er nya bostad. Kul att du känner dig nöjd med servicen från mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling!
    Lycka till med er nya bostad!

• 2019-07-11

Laura W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi köpte Lämås 454 i Karlskoga. Andreas får bästa betyg, bemötandet har varit utmärkt. Vi har fått bra information och ett professionellt, vänligt förhållningssätt genom hela processen. Vi har känt oss väl omhändertagna och trygga med Andreas som mäklare och skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-08-08 Andreas P svarar Laura W
    Stort tack för rekommendationen Laura! Kul att just få hjälpa er att hitta något efter många års kontakt om vad ni just letar efter och att vi äntligen fann drömhuset! Kul och höra att du/ni känner att ni fått den bästa hjälpen, servicen och bemötandet genom hela processen från mig och Svensk Fastighetsförmedling!

Stort lycka till i ert nya boende!

Sofia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas hjälpte oss framförallt med att sälja vår lägenhet men har också, under året vi varit i kontakt med honom, gett förslag på hus anpassade efter våra personliga önskemål. Vi har kunnat rådfråga honom om hus andra mäklarfirmor har förmedlat, vilket varit till stor hjälp.
    Förtroendeingivande, engagerad och kunnig! Läs mer
    2019-08-08 Andreas P svarar Sofia S
    Tack för din rekommendation Sofia! Känns skönt att veta att ni har fått den absolut bästa servicen genom hela ert sökande av ny bostad men även med förmedlingen av er egen bostad. Ni har verkligen utnyttjat mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling precis som vi vill att vi ska finnas till för, just er i både sökande och förmedlande!
    Tack för att jag fick äran att hjälpa er att finna en ny bostad och förmedla er bostad!

Stort lycka till i er nya bostad!

Samuel M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt lägenhet.

Grymt bemötande i samtliga kontakter. Första gången vi säljer en bostad så hade många kluriga frågor men fick alltid snabba svar och återkopplingar.

På så sätt skapades det en trygghet mellan mig och mäklare som arbetat med vår försäljning, vilket jag lägger stor vikt i.

Mycket nöjd med Christoffer och Andreas som rodde det i hamn under kort tid. 5/5

//Samuel Läs mer
    2019-08-08 Andreas P svarar Samuel M
    Tack för din rekommendation Samuel! Det känns skönt att även när semesterperioden börjad och överlämningen till mig, Andreas, från Christoffer funkade som den skulle och ni fick den servicen och hjälpen som ni önskade! Jag och Christoffer vill tacka för äran och förtroendet till att få hjälpa er att förmedla er bostad!

Stort lycka till i nya bostaden och på ny ort!

Andreas Persson & Christoffer Hallström, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Johan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    En otroligt duktig och förtroendeingivande mäklare. Vi satte upp målbild vid min försäljning och allt gick enligt plan + lite till!

Rekommenderar varmt Johan Tjernström Läs mer
  • 2019-07-04

Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har sålt en villa som dödsbo. Mäklaren är mycket trevlig, tydlig och alltid nåbar för kontakt. Mäklaren hade mycket god uppfattning över hur lång tid det skulle ta. Vi blev dock lite förvånade över den stora mängd personer som anmälde sig till visningen, över 50 stycken, om jag minns rätt. Försäljningen har för övrigt gått mycket smidigt och helt enligt plan. Läs mer
  • 2019-06-28

Marie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt en villa genom Johan Tjernström. Han har på ett mycket proffsigt och kunnigt sätt tagit hand hela försäljningen. Har haft bra, tydliga genomgångar hur allt ska gå till och har haft god framhållning.
    Hade hört innan att Johan är en duktig mäklare så mina förväntningar blev som jag förväntat mig, goda. Läs mer
    2019-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie L
    Tack Marie och grattis till en bra bostadsaffär! Känns skönt att jag har levt upp till dina förväntningar då vi hela tiden strävar efter ett hålla hög service.

• 2019-06-24

Emelie O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt hus.
    Fastän man förstod att mäklaren hade mycket att göra så kändes kontakten helt okej. Johan är en mäklare man känner tillit för och kommer varmt rekommendera honom till familj och vänner som ev i framtiden kommer sälja. Läs mer
    2019-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emelie O
    Tack Emelie! Precis som du skriver så har vi haft väldigt mycket att göra den senaste tiden. Trotts detta så har vi alltid som ambition att vara så tillgängliga vi bara kan. Jag uppskattar att jag har vunnit erat förtroende och hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.

• 2019-06-24

Lisa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har köpt min första bostadsrätt och är helnöjd med mäklaren. Andreas har varit tydlig, proffsig, otroligt lättsam och förklarat bra om man haft frågor. Jag har känt mig trygg genom processen och Andreas har varit toppen på alla sätt! Läs mer
    2019-08-08 Andreas P svarar Lisa N
    Tack för din rekommendation Lisa! Skönt och höra att du känner dig nöjd och trygg genom ditt köp och precis som du skriver att det var just ditt första förvärv av egen bostad. Det har varit viktigt för mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling att du har känt dig nöjd med min och vår service, bemötande och framförallt kompetens som är superviktigt för vårt arbete.

Stort lycka till i din nya, första egna, bostad!

• 2019-06-09

Adam L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Var på många lägenhetsvisningar med flertalet olika mäklare och detta var en av de få mäklarna som faktiskt verkade som att den var där för att hjälpa mig att hitta den bostad jag ville ha och inte bara var där för att en mäklare måste vara med på visningar som jag kände på en del andra mäklare.
    Om någon skulle köpa eller sälja bostad skulle jag verkligen rekommendera denna mäklare då man får mycket mer än bara en person som släpper in folk på visning Läs mer
    2019-06-14 Andreas P svarar Adam L
    Tack så mycket för din rekommendation Adam! Väldigt roligt och höra att du känner att jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling har gett dig den absolut bästa servicen när du letat ditt kommande boende, samt att du har känt dig trygg på mina och våra visningar!

Stort lycka till och grattis till din nya bostad!

• 2019-06-02

Filka M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Underbar mäklare med kunskap, professionell, kunnig och mycket bra bemötande. Läs mer
  • 2019-05-24

Marcus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Lägenhet
    Blev bemött på absolut bästa sätt man kan tänka sig av en mäklare
    Mina förväntningar var att allt skulle gå smidigt o enkelt med snabb försäljning vilket levdes upp till 100%
    Kan inte säga mer en att jag är mega nöjd. Lätt mäklare att prata med. Bryr sig verkligen och gör ett kanon jobb Läs mer
    2019-06-14 Andreas P svarar Marcus P
    Tack för din rekommendation Marcus! Kul och ärad att jag fick hjälpa dig i er försäljning av bostaden och att du känner dig nöjd med hela upplevelsen hos mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Stort lycka till i er nya bostad!
  • 2019-05-23

Sandra K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har köpt en väldigt härlig och mysig lägenhet. Mäklaren fanns där för mig som köpare när jag hade någon fråga m.m,det et var bra. Läs mer
    2019-05-24 Jonas C svarar Sandra K
    Tack Sandra för den fina rekommendationen. Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad.
  • Catarina T

2019-05-21

Catarina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt ett fritidshus. Andreas har varit lätt att få tag på. Gett oss svar på våra frågor. Alltid trevlig och tillmötesgående.
    Vi kan varmt rekommendera Andreas Persson! Läs mer
    2019-06-14 Andreas P svarar Catarina T
    Tack för er rekommendation Catarina! Supertrevligt att träffa er och hjälpa er att hitta ert drömställe!
    Stort grattis och hoppas ni kommer att njuta i många år och många solnedgångar över vattnet framöver!

Catarina T gillar detta
  • 2019-05-17

Kerstin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Fastigheten som såldes var Humlevägen 15, Karlskoga, en friliggande villa.
    Mäklaren har på alla sätt varit mycket professionell och bemött oss på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2019-05-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin B
    Tusen tack för din rekommendation Kerstin, kul att höra att ni är nöjda.
    MVH
    Git Bengtzing, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
  • Tobias T

2019-05-13

Tobias T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas fick som uppdrag att sälja våran fritidsfastighet och precis som vid våran förra försäljning har han tagit sig an uppdraget passionerat, proffsigt och tydligt. Han lade upp en bra plan och fick ett stort intresse redan från start vilket sedan ledde fram till en affär utan att vi har gått ut på marknaden (hemnet).

Jag kan varmt rekommendera Andreas som mäklare just för att vid bägge våra försäljningar har han gått in för det till hundra procent och vi som säljare känner att vi fått exakt det vi ville av våran mäklare. Engagerad, driven och driftig och det har lett till att vi gjort två försäljningar som vi är klart nöjda med utan att vi ens har behövt gå ut med allmänna visningar.
    Vid våran nästa försäljning om det blir någon sådan, kommer vi definitivt att anlita Andreas igen, ingen tvekan om saken! Läs mer
    2019-06-14 Andreas P svarar Tobias T
    Stort tack Tobias för din fina rekommendation! Tack för att jag igen fick äran att hjälpa er med en försäljning och att jag uppnådde dina förväntningar. Vill även passa på att tack dig/er för all hjälpsamhet och enkelhet vid förmedlingen och vi uppnådde ett fantastiskt samarbete även denna gång!

• 2019-05-10

KRISTIN B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Genom hembesök lyssnade och förstod Andreas vad jag och min familj var ute efter för typ av nytt boende. Och tack vare den lyhördhet han har för sina kunder fann vi vårt nya boende relativt snabbt och fick även till en lyckad försäljning av nuvarande boendet. I båda affärer har Andreas varit tillgänglig, förstående, noggrann, fruktansvärt kunnig i sitt yrke och alltid med glimten i ögat. Rekommenderar starkt Andreas till er där ute som är i säljartankar, han kommer ta väl hand om er. Läs mer
    2019-06-14 Andreas P svarar KRISTIN B
    Stort tack för din fina rekommendation Kristin! Känner mig ärad att jag både fick möjligheten att hitta ert nästa boende samt hjälpa till att förmedla ert nuvarande boende. Jag uppskattar verkligen dina ord kring mitt arbete och tack för ett gott samarbete tillsammans!

Stort lycka till och grattis till ert nya boende!
  • Hans S

2019-05-09

Hans S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt en villa via Svensk fastighetsförmedling, med Christoffer som mäklare. Upplevde honom som påläst, förtroendeingivande samt kunnig. Ändå inte på något vis, sådär på, som en taskig Opelsäljare kan upplevas. Rekommenderar starkt Christoffer och skulle lätt anlita honom igen. Läs mer
    2019-05-13 Christoffer H svarar Hans S
    Tack så mycket för din rekommendation Hans!! Kul och höra att du känner dig nöjd med hela processen och att du fick den kvalitet och service som jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling strävar efter. Jag får önskar dig all lycka i ditt nya boende!

• 2019-05-07

Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har både köpt och är på gång att sälja min lägenhet. Mäklare Johan Tjernström visar ett trevligt bemötande och är väldigt mån om att man som både köpare och säljare ska förstå innebörden av avtalen och ger ett tryggt intryck. Han visar även ett gott engagemang! Läs mer
    2019-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin B
    Tack för din rekommendation Martin och grattis till en bra bostadsaffär! Det har varit ett nöje att både sälja till dig och åt dig. Så roligt att allt löste sig smidigt.

• 2019-05-01

Birgitta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt en villa. Vi har fått bästa tänkbara bemötande av vår mäklare.

Vi hade stora förväntningar och bättre mäklare har vi inte kunnat fått.

Kunnig mäklare, tydlig och trevlig. Läs mer
    2019-06-14 Andreas P svarar Birgitta N
    Stort tack för er rekommendation Birgitta! Roligt att ni känner er väl omhändertagna samt att ni fått den bästa hjälpen och tryggheten! Tack för att jag fick äran att hjälpa till med er bostad och stort lycka till i er nya bostad!

• 2019-04-30

Peter D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi köpte ett hus i Karlskoga.
    Vi blev bemötta med respekt ,engagemang och förståelse för vår situation.
    Vi är mycket positiva till hela processen där allt till slut löste sig till det bästa. Läs mer
    2019-06-14 Andreas P svarar Peter D
    Tack för er rekommendation Peter! Roligt och höra att ni känner er nöjda med hela processen där ni till slut hittade ert kommande boende. Tack för ett mycket vänligt bemötande tillbaka från er under processen!

Stort lycka till i ert nya boende!
  • 2019-04-27

Carl J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har sålt en bo-rätt.
    Mkt nöjd med mäklaren, kunnig och professionell.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-04-29 Christoffer H svarar Carl J
    Tack så mycket för din rekommendation Carl! Roligt att du känner att allt har varit tillfreds under din försäljning av bostaden.

• Tomas L

2019-04-16

Tomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt😄 på en vecka👍👍.Ung duktig och pådrivande mäklare. Väldigt nöjd med hanteringen! Mvh Tomas Läs mer
    2019-04-18 Andreas P svarar Tomas L
    Tack för din rekommendation Tomas! Kul och höra att allting har varit till belåtenhet och att det gick precis som du önskade i processen med allting!
    Lycka till i ditt nya boende!

• 2019-04-11

Linnéa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag köpte en lägenhet i Karlskoga, mitt första bostadsköp. Fantastisk mäklare med varmt hjärta, driven, uppmärksam, ärlig och kände mig trygg genom hela processen. Hade inte stora förväntningar då tidigare mäklare har inte gett lika bra bemötande men blev positivt överraskad. Kommer ta kontakt med samma mäklare den dagen jag väljer att sälja. Läs mer
    2019-04-12 Andreas P svarar Linnéa J
    Tack för din rekommendation Linnéa! Väldigt kul att du har känt dig trygg genom hela processen och skönt att du har fått en bättre känsla av mäklare samt om mitt och vårat arbete hos Svensk Fastighetsförmedling för att ge den absolut bästa kvalitén för både köpare och säljare. Stort tack Linnéa och lycka till i din nya bostad!

• 2019-04-06

Carina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt en villa, renoveringsobjekt. Gott bemötande och god och öppen information. Jag kände mig trygg genom hela köpet Läs mer
  • 2019-04-06

Hanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålde vår bostadsrätt med hjälp av Andreas och vi är så nöjda! Vi använde oss av läge+, vilket var toppen. Skönt att få se intresset och att allt var färdigt när de var dags på riktigt. Andreas får det att kännas som att du är hans enda kund och möter en alltid med ett leende. Läs mer
    2019-04-18 Andreas P svarar Hanna E
    Tack för er rekommendation Hanna! Kul och höra att ni känner er nöjda med allting och att läge+ var den perfekta tjänsten för er redan från start. Tack för ett gott samarbete och att jag fick äran att hjälpa er! Stort lycka till i er nya bostad.

• 2019-03-31

Oliwer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas var toppen som mäklare för vårt inköp av ny bostad. Väldigt bra bemötande, informativ och professionell. Jag rekommenderar starkt Andreas till övriga oavsett om det gäller inköp eller försäljning. Läs mer
    2019-04-12 Andreas P svarar Oliwer G
    Tack för din rekommendation Oliwer! Kul och höra att ni tycker servicen för er som köpare har varit väldigt bra och i och med den att ni fått en trygghet i ert sökande av nya bostaden. Tack för att jag fick äran att hjälpa er att finna er nya bostad!

• 2019-03-31

Hannu H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag köpte en lägenhet i stan och ska sälja huset.Christoffer gick genom alla punkter köpekontraktet och hur Bostadsrättsföreningen funkar,efteråt var det inget som var oklart för mig.Han var mycket professionell,fast han är ganska ung.vi hade det trevligt med honom. Läs mer
    2019-04-12 Christoffer H svarar Hannu H
    Tack så mycket för er rekommendation Jonas! Roligt och höra att ni känner er nöjda med visningarna och den service som jag vill uppnå till er. Vill önska er stort grattis och lycka till i er nya bostad!

• 2019-03-20

Lisa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag sålde en tvåa på Flygfältsvägen i Karlskoga. Jag blev bemött på ett professionellt och mycket trevligt sätt av mäklaren Andreas Persson. Jag hade höga förväntningar på Andreas och han uppfyllde alla förväntningar jag hade och mer därtill. Han är väldigt hjälpsam och jag blev alltid trevligt bemött. Jag kände mig aldrig orolig för något. Läs mer
    2019-04-12 Andreas P svarar Lisa B
    Tack så mycket för din rekommendation Lisa! Kul och höra att jag uppfyllde dina höga förväntningar av mitt arbete och service jag och Svensk Fastighetsförmedling vill ge er alla. Tack för att jag fick äran att hjälpa dig och med din bostad. Lycka till i nya lyan!

• 2019-03-19

Tommy S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi sålde en 4ra i attraktivt område. Vi valde på bedömd förmåga och pris och det levererades vad vi beställde. Läs mer
    2019-03-20 Christoffer H svarar Tommy S
    Tack så mycket Tommy för din rekommendation! Roligt att läsa att ni känner er nöjda med mitt arbete och att ni verkligen fått den servicen som jag vill ge er. Stort tack!

• 2019-03-14

Torbjörn W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    mäklaren värderade villan till ett värde som kändes bra och rimligt. Sagt och gjort den blev såld till drygt det priset. Läs mer
    2019-03-15 Jonas C svarar Torbjörn W
    Tack för rekommendationen, jag är glad att ni känner er nöjda med resultatet. Mvh Jonas
  • Michael K

2019-03-09

Michael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Hej,
    Köpte ett hus i Karlskoga där mäklaren var från svensk fastighetsförmedling .

Jag blev bemött av en trevlig, genuin och professionell mäklare.

Genom hela processen fick jag efterfrågad information kring fastigheten samt ständigt uppdatering längs vägen.

Extremt nöjd med servicen och därmed rekommenderar jag användning av tjänster från svensk fastighetsförmedling i Karlskoga. Läs mer
    2019-03-11 Andreas P svarar Michael K
    Tack så mycket för din rekommendation Michael! Kul och höra att du som köpare har fått den servicen du önskat och min service till dig. Tack även för de vänliga orden om mig som person och mäklare. Jag får önska er stort lycka till och grattis till er nya bostad.

• Madelene F

2019-03-04

Madelene F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas hjälpte mig med försäljningen av mitt radhus.
    Jag har blivit proffesionellt bemött och Andreas är mån om att uppdatera mig som säljare om vad han gör/ hur försäljningen går kontinuerligt. Han har gjort ett fantastiskt jobb och jag är supernöjd med valet av mäklare! Läs mer
    2019-03-11 Andreas P svarar Madelene F
    Tack så mycket för din rekommendation Madelene! Tack för att jag fick äran att hjälpa till med er bostad och att du känner dig nöjd med mitt arbete och att du har haft full insyn i din försäljning. Stort lycka till med er nya bostad!

• 2019-03-02

Ann-Mari S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt 60-talsvilla med källare. Glad o trevlig mäklare. Fick snabbt svar på mina frågor. Läs mer
    2019-03-04 Christoffer H svarar Ann-Mari S
    Tack så mycket för din rekommendation Ann-Mari! Roligt att du känner att allt har varit tillfreds under ert köp av ny bostad.

• 2019-02-25

Siv B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köp av en lägenhet. Andreas har skött allt på ett väldigt professionellt sätt. Vi har ingenting att klaga över och är mycket nöjd med allt. Andreas har hela tiden varit trevlig och haft en tydlig kommunikation genom hela försäljningen. Läs mer
    2019-02-26 Andreas P svarar Siv B
    Tack så mycket för din rekommendation Siv! Kul och höra att du känner dig nöjd med mitt arbete och att du har fått den bästa hjälpen genom hela försäljningen!

• 2019-02-25

Marko T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålde vår villa och allt sköttes väldigt snyggt och proffsigt. Läs mer
    2019-03-11 Andreas P svarar Marko T
    Tack för er rekommendation! Kul och höra att ni känner att allt har gått smidigt och bra för er. Tack för att jag fick äran att hjälpa till!

• 2019-02-23

Bruno S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har med Christoffers hjälp köpt en lägenhet och sålt en villa .Vi har blivit mycket väl bemötta och rekommenderar honom gärna Hälsningar Inga & Bruno Svensson Läs mer
    2019-02-25 Christoffer H svarar Bruno S
    Tack så mycket för eran rekommendation Bruno och Inga! Det har varit väldigt roligt att fått äran genom att både hjälpa er att hitta ert nya drömboende samt att få förmedla er nuvarande bostad.

Bergsmansgatan 4, 691 31 Karlskoga