Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlskoga!

Dags att skaffa nytt boende i Karlskoga eller Degerfors? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här i Värmland och Örebro län har vi koll på allt från lägenheter till villor eller var nyproduktionerna finns. Vi har lång erfarenhet och våra mäklare har koll på det mesta.

Vill du få en kostnadsfri värdering eller bara bolla tankarna om att byta bostad? Inga problem, vi finns där för att stötta dig under vilket steg som helst under bostadsbytet.

Läs vad 311 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga 2

2021-06-16
    Blev en väldigt snabb affär som började med visning på förmiddagen och vid kvällens slut hade vi redan en deal. Dagen efter skrevs papprena på.

Tillmötesgående hela vägen. Topp!
    2021-06-13
    Försäljningen levde upp till mina förväntningar
    2021-06-10
    Jag köpte hus via Andreas Persson som mäklare, Supertrevlig och väldigt bra kontakt under hela bostadsaffären, Andreas levde verkligen upp till förväntningarna man hade, Skulle verkligen Rekommendera Svenskfastighetsförmedling om ni ska sälja eller köpa bostad, Både jag och min sambo är väldigt nöjda!
    2021-06-10
    Andreas levde upp till de förväntningar som jag och min sambo hade.
    Fantastiskt bemötande, tillmötesgående och supertrevlig! Vi hade en bra dialog under hela processen vid vårat husköp. Andreas fanns alltid till hands för eventuella frågor/funderingar!
    Kan VARMT rekommendera Andreas och hans kollegor på Svenskfastighetsförmedling vid försäljning eller köp av bostad, ni kommer inte bli besvikna :) 5 av 5 stjärnor!
    2021-06-07
    Jag köpte en bostadsrätt med Andreas Persson som mäklare och när det blev dags för försäljning var han det självklara valet. Han gör alltid sitt bästa för både säljare och köpare! Har känt mig trygg under hela processen. Andreas är extremt engagerad, intresserad, rak och ärlig. Ger honom mina varmaste rekommendationer!
    2021-05-27
    Vi har sålt vår villa samt köpt en lägenhet genom samma mäklare på Svensk Fastighetsförmedling.
    Vår upplevelse är bara positiv.
    2021-05-27
    Vi anlitade Andreas Persson vid försäljningen av vår bostadsrätt. Vi är extremt nöjda med den service vi fick – från första möte till avslutad affär. Andreas uppvisade ett stort engagemang och intresse för oss som säljare samt var ärlig och rak i sin kommunikation. Vi ger våra varmaste rekommendationer.
    2021-05-05
    Jag och min sambo är super nöjda med vår mäklare Andreas. Proffsig, lyhörd och engagerad. Kände starkt förtroende vid vårt köp av lägenhet samt försäljningen av våra lägenheter. Bara goda och starka rekommendationer!
    • Labbsand
    2021-04-08
    Jag skulle sälja en villa åt min far som sedan blev ett dödsbo.
    Ett mycket bra och proffsigt bemötande.
    Jag ville få iväg huset under pappas levnadstid, så blev inte fallet.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna givet den situation som rådde med restriktioner etc.

En bra upplevelse, kanske lite mer proaktivitet från mäklaren med diskussioner med oss säljare.
    2021-04-03
    Sålt ett kedjehus.
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare.
    2021-04-03
    Har sålt en lägenhet. Bra bemötande och proffsigt genomfört. Lätt att få kontakt med och återkopplar vid behov. Bara positivt att säga👍
    2021-03-29
    När vi skulle bistå vår mor i att sälja lägenheten fick vi bra bemötande av en noggrann, informativ och lättillgänglig mäklare! Inga frågor och funderingar var för dumma att ställas.
    Kan varmt rekommendera Andreas!
    2021-03-26
    Köpt bostadsrätt på Frödingsvägen i Karlskoga. Fick utmärkt hjälp av mäklaren Andreas Persson under hela processen. Dessutom en väldigt noggrann och professionell genomgång av alla delar i avtalet under kontraktsskrivningen mellan mig och säljaren.
  • Emil C
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2021-03-19
    Jag tog hjälp av Andreas Persson, mäklare på svensk fastighetsförmedling, att sälja min lägenhet. Jag hade hört på omvägar att han var väldigt professionell, trevlig och lätt att ha och göra med, vilket jag märkte stämde bra redan vid vårt första möte.

Försäljningen av min bostad har gått väldigt enkelt till ,helt tack vare honom, och han har även varit ett riktigt bollplank gällande köp av min kommande bostad. Han har aldrig varit mer än ett samtal bort och alltid varit noga med att checka läget och tipsat om bostäder som passat mig.
    Allt jag tidigare hört om Andreas stämmer mycket väl in på honom och jag kommer inte att vända mig till någon annan än just honom vid framtida bostadsköp!
    • Björkborn
    2021-03-18
    Både köpt och sålt alla mina bostäder med den här mäklaren (Johan). Lika nöjd varje gång. Han gör allt han kan för att det ska gå så bra som möjligt för säljaren/kunden. Toppenkille!
    • Fisksjön
    2021-03-13
    Suveränt bemötande och en snabb och smidig affär.
  • Lars B
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Fisksjön
    2021-03-04
    Johan är en fantastisk mäklare som alltid gör sitt bästa för både köpare och säljare.
    Bemötandet är kanon och mina förväntningar uppfylldes mer än väl.
    2021-02-26
    Lyssnande ,lyhörd. Toppenkille. Uppfyllde alla mina förväntningar. Rekommenderar honom varmt.
    2021-02-25
    Proffesionellt bemötande av aktuell Mäklare i samband med letande och köp av en bostadsrätt. Mycket god dialog från det att första kontakt togs och under hela resans gång,, hjälpsam/pålitlig och jag fick svar omgående på de funderingar som uppstod. Tack för det! Så nöjd!
    2021-02-25
    Min upplevelse av mäklaren är att hen är engagerad och kunnig. Hen gjorde ett toppen jobb då jag fick se min framtida drömlägenhet.
    • Löten
    2021-02-20
    Såld lägenhet ca 80 m2. Har blivit bemött bra och fått bra information. Fått bra bra hjälp vid kontraktsskrivning.
    Tack för din rekommendation Christina, kul att höra att du känner att du har fått en bra mäklartjänst. Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Nedre Aggerud
    2021-02-09
    Vi har haft ett kanon samarbete å va en lite speciell fastighet men har fungerat helt suveränt
    Tack Magnus för din fina rekommendation. Kul att du är nöjd med försäljningen. Hoppas att allt går bra för er med fortsatta boendet. Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Nedre Aggerud
    2021-02-06
    Köpt hus väldigt bra bemötande fick man och bra service :)
    Tack Naser för din fina rekommendation. Jag hoppas att du blir nöjd med huset du köpte och att allt kommer att fungerar som tänkt för dig. Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2021-01-24
    Jag har köpt en lägenhet. Tycker att jag blivit bemött på en väldigt bra sätt.
    2021-01-23
    Personligt och proffsigt bemötande!
  • Perolof E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Sandviken
    2021-01-21
    Bostadsrätt Bra bemötande av mäklaren.Förväntningar vi hade levde han upp till.Vi känner oss nöjda men uppdraget är inte slutfört ännu
    2021-01-19
    Johan har hjälpt mig att sälja min villa och hans bemötande och professionalism har varit på högsta nivå genom hela försäljningsprocessen och mer än väl mött mina förväntningar!
    2021-01-17
    Har köpt en etta. Fint bemötande av mäklaren. Snabba åter kopplingar och faktsmässiga informationer.
    Jag är nöjd med mäklaren.
    Tack för din rekommendation Monica! Kul och höra att du är nöjd med mitt arbete för att hjälpa er att förvärva lägenheten och jag hoppas att ni kommer att trivas väldigt bra! Stort tack! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • KARLSKOGA
    2020-12-28
    Jag har sålt min villa och fått väldigt bra stöttning och hjälp av Andreas Persson. Känns skönt när man får ett bra förtroende för mäklaren. Han har informerat mig hela tiden om vad som händer och sker. Mycket trevlig och hjälpsam. MVH Inger Andersson
    Tack för din rekommendation Inger! Känns skönt att läsa att du verkligen fått den stöttningen och hjälpen som du verkligen önskade när vi pratades vid när vi träffades. Det är viktigt för mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling att du och alla de andra som vi träffas får den tryggheten som är så viktigt i en bostadsaffär. Tack för att jag har fått hjälpa dig i detta! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2020-12-27
    Jag har köpt en villa, har haft ganska många förväntningar men samarbete med mäklare var perfekt. Vi har fått mycket hjälp och jag är jättenöjd. Världens bästa mäklare :)
    Tack så mycket för din rekommendation Maria! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med att hitta er drömbostad =) Kul och läsa att jag har uppfyllt dina förväntningar som du har haft och att ni kontaktade just mig efter alla mäklare i Karlskoga och Degerfors som ni har träffat och att just jag fick hjälpa er. Stort grattis till din och din sambos nya bostad! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2020-12-27
    Jag och min sambo letade efter villa som var inte stor renovering projekt. Andreas hittade bostad som var perfekt för oss, hjälpte med att hitta företag som ska renovera badrummet, hjälpte med banken och allt möjligt. Vi är jätte tacksam för allt eftersom det var svårt för oss som har kommit till Sverige för ett år sen att förstå alla regler men han svarade på alla frågor som Vi hade :)
    Tack för din rekommendation Kacper! Jag är lika tacksam att du hörde av dig till just mig, efter att din kollega rekommenderade mig att jag kunde hjälpa er. För mig har det känts väldigt bra att jag har kunnat givit dig och din sambo den tryggheten som ni sökt hos en mäklare och är stolt över att ni kontakta mig för att hjälpa er. Roligt att vi äntligen hittade en bostad till er =) Stort grattis till er nya bostad! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2020-12-22
    sålt lägenhet
    Bra bemötande, bra dialog och tydlig information och dialog.
    Tack för rekommendationen "Larsa"! Tack för att jag fick äran att hjälpa er mor att förmedla hennes bostad och att det gick precis lika smidigt som ni berättade i början när vi träffades! Hoppas mor kommer trivas i sin nya bostad! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Herrnäset
    2020-12-16
    Fullt fungerande hej hopp osv...........................
    2020-12-16
    Fick hjälp med att sälja en lägenhet. Fick mycket professionell hjälp med en snabb försäljning vilket var önskemålet.
    Väldigt bra bemötande av mäklaren.
    Tack för rekommendationen "PEZ"! Tack för att jag fick äran att hjälpa er och er mor med försäljningen och att allt gick som ni hade en önskan om. Hoppas att mor kommer trivas i hennes nya bostad och tack för hjälpen med en god kontakt i samband med försäljningen! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • KARLSKOGA
    2020-12-16
    Med hjälp av Andreas på svensk fastighetsförmedling har vi nu köpt vårt drömhus.
    En super duktig mäklare som från första början varit jättetrevlig , professionell och även väldigt noggrann. Har varit lättillgänglig och har snabbt svarat på våra frågor/ funderingar. Bättre mäklare kunde vi inte mött.
    Supernöjda!
    Tack för rekommendationen Emma! Kul att jag fick vara med i denna resa för er till drömhuset :) Tack för de fina orden och det tar jag verkligen med mig i framtiden för att hjälpa andra på samma sätt! Stort grattis till ert nya drömhus och lycka till med den nya bostaden! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Övre Aggerud
    2020-12-10
    Köpt en villa och känts tryggt och ärligt genomgående.
    Tack för rekommendationen Maria. Hoppas att du och Frank kommer att trivas med huset. Vänliga hälsningar Jonas Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2020-11-27
    Sökte en bostad med krav på markplan eller hiss.
    Mäklaren ha en bostad som passade, fick göra en visning före andra och lade bud. Detta togs av säljaren och köpet gjordes snabbt.
    Mycket nöjd med köpet.
    Vad roligt att ni är nöjda Rolf. Alltid lika skönt att hitta nya hem åt er som kunder. Hoppas innerligt att ni ska trivas i lägenheten. Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Haren
    2020-11-22
    Har köpt en lägenhet.
    Mäklaren var avslappnad, noga och hade en bra kommunikation.
    Blev informerad både när det hände något och när det inte gjorde det.
    Tack Pontus! Hoppas att du kommer till rätta i lägenheten. Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2020-11-21
    Tycker Andreas var en helt perfekt mäklare man fick svar på det man behövde och fanns där ifall det var några frågor, så är riktigt nöjd med mitt lägenhetsköp!
    Tack så mycket för din rekommendation Jesper! Kul och höra att du känner dig nöjd och att du har fått den bästa hjälpen i ditt första bostadsköp. Hoppas att du kommer trivas lika bra som dina förväntningar var! Stort tack! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Haren
    2020-11-20
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemött och kontakt med mäklaren, det mesta flöt på som tänkt.
    Tack för din rekommendation Daniel. Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Ekeby
    2020-11-03
    Sålt bostadsrätt. Trevligt bemötande, mycket info om hur det skulle gå till. Återkoppling ofta , vilket är mycket positivt . Hade fått rekommendation att anlita min mäklare av person som hade varit mycket nöjd själv vid kontakt med mäklaren Han uppfyllde mina förväntningar i mycket hög grad.
    Tack för rekommendationen Anneli! Roligt att du känner att dina förväntningar blev som förväntat och mer därtill och även att du fått mig rekommenderad till dig. Jag är glad över att du är nöjd med mitt arbete och Svensk Fastighetsförmedling överlag. Stort lycka till i nya bostaden och till din försäljning! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Karls Åby
    2020-10-28
    2020-10-20
    Mkt bra info och rakt på sak hela tiden.
    Lätt att konversera med
    Tack för din rekommendation Göran! Kul och höra att du känner vi har haft en bra dialog på distans och det flutit på enligt önskemål med allting. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad här i Karlskoga! Stort grattis! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Rosensjö
    2020-10-20
    Köpt fritidshus. Mycket trevligt bemötande av mäklare och assistent.
    2020-10-16
    Har sålt vårt hus.
    Fick bra hjälp under hela processen
    Tack för din fina rekommendation! Med vänlig hälsning, Git Bengtzing Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2020-10-11
    Noggrann och kunnig samt att man blev väl bemött
    Tack för din rekommendation Erik! Kul att du känner dig nöjd och du blivit väl omhändertagen och att du har fått tryggheten från mig vid ditt förvärv av ny bostad. Stort grattis och lycka till i ditt nya hem! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2020-10-04
    Vi sålde våran lägenhet på läge +, ett smidigt sätt och det gick fort.
    Mäklarna vi hade kontakt med är affärsmässiga och proffsiga genom hela processen. Vi fick många råd och tips inför försäljningen.
    Vi har anlitat dem tidigare och vet att de är ett bra team, levde absolut upp till våra förväntningar.
    Tack för er rekommendation Susanne! Kul och läsa att jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling har levt upp till era förväntningar precis som tidigare med hela processen och med upplägget Läge+. Tack för all positiv energi och alla roliga tillfällen som vi fått tillbaka av er när vi har träffats. Stort grattis till er försäljning! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2020-10-04
    Vi anlitade Andreas på svensk fastighets förmedling Karlskoga då vi skulle sälja huset för vi fick många rekommendationer av bekanta.
    Vilket vi inte ångrat det gick snabbt och smidigt.
    Tack för er rekommendation "Calle"! Roligt att jag levde upp till era förväntningar och de rekommendationer som era bekanta hade gett er om mig. Tack för att jag fick äran att hjälpa er i livets största affär och stort lycka till i er nya bostad! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Bostdsrätt. köpt!
    Mäklarna snabba på att återkoppla på telefon.
    Trevligt bemötande
    Om ej bokad visning men önskade - Jättesnabba och på trevligt sätt ordna visning.
    Intresserade.
    Ibland svåra att få tag på.
    Gillar verkligen dettakontor o personalen där!!
    Hälsning
    Gunnel Hj
    Tack för din rekommendation Gunnel! Kul att du har fått en bra känsla av oss alla på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga och att du har fått den upplevelsen och förväntan som du som kund önskar. Ibland är vi alla upptagna, men vi ringde så klart tillbaka till dig så fort vi kunde så du fick bra hjälp :) Stort tack Gunnel och grattis till din nya bostad! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson & Christoffer Hallström, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2020-10-04
    När vi äntligen hittade en villa som var rätt för oss var vi så glada att vi fick köpa genom Andreas. Vi har träffat honom många gånger under vår husjakt och det var alltid trevliga och välinformerade visningar. Andreas var mån om allas bästa i detta husköp och hela vägen från visning till kontraktsskrivning har det känts tryggt och metodiskt.
    Stort tack för de fina raderna och rekommendationen Linnea! Kul att du känner att ni har fått välinformerade och bra visningar från mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Det är redan är jag vill skapa tryggheten för er och som sedan ska löpa vidare genom hela er process både som spekulant och som köpare. Tack för att jag fick hjälpa er att hitta ert nya hus efter alla de visningar som vi träffats på, stort grattis! Med vänliga hälsningar, Andreas Persson, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga