Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Bergsmansgatan 4, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlskoga!

Dags att skaffa nytt boende i Karlskoga eller Degerfors? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här i Värmland och Örebro län har vi koll på allt från lägenheter till villor eller var nyproduktionerna finns. Vi har lång erfarenhet och våra mäklare har koll på det mesta.

Vill du få en kostnadsfri värdering eller bara bolla tankarna om att byta bostad? Inga problem, vi finns där för att stötta dig under vilket steg som helst under bostadsbytet.

Läs vad 275 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

• 2020-11-27

Rolf K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sökte en bostad med krav på markplan eller hiss.
    Mäklaren ha en bostad som passade, fick göra en visning före andra och lade bud. Detta togs av säljaren och köpet gjordes snabbt.
    Mycket nöjd med köpet. Läs mer
  • 2020-11-22

Pontus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har köpt en lägenhet.
    Mäklaren var avslappnad, noga och hade en bra kommunikation.
    Blev informerad både när det hände något och när det inte gjorde det. Läs mer
  • 2020-11-21

Jesper T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Tycker Andreas var en helt perfekt mäklare man fick svar på det man behövde och fanns där ifall det var några frågor, så är riktigt nöjd med mitt lägenhetsköp! Läs mer
  • 2020-11-20

Daniel F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemött och kontakt med mäklaren, det mesta flöt på som tänkt. Läs mer
  • 2020-11-03

Anneli O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt bostadsrätt. Trevligt bemötande, mycket info om hur det skulle gå till. Återkoppling ofta , vilket är mycket positivt . Hade fått rekommendation att anlita min mäklare av person som hade varit mycket nöjd själv vid kontakt med mäklaren Han uppfyllde mina förväntningar i mycket hög grad. Läs mer
    2020-11-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anneli O
    Tack för rekommendationen Anneli! Roligt att du känner att dina förväntningar blev som förväntat och mer därtill och även att du fått mig rekommenderad till dig. Jag är glad över att du är nöjd med mitt arbete och Svensk Fastighetsförmedling överlag.

Stort lycka till i nya bostaden och till din försäljning!
  • 2020-10-28

Jennifer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
  • 2020-10-20

Göran W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mkt bra info och rakt på sak hela tiden.
    Lätt att konversera med Läs mer
    2020-10-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Göran W
    Tack för din rekommendation Göran! Kul och höra att du känner vi har haft en bra dialog på distans och det flutit på enligt önskemål med allting. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad här i Karlskoga!

Stort grattis!
  • 2020-10-20

Inger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt fritidshus. Mycket trevligt bemötande av mäklare och assistent. Läs mer
  • 2020-10-16

Ann-christin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har sålt vårt hus.
    Fick bra hjälp under hela processen Läs mer
    2020-10-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-christin S
    Tack för din fina rekommendation!
    Med vänlig hälsning, Git Bengtzing
  • 2020-10-11

Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Noggrann och kunnig samt att man blev väl bemött Läs mer
    2020-10-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erik E
    Tack för din rekommendation Erik! Kul att du känner dig nöjd och du blivit väl omhändertagen och att du har fått tryggheten från mig vid ditt förvärv av ny bostad.
    Stort grattis och lycka till i ditt nya hem!

Susanne O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi sålde våran lägenhet på läge +, ett smidigt sätt och det gick fort.
    Mäklarna vi hade kontakt med är affärsmässiga och proffsiga genom hela processen. Vi fick många råd och tips inför försäljningen.
    Vi har anlitat dem tidigare och vet att de är ett bra team, levde absolut upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne O
    Tack för er rekommendation Susanne! Kul och läsa att jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling har levt upp till era förväntningar precis som tidigare med hela processen och med upplägget Läge+.

Tack för all positiv energi och alla roliga tillfällen som vi fått tillbaka av er när vi har träffats. Stort grattis till er försäljning!

Carl Arne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi anlitade Andreas på svensk fastighets förmedling Karlskoga då vi skulle sälja huset för vi fick många rekommendationer av bekanta.
    Vilket vi inte ångrat det gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl Arne L
    Tack för er rekommendation "Calle"! Roligt att jag levde upp till era förväntningar och de rekommendationer som era bekanta hade gett er om mig.

Tack för att jag fick äran att hjälpa er i livets största affär och stort lycka till i er nya bostad!

Gunnel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Bostdsrätt. köpt!
    Mäklarna snabba på att återkoppla på telefon.
    Trevligt bemötande
    Om ej bokad visning men önskade - Jättesnabba och på trevligt sätt ordna visning.
    Intresserade.
    Ibland svåra att få tag på.
    Gillar verkligen dettakontor o personalen där!!
    Hälsning
    Gunnel Hj Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunnel H
    Tack för din rekommendation Gunnel! Kul att du har fått en bra känsla av oss alla på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga och att du har fått den upplevelsen och förväntan som du som kund önskar. Ibland är vi alla upptagna, men vi ringde så klart tillbaka till dig så fort vi kunde så du fick bra hjälp :)

Stort tack Gunnel och grattis till din nya bostad!

Andreas Persson & Christoffer Hallström, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Linnea H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    När vi äntligen hittade en villa som var rätt för oss var vi så glada att vi fick köpa genom Andreas. Vi har träffat honom många gånger under vår husjakt och det var alltid trevliga och välinformerade visningar. Andreas var mån om allas bästa i detta husköp och hela vägen från visning till kontraktsskrivning har det känts tryggt och metodiskt. Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linnea H
    Stort tack för de fina raderna och rekommendationen Linnea! Kul att du känner att ni har fått välinformerade och bra visningar från mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Det är redan är jag vill skapa tryggheten för er och som sedan ska löpa vidare genom hela er process både som spekulant och som köpare.
    Tack för att jag fick hjälpa er att hitta ert nya hus efter alla de visningar som vi träffats på, stort grattis!

Therese L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Trevligt bemötande och svarat på alla frågor. Skulle rekommendera svensk fastighetsförmedling till andra. Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Therese L
    Tack för din rekommendation Therese! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.

Jerker G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt hus. Dödsbo.

Ett bra bemötande inga konstigheter.

Endast en detalj som gör att högre betyg ej ges är brist på information avseende avgifter i samband med försäljning via dödsbo, blev lite överraskad av en mindre kostnad för dödsbolagfart, vilket jag förväntat mig bli informerad om innan försäljning.

Sammanfattningsvis ok, bra pris snabb affär. Läs mer
    2020-10-05 Jonas C svarar Jerker G
    Tack för rekommendationen. Jag kan bara be om ursäkt för att inte information angående kostnad för dödsbolagfart framkommit. Jag borde ha kollat upp om det var sökt dödsbolagfart inför försäljningen. Hoppas att allt annat var bra. Jag tar till mig av påpekandet och tar lärdom av detta. // Jonas

Mattias P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Johan är ledande mäklare i karlskoga.
    Bemötande av guld.
    Förklaring så alla förstår.
    Extremt nöjda Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mattias P
    Stort tack Mattias! Var ett rent nöje att sälja hus till er.

Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Snäll, trevlig och kunnig. Ett gott och tryggt bemötande. Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel E
    Tack Daniel! Känns bra att du upplevt det du skriver. Vi strävar alltid mot att ge en hög service och ärlighet i det vi gör.

• Felicia Ö

2020-10-02

Felicia Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag både sålde min lägenhet och köpte hus med Andreas. Och oj, vi har träffat på så många mäklare under dessa år, men ingen är lika bra som Andreas. Vi visste helt klart från första stund vi träffa honom att Andreas ska få sälja vår lägenhet. Han engagerar sig i allt och alla, är alltid ärlig, återkopplar alltid och har humor. Andreas är helt enkelt en sådan mäklare som alla vill ha. Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Felicia Ö
    Stort tack för en väldigt fin och personlig rekommendation! Det glädjer mig att läsa att ni har känt ett stort förtroende och trygghet redan för några år sedan när ni sökte bostad och återkommer med samma känsla när ni både förmedlade er nuvarande bostad skulle söka nytt.
    Tack för de fina raderna och stort grattis till er förmedling och nya bostad som jag fick äran att hjälpa er med!

Carina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren engagerad och kunnig Läs mer
    2020-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carina H
    Tack för din rekommendation Carina! Kul att du känner dig nöjd och att kompetensen från oss och engagemang har framkommit i er förmedling.
    Tack för att vi fick äran att hjälpa till med er förmedling!

Andreas Persson & Christoffer Hallström, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Ann-mari P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var mycket professionell.
    Vi är nöjda. Läs mer
    2020-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-mari P
    Tack Ann-Mari för din rekommendation! Kul och läsa att ni känner er nöjda med mitt och Svensk Fastighetsförmedlings arbete för att skapa professionell och trygg hjälp!

Stort grattis och lycka till i er nya bostad!
  • Arman A

2020-10-02

Arman A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi köpte ett hus som Johan Tjernström förmedlade vilket ledde till att Johan även sålde vårat hus.

Inom loppet av en månad såg han till att fotografering och besiktning gjordes och att huset såldes. Detta hade inte varit möjligt utan Johan och alla andra på kontoret som verkligen brinner för att sätta kunden i fokus.

Vi kommer garanterat välja Johan och gänget på Svenskfast igen om det behövs och det borde ni andra också göra!

Stort tack till er Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Arman A
    Stort tack själv Arman. Super roligt att ni är nöjda med vår process och att allt löste sig så bra.
    Har varit ett nöje att få hjälpa er och jag hoppas innerligt att ni ska trivas i det nya huset.

• 2020-08-17

Rickard G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt en bostadsrätt. Fick den såld via läge+ och allt gick väldigt smidigt och snabbt.

Är supernöjd och jag kan inte göra annat än ge mina rekommendationer. Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rickard G
    Läge + är en tjänst vi är mycket stolta över. Att hjälpa er som kunder efter just era behov och önskemål är så tacksamt. Tack för att ni uppskattat den och för att ni rekommenderar oss vidare.

• 2020-08-15

Niklas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren gjorde alltid väldigt tydligt och enkelt att förstå för mig som köper min första bostad och svarade kunnigt på alla frågor och funderingar. Visningen var bra, kommunikationen var enkel och skrivningen av köpekontrakt gick smidigt. Inget att klaga på alls. Läs mer
    2020-10-02 Jonas C svarar Niklas B
    Hej Niklas, tack så mycket för din fina rekommendation.Hoppas att du trivs bra i din nya bostad och att flytten gick smidigt. Ha det så bra. // Jonas
  • Letlet L

2020-08-02

Letlet L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har köpt en bostadsrätt om 3 r o k. Mäklaren Jonas Carlén var helt perfekt. Trevlig, kunnig, seriös och hjälpsam - han överträffade våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-10-02 Jonas C svarar Letlet L
    Tack så mycket för din fina rekommendation. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • 2020-07-23

Kristina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Lyhörd och flexibel önskat större flexibilitet vid tidpunkt för tillträde Läs mer
    2020-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kristina H
    Tack för din rekommendation Kristina och tack för att jag fick äran att hjälpa dig med förmedlingen av bostaden! Under denna semesterperiod blev det tyvärr svårt med ett snabbare tillträde för både berörda banker samt för mig som hade fullmakten vid tillträdet pga min semester. Vi tar med oss detta som en bra feedback för framtida tillträden.

Ha de gott!
  • 2020-07-23

Lise A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt en lägenhet 2rok
    Mycket proffsigt bemött
    Mycket nöjd med mäklaren Läs mer
    2020-10-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lise A
    Tusen tack för din fina rekommendation. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad.

Med vänlig hälsning
    Git Bengtzing på Svensk Fastighetsförmedling, Karlskoga
  • 2020-07-22

Annika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Bostadsrätt - dödsbo.
    Trevligt bemötande av alla och snabba svar på mina frågor
    Uppfyllde förväntningarna, och levde upp till dem
    Kommer gärna att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Karlskoga Läs mer
    2020-07-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika S
    Tack för din fina rekommendation!
    Git Bengtzing/Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-07-15

Jan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt villa i Karlskoga.
    Allt har funkat bättre en förväntat. Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan S
    Kul att du är nöjd Jan och att affären gick över förväntan.

• 2020-07-08

Tapani L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har både köpt och sålt hus av Andreas Persson på Svensk fastighetsförmedling. Andreas har gjort ett mycket bra jobb på ett professionellt och målinriktat sätt i båda fallen. Vi är mycket nöjda.

Tapani Laukkanen Läs mer
    2020-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tapani L
    Tack för din rekommendation Tapani! Tack för att jag fick äran att hjälpa er med att både hitta ny bostad och förmedla er egen. Skönt och höra att processen, målsättningen och tryggheten har uppnåtts efter förväntan!

Stort grattis till både försäljning och köp, lycka till i nya bostaden!

• 2020-07-07

Jenni L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har både köpt villa och sålt vår nuvarande villa med hjälp av Svensk fastighetsförmedling Karlskoga, Andreas Persson

Vi har blivit mycket väl bemötta av mäklaren, Andreas Persson. Han fick, med sin kunskap, oss att känna oss trygga både med köp av ny villa och försäljning av vår nuvarande villa. Mäklaren inkluderade oss i samtliga steg av köp och försäljning och hade regelbunden kontakt och återkoppling med oss.

Våra förväntningar var att med mäklarens hjälp ta oss genom köp och försäljning och vi kan bara säga att Andreas levt upp till de förväntningar vi hade. Andreas har varit mycket professionell och seriös vilket vi känt varit viktigt för att på så sätt skapa förtroende mellan mäklaren och oss.

Det är sällan vi träffat en så målmedveten mäklare. Både köp och försäljning var klart inom loppet av ca två veckor.

Vi kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling, Karlskoga när du ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
    2020-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenni L
    Tack för din rekommendation Jenni! Jag känner mig stolt när jag läser din rekommendation då det är detta jag verkligen försöker eftersträva i mitt arbete och vid varje förmedling. Att skapa tryggheten för dig, er och andra som både köpare och säljare är väldigt viktigt för mig och Svensk Fastighetsförmedling.
    Jag tar med mig dina ord för framtiden och fortsätter i samma anda, tack så mycket!

Stort grattis med både försäljning och köp av ny bostad, lycka till i nya bostaden!

• 2020-07-04

Frida W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt lägenhet. Jättenöjd med bemötande av mäklare. Läs mer
    2020-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Frida W
    Tack för din rekommendation Frida! Tack för att jag fick äran att hjälpa dig och stort lycka till i ert nya boende!

• 2020-07-01

Pentti Olavi M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    sålt bostad . mäklaren var bra, bemötandet utmärkt. mycket hjälpsam. Läs mer
    2020-10-02 Jonas C svarar Pentti Olavi M
    Tack så mycket för din fina rekommendation. Jag hoppas att ni är nöjda med affären./Jonas
  • 2020-06-15

Emil M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Toppen bemötande av mäklaren i alla aspekter. Har en vänlig attityd och ett engagemang så man känner sig sedd och hörd i sina tankar kring köpandet. Min och sambons första val av mäklare, rekommenderar Andreas varmt. Läs mer
    2020-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emil M
    Tack så mycket för rekommendationen Emil! Kul att ni har fått en bra upplevelse och stöd/trygghet av mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling då ni varit och träffat fler mäklare i Karlskoga.
    Stort lycka till i er nya bostad!

• 2020-06-15

Ia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har köpt Högberg 167, Degerfors.
    Bra bemötande hela vägen, dock var det inte mäklare Johan Tjernström som visade oss huset utan mäklarasssitent Ida. De frågor vi haft som Johan eller Ida inte kunnat svara på omgående har de tagit reda på och återkommit om.

Extra uppskattat var att Johan plockat fram gamla ritningar och beskrivningar från huset med byggår 1940 - extra roligt då vår plan är att återställa huset till original i den mån det går. Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ia N
    Tack Ia. Vi försöker alltid att imponera på våra kunder så det är tacksamt att du tar upp det.
    Jag hoppas att ni lyckas med de renoveringar ni önskar göra.

• 2020-06-09

Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har sålt en villa i Degerfors. Vi har blivit bemött av mäklaren på bästa möjliga sätt. Under försäljningsprocessen uppstod ett problem med huset som mäklaren hanterade på ett utomordentligt sätt. Vi fick allt stöd vi kunde tänka oss där mäklaren var konstruktiv och informativ.
    Det blev i slutändan en lyckad försäljning där vi är mycket nöjda med hela processen.
    Vi måste också berömma fotografen som tog fantastiskt fina bilder på vårt hus. Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik S
    Tack Fredrik! Vi vill alltid representera trygghet och bäst betalt då vi anser att detta hör ihop. Tacksam för din rekommendation och jag hoppas att ni ska trivas i det nya huset.

• Birgitta S

2020-06-07

Birgitta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har sålt min fastighet med hjälp av Andreas Persson på Svensk Fastighetsförmedling.
    Han har verkligen hjälpt mig med goda råd vid försäljningen.
    Kan varmt rekommendera Andreas Persson. Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta S
    Tack för din rekommendation Birgitta! Jag uppskattar att jag fick hjälpa dig med din försäljning och skönt att du har känt ett stöd och trygghet under din försäljning.
    Stort lycka till i din nya bostad!!

• 2020-06-07

Mathias H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har köpt en villa och har varit nöjda med våran mäklare Johan från början till slut.

Våra förväntningar var inte höga då vi hade varit i kontakt med en mäklare från en annan firma och blivit dåligt bemötta.
    Med Johan upplevde vi en trygghetskänsla eftersom han var informativ, kompetent och väldigt tillmötesgående.

Vi kommer definitivt använda oss av Svensk fastighetsförmedling i framtiden. Läs mer
    2020-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mathias H
    Tack Mathias för er rekommendation! Känns bra att ni har haft en bra upplevelse och att jag lyckades överträffa era förväntningar.

• 2020-06-07

Klas Göran S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålde ett radhus.En trevlig mäklare som man lite fick dra ur information vid första kontakten men kunde klargöra våra frågor.
    Under säljprocessen hade vi velat få info om läget,även info om att inget direkt hände.Vi fick själva ta kontakt efter knappt en vecka. Vi har inte fått info om att handpenningen har betalats vilket skulle ha skett senast i fredags.Mäklaren har väl inte riktigt levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-05

Clara C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har köpt en lägenhet som vi är ytterst nöjda med!
    Andreas Persson var engagerad och fick både säljaren och köparen att känna sig lika viktiga! Bästa mäklaren vi mött, utan tvekan. Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Clara C
    Tack Clara för din rekommendation! Kul och höra att ni känner att ni har blivit bra bemötta och väl omhändertagna av mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Det är även kul att ni har märkt skillnaden på mitt och Svensk Fastighetsförmedlings arbete och arbetssätt om hur vi finns där för er alla.

Vill önska er ett stort lycka till i er nya bostad och stort grattis!

• 2020-05-28

Liselott S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren har varit väldigt bra, professionell och noga med att informera genom hela processen.
    Mina förväntningar att få stöd, tips och råd för att göra en bra försäljning är uppfyllda. Jag är jätte nöjd. Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liselott S
    Tack för din rekommendation Liselott och för att jag fick äran att hjälpa till med din bostad! Kul och läsa att du har känt dig nöjd och att du har fått det stödet och tryggheten genom hela processen som du förväntat dig tillsammans med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Tack återigen!

• 2020-05-25

Steffanie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag sålde min lägenhet och är jättenöjd med det bemötande och stöd jag fick av Christoffer. Alltid tillgänglig för frågor och var ett bra stöd under budgivningen! Läs mer
    2020-05-26 Christoffer H svarar Steffanie M
    Tusen tack för din rekommendation Steffanie, kul att höra att du känner dig nöjd.
    MVH
    Christoffer Hallström, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
  • Barry Och Kristine B

2020-05-20

Barry Och Kristine B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mäklare gav bra rådgivning och trevlig bemötande. Han hjälpte till med att hur vi kan tänka oss renovera och även riskerna av att köpa hus som behöver renoveringen. Det visade att han inte bara vil sälja men att alla skulle känna sig nöjd med köpet. Läs mer
    2020-05-20 Jonas C svarar Barry Och Kristine B
    Tack ska ni ha för den fina rekommendationen. Jag hoppas att allt kommer att gå bra med renoveringen av huset och att ni är och fortsätter vara nöjda med köpet. Med vänliga hälsningar, Jonas Carlén, Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2020-05-19

Linn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har köpt hus och är mycket nöjd med Andreas som mäklare. Han har varit hjälpsam genom hela processen och svarat på alla frågor som jag haft. Det har känts tryggt och jag är mycket nöjd med min bostadsaffär. Högsta betyg! Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linn J
    Tack för din rekommendation Linn! Kul att du känner dig nöjd med mitt arbete och att du känner att du som köpare har fått den tryggheten som du förväntas att få. Jag uppskattar att du tar upp just att du har känt dig trygg med mig och mitt arbete, då tryggheten är något vi jobbar väldigt mycket med på Svensk Fastighetsförmedling så att just både köpare och säljare får den känslan!

Stort lycka till i din nya bostad och stort grattis!

• 2020-05-17

Jonathan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Lägenhet 2rok
    Alltid trevligt bemötande och hjälpsam i alla lägen!
    Mycket nöjd! Läs mer

Hanna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket nöjda med bemötande och all kontakt vi haft med mäklaren Läs mer

Simon K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Johan har varit mycket kompetent och duktig och hållit mig väl underrättad under hela processen. Man känner sig fullständigt trygg med att lämna allt i goda händer! Läs mer

Robert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålde ett hus och köpte en lägenhet utav en och samma mäklarfirma. Det gick både snabbt och smidigt. Alla inblandade mäklare gjorde sitt jobb proffsigt. Båda affärerna var gjorda inom tre veckor tid. Därför ger jag med glädje alla inblandade 5 stjärnor. Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert L
    Tack för din rekommendation Robert! Kul att vi fått hjälpt till i båda ändarna genom att både förmedla och hjälpa dig hitta något nytt. Vi alla inblandade på Svensk Fastighetsförmedling uppskattar och känner oss glada över att du känner dig nöjd med alla moment.

Stort grattis och lycka till i din nya bostad!

Andreas Persson med kollegor, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
  • Mathias T

2020-05-15

Mathias T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vid min försäljning av huset så har jag fått mer hjälp och stöd från Andreas än vad jag trodde jag skulle få.

Otroligt trevlig, engagerad, tydlig och flexibel i sin och våran situation.

Finns ingenting negativt överhuvudtaget att ta upp, väldigt tacksam och nöjd. Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mathias T
    Tack för din rekommendation Mathias! Det känns väldigt kul att jag fick äran att jag hjälpa er med både er försäljning och även i ert sökande av ny bostad. Känns väldigt bra att ni kände er trygga med mig och som du säger att "mer stöd än vad du trodde" genom din/er process. Ni har ju trots allt träffat samtliga av oss på orten och jag är glad att jag fick äran att hjälpa er med förmedlingen av er bostad.

Stort lycka till i nya bostaden och stort grattis!

• 2020-05-10

Alma N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har sålt min bostadsrätt på 2 rum och kök i Karlskoga med hjälp av mäklare Jonas på Svensk Fastighetsförmedling. Både min sambo och jag upplevde att vi fick ett lugnt och trevligt första möte med mäklaren. Jonas uppmärksammande våra önskemål på ett mycket bra sätt och vi kände ingen stress över att sälja bostaden snabbt utan vi fick tid på oss utan tidspress. Vi valde att flytta ut nästan alla möbler innan fotografering och visning vilket andra mäklare sa var en sämre idé, men hos Svensk Fastighetsförmedling var det inga problem och inget ifrågasättande/tips om andra lösningar. Bra intryck och väl utfört arbete med försäljningen hela vägen. Läs mer
    2020-05-10 Jonas C svarar Alma N
    Tack Alma för din fina rekommendation. Det är alltid trevligt med positiv feedback. Jag hoppas att ni trivs i ert nya boende. Med vänlig hälsning Jonas Carlén.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte