Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Bergsmansgatan 4, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlskoga!

Dags att skaffa nytt boende i Karlskoga eller Degerfors? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här i Värmland och Örebro län har vi koll på allt från lägenheter till villor eller var nyproduktionerna finns. Vi har lång erfarenhet och våra mäklare har koll på det mesta.

Vill du få en kostnadsfri värdering eller bara bolla tankarna om att byta bostad? Inga problem, vi finns där för att stötta dig under vilket steg som helst under bostadsbytet.

Läs vad 217 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

• 2020-03-23

Katarina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålde en villa. Blev väldigt väl bemött.
    Hade ofta kontakt med mäklaren ang nästa steg och gällande visningar.
    Hade gärna sett att mäklaren kunnat höra av sig mer efter visningar.
    Och kunde ha kommit lite tidigare innan visningarna. Läs mer
    2020-03-24 Christoffer H svarar Katarina K
    Tack för rekommendationen Katarina! Det känns bra att ni har haft bra hjälp av mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling genom hela din försäljning. Alltid bra med feedback så man kan ge den bästa servicen. Tack för att jag fick äran att hjälpa er och stort lycka till i din nya bostad!

• Heidi A

2020-03-21

Heidi A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mäklaren har varit väldigt tillgänglig och svarat på de frågor som jag ställt. Ett mycket proffsigt bemötande som har känts tryggt vid mitt livs första bostadsköp. Läs mer
    2020-03-24 Christoffer H svarar Heidi A
    Tack för din rekommendation Heidi! Kul och höra att du känner dig nöjd med servicen och att du fått tryggheten i denna process. Tack för att jag fick hjälpa dig att hitta det du letat efter!

• 2020-03-21

Meg S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet och jag tycker att vi blev mycket bra bemötta av mäklaren. Fick mycket bra information och lärde mig mycket av upplevelsen. Är mer än nöjd över mäklarens hjälp.

Mvh Läs mer
    2020-03-25 Andreas P svarar Meg S
    Tack så mycket för er rekommendation Meg! Kul att ni har känt er trygga som köpare för er nya bostad och att ni känner att ni även fått lärdom om en bostadsaffär. Känns skönt att ni har fått en bra upplevelse och känsla av mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Stort lycka till i er nya bostad!

• 2020-03-19

David L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag sålde en bostadsrätt och fick genom hela försäljningsprocessen både trevlig och proffsig hjälp av min mäklare. Förklarade hur det skulle gå till på ett enkelt och tydligt sätt, och gjorde det mesta för att vi skulle bli så nöjda som möjligt. Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-25 Andreas P svarar David L
    Tack för rekommendationen David! Kul och hör att du känner att förväntningarna och processen har fungerat som den skulle för er. För mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling är kvalité och trygghet i sin förmedling och ett köp av största prioritet.

Tack för att jag fick hjälpa till och stort lycka till i er nya bostad!

• 2020-03-15

Tina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Kontaktade Andreas för att få hjälp med att sälja min lägenhet och allt har gått både snabbt och smidigt. Allt har känts tydligt och tryggt med smidig kommunikation, högsta betyg! Läs mer
    2020-03-16 Andreas P svarar Tina H
    Tack för rekommendationen Tina! Kul att du känner dig nöjd och trygg med din förmedling av lägenheten samt att allt har gått som du förväntat dig!
    Tack för att jag fick äran att hjälpa till!

• 2020-03-13

Liv J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Noggrann, serviceinriktad och serös mäklare med förståelse för både köpare och säljare. Läs mer
    2020-03-16 Andreas P svarar Liv J
    Tack för din rekommendation Liv! Kul att du känner dig nöjd och att du har fått en trygghet och förståelse kring din situation med den hjälpen och information som du har förväntat dig av mig.
    Stort lycka till i din nya bostad och att jag fick hjälpa dig att finns din nya bostad!

• 2020-03-06

VICTOR F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Kan bara säga bra saker om denna mäklare och varmt rekommendera dem. Jag hade turen att köpa ett hus genom Jonas Carlén och vilken service och tålamod denna karl har, efter många turer fram och tillbaka till äntligen ett köp skötte han affären proffsigt i alla lägen och hjälpte till i allt från udda frågor till själva avslutet. Läs mer
    2020-03-06 Jonas C svarar VICTOR F
    Tack ska du ha Viktor för din fina rekommendation. Hoppas att allt går bra med renoveringen. Lycka till.
  • 2020-03-02

Hanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt ett hus, smidig affär! Fick noggrann information. Läs mer
  • 2020-02-22

Torbjörn B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har sålt en villa och våran mäklare Andreas Persson ger vi ett stort tack till. Har bemött oss på ett proffsigt sätt och haft stort tålamod med oss. Varit engagerad och tillmötesgående med våra mål vi haft. Vi rekommenderar honom som säljare. Tack från Torbjörn o Lena Bäckman Läs mer
    2020-02-24 Andreas P svarar Torbjörn B
    Tack för er rekommendation Torbjörn & Lena! Tack för att jag fick hjälpa er under hela processen med både att leta ny bostad samt förmedla er nuvarande. Kul och höra att ni känner er nöjda med den hjälpen som ni har fått!
    Stort lycka till med ert nya boende!

• 2020-02-20

Anne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren va trevlig visade mej runt och förklarade allt väldigt bra 👍🏻 Höga förväntningar inför och titta på lägenheten och allt kändes bra. Mäklaren va proffsig. Läs mer
    2020-02-27 Christoffer H svarar Anne L
    Tack Anne och grattis till en bra bostadsaffär! Känns skönt att jag har levt upp till dina förväntningar då vi hela tiden strävar efter ett hålla hög service.

Med vänlig hälsning, Christoffer Hallström
  • 2020-02-18

Ann-kristin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt en lägenhet. Bra och saklig information. Trevligt bemötande. Läs mer
    2020-02-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-kristin J
    Tack så mycket för din rekommendation!
    Med vänlig hälsning, Git Bengtzing
  • 2020-02-18

Henrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Då jag har tidigare mycket positiva erfarenheter med Svensk Fastighetsförmedling i Karlskoga så var det en självklarhet att kontakta Git Bengtzing då vi skulle sälja vår bostadsrätt.
    Kan bara säga att allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-02-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik J
    Tusen tack för din rekommendation!
    MVH Git Bengtzing, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-02-13

Hamid M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Hejsan!
    Jag har köpt ett hus.
    Jag o min familj var hos eras kontor i Karlskoga o träffade en positiv man .
    Nu rekommenderar jag er till andra .
    Jag o min familj är nöjda .
    Tack för allt.
    Hamid Läs mer
    2020-02-20 Jonas C svarar Hamid M
    Tack så mycket för din fina rekommendation. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.
  • 2020-02-04

Hans A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vänligt och positivt bemötande. Ställde upp på en separat visning utan mankemang Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans A
    Tack för din rekommendation Hans! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet.

• 2020-01-21

Jonas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren har hjälpt mig på bästa möjliga sätt. Förklarat lätt förståelig och tydligt. Det var mitt första köp Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas F
    Tack Jonas. Det är alltid kul när du som köpare upplever att affären gått bra. Jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet.

• 2020-01-20

Susanne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har köpt en bostadsrätt på 2 rum och kök.

Jag blir alltid bra bemött av alla mäklare på Svensk Fastighetsförmedling. Jag anlitar alltid den mäklaren.

Jag förväntade mej att lägenheten skulle vara precis så som den var och mäklaren var väldigt trevlig i sitt bemötande.

Jag upplevde att jag var redan bestämd på att få köpa lägenheten innan jag tittade på den, för just denna skulle passa mej perfekt. Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne A
    Som handen i handsken Susanne! Känns så roligt att du köpte lägenheten och att du alltid är nöjd med oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi strävar alltid att både säljare och köpare är så nöjda att ni kan rekommendera oss vidare.
    Lycka till i din nya lägenhet!

• 2020-01-16

Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Trevligt och seriöst bemötande. Smidig kommunikation och i övrigt tillvägagångssätt. Nöjd! Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus B
    Tack Marcus! Det var ett nöje att hjälpa dig att sälja din lägenhet.

• 2019-12-25

Adam B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Bra bemötande av mäklaren som skötte affären på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2020-02-20 Jonas C svarar Adam B
    Tackar ödmjukast för dina fina ord. Hoppas att du kommer att trivas minst lika bra i din nya bostad som den vi hjälpte dig att sälja.
  • 2019-12-18

Frida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har köpt ett hus av han. Vi fick ett jättebra bemötande och det kändes verkligen som att han brydde sig om oss som köpare o h inte enbart säljaren. Proffsigt när vi skrev kontrakt och det känns väldigt bra. Hade vi vetat detta tidigare så hade han fått sålt vårt hus också. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Frida H
    Tusen tack för din fina rekommendation Frida! Den gjorde min helg :)
    Jag hoppas att er försäljning gick bra och att ni nu i lugn och ro kan flytta in i ert nya hus.

• 2019-12-12

Rolf P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    duktiga, pålästa, trevligt bemötande. Läs mer
    2019-12-12 Jonas C svarar Rolf P
    Tack så mycket för din fina rekommendation.
  • 2019-12-08

Natalia R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Bostadsrätt, blev såld ganska snabbt pga mäklarens utmärkta arbete. Läs mer
    2019-12-09 Jonas C svarar Natalia R
    Tack så mycket för din fina rekommendation. Mvh Jonas
  • 2019-12-01

Moniqa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Alla förwäntningar Git Bengtzing är en duktig o erfaren Mäklare är helt nöjd / Moniqa Karlsson Karlsloga! !!! Läs mer
    2019-12-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Moniqa K
    Tusen tack Moniqa för din fina rekommendation, kul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Med vänlig hälsning Git Bengtzing
  • 2019-11-28

Isa E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    allt var bra
    hög kunskapsnivå
    trevligt bemötade
    tydlig Läs mer
    2019-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Isa E
    Hej! Tusen tack för din fina rekommendation, jag hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya hus.
    Med vänlig hälsning, Git Bengtzing
  • 2019-11-26

Irene S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har sålt vår mammas hus. Jag tycker att vår mäklare var mycket tillmötesgående och lyssnade på våra önskningar och åsikter. Mäklaren uppdaterade oss hela tiden om vad som hände under försäljningen. Skulle inte tveka att åter kontakta mäklaren vid ev ny husförsäljning. Läs mer
    2019-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Irene S
    Hej! Va kul att hör att ni är så nöjda och tusen tack för er rekommendation. MVH Git Bengtzing
  • 2019-11-17

Gunnar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Br i Kga
    Mäklaren var Professionell, Kunnig om marknaden, Förklarade möjligheter och saker som kan påverka, Vad vi bör tänka på utifrån marknaden i Kga.
    Mäklarens och byråns kundregister tillsammans med mäklarens yrkeskunskap medförde ett fantastiskt bra resultat. Läs mer
    2020-02-24 Andreas P svarar Gunnar A
    Tack för rekommendationen Gunnar! Kul och höra att du känner dig nöjd med min kunskap och Svensk Fastighetsförmedlings fantastiska kundregister och tjänster som vi kan tillhandahålla.
    Tack för att jag fick hjälpa er med förmedlingen!

• 2019-11-12

Catharina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt villa. Trevligt bemötande. Har gjort affärer med dem förut. Läs mer
  • Alexander S

2019-11-11

Alexander S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag sålde min tvårummare í Karlskoga nyligen efter ganska kort tid (två månader) vilket jag var nöjd med.
    Överlag blev jag bra bemött av mäklaren och uppdaterades sedan med någorlunda jämna mellanrum under tiden som lägenheten låg ute till försäljning. Jag hade inga speciella förväntningar på det hela utan allt var och gick enligt förväntan, varken mer eller mindre. Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexander S
    Tack Alexander för din rekommendation.

• 2019-11-08

Niklas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Otroligt professionell och effektiv. Väldigt väldigt nöjd Läs mer
    2020-02-24 Andreas P svarar Niklas W
    Tack så mycket för rekommendationen Niklas! Kul att jag fick hjälpa dig med din förmedling och att det levde upp till dina förväntningar.

• 2019-11-07

Per J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Försäljning av vår Villa i Degerfors. Fantastiskt bra bemötande och hantering med hela försäljningen 😊 Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per J
    Tack Per för din rekommendation! Kändes bra att kunna hjälpa er med en snabb och smidig försäljning till ett högt slutpris.

• Josefine R

2019-11-06

Josefine R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpte en bostadsrätt i Karlskoga. Mycket proffsigt intryck och bemötande från mäklaren (Andreas) och man kände att affären var i goda händer. Läs mer
    2019-11-07 Andreas P svarar Josefine R
    Tack för rekommendationen Josefine! Skönt och höra att du har fått den bästa servicen. För mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling är tryggheten viktig i både förvärv och försäljning av bostad.
    Stort grattis och lycka till i din nya bostad!

• 2019-11-06

Tomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt min enplansvilla med hjälp av Andreas Persson vid Svensk Fastighetsförmedling.

Trevligt bemötande och professionellt hanterat genom hela processen.

Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-11-07 Andreas P svarar Tomas H
    Tack för rekommendationen Tomas! Det känns bra att du har haft bra hjälp av mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling genom hela din försäljning. Tack för att jag fick äran att hjälpa dig och stort lycka till i din nya bostad!

• 2019-11-06

Lennart J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Allt var bra, kan inte bli bättre Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lennart J
    Vad skönt Lennart att allt var bra.
    Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet.

• 2019-11-05

Charlotta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt kedjehus i Karlskoga. Fick ett mycket bra bemötande av en kunnig mäklare som levt upp till mina förväntningar. Fått bra tips och råd genom försäljningen och bra information vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Charlotta B
    Tack Lotta! Det är alltid roligt när du som säljaren upplevt mig som kunniga och att du fått ett bra bemötande.

• Hamzah H

2019-11-05

Hamzah H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har köpt bostadsrättslägenhet och bemötts mycket väl och proffsig.
    Genomgången tillsammans med säljaren var extraordinära bra, mycket bra och detaljerat.

"Very good work" Läs mer
    2019-11-07 Andreas P svarar Hamzah H
    Tack så mycket för rekommendationen Hamzah! Kul och höra att ni har känt er trygga i köpet och fått bra information samt genomgångar i köpet.
    Stort grattis och lycka till i ert nya boende!

• 2019-10-28

Niclas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpte en bostadsrätt och fick all hjälp o service man behövde och lite till Läs mer
    2019-11-04 Andreas P svarar Niclas M
    Tack Niclas för din rekommendation! Kul att du känner att allting funkade bra och att du fick den hjälpen som du förväntat dig av mig och Svensk Fastighetsförmedling.
    Stort grattis och lycka till i er nya bostad!

• 2019-10-26

Lisa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Bra återkoppling och varit behjälplig med frågor osv. Stort plus för annonsen med, fina bilder på lägenheten och bra beskrivning. Läs mer
  • 2019-10-25

Anton D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har köpt annedalsgatan 39, och mäklaren har vart grymt bra, bra dialog och mån och bryr sig om köparen och säljaren, min upplevelse var att han vet va han pratar om och väldigt duktig. Stor tack till andreas persson Läs mer
    2019-11-04 Andreas P svarar Anton D
    Tack för din rekommendation Anton! Tack för det du skriver, det tar jag med mig. Kul och höra att du känner dig väl omhändertagen och att du även känt dig trygg med allting inför dig förvärv.
    Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad och stort grattis!

Victor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Bra och trevlig mäklare som är tydlig, ärlig och hjälpsam! Definitivt den bästa jag har mött på alla visningar vag varit på! Men generellt har jag fått ett bra intryck av alla jag mött från svensk fastighetsförmedling, Karlskoga. Läs mer
    2019-10-28 Andreas P svarar Victor B
    Tack Victor för din rekommendation! Kul och höra att du känner dig nöjd med både mig och Svensk Fastighetsförmedling. Jag uppskattar att du också tar upp visningen genom att du just nämner att jag och vi, på Svensk Fastighetsförmedling, sticker på ett positivt vis. Detta vill vi så du och alla andra känner er trygga på plats och får en bra visning av bostaden.
    Stort lycka till i nya bostaden!

Lars E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har sålt fastigheten Bandet 5 i Karlskoga och vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Mäklaren gav ett tryggt och profisionellt intryck så det kändes bra att välja Svensk Fastigehetsförmedling för att göra försäljningen.
    Mäklaren var provaktiv och meddelade oss att han hade personer som sökt just ett sådant objekt som vi sålde. Vi ville ha en snabb affär då vi sålde för dödsbo:s räkning och huset stod tomt.
    Allt som allt gick affären relativt snabbt från start till mål och informationen var klar och tydlig från mäklaren under hela resan. Läs mer
    2019-10-28 Andreas P svarar Lars E
    Tack för rekommendationen Lars! Det känns både kul och skönt att ni fick den hjälpen som ni önskade och att processen som ni hade som vision uppnåddes till belåtenhet.
    Tack för att jag fick hjälpa till!

Marie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har köpt bostad. Mäklaren var väldigt snabb med kontakt mellan oss och säljare då vi ville titta på fastigheten i förväg och ge ett förhandsbud. Allting flöt väldigt smidigt och vi är så nöjda. Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie L
    Vad roligt att ni är nöjda Marie. Det var ett nöje att få hjälpa er att köpa er drömbostad!

• 2019-10-22

Ida A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har sålt en lägenhet och under hela processen hade jag fullt förtroende för min mäklare. Han är inte alls "säljig" utan han fick runt och metodiskt igenom förloppet från fotografering till hjälp med deklarationen. Läs mer
  • 2019-10-04

Britt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt en villa.

Mycket bra.

Har anlitat henne en gång förut och fick bra bemötande därför valde jag henne igen. Läs mer
    2019-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Britt L
    Tack så mycket för din rekommendation och hoppas att du nu kommer att trivas bra i din nya lägenhet. Med vänlig hälsning, Git Bengtzing
  • 2019-09-20

Frida-Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag köpte en lägenhet genom svensk fastighetsförmedling Karlskoga. Andreas visade lägenheten på ett mycket trevligt sätt, han gav tydlig information och bra svar på mina frågor.
    Andreas har varit lätt att få tag i under köpets gång och mån om att hålla bägge parter informerade. Läs mer
    2019-09-20 Andreas P svarar Frida-Maria K
    Tack för rekommendationen Frida-Maria! Skönt och höra att du har fått den bästa servicen och att du fick en bra visning. För mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling trygghet i ditt förvärv viktigt.
    Stort grattis och lycka till i din nya bostad!

• 2019-09-17

Kjell M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag sålde hästgård i Vårbo.Mycket bra bemötande av Andeas och bra info hela tiden. Har bara gött o säga om hela affären😁😁 Läs mer
    2019-09-20 Andreas P svarar Kjell M
    Tack för rekommendationen Kjell! Gött och höra att du känner att allting har funkat som du önskat och du är nöjd med mitt arbete gällande din förmedling. Tack för att jag fick äran att hjälpa till.

• 2019-09-17

Anneli P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Försäljning av hus. Bemötandet har varit bra. Läs mer
    2020-02-27 Jonas C svarar Anneli P
    Hej Anneli och tack för rekommendationen. Jag hoppas att du trivs bra i din nya bostad.
  • 2019-09-14

Fredrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi köpte en mindre jordbruksfastighet och Andreas är mycket kunnig kring allt som hör därtill förutom att han allmänt är en duktig mäklare.

Han var mån om att alla parter skulle känna sig nöjda under hela processen. Vi har tidigare läst om att Svensk Fastighetsförmedling skall stå för ett bra omhändertagande av sina kunder och nu fick vi själva uppleva det. Överträffade våra förväntningar.

Utöver allt annat som var bra, t.ex. visningen, så ledde Andreas oss på ett mycket pedagogiskt vis genom hela processen. Hade det varit möjligt att dela ut 6 poäng i betyg så hade vi gjort det. Läs mer
    2019-09-20 Andreas P svarar Fredrik A
    Stort tack för rekommendationen Fredrik! Känner mig stolt när jag får höra dina känslor kring ditt förvärv samt mitt arbete. Kul att du har fått den känslan som jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling vill ta fram åt alla, just omhändertagandet och tryggheten.
    Kul att du även upplevde visningen på ett bra sätt och att du fick den informationen som du skulle få.

Stort grattis och lycka till med din nya bostad!
  • 2019-09-09

Rickard E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag fick hjälp med värdering samt kontraktsskrivning mm avseende försäljning av min mors bostadsrätt. Allt gick mycket bra och mäklarens genomförande präglades av tydlighet och saklighet, men fortfarande utan "stelhet". En trevlig upplevelse. Läs mer
    2019-09-09 Andreas P svarar Rickard E
    Tack för din rekommendation Rickard! Tack för att jag fick vara behjälplig med det administrativa arbetet för din mors bostad med vår tjänst skrivuppdrag på Svensk Fastighetsförmedling.

• 2019-09-06

Patrik D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Christoffer är väldigt trevlig och ger ett strukturerat och ärligt intryck. Han var tillgänglig när vi hade frågor utanför ”vanlig arbetstid” och är lätt att prata med.
    Vi köpte ett fritidshus med tillhörande tomt. Läs mer
    2019-09-09 Christoffer H svarar Patrik D
    Tack för din rekommendation Patrik! Kul och höra att du/ni känner er nöjda med servicen och att ni fått tryggheten i denna process. Tack för att jag fick hjälpa er att hitta det ni letat efter!

• 2019-09-05

Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt bostadsrätt som var lite trögt i början men när Jonas kom åter från semestern så fixa han snabb försäljning
    Så är mycket nöjd med resultatet Läs mer
    2019-09-05 Jonas C svarar Margareta A
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Margareta. Jag hoppas att du och din dotter kommer att trivas i er nya bostad.
  • 2019-09-04

Clara C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt en lägenhet. Jag blev bra bemött av Jonas redan från börjarn. Han var tydlig under mötet vi hade när vi skrev på kontraktet. Känner mig trygg med Jonas!
    Bra jobbat! Läs mer
    2019-09-05 Jonas C svarar Clara C
    Tack så mycket Clara för din fina rekommendation. Hoppas att du blir nöjd med din nya bostad.

Bergsmansgatan 4, 691 31 Karlskoga