Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlskoga!

Dags att skaffa nytt boende i Karlskoga eller Degerfors? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här i Värmland och Örebro län har vi koll på allt från lägenheter till villor eller var nyproduktionerna finns. Vi har lång erfarenhet och våra mäklare har koll på det mesta.

Vill du få en kostnadsfri värdering eller bara bolla tankarna om att byta bostad? Inga problem, vi finns där för att stötta dig under vilket steg som helst under bostadsbytet.

Läs vad 396 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Tjernström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Stråningstorp
    2022-06-30 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande.
    Tryggt med en kunnig mäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Tjernström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Stråningstorp
    2022-06-30 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande som var väl förberett. Johan var påläst och kunde besvara de frågor som vi hade.

Vi har titta på flera hus med flera olika mäklarfirmor och vår upplevelse är att Johan och Svensk Fastighetsförmedling ger ett ärligt och proffsigt bemötande.

Vi hoppades på att få köpa hus av Johan Tjernström vilket det också blev :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Hallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2022-06-29 Verifierad kund
    Chrisoffer är varm, trygg, lättsam, öppen och tillmötesgående mäklare.
    Han har gett svar på alla frågor jag haft.

Jag tyckte väldigt mycket om bostaden och dess fantastiska omgivning.

Tyvärr var inte jag helt redo för att sälja min egen bostad. Det var inte helt genomtänkt från min sida. Jag har hälsoproblem och hade(har)mycket att åtgärda innan egen försäljning. Jag hade redan varit stressad under en längre tid och det här gjorde att jag försämrade min sjukdomsproblematik och fick symptom på utmattning och jag behövde dra mig ur köpet.
    Det hade absolut inget att göra med min mäklare.
    Jag måste ta tid och färdigställa min egen bostad INNAN jag köper något och det måste få ta tid.
    Jag har fortfarande lite svårt acceptera faktum.
    Jag får ju också ta ansvar för att det här förstör för både min mäklare och ägare till bostaden.

Mvh Anita
  • sålde sitt hus med hjälp av Git Bengtzing en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Bregården
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevlig proffsig kvinna Inger förtroende. Vet vad som gäller juridiskt och etiskt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Smidigt tryggt bra återkoppling
    • Haren
    2022-06-27 Verifierad kund
    Toppklass i alla tänkbara situationer.
  • sålde sin stuga med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Åtorp
    2022-06-25 Verifierad kund
    Andreas uppträder personligt men proffesionellt. Han skapade en bild av att genuint älska området och hur han därför ville sälja här.

Genom hela processen har han dessutom lett oss fram med tydlighet och kommando, utan att detaljstyra.

Kan bara rekommendera Andreas!
    2022-06-25 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Rosendal
    2022-06-25 Verifierad kund
    Andreas persson är supertrevlig, proffesionell och skapade ett otroligt tryggt bostadsköp för oss.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemöta av Andreas. Han uppfyller alla förväntningar som man har hos en mäklare och lite till. Respektfull, super trevlig och trygg, lättsam, väldigt professionell att ha med att göra med. Med få ord jag fick suverän servis.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Carlén en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Karls Åby
    2022-06-17 Verifierad kund
    Som förväntat!
    Det gick smidigt att få till en förhandsvisning och hitta en tid för kontraktsskrivningen.
    • Sandviken
    2022-06-11 Verifierad kund
    Bra på sitt yrke, hjälper mycket samt förklarar och går igenom väl vad som gäller!
    2022-06-06 Verifierad kund
    Mycket bra bemött. Jag är jättenöjd med Christopher.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Hallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2022-06-04 Verifierad kund
    Väldig bra att ha att göra med. Han mötte mina önskemål helt perfekt. Jag fick tag i en lägenhet precis i det område jag vill ha och till ett bra pris. Rekommenderar honom verkligen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Tjernström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    • Fisksjön
    2022-05-29 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande. Engagerad och kunnig mäklare som vi kände oss trygga med hela vägen från start till slut.
  • LEIF B
    • Övre Aggerud
    2022-05-27 Verifierad kund
    Mycket skicklig kille som jag anlitat tidigare.
    Perfekt för senaste försäljningen.
    Eftersom vi gjort affärer tidigare visste jag att han var rätt även denna gång 👍🏻
    2022-05-26 Verifierad kund
    Johan var bra genom hela processen.
    Vi hade ett mål som vi jobbade mot och lyckades.
    • Sandviken
    2022-05-26 Verifierad kund
    Vi har under hela processen blivit bemötta på bästa möjliga sätt, är mycket tacksam för all hjälp.
    Våra förväntningar blev bättre än vi trott, och Andreas har gjort ett strålande jobb hela vägen in i mål och vi är sjukt nöja.
    Stort tack för hjälpen och jag rekommenderar Andreas.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Jo men det har varit bra , nu förstår jag att det kanske är speciellt med dödsbo , men eftersom jag hade önskemål om att komma in tidigare så skulle det ju ändå känts bättre med lite tätare information om vad som händer eller inte
    Tack Tryggve för ditt fina omdöme. Självklart hade vi kunnat haft tätare kontakt. Det fanns inget att meddela tidigare än vad du fått så här i efterhand. Jonas Carlén
  • köpte sitt hus med hjälp av Git Bengtzing en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2022-05-25 Verifierad kund
    Ett utmärkt bemötande och bra information angående köpet.Kunnig och Proffsig.Jag kände mig trygg i mitt köp på grund av Git.Jag vänder mig gärna till Git igen.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Gick snabbt och smidigt. Väldigt tydlig och bra kommunikation, bra på att förklara vad allt innebär. Svarar snabbt på sms. Supernöjd!
    2022-05-24 Verifierad kund
    Han var jättebra mot oss med bra utfört jobb och bra bemötande mot oss.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Alltid blivit bemött väl av andreas.
    Jättenöjd!
    2022-05-24 Verifierad kund
    Det finns inget att klaga på när det kommer till bemötandet och svaren på våra frågor. Christoffer uppfyllde all den förväntan vi hade
    Allt gick mycket smidigt och enkelt. Har bara positivt att säga om Andreas 👍
    2022-05-24 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande av Andreas Persson! Vi är väldigt nöjda med försäljning och återkoppling kring allt gällande det.
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2022-05-24 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemöta av Andreas och han uppfyller alla förväntningar som har hos en mäklare, han super trevlig och väldigt professionell och lättsam att ha med att göra
    2022-05-24 Verifierad kund
    Har varit på visningar förut med andra mäklaren men det har inte känts bra. Denna gång fick jag en otrolig bra mäklare, Andreas Persson inför mitt husköp som var engagerad från första kontakten tills allt blev klart och jag är så nöjd med all hjälp jag fått från hans sida!
    Kommer verkligen rekommendera honom till nära och kära framöver 🙏🏻🌟
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevlig, snabb, korrekt, hjälpsam.
    Allt har flutit på väldigt bra och känts tryggt.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande med klar och tydlig bild på vad som vi kunde förvänta oss. Även supertrevlig och ärlig. Helt klart Karlskoga bästa mäklare.
    • Storängen
    2022-05-24 Verifierad kund
    Har bara bra gott att säga. Engagerad och väldigt hjälpsam i alla våra funderingar. Vi är supernöjda med bostadsköpet! Rekommenderar verkligen honom för både köp/ sälj av bostäder.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Andreas Persson gör alltid ett superbra jobb, med kunden i fokus hela tiden.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Hallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2022-05-24 Verifierad kund
    Denna affär sköttes av Angelica Karlsson på ett utmäskt sätt !
    2022-05-23 Verifierad kund
    Git kontaktade oss tidigt och informerade tydligt om förutsättningarna inför en försäljning av Villingsberg 350.

Det märks att Git är erfaren och när kontraktet signerades så gjordes det på ett lugnt och sakligt sätt.

Vi känner oss trygga med köpet av Villingsberg 350 och har bara gott att säga om mäklaren.
    • Häsängen
    2022-05-12 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemötta av alla inblandade i affären, med stor lyhördhet och engagemang i försäljningen. Våra förväntningar uppfylldes med råge och slutade i en snabb, smidig affär.
    • Fisksjön
    2022-05-08 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt bra och professionellt bemötande. Johan var lyhörd och tillgänglig och mycket engagerad under hela säljförloppet. Vi är sä nöjda med samarbetet. Tack Johan. Mvh Besart och Arta
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vi hade inte kunnit varit nöjdare! Andreas är en super trevlig mäklare, lättsam att prata med och var tydlig så man hade inte så mycket frågetecken! Om vibehöver ha hjälp i framtiden med sälja hus så är det Andreas som vi kommer ta kontakt med då!
    • Bruket
    2022-04-30 Verifierad kund
    Mäklaren skötte allt utmärkt från första kontakt till försäljning
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jättebra bemötande samt snabbt och effektivt
    • Storängen
    2022-04-19 Verifierad kund
    2022-04-17 Verifierad kund
    Bra och hjälpsamt bemötande. Mäklaren försökte hela tiden lyssna in och förstå mina behov, ordnade med extra visning osv. Kände mig trygg genom hela processen!
    2022-04-11 Verifierad kund
    Försöljningen gick snabbt och mäklaren var hela tiden positiv och informativ
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Carlén en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2022-04-07 Verifierad kund
    Mäklaren har haft ett bra bemötande. Affären blev som förväntat. Jag har fått snabb och bra återkoppling under hela processen.
    Tack för ditt fina omdöme. Mycket trevligt att läsa. Jonas Carlén
    • Rävåsen
    2022-03-24 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett kompetent och vänligt sätt. Vid visning av objektet upplevde vi en stor flexibilitet i när vi kunde få se objektet. Mäklaren uppvisade ett stort tålamod och var pedagogisk i att förklara processen i hur det går till vid köp av objekt.
    Vi hade dock förväntat oss en snabbare process utifrån våra erfarenheter i andra sammanhang men insåg i efterhand att få saker att hända snabbare hade varit svårt.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Hemnet blev inte uppdaterad när buden höjdes
    Jag tar till mig detta och ska vara mer uppmärksam på om det inte fungerar som det ska. Tack för omdömet. Jonas Carlén
    2022-03-07 Verifierad kund
    Smidig process, trevlig mäklare! :)
    • Övre Aggerud
    2022-03-06 Verifierad kund
    Andreas är helt suverän att ha som mäklare. Alltid raka puckar och ärlighet.
    Vi har anlitat honom till 4 hus nu inom 2 år och vi har varit nöjda varje gång.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Carlén en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    2022-03-05 Verifierad kund
    Mäklaren gav ett kunnigt, välkomnande bemötande.
    Under hela processen har han varit till stor hjälp. Broschyren, var mycket välgjord, bostaden fräsch.
    Tack för ditt fina omdöme. Mycket trevligt att få bra recensioner på detta vis. Jonas Carlén
    2022-03-04 Verifierad kund
    Allt har fungerat snabbt och smidigt.
    Mycket bra. Trevligt bemötande!
    2022-03-01 Verifierad kund
    Jag är väldig nöjd från hela försäljning process . Mäklare visad förståelse till mon situation och förväntningar.