Johanna Nilsson

Johanna Nilsson

Johanna Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Johanna Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Johanna Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Nilsson har haft 3 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-01 - 2024-01

11 omdömen om Johanna Nilsson

Sedan starten hos Reco 2024
Reino Viljami R
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Aggerud

Tydlig, snabb, kunnig och lyhörd. Lättsam och mycket tillmötesgående och återkopplar om sådant som hon inte har svar på direkt.

Svar från Johanna Nilsson

Tack Reino! Har varit mycket trevligt att arbeta mig dig och ditt fina hus! Kommer bli toppen i det nya boendet!

Mikael B
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Aggerud

Seriöst och trevligt bemötande, kunnig och öppen för dialog/Mikael

Svar från Johanna Nilsson

Tack Mikael och återigen stort grattis till köpet av ert nya hus! Ser fram emot att nu få hjälpa er att förmedla erat hus vidare till nya ägare. :)

Reino Viljami R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Nedre Aggerud

Hjälpsam, påläst och kunnig med snabb service och återkoppling! Bra helhetsintryck vilket gav trygghet i ett viktigt och stort beslut!

Svar från Johanna Nilsson

Tack för det fina omdömet, kul att ni är nöjda med min insats. :) Ser fram emot att hjälpa er att förmedla Reinos fina hus!

Tobias L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Nedre Aggerud

Kontakten med Johanna har verkligen bara varit positiv, engagerad, trevlig, kundvänlig både mot köpare o säljare. Väldigt noga med att informera hur processen gått. Kul med mäklare som är intresserad av sitt arbete och som vår upplevelse är mån om att både köpare o säljare skulle få rätt förutsättningar, tydlig när vi gick igenom kontraktet så vi visste vad allt innebar.

Svar från Johanna Nilsson

Tack Tobias för ditt omdöme, det värmer. Jag är glad att det var jag som fick förtroendet att förmedla eran fina lägenhet!

Lars C
Centralt

Johanna är glad, positiv och kompetent. Under hela processen har vi fått sabb o korrekt återkoppling och svar på alla frågor.

Svar från Johanna Nilsson

Tack Lars för ditt fina omdöme! Varmt välkomna till Karlskoga! Tror att ni kommer att trivas bra i den nya lägenheten nära familjen!

Lovisa F
Nedre Aggerud

Johanna har varit lyhörd och sett till alla våra behov på bästa sätt! Alltid ett glatt bemötande och lättillgänglig genom hela köp och säljprocessen. Vi kan varmt rekommendera att anlita henne för att både köpa och sälja din bostad.

Svar från Johanna Nilsson

Vad glad jag blir för ditt omdöme! Jag tror att ni kommer att trivas toppen i den nya bostaden! Ska bli en ära att nu få hjälpa er att förmedla erat fina hus.

Edwin L
Nedre Aggerud

Så duktig mäklare! Trevlig, bra engagemang! Gjorde allt för att göra alla parter nöjda! Hjälpte oss otroligt mycket! Grym mäklare! Vi hade såklart goda förväntningar och mäklaren Johanna levde upp till dem och visade hur grym hon är.

Svar från Johanna Nilsson

Tack Edwin för ditt fina omdöme! Glad att det blev en snabb och smidig affär. :)

Barbro C
Centralt

Vi är mkt nöjda med Johannas insatser vid vårt köp av lägenhet. Trevlig, snabba svar, klart o tydligt, tillmötesgående. Utmärkt alltså!

Svar från Johanna Nilsson

Tack Barbro för ditt fina omdöme! Varmt välkomna till Karlskoga! :) Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas toppen i nya fina lägenheten.

Martin L
Centralt

Johanna är en positiv och kommunikativ mäklare. Hon har igenom säljprocessen visat stort intresse spridit glad energi och funnits tillgänglig för frågor i flera kanaler. Redan vid första mötet berättade hon om vilken strategi hon valt och som skulle användas och den fungerade mycket väl för denna försäljning. Hon har kontinuerligt underrättat oss om viktiga händelser under säljprocessen. Jag som säljare är dessutom mycket nöjd med resultatet av försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Johanna!

Svar från Johanna Nilsson

Stort tack Martin för ditt välskrivna omdöme! Jag blev otroligt glad av att läsa det. Och tack för jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen!

Malin B
Centralt

Engagerad och aktiv i försäljningen. Bra och tydlig kommunikation med oss. Hon har arbetat enligt den plan hon satte från början och pratat med oss vid behov.

Svar från Johanna Nilsson

Stort tack Malin för ditt fina omdöme och tack för förtroendet!