Johanna Nilsson

Johanna Nilsson

Johanna Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Johanna Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Johanna Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Nilsson har haft 24 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-06

34 omdömen om Johanna Nilsson

Sedan starten hos Reco 2024
Jennifer I
Köpte sin stuga med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Storfors

Trevligt och glatt bemötande. Hela processen och affären kändes trygg för mig som köpare.

Niklas J
Storfors

Trevlig och hjälpsam, allt fungerade smärtfritt 👍🏼

Peter F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Löten

Väldigt stöttande och informativ under hela processen, från första kontakt till kontraktsskrivning. Bra bemötande och lyhörd på önskemål. Varmaste rekommendationer.

Per H
Sålde sin stuga med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Storfors

Jag är jättenöjd med Johannas hjälp att sälja fritidshuset. Glad, lättsam och trevlig med driv och engagemang balanserat med stor integritet, hjärta, noggrannhet och så att allt blir exakt korrekt. Mycket flexibel och tillmötesgående med stor professionalism för att få till en lyckade försäljning trots en tidvis ny och komplicerad situation. Bästa mäklaren! Jag vill ge Johanna mina allra bästa rekommendationer.

Torgny A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Löten

Johanna lyckades med stort engagemang få till en ”aktiv matchning” . Bra jobbat!

Svar från Johanna Nilsson

Tack Torgny! Roligt att just ni blev köpare till denna lägenhet! Ska bli spännande att följa er renovering! Stort lycka till! :)

Ingela J
Löten

En pigg o glad tjej som gjorde allt för att få till en snabb och smidig affär. Och lyckades! Så nöjda!

Svar från Johanna Nilsson

Tack Ingela! Den där lägenheten kommer att bli toppen för er! :D Glad att ni är nöjda med affären och mitt arbete.

Margareta A
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Degerfors

Mäklare Johanna Nilsson är lugn, saklig, kunnig. Förklarade ordentligt vad som gäller och vilka rättigheter och skyldigheter vi har som säljare. Försäljningen kom till väldigt snabbt när vi bestämt oss. Min 92-åriga mor är säljare av huset men ville ge mig fullmakt att företräda henne. Johanna besökte mor på äldreboendet och gick igenom allt. Hon var så lugn o fin med mamma och tog sig tid att förklara allt. Hon talade med mamma och inte med mig - som det ofta blir när äldre hör dåligt och inte är helt pigga. Det var...

Svar från Johanna Nilsson

Tack fina Margareta för ditt omdöme! :) Var så roligt att kunna hjälpa din mamma med försäljningen av huset! Önskar er alla en trevlig sommar!

Kjell Ronny E
Degerfors

JN är en trevlig öppen och social person som med åren kommer bli en mycket duktig mäklare. Omständigheter gjorde vid vår fastighetsaffär att J var frånvarande vid tillfällen som vi som säljare tyckte var viktiga, naturligtvis fanns det en ersättare närvarande vid dessa tillfällen men dock inte den mäklare vi blivit tilldelad vilket vi tycker ävar olyckligt.

Svar från Johanna Nilsson

Tack! :) Det var väldigt trevligt att få uppdraget att hjälpa dig och Margareta att hitta rätt köpare till huset. Otroligt glad att vi med rätt tajming lyckades med uppdraget så att ni i samma stund kunde skriva kontrakt på ert nya boende. 😊 Jag förstår att ni känner så, tycker själv också att det var otroligt tråkigt att det skulle inträffa under veckan jag var bortrest på semester. Tacksam att min duktiga kollega fanns tillgänglig för att ge bästa service!

Åke S
Centralt

Saklig ordningssam Svarade snabbt Duktig som mäklare.

Svar från Johanna Nilsson

Tack för fint omdöme Åke! Kommer att bli toppen i nya lägenheten, stort grattis igen! :)

Thomas G
Nedre Skranta

En sprallig tjej med glimten i ögat som vet hur man agerar som mäklare.Nyheter förmedlades snabbt och hon verkligen lyssnade på vad vi ville dessutom är hon väldigt trevlig och kunnig.Kontraktet skrevs snabbt och smidigt ja hon har full koll den där tjejen.

Svar från Johanna Nilsson

Vilken fantastisk reco Thomas, stort tack! :D Det har varit ett nöje att arbeta med dig och ditt otroligt fina hus!!