Johanna Nilsson

Johanna Nilsson

Johanna Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Johanna Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Johanna Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 5.0. Johanna Nilsson har haft 10 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

21 omdömen om Johanna Nilsson

Sedan starten hos Reco 2024
Simon S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Haren

Väldigt trevligt bemötande, duktig på att prata om lägenheten under visningen vilket gjorde att vi fick mycket information utan att behöva ställa frågor hela tiden.

Svar från Johanna Nilsson

Tack Simon! Återigen stort grattis till fina lägenheten och välkomna till Karlskoga! :)

Mikael B
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Karlskoga

Seriös och lyhörd, tillmötesgående och trevlig!

Svar från Johanna Nilsson

Tack Mikael! Var ett nöje att förmedla eran fina bostad. Stort lycka till i det nya boendet! :)

Johanna M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Rosendal

Försäljningen gick snabbt och smidigt, bra kommmunikation och trevlig mäklare

Svar från Johanna Nilsson

Kul att du är nöjd Johanna! Ja, denna försäljning gick verkligen snabbt! :) Nu ska vi hålla utkik efter erat nästa drömhus!

Annika P
Rosendal

Johanna var mycket trevlig och lättsam att prata med. Hon tog reda på saker som jag hade frågor på ang lägenheten. Tillmötes gående med visningens tider, så det skulle passa mig. Mycket nöjd med Johanna.

Svar från Johanna Nilsson

Tack Annika! Denna bostad passade dig perfekt! Det var roligt att kunna vara behjälplig med köp av din nya bostad. :)

Charina B
Rävåsen

Eftersom vår mäklare flyttade och. Johanna tog över och vårat hus blev sålt,så blev vår kontakt kort. Men vi blev mycket positivt bemötta. Johanna hade stor förståelse för våra förväntningar. Vi tycker att försäljningen gjordes på ett smidigt och proffsigt sätt.

Svar från Johanna Nilsson

Stort tack Charina! Det har varit trevligt att arbeta tillsammans med er även om tiden inte vart så lång. Men positivt att villan blev såld snabbt! :) Önskar er lycka till framöver!

Maria H
Haren

Johanna har varit riktigt proffsig. Hon sätter verkligen kunden i centrum. Glad och positiv.Hon har hela tiden återkopplat till mig. En fantastisk mäklare som jag verkligen kan rekommendera . Mvh Maria

Svar från Johanna Nilsson

Tusen tack Maria, vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme! Det har varit ett riktigt nöje att få hjälpa dig att förmedla din bostad! Skönt för både dig och köparen att det blev en snabb och smidig affär :) Stort lycka till i ditt nya boende!

Sofie E
Häsängen

Johanna har varit väldigt lyhörd för våra önskningar o behov, hjärtlig i sitt bemötande, har verkligen gjort sitt yttersta under försäljning o även vid vårt köp av nytt hus. Snabb o effektiv försäljning över förväntan! Vi rekommenderar verkligen Johanna som mäklare!

Svar från Johanna Nilsson

Tack vilken fin rekommendation!! :) Glad att ni känner er nöjda med både köp och försäljning! Varmt lycka till med det nya boendet!

Mattias O
Häsängen

Ambitiös och villig att verkligen göra sitt bästa för att få till en lyckad affär. Alltid tillgänglig för att hjälpa till med frågor och funderingar kring både försäljning och köp av ny bostad. Top notch helt enkelt!

Svar från Johanna Nilsson

Tack Mattias! Värmer att höra hur du upplever affären. Glad att kunna hjälpa er både med köp och försäljning! Kommer att bli toppen i det nya huset! :)

Lina L
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Häsängen

Johanna är pålitlig, ärlig, kunnig och mycket trevlig!

Svar från Johanna Nilsson

Varmt tack för ditt fina omdöme! Stort lycka till med det nya boendet!

Emma M
Häsängen

Seriös och ärlig! Rekommenderar starkt!

Svar från Johanna Nilsson

Tack Emma! Ni känns verkligen som den perfekta matchen för detta hus! Återigen stort grattis! :)