Andreas Persson

Andreas Persson

Andreas Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Andreas Persson har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Andreas Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 296 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Persson har haft 73 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-09 - 2023-08

296 omdömen om Andreas Persson

Sedan starten hos Reco 2022
Charlotta P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Haren

Jag har inget att klaga på. Allt sköttes oerhört bra och snabbt. En professionell mäklare helt enkelt.

Sten A
Centralt

Bra bemötande, helt okej! Slutbetyg kommer när allt är klart efter övertagandet.

Berit O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Centralt

En bra seriös mäklare Andra gången han säljer åt mig Var ett självklart val att välja honom en gång till

LEIF B
Haren

Tredje gången gillt som jag anlitade Andreas och han levererar som vanligt. Proffsigt och och bra genomfört 🤩

Mikael P
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Övre Aggerud

Andreas är ödmjuk, tydlig och har vårt fall varit varit väldigt lyhörd. Våra önskemål vid en försäljning har han infriat alla och då menar jag alla som han kan påverka. Hans engagemang och tålamod är grymt. Så tack Andreas.

Narinj F
Övre Aggerud

Allt gick snabbt och smidigt. Andreas respekterade våran önskemål och erbjudit ett super bra service. Mkt nöjd med allt. Vi har genom åren har träffat ex antal mäklare och ingen som han. Tycker överlag att Svensk fastighetsförmedling ett utav dem bästa i Karlskoga.

Birgitta C
Centralt

Andreas Persson är en väldigt bra mäklare som lyssnar in vad man behöver och vill.

Johan M
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Karlskoga

Väldigt proffsig och och trevlig. Hög kunskap om huset och renoveringar som gjorts. En mäklare man kan lita på

Tobias F
Karlskoga

Bra sakkunnig och ärlig . Trevlig och jordnära vi vart väldigt bra omhändertagna

Maria P
Karlberg

Vi blev tipsade om Andreas som mäklare. Det tipset har vi verkligen inte ångrat att vi nappade på. Proffsig, trevlig och engagerad. Man känner att han verkligen vill vårat bästa. Kan verkligen rekommendera Andreas till alla som ska göra en fastighetsaffär. 10/10