Johan Tjernström

Johan Tjernström

Johan Tjernström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Johan Tjernström har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Johan Tjernström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Tjernström har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

100 omdömen om Johan Tjernström

Torgny A
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Tjernström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Hyttfallet

Min låga förväntning på "mäklare" förändrades efter vår försäljning. Ett korrekt, kunnigt och trevligt bemötande. Rekommenderar varmt Johan till framtida kunder.

Svar från Johan Tjernström

Stort tack Torgny. Kul att påverka din syn på mäklare på ett positivt sätt.

Jesper M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Tjernström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Karlberg

Johan är kunnig, lugn och en riktigt bra mäklare helt enkelt.

Lisa B
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Tjernström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Rävåsen

Bra bemötande och mycket kunskap om bostaden. Snabb återkoppling till oss köpare.

Svar från Johan Tjernström

Så kul att få hjälpa er Lisa. Är helt övertygad om att familjen kommer trivas i nya villan.

Elisabeth L
Rävåsen

Trevlig, konstruktiv, lätt att få kontakt med liksom svarstid. Proffesionellt i alla avseende. Påläst.

Svar från Johan Tjernström

Tack Elisabeth och stort tack för förtroendet att få hjälpa er sälja villan.

Gina B
Bohult

.........................................

Sofia R
Karlskoga

Vi har stort förtroende för Johan. Han har varit pålitlig och flexibel under hela processen. Rekommenderas varmt till andra kunder! Tack för en trygg affär. Sofia och Alexander

Svar från Johan Tjernström

Tack Sofia för att jag fick hjälpa er hitta ert nya hem :) Alltid ett nöje att jobba med er och jag vet att ni kommer trivas i er nya lägenhet.

Alexander R
Karlskoga

Johan kan man lita på. Gjort affärer tidigare med Svenskfast och Johan som mäklare. Bara goda erfarenheter.

Svar från Johan Tjernström

Er nya lägenhet kommer passa er perfekt! Kommer bli många fina kvällar på er nya takterrass.

Johanna W
Köpte sin bostad med hjälp av Johan Tjernström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Linnebäck

Väldigt trevlig och super servis mainded

Anette A
Fisksjön

På ett enkelt sätt har Johan hjälpt mig genom denna försäljningsresa, genom trevligt bemötande känner jag att jag varit delaktig och mina tankar och önskemål har Johan lyssnat till på ett respektfullt sätt.

Svar från Johan Tjernström

Tack Anette! Det viktigaste efter en försäljning är att både köpare och säljare är nöjda. Därför är det så skönt att du känner dig nöjd och att affären hanterats på ett bra sätt. Tacksam för att jag fick hjälpa dig sälja din villa och nu får vi börja leta efter ett bra boende till dig.

Martin B
Fisksjön

Mycket trevlig att ha och göra med samt väldigt noggrann och pedagogisk i sina förklaringar så att man förstår. Har bara bra och säga om Johan och han har hjälpt mig i tidigare affärer som gått väldigt bra och smidigt till!

Svar från Johan Tjernström

Tack igen Martin! Jag är så nöjd att ni fick köpa huset och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas. Nu får vi vänta många år innan vi gör affär igen.