Angelica Karlsson

Angelica Karlsson

Angelica Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Angelica Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-04. Angelica Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.9. Angelica Karlsson har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

81 omdömen om Angelica Karlsson

Jesper B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Ekeby

Angelica uppfyllde våra önskningar med högsta betyg.

Elin H
Ekeby

Angelica bidrog med fantastisk service under försäljningen av vår lägenhet. Det gick smidigt och vi kände oss väl omhändertagna genom det professionella och engagerade bemötandet längs hela processen.

Oscar B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Ekeby

Väldigt trevligt bemötande o ordningsam

Andreas W
Centralt

Proffsigt bemötande. Rekommenderar henne starkt.

Lena S
Sålde sitt hus med hjälp av Angelica Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Nedre Aggerud

Angelica är en kunnig och engagerad mäklare! Hon är även inlyssnande och låter oss som kunder känna att det är vi som väljer. Vi har känt oss trygga med att Angelica har skött våran husförsäljning.

Emelie L
Köpte sitt hus med hjälp av Angelica Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
Nedre Aggerud

Snabb och smidig affär! Allt har funkat kanon och enligt förväntan.

Roberth F
Nedre Aggerud

Rak, noggrann, intresserad, tydlig.

Emil K
Karls Åby

Bra och proffsig bemötelse, väldigt duktig och engagerad!

Gustaf E
Karls Åby

Trevlig och förstående för båda parter.

Khaled S
Ekeby

Väldigt bra bemötande , lätt att ta kontakt med, professionellt arbete. Är nöjd med