Alla kategorier Mäklare Örebro Hallsberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hallsberg

Fastighetsbyrån Hallsberg

Storgatan 9, 694 30 Hallsberg — Visa karta

Välkommen till Hallsberg, och Fastighetsbyrån!

Här i Hallsberg finns allt man kan önska på nära håll. Tack vare järnvägen har du inte långt till varken Örebro, Göteborg eller Stockholm, så här finns både närhet till natur och storstadsliv. När det gäller bostäder finns här allt från grönskande villaområden till bostadsrätter och radhus. Det finns något för alla åldrar inklusive bra skolor i alla stadier.

Vi på Fastighetsbyrån arbetar med personligt engagemang och affärsmässighet i fokus för att varje affär ska bli framgångsrik för både köpare och säljare. Genom att vi alltid utgår från marknadens förutsättningar och säljarens villkor har vi en stabil grund för en lyckad bostadsaffär!

Kontakta gärna oss och berätta om dina bostadsplaner, oavsett vilken fas du befinner dig i idag!

Läs vad 84 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hallsberg

• Rita S
    Rita S skrev om Fastighetsbyrån Hallsberg
    Mycket bra genomfört i alla delar. Läs mer
  • Ingalill T
    Ingalill T skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Trevlig. Kunnig. Kommer bra tips när vi hade frågor.
    Sålde en villa byggd 1954.
    Gick lätt att få tag i när vi behövde Läs mer
  • Inga Christina L
    Inga Christina L skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Vi har sålt vårt fritidshus.

Vi har blivit bemötta på ett väldigt bra sätt. Försäljningen har skötts på ett bra, och som vi tycker, fackmannamässigt sätt. Vi har hållits underrättade löpande om försäljningens olika faser och olika bud, för att till sist landa i en situation där vi kände oss nöjda. Det känns lite tomt att inte ha huset kvar, men situationen var sådan att vi inte orkade med att ha det kvar.

Vi kan med gott samvete rekommendera David Romell

Med vänlig hälsning. Stig och Christina Leandersson. Läs mer
  • Ida F
    Ida F skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Supertrevlig mäklare med en stor kompetens. Väldigt lätt att ha att göra med ,och ett stort plus vara att David svarade snabbt på sms och samtal när vi köpte ett hus av honom. Läs mer
  • Martina A
    Martina A skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Jag har köpt ett litet hus utanför Kumla. David var från börjar till slut en mycket trevlig och kunnig mäklare. Då det var första gången för mig och min sambo att köpa hus så fick David svara på mycket frågor och var ett bra stöd genom hela processen. Proffsig, trevlig och helt enkelt bra mäklare. Läs mer
    2018-09-11 David R svarar Martina A
    Tack så mycket för din bedömning av mitt arbete! Jag hoppas att ni skall trivas i ert nya hem!
  • Catarina B
    Catarina B skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Trevligt bemötande.
    Saknar telefonkontakt. Läs mer
  • Ibrahim H
    Ibrahim H skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Köpt hus.
    David guld.
    Önskar alla vore som honom. Läs mer
    2018-09-11 David R svarar Ibrahim H
    :-) Det var snällt skrivet, Ibrahim! Tack för förtroendet att ha fått hjälpa dig i din process!
  • Alexandra C
    Alexandra C skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Vi har köpt ett hus och vi fick svar på alla våra frågor samt en bra stöd . Läs mer
    2018-09-07 David R svarar Alexandra C
    Hej! Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en bedömning. :-)
  • Anders N
    Anders N skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Vänlig och tillmötesgående med stor kompetens och erfarenhet trots sin ringa ålder. Vi är mycket nöjda och kommer att anlita honom vid varje tillfälle vi säljer någon bostad. Läs mer
    2018-09-05 David R svarar Anders N
    Jag tackar speciellt för "ringa ålder". :-D Tack för att du tog dig tiden!
  • RONNY Adrian Jonas F
    RONNY Adrian Jonas F skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Sålde en villa och det gick så enkelt smidigt inget krångel. Bemötandet var mycket bra, och David mötte upp mina förväntningar bra. Läs mer
    2018-07-02 David R svarar RONNY Adrian Jonas F
    Hej! Tack Ronny för förtroendet! Tack för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse! Ha en bra sommar!
  • Carl-Johan J
    Carl-Johan J skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Lånen värdering....................... Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Välkommande, professionellt och hjälpsamt. Läs mer
    2018-04-02 David R svarar Daniel A
    Tack så mycket för din recension, Daniel!
  • Leif Paul B
    Leif Paul B skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Villa 1½ plan 171 kvm.
    David har ett professionellt sätt och god teknisk kunskap.
    De förväntningar vi hade när vi bytt mäklare, har David klarat av på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2018-04-02 David R svarar Leif Paul B
    Tack så mycket för er recension. Det var fina ord ni ger mig! Hoppas ni även skall trivas i er nya bostad!
  • Calin Marius A
    Calin Marius A skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Trevlig bemötande, proffsig och hjälpsam! Läs mer
    2018-04-02 David R svarar Calin Marius A
    Tack så mycket för er recension! På återseende!
  • Harriet W
    Harriet W skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Köpt lägenhet och sålt tomt! Blev bra bemött av mäklaren! Allt gick väldigt smidigt! Läs mer
    2018-04-02 David R svarar Harriet W
    Tack, Harriet, för din recension! Kul att du är nöjd i dina båda processer och ett stort lycka till med ditt fortsatta!
  • Annelie L
    Annelie L skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Vid första mötet ,trevlig ,artig o förmedla affären noggrant.
    Under tidens gång alltid tillgänglig o hjälpsam i mitt ärende.
    Kommer anlita han i framtiden vid ev köp o säljaffärer.
    Också rekommendera han till vänner bekanta. Läs mer
    2018-03-05 David R svarar Annelie L
    Hej! Tack snäll för att du tog dig tiden att skriva en bedömning om verksamheten min. Ha en bra dag och ses i framtiden!
  • Roland H
    Roland H skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Jag vill rekommendera David Romell i samband med att han sålde vårt hus och även hade försäljning av den lägenhet vi köpte. Han är mycket kunnig, noggrann,lugn och vi kände stort förtroende- Kommer att rekommendera honom. Vänligen Roland och Margareta Hedlund Läs mer
    2018-02-13 David R svarar Roland H
    Tack för er bedömning! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er igenom i både köpet av bostad samt den efterföljande försäljningen. Återigen, tack!
  • Lars P
    Lars P skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Ett trevligt och gott bemötande. Saklig och korrekt. Läs mer
    2018-01-17 David R svarar Lars P
    Hej och tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation!
  • Martin J
    Martin J skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    på en skala från 1-10 får david romell 1 både bemötande och förväntan.

allt har funkat okej men köpet. men när man köper hus så kan jag tycka att som mäklare ska man se till att sina kunder känner sig speciella okej glada. vilket han misslyckats med totalt. Läs mer
    2018-01-02 David R svarar Martin J
    Hej! Jag är glad över att ni är okej med processen! Jag är tacksam över den kontakt och feedback jag härefter har fått av er i samband med bedömningen. Jag hoppas att ni känner er välkomna tillbaka i framtiden och får känna er som ni vill känna er! Hoppas ni skall trivas i ert nya, fina, hem!
  • Ulla-Beth L
    Ulla-Beth L skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Mycket bra bemötande från första början. Läs mer
    2017-12-15 David R svarar Ulla-Beth L
    Hej, och tack för din bedömning!
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Caren L
    Caren L skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Ansvarsfull, trevligt. Kunnig mäklare. Läs mer
    2017-12-06 David R svarar Caren L
    Tack så mycket Caren, för din bedömning av mig och min verksamhet! Hoppas på återseende snart igen! Ha en bra dag!
  • Arne P
    Arne P skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Bra jobbat vi försäljning av vår fastighet. Läs mer
    2017-12-06 David R svarar Arne P
    Tack för förtroendet att få hjälpa er igenom denna process! Hoppas på återseende! Ha en bra dag!
  • Carl Rolf E
    Carl Rolf E skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Kunnig och engagerad. Bra information genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-10-16 David R svarar Carl Rolf E
    Tack för din bedömning och tack för förtroendet!
  • Martin A
    Martin A skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Jag föredrar korta koncisa meningsutbyten. Detta fungerade mycket bra med David, som jag tycker var snabb, tydlig, krånglade inte till saker och ting och var tillmötesgående. Läs mer
    2017-10-16 David R svarar Martin A
    Jag tackar för förtroendet och mycket tack för att du tog dig tiden att skriva en bedömning!
  • Bo B
    Bo B skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Han var informativ och saklig fick bra info om budgivningen Läs mer
    2017-10-16 David R svarar Bo B
    Tack för bedömningen och tack för förtroendet att få hjälpa dig!
  • Henrik C
    Henrik C skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    David gjorde ett mycket bra jobb. Han var professionell och trevlig. Speciellt tog han ett helhetsansvar som passade mig perfekt. Läs mer
    2017-10-16 David R svarar Henrik C
    Tack för förtroendet och lycka till nu på ny arbetsort!
  • Sandra M
    Sandra M skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    David är alltid trevligt och tillmötesgående 😊 Läs mer
    2017-08-09 David R svarar Sandra M
    Tack för din fina bedömning! Ha en trevlig dag!
  • Viktoria W
    Viktoria W skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Vi är mycket nöjda med hur Fastighetsbyrån i Hallsberg skötte vår försäljning. En kunnig mäklare som förtjänar högt betyg. Jag rekommenderar gärna Fastighetsbyrån i Hallsberg. Läs mer
    2017-08-09 David R svarar Viktoria W
    Tack så mycket för din fina bedömning! :-)
  • Elly F
    Elly F skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Kunde inte begära mer. Hanteringen var förträfflig. Läs mer
  • Margareta H
    Margareta H skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Försäljningen mycket kunnigt och proffsigt genomförd Läs mer
  • Kjell L
    Kjell L skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Bra bemötande, bra service, (ordnade affären en söndag när jag hade tid att komma.) Läs mer
  • linnea b
    linnea b skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Grymt nöjd :)

David gör det omöjliga möjligt! Läs mer
  • Daniel I
    Daniel I skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Mycket nöjd med honom vid 2 försäljning jag använt mig av honom samt 1 köp.
    Allt har gått precis som lovat och är jätte duktig.
    Tack David för all hjälp jag fått hittills. Läs mer
  • Tomas  R
    Tomas R skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Jag fick ett bra bemötande av David när jag sålde min bostadsrätt och han hjälte även till på ett mycket bra o proffsigt sätt när jag köpte huset som jag bor i nu. jag har haft mycket stor hjälp av David med allt runt omkring med. Så stort tack till David som skött allt på ett proffsigt o bra sätt. Läs mer
    2017-04-27 David R svarar Tomas R
    Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation. Ha en trevlig dag!
  • Oskar G
    Oskar G skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Vi bad om en värdering av fastigheten. David kommer dit och kliver in med sin praktikant. Ingen ansats till att ta av sig skorna. Går runt i i hela huset inklusive hyresgästernas lägenheter med skor på iklädd ett arrogant beteende. 12 minuter tog det att värdera ca 1000 kvadratmeter. Kontentan blir en värdering som är så låg att man inte annat kan göra än att be en erfaren mäklare komma ut, vilket resulterade i en 33% högre värdering. Läs mer
    2017-04-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Oskar G
    Hej!
    Tack för att du tar dig tid att recensera vårt arbete.
    Jag är ledsen att du inte är nöjd med det utlåtande du fick av mig i samband med att jag utförde en kostnadsfri värdering av ditt hyreshus för knappt 1 år sedan. Min bedömning bygger på min kunskap, statistik och erfarenhet av tidigare försäljningar i området.
    I bostaden samlar jag intryck och information, tiden jag spenderar ute hos kund varierar, men i detta fall nämner du 12 minuter och det stämmer med all säkerhet. Däremot tar efterföljande arbete på kontoret väsentligt mycket längre tid.
    Vidare beklagar jag innerligt att du upplevde mig som arrogant, det var inte på något sätt min intention.
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Fick ett bra bemötande och David var mycket hjälpsam med att underlätta för mig vid försäljningen då jag bor på annan ort. Försäljningen gick mycket smidigt och David hanterade den proffsigt. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Jag har bara positivt att säga om David. Läs mer
    2017-02-22 David R svarar Johan S
    Tack så mycket för din positiva bedömning om mig och min verksamhet! Ha det så bra!
  • Sven-olof A
    Sven-olof A skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Utan att ha någon att jämföra med så tyckte vi att David var bra. Ska man ha något att klaga på så var det bättre att skriva tex en fråga i ett sms än att ställa en direkt fråga. Vid en direkt fråga så fick man ofta upprepa denna. Läs mer
    2017-02-13 David R svarar Sven-olof A
    Tack så mycket för er bedömning om mig och min verksamhet samt feedback på vad jag kan utveckla till det bättre!
  • Anette H
    Anette H skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Tycker det har varit bra. Har fått svar på frågor som man funderat på. Gott bemötande. Läs mer
    2017-02-13 David R svarar Anette H
    Tack för din fina bedömning om mig och min verksamhet! Ha en fin dag!
  • Emil N
    Emil N skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    David var bra för han ställde de frågor vi funderade över. Läs mer
    2017-02-13 David R svarar Emil N
    Tack så mycket för er feedback och bedömning om mig och min verksamhet :-)
  • Ann-sofie Å
    Ann-sofie Å skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Bra bemötande och var påläst på objektet innan vi träffades på plats.Hjälp till bra under försäljning. Läs mer
    2017-02-13 David R svarar Ann-sofie Å
    Tack så mycket för din bedömning! :-)
  • Susanna D
    Susanna D skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Vi anlitade David Romell och vi är mycket nöjda. David är mycket kunnig,trevlig och ansvarsfull. Vi kan varmt rekommendera fastighetsbyrån! Sanna och Andreas Läs mer
    2017-01-29 Representant för Fastighetsbyrån svarar Susanna D
    Tack Susanna för din och Andreas om er fina bedömning om mig och min verksamhet. Ha en fin dag!
  • Anneli F
    Anneli F skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    David R är kunnig ,trevlig, ansvarsfull "kille"! Vi är mycket nöjda med bemötandet med oss och med snabba hus säljningen om vår "pärla" ! Lycka till med fortsättningen David! Med vänlig hälsning Mauri och Anneli Läs mer
    2017-01-26 David R svarar Anneli F
    Tack så hemskt mycket för din fina bedömning! Lycka till med er nya bosättning! :-)
  • Lillemor O
    Lillemor O skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Mycket vänligt och kunnigt bemötande. David har alltid haft tid att besvara mina frågor. Jag litar på honom och de råd han ger. Han har skött sin uppgift som mäklare på ett utmärkt sätt.
    Hallsberg den 29 december 2016
    Lillemor Ohlsson Läs mer
    2016-12-30 David R svarar Lillemor O
    Hej! Tack för din fina bedömning! Passar på att önska er ett gott nytt år!
  • Kent K
    Kent K skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    David är en trevlig kille som har skött flera av våra släkts försäljning av fastigheter om vi ska sälja någon gång i framtiden så är det så klart David vi tar kontakt med super nöjda
    Kent/Ethel Karlsson Läs mer
    2016-11-22 David R svarar Kent K
    Tack för er fina reco! Alltid lika trevligt att hjälpa er!
  • Jan-erik P
    Jan-erik P skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Det bemötande vi fick i vår försäljning av vår villa var utmärkt. Det köp som vi genomförde av lägenheten var även den utmärkt genomförd. Vi är helt nöjda med affärerna. Läs mer
    2016-10-31 David R svarar Jan-erik P
    Tack för din Reco. Jan-Erik! Ha en fin dag!
  • Anders G
    Anders G skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    ............................................................................... Läs mer
    2016-10-31 David R svarar Anders G
    Tack för att du tog dig tiden att ge mig en Reco, Anders!
  • Maria H
    Maria H skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    En lägenhetsaffär är en stor sak för den enskilde o då vill man bli sedd på ett seriöst o empatiskt sätt.
    David var stressad o hade för många bollar i luften för att vi som säljare skulle känna fullt förtroende för honom. Han ville bara göra en snabb affär. Lyssnade inte o tog inte in alla fakta han borde behövt. Läs mer
    2016-10-29 David R svarar Maria H
    Hej, jag är ledsen att du och Arne känner så. Jag ska försöka reflektera och ta till mig det du säger. Tack för ditt omdöme!
  • Arne E
    Arne E skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Stressad och ser inte till säljarns behov fullt ut. Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Jag har blivit väl bemött av David. Han kan sin sak som mäklare. Kan varmt rekommendera honom. Om jag av nån anledning behöver en mäklare så väljer jag honom igen.
    MVH
    Birgitta Läs mer