Fastighetsbyrån Hallsberg

Fastighetsbyrån Hallsberg

Välkommen till Hallsberg, och Fastighetsbyrån!

Här i Hallsberg finns allt man kan önska på nära håll. Tack vare järnvägen har du inte långt till varken Örebro, Göteborg eller Stockholm, så här finns både närhet till natur och storstadsliv. När det gäller bostäder finns här allt från grönskande villaområden till bostadsrätter och radhus. Det finns något för alla åldrar inklusive bra skolor i alla stadier.

Vi på Fastighetsbyrån arbetar med personligt engagemang och affärsmässighet i fokus för att varje affär ska bli framgångsrik för både köpare och säljare. Genom att vi alltid utgår från marknadens förutsättningar och säljarens villkor har vi en stabil grund för en lyckad bostadsaffär!

Kontakta gärna oss och berätta om dina bostadsplaner, oavsett vilken fas du befinner dig i idag!

Läs vad 730 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hallsberg 2

• köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Sköllersta
    2022-09-28 Verifierad kund
    Trevlig och korrekt. Man fick bra förtroende för Jessica.
    Kan gärna ta henne som mäklare fler gånger om det skulle bli aktuellt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-09-26 Verifierad kund
    Bra bemötande från första stund.
    Svarade alltid snabbt när vi hade frågor om försäljningen. Var alltid positiv och lugnade oss om vi var oroliga. Det kändes tryggt .
    Vi kan verkligen rekommendera Stefan.

Siv o Carl Henrik
    Kumla
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Sköllersta
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av mäklaren
    Utmärkt bra
    Mycket kunnig mäklare
    Tack så mycket för de fina orden Örjan! Jessica Bergsten
  • sålde sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-09-23 Verifierad kund
    Felicia är både omtänksam och bra att förklara allt vid en försäljning. Felicia har levt uop
    till alla förväntningar som jag har haft på en mäklare. Högsta betyg
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Bra koll på fastigheten och löste övriga frågor väldigt snabbt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-09-20 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande, ödmjuk och informativ.
    Stefan är en person som man lätt får kontakt med och känner förtroende för.
    Vi är mycket nöjda med hanteringen av vårt husköp och kan verkligen rekommendera Stefan Azar.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Vi tyckte att mäklaren var väldigt trevlig och känns seriös. Hon bemötte både oss vuxna och våra stojjga småbarn på ett mycket fint sätt vid visningen av huset. Hon kändes avslappnad och lät oss titta i lugn och ro på huset, samtidigt som hon hela tiden fanns med i bakgrunden för att svara på frågor och liknande. Klar och tydlig genomgång av kontraktet vid kontraktsskrivningen. För att summera- en jättebra mäklare!
    • Kårstahult
    2022-09-17 Verifierad kund
    Proffsig. Värnar om både säljare och köpare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    2022-09-17 Verifierad kund
    Bra och engagerad mäklare. Hon är bra på sitt jobb. Super trevlig och förståndig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    2022-09-17 Verifierad kund
    Enkel, saklig och serviceminded. Vi är nöjda med allt.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Trygg, påläst, trevligt bemötande, känner oss hörda på efter våra önskemål, ingen gåpåare utan mycket inlyssnande
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    2022-09-14 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Jessica.
    Hon var mäklare när vi köpte huset 2018 och var nöjda då med.
    Bra tydlig information hela tiden. Inget krångel. Tillmötesgående, trevlig och seriös.
    Vi kommer rekommendera henne till vänner och bekanta när de behöver mäklare.
    Tusen tack Rasmus för den fina kommentaren! Jessica Bergsten
    2022-09-14 Verifierad kund
    Erika är trevlig och tydlig. Hon fick oss köpare att känna tilltro och tillit genom hela processen. Tack!
  • sålde sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    • Laxå
    2022-09-12 Verifierad kund
  • köpte sitt hus med hjälp av Jessica Bergsten en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    2022-09-09 Verifierad kund
    Det var bra och perfekt förklaring.
    Stort tack för din reco Amin och grattis till huset! Jessica Bergsten
    2022-09-09 Verifierad kund
    Hon var bra och förklarat fint.
    Tack så mycket Amir och stort lycka till med huset! Jessica Bergsten
    2022-09-08 Verifierad kund
    Mycket påläst och proffsig är Jessica dessutom är hon jättetrevlig som person.
    Jessica har även sålt en sommarstuga till mig tidigare så jag kände mig väldigt trygg vid denna försäljning.
    Jag skulle gärna rekommendera henne till vänner och bekanta

Tack Jessica för ett bra jobb.
    Stort tack för din fina kommentar, kul att se att du är nöjd! Jessica Bergsten
    2022-09-07 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare. Alltid nåbar och glad.
    Tusen tack Helén, vilka fina ord! Jessica Bergsten
    2022-09-07 Verifierad kund
    Väldigt glad och tillmötesgående, tog sig alltid tid och vi kände oss trygga. Kan inte annat än rekommendera!
    2022-09-07 Verifierad kund
    Trevlig bemötande, lyhörd och duktig på att följa upp!
  • Jimmy L
    köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    2022-09-05 Verifierad kund
    Mycket insatt och proffesionell mäklare, dessutom social och lätt att prata med, rekommenderas starkt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    • Hällabrottet
    2022-09-05 Verifierad kund
    Mjuk, inkännande, tydlig och tillmötesgående person!
    2022-09-03 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött, Jesper lät alla prata till punkt och var hjälpsam och informativ. Det var vår första gång som köpare och det var en positiv upplevelse.
    Mvh Micke o Kerstin
    Tack så mycket Micke för att ni tog er tiden till att bedöma mitt arbete. Jag önskar er stort lycka till nu med det trevliga fritidshuset, det kommer nog bli galant! :) Jesper Gelin
    2022-08-30 Verifierad kund
    Trevligt, professionellt.

Han var positiv från allra första början till slutet.
    Stort tack för de fina orden, och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Jesper Gelin
    2022-08-29 Verifierad kund
    Jesper har varit både drivande på ett mycket positivt sätt och följsam för våra tankar i processen. Ett kunnigt stöd och ett utmärkt "bollplank" för oss. Vi har hela tiden haft stort förtroende för Jesper och samtidigt uppfattat det som han väckt förtroende även hos presumtiva köpare vilket vi som säljare uppskattat mycket. Jesper har varit den perfekta bryggan mellan oss som säljare och våra köpare.
    Peter - stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska fritidshus och för att ni ville ta er tid för att betygsätta mitt jobb! Det uppskattas. Jesper Gelin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    2022-08-28 Verifierad kund
    Jesper är mycket vänlig, har alltid ett leende på läpparna, är påläst, kan svarar på nästan alla frågor, det som han inte vet tar han reda på. Det som jag värdesätter mycket är det faktum att Jesper verkligen tar sig tid - något som tyvärr inte alla mäklare kan skryta med!
    Även dagarna efter visningen var Jesper mycket aktiv, han informerade oss om den aktuella situationen flera gånger. Han förklarade direkt när något nytt hände och peppade oss. En perfekt mäklare alltså!! mvh Hans Müller
    Tack så mycket för en så utförlig och härlig bedömning, det uppskattas stort! Jag önskar er all lycka med den trevliga bostadsrätten! Jesper Gelin
    2022-08-27 Verifierad kund
    Jag har blivit bra bemött och fått ett förtroendeingivande intryck av Jesper Gelin.
    Vad roligt Rolf att du tycker att du blivit bemött på ett bra sätt! Jag tackar dig för att jag fått förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av huset! Jesper Gelin
    2022-08-26 Verifierad kund
    Erika gick på semester så jag har svårt att svara
    2022-08-26 Verifierad kund
    Mötesgående glad person .mån om kunder
    • Vretstorp
    2022-08-26 Verifierad kund
    hjälpsamma och trevliga han var mycket bra mäklare
    Tack Tharwat för att du ville bedöma mitt arbete! Jag önskar dig stort lycka till med det nya huset! Jesper Gelin
  • köpte sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    • Vretstorp
    2022-08-25 Verifierad kund
    Kunnig, hjälpsam samt trevligt bemötande.
    Bara Plus+++++.!
    Tack för den fina recon Roine, lycka till med huset! Felicia Rosenlund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    2022-08-25 Verifierad kund
    Första intrycket var positivt och det har sedan stämt. Trevlig, bra språk och tydlig. Fint stöd då det var första gången jag var kontakt med mäklare.

Har hållit bra med kontakt, gett information och svarat fint på mina frågor.

Och ja, Felicia är definitivt aktuell om det blir en ny köp-/säljaffär.
    Stort tack för den fina recon och förtroendet att hjälpa till med din försäljning! Felicia Rosenlund
    2022-08-24 Verifierad kund
    jag tyckte om Erika från första början
    det kändes verkligen att hon ville att jag som kund ska känna mig trygg, därför var det jobbigt att hon inte var närvarande vid kontrakt skrivandet, hon var på semester och jag kände mig inte lika trygg...faktiskt lite vilsen, som ett barn första skoldagen som inte har någon att hålla i hand....om jag nu ska överdriva :)
    • Åsbro
    2022-08-24 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare som ville allas bästa!
    Tack Patricia för den fina recon. Lycka till med det fina huset ni köpt! Felicia Rosenlund
    • Åsbro
    2022-08-24 Verifierad kund
    Felicia har ett professionellt och trevligt bemötande. Hon är tydligt och kunnig i sitt sätt att informera och ta hand om hela försäljnings processen. Detta är en trygghet både för säljare och köpare. Jag skulle varmt rekommendera Felicia om jag blev tillfrågad att rekommendera en mäklare. Mvh Gittan
    Tack Gittan för de fina orden, har varit ett nöje att träffa er och hjälpa till med er bostadsförsäljning! Felicia Rosenlund
    2022-08-18 Verifierad kund
    Stefan var väldigt inlyssnande och kunde möta både säljare och oss som köpare med respekt, värme och humor på ett mycket professionellt sätt.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Ett trevligt och tillmötesgående bemötande som skapar förtroende. Uppvisar en villighet att inhämta och förmedla information utöver det som hans roll normalt kräver. Hans engagemang och tydlighet har gjort köpprocessen till en positiv upplevelse!
    Stort tack Markus för det härliga omdömet och för att ni tog er tid att bedöma mitt arbete! Jag önskar ert stort lycka till med fritidshuset! Jesper Gelin
    2022-08-16 Verifierad kund
    Bra bemötande, flexibel, svarade även kvällstid vilket var en bra service..
    Snabba svar, högsta betyg till Felicia
    Stort tack Daniela för den fina recon! Felicia Rosenlund
    2022-08-16 Verifierad kund
    Väldigt bra trevlig hon hade semester så hennes kollega var med när försäljningen blev klar men kan verkligen rekommendera henne
    Tack så mycket Birgitta, det var roligt att se att det gick så bra med försäljningen. Allt gott! Jessica Bergsten
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    2022-08-15 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och professionell.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    2022-08-15 Verifierad kund
    Lugn o sansad tog sig tid
    Bra bemötande
    2022-08-15 Verifierad kund
    Hon var glad, trevlig och korrekt.
    Kändes engagerad så man fick en bra känsla.
    Tack Hasse för den fina recon och grattis till det fina sommarhuset ni köpt! Felicia Rosenlund
  • sålde sitt hus med hjälp av Hecha Khalifazada en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    2022-08-14 Verifierad kund
    Jag tycker att han har varit bra.
    2022-08-14 Verifierad kund
    Duktig öh kunnig och helt undetrbar att samarbeta med
    Tack för det fina omdömet Bosse, har varit så trevligt att hjälpa till och att fått träffa dig och Vivi! Felicia Rosenlund
    2022-08-12 Verifierad kund
    Trevlig, inlyssnande och proffsig. Har koll på den lokala bostadsmarknaden och är rättvis och saklig. Snabb kommunikation och och tydlig planering kring försäljning. Bara positiva erfarenheter!
    Tusen tack Sandra, kul att se att ni är nöjda! Jessica Bergsten
    2022-08-11 Verifierad kund
    Jessica uppfattar jag som proffsig och väldigt trevlig i sitt bemötande.

Den huvudsakliga kontakten har jag dock haft med Felicia Rosenlund så vill göra en bedömning även av henne. Felicia är väldigt trevlig. Upplever som lite oerfaren. Jag upplevde att informationsflödet under budgivningen var för dålig. Jag fick själv ringa nästan ett dygn efter vårt sista bud och fråga vad som händer. Hon borde ha hört av sig till budgivarna på seneftermiddagen redan dagen innan och avslutat budgivningen förutsatt att de andra lagt sig redan då givetvis. Vi la även ett dolt bud till säljaren. Felicia hade svårt att nå henne och återkopplade med den informationen först 2 dygn efter lagt bud.

Viktigt att hålla koll på vad kunden heter. :)

Förväntningarna på mäklare är ett aktivt engagemang under budgivningen, vilket inte riktigt uppfylldes. För säljare och köpare är det otroligt viktiga timmar i livet.
    Trevligt mottagande upplevde jag absolut.

Sammanfattningsvis så är upplevelsen positiv om än inte magisk.
    Med vänlig hälsning Kerstin Landén
    Tack så mycket för att du tog dig tid att recensera vårt gemensamma arbete, vi kommer att jobba med detta på kontoret framåt. Jag vill passa på att gratulera till huset och önska er lycka till! Jessica Bergsten
    2022-08-11 Verifierad kund
    Allt var och är väldigt bra. Känner mig lugn inför försäljningen mm.
    Tusen tack Agneta, det glädjer mig att se att du är nöjd! Jessica Bergsten
    2022-08-10 Verifierad kund
    Jessica är en duktig och erfaren mäklare som vi starkt rekommenderar. Hon är trevlig, genuin och ärlig när det behövs. Detta är enligt oss viktiga egenskaper hos en mäklare.
    Stort tack för den fina recon och för förtroendet att förmedla ert vackra hus! Jessica Bergsten
    2022-08-08 Verifierad kund
    Stefan är verkligen en trevlig person 🌸🌺
    • Hjortkvarn
    2022-08-08 Verifierad kund
    Jesper är rätt man på rätt jobb, tillmötesgående, en god lyssnare och helt enkelt förtroendeingivande och bra att ha att göra med.
    Tack Philipp för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete! Jag är glad att ni känner er nöjda och önskar er all lycka till framåt med fritidshuset! Jesper Gelin