Alla kategorier Mäklare Örebro Hallsberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hallsberg

Fastighetsbyrån Hallsberg

Storgatan 9, 694 30 Hallsberg — Visa karta

Välkommen till Hallsberg, och Fastighetsbyrån!

Här i Hallsberg finns allt man kan önska på nära håll. Tack vare järnvägen har du inte långt till varken Örebro, Göteborg eller Stockholm, så här finns både närhet till natur och storstadsliv. När det gäller bostäder finns här allt från grönskande villaområden till bostadsrätter och radhus. Det finns något för alla åldrar inklusive bra skolor i alla stadier.

Vi på Fastighetsbyrån arbetar med personligt engagemang och affärsmässighet i fokus för att varje affär ska bli framgångsrik för både köpare och säljare. Genom att vi alltid utgår från marknadens förutsättningar och säljarens villkor har vi en stabil grund för en lyckad bostadsaffär!

Kontakta gärna oss och berätta om dina bostadsplaner, oavsett vilken fas du befinner dig i idag!

Läs vad 108 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hallsberg

• 2019-09-15

Mehdi J skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Allt gick väldigt bra när jag köpte huset. Mäklaren var trevlig och hjälpsam.

Mäklaren hade förklarat allt och svarat på frågor som jag hade. Han skötte sitt jobb på bästa sätt.

Jag rekommenderar David. Han vet vad han ska göra att göra jobbet på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-09-08

Johan A skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Sålt villa.

Bra från start till mål. Läs mer
  • 2019-08-09

Susanne E skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Hej! kar köpt en banvakts stuga i Hjortkvarn! Väldigt fin omgivning o hus som beskrevs i prospektet!! Och mäklarassistenten Hecha sålde in objektet klockrent!
    All lycka till David o Hecha i framtiden!

Varma hälsningar,
    Susanne o Bo Edefur Läs mer
  • Ann-charlotte K

2019-08-08

Ann-charlotte K skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Väldigt professionell och har ett trevligt bemötande, alltid noga med kontakterna mellan honom och oss, väldigt duktig vid kontraktsskrivandet och alla punkter gicks igenom. Lugn och alltid påläst.
    Vi har sålt ett av de dyraste husen i Hallsberg och David gjorde ett strålande jobb Läs mer
  • PER K

2019-07-25

PER K skrev om Fastighetsbyrån Hallsberg
    Bra mäklare David Romell
    Kunnig driven och bra
    Trevlig att prata med och duktig på lagar och paragrafer
    Svarar inom ett dyngan på mail men kan va svår att nå på telefon
    Men lämnar man meddelande så ringer han upp och tar den tiden det tar utan att vara jagad
    Kan rekommendera på alla vis
    Enda nackdelen är ju högt arvode men tittar man runt så ligger det där
    Så ska ni sälja så vänd dej med förtroende till David på Fastighetsbyron Läs mer
  • Jessica L

2019-07-19

Jessica L skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    En kille med många bollar i luften men tar sig tid för den kunden som han representerar och även för köparen.
    Otroligt trevlig person att ha o göra med Läs mer
  • 2019-07-02

Britt E skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Tack David Romell som är en trygg, seriös och mycket kunnig mäklare hos fastighetsbyrån I Hallsberg. Med hjälp av David Romell såldes mitt hus i Vretstorp snabbt, till rätt pris och med stor hänsyn till både mig som säljare och även köparna, som känns perfekta att ta över. Jag vill verkligen rekommendera David Romell till dig som funderar på att sälja ditt hem eller köpa ett nytt. Det kan bli svårt att på egen hand vara affärsmässig vid en försäljning. Att sälja eller köpa ett nytt hem är förmodligen den största affär man gör som privatperson. Därför är det mycket viktigt att man väljer den bästa hjälpen som finns. David Romell är bra för både säljare och köpare och mycket duktig på att belysa styrkan och det bästa med fastigheten och miljön. Han har en intuitiv känsla för vilka behov som kan uppfyllas, vad man söker och sist men inte minst så ser han hur fint det är i Vretstorp och hur tryggt det är för barn att växa upp här. Nu blir det betydligt mindre yta för undertecknad, ny miljö och stadsliv istället. Tack för hjälpen David Romell som hjälpte till att hitta rätt lägenhet också. Hälsningar Britt Edenstjärna Läs mer
  • 2019-06-26

Anders J skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Inga konstigheter. Läs mer
    2019-07-01 David R svarar Anders J
    Tack och trevlig sommar önskar jag dig!
  • 2019-06-18

Jaana hannele M skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Duktig på att förklara vad som händer och vad det är vi skriver på vid kontraktsskrivning. Trevlig kille Läs mer
    2019-06-18 David R svarar Jaana hannele M
    Tack så mycket för att du tog dig tiden att lämna mig ett omdöme!
  • 2019-06-14

Jenny L skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Jag har sålt mitt hus på landet.
    David Romell var mitt självklara val av mäklare, pga han var mäklaren när jag köpte.
    Men det var inte det bara det som gjorde att jag valde David, utan det är hans personlighet,, och det fina samarbete vi har haft hela tiden. Jag har bara gott att säga om David. Läs mer
    2019-06-17 David R svarar Jenny L
    Det värmde att läsa! Tack för ett gott samarbete! Vi ses till tillträdet! :-)
  • 2019-04-12

Dagmar Kristina K skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Sålt bostad . Väl omhändertagen och trevlig mäklare .Men otroligt dålig på att hära av sig när man ringer eller mailar . Man vet inte vad som händer osv . Läs mer
  • 2019-03-21

Margit M skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Har sålt en bostadsrätt o det gick bra.
    Han var duktig o trevlig o kunde sin sak.

Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2019-03-13

Hanna Z skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Har köpt ett parhus via mäklaren. Helt ok, men glömde bort lite saker (överlåtande av sophämtning t.ex.). Var nog fördelaktigt för oss som köpare att frågorna på visningen skickades ut på mail till alla utan att formuleras så väl (felen lät värre i text än de var i verkligheten).

Dialogen med banken var underlig, vi fick ett sms om att banken inte godkände vårt datum för övertagande men banken sa att de inte tillfrågats. När vi samma dag frågade banken gick det bra med vårt datum och tiden ändrades tillbaka igen. Detta ledde till mycket oro, då hela flyttplanen baserats på det datum vi bestämt. Läs mer
    2019-03-13 David R svarar Hanna Z
    Hej! Tack för att ni har tagit er tiden att recensera mitt arbete. Om det är så att jag tog på mig att flyttanmäla sopor till kommunen så ber jag om ursäkt för att jag glömde att tillhandahålla den blanketten. Min rutin kring frågor som ställs på visning är att redovisa säljaren svar till samtliga intresserade för ett ännu bättre beslutsunderlag för spekulanter.

Jag kan hålla med om att kontakten med banken inför tillträde var underlig. Jag kan bara beklaga att ni och jag vid tillfällen har fått olika svar från samma bank. Skönt att se er tillträdda och lycka till med den kommande flytten i helgen! Välkomna till Kumla!
  • 2019-03-08

Bert Berndtsson skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    David gjorde ett fantastiskt job när han för oss sålde lägenhet I Pålsboda.
    Snabb respons och föredömligt uppförande och proffigt arbete.
    Rek han starkt till säljare I Pålsboda då han satte ny standard för föräljning
    av lägenheter I Pålsboda
    Stort tack
    Bert/Anki och Samuel Läs mer
  • 2019-02-19

Micael S skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Svår att få tag på
    Dålig flexibilitet
    Delegerar till andra med dålig kommunikation åt bägge håll
    Ingen uppföljning

Har stor erfarenhet av tidigare mäklare detta var ett av de sämre erfarenheterna
    Kvarstår utnyttjande av dolda felförsäkring i ärendet, hoppas på bättre uppföljning där Läs mer
  • 2019-02-07

Irene B skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Har sålt en fastighet i Sannahed, 5 rum och kök med stor tomt.
    Bemötandet av David var av totalt proffisionellt. Lika så mina förväntningar av David var helt fantastiska en duktig och noggrann mäklare. Har verkligen hjälpt mig med svåra beslut och den oron man hade inför försäljningen. Läs mer
    2019-03-04 David R svarar Irene B
    Hej! Tack så mycket för din rekommendation! Det har varit lika tillfredsställande att ha fått förtroendet att hjälpa dig och dina köpare.
  • 2019-01-26

Annelie P skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Jag och min sambo har köpt en sommarstuga. Inledningsvis var återkoppling på telefon långsam. När vi väl träffade honom var bemötandet bra. Han var lugn och han verkande kunnig/påläst. Ok. Läs mer
  • 2019-01-17

Erica P skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Har köpt en villa. Förväntade mig ett trevligt och engagerat bemötande ifrån mäklaren på visningen, upplevde dock inte detta. Fick känslan av att han var oengagerad kring visningen, fick dryga svar på mina frågor.

Han kom dock när vi var påväg hem och sa att han skulle kolla upp det jag frågat om. Under resten av affären så var han bra. Läs mer
    2019-01-17 David R svarar Erica P
    Hej! Vad tråkigt att ni kände så i början när vi sågs! Det är jag ledsen för! Hoppas på att ni nu ska trivas bra i ert nyinköpta hus!
  • 2018-12-18

Ewa W skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Köpt ett hus,helt ok bemötande! Läs mer
  • 2018-11-19

Tomas N skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Personlig på ett proffsigt sätt.
    Allt gick smidigt. Läs mer
    2018-11-27 David R svarar Tomas N
    Hej! Tack för att du tog dig tiden att lämna en kommentar om mitt arbete! Allt lycka till med din nya bostad!
  • 2018-11-18

Per K skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    En bra och kunnig mäklare. Har bara för mycket att göra och det gör att det är mycket svårt att nå han.
    Men i helhet bra så skulle behöva avlastning Läs mer
  • 2018-10-09

Lars P skrev om Fastighetsbyrån Hallsberg
    Vi vill gärna att så många som möjligt ska få ta del av vad våra kunder tycker om oss. Därför erbjuder vi våra bostadssäljare att göra en publik bedömning av oss på omdömessajten Reco.se. Som tack skänker Reco pengar till Barncancerfonden. Läs mer
  • 2018-10-01

Fatmir R skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Helt fantastisk mäklare! Lägger ner tid och ser till att man förstår och är delaktig under hela processen. Kände mig aldrig osäker med David som mäklare! Läs mer
  • 2018-09-27

Jonas W skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Mycket trevligt bemötande och toppen bra service! Läs mer
  • 2018-09-18

Rita S skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Mycket bra genomfört i alla delar. Läs mer
    2018-09-27 David R svarar Rita S
    Tack så mycket för rekommendationen!
  • 2018-09-14

Ingalill T skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Trevlig. Kunnig. Kommer bra tips när vi hade frågor.
    Sålde en villa byggd 1954.
    Gick lätt att få tag i när vi behövde Läs mer
    2018-09-26 David R svarar Ingalill T
    Hej! Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva något :)
  • 2018-09-13

Inga Christina L skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Vi har sålt vårt fritidshus.

Vi har blivit bemötta på ett väldigt bra sätt. Försäljningen har skötts på ett bra, och som vi tycker, fackmannamässigt sätt. Vi har hållits underrättade löpande om försäljningens olika faser och olika bud, för att till sist landa i en situation där vi kände oss nöjda. Det känns lite tomt att inte ha huset kvar, men situationen var sådan att vi inte orkade med att ha det kvar.

Vi kan med gott samvete rekommendera David Romell

Med vänlig hälsning. Stig och Christina Leandersson. Läs mer
    2018-09-26 David R svarar Inga Christina L
    Tack så mycket för att ni tog er tiden att bedöma mitt arbete. :-)
  • 2018-09-13

Ida F skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Supertrevlig mäklare med en stor kompetens. Väldigt lätt att ha att göra med ,och ett stort plus vara att David svarade snabbt på sms och samtal när vi köpte ett hus av honom. Läs mer
    2018-09-26 David R svarar Ida F
    Hej! Vad kul att ni tog er tiden att skriva en bedömning! Det betyder mycket för mig! Lycka till nu mer ert nya boende och tveka inte att höra av er om ni har några frågor kring något :-)
  • 2018-09-10

Martina A skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Jag har köpt ett litet hus utanför Kumla. David var från börjar till slut en mycket trevlig och kunnig mäklare. Då det var första gången för mig och min sambo att köpa hus så fick David svara på mycket frågor och var ett bra stöd genom hela processen. Proffsig, trevlig och helt enkelt bra mäklare. Läs mer
    2018-09-11 David R svarar Martina A
    Tack så mycket för din bedömning av mitt arbete! Jag hoppas att ni skall trivas i ert nya hem!
  • 2018-09-09

Catarina B skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Trevligt bemötande.
    Saknar telefonkontakt. Läs mer
    2018-09-26 David R svarar Catarina B
    Hej! Kul att du är nöjd! Jag hoppas att jag i efterhand kan få ta en kontakt med dig för att hjälpa mig i min utveckling genom att höra i vilken del av processen som du önskade mer telefonkontakt av mig.
  • 2018-09-07

Ibrahim H skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Köpt hus.
    David guld.
    Önskar alla vore som honom. Läs mer
    2018-09-11 David R svarar Ibrahim H
    :-) Det var snällt skrivet, Ibrahim! Tack för förtroendet att ha fått hjälpa dig i din process!
  • 2018-09-07

Alexandra C skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Vi har köpt ett hus och vi fick svar på alla våra frågor samt en bra stöd . Läs mer
    2018-09-07 David R svarar Alexandra C
    Hej! Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en bedömning. :-)
  • 2018-09-05

Anders N skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Vänlig och tillmötesgående med stor kompetens och erfarenhet trots sin ringa ålder. Vi är mycket nöjda och kommer att anlita honom vid varje tillfälle vi säljer någon bostad. Läs mer
    2018-09-05 David R svarar Anders N
    Jag tackar speciellt för "ringa ålder". :-D Tack för att du tog dig tiden!
  • 2018-07-02

RONNY Adrian Jonas F skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Sålde en villa och det gick så enkelt smidigt inget krångel. Bemötandet var mycket bra, och David mötte upp mina förväntningar bra. Läs mer
    2018-07-02 David R svarar RONNY Adrian Jonas F
    Hej! Tack Ronny för förtroendet! Tack för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse! Ha en bra sommar!
  • 2018-05-13

Carl-Johan J skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Lånen värdering....................... Läs mer
  • 2018-04-02

Daniel A skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Välkommande, professionellt och hjälpsamt. Läs mer
    2018-04-02 David R svarar Daniel A
    Tack så mycket för din recension, Daniel!
  • 2018-04-01

Leif Paul B skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Villa 1½ plan 171 kvm.
    David har ett professionellt sätt och god teknisk kunskap.
    De förväntningar vi hade när vi bytt mäklare, har David klarat av på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2018-04-02 David R svarar Leif Paul B
    Tack så mycket för er recension. Det var fina ord ni ger mig! Hoppas ni även skall trivas i er nya bostad!
  • Calin Marius A

2018-03-31

Calin Marius A skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Trevlig bemötande, proffsig och hjälpsam! Läs mer
    2018-04-02 David R svarar Calin Marius A
    Tack så mycket för er recension! På återseende!
  • 2018-03-29

Harriet W skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Köpt lägenhet och sålt tomt! Blev bra bemött av mäklaren! Allt gick väldigt smidigt! Läs mer
    2018-04-02 David R svarar Harriet W
    Tack, Harriet, för din recension! Kul att du är nöjd i dina båda processer och ett stort lycka till med ditt fortsatta!
  • 2018-03-04

Annelie L skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Vid första mötet ,trevlig ,artig o förmedla affären noggrant.
    Under tidens gång alltid tillgänglig o hjälpsam i mitt ärende.
    Kommer anlita han i framtiden vid ev köp o säljaffärer.
    Också rekommendera han till vänner bekanta. Läs mer
    2018-03-05 David R svarar Annelie L
    Hej! Tack snäll för att du tog dig tiden att skriva en bedömning om verksamheten min. Ha en bra dag och ses i framtiden!
  • 2018-02-01

Roland H skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Jag vill rekommendera David Romell i samband med att han sålde vårt hus och även hade försäljning av den lägenhet vi köpte. Han är mycket kunnig, noggrann,lugn och vi kände stort förtroende- Kommer att rekommendera honom. Vänligen Roland och Margareta Hedlund Läs mer
    2018-02-13 David R svarar Roland H
    Tack för er bedömning! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er igenom i både köpet av bostad samt den efterföljande försäljningen. Återigen, tack!
  • 2018-01-11

Lars P skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Ett trevligt och gott bemötande. Saklig och korrekt. Läs mer
    2018-01-17 David R svarar Lars P
    Hej och tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation!
  • 2017-12-15

Martin J skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    på en skala från 1-10 får david romell 1 både bemötande och förväntan.

allt har funkat okej men köpet. men när man köper hus så kan jag tycka att som mäklare ska man se till att sina kunder känner sig speciella okej glada. vilket han misslyckats med totalt. Läs mer
    2018-01-02 David R svarar Martin J
    Hej! Jag är glad över att ni är okej med processen! Jag är tacksam över den kontakt och feedback jag härefter har fått av er i samband med bedömningen. Jag hoppas att ni känner er välkomna tillbaka i framtiden och får känna er som ni vill känna er! Hoppas ni skall trivas i ert nya, fina, hem!
  • 2017-12-07

Ulla-Beth L skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Mycket bra bemötande från första början. Läs mer
    2017-12-15 David R svarar Ulla-Beth L
    Hej, och tack för din bedömning!
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Caren L

2017-12-05

Caren L skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Ansvarsfull, trevligt. Kunnig mäklare. Läs mer
    2017-12-06 David R svarar Caren L
    Tack så mycket Caren, för din bedömning av mig och min verksamhet! Hoppas på återseende snart igen! Ha en bra dag!
  • 2017-12-05

Arne P skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Bra jobbat vi försäljning av vår fastighet. Läs mer
    2017-12-06 David R svarar Arne P
    Tack för förtroendet att få hjälpa er igenom denna process! Hoppas på återseende! Ha en bra dag!
  • 2017-10-06

Carl Rolf E skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Kunnig och engagerad. Bra information genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-10-16 David R svarar Carl Rolf E
    Tack för din bedömning och tack för förtroendet!
  • 2017-10-06

Martin A skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Jag föredrar korta koncisa meningsutbyten. Detta fungerade mycket bra med David, som jag tycker var snabb, tydlig, krånglade inte till saker och ting och var tillmötesgående. Läs mer
    2017-10-16 David R svarar Martin A
    Jag tackar för förtroendet och mycket tack för att du tog dig tiden att skriva en bedömning!
  • 2017-10-05

Bo B skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    Han var informativ och saklig fick bra info om budgivningen Läs mer
    2017-10-16 David R svarar Bo B
    Tack för bedömningen och tack för förtroendet att få hjälpa dig!
  • 2017-09-27

Henrik C skrev om David Romell en del av Fastighetsbyrån Hallsberg
    David gjorde ett mycket bra jobb. Han var professionell och trevlig. Speciellt tog han ett helhetsansvar som passade mig perfekt. Läs mer
    2017-10-16 David R svarar Henrik C
    Tack för förtroendet och lycka till nu på ny arbetsort!

Storgatan 9, 694 30 Hallsberg