Fastighetsbyrån Hallsberg

Fastighetsbyrån Hallsberg

• BadgeNineYears
1 109
Ring 0582-140 00 Dela

Välkommen till Hallsberg, och Fastighetsbyrån! Här i Hallsberg finns allt man kan önska på nära håll. Tack vare järnvägen har du inte långt till varken Örebro, Göteborg eller Stockholm, så här finns både närhet till natur och storstadsliv. När det gäller bostäder finns här allt från grönskande villaområden till bostadsrätter...

1109 omdömen om Fastighetsbyrån Hallsberg

Sedan starten hos Reco 2013

Alvin Z
Centralt Kumla

Bra mäklare lätt kontaktbar flexibel med datum inga konstigheter

Nils Gustaf S
Centralt Kumla

Xxxxxxcxxx. Cxxxxxxxxxxxxxxcccc. Cxxxxxxxxxxxxx. Det

Kristin C
Köpte sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Ett bra och trevligt bemötande!

Anne-Charlotte H
Finnerödja

Vi är mycket nöjda med David. Känns att vi varit i trygga händer. Han är proffsig, och lyhörd . Kommer med tips o råd om hur försäljningen ska bli till det bästa. Vi är som sagt väldigt nöjda med David. Mvh/Lotta o Bosse

Daniel P
Åsbro

Bra mäklare, hjälpsam 👍 skötte allt snyggt trots att han fått tagit över projektet från en annan mäklare.

Christian Mikael H
Sålde sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Jag blev bemött av David på ett professionellt sätt och hjälpte mig genom försäljningen, där vi la upp en plan som vi höll oss till och David informerade löpande om vad som hände och skulle hända härnäst. Han styrde försäljningen åt det håll vi önskade ich satte fart på de eventuella köparna så att vi kände oss trygga med försäljningen. Allt bra och ett sammantaget bra slut på försäljningen.

Ellen E
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå
Ladugårdsängen

Blev bemött superbra! Bra kommunikation och trevligt bemötande! Mina förväntningar var egentligen att se OM intresse fanns för min lägenhet, och vi fick den till och med såld! Sammanfattningsvis jättenöjd! Bara bra erfarenheter! Min lägenhet blev såld via ”på gång” och behövde alltså inte ens hemnet!

Jonas S
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå
Ladugårdsängen

Klar och tydlig information. Supertryggt!

Carina H
Kumla

Tillmötesgående, alltid snabba svar på frågor och funderingar, lätt att prata med. Kan med glädje rekommendera honom till vänner och bekanta.

Gunnel P
Åbytorp

Proffsigt bemötande mot både säljare och köpare. Tydlig och pedagogisk i genomgång av process och förfarande.

Per E
Brickeberg

Han är glad, trevlig och saklig. Fanns tillgänglig men inte för på. Återkopplade snabbt med svar på dom frågor vi hade.

Snorri Þ
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Fermby en del av Fastighetsbyrån Kumla

Hann Var verkligen venlig och Bra att tala med Svarar med Telefon og eimail snapt. Mann sendig sig seker och Lung sá er vigtigt för mig Hann er Profesonal med allt vi Behöfde veta En Myket venlig Person.

Sophie S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
Ryttartorpet

Duktig på att återkoppla och vägleda.

Fanny R
Åmmeberg

Supertrevlig, en riktig stjärna.

Frida B
Åmmeberg

I det stora hela är jag nöjd. Om jag skulle ge David tips på förbättringspunkter så är det att träna på att skriva en attraktiv annons och gärna trycka upp objektbeskrivning och bilder i en broschyr som spekulanterna kan få med sig vid visning. Kanske följa upp intresseanmälningar lite mer aktivt.

Rose-Marie Viola J
Brickeberg

Mycket trevlig och informativ. Har aldrig sålt ett hus förut, men han förklarade mycket bra hur allt går till. Info varje vecka hur läget var. Förväntningarna var att det skulle gå snabbt och smärtfritt att sälja, och det lyckades han med. Vi är väldigt nöjda.

Peter N
Vretstorp

En väldigt enkelt, jordnära person som är effektiv och duktig på sitt jobb.

Rose-marie J
Hallsberg

Trevlig o kunnig,men hade önskat lite mer feedback

Joel N
Åmmeberg

Lugn och avslappnat möte med David. Kändes tryggt och förklarade allt vad det innebar. Levde upp till alla förväntningar vi hade

Lars Hilding Tomas A
Åbytorp

Trevlig, tydlig och humor fanns inget som var otydligt i hans bemötande

Tove P
Haga

Toppen, bra bemötande av mäklare. Bra stöttning vid första husköp. Inga problem, snabba svar.

Linda B
Pålsboda

Allt var smidigt och bra med allt..

Andréas W
Vretstorp

Mycket trevlig, jordnära, öppen och ärlig. Tar sig tid för sina kunder. Lätt att komma i kontakt med när man har frågor. Har alltid både säljares och köpares bästa i första hand. Ser alltid till att en försäljning ska vara smidig och enkel. Rekommenderas starkt!

Tamilla N
Hjortkvarn

David Johanson är en av de bästa mäklarna jag kan rekommendera.

Bo Göran J

Bra bemötande, trevlig , lyckades Bra med vårat objekt

Finn Åke Ingemar E
Hjortkvarn

Mycket bra och trevlig mäklare. Bemötandet var super. Kändes tryggt att han tog hand om affären. Rekommenderas varmt.

Morgan J
Köpte sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Jag blev bemöt på ett trevligt och professionellt sätt, hon var väldigt hjälpsam och trevlig

Maria W
Hultsjön

Felicia var snabb från beslut till handling i vår kommunikation. Hon återkopplade ofta och informerade tydligt i varje steg i försäljningsprocessen. Felicia var lyhörd angående våra önskningar och bemötte oss på ett bra sett.

Andreas G
Hultsjön

Felicia var snabb från beslut till handling i vår kommunikation. Hon återkopplade ofta och informerade tydligt om varje steg i försäljningsprocessen. Felicia var lyhörd angående våra önskningar och bemötte oss på ett bra sätt.

Emmelie E
Sålde sitt hus med hjälp av Mathias Fermby en del av Fastighetsbyrån Kumla

Försäljningen gick snabbt och enkelt.

Anders Erik Kjell P
Laxå

Bra bemötande och snabb kontakt med mäklaren!

Viola K
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå
Hallsberg

Trevligt och kunnigt bemötande. Tillgänglig vis sms och mejl.

Alice Anne-Charlotte W
Askersund

Mycket trevligt bemötande, skicklig och driven verkligen en "klippa". Högsta betyg till Felicia!

Helen N
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Jesper har återkopplat snabbt och varit lyhörd för önskemål längs vägen.

Max S
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Supertrevlig! Väldigt bra bemötande och väldigt tydlig i hur processen går till vilket fick oss att känna oss väldigt trygga.

Angelica O
Köpte sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla

Det har vart en tydlig och trygg bostadsaffär med Felicia!

Marie S
Kumla Kommun

Snabb och smidig process. Vi fick återkommande återkoppling kring var eventuella köpare befinner sig. Tydlig information gavs kring vad som förväntas av både säljare och köpare.

Birgitta H
Hallsberg

Kändes tryggt att överlåta försäljningen av huset till Jesper. Fick huset sålt snabbt. Fick ett snabbt svar på frågorna som kom under försäljningens gång.

Mikael S
Kumla Kommun

Jesper har varit mycket bra och kunnig i sitt arbete med att sälja vårt hus. Vi upplever att han haft en fin avvägning i sitt uppdrag både mot oss som säljare och mot köparen. Vi rekommenderar honom.

Daniel J
Sålde sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
Sköllersta

Vi är väldigt nöjda med Erika. Hon har ett väldigt bra bemötande och är ytterst professionell. Under processen har hon alltid varit tillgänglig och kan genom sen erfarenhet och kunskap svara på alla de frågor och funderingar som vi har haft. Vi rekommenderar verkligen Erika som mäklare.

Hannes E
Sköllersta

Väldigt gott intryck av Erika, både på visning och efteråt gällande uppföljning och hantering av säljprocessen. Vår process gick väldigt snabbt och smidigt där hon var flexibel och snabb med återkoppling mellan oss och säljarna!

Anders Erik Kjell P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
Askersund

Bra kommunikation och proffsigt bemötande!

Stig G
Zinkgruvan

Inga problem. Fick svar på våra frågor

Helen Birgitta T
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Ett mycket bra bemötande. Noggrann och bra information. Vi fick hela tiden bra återkoppling Mycket mån om både oss som säljare och de olika spekulanterna En mäklare vi varmt kan rekommendera

Sara H
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Noggrann, proffsig och otroligt hjälpsam i alla situationer!

Stefan F
Köpte sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Supertrevlig och kunnig, man känner sig trygg och säker när hon förklarar och svarar på frågor.

Anders P
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Fermby en del av Fastighetsbyrån Kumla

Mattias gav oss som köpare ett gott bemötande. Har är engagerad och kunnig samt lättsam och trevlig att prata med. Mattias fick oss att känna och trygga i vårt fastighetsköp. Vi kan varmt rekommendera Mattias som mäklare.

Agneta Elisabet G
Åmmeberg

Det som är helt klart positivt med Mattias är att han är: rak, tydlig, vänlig, återkopplar snabbt och ger ett proffsigt intryck. Kritik från vår sida är att pga flera olika komplikationer, så uteblev han vid husvisningar. Inte en, utan flera gånger. Vi som säljare fick därför ta ett för stort ansvar. I ärlighetens namn så frågade Mattias oss om det var okej för oss att hålla visning själva. Vilket ju var korrekt men som säljare, vad har man för alternativ? Visst kan det vara så att det kan bero på otur eller en dålig period...

William M
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Bra bemötande och serviceinriktad! Påläst och trevlig!

Eva Maria Caroline P
Laxå

Trevlig, lugn och tillmötesgående. Hjälpte oss på ett snabbt och proffsigt sätt med alla våra funderingar.