Fastighetsbyrån Hallsberg

Snittbetyg
4.8
Ring 0582-140 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Hallsberg, och Fastighetsbyrån! Här i Hallsberg finns allt man kan önska på nära håll. Tack vare järnvägen har du inte långt till varken Örebro, Göteborg eller Stockholm, så här finns både närhet till natur och storstadsliv. När det gäller bostäder finns här allt från grönskande villaområden till bostadsrätter...

1005 omdömen om Fastighetsbyrån Hallsberg

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 1005 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Pontus N
Långängen

En bra mäklare som jobbar för kundens bästa. Erika kan ja starkt rekommendera, hon överträffade mina förväntningar.

Linus E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla

Blev bemött professionellt och betryggande från start. Kändes som hon förstod mitt behov, och resultatet blev därefter. Kan varmt rekommendera!

Leif Åke K
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
Västra Oxhagen

Trevligt , välkomnande och proffsigt bemötande. Vi förväntade oss att han skulle hjälpa oss att vägleda och hjälpa oss genom affären vilket han har gjort till hundra procent. Positiv , proffsig och otroligt hjälpsam. Var även duktig på att hela tiden informera oss om vad som hände under resans gång. Tex när någon eventuell köpare kontaktade honom . Vi är mycket nöjda med Jesper och kan varmt rekommendera honom till andra som ska göra en fastighetsaffär.

Svar från Jesper Gelin

Jättetack för ert fina omdöme! Jag tackar så mycket för förtroendet att ha fått hjälpa till med försäljningen och önskar er all lycka framåt.

Danielle G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla

Trevlig och engagerade personer

Ing-Marie Ragnhild Margareta L
Sålde sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå
Hallsberg

Vi tycker att det kändes tryggt och bra att ha David som vår mäklare. Han var snäll, förstående och kunnig. Kändes som att han hade svar på vad han tyckte vi skulle göra i olika situationer vilket kändes tryggt. Han gav ett lugnt och bra intryck första gången vi sågs och det kändes bra redan från första stund.

Ulf B
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Jag blev bemött på ett trevligt och lugnt sätt. David var lyhörd och resonerande. Jag hade inte några särskilda förväntningar, i övrigt se "delsvar" under punkt 1. Återigen se ovan, och i övrigt har David varit lätt att nå, och vi har kommunicerat bra med varandra.

Maria L
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Hejsan, Jag kan rekommendera David till andra köpare och säljare. Artig och trevlig som alltid.

Mats H
Centralt Kumla

Trevlig lyhörd kunnig. Kan verkligen rekommenderas!

Hanna K
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Lättsam och engagerad mäklare som gärna bollat tankar utifrån våra förutsättningar. Lätt att komma i kontakt med.

Lena N
Centralt Öster

Bra bemötande och smidig affär!

Stefan L
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Han var bra och trevlig och kan rekommenderas till andra

Zein A
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Han var jättebra mäklare att jobba med, han har anpassat sig alltid efter mina behov och önskemål. Önskar dig all lycka framöver David

Klas W
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Samarbetet med mäklaren har gått snabbt och smidigt i samband med affären. Eventuella frågetecken har hanterats skyndsamt.

Svar från Jesper Gelin

Tack så mycket Klas för att du tog dig tiden att bedöma min arbetsinsats, det uppskattar jag! Det glädjer mig att du känner att det gått bra.

Daniel G
Hallsberg

Mycket engagerad och kunnig mäklare. Gav bra tips och rekommendationer hur vi skulle hantera vår försäljning.

Goran P
Centralt Kumla

Jättebra,trevlig,korrekt och hjälpsam! Ordnar efter önskemål.

Jessica Margareta J
Hallsberg

Engagerad och lättillgänglig! Mathias är hjälpsam och var väldigt förstående med vad vi ville och sökte.

Jonas S
Sålde sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå
Korsta

Trevlig men ung och oerfaren. Var inte alls drivande med att försöka få till mitt minimum pris. Den som fick göra mest jobb var jag som säljare. Han blir säkert bra med mer erfarenhet. Men lite mer driv skulle han må bra av samt tänka på kommunikation. Mer kontinuerlig kommunikation med säljare.

Elin F
Köpte sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Smidig och snabb affär men ändå noga med att alla förstått allt. Perfekt

Patricia J
Sålde sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Erika är en kvinna med ett fint bemötande och trevligt, förstående och vi upplevde att vi fick en oerhört fin människa till oss och levererade på ett bra sätt. Erika rekommenderar jag verkligen och tack till allt.

Mats H
Hallsberg

Trevlig kunnig tydlig och pedagogisk. Också lyhörd för våra önskemål. Kan verkligen rekommendas.

Birgitta W
Hallsberg

Jag tycker att Mathias varit positiv , ärlig och hållit vad han lovat.Han har verkligen jobbat för vårt bästa,så jag vill varmt rekommendera honom!

Anders W
Hallsberg

Mycket bra ,hel nöjda allt till största belåtenhet.

Ulf F

Trevligt bemötande kunnig om bostaden

Svar från Felicia Rosenlund

Tack Ulf för att du tog dig tiden att bedöma mitt arbete, ser fram emot ett fortsatt samarbete! Grattis till din nya fina lägenhet.

Hans A

Mycket nöjd. Bra kommunikation. Rekommenderas

Marie M
Hallsberg

Vi är mycket nöjda att ha valt Mathias Fermby som våran mäklare. Professionell, kunnig och trevlig. God kommunikation och en bra tillgänglighet som skapa trygghet. Kan varmt rekommendera Mattias.

Birgitta M
Hallsberg

Jätteduktig, proffsig.. Var väldigt tillmötesgående och det kändes att han brydde sig.

Dennis T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Proffsig, hjälpsam och jättebra kommunikation hela vägen.

Johan Y
Vretstorp

Fantastiskt bemötande, trevlig och tydlig. Skulle jag ha behov av mäklare i framtiden så är Mathias given.

Eleonor H
Centralt Öster

Tålmodig, smidig, seriös och trevlig!

Rosita H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
Haga

Visning och köp genomfördes smidigt och professionellt.

Camilla K
Sannahed

Mitt bemötande av Erika var professionellt . Hon har allt man vill mötas av som privat person i inför ett köp hon gav mig bra information och gick igenom allt väl utförligt . Kan bara ge plus och tack så jättemycket för bra service .

Roger V
Sålde sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Erika har tagit hand om oss och visat vägen fram till försäljning på ett väldigt bra sätt och tagit hänsyn till våra behov och varit otroligt lyhörd och förstående. Vi kunde inte haft en bättre mäklare

Sivert L
Hällabrottet

Erika har varit mycket tillmötesgående o funnits till mycket hjälp för mig med både frågor hemma o på telefon. Recomenderar henne som en mycket bra o trevlig mäklare Mvh Sivert Lignell .

Hanna P
Marieberg

Erika är engagerad och svarar snabbt på frågor!

Adam K
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Noggrann och lyhörd. Snabb återkoppling vid frågor som ställdes under visning.

Michelle R
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Snabb kommunikation, tillmötesgående och tydlig. Saknade dock ett prospekt på visningen.

Pontus P
Kumla

Trevlig och hjälpsam Mäklare. Han hade inte alltid svar direkt på frågor gällande saker som exempel internetleverantör i byggnaden eller storlek på förråd, men han tog snab reda på och gav ut sån information. Var lättillgänglig via telefon, sms och var lätt att boka extra visning av lägenheten.

Tony J
Köpte sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Bra mäklare. Lätt att prata med och gör inte saker mer komplicerat än vad det behöver vara. Hoppas han lyckas sälja mitt hus🙂

Susanne J
Finnerödja

Trevlig och lättsam. Alltid tillgänglig. Är jättenöjd .

Thaeer A
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
Korsta

Han är jättetrevlig och bra jag är väldigt nöjd med honom

Svar från Jesper Gelin

Tack Thaeer för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Önskar er all lycka framåt i nya huset och hoppas ni kommer trivas hur bra som helst!

Emily H
Korsta

Vi får tillräckligt med hjälp som vi behövdes. Han förklarade tydligt.

Svar från Jesper Gelin

Tack snälla för de fina orden, det uppskattas. Stort lycka till med lägenheten!

Andrea H
Köpte sitt hus med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Erika is een TOP makelaar !!! Eerlijk , transparant , zeer behulpzaam &snel ! Bij erika voelden wij ons zeer welkomen . Heeft alle moeite voor ons gedaan ( van een online bezichtiging tot een fysieke bezichtiging )Geen vraag was haar teveel , wat ze zelf niet wist heeft ze voor ons nagevraagd. Heeft ons ook geholpen om een bank rekening te openen. Ze verdient echt alle lof !!!!

Almasri A
Kumla

Vi bemött av mäklaren vid SMS Det var allt tydligt och vi kunde kontakta honom vid fråga. Vi var lite stressade för att vi upplevde det första gången, men han var bra på förklaring.

Svar från Mathias Fermby

Tack Almasri! Värmer att ni tycker att jag förklarade köpprocessen bra. Önskar er stort lycka till i nya bostaden!

Tomas W
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Fermby en del av Fastighetsbyrån Kumla

Bra visning och Trevligt bemötande .

Svar från Mathias Fermby

Tack Tomas! : ) Kul att ni tyckte om visningen. Mötet med er kändes bra från första stund vilket gjorde att visningen blev bra. Önskar er stor lycka till i huset framöver!

Fredrik O
Korsta

Tillmötesgående, öppen och hjälpsam. Vad man behöver i en mäklare.

Erik F

Oerhört professionell. Tillgänglig hela tiden och såg till att allt sköttes på absolut bästa sätt! 10/10

Svar från Felicia Rosenlund

Tusen tack Erik för ett fint omdöme, även för ett gott och uppskattat samarbete. Lycka till i er nya bostad!

Linus A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
Haga

En trevlig mäklare som hade svar eller tog reda på svaren som jag frågade om. Överlag en avslappnad och strukturerad kontakt som ledde till en smidig affär.

Svar från Jesper Gelin

Tack Linus för att du tog dig tid att betygsätta min arbetsinsats! Det värmer.

Roland L
Östansjö

Trots sin unga ålder uppträdde han oerhört erfaret och professionellt. Hade svar på alla frågor utom en men det var en knivig fråga om utemiljön och varför det var en öppning i häcken mot ett ödehus på granntomten. Bjöd på hembakat och kaffe

Svar från Jesper Gelin

Roland - Jag tackar så mycket för ditt härliga omdöme, det glädjer mig att du är nöjd!

Josefine K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla

Jag tycker att Erika har varit väldigt tillmötesgående utan att vara allt för påstridig. Funnits där med information och drivit på när det har behövts.

Ramesh R
Laxå

David has been very professional and informative from the beginning. He helped us look for many properties before we settled for one finally. I highly recommend him for his professional way of handling.

Filtrera omdömen